Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 734 Megjelenítve: 91 - 100
Kiemelt partnerségi megállapodást kötött az OMV Hungária és Michelisz Norbert

Kiemelt partnerségi megállapodást kötött az OMV Hungária és Michelisz Norbert

2018. március 13.
Kiemelt partnerségi megállapodást kötött az OMV Hungária és az újonnan alakult FIA túraautó-világkupán (WTCR) versenyző Michelisz Norbert. Az együttműködéssel az OMV visszatér az autósport világába Magyarországon.
Részletek

Kiemelt partnerségi megállapodást kötött az OMV Hungária és Michelisz Norbert

Kiemelt partnerként támogatja Michelisz Norbert hazai és nemzetközi sikereit az OMV Hungária. A WTCC túraautó-világbajnokságon szerzett ezüstéremmel tavaly történelmet író, a technikai sportágakban legsikeresebb magyar sportoló és az olajipari vállalat márciustól halad közösen a dobogó legfelső fokáig vezető úton az újonnan alakult FIA túraautó-világkupán (WTCR). Az OMV logója nem csupán a nemzetközi hírnevet szerzett Michelisz Norbert vadonatúj sisakján tűnik fel, de kiemelt helyet kap a sportember újratervezett versenyruháján is.

A túraautó-világbajnokság (WTCC) és a TCR International fúziójából született új sorozat, a WTCR 26 állandó indulóval vág neki a bajnokságnak. A 2018-as szezonban Michelisz Norbert a BRC Racing Team gyári pilótájaként egy Hyundai i30 N TCR típusú versenyautóval áll rajthoz. Az előzetes tervek szerint a várhatóan 9 versenyhétvégéből álló WTCR-szezon április 7-8-án Marokkóban kezdődik, és november 17-18-án Makaóban ér véget. A világkupa magyarországi állomása április 27-29-én a Hungaroringen lesz, ahol a WTCC versenyein az utóbbi években a nézőszám meghaladta a több tízezret.

Kiemelt partnerségi megállapodást kötött az OMV Hungária és Michelisz Norbert

„Az OMV számára a legfőbb értéket a minőség, a folyamatos fejlődés, a küzdeni tudás és a magas szintű motiváció jelenti. Mi a töltőállomásainkon biztosítjuk a legmagasabb teljesítményt, többek közt kiemelkedő minőségű MaxxMotion prémium üzemanyagainkkal, míg Michelisz Norbert a versenypályán nyújtja a legjobbat” – mondta Balogh Tibor, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója. „Célunk, hogy az együttműködéssel is hozzájáruljunk a magyar sportolók további sikereihez” – tette hozzá.

„Idén új bajnokságban indulok, olyan partnerekkel, akik a legnagyobb segítséget nyújtják a győzelemhez. Az OMV egy biztos szövetségest jelent számomra, hiszen a vállalat szakmai alapértékei egybeesnek azokkal, amelyek mentén saját pályámat is építem. Már alig várom az első futamot” – mondta Michelisz Norbert.

Kulcsszavak: autósport, michelisz, OMV, WTCR
 
PS3-tól a P1-ig: Nemzetközi megmérettetés előtt a GT Academy nyertesei PS3-tól a P1-ig: Nemzetközi megmérettetés előtt a GT Academy nyertesei Az OXXO Racing a Kia Lotos Cup-ban! Az OXXO Racing a Kia Lotos Cup-ban! Újonc pilótával a TCR Európa Kupában indul a Zengő Motorsport Újonc pilótával a TCR Európa Kupában indul a Zengő Motorsport Nagy Dániel és Aurélien Panis vezeti a Zengő Motorsport autóit a WTCC-ben! Nagy Dániel és Aurélien Panis vezeti a Zengő Motorsport autóit a WTCC-ben! Az olaszországi Misanoban folytatódik a FIA Kamion Európa-bajnokság Az olaszországi Misanoban folytatódik a FIA Kamion Európa-bajnokság
 
Jedlóczky Márk Hollandiában tesztelte az Audi RS3 LMS-t és R8 GT-t

Jedlóczky Márk Hollandiában tesztelte az Audi RS3 LMS-t és R8 GT-t

2018. március 12.
A JLG Motorsport kis csapatának 2018-ban az első sporthoz kapcsolódó útja rögtön a holland tengerpartig vezetett a közelmúltban.
Részletek

Jedlóczky Márk Hollandiában tesztelte az Audi RS3 LMS-t és R8 GT-t

Fiatal versenyzőnk ugyanis egy nagyon komoly teszt lehetőséget kapott a német Racing One Motorsport-tól a régi legendás tengerparti holland versenypályára. Az idei évadra a csapat a TCR Europe versenysorozatot célozta meg a lehetőségek és a tavalyi tapasztalatok alapján. Jelenleg ehhez próbálja meg kiválasztani a minden szempontból legoptimálisabb versenygépet kis csapatunk. Ehhez igazán komoly és különleges lehetőség volt ez a tesztnap, ahol Márk a TCR egyik legütőképesebb autótípusával szerezhetett tapasztalatokat.

Az időjárás nem kényeztette el a Zandvort-i első tesztnap résztvevőit. Mínusz hét fok és sokszor hetven kilométeres szél nehezítette a versenyzők dolgát, de legalább száraz pálya várta a versenyzőket. Márknak ugyan először még talán némi óvatosságból egy esőgumi szettet rakott fel a csapat, de annak a mintái hamar lerongyolódtak az első körökben.

Jedlóczky Márk Hollandiában tesztelte az Audi RS3 LMS-t és R8 GT-t Aztán egy használt slick abroncs szett került az autóra. Nyilván a fő cél az autóval való fokozatos ismerkedés volt elsősorban, meg persze a pályát is meg kellett ismernie versenyzőnknek – ugyan szimulátoron sokat gyakorolta a tengerparti kört a teszt előtt – a nem túl barátságos időjárási körülmények között. Márk így folyamatosan lépegetve, gyorsulva rótta a köröket, míg a végére standard, ezen a pályán TCR autóval éles versenyben is nagyon jónak számító időket futott, melyben azért még akadt némi biztonsági tartalék.

Martin Kohlhaas a Racing One fiatal csapatfőnöke nem kis meglepetéssel és lelkesedéssel kommentálta Márk teszten nyújtott teljesítményét, hogy a kevés tapasztalata ellenére milyen gyorsan alkalmazkodott az autóhoz és jól kihasználva rögtön stabil és gyors köröket tudott futni vele. Ráadásul a mostoha időjárási körülmények között is rögtön jelentősen megközelítve az éles versenyben általában itt futott legjobb időket is. Nagyon jó dolog volt látni, hogy az autósport amúgy kőkemény üzleti világában, egy bizony igencsak jómódú és komoly autóparkkal rendelkező csapat főnöke már így az első találkozásra a szívébe zárta Márkot és a kis csapatunkat versenyzőnk teljesítménye és hozzáállása alapján! A TCR-es tesztet, ahol Márk egy bő versenytávnyi kört teljesíthetett egy ebédszünet követte.

Aztán ahogy egy jó ebéd után illik, következhetett a desszert! Ez a csapat egyik vadonat új R8 GT autója volt, melyet a napokban vettek át és üzemeltek be. Márk az 500 lóerős középmotoros versenygéppel is nagy örömmel hajtott a pályára, hiszen korábban még soha nem vezethetett ilyen erős autót. A körözés célja itt főleg annyi volt, hogy megfigyelhessék az új autó paramétereit, viselkedését és, hogy kijöjjenek az esetleges apróbb hibák, az amúgy németes precizitással összeszerelt versenygépből. Kedvenc fiatal versenyzőnknek természetesen nagyon tetszett az óriási motor erő, de azt észrevételezte, hogy az autó elektronikája egyes esetekben kicsit felülbírálja a versenyző akaratát, ami persze érthető, hiszen a GT4 a kevésbé rutinos, de annál gazdagabb gentleman driver-ek között is nagyon népszerű kategória.

Jedlóczky Márk Hollandiában tesztelte az Audi RS3 LMS-t és R8 GT-t

A remek hangulatú és várakozáson felül sikerült tesztnapot követően is maradt még különleges meglepetés Márk és kis csapatunk számára! Ugyanis Kohlhaas úr a csapat szuper kamionjának tárgyalójában egy nagyon izgalmas, a kis hazai autósportéletünkből nézve túlzás nélkül mondhatjuk, hogy álomszerű együttműködési lehetőséget vázolt fel számunkra a 2018-as versenyszezonra. Ennek megvalósításához természetesen még számos egyeztetés és a dolgok szerencsés együttállása is szükséges, de ez a lehetőség egy újabb fantasztikusan komoly lépés lenne kedvenc kis versenyzőnk pályafutásában!

Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, JLG Motorsport
 
Balszerencsés hétvége a Mecsekben Balszerencsés hétvége a Mecsekben Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán José María López ismét világbajnok! José María López ismét világbajnok! A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei Együtt száll versenybe a BMW Motorsport és a Shell Együtt száll versenybe a BMW Motorsport és a Shell
 
Michelisz Norbert gyorsan kiismerte új autóját

Michelisz Norbert gyorsan kiismerte új autóját

2018. március 05.
Michelisz Norbert, a túraautó-világbajnoki (WTCR) sorozat tavalyi ezüstérmese már kétszer tesztelt új autójával, s úgy véli, a Hyundai egy picivel erősebb a mezőny többi kocsijánál.
Részletek

Michelisz Norbert gyorsan kiismerte új autóját

Michelisz a gyári Hyundaijal tartott hétfői sajtótájékoztatóján jelezte, hogy a harmadik tesztelésre már szerdán elutazik Olaszországba.

"Nagyon erős autó. Egy pilóta számára pedig mindig jó érzés tudni, hogy az autója gyors az egyenesekben és a kanyarokban is" - árulta el Michelisz, aki ezúttal egy nagyköveti szerződést írt alá a gyárral.

Mint mondta tartott attól, hogy túl sok kört kell majd megtennie, amíg kiismeri az autót, de ez nem így történt.

"Egyszerűen vezethető, és három-négy kör után már tempót tudtam menni, aminek nagyon örültem."

- mondta Michelisz, akinek az volt a célja, hogy olyan közegben versenyezhessen idén, ahol fejlődhet és futamgyőzelmekért küzdhet.

Michelisz Norbert gyorsan kiismerte új autóját

A magyar pilóta, aki tavaly a magyar autósport első világbajnoki érmét nyerte, tavaly ősszel "találkozott először a Hyundai i30 autójával", s állítása szerint már akkor meggyőzte, amit látott. Hozzátette: az erőviszonyok felmérését követően számára a Hyundai tűnt a legjobb választásnak.

"Büszke vagyok rá, hogy nemcsak versenyzőként, hanem a márka képviselőjeként is megjelenhetek" - folytatta Michelisz, aki bízik benne, hogy munkakapcsolatuk nemcsak egyéves lesz.

A pilóta szerint a sok újdonság, ami jellemzi az új túraautó-világbajnokságot, a szurkolók számára színesebbé teszi majd a WTCR-t, a bajnoki címért zajló versenyfutásban pedig a legnagyobb riválisuknak a Hondát tartja. "Azért a Hyundait egy picivel az egész mezőny előtt érzem" - tette hozzá.

A magyar versenyző két év után hagyta ott korábbi istállóját, a Hondát, hogy a dél-koreai riválisnál folytassa pályafutását. A 33 éves magyar pilóta csapattársa a rutinos olasz Gabriele Tarquini lesz.

"Több WTCR-csapattal állunk kapcsolatban, de szívünknek a legkedvesebb mégis a BRC Racing Team, ahol Michelisz Norbert az egyik pilóta" - mondta Kovács Pál a Hyundai Holding Hungary Ltd. ügyvezető igazgatója.

Michelisz Norbert gyorsan kiismerte új autóját

Kiemelte: a versenyautóban Magyarország egyik legsikeresebb sportolója ül majd a volán mögött, amit rendkívül nagyra értékelnek. "Norbi a márka arca, nagykövete lesz, így az együttműködésünk rendezvényeken, különböző PR eseményeken folytatódik, de természetesen a legfontosabb állomás a versenypálya lesz" - fogalmazott Kovács Pál, aki minél jobb eredményben bízik, reményei szerint akár a vb-címben is.

A kilenc versenyből álló WTCR-sorozat április 8-án indul Marokkóban, a mogyoródi futamra április 29-én kerül sor.

Kulcsszavak: autósport, Hyundai, michelisz, WTCR
 
A Hyundai IONIQ Hybrid és IONIQ Electric a legtöbb európai országban vezeti az értéktartási ranglistát A Hyundai IONIQ Hybrid és IONIQ Electric a legtöbb európai országban vezeti az értéktartási ranglistát Gyönyörű Pécs, gyönyörű eredmény! Gyönyörű Pécs, gyönyörű eredmény! A MICHELIN új FIA Formula E Championship abroncsa: mikrochip, sportos menetteljesítmény és fenntartható mobilitás A MICHELIN új FIA Formula E Championship abroncsa: mikrochip, sportos menetteljesítmény és fenntartható mobilitás Monacói Nagydíj - A szombati szabadedzés legjobbja is Rosberg volt Monacói Nagydíj - A szombati szabadedzés legjobbja is Rosberg volt Huszonhat év után először a Hungaroringen versenyez a Német Túraautó Bajnokság mezőnye Huszonhat év után először a Hungaroringen versenyez a Német Túraautó Bajnokság mezőnye
 
Új mérföldkőhöz érkezett a Mercedes-AMG és a Cigarette Racing

Új mérföldkőhöz érkezett a Mercedes-AMG és a Cigarette Racing

2018. március 02.
Különleges módon ünnepli a Mercedes-AMG és a Cigarette Racing immár tizenegy éve tartó töretlen együttműködését. A legmodernebb technológiák alkalmazásával a miami székhelyű cég a Mercedes-AMG Project One sportautóból inspirálódva alkotta meg Cigarette Racing 515 Project One motorcsónakját.
Részletek

Új mérföldkőhöz érkezett a Mercedes-AMG és a Cigarette Racing

A Cigarette Racing 515 Project One immár a kilencedik, a Mercedes-AMG és Cigarette Racing partnerségéből született különleges vízi jármű. Teljesítménye lenyűgöző, 225 km/órás sebességét a modell kialakításakor használt Kevlar, E-glass és a különböző karbon anyagok széleskörű felhasználása teszi lehetővé. A korábban tervezett 50 "Marauder modellhez képest több mint 30 százalékkal tágasabb és két tonnával könnyebb is. Az 5,6 méter hosszú és 2,9 méter széles motorcsónakban akár hatan is kényelmesen elférnek.

A Cigarette Racing Team szoros együttműködésben dolgozott Gorden Wagenerrel, a Daimler AG vezető tervezőjével. "A legdögösebb és legvagányabb szuperautóként, amelyet valaha megalkottunk, a Mercedes-AMG Project One kiváló inspirációként szolgált a Cigarette Racing 515 Project One-hoz. A két modell a tökéletesség megtestesítője, így minden adott ahhoz, hogy dizájn ikonokká váljanak" - mondta Gorden Wagener.

Új mérföldkőhöz érkezett a Mercedes-AMG és a Cigarette Racing

A Mercedes kétajtós szupersportos koncepció autója, a Mercedes-AMG Project One a legújabb Formula 1 hibrid technológiát hozza el a versenypályáról az utakra. A több mint 1000 lóerős modell 350 km/h elérésére is képes. Az 1,6 literes V6 hibrid benzinmotor közvetlenül Mercedes-AMG Petronas Formula 1 versenyautóból származik, akárcsak a plug-in hibrid hajtásrendszer. Az autó gyártása a Mercedes-AMG High Performance Powertrains motorosport szakembereivel együttműködésben az angliai Brixworth-ben valósul meg.

A Mercedes-AMG és a Cigarette Racing 2007 óta valósít meg közös, elsősorban ügyfél- és marketingtevékenységeket. Legyen szó szárazföldről vagy vízről, mindkét vállalat fókuszában a legjobb teljesítményű modellek megalkotása áll. A Mercedes-AMG sportautóhoz hasonlóan a Cigarette Racing 515 Project One motorcsónak is a világ leggyorsabb és legkülönlegesebb járműveit erősíti.

Kulcsszavak: AMG, Cigarette Racing, mercedes-benz
 
Mercedes-Benz Concept GLA - Kitörés a mindennapokból Mercedes-Benz Concept GLA - Kitörés a mindennapokból Örömautózás a legmagasabb szinten: Mercedes-Benz E-osztály Coupé és Cabrio Örömautózás a legmagasabb szinten: Mercedes-Benz E-osztály Coupé és Cabrio Megkezdték az új Mercedes CLA Shooting Brake gyártását Kecskeméten Megkezdték az új Mercedes CLA Shooting Brake gyártását Kecskeméten Bemutatkozik az új Mercedes-Benz E-osztály Bemutatkozik az új Mercedes-Benz E-osztály Extrafelszereltséggel gyártott B osztályú személygépkocsikat hív vissza a Mercedes-Benz Extrafelszereltséggel gyártott B osztályú személygépkocsikat hív vissza a Mercedes-Benz
 
Hat Audi RS 3 LMS versenyautó áll majd rajthoz az új WTCR-FIA sorozatban

Hat Audi RS 3 LMS versenyautó áll majd rajthoz az új WTCR-FIA sorozatban

2018. február 23.
Sikeres bemutatkozó szezonját követően az Audi RS 3 LMS az idei évben a legmagasabb nemzetközi sorozatban teszi próbára magát. Az Audi Sport ügyfélsport programján keresztül két partner csapatot támogat a WTCR – FIA Túraautó Világkupa sorozat versenyein.
Részletek

A sorozatban kizárólag TCR versenyautók vehetnek részt, amelyek a szezon során ellátogatnak Afrika, Ázsia, Európa és Dél-Amerika versenypályáira.

A WTCR – FIA Túraautó Világkupa korábban FIA Túraautó Világbajnokság néven szerepelt a versenynaptárban. Az Audi Sport ügyfélsport programját az idei évben hivatalosan a Comtoyou Racing és a WRT csapatok képviselik majd a versenypályákon.

Hat Audi RS 3 LMS versenyautó áll majd rajthoz az új WTCR-FIA sorozatban

A WRT csapat a belga Baudour településéről érkezett és 2010. óta egyike a legsikeresebb Audi ügyfélcsapatnak a GT3 versenysorozatban. Ők két Audi RS 3 LMS versenyautóval állnak rajthoz, amelyeket Gordon Shedden és Jean-Karl Vernay vezet majd. A 39 éves skót versenyző, Gordon Shedden a Brit Túraautó Bajnokság (British Touring Car Championship – BTCC) háromszoros bajnoka, aki utoljára a 2016-os szezonban végzett az élen. A 30 éves francia pilóta, Jean-Karl Vernay 2010-ben az Egyesült Államokban lett Indy Lights bajnok, 2012-ben a Porsche Carrera Cup első helyét szerezte meg Franciaországban, majd 2017-ben megnyerte a TCR nemzetközi sorozatát is. Mindkét versenyző elnyerte az Audi Sport pilóta státuszt.

A 31 éves belga versenyző, Frédéric Vervisch is az Audi Sport pilótájaként áll rajthoz a WTCR sorozatban. A belga versenyző a 2008-as ATS Formula 3 Cup bajnoka és az Audi Sport ügyfélprogramjának GT3 pilótája, aki továbbra is a Comtoyou Racing színeiben versenyez majd. A belgiumi Waterlooban működő csapat a tavalyi évben a TCR nemzetközi sorozatban is számított Vervisch tudására és tapasztalatára. Három további pilóta teszi teljessé a csapatot: a 23 éves francia versenyző Aurélien Panis a TCR nemzetközi sorozatban nyert versenyt korábban; a 25 éves belga Denis Dupont-ot a Belga Királyi Autóklub (Royal Automobile Club Belgium – RACB) támogatja, míg a 28 éves francia Nathanaël Berton a 2016/17-es Trophée Andros jégrali bajnokság győzteseként mutatkozik be az új sorozatban, mint privát pilóta.

„Nagyon várjuk az új versenysorozat izgalmas küzdelmeit. A WTCR a túraautó versenyekben érdekelt gyártók többsége számára igen vonzó sorozat.”

– nyilatkozta Chris Reinke, az Audi Sport ügyfélsport programjának vezetője. „Csapataink és versenyzőink értékes tapasztalattal rendelkeznek a túraautózás világából és más sorozatokból, így egyértelműen mind a pilóták, mind a csapatok versenyében a bajnoki címért szállunk harcba.”

Az előzetes versenynaptárban kilenc állomás szerepel négy kontinensen, minden versenyhétvégén három futammal.

Kulcsszavak: audi, Audi Sport, autósport, WTCR
 
Michelisz Norbert hatodik lett az Argentínában Michelisz Norbert hatodik lett az Argentínában Az olaszországi Misanoban folytatódik a FIA Kamion Európa-bajnokság Az olaszországi Misanoban folytatódik a FIA Kamion Európa-bajnokság Az Alfa Romeo 4C a FIA Túraautó-világbajnokság biztonsági autója Az Alfa Romeo 4C a FIA Túraautó-világbajnokság biztonsági autója Megújult a győri Audi TT harmadik generációja Megújult a győri Audi TT harmadik generációja Félmillió autót tervez az idén Kínában eladni az Audi Félmillió autót tervez az idén Kínában eladni az Audi
 
Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élén

Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élén

2018. február 22.
Új csapatfőnökkel vág neki a 2018-as EB szezonnak az OXXO Hungary Truck Racing Team. Tököly László elnök Sárosi Brúnót bízta meg a kétszeres Európa- és kétszeres angol bajnok kamionversenyző csapat vezetésével.
Részletek

Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élén

Sárosi Brúnó 2010-óta dolgozik a csapatnál. Korábban sajtófőnöki feladatokat látott el, később tevékenységi köre kiszélesítésével hozzá tartoztak a versenyhétvégékkel, rendezvényekkel és partnerekkel kapcsolatos szervezési feladatok is. Új, csapatfőnöki pozíciója betöltésével mostantól ő felel az OXXO Hungary Truck Racing Team teljeskörű irányításáért.
 
„Brúnó csaknem a kezdetektől részese a csapat életének. Előbb sajtófőnökként, majd operatív vezetőként gyakorlatilag a csapat működésének összes területén komoly tapasztalatot szerzett. Személyében egy kiváló szakember veszi át az OXXO Hungary Truck Racing Team közvetlen irányítását” – indokolta a kinevezést Tököly László elnök.
 
Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élénAz OXXO Hungary Truck Racing Team Magyarország egyetlen kamionversenyző csapataként 2017-ben megvédte angol bajnoki címét. Az immár kétszeres Európa- és kétszeres angol bajnok csapat két év kihagyás után 2018-ban újra teljes szezont fog futni a Kamion Európa Bajnokságban.
 
"Nagy reményekkel és lendülettel vágunk neki az idénynek, a felkészülés már javában zajlik. Ahogy tettük azt 2008 óta minden szezonban, mi idén is a győzelemért szállunk harcba, amiért keményen meg fogunk dolgozni a pályán és azon kívül is. Csapatfőnökként célom továbbá, hogy intenzív és baráti kapcsolatot ápoljak a magyar sajtóval, valamint, hogy a nemzetközi médiában minél több helyen mutassuk be a magyar csapat sikertörténetét. Reményeink szerint hamarosan olyan bejelentéssel állhatunk közönségünk elé, mely új fejezetet nyithat a magyar kamionsport történelmében" – mondta Sárosi Brúnó csapatfőnök.


 
Kulcsszavak: autósport, OXXO Energy, OXXO Energy Truck Race Team, Sárosi Brúnó, versenykamion
 
A MINI All4 Racing csapata nyerte a 2015-ös FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamát A MINI All4 Racing csapata nyerte a 2015-ös FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamát Négy BMW-pilóta végzett az első tízben a DTM szezonnyitójának mindkét futamán Négy BMW-pilóta végzett az első tízben a DTM szezonnyitójának mindkét futamán Nagy Norbert elsősége Nagy Norbert elsősége Egyesült Államok Nagydíja - Vettel indul az élről Egyesült Államok Nagydíja - Vettel indul az élről Duna-Autó Autós Gyorsasági Bajnokság 3-4. Forduló, Pannónia Ring  I. Sárvár Kupa - Lotus Ladies Cup Duna-Autó Autós Gyorsasági Bajnokság 3-4. Forduló, Pannónia Ring I. Sárvár Kupa - Lotus Ladies Cup
 
Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

2018. február 21.
Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat a 2018-as Forma 1-es világbajnokságra készülve lerántotta a leplet a C37-es versenyautóról.
Részletek

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

A C37 már megjelenésében is eltér a tavalyi C36-ostól. Ez egyrészt az új műszaki szabályzatnak köszönhető, másrészt a csapat újszerű technológiai szemléletét tükrözi.

„Nagyon várom az új szezont, és hogy a pályán láthassam Marcus-t (Ericsson) és Charles-t (Leclerc). Az elmúlt hónapokban rendkívül keményen dolgoztunk azért, hogy ma itt állhasson előttünk a C37; fantasztikus érzés, hogy ma leránthatom a leplet új autónkról. Meggyőződésem, hogy Marcus és Charles tökéletes párost alkotnak; egyikük tapasztalt versenyző, a másik ígéretes újonc. Marcus immár negyedik évadát kezdi velünk. Értékes tagja a csapatnak, tapasztalata és pontos műszaki visszajelzései mindnyájunknak nagy hasznára vannak. Ami Charles-t illeti, más géposztályokban már bizonyította, hogy tehetséges pilóta, és megérdemli, hogy idén a Forma 1-ben versenyezzen" - hangsúlyozta a 2018-as évadra készülő Frédéric Vasseur csapatfőnök.

„2018-ra egyértelmű célt tűztünk ki magunk elé: utol kell érnünk a mezőnyt, és az évad során folyamatosan csiszolnunk kell teljesítményünket. Hallatlan odaadással fejlesztettük a C37-est, rengeteg energiát fektettünk a munkába. Partnereinknek és szurkolóinknak egyaránt szeretném megköszönni a folyamatos támogatást. Az Alfa Romeo Forma 1-es visszatérésével újabb fontos mérföldkőhöz érkezett el csapatunk, büszkék vagyunk arra, hogy ez a patinás múlttal rendelkező márka minket választott a visszatérésre. Alig várjuk, hogy az Alfa Romeo Sauber F1 csapatként megkezdhessük a 2018-as idényt." - tette hozzá Vasseur.

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

Az Alfa Romeo személyében a motorsport csúcsát jelentő Forma-1 történetének egyik legjobban csengő márkaneve tér vissza a bajnokságba, és vele együtt a legendás „Quadrifoglio" embléma, amely 1923 óta díszíti az Alfa Romeo legsportosabb modelljeit.

Az új C37 motorburkolatán elhelyezett, szerencsehozó logó izgalmas története a motorsportban gyökeredzik. Az első, Quadrifoglio emblémával díszített Alfa Romeo az RL modell volt, amely Ugo Sivoccival a volánjánál 1923-ban megnyerte a Targa Florio tizenötödik kiadását. Ugyanez a négylevelű lóhere jelent meg Brilli Peri P2-esén, amely 1925-ben monzai futamgyőzelmével megnyerte a legelső Automobil világbajnokságot. Az Alfa Romeo első bajnoki címét később további négy követte.

A Quadrifolgio ezután 1950-ben és ´51-ben is visszatért, amikor Giuseppe „Nino" Farina és Juan Manuel Fangio az Alfa Romeo 158, illetve 159 - közkeletű nevükön ´Alfetták´ - volánja mögött megnyerték a két első Forma-1 világbajnokságot. A legendás jelkép visszatérése a motorsportok legmagasabb szintjére híven tanúskodik az Alfa Romeo filozófiájának sikeréről és egyre növekvő ütőképességéről: a motorsportok terén mutatott kiválóságot maradéktalanul ültetik át a márka sorozatgyártású modelljeibe. A legenda folytatódik.

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

„Nagyszerű érzés, hogy ma végre bemutathattuk a C37-est" - árulta el Jörg Zander műszaki igazgató. „A 2018-as versenyautó megvalósításához a gyár minden egyes munkatársa hozzájárult, rendkívül keményen dolgoztunk az utóbbi néhány hónapban. És ha már a C37-est említettem, az autó egészen más filozófia szerint épült, mint a C36. Számottevően megváltozott az aerodinamikai koncepció, a C37 elődjéhez képest rengeteg új részlettel gyarapodott. Bízunk benne, hogy az új koncepció több lehetőséget nyújt majd számunkra, és segítségével a szezon közben folyamatosan fejlődhetünk. A 2018-as Ferrari motor is nagyobb teljesítményt tesz lehetővé. Bízunk abban, hogy a C37 révén előrébb léphetünk, és a 2017-es évadnál versenyképesebbek lehetünk."

A C37 hivatalos bemutatkozására az első téli tesztek során, a Barcelona közelében fekvő Circuit de Catalunya pályáján kerül sor, 2018. február 26. és március 1. között.

Kulcsszavak: alfa romeo, forma 1, Sauber F1 Team
 
Ausztrál Nagydíj - Rosberg nyerte az idénynyitót Ausztrál Nagydíj - Rosberg nyerte az idénynyitót Szingapurban Hamilton győzött és közelebb került ötödik vb-címéhez Szingapurban Hamilton győzött és közelebb került ötödik vb-címéhez Jelentős adomány gyűlt össze Lewis Hamilton segítségével a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat javára Jelentős adomány gyűlt össze Lewis Hamilton segítségével a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat javára Valtteri Bottas nyerte az idénynyitó Forma-1-es Ausztrál Nagydíjat Valtteri Bottas nyerte az idénynyitó Forma-1-es Ausztrál Nagydíjat Az új Alfa Romeo Giulia megérkezett a márkakereskedésekbe Az új Alfa Romeo Giulia megérkezett a márkakereskedésekbe
 
Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

2018. február 01.
Második évadát kezdte meg a Lexus az IMSA Weather Tech sportautó-bajnokságban. Ha minden futam így alakul, remek évnek néz elébe a csapat.
Részletek

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

Vannak bajnokságok, ahol a végére tartogatják a csemegét, máshol középtájon teljesedik ki az izgalom. Az IMSA (Nemzetközi Motorsport Szövetség) WeatherTech sportautó-bajnoksága rögtön a csúcson indít, a Daytona-i 24 órás versennyel kezd – és ugyanígy tett a Lexus csapata is.

A 2017-es bemutatkozó szezont követően erősen kezdett a két Lexus RC F GT3. A versenyautó, valamint a csapat felkészültségéről egyaránt mindent elárul, hogy mindkét kupé érdemi probléma nélkül végigfutotta az egynapos versenyt. A 15-ös rajtszámú kocsi (Jack Hawksworth, David Heinemeir Hansson, Scott Pruett és Dominik Farnbacher) a GTD géposztályban a kilencedik, pontszerző helyen ért célba, míg a 14-es RC F GT3 (Dominik Baumann, Kyle Marcelli, Philipp Frommenwiler, Bruno Junqueira) tizenötödikként zárta a versenyt.

További bizakodásra ad okot, hogy mindkét csapat több körön át képes volt vezetni a mezőnyt; előkelő pozíciójukat egy apró elektromos zavar, illetve néhány minimális sérülés miatt kényszerültek feladni.

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

A Lexus 2017-ben tért vissza a motorsport világába, méghozzá egy rutinos csapat, a tizenötszörös bajnok Gentilozzi família (Paul és fiai, Tony és John) által alapított 3GT Racing színeiben. A csapat egy igazi nagyágyút, az amerikai sportautó-versenyzés koronázatlan királyát, az 1960-as születésű Scott Pruettet is bevetette. Megtisztelő, hogy a Lexus RC F GT3 az utolsó versenyautó, amivel a nyolcéves kora óta versenyző Pruett hosszú és eredményes karrierje végén rajthoz állt: a 60 IMSA futamgyőzelemmel rendelkező veterán a Daytona-i 24 órás futam után végleg szögre akasztotta tűzálló overallját.

„Elképesztően régóta dolgozunk együtt a Lexusszal, de a Toyotával is, még az IndyCar-os időkből, és ha azt nézem, hol tartunk most, és hol tartottunk pontosan egy évvel ezelőtt, a kettő között ég és föld a különbség. A legfontosabb beérni a célba, és ezzel nem voltak gondjaink. Ha tartani tudjuk a tempót, amire képesek vagyunk, az lesz a siker kulcsa. A tavalyi év nem szólt másról, minthogy az autók versenyképesek legyenek. És míg tavaly előfordultak műszaki gondok, idén, ha nem is teljesen problémamentesen, de érdemi hibák nélkül futnak az autók” – nyilatkozta a verseny után a távozó bajnok.

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

Kulcsszavak: autósport, Daytona, lexus
 
Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést Az Audi megszerezte a Német Túraautó-bajnokság (DTM) vezető pozícióját Az Audi megszerezte a Német Túraautó-bajnokság (DTM) vezető pozícióját Ifj. Ficza Ferenc: „Az RCM Kupa megtanította nekem a túraautózás alapjait” Ifj. Ficza Ferenc: „Az RCM Kupa megtanította nekem a túraautózás alapjait” A leggyorsabb méhkaptár: Lexus RC F GT3 Aim Vasser Sullivan A leggyorsabb méhkaptár: Lexus RC F GT3 Aim Vasser Sullivan Bahreini Nagydíj - Vettel nyert és növelte előnyét összetettben Bahreini Nagydíj - Vettel nyert és növelte előnyét összetettben
 
Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

2018. január 31.
A teljes idényre leigazolta Fernando Alonso kétszeres Forma-1 világbajnokot a Toyota Gazoo Racing csapata.
Részletek

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Ezzel egy régi álom teljesül az idén 37 éves spanyol pilóta számára, de aligha túlzás azt mondani: az egész FIA WEC közösség, versenyzők és rajongók egyaránt érdeklődve várják, hogyan alakul majd a 2018-as hosszú távú világbajnokság egy ilyen illusztris idegenlégióssal a mezőnyben.

Fernando Alonso tavaly áprilisban lepte meg a nagyközönséget és a szakmát, amikor egy futam erejéig kontinenst és bajnokságot váltott, és Monaco helyett Indianapolisban állt rajthoz. Már akkor lehetett tudni, hogy ez még csak a kezdet: a 32-szeres F1-futamgyőztes a motorsportok tripla koronájára vágyik, azaz a monacói Forma-1 nagydíj mellett az Indy 500-ason és a Le Mans-i 24 óráson is győzni szeretne – ez eddig csupán egyetlen embernek, Graham Hillnek sikerült.

Monaco 2006-ban és 2007-ben már megvolt Alonsónak, most pedig megnyílt a lehetőség azelőtt, hogy Le Mans-ban is esélyt adjon magának. Erre a lehető leghamarabb meg is kezdte a felkészülést: amint véget ért a 2017-es WEC szezon, Alonso rajtra készen állt az első hivatalos tesztprogramon, és már akkor több mint 600 kilométert autózott a TS050 Hybriddel.

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Akkor még csak pletykálták, de január végével felgyorsultak az események: a Daytona-i 24 órás után néhány nappal hivatalosan is bejelentették, hogy Alonso a 2018-19-es WEC szuperévad (ez a szezon a szokásos nyolc helyett 13 hónapon át tart majd, és kétszer is szerepel benne Le Mans) minden olyan versenyén részt vesz a Toyota színeiben, amely nem ütközik Forma-1-es programjával.

Alonso a Toyota 8-as rajtszámú autójába szállhat be, Sébastien Buemi és Kazuki Nakajima mellé, azt az Anthony Davidsont váltva, aki mostantól fejlesztőpilótaként és tartalék versenyzőként segíti a csapat munkáját. Mint emlékezetes, 2014-ben Buemi és Davidson szerezték meg a Toyota első egyéni világbajnoki címét a hosszú távú világbajnokságban, így Alonso egy eleve ütőképes csapatot erősíthet még tovább.

„Rendkívül izgatottan várom, hogy életemben először részt vehessek a Le Mans-i 24 órás futamon. Hosszú ideje követem nyomon a versenyt, és mindig is szerettem volna részt venni rajta. A hosszú távú autóversenyzés egészen más műfaj, mint az együléseseké, izgalmas kihívásnak ígérkezik. Nagyon várom, hogy együtt dolgozhassak Sébastiennel és Kazukival. Mindketten rendkívül tapasztalt hosszú távú pilóták, sokat tanulhatok tőlük. Rám is fér a tanulás, de készen állok a kihívásra, és alig várom, hogy elinduljon az évad” – hangsúlyozta Fernando Alonso.

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Kulcsszavak: Alonso, autósport, Le Mans, toyota, Toyota Gazoo Racing
 
Íme az első kémfotók a vadonatúj Toyota Supra-ról Íme az első kémfotók a vadonatúj Toyota Supra-ról Kettős győzelmet aratott a BMW a DTM ötödik futamán Kettős győzelmet aratott a BMW a DTM ötödik futamán Dupla győzelemmel a bajnokság élén Tim Gábor Dupla győzelemmel a bajnokság élén Tim Gábor Belga Nagydíj - Ricciardo Mogyoród után Spában is nyert Belga Nagydíj - Ricciardo Mogyoród után Spában is nyert Különleges kivitelű sportkupékkal ünnepli Le Mans-i hagyatékát a Toyota Különleges kivitelű sportkupékkal ünnepli Le Mans-i hagyatékát a Toyota
 
Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

2018. január 30.
Michelisz Norbert a gyári Hyundai pilótája lesz az idén új néven (WTCR) induló túraautó-világbajnokságon.
Részletek

Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

A magyar versenyző - aki tavaly második helyen zárta a vb-t - két év után hagyja ott eddigi istállóját, a Hondát, és a dél-koreai riválisnál folytatja pályafutását.

"Hálás vagyok a Hondának, mert az elmúlt két év pályafutásom szakmailag legizgalmasabb időszaka volt, amelyben sokat fejlődtem, de úgy éreztem, hogy szükségem van az új kihívásra" - írta keddi blogbejegyzésében Michelisz, aki a magyar autósport első világbajnoki érmét nyerte.

A 33 éves versenyző csapattársa a rutinos olasz Gabriele Tarquini lesz.

A kilenc versenyből álló WTCR-sorozat április 8-án indul Marokkóban, a mogyoródi futamra április 29-én kerül sor.

Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

Kulcsszavak: autósport, Hyundai, michelisz, WTCR
 
Tim Gábor Csehországban is győzött! Tim Gábor Csehországban is győzött! Teszt a lelke mindennek! Teszt a lelke mindennek! A világpremier előtti utolsó DTM tesztjét tartotta az Audi A világpremier előtti utolsó DTM tesztjét tartotta az Audi A Hyundai úttörő gyermekbiztonsági megoldását a SAFETYBEST 2018 díjjal jutalmazták A Hyundai úttörő gyermekbiztonsági megoldását a SAFETYBEST 2018 díjjal jutalmazták A Herczig-Bacigál páros a kategória BAJNOKAI A Herczig-Bacigál páros a kategória BAJNOKAI
 

Találatok száma: 734 Megjelenítve: 91 - 100