Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 710 Megjelenítve: 111 - 120
A Peugeot Sport bemutatta az új Peugeot 3008DKR Maxit

A Peugeot Sport bemutatta az új Peugeot 3008DKR Maxit

2017. június 30.
A 2017-es dakari sikeren felbuzdulva a Peugeot Sport mérnökei bemutatják az új Peugeot 3008DKR Maxit. A Peugeot Total álomcsapatának nem kis örömére a méreteket és a felfüggesztést érintő fejlesztések következtében még nagyobb lett az autó stabilitása és teljesítménye. Az új modellt Sébastien Loeb avatja fel a július 7. és 22. között megrendezésre kerülő Selyemút-ralin.
Részletek

A Peugeot Sport bemutatta az új Peugeot 3008DKR Maxit

A legendás Dakar-ralin aratott 2016-os, illetve 2017-es győzelem után a Peugeot Sport hamarosan leleplezi a januári dél-amerikai győztes Peugeot 3008DKR utódját. Az új autó annak az új 3008 SUV szériamodellnek a versenyváltozata, mely 2017-ben elnyerte az „Év autója” címet.

A Peugeot 3008DKR Maxit úgy tervezték, hogy a legnehezebb terepralis pályákkal, dűnékkel és útviszonyokkal is meg tudjon birkózni. A nevéhez híven teljesítménye is megnövekedett. Elődjénél 20 centiméterrel lett szélesebb (összesen 2,40 m), hála a két oldalt 10-10 cm-rel megnövelt nyomtávnak. Új alsó és felső keresztlengőkarokat, nyomtávrúd fejeket, valamint kardántengelyeket kapott. A fejlesztések legfőbb célja a stabilitás növelése és a menetdinamika javítása volt.

Noha az említett módosításokat eredményező egyéves fejlesztési program még nem ért véget, a Peugeot 3008DKR Maxi már a 2017-es Selyemút-ralin rajthoz áll. A műszaki folyamat szempontjából is döntő fontosságú megmérettetésen a kazah sztyeppék érintésével Oroszországtól Kínáig nem kevesebb, mint 10 000 km-t kell megtenni. Sébastien Loebnek többek között az is feladata lesz, hogy tesztelje a legújabb módosításokat, és a 2018-as Dakart szem előtt tartva segítse megszabni a további fejlesztések irányát. De természetesen – ahogy Bruno Famin, a Peugeot Sport igazgatója kifejtette – a 15 napos erőpróba egyetlen igazi célja a győzelem.

A Peugeot Sport bemutatta az új Peugeot 3008DKR Maxit

Sébastien Loeb társai a Dakar-győztes Stéphane Peterhansel és a tavalyi Selyemút-rali címvédője, Cyril Despres lesznek. Az utóbbi két pilóta a 2017-es Dakar-ralin triplázó Peugeot 3008DKR volánja mögött versenyez.
 
A Peugeot 3008DKR Maxi tökéletesítését célzó marokkói, portugáliai és franciaországi tesztvezetésen a következő Dakaron induló álomcsapat negyedik tagjának, Carlos Sainznak a szakértelme is sorsdöntőnek bizonyult.

Bruno Famin, a Peugeot Sport igazgatója

„Épp hogy befejeztük a januári Dakart, máris elkezdtünk dolgozni a Peugeot 3008DKR újabb generációján. A mérnökeink folyamatosan kutatják az újabb műszaki fejlesztések lehetőségeit. A mostani változtatásoknak köszönhetően a következő versenyeken várhatóan nagyobb lesz az autó teljesítménye, ami növeli az esélyét a sikeres szereplésnek. A győzelemnél ugyanis csak egy dolog nehezebb: megismételni a győzelmet. A Peugeot 3008DKR Maxi Selyemút-ralis debütálásakor Sébastien Loeb és Daniel Elena ülnek majd a volánnál, a tesztvezetéseken azonban minden pilótánk részt vett. A jövő évi Dakaron induló végleges változatot a mostani versenyen szerzett tapasztalatok alapján fogjuk kialakítani.”

Sébastien Loeb, a Peugeot Total csapat pilótája

„Úgy gondolom, hogy a szélesebb kialakításnak köszönhetően az autó jóval stabilabb lett. Vezetni is egészen más érzés. A keskenyebb, technikásabb szakaszokon kicsit nehézkesebbé vált, de stabilitás és irányíthatóság tekintetében egyértelműen jobb lett. Kevésbé himbálódzik, ezért bátrabban támad vele és teszi keresztbe az ember.
A Peugeot Sport bemutatta az új Peugeot 3008DKR Maxit

Szerintem a Peugeot 3008DKR Maxi leginkább az off-road szakaszokon van elemében: a széles nyomtávval és a nagy kerekeivel gyakorlatilag bárhol elboldogul. A ralis speciálszakaszokra emlékeztető utakon talán nem annyira fürge, de ez amúgy is inkább a 4x4-esek terepe. A mi autónk előnye az, hogy bármilyen tereppel meg tud birkózni, különösen a dűnékkel.”

Carlos Sainz, a Peugeot Total csapat pilótája

„A teszteléskor kifejezetten jó benyomásaim voltak az új Peugeot 3008DKR Maxiról. Tagadhatatlan előrelépést jelent az előző változathoz képest, egyértelműen érezhető a javulás. A leglátványosabb változás a szélesebb nyomtáv, ami lehetőséget ad arra, hogy a kanyarokban bátrabban támadjunk. A gyorsabb szakaszokon és a nehezebb, köves utakon is stabilabb lett az autó. Az évek múlásával egyre nehezebb javulást elérni, de a Peugeot Sport mérnökei kiváló munkát végeztek. Igyekeztem én is mindenben a segítségükre lenni. Fantasztikus, ahogy megpróbálnak mindent kihozni egy már tökéletes autóból. Alig, hogy vége volt a Dakarnak, máris a következő lépésen törték a fejüket.”
 
