Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 737 Megjelenítve: 71 - 80
Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában

Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában

2018. május 22.
Michelisz Norbert eredménytelen futamokon van túl a túraautó-világkupa (WTCR) hollandiai versenyhétvégéje után.
Részletek

Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában

A sorozat honlapja szerint a Hyundai-jal versenyző, 33 éves magyar pilóta vasárnap az első futamon az első körben összeütközött a vk-éllovas Yvan Mullerrel, és mindketten kiestek.

Hétfőn a második etapon Hyundai teljesítményének lecsökkentése és tíz rajthelyes büntetése miatt hátulról rajtoló Michelisz a 23. helyen ért célba. A többi magyar közül Szabó Zsolt a 17., míg Nagy Norbert a 20. helyen zárt.

A harmadik futamban Michelisz a 19. helyről indulva a 22. lett, Nagy a 17., Szabó a 26. helyen végzett.

A teljesítmény-kiegyenlítő rendszer szabályai alapján a mezőny eddigi leggyorsabb autói plusz nehezítéseket kaptak Zandvoortban. A Hyundai-ok motorteljesítménye ezért 2,5 százalékkal csökkent, nőtt az autók súlya és 100 milliméterre emelkedett a hasmagasságuk.

Michelisz nem gyűjtött újabb pontokat Hollandiában, így a vk-ban 102 ponttal a nyolcadik helyen áll.

A vk-sorozat június 23-24-én Portugáliában folytatódik.

Michelisz Norbert feledhető futamokon van túl Hollandiában
Kulcsszavak: autósport, Hollandia, michelisz, WTCR
 
Különleges kivitelű sportkupékkal ünnepli Le Mans-i hagyatékát a Toyota Különleges kivitelű sportkupékkal ünnepli Le Mans-i hagyatékát a Toyota Küzdelmes idény nyitón van túl a Lexus RC F GT3 Küzdelmes idény nyitón van túl a Lexus RC F GT3 Brit Nagydíj - Rosberg nyert, Vettel kiesett Brit Nagydíj - Rosberg nyert, Vettel kiesett Michelisz nem tartja esélyesnek magát a Hungaroringen Michelisz nem tartja esélyesnek magát a Hungaroringen Gyere el és tedd próbára magad, éld át te is a versenyzés élményét! Gyere el és tedd próbára magad, éld át te is a versenyzés élményét!
 
Célban a homokdűnék között!

Célban a homokdűnék között!

2018. május 21.
A 16. helyről indulva a 12. helyen sikerült a célba érés Jedlóczky L Márk harmadik TCR Europe futamán a hollandiai Zandvoortban.
Részletek

Célban a homokdűnék között!

Ahogy az várható volt, egy komoly rajtbalesettel indult a futam, amit versenyzőnk ügyesen és szerencsésen kikerült csak egy ellenfél autójáról lerepülő műanyag darab pattant meg a CUPRA szélvédőjén, de szerencsére semmi sérülés nem keletkezett az autóban. A mezőny elé bejött a safety car míg a sérült autókat el tudták távolítani a célegyenesből. Az újra indítás után Márk több versenyzőt is meg tudott előzni, elkerült egy újabb komoly ütközéssel járó balesetet, majd üldözőbe vett egy portugál Peugeot-os versenyzőt, akit többször is megpróbált megelőzni, ám a végére a CUPRA-n annyira elfogytak már a gumik, hogy inkább nem akart felesleges kockázatot vállalva belemenni egy esetleges komolyabb ütközéssel járó szituációba. Az alap célkitűzés így is sikerült, hogy lehetőleg a középmezőnyben sérülés nélkül hozza célba az autót élete harmadik TCR Europe futamán.

A helyezésen kívül a legfőbb eredmény, hogy folyamatosan sikerült gyorsulni, fokozatosan egyre jobbak a részeredmények és ez egy igazi jó kis csapatmunka eredménye, amiből mindenki kiveszi a részét és Márk a még mindig rettentően kevés versenyzői tapasztalata ellenére hozzá tudja adni a lehető legtöbbet a pályán a volán mögött.

Célban a homokdűnék között!

Holnap a második futamon ismét a 16. helyről rajtolhat majd és várhatóan egy nem kevésbé izgalmas versenynek nézhetünk elébe! Természetesen a cél holnap is elsősorban a verseny sikeres teljesítése kihasználva a jól megtalált beállítások előnyeit esetleg még egy kicsit előbbre lépdelve az eredménylistán.
Valamint végül, de nem utolsósorban az eddigi hétvégi nagy eredmény egy újabb óriási autósportélmény, hiszen a JLG Motorsport csapata és fiatal versenyzője több mint százezer lelkes autósport néző előtt futhatta le történetének hatodik igazán komoly nemzetközi sorozatban teljesített versenyfutamát!

Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, TCR Europe
 
Dakar 2013 - Sebestyénék a 86., Pócsikék a 88. helyen Dakar 2013 - Sebestyénék a 86., Pócsikék a 88. helyen Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban A „Vörösök” Oroszországban is győztek A „Vörösök” Oroszországban is győztek Hatfutamos európai szériává bővült a Lotus női versenysorozata Hatfutamos európai szériává bővült a Lotus női versenysorozata Marco Wittmann rajt-cél győzelmet aratott a Nürburgringen Marco Wittmann rajt-cél győzelmet aratott a Nürburgringen
 
Autósport népünnepély a dűnéken!

Autósport népünnepély a dűnéken!

2018. május 20.
Talán sosem gondoltuk volna, hogy kis csapatunk ilyen elképesztő autósport népünnepélybe csöppen így hirtelen a TCR Europe versenysorozat második fordulóján!
Részletek

 Autósport népünnepély a dűnéken!

Hittük is meg nem is, hogy a rendezők 200000 igen nem tévedés, kettőszázezer nézőt várnak a nagy holland „Michelisz Norbi simogatóba” mely természetesen az Ő Norbijukra, vagyis Max Verstappen Forma1-es versenyzőre épül! Aztán vasárnap reggel elképesztő látvány tárult elénk a Zandvoort-i versenypályán! Végeláthatatlan tömegben hömpölyög a holland autósport szerető közönség, hogy láthassák a hazai hősüket hazai pályán F1-es versenygéppel száguldani! Ezen kívül még több versenysorozat is helyet kapott a hétvége sűrű programjában, aminek Max mellett a WTCR a fő „műsorszáma”, na és persze a mi szívünk csücske, a kistesó a TCR Europe.

A márciusi teszten megszerzett jó kis pályaismeret birtokában Jedlóczky L Márk lelkesen készült a holland hétvégére! Ehhez képest a szabadedzéseket vegyes érzelmekkel zárta, mert a CUPRA-val sajnos nagyon nem akartak jönni azok a köridők, mint márciusban az Audival! Azért elkeseredésre nem volt ok, hiszen az egy más autó volt más körülmények között, így a csapat mérnöke Monori Gyula és egy nagyon kedves régi sporttársunk külső segítségével az időmérőre egy teljesen más beállítás került az autóra, mint a szabad edzéseken. A bátor változtatás meg is hozta az eredményt, a CUPRA sokkal jobban viselkedett és a köridők rögtön több mint másfél másodpercet javultak! Aztán a Q1 második felében beköszönt a technika fránya ördöge, ahogy a múltkor a Hungaroringen is. Ismét a CUPRA önindító motorjánál keletkezett elektromos hiba miatt elgyengült az autó és Márk épphogy csak ki tudott gurulni a boxba és ott véget is ért számára az időmérő.

 Autósport népünnepély a dűnéken!

A „mi lett volna ha” gondolatsorba bele se kezdünk, hiszen ez az autósportban a legértelmetlenebb, így a versenyfutamokra marad a bíztató tény, hogy az autó, sokkal jobban viselkedik a pályán és Márk a 16. rajtkockából vághat neki a két versenyfutamnak! Ebből kell kihozni a legjobbat a futamokon, ami a többi sorozat már lezajlott versenyeit látva várhatóan a TCR Europe-ban sem lesz egy cseppet sem unalmas és eseménymentes a homokdűnék közti száguldásban. Az ismétlődő bosszantó technikai hibát a SEAT Sport szerelői és mérnöke az önindító és egy elektronikai alkatrész cseréjével ismét orvosolták, így remélhetőleg a futamokon már megint ereje teljében futhat majd a CUPRA Márk alatt!

Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, TCR Europe
 
António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja Bahreini Nagydíj - Massa volt a leggyorsabb az első gyakorláson Bahreini Nagydíj - Massa volt a leggyorsabb az első gyakorláson Kamion Eb - Családi programok is várják a nézőket Mogyoródon Kamion Eb - Családi programok is várják a nézőket Mogyoródon Nagy Dániel második a Hungaroringen a vasárnapi első futamon Nagy Dániel második a Hungaroringen a vasárnapi első futamon Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba
 
Jedlóczky L Márk izgatottan várja a TCR Europe hétvégi versenyét

Jedlóczky L Márk izgatottan várja a TCR Europe hétvégi versenyét

2018. május 17.
Akár ez is lehetne a mottója a JLG Motorsport és Jedlóczky L Márk második