Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 746 Megjelenítve: 131 - 140
Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye

Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye

2017. október 16.
A Hankook Racer Cup összetett bajnokságának élén álló Csuti László az első versenynapon ötödik futamgyőzelmét aratta, amelyik talán a legkeményebbek egyike is volt, és ezzel olyan előnyre tett szert, amit szinte lehetetlen lett volna bárkinek is ledolgozni.
Részletek

Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye

A Csuti, Boldizs, Kismarty-Lechner és Somogyi alkotta négyes boly komoly küzdelemben osztotta szét a pozíciókat, egyik futamon sem volt ugyanaz az első négy sorrendje. Szinte mindegyik versenyző állt az élen, az utolsó pillanatig nem lehetett tudni, hogy ki fogja megnyerni a futamot és azzal az idei bajnokságot.

A nagyon éles, fej-fej melletti küzdelemben igaz, csak egy hajszállal, de Csuti László haladt át elsőként a célvonalon. Boldizs Bence érkezett másodikként, aki így továbbra is életben tartotta bajnoki esélyeit. A dobogó harmadik fokára a sokáig a futamot vezető Kismarty-Lechner Gábor állhatott, Somogyi Márkkal a nyomában.

Másnap két újabb futamon kezdhették meg a versenyzők a pontgyűjtést, azonban Csuti László személyében már korán bajnokot avattak. Vasárnap csupán a negyedik helyért járó 13 pont is elegendő lett volna Csutinak ahhoz, hogy 2017 legjobbja legyen. Nem bízta azonban a véletlenre, egy izgalmas versenyt abszolválva – egy ütközés következtében megpördült, csodával határos módon „csak” az utolsó helyre esett vissza, onnan azonban visszatornázta magát a második helyre – a dobogó második fokára állhatott.

Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye

Kismarty-Lechner Gábor futamgyőzelemmel hagyta életben esélyeit akár a második helyre is, szépen menetelve előre.  A versenyző a fordított rajtrács miatt a hatodik helyről rajtolt, a kilencedik körben az élre állt, ezt egészen a végéig meg is tartotta, csak a féltengelyből érkező, olykor furcsa hang okozott számára némi nehéz pillanatot. A harmadik helyre Somogyi Márk, míg a dobogóról éppen lecsúszva negyedikként Boldizs Bence érkezett.

A Hankook Racer Cup szezonzáró futamán, habár a bajnoki cím már eldőlt – már az előző futamon bajnokot avattak Csuti László személyében – a többi helyezés még gazdára várt, így izgalmas végjátéknak lehettünk tanúi. Különösen úgy, hogy ismét az előző verseny eredménye alapján fordult az első nyolc helyezett.

A folyamatos pozíciócsere közepette Boldizs Bence gyorsan az élre állt, majd elsőségét közel tíz másodperccel komolyan ki is építette. Ezzel a futamgyőzelemmel a fiatal tehetség bebiztosította éves ezüstös helyét, boldogsága azonban nem volt felhőtlen, hiszen tavaly is a második helyre szorult. Somogyi Márké lett a második hely, ami a bajnoki harmadikra volt elég, míg a magyar bajnok Csuti László a dobogó harmadik fokára állhatott - írja a gyorsasagi.com.

Kulcsszavak: autósport, Boldizs Bence, Csuti László, Hankook Racer Cup, He-Do-Hankook Gyorsasági OB, hungaroring, Kismarty-Lechner Gábor, Somogyi Márk
 
Viharmentési bevetésen tesztelték az új tűzoltóautókat a Groupama Tanpályán Viharmentési bevetésen tesztelték az új tűzoltóautókat a Groupama Tanpályán Újra felbőgne a motorok Parádsasváron Újra felbőgne a motorok Parádsasváron Michelisz Norbi bemutatja a WTCC Hungaroring pályát Michelisz Norbi bemutatja a WTCC Hungaroring pályát A cukiságfaktor a Mátrai Hegyiversenyt sem kerülte el A cukiságfaktor a Mátrai Hegyiversenyt sem kerülte el Tim Gábor újra az 1991-es Nissan Sunny GTi-vel indul a Balaton Rallye-n Tim Gábor újra az 1991-es Nissan Sunny GTi-vel indul a Balaton Rallye-n
 
Végső megmérettetés a Hungaroringen

Végső megmérettetés a Hungaroringen

2017. október 13.
A Hungaroringen kezdődött, és a mogyoródi pályán is zárul október közepén a Hankook Racer Cup idei szezonja. A zárófutam mindig extra izgalmakat tartogat, különösen ebben az évben, hiszen a rendkívül szoros bajnokság végjátéka várható, és a bajnoki cím is gazdára talál.
Részletek