Kulcsszavak: 3008DKR, autósport, dakar, fejlesztés, Peugeot, Peugeot Sport
 
Ha vontatni kell, a Peugeot 5008-nál nincs jobb választás Ha vontatni kell, a Peugeot 5008-nál nincs jobb választás Az ABB együttműködik a Fejlesztési Minisztériummal a hazai elektromos autózás fejlesztésében Az ABB együttműködik a Fejlesztési Minisztériummal a hazai elektromos autózás fejlesztésében Koreai Nagydíj - Vettel egyre közelebb negyedik vb-címéhez Koreai Nagydíj - Vettel egyre közelebb negyedik vb-címéhez Elindult a Nismo pilóta-csereprogram Elindult a Nismo pilóta-csereprogram Új erőforrásokat és modellváltozatokat mutat be a BMW Új erőforrásokat és modellváltozatokat mutat be a BMW
 
Ferrari Racing Days a Hungaroringen

Ferrari Racing Days a Hungaroringen

2017. június 29.
Vannak olyan autógyártók, amik nem egyszerű közlekedési eszközöket állítanak elő, hanem annál sokkal többet, egy életérzést is kínálnak. Ilyen a Ferrari is, amely csúcsminőségű, immár 70 esztendeje a világ élvonalába tartozó sportkocsijai nem csak a tulajdonosaikat, használóikat ejtik rabul.
Részletek

Ferrari Racing Days a Hungaroringen

A Ferrari nem csak egy autó, amit az is jelez, hogy nagyon sok tulajdonosnak nem csak egy Ferrarija van. Ebbe a világba adott bepillantást a Passione Ferrari és Ferrari Corse Clienti a Hungaroringen, ami remek otthont adott az autók „rendeletésszerű” használatára, azaz a versenyzésre is.

A márka fennállásának 70 éves évfordulóját Magyarországon is megünnepelte a Ferrari. Az eseménynek a Hungaroring adott otthont, ahol a versenypályán (pl. a Ferrari Corse Clienti versenyfutamaival) és azon kívül (Passione Ferrari) is számos izgalmas és érdekes program, kiállítás várta az ügyfeleket, gyűjtőket, rajongókat.

A versenypályán az utcai modellek élményautózása mellett a 25 éves Ferrari Challenge Európai Bajnokságsorozatainak versenyei szolgáltatták a folyamatos programot. A június végi időpontban az időjárás már a legnyáriasabb arcát mutatta, így nem csak a versenyzőknek, hanem a Ferrari motoroknak is meg kellett küzdeniük a hőség jelentette kihívásokkal. Ilyenkor a motorolaj is különös terhelésnek van kitéve, hiszen a motorok maximális fordulatszámon – ez a 8-9 ezer/percet is meghaladhatja! – üzemelnek, folyamatosan teljes terhelést kapnak, a maximális teljesítményüket kell leadniuk. Ennek a kihívásnak csak a legmagasabb minőségi elvárásoknak megfelelő, a legszélsőségesebb körülmények között is mindig maximális védelmet adó motorolaj tud megfelelni.

Ferrari Racing Days a Hungaroringen

A versenypályán használt Ferrarik mindegyikében Shell Helix Ultra 5W-40 teljesen szintetikus motorolaj volt, ami most is bebizonyította, hogy az ilyen szélsőséges körülmények között is megfelelő kenést biztosít. Ez a motorolaj ráadásul nem csak verseny idején, hanem annál jóval tovább megőrzi tulajdonságait, elősegíti a nagyteljesítményű motorok teljesítményt korlátozó kopástól és lerakódásoktól való védelmét, lehetővé teszi a motorélettartam meghosszabbítását, védi a felületeket és semlegesíti az égéstermékben lévő korróziót okozó savakat. A Shell Helix és a Ferrari mérnökei együtt fejlesztik a motorolajat, mivel a két cég között stratégiai együttműködés van, ami hosszú múltra nyúlik vissza. A Shell és a Ferrari partneri kapcsolata a Formula–1 indulásának időszakára vezethető vissza. 1950-től egészen 1973-ig a Shell szállította az összes szükséges üzemanyagot és kenőanyagot a Ferrari részére, majd a műszaki együttműködést 1996-ban kezdték el újra.

A versenypályán a Ferrari Budapest képviseletében a Budapesten élő Josh Cartunak is lehetett szurkolni, aki a Pirelli Am értékelésben a harmadik helyen végzett. De nem csak versenyautóval, hanem a „hétköznapi” Ferrarijai egyikével is megtett néhány kört.

„A Passione Ferrari szerintem a legjobb elnevezés. Milyen jobb módja lehetne az utcai Ferrarik nyújtotta örömök élvezetének, mint egy Formula-1-es versenypályán, egy versenyhétvége keretében megtenni néhány felszabadult kört? Azon kívül, hogy erre akár utcai modellekkel is lehetőség volt, a Ferrari Challenge-ben versenyautókkal is megtették ezt a pilóták.

Ferrari Racing Days a Hungaroringen

Ezeken kívül a számtalan egyéb programnak köszönhetően mindenki számára egy nagyon összetett, izgalmas hétvége volt. Fantasztikusan éreztem magam, és nagyon fogom élvezni ezt az új formátumot az évad hátralevő részében!” - mondta a Budapesten élő kanadai üzletember.

„Mindig igazán különleges érzés egy Formula-1-es versenypályán autózni, és nagyon vártam már ezt az alkalmat, mert a Hungaroring teljesen más, mint pl. Monza. Itt kanyar hátán kanyar van, folyamatosan dolgozni kell, de ettől igazán élvezetes az egész! Egy álmom valósult meg ma!” - folytatta Josh Cartu.

„Josh a Ferrari Budapest versenyzője a 2017-es szezonban.” - kezdte összefoglalóját Alessandro Lippi, a Ferrari Budapest tulajdonosa és a versenycsapat vezetője. „Ez az esemény nem csak a verseny miatt fontos számunkra, hanem azért is, mert itt igazán méltó módon ünnepelhetjük meg a Ferrari 70. születésnapját.”

Kulcsszavak: autósport, Ferrari Racing Days, hungaroring
 
Turán Friciék nyerték az Országos Rally Bajnokság utolsó futamát a 47. Mecsek Rallyt Turán Friciék nyerték az Országos Rally Bajnokság utolsó futamát a 47. Mecsek Rallyt Téged is vár a 19. Szilveszter Rallye! Téged is vár a 19. Szilveszter Rallye! A Slovakia Ringen Lopez keményen megdolgozott a győzelemért A Slovakia Ringen Lopez keményen megdolgozott a győzelemért Elrajtolt a Type R Challenge - 2018 Elrajtolt a Type R Challenge - 2018 Michelisz második és tizenegyedik Sanghajban Michelisz második és tizenegyedik Sanghajban
 
Ingyenes autósport-hétvége a Hungaroringen

Ingyenes autósport-hétvége a Hungaroringen

2017. június 27.
Részben az egykori World Series by Renault-rendezvények hangulatát megidéző ingyenes hétvégét tartanak július 1-jén és 2-án a Hungaroringen.
Részletek

Ingyenes autósport-hétvége a Hungaroringen

A Forma-Renault 2.0 Európa-kupa mezőnye mellett Mogyoródra látogat az ezúttal főszereplő International GT Open is, amely az egyik legkomolyabb GT3-as versenysorozat a legkülönfélébb túraautókkal.

