Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 755 Megjelenítve: 91 - 100
Autósport népünnepély a dűnéken!

Autósport népünnepély a dűnéken!

2018. május 20.
Talán sosem gondoltuk volna, hogy kis csapatunk ilyen elképesztő autósport népünnepélybe csöppen így hirtelen a TCR Europe versenysorozat második fordulóján!
Részletek

 Autósport népünnepély a dűnéken!

Hittük is meg nem is, hogy a rendezők 200000 igen nem tévedés, kettőszázezer nézőt várnak a nagy holland „Michelisz Norbi simogatóba” mely természetesen az Ő Norbijukra, vagyis Max Verstappen Forma1-es versenyzőre épül! Aztán vasárnap reggel elképesztő látvány tárult elénk a Zandvoort-i versenypályán! Végeláthatatlan tömegben hömpölyög a holland autósport szerető közönség, hogy láthassák a hazai hősüket hazai pályán F1-es versenygéppel száguldani! Ezen kívül még több versenysorozat is helyet kapott a hétvége sűrű programjában, aminek Max mellett a WTCR a fő „műsorszáma”, na és persze a mi szívünk csücske, a kistesó a TCR Europe.

A márciusi teszten megszerzett jó kis pályaismeret birtokában Jedlóczky L Márk lelkesen készült a holland hétvégére! Ehhez képest a szabadedzéseket vegyes érzelmekkel zárta, mert a CUPRA-val sajnos nagyon nem akartak jönni azok a köridők, mint márciusban az Audival! Azért elkeseredésre nem volt ok, hiszen az egy más autó volt más körülmények között, így a csapat mérnöke Monori Gyula és egy nagyon kedves régi sporttársunk külső segítségével az időmérőre egy teljesen más beállítás került az autóra, mint a szabad edzéseken. A bátor változtatás meg is hozta az eredményt, a CUPRA sokkal jobban viselkedett és a köridők rögtön több mint másfél másodpercet javultak! Aztán a Q1 második felében beköszönt a technika fránya ördöge, ahogy a múltkor a Hungaroringen is. Ismét a CUPRA önindító motorjánál keletkezett elektromos hiba miatt elgyengült az autó és Márk épphogy csak ki tudott gurulni a boxba és ott véget is ért számára az időmérő.

 Autósport népünnepély a dűnéken!

A „mi lett volna ha” gondolatsorba bele se kezdünk, hiszen ez az autósportban a legértelmetlenebb, így a versenyfutamokra marad a bíztató tény, hogy az autó, sokkal jobban viselkedik a pályán és Márk a 16. rajtkockából vághat neki a két versenyfutamnak! Ebből kell kihozni a legjobbat a futamokon, ami a többi sorozat már lezajlott versenyeit látva várhatóan a TCR Europe-ban sem lesz egy cseppet sem unalmas és eseménymentes a homokdűnék közti száguldásban. Az ismétlődő bosszantó technikai hibát a SEAT Sport szerelői és mérnöke az önindító és egy elektronikai alkatrész cseréjével ismét orvosolták, így remélhetőleg a futamokon már megint ereje teljében futhat majd a CUPRA Márk alatt!

Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, TCR Europe
 
Tassi Attila képviseli az új generációt a TCR-ben a B3 Racing csapatával Tassi Attila képviseli az új generációt a TCR-ben a B3 Racing csapatával Stian Paulsen a SEAT Leon Eurocup versenysorozat új éllovasa Stian Paulsen a SEAT Leon Eurocup versenysorozat új éllovasa ifjabb Tóth János: A második napon dől majd el a verseny, de az elsőn is nagyon észnél kell lenni ifjabb Tóth János: A második napon dől majd el a verseny, de az elsőn is nagyon észnél kell lenni Autósport népünnepély a dűnéken! Idényzáró bajnoki a Hungaroringen Kiss Norbi is Goodyearrel versenyez a Hungaroringen Kiss Norbi is Goodyearrel versenyez a Hungaroringen
 
Jedlóczky L Márk izgatottan várja a TCR Europe hétvégi versenyét

Jedlóczky L Márk izgatottan várja a TCR Europe hétvégi versenyét

2018. május 17.
Akár ez is lehetne a mottója a JLG Motorsport és Jedlóczky L Márk második TCR Europe hétvégéjének melyet Hollandiában rendeznek meg a gyakorlatilag a tengerparton fekvő Zandvoort-i pályán. A jó öreg pálya a döntött kanyarjaival és a sok helyen meglepően szűk nyomvonalával nem kis kihívás lesz a TCR-es mezőnyöknek!
Részletek

Jedlóczky L Márk izgatottan várja a TCR Europe hétvégi versenyét

Bizony mezőnyöknek, hiszen itt a WTCR és TCR Europe mezőnye is rajthoz áll kiegészülve a TCR Benelux indulóival. Így az OB futamgyőzelmet is hozó Hungaroringi évadnyitóhoz hasonlóan fiatal versenyzőnk megint egy pályán autózik majd a világ kupa mezőnyével, ami ismét egy jó kis értékmérő szakmai összehasonlítási alapnak ígérkezik. Jedlóczky L Márk nem csak az FIA-s nagy testvér WTCR mezőnnyel osztozik majd a pályán, a hétvégén, hanem magával a Forma1 új fenegyerekével Max Verstappen-el is, aki a RedBull Racing-el egy kis F1-es bemutató autózásra érkezik a tengerpartra, így vélhetően egy igazi holland autósport népünnepély közepébe csöppen majd a JLG Motorsport kis csapata!

Na de persze számunkra nem a fapapucsos F1 őrület lesz a legfontosabb, hanem a TCR Europe második fordulója és hogy Márk ismét sikeresen teljesítse mindkét versenyfutamot! A francia hétvégével szemben itt nem okoz majd hátrányt a pályaismeret hiánya, hiszen március elején versenyzőnk már futott egy 50-60 körös tesztet ezen a pályán egy TCR és egy GT Audi-val. Az akkori mínusz hat fokos hőmérséklethez és a jeges szélhez képest most remélhetőleg jóval kedvezőbbek lesznek az időjárási viszonyok és a már akkor sem rossz köridőket vélhetően sikerül majd tovább javítani Márk kis szerelmével az új CUPRA-val is! Ráadásul a márciusi tesztre versenyzőnk a napokban egy komoly szimulátoros felkészüléssel is ráerősített!

Jedlóczky L Márk izgatottan várja a TCR Europe hétvégi versenyét

Sok szempontból izgatottan várja a csapat ezt a versenyhétvégét, hiszen ismét az igen erős, és most a helyi élmenőkkel is kiegészülő mezőnyben kell versenyzőnknek helyt állnia. Várjuk a Márk és a kétszeres TCR bajnok közötti újabb párharcot is, hogy az idén SUBARU-t hajtó Stefano Cominivel ismét összeakadnak e a pályán. A svájci bajnok a Paul Richard-i évadnyitón nagyon díjazta Márk küzdőszellemét és a jó magyar pálinkát, amivel áldomást ivott a legújabb svájci-magyar sportbarátságra!

A nagyszerű hazai autósport rajongó közönségtől pedig ezúton kérjük, hogy legalább olyan szívvel és lélekkel bíztassák most a távolból is a hétvégén a holland pályára lépő mind a hat magyar versenyzőt, mint a Hungaroringen!

Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, JLG Motorsport, TCR Europe
 
Dobogóra állhatott a BMW a DTM harmadik versenyhétvégéjén Dobogóra állhatott a BMW a DTM harmadik versenyhétvégéjén Jedlóczky L Márk izgatottan várja a TCR Europe hétvégi versenyét A MICHELIN új FIA Formula E Championship abroncsa: mikrochip, sportos menetteljesítmény és fenntartható mobilitás Apex Racing két dobogós hellyel kezdett a Slovakiaring-en Apex Racing két dobogós hellyel kezdett a Slovakiaring-en Tim Gábor ezúttal a második helyről esett ki Tim Gábor ezúttal a második helyről esett ki Öt MINI ALL4 Racing száll versenybe a legendás Selyemút arany serlegéért Öt MINI ALL4 Racing száll versenybe a legendás Selyemút arany serlegéért
 
Elrajtolt a Type R Challenge - 2018

Elrajtolt a Type R Challenge - 2018

2018. május 14.
Nem sokkal a Type R Challenge 2018 genfi bejelentését követően máris bizonyított a Honda Civic Type R. A nagy teljesítményű hot hatch 2 perc 1,51 másodperc alatt ért körbe a franciaországi Magny-Cours versenypályán, azaz minden eddigi fronthajtású autónál gyorsabbnak bizonyult.
Részletek

Elrajtolt a Type R Challenge - 2018

A volánnál Esteban Guerrieri (ARG) FIA Túraautó-világkupa  versenyzője ült, aki a Münnich Motorsport pilótájaként indul a 2018-as szezonban.

A 4,4 km hosszú Magny-Cours igencsak technikás pálya, szűk hajtókanyarjai, gyors sikánjai és elnyújtott egyenesei komoly felkészültséget követelnek meg a versenyzőktől. A Civic Type R továbbfejlesztett és kifinomultabbá tett 2.0 VTEC TURBO erőforrása 320 LE-t és 400 Nm-t szabadít az első kerekekre, ezt a rendkívüli teljesítményt aknázta ki Guerrieri a rekorddöntés során. Sikeréhez természetesen a fejlett aerodinamikai csomag is hozzájárult, hiszen az áramvonalas karosszéria és a szpoilerszett a leszorítóerő/felhajtóerő arányt illetően is kategória legjobbjává teszi a Civic Type R-t. A sportos menettulajdonságok másik kulcsa a +R üzemmódba kapcsolt Adaptív Lengéscsillapító Rendszer volt, ami feszesebb rugózást, biztosabb útfekvést és még fordulékonyabb viselkedést garantált menet közben.

A rekorddöntést követően Esteban Guerrieri elmondta: „A Civic Type R legjobb tulajdonsága, hogy magabiztossá teszi az embert. Nagyon közvetlen, villámgyorsan reagál a parancsokra és pontos visszajelzéseket ad. Nem véletlenül tartják számon minden idők legjobb teljesítményorientált ferdehátújaként, miként a sikeres rekorddöntés sem egyszerű szerencse. Ez a modell messze kitolta a fronthajtású autók határait, hihetetlenül gyors.”

Elrajtolt a Type R Challenge - 2018

A Type R sokoldalúságát illetően hozzátette: „Ennél is meglepőbb, hogy milyen rugalmas konstrukció. +R üzemmódban a legvadabb versenypályákat is meghódíthatja a tulajdonos, majd átkapcsol Comfort fokozatba, és a legnagyobb kényelemben hazagurulhat.”

Az új pályacsúcs a Type R Challenge - 2018 sorozat első állomása, amit további rekorddöntések követnek majd különböző legendás európai aszfaltcsíkokon.

A Civic Type R előző generációja 2016-ban ejtette ámulatba a motorsport szerelmeseit és a vásárlóközönséget. Akkor Estorilban, a Hungaroringen, Monzában, Silverstone-ban és a Spa-Francorchampson javított a pályacsúcsokon a különleges sportkocsi, a most beállított Magny-Cours-rekordot pedig – a Honda tervei szerint – négy másikkal fejelik meg az idén.

A különféle pályákon más és más ül majd a volánnál, s bizony nagy izgalmakra számíthatunk, a Honda ugyanis csupa sztárpilótát kért fel. A csapat legnevesebb tagja egyértelműen a korábbi F1-világbajnok Jenson Button (UK) lesz, aki jelenleg a japán Super GT szériában versenyez egy NSX GT-vel. Mellette sorakozik fel a WTCR-ben induló Tiago Monteiro (PRT), a BTCC-legenda Matt Neal (UK) és a szintén Super GT-ben szereplő Bertrand Baguette (BEL).

Elrajtolt a Type R Challenge - 2018

A Magny-Courson elért pályacsúcs már az új Honda Civic Type R második sikere, tudniillik, 2017 áprilisában 7 perc 43,8 másodperc alatt ért körbe a Nürburgring Nordschleifén, így a leggyorsabb fronthajtású, sorozatgyártású szériaautóként írta be magát a motorsport történetébe.

Az új Civic Type R a Honda nagy teljesítményű ferdehátúinak hagyományát viszi tovább, ennek megfelelően a kategória legdinamikusabban gyorsuló, legnagyobb végsebességű szereplője. A szokás szerint piros H-val jelölt Type R modellt a minden ízében megújult, tizedik generációs Civic fejlesztési programjának részeként dolgozták ki a mérnökök, ez volt a Honda történetének legátfogóbb ilyen jellegű projektre. A vállalat szakemberei azt a célt tűzték ki, hogy a modell közúton és versenypályán is maga mögé utasítsa a kategória többi szereplőjét. Alapját kis tömegű, rendkívül merev, alacsony súlypontú karosszéria adja, ehhez kapcsolódik a kifinomult, dupla függőcsapszeges első felfüggesztés, ami minimalizálja a hajtási befolyást, és nagy sebességnél, valamint csúszáshatáron vett kanyarokban is stabillá teszi az autót.

Kulcsszavak: autósport, Civic Type R, honda, Type R Challenge
 
A világ legfiatalabb női pilótájaként versenyezhet GT-sorozatban Keszthelyi Vivien A világ legfiatalabb női pilótájaként versenyezhet GT-sorozatban Keszthelyi Vivien Újult erővel áll rajthoz a Fuji Speedway pályán a Toyota Racing Újult erővel áll rajthoz a Fuji Speedway pályán a Toyota Racing Két ország, három bajnokság, hat dobogó Két ország, három bajnokság, hat dobogó Bezárja angliai üzemét három éven belül a Honda Bezárja angliai üzemét három éven belül a Honda Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban
 
A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban

A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban

2018. május 13.
Michelisz Norbert ütközött és kiesett a túraautó-világkupa (WTCR) németországi versenyhétvégéjének szombati második futamán a Nürburgringen.
Részletek

A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban

A Hyundai-jal versenyző, 33 éves magyar pilóta, aki a délelőtti versenyen ötödikként ért célba, a délutáni újabb megméretésen már az első körben is részese volt kisebb balesetnek. Később tovább sérült az autója, és bár a hatodik pozícióból hátrébb került, ekkor még így is az első tíz között volt, vagyis pontszerző helyen haladt. A 25 kilométeres pályán, a befejező körben azonban egy figyelmetlen riválisa nekiütközött, Michelisz kocsijának bal hátsó kereke kitört, ennél fogva számára befejeződött a viadal.

Kiesése miatt nem gyűjtött újabb pontokat, így a bajnokságban jelenleg 102 ponttal a negyedik.   
   
Nagy Norbert (Seat Cupra), akárcsak délelőtt, ezúttal is 18.-ként ért célba a Nürburgringen.

A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban


Kulcsszavak: autósport, michelisz, Nagy Norbert, Nürburgring, WTCR
 
A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban A Hyundai Shell World Rally Team Sordóval és Bouffier-vel indul a német ralin A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban A japán gyártó kihívja a Le Mans-i mezőnyt uraló régi gárdát A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban Mégsem ez az utolsó tánc A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban Ahol a madár se jár, de mi már igen PS3-tól a P1-ig: Nemzetközi megmérettetés előtt a GT Academy nyertesei PS3-tól a P1-ig: Nemzetközi megmérettetés előtt a GT Academy nyertesei
 
Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba

Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba

2018. május 07.
Ugyan nem mindig szándékosan, de lassan már megszokhatjuk, hogy kedvenc fiatal versenyzőnket valahogy mégis csak a mélyvízbe kell dobni, amiben általában aztán remekül lubickol!
Részletek

Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba

Valami ilyesmi történt megint a TCR Europe második francia futamán Jedlóczky L Márkal aki élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba egy igen csak kaotikus futamon. Már egy ideje lógott az eső lába a szép francia pálya felett, de a csapatok nagy része úgy döntött, hogy kezdésként slick gumival gurul a pályára, hátha kitart az égi áldás elmaradása. Nem tartott ki és már az első körök során is egyre jobban esett az eső így a vizes pályán próbált evickélni a mezőny.

Aztán egy nagyobb csattanásnak és a leszakadó esőnek köszönhetően piros zászlóval megszakították a versenyt. A vizes pályán lökdösődésből a mi versenyzőnk sem marad ki, ráadásul e közben még ketten is megelőzték dupla sárga zászló alatt, amit a csapat rögtön jelzett is a versenyigazgatóság felé. Szerencsére a JLG-s CUPRA-nak megint csak inkább szépsége sérült. A mezőny a rajtrácsra állt az újraindításhoz sok csapat lecserélte a slickeket esőgumira ám az újraindításra már szinte teljesen elállt az eső és sütni kezdett a nap. A futam idejéből már ugyan nem sok maradt, de arra elég, hogy versenyzőnk ismét összeakadjon a kétszeres bajnok svájci Subarujával és ismét egy nagy csatát vívjanak, csak ez a számunkra azért volt jóval nagyobb jelentőségű, mert a csata Márk élete első EB pontjáért és a tízedik helyért folyt.

Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba

Végül a pályán ebből a csatából a svájci jött ki jobban, de hát sokkal nagyobb bajunk sose legyen, minthogy versenyzőnk írd és mond összevissza hatodik túraautós versenyfutamán egy kétszeres TCR bajnokkal küzd egy EB pontért! A bajnoki pontról ugyan lemaradtunk, de egy fantasztikus hangulatú versenyhétvégével lettünk gazdagabbak, melynek során a JLG Motorsport történetében először léphetett pályára egy komoly nemzetközi sorozatban.

Ezúton is külön köszönet Zengő Zoltánnak és a négy fős kis csapatának, akik rengeteget dolgoztak a hétvégén, hogy sikerrel teljesíthessük első TCR Europe hétvégénket! Holnaptól már a holland versenyhétvége lebeg a szemünk előtt ahol reméljük már nem csúszunk le a pontszerzésről!

Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, TCR Europe, zengő zoltán
 
Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba Győzelem a szezonnyitón Pirelli gumikkal A világpremier előtti utolsó DTM tesztjét tartotta az Audi A világpremier előtti utolsó DTM tesztjét tartotta az Audi Videón Michelisz Norbi felkészülése a győztes futamra Videón Michelisz Norbi felkészülése a győztes futamra Autósport népünnepély a dűnéken! Autósport népünnepély a dűnéken! Alonso és Coma kemény tapasztalatszerzésre fontos lépés a Toyota Hiluxal a dakarhoz vezető úton? Alonso és Coma kemény tapasztalatszerzésre fontos lépés a Toyota Hiluxal a dakarhoz vezető úton?
 
Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei és Fernando Alonso

Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei és Fernando Alonso

2018. május 05.
25.000 kilométernyi téli tesztelés után eljött az idő, hogy a TOYOTA GAZOO Racing környezetbarát hibrid elektromos versenygépei pályára lépjenek a FIA Hosszútávú Világbajnokság (WEC) 2018-2019-es évadában, ami a Total Spa-Francorchamps 6 órás futammal veszi kezdetét most hétvégén.
Részletek

Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei és Fernando Alonso

Az idei évad új, eddig ismeretlen kihívásokkal állítja szembe a világ legzöldebb autógyártójának tartott Toyota versenyistállóját.
 
Miután már hat éve versenyez hibrid hajtású autóival, a csapat most új és különleges kihívással szembesül, mivel a mezőny nyolc, nem hibrid hajtású LMP1-es autója ezentúl 49 százalékkal több üzemanyag-energiát használhat fel körönként, és más jelentős teljesítménynövelő megoldásokat is alkalmazhat. Ez az új kihívás remek alkalom arra, hogy a TOYOTA GAZOO Racing még látványosabban bemutassa a hibrid-elektromos hajtás fejlesztésének lehetőségeit és eredményeit. A Formula 1 kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso most debütál a WEC-ben: ő vezeti majd a 8. rajtszámú TS050 HYBRID versenyautót a tavalyi Spa-győztes Sébastien Buemivel és Kazuki Nakajimával együtt. Mike Conway, Kamui Kobayashi és José María López idén is együtt versenyeznek a 7. rajtszámú gép legénységeként. Minden pilóta arra számít, hogy a csapat harmadszor is győzelmet arat a híres belga versenypályán.

Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei és Fernando Alonso



 
Kulcsszavak: Alonso, autósport, toyota
 
A londoni rendőrség a hidrogén hajtású Toyota Miraira szavazott A londoni rendőrség a hidrogén hajtású Toyota Miraira szavazott Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei és Fernando Alonso Stéphane Peterhansel már az első köröket futja a speciális építésű 2008 DKR kormányánál A Toyota megmutatja, hogy hogyan autózunk majd tíz év múlva A Toyota megmutatja, hogy hogyan autózunk majd tíz év múlva Végső megmérettetés a Hungaroringen Végső megmérettetés a Hungaroringen Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei és Fernando Alonso Gyulay: egymilliárdos gyorssegély kell a Hungaroringnek
 
Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra

Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra

2018. május 05.
Egyben, de azért sajnos nem karcmentesen, mivel a JLG Motorsport fiatal tehetsége Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra a TCR Europeban a roppant erős és még ennél is gyorsabb mezőnyben egy 15. helyezéssel.
Részletek

Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra

A mezőny erősségét talán az is mutatja, hogy versenyzőnk a kétszeres TCR bajnok Stefano Cominivel is komolyat viaskodott a futam során.

Márk az időmérő edzésen végig gyorsulni tudott és a 2 perc1 6,651 másodperces idő a 18. rajthelyhez volt elegendő ahol honfitársa Tassi Attila mellől indulhatott. A cél az volt, hogy amennyire csak lehet kimaradjon a nagy zúzdából melyre a rendkívül gyors, nagy bukóterekkel ellátott sokat megbocsájtó pályán bizony igencsak lehetett számítani. Ez úgy ahogy sikerült is bár aztán Márk többek közt pont a sorozat kétszeres bajnokával is össze akadt egy kis csatára, amit az imádott szép új CUPRA-ja első lökhárítója bánt egy kicsit. Versenyzőnk ügyesen került el egy komolyabb lökdösődést is melyből azért nagyobb baj is lehetett volna, majd a 15. helyre érve a futam vége felé már kicsit lenyugodtak a kedélyek és mivel az előtte autózó már nem igazán volt lőtávolban így arra koncentrált, hogy simán behozza az autót a célba.

Sajnos a CUPRA-n már a rajt után előjött egy igencsak bosszantó technikai hiba miszerint a fék elkezdett gyengélkedni és versenyzőnk csak a pedál pumpálgatásával tudta előhozni a megfelelő fékhatást. Ezzel együtt fiatal tehetségünk elképesztően élvezte élete első TCR Europ futamát és legszívesebben ki sem szállt volna az autóból, hanem rögtön neki is indult volna a másodiknak.

Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra

Nos, erre még egy kicsit várnia kell, hiszen most a Zengős fiukon van a sor, hogy Márk új nagy szerelmét ismét partiképes állapotba hozzák a holnapi versenyre. Ezt kimondottan lelkesen teszi a kis csapat Zengő Zoltán irányításával, hiszen ők is látják, hogy versenyzőnk az ellenfelekéhez képest elképesztően kevés gyakorlata és tapasztalata ellenére is megállja a helyét a komoly nemzetközi mezőnyben. Megint csak azt kell ismételnünk, hogy a JLG Motorsport családias kis csapata számára sporttörténeti napot zárhattunk, hiszen versenyzőnk sikerrel teljesítette a csapat első igazi komoly nemzetközi megmérettetését!

Így mindenki izgatottan várja az újabb holnapi versenynapot ahol remélhetőleg ismét egy eső mentes száraz pályás futamon vághat neki Márk a második francia futamnak!

Kulcsszavak:
 
A Ford három további IMSA és a WEC évadra meghosszabbítja a Ford GT versenyprogramot A Ford három további IMSA és a WEC évadra meghosszabbítja a Ford GT versenyprogramot Szépen teljesített a KIA LOTOS első versenyhétvégéjén Szépen teljesített a KIA LOTOS első versenyhétvégéjén Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra Dakar 2012 - Lengyel és francia részsiker, Szalay 29. Randevú egy legendával Randevú egy legendával Második lett a Herczig/Bacigal páros a Miskolc ralin Második lett a Herczig/Bacigal páros a Miskolc ralin
 
Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját

Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját

2018. május 03.
A Monza és Navarra pályáin megszerzett dobogós helyezéseiknek köszönhetően két – különböző nemzetközi versenysorozatban szereplő - Audi Sport ügyfélcsapat és pilótáik is a legjobb helyekről várhatják a folytatást.
Részletek

Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját

Audi R8 LMS GT3

Győzelem a szezonnyitó versenyen: a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének nyitóhétvégéjén a forgatókönyvet mintha a belga Audi Club Team WRT csapatára írták volna. A két Audi Sport pilóta Christopher Mies és Dries Vanthoor és a privát versenyző Alex Riberas az öt versenyből álló sorozat első állomásán, Monzában végzett az első helyen. A Blancpain GT sorozat igen népes résztvevői létszámmal büszkélkedhet, az Audi R8 LMS összesen 52 versenytárssal méri össze tudását. A három órás verseny végén mindössze két másodperces előnnyel nyert a belga csapat, a verseny során pedig Dries Vanthoor teljesítette a leggyorsabb kört. A legjobb 10 között öt különböző márka képviselői végeztek.

Összesítésben szerzett második hely Navarrában: a 24 órás sorozat harmadik fordulójában a Car Collection csapata a szezon eddigi legjobb összesített eredményét érte el. Az észak-spanyolországi Navarrában rendezett 12 órás versenyen a Gustav Edelhoff, Max Edelhoff és Elmar Grimm felállással versenyző Audi R8 LMS legjobb amatőr csapatként összesítésben a második helyen végzett. Ennek megfelelően a sorozat európai értékelésében a Car Collection csapata továbbra is vezeti a csapatok mezőnyét, míg Elmar Grimm a pilóták versenyében áll az élen.

Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját

Két dobogós hely a szezon első versenyén: Andreas Schmidt a Spezial Tourenwagen Trophy túraautó bajnokságon két dobogós helyet szerzett a sorozat első helyszínén, Hockenheimben. A privát versenyzőként induló Schmidt egy Audi R8 LMS ultra volánja mögött végzett mindkét futamon kategóriájában a harmadik helyen.

Audi RS3 LMS (TCR)

Első és második hely a klub versenyen: az egyesült államokbeli NASA Western Endurance bajnokság klub sport sorozatában szereplő Audi RS 3 LMS egy első és egy második helyet gyűjtött be a kaliforniai Buttonwillow versenypályáján. A Road Shagger Racing csapat pilótái, Gavin Ernstone és Jon Morley ünnepelhettek a leintést követően, második helyen pedig a Strom Motorsports csapatából David Depillo és Brett Strom végzett.

Készülődés a magyar versenyhétvégére: a WTCR – FIA Túraautó Világkupa második versenyhétvégéjét április 28-29-én rendezik a Hungaroring pályáján. A három Audi Sport pilóta Gordon Shedden, Jean-Karl Vernay és Frédéric Vervisch mellett a privát versenyzőként rajthoz álló Nathanaël Berthon, Denis Dupont és Aurélien Panis száll versenybe mindhárom futamon a pontokért. A marokkói Marrakesh pályáján az első fordulóban szerzett győzelme után Vernay jelenlegi harmadik helyével a legjobb Audi RS 3 LMS pilóta. Emellett az Audi Sport Leopard Lukoil csapata a harmadik helyen áll az összesített eredménylistán. Gordon Shedden pedig – a négykarikás márkánál való első szereplése alkalmával – tizenkét pontot gyűjtött. Denis Dupont az első versenyen a 20. helyről rajtolva egészen a 13. pozícióig küzdötte előre magát. A Budapest melletti versenypálya 4,381 km hosszú aszfaltcsíkjával várja a hat Audi pilótát és versenytársaikat. Szombaton egy tizenkét körös versennyel indul a hétvége, amelyet vasárnap két további, egy tizenkét és egy tizenöt körös összecsapás követ majd.

Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját

A jövő hét programja:

Április 27-29., Virginia (Egyesült Államok) – Pirelli World Challenge GT-X, 3. és 4. forduló
Április 27-29., Virginia (Egyesült Államok) – Pirelli World Challenge TCR, 3. és 4. forduló
Április 27-29., Most (Csehország) – ADAC GT Masters, 3. és 4. forduló
Április 27-29., Most (Csehország) – ADAC TCR Németország, 3. és 4. forduló
Április 27-28., Dijon (Franciaország) – DMV GTC, 3. és 4. forduló
Április 28-29., Hungaroring (Magyarország), WTCR – FIA Túraautó Világkupa, 4., 5. és 6. forduló
Április 28-29., Most (Csehország), GT4 Közép-Európai Kupa, 1. és 2. forduló
Április 28-29., Sugo (Japán), Super Taikyu sorozat, 2. forduló
Április 28-29., Imola (Olaszország), Italian GT Bajnokság, 1. és 2. forduló
Április 28-29., Imola (Olaszország), TCR Olaszország, 1. és 2. forduló
Április 28-29., Imola (Olaszország), ASS TCR Swiss Trophy, 1. és 2. forduló
Kulcsszavak: audi, Audi Club Team WRT, Audi R8 LMS, autósport
 
Először nyert Formula-1 futamot a Honda a hibrid érában Először nyert Formula-1 futamot a Honda a hibrid érában Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját Több tízezer ember előtt száguldhat a Lotus Ladies Cup mezőnye A dobogóért küzdött ifjabb Tóth A dobogóért küzdött ifjabb Tóth Hazai pályán indul útjára a Hankook Racer Cup Hazai pályán indul útjára a Hankook Racer Cup Egyesült Államok Nagydíja - Vettel sikere és rekordja Egyesült Államok Nagydíja - Vettel sikere és rekordja
 
Indul a Hosszútávú Világbajnokság Szuper Szezonja!

Indul a Hosszútávú Világbajnokság Szuper Szezonja!

2018. május 02.
A FIA Hosszútávú Világbajnokság legelső ‘Szuper Szezonjának’ nyitó futamát a belgiumi Spa-Francorchamps versenypályán rendezik.
Részletek

Indul a Hosszútávú Világbajnokság Szuper Szezonja!

Az intenzív téli tesztprogramnak köszönhetően a Ford Chip Ganassi Racing csapat erősebb, mint valaha, és készen áll, hogy megvívja harcait a GTE Pro géposztályban, ahol minden eddiginél ütőképesebb mezőny alakult ki.

A Michelin új gumiabroncsot hozott ki a 2018-as évadra, így a tesztek jó része arra irányult, hogy a csapatok a lehető legtöbbet hozhassák ki az új gumikból. Spa-ban kiderül majd, ki végezte a legjobb munkát ezen a téren.

“A Szuper Szezon nagyon komoly kihívást jelent, hiszen ebben az évadban két Le Mans 24 órás futamon is helyt kell állni, és a hosszú időn át tartó szezonban mindvégig összpontosítanunk kell,” mondta el Mark Rushbrook, a Ford Performance Motorsport globális igazgatója. “Nagy izgalommal készülünk arra, hogy idén nyáron újra négy Ford GT versenygéppel állunk rajthoz Le Mans-ban, és mindent megteszünk majd, hogy mind a négy GT pilótája ‘ezerrel tolja neki’. A célunk, hogy győzzünk Le Mans-ban, méghozzá mindkét alkalommal, és hogy a WEC-ben és az IMSA-ban egyaránt bajnoki címet szerezzünk. Az IMSA jól indult számunkra, ahol az első helyen állunk a GTLM egyéni, csapatszintű és gyártói tabelláján. Magasra törünk!”

Indul a Hosszútávú Világbajnokság Szuper Szezonja!

A Ford kemény közdelemre számít a Ferrari, a BMW, az Aston Martin és a Porsche gépei ellen a WEC Szuper Szezonban, ráadásul a Le Mans-i futamon a Corvette is rész vesz majd. Egy ilyen komoly mezőnyben igazán jól jön, hogy a csapat olyan kiváló pilótákat tudhat a soraiban, mint a német Stefan Mücke és a francia Olivier Pla a 66. rajtszámú GT volánja mögött, vagy a brit Andy Priaulx és Harry Tincknell, akik a 67. rajtszámú autót vezetik majd. Spa-ban és Le Mans-ban a 66. számú autó legénységét az amerikai Billy Johnson erősíti, a 67. rajtszámú GT pilótáihoz pedig az Indicar szupersztárja, a brazil Tony Kanaan csatlakozik.

“Nagyon várom már a futamot Spa-ban és a Szuper Szezon kezdetét!” nyilatkozta Mücke. “Mindannyiunkat izgalommal tölt el, hogy idén kétszer is Le Mans-ban versenyezhetünk, ahol nagyon erős lesz a GTE Pro mezőnye, ráadásul új versenygépek is megjelennek majd a pályán. Kemény szezonra és kemény küzdelemre számítunk – de végtére is pontosan ez az, amire vágyunk. Tudjuk, hogy a Ford GT remek autó, ami az utolsó csavarig tökéletes. Télen rengeteget dolgoztunk, különösen a gumitesztekkel, hogy az autó tényleg hibátlan legyen. Úgy érzem, erősebbek és felkészültebbek vagyunk, mint valaha, úgyhogy szerintem idén jó esélyekkel vághatunk neki a bajnokságnak.”

A Ford Chip Ganassi Racing csapat mögött munkás téli időszak áll, s a részletekbe menő, alapos tesztprogramnak köszönhetően valószínűleg minden rendben lesz majd Spa-ban. A tesztek során rengeteg pit stop helyzetet is gyakoroltak, mert az erre vonatkozó szabályok megváltoztak a 2018-ban idényben. A csapatok ezentúl gumit is cserélhetnek az autók feltankolása közben, így a kiállások gyorsabbak és izgalmasabbak lesznek.

Indul a Hosszútávú Világbajnokság Szuper Szezonja!

Miután 2017-ben már karnyújtásnyira volt élete első világbajnoki címétől, Harry Tincknell most nem akarja elszalasztani a lehetőséget.

“Szerintem az idei szezon kínálja a legjobb esélyt a bajnokság megnyerésére,” vélekedett Tincknell. “Ebben az évadban olyan pályákon versenyzünk majd, amelyek jól passzolnak a Ford GT-hez, hiszen minden lassú pálya kikerült az idei versenynaptárból. Remek érzés, hogy újra Andy és a korábbi csapattagok lesznek a társaim, és azt hiszem, télen még jobban összecsiszolódtunk. Eddig négy futamot nyertünk együtt, Le Mans-ban pedig másodikok lettünk, szóval ez a felállás remekül működik, ezért jó eredményre számítok Spa-ban. Tavaly itt már a második helyért harcoltunk, amikor egy elektromos hiba miatt egy egész kört veszítettünk, de az idei tesztek remekül sikerültek, úgyhogy szerintem repülőrajttal kezdünk majd az évadnyitó futamon.”

A Spa 6 órás futam mezőnye május 5-én, szombaton 13:30 órakor rajtol el.

Kulcsszavak: autósport, ford, Ford GT
 
Rekordokat dönt az európai értékesítés, ezért a Ford felpörgeti a Ranger gyártását Rekordokat dönt az európai értékesítés, ezért a Ford felpörgeti a Ranger gyártását Jön az új Focus RS Jön az új Focus RS Indul a Hosszútávú Világbajnokság Szuper Szezonja! Európában is tovább erősödik a Ford Irányjelző Közlekedési Magazin - júniusi ajánló Irányjelző Közlekedési Magazin - júniusi ajánló Bemutatkozik a sorozatgyártásra kész Ford Kuga Vignale Bemutatkozik a sorozatgyártásra kész Ford Kuga Vignale
 
Nagy Dániel második a Hungaroringen a vasárnapi első futamon

Nagy Dániel második a Hungaroringen a vasárnapi első futamon

2018. április 29.
A szabadkártyával rajthoz álló Nagy Dániel második lett a túraautó-világkupa (WTCR) magyarországi versenyhétvégéjének vasárnapi első futamán, amelyet a brit Rob Huff nyert meg a Hungaroringen.
Részletek

Nagy Dániel második a Hungaroringen a vasárnapi első futamon

A Michelisz Norbert csapata, a MIRA által üzemeltetett Hyundai-jal versenyző magyar pilóta az időmérőn elért tizedik helyezése miatt - a fordított rajtrács szabálya szerint - a második pozícióból kezdte meg a futamot, és bár nem sikerült a rajt után az első kanyarban megelőznie az első kockából startoló Huffot, a 12 körös viadal leintéséig tapadni tudott az élen álló riválisára, és másodikként zárt.

A szombaton harmadikként végzett Michelisz Norbert a vasárnapi időmérőn sem talált legyőzőre, így viszont az első futamot a tizedik pozícióból kellett kezdenie, de a leintésig négy helyet sikerült javítania, és végül hatodikként ért célba.

Ami a többi magyar versenyzőt illeti: Szabó Zsolt Dávid kilencedik lett a Seat Cupra volánja mögött, csapattársa, Nagy Norbert a 11., Tassi Attila pedig a 18. helyen végzett.

A magyarországi WTCR-hétvége utolsó futama 16.55 órakor rajtol a Hungaroringen.

Nagy Dániel második a Hungaroringen a vasárnapi első futamon

Kulcsszavak: autósport, hungaroring, Nagy Dániel, WTCR
 
Herczig: reális célkitűzés a dobogó Herczig: reális célkitűzés a dobogó A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda Ismét dobogós helyen végzett a magyarok kamionja! Ismét dobogós helyen végzett a magyarok kamionja! Az olaszországi Misanoban folytatódik a FIA Kamion Európa-bajnokság Az olaszországi Misanoban folytatódik a FIA Kamion Európa-bajnokság Nagy Dániel második a Hungaroringen a vasárnapi első futamon Ausztrál Nagydíj - Rosberg nyerte az idénynyitót
 

Találatok száma: 755 Megjelenítve: 91 - 100