Regisztráció Elfelejtette a jelszavát? BELÉPÉS
Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 617 Megjelenítve: 1 - 10
A BMW látványos futamgyőzelemmel zárta a DTM idei versenyszezonját

A BMW látványos futamgyőzelemmel zárta a DTM idei versenyszezonját

2017. október 17.
A Német Túraautó Bajnokság 2017-es idénye több mint százötvenezer néző előtt, Marco Wittmann kilencedik sorozatbeli diadalával ért célba vasárnap délután. A bajor prémiumgyártó dupla pole pozícióval és két dobogós helyezéssel zárta a szezon utolsó versenyhétvégéjét.
Részletek

A BMW látványos futamgyőzelemmel zárta a DTM idei versenyszezonját

2017. október 13-15. között a németországi Hockenheimring adott otthont a Német Túraautó Bajnokság (DTM) idei utolsó versenyhétvégéjének, amelyet az Audi, a BMW és a Mercedes pályagépei mellett egy látványos bemutató erejéig a Nismo és a Lexus versenyautói színesítettek. A hétvége két futamát a lelátókról nem kevesebb, mint 152 000 motorsport-rajongó követte figyelemmel élőben.

A verőfényes szombati időmérőn Timo Glock autózta ki a mezőny leggyorsabb köridejét a DEUTSCHE POST BMW M4 DTM versenyautóból, 1:30.648 perces idejével így ő indulhatott pole pozícióból márkatársa, a SAMSUNG BMW M4 DTM volánjánál helyet foglaló Maxime Martin mellől. A kiváló rajt után Glock elhúzott a mezőnytől, Maxime Martin azonban idejekorán átadta második helyét az audis Jamie Green-nek. Glock és Green látványos párbajt vívott az élen az első helyért, a dobogó legfelső fokára pedig végül Jamie Green állhatott fel. A verseny második felében, a kötelező box-kiállások után Mike Rockenfeller Martint és Glockot is megelőzte, a BMW német és belga pilótája így a harmadik és a negyedik helyen érkezett be a célba. Timo Glock ezzel megszerezte sorozatbeli kilencedik dobogós helyét. A BMW Bank M4 DTM kanadai pilótája, Bruno Spengler a futam hajrájában húzott el az audis Mattias Ekström mellett, így a pontot érő tizedik helyen végzett. Marco Wittmann szombaton a tizenharmadik, Tom Blomqvist a tizenötödik, míg Augusto Farfus a tizenhetedik lett.

A BMW látványos futamgyőzelemmel zárta a DTM idei versenyszezonját

Vasárnap ismét a BMW szerezte meg a pole pozíciót: Tom Blomqvist, a BMW Driving Experience M4 DTM brit pilótája 1:30.491 perces időeredménnyel, pályafutása során harmadik alkalommal érdemelte ki a rajtrács első kockáját. A kiváló rajtot követően a harmadik helyről induló Marco Wittmann azonnal feljött a második helyre, Tom Blomqvist mögé felzárkózva pedig hamar jelentős előnyre tettek szert. A futam felénél öt BMW-pilóta autózott pontszerző helyen, a kötelező kiállás után pedig Marco Wittmann abszolút elsőként gurult ki a boxból a Red Bull BMW M4 DTM versenyautóval. A kétszeres bajnok magabiztosan vezette a mezőnyt, Tom Blomqvist autójába azonban a mercedeses Robert Wickens beleszállt hátulról, ezzel véget vetve a fiatal brit pilóta versenyének. Marco Wittmann megszerezte szezonbéli első és DTM-pályafutása kilencedik futamgyőzelmét, a pontot érő hatodik és hetedik helyen pedig Maxime Martin és a Shell BMW M4 DTM brazil pilótája, Augusto Farfus érkezett be a célba. Timo Glock a tizenkettedik, míg Bruno Spengler a tizennegyedik helyen végzett.

„A 2017-es idény egy rendkívül látványos hétvégével zárult. A 152 000 néző fantasztikus hangulatot varázsolt a Hockenheimringre, ahol két nagyszerű, fair futam részesei lehettünk. Szombaton Timo Glock állhatott dobogóra, Marco Wittmann vasárnapi győzelme pedig a szezon tökéletes lezárása. Az utolsó futamon három pilótánk is pontszerző helyen végzett, a tizennyolc idei megmérettetésből négyet ráadásul abszolút győztesként ünnepelhettünk. Jóllehet, 2012-es visszatérésünk óta ez az első olyan szezonunk, amelyet serleg nélkül zárunk, hatalmas köszönettel tartozom az egész istállónak. Nagyon kemény idény volt, de mindenki beleadott apait-anyait, egészen az utolsó kockás zászlóig. Gratulálok René Rastnak és az Audinak az idei címekhez! A Hockenheimring ismét bebizonyította, hogy mitől olyan különleges ez a széria: a rendkívül szoros küzdelmek, a fantasztikus pilóták és a szenvedélyes rajongók találkozásától” – fogalmazott Jens Marquardt, a BMW Motorsport igazgatója.