Harmadszor látogat a Hungaroringre az International GT Open nemzetközi túraautós sorozat, amely részben megidézi majd az egykori World Series by Renault-hétvégék hangulatát. Csakúgy, mint sok éven keresztül a WSR, a július 1-jén és 2-án megrendezésre kerülő hétvége is teljesen ingyenes lesz a nézők számára, ráadásul nemcsak a lelátóról, hanem a paddockból is szabadon követhetők az események.

További párhuzam, hogy az International GT Open egyik betétsorozata lesz a korábban a WSR keretében megrendezett Forma-Renault 2.0 Európa-kupa is, amely mögött továbbra is teljes mellszélességgel áll a Renault Sport.

A hétvége főszereplői azonban az International GT Open mezőnyében versenyző túraautósok lesznek. A 2006-ban indult széria mára az egyik legkomolyabb GT3- as sorozattá nőtte ki magát, a több száz lóerős Ferrarik, BMW-k és Lamborghinik mellett még Lexusokkal is találkozni a roppant színes mezőnyben.

Ingyenes autósport-hétvége a Hungaroringen

A szériában szerepel a korábban a Forma-1-ben is megfordult, és ott botrányhőssé vált Nelsinho Piquet, de ismerős lehet a Red Bull-hátterű Antonio Felix da Costa neve is, aki többek között a DTM-ben is kapott már lehetőséget.

A hétvége programját színesíti a Forma-3-as autókat felvonultató Euroformula Open, valamint a szintén nyitott tetős autókkal zajló Radical European Masters, és a Lotus-kupa is.

A Hungaroringen már csütörtökön elkezdődik a program privát tesztekkel, pénteken a szabadedzéseket tartják. Szombaton reggel fél kilenckor kezdődnek az időmérők, az első verseny 13.50-kor startol. A vasárnapi versenyprogram délelőtt tízkor indul. Az International GT Open első versenye 70, míg a vasárnapi második 60 perces lesz.

Jó hír a nézőknek, hogy nemcsak autóval, hanem a 321-es menetrendszerinti buszjárattal is el lehet érni a versenypályát.

Ingyenes autósport-hétvége a Hungaroringen

Kulcsszavak: autósport, GT Open, hungaroring
 
A Nissan megmutatta az új festésű Formula E versenyautóját A Nissan megmutatta az új festésű Formula E versenyautóját Gyermekkori álma teljesül a hétvégi, Hungaroringen rendezendő magyar bajnoki futamon a Tomracing Motorsport Team motorosának Gyermekkori álma teljesül a hétvégi, Hungaroringen rendezendő magyar bajnoki futamon a Tomracing Motorsport Team motorosának Kiss Norbi átdriftelte a Lóerők Éjszakáját! Kiss Norbi átdriftelte a Lóerők Éjszakáját! SRTH mérleg = 3 Igen - 3 nem SRTH mérleg = 3 Igen - 3 nem Michelisz Norbert Oroszországban száguld Michelisz Norbert Oroszországban száguld
 
Szombaton embert próbáló hőségben álltak rajthoz a versenyzők a Pannónia Ringen

Szombaton embert próbáló hőségben álltak rajthoz a versenyzők a Pannónia Ringen

2017. június 26.
Az első napon délelőtt az időmérő edzések zajlottak, majd délben, embert próbáló hőségben rajtolt az első verseny, melyen az OB I. kategória kilenc résztvevője mérte össze tudását.
Részletek

Szombaton embert próbáló hőségben álltak rajthoz a versenyzők a Pannónia Ringen

A három tagú magyar mezőny mellett öt lengyel és egy osztrák pilóta állt fel a rajtrácsra, előbb a GT 3-as Porschék, majd a TCR-es autók. A futam a nézők számára nem okozott különösebb izgalmakat, és maguk a versenyzők is inkább csak az idővel versenyeztek, mivel már az első kör után egymástól biztonságos távolságban autóztak. A lengyel Lukas WIeslaw egy kör után a boxutcába hajtott, a többiek közül pedig a 25 perc alatt csak az utolsó két helyen kőröző Tóth és Király cseréltek helyet. A rajt cél győzelmet arató Jedlinski az ötödik kör végére már csaknem fél perces előnyre tett szert az őt követő Lucas Roberttel szemben, ami a 15 kör végére közel másfél percre dagadt. A negyedik legjobb lengyel egy kört kapott a győztestől. Nem meglepő, hogy a magyar mezőny legjobbja Bódis Kálmán alul maradt a GT 3-as technikákhoz képest, hatodik legjobb időt autózva. A második Király Richárd, aki abszolútban hetedikként hozta be az Alfát, őt követően Tóth Csaba zárta a sort a Seattal.

Bódis Kálmán - Porsche 997     2:03.212

Az volt a feladat, hogy teljesíteni kell a 25 percet, plusz egy kört. nni a rajtnál, de felesleges volt. Gyorsabbak, újabbak, így ez egy biztonságos autózás volt számomra. Ezek az autók legalább 10 másodperccel tudnak többet az enyémnél.

Király Richárd - Alfa Romeo Giuiletta TCR         2:12.029

Nem volt baj, hogy a rajtnál a Seat elment, így is terveztem. Új gumival mentem, az első pár kör alatt be kellett koptatni, inkább az óvatosságra mentem, alulról építkeztem fölfelé. A harmadik körben már bemelegedtek a gumik, akkor már picit útban is volt a Seat. Most jó volt a pálya, sikerült megtalálni a megfelelő beállításokat, tegnap még nagyon szenvedtünk, így már csak nekem kell finomítani, hogy javítsak az időkön. A végén már visszavettem egy kicsit, kíméltem a gumikat és inkább az ívek tanulásával foglalkoztam.

Szombaton embert próbáló hőségben álltak rajthoz a versenyzők a Pannónia Ringen

Tóth Csaba - Seat Leon         2:12.029

Nem volt könnyű megtanulni a pályát, nagyon gyors, bevállalós. Még kicsit gyakorolni kell, de nagyon élvezem, és úgy érzem, már jó tempóban tudok menni. Számítottam arra, hogy az Alfa el fog menni, az egy TCR-es szekvenciális váltós autó. Legfőképp magammal és az idővel harcoltam. A Király Ricsivel harcoltunk egy darabig, de aztán az autó ereje felül kerekedett és el tudott menni.

Ebéd után a Porsche GT3 CUP nyolc résztvevője foglalta el a rajtrácsot. Egyedüli magyarként Bódis Kálmán állt ki a főleg lengyelekből álló ellenfelekkel, és most sem tudta felvenni a versenyt az 500 LE-vel bíró társaival, így utolsóként gurult be a 13 kör megtétele után. Robert Lucas közvetlenül a rajt után megelőzte Piotr Paryst, aki minden próbálkozása ellenére sem tudta visszavenni elsőségét, míg mögöttük a többiek tisztes távolságot tartva egymástól, csak az idővel harcoltak.

