Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 788 Megjelenítve: 151 - 160
Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

2018. február 21.
Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat a 2018-as Forma 1-es világbajnokságra készülve lerántotta a leplet a C37-es versenyautóról.
Részletek

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

A C37 már megjelenésében is eltér a tavalyi C36-ostól. Ez egyrészt az új műszaki szabályzatnak köszönhető, másrészt a csapat újszerű technológiai szemléletét tükrözi.

„Nagyon várom az új szezont, és hogy a pályán láthassam Marcus-t (Ericsson) és Charles-t (Leclerc). Az elmúlt hónapokban rendkívül keményen dolgoztunk azért, hogy ma itt állhasson előttünk a C37; fantasztikus érzés, hogy ma leránthatom a leplet új autónkról. Meggyőződésem, hogy Marcus és Charles tökéletes párost alkotnak; egyikük tapasztalt versenyző, a másik ígéretes újonc. Marcus immár negyedik évadát kezdi velünk. Értékes tagja a csapatnak, tapasztalata és pontos műszaki visszajelzései mindnyájunknak nagy hasznára vannak. Ami Charles-t illeti, más géposztályokban már bizonyította, hogy tehetséges pilóta, és megérdemli, hogy idén a Forma 1-ben versenyezzen" - hangsúlyozta a 2018-as évadra készülő Frédéric Vasseur csapatfőnök.

„2018-ra egyértelmű célt tűztünk ki magunk elé: utol kell érnünk a mezőnyt, és az évad során folyamatosan csiszolnunk kell teljesítményünket. Hallatlan odaadással fejlesztettük a C37-est, rengeteg energiát fektettünk a munkába. Partnereinknek és szurkolóinknak egyaránt szeretném megköszönni a folyamatos támogatást. Az Alfa Romeo Forma 1-es visszatérésével újabb fontos mérföldkőhöz érkezett el csapatunk, büszkék vagyunk arra, hogy ez a patinás múlttal rendelkező márka minket választott a visszatérésre. Alig várjuk, hogy az Alfa Romeo Sauber F1 csapatként megkezdhessük a 2018-as idényt." - tette hozzá Vasseur.

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

Az Alfa Romeo személyében a motorsport csúcsát jelentő Forma-1 történetének egyik legjobban csengő márkaneve tér vissza a bajnokságba, és vele együtt a legendás „Quadrifoglio" embléma, amely 1923 óta díszíti az Alfa Romeo legsportosabb modelljeit.

Az új C37 motorburkolatán elhelyezett, szerencsehozó logó izgalmas története a motorsportban gyökeredzik. Az első, Quadrifoglio emblémával díszített Alfa Romeo az RL modell volt, amely Ugo Sivoccival a volánjánál 1923-ban megnyerte a Targa Florio tizenötödik kiadását. Ugyanez a négylevelű lóhere jelent meg Brilli Peri P2-esén, amely 1925-ben monzai futamgyőzelmével megnyerte a legelső Automobil világbajnokságot. Az Alfa Romeo első bajnoki címét később további négy követte.

A Quadrifolgio ezután 1950-ben és ´51-ben is visszatért, amikor Giuseppe „Nino" Farina és Juan Manuel Fangio az Alfa Romeo 158, illetve 159 - közkeletű nevükön ´Alfetták´ - volánja mögött megnyerték a két első Forma-1 világbajnokságot. A legendás jelkép visszatérése a motorsportok legmagasabb szintjére híven tanúskodik az Alfa Romeo filozófiájának sikeréről és egyre növekvő ütőképességéről: a motorsportok terén mutatott kiválóságot maradéktalanul ültetik át a márka sorozatgyártású modelljeibe. A legenda folytatódik.

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

„Nagyszerű érzés, hogy ma végre bemutathattuk a C37-est" - árulta el Jörg Zander műszaki igazgató. „A 2018-as versenyautó megvalósításához a gyár minden egyes munkatársa hozzájárult, rendkívül keményen dolgoztunk az utóbbi néhány hónapban. És ha már a C37-est említettem, az autó egészen más filozófia szerint épült, mint a C36. Számottevően megváltozott az aerodinamikai koncepció, a C37 elődjéhez képest rengeteg új részlettel gyarapodott. Bízunk benne, hogy az új koncepció több lehetőséget nyújt majd számunkra, és segítségével a szezon közben folyamatosan fejlődhetünk. A 2018-as Ferrari motor is nagyobb teljesítményt tesz lehetővé. Bízunk abban, hogy a C37 révén előrébb léphetünk, és a 2017-es évadnál versenyképesebbek lehetünk."

A C37 hivatalos bemutatkozására az első téli tesztek során, a Barcelona közelében fekvő Circuit de Catalunya pályáján kerül sor, 2018. február 26. és március 1. között.

Kulcsszavak: alfa romeo, forma 1, Sauber F1 Team
 
A Forma 1 Hungaroringi versenyén Nissan Navarákat használnak a Rescue Team tagjai A Forma 1 Hungaroringi versenyén Nissan Navarákat használnak a Rescue Team tagjai Sebastian Vettel feltárja a Forma 1 és az utcai autók technológiájának a jövőjét Sebastian Vettel feltárja a Forma 1 és az utcai autók technológiájának a jövőjét A háromszoros Forma 1-es világbajnok lett az Infiniti teljesítményért felelős igazgatója A háromszoros Forma 1-es világbajnok lett az Infiniti teljesítményért felelős igazgatója Magyarországon gyártják az új Alfa Romeo Giulia fékvezérlő-egységét Magyarországon gyártják az új Alfa Romeo Giulia fékvezérlő-egységét Az Alfa Romeo standjának legizgalmasabb látványossága a Stelvio Quadrifoglio Nürburgring Edition Az Alfa Romeo standjának legizgalmasabb látványossága a Stelvio Quadrifoglio Nürburgring Edition
 
Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

2018. február 01.
Második évadát kezdte meg a Lexus az IMSA Weather Tech sportautó-bajnokságban. Ha minden futam így alakul, remek évnek néz elébe a csapat.
Részletek

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

Vannak bajnokságok, ahol a végére tartogatják a csemegét, máshol középtájon teljesedik ki az izgalom. Az IMSA (Nemzetközi Motorsport Szövetség) WeatherTech sportautó-bajnoksága rögtön a csúcson indít, a Daytona-i 24 órás versennyel kezd – és ugyanígy tett a Lexus csapata is.

A 2017-es bemutatkozó szezont követően erősen kezdett a két Lexus RC F GT3. A versenyautó, valamint a csapat felkészültségéről egyaránt mindent elárul, hogy mindkét kupé érdemi probléma nélkül végigfutotta az egynapos versenyt. A 15-ös rajtszámú kocsi (Jack Hawksworth, David Heinemeir Hansson, Scott Pruett és Dominik Farnbacher) a GTD géposztályban a kilencedik, pontszerző helyen ért célba, míg a 14-es RC F GT3 (Dominik Baumann, Kyle Marcelli, Philipp Frommenwiler, Bruno Junqueira) tizenötödikként zárta a versenyt.

További bizakodásra ad okot, hogy mindkét csapat több körön át képes volt vezetni a mezőnyt; előkelő pozíciójukat egy apró elektromos zavar, illetve néhány minimális sérülés miatt kényszerültek feladni.

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

A Lexus 2017-ben tért vissza a motorsport világába, méghozzá egy rutinos csapat, a tizenötszörös bajnok Gentilozzi família (Paul és fiai, Tony és John) által alapított 3GT Racing színeiben. A csapat egy igazi nagyágyút, az amerikai sportautó-versenyzés koronázatlan királyát, az 1960-as születésű Scott Pruettet is bevetette. Megtisztelő, hogy a Lexus RC F GT3 az utolsó versenyautó, amivel a nyolcéves kora óta versenyző Pruett hosszú és eredményes karrierje végén rajthoz állt: a 60 IMSA futamgyőzelemmel rendelkező veterán a Daytona-i 24 órás futam után végleg szögre akasztotta tűzálló overallját.

„Elképesztően régóta dolgozunk együtt a Lexusszal, de a Toyotával is, még az IndyCar-os időkből, és ha azt nézem, hol tartunk most, és hol tartottunk pontosan egy évvel ezelőtt, a kettő között ég és föld a különbség. A legfontosabb beérni a célba, és ezzel nem voltak gondjaink. Ha tartani tudjuk a tempót, amire képesek vagyunk, az lesz a siker kulcsa. A tavalyi év nem szólt másról, minthogy az autók versenyképesek legyenek. És míg tavaly előfordultak műszaki gondok, idén, ha nem is teljesen problémamentesen, de érdemi hibák nélkül futnak az autók” – nyilatkozta a verseny után a távozó bajnok.

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

Kulcsszavak: autósport, Daytona, lexus
 
A Super Bowlon mutatkozott be a Nissan GT-R LM NISMO A Super Bowlon mutatkozott be a Nissan GT-R LM NISMO Az Audi bemutatja az új Formula E szezonra szánt e-tron FE05 versenyautóját Az Audi bemutatja az új Formula E szezonra szánt e-tron FE05 versenyautóját Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker LS+: a jövő Lexusa együtt tanul a felhasználóval LS+: a jövő Lexusa együtt tanul a felhasználóval Rali-ob - Egerben rajtol a hétvégén az idei szezon Rali-ob - Egerben rajtol a hétvégén az idei szezon
 
Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

2018. január 31.
A teljes idényre leigazolta Fernando Alonso kétszeres Forma-1 világbajnokot a Toyota Gazoo Racing csapata.
Részletek

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Ezzel egy régi álom teljesül az idén 37 éves spanyol pilóta számára, de aligha túlzás azt mondani: az egész FIA WEC közösség, versenyzők és rajongók egyaránt érdeklődve várják, hogyan alakul majd a 2018-as hosszú távú világbajnokság egy ilyen illusztris idegenlégióssal a mezőnyben.

Fernando Alonso tavaly áprilisban lepte meg a nagyközönséget és a szakmát, amikor egy futam erejéig kontinenst és bajnokságot váltott, és Monaco helyett Indianapolisban állt rajthoz. Már akkor lehetett tudni, hogy ez még csak a kezdet: a 32-szeres F1-futamgyőztes a motorsportok tripla koronájára vágyik, azaz a monacói Forma-1 nagydíj mellett az Indy 500-ason és a Le Mans-i 24 óráson is győzni szeretne – ez eddig csupán egyetlen embernek, Graham Hillnek sikerült.

Monaco 2006-ban és 2007-ben már megvolt Alonsónak, most pedig megnyílt a lehetőség azelőtt, hogy Le Mans-ban is esélyt adjon magának. Erre a lehető leghamarabb meg is kezdte a felkészülést: amint véget ért a 2017-es WEC szezon, Alonso rajtra készen állt az első hivatalos tesztprogramon, és már akkor több mint 600 kilométert autózott a TS050 Hybriddel.

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Akkor még csak pletykálták, de január végével felgyorsultak az események: a Daytona-i 24 órás után néhány nappal hivatalosan is bejelentették, hogy Alonso a 2018-19-es WEC szuperévad (ez a szezon a szokásos nyolc helyett 13 hónapon át tart majd, és kétszer is szerepel benne Le Mans) minden olyan versenyén részt vesz a Toyota színeiben, amely nem ütközik Forma-1-es programjával.

Alonso a Toyota 8-as rajtszámú autójába szállhat be, Sébastien Buemi és Kazuki Nakajima mellé, azt az Anthony Davidsont váltva, aki mostantól fejlesztőpilótaként és tartalék versenyzőként segíti a csapat munkáját. Mint emlékezetes, 2014-ben Buemi és Davidson szerezték meg a Toyota első egyéni világbajnoki címét a hosszú távú világbajnokságban, így Alonso egy eleve ütőképes csapatot erősíthet még tovább.

„Rendkívül izgatottan várom, hogy életemben először részt vehessek a Le Mans-i 24 órás futamon. Hosszú ideje követem nyomon a versenyt, és mindig is szerettem volna részt venni rajta. A hosszú távú autóversenyzés egészen más műfaj, mint az együléseseké, izgalmas kihívásnak ígérkezik. Nagyon várom, hogy együtt dolgozhassak Sébastiennel és Kazukival. Mindketten rendkívül tapasztalt hosszú távú pilóták, sokat tanulhatok tőlük. Rám is fér a tanulás, de készen állok a kihívásra, és alig várom, hogy elinduljon az évad” – hangsúlyozta Fernando Alonso.

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Kulcsszavak: Alonso, autósport, Le Mans, toyota, Toyota Gazoo Racing
 
Újabb rendkívüli hónapot zárt itthon a Toyota és a Lexus Újabb rendkívüli hónapot zárt itthon a Toyota és a Lexus A 2016-os Genfi Autószalonon mutatkozik be a Toyota Proace A 2016-os Genfi Autószalonon mutatkozik be a Toyota Proace Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon Japán az üzemanyagcellás autókban látja a jövőt Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon Elektromobilitás a Toyota közreműködésével Merevebb karosszéria a még stabilabb futásért és a gyorsabb kormányreakciókért Merevebb karosszéria a még stabilabb futásért és a gyorsabb kormányreakciókért
 
Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

2018. január 30.
Michelisz Norbert a gyári Hyundai pilótája lesz az idén új néven (WTCR) induló túraautó-világbajnokságon.
Részletek

Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

A magyar versenyző - aki tavaly második helyen zárta a vb-t - két év után hagyja ott eddigi istállóját, a Hondát, és a dél-koreai riválisnál folytatja pályafutását.

"Hálás vagyok a Hondának, mert az elmúlt két év pályafutásom szakmailag legizgalmasabb időszaka volt, amelyben sokat fejlődtem, de úgy éreztem, hogy szükségem van az új kihívásra" - írta keddi blogbejegyzésében Michelisz, aki a magyar autósport első világbajnoki érmét nyerte.

A 33 éves versenyző csapattársa a rutinos olasz Gabriele Tarquini lesz.

A kilenc versenyből álló WTCR-sorozat április 8-án indul Marokkóban, a mogyoródi futamra április 29-én kerül sor.

Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

Kulcsszavak: autósport, Hyundai, michelisz, WTCR
 
Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést Brit Nagydíj - Hamilton nyert, és csökkent a lemaradása összetettben Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában A motosport legjobb baguette-jei A motosport legjobb baguette-jei Michelisz második a makaói túraautó-világbajnokságon Michelisz második a makaói túraautó-világbajnokságon Közéleti személyiségek álltak a magyarok kamioncsapata mellé Közéleti személyiségek álltak a magyarok kamioncsapata mellé
 
Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál

Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál

2018. január 17.
Az újonc orosz Szergej Szirotkin lesz a Forma-1-es Williams istálló második pilótája.
Részletek

Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál

A 22 éves versenyző az orosz tehetséggondozó SMP Racing program tagjaként 2015-ben a GP2-ben harmadik lett, ezzel a legjobb volt az újoncok között. Egy évvel később már a Forma-1-es Renault istállónál tevékenykedett tesztpilótaként, emellett folytatta szereplését a GP2-ben, s újra harmadikként végzett. Tavaly az F1-ben már a szabadedzéseken is bizonyíthatott.

"Nagyon boldog vagyok, hogy egy olyan nagy múltú csapathoz csatlakozhatok, mint a Williams. Rengeteget dolgoztam azért, hogy itt legyek, és mindenkinek köszönöm, aki segített az álmom valóra váltásában" - idézte az istálló közleménye Szirotkint.

A Williamsnél a másik autóval a mindössze 19 éves kanadai Lance Stroll versenyez majd, ő tavaly mutatkozott be a száguldó cirkuszban.

Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál

Kulcsszavak: autósport, forma 1, Szergej Szirotkin, Williams
 
24. Michelin győzelem a Le Mans-i 24 órás versenyen 24. Michelin győzelem a Le Mans-i 24 órás versenyen Valós idejű abroncsinformációk a Le Mans-i 24 órás autóversenyen rádiófrekvenciás azonosító eszköz (RFID) segítségével Valós idejű abroncsinformációk a Le Mans-i 24 órás autóversenyen rádiófrekvenciás azonosító eszköz (RFID) segítségével Örömünnep a Hyundai-nál! Örömünnep a Hyundai-nál! Dobogóra lépett a B3 Racing a Suzuki RCM Kupán Dobogóra lépett a B3 Racing a Suzuki RCM Kupán A Skoda Fabia R5 az aszfalton is bemutatkozik A Skoda Fabia R5 az aszfalton is bemutatkozik
 
Megállíthatatlanul tör előre a Toyota Gazoo Racing a Dakaron

Megállíthatatlanul tör előre a Toyota Gazoo Racing a Dakaron

2018. január 12.
A rali ötödik napján úgy teljesített a Toyota Gazoo Racing South Africa csapat mindhárom versenyzője, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Örömüket egyik legnagyobb vetélytársuk kiesése árnyékolta be.
Részletek

Megállíthatatlanul tör előre a Toyota Gazoo Racing a Dakaron

Ha valahol, a Dakar ralin nincs értelme előzetes esélylatolgatásnak. Peru déli partvidékén olyan laza homok várta a versenyzőket, amilyennel talán a legrutinosabbak sem találkoztak még, és a képlékeny, csalárd talaj válogatás nélkül ejtett foglyokat, percenként borítva fel minden papírformát.

A könyörtelen sivatag akaratlanul is kedvezett a Toyota Hilux pilótáinak, akik azonban aligha ilyen áron szerettek volna előrébb kerülni a rangsorban. A negyedik napi győztes Sebastien Loeb kétszer is elakadt a puha homokban, és ezzel korántsem volt egyedül. A második alkalommal szinte komikus volt, ahogy számos további versenyző, köztük Giniel de Villiers is egymástól alig néhány méterre igyekezett kiásni járművüket.

Mégsem volt kedve senkinek nevetni, főleg, amikor kiderült, hogy Loeb navigátora, Daniel Elena egy dűnéről való leereszkedés során súlyos sérülést szenvedett, így a páros végül feladni kényszerült a versenyt. Távozásukkal nemes ellenféllel lett szegényebb a mezőny. Az élet és a verseny azonban megy tovább, és ezúttal Fortuna a kegyeibe fogadta a Toyota Gazoo Racing South Africa versenyzőit.

Megállíthatatlanul tör előre a Toyota Gazoo Racing a Dakaron

Ezúttal Bernhard ten Brinke tört az élre, és nem egészen öt perccel lemaradva másodikként ért a célba. A harmadik helyen a homokból szerencsésen kiszabaduló Giniel de Villiers zárta a napot, míg Nászer el-Attija az ötödik leggyorsabb versenyzőnek bizonyult.

Az első öt nap végén a Toyota Gazoo Racing South Africa versenyzői szorosan egymás mögött a harmadik, negyedik és ötödik helyen állnak, húsz percen belül egymástól. Az Overdrive Toyota és a Team Land Cruiser csapatok a megbízható, strapabíró technika előnyeit is kihasználva stabilan araszolnak előre a mezőnyben. Peter van Merksteijn a 11., Lucio Alvarez a 16., Alejandro Miguel Yacopini a 20. helyre jött fel, míg a dízelmotoros Land Cruiserrel versenyző Akira Miura immár az összesített 34. helyen autózva vezeti a szériamodellek számára kiírt versenyt.

Kulcsszavak: autósport, dakar, toyota, Toyota Gazoo Racing
 
Motorsport gének – A Nissan Juke Nismo Európában Motorsport gének – A Nissan Juke Nismo Európában Környezetbarát fényezőüzemért kapott rangos elismerést a Toyota Környezetbarát fényezőüzemért kapott rangos elismerést a Toyota Teszt Rallye Orfű: Végre elkezdődik! Teszt Rallye Orfű: Végre elkezdődik! Toyota Mirai - Újabb száz évnyi mobilitás Toyota Mirai - Újabb száz évnyi mobilitás Toyota i-Road a Tokiói Autószalonon Toyota i-Road a Tokiói Autószalonon
 
Tim Gábor újra győzött a Szilveszter Rallye-n!

Tim Gábor újra győzött a Szilveszter Rallye-n!

2018. január 04.
A többszörös magyar és nemzetközi bajnok Tim Gábor számára egy utolsó kihívást tartogatott a 2017-es év. A december végi Szilveszter Rallye-n nem volt más a célja, hogy megismételje a 2016-os sikert, és megnyerje a 2000cc-es kategóriát.
Részletek

Tim Gábor újra győzött a Szilveszter Rallye-n!

Timár Tamás navigálásával egész évben rallye versenyeken indultak, ez volt az első teljes szezonuk, melyet siker koronázott, hisz országos értékelésben harmadik helyen végeztek, és az Északi Régió bajnokai lettek.

Így felkészülten, rengeteg tapasztalattal a hátuk mögött érkeztek a Hungaroringre, ahol két nap során hat gyorsasági szakasz várt a közel 240 párost számláló mezőnyre.

Timék már az első gyorsasági szakasztól nagy tempót diktáltak, és összes gyorsasági szakaszt megnyerték kategóriájukban. A versenyt végül közel két perces előnnyel nyerték, mely különbség igen ritka.

"Miután tavaly már nyertünk, tudtuk, hogy idén is esélyesek leszünk. De nem taktikáztunk, az elejétől nyomtuk, ami csak belefért. Persze, mivel a kocsival egy hosszú szezonon vagyunk túl, sok műszaki gondunk volt, de mindet sikerült megoldani! Ebben sok külső segítséget kaptunk, amit nagyon köszönünk. És hálásak vagyunk kicsi, de annál lelkesebb támogatói körünknek, akik újra mögénk álltak, reméljük megháláltuk a bizalmat!" - nyilatkozta Tim a verseny után.

Tim Gábor újra győzött a Szilveszter Rallye-n!

Tim Gábor számára tehát sikeresen zárult első ralis éve, de pihenésre nincs sok idő. A közeli hetekben, hónapokban derül ki, hogy merre tudja folytatni karrierjét. Egy biztos, a rallye marad, de talán új szakág felé is kacsingat a pilóta.

"A pályaversenyzéstől nagyon távolodunk. Én személy szerint nagyon sajnálom, mert komolyabb sikereket a márkakupákban értem el. Szerencsére van egy saját, magam és édesapámmal által épített autóm, ezzel bármikor indulhatunk, sőt célunk hogy 2018-ban Rallye2-ben álljunk rajthoz. A Rallycross is nagyon tetszik, azt is kipróbálnám. De ezek most csak ábrándok, próbálunk új támogatókat találni, mert saját anyagi hátterünk nagyon kevés ahhoz, hogy magasabbra tegyük a lécet." - fejtegette a jövőt Tim Gábor.

Kulcsszavak: autósport, Szilveszter Rally, tim gábor
 
Ezen a hétvégén két helyszínen is jelen van Kiss Norbi Európa-bajnok versenykamionja Ezen a hétvégén két helyszínen is jelen van Kiss Norbi Európa-bajnok versenykamionja Újra remekelt az amerikai kamionversenyen Szabó Krisztián Újra remekelt az amerikai kamionversenyen Szabó Krisztián Az Audi megerősítette elkötelezettségét a Formula-E és a DTM csúcs-versenysorozatok iránt Az Audi megerősítette elkötelezettségét a Formula-E és a DTM csúcs-versenysorozatok iránt A Hyundai i20 WRC sikeresen teljesítette első próbafutamát A Hyundai i20 WRC sikeresen teljesítette első próbafutamát Minden jó, ha jó a vége! Minden jó, ha jó a vége!
 
Szilveszter Rally magas FORDulatszámon!

Szilveszter Rally magas FORDulatszámon!

2018. január 02.
A JLG Motorsport kis csapata sikerrel teljesítette a Hungaroringen a 19. Szilveszter Rallyt. Ahogy azt az előzetesben írtuk elsősorban az örömautózás volt a fő szempont, így e mellett külön nagy öröm volt, hogy fiatal versenyzőnk egy remek végeredménnyel tette le a névjegyét imádott kedvenc szakágunkban is élete első komolyabb versenyén!
Részletek

Szilveszter Rally magas FORDulatszámon!

Míg fiatal versenyzőnk az eredményre is hajtott, csapatunk alapítója Jedlóczky Laci már nagyon régi álmát megvalósítva kizárólag örömautózással ünnepelt az R5-ös Ford Fiesta-ban párjával Jedlóczky Melindával a navigátor ülésben. A verseny előtti rövidke teszt elég kevés volt, hogy igazán meg ismerhesse a csúcs versenygép kezelését és viselkedését, de ahhoz azért elég volt, hogy az élvezetes autózáshoz legszükségesebb dolgokat nagyjából begyakorolja, valamint, hogy a legfontosabb barátok és támogatók is belekóstolhassanak picit az R5-ös száguldásba a jobb oldali ülésben.

A versenyen aztán míg a pályák szűk részein kimondottan vigyázott a drága technikára, ám a Hungaroring belső gyorsasági szakaszon az igazi versenypálya részeken kizárólag kilincsel előre haladva közlekedett házaspárosunk a maximális élvezet jegyében. A 20 éves versenyzői pályafutást lezáró futamon a top kategóriás versenygép mellett még további óriási örömet adott, hogy szeretett fiuk ismét profikhoz méltó hozzáállással és egy kiváló eredménnyel teljesítette első igazán komoly rally versenyét is!

Szilveszter Rally magas FORDulatszámon!

Bizony túlzás nélkül mondhatjuk, hogy maximálisan büszkék lehetünk a Jedlóczky – Somogyi párosra több szempontból is! Egyrészt Somogyi Palira akinek személyében először versenyzett egy igazi abszolút magyar bajnok kis csapatunkban kinek az óriási szakmai tapasztalatával kiválóan sikerült kiegészíteni Márk kiemelkedő tehetségét. Nagyon hamar összeszokva, folyamatosan építkezve, folyamatosan gyorsulva tudták összerakni a versenyt melynek legjobb eredménye az utolsó gyorsasági szakaszon az ötödik legjobb idő és a verseny végén egy abszolút hatodik helyezés, melyre az előző napi abszolút tizenkettedikről jöttek fel! Talán arra is joggal büszkék lehetünk, hogy évtizedes tapasztalattal rendelkező versenyzőket, komoly bajnokokat is maguk mögé utasítottak az eredménylistán.

Szilveszter Rally magas FORDulatszámon!

Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, Szilveszter Rally
 
Grobnik után már 23 pont az előny Grobnik után már 23 pont az előny Hétvégén tartják az Autós Gyorsasági OB évadzáró futamait a Hungaroringen Hétvégén tartják az Autós Gyorsasági OB évadzáró futamait a Hungaroringen Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba Szilveszter Rally magas FORDulatszámon! Sikeres, de nehéz szezonzáró! Új korszak kezdődik az M-Sport történetében Új korszak kezdődik az M-Sport történetében
 
10 éves az OXXO Racing Team

10 éves az OXXO Racing Team

2017. december 15.
10 éves születésnapját ünnepelte a kétszeres EB győztes, kétszeres angol bajnok OXXO Racing Team. A csapat a Szamos Parlament Cafeban tartott fogadást, melyen a csapat tagjai mellett a hazai autósport vezetői, kiemelkedő alakjai és közéleti személyiségek is részt vettek. Az eseményen bejelentették: az OXXO Racing Team 2018-ban ismét versenybe száll az EB dobogóért.
Részletek

10 éves az OXXO Racing Team

Az OXXO Racing Team 10 éve, 2008-óta folyamatosan jelen van az európai kamionsport élvonalában. A kerek évforduló jó alkalom volt a visszatekintésre. A Szamos Parlament Cafeban rendezett születésnapi partyn a csapat tulajdonosai, Tököly László és Jobbágy Ákos kiemelték az OXXO Racing Team történelmének fontos állomásait és köszönetet mondtak azoknak, akik hozzájárultak a csapat sikeres működéséhez.

"Hosszú és küzdelmes volt az út a csapat 2008-as indulásától 2014-ig. Ekkor érett be sok éves munkánk gyümölcse azzal, hogy Európa-bajnoki címet szereztünk Kiss Norbert pilótával. A csapat történelmének másik kiemelkedő momentuma 2015-ben volt, amikor 25 év után a kamion EB sorozat visszatért Magyarországra, a Hungaroringre, ahol megvédtük a 2014-ben elért EB címünket. 2016-ban és 2017-ben aztán úgy hozta a sors, hogy csak néhány EB futamon indultunk, ott voltunk azonban mindvégig a Brit Kamion Bajnokságban, ahol a magyar színeket képviselve, Ryan Smith zseniális versenyzésével mindkét alkalommal elhódítottuk a trófeát" – idézte fel a fontosabb állomásokat Tököly László.

10 éves az OXXO Racing Team

A csapatfőnökök mellett beszédet mondott a Swift Cup Europe promotere és az OXXO Racing Team utánpótlás programjának vezetője Burkus Egon, valamint az OXXO Racing Team versenyzője, a kétszeres angol bajnok Ryan Smith is. Itt, a születésnapi rendezvényen jelentették be, hogy a csapat szerződést hosszabbított Ryan Smith pilótával, akivel 2018-ban az OXXO ismét az EB dobogóért fog harcolni.

A csapat hatalmas tortával, és Tóth Vera énekesnő születésnapi produkciójával ünnepelte a tíz éves jubileumot, amely magyar kamionsport ünnepe is volt egyben. Egy olyan sportágé, amely hosszú évek alatt többször is bebizonyította, hogy nemzetközi szinten képes elérni nagyon komoly eredményeket. Egy olyan sportágé, amely igazi magyar sikertörténet, és amely bátran odatehető más magyar vonatkozású világsiker mellé.
 
Kulcsszavak: autósport, OXXO Racing Team, születésnap
 
10 éves az OXXO Racing Team Mégsem ez az utolsó tánc Hétvégén Franciaországban folytatódik az FIA Kamion Európa-bajnokság Hétvégén Franciaországban folytatódik az FIA Kamion Európa-bajnokság Új fejezetet nyit a MINI a Dakar Rali negyvenéves jubileumán Új fejezetet nyit a MINI a Dakar Rali negyvenéves jubileumán Szilveszter Rally magas FORDulatszámon! Szilveszter Rally magas FORDulatszámon! Az Audi TT kupában indul Keszthelyi Vivien autóversenyző Az Audi TT kupában indul Keszthelyi Vivien autóversenyző
 
Megnyerte az angol kamionbajnokságot a magyar OXXO Racing Team

Megnyerte az angol kamionbajnokságot a magyar OXXO Racing Team

2017. december 13.
Bravúros versenyzéssel szerezte meg az angol kamionbajnokság trófeáját a magyar OXXO Racing Team. A brit pilótával, Ryan Smith—szel versenyző magyar csapat a Brands Hatch-en megrendezett utolsó állomáson parádés teljesítménnyel szerzett futamgyőzelmet, ezzel megszerezve a bajnokság első helyezését.
Részletek

Megnyerte az angol kamionbajnokságot a magyar OXXO Racing Team

November 4-5 között az angliai Brands Hatch adott otthont a brit kamionbajnokság utolsó futamhétvégéjének, ahova a magyar OXXO Racing Team nagyon jó esélyekkel, hatalmas pontelőnnyel érkezett. Ez azonban korántsem jelentette azt, hogy biztos a bajnoki cím, ehhez az utolsó futamokon is parádés teljesítményt kellett nyújtani.

A szombati időmérőn a csapat pilótája, Ryan Smith a második helyet szerezte meg az OXXO Racing Team piros-fehér-zöld színűre festett kamionjával, Jázminnal. Az első futamon végül bravúros vezetéssel győztesként ért célba, a szezon utolsó két futamán pedig - a fordított rajtsorrend miatt utolsó helyről indulva - a második helyen végzett. Így a kétszeres EB győztes, magyar OXXO Racing Team megvédte brit bajnoki címét a hétvégén, amihez természetesen rengeteg munka, gyakorlás és alázat vezetett.

- Nagyon örülök, bár történt egy kis hiba a kvalifikáció során, mivel a transzponderünk nem működött tökéletesen. Meg voltunk győződve arról, hogy az első helyen kvalifikáltuk magunkat, de az időmérő rendszer csak másodiknak hozott ki minket. Megígértem a csapatnak és persze magamnak is, hogy véghezvisszük, amit elhatároztunk: már az első versenyen megszerezzük a bajnoki trófeát.

Megnyerte az angol kamionbajnokságot a magyar OXXO Racing Team

Sikerült valóra váltani azt, amit egész évben tervezgettünk és amiért ennyit dolgoztunk. Hihetetlenül boldog és nagyon-nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki hozzásegített ehhez a győzelemhez, különösen az OXXO Racing csapatának, a szerelőimnek, a szurkolóknak és persze a családomnak. Őszintén bízom benne, hogy még sok ilyen felejthetetlen pillanat vár ránk sportkarrierünk során - nyilatkozta Ryan Smith, a magyarok brit pilótája.

A hétvégét a Divízió 1 és Divízió 2 legjobb versenyzőit felvonultató gálafutam koronázta meg, ahol a magyar OXXO Racing Team bebizonyította, hogy méltó a brit bajnoki címre: Ryan brillírozásával ezt a tét nélküli versenyt is a magyar csapat nyerte.

Az OXXO Racing Team természetesen hamarosan Budapesten is megünnepli ezt a hatalmas sikert, amit a szurkolóikkal is szeretne megosztani.

- Kedves szurkolóim! Szeretnénk még egyszer megköszönni Nektek azt a kitartó és lelkes szurkolást, ami hozzásegített ehhez az elképesztő sikerhez és bár tudom, hogy lehetetlen, de szeretnénk viszonozni. Hamarosan Magyarországra látogatunk, ahol egy különleges party keretében ünnepeljük meg a győzelmet - üzent szurkolóiknak Ryan Smith.

Megnyerte az angol kamionbajnokságot a magyar OXXO Racing Team

Kulcsszavak: autósport, OXXO Racing Team, Ryan Smith, versenykamion
 
Hatból három a szezon legnehezebb versenyén Hatból három a szezon legnehezebb versenyén Kiss Norbert magasan a tabella élén a szezon felénél Kiss Norbert magasan a tabella élén a szezon felénél Magyar Nagydíj - Hamilton volt a leggyorsabb az első szabadedzésen Magyar Nagydíj - Hamilton volt a leggyorsabb az első szabadedzésen Jól kezdtek a Volkswagen Polo R WRC-k a Monte Carlo Rallye-n Jól kezdtek a Volkswagen Polo R WRC-k a Monte Carlo Rallye-n Győzni akar Mercedesével is a hazai versenyén Kiss Norbi! Győzni akar Mercedesével is a hazai versenyén Kiss Norbi!
 

Találatok száma: 788 Megjelenítve: 151 - 160