Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 734 Megjelenítve: 151 - 160
Hazai pályán indul útjára a Hankook Racer Cup

Hazai pályán indul útjára a Hankook Racer Cup

2017. április 20.
Immár negyedik szezonjára készül a sikeres versenysorozat, az MNASZ Autós Gyorsasági OB - Hankook Racer Cup, mely a kezdetektől a fiatal tehetségek felfedezését tűzte ki célul. Idén a kupa ismert helyszínei mellett egy különleges állomás is vár a versenyzőkre.
Részletek

Hazai pályán indul útjára a Hankook Racer Cup

„A Hankook Racer Cup tavalyi szezonja nagyon jól sikerült, idén is hasonló hangulatú versenysorozatot szeretnénk lebonyolítani, ahol mind a pilóták, mind a szurkolók remekül érzik magukat. Természetesen 2017-ben is vannak pilótamozgások, lesznek, akik más sorozatban folytatják, de a legnagyobb nevekkel most is találkozhatnak a drukkerek. Az idei évben is több mint 10 autó nagy csatáira számíthatunk, a tavalyihoz hasonlóan ezúttal is 5 helyszínen és 13 futamon mérik össze erejüket a Swiftek, melyek teljesen új design-t is kaptak. A Hankook Racer Cup természetesen idén is a magyar bajnokság része, de nagy örömünkre a megszokott külföldi pályákon túl, most egy új, nemzetközi helyszín is bekerült a naptárba, ugyanis Brno-ba is ellátogat majd a mezőny, ahol gyönyörű környezetben, dinamikus, szintkülönbségekkel tarkított pályán mutathatják meg a tizenéves fiúk, hogy mit tudnak” – mesél az idei szezonról Kismarty-Lechner Gábor, a márkakupa promótere.

Magyarország teljesen új márkabajnoksága - mely a fiatal tehetségek felkutatását tűzte ki célul - 2014-ben indult útjára, minden évben a Hankook versenyabroncsok támogatásával rendezik meg. 2016 óta Hankook Racer Cup-ként szerepel az Országos Gyorsasági Bajnokságban. A nagy népszerűségnek örvendő nemzetközi kupa egy beszálló kategória az autósport világába, mely alkalmas arra, hogy felfedezze a tizenéves tehetségeket, elindítsa őket ezen a küzdelmes pályán, hogy később külföldi versenyeken is megállják a helyüket.

Hazai pályán indul útjára a Hankook Racer Cup

Ami a pilótákat illeti, 2017-ben is óriási küzdelem várható a tehetségek között. A szurkolók olyan nagy nevekkel találkozhatnak mint Boldizs Bence, László Martin vagy Kismarty-Lechner Gábor, aki szintén a bajnoki címért küzd majd.

„Szeretnénk az idei évben még jobban összefogni a csapatokat, mivel most két verseny között akár két hónap is eltelhet, ebben az időben a közösségépítés kerül majd előtérbe. Csapatépítő játékokat szervezünk, közös gokartozást, kirándulásokat, melyekkel szeretnénk még jobban erősíteni a versenysorozat szellemiségét. A pályán ugyan kemény csaták folynak az ifjú titánok között, de azon kívül igazi barátságok szövődnek. Ettől is különleges ez a sorozat. Idén újdonság még, hogy a teszteken sokkal kedvezőbb feltételekkel lehet részt venni, a tavaly elért eredmények miatt pedig egyre többen érdeklődnek a Hankook Racer Cup iránt, így további előnyökhöz juthat a népszerű sorozat.” – teszi hozzá boldogan Kismarty-Lechner Gábor.

A kupasorozathoz idén egy új támogató is csatlakozott, a versenyautókat ugyanis az Orbico Hungary Kft. látja el Shel Helix motorolajjal.

Hazai pályán indul útjára a Hankook Racer Cup

"Mi az Orbico Hungary Kft-nél - mint a Shell kenőanyagok hivatalos magyarországi importőre - folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, melyek során mind a szakma mind a nagyközönség számára bemutathatjuk a Shell előremutató technológiáit, fejlesztéseit. A személygépjármű kenőolajok fejlesztésében élen járunk, így adta magát a lehetőség, hogy együttműködve a Hankook Racer Cup szervezőivel a 2017-es szezon során Shell Helix motorolajjal töltsük fel a versenyautókat, így támogatva a sorozatban versenyző ifjú tehetségeket. A kiváló minőségű kenőolajok használatával a versenyautó motorja az extrém körülmények között is kiváló kenést és így maximális teljesítményt biztosít, így a versenyzőknek nincs más dolga mint a versenyre összpontosítva a lehető legjobb eredményt elérni" – mondja Tamás Tamás, a Shell kenőanyagok üzletágvezetője.

A versenykupa idén a magyar szurkolók legnagyobb örömére a Hungaroringen startol április 21-23. között, ezután június 23-tól június 25-ig a Pannoniaringen száguldanak a versenyzők. A nyár utolsó futamára a jól ismert Slovakiaringen kerül sor augusztus 18-20. között, majd az őszi szezont szeptember 8-10. között a különleges brno-i verseny nyitja meg. A kupasorozat október 6-8. között szintén hazai pályán, a Hungaroringen zárul majd.

Kulcsszavak: autósport, Hankook Racer Cup
 
A Ford Chip Ganassi Racing három Ford GT-vel versenyez Sebringben A Ford Chip Ganassi Racing három Ford GT-vel versenyez Sebringben Szédületes hajrát ígér a Hungaroring, jönnek a DTM-pilóták Szédületes hajrát ígér a Hungaroring, jönnek a DTM-pilóták Tom Blomqvist a BMW újonc DTM-pilótája Tom Blomqvist a BMW újonc DTM-pilótája DTM szezonnyitó május 4-én a Hockenheimringen DTM szezonnyitó május 4-én a Hockenheimringen Centenáriumi öltönyben állnak rajthoz a BMW M6 GTLM versenyautók Centenáriumi öltönyben állnak rajthoz a BMW M6 GTLM versenyautók
 
A Hyundai győzelemmel és két dobogós helyezéssel zárta a Korzika Ralit

A Hyundai győzelemmel és két dobogós helyezéssel zárta a Korzika Ralit

2017. április 11.
A Hyundai első győzelmét aratta a 2017. évi FIA Rali-világbajnokságon (WRC), miután Thierry Neuville az 5-ös számú Hyundai i20 Coupe WRC kormányánál elsőként ért célba a korzikai futamon.
Részletek

A Hyundai győzelemmel és két dobogós helyezéssel zárta a Korzika Ralit

Dani Sordo tette még emlékezetesebbé a ralit a csapat számára idei első dobogós helyezésével, miután magabiztos vezetéssel a harmadik helyen végzett, mindössze 1,3 másodperccel lemaradva a dobogó második fokáról. Ez az eredmény összességében a negyedik WRC győzelmet jelenti a Hyundai történetében és az ötödik kettős dobogós helyezést a csapat számára.

