Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 717 Megjelenítve: 191 - 200
A Škoda is beállt az Apex Racing mögé

A Škoda is beállt az Apex Racing mögé

2016. szeptember 02.
Sikeres megállapodást kötött a Škoda Magyarország és az Apex Racing Team, melynek értelmében Tim Gábor már biztosan be tudja fejezni a Škoda Octavia Cup idei szezonját, mely bajnokságot már jelentős előnnyel vezeti.
Részletek

A Škoda is beállt az Apex Racing mögé

Ez fantasztikus hír a magyar pilóta számára, hisz köztudott volt, hogy anyagi problémákkal küzd már idény eleje óta. A legjobbkor érkező segítségnek köszönhetően, így már minden akadály elhárult, hogy a csehországi Brno pályán a bajnoki címért küzdhessen szeptember 9.-11. között.

A pilóta 44 pontos előnye megnyugtató, de az utolsó két futamot sikeresen, és pontokat szerezve kell befejeznie, hogy meglegyen a bajnoki cím. Az utolsó hétvégén 54 pont gyűjthető maximálisan, így Tim számára a feladat, hogy minimum 10 pontot gyűjtsön.

A hétvége már csütörtökön megkezdődik a szabadedzésekkel, pénteken időmérés, majd szombat és vasárnap is egy-egy verseny vár a mezőnyre. A kupa utolsó hétvégéjén 17 induló várja a startjelzés, hogy megkezdődjön a nagy finálé, ahol kiderül, ki lesz a 2016-os bajnok.

A Škoda is beállt az Apex Racing mögé

Kulcsszavak: Apex Racing Team, autósport, skoda, Skoda Octavia Cup, tim gábor
 
A Sun Aqua KIA Racing Team legjobb hétvégéjén van túl A Sun Aqua KIA Racing Team legjobb hétvégéjén van túl Pontszerzéssel indult az ERT-szezon Bessenyey számára Pontszerzéssel indult az ERT-szezon Bessenyey számára Csillagportól csillog a Škoda Superb Black Crystal bemutatóautó Csillagportól csillog a Škoda Superb Black Crystal bemutatóautó ŠKODA ELEMENT: a ŠKODA diákjainak negyedik autója Mladá Boleslav-ból ŠKODA ELEMENT: a ŠKODA diákjainak negyedik autója Mladá Boleslav-ból Vegyen Skoda Octavia-t 315 forintért! Vegyen Skoda Octavia-t 315 forintért!
 
A WRC 2016-os németországi futamán kétszer is a dobogós a Hyundai Motorsport

A WRC 2016-os németországi futamán kétszer is a dobogós a Hyundai Motorsport

2016. augusztus 23.
A Hyundai Motorsport a mai napon fantasztikus teljesítménnyel két legénységet is a dobogóra juttatott: Dani Sordo és Thierry Neuville a második, illetve harmadik helyen zárta a Német ralit, a 2016-os FIA rali világbajnokság (WRC) 9. futamát.
Részletek

A WRC 2016 németországi futamán kétszer is a dobogós a Hyundai Motorsport

Az évad eddigi egyik legizgalmasabb fináléjában három pilóta küzdött a második helyért: a vasárnapi, utolsó szakaszok előtt mindössze négy másodperc választotta el egymástól Sordót, Neuville-t és Andreas Mikkelsent (Volkswagen Motorsport.)

A küzdelem az utolsó pillanatig (azaz a 14,84 kilométeres sauertali Power Stage-ig) folytatódott, miután a szervezők reggel törölték az utolsó előtti szakaszt (SS17 Dhrontal 2.) Habár a Power Stage-en Neuville diadalmaskodott (és ezzel három extra egyéni pontot könyvelhetett el a világbajnokságban), a végső elbírálásban Sordo léphetett másodikként a dobogóra.
 
A Hyundai Shell World Rally Team két párosát a rali végén mindössze egy tized másodperc választotta el egymástól. A Hyundai Mobis World Rally Team színeiben versenyző Hayden Paddon eközben makacsul tartotta ötödik helyét.
 
A verseny folyományaként a Hyundai Motorsport megerősítette második helyét a konstruktőrök világbajnokságában, átlépve a bűvös 200 pontos határt (201 pont, szemben a Volkswagen Motorsport 256 pontjával), miközben az évadból hátra van még négy verseny: Korzika, Spanyolország, Nagy-Britannia és Ausztrália.
 
Sordo (4-es rajtszámú új generációs Hyundai i20 WRC, összesített második helyezés) és navigátora, Marc Martí ezen a hétvégén remek formában tértek vissza, miután kénytelenek voltak kihagyni a Finn ralit. A spanyol csapat egy ragyogó szakaszgyőzelemmel (SS15 Dhrontal 1) kezdte a vasárnapot, és a keményen küzdő Neuville támadásait visszaverve ragyogó autózással szerezték első idei dobogós helyezésüket.

A WRC 2016 németországi futamán kétszer is a dobogós a Hyundai Motorsport

Neuville (3-as rajtszámú új generációs Hyundai i20 WRC, összesített 3. helyezés) és navigátora, Nicolas Gilsoul mindent megtettek annak érdekében, hogy Monte-Carlo (3. hely) és Szardínia (1. hely) után idén harmadszor is felléphessenek a dobogóra. A belga duó mindkét mai sauertali szakaszt (SS16 és SS18) megnyerve összesen öt szakaszgyőzelmet könyvelhetett el a hétvégén, és a Power Stage-en aratott győzelmükért három extra pontot is bezsebelhettek.

Paddon (20-as rajtszámú új generációs i20 WRC, összesített 5. helyezés) meggyőző versenyzéssel az ötödik helyen végzett, és ezzel a WRC egyéni világbajnokságban 94 ponttal előre lépett a harmadik helyre. Az új-zélandi pilóta és navigátora, John Kennard szerencsésen megúszták a kihívásokban bővelkedő pénteket, majd a rali további szakaszaiban sikeresen korrigálták a problémákat, és ma három szakaszon végeztek a legjobb hat között.

A mai napon az idei évadban először állhatott a Hyundai Motorsport két legénysége is a dobogóra, megszerezve a csapat hatodik és hetedik idei dobogós helyezését. Most először léphetett fel a csapat a német dobogóra, amióta Neuville és Sordo 2014-ben, a csapat első évadában kettős raligyőzelmet ért itt el.

A frissen lerövidített, tizenhárom futamból álló WRC idény tizedik versenye, a Tour de Corse szeptember 29. és október 2. között kerül megrendezésre.
 
 
Kulcsszavak: autósport, Hyundai, Hyundai Motorsport, i20, wrc
 
Michelisz negyedik a hungaroringi fő futamon Michelisz negyedik a hungaroringi fő futamon Jedlóczky L Márk megszerezte élete első TCR Europe bajnoki pontját Jedlóczky L Márk megszerezte élete első TCR Europe bajnoki pontját Magyar Nagydíj - Hamilton volt a leggyorsabb az első szabadedzésen Magyar Nagydíj - Hamilton volt a leggyorsabb az első szabadedzésen A Ford Chip Ganassi Racing besöpörte az első három starthelyet a Daytona Rolex 24 órás futam időmérő edzésén A Ford Chip Ganassi Racing besöpörte az első három starthelyet a Daytona Rolex 24 órás futam időmérő edzésén „Örülök neki, hogy visszatérünk Magyarországra” – Interjú Timo Glock-kal „Örülök neki, hogy visszatérünk Magyarországra” – Interjú Timo Glock-kal
 
Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor

Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor

2016. augusztus 22.
Tim Gábor a Skoda Octavia Cup pénteki időmérésén a csalódást jelentő 5. rajthelyet szerezte meg, de már akkor tudta a csapata és persze a pilóta is, hogy az autóval valami baj van.
Részletek

Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor

Az Apex-es szerelők egész éjjel dolgoztak az autón, és kicserélték azokat az alkatrészeket, melyek miatt az autó lassulása történhetett. Mivel a verseny előtt nem volt már edzési lehetőség, csak bizakodni lehetett abban, hogy megtalálták a hiba okát.

Tim jól kapta el a rajtot, és már a második helyen autózott a futam elején. Sokáig nyomás alatt tartotta Miachel Vorba-t, és végül hibára késztette. Figyelnie kellett hátra is, hisz bajnoki riválisa, a szintén cseh Tomas Pekar közvetlen mögötte autózott, sőt, a mezőny egyetlen amerikai pilótája, August Macbeth nagyon közel került hozzá.

Tim Gábor átvette a vezetés a futam felénél, és az utolsó körökig vezetett, amikor Vorba szélárnyékból kibújva visszavette a vezetést. A magyar pilóta nem engedte a cseh kiválóságot megszökni, és az utolsó előtti körben visszavette az első helyet.

Tim az első helyen ért célba, és ezzel már az idei ötödik győzelmét szerezte meg a Skoda Octavia Cup hetedik futamán. A bajnokságot továbbra is vezeti, előnye már 29 pont. A hétvége második futama vasárnap délután kezdődik, amikor a fordított rajtrács miatt Tim a mezőny közepéről várja a rajtot.

Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor

"Nagyon csalódott voltam az időmérés után, folyamatosan gondunk volt a kuplunggal, ami ezeknél a DSG váltóknál szinte lehetetlen. Tudjuk, hogy nem a csapat hibázott, és azt is tudjuk, hogy mi lehet a hiba forrása, de ezt majd a kupa szervezőinek kell megoldani. A srácok mindent kicseréltek, amivel javítani lehetett a helyzeten, és ez sikeres volt. Sokkal jobb volt az autó a versenyen. Az hogy ma győzni tudtam, ennek is köszönhető, nagyon nagy hálával tartozom a szerelőknek, egész éjjel talpon voltak. Remélem a győzelemmel sikerült meghálálni ezt" - nyilatkozta Tim a futam után.

Kulcsszavak: Autós Gyorsasági OB, autósport, Skoda Octavia Cup, Slovakiaring, tim gábor
 
Ausztrál Nagydíj - Räikkönen nyerte az idénynyitót Ausztrál Nagydíj - Räikkönen nyerte az idénynyitót SRTH mérleg = 3 Igen - 3 nem SRTH mérleg = 3 Igen - 3 nem Tim Gábor dupla győzelemmel vezeti az Octavia Cup-ot Tim Gábor dupla győzelemmel vezeti az Octavia Cup-ot Borkovic elképesztő győzelme a Hungaroringen! Borkovic elképesztő győzelme a Hungaroringen! Dakar 2013 - Hornék még nem értek célba Dakar 2013 - Hornék még nem értek célba
 
Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja

Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja

2016. augusztus 19.
Egy hosszabb nyári pihenő után ül újra autóba a Hankook Racer Cup mezőnye, nem is akárhol, debütáló helyszínére, a Slokaviaringre tér vissza.
Részletek

Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja

A nyári szünetet követően mindenki várakozásokkal telve érkezik az egyik leghosszabb és leggyorsabb pályára. A kétfutamos hétvégét Báldi Gergő egy magabiztos előnnyel várja, amit ha jól oszt be illetve újabb értékes pontokkal gyarapít, akár bajnok is lehet!

Az áprilisi nyitó versenyt a WTCC, Túraautó Világbajnokság betétfutamaként rendezték, most azonban az magyar Autós Gyorsasági Országos Bajnokság viadalaként rajtolnak. A márkakupa negyedik hétvégéjén a mezőny ismét a Slovakiaringre látogat, ahol két versenyen teljesít.

Már az előző hétvégéken is látszott, hogy nagyon kiegyenlítettek a viszonyok, ami egy olyan pályán, mint a Slovákiaring, még inkább kiütközik. A szlovákiai pálya nem tartozik a könnyű helyszínek közé, még a profi versenyzők is az egyik leggyorsabb és leghosszabb pályaként tartják számon, ahol jól használható a szélárnyék. Ennek köszönhetően pedig, még jobban kiegyenlítődnek az erőviszonyok. Nehéz megjósolni, hogy mi várható, hiszen már előfordult olyan, hogy valaki nem sokkal a vége előtt a hatodik helyről nyerte meg a versenyt.

Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja

Nyilván a Lotusok versenyében a szlovák versenyzők élvezhetik a hazai pálya adta előnyöket, így a bajnoki pontverseny élén álló György Anett lesz nehezebb helyzetben, de ismerve a magyar hölgyet nem fogja könnyen adni a győzelmet.

A Swiftek viadalában pedig teljesen kiszámíthatatlan, hogy hogyan alakulnak a helyezések. Az idei nyitó futamokat Báldi Gergő húzta be, azonban most Boldizs Bence is rajthoz áll, aki többször borsot tört már a bajnoki címre hajtó Báldi orra alá. Nem szabad elfelejtkeznünk az újoncokról sem, hiszen az abszolút „zöldfülűként” induló Pap Viktor már a debütáló hétvégéjén dobogóra állhatott, csakúgy, mint a másik újonc László Martin a Pannóniaringen. A ralis múlttal rendelkező Maricsek Miklós is az ostffyasszonyfai pályán mutatkozott be, és rajta egyértelműen látszott, hogy gyorsan beilleszkedett a versenysorozatba, így ismét egy nagyon izgalmas versenynek nézünk elébe!

Ami pedig a bajnokságot illeti: Báldi Gergő toronymagasan vezet -170 pontjával áll az élen-, már most nagyon közel került a bajnoki címhez, így ha sikerül mindkét győzelmet bezsebelnie, akár a magyar bajnokként térhet haza. Őt a második helyen, a 118 pontos Kismarty- Lechner Gábor követi. A mezőny többi tagja azonban mindent megtesz, hogy ez ne legyen így.

És amit már most tudni lehet, hogy a záró hungaroringi hétvégére az idei legnagyobb létszámmal rajtol a Hankook Racer Cup mezőnye. A mostani két futamon, szombat kora délután és vasárnap délelőtt küzdenek a bajnoki pontokért!

Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja

Kulcsszavak: Autós Gyorsasági OB, autósport, Hankook Racer Cup, Slovakiaring
 
A nagy pillanat: A Formula E autójának első tesztje A nagy pillanat: A Formula E autójának első tesztje Tim Gábor: Két kiesés után megpróbálunk felállni Tim Gábor: Két kiesés után megpróbálunk felállni Michelisz februárban már teszteli a Hondát Michelisz februárban már teszteli a Hondát Kicsúszott, de a nézők visszatették az útra Kicsúszott, de a nézők visszatették az útra Michelisz Norbi nyerte a második futamot a Hungaroringen Michelisz Norbi nyerte a második futamot a Hungaroringen
 
Szlovákiában folytatja Tim Gábor

Szlovákiában folytatja Tim Gábor

2016. augusztus 17.
Tim Gábor karrierje legnehezebb szezonját teljesíti, ami természetes is, hisz a háromszoros magyar bajnok autóversenyző ebben az évben kapta meg a lehetőséget, hogy egy nemzetközi márkakupában mutassa meg tehetségét.
Részletek

Szlovákiában folytatja Tim Gábor

A Skoda Octavia Cup a negyedik helyszínre látogat el, a hétvégén a Slovakiaring-en csap össze a mezőny. Az a mezőny, amit jelenleg ural Tim Gábor, hisz 22 pontos előnnyel vezeti a bajnokságot. Hozzá kell tenni, hogy előnye csökkent, ami főleg a rendkívül szűkös anyagi háttérnek, és a tesztek hiányának köszönhető.

Az Apex Racing pilótája az eddigi hat futamból (minden helyszínen két versenyt rendeznek) négyet megnyert, de továbbra is ezen a szinten kell teljesítenie, ha meg akarja tartani a bajnokság vezető pozícióját.

A Slovakiaringen pénteken rendezik az időmérést, majd szombaton és vasárnap is egy verseny vár a közel 20 fős mezőnyre.

"Új fejlesztések érkeznek a kocsihoz, melyet a kupa szervezői küldtek, ezeket még ki kell tesztelnünk. Ebben nagy a hátrányunk, főleg a cseh pilótákkal szemben, hisz Ők sokkal hamarabb jutnak mindenhez. Persze, aki megteheti, az le is teszteli az újdonságokat. Az autó erősebb és jobban irányítható lesz, ez nem fog gondot okozni, gyorsan alkalmazkodom, de persze a beállításokat hozzá kell ehhez igazítanunk. Erre lesz kis időnk csütörtökön. Nagyon várom a hétvégét, mert szeretem ezt a pályát, gyors, de mégis technikás. Szeretném az előnyömet legalább megtartani, de titkon bízom abban, hogy akár növelhetem is. Az utolsó hétvége majd a csehországi Brno pályán lesz, az az ellenfeleimnek ismét hazai pálya, oda kelleni fog az előny." - nyilatkozta Tim a hétvégi megmérettetés előtt.

Szlovákiában folytatja Tim Gábor

Kulcsszavak: Apex Racing Team, autósport, Skoda Octavia Cup, Slovakiaring, tim gábor
 
Dakar 2015 - Három autóval áll rajthoz az UNIQA Sandlander Team Dakar 2015 - Három autóval áll rajthoz az UNIQA Sandlander Team Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon Hivatalos Európa-bajnokság lett a magyar Suzuki Kupa Hivatalos Európa-bajnokság lett a magyar Suzuki Kupa Katarban a vb-címért száll harcba Michelisz Norbert Katarban a vb-címért száll harcba Michelisz Norbert Hazai pályán az Audi Sport a DTM-ben Hazai pályán az Audi Sport a DTM-ben
 
Sorozatban a harmadik győzelmét aratta abszolútban az FRT Kupában Vincze Marci

Sorozatban a harmadik győzelmét aratta abszolútban az FRT Kupában Vincze Marci

2016. augusztus 15.
A szécsényi pilóta új navigátorral teljesítette az augusztus 13.-ai fordulót és az eddigi ellenfelei mellett egy új, versenyen kívül induló riválissal is meg kellett küzdenie.
Részletek

A szécsényi pilóta új navigátorral teljesítette az augusztus 13.-ai fordulót és az eddigi ellenfelei mellett egy új, versenyen kívül induló riválissal is meg kellett küzdenie.

Vincze Marci:

Szedő Csabi egyéb elfoglaltsága miatt nem tudta vállalni a hétvégi szereplést, ezért új navigátorral vágtam neki az 5. fordulónak. Szauter Zita ült a jobb 1-ben, ami számomra azért érdekes, mert még pályafutásom során egyetlen alkalommal sem versenyeztem női navigátorral.  Zita egyébként remekül helyt ált, gyorsan felvette a ritmust, szóval nem lehet okom panaszra.

Sorozatban a harmadik győzelmét aratta abszolútban az FRT Kupában Vincze Marci

A Mitsubishi remekül működött, ami meg is látszott az időkön: sikerült az összes futamot megnyernünk és magabiztos győzelmet arattunk, pedig erős volt a kategóriánk, 5-6 Mitsubishit és Subarut sikerült magunk mögé utasítanunk.

A hétvégi derbi érdekessége volt, hogy elhoztak egy 650 lóerős Ferrarit, igaz csak versenyen kívül indultak vele pár felfutás erejéig, de valami brutális az az autó, még nézni is jó volt. Az első két körben autózott, akkor sikerült megmérkőznünk vele. Az első alkalommal 3 másodperccel, míg másodjára körülbelül 0.5-0.7 másodperccel voltunk jobbak. Sajnálom, hogy a harmadik körre vége szakadt a csatának, pedig még új gumikkal is készültünk. Talán majd legközelebb. Sikerült újra nyernünk, az autó, a navigátor és szerviz kiváló volt és a rendező is tökéletes munkát végzett, úgyhogy már most várom a következő, szeptemberi fordulót!

Kulcsszavak: autósport, Maricsek Racing Team, Vincze Marci
 
Dakar 2013 - Minden magyar célban Dakar 2013 - Minden magyar célban Az MR Racing SE színeit hat páros képviseli a heves megyei szezonnyitón Az MR Racing SE színeit hat páros képviseli a heves megyei szezonnyitón Kiss Norbert minden futamon dobogón Misanóban is Kiss Norbert minden futamon dobogón Misanóban is A Polestar Cyan Racing felkészülve várja a 2016. évi szezon harmadik versenyét A Polestar Cyan Racing felkészülve várja a 2016. évi szezon harmadik versenyét Kiss Norbert ismét dobogóra állt a kamion Eb-n Kiss Norbert ismét dobogóra állt a kamion Eb-n
 
Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán

Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán

2016. augusztus 12.
Az augusztus 11-14. között megrendezett, összesen 675 kilométer hosszú forduló etapjain a finn Mikko Hirvonen, a tengerentúli Bryce Menzies és a holland Erik van Loon vezeti a brit kisautó-gyártó versenygépeit.
Részletek

Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán

2016-ban immáron tizenhatodik alkalommal írták be a szervezők az FIA Cross Country Világkupa versenynaptárába a Hungarian Baja négy napon át tartó megmérettetését, amelynek idén augusztus 11-14. között ad otthont Veszprém környéke. A csütörtöki gépátvétel után a verseny augusztus 12-én, pénteken veszi kezdetét: miután az indulók felvonulnak a megyeszékhely Óváros terén, elrajtol az első, 10,3 kilométer hosszú speciális szakasz, amely során a versenyzők egy rendkívül látványosra összeállított pályán versenyeznek majd az idővel.

A szombati második szakasz rajtsorrendjét a pénteki első etap időeredménye határozza meg, a verseny harmadik napja ráadásul két szakaszt is tartogat a rajongóknak. Augusztus 14-én, vasárnap az összesen 675 kilométer hosszú versenytáv utolsó kilométereivel néznek majd szembe a csapatok a Bakony-hegység lábánál, a magyarországi futam negyedik, utolsó etapján.

Az augusztus 11-14. között megrendezett megmérettetésen három MINI ALL4 Racing versenyautó áll majd rajthoz. Az 1-es rajtszámú kisautó volánjánál az egyesült államokbeli Bryce Menzies és navigátora, a szintén tengerentúli Peter Mortensen ül majd, akik az X-raid csapat színeiben ismét a brit kisautó-gyártó rali-technológiájával kívánják megkoronázni sokéves versenytapasztalatukat. A finn Mikko Hirvonen és másodpilótája, a francia Michel Périn az X-raid csapat 2-es rajtszámú MINI ALL4 Racing versenyautójával gurul majd a magyarországi felvonás rajtrácsára, hogy már az első naptól kezdve padlóig nyomják a gázt – nem csupán a futamgyőzelem, hanem a MINI ALL4 Racing versenytechnológiájának Dakar Rali előtti tesztelése és finomhangolása érdekében is.

Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán

A holland versenypáros, Erik van Loon és Wouter Rosegaar rövid szünet után tér vissza a tereprali sűrűjébe, ezúttal az 5-ös rajtszámú MINI ALL4 Racing volánjánál. A hatalmas Dakar-tapasztalattal rendelkező duó meglátásait és fejlesztési ötleteit nagy tiszteletben tartják az X-raid csapat tervezőmérnökei, és mint ilyen, a Hungarian Baja újabb lehetőséget biztosít az istállónak a Dakar Ralira való intenzív felkészülés előtt.

A sziklákkal, bukkanókkal és vízátfolyásokkal tarkított magyarországi futam murvás terepe az FIA Cross Country Világkupa kivétel nélkül minden indulóját próbára teszi, a MINI ALL4 Racing csapatai azonban felkészülten és várakozásokkal tekintenek a négy napos versenyhétvége elé – kiváltképp az X-raid csapat tapasztalt mérnökei és szerelőbázisa, a világhírű versenytechnológiát fejlesztő szakemberek ugyanis már a 2017-es Dakar Ralira koncentrálnak, ahol a siker kulcsát a teljesítmény és a megbízhatóság verhetetlen párosa jelenti.

A 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamával kapcsolatos bővebb információkért kérjük, látogasson el a www.hungarianbaja.com weboldalra.

Három MINI ALL4 Racing versenyautó áll rajthoz a 2016-os FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamán
Kulcsszavak: autósport, Hungarian Baja, MINI ALL4 Racing
 
A Polestar Cyan Racing felkészülve várja a 2016. évi szezon harmadik versenyét A Polestar Cyan Racing felkészülve várja a 2016. évi szezon harmadik versenyét Izgalmakban bővelkedő futammal zárult a Hankook Racer Cup idei idénye a Hungaroringen Izgalmakban bővelkedő futammal zárult a Hankook Racer Cup idei idénye a Hungaroringen Kicsit hűvösebb, néha felhős, de még így is kellemes hétvégére számíthatunk a Jazzy Streeten Kicsit hűvösebb, néha felhős, de még így is kellemes hétvégére számíthatunk a Jazzy Streeten Dakar 2013 - Szalayék a 26. helyen a célban, Despres élre állt a motorosoknál Dakar 2013 - Szalayék a 26. helyen a célban, Despres élre állt a motorosoknál A Volkswagen továbbra is vezet a Rali Világbajnokságon A Volkswagen továbbra is vezet a Rali Világbajnokságon
 
Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői

Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői

2016. augusztus 11.
Újabb nehéz, de remélhetőleg sikerekkel teli hétvége vár Magyarország legnagyobb gyorsaságimotoros csapatára.
Részletek

Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői

A 220 Volt H-Moto Team ezúttal valamennyi korosztályban pályára gurul, ráadásul nagyon komoly nemzetközi megmérettetéseken szeretnék bizonyítani, bárhol megállják a helyüket. Györfi Alen az IDM asseni futamain szeretne a legjobbak közé kerülni, míg Kovács Bálint a Moto GP mezőnye előtt végezne minél előbb az ADAC KTM kupában. A legkisebbek is motorra pattannak, hiszen Dunaszerdahelyen rendezik meg a MAMS Kispályás és Utánpótlás Bajnokság ötödik fordulóját.

A 220 Volt H-Moto Team korábbi Európa-bajnoka, Györfi Alen ezúttal nem az Alpok Adria sorozatban áll rajthoz, hanem a motorsport Mekkájában, Assenben indul az IDM hétvégi versenyén. A Superstock 600-ban induló motorosnak idén ez már a második megmérettetése lesz a német bajnokságban, ugyanis a nürburgringi hétvégén a technikai gondjai ellenére mindkét futamon a legjobb tízben végzett – 9. és 10. lett –, és most ezeken az eredményeken szeretne tovább javítani.

– Nem ismeretlen előttem a legendás aszfaltcsík, ugyanis a Superstock 1000-es világkupa futamokon többször is versenyeztem már itt, sőt, első évemben majdnem itt szereztem meg az első pontjaimat is. Nagyon komoly erőpróba vár rám, ezért az elmúlt héten teszteltem a Hungaroringen, hogy az előző versenyen tapasztalt gondok ezúttal ne jöhessenek elő. A Yamaha tökéletes állapotban van, akárcsak én, így bizakodva várom a hétvégét. Célom, hogy a népes mezőnyben ezúttal a legjobb ötbe odaérjek. Ahogy nézegettem az időjárási előrejelzéseket, most száraz versenyre kell készülnünk – jelentette ki Györfi Alen.

Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői

Kovács Bálint nem akárkik előtt bizonyíthatja tehetségét ezen a hétvégén, ugyanis a gyorsaságimotoros-világbajnokság osztrák versenyének betétfutamán áll rajthoz az ADAC KTM kupában. Az ifjú tehetség ennek megfelelően nagyon készül a megmérettetésre, az elmúlt hétvégén tesztelt is a Red Bull Ringen, ahol bizonyos beállítások kipróbálása mellett több versenyszimulációt is sikeresen végrehajtott. Jelenleg összetettben a 9. helyen áll, de mindössze 28 pont a hátránya az élen álló motorossal szemben.

– Kifejezetten jól éreztem magam a spielbergi pályán, aminek könnyű a vonalvezetése, így a teszten már a második felmenetelnél a beállításokkal tudtunk foglalkozni. Szinte egész nap motorozhattam, lépésről lépésre haladtunk előre, több versenyszimulációt is végrehajtottunk, így elmondható, minden szinten felkészültem a hétvégére. A célom egyértelműen az, hogy a két futamon az eddigi legjobb helyezésemet, a hatodikat felülmúljam, és összetettben előrelépjek a legjobb hat közé. Mivel nincs szabadedzésünk, azonnal a maximumot kell majd az időmérőn nyújtanom. Nagyon feldob, hogy a világ legjobbjai előtt versenyezhetek, ahogyan az is, hogy rengeteg néző fog minket is buzdítani – fogalmazott Kovács Bálint.

A legkisebbek is motorra pattannak, hiszen Dunaszerdahelyen rendezik meg a MAMS Kispályás és Utánpótlás Bajnokság ötödik fordulóját. Vincze Hanna (PW50 Speciál) és Kakuszi Ádám (SSP300) az összetett éllovasaként kezdi a hétvégét, míg a mezőny legfiatalabb tagja, Szilárd Zalán (PW50) a hetedik helyen várja a folytatást. Idén már versenyeztek a fiatalok Dunaszerdahelyen, és abban bíznak, hogy az akkori eredményeiket – Hanna egy első és egy második, Ádám két negyedik, míg Zalán egy 8. és 9. helyet ért el – képesek lesznek megismételni vagy felülmúlni.

Három helyszínen is bizonyítanának a hétvégén a 220 Volt H-Moto Team versenyzői

– Nagyon örülök annak, hogy a legifjabb versenyzőink már az első közös évünkben ilyen sikereket érnek el, hiszen Hanna és Ádám is az összetett éllovasaként várja a dunaszerdahelyi hétvégét, míg a hatéves Zalán máris a kategóriája középmezőnyében található. Egyértelmű célunk, hogy megőrizzék a bajnokságban a helyeiket. Nagyon komolyan edz mindegyikük, ráadásul a felnőtt versenyzőink, Bódis Ricsi, Györfi Alen és Kis Viki is rengeteget foglalkoznak velük, ami a pályán nyújtott teljesítményükön már egyre jobban meglátszik. Nincs rajtuk nyomás, hiszen semmilyen eredményességgel kapcsolatos elvárást nem támasztottunk velük szemben, azt szeretnénk, ha megmaradnának a sportágon belül. Bízom abban, hogy ez a fajta munkamódszer eredményekhez vezet, aminek nemcsak a mi csapatunk, hanem a teljes magyar utánpótlás motorsport is a hasznát veszi – közölte Kelemen Krisztián, a 220 Volt H-Moto Team tulajdonosa.

Kulcsszavak: Györfi Alen, H-MOTO, motorsport
 
Gyutai Adrián: pokoljárás után dobogó Gyutai Adrián: pokoljárás után dobogó Folytatja fizikai felkészülését a BMW Racing Team Toth motorosa Folytatja fizikai felkészülését a BMW Racing Team Toth motorosa Gyutai Adrián: „Van erő a Hondámban” Gyutai Adrián: „Van erő a Hondámban” Magyar aranyak Kecskeméten Magyar aranyak Kecskeméten Gyermekkori álma teljesül a hétvégi, Hungaroringen rendezendő magyar bajnoki futamon a Tomracing Motorsport Team motorosának Gyermekkori álma teljesül a hétvégi, Hungaroringen rendezendő magyar bajnoki futamon a Tomracing Motorsport Team motorosának
 
Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek

Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek

2016. augusztus 01.
A jó hír, hogy az ifjabb Tóth János, Szőke Tamás kettős nyert három gyorsasági szakaszt (a tízből), versenyben volt a győzelemért, hatalmas és látványos csatát vívott a bajnoki címvédő Herczig Norberttel, és a hetedik szakaszig vezetett az abszolútban a Fehérvár-ralin.
Részletek

        Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek

A rossz hír, hogy a nyolcadik szakaszt végig defekttel teljesítette, a kilencediken pedig megcsúszott egy murvás felhordáson, egyenesen neki egy kőtalapzatnak, ami kiütötte a Peugeot 208 T16 R5 jobb hátsó futóművét, így a hétszeres abszolút bajnok kiesett a versenyből. A második helyről.

De ne szaladjunk ennyire előre!

A Peugeot Total Hungária Rallye Team kettőse parádésan kezdte a hosszúnak ígérkező napot, már az első kör után vezetett a versenyben, s még biztatóbb volt, hogy „Janika” azt mondta: az autó nagyon kezes, jól érzi magát vele a pályákon. Ekkor még két kör volt hátra, és a Peugeot-pilóta magabiztosan autózott. Olyannyira, hogy a második körről is elsőként tért vissza a szervizparkba.

„Helyenként sokat kockáztatunk, de ezúttal nem bánom, mert jó a ritmusunk, jó vezetni a 208-ast, és jó érzés az is, hogy kicsit feszegetjük a határokat” – mondta ifjabb Tóth, amihez Szőke csak annyit tett hozzá, hogy szívesebben versenyezne most Dániában, vagy egyenesen az Északi sarkon, mert a forró versenyautóban majd megsült a lába.

Következett az utolsó kör – immár az eddigi három helyett négy gyorsaságival. A mindent eldöntő szakaszokkal.

A hetediket kiválóan vette a páros, a nyolcadik előtt azonban kellemetlen meglepetés érte.

Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek

„Már a rajtzónában álltunk, amikor szólt Botka Dávid, hogy a jobb első kerekünk leeresztett. Pedig nem sokkal korábban ellenőriztük, még csökkentettem is a guminyomást. Akkor minden rendben volt, a rajt előtti pillanatokban azonban lapos volt a kerekünk. Csak arra maradt idő, hogy fújjak bele egy kis levegőt, és már indultunk is. Körülbelül a szakasz feléig kitartott az abroncs, onnantól azonban felnin mentünk” – mondta Szőke, s a történtek fényében szinte csoda, hogy alig több, mint 24 másodpercet veszített a páros a defekttel, amivel a második helyre csúszott vissza.

Lehetett volna rosszabb is… Sajnos lett is – rögtön a következő szakaszon.

„Valamivel gyorsabban érkeztünk abba az ominózus kanyarba, mint az előző körben, későn láttam meg a murvás felhordást, amelyen megcsúszott az autó… – idézte fel a történteket ifjabb Tóth. –   Nekicsúsztunk egy betontalapzatnak, ami kiütötte a jobb hátsó futóművet. Nagyon sajnálom, mert a Peugeot beállításai tényleg elképesztően jól sikerültek, remekül lehetett irányítani az autót, a csúszós aszfaltfelületen is nyugodt maradt a hátulja. Gumit is jól választottunk, szóval minden adott volt a sikerhez. Sajnálom, hogy végül nem jött össze…”

Jó hír, hogy mostantól további aszfaltos futamok jönnek, amelyeken ifjabb Tóth és Szőke – akiknek a jelek szerint nagyon fekszik ez a talajtípus – remélhetőleg újra a győzelemért harcolhat.

Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek
 
Kulcsszavak: autósport, ifjabb Tóth János, Peugeot Total Hungária Rallye Team, Rallye
 
A világ legfiatalabb női pilótájaként versenyezhet GT-sorozatban Keszthelyi Vivien A világ legfiatalabb női pilótájaként versenyezhet GT-sorozatban Keszthelyi Vivien Dakar 2013 - Nasszer al-Attijah sikere, Szalay Balázs 19. Dakar 2013 - Nasszer al-Attijah sikere, Szalay Balázs 19. A Ford Chip Ganassi Racing csapat készen áll, hogy visszatérjen a Circuit of the Americas versenypályára A Ford Chip Ganassi Racing csapat készen áll, hogy visszatérjen a Circuit of the Americas versenypályára Kettős győzelem a Citroën Racing Magyarországi mérlege Kettős győzelem a Citroën Racing Magyarországi mérlege Három verseny után 2. az Eb-n Szabó Krisztián Három verseny után 2. az Eb-n Szabó Krisztián
 
A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei

A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei

2016. július 30.
A Dunlop csapatai újabb nagyszerű sikerként könyvelhetik el az endurance világbajnokság, vagyis a FIA World Endurance Championship (WEC) hétvégén, Németországban rendezett negyedik futamán elért eredményüket, hiszen rengeteg pontot sikerült szerezniük.
Részletek

A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei

A Dunlop csapatai szombaton a négy kategóriában összesen három pole pozíciót szereztek, majd a futamokon három győzelmet és hat dobogós helyezést söpörtek be.

LMP1 privát csapatok

Imperatori, Kraihamer és Tuscher 13-as számú Rebellion R-One-ja ért be elsőnek; ugyan pole pozícióból indultak, a siker egyáltalán nem volt garantált a futam első két órájában, hiszen a Rebellion Racing csapat másik autója és a ByKolles csapat szintén Dunlop abroncsokkal felszerelt CLM-je is vezető pozícióba került. Később a két Rebellion-autó felváltva vezetett, míg a 13-as autó a testvérautójánál, a 12-es Rebellionnál fellépett motorprobléma miatt előnyhöz jutott a futam végén. A Le Mans-i győzelemmel szerzett dupla pontokkal a 12-es Rebellionnak még mindig óriási a pontelőnye.

LMP2

Az első helyről induló 26-os G-Drive Racing csapat szoros küzdelemben sokáig vezetett és ők futották a legjobb köridőt is, az Oreca váltóproblémája miatt azonban kiestek, így 178 körből összesen 15-ben már a Strakka Racing csapata került az élre. A verseny utolsó félórájában a Strakka Racing versenyzője, Johnny Kane 34 másodperc előnyt szerzett, végül azonban lemaradt, így a Gibsonnal – mindössze 0,071 másodperces különbséggel – csak a negyedik helyre került.

A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei

Az élmezőny legjobbjának az utolsó 89 körben vezető Le Mans-i győztes, a 36-os Signatech Alpine csapat bizonyult a Menezes, Lapierre, Richelmi triónak köszönhetően. Utánuk az RGR Sport by Morand csapat Ligier-je következett 16 másodperc lemaradással; az autónak végig sikerült tartania lendületes, egyenletes tempóját. A verseny hat leggyorsabb pilótája mind az LMP2 kategória versenyzői közül került ki, akik öt különböző csapat színeiben versenyeztek, négy különböző autó volánja mögött (Oreca, Alpine, Gibson és Ligier – mindegyik Dunlop abronccsal felszerelve). A bajnokságban így a Signatech Alpine csapat vezet az RGR Sport by Morand előtt, a harmadik pedig jelenleg a G-Drive Racing.

LMGTE


Az LMGTE Am kategória győztese a Dalla Lana, Lauda és Lamy vezette 98-as Aston Martin lett – a szezon első négy futama során ez már a második győzelmük. A csapat a futam félidejénél vette át a vezetést, behozva ezzel a lemaradást, melynek köszönhetően félperces előnnyel végeztek a kategória második csapata előtt. Az LMGTE Pro kategóriában a 95-ös Aston Martin Vantage volánja mögött Nicki Thiim és Marco Sørensen 170 körből 83-at vitt, de pozíciójukat a virtuális safety car idején vesztett idő miatt nem tudták tartani. A csapat végül a harmadik helyre került, hat dobogós helyezést és ezen belül két első helyezést biztosítva ezzel az Aston Martin/Dunlop csapatnak a négy futamon. A 95-ös rajtszámú autó (LMGTE Pro kategória) harmadik – mindössze öt ponttal lemaradva az első csapat mögött –, testvérautója pedig 97-es rajtszámmal az ötödik helyen áll a tabellán. A 98-as autó (LMGTE Am kategória) jelenleg második.

A Dunlop csapatok németországi WEC-győzelmei, dobogós helyei

Mike McGregor, a Dunlop teszteléssel és pályával kapcsolatos feladatokért felelős vezetője a következőket nyilatkozta:

„A WEC bajnokságon való részvétel mindig hatalmas sikert jelent: csapataink mind a négy kategóriában fantasztikusan teljesítettek a mai nap során. Nagy öröm volt ismét a dobogón látni az RGR csapat Ligier-jét a silverstone-i győzelem után, de az Alpine lendületes, egyenletes előrehaladásával kétség nélkül kiérdemelte az első helyet. Sajnálom, hogy a G-Drive/Jota az időmérőn és a verseny során mutatott teljesítménye sem volt elég az eredményességhez, a Strakka viszont lenyűgöző volt a hétvégén, sikerült újra visszakerülniük a körforgásba. A ByKolles csapat élre törése szintén óriási pozitívum, érdekes lesz majd látni, ahogy az év hátralévő részében kibontakozik az LMP1-kategória privát csapatai közötti hármas küzdelem. Nagyon örülök, hogy immáron másodszorra győzhettünk az Aston Martin csapattal. Nem könnyű belevágni egy új projektbe, az egyre újabb és újabb pozitív eredmények azonban rendkívül megnyugtatóak.”

Kulcsszavak: autósport, Dunlop, németország, World Endurance Championship
 
Az Audi a DTM legjobb gyártója 2014-ben Az Audi a DTM legjobb gyártója 2014-ben Teljesen új Shell üzemanyagokkal és kenőanyagokkal indul a Scuderia Ferrari F14T Forma-1-es autója Teljesen új Shell üzemanyagokkal és kenőanyagokkal indul a Scuderia Ferrari F14T Forma-1-es autója Jean Alesi a valaha volt legjobb Hamiltont látta az idén Jean Alesi a valaha volt legjobb Hamiltont látta az idén Hatfutamos európai szériává bővült a Lotus női versenysorozata Hatfutamos európai szériává bővült a Lotus női versenysorozata A Super Bowlon mutatkozott be a Nissan GT-R LM NISMO A Super Bowlon mutatkozott be a Nissan GT-R LM NISMO
 

Találatok száma: 717 Megjelenítve: 191 - 200