Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 805 Megjelenítve: 311 - 320
Michelisz harmadik a portugáliai fő futamon

Michelisz harmadik a portugáliai fő futamon

2016. június 26.
Michelisz Norbert, a Honda gyári csapatának magyar pilótája harmadikként fejezte be a fő futamot a túraautó-világbajnokság (WTCC) idei szezonjának hetedik állomásán, a portugáliai Vila Realban.
Részletek

Michelisz harmadik a portugáliai fő futamon

Michelisz Norbert, a Honda gyári csapatának magyar pilótája harmadikként fejezte be a fő futamot a túraautó-világbajnokság (WTCC) idei szezonjának hetedik állomásán, a portugáliai Vila Realban.

A 31 éves magyar versenyző a sorozat honlapja szerint márkatársa, a hazai közönség előtt szereplő Tiago Monteiro és a Citroën francia pilótája, Yvan Muller mögött futott be harmadikként.

Az első futamon Michelisz a nyolcadik pozícióban zárt.

A sorozat augusztusban Argentínában folytatódik.

Michelisz harmadik a portugáliai fő futamon

Kulcsszavak: autósport, michelisz, wtcc
 
Michelisz harmadik a portugáliai fő futamon SKYACTIV-D dízel Mazda6 nyert Indianapolis-ban Michelisz harmadik a portugáliai fő futamon Idényzáró bajnoki a Hungaroringen Május elsején harmadszor Budapesten, Räikkönennel és Kvjattal a Nagy futam Május elsején harmadszor Budapesten, Räikkönennel és Kvjattal a Nagy futam Herczig Norbert és Ferencz Ramón balesettel fejezte be a Portugál Rallyt Herczig Norbert és Ferencz Ramón balesettel fejezte be a Portugál Rallyt A Peugeot Sport bemutatta az új Peugeot 3008DKR Maxit A Peugeot Sport bemutatta az új Peugeot 3008DKR Maxit
 
Hazai pályán az Audi Sport a DTM-ben

Hazai pályán az Audi Sport a DTM-ben

2016. június 24.
Le Mans 24 órás versenyét követően a következő hétvégén (június 25-26.) már ismét minden a DTM körül forog az Audi Sport háza táján, a program pedig a szezon csúcspontja Nürnbergben, a Norisringen.
Részletek

 Hazai pályán az Audi Sport a DTM-ben

Az idény egyetlen városi futamán hazai pályán játszik az Audi Sport. „Ezért jövünk mindig szívesen ide, s természetesen a különleges hangulat miatt” – mondta Dieter Gass, az Audi Sport DTM-igazgatója.

„Annál fájdalmasabb számunkra, hogy már jó ideje nem tudtunk nyerni a Norisringen. A sok Audi-rajongó, akik az idén is eljönnek Nürnbergbe, mindenesetre megérdemlik, hogy végre Audi-győzelmet lássanak – még ha, mint mindig, különösen nehéz is lesz.“

Az Audi-pilóták legutóbbi diadala a Dutzendteich és a labdarúgó-stadion között húzódó, 2,3 kilométeres városi pályán immár 14 esztendővel ezelőttre datálódik, a francia Laurent Aiello ugyanis kompakt Audi TT versenygépével 2002-ben „csípte el” a célegyenesbe vezető kanyarban Bernd Schneidert, a Mercedes-Benz pilótáját, s nyerte meg a futamot.

 Hazai pályán az Audi Sport a DTM-ben

„Ez az a verseny, amit nagyon szeretnék megnyerni” – nyilatkozta Mattias Ekström. „Egyszer már elsőként értem ugyan célba, de nem tarthattam meg a serleget. Az idén ismét megpróbálom elhódítani, de ezúttal is nagyon szoros versenyre számítok.”

Ekström már sok kemény küzdelmet ért meg Nürnbergben, ám „A Norisring királya” mégis valaki más: Jamie Green eddig összesen négy diadalt ünnepelhetett Nürnbergben, ahol már az Audi színeiben is a dobogóra állhatott. Green azonban nem csupán ezért kedveli e városi pályát. „Ha izgalmas versenyről és kemény előzésekről van szó, a Norisring kétségkívül a legjobb pálya” – véli a brit pilóta. „Ez már az állítható DRS szárnyak előtt is érvényes volt, most pedig még inkább igaz. A pálya elsősorban a fékezésekről, a lassú kanyarokról és a kisebb leszorító erőről szól, mégpedig úgy, ahogyan a DTM-re egyébként nem jellemző. Mivel csak egyenesekből és különösen lassú kanyarokból áll, a Norisringen jobban megközelíthető az elöl haladó autó, így a párharcok is keményebbek és izgalmasabbak, mint a DTM bármely más pályáján. A szurkolók sokasága teremtette hangulat garantáltan gondoskodik a libabőrről, különösen nekünk, az Audi pilótáinak.”

