Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 805 Megjelenítve: 731 - 740
Ha megy, akkor nagyon megy!

Ha megy, akkor nagyon megy!

2012. június 14.
Aki figyelemmel követi Tim Gábor és a Peugeot 407-es autó vessző- futását...
Részletek
Tim GáborAki figyelemmel követi Tim Gábor és a Peugeot 407-es autó veszőfutását, tudhatja, hogy a pilóta hihetetlen szerencsétlen sorozaton van túl. Az FIA ETCC sorozatba nevezett versenyző hiába volt ott Monza-ban és Slovakiaring-en, az első két Európa-bajnoki versenyhétvégén, nem tudott elindulni a versenyeken, illetve ha elindult, nem jutott el a célig.

A dán fejlesztésű autó motorja nem bírta az igen gyors pályákat, és az oldalterhelések hatására olajproblémák miatt képtelenség volt értékelhető eredményt elérni.

Azonban a dán cég azóta orvosolta a hibákat és egy sikeres teszt után, a támogatóknak hála, Gábor indulhatott a Slovakiaring-en, a soron következő Magyar Gyorsasági Bajnokság futamán. Az autó a nemzetközi szabályok szerint van felkészítve, így ez külön kihívást jelentett, hisz a nemzeti bajnokságok megkötései sokkal lazábbak. Gábor így jóval könnyebb autók ellen küzdött, melyeknek nagyobb fékeik is vannak.

Mivel ezen a pályán alig egy hónappal ezelőtt zajlott az FIA ETCC verseny, így jó hasonlítási alapot jelentett a verseny, igaz ezen a hétvégén egy plusz sikán került beépítésre, biztonsági okokból. Gábor fő ellenfele a szlovák Matej Homola volt, aki szintén az ETCC-n szerepel egy BMW-vel. Vele küzdött az első nap, a kategória első helyéért, melyet sikeresen megnyert az utolsó előtti körben bemutatott előzéssel.

A másnapi futamon Gábor az utolsó helyről indult, mert kihagyta a második időmérő edzést, de így is feljött a magyar értékelés első helyére, 16 autót megelőzve, és a 2000ccm-es kategóriában a második lett.

Tim GáborAz első verseny eredménye:

1. Tim Gábor (HUN) - RCM Motorsport - Peugeot 407
2. Matej Homola (SK) - Homola Motorsport - BMW 320si
3. Vlado Hybacek (SK) - Seat Sport - Seat Leon SC

Második verseny eredménye:

1. Matej Homola (SK) - Homola Motorsport - BMW 320si
2. Tim Gábor (HUN) - RCM Motorsport - Peugeot 407
3. Vlado Hybacek (SK) - Seat Sport - Seat Leon SC






További cikkek


A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét
Monacói Nagydíj - Kiss Pál Tamás második lett a GP3 első futamában
Tim Gábor a Túraautó Európa Bajnokság résztvevője!
Kulcsszavak:
 
Ha megy, akkor nagyon megy! Turán Frici és Ziros Gabi teljesítették a vasárnapi tervet Ötödik és hetedik hellyel kezdte a WTCR sorozatot Michelisz Ötödik és hetedik hellyel kezdte a WTCR sorozatot Michelisz Ha megy, akkor nagyon megy! Monacói Nagydíj - Kiss Pál Tamás második lett a GP3 első futamában Ha megy, akkor nagyon megy! Egyszer lent, egyszer fent Jean Alesi a valaha volt legjobb Hamiltont látta az idén Jean Alesi a valaha volt legjobb Hamiltont látta az idén
 
A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét

A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét

2012. június 12.
A Nissan készen áll arra, hogy a pályán és a pályán kívül egyaránt közép- pontba...
Részletek
NissanA Nissan készen áll arra, hogy a pályán és a pályán kívül egyaránt középpontba kerüljön a június 16-17-i Le Mans-i 24 órás versenyen, és igyekszik feléleszteni e híres megbízhatósági verseny eredeti hangulatát.

A Nissan jelenlétét a pályán lehetetlen lesz figyelmen kívül hagyni. Elég, ha a Nissan DeltaWing versenyautóra gondolunk, amely az autóversenyzést úgy kívánja megváltoztatni, hogy életképessé tesz egy új, a hatékonyságra összpontosító technológiát. De megemlíthetjük a Nissan-nak az LMP2 kategóriában elért dominanciáját is, ahol 20 versenyautóból 13 esetében a Nissan erőforrásának használata mellett döntöttek. Ugyanakkor a Nissan a pályán kívül is számos szórakozási lehetőséggel fogja ellátni a minden évben La Sarthe-be özönlő 250 000 rajongót.

A beharangozott Juke-R és az újdonsült Juke Nismo mint új termékajánlatok biztosan felkeltik majd az autórajongók érdeklődését. Eközben igazi fesztiválhangulatot ígér a Nissan együttműködése a zenei világ ikonikus márkájával, a Ministry of Sound-dal, amely számos DJ-t fog szerepeltetni a Le Mans-i versenyhelyszín Nissan által szponzorált nagyszínpadán.

„A 2012-es Le Mans-i 24 órás erőpróba lesz az eddigi legnagyobb verseny a Nissan számára. Minden, amit idén La Sarthe-ben teszünk azt demonstrálja, hogy a Nissan a legmerészebb és leginnovatívabb autógyártó, továbbá bemutatja, hogy hogyan lehet egy másfajta, izgalmas szemszögből megközelíteni ezt a világhírű autóversenyt" - mondta el Paul Willcox, a Nissan európai, vezető alelnöke.

„A pályán a Nissan fogja a verseny igazi eseményeit szolgáltatni - a Nissan DeltaWing tanulmányautó felidézi az 1920-as évek úttörőknek számító versenyzőit, akik elsőként szánták rá magukat, hogy a lehető legtovább körözzenek a lehető leggyorsabban. E pionírok megváltoztatták az autóversenyzés arculatát. Tudjuk, hogy a Nissan DeltaWing nem hozhat győzelmet számunkra, mivel nem felel meg a szabályoknak. Ugyanakkor veszíteni sem tudunk vele, ugyanis azok a hatalmas lépések, amelyeket e tanulmányautó segítségével meg fogunk tenni az autóversenyzés jövője és a közúti gépkocsik fejlesztése területén, már akkor nyertessé teszik a Nissant, amikor még a verseny el sem kezdődött."

NissanA Nissan fejlesztési és mérnöki tökéletessége kiterjed az LMP2 versenykategóriára is, amely várhatóan a legádázabb versenyt fogja hozni. Itt a mezőny több mint fele Nissan erőforrásokra támaszkodik, és a Nissan által támogatott kezdeményezés, a GT Akadémia első két végzőse is versengeni fog a kategórián belüli győzelemért.

A spanyol Lucas Ordonez és a francia Jordan Tresson volt az első két nyertese 2008-ban, illetve 2010-ben ennek az egyedi lehetőségnek, amely az autóversenyzés karrierjét varázsolta valósággá a Playstation 3 játékosok számára.  Ordonez a bemutatkozó évében másodikként végzett Le Mans-ban az LMP2 kategóriában, ahol a korábbi Forma 1-es pilóta, Martin Brundle, és a fia, Alex társaságában versenyzett az LMP2 kategória 2011-ben győzedelmeskedő, Greaves Motorsport csapatában.

Ugyanakkor Tresson a teljes mértékben francia tulajdonú Signatech Nissan csapat tagjaként versenyzik La Sarthe-ban. A Nissan eltökélt szándéka, hogy a 2012-es Le Mans-i versenyt a pályán kívül is az év autóverseny-fesztiváljává tegye a több ezer rajongó számára. A Ministry of Sound márkával közös szervezésnek köszönhetően a kiadó legjobb DJ-i fognak fellépni szombaton a Le Mans Village helyszínén, miután az együttesek előadásai lefutottak. Eközben a Nissan Juke speciális kialakítású, JukeBox-ra keresztelt prototípus autója keresztül-kasul be fogja járni a Le Mans-i területet, hogy a kempingezők mellett megállva, eljuttassa az MoS fesztivált La Sarthe minden szegletébe.

Más helyszíneken a Nissan legújabb versenyjárműve lesz kiállítva, hogy a rajongók közelebbről is megismerkedhessenek vele. A Juke-R prototípus olyan heves fogadtatásban részesült a Dubai-ban történt januári bemutatkozásakor, hogy a Nissan beleegyezett egy limitált darabszám, 23 autó legyártásába. Ez a prototípus fog csatlakozni egy, a Juke Nismo első gyártási sorozatából kiállított járműhöz. Egy Juke-R sportautó pedig június 15-én, pénteken a pilóták Le Mans központjában tartott parádéján is részt fog venni.
Az enigmatikus Nismo emblémát viselő új személygépkocsi-típusok első darabja 2013-ban fog hivatalosan is megjelenni a piacon. E típus át fogja ültetni a Nismo legendás teljesítménybeli tulajdonságait a versenyautókból a közúti járművekbe is.

„Le Mans nem csupán a versenyzésről szól" - nyilatkozta Willcox. Negyedmillióan látogatnak ide évente a Nissanfesztiválhangulat egyedi vonzereje miatt. Egyik autógyártó sem fog többet tenni a Nissan-nál a rajongók kiszolgálásáért Le Mans-ban. Ha a határok régi időket idéző, a versenypályán érvényesülő feszegetésére kíváncsiak, vagy még soha nem látott, ésszel is alig felfogható mérnöki fejlesztéseket szeretnének megismerni, vagy egyszerűen meg kívánják tapasztalni, hogy milyen a legjobb versenyautó-fesztivál, a Nissan el fogja hozni számukra mindezeket."

A Nissan új termékei a Le Mans Village-ben lesznek kiállítva, és a látogatók további információkat kaphatnak a Nissan médiaközpontjában is; mindkét helyszín a Tunnel Nord alagúthoz közel található a látogatói területen belül. A Nissan még azokkal a rajongóival is törődik, akik nem tudják megtenni a zarándokutat La Sarthe-ba, ugyanis a Nissan megkísérli, hogy a világon elsőként egy, a nézőközönség által létrehozott filmet készítsen a Nissan DeltaWing első versenyköréről a Le Mans-i 24 órás verseny kezdetekor, június 16-án, szombaton. A versenyhelyszínen tartózkodó nézők feladata lesz, hogy a Nissan felkérésére a Nissan közösségi csatornáin keresztül okostelefonjaikkal videofilmeket továbbítsanak arról, ahogy a DeltaWing versenyautó elhalad előttük a 13 km-es versenypálya adott pontján. E filmeket fogják összevágni, hogy meg lehessen jeleníteni a forradalmian új versenyautó első körének majdnem minden részét, vagy akár az egész kört is.

További cikkek

A Nissan Deltawing sikeres bemutatkozása Le mans-ban
A 24 órás Le-Mans-i verseny mezőnyének negyedét Nissan motor hajtja
Monacói Nagydíj - Kiss Pál Tamás második lett a GP3 első futamában
Kulcsszavak:
 
A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét Európa Nagydíj - Alonso győzött, ezzel ismét az élen áll A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét Michelisz a nyolcadik helyen zárta a WTCC magyarországi fordulóját Régi pályán új felállásban kezdi az évadot a Gender Racing Team Régi pályán új felállásban kezdi az évadot a Gender Racing Team A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét Alonso: Vettelnél van a jobb autó A 2017-es Toyota GT86 kupa vonzóbb mint valaha A 2017-es Toyota GT86 kupa vonzóbb mint valaha
 
A 24 órás Le-Mans-i verseny mezőnyének negyedét Nissan motor hajtja

A 24 órás Le-Mans-i verseny mezőnyének negyedét Nissan motor hajtja

2012. június 04.
Az idei Le Mans-i 24 órás autó- versenyt a részvevők motorjainak szem- pontjából ...
Részletek
Nissan Az idei Le Mans-i 24 órás autóversenyt a részvevők motorjainak szempontjából a Nissan fogja uralni, hiszen a benevezett mezőny negyede a Nismo által felkészített Nissan erőforrásokat használ.

A Nissan e domináns jelenlétét ezen a hírneves tartamversenyen június 16-17-én a rendkívül innovatív kísérleti versenyautó, a Nissan DeltaWing indulása koronázza meg. A DeltaWing a szándékok szerint megváltoztatja az autóversenyzés arculatát, mert a hagyományos LMP kategóriához képest feleannyi üzemanyagot és gumiabroncsot fogyaszt el a verseny során.  

Az LMP2 kategóriában - ahol a résztvevő autók több mint fele a Nismo által készített Nissan motorokat használ - indulnak el a Nissan partner-csapatai, a Signatech Nissan és a Greaves Motorsport.  Az LMP2-ben a győzelemért küzdő versenyzők sorában lesz a Nissan által elindított, egyedülálló GT Akadémia két végzőse: Lucas Ordonez - aki a korábbi Formula 1-es versenyzővel, Martin Brundle-el indul egy autóban -, valamint a második GTA bajnok, Jordan Tresson is. (A GT Akadémia célja és eredménye, hogy a Playstation 3 játékosaiból valódi autóversenyző válhat).

Paul Willcox, a Nissan Europe vezető alelnöke így nyilatkozott: "Az idei 24 órás Le Mans verseny lesz számunkra az eddigi legnagyobb, és a Nissan DeltaWing megmutatja az irányt, amelyet szerintünk az autósport-technikának a jövőben követnie kellene. Az LMP2 kategóriában már uralkodó szerepet játszunk, mert a csapatok tudják, hogy mi győzelemre segíthetjük őket. A DeltaWing projekt pedig egyfajta design- és technológiai kísérlet, amit csak egy olyan cég engedhet meg magának, amelyik annyira merész és távlatokban gondolkodó, mint a Nissan.  

Nissan "A DeltaWing-féle kísérlet számára aligha adódhat nagyobb, a nyilvánosság által ellenőrzött laboratórium, mint a Le Mans-i 24 órás verseny, amely egyébként is bevált próbaterepe az utcai autók és az autósport új műszaki megoldásainak. A koncepció attól függetlenül igazolja majd, hogy a sokkal gazdaságosabb jövőt megcélzó technológia már most életképes, hogy az autó végigmegy-e a távon vagy sem."

A Nissan DeltaWing egy generáció óta a legforradalmibb autó, amely megjelent az autósportban; célja megmutatni, hogy a méretcsökkentéssel és az igazán újszerű aerodinamikai kialakítással óriási mértékű üzemanyag-megtakarítást lehet elérni.

A DeltaWing minden egyes részletét a hatékonyságot szem előtt tartva tervezték meg: egyedi alakjának légellenállási tényezője a fele egy hagyományos versenyautóénak, ugyanakkor minden egyes alkatrésze - köztük a csökkentett méretű Nissan 1,6 l-es DIG-Turbo motor - kisebb méretű és sokkal kisebb tömegű, mint a hagyományos Le Mans versenyautóké. Az autó annyira egyedi, hogy a versenyben a szabályok kötöttségeitől mentesülve vesz részt, ´0´ rajtszámmal indul a "Garage 56"-ból, amelyet külön a kísérleti autóknak tartanak fenn.   

A Nissan-nak az LMP2 kategóriában való részvétele hasonlóan úttörő jellegű, annak köszönhetően, hogy a GT Akadémiát elvégzett fiatal versenyzők (a spanyol Ordonez és a francia Tresson) is jelen lesznek itt. A Nissan GT Akadémia első, 2008-as győztese, Ordonez 2011-ben a 2. helyen végzett Le Mansban az LMP2 kategóriában, idén pedig a Greaves Motorsport csapatban, az 1990-es 24 órás Le Mans-i győztessel és korábbi F1-es pilótával, Martin Brundle-lel és fiával, Alex-szel az oldalán indul.  

Nissan A második, 2010-es GT Akadémia nyertese, Tresson célja szintén az, hogy számítógépes játékosból Le Mans-i győztesé váljon. Ő a 2011-es LMP2-beli győztessel, Olivier Lombarddal és a feltörekvő Franck Mailleux-vel rója a köröket a Signatech csapat tagjaként.  










További cikkek


Monacói Nagydíj - Kiss Pál Tamás második lett a GP3 első futamában
Az éj leple alatt…
Mecsek-rali - A Herczig, Bacigal duó nyert
Kulcsszavak:
 
Szédületes hajrát ígér a Hungaroring, jönnek a DTM-pilóták Szédületes hajrát ígér a Hungaroring, jönnek a DTM-pilóták Valtteri Bottas nyerte az idénynyitó Forma-1-es Ausztrál Nagydíjat Valtteri Bottas nyerte az idénynyitó Forma-1-es Ausztrál Nagydíjat Michelisz fékprobléma miatt csak 11. lett az időmérőn Michelisz fékprobléma miatt csak 11. lett az időmérőn A 24 órás Le-Mans-i verseny mezőnyének negyedét Nissan motor hajtja Csapatfőnöke és Gyulay Zsolt is jó szereplést vár Michelisztől A 24 órás Le-Mans-i verseny mezőnyének negyedét Nissan motor hajtja Spanyol Nagydíj - Hamilton megállíthatatlan, ismét kettős Mercedes-diadal
 
A Nissan Deltawing sikeres  bemutatkozása Le mans-ban

A Nissan Deltawing sikeres bemutatkozása Le mans-ban

2012. június 04.
A forradalmi Nissan Deltawing ma megtette első próba- köreit a 8,5 mérföldes...
Részletek
Nissan Deltawing A forradalmi Nissan Deltawing ma megtette első próbaköreit a 8,5 mérföldes, híres Circuit de la Sarthe pályán - ez ad otthont a közelgő 80. Le Mans-i 24 órás versenynek.

Az ´Automobile Club de l´Ouest´ által meghívott, és a "Garage 56" szabályai szerint (melyek lehetővé teszik az új és innovatív technológiák bemutatkozását) résztvevő DeltaWing 54 kört tett meg Michael Krummal, Satoshi Motoyamaval és Marino Farnchittivel a volánja mögött. A csapat egy szinte hibamentes napot tudhat maga mögött, egy kivételével az összes kört egyetlen garnitúra Michelin slick-gumival tették meg. Egyetlen olyan kör volt csak, amikor egy hirtelen zápor miatt esőgumira váltottak át.

A nap leggyorsabb köre Motoyama nevéhez fűződik (3 perc, 47,980 másodperc). A Nissan DeltaWing műszaki csapata Ben Bowlby vezetésével bízik benne, hogy kényelmesen elérik a verseny igazgatósága által megkövetelt 3 perc 45 másodperces célt. Mivel Motoyama 1999, Krumm pedig 2005 óta nem versenyzett Le Mansban, mindkettőjüknek kötelezően 10 kört kellett megtenni, hogy ezzel kvalifikálják magukat a versenyre. Mindketten könnyedén teljesítették ezt a követelményt, Motoyama 19, Krumm 24 kört ment. A korábbi teszteken Marino Franchitti vezetett a legtöbbet, ma a skót pilóta viszont csak 11 kört teljesített - a csapat ki akarta használni ezt az alkalmat arra, hogy a japán és a német versenyző megszokja az autót.   

Krumm vezette először az autót, majd átadta Motoyamanak, aki befejezte vele a reggeli szakaszt. A délutáni edzést Franchitti kezdte meg, erre az időre esett az az egyetlen kör, amikor a Michelin esőgumit szerelték fel; ezt ismét pilóta-váltások követték, Krumm következett, majd Motoyama zárta a napot.

Nissan Deltawing Az egyedi kialakítású Nissan DeltaWing tömege, motor-teljesítménye és légellenállási tényezője a fele a tipikus prototípusokénak, és a várakozás szerint sokkal kevesebb üzemanyagot és gumit fogyaszt el a verseny során. A 300 lóerős, 1,6 l-es Nissan DIG-T turbófeltöltésű motorral hajtott Nissan DeltaWing gumiabroncsai is különlegesek, a Michelin által külön erre a célra fejlesztett első gumik négy coll szélesek.

A csapat most visszatér az Egyesült Királyságba, ahol befejezi a felkészülést a 80. Le Mans-i 24 órás versenyre. A csapat autószállítója a következő hétvégén tér vissza a helyszínre, ahol Le Mans belvárosában, a Köztársasági Palota előtt átesik a verseny előtti műszaki ellenőrzésen.  

További cikkek

Monacói Nagydíj - Kiss Pál Tamás második lett a GP3 első futamában
Mecsek-rali - A Herczig, Bacigal duó nyert
Mecsek-rali - A Botka, Mihalik duó nyerte a prológot
Kulcsszavak:
 
A Nissan Deltawing sikeres  bemutatkozása Le mans-ban Sébastien Ogier, a Volkswagen pilótája kategória győzelemmel zárt Svédországban Vettel nyert, Hamilton a boxból rajtolva negyedik Vettel nyert, Hamilton a boxból rajtolva negyedik A Nissan Deltawing sikeres  bemutatkozása Le mans-ban Ha megy, akkor nagyon megy! A Nissan Deltawing sikeres  bemutatkozása Le mans-ban Fesztiváli hangulat Kiss Norbi tizenkét futamból nyolcszor állhatott fel a dobogó legfelső fokára Kiss Norbi tizenkét futamból nyolcszor állhatott fel a dobogó legfelső fokára
 
Mecsek-rali - A Botka, Mihalik duó nyerte a prológot

Mecsek-rali - A Botka, Mihalik duó nyerte a prológot

2012. június 03.
A Botka Dávid, Mihalik Péter duó volt a leg- gyorsabb a pénteki prológon ...
Részletek
Botka, Mihalik duó A Botka Dávid, Mihalik Péter duó volt a leggyorsabb a pénteki prológon a 46. Drávanet Mecsek-ralin, az országos bajnokság második futamán.

A szervezők tájékoztatása szerint az 1,2 km-es "bemelegítő körben" a Turán Frigyes, Zsíros Gábor kettős lett a második, a Hadik András, Kertész Krisztián páros pedig a harmadik.

Pénteken, az éjszakába nyúlóan két, míg szombaton napközben további hat gyorsasági szakaszt rendeznek meg. Ezek össztávja 180 kilométer.


Eredmények, prológ (1,2 km):
1. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer Evo IX R4) 1:03.6 p
2. Turán Frigyes, Zsiros Gábor (FordFiesta S2000) 3.2 mp hátrány
3. Hadik András, Kertész Krisztián (Subaru Impreza) 5.8 mp h.

További cikkek

Turán Frigyes és Zsiros Gábor a Mecsek Rallye-n
Mecsek-rali - Több mint 100 autó versenyez
Az éj leple alatt…
Kulcsszavak:
 
Mecsek-rali - A Botka, Mihalik duó nyerte a prológot Bizonyítani szeretne a hétvégi aragóni futamon a BMW Racing Team Toth mindkét versenyzője Újra kamion EB és fesztivál a Hungaroringen Újra kamion EB és fesztivál a Hungaroringen Mecsek-rali - A Botka, Mihalik duó nyerte a prológot Dakar 2013 - Szalaynak nem kedvezett a szerdai lerövidítés Tassi Attila képviseli az új generációt a TCR-ben a B3 Racing csapatával Tassi Attila képviseli az új generációt a TCR-ben a B3 Racing csapatával Mecsek-rali - A Botka, Mihalik duó nyerte a prológot A GT Academy időmérője több mint 765000 Európai nevezéssel zárult
 
Mecsek-rali - A Herczig, Bacigal duó nyert

Mecsek-rali - A Herczig, Bacigal duó nyert

2012. június 03.
A Herczig Norbert, Bacigal Igor duó nyerte szombaton a 46. Drávanet Mecsek...
Részletek
Herczig NorbertA Herczig Norbert, Bacigal Igor duó nyerte szombaton a 46. Drávanet Mecsek-ralit, az országos bajnokság második futamát.

A viadal honlapja szerint mögöttük a Turán Frigyes, Zsiros Gábor kettős lett a második és a prológon győztes Botka Dávid, Mihalik Péter páros pedig a harmadik.
Pénteken, az éjszakába nyúlóan két, míg szombaton napközben további hat gyorsasági szakaszt rendeztek meg. Ezek össztávja 180 kilométer volt.



Eredmények:
1. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) 1:10:41.2 ó
2. Turán Frigyes, Zsiros Gábor (FordFiesta S2000) 14.2 mp hátrány
3. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer Evo IX R4) 49.6 mp h.

További cikkek

Turán Frigyes és Zsiros Gábor a Mecsek Rallye-n
Mecsek-rali - Több mint 100 autó versenyez
Az éj leple alatt…
Kulcsszavak:
 
Magyarországon új kihívás vár a Polestar Cyan Racing csapatra, amint hatályba lép a súlykompenzáció Magyarországon új kihívás vár a Polestar Cyan Racing csapatra, amint hatályba lép a súlykompenzáció Mecsek-rali - A Herczig, Bacigal duó nyert Világbajnoki pontokért hajt a Mexikó-ralin ifj. Érdi Tibor Az Audi várakozással tekint a Formula E monacói versenyhétvégéjére Az Audi várakozással tekint a Formula E monacói versenyhétvégéjére Mecsek-rali - A Herczig, Bacigal duó nyert 2013 Rotax MAX Challenge Grand Finals Egy 8. és egy 10. hely a Rotax Világkupán Mecsek-rali - A Herczig, Bacigal duó nyert Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker
 
Turán Frigyes és Zsiros Gábor a Mecsek Rallye-n

Turán Frigyes és Zsiros Gábor a Mecsek Rallye-n

2012. június 01.
Turán Frigyes és Zsiros Gábor az Országos Rallye Bajnokság második állomásán...
Részletek
Turán Frigyes és Zsiros Gábor a Mecsek Rallye-nTurán Frigyes és Zsiros Gábor az Országos Rallye Bajnokság második állomásán, a Mecsek Rallye-n állnak rajthoz.

Frici többször is győzelmet aratott már a Pécs környéki aszfaltos pályákon, ahol a magas végsebesség helyett az alapos itineren van a hangsúly, így navigátorával, Zsiros Gáborral jó eséllyel szállnak harcba, hogy növeljék a Bükfürdő Rallye-n megszerzett pontjaik számát. Versenygépük, a világbajnokságon is használt Ford Fiesta S2000 kifejezetten az ilyen technikás pályákra termett.

Tavaly a Mecsek Rallye nagyszerűen indult, hiszen két gyorsasági szakaszt követően Turán Friciék az IRC futam harmadik helyén és a hazai értékelésében az élen álltak. A verseny mégsem zárult szerencsésen, egy kanyarívet védő farönk megdobta az autót, így az évad egyik leglátványosabb repülését mutatták be a fiúk. Friciéknek szerencsére nem esett bajuk, és a tavalyi baleset inkább motiválja őket az idei szereplésben.

„Nagyon várom már a versenyt, ezek a pályák mindig is közel álltak a szívemhez. Nem lesz egyszerű dolgunk, hiszen nem megszokott, hogy éjszakai futamokkal kezdünk. A pályákat ismerjük, pár dolgot változtattak csak, néhány lassító más helyre került és egyet ki is vettek. Jó beállításaink vannak az autóhoz, a tavalyi tapasztalatokat nagyon jól tudjuk most hasznosítani. Rendkívül fontos, hogy jól válasszunk gumit, ezen sok minden múlhat. Remélem, hogy jó eredményt érünk el idén!“ – mondta Turán Frici.

Turán Frigyes és Zsiros Gábor a Mecsek Rallye-nNyolc gyorsasági szakasz és közel ötszáz kilométeres teljes versenytáv várja a Turán Motorsport csapatát. A pénteki ünnepélyes rajtceremóniát Pécs belvárosaában tartják majd, és Friciéknek még aznap este két gyorsot kell teljesíteniük. Szombaton a maradék hat szakasz vár a versenyzőkre, majd a délutánt a díjkiosztó zárja.









További cikkek


Mecsek-rali - Több mint 100 autó versenyez
Az éj leple alatt…
Turán Frici és Ziros Gabi teljesítették a vasárnapi tervet
Kulcsszavak:
 
Turán Frigyes és Zsiros Gábor a Mecsek Rallye-n Szalay Balázs és csapata megújulva várja a 20 éves jubileumot Turán Frigyes és Zsiros Gábor a Mecsek Rallye-n Dakar 2012 - Kizárták a Sebestyén, Bognár kettőst Turán Frigyes és Zsiros Gábor a Mecsek Rallye-n Spanyol Nagydíj - Hamilton megállíthatatlan, ismét kettős Mercedes-diadal Turán Frigyes és Zsiros Gábor a Mecsek Rallye-n José María López történelmet írhat Suzukában Škoda győzelem Egerben Škoda győzelem Egerben
 
Az éj leple alatt…

Az éj leple alatt…

2012. május 31.
Az évadnyitó verseny emlékei még csak most kezdenek elhalvá- nyulni, máris újabb ...
Részletek
Herczig NorbertAz évadnyitó verseny emlékei még csak most kezdenek elhalványulni, máris újabb élmények elé nézhetünk. Néhány napon belül, egészen pontosan 2012. június 1-én, az Magyarország Országos Rallye Bajnokság 2. futamán: a 46. Mecsek Rallyen, újra rajthoz állhat a mezőny. úgy tűnik, az idei évben a szervezők igen csak elkényeztetnek bennünket, hiszen már az első verseny sem a megszokott helyszínen és pályákon zajlott, a 2. futam pedig rögtön egy igazi adrenalin fröccsel kezdődik.

A 46. Mecsek Rallye a megszokottól eltérően, péntek este 22:00 órakor, 2 gyorsasági szakasszal rajtol el árpádtetőn és Nyárásvölgyben. A késő esti rajttal mind a sportág rajongói, mind a versenyzőpárosok számára egy igen izgalmas verseny veszi kezdetét, hiszen az éj leple alatt a távolságok, a kanyarívek, a féktávok, de még a reflexek is másként hatnak.

Nagy kihívás lesz ez minden versenyzőpáros számára, hiszen minden csapat számára döntő fontosságú az első két szakasz eredménye.

Herczig Norbertet a 2. futamra való felkészülésről kérdeztük:

„ Igen! Idén az 1. és a 2. futam között valóban csupán néhány hét a „pihenőidő”, ami azt gondolom, minden versenyzőpáros számára előnyös, ugyanis így nem estünk ki a lendületből. A Skoda Rally Team Hungaria csapata már túl van a 2. futam pályabejárásán. Azt elmondhatom, hogy a felkészülés közben nagyon jó érzéssel töltött el a tudat, az elmúlt fél év olyan, mintha nem is lett volna. A kijelölt pályaszakaszokon való „autózás” szinte már annyira rutinos volt, hogy úgy tűnt, mintha csupán tegnap fejeztük volna be a 2011-es versenyt.

Bár azt biztosan tudjátok, hogy személy szerint a Mecsek Rallye pályáit kedvelem a leginkább még úgy is, hogy sajnos a tavalyi évben ez a futam számunkra igen balul sült el. Az autónk motorja a legelső pillanattól kezdve „köhögött”, és ahogy emlékeztek rá, a vége előtt fel is adta, amivel a mi bajnokságért való küzdelmünk lehetősége is elszállt.

Herczig NorbertAz idei évben, bízva a hátterünkben, teljes lendülettel fogunk nekivágni kedvenc pályaszakaszainknak, és tudom, hogy a csapatunk tagjai is mindent megtesznek majd azért, hogy az első futam lendülete továbbéljen. Azt sajnáljuk, hogy az idei évben a Mecsekben nem IRC futamon rajtolhatunk el, abban azonban mindenképpen szerencsések vagyunk, hogy elmondhatjuk, a szervizcsapatunk a tavalyi évben részt vett az első magyar IRC futamon, így a kijelölt pályaszakaszok, és azok minősége, paraméterei számukra sem lesznek ismeretlenek. Természetesen mi is nagy érdeklődéssel várjuk az éjszakai szakaszokat, ami véleményem szerint egyértelműen a koncentráció és a reflexek versenye lesz. Nagyon jó ötletnek tartom ezt a kezdést, mert rögtön a verseny elején egy hatalmas lehetőséget ad a csapatok kezébe, és aki élni tud vele, nagy előnyre tehet szert.

Az SRTH csapatának felkészülése csütörtökön fejeződik be, amikor is délután, az év elején kimaradt aszfalt tesztet pótoljuk. A Skoda beállításai az év eleji murvás teszten nagyon jól sikerültek, ezért most is egy hosszabb időtartalmú tesztet tervezünk.”

További cikkek

Mecsek-rali - Több mint 100 autó versenyez
2012. május 12-én elrajtol az ORB mezőnye
Turán Frici és Ziros Gabi teljesítették a vasárnapi tervet
Kulcsszavak:
 
A Toyota visszatér a WRC-be A Toyota visszatér a WRC-be Az éj leple alatt… Huszonhat év után először a Hungaroringen versenyez a Német Túraautó Bajnokság mezőnye Az éj leple alatt… Veszprémen a rallye szeme Az MR Racing SE színeit hat páros képviseli a heves megyei szezonnyitón Az MR Racing SE színeit hat páros képviseli a heves megyei szezonnyitón Tom Blomqvist a BMW újonc DTM-pilótája Tom Blomqvist a BMW újonc DTM-pilótája
 
Mecsek-rali - Több mint 100 autó versenyez

Mecsek-rali - Több mint 100 autó versenyez

2012. május 31.
Pénteken és szombaton lesz Baranya megyében a 46. Drávanet Mecsek ...
Részletek
Mecsek-rali - Több mint 100 autó versenyezPénteken és szombaton lesz Baranya megyében a 46. Drávanet Mecsek-rali autóverseny, amely része az úgynevezett historic Európa-bajnokságnak, egyben a magyar ralibajnokság második futama is.

Előbbiben a rali hőskorának 44 képviselője, utóbbiban 57 autó áll rajthoz. Péntek délután a rajtceremónia a pécsi Széchenyi téren lesz, majd még aznap este lámpafénynél két, szombaton napközben pedig hat gyorsasági szakaszt rendeznek meg. Ezek össztávja 180 kilométer.

Az esemény csütörtöki sajtótájékoztatóján a szervezők elmondták, hogy anyagi nehézségek miatt szinte az utolsó pillanatban állt össze a verseny. Kiderült az is, hogy a nézők a historic Eb-futamon megcsodálhatnak egy Lancia 037-est, amely a ralivilágban kuriózumnak tekinthető, s ilyen eddig Magyarországon még nem állt rajthoz. A norvég Walter Jensen vezeti majd az 1983-ban márka-világbajnokságot nyert autót.

További cikkek

2012. május 12-én elrajtol az ORB mezőnye
Tereprali ob - Fazekas nyerte az idénynyitót
Turán Frici és Ziros Gabi teljesítették a vasárnapi tervet
Kulcsszavak:
 
Mecsek-rali - Több mint 100 autó versenyez Veszprémen a rallye szeme Maxime Martin a DTM második hétvégéjének legeredményesebb BMW-pilótája Maxime Martin a DTM második hétvégéjének legeredményesebb BMW-pilótája Mecsek-rali - Több mint 100 autó versenyez Peugeot 208 T16 Pikes Peak: kilónként egy lóerővel tör a fellegekbe! Mecsek-rali - Több mint 100 autó versenyez A PUMA bejelentette, hogy partneri kapcsolatra lép a BMW Motorsport-tal Centenáriumi öltönyben állnak rajthoz a BMW M6 GTLM versenyautók Centenáriumi öltönyben állnak rajthoz a BMW M6 GTLM versenyautók
 
Monacói Nagydíj - Kiss Pál Tamás második lett a GP3 első futamában

Monacói Nagydíj - Kiss Pál Tamás második lett a GP3 első futamában

2012. május 28.
Kiss Pál Tamás a második helyen végzett, a Forma-1-es Monacói Nagydíj egyik ...
Részletek
Kiss Pál TamásKiss Pál Tamás a második helyen végzett, a Forma-1-es Monacói Nagydíj egyik betétfutamaként megrendezett GP3-as kategória első versenyén.

Csapata arról tájékoztatta az MTI-t, hogy a 21 éves magyar pilóta a harmadik helyről remek rajttal jött fel a második pozícióba, ezt követően pedig a finn Aaro Vainióval együtt elléptek a mezőnytől.

"Innentől kezdve csak élveztem a vezetést, hiszen nem mindennap száguldhat az ember ilyen környezetben. Próbáltam megfutni a leggyorsabb kört, de felesleges kockázatot nem vállaltam, hiszen butaság lett volna eldobni ezt a dobogós helyet. Nagyon örülök a második helynek, köszönöm mindenkinek, aki hitt bennem" – fogalmazott az Atech CRS GP versenyzője, aki karrierje során második alkalommal állhatott dobogóra azt követően, hogy tavaly Barcelonában diadalmaskodott.

"Azt hiszem, ennyire még sosem ízlett a pezsgő, mint most, talán még Barcelonában sem" - tette hozzá Kiss Pál Tamás, aki a magyar autósport első monacói dobogósa.

A GP3-as sorozat második versenyét szombaton 17:55 órától rendezik.

További cikkek

Kiss Pál Tamás: Hajsza a leggyorsabb körért
Monacói Nagydíj - Mark Webber győzött
Monacói Nagydíj - Webber indul az élről
Kulcsszavak:
 
Monacói Nagydíj - Kiss Pál Tamás második lett a GP3 első futamában Március 23-24-én Magyarországon forgat Ken Block Vonatozás felsőfokon Vonatozás felsőfokon Monacói Nagydíj - Kiss Pál Tamás második lett a GP3 első futamában Kiss Pál Tamás: Kétarcú Barcelona Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját Monacói Nagydíj - Kiss Pál Tamás második lett a GP3 első futamában Kiss Norbert ismét dobogóra állt a kamion Eb-n
 

Találatok száma: 805 Megjelenítve: 731 - 740