Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 788 Megjelenítve: 701 - 710
Jól kezdődött Kiss Pál Tamás hazai hétvégéje

Jól kezdődött Kiss Pál Tamás hazai hétvégéje

2012. július 27.
Annak, hogy a GP3 szabad- edzése jelentette a Magyar Nagydíj abszolút nyitó ...
Részletek
Kiss Pál TamásAnnak, hogy a GP3 szabadedzése jelentette a Magyar Nagydíj abszolút nyitóprogramját a pályán, egy hátulütője is volt a fiatal pilóták számára, hiszen most nekik kellett "letakarítaniuk" a még poros aszfaltcsíkot. Ez persze Kiss Pál Tamást zavarta a legkevésbé, ő így is rendkívüli módon élvezte a vezetést hazai közönsége előtt és pozitív módon hangolt a hétvége további részére.



"Jó poros!" - vágta rá Tamás arra a kérdésre, hogy "Milyen volt az első szabadedzés a Hungaroringen?", majd hozzátette: "Túlságosan csúszott a pálya, úgyhogy nem volt az igazi, de így is élveztem nagyon. Az elején direkt vártunk húsz percet, hátha a többiek letakarítják előttünk az aszfaltot, de még 8-10 percet várhattunk volna, mert a végén kezdett rohamosan javulni a pálya, és akkor lehetett igazán jó köridőket futni. így az eredményeket most nem is kell szerintem túlértékelni, hiszen azok a pilóták végeztek elöl, akik a végére időzítették a gyorsköreiket, ráadásul ilyen poros pályán már úgy sem fogunk menni többé ezen a hétvégén."

"Az autó végre olyan volt, amilyenre régóta vágytam" - újságolta vidá man a 21 éves pilóta. "Az elejétől kezdve jól mozgott, nem volt alulkormányzottság, úgyhogy most van egy olyan kiindulási alapunk a hétvégére, ami nagyon tetszik. Persze az adatokat még most fogjuk megnézni és biztosan kell még finomítanunk a beállításokon, mivel sokat fog még változni a pálya állapota a hétvége előrehaladtával. Az utolsó kanyar újra lett aszfaltozva, úgyhogy arra számítok, hogy ott például mindenki rengeteget gyorsul majd a szombati időmérőre" - árulta el Tamás.

Kiss Pál Tamás"Az egyetlen, amit egy kicsit sajnálok, hogy a csapattársaim sajnos ismét nagyon elmaradtak tőlem minden szektorban, így valószínűleg nem tudjuk majd kölcsönösen segíteni egymást a telemetriai adatokkal, ahogy azt az élcsapatok teszik, hanem megint csak magamra és a versenymérnökömre kell hagyatkoznom a beállítások terén. A feladat tehát most sem lesz egyszerű, de én szeretem a kihívásokat és nagyon pozitív érzéssel várom a hétvége folytatását" - mondta el lelkesen a pilóta.



Kiss Pál Tamáséknak most egy egész napjuk lesz a szabadedzésen gyűjtött adatok kielemzésére, hiszen a GP3-as Magyar Nagydíj időmérő edzését szombat reggel 9 óra 45 perctől rendezik, míg az első futam 17 óra 20 perckor rajtol majd el.

További cikkek

Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon
Jenson Button: egyre jobb az autóm
Hamilton nyerte az első szabadedzést

Kulcsszavak:
 
Duna Autó Autós Gyorsasági Bajnokság IX-X-XI. Forduló  I. Synergon Kupa, 2013.10.12-13., Hungaroring Duna Autó Autós Gyorsasági Bajnokság IX-X-XI. Forduló I. Synergon Kupa, 2013.10.12-13., Hungaroring Együttműködési megállapodást kötött a Mercedes és az Ineos Együttműködési megállapodást kötött a Mercedes és az Ineos Dakar 2013 - Szalaynak nem kedvezett a szerdai lerövidítés Dakar 2013 - Szalaynak nem kedvezett a szerdai lerövidítés Kiss Norbert magasan a tabella élén a szezon felénél Kiss Norbert magasan a tabella élén a szezon felénél Versenyre készen - SEAT Leon Cup Racer 2016 Versenyre készen - SEAT Leon Cup Racer 2016
 
Hamilton nyerte az első szabadedzést

Hamilton nyerte az első szabadedzést

2012. július 27.
Lewis Hamilton, a McLaren brit pilótája nyerte a Forma-1-es Magyar Nagydíj...
Részletek
Lewis HamiltonLewis Hamilton, a McLaren brit pilótája nyerte a Forma-1-es Magyar Nagydíj pénteki első szabadedzését a Hungaroringen.

A 2008-as világbajnok mögött csapat- és honfitársa, Jenson Button végzett a második, a pontversenyben jelenleg élen álló, kétszeres vb-győztes spanyol Fernando Alonso (Ferrari) pedig a harmadik helyen. A címvédő német Sebastian Vettel (Red Bull) csak a 15. legjobb időt autózta, a hétszeres világbajnok - szintén német - Michael Schumacher (Mercedes) pedig hatodikként zárt.

A gyakorláson látszott, hogy a mogyoródi pálya helyenként még nagyon poros, több pilóta is el-elhagyta az ideális ívet, de baleset nem történt.
A Forma-1-es Magyar Nagydíj második szabadedzésére 14 órától kerül sor a Hungaroringen.