OB II. kat. Formula Autók


A hazai formula autós mezőny nem túl népes, de annál tehetségesebb, lendületes fiatal versenyzők fémjelzik. Ez a szombati versenyfutamon is bebizonyosodott.

A rajtnál Rónai Tamás meglepte a jóval erősebb autóval, a pole poziciót megszerző Magyar Jánost és az első kanyarban már az ő piros Renaultja fordult az élen. A hátsó régiókban is történtek izgalmak: az első körben Volentér a negyedik helyről megelőzte Stern Rolandot, míg Turák László csak a bokszutcából rajtolva eredhetett a mezőny után.

Végül aztán a nagy erő fölény döntött, Magyar a Formula Master Hondával visszavette az első helyet Rónaitól. Ezalatt a bokszutcából rajtoló Turák folyamatosan zárkózott fel a mezőnyre, és hamarosan beérte, majd meg is előzte az ötödik helyen autózó Szekeres Gábort. A célba Magyar, Rónai, Volentér sorrendben futottak be, míg a mezőnyt Turák és Szekeres zárta, egy kör hátrányban.

Szombaton embert próbáló hőségben álltak rajthoz a versenyzők a Pannónia Ringen

Magyar János - Formula Master Tatus Honda

A rajtnál sajnos most is jelentkezett egy korábbi hibánk, hogy „három hegerezett” a motor, ami teljesítményvesztéssel jár, így sajnos adtam Rónai Tominak egy kis előnyt. El tudott menni, de aztán néhány kör után vissza tudtam előzni. Utána már csak a tükröt kellett néznem, hogy tudjam kontrollálni a futamot. Sikerült felépíteni egy komolyabb előnyt, aztán már tényleg csak autókázás volt. Próbáltam egy spórolós, de erős tempót autózni. Új gumikkal mentünk, de azért vigyázni kellett a gumikkal a nagy hőség miatt. Sajnos az előbb említett hiba többször is visszajött ezért még a fiuknak lesz dolga, hogy megoldják.

Volentér Balázs – Formula Renault

Mar a rajtrácsra való eljutás is izgalmas volt, mert volt egy önindító hibánk, így éppen csak az utolsó pillanatban tudtam elhagyni a bokszutcát, és felállni a rajtrácsra. Nagyon jó kis csatát vívtunk Stern Rolandal, fair play csata volt, ő próbált védekezni, de aztán érezte, hogy gyorsabb vagyok. A gumikra a hőségben nagyon kellett vigyáznunk. Az időmérőn voltak ezzel gondjaink, de most bevállaltunk egy elég extrém beállítást, ami szerencsére nagyon bejött és ezzel nagyon jól tudtam menedzselni a gumikat is.

Rónai Tamás – Formula Renault

A rajtokat általában nagyon jól el szoktuk kapni a sok gyakorlásnak köszönhetően. Lehetett volna sokkal több előnyt is összeszedni, de aztán az egyenesekben látszott, hogy nem fogom tudni tartani Janit a sokkal erősebb autója miatt. Három kör után utol is ért, én próbáltam tartani vele a lépést, ami a technikás részeken nagyjából sikerült is, de az egyenesekben mindig visszaszedte az előnyt. Aztán már csak arra figyeltem, hogy hiba nélkül behozzam az autót. Nagyon jó kis verseny volt, pozitív érzésekkel várjuk a holnapi futamokat.

Szombaton embert próbáló hőségben álltak rajthoz a versenyzők a Pannónia Ringen

Az Endurance OB egy órás versenyének összesen három induló vágott neki. A futam 28 körét mindvégig egyedül teljesítő Bódis Kálmán bizonyult a leggyorsabbnak a Quantis Silver Stinggel. A Gregor ZSIGO/BARTA Attila páros 44 másodperccel lemaradva másodikként futott be a BMW volánja mögött, utánuk a Tóth Csaba/ Kismarty-Lechner Gábor duó érkezett célba Seat Leonnal.

OB I. -2.0 kategória és Hankook Racer Kupa

A szombati nap legizgalmasabb futamát hozta a két kategória összevont mezőnyéből álló első futam. A lebonyolítás rendje szerint egy kis késleltetéssel rajtolt a -2000 cm3 kategória mögül a Hankook Racer Suzikis mezőnye. A pole pozícióból a rallycross szakágból átruccant Gerencsér Dávid vágott neki a futamnak, míg a Hankook Racer mezőnyében Somogyi Márk rajtolhatott az élről.

A futamban aztán minden megtörtént, ami a túraautózásban megtörténhet. Szélárnyékos vonatozás, kiforgatás, előzések és közben az első hely is többször cserélt gazdát a Hankook Racer mezőnyében, akik elvitték a showt a mai napon. Az élről induló Somogyit egy lökdösődésben kiforgatták, majd a kemény csatában legvégül a sorozat elődjének az RCM Kupának alapítója, Csuti László állt az élre.

Ezalatt az élen stabilan tartotta az első helyet Gerencsér Dávid és ezúttal a nem az üzembiztonságáról híres Peugeot 406 sem hagyta cserben fiatal versenyzőjét az első gyorsasági versenyén. Gerencsér még annak ellenére is stabilan tudta tartani az első helyet, hogy jó rallycross versenyzőhöz illően a kavicságyat is megjárta a Peugeot-val. Egy ütközésben vérzett el a mezőny egyetlen külföldi versenyzője Pavol Dlugos egy Honda Civic-el.

Az elsőnek befutó Gerencsért Merk József követte, harmadiknak a korábbi Swift Cup Europe junior bajnok Benyó Máté érkezett célba. A Hankook Racerben Csuti mögött végül Somogyi Márknak jutott a második, a sorozat jelenlegi gazdájának, Kismarty-Lechner Gábornak pedig a harmadik helyezés.

Szombaton embert próbáló hőségben álltak rajthoz a versenyzők a Pannónia Ringen

Somogyi Márk

Igazából én sem tudom, mit csináltam a rajt után. Szerintem picit elaludtam, csak a melegre tudom fogni, csak az én hibám volt, valamit nagyon elrontottam. Nagyon küzdelmes volt feljönni a második helyre. Sokáig úgy voltam vele, hogy negyedikként érek csak be a csapattársam mögött, aztán be tudtam jönni a második helyre, aztán kaptam egy ütést a hátsó visszafordítóban hátulról. Akkor belenéztem a tükörbe és láttam, hogy a Boldizs Bence kiforgott és a Kismathy fél eleje hiányzott, nem tudom, mi történt. Keserédes most a hangulatom, örültem volna, ha első, második helyre be tudtuk volna hozni megint az autókat, sajnos így sikerült.