 Végső megmérettetés a Hungaroringen

Nem is akárhogyan, a bajnoki címre ugyanis matematikailag négyen esélyesek a három futamból álló hétvégén, ahol összesen 75 pont gyűjthető. A hungaroringi állomásra Csuti László 33 pontos előnnyel érkezik, őt a tavaly is esélyes Boldizs Bence követi, aki idén mindenképpen a dobogó legmagasabb fokán szeretne ünnepelni, amiért mindent meg is fog tenni. Nyernie kell a futamokon, csakúgy, mint Somogyi Márknak, aki előnyös pozíciójából Brnoban sokat veszített, azonban ahogy a fiatal versenyzőt ismerjük, nem fogja szó nélkül hagyni az élen állók küzdelmeit. Kockáztatni fog Kismarty-Lechner Gábor is, aki szintén csak úgy férhet fel a dobogóra, ha minél jobb helyezéssel, minél több pontot gyűjt. A pozícióharcok nemcsak a mezőny ezen részét érintik, hanem a „második szektort” is. A Hankook Racer Cup sorozatában ugyanis az év végén az első- hat helyezettet díjazzák.

Ennek tükrében nem éppen stresszmentes viadalok várhatók, hiszen az összetett állás teljesen átrajzolódhat egy-egy váratlan esemény következtében. Mint például a most érkező két versenyző, akik tapasztalattal rendelkező pilótaként akár a győzelemért is harcba szállhatnak: a TCR-es autók közül átigazoló Király Richárd, vagy a ralikrosszos múlttal rendelkező Hangodi Bendegúz.

 Végső megmérettetés a Hungaroringen

A MNASZ Gyorsasági szakágának népszerű sorozatában tehát népes rajtrács várható, mindhárom futamon, ahol minden viadal győztese 25 pontot gyűjthet, vagyis összesen ez a 75 pont vihető haza a Hungaroringről, arról az állomásról, amelyet a Hankook Racer Cup minden résztvevője nagyon jól ismer. Októberről lévén szó, most nem az ismeretlen pálya, hanem az időjárás változékonysága törhet borsot a versenyzők orra alá. A reggeli időmérő, korai futam teljesen más beállításokat igényel, mint a kellemes körülmények közötti versenyek, így a nüanszok kapják a legnagyobb jelentőséget - í­rja a gyorsasagi.com.

Október 14-16.-án mindenre fény derül!

Kulcsszavak: Autós Gyorsasági OB, autósport, He-Do-Hankook Gyorsasági OB, hungaroring
 
Versenyre készen - SEAT Leon Cup Racer 2016 Versenyre készen - SEAT Leon Cup Racer 2016 Turán Friciék nyerték az Országos Rally Bajnokság utolsó futamát a 47. Mecsek Rallyt Turán Friciék nyerték az Országos Rally Bajnokság utolsó futamát a 47. Mecsek Rallyt Tim Gábor vezeti a bajnokságot az első hétvége után Tim Gábor vezeti a bajnokságot az első hétvége után Magyarországon új kihívás vár a Polestar Cyan Racing csapatra, amint hatályba lép a súlykompenzáció Magyarországon új kihívás vár a Polestar Cyan Racing csapatra, amint hatályba lép a súlykompenzáció Második WRC évadára készülve új csapattagokkal erősít a Hyundai Motorsport Második WRC évadára készülve új csapattagokkal erősít a Hyundai Motorsport
 
Végső harc a bajnoki címért

Végső harc a bajnoki címért

2017. október 09.
Újra a HE-DO HANKOOK Autós Gyorsasági Országos Bajnokság részvevőinek nyitja ki kapuit a Hungaroring.
Részletek

Végső harc a bajnoki címért

Áprilisban kissé rendhagyó időjárási körülmények között -néhány nappal a nyitány előtt még havas volt a pálya- a Hungaroringen indult a 2017-es idény, és tökéletes zárásként itt is fejeződik be a bajnokság a „GRAND FINAL HUNGARORING” névre keresztelt hétvégén - írja a gyorsasagi.com.

A mezőny számára ismert aszfaltcsíkon izgalmakban nem lesz hiány, hiszen az összes kategóriában nemcsak futamgyőzelmeket ünnepelnek, hanem bajnoki címet is. A legtöbb kategória tabellája ugyanis még nyitott, ráadásul a mogyoródi finisben az utolsó viadal pontjai duplán számítanak.