Hayden Paddon hatodikként fejezte be a versenyt, így mind a három Hyundai Shell Mobis World Rally Team legénysége célba ért a kimerítő korzikai versenyen.

Felérni a csúcsra

Látszólag kényelmes 39 másodperces előnnyel indulva vasárnap reggel, Neuville és navigátora, Nicolas Gilsoul igyekezett bebiztosítani előnyét a második helyen álló Sébastien Ogier-vel szemben.

A keskeny, kanyargós hegyi utakon vezető 53,78 kilométer hosszú Antisanti-Poggio di Nazza-n, a verseny leghosszabb szakaszán, a belgák a hétvégén immár negyedik szakaszgyőzelmüket gyűjtötték be.

Miután Ogier-nek gondja akadt a 9. speciális szakaszon, Sordo és navigátora, Marc Martí a második lett a nap végén, ezzel feljöttek csapattársaik mögé az összesített eredménytáblán. A spanyolokat csupán 2,5 másodperc választotta el a harmadikként szorosan mögöttük haladó M-Sport legénységétől a gyorsasági szakasz előtt. Az izgalmas végjátékban végül Ogier futott be másodikként, így a spanyoloknak meg kellett elégedniük a harmadik hellyel.

A Hyundai győzelemmel és két dobogós helyezéssel zárta a Korzika Ralit

Sordo a gyorsasági szakaszon elért negyedik helyezésével két extra pontot gyűjtött, míg az ötödik helyen végző Neuville megőrizte eddigi gyorsasági szakasz pontjait.

Miután az első négy futamon négy különböző győztes született a WRC 2017. évi futamain, a bajnokságban a küzdelem valóban teljesen nyitott. A Korzikán elért 1-3 helyezésekkel a Hyundai a második helyre jött fel a gyártók rangsorában, 24 pontra csökkentve az első helyezett előnyét. Neuville a mostani hétvégén begyűjtött 26 pontjával a versenyzők rangsorában a harmadik helyre lépett előre.

Csapatnapló: Neuville/Gilsoul (#5 Hyundai i20 Coupe WRC)

Miután Monte-Carlóban és Svédországban már megmutatták, hogy megvan bennük minden, ami a győzelemhez szükséges, a Neuville - Gilsoul páros végre elhódította a győzelmet Korzikán. Félretették a szezon két nyitó futamán elszenvedett csalódásaikat és a belga párosra ezek után érdemes lesz odafigyelni 2017-ben.

Neuville a következőképpen kommentálta az eredményt: „Csodás érzés, hogy győztünk itt, Korzikán a hétvégén. Biztos vagyok benne, rengetegen vannak, akik együtt örülnek velünk, nem is beszélve a teljes Hyundai csapatról. Nagyon sok támogatást kaptam tőlük Monte-Carlo és Svédország után, és most igazán boldog vagyok. Ez a győzelem a miénk! Nehéz kezdés volt, apróbb problémákkal küzdöttünk pénteken, de sikerült mindent megoldani és még erősebben visszatérni. Dani harmadik helyezésével elegendő számú pontot gyűjtöttünk, hogy visszatérjünk a címért folyó küzdelembe. Hihetetlen volt ez a hétvége számunkra.”

A Hyundai győzelemmel és két dobogós helyezéssel zárta a Korzika Ralit

Csapatnapló: Sordo/Martí (#6 Hyundai i20 Coupe WRC)


Sordo és Martí bátor vezetéssel első dobogós helyezésüket érték el a szezonban, harmadikként zárva a versenyt, bár nekik is adódtak gondjaik a hétvége során. A 2014/2015-ös németországi és a 2015/2016-os spanyolországi után ez pályafutásuk ötödik dobogós WRC helyezése a Hyundai színeiben.

Sordo a következőket mondta: „Tudtuk, hogy ma nehéz lesz megtartanunk a második helyet, miután megörököltük Sébastien-től az első szakasz után. Nyomtuk, amennyire bírtuk, de így is boldog vagyok, hogy sikerült felállni a dobogóra a hétvégén. Furcsa verseny volt és néha szinte szerencsejátéknak tűnt, az érzetünk az autóban nem egyezett meg az egyes szakaszokon elért eredményeinkkel. Mai célunk a harmadik hely megvédése volt, ebből a szempontból tehát elmondható, hogy a küldetést sikerrel teljesítettük. Nagy siker ez a csapat számára és most már van mire építenünk a következő, murvás versenyen.”

Csapatnapló: Paddon/Kennard (#4 Hyundai i20 Coupe WRC)

A Korzika Rally nem volt könnyű Paddon és navigátora, John Kennard számára, az újzélandi kettős ugyanis mind a tíz szakaszon a megfelelő tempóért küzdött. Annak ellenére, hogy a korzikai aszfalton nyújtott tavalyi teljesítményükön sikerült kissé javítaniuk, meg kellett elégedniük a hatodik helyezéssel.

Paddon szerint: „Az utolsó reggel során csak arra koncentráltunk, hogy befejezzük a versenyt és szerezzünk még néhány pontot. Tanulságos hétvége volt számunkra, de meg kell találnunk a pozitív oldalát is. Még ha a végeredményből nem is látszik, de közelebb kerültünk az élmezőnyhöz és javítottunk a tavalyi versenyen elért eredményeinken. Természetesen még rengeteget kell tanulnunk, de haladunk előre. Most a következő versenyre kell figyelnünk, mely egy öt murvás versenyből álló sorozat kezdete lesz. Argentína fekszik nekünk, ezért bízom benne, hogy jobb helyezéseket érünk majd el a következő versenyeken. Gratulálok Thierry-nek és Nicolas-nak – és persze mindenki másnak is Alzenau-ban – a győzelemhez.”