Boldizs Bence

Végig küzdöttem a kigyorsítással, egyszerűen nem volt kigyorsításom. Rögtön a rajtnál sikerült átvennem a vezetést, de Csuti Laci elképesztő gyors volt, nem is értettem. Ahogy a Laci megelőzött, sajnos elment a Gábor is. Úgy éreztem, Gábornál gyorsabb vagyok, de nem volt kigyorsításom, így esélyem sem volt támadni. Az utolsó körben megpróbáltam mindent, az volt a terv, hogy az beesek mellé, ez sikerült is. Egymás mellett mentünk négy-öt kanyaron keresztül, az egyenesben végig mellette voltam. Szerintem nem hagyott nekem helyet és a füvön mentem, ezért beesett a fékem és szegény Márkon álltam meg. Aztán bekerültem a szendvicsbe és a Gábor megforgatott. Nagyon nem erre számítottam, nagyon nem jött jól. A harmadik, de akár a második hely is meg lehetett volna.

Gerencsér Dávid

Mindig is tetszett a túraautózás, több junior társam is kipróbálta, mondták, hogy egyszer megéri eljönni, teljesen más érzés itt versenyezni, mint a rallycrossban. Hallottam, hogy ezzel az autóval voltak problémák, a Hungaroringen nekem is volt vele kisebb-nagyobb bajom, de orvosolható volt és próbáltam vigyázni rá. A legelején a kavicságyat megnéztem egyszer, de utána sikerült jól beosztani az autót és minden rendben volt. Az autó nagyon stabil, könnyű vezetni, semmi panaszom nem lehet rá.

Csuti László

A második kanyarban már a második helyen mentem, Elrontották a rajtot a fiúk. Kismartytól szeretnék is elnézést kérni, mert azt mondta, kétszer leszorítottam, de majd megnézzük a kamerát. Egyébként meg élet-halál harc volt, egy másodpercen belül voltunk hatan. Én sejtettem, hogy ez így lesz, már az edzéseken is tizedekre voltunk egymástól öten. Nagyon boldog vagyok, bízom benne, hogy meg tudom ismételni a hétvégén.

Szombaton embert próbáló hőségben álltak rajthoz a versenyzők a Pannónia Ringen

Kismarty-Lechner Gábor

Nekem volt sanszom a győzelemre. Úgy gondolom, végre megvolt a tempónk. Köszönöm a csapatnak, mert tökéletesen végrehajtották azt, amit megbeszéltünk, csak mi, pilóták nem. A rajtot Márk elrontotta előttem, én ezért beszorultam egy kicsit és visszaestem a negyedik, ötödik helyre, és onnan kezdtem építkezni. Feljöttem a Laci mögé a második helyre. Sokáig vívtunk egymással, úgy gondolom, hogy lett volna lehetőségem megelőzni. Nagyon szoros csata volt és talán az utolsó három körre roncs derbivé alakult ez a futam. Amikor ennyire kicsik a különbségek, mindenki szeretne előrébb jönni. Ezúton kérek elnézést a Boldizs Bencétől, akivel többször összeakadtunk. Volt, hogy kicsit én tereltem le a pályáról, volt, hogy ezt visszakaptam, és akkor két helyet buktam, visszaestem negyedik helyre. Aztán ők a Somogyi Márkkal kezdtek vívni, mind a ketten leestek az ívről. Azt gondoltam, meg tudom őket előzni, de Bence valahogy visszafordult elém én meg nekimentem, beforgattam. Abban a szituációban ártatlan voltam. Előtte, hogy mi volt a kakaskodásban, azt nagyon nehéz megítélni. Azt kértem tőle, üljünk le, beszéljük meg, hogy mit kellett volna másképp csinálni.

Kulcsszavak: autósport, gyorsasági, Hankook Racer Cup, Pannónia Ring
 
Ifj. Ficza Ferenc: „Az RCM Kupa megtanította nekem a túraautózás alapjait” Ifj. Ficza Ferenc: „Az RCM Kupa megtanította nekem a túraautózás alapjait” A Dunlop csapatai uralták a 24 órás nürburgringi versenyt A Dunlop csapatai uralták a 24 órás nürburgringi versenyt Tim Gábor az Euroring-en készült a Szilveszer Rallye-ra Tim Gábor az Euroring-en készült a Szilveszer Rallye-ra Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában Hivatalos Európa-bajnokság lett a magyar Suzuki Kupa Hivatalos Európa-bajnokság lett a magyar Suzuki Kupa
 
Hétvégén Hankook Racer Cup a Pannóniaringen

Hétvégén Hankook Racer Cup a Pannóniaringen

2017. június 23.
Extrém meleg körülmények között zajlik a Hankook Racer Cup második versenyhétvégéje a Pannóniaringen. Az izgalmas idénynyitó után, ahol még a hó nyomai nehezítették a pilóták dolgát, az előrejelzések szerint most a hőséggel kell megbirkózniuk, no és persze az ellenfelekkel, a szoros pontverseny alapján izgalmas megmérettetésnek nézünk elébe.
Részletek

Hétvégén Hankook Racer Cup a Pannóniaringen

A nyitó hungaroringi viadalok után, ezúttal is három futam vár a Hankook Racer Cup mezőnyére, nem is akármilyen, hiszen a Pannóniaring a versenyeik közül a legérdesebb aszfalttal rendelkező pálya, ahol – június végéről lévén szó- ismét kánikula várható. A hőség okán a gumitaktika kerül előtérbe, vagyis ezen az aszfaltminőségen ki, hogyan tudja beosztani az abroncsait. A szabályok szerint csupán hat darab abroncs áll rendelkezésre az egész hétvégére, ami az időmérőt és a három futamot is jelenti. Az utolsó futamon lehet az első tengelyekre két új gumiabroncsot felrakni, tehát a második futam már kopott abroncsokon zajlik, az utolsó versenyen pedig a hátsó abroncsokban van nagyon sok kilométer, ilyenkor pedig az autó hátulja külön életet kezd élni.

Az izgalmakhoz még az is hozzájárul, hogy fordított rajtrács lesz, ezért már most borítékolható, hogy a gyorsabb pilóták mihamarabb szeretnék magukat előrébb küzdeni. A Pannóniaringen azonban nem lesz könnyű dolguk, mert nagyon szűkek a kanyarok, ami miatt nagy tömörülés várható.

Hétvégén Hankook Racer Cup a Pannóniaringen

Szerencsére tavaly is tiszta versenyeket futottak, mint ahogy a Hungaroringen is, hiszen a sorozatra a sportszerűség jellemző. Ez a morál nagyon  vonzó pontja a kupasorozatnak, emiatt is olyan nagy az érdeklődés és várhatóak újabb versenyzők az elkövetkezendő futamokon.