2017-ben most van lehetőség utoljára pontokat gyűjteni, itt dől el, hogy az évvégi díjkiosztón ki milyen kupával térhet haza. A „nagytúrában”, vagyis a I.-es kategóriában Tóth Csaba és Bódis Kálmán áll az élen, míg a „kistúrában” Merk József indul a legnagyobb eséllyel az elsőségért.

A Hankook Racer Cupban például négy versenyző is esélyes, Csuti László, Boldizs Bence, Somogyi Márk és Kismarty-Lechner Gábor. Ebben a márkakupa sorozatban azonban minden a versenypályán dől el, nem lesz duplázás, csak a három futamon gyűjthető pontok számítanak.

Végső harc a bajnoki címért

A Suzuki Cup Europe mezőnyében Molnár Bendegúz toronymagasan vezet, azonban matematikai esélye még mindig van Forrai Gábornak.

Az ingyenes rendezvényen testközelből figyelhetik az autósport iránt érdeklődők az eseményeket,  díjkiosztókat  és a szervizelést is. Október második hétvégéjén, október 14-15.-én tehát újra egy benzingőzös, vidám hétvége vár ránk a Hungaroringen!

Kulcsszavak: autósport, He-Do-Hankook Gyorsasági OB, hungaroring
 
Túraautó-vb - Michelisz újabb harmadik helye Túraautó-vb - Michelisz újabb harmadik helye Kris Meeke és Paul Nagle megszerezték a Citroën C3 WRC első győzelmét! Kris Meeke és Paul Nagle megszerezték a Citroën C3 WRC első győzelmét! Kiss Norbi is Goodyearrel versenyez a Hungaroringen Kiss Norbi is Goodyearrel versenyez a Hungaroringen Örömautózás a Hungaroringen Jedlóczky Márkkal Örömautózás a Hungaroringen Jedlóczky Márkkal Minden jó, ha jó a vége! Minden jó, ha jó a vége!
 
António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja

António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja

2017. október 04.
A BMW Motorsport mindössze 26 esztendős pilótája a tisztán elektromos meghajtású formaautókat felvonultató versenysorozat első három szezonja után a negyedik, 2017/2018-as idény futamain is rajthoz áll. A pilóták teljes névsorát a bajor prémiumgyártó technológiai partnerségét élvező MS&AD Andretti csapat egy későbbi időpontban jelenti be.
Részletek

António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja

Mielőtt a sorozat ötödik, 2018/2019-es versenyszezonjában hivatalos gyártóként is rajthoz áll, a BMW a Forma-E negyedik, idén decemberben elrajtoló idényében még az MS&AD Andretti csapat technológiai partnereként folytatja felkészülését, egy kiváltképp tapasztalt gyári pilótával a kormány mögött: a BMW Motorsport portugál versenyzője, António Félix da Costa huszonkilenc Forma-E futammal a háta mögött vág neki a negyedik felvonás tizennégy megmérettetésének.

„Nagyon várjuk már a Forma-E negyedik szezonját. António Félix da Costa a sorozat egyik legtapasztaltabb pilótája, így logikus lépés, hogy továbbra is a mezőnyben tartsuk. Az elmúlt három idényben a BMW Motorsport gyári pilótájaként kiválóan ráérzett a Forma-E ízére és az MS&AD Andretti csapat tagjaival is szoros kapcsolatot ápol. Rendkívül elégedettek vagyunk vele”

– nyilatkozta Jens Marquardt, a BMW Motorsport igazgatója a bejelentés kapcsán.

„Örömmel ülök vissza az MS&AD Andretti csapat versenyautójába, immáron a negyedik szezonban. Meggyőződésem, hogy a BMW támogatásának és erős partnereinknek köszönhetően idén még jobb eredményre leszünk képesek. Már alig várom a hongkongi rajtot” – mondta António Félix da Costa, aki egészen a kezdetektől, már a 2014/2015-ös első szezontól a Forma-E aktív résztvevője.

António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja

Buenos Aires-i aranyérmével a fiatal pilóta a sorozat egyik első futamgyőztese, aki idén sorozatban második szezonjában áll rajthoz a korábban Andretti néven futó MS&AD Andretti csapat színeiben. És jóllehet, mindössze 26 éves, mégis az egyik legtapasztaltabb versenyzőnek számít a Forma-E mezőnyében. Korábban a Német Túraautó Bajnokság (DTM) számos futamán is megmérettette magát, 2015 júliusában ráadásul a hollandiai Circuit Park Zandvoort aszfaltcsíkján a dobogó legfelső fokára is felállhatott. A Forma-E és a DTM futamain elért sikerei mellett António Félix da Costa két alkalommal a Forma-3 Makaói Nagydíjának arany serlegét is elhódította.