Minden, ami jó…

A Hyundai vasárnapi eredményei régóta várattak magukra, azok után, amilyen versenyképes teljesítményt a csapat Hyundai i20 Coupe WRC autói ebben a szezonban idáig nyújtottak. A csapat most már 24 szakaszgyőzelemmel rendelkezik a 2017-es évben és a negyedik olyan gyártó, akinek sikerült ilyen sok versenyen diadalmaskodnia.

A csapat vezetője, Michel Nandan a következőképpen kommentálta a hírt: „Azt mondják, a türelem rózsát terem, és ez esetünkben nem is lehetne igazabb. Ez a mostani eredmény fantasztikus és végtelenül boldog vagyok, amiért végre sikerült elérni az eredményt, amiért olyan keményen dolgoztunk egész szezonban. Remélem, ez csak az első volt és még sok követi ezt idén. Thierry és Nicolas nagyszerű hétvégét tudhat maga mögött, a bonyolult pénteki indulás után megmutatták, milyen kitartóak tudnak lenni. Négy szakaszgyőzelmükkel és eltökéltségükkel igazán lendületbe jöttek, míg mások problémákkal küzdöttek. Teljesen megérdemelik a győzelmet és ez kárpótolja őket, amiért balszerencsések voltak Monte-Carloban és Svédországban. Nagyszerű látni, hogy Dani és Marc az idén először megint a dobogón állnak. Az idei bajnokság különösen szorosan alakul a gyártók között, így aztán nem pihenhetünk. Argentína következik – ami kellemes emlékeket ébreszt bennünk Hayden és John múlt évi győzelme okán – és továbbra is ebbe az irányba kívánunk haladni. Egyelőre ízlelgetjük a győzelem édes ízét.”

A következő rali

A hónap folyamán a 2017. évi FIA rali világbajnokság visszatér a tengerentúlra az 5. versenyre, az Argentin Ralira, ahol a Hyundai egy évvel ezelőtt győzni tudott. A 18 szakaszból álló murvás pályán a versenyt április 27-30 között rendezik.

Kulcsszavak: autósport, Hyundai, Hyundai Motorsport, wrc
 
A NIT és az OXXO Hungary Truck Racing Team hosszú távú együttműködést írt alá A NIT és az OXXO Hungary Truck Racing Team hosszú távú együttműködést írt alá Bemutatkozott a frissített Santa Fe Bemutatkozott a frissített Santa Fe Izgalmakban bővelkedő futammal zárult a Hankook Racer Cup idei idénye a Hungaroringen Izgalmakban bővelkedő futammal zárult a Hankook Racer Cup idei idénye a Hungaroringen Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon Tassi Attila képviseli az új generációt a TCR-ben a B3 Racing csapatával Tassi Attila képviseli az új generációt a TCR-ben a B3 Racing csapatával
 
A Polestar Cyan Racing Afrikában megkezdi a 2017-es világbajnoki címért folyó küzdelmet

A Polestar Cyan Racing Afrikában megkezdi a 2017-es világbajnoki címért folyó küzdelmet

2017. április 08.
A soron következő hétvégén, Marokkóban (Észak-Afrika) veszi kezdetét az FIA WTCC túraautó világbajnokság 2017-es évada. A Polestar Cyan Racing pilótái, Thed Björk, Néstor Girolami és Nicky Catsburg a technikás Circuit Moulay El Hassan utcai pályán veszik fel a versenyt a vetélytársakkal.
Részletek

A Polestar Cyan Racing Afrikában megkezdi a 2017-es világbajnoki címért folyó küzdelmet

Újdonságok 2017-re:

•    A cél a világbajnoki cím
•    Immár három Volvo S60 Polestar TC1 versenyautó indul
•    Tapasztalt pilóták: Thed Björk, Néstor Girolami és Nicky Catsburg
•    Visszatértek a bajnokságba az olyan legendás versenypályák, mint Monza vagy Makaó

Az intenzív, több ezer tesztkörből és vég nélküli fejlesztésekből álló téli tesztidőszak lezárultával ideje szembenézni az ellenfelekkel a tíz állomásra tervezett évad első versenyhétvégéjén, és megkezdeni az utat a végső cél: a világbajnoki cím felé.

Thed Björk négyszeres STCC-bajnok remekül zárta a csapat tavalyi, felkészülő évét: Kínában megszerezte a csapat első futamgyőzelmét, majd a katari szezonzárón a dobogóról búcsúztatta az évet.

„Az előttünk álló évad minden eddiginél izgalmasabb lesz a csapat számára, és nekem is. Egyetlen szezonunk előtt sem voltak még ilyen kedvezőek a feltételek. Egész életemben arról álmodtam, hogy a világbajnoki címért küzdhessek. Természetesen csapatmunkáról van szó, ám mindkét másik pilóta rendkívül gyors, a csapat többi tagja pedig elképesztően keményen dolgozott a szezont megelőző időszakban. Marrákes alighanem az egész év legkeményebb versenye, ám remek alkalom lesz arra, hogy kielemezzük a versenytársakat. Nagy tisztelettel várom a fejleményeket.” – mondta Thed Björk.

A Polestar Cyan Racing Afrikában megkezdi a 2017-es világbajnoki címért folyó küzdelmet

Néstor Girolami kétszeres argentin bajnok tavaly Japánban versenyzett először a csapattal, és mindkét futamán pontszerző helyen ért célba. Az idei első hétvégén komoly feladat vár rá, hiszen soha életében nem versenyzett még a Moulay El Hassan pályán.

„Rengetegszer végigmentem a pályán a szimulátorban, ez sokat segített. De persze a való életben is meg kell ismerni a pályát, és ezt módszeresen kell csinálnom, körről körre növelve a sebességet, mert a Marrákeshez hasonló utcai pályák kíméletlenül megbosszulják a tévesztéseket. Bízunk az autóban, remélem, hogy Theddel és Nicky-vel együtt a lehető legtöbb pontot hozhatjuk el a hétvégén.” – mondta Néstor Girolami.

Nicky Catsburg Marrákesben fog először versenyezni a Polestar Cyan Racing színeiben, és máris dobogós helyezésre törekszik.

„Alig várom, hogy elinduljon az évad, és szorosan együtt dolgozhassunk a csapattal, a csapattagokkal. A marrákesi utcai verseny kemény lesz és intenzív. Hiszem és remélem, hogy képesek vagyunk dobogós helyért küzdeni, erre törekszünk.” – mondta Nicky Catsburg.