A BMW látványos futamgyőzelemmel zárta a DTM idei versenyszezonját

A Német Túraautó Bajnokság 2017-es szezonját az Audi német pilótája, az újonc René Rast nyerte. A legjobb csapatnak járó trófeát idén az Audi Sport Rosberg csapat, míg a gyártók közötti pontverseny aranyérmét az Audi hódította el. A BMW legeredményesebb pilótája az egyéni pontverseny ötödik helyén záró Marco Wittmann, legsikeresebb csapata pedig a BMW RBM csapat lett, amely az összetett tabella negyedik helyét szerezte meg. A gyártók végtelenül kiélezett versenyében a BMW idén a dobogó harmadik fokára állhatott fel.

Kulcsszavak: autósport, bmw, DTM, túraautó
 
Szalay Balázsék visszatértek a két évvel ezelőtti balesetük színhelyére Szalay Balázsék visszatértek a két évvel ezelőtti balesetük színhelyére Egyre előrébb a Peugeot-Total Team: Sainz a negyedik Egyre előrébb a Peugeot-Total Team: Sainz a negyedik Íme a MINI vadonatúj versenyautója, a MINI John Cooper Works Rally Íme a MINI vadonatúj versenyautója, a MINI John Cooper Works Rally Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja Hazai pályán indul útjára a Hankook Racer Cup Hazai pályán indul útjára a Hankook Racer Cup
 
Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye

Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye

2017. október 16.
A Hankook Racer Cup összetett bajnokságának élén álló Csuti László az első versenynapon ötödik futamgyőzelmét aratta, amelyik talán a legkeményebbek egyike is volt, és ezzel olyan előnyre tett szert, amit szinte lehetetlen lett volna bárkinek is ledolgozni.
Részletek

Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye

A Csuti, Boldizs, Kismarty-Lechner és Somogyi alkotta négyes boly komoly küzdelemben osztotta szét a pozíciókat, egyik futamon sem volt ugyanaz az első négy sorrendje. Szinte mindegyik versenyző állt az élen, az utolsó pillanatig nem lehetett tudni, hogy ki fogja megnyerni a futamot és azzal az idei bajnokságot.

A nagyon éles, fej-fej melletti küzdelemben igaz, csak egy hajszállal, de Csuti László haladt át elsőként a célvonalon. Boldizs Bence érkezett másodikként, aki így továbbra is életben tartotta bajnoki esélyeit. A dobogó harmadik fokára a sokáig a futamot vezető Kismarty-Lechner Gábor állhatott, Somogyi Márkkal a nyomában.

Másnap két újabb futamon kezdhették meg a versenyzők a pontgyűjtést, azonban Csuti László személyében már korán bajnokot avattak. Vasárnap csupán a negyedik helyért járó 13 pont is elegendő lett volna Csutinak ahhoz, hogy 2017 legjobbja legyen. Nem bízta azonban a véletlenre, egy izgalmas versenyt abszolválva – egy ütközés következtében megpördült, csodával határos módon „csak” az utolsó helyre esett vissza, onnan azonban visszatornázta magát a második helyre – a dobogó második fokára állhatott.

Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye

Kismarty-Lechner Gábor futamgyőzelemmel hagyta életben esélyeit akár a második helyre is, szépen menetelve előre.  A versenyző a fordított rajtrács miatt a hatodik helyről rajtolt, a kilencedik körben az élre állt, ezt egészen a végéig meg is tartotta, csak a féltengelyből érkező, olykor furcsa hang okozott számára némi nehéz pillanatot. A harmadik helyre Somogyi Márk, míg a dobogóról éppen lecsúszva negyedikként Boldizs Bence érkezett.

A Hankook Racer Cup szezonzáró futamán, habár a bajnoki cím már eldőlt – már az előző futamon bajnokot avattak Csuti László személyében – a többi helyezés még gazdára várt, így izgalmas végjátéknak lehettünk tanúi. Különösen úgy, hogy ismét az előző verseny eredménye alapján fordult az első nyolc helyezett.

A folyamatos pozíciócsere közepette Boldizs Bence gyorsan az élre állt, majd elsőségét közel tíz másodperccel komolyan ki is építette. Ezzel a futamgyőzelemmel a fiatal tehetség bebiztosította éves ezüstös helyét, boldogsága azonban nem volt felhőtlen, hiszen tavaly is a második helyre szorult. Somogyi Márké lett a második hely, ami a bajnoki harmadikra volt elég, míg a magyar bajnok Csuti László a dobogó harmadik fokára állhatott - írja a gyorsasagi.com.