Előrejelzésekbe aligha mer bocsátkozni bárki is a DTM idei szezonjára, az első hat futam ugyanis hat különböző győztest hozott, de az első rajthelyeken is hat pilóta osztozott. A tabella első és hatodik helyezettjét mindössze 15 pont választja el egymástól, s Mattias Ekström (46 pont), Jamie Green (45 pont) és Edoardo Mortara (44 pont) egyaránt az első hat tagja.

 Hazai pályán az Audi Sport a DTM-ben

2015-ben a Norisring teljes mezőnye 0,625 másodpercen belüli különbséggel zárta a vasárnapi időmérőt. „Az idén még szorosabb a DTM mezőnye, az eredmények pedig aligha jósolhatók” – hangsúlyozta Dieter Gass. „Nem lepne meg, ha az idén mindenki fél másodpercen belüli eltéréssel teljesítene. Egyértelmű, hogy a Norisringen mindenekelőtt a fékeknek és hűtésüknek kell rendben lennie – s természetesen a végsebességnek.”

Az ARD mindkét futamot élőben közvetíti „egyes” csatornáján (szombaton 13:00, vasárnap 12:45 órától). Az Audi Sport TT Cup szintén két futamot rendez a Norisringen, amelyek a SPORT1+ programján és a www.audimedia.tv oldalon követhetők élőben.

Kulcsszavak: Audi Sport, autósport, DTM
 
Hazai pályán az Audi Sport a DTM-ben Ázsiai turné kezdete: Négy Citroën C-Elysée WTCC sorakozik majd fel a rajthoz José María López ismét világbajnok! José María López ismét világbajnok! Magyar Nagydíj - Perez nagy bukása indította a hétvégét Magyar Nagydíj - Perez nagy bukása indította a hétvégét Folytatódnak a fejlesztések: új motor-elektronikát tesztel Nogaroban Kiss Norbi! Folytatódnak a fejlesztések: új motor-elektronikát tesztel Nogaroban Kiss Norbi! Dobogóra állhatott az Audi TT Cupban a magyar pilóta Dobogóra állhatott az Audi TT Cupban a magyar pilóta
 
A Pannónia Ringen folytatódik a Swift Cup Europe 2016

A Pannónia Ringen folytatódik a Swift Cup Europe 2016

2016. június 23.
Egy hosszabb kihagyás után, június 23-26. között a Pannónia Ringen tér vissza a Suzuki Swift Cup Europe mezőnye, hogy ismét összemérje erejét, és látványos versenyzéssel szórakoztassa a nézőket.
Részletek

Pannónia Ringen folytatódik a Swift Cup Europe 2016

Egy hosszabb kihagyás után, június 23-26. között a Pannónia Ringen tér vissza a Suzuki Swift Cup Europe mezőnye, hogy ismét összemérje erejét, és látványos versenyzéssel szórakoztassa a nézőket.

A körülmények nem a legideálisabbak, hiszen forró kánikula tombol, így az autóknak és a versenyzőknek is elég nagy kihívás lesz a két napos versenyhétvége, és az azt megelőző két napos szabadedzés.

Borsi Gergő, habár még nem versenyzett soha a Pannónia Ring versenypályán, bizakodva várja a hétvégét, hiszen egy új pálya mindig új reményeket tartogat!

Pannónia Ringen folytatódik a Swift Cup Europe 2016A Red Bull Ringen elért Senior győzelem pedig önbizalmat adott neki ahhoz, hogy még magabiztosabban rója a köröket, az ostffyasszonyfai pályán.

Az osztrák és a magyar mezőny ismét együtt indul ezen a hétvégén; az időmérő edzés szombaton, a két futam pedig vasárnap kerül lebonyolításra.

Kulcsszavak: autósport, Borsi Motorsport, Pannónia Ring, Swift Cup Europe
 
A Pannónia Ringen folytatódik a Swift Cup Europe 2016 A SEAT a túraautó világbajnokságban Magyarországon új kihívás vár a Polestar Cyan Racing csapatra, amint hatályba lép a súlykompenzáció Magyarországon új kihívás vár a Polestar Cyan Racing csapatra, amint hatályba lép a súlykompenzáció Négy BMW-pilóta végzett az első tízben a DTM szezonnyitójának mindkét futamán Négy BMW-pilóta végzett az első tízben a DTM szezonnyitójának mindkét futamán A következő szezonban visszatér egykori diadalainak helyszínére a Peugeot A következő szezonban visszatér egykori diadalainak helyszínére a Peugeot Dakar - Viharos érkezés Bolíviába Dakar - Viharos érkezés Bolíviába
 
Pannónia-Ring: Hőség és a megfelelő gumitaktika

Pannónia-Ring: Hőség és a megfelelő gumitaktika

2016. június 22.
Elérkeztünk a Hankook Racer Cup harmadik versenyblokkjához, amelynek ezúttal a sokak számára kedves Pannónia-Ring ad otthont.
Részletek

Pannónia-Ring: Hőség és a megfelelő gumitaktika

A június utolsó hétvégéjén megrendezett viadalon ismét három megmérettetésen teljesít az újoncokkal bővült mezőny, ahol az előrejelzések szerint nemcsak a hőség nehezíti a versenyzők dolgát, hanem a komoly fejtörést okozó gumitaktika és a kevés előzési lehetőség.