A Polestar Cyan Racing gyorsított ütemben vág neki az idei évadnak: az eredetileg tervezett 2018. helyett már 2017-ben világbajnoki címre törnek, ami különösen nagy terhet jelent a csapat összes tagja számára.

„Habár a tényeken alapuló, racionális döntést hoztunk, amikor 2017-re hoztuk előre a bajnoki cím megszerzésének célját, érzelmileg hatalmas nyomás alatt van mindenki. A csapat minden egyes tagja legvégső energiáit is mozgósította. Nem hiszem, hogy az idei évadban lesz a Polestar Cyan Racingnél motiváltabb, keményebben dolgozó csapat a boxutcákban.” – mondta Alexander Murdzevski Schedvin, a Polestar motorsport-igazgatója.

Kulcsszavak: autósport, Polestar Cyan Racing, túraautó VB, wtcc
 
Az Audi kiszállította századik ügyfél-versenyautóját Az Audi kiszállította századik ügyfél-versenyautóját A ŠKODA Fabia R5 új bázist kapott – a ŠKODA Motorsport új központja A ŠKODA Fabia R5 új bázist kapott – a ŠKODA Motorsport új központja Valtteri Bottas nyerte az idénynyitó Forma-1-es Ausztrál Nagydíjat Valtteri Bottas nyerte az idénynyitó Forma-1-es Ausztrál Nagydíjat Történelme legkönnyebb sport-prototípusát készítette el az Audi Történelme legkönnyebb sport-prototípusát készítette el az Audi Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek
 
Keszthelyi Vivien az első és egyedüli magyar a világ legerősebb elit márkakupájában!

Keszthelyi Vivien az első és egyedüli magyar a világ legerősebb elit márkakupájában!

2017. április 01.
Egy nappal a nemzeti ünnepet követően, március 16-át a magyar autósport rajongók piros betűvel véshetik be a naptárba, ugyanis az Audi hivatalos honlapján bejelentette: a magyar tehetséget, az elmúlt három évben folyamatosan kiemelkedőt nyújtó, mindössze 16 éves Keszthelyi Vivient a világ legerősebb elit márkakupa-sorozatában, az Audi TT Cupban indítja el.
Részletek

Keszthelyi Vivien az első és egyedüli magyar a világ legerősebb elit márkakupájában!

Hasonló bejelentésre még nem volt példa a magyar autósportban, hiszen a német autógyár a világ minden tájáról jelentkező több száz pilóta közül, számos teszt és vizsga után válogatta ki azokat, akik ebben a szezonban felállhatnak a rajtrácsra. Az Audi tehetséggondozó akadémiájának egyetlen magyar tagja, Keszthelyi Vivien - aki szenzációs módon már második éve tagja a gyár kiképzőprogramjának - a mezőny legfiatalabb tagja lesz, ráadásul a riválisok jelentős része 5-8 évvel idősebb, ez által pedig jelentős előnnyel indulnak vele szemben a versenytapasztalatot illetően. Számos olyan hosszabb ideje versenyző fiatal férfi pilótával kell majd felvennie a küzdelmet, akik közül többen is rangos versenyeken bizonyítottak már, többek között a Formula 4-ben is. Ahogyan azt az Audi már korábban jelezte, Vivien a gyár akadémiájának magyar pilótájaként versenyez majd.

Keszthelyi Vivien a korkülönbség és kevesebb tapasztalat ellenére szeretne folyamatosan a várhatóan erős mezőny legjobbjai között szerepelni, és minél több dobogós helyezéssel megajándékozni a sportszakmai sikerekre vágyó magyar és nemzetközi, jelenlegi és leendő rajongóit az egyenlő technikai feltételekkel elindított versenysorozatban, itt ugyanis legfőképpen a tehetség az, ami rangsorolja a pilótákat. Az elmúlt évekhez hasonlóan az Audi TT Cup mezőnye a német túraautó-bajnokság, a DTM mezőnyével együtt a híres nürburgringi 24 órás futam hétvégéjén is rajthoz áll. A hét állomásból álló sorozat első versenyére május 5. és 7. között Hockenheimben kerül sor, a magyar rajongók Vivien honlapján is, a vivienkeszthelyi.com oldalon minden futamot élőben követhetnek majd.

Keszthelyi Vivien az első és egyedüli magyar a világ legerősebb elit márkakupájában!

Vivien a múlt hét pénteken már elutazott az Audi németországi főhadiszállására, ahol a sorozatban részt vevő pilótatársaival együtt készítik fel őket megmérettetésre.

Vivien más versenysorozatok egy-egy versenyhétvégéjén is részt vesz majd csapatával, az Audi Sport Racing versenyakadémia támogatásával működő Team VRS-sel, a magyar szurkolók a Hungaroringen többször is különböző versenyhétvégéken, illetve országszerte további nagyszabású eseményeken találkozhatnak vele.

Keszthelyi Vivien nyilatkozata:

"Fantasztikus érzés, hogy három az autósportban töltött év alatt sikerült eljutnom abba a sorozatba, amiről - mint egy nagy lépés a DTM felé - álmodtam. Alig várom, hogy ebben a sorozatban versenyezzek, hiszen rendkívül nívós mezőnyben bizonyíthatok. Jelenleg a többi versenyzővel együtt veszünk részt egy felkészítő táborban, ahol már többek között az egyforma versenyoveráljainkat is felpróbálhattuk, és számos egyeztetést tartottunk a szezonról. Az első versenyig még lesz időnk gyakorolni, áprilisban lesz egy hivatalos teszt, amin két napig mindenki a pályán lesz, nekem pedig még az akadémián is készülni kell a következő feladatokra. A pilóták rendkívül barátságosak egymással, azonban természetesen azt lehet érezni, hogy már most a táborban, s majd a pályán is mindenki a legjobb akar lenni. Nagyon várom már az idénynyitót, új helyszínek, új riválisok, talán a legelső futam lesz a legérdekesebb."