Még csak a bajnokság elején járunk, a bajnoki pontok szempontjából messze még a vége, de minden pilótának az a célja, hogy ne nullázzon és pontokkal térjen haza. A Pannóniaring után pedig sor kerül a Hankook Racer Cup hegyi bajnokságára is, ami ugyan egyetlen futamból áll, de magyar bajnoki címet ér.

A parádsasvári verseny egy komoly autósport esemény, ahol teljesen más körülmények között kell megmérkőzniük egymással, csak a stopper lesz a mérce - í­rja a gyorsasagi.com

Kulcsszavak: Autós Gyorsasági OB, autósport, Pannónia Ring
 
Rali-ob - Egerben rajtol a hétvégén az idei szezon Rali-ob - Egerben rajtol a hétvégén az idei szezon A Herczig-Bacigál páros a kategória BAJNOKAI A Herczig-Bacigál páros a kategória BAJNOKAI Magyar Nagydíj - Ricciardo győzött a Hungaroringen Magyar Nagydíj - Ricciardo győzött a Hungaroringen Egy lépéssel közelebb a Forma-1-hez Egy lépéssel közelebb a Forma-1-hez Versenyre készen - SEAT Leon Cup Racer 2016 Versenyre készen - SEAT Leon Cup Racer 2016
 
Hazai pályán az Audi a DTM hétvégi magyarországi fordulóján

Hazai pályán az Audi a DTM hétvégi magyarországi fordulóján

2017. június 20.
Két kitűnő németországi hétvégét követően az Audi csapat most először viszi nemzetközi aszfaltra az új RS 5 DTM versenyautót. A június 16 – 18-i hétvégén a DTM sorozat a Budapesthez közeli Hungaroringen rendezi következő versenyeit.
Részletek

Hazai pályán az Audi a DTM hétvégi magyarországi fordulóján

Dieter Gass, az Audi Motorsport vezetője és csapata számára a magyarországi látogatás szinte olyan, mintha hazajárnának, hiszen az Audi győri gyára mindössze másfél órás autóútra található a versenypályától. Így a közel 11 000 dolgozó közül sokan személyesen is kilátogatnak a Hungaroringre, hogy az Audi versenyzőiért élőben szorítsanak.

A tavalyi évben az Audi rajongók történelmi eseményeknek lehettek szemtanúi a Hungaroringen. Most először fordult ugyanis elő, hogy egy gyártó a rajtrács első négy sorát elfoglalja, majd az első versenyen az elsőtől a hatodik helyig minden helyezést, a második napon pedig egy első és egy második pozíciót megszerezzen. „Az új Audi RS 5 DTM versenyautónkkal hasonlóan erős teljesítményben reménykedünk.” – nyilatkozta Gass. „Hockenheimben és a Lausitzringen nagyszerűen teljesítettünk. Azonban a Hungaroringen – mivel kevés előzési lehetőség van a pályán – a jó rajtpozíció különösen fontos. A szezon első versenyeit követően ebben a tekintetben még van lehetőségünk a fejlődésre.”

Az összetett eredménylista második helyén álló, jelenleg legtöbb pontot szerzett Audi versenyző Jamie Green is részt vesz az idei év harmadik DTM versenyhétvégén. A brit versenyző éppen a magyar verseny előtt ünnepli 35. születésnapját és nem mellesleg óriási rajongója a Hungaroring versenypályájának: „A magyar pálya egyike a legnagyobb kihívást jelentő aszfaltcsíkoknak a versenynaptárban. Számos kanyarjának és rövid egyeneseinek köszönhetően folyamatosan kell fékezni majd újra kigyorsítani. Nincs olyan szakasz, ahol kicsit lazábban foghatom a kormányt és nincs idő gondolkodni sem. 2014-ben igencsak szenvedtem ezen a pályán. Tavaly a szombati napon a második helyet szereztem meg, ez már lényegesen jobb eredmény volt, innen szeretném most folytatni.”

Hazai pályán az Audi a DTM hétvégi magyarországi fordulóján

Mike Rockenfeller arra számít, hogy „a gumik a Hungaroringen gyorsabban kopnak majd, mint az első két versenyen.” Mattias Ekström, a 2016-os magyar versenyhétvége vasárnapi futamának győztese abban bízik, hogy „az időmérőn sikerül az öt legjobb helyezés egyikét megszerezni, ebben az esetben pedig bármi lehetséges a versenyen.” René Rast és Nico Müller más versenysorozatok kapcsán szereztek szép emlékeket a pályáról, amely azonban a DTM újonc Loïc Duval számára teljesen ismeretlen terep lesz. „Ennek ellenére mindkét futamon pontszerzőként szeretnék végezni” – nyilatkozta a francia pilóta.

Az új Audi RS 5 DTM versenyautó mellett a rajongók láthatják az Audi RS 3 LMS versenygépét is, hiszen a TCR Nemzetközi Sorozat sorozatgyártás közeli túraautóival most először szerepel a DTM betétfutamaként. A két DTM futamot élőben közvetíti az ARD német csatorna szombaton 14:10 órai kezdettel, vasárnap pedig 15 órától. Jegyek és Audi rajongói csomagok a www.audi.com/dtm oldalon érhetők el.

Kulcsszavak: audi, autósport, DTM, hungaroring
 
Pechito Fangio nyomdokaiba lépve világbajnok lett Pechito Fangio nyomdokaiba lépve világbajnok lett Több mint 1,57 millió autóját szállította ki 2013-ban az Audi Több mint 1,57 millió autóját szállította ki 2013-ban az Audi Frankfurtban bemutatkozik az Audi Sport Quattro tanulmányautó Frankfurtban bemutatkozik az Audi Sport Quattro tanulmányautó Michelisz Norbert a vb-címért hajt Makaóban Michelisz Norbert a vb-címért hajt Makaóban Ázsiai turné kezdete: Négy Citroën C-Elysée WTCC sorakozik majd fel a rajthoz Ázsiai turné kezdete: Négy Citroën C-Elysée WTCC sorakozik majd fel a rajthoz
 
Folytatódik a küzdelem a bajnoki pontokért

Folytatódik a küzdelem a bajnoki pontokért

2017. június 08.
Folytatódik a küzdelem a bajnoki pontokértA SKODA Rally Team Hungaria csapatát a szombathelyi murvás győzelem után továbbra is a lendület és az elszántság jellemzi. Nem kérdés számukra, hogy a csapat Székesfehérváron is szeretné folytatni az idei remek szereplését.
Részletek

Folytatódik a küzdelem a bajnoki pontokért

Ehhez minden adott. Herczig Norbert és Bacigál Igor kellőképpen felkészültek a következő megmérettetésre, ráadásul a személyes érintettség miatt még motiváltabb a pilóta.

- Igen. Több szempontból is kötődöm Székesfehérvárhoz. – mondta Herczig Norbert. Egyrészt itt él a családom egyik része, másrészt az idei versenykiírásban szerepel az a gyorsasági szakasz, ahol rallyepilóta pályafutásom kezdetén az első szárnypróbálgatásaimat tettem meg. Ha visszaemlékezem, jókat mosolygok magamon, hiszen akkor, kb. 20 évvel ezelőtt még a „megy a kuplung, jön a gáz” mondat volt számunkra a legfontosabb. Abban az időben még az unokatestvéremmel, Herczig Róberttel versenyeztünk és egyetlen célunk volt: végigérni az egyes gyorsasági szakaszokon.

Akkor még csak a legmerészebb álmaimban mertem arra gondolni, hogy egyszer a mezőny elején és ráadásul a bajnoki címért autózhatunk. El kell ismernem, az elmúlt 20 év alatt rengeteg minden megváltozott a csapat körül: az autó, a csapattagok, a szervizcsapat. Csupán három dolog maradt állandó: a rallye sport iránti elkötelezettségem, a sport iránti alázatom és a versenytársak iránti tiszteletem. Az elmúlt 20 évben ez a gondolatiság vitt egyre előbbre és előbbre. Szeretek Székesfehérváron versenyezni, mert ez az a futam, ahol egy kicsit mindig megállok, számot vetek a múlttal és előre tekintek a jövőbe.

Folytatódik a küzdelem a bajnoki pontokért

Ha már szép emlékek, azt se felejtsük el, hogy a SKODA Rally Team Hungaria versenyzőpárosa Herczig Norbert és Bacigál Igor tavaly ráadásul éppen Székesfehérváron ünnepelhette a 2016. éves Abszolút Bajnoki címét, melyet egy fantasztikus, ötös győzelmi sorozat végén tehettek meg.

Idén azonban más a helyzet. Egyenlőre rendkívül éles és szoros a csata zajlik a mezőnyben, ezért minden egyes megszerzett pontnak komoly jelentősége van Herczigék és a többiek számára is. A címvédők szerint továbbra is az aszfaltos futamon folytatódik a nagy adok-kapok, ahogyan ez a nemzeti sorozatban eddig is jellemző volt.

- Elérkeztünk a negyedik futamhoz. Azt gondoljuk, mostanra minden versenyzőpáros tapasztalatot, rutint, és sok-sok versenykilométert szerzett. – fogalmazott Herczig Norbert és Bacigál Igor. – Idén már két alkalommal mehettünk aszfalton és egyszer murván, ráadásul az egyes versenyek nagyon kicsi szünettel követik egymást. Éppen ezért azt gondoljuk, hogy a mezőny gyorsul, ezért nekünk is így kell tennünk. Bár vezetjük az összetett pontversenyt, a különbség egyenlőre nem nevezhető megnyugtatónak, így nincs kérdés, rápattanunk a gázpedálra. Természetesen a ránk váró hétvégén a Székesfehérvárra összeállított taktikánkat fogjuk követni, így az ésszerű kockázatvállalás lesz ránk jellemző.

Folytatódik a küzdelem a bajnoki pontokért

Ezen a futamon nem lehet egyetlen olyan gyorsasági szakaszt sem kiemelni, ami vízválasztó lehet a végeredmény szempontjából. Mindegyik pályának vannak olyan kanyarjai, szakaszai, amelyekre nagyon oda kell figyelni, ezért mind a kettő versenynapon óriás koncentrációra lesz szükségünk. A SKODA Rally Team Hungaria csapata felkészült, várjuk a szombat délutáni rajtot, annak pedig kimondottan örülünk, hogy idén ismét megmutatjuk magunkat Fehérvár központjában is, hiszen nagyon fontos, hogy az emberek szabályozott keretek között minél közelebbről megismerkedhessenek a rallye sport varázslatával.

Az idei Székesfehérvár Rallye szombaton 12:00 órakor kezdődik, az első gyorsasági szakaszt délután 13:00 óra előtt néhány perccel teljesíti az ORB mezőnye. A két nap leforgása alatt 12 szakasz vár a versenyzőpárosokra, melynek teljes távja meghaladja az ötszáz kilométert, a mért szakaszok pedig valamivel több, mint 150 kilométert tesznek majd ki. A futamot követően végül a célba érkezetteket vasárnap délután, a Székesfehérvár belvárosában felállított céldobogón köszönthetjük.

Kulcsszavak: autósport, Herczig Norbert, SKODA Rally Team Hungaria
 
Waldviertel Rallye – a 2014. ORB záró futama Waldviertel Rallye – a 2014. ORB záró futama Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon Kiss Norbert minden futamon dobogón Misanóban is Kiss Norbert minden futamon dobogón Misanóban is Ryan Smith az OXXO Hungary Truck pilótája minden futamot megnyert Thruxtonban Ryan Smith az OXXO Hungary Truck pilótája minden futamot megnyert Thruxtonban Magyarországon új kihívás vár a Polestar Cyan Racing csapatra, amint hatályba lép a súlykompenzáció Magyarországon új kihívás vár a Polestar Cyan Racing csapatra, amint hatályba lép a súlykompenzáció
 
Abszolút győzelem a Borsodnádasd Rallye-n!

Abszolút győzelem a Borsodnádasd Rallye-n!

2017. május 30.
A háromszoros magyar bajnok, és a 2016-os Octavia Cup bajnoka idén nem tudta folytatni a gyorsasági autós karrierjét, így úgy döntött, hogy Timár Tamás navigátorával a MARB Rallye versenyein vesz részt.
Részletek

Abszolút győzelem a Borsodnádasd Rallye-n!

Az első próbálkozásuk a Kazár Rallye volt, ahol megnyerték a kategóriájukat, és összetettben a 4. helyet érték el.

A sorozat második állomása a Borsodnádasd - Balaton Rallye volt, ahova újra az 1991-es Nissan Sunny GTi-vel neveztek be.

A verseny sokkal jobban sikerült, mint a bemutatkozó futamuk, hisz újra nyertek a kategóriájukban, de most az összetett első helyet is megszerezték, az 58 induló közül.

Tim Gáborék célja, hogy ahova csak tudnak, idén elmenjenek versenyezni, és év végéig harcban legyenek a Magyar Bajnoki címért.

Abszolút győzelem a Borsodnádasd Rallye-n!

“Nagyon jó futam volt, az utolsó gyorsig végig vezettünk, de nem lehetett lazítani, mert Bukulya Istvánék nagyon jöttek. A pálya borzalmasan tetszett, szinte egy hegyi gyorsaságira emlékeztetett. Jó volt az aszfalt, és sok néző volt a pálya mellett. Szerencsére az időjárás mellénk állt, így végig nyárias időben tudtunk versenyezni. Már az első szakaszon megvolt az első hely, lényegében azt az előnyünket tartottuk a végigég, de pokoli izgalmas volt. Nagyon köszönöm a maroknyi támogatónknak, hogy el tudunk jutni ezekre a versenyekre! Reméljük még többen csatlakoznak majd hozzájuk” – összegezte Tim a verseny után.

Abszolút győzelem a Borsodnádasd Rallye-n!

Kulcsszavak: autóverseny, Rallye, tim gábor
 
Lévai Zoltán Magyar Bajnok, Tim Gábor RCM CUP Bajnok! Lévai Zoltán Magyar Bajnok, Tim Gábor RCM CUP Bajnok! Tim Gábor áprilisban a Hungaoringen debütál a Skoda Octavia RS volánja mögött Tim Gábor áprilisban a Hungaoringen debütál a Skoda Octavia RS volánja mögött Tim Gábornak jöhet a Nagy Finálé! Tim Gábornak jöhet a Nagy Finálé! Tim Gábor dupla győzelemmel vezeti az Octavia Cup-ot Tim Gábor dupla győzelemmel vezeti az Octavia Cup-ot Tim Gábor egyedüli magyarként a Dubai 24 órás futamon Tim Gábor egyedüli magyarként a Dubai 24 órás futamon
 
Michelisz hetedik, majd második lett a Nürburgringen

Michelisz hetedik, majd második lett a Nürburgringen

2017. május 29.
Michelisz Norbert előbb a hetedik, majd a pole pozícióból indulva második helyen végzett a túraautó-világbajnokság (WTCC) idei negyedik versenyhétvégéjén, a szombati Német Nagydíjon.
Részletek

Michelisz hetedik, majd második lett a Nürburgringen

A Hondával versenyző magyar pilóta az első futamot - a fordított rajtsorrend miatt - a tizedik helyről kezdte, így ért be hetediknek.

A második versenynek az élről vághatott neki Michelisz, aki a rajt után visszacsúszott egy pozíciót, ám ezt egészen a futam végéig meg tudta tartani.

Az első versenyt a svéd Thed Björk, a másodikat a holland Nick Catsburg nyerte, utóbbi az összetett pontversenyben is átvette a vezetést.

A mezőny másik magyar versenyzője, Nagy Dániel előbb 14. lett, majd a második futamban kicsúszott és összetörte az autóját.

Michelisz hetedik, majd második lett a Nürburgringen

Kulcsszavak: autósport, michelisz, Nürburgring, wtcc
 
Az Audi TT kupában indul Keszthelyi Vivien autóversenyző Az Audi TT kupában indul Keszthelyi Vivien autóversenyző Tim Gábor újra az 1991-es Nissan Sunny GTi-vel indul a Balaton Rallye-n Tim Gábor újra az 1991-es Nissan Sunny GTi-vel indul a Balaton Rallye-n A Dunlop abroncsok sikeresen teljesítettek az idei 24 órás Le Mans versenyen A Dunlop abroncsok sikeresen teljesítettek az idei 24 órás Le Mans versenyen Izgalmas volt a 34. HE-DO Mátrai Hegyiverseny vasárnapi futama is Izgalmas volt a 34. HE-DO Mátrai Hegyiverseny vasárnapi futama is A WTCC versenysorozat utolsó állomásán rajthoz állnak a Zengő Motorsport versenyzői Ficza Ferenc és Nagy Dániel A WTCC versenysorozat utolsó állomásán rajthoz állnak a Zengő Motorsport versenyzői Ficza Ferenc és Nagy Dániel
 
Tim Gábor újra az 1991-es Nissan Sunny GTi-vel indul a Balaton Rallye-n

Tim Gábor újra az 1991-es Nissan Sunny GTi-vel indul a Balaton Rallye-n

2017. május 25.
Tim Gábor, háromszoros gokart és gyorsasági magyar bajnok, és a 2016-os Skoda Octavia Cup bajnoka, az idei szezonban a MARB Rallye sorozat futamain indul, mely bajnokság következő helyszíne a Borsodnádasd - Balaton Rallye.
Részletek

Tim Gábor újra az 1991-es Nissan Sunny GTi-vel indul a Balaton Rallye-n

A pilóta, a bajnokság előző versenyét, a Kazár Rallye-t megnyerte a kategóriájában.

Irány a Balaton! Ez elsőre egy strandozó hétvégének hangzik, azonban itt most az észak magyarországi településé a főszerep, amely a MARB soron következő futamának helyszíne. A MARB éves értékelésébe beleszámító futamon Tim Gábor, Timár Tamás navigálásával áll rajthoz, akivel sikeresen szerepeltek az áprilisi Kazár Rallye-n, megnyerték a kategóriájukat, összetettben pedig negyedikek lettek.

Újra az 1991-es Nissan Sunny GTi lesz a társ a versenyen, mely Tim Gábor saját építésű autója.

“Egy hónapunk volt felkészülni erre a versenyre, ami sok idő, mégis nehéz volt, mert csak hétvégén tudok ránézni az autóra. A Kazár Rallye-n kicsit megtörtük az elejét, de sikerült megcsinálni mindent. Bizakodva várjuk a Borsodnádasd - Balaton versenyt, sokan dicsérik a pályát. Nekünk ismeretlen terep, de ez idén minden pályára igaz lesz. Az első versenyen nyertünk, de most még erősebb lesz a mezőny. Mindenképp jó lenne elől végezni, de ehhez az ellenfeleknek is lesz egy két szavuk. Meglátjuk. Nagyon várjuk, úgy tűnik jó idő lesz, remélemsokan eljönnek szurkolni.” - nyilatkozta Tim a verseny előtt.

A futamra eddig több mint 80 páros adta le a nevezését, várhatóan ez tovább fog gyarapodni.

Tim Gábor újra az 1991-es Nissan Sunny GTi-vel indul a Balaton Rallye-n

Kulcsszavak: autósport, Balaton Rallye, tim gábor
 
A B3 Racing szerb pilótája a vezeti az ETCC összetett pontversenyét A B3 Racing szerb pilótája a vezeti az ETCC összetett pontversenyét Nehéz időmérő után újra dobogón Kiss Norbi a Nürburgringen! Nehéz időmérő után újra dobogón Kiss Norbi a Nürburgringen! A japán gyártó kihívja a Le Mans-i mezőnyt uraló régi gárdát A japán gyártó kihívja a Le Mans-i mezőnyt uraló régi gárdát Tim Gábort itthon és Csehországban is értékelték Tim Gábort itthon és Csehországban is értékelték A Hyundai Shell World Rally Team Sordóval és Bouffier-vel indul a német ralin A Hyundai Shell World Rally Team Sordóval és Bouffier-vel indul a német ralin
 

Találatok száma: 710 Megjelenítve: 111 - 120