Kezdjük magával a pályával, ami sokaknak egy vadonatúj helyszín. A Pannónia-Ring rajtját egy tempós jobb kanyar követi, ami majd a pozíciók kiválasztásánál kap jelentőséget, nehéz lesz előzni, hiszen nincsenek klasszikus előzési pontok. További érdekessége, hogy a pálya szélén nagyon sok helyen kavicsos bukótér van, ezért akár már egy kisebb hiba, lesodródás is könnyen jelentheti a verseny végét.

A Pannónia-Ring három megmérettetését hat darab abroncsból kell megoldaniuk a pilótáknak, ami azért sem lesz könnyű, mert a többi pályához képest sokkal érdesebb és jobban fogyasztja a gumikat. Az időmérőt és az első-két versenyt ugyanazzal a garnitúrával kell megtenni, csak a második futam után cserélhetnek két abroncsot. Így az is lehet már egy nyerő taktika, ha adott esetben valaki megpróbálja beosztani a gumikat, hogy a következő viadalra minél jobb állapotban maradjanak.

Pannónia-Ring: Hőség és a megfelelő gumitaktika

A Pannónia-Ringre a mezőny létszáma ismét tovább növekedett, a Swifteknél már 15 autó várja a jövő pénteki rajtot, emellett a Lotusosokhoz két tesztpilóta is csatlakozik. Az újoncokról sem szabad megfeledkeznünk, teljesen „zöldfülűként” érkezik Kovács Zoltán, míg Maricsek Miklóst a rali világában egy rutinos rókaként tartanak számon, kíváncsian várjuk, most mire lesznek képesek.

A bajnokság tekintetében öt futamon vagyunk túl, és a java még csak most következik: Nyolc viadal vár még a versenyzőkre, jelenleg a bajnokság élén álló Báldi Gergő, ismét esélyesként érkezik. Boldizs Bence biztos nem hagyja szó nélkül a pontgyűjtést, hiszen sikeres hungaroringi viadalán, ő is komolyan a lovak közé csapott. Kismarty-Lechner Gábor egy kiegyensúlyozott versenyzéssel bérelte ki magának a biztos második helyet, őt kissé leszakadva egy népesebb csapat követ.

A következő hétvégén tehát ismét be kell osztani nemcsak az abroncsokat, hanem az autókat és az energiákat is. Egy többesélyes versenynek nézünk elébe, ahol pénteken, szombaton és vasárnap is lesz egy-egy megmérettetés, amire minden érdeklődőt szeretettel várnak!

Pannónia-Ring: Hőség és a megfelelő gumitaktika

Kulcsszavak: autósport, Hankook Racer Cup, Pannónia Ring
 
Pannónia-Ring: Hőség és a megfelelő gumitaktika Bahreini Nagydíj - Massa volt a leggyorsabb az első gyakorláson 2018-tól a Pirelli visszatér a rally világbajnokságba 2018-tól a Pirelli visszatér a rally világbajnokságba A Nissan a GT-R LM Nismo-val visszatér Le Mans-ba A Nissan a GT-R LM Nismo-val visszatér Le Mans-ba Oldalkocsis Motorkerékpár Világbajnokság volt hétvégén a Pannónia-Ringen Oldalkocsis Motorkerékpár Világbajnokság volt hétvégén a Pannónia-Ringen 3 futamgyőzelmet ünnepelhetett az OXXO Hungary Truck Racing Team pilótája a Nürburgringen! 3 futamgyőzelmet ünnepelhetett az OXXO Hungary Truck Racing Team pilótája a Nürburgringen!
 
Tim Gábor Csehországban is győzött!

Tim Gábor Csehországban is győzött!

2016. június 20.
Tim Gábor rendkívül viszontagságos időszakot követve érkezett a csehországi Autodrom Most pályára, ahol a Skoda Octavia Cup harmadik versenyhétvégéjét rendezték.
Részletek

Tim Gábor Csehországban is győzött!

Akik követik az Apex Racing pilótájának idei szezonját, tudhatják, az utolsó pillanatban sikerült a hétvégéhez szükséges forrást előteremteni, sokáig úgy tűnt, Tim kihagyja ezt a hétvégét, sőt az egész szezont befejezi.

Az, hogy a harmadik hétvégén is versenyezhetett rendkívül fontos volt, mert a bajnokság élén érkezett Csehországba. Négy versenyen háromszor győzedelmeskedett, és az összes futamon dobogón állt. 25 pont előnye Tomas Pekar előtt már megnyugtatónak tűnt, igaz, a bajnokság neheze csak most következett.

A harmadik fordulóra 16 pilóta adta le a nevezését, köztük a Formula 1-ből ismert Tomas Enge, aki a Le Mans-t is többször teljesítette. Ezen a hétvégén állt először rajthoz Filip Sladecka is, Őt az FIA ETCC-ből ismerhetik a szurkolók.

Tim Gábor Csehországban is győzött!

A szombaton megrendezett időmérés nem úgy alakult, ahogy Tim Gábor eltervezte, az autó kasznija egy sérülés miatt beleért a gumiba, és többször a boxba kellett hajtania. Végül a negyedik lett, az időmérést Tomas Enge nyerte, megmutatva, nem volt véletlen, hogy az F1-et is megjárta.

Az első futamon Tim jól kezdett. Már a rajt után feljött a második helyre, és a futamot vezető Tomas Pekar-t támadta a második körben. A célegyenes végén be is bújt a cseh pilóta mellé, de az autójából füst szállt fel, és elgyengült az autója. Megtorpanását kihasználta Michael Vorba és megelőzte a bajnokságot vezető magyar pilótát. Tim nem is tudott visszatámadni, csak bekísérni tudta két ellenfelét a harmadik helyen.

Vasárnapi második futamon a fordított rajtrácson az ötödik helyről indulhatott Tim, és nagyon jól kapta el a rajtot. Elment Enge mellett, és egészen a második helyig kapaszkodott fel. A második körben átvette a vezetést, elment a lengyel Adam Rzepecki mellett, ám az előzéskor elfékezte a gumiját.

Tim Gábor Csehországban is győzött!

Ahogy az első versenyen is, újra Pekar és Vorba volt a kihívó, hamar felzárkóztak a gumijaival küzdő Tim Gáborra. A magyar pilóta nem adta fel, és végig védekezett, közel 10 körön keresztül. A két cseh nem is talált rajta fogást, így Tim Gábor megnyerte a futamot.

Az idei hat verseny mindegyikén dobogóra állt, és ez volt a negyedik futamgyőzelme. Amennyiben sikerül megfelelő hátteret találnia a pilótának és menedzsmentnek, 22 pontos előnyből várja a folytatást Tim Gábor.

"Már az is csoda, hogy itt voltunk ezen a hétvégén. Ebben nagy köszönet illeti a csapatot is, hisz az Apex Racing nélkül nem sikerült volna. Borzalmas érzés, hogy hiába versenyzünk sikeresen, nehezen találunk támogatókat. De nem panaszkodom, most szeretném csak ezt a hétvégét élvezni. Nem volt a levegőben, hogy esélyesek leszünk a futamgyőzelemre, remélem megleptük a riválisainkat. Ez az Ő hazai pályájuk volt, ahogy én a Hungaroring-en ismertem minden métert, most a cseh pilóták voltak előnyben. Nagyon nehéz volt. Pont emiatt úgy érzem ez a mai futamgyőzelem talán karrierem eddigi legfontosabb győzelme volt. Kicsit pihenünk, és fejben készülünk a következő hétvégére. Tudom, közel sem biztos, hogy ott leszünk, de remélem újra és újra csoda történik. Fantasztikus érzés volt olvasni a barátok, szurkolók támogatását, nem is gondolják mennyi erőt és pluszt adnak!" - nyilatkozta Tim a hétvége után.

Tim Gábor Csehországban is győzött!

Kulcsszavak: Apex Racing Team, autósport, csehország, Skoda Octavia Cup, tim gábor
 
Tim Gábor Csehországban is győzött! Dakar 2013 - Szalayék a 26. helyen állnak Tim Gábor Csehországban is győzött! Teljesen új Shell üzemanyagokkal és kenőanyagokkal indul a Scuderia Ferrari F14T Forma-1-es autója Az új generációs i20 WRC dobogós helyezéssel indította a 2016-os WRC évadot Az új generációs i20 WRC dobogós helyezéssel indította a 2016-os WRC évadot Tim Gábor Csehországban is győzött! Brit Nagydíj - Rosberg nyert, Vettel kiesett A Toyota elsöprő győzelmet aratott a 2016-os Selyemút Rallyn A Toyota elsöprő győzelmet aratott a 2016-os Selyemút Rallyn
 
Yvan Muller a Moszkvai Esőben is a pódiumon

Yvan Muller a Moszkvai Esőben is a pódiumon

2016. június 15.
Az időmérőkhöz hasonlóan a Moscow Raceway versenypályán megrendezett FIA WTCC világbajnoki futamokra is rányomta bélyegét a kedvezőtlen időjárás.
Részletek

Yvan Muller a Moszkvai Esőben is a pódiumon

A nyitófutamon megszerzett harmadik helyével ezúttal Yvan Muller érte el a legjobb eredményt Citroën C-Elysée WTCC-jével. Bár ezen a hétvégén nem sikerült győzniük, a Citroën és José María López még tovább növelte előnyét a konstruktőrök és a pilóták versenyében. A fenyegető fellegek ellenére a Moscow Raceway pályája teljesen száraz volt, amikor az autók elindultak, hogy felsorakozzanak a nyitófutam rajtrácsán. A felvezető kör során aztán leszakadt az ég, így a szervezők kénytelenek voltak elhalasztani a rajtot. A várakozás idején a versenyzők esőgumira váltottak, a mérnökök pedig elvégezték a szükséges beállításokat.

A piros lámpák kialvásakor Tiago Monteiro került az élre, a második pozícióból remekül rajtoló Yvan Muller, valamint Mehdi Bennani előtt. José María López is gond nélkül csatlakozott az élbolyhoz: ő a negyedik helyen autózott.

Néhány kanyar után azonban Yvan Muller átvette a vezetést, Monteiro pedig Bennani és López ostromának is kénytelen volt engedni, így a három Citroën C-Elysée WTCC került az élre.

Yvan Muller a Moszkvai Esőben is a pódiumon

Ez az állapot azonban nem tartott sokáig: Gabriele Tarquini ugyanis – José María Lópezt kicsit meglökve – megszerezte magának a harmadik helyet. Nemsokára Nick Catsburg is követte példáját, mikor is Tarquini már Mullert ostromolta, miután maga mögé utasította Bennanit.

Az éllovasok között öt kör után került sor helycserére, nem sokkal később pedig Yvan pozícióját már Catsburg fenyegette. Ekkor Mehdi Bennani hagyott egy kis helyet, amely éppen elég volt Pechito Lópeznek a negyedik hely megszerzéséhez.

Catsburg kicsivel a féltávot követően előzte meg Mullert, s került ezzel második pozícióba, López pedig Valentének volt kénytelen átengedni negyedik helyét. A Citroën Total csapat pilótáinak ezután már egészen a célig sikerült tartaniuk pozíciójukat. Dobogós helyével Yvan Mullernek sikerült ezen körülmények között a legtöbbet kihoznia magából és autójából, értékes pontokat szerezve ezzel csapatának.

A fő futamot megelőző rövid szünetben aztán újabb zápor zúdult az orosz versenypályára, így továbbra sem volt kérdés, hogy esőgumikkal kell folytatni a versenyt. A Citroën C-Elysée WTCC pilóták ezúttal is jól rajtoltak: Yvan Muller és José María López a hatodik, illetve hetedik pozícióból fordulhatott rá az első kanyarra. A versenytársakkal szemben azonban – tapadási problémák miatt – egyre kevésbé tudták állni a sarat, így három kör után López, Bennani és Muller már csak a hetedik, nyolcadik, illetve tizedik helyet tudhatta magáénak.

Yvan Muller a Moszkvai Esőben is a pódiumon
 
A verseny előrehaladtával az aszfalt egyre szárazabb lett, anélkül, hogy a versenyzők slick gumikra válthattak volna. A Citroën C-Elysée WTCC pilóták sem akartak kockáztatni, hogy a kedvezőtlen időjárási körülmények között a lehető legjobb eredményeket tudják elérni. José María López nyolcadikként haladt át a kockás zászló alatt, Mehdi Bennani pedig a tizedik helyen végzett Yvan Muller előtt, aki ezúttal nem gyűjtött újabb pontokat.

A Citroën ez után a kissé „felhős” hétvége után is stabilan – 172 pontos előnnyel – őrzi vezető pozícióját a világbajnoki tabellán. A pilóták versenyében José María López még tovább – immár 105 pontra – növelte előnyét Mehdi Bennanival szemben. Yvan Muller az ötödik helyen áll, alig kilenc ponttal elmaradva a két másodiktól. Ezek a számítások már a Honda csapat marrakech-i kizárásának figyelembevételével készültek.

Kulcsszavak: autósport, C-Elysée, Citroen Total WTCC Team
 
Tassi Attila képviseli az új generációt a TCR-ben a B3 Racing csapatával Tassi Attila képviseli az új generációt a TCR-ben a B3 Racing csapatával Yvan Muller a Moszkvai Esőben is a pódiumon Teljesen új Shell üzemanyagokkal és kenőanyagokkal indul a Scuderia Ferrari F14T Forma-1-es autója Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye A Citroën ma leplezi le a megújult C-Elysée-t A Citroën ma leplezi le a megújult C-Elysée-t Yvan Muller a Moszkvai Esőben is a pódiumon A BMW-s Wittmann nyerte a DTM magyarországi futamát
 
Kiss Norbi megszerezte a Tankpool24 Racing Team első időmérő- és futamgyőzelmét!

Kiss Norbi megszerezte a Tankpool24 Racing Team első időmérő- és futamgyőzelmét!

2016. június 13.
Egyre jobban működik az új fejlesztésű Mercedes versenykamion Norbi alatt. Jól alakultak a szabadedzések is pénteken, amikor a csapat új motor programokat tesztelt Norbival, és sikerült is fejlődést elérni. Az két szabadedzésen Norbi a 2., és 4. legjobb időt tudta autózni.
Részletek

Kiss Norbi megszerezte a Tankpool24 Racing Team első időmérő- és futamgyőzelmét!

Ami azonban szombaton történt arra Norbi és a csapat sem számított. Az időmérő edzésre mindenkinek felkerültek az új gumik, ezekkel még jobban működött a kamion, és Norbi a Q1-ben a legjobb időt futotta, de itt még nem szoktak 100%-on menni a pilóták. Azonban a Superpole-ban Norbi is tudott javítani az idején 0.5 másodpercet, amivel sikerült megszerezni a csapat és Norbi első Mercedes időmérő edzés győzelmét Adam Lacko előtt, több mint 2 tizedmásodperc előnnyel.

A futamon a rajt volt a legnehezebb pillanat, az még gyenge pontja az új autónak, de Norbinak kis szerencsével sikerült megtartani az első helyét, és onnantól egészen magabiztosan, 2-3 másodperces előnnyel sikerült rajt-cél győzelmet szerezni.

"Nagyon váratlan, de nagyon örülök, még mindig nem tudom elhinni. Rendben, kicsit kedvez a pálya a csomagnak amivel jelent pillanatban rendelkezünk, csak egy olyan egyenes van ahol kis sebességről egészen 160-ig kell gyorsítani, ott még mindig sokat veszítünk. De összeségében sokat javult a motort vezethetősége az utóbbi fejlesztéseknek köszönhetően, ezért a technikás részeken már nagyon jól tudok menni, és a kanyarokban nagyon működik az új autó. Büszke vagyok hogy már ilyen hamar sikerült ilyen jó eredményt elérni. Erőből időmérő edzés, és első futam győzelem. Nagyon megérdemli ez a csapat az elmúlt évek nehézségei után és örülök hogy én lehetek az egyik pilóta ennek az új időszámításnak a kezdetén." - mondta Norbi

Kiss Norbi megszerezte a Tankpool24 Racing Team első időmérő- és futamgyőzelmét!
Kulcsszavak: autósport, Kiss Norbert, versenykamion
 
Kiss Norbi megszerezte a Tankpool24 Racing Team első időmérő- és futamgyőzelmét! Dakar 2013 - Szalayék a 26. helyen állnak Kiss Norbi megszerezte a Tankpool24 Racing Team első időmérő- és futamgyőzelmét! Gyári fejlesztésű Hondával versenyez Michelisz Timo Glock vezényletével érkezik Magyarországra a DTM mezőnye Timo Glock vezényletével érkezik Magyarországra a DTM mezőnye Féktávok versenye Féktávok versenye Háromból két DTM-címet az Audi nyert el Háromból két DTM-címet az Audi nyert el
 
Michelisz Norbert harmadik lett Moszkvában

Michelisz Norbert harmadik lett Moszkvában

2016. június 13.
Előbb a tizedik, majd a harmadik helyen zárt Michelisz Norbert, a Honda gyári csapatának magyar pilótája a túraautó-világbajnokság (WTCC) idei szezonjának hatodik állomásán, Moszkvában.
Részletek

Michelisz Norbert harmadik lett Moszkvában

A 31 éves magyar versenyző hivatalos honlapjának beszámolója szerint az első futamon a hatodik helyről indult, de mivel szabálytalanul áll fel a rajtnál, boxutca-áthajtásos büntetést kapott, végül tizedikként zárt, amiért egy pontot kapott.

A második futamot az ötödik pozícióból kezdte és harmadikként ért célba, ezzel 16 pontot gyűjtött. Előbb az olasz Gabriele Tarquini, majd a holland Nicky Catsburg végzett az élen.

A Zengő Motorsport versenyzője, Ficza Ferenc előbb a 15., majd a kilencedik helyen zárt, ráadásul a második futamon ő futotta a leggyorsabb kört.

A világbajnoki pontversenyt a címvédő argentin José María López vezeti 209 ponttal, Michelisz az ötödik 89 ponttal.

A túraautó-vb idénye két hét múlva Portugáliában folytatódik.

Michelisz Norbert harmadik lett Moszkvában

Kulcsszavak: autósport, michelisz, moszkva, wtcc
 
Michelisz Norbert harmadik lett Moszkvában Próbáld ki magad egy verseny BMW kormánya mögött Michelisz Norbert harmadik lett Moszkvában Szikszón épül az új Hungaroring Keszthelyi Vivien nemzetközi versenyakadémia támogatásával indul Keszthelyi Vivien nemzetközi versenyakadémia támogatásával indul Michelisz Norbert harmadiként végzett  a WTCR portugáliai versenyén Michelisz Norbert harmadiként végzett a WTCR portugáliai versenyén A NIT és az OXXO Hungary Truck Racing Team hosszú távú együttműködést írt alá A NIT és az OXXO Hungary Truck Racing Team hosszú távú együttműködést írt alá
 
Folytatódnak a fejlesztések: új motor-elektronikát tesztel Nogaroban Kiss Norbi!

Folytatódnak a fejlesztések: új motor-elektronikát tesztel Nogaroban Kiss Norbi!

2016. június 09.
A bíztató kezdet után, izgatottan várja a Tankpool24 csapata és Kiss Norbi kétszeres Európa-bajnokunk az ETRC szezon 3. versenyhétvégéjét a dél-franciaországi Nogaroban.
Részletek

Folytatódnak a fejlesztések: új motor-elektronikát tesztel Nogaroban Kiss Norbi!

A Misanoban debütáló új építésű versenykamion még fejlesztés alatt áll, de már most látszik, hogy ha megkapja új motorját biztosan az élmezőnybe ér vele Norbi. Mi sem bizonyítja ezt, mint az, hogy az olaszországi versenyhétvégről Misanoból egy dobogós 3. helyezéssel és szép eredményekkel térhetett haza Európa-bajnokunk.

„Nagy öröm volt a dobogó, de talán még nem tartunk stabilan ott, kellett hozzá kis szerencse és az eső. Fejlesztünk tovább. Misano után, az utazást beleszámítva alig egy hét áll a csapatok rendelkezésére, így fizikai változtatásokra nem volt idő, de a háttérben folyik a munka a motorral. Új motor programot fogunk tesztelni Nogaroban, amely remélhetőleg jelent majd plusz lóerőket"  - mondta Norbi.

Ezen a hétvégén, június 11-12.-én folytatódik tehát az FIA Kamion Európa Bajnokság a franciaországi Nogaroban.

Folytatódnak a fejlesztések: új motor-elektronikát tesztel Nogaroban Kiss Norbi!

Kulcsszavak: autósport, Kiss Norbert, versenykamion
 
Folytatódnak a fejlesztések: új motor-elektronikát tesztel Nogaroban Kiss Norbi! Túraautó-vb - Michelisz harmadik Moszkvában A hétvégén Zolder-ben folytatódik FIA Kamion Európa Bajnokság A hétvégén Zolder-ben folytatódik FIA Kamion Európa Bajnokság Maxime Martin a DTM második hétvégéjének legeredményesebb BMW-pilótája Maxime Martin a DTM második hétvégéjének legeredményesebb BMW-pilótája Első és második helyen végzett az ETCC Paul Ricard futamán Dusan Borkovic B3 Racing szerb pilótája Első és második helyen végzett az ETCC Paul Ricard futamán Dusan Borkovic B3 Racing szerb pilótája Folytatódnak a fejlesztések: új motor-elektronikát tesztel Nogaroban Kiss Norbi! Duna-Autó Autós Gyorsasági Bajnokság 3-4. Forduló - Bárkovics a pole után a futamgyőzelmet is megszerezte
 
‘Told neki ezerrel!’ – erre készül a Ford a Le Mans 24 órás futamon

‘Told neki ezerrel!’ – erre készül a Ford a Le Mans 24 órás futamon

2016. június 07.
A francia táj fölött eső szitált, és a Napot alacsonyan gomolygó, szürke felhők takarták el, amikor az 1966-os Le Mans 24 órás futamon három karcsú prototípus száguldott át a célvonalon.
Részletek

‘Told neki ezerrel!’ – erre készül a Ford a Le Mans 24 órás futamon

Ezzel a mondattal kezdődött 1966-ban a Ford utolsó, Le Mans-ban kiadott sajtóközleménye. Erről a versenyről szól A.J. Baime könyve, a “Go like hell!” – és a címadó mondatot Bruce McLaren süvöltötte Chris Amonnak, amikor legendás győzelmük felé robogtak. Ötven év telt el azóta, hogy a Ford GT egy hármas befutóval történelmet írt, mindhárom dobogós helyet megszerezve a világ leghíresebb hosszú távú versenyén – most pedig a Ford visszatér a diadal helyszínére.

A Ford Chip Ganassi Racing csapat négy Ford GT versenyautója ma pályára lépett Le Mans-ban a hivatalos tesztnapon. Ez az első alkalom, hogy a Ford GT rajthoz áll ezen a pályán, hogy a csapat felkészülhessen a június 18-án 15:00 órakor induló 24 órás versenyre.

“1966-ban Le Mans közönsége szemtanúja lehetett a motorsport egyik legemlékezetesebb eseményének, végigizgulva a Ford és a Ferrari öldöklő párbaját,” mondta el Bill Ford, a Ford Motor Company világszintű ügyvezető elnöke. “Most, ötven évvel később a világ annak lehet szemtanúja, ahogyan a Ford a lehető legtöbbet hozza ki autóiból e legendás futamon.”

‘Told neki ezerrel!’ – erre készül a Ford a Le Mans 24 órás futamon

A Ford GT versenyautó az új Ford GT szupersportkocsira épül – minden idők legfejlettebb sorozatgyártású Fordjára, amely valóságos tárháza a vállalat legújabb fejlesztéseinek az EcoBoost technológia, az aerodinamika és a tömegcsökkentés területén. A Ford GT arra született, hogy keményen állja a sarat a Ferrari, a Corvette, a Porsche és az Aston Martin ellen egy olyan versenyen, ami a végsőkig próbára teszi az autók sebességét, tartósságát és üzemanyag-fogyasztását.

“A vadonatúj Ford GT fejlesztése során a kezdetektől az lebegett a szemünk előtt, hogy a Ford ezzel az autóval tér majd vissza a GT-futamok világába,” nyilatkozta Raj Nair, a Ford globális termékfejlesztésért felelős alelnöke és műszaki főmunkatársa. „Elégedettek vagyunk az eddig elért eredményekkel, hiszen az autó már nyert Laguna Seca-ban, és Spa-ban másodikként ért célba. Most pedig arra készülünk, hogy Le Mans-ban is fényesen bebizonyítsuk új generációs GT-versenyautónk képességeit.”

2016-ban a Ford Chip Ganassi Racing két Ford GT-vel versenyez a FIA Hosszútávú Világbajnokságon, és két másik géppel az IMSA WeatherTech SportsCar Bajnokságon. A WEC csapat már a második futamon második helyezést szerzett a belgiumi Spa Francorchamps pályán, így a Ford mind az egyéni, mind a csapatszintű bajnokságban a második helyen szerepel.

‘Told neki ezerrel!’ – erre készül a Ford a Le Mans 24 órás futamon

Az IMSA csapat eddig négy futamon állt rajthoz, és a Ford GT hatalmas győzelmet aratott az amerikai Laguna Seca-ban. Ezzel a teljesítménnyel a Ford a harmadik helyen áll az IMSA egyéni és csapatszintű tabelláján.

“Számomra is és a Ford Chip Ganassi Racing minden tagja számára izgalmas kihívás a Le Mans-i futam – már csak a Ford 1966-os, történelmi győzelmének 50. évfordulója miatt is,” mondta Chip Ganassi. “Az idei szezonban nagyon élvezetes volt a Ford GT-vel versenyezni, Le Mans-ban pedig még erősebbek leszünk.”

A két WEC Ford GT továbbra is eddigi, 66-os és 67-es rajtszámával fut Le Mans-ban, a két IMSA-autó pedig új rajtszámokat kap (68. és 69.), hogy ezzel is tisztelegjenek a Ford 1966-os, 1967-es, 1968-as és 1969-es Le Mans-i győzelmei előtt.

Kulcsszavak: autósport, ford, Ford GT, Le Mans
 
Bemutatta 2015-ös csapatát a HELL ENERGY Bemutatta 2015-ös csapatát a HELL ENERGY Makai és Kismarty-Lechner duplázott a Slovakiaringen Makai és Kismarty-Lechner duplázott a Slovakiaringen Az új Transit Connect remek ajánlat az aktív vásárlóknak és a vállalkozóknak Az új Transit Connect remek ajánlat az aktív vásárlóknak és a vállalkozóknak Kiss Pál Tamás megnyerte a Rallycross Ob első futamát Kiss Pál Tamás megnyerte a Rallycross Ob első futamát Kiemelt partnerségi megállapodást kötött az OMV Hungária és Michelisz Norbert Kiemelt partnerségi megállapodást kötött az OMV Hungária és Michelisz Norbert
 

Találatok száma: 805 Megjelenítve: 311 - 320