Kulcsszavak: Audi TT Cup, autósport, Keszthelyi Vivien
 
Sébastien Loeb DS3 WRC-vel indul a 2015-ös Monte Carlo ralin Sébastien Loeb DS3 WRC-vel indul a 2015-ös Monte Carlo ralin Michelisz Norbi mindkét futamon dobogós a Nürburgringen Michelisz Norbi mindkét futamon dobogós a Nürburgringen Hamilton megverte a Ferrarikat Monzában Hamilton megverte a Ferrarikat Monzában Majdnem feladták, de végül nyertek Tim Gáborék Egerben Majdnem feladták, de végül nyertek Tim Gáborék Egerben Kiss Norbert magasan a tabella élén a szezon felénél Kiss Norbert magasan a tabella élén a szezon felénél
 
A 2017. szoros bajnokságot ígér Herczig Norbertéknek

A 2017. szoros bajnokságot ígér Herczig Norbertéknek

2017. március 30.
A hosszú pihenő után egy rendkívül hasznos, „nagyteszttel” hangolt a magyar bajnokság nyitányára a címvédő SKODA Rally Team Hungaria csapata.
Részletek

A 2017. szoros bajnokságot ígér Herczig Norbertéknek

A csapat versenyzői, Herczig Norbert és Bacigál Igor már nagyon várják, hogy ismét élesben, bajnoki pontokért autózhassanak, hiszen ezt a tavaly júliusban megrendezett Fehérvár Rallye óta nem tehették meg. A tavalyi évben a megszerzett abszolút bajnoki cím után ugyanis két versenyen már csak a nézők és a saját szórakoztatásukra indultak. A Skoda Rally Team Hungária csapatánál úgy tűnik minden a régi: a páros, a technika és a szervizcsapat is. Ebben a megszokott felállásban várják a miskolci hétvégét.

-  A szezonnyitó futam előtt úgy döntöttünk, hogy két helyszínen is kipróbáljuk a SKODA R5-ös Fabia új fejlesztéseit, ezért a Mátrában jártunk, ahol a jobb és a rosszabb minőségű aszfaltra is megtaláltuk a beállításokat – árulta el Herczig Norbi. – Persze a hosszú szünet miatt egy kicsit akklimatizálódnunk is kellett, a féktávok, a kanyarsebesség és a gyorsulás szempontjából is vissza kellett rázódnunk a régi kerékvágásba, de úgy tűnt Igor is a csapat is és én is gyorsan felvettük a tőlünk megszokott dinamikus ritmust.

A SKODA Rally Team Hungaria pilótájának figyelmét azonban az elmúlt hetekben többfelé is meg kellett osztania, ugyanis számos eseményre volt hivatalos, melyek közül számára a legkedvesebb a MOL Értékesítési- és Kommunikációs osztályának közös sajtótájékoztatója volt, ahol Herczig Norbertet az a megtiszteltetés érte, hogy bejelentésre került, 2017-től ő is a MOL Csapat tajga lett.

A 2017. szoros bajnokságot ígér Herczig Norbertéknek

- Igen. Ez a bejelentés számomra valóban óriási megtiszteltetést jelent. Évek óta erről álmodom és most, hogy megkaptam az elismerő címet, és egy fantasztikus csapat tagja lehetek, mindent meg fogok tenni érte, hogy méltó legyek rá. Készen állunk tehát és nagyon várjuk a rajtot. – folytatta a pilóta. Sőt! Óriási várakozással állunk a 2017-es bajnokság elé, ahol az élmezőny az elmúlt évekhez képest igen népes és erős lesz. Az idei évben szoros bajnokságra, nagy csatákra számítunk.

A Hell 23. Miskolc Rallye pénteken az adminisztratív és a technikai átvételekkel kezdődik, 17:00 órától pedig a népkerti salakmotor stadionban tartják meg a prológot. Szombaton két pályán összesen hat, vasárnap három helyszínen további nyolc mért szakasz vár a párosokra, végül vasárnap délután a célba érkezett párosokat Szikszón köszöntik majd.  

Kulcsszavak: autósport, Herczig Norbert, Miskolc Rallye, SKODA Rally Team Hungaria
 
Olasz Nagydíj - Vettel győzött és tovább növelte előnyét Olasz Nagydíj - Vettel győzött és tovább növelte előnyét 120 év motorsport – A Mercedes-Benz sikertörténete 120 év motorsport – A Mercedes-Benz sikertörténete Koreai Nagydíj - Vettel egyre közelebb negyedik vb-címéhez Koreai Nagydíj - Vettel egyre közelebb negyedik vb-címéhez Dupla győzelemmel debütált Tim Gábor Dupla győzelemmel debütált Tim Gábor NISMO.TV, az új YouTube csatorna NISMO.TV, az új YouTube csatorna
 
Kiss Pál Tamás megnyerte a Rallycross Ob első futamát

Kiss Pál Tamás megnyerte a Rallycross Ob első futamát

2017. március 28.
Mindhárom előfutamot, a középdöntőt, és a döntőt is megnyerte Kiss Pál Tamás a Rallycross Országos Bajnokság első fordulójában a Slovakiaringen. A SPEEDBOX Racing Team versenyzője, a maximális 30 ponttal zárta az első futamot.
Részletek

Kiss Pál Tamás megnyerte a Rallycross Ob első futamát

A télen technikailag és megjelenésében is megújult Peugeot 208 WRX első éles bevetése ennél jobban nem is sikerülhetett volna, bebizonyosodott, hogy a csapat az előző szezonban tökéletesen összeszokott, és a fejlesztések is beváltak.

A szombati szabadedzés első körétől kezdve nagyon gyors volt a 47-es rajtszámú autó, és az első két előfutamot is komoly fölénnyel nyerte Kiss Pál Tamás. A vasárnap rendezett harmadik előfutam  rajtja azonban nem úgy sikerült, ahogy várta a csapat.

„Lehűlt az idő, és amíg várakoztunk a rajtban, annyira lecsökkent a motorhőmérséklet, hogy nem működött az ALS, így Vass Zoli, Kárai Tomi és Max Pucher mögött tudtam csak elindulni. Azonnal a joker kört választottam, és addigra már újra száz százalékos volt a kocsi. A jokeren majdnem olyan gyors voltam, mint Pucher a normál körön. Jó kis csata alakult ki, mert épp kívülről dobtam volna be mellé az autót, amikor Kárai Tamás felborult, és piros zászlóval leintették a futamot. Az újraindítás már jól sikerült, így akkor már csak a tempómra kellett figyelni.” – mondta Kiss Pál Tamás a kalandos utolsó előfutamról.

A három előfutam győzelem után első helyen jutott a középdöntőbe Kiss Pál Tamás, és a saját futamát ott is majd nyolc másodperces előnnyel nyerte Kárai Tamás előtt.

Kiss Pál Tamás megnyerte a Rallycross Ob első futamát

A döntőben újra Max Pucher volt a közvetlen ellenfél, de Kiss Pál Tamás és a Peugeot 208-as ezen a napon megállíthatatlan volt, így a hat kör után több mint nyolc másodperccel Max Pucher előtt intette le a kockás zászló a SPEEDBOX versenyzőjét.

A Szlovákiaringen Kiss Pál Tamás ezzel megismételte tavalyi teljesítményét, és minden futamot megnyerve, maximális pontszámmal kezdte a szezont, ezzel vezeti a bajnoki értékelést. A hazai bajnoki siker mellett fontos tapasztalatokat is gyűjtött a csapat, ezek hasznosak lesznek az európa bajnoki küzdelmekben.

„Egy újabb mérföldkőhöz érkeztünk. Az autó tökéletesen vezethető, és annyira jól irányítható, hogy azt, amit tavaly hiányoltam, és néha már magamban kerestem a hibát, most úgy érzem megkaptam a kocsitól. A versenyek alatt annyira higgadtak, nyugodtak lettek a mozdulataim, amit tavaly konstansan nem tudtam hozni. A visszafordítókban is álomszerűen viselkedett az autó. Nagyon várom már a jövő heti Eb futamot, mert most úgy érzem, technikailag is sikerült felzárkóznunk az élmezőnyhöz.”

Pihenésre nincs sok idő, a csapat kamionja Szlovákiából egyenesen Barcelona felé indult, mert a következő hétvégén már az Eb szezonnyitó futamán versenyez Kiss Pál Tamás.

Kiss Pál Tamás megnyerte a Rallycross Ob első futamát

Kulcsszavak: autósport, kiss pál tamás, rallycross, Rallye
 
Győzelemmel melegített az EB-re Szabó Krisztián Győzelemmel melegített az EB-re Szabó Krisztián Komoly kontingenssel a Mecsek Rally-n! Komoly kontingenssel a Mecsek Rally-n! Hatfutamos európai szériává bővült a Lotus női versenysorozata Hatfutamos európai szériává bővült a Lotus női versenysorozata A Hyundai Shell World Rally Team Sordóval és Bouffier-vel indul a német ralin A Hyundai Shell World Rally Team Sordóval és Bouffier-vel indul a német ralin Tim Gábor az Euroring-en készült a Szilveszer Rallye-ra Tim Gábor az Euroring-en készült a Szilveszer Rallye-ra
 
ifj. Ficza Ferenc a TCR International Series-ben folytatja!

ifj. Ficza Ferenc a TCR International Series-ben folytatja!

2017. március 24.
A Zengő Motorsport a facebook oldalán közölte a hírt, miszerint ifj. Ficza Ferenc a TCR International Series-ben folytatja a 2017-es versenyszezont.
Részletek

ifj. Ficza Ferenc a TCR International Series-ben folytatja!

A háttérben hónapok óta zajló előkészítő munka eredményeként immáron hivatalosnak tekinthető, hogy a 2017-es szezonban a Zengő Motorsport és Ficza Ferenc visszatér a TCR International sorozatba. A KIA Ceed TCR-t építő STARD és a Zengő Motorsport között létrejött megállapodásnak köszönhetően, a bahreini futamot követően indul az új, két autós program.

Mivel a csapat teljes évadra kötelezte el magát a TCR-ben, és minden bajnoki pontra szükség van, így Ficza már az első grúziai futamon is rajthoz áll, ugyan még nem a KIA-val, de egy SEAT León volánja mögött ott lesz Rustaviban.

Ficza Ferenc: nagyon-nagyon boldog vagyok! Örülök, hogy ismét lehetőséget kapok a csapattól és persze mindent megteszek majd azért, hogy jó eredményekkel viszonozzam azt a rengeteg befektetett munkát, amit Zoli elvégzett azért, hogy a nevem felkerülhessen a nevezési listára. A TCR nem ismeretlen a számomra hiszen a történelmi első futamon én is rajthoz álltam, és azóta is folyamatosan figyeltem a bajnokság alakulását. Egy harcos, küzdelmes szezonra számítok, sok-sok kemény, kilincs a kilincsen csatával. A KIA egy nagyon jó autó, biztosan hamar összebarátkozunk majd.

ifj. Ficza Ferenc a TCR International Series-ben folytatja!

Zengő Zoltán: büszke vagyok, hogy a STARD a TCR projektjéhez minket választott partnernek, bízom benne, hogy eredményeinkkel igazoljuk majd hogy jó döntést hoztak. Továbbra is ragaszkodom az elképzelésemhez, hogy fiatal magyar tehetségnek adjak lehetőséget, ebbe a koncepcióba pedig Fecó tökéletesen bele illik.

Kulcsszavak: autósport, Ifj. Ficza Ferenc, TCR International Series, Zengő Motorsport, zengő zoltán
 
Centenáriumi öltönyben állnak rajthoz a BMW M6 GTLM versenyautók Centenáriumi öltönyben állnak rajthoz a BMW M6 GTLM versenyautók Öt magyar versenyző indul a hétvégén a Hungaroringen a WTCR idei szezon második állomásán Öt magyar versenyző indul a hétvégén a Hungaroringen a WTCR idei szezon második állomásán Kibővített WTCC programjával világbajnoki címre tör a Polestar Cyan Racing Kibővített WTCC programjával világbajnoki címre tör a Polestar Cyan Racing Jedlóczky Márk Hollandiában tesztelte az Audi RS3 LMS-t és R8 GT-t Jedlóczky Márk Hollandiában tesztelte az Audi RS3 LMS-t és R8 GT-t Michelisz második, Tarquini nyert a WTCR Hungaroringi futamán Michelisz második, Tarquini nyert a WTCR Hungaroringi futamán
 
A Peugeot csapat tagjaként készül címvédésre Kiss Pál Tamás

A Peugeot csapat tagjaként készül címvédésre Kiss Pál Tamás

2017. március 22.
A 2017-es Rallycross szezonban Peugeot színekben versenyez a magyar rallycross bajnok Kiss Pál Tamás. Az elmúlt évhez hasonlóan újra két bajnokságban is elindul a SPEEDBOX Racing Team versenyzője, a hétfutamos magyar bajnokság mellett mind az öt európa-bajnoki fordulóban is ott lesz a Peugeot 208-as.
Részletek

A Peugeot csapat tagjaként készül címvédésre Kiss Pál Tamás

A cél a bajnoki címvédés és a dobogó az Európa-bajnokságban.

„Egy versenyző életében mindig óriási eredmény, ha gyári támogatást kap. 2015-ben találtunk egymásra a Peugeot-val, a tavalyi évünk fantasztikusan alakult, hiszen hibátlan teljesítménnyel megnyertük a hazai bajnoki címet, és az Eb-n is két dobogós helyet szereztünk, az év végén pedig ötödikek lettünk. Eddig is szoros kapcsolatom volt a Hansen csapattal, de most a Peugeot magyarországi importőre jóvoltából egy szinttel feljebb lépett az együttműködésünk. Az én autómra és versenyzőoverálomra is felkerültek azok a logók amiket Sebastien Loeb, Timmy Hansen, vagy éppen Carlos Sainz autóin láthatunk.”

A magyarországi Peugeot márkaképviselet úgy döntött, hogy 2017-ben a rallycross magyar bajnokát, Kiss Pál Tamást, illetve profi munkáját és versenyzését támogatja.

A Peugeot márka 2000 óta Magyarországon is meghatározó szerepet vállal a technikai sportok népszerűsítésében, illetve mint kommunikációs eszközt használja is azt, hisz a Peugeot modellek ismertségének növelésében fontos szerepet játszanak.

Nincs ez másként 2017-ben sem, hiszen a népszerű 208 modell egyik „továbbfejlesztett” változatáról beszélünk. A Peugeot 208 WRX nemzetközi versenyeken szép sikereket ért el és Kiss Pál Tamás révén itthon is bizonyította már a modell dinamikus menettulajdonságait, aerodinamikus, kompakt méreteinek és formájának előnyeit.

A Peugeot csapat tagjaként készül címvédésre Kiss Pál Tamás

A téli szünetben teljesen megújult a 600 lóerős, összkerékhajtású Peugeot 208 WRX. A miskolci műhelyben az alapoktól gondolták újra a versenyautót, változott a karosszéria, erősebb lett a motor, megújult az elektronika, és minden olyan fejlesztést megkapott a kocsi, ami jelen pillanatban elérhető. Kiss Pál Tamás az első teszt után elégedetten szállt ki a 208-asból.

„ Már amikor beindítottuk az autót, más volt a hangja. Esőben teszteltünk, de így is éreztem, hogy a könnyebb és merevebb karosszériával jobban irányítható az autó. Az új motor nagyon erős, három napon át közösen dolgoztunk az Oreca mérnökével, és a pályán érezhető az eredmény. A télen sikerült a cockpitet is átalakítani, mindent hozzám szabtunk, szinte otthon érzem magam a 208-asban.”

A hétfutamos Magyar-bajnokság március végén indul a Szlovákiaringen, a magyar ellenfelek mellett a világbajnokságon induló MJP csapat is nevezett a versenyre, így Kiss Pál Tamás már az első futamon összemérheti tudását a rallycrossra váltó kétszeres DTM bajnok Timo Scheiderrel.

A hazai bajnoki nyitány után egy héttel már Barcelonában versenyez a SPEEDBOX csapat. Az Európa-bajnokságban minden eddiginél erősebb mezőny indul majd, mondta Kiss Pál Tamás.

A Peugeot csapat tagjaként készül címvédésre Kiss Pál Tamás

„Nem lesz könnyű évünk, de szeretem a kihívásokat. A hazai versenyeken a nagy ellenfelek is új technikával indulnak, alig várom már az első futamot. Az Eb színvonalát és a rallycross népszerűségének növekedését pedig jól mutatja, hogy korábbi Vb futamgyőztesek, és Európa-bajnokok is ott vannak a mezőnyben, és a létszámot is korlátozni kellett, annyian szeretnének indulni. Mindent megteszünk, hogy elérjük az idei célokat, úgy érzem tökéletesen sikerült a felkészülésünk, a csapat tavaly összeszokott, az autónk pedig minden eddiginél ütőképesebb.”

Kulcsszavak: autósport, kiss pál tamás, rallycross, SPEEDBOX Racing Team
 
Gyári fejlesztésű Hondával versenyez Michelisz Gyári fejlesztésű Hondával versenyez Michelisz Keszthelyi Vivien nemzetközi versenyakadémia támogatásával indul Keszthelyi Vivien nemzetközi versenyakadémia támogatásával indul Két top-párossal indul az APRC címvédésre a Skoda Két top-párossal indul az APRC címvédésre a Skoda Apex Racing: Közepes hétvége, de még mindig vezetjük a bajnokságot Apex Racing: Közepes hétvége, de még mindig vezetjük a bajnokságot Belga Nagydíj - Ricciardo Mogyoród után Spában is nyert Belga Nagydíj - Ricciardo Mogyoród után Spában is nyert
 
Teszt Rallye Orfű: Végre elkezdődik!

Teszt Rallye Orfű: Végre elkezdődik!

2017. március 17.
A téli szünet lassan véget ér és az Országos Rallye Bajnokság miskolci rajtja előtt, immár hagyományosan Orfűre látogatnak azok, akik a borsodi futam előtt élesben is próbára teszik magukat és autóikat. Az orfűi Teszt Rallye lesz az első fellépése 2017-re átalakuló MR Racing csapatának is.
Részletek

Teszt Rallye Orfű: Végre elkezdődik!

Maricsek Miklós már izgatottan várja a 2017-es szezon első versenyét, az orfűi Teszt Rallye-t. A Mitsubishis pilóta 10 kg-ot fogyott a holt idényben, de nem csak a súlyvesztés az egyetlen jelentős változás, amiről beszámolhatunk a rutinos versenyző esetében.

„Végre túl vagyunk a téli szüneten!”  Vágott rögtön a közepébe a váci pilóta. „A két és fél hónapos szünet egyrészt nagyon hosszú idő, mert ha tehetném, minden hétvégén versenyautóban ülnék, másrészről viszont majdnem rövidnek bizonyult a holtidőszak, hisz a csapat körüli teendőkkel éppen, hogy végeztünk a szezon kezdetére. Temérdek munka van a hátunk mögött és remélem, hogy ott tudjuk folytatni a csapattal, ahol tavaly a Szilveszter Rallye-n abbahagytuk.

Két komoly változás történt 2017-re: Az egyik a navigátor személye. Ivett az üzleti, illetve munkahelyi elfoglaltságai miatt nem tudná vállalni teljes szezont, ezért az idei évben Bán Viktor foglalja el a Jobb1-et a Mitsubishiben. Viktor egy kiváló és rettenetesen elhivatott navigátor, így biztosan remekül tudunk majd együtt dolgozni.

A másik változás pedig, hogy idén nem az ORB, hanem az ORC mezőnyét fogjuk erősíteni. Köztudott, hogy az R4-es Mitsubishik mandátuma lejárt az első osztályban és csak az Országos Rallye Challenge-ben értékelik ezeket az autókat. Ez azonban nem jelent problémát számunkra, hisz az ORC a Rallye szerves részét képezi, minden futamon ott leszünk, a változás csak annyi, hogy ezúttal nem a 2-es kategóriában, hanem az ORC-ben értékelnek minket.”

Teszt Rallye Orfű: Végre elkezdődik!

Tóth Tibor tavaly 10 év szünetet követően tért vissza a rali vérkeringésébe. A Mitsubishis pilóta az idei szezonban a 3-as kategóriában méretteti meg magát az MR Racing N csoportos Lancerével, így természetesen Orfűn is ott lesz, hogy a lehető legalaposabban felkészüljön az ORB nyitó futamára, a Miskolc Rallye-ra.

„A téli szünetben már Orfű előtt is teszteltünk aszfalton. A kiskunlacházi reptéren megrendezett FRT sorozat állomásain álltunk rajthoz. Hasznosak voltak ezek a versenyek, mert képet kaptam arról, hogy hogy viselkedik az autó aszfalton, ráadásul az eső is esett múlt szombaton, így nedves körülmények között is gyűjtöttük a kilométereket.

Orfűt egy Miskolci előtti tesztnek szánjuk, jó lesz egy kicsit mozogni az autóval. Figyelni fogom az időeredményeket és megpróbálom a lehető legjobbat kihozni a hétvégi versenyből, de az elsődleges cél, hogy állítgassuk a Mitsubishit és készüljünk Miskolcra. Nekem egyébként a keskenyebb, dobálós, kicsit csúszós szakaszok jobban fekszenek, mert ott jobban mozog alattam az autó, több visszajelzés jön az útról. Ezért is lesz jó teszt Orfű, mert tudunk kilométert gyűjteni a szélesebb, jó minőségű aszfalton. Az idei évben gyorsulni szeretnék, ez lesz a célom minden egyes versenyen. Tervben van, hogy a verseny előtt szombaton Zobákon is megyünk, mert az a szakasz jobban hasonlít a miskolci pályákhoz.”

Az előfutó László Zoltán nélkül talán nem is rendeznének meg kis hazánkban egy-egy komolyabb rali futamot. Nem lesz ez másként Orfűn sem, ahol a rutinos sofőr a Mitsubishi Lancer WRC Replikával száguld majd végig a Licenszes mezőny előtt.

Kulcsszavak: autósport, MR Racing, Orfű rallye
 
Kimagasló pontszámmal nyerte a Citroën a magyar fordulót Kimagasló pontszámmal nyerte a Citroën a magyar fordulót José María López ismét világbajnok! José María López ismét világbajnok! Két top-párossal indul az APRC címvédésre a Skoda Két top-párossal indul az APRC címvédésre a Skoda Kiss Norbert magasan a tabella élén a szezon felénél Kiss Norbert magasan a tabella élén a szezon felénél Ma tesztelt először a B3 Racing új pilótája a Hungaroringen Ma tesztelt először a B3 Racing új pilótája a Hungaroringen
 
Nagy Dániel és Aurélien Panis vezeti a Zengő Motorsport autóit a WTCC-ben!

Nagy Dániel és Aurélien Panis vezeti a Zengő Motorsport autóit a WTCC-ben!

2017. március 14.
Megszületett a döntés, a korábban már bejelentett Aurélien Panis mellett 2017-ben Nagy Dániel szerepel a Zengő Motorsport színeiben a Túraautó Világbajnokság futamain.
Részletek

 Nagy Dániel és Aurélien Panis vezeti a Zengő Motorsport autóit a WTCC-ben!
A tavalyi szezonban már öt versenyhétvégét teljesítő és a WTCC Trophy értékelésben huszonkét pontot szerző Nagy Dániel a tervek szerint teljes szezont fut majd a túraautózás elit kategóriájában.

Zengő Zoltán: "Nagyon nehéz helyzetben voltam, nem volt könnyű döntés, de végül a választásom Nagy Danira esett, Ő szerepel majd a csapat TC1-es Hondájával a világbajnokságon. Keményen dolgozunk egy másik nagyszabású projekten is, amiről részleteket még nem árulhatok el, annyit azonban elmondhatok, hogy szerepel benne ifj. Ficza Feri is."

Nagy Dani: "Hosszú és feszült hónapok állnak a hátam mögött! Miközben keményen készültem - tudat alatt talán már a WTCC-re - végig benne volt a levegőben, hogy az idei évem akár másképp is alakulhat. Ennek ellenére a cél ott lebegett a szemem előtt és most eljött a várva várt pillanat. Elképesztően boldog vagyok, hogy végre kijelenthetjük, megkaptam a Zengő Motorsport bizalmát, és életem első teljes Túraautó-világbajnoki évére készülhetek. Nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki valamilyen formában hozzájárult ehhez."

Nagy Dániel és Aurélien Panis vezeti a Zengő Motorsport autóit a WTCC-ben!

Kulcsszavak: Aurélien Panis, autósport, Ifj. Ficza Ferenc, Nagy Dániel, wtcc, Zengő Motorsport
 
2013 Rotax MAX Challenge Grand Finals Egy 8. és egy 10. hely a Rotax Világkupán 2013 Rotax MAX Challenge Grand Finals Egy 8. és egy 10. hely a Rotax Világkupán Ayrton Sennára emlékezik a Formula Ford Ayrton Sennára emlékezik a Formula Ford Koreai Nagydíj - Vettel egyre közelebb negyedik vb-címéhez Koreai Nagydíj - Vettel egyre közelebb negyedik vb-címéhez Ferrari Racing Days a Hungaroringen Ferrari Racing Days a Hungaroringen A bőség zavara az Audi Sport TT Cup sorozatban A bőség zavara az Audi Sport TT Cup sorozatban
 

Találatok száma: 734 Megjelenítve: 151 - 160