A portugál pilóta jelenleg Valenciában edz a Forma-E szezon előtti hivatalos tesztjén, ahol a BMW két másik gyári pilótája, Tom Blomqvist és Alexander Sims is csatlakozott hozzá. Az MS&AD Andretti csapat pilótáinak teljes idei névsorát az istálló egy későbbi időpontban jelenti be.

António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja

Kulcsszavak: António Félix da Costa, autósport, BMW Motorsport, Formula E
 
René Rast: „A DTM-ben látom a jövőmet.” René Rast: „A DTM-ben látom a jövőmet.” Dakar 2013 - Minden magyar célban Dakar 2013 - Minden magyar célban Az Audi TT kupában indul Keszthelyi Vivien autóversenyző Az Audi TT kupában indul Keszthelyi Vivien autóversenyző Elindult a Nismo pilóta-csereprogram Elindult a Nismo pilóta-csereprogram A Peugeot Sport bemutatta az új Peugeot 3008DKR Maxit A Peugeot Sport bemutatta az új Peugeot 3008DKR Maxit
 
Magyar siker a GT4 Európa Bajnoki sorozatban

Magyar siker a GT4 Európa Bajnoki sorozatban

2017. szeptember 26.
A hazai gyorsasági autósportban szerencsére egyre több versenyzőnek nyílik lehetősége komoly nemzetközi versenysorozatokban is rajthoz állni!
Részletek

 Magyar siker a GT4 Európa Bajnoki sorozatban

A Lotus Eastern Cup korábbi bajnoka Mór Csaba az idei szezonban az SRO Group által szervezett GT4 Európa Bajnokság mezőnyében állt rajthoz a komoly múlttal rendelkező holland Equipe Verschuur csapat színeiben mely az elsők között állította csatasorba a McLaren 570S GT4 típusát a különböző GT versenysorozatokban így a GT4 Európa Bajnokságban is- írja a gyorsasagi.com.

Ebben a sorozatban is sokszor megfordulnak komoly ex DTM, F1 és különböző neves GT és túraautós sorozatokból származó versenyzők. A GT4 EB ezen szekciójának mezőnye az idén hat versenyfutamon mérhette össze az erejét. Csaba versenyzőtársa egy 17éves fiatal skót versenyző Finlay Hutchison volt az idei esztendőben, aki eddig főleg Formula Renault-val gyűjtögette a versenykilométereket. Az ismeretlen sorozat, az ismeretlen versenygép és az ismeretlen versenyzőtárs is komoly kihívás volt Csaba számára, de eredményeivel és szakmai felkészültségével már az első évben a sorozat élmezőnyébe került.

 Magyar siker a GT4 Európa Bajnoki sorozatban

Az áhított futamgyőzelem egyenlőre még várat magára, de egész évben ott voltak az élmezőnyben és dobogóra is állhattak. Néha sajnos becsúszott nulla pontos futam is melyeken az elvesztegetett pontok elég fájóan hiányoztak az év végi elszámolásnál, de Csaba így is a bajnokság negyedik helyét könyvelheti el az első GT4-es versenyszezonjában. Valamint a csapat is a negyedik helyen foglalhatta el a bajnoki tabellán.

Jövőre Csaba a tervek szerint ebben a sorozatban is szívesen folytatná a pályafutását, nem titkoltan azzal a céllal, hogy 2018-ban már a bajnoki címért küzdhessen, ami talán nem is olyan elérhetetlen, hiszen az idei teljesítménye alapján már több élcsapattól is kapott a jövő szezonra szóló megkereséseket.

Kulcsszavak: autósport, GT4 Európa Bajnokság, gyorsasági, Lotus Cup Eastern Europe, Mór Csaba
 
Két dobogós helyezéssel zárt az Audi e-tron FE05 Marrakeshben Két dobogós helyezéssel zárt az Audi e-tron FE05 Marrakeshben Michelisz Norbert összetettben az ötödik helyről várja a folytatást Michelisz Norbert összetettben az ötödik helyről várja a folytatást Bahreini Nagydíj - Rosberg indulhat az első rajtkockából Bahreini Nagydíj - Rosberg indulhat az első rajtkockából Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élén Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élén A Ford Chip Ganassi Racing besöpörte az első három starthelyet a Daytona Rolex 24 órás futam időmérő edzésén A Ford Chip Ganassi Racing besöpörte az első három starthelyet a Daytona Rolex 24 órás futam időmérő edzésén
 