Kulcsszavak: autósport, Boldizs Bence, Csuti László, Hankook Racer Cup, He-Do-Hankook Gyorsasági OB, hungaroring, Kismarty-Lechner Gábor, Somogyi Márk
 
Kínai Nagydíj - Hamilton legyőzhetetlen volt Sanghajban Kínai Nagydíj - Hamilton legyőzhetetlen volt Sanghajban Újra lesz német túraautó-bajnokság a Hungaroringen Újra lesz német túraautó-bajnokság a Hungaroringen Motorsport gének – A Nissan Juke Nismo Európában Motorsport gének – A Nissan Juke Nismo Európában Tim Gábornak jöhet a Nagy Finálé! Tim Gábornak jöhet a Nagy Finálé! Az eredeti Forma 1-es Williams versenyautó Magyarországon az Avalon Parkban! Az eredeti Forma 1-es Williams versenyautó Magyarországon az Avalon Parkban!
 
Végső megmérettetés a Hungaroringen

Végső megmérettetés a Hungaroringen

2017. október 13.
A Hungaroringen kezdődött, és a mogyoródi pályán is zárul október közepén a Hankook Racer Cup idei szezonja. A zárófutam mindig extra izgalmakat tartogat, különösen ebben az évben, hiszen a rendkívül szoros bajnokság végjátéka várható, és a bajnoki cím is gazdára talál.
Részletek

 Végső megmérettetés a Hungaroringen

Nem is akárhogyan, a bajnoki címre ugyanis matematikailag négyen esélyesek a három futamból álló hétvégén, ahol összesen 75 pont gyűjthető. A hungaroringi állomásra Csuti László 33 pontos előnnyel érkezik, őt a tavaly is esélyes Boldizs Bence követi, aki idén mindenképpen a dobogó legmagasabb fokán szeretne ünnepelni, amiért mindent meg is fog tenni. Nyernie kell a futamokon, csakúgy, mint Somogyi Márknak, aki előnyös pozíciójából Brnoban sokat veszített, azonban ahogy a fiatal versenyzőt ismerjük, nem fogja szó nélkül hagyni az élen állók küzdelmeit. Kockáztatni fog Kismarty-Lechner Gábor is, aki szintén csak úgy férhet fel a dobogóra, ha minél jobb helyezéssel, minél több pontot gyűjt. A pozícióharcok nemcsak a mezőny ezen részét érintik, hanem a „második szektort” is. A Hankook Racer Cup sorozatában ugyanis az év végén az első- hat helyezettet díjazzák.

Ennek tükrében nem éppen stresszmentes viadalok várhatók, hiszen az összetett állás teljesen átrajzolódhat egy-egy váratlan esemény következtében. Mint például a most érkező két versenyző, akik tapasztalattal rendelkező pilótaként akár a győzelemért is harcba szállhatnak: a TCR-es autók közül átigazoló Király Richárd, vagy a ralikrosszos múlttal rendelkező Hangodi Bendegúz.

 Végső megmérettetés a Hungaroringen

A MNASZ Gyorsasági szakágának népszerű sorozatában tehát népes rajtrács várható, mindhárom futamon, ahol minden viadal győztese 25 pontot gyűjthet, vagyis összesen ez a 75 pont vihető haza a Hungaroringről, arról az állomásról, amelyet a Hankook Racer Cup minden résztvevője nagyon jól ismer. Októberről lévén szó, most nem az ismeretlen pálya, hanem az időjárás változékonysága törhet borsot a versenyzők orra alá. A reggeli időmérő, korai futam teljesen más beállításokat igényel, mint a kellemes körülmények közötti versenyek, így a nüanszok kapják a legnagyobb jelentőséget - í­rja a gyorsasagi.com.

Október 14-16.-án mindenre fény derül!

Kulcsszavak: Autós Gyorsasági OB, autósport, He-Do-Hankook Gyorsasági OB, hungaroring
 
A Hyundai győzelemmel és két dobogós helyezéssel zárta a Korzika Ralit A Hyundai győzelemmel és két dobogós helyezéssel zárta a Korzika Ralit Nagyszerű Audi-teljesítmény a Norisringen Nagyszerű Audi-teljesítmény a Norisringen Megvan a címvédés, Kiss Norbi kétszeres Európa-bajnok! Megvan a címvédés, Kiss Norbi kétszeres Európa-bajnok! A hétvégén rendezték meg az I. Sárvár Kupát a Pannónia Ringen A hétvégén rendezték meg az I. Sárvár Kupát a Pannónia Ringen Dakar 2015 - Három autóval áll rajthoz az UNIQA Sandlander Team Dakar 2015 - Három autóval áll rajthoz az UNIQA Sandlander Team
 
Végső harc a bajnoki címért

Végső harc a bajnoki címért

2017. október 09.
Újra a HE-DO HANKOOK Autós Gyorsasági Országos Bajnokság részvevőinek nyitja ki kapuit a Hungaroring.
Részletek

Végső harc a bajnoki címért

Áprilisban kissé rendhagyó időjárási körülmények között -néhány nappal a nyitány előtt még havas volt a pálya- a Hungaroringen indult a 2017-es idény, és tökéletes zárásként itt is fejeződik be a bajnokság a „GRAND FINAL HUNGARORING” névre keresztelt hétvégén - írja a gyorsasagi.com.