Eredmények, 1. szabadedzés:

1. Lewis Hamilton (brit, McLaren) 1:22.821 perc
2. Jenson Button (brit, McLaren) 1:22.922
3. Fernando Alonso (spanyol, Ferrari) 1:23.397
4. Nico Rosberg (német, Mercedes) 1:23.628
5. Romain Grosjean (francia, Lotus) 1:23.633
6. Michael Schumacher (német, Mercedes) 1:23.845
7. Felipe Massa (brazil, Ferrari) 1:23.904
8. Kimi Räikkönen (finn, Lotus) 1:23.983
9. Valtteri Bottas (finn, Williams) 1:24.152
10. Sergio Perez (mexikói, Sauber) 1:24.268
11. Pastor Maldonado (venezuelai, Williams) 1:24.300
12. Kobajasi Kamui (japán, Sauber) 1:24.394
13. Mark Webber (ausztrál, Red Bull) 1:24.546
14. Paul di Resta (brit, Force India) 1:24.559
15. Sebastian Vettel (német, Red Bull) 1:24.608
16. Daniel Ricciardo (ausztrál, Toro Rosso) 1:25.354
17. Jean-Eric Vergne (francia, Toro Rosso) 1:25.559
18. Jules Bianchi (francia, Force India) 1:25.715
19. Vitalij Petrov (orosz, Caterham) 1:26.440
20. Charles Pic (francia, Marussia) 1:26.705
21. Heikki Kovalainen (finn, Caterham) 1:26.755
22. Timo Glock (német, Marussia) 1:27.015
23. Pedro de la Rosa (spanyol, HRT) 1:27.101
24. Daniel Clos (spanyol, HRT) 1:28.176

További cikkek

Jenson Button: egyre jobb az autóm
Fernando Alonso duplán ünnepelhet a Hungaroringen
Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon
Kulcsszavak:
 
A Ford Chip Ganassi Racing három Ford GT-vel versenyez Sebringben A Ford Chip Ganassi Racing három Ford GT-vel versenyez Sebringben Kicsúszott, de a nézők visszatették az útra Kicsúszott, de a nézők visszatették az útra Hamilton nyerte az első szabadedzést Ismét BMW-vel versenyez Alex Zanardi Koreai Nagydíj - Vettel egyre közelebb negyedik vb-címéhez Koreai Nagydíj - Vettel egyre közelebb negyedik vb-címéhez Ötödik és hetedik hellyel kezdte a WTCR sorozatot Michelisz Ötödik és hetedik hellyel kezdte a WTCR sorozatot Michelisz
 
Jenson Button: egyre jobb az autóm

Jenson Button: egyre jobb az autóm

2012. július 27.
Jenson Button, a McLaren pilótája szerint az autója egyre jobb, és szeretné...
Részletek
Jenson ButtonJenson Button, a McLaren pilótája szerint az autója egyre jobb, és szeretné megszerezni sorozatban második győzelmét a Hungaroringen, az idei autós gyorsasági-világbajnokság 11. futamán, a Forma-1-es Magyar Nagydíjon.

"A legutóbbi, múlt vasárnap rendezett Német GP előtt sokat szenvedtünk a géppel, ám a fejlesztések beértek, és a hockenheimi pályán már versenyben voltam az első helyért" - nyilatkozta csütörtöki budapesti sajtókonferenciáján a brit autóversenyző. "Az időmérőn esőben, vizes pályán még nem sikerült jól teljesíteni, de a futamon már nem volt gondom, és a győzelemért harcoltam."

Button elmondta, hogy szép emlékei vannak Magyarországról, Budapestről és a Hungaroringről, hiszen itt érte el Forma-1-es pályafutása első győzelmét 2006-ban.

"Azt tapasztaltam, hogy Magyarországon és a fővárosban kedvelik az F1-et" - ezzel a szigetországi pilóta arra utalt, hogy a május elsején a Vodafone Belvárosi Nagydíj fővendégeként az MTVA kamerái és mikrofonjai előtt, több mint 260 km/órás sebességgel száguldott végig a Bajcsy-Zsilinszky úton és az Alkotmány utcában kiépített alkalmi versenypályán. A látványos száguldást legalább százezren tekintették meg.

Egy kérdésre válaszolva elmondta, hogy ebben az évben többen is esélyesek a végső sikerre, hiszen az eddigi tíz futamgyőzelmen hét versenyző osztozott.

Jenson Button"A Ferrari nagyszerű munkát végzett az idén, Fernando Alonso pedig három sikerével biztosan vezet" - fogalmazott, majd hozzátette, soha nem adják fel, és ott szeretnének lenni a végelszámolásnál.

A 32 esztendős Jenson Alexander Lyons Button 2000 óta versenyez az autósport elitkategóriájában, és 113 nyeretlen viadal után szerezte meg első futamgyőzelmét a mogyoródi pályán a Hondával. édesapja, John Button szintén autóversenyző volt, Jenson már nyolcesztendősen gokartozott, majd három éve a Brawn GP-vel nyert F1-es világbajnokságot. Az édesapa, aki szintén ott volt a sajtótájékoztatón éppen vasárnap, a Magyar GP napján ünnepli 67. születésnapját.

A brit versenyző jelenleg hetedik a vb-pontversenyben, 86-tal lemaradva az éllovas Alonsótól.

További cikkek


Fernando Alonso duplán ünnepelhet a Hungaroringen
Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon
Magyar Nagydíj - Több mint 600 ezer dollárral nőtt a jogdíj
Kulcsszavak:
 
Jenson Button: egyre jobb az autóm Gyutai Adrián: „Nagyon fontos lesz a jó rajthely” A Toyota Racing dobogós helyen végzett Austinban A Toyota Racing dobogós helyen végzett Austinban Jenson Button: egyre jobb az autóm A Chevrolet célja a harmadik WTCC cím 2012-ben Michelisz a lendületben és a hangulatban is bízik a Hungaroringen Michelisz a lendületben és a hangulatban is bízik a Hungaroringen Iseum Rallye: Az első murvafutam 2016-ban Iseum Rallye: Az első murvafutam 2016-ban
 
Fernando Alonso duplán ünnepelhet a Hungaroringen

Fernando Alonso duplán ünnepelhet a Hungaroringen

2012. július 26.
Vasárnap a Hungaro- ringen rendezik az idei autós gyorsasági -világ- bajnokság 11...
Részletek
Fernando AlonsoVasárnap a Hungaroringen rendezik az idei autós gyorsasági-világbajnokság 11. futamát, a Forma-1-es XXVII. ENI Magyar Nagydíjat, amelyen a vb-pontversenyben éllovas Fernando Alonso kettős ünnepet ülhet: amellett, hogy éppen július 29-én lesz 31 esztendős, újabb diadalával tovább növelheti előnyét a pontversenyben.

"Rendkívül fontos a magyarországi verseny: túl vagyunk a félidőn, a pontversenyben élen állok, és bízom abban, hogy a hét végén is sikeres leszek" - idézték a spanyol lapok a Renault-val kétszeres világbajnok ibériai pilótát.

Alonso elmondta, hogy a júliusban megszerezhető 75 pontból 43-at már az ő neve mellett jegyeznek és amennyiben a Magyar GP-n is elsőként intik le - az MTI tudomása szerint várhatóan Faluvégi Péter, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) főtitkára lengeti majd a kockás zászlót - akkor elégedetten mehet el a jól megérdemelt nyári szabadságra. A Hungaroringen vasárnap esedékes viadalt követően ugyanis hosszabb pihenő következik, a legközelebbi versenyt, a Belga Nagydíjat szeptember 2-án rendezik Spa-Francorchamps-ban.

Luca Cordero Di Montezemolo, a Ferrari elnöke is elégedett pilótája teljesítményével. Elmondta, hogy a csapat a kezdeti nehézségek után óriási lépést tett előre, ezzel együtt nem árt óvatosnak lenni.

"A riválisaink nagyon kemények, a McLaren rendkívül sokat fejlődött, a Red Bull továbbra is pokoli erős, a Sauber hallatlanul kiegyensúlyozott, a Lotus pedig bizonyos helyzetekben igencsak hatékony" - nyilatkozta az olasz médiának Montezemolo. "Fokozni kell az erőfeszítéseket, hogy állandósítsuk a sikereinket."

Sebastian VettelAlonsónak, aki első sikerét kilenc esztendeje - még a Renault volánja mögött - éppen a Hunagaroringen érte el, valóban illik óvatosnak lennie, az ellenfelek ugyanis nyilvánvalóan nem adják meg könnyen magukat. Hiába vezet a spanyol 34 ponttal az ausztrál Mark Webber és 44-gyel a világbajnoki címvédő német Sebastian Vettel előtt, a két Red Bull-os nem tett le arról, hogy behozza a spanyolt.

Vettel és csapattársa, Webber is azt ígérte, hogy győzni jött Magyarországra, majd mindketten megemlítették, hogy bár a pálya közismerten a leglassabbak közé tartozik, több helyen is nagyokat lehet hibázni, és a várható nagy meleg is megzavarhatja a versenyzőket.

A 2008-ban világbajnok Lewis Hamilton sem borúlátó:
"Ebben az idényben eddig kissé hadilábon álltam a szerencsével, a dolgok nem úgy alakultak, ahogy azt szerettem, szerettük volna" - idézte a McLaren brit autóversenyzőjét az As című spanyol sportnapilap. "úgy érzem, a hét végén menni fog a dolog, jó eredményt érek el, és akkor nyugodtan megyek el vakációzni. Egy biztos: a boxutcában mi vagyunk a leggyorsabbak, és ez jó jel!"

Az eddigi tíz futamból hármat a listavezető Alonso nyert meg, kettő Webber nevéhez fűződik, a további öt sikeren pedig öt különböző pilóta osztozik. A szombati időmérő döntő fontosságú lesz, aki a rajtrács élére kerül, nagy eséllyel elsőként pillanthatja meg Faluvégi Péter kezében a kockás zászlót.

További cikkek

Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon
Magyar Nagydíj - Több mint 600 ezer dollárral nőtt a jogdíj
Magyar Nagydíj - Mogyoród készen áll a versenyre érkezők fogadására
Kulcsszavak:
 
Fernando Alonso duplán ünnepelhet a Hungaroringen Japán Nagydíj - Hamilton nyerte a kétszer félbeszakított versenyt Négy Peugeot 2008 DKR versenygép indult a Dakaron Négy Peugeot 2008 DKR versenygép indult a Dakaron Az Eau Rouge-hoz ért a 2018-as Type R Challenge Az Eau Rouge-hoz ért a 2018-as Type R Challenge Tim Gábor: Hivatalosan visszalépünk az RCM CUP-ból Tim Gábor: Hivatalosan visszalépünk az RCM CUP-ból Hétvégén került megrendezésre a HE-DO Hankook Autós Gyorsasági OB Hungaroringen Hétvégén került megrendezésre a HE-DO Hankook Autós Gyorsasági OB Hungaroringen
 
Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon

Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon

2012. július 26.
Kiss Pál Tamás dobogós helyezést szeretne elérni a GP3-as gyorsasági autós ...
Részletek
Kiss Pál Tamás Kiss Pál Tamás dobogós helyezést szeretne elérni a GP3-as gyorsasági autóssorozat hétvégi, mogyoródi állomásán.

A magyar versenyző második évét tölti a Forma-1 egyik előszobájának számító és annak európai betétsorozataként futó GP3-as szériában, ahol az idei esztendőt csapatváltást követően az angol Atech CRS GP színeiben kezdte meg. Jelenleg 11. helyen áll az összetett pontversenyben, az istálló 37 pontjából 36-ot ő gyűjtött.

"Tamással három éve dolgozunk együtt, s már a legelején láttam, hogy sikeres versenyző lesz" - fogalmazott a szerdai, budapesti sajtótájékoztatón David Hayle, az Atech CRS GP csapatfőnöke, aki hozzátette, hogy a magyar pilótára húzóemberként számítanak. "Ő szerezte csapatunk első dobogós helyezését Monacóban. Ezt sosem fogjuk elfelejteni neki, és reméljük, hogy még számos hasonló szép sikert érhetünk el együtt a jövőben. Bízom abban, hogy itthon fantasztikus versenye lesz a hétvégén."

"Hazai közönség előtt szeretnék a dobogóra állni. Ha ez sikerülne, majd esetleg még egyszer meg tudnám ismételni a következő versenyek valamelyikén, akkor az idény végén az első ötben végezhetnék" – fogalmazta meg céljait a 21 éves pilóta.

Kiss Pál Tamás azt is elárulta, szeret esőben versenyezni:

"örülnék, ha a hétvégén esne az eső, mert ilyen körülmények között Silverstone-ban is jól ment a versenyezés, s csak a végén maradtam le egy jobb helyezésről. Ha sütni fog a nap, nehezebb dolgom lesz."

Kiss Pál Tamás A miskolci születésű autóversenyző a múlt heti, hockenheimi futam után autója alulkormányozottságára és a kellő végsebesség hiányára panaszkodott. Amint azt az MTI érdeklődésére elmondta, emiatt turbót cserélnek, a motort pedig gyorsrevízió alá vetik, míg kisebb módosításokról majd csak az első szabadedzés után döntenek.  

A Forma-1-es Magyar Nagydíj keretében GP3-as futamra szombaton 17:20-tól és vasárnap 9:25-től kerül sor a Hungaroringen.



További cikkek


Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt”
Magyar Nagydíj - Több mint 600 ezer dollárral nőtt a jogdíj
Magyar Nagydíj - Mogyoród készen áll a versenyre érkezők fogadására
Kulcsszavak:
 
A Volkswagen átszervezi motorsport programját A Volkswagen átszervezi motorsport programját A világ legfiatalabb női pilótájaként versenyezhet GT-sorozatban Keszthelyi Vivien A világ legfiatalabb női pilótájaként versenyezhet GT-sorozatban Keszthelyi Vivien A Nissan változtat a GT Academy végzőseinek összeállításán A Nissan változtat a GT Academy végzőseinek összeállításán Dobogóra állhatott az Audi TT Cupban a magyar pilóta Dobogóra állhatott az Audi TT Cupban a magyar pilóta Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon Buttoné a Belga első rajtkocka
 
Magyar Nagydíj - Több mint 600 ezer dollárral nőtt a jogdíj

Magyar Nagydíj - Több mint 600 ezer dollárral nőtt a jogdíj

2012. július 24.
Több mint 600 ezer dollárral emel- kedett a 2012-es Forma-1-es Magyar Nagydíj ...
Részletek
Magyar Nagydíj - Több mint 600 ezer dollárral nőtt a jogdíjTöbb mint 600 ezer dollárral emelkedett a 2012-es Forma-1-es Magyar Nagydíj megrendezésének jogdíja.

A Magyar Közlönyben megjelent 1214/2012. kormányhatározatban az áll, hogy az idén kifizetendő jogdíj összege 26 676 638 dollár (körülbelül 6,1 milliárd forint). A kormány egyúttal visszavonta az 1093/2009-es határozatot, amelyben a 2012-es futam megrendezésének jogdíját 26 070 358 dollárban (kb. 5,9 milliárd forint) rögzítették.



Nem változott az, hogy a 2012 utáni években kifizetendő jogdíj összege az előző éves jogdíj 7,5 százalékával emelkedik majd. Az Orbán Viktor miniszterelnök által aláírt keddi határozatban az áll, hogy az érintett minisztereknek kell gondoskodniuk arról, hogy a jogdíjfizetéshez szükséges költségvetési támogatás "törvényekben való tervezését folyamatosan biztosítsák úgy, hogy az adott évre esedékes rendezői jogdíj kifizetéséhez szükséges forrás fedezetét az adott év költségvetésébe betervezik."

A Hungaroring Sport Zrt.-nek jelenleg 2016-ig van érvényes szerződése a világbajnoki sorozat kereskedelmi jogait birtokló Formula One Administration Ltd.-vel a mogyoródi futam megrendezésére.
Az idei Magyar Nagydíjat július 27-29án rendezik a Hungaroringen.

További cikkek

Magyar Nagydíj - Mogyoród készen áll a versenyre érkezők fogadására
Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt”
Elsőként az Audi győzött hibridautóval Le Mans-ban
Kulcsszavak:
 
Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja Korai bajnokavatás? A Hankook Racer Cup mezőnye a Slovakiaringen folytatja A „Vörösök” Oroszországban is győztek A „Vörösök” Oroszországban is győztek Michelisz Norbert Klaus Ludwig autóversenyző legendával készül a németországi futamra Michelisz Norbert Klaus Ludwig autóversenyző legendával készül a németországi futamra Ingyenes autósport-hétvége a Hungaroringen Ingyenes autósport-hétvége a Hungaroringen Magyar Nagydíj - Több mint 600 ezer dollárral nőtt a jogdíj Dakar 2012 - Kizárták a Sebestyén, Bognár kettőst
 
Magyar Nagydíj - Mogyoród készen áll a versenyre érkezők fogadására

Magyar Nagydíj - Mogyoród készen áll a versenyre érkezők fogadására

2012. július 24.
Bár a tavalyinál lényegesen kevesebb vállalkozó kért kitele- pülési engedélyt...
Részletek
Magyar Nagydíj - Mogyoród készen áll a versenyre érkezők fogadásáraBár a tavalyinál lényegesen kevesebb vállalkozó kért kitelepülési engedélyt a Hungaroringre a Magyar Nagydíj idejére, és magánszállásokat hirdető táblákkal is alig találkozni, a mogyoródi önkormányzat mindent megtett az idei Forma-1-es futam zökkenőmentes lebonyolításáért - közölte a község jegyzője a hétvégi versennyel kapcsolatban hétfőn az MTI-vel.

Pervainé Hangodi ágnes elmondta: míg tavaly 140 vállalkozó kérte a regisztrációt, most csupán 50 hasonló kérelem futott be az önkormányzathoz, bár a hétvégéig ez az arány várhatóan még javulni fog. A jegyző szerint a vállalkozói kedv lanyhulásának a legvalószínűbb oka az lehet, hogy tavaly a vállalkozók a vártnál kevesebb bevételhez jutottak.

Az önkormányzat az idén egyszerűsítette a jelentkezés feltételeit, de a vállalkozókat terhelő bérleti díjakra nincs ráhatása, hiszen azt a földterületek tulajdonosai, zömmel magánszemélyek szabják meg és szedik be – tette hozzá. A hétfő délutánig regisztrált 50 kitelepülő vállalkozó közül 4 kempinget, 11 parkolót akar üzemeltetni, a többiek büfét nyitnak vagy különféle ajándéktárgyakat árusítanak majd. A jelek szerint a korábbi éveknél kevesebben veszik igénybe a településen rendelkezésre álló magánszállásokat; a főút mentén szinte egyáltalán nem látni kiadó szobát hirdető táblákat.

A Magyar Nagydíjra való felkészülés kapcsán Pervainé Hangodi ágnes megjegyezte: a község főútja mentén csütörtökön helyezik ki azokat az ideiglenes szeméttárolókat, amelyeket a közmunkások ürítenek majd rendszeresen. Sürgősségi egészségügyi ellátásról most nem kell gondoskodnia a településnek, ezt a feladatot a Hungaroring vállalta magára.  

Magyar Nagydíj - Mogyoród készen áll a versenyre érkezők fogadásáraBeluzsárné Belicza Andrea, a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője közölte: a rendezvény biztosításában az elmúlt évekhez hasonló létszámú rendőr vesz részt. A munkájukat lengyel, román és osztrák rendőrök is segítik; feladatuk elsősorban az, hogy segítsenek a határon túlról érkező vendégek problémáinak kezelésében, megkönnyítsék a  tájékozódásukat, ellenőrizzék okmányaikat és járművüket. Az idén is több konzulátus képviselőjét várják a Hungaroringre – fűzte hozzá a szóvivő. A lengyel, német, finn és svéd konzul az EU tagállamai, valamint Svájc konzulátusi feladatait látják el a verseny ideje alatt (segítik az állampolgárok ügyintézését, és jelentősen könnyítik a külföldiekkel történő kommunikációt).

A környéken várható zsúfoltság miatt a rendőrség arra kéri a mogyoródiakat, hogy gépkocsival csak akkor induljanak el otthonról, ha feltétlenül szükséges, illetve a szokásosnál nagyobb türelemmel közlekedjenek. A versenypálya körüli és az oda vezető utakon csütörtöktől vasárnapig megállási tilalom lesz érvényben, a szabálytalanul parkoló járműveket a rendőrség elszállíttatja, azokat csak a szabálysértési bírság és a szállítási költség kifizetése után kaphatják vissza a tulajdonosok - közölte Beluzsárné Belicza Andrea.

A járművezetők most is számos forgalmirend-változásra számíthatnak, a folyamatos haladást minden érintett útszakaszon rendőri irányítással, illetve tájékoztató táblákkal segíti a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság. Javasolják, hogy az autósok a kijelölt, őrzött parkolókban álljanak le a járművükkel, a bűncselekmények megelőzése érdekében azt minden esetben zárják be, az utastérben értékes tárgyakat, iratokat ne hagyjanak.

Magyar Nagydíj - Mogyoród készen áll a versenyre érkezők fogadásáraHétfő reggelig a Hungaroring közelében ideiglenes rendőrőrs üzemel, melynek elérhetőségeit – a közlekedési információkkal együtt - a police.hu-n teszi közzé a megyei rendőr-főkapitányság – közölte a szóvivő. Török László, az Országos Meteorológiai Szolgálat munkatársa hétfőn az MTI-nek azt mondta: pénteken, szombaton és vasárnap Mogyoród térségében is inkább napos, meleg időre lehet számítani, zivatarnak kicsi az esélye. így a versenyre kilátogatóknak napernyőre, napolajra és ivóvízre lesz szükségük - tette hozzá.


További cikkek


A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét
Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt”
Egy magyar a nagytúrában
Kulcsszavak:
 
Gyulay Zsolt maradna az autósport-szövetség élén Gyulay Zsolt maradna az autósport-szövetség élén Szlovákiában folytatja Tim Gábor Szlovákiában folytatja Tim Gábor Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor Megszerezte ötödik győzelmét Tim Gábor Kimagasló pontszámmal nyerte a Citroën a magyar fordulót Kimagasló pontszámmal nyerte a Citroën a magyar fordulót Africa Race - Akár már a héten elhagyhatja a kórházat Bunkoczi László Africa Race - Akár már a héten elhagyhatja a kórházat Bunkoczi László
 
Európa Nagydíj - Alonso győzött, ezzel ismét az élen áll

Európa Nagydíj - Alonso győzött, ezzel ismét az élen áll

2012. június 25.
Fernando Alonso, a Ferrari pilótája nyerte vasárnap az autós gyorsasági-világ ...
Részletek
Európa Nagydíj - Alonso győzött, ezzel ismét az élen állFernando Alonso, a Ferrari pilótája nyerte vasárnap az autós gyorsasági-világbajnokság idei nyolcadik futamát, a valenciai Forma-1-es Európa Nagydíjat.

A spanyol versenyző mögött a finn Kimi Raikkönen (Lotus) lett a második, a német Michael Schumacher (Mercedes) pedig a harmadik.

A 11. helyről rajtoló, kétszeres világbajnok Alonso idei második, pályafutása 29. futamgyőzelmét aratta, ezzel ismét az élre került a pontversenyben.




A vb-címvédő német Sebastian Vettel, aki az első rajtkockából indult, a 34. körben műszaki hiba miatt feladta a versenyt.

A hétszeres világbajnok Schumacher 2010-es visszatérését követően első ízben végzett dobogós helyen.

További cikkek

Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt”
Egy magyar a nagytúrában
A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét
Kulcsszavak:
 
Európa Nagydíj - Alonso győzött, ezzel ismét az élen áll Dakar 2012 - Közel a győzelemhez Peterhansel és Despres José María López ismét világbajnok! José María López ismét világbajnok! Európa Nagydíj - Alonso győzött, ezzel ismét az élen áll Az Audi vezető pozícióban érkezik a budapesti DTM futamra A GT Academy időmérője több mint 765000 Európai nevezéssel zárult A GT Academy időmérője több mint 765000 Európai nevezéssel zárult Európa Nagydíj - Alonso győzött, ezzel ismét az élen áll A Nissan Deltawing sikeres bemutatkozása Le mans-ban
 
Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt”

Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt”

2012. június 25.
Kiss Pál Tamás a 2012-es valenciai GP3-as hétvége második futamán is a top10-...
Részletek
Kiss Pál TamásKiss Pál Tamás a 2012-es valenciai GP3-as hétvége második futamán is a top10-ben végzett, ám ezúttal ez a pontszerzéshez már kevés volt, mivel a versenyhétvégék második futamán már csak az első nyolcnak osztanak pontokat. A magyar pilóta ezzel együtt nem csalódott a vasárnap elért eredményével, mert úgy érzi, ő most is kihozta lehetőségeiből a maximumot.

Az már más kérdés, hogy ez valamikor a győzelemhez elég, mint tavaly Barcelonában, valamikor a dobogóhoz, mint idén Monacóban és valamikor egy 10. helyhez, mint a mostani futamon Valenciában. Ez már csak a technikai sportok sajátja.

„úgy gondolom, hogy ebben a futamban most ennyi volt” – értékelte röviden a valenciai második futam eredményét Tamás. „A rajtot jól kaptam el, de kicsit túlforgott a kerék, így nem tudtam pozíciót nyerni, igaz, legalább nem is veszítettem. A verseny elején tartani tudtam a tempót az élmezőnnyel, de aztán beragadtam William Buller mögé, aki más szárnybeállítást használt, mint én, és gyorsabb volt nálam az egyenesekben. Végül mégis sikerült kifékeznem és megelőznöm őt az egyik kanyarban, de a tempókülönbség miatt egyből visszatámadott és leszorított a külső rázókőre.”

„Ez volt az a pont, amikor teljesen elkoptak az abroncsaim, és innentől kezdve akkora volt a vibráció az autóban, hogy sokszor alig láttam a kanyarokat, úgyhogy sajnos egyértelműen veszítettem az addigi tempómból. Próbáltam továbbra is konstans köröket futni, ami sikerült is, hiszen végig 1-2 tizeden belüli köröket mentem magamhoz képest, de sajnos ez most csak a 10. helyhez volt elég” – mondta el a magyar pilóta.

Kiss Pál Tamás„Valamikor jól sikerül a hétvége és minden összejön, mint legutóbb, Monacóban, és valamikor nem, de elkenődve nem vagyok, mivel az első futamon legalább sikerült pontokat szereznem. úgy érzem, hogy megvan a jó beállítás, amivel gyorsak tudunk lenni, de nincs még meg az a kulcs, ami ezt az egészet működtetni tudná, mert a futamok végére mindig elkopnak a gumik, így pedig hiába jó a tempónk az elején. Erre kell még megoldást találnunk, és akkor szerintem folyamatosan képesek leszünk jó eredményeket elérni a bajnokságból még hátralevő versenyeken” – tekintett máris előre a Monacóban első magyarként dobogóra álló pilóta.

A GP3 következő versenyét két hét múlva rendezik Silverstone-ban, ami Tamás csapata, az Atech CRS GP számára a szezon hazai futamát jelenti majd, és mint ilyen, különös fontossággal bír. „A következő verseny nagyon fontos lesz a csapatnak, mivel a hazai versenyük következik. épp ezért a szokásosnál kicsit korábban kiutazom majd Angliába, és előbb a McLaren F1-es főhadiszállásán készülök a versenyre a csapat GP3-as szimulátorával, majd a csapat saját műhelyében is kicsit hosszabb időt töltök el. Nagyon szeretem a silverstone-i pályát, de eddig sosem volt ott szerencsém. Remélem, idén megszakad ez a rossz sorozat” – tette hozzá végül Kiss Pál Tamás.

További cikkek

A 24 órás Le-Mans-i verseny mezőnyének negyedét Nissan motor hajtja
Egy magyar a nagytúrában
Ha megy, akkor nagyon megy!
Kulcsszavak:
 
Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt” Az Audi pilótája Miguel Molina második lett a Hungaroringen Felkerült a Histo Cup honlapra a 2015-ös előzetes versenynaptár Felkerült a Histo Cup honlapra a 2015-ös előzetes versenynaptár Dakar 2013 - Hornék még nem értek célba Dakar 2013 - Hornék még nem értek célba Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt” Irány Slovakiaring Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt” Loeb, Elena és a Citroen hatodszor is verhetetlenek
 
Egy magyar a nagytúrában

Egy magyar a nagytúrában

2012. június 24.
A 2000 cm3 fölötti túraautók szombati verseny -futamának csupán egy magyar ...
Részletek
Egy magyar a nagytúrábanA 2000 cm3 fölötti túraautók szombati versenyfutamának csupán egy magyar résztvevője volt, Walterné Dancsó Adrienn személyében, aki egy BMW M3 E36-al állt rajthoz a Főnix Motorsport Egyesület színeiben.

A versenyen szép számmal álltak rajthoz szebbnél szebb autócsodák, mivel a verseny az FIA Közép-Európai Zóna Trófea E1+2000 kategória futama is volt. A rajtnál az Audi TT-vel induló Tomás Liedl és a Pagani Zonda-val rajthoz álló Antonin Herbreck is beragadt, így a mezőny hátsó részéről kellett megkezdeniük a felzárkózást. Ez láthatóan nem okozott különösebb nehézséget nekik, ám néhány kör megtétele után Liedl a boxutcába gurult és föladta a versenyt. A versenyben vezető Max Stanco Ferrarija a célegyenesre ráfordító kanyarkombináció bejáratánál megpördült és a sóderágyban kötött ki. Bár a versenyt később folytatni tudta, ekkor már 3 körrel le volt maradva az elsőkhöz képest.

A futamot Antonin Herbeck nyerte a zöld Pagani Zonda-val, így ő végzett az élen a E1+3500 géposztályban is. Itt a második helyet Miro Konopka szerezte meg az ARC Bratislava sárga-piros-kék színeit viselő Porsche GT3-al míg a harmadik helyen a cseh Dennis Waszek ért célba egy Ferrari F430-cal. Az E1-3500-as értékelésben az erősen átalakított BMW E36 M3-at vezető Martin Matzke győzött Andrzej Lewandowski és Lukas Vrecka előtt. Ebben a géposztályban indult Walterné Dancsó Adrienn is, ő nyolcadik lett.

Antonin Herbeck (Pagani Zonda, E1+3500, 1. hely): "Nem láttam a zöld lámpákat, mert a nap belesütött. Csak azt láttam, hogy a piros kialszik, kivártam a többiek pedig elindultak. Az autó jó volt, a gumik kitartottak, minden rendben volt. Amikor láttam, hogy a második helyezetthez képest 10-11 másodperc az előnyöm, visszavettem a tempót. Kicsit nehéz volt, mert minden nagyon meleg volt, az autóban, a pálya, a gumik. Nem volt egy egyszerű verseny. A pálya nagyon technikás, úgy gondolom, hogy ez kevésbé fekszik a mi GT2-es autónknak. A pálya nehézségein lóerővel kell felülkerekedjünk. Tetszik a pálya, de tegnap mentem rajta először, még tanulom. "

Martin MatzkeMartin Matzke (BMW M3 E36, E1-3500, 1. hely): "A verseny nagyon jól sikerült számunkra. Nagyon elégedett vagyok az autóval, végig jól működött, nagyon jól fel lett készítve és tökéletesen működött. Az összesített második helyen végeztünk, megvertük a legtöbb +3500-as autót. Az autóról nem egyszerű beszélnem. Az alap az E36-os M3-as BMW, de teljesen át van építve. Csak a padlólemez és a bukóketrec eredeti, minden más át van építve a jobb aerodinamika és kanyarstabilitás érdekében. Más gátlók, más féknyergek vannak benne, az egész autó nagyon magas technológiai színvonalat képvisel. A pálya új számomra, először vagyok itt. Alapvetően nem szeretem a technikás pályákat, de ez kicsit speciális, mert jól érzem magam rajta és biztonságban is, hiszen óriásiak a biztonsági zónák. Szóval tetszik a pálya, a felülete viszont kevésbé, mert nagyon agresszív a gumikkal. Az időjárás szörnyű, nagy a forróság, nekünk meg ráadásul semmilyen szigetelés nincs az autóban, mindent kiszedtünk a kipufogó körül, miután csütörtökön meggyulladt "

Walterné Dancsó Adrienn (BMW M3 E36, E1-3500, 8. hely): "Nagyon jó volt, alig vártam már ezt a versenyt, hogy végre a BMW-vel mehessek. Ez a párom meglepetése volt, hiszen alapvetően az endurance versenyre érkeztünk. Az adminisztratív átvételen közölte velem, hogy töltsek ki még egy papírt, mert megyek a sprinten is. Teljes volt a meglepetés. Az edzéseken amit próbáltam nyújtani, annak az volt az eredménye, hogy azt mondta Csabi, hogy kapok egy szett új gumit, úgy hogy élvezkedhettem a versenyen. Nagyon-nagyon tetszett, azt az időt megfutottam, amit én gondoltam és konstans voltam. Az, hogy ez a többi autó között ez mire volt elég jelenleg engem nem érdekel, gyakorolni jöttem és élvezni az autózást. "

A vasárnapi rajtnál a Pagani Zonda-val versenyző Antonin Herbeck elég sajátságosan foglalta el a második rajtkockát, mivel egy autóhossznyival előrébb gurult, mint ahol a helye lett volna. A versenyigazgató ennek ellenére megadta a szabad jelzést és a mezőny nekivághatott a 25 perc plusz egy körös száguldásnak.

HerbeckHerbeck nem tudott profitálni abból, hogy szabálytalanul állt meg a rajtrácson, mert ő is és az Audi TT-vel versenyző Tomás Liedl is beragadt, amint ez már szinte megszokottá válik a nézők számára mindkét autó esetében. Tomás Liedl a negyedik helyen tudott elfordulni a célegyenes végén, annak ellenére, hogy a pole-pozícióból indult a bivalyerős autóval. Az első helyre Max Stanconak sikerült feljönnie és az első kör végére már Liedl és Herbeck zárkózott fel második harmadiknak, de a második kör megkezdése után nem sokkal Herbeck a Paganival föladni kényszerült a küzdelmet. Walterné Dancsó Adrienn a 17. helyen haladt ekkor.

A verseny folyamán történt egy elég látványos baleset, mert Jakub Klobasa Ferrarija a célegyenes ráfordítóban megcsúszott és irányíthatatlanul a boxutca bejárata felé csúszott, ahol végül a sóderágyban állt meg, szinte csak néhány centiméterre az elválasztó faltól. Szerencsére ki tudott szabadulni a kavicságy fogságából, így a versenyt nem kellett megszakítani, bár az említett autó ettől kezdve látványosan lassabb volt a többinél.

A 13. körben Miro Konopka kénytelen volt a boxba gurulni, mivel a bal első kereke defektet kapott. Miután a kereket kicserélték a szerelők, visszatérhetett a pályára. Ugyanebben a körben Walterné Dancsó Adrienn is a boxutcába gurult, de ő már nem is tért vissza a pályára.

Ezen a versenyen van egy érdekes szabály, amivel a többi autónál sokkal erősebb ex DTM-es Audi TT-t próbálják a többiek "szintjére " hozni. Ez a szabály úgy szól, hogy a futam alatt az Audi pilótájának két alkalommal kötelező jelleggel át kell hajtania a boxutcán, természetesen betartva az ott érvényben lévő sebességkorlátozást. Ez végső soron azt eredményezte, hogy az akkorra már jelentős előnnyel vezető Tomas Liedl végül csak az ötödik helyen ért célba. A futamot Dennis Waszek nyerte Ferrari F430-al, Martin Matzke (BMW M3), Max Stanco (Ferrari F430), és Zdeno Mikulasko (Porsche 997) előtt.

Dennis WaszekDennis Waszek (Ferrari F430, F+3500, 1. hely): "Az időmérőn rossz gumival mentünk és a motorral, a generátorral is gondunk volt, így csak a hatodik helyet sikerült megszerezni. A rajt sem sikerült túl jól, az új gumik még nem tapadtak rendesen, kipörögtek. Páran elmentek mellettem, a nyolcadik vagy kilencedik helyre estem vissza. Aztán láttam, hogy az autó gyors, nagyon jól működik. A lágy gumit lecseréltük egy keményebbre és ez jó választás volt, mert ezen a pályán tovább tartott. Láttam, hogy a többieknek elfogyott a gumija az első pár kör után, sokkal gyorsabb voltam a kanyarokban és apránként mindenkit megelőztem. Sajnos egy másik Ferrarival ütköztem. Sokkal gyorsabb voltam, láttam, hogy hibázott az egyik kanyarban, ráközelítettem. A következő kanyarban elkezdett kanyarodni. Maximális erővel fékeztem, de nem tudtam jobbra menni és nekimentem hátulról."

Max Stanco (Ferrari F430, F+3500, 2. hely): "Nagyon nehéz verseny volt. 8-as keménységű Michelin abroncsokat használtunk és kiderült, hogy nem volt jó választás, mert két vagy három kör alatt elfogytak. úgy láttam Mironak is hasonló gondja volt. Nem tudtuk normálisan kezelni az autót, azért küzdöttünk, hogy a pályán maradjunk. Waszek 9-es keménységűvel ment és azt mondta, végig rendben voltak a gumijai. Esélyünk nem volt ellene. Egy szűk kanyarban elfékezte magát és nekem jött hátulról és kimentem a pályáról. Miro megelőzött de aztán láttam, hogy ő is küzd a gumikkal. Nehéz verseny volt. "

Martin Matzke (BMW M3 E36, F-3500, 1. hely): "Kicsit másabb volt a mai verseny. A Pagani mögül rajtolni a legnehezebb, mert nagy gondjuk van a rajt-automatikával. Szóltak a rajt előtt, számítottam rá, de túl kicsi a távolság, hogy könnyedén ki lehessen kerülni. A rajt tehát nehéz volt, több helyet vesztettem, de aztán nyomtam a gázt és visszaszereztem őket. Megvertem jó pár +3500-as autót is, úgy hogy elégedett vagyok."

Max Stanco


















További cikkek

Mecsek-rali - A Botka, Mihalik duó nyerte a prológot
BERNIS Kupa a Pannónia-Ringen
Ha megy, akkor nagyon megy!
Kulcsszavak:
 
Tim Gábor indul a Dubai 24 órás versenyen Tim Gábor indul a Dubai 24 órás versenyen Indul a SEAT Leon Eurocup Indul a SEAT Leon Eurocup Dobogóra állhatott a BMW a DTM harmadik versenyhétvégéjén Dobogóra állhatott a BMW a DTM harmadik versenyhétvégéjén Egy magyar a nagytúrában A Nissan GT Akadémia Egy magyar a nagytúrában Gyutai Adrián: „Nagyon fontos lesz a jó rajthely”
 

Találatok száma: 788 Megjelenítve: 701 - 710