Tim Gábor a bajnokság második helyén várja a végjátékot

Tim Gábor a bajnokság második helyén várja a végjátékot

2017. szeptember 19.
Tim Gábor, miután több bajnoki cím után ideiglenesen felhagyott a pályaautózással, a hazai MARB sorozat felé fordult, hogy rallye versenyeken fejlődhessen tovább. Az általa épített Nissan Sunny GTi volánja mögött, Timár Tamás navigálásával idén már a hetedik versenyen álltak rajthoz, ezúttal a Lyukóbánya Rallye-n.
Részletek

Tim Gábor a bajnokság második helyén várja a végjátékot

Ebben az évben már két abszolút győzelmet, és három kategória győzelmet szereztek, de az utóbbi futamokon utolérte Őket a balszerencse. Zobákpusztán felfüggesztés gondokkal küzdöttek, majd Porrogszentkirályon kiestek.

A Lyukóbánya - Parasznya Rallye-n először versenyeztek esős körülmények között, és a tapasztalanság meg is bosszulta magát. A második gyorsaságin árokba csúsztak, és csak nagy időveszteség árán tudták folytatni a versenyt.

Végül az abszolút értékelés hatodik, kategóriájuk harmadik helyén zárták a versenyt. A 2000cc-es kategóriában továbbra is a második helyen állnak.

"Most egy kicsit hullámvölgybe kerültünk, az év elején erősek voltunk, de az utóbbi versenyeken volt műszaki hibánk, és sok olyan helyzet ami új volt a számunkra. Nem titok, abszolút bajnoki címért harcolunk, de látjuk, hogy ez kezd kicsúszni a kezünk közül. Sokkal tapasztaltabbak nálunk az ellenfeleink. A kategóriánkban még van esélyünk, mindent megteszünk a bajnoki címért. Ha nem sikerül, az sem lesz csalódás, ez nekünk tanuló év. De a mentalitásom nem fog változni, mindig győzni szeretnék!" - foglalta össze Tim a verseny után.

Tim Gábor a bajnokság második helyén várja a végjátékot

Kulcsszavak: autósport, Rallye, tim gábor
 
A Dunlop abroncsok sikeresen teljesítettek az idei 24 órás Le Mans versenyen A Dunlop abroncsok sikeresen teljesítettek az idei 24 órás Le Mans versenyen Herczigék ismét győztek Szombathelyen Herczigék ismét győztek Szombathelyen Nagy Dániel második a Hungaroringen a vasárnapi első futamon Nagy Dániel második a Hungaroringen a vasárnapi első futamon Michelisz Norbert Klaus Ludwig autóversenyző legendával készül a németországi futamra Michelisz Norbert Klaus Ludwig autóversenyző legendával készül a németországi futamra Kettős győzelem a Citroën Racing Magyarországi mérlege Kettős győzelem a Citroën Racing Magyarországi mérlege
 
Hamilton győzött és növelte az előnyét összetettben

Hamilton győzött és növelte az előnyét összetettben

2017. szeptember 18.
A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton, a Mercedes brit pilótája nyerte vasárnap a Forma-1-es Szingapúri Nagydíjat, ezzel 28 pontra növelte az előnyét összetettben a négyszeres vb-győztes Sebastian Vettellel, a Ferrari német versenyzőjével szemben.
Részletek

Hamilton győzött és növelte az előnyét összetettben

A 32 éves Hamiltonnak ez volt az idei hetedik, s pályafutása 60. futamgyőzelme. Vettel egy baleset miatt már az első körben feladni kényszerült a versenyt.

Hamilton mögött Daniel Ricciardo, a Red Bull ausztrál pilótája végzett a második, míg Valtteri Bottas, a Mercedes finn versenyzője a harmadik helyen.

A verseny előtt megérkezett az eső a szingapúri pályára, így a Forma-1 történetében most először rendeztek esős éjszakai futamot.

A rajtot a negyedik kockából Kimi Räikkönen (Ferrari) kapta el a legjobban, s a belső íven próbálta megelőzni a harmadik pozícióból startoló Max Verstappent (Red Bull), aki mellett a külső íven a pole pozícióból induló Vettel igyekezett "bezárni az ajtót" és védeni a saját helyét. Räikkönen és Verstappen autóinak hátsó kerekei összeértek, a ferraris oldalról nekicsapódott Vettel autójának, de a négyszeres vb-győztes német tovább tudott hajtani. Räikkönen Ferrarija irányíthatatlanul csúszott végig a pálya szélén az első kanyarig, ahol telibe találta a forduló Verstappen Red Bullját, illetve Fernando Alonso McLarenjét. Räikkönen és Verstappen feladni kényszerült a futamot, Alonso tovább tudott hajtani, Vettel pedig néhány méterrel később a betonfalnak csapta amúgy is sérült Ferrariját, amelyről leszakadt az első légterelő, így a német pilóta gyakorlatilag azonnal kiállt a versenyből.

A biztonsági autó a roncsok és a pályára került törmelék eltakarításának idejére a pályára hajtott, s öt kör után engedte útjára a mezőnyt. A dobogós helyeken ekkor sorrendben Hamilton, Ricciardo és Nico Hülkenberg (Renault) száguldott, miközben Alonsónak műszaki probléma miatt szintén fel kellett adnia a viadalt.

Hamilton győzött és növelte az előnyét összetettben

A 11. körben újra "főszerephez jutott" a Safety Car, Danyiil Kvjat (Toro Rosso) ugyanis elmérte az egyik kanyar féktávját és belecsúszott a gumifalba.     A biztonsági autós fázisban Ricciardo és Hülkenberg is bejött a boxba kerékcserére, így amikor három kör után folytatódhatott a verseny, Hamilton, Ricciardo, Bottas volt az első három helyen haladók sorrendje.

Ricciardo és Bottas a 29. körben hajtottak a boxba száraz aszfaltra alkalmas gumikért, a pálya ugyanis eddigre már szinte teljesen felszáradt. Hamilton egy körrel később kapott friss abroncsokat, s vissza is tért a vezető pozícióba.

A 38. körben Marcus Ericsson (Sauber) csapta falnak az autóját, ezért a futam során harmadszor hajtott a pályára a Safety Car. A biztonsági autó néhány körrel később útjára engedte a mezőnyt, de ekkor már nem a körök számában, hanem percekben kellett számolni a hátralévő versenytávot, mert csak így lehetett tartani a szabályokban foglalt kétórás időhatárt.

A hajrában már nem történt változás az élmezőnyben, így Hamilton jelentősen növelni tudta előnyét Vettellel szemben a vb-pontversenyben.

A vb két hét múlva, Malajziában folytatódik.

Kulcsszavak: Daniel Ricciardo, forma 1, Hamilton, Sebastian Vettel, Szingapúri Nagydíj
 
Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál Először nyert Formula-1 futamot a Honda a hibrid érában Először nyert Formula-1 futamot a Honda a hibrid érában Ausztrál Nagydíj - Rosberg nyerte az idénynyitót Ausztrál Nagydíj - Rosberg nyerte az idénynyitót Egy lépéssel közelebb a Forma-1-hez Egy lépéssel közelebb a Forma-1-hez Négy Renault Trucks T High az F1-es Sauber csapatnak Négy Renault Trucks T High az F1-es Sauber csapatnak
 
A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda

A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda

2017. szeptember 15.
Együttműködési megállapodást kötött a Honda és a Scuderia Toro Rosso. A szerződés értelmében a 2018-as F1-szezonban a Honda szállítja a motorokat a Scuderia Toro Rosso számára, sőt egy közös csapatot is létrehoznak.
Részletek

A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda

Takahiro Hachigo, a Honda Motor Company elnök-vezérigazgatója elmondta:

„A Toro Rosso igen tapasztalt, energiával teli, fiatalos csapat, s megannyi sztárpilótát nevelt már ki a múltban. A Hondánál mindenki nagyon várja a közös munkát, velük új fejezetet nyithatunk a Formula-1-ben. Szeretném megköszönni a Liberty Mediának és FIA-nak, hogy segítettek tető alá hozni a megállapodást, a Honda és a Toro Rosso egy csapatként küzd majd, hogy még fejlettebbé váljon a technika és elhódítsuk a bajnoki trófeát. Szeretném továbbá megköszönni a rajongók támogatását, velük sokkal könnyebb szembe szállni a kihívásokkal.”

Franz Tost, a Scuderia Toro Rosso vezetője elmondta:

„Csapatunkban már mindenki nagyon várja a közös munkát a Hondával. Mióta Soichiro Honda benevezte motorkerékpárjait az első versenyre, a márka életében központi szerepe van a motorsportoknak. Ez egy nagyon izgalmas kihívás, és remélem, hogy mindkét fél sokat profitál majd belőle. A Honda F1-történelme régre nyúlik vissza, elsőként 1964-ben képviseltették magukat a versenysorozatban, s motorbeszállítóként öt egyéni és hat konstruktőri világbajnok címet szereztek. Ez az örökség és a márkába vetett hit teljesen biztossá tesz abban, hogy gyümölcsöző lesz az együttműködésünk.”

A Scuderia Toro Rosso csapatnak szállít F1-motorokat a Honda

Kulcsszavak: autósport, forma 1, honda
 
A jó szereplést Pécsett is folytatná a Citroën Rally Team Hungary csapata! A jó szereplést Pécsett is folytatná a Citroën Rally Team Hungary csapata! A Dunlop abroncsok sikeresen teljesítettek az idei 24 órás Le Mans versenyen A Dunlop abroncsok sikeresen teljesítettek az idei 24 órás Le Mans versenyen Brit Nagydíj - Hamilton nyert, és csökkent a lemaradása összetettben Brit Nagydíj - Hamilton nyert, és csökkent a lemaradása összetettben Africa Race - Kiengedték a kórházból Bunkoczi Lászlót Africa Race - Kiengedték a kórházból Bunkoczi Lászlót „Örülök neki, hogy visszatérünk Magyarországra” – Interjú Timo Glock-kal „Örülök neki, hogy visszatérünk Magyarországra” – Interjú Timo Glock-kal
 
Befejezi együttműködését a McLaren és a Honda

Befejezi együttműködését a McLaren és a Honda

2017. szeptember 15.
A McLaren és a Honda illetékesei bejelentették, hogy a 2017-es Formula-1-es szezon végén befejezik az együttműködést. A két cég 2015-ben kezdte meg a közös munkát, amikor a Honda úgy határozott, hogy visszatér az F1-be.
Részletek

Befejezi együttműködését a McLaren és a Honda

Takahiro Hachigo, a Honda Motor Company elnök-vezérigazgatója elmondta:

„Útjainak sajnos már azelőtt elválnak, hogy elértük volna közös céljainkat, de a legjobb döntés született a vállalatok jövőjére nézve. Bárhogy is, szeretném a Honda Racing F1 Team tagjainak, illetve versenyzőinek nevében megköszönni a rajongók támogatását, és hogy osztoztak velünk örömben-bánatban 2015-ös visszatérésünk óta. Bejelentésünk nem érinti a 2017-es évadot, a Honda és McLaren szakemberei továbbra is közösen küzdenek, hogy a lehető legjobb eredményt érjük el, és a Honda természetesen jövőre is indul a világbajnokságon.”

Shaikh Mohammed bin Essa Al Khalifa, a McLaren Group igazgatótanácsának elnöke az alábbi nyilatkozatot tette:

„A Honda, akárcsak a McLaren, nagyszerű cég, s azért van jelen az F1-ben, hogy nyerjen. Partnerségünk nem hozta meg a kívánt eredményt, ez azonban nem feledteti az örömteli közös pillanatokat, és nem indok arra, hogy elhagyjuk az F1 világát. Jelenleg úgy látjuk, hogy mindkét cég számára az a legjobb, ha külön folytatjuk a versenyzést.”

Befejezi együttműködését a McLaren és a Honda

Zak Brown, a McLaren Technology Group ügyvezető igazgatója a következőképpen értékelte a helyzetet:

„Soha nem volt kétségünk afelől, hogy a Honda elkötelezett a siker mellett, s kellő mennyiségű energiát szán a Formula-1-re. Számtalanszor bizonyítottak már a versenysorozatban és a fejlesztések terén. Különféle okok miatt együttműködésünk nem úgy alakult, ahogy egykoron elképzeltük, így bár egyik cég sem örül a kialakult helyzetnek, eljött az ideje, hogy különváljunk. Sporttársként azt kívánjuk, hogy ismét a csúcsra érjen a Honda. Velük sokkal jobb ez a versenysorozat, és biztos vagyok benne, hogy ebben mindenki egyetért.


Kulcsszavak: autósport, forma 1, honda, McLaren
 
Történelme legkönnyebb sport-prototípusát készítette el az Audi Történelme legkönnyebb sport-prototípusát készítette el az Audi Együttműködésbe kezdett a Honda és az Alphabet Inc. önvezető rendszerekre szakosodott leányvállalata, a Waymo Együttműködésbe kezdett a Honda és az Alphabet Inc. önvezető rendszerekre szakosodott leányvállalata, a Waymo SRTH mérleg = 3 Igen - 3 nem SRTH mérleg = 3 Igen - 3 nem Negyedszer van autóversenyző a MOL által támogatott fiatal sportolók között! Negyedszer van autóversenyző a MOL által támogatott fiatal sportolók között! Huszonhat év után először a Hungaroringen versenyez a Német Túraautó Bajnokság mezőnye Huszonhat év után először a Hungaroringen versenyez a Német Túraautó Bajnokság mezőnye
 
Győzni akar Mercedesével is a hazai versenyén Kiss Norbi!

Győzni akar Mercedesével is a hazai versenyén Kiss Norbi!

2017. augusztus 21.
Jó egy hónapja remekelt Kiss Norbert kétszeres kamion Európa-bajnok a Slovakiaringen, mivel mindkét főfutamot megnyerte, és ezzel feljött a bajnoki tabella második helyére.
Részletek

Győzni akar Mercedesével is a hazai versenyén Kiss Norbi!

Ahogy a Forma-1-ben, a kamionosok világában is most volt a nyári vakáció, de a szombathelyi pilóta cseppet sem unatkozott. A királykategóriával ellentétben az ETRC-ben lehet a kamionokon dolgozni a több hetes szünetben és ezt Norbi csapata, a német Tankpool24 Racing ki is használta.

Elemeire szedték a 24-es rajtszámú kamiont a nürtingeni bázisukon. Még komolyabban készül az egész csapat Norbi hazai versenyére, mivel az eddigi biztató sikerek után győzni érkeznek a Hungaroringre. 2017-ben már több lehetősége van a csapatnak mint tavaly, hogy jobban kiismerjék az erőforrás határait. A Tankpool 24-nél új fejlesztésekkel próbálnak előrukkolni, amelyeknek az eredményét a Hungaroringre kilátogató közönség láthatja majd először. Idén Norbinak mindenképp a győzelem az elvárás önmagával szemben. Tavaly már közel álltak ahhoz, hogy az Actrosszal is nyerjen Norbi a Hungaroringen, ahogy korábban az MAN versenykamionnal is sikerült már ez a bravúr.

A futam előtt Norbi hazalátogatott Szombathelyre is, némileg kikapcsolódni, illetve gyerekekkel találkozott egy olyan KRESZ-táborban, ami a helyi vállalkozók támogatásával jött létre.

Győzni akar Mercedesével is a hazai versenyén Kiss Norbi!

Az ingyenes napközis foglalkozásokat rászorult szülők megsegítésére alapítottak, akik nem engedhetik meg maguknak azt, hogy gyermekeik nyaralhassanak. A szervezők színes programot állítottak össze a szurkolóknak. A táborban a kerékpárszerelés rejtelmeibe is betekintést nyerhettek, gokartozhattak, elektromos autókkal, sportautókkal is megismerkedhettek. A sztárvendég a kamionos helyi hős, Kiss Norbi volt, aki közúton is az abszolút biztonságos autózás híve, és  kifejezetten fontosnak tartja azt, hogy minél korábban megismerkedjenek a fiatalok a KRESZ szabályaival.

A hétvégén azonban már kifejezetten gyorsan akar hajtani, még ha a limiter 160 km/h-ra le is korlátozza majd az 5.3 tonnás versenykamionját. A Kamion EB és Fesztivál szervezői Kiss versenyei mellett kifejezetten színes programot állítottak össze, hiszen újra hazánkba látogat a Blancpain GT Series is, azaz a felsőkategóriás luxusautók versenye, valamint lesz szabadtéri retro/vintage teherautó kiállítás is, de a  családokra gondolva lesznek kifejezetten gyermekeknek szánt lehetőségek és programok is a főtribün mögött.

Kulcsszavak: hungaroring, Kiss Norbert, versenykamion
 
Mozgalmas hétvége volt a Hungaroringen – Duna Autó Autós Gyorsasági Bajnokság Mozgalmas hétvége volt a Hungaroringen – Duna Autó Autós Gyorsasági Bajnokság A Forma 1 Hungaroringi versenyén Nissan Navarákat használnak a Rescue Team tagjai A Forma 1 Hungaroringi versenyén Nissan Navarákat használnak a Rescue Team tagjai A nagytúrával indult a bajnokságzáró hétvége a Hungaroringen A nagytúrával indult a bajnokságzáró hétvége a Hungaroringen Ismét tarolt a magyarok kamionja! Ismét tarolt a magyarok kamionja! Kiss Norbi mind a négy futamot megnyerte Spielbergben Kiss Norbi mind a négy futamot megnyerte Spielbergben
 

Találatok száma: 746 Megjelenítve: 131 - 140