A mezőny számára ismert aszfaltcsíkon izgalmakban nem lesz hiány, hiszen az összes kategóriában nemcsak futamgyőzelmeket ünnepelnek, hanem bajnoki címet is. A legtöbb kategória tabellája ugyanis még nyitott, ráadásul a mogyoródi finisben az utolsó viadal pontjai duplán számítanak.

2017-ben most van lehetőség utoljára pontokat gyűjteni, itt dől el, hogy az évvégi díjkiosztón ki milyen kupával térhet haza. A „nagytúrában”, vagyis a I.-es kategóriában Tóth Csaba és Bódis Kálmán áll az élen, míg a „kistúrában” Merk József indul a legnagyobb eséllyel az elsőségért.

A Hankook Racer Cupban például négy versenyző is esélyes, Csuti László, Boldizs Bence, Somogyi Márk és Kismarty-Lechner Gábor. Ebben a márkakupa sorozatban azonban minden a versenypályán dől el, nem lesz duplázás, csak a három futamon gyűjthető pontok számítanak.

Végső harc a bajnoki címért

A Suzuki Cup Europe mezőnyében Molnár Bendegúz toronymagasan vezet, azonban matematikai esélye még mindig van Forrai Gábornak.

Az ingyenes rendezvényen testközelből figyelhetik az autósport iránt érdeklődők az eseményeket,  díjkiosztókat  és a szervizelést is. Október második hétvégéjén, október 14-15.-én tehát újra egy benzingőzös, vidám hétvége vár ránk a Hungaroringen!

Kulcsszavak: autósport, He-Do-Hankook Gyorsasági OB, hungaroring
 
Dakar 2013 - Szalaynak nem kedvezett a szerdai lerövidítés Dakar 2013 - Szalaynak nem kedvezett a szerdai lerövidítés Az olaszországi Misanoban folytatódik a FIA Kamion Európa-bajnokság Az olaszországi Misanoban folytatódik a FIA Kamion Európa-bajnokság Dakar 2013 - Sebestyénék a 86., Pócsikék a 88. helyen Dakar 2013 - Sebestyénék a 86., Pócsikék a 88. helyen Tim Gábor Ausztriában is győzött! Tim Gábor Ausztriában is győzött! Továbbra is az MTVA csatornáin láthatóak a DTM futamai Továbbra is az MTVA csatornáin láthatóak a DTM futamai
 
António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja

António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja

2017. október 04.
A BMW Motorsport mindössze 26 esztendős pilótája a tisztán elektromos meghajtású formaautókat felvonultató versenysorozat első három szezonja után a negyedik, 2017/2018-as idény futamain is rajthoz áll. A pilóták teljes névsorát a bajor prémiumgyártó technológiai partnerségét élvező MS&AD Andretti csapat egy későbbi időpontban jelenti be.
Részletek

António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja

Mielőtt a sorozat ötödik, 2018/2019-es versenyszezonjában hivatalos gyártóként is rajthoz áll, a BMW a Forma-E negyedik, idén decemberben elrajtoló idényében még az MS&AD Andretti csapat technológiai partnereként folytatja felkészülését, egy kiváltképp tapasztalt gyári pilótával a kormány mögött: a BMW Motorsport portugál versenyzője, António Félix da Costa huszonkilenc Forma-E futammal a háta mögött vág neki a negyedik felvonás tizennégy megmérettetésének.

„Nagyon várjuk már a Forma-E negyedik szezonját. António Félix da Costa a sorozat egyik legtapasztaltabb pilótája, így logikus lépés, hogy továbbra is a mezőnyben tartsuk. Az elmúlt három idényben a BMW Motorsport gyári pilótájaként kiválóan ráérzett a Forma-E ízére és az MS&AD Andretti csapat tagjaival is szoros kapcsolatot ápol. Rendkívül elégedettek vagyunk vele”

– nyilatkozta Jens Marquardt, a BMW Motorsport igazgatója a bejelentés kapcsán.

„Örömmel ülök vissza az MS&AD Andretti csapat versenyautójába, immáron a negyedik szezonban. Meggyőződésem, hogy a BMW támogatásának és erős partnereinknek köszönhetően idén még jobb eredményre leszünk képesek. Már alig várom a hongkongi rajtot” – mondta António Félix da Costa, aki egészen a kezdetektől, már a 2014/2015-ös első szezontól a Forma-E aktív résztvevője.

António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja

Buenos Aires-i aranyérmével a fiatal pilóta a sorozat egyik első futamgyőztese, aki idén sorozatban második szezonjában áll rajthoz a korábban Andretti néven futó MS&AD Andretti csapat színeiben. És jóllehet, mindössze 26 éves, mégis az egyik legtapasztaltabb versenyzőnek számít a Forma-E mezőnyében. Korábban a Német Túraautó Bajnokság (DTM) számos futamán is megmérettette magát, 2015 júliusában ráadásul a hollandiai Circuit Park Zandvoort aszfaltcsíkján a dobogó legfelső fokára is felállhatott. A Forma-E és a DTM futamain elért sikerei mellett António Félix da Costa két alkalommal a Forma-3 Makaói Nagydíjának arany serlegét is elhódította.

A portugál pilóta jelenleg Valenciában edz a Forma-E szezon előtti hivatalos tesztjén, ahol a BMW két másik gyári pilótája, Tom Blomqvist és Alexander Sims is csatlakozott hozzá. Az MS&AD Andretti csapat pilótáinak teljes idei névsorát az istálló egy későbbi időpontban jelenti be.

António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja

Kulcsszavak: António Félix da Costa, autósport, BMW Motorsport, Formula E
 
‘Told neki ezerrel!’ – erre készül a Ford a Le Mans 24 órás futamon ‘Told neki ezerrel!’ – erre készül a Ford a Le Mans 24 órás futamon A hátulról rajtoló Michelisz 10. a második hungaroringi futamon A hátulról rajtoló Michelisz 10. a második hungaroringi futamon Győzelem a szezonnyitón Pirelli gumikkal Győzelem a szezonnyitón Pirelli gumikkal Áprilisban indul a SEAT Leon Eurocup Áprilisban indul a SEAT Leon Eurocup Schumacher síbalesete - A Ferrari ünnepséget szervez Schumacher síbalesete - A Ferrari ünnepséget szervez
 
Magyar siker a GT4 Európa Bajnoki sorozatban

Magyar siker a GT4 Európa Bajnoki sorozatban

2017. szeptember 26.
A hazai gyorsasági autósportban szerencsére egyre több versenyzőnek nyílik lehetősége komoly nemzetközi versenysorozatokban is rajthoz állni!
Részletek

 Magyar siker a GT4 Európa Bajnoki sorozatban

A Lotus Eastern Cup korábbi bajnoka Mór Csaba az idei szezonban az SRO Group által szervezett GT4 Európa Bajnokság mezőnyében állt rajthoz a komoly múlttal rendelkező holland Equipe Verschuur csapat színeiben mely az elsők között állította csatasorba a McLaren 570S GT4 típusát a különböző GT versenysorozatokban így a GT4 Európa Bajnokságban is- írja a gyorsasagi.com.

Ebben a sorozatban is sokszor megfordulnak komoly ex DTM, F1 és különböző neves GT és túraautós sorozatokból származó versenyzők. A GT4 EB ezen szekciójának mezőnye az idén hat versenyfutamon mérhette össze az erejét. Csaba versenyzőtársa egy 17éves fiatal skót versenyző Finlay Hutchison volt az idei esztendőben, aki eddig főleg Formula Renault-val gyűjtögette a versenykilométereket. Az ismeretlen sorozat, az ismeretlen versenygép és az ismeretlen versenyzőtárs is komoly kihívás volt Csaba számára, de eredményeivel és szakmai felkészültségével már az első évben a sorozat élmezőnyébe került.

 Magyar siker a GT4 Európa Bajnoki sorozatban

Az áhított futamgyőzelem egyenlőre még várat magára, de egész évben ott voltak az élmezőnyben és dobogóra is állhattak. Néha sajnos becsúszott nulla pontos futam is melyeken az elvesztegetett pontok elég fájóan hiányoztak az év végi elszámolásnál, de Csaba így is a bajnokság negyedik helyét könyvelheti el az első GT4-es versenyszezonjában. Valamint a csapat is a negyedik helyen foglalhatta el a bajnoki tabellán.

Jövőre Csaba a tervek szerint ebben a sorozatban is szívesen folytatná a pályafutását, nem titkoltan azzal a céllal, hogy 2018-ban már a bajnoki címért küzdhessen, ami talán nem is olyan elérhetetlen, hiszen az idei teljesítménye alapján már több élcsapattól is kapott a jövő szezonra szóló megkereséseket.

Kulcsszavak: autósport, GT4 Európa Bajnokság, gyorsasági, Lotus Cup Eastern Europe, Mór Csaba
 
Hat győzelemmel megvan Tim Gábor bajnoki harmadik helye Hat győzelemmel megvan Tim Gábor bajnoki harmadik helye Nagyszerű Audi-teljesítmény a Norisringen Nagyszerű Audi-teljesítmény a Norisringen Yvan Muller győztesként, José maría López világbajnokként zárta a hétvégét Yvan Muller győztesként, José maría López világbajnokként zárta a hétvégét Örömünnep a Hyundai-nál! Örömünnep a Hyundai-nál! Kamion Eb - Kiss Norbert nyerte a vasárnapi első futamot Kamion Eb - Kiss Norbert nyerte a vasárnapi első futamot
 
Tim Gábor a bajnokság második helyén várja a végjátékot

Tim Gábor a bajnokság második helyén várja a végjátékot

2017. szeptember 19.
Tim Gábor, miután több bajnoki cím után ideiglenesen felhagyott a pályaautózással, a hazai MARB sorozat felé fordult, hogy rallye versenyeken fejlődhessen tovább. Az általa épített Nissan Sunny GTi volánja mögött, Timár Tamás navigálásával idén már a hetedik versenyen álltak rajthoz, ezúttal a Lyukóbánya Rallye-n.
Részletek

Tim Gábor a bajnokság második helyén várja a végjátékot

Ebben az évben már két abszolút győzelmet, és három kategória győzelmet szereztek, de az utóbbi futamokon utolérte Őket a balszerencse. Zobákpusztán felfüggesztés gondokkal küzdöttek, majd Porrogszentkirályon kiestek.

A Lyukóbánya - Parasznya Rallye-n először versenyeztek esős körülmények között, és a tapasztalanság meg is bosszulta magát. A második gyorsaságin árokba csúsztak, és csak nagy időveszteség árán tudták folytatni a versenyt.

Végül az abszolút értékelés hatodik, kategóriájuk harmadik helyén zárták a versenyt. A 2000cc-es kategóriában továbbra is a második helyen állnak.

"Most egy kicsit hullámvölgybe kerültünk, az év elején erősek voltunk, de az utóbbi versenyeken volt műszaki hibánk, és sok olyan helyzet ami új volt a számunkra. Nem titok, abszolút bajnoki címért harcolunk, de látjuk, hogy ez kezd kicsúszni a kezünk közül. Sokkal tapasztaltabbak nálunk az ellenfeleink. A kategóriánkban még van esélyünk, mindent megteszünk a bajnoki címért. Ha nem sikerül, az sem lesz csalódás, ez nekünk tanuló év. De a mentalitásom nem fog változni, mindig győzni szeretnék!" - foglalta össze Tim a verseny után.

Tim Gábor a bajnokság második helyén várja a végjátékot

Kulcsszavak: autósport, Rallye, tim gábor
 
Olasz Nagydíj - Vettel győzött és tovább növelte előnyét Olasz Nagydíj - Vettel győzött és tovább növelte előnyét A TOYOTA Motorsport GmbH bejelentette, hogy motorsport-programja részeként kifejleszti a GT86 R3 rallyautót A TOYOTA Motorsport GmbH bejelentette, hogy motorsport-programja részeként kifejleszti a GT86 R3 rallyautót Gyulay a Magyar Nagydíjon aláírná a hosszabbítást Ecclestone-nal Gyulay a Magyar Nagydíjon aláírná a hosszabbítást Ecclestone-nal A B3 Racing szerb pilótája a vezeti az ETCC összetett pontversenyét A B3 Racing szerb pilótája a vezeti az ETCC összetett pontversenyét Monacói Nagydíj - A szombati szabadedzés legjobbja is Rosberg volt Monacói Nagydíj - A szombati szabadedzés legjobbja is Rosberg volt
 
Hamilton győzött és növelte az előnyét összetettben

Hamilton győzött és növelte az előnyét összetettben

2017. szeptember 18.
A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton, a Mercedes brit pilótája nyerte vasárnap a Forma-1-es Szingapúri Nagydíjat, ezzel 28 pontra növelte az előnyét összetettben a négyszeres vb-győztes Sebastian Vettellel, a Ferrari német versenyzőjével szemben.
Részletek

Hamilton győzött és növelte az előnyét összetettben

A 32 éves Hamiltonnak ez volt az idei hetedik, s pályafutása 60. futamgyőzelme. Vettel egy baleset miatt már az első körben feladni kényszerült a versenyt.

Hamilton mögött Daniel Ricciardo, a Red Bull ausztrál pilótája végzett a második, míg Valtteri Bottas, a Mercedes finn versenyzője a harmadik helyen.

A verseny előtt megérkezett az eső a szingapúri pályára, így a Forma-1 történetében most először rendeztek esős éjszakai futamot.

A rajtot a negyedik kockából Kimi Räikkönen (Ferrari) kapta el a legjobban, s a belső íven próbálta megelőzni a harmadik pozícióból startoló Max Verstappent (Red Bull), aki mellett a külső íven a pole pozícióból induló Vettel igyekezett "bezárni az ajtót" és védeni a saját helyét. Räikkönen és Verstappen autóinak hátsó kerekei összeértek, a ferraris oldalról nekicsapódott Vettel autójának, de a négyszeres vb-győztes német tovább tudott hajtani. Räikkönen Ferrarija irányíthatatlanul csúszott végig a pálya szélén az első kanyarig, ahol telibe találta a forduló Verstappen Red Bullját, illetve Fernando Alonso McLarenjét. Räikkönen és Verstappen feladni kényszerült a futamot, Alonso tovább tudott hajtani, Vettel pedig néhány méterrel később a betonfalnak csapta amúgy is sérült Ferrariját, amelyről leszakadt az első légterelő, így a német pilóta gyakorlatilag azonnal kiállt a versenyből.

A biztonsági autó a roncsok és a pályára került törmelék eltakarításának idejére a pályára hajtott, s öt kör után engedte útjára a mezőnyt. A dobogós helyeken ekkor sorrendben Hamilton, Ricciardo és Nico Hülkenberg (Renault) száguldott, miközben Alonsónak műszaki probléma miatt szintén fel kellett adnia a viadalt.

Hamilton győzött és növelte az előnyét összetettben

A 11. körben újra "főszerephez jutott" a Safety Car, Danyiil Kvjat (Toro Rosso) ugyanis elmérte az egyik kanyar féktávját és belecsúszott a gumifalba.     A biztonsági autós fázisban Ricciardo és Hülkenberg is bejött a boxba kerékcserére, így amikor három kör után folytatódhatott a verseny, Hamilton, Ricciardo, Bottas volt az első három helyen haladók sorrendje.

Ricciardo és Bottas a 29. körben hajtottak a boxba száraz aszfaltra alkalmas gumikért, a pálya ugyanis eddigre már szinte teljesen felszáradt. Hamilton egy körrel később kapott friss abroncsokat, s vissza is tért a vezető pozícióba.

A 38. körben Marcus Ericsson (Sauber) csapta falnak az autóját, ezért a futam során harmadszor hajtott a pályára a Safety Car. A biztonsági autó néhány körrel később útjára engedte a mezőnyt, de ekkor már nem a körök számában, hanem percekben kellett számolni a hátralévő versenytávot, mert csak így lehetett tartani a szabályokban foglalt kétórás időhatárt.

A hajrában már nem történt változás az élmezőnyben, így Hamilton jelentősen növelni tudta előnyét Vettellel szemben a vb-pontversenyben.

A vb két hét múlva, Malajziában folytatódik.

Kulcsszavak: Daniel Ricciardo, forma 1, Hamilton, Sebastian Vettel, Szingapúri Nagydíj
 
Monacói Nagydíj - Harminc év után ismét Rosberg-siker a hercegségben Monacói Nagydíj - Harminc év után ismét Rosberg-siker a hercegségben Nico Rosberg, a Mercedes német pilótája nyerte a vasárnapi Forma-1-es Monacói Nagydíjat Nico Rosberg, a Mercedes német pilótája nyerte a vasárnapi Forma-1-es Monacói Nagydíjat Gyulay Zsolt maradna az autósport-szövetség élén Gyulay Zsolt maradna az autósport-szövetség élén Kínai Nagydíj - Hamilton megállíthatatlan, újabb kettős Mercedes-siker Kínai Nagydíj - Hamilton megállíthatatlan, újabb kettős Mercedes-siker A Forma-1 mindenható ura nincs oda az elektromos versenysorozatért A Forma-1 mindenható ura nincs oda az elektromos versenysorozatért
 
A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda

A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda

2017. szeptember 15.
Együttműködési megállapodást kötött a Honda és a Scuderia Toro Rosso. A szerződés értelmében a 2018-as F1-szezonban a Honda szállítja a motorokat a Scuderia Toro Rosso számára, sőt egy közös csapatot is létrehoznak.
Részletek

A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda

Takahiro Hachigo, a Honda Motor Company elnök-vezérigazgatója elmondta:

„A Toro Rosso igen tapasztalt, energiával teli, fiatalos csapat, s megannyi sztárpilótát nevelt már ki a múltban. A Hondánál mindenki nagyon várja a közös munkát, velük új fejezetet nyithatunk a Formula-1-ben. Szeretném megköszönni a Liberty Mediának és FIA-nak, hogy segítettek tető alá hozni a megállapodást, a Honda és a Toro Rosso egy csapatként küzd majd, hogy még fejlettebbé váljon a technika és elhódítsuk a bajnoki trófeát. Szeretném továbbá megköszönni a rajongók támogatását, velük sokkal könnyebb szembe szállni a kihívásokkal.”

Franz Tost, a Scuderia Toro Rosso vezetője elmondta:

„Csapatunkban már mindenki nagyon várja a közös munkát a Hondával. Mióta Soichiro Honda benevezte motorkerékpárjait az első versenyre, a márka életében központi szerepe van a motorsportoknak. Ez egy nagyon izgalmas kihívás, és remélem, hogy mindkét fél sokat profitál majd belőle. A Honda F1-történelme régre nyúlik vissza, elsőként 1964-ben képviseltették magukat a versenysorozatban, s motorbeszállítóként öt egyéni és hat konstruktőri világbajnok címet szereztek. Ez az örökség és a márkába vetett hit teljesen biztossá tesz abban, hogy gyümölcsöző lesz az együttműködésünk.”

A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda

Kulcsszavak: autósport, forma 1, honda
 
A Honda NSX felébreszti a kolibrit A Honda NSX felébreszti a kolibrit "Fokozatos ébresztés" állapotában a volt hétszeres világbajnok Forma-1-es versenyző "Fokozatos ébresztés" állapotában a volt hétszeres világbajnok Forma-1-es versenyző Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen! Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen! Szabó Krisztián harmadik lett Amerikában is Szabó Krisztián harmadik lett Amerikában is A Honda és a GM együttműködik az üzemanyagcellás technológia következő generációjának fejlesztésében A Honda és a GM együttműködik az üzemanyagcellás technológia következő generációjának fejlesztésében
 
Befejezi együttműködését a McLaren és a Honda

Befejezi együttműködését a McLaren és a Honda

2017. szeptember 15.
A McLaren és a Honda illetékesei bejelentették, hogy a 2017-es Formula-1-es szezon végén befejezik az együttműködést. A két cég 2015-ben kezdte meg a közös munkát, amikor a Honda úgy határozott, hogy visszatér az F1-be.
Részletek

Befejezi együttműködését a McLaren és a Honda

Takahiro Hachigo, a Honda Motor Company elnök-vezérigazgatója elmondta:

„Útjainak sajnos már azelőtt elválnak, hogy elértük volna közös céljainkat, de a legjobb döntés született a vállalatok jövőjére nézve. Bárhogy is, szeretném a Honda Racing F1 Team tagjainak, illetve versenyzőinek nevében megköszönni a rajongók támogatását, és hogy osztoztak velünk örömben-bánatban 2015-ös visszatérésünk óta. Bejelentésünk nem érinti a 2017-es évadot, a Honda és McLaren szakemberei továbbra is közösen küzdenek, hogy a lehető legjobb eredményt érjük el, és a Honda természetesen jövőre is indul a világbajnokságon.”

Shaikh Mohammed bin Essa Al Khalifa, a McLaren Group igazgatótanácsának elnöke az alábbi nyilatkozatot tette:

„A Honda, akárcsak a McLaren, nagyszerű cég, s azért van jelen az F1-ben, hogy nyerjen. Partnerségünk nem hozta meg a kívánt eredményt, ez azonban nem feledteti az örömteli közös pillanatokat, és nem indok arra, hogy elhagyjuk az F1 világát. Jelenleg úgy látjuk, hogy mindkét cég számára az a legjobb, ha külön folytatjuk a versenyzést.”

Befejezi együttműködését a McLaren és a Honda

Zak Brown, a McLaren Technology Group ügyvezető igazgatója a következőképpen értékelte a helyzetet:

„Soha nem volt kétségünk afelől, hogy a Honda elkötelezett a siker mellett, s kellő mennyiségű energiát szán a Formula-1-re. Számtalanszor bizonyítottak már a versenysorozatban és a fejlesztések terén. Különféle okok miatt együttműködésünk nem úgy alakult, ahogy egykoron elképzeltük, így bár egyik cég sem örül a kialakult helyzetnek, eljött az ideje, hogy különváljunk. Sporttársként azt kívánjuk, hogy ismét a csúcsra érjen a Honda. Velük sokkal jobb ez a versenysorozat, és biztos vagyok benne, hogy ebben mindenki egyetért.


Kulcsszavak: autósport, forma 1, honda, McLaren
 
Hamilton győzött és növelte az előnyét összetettben Hamilton győzött és növelte az előnyét összetettben 50 ezer néző előtt versenyezhet Szabó Krisztián 50 ezer néző előtt versenyezhet Szabó Krisztián A Honda Clarity Fuel Cell hatótávolsága 589 kilométer A Honda Clarity Fuel Cell hatótávolsága 589 kilométer Jelentős adomány gyűlt össze Lewis Hamilton segítségével a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat javára Jelentős adomány gyűlt össze Lewis Hamilton segítségével a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat javára Az Audi jó hátszéllel érkezik a DTM következő futamára Oscherslebenbe Az Audi jó hátszéllel érkezik a DTM következő futamára Oscherslebenbe
 

Találatok száma: 617 Megjelenítve: 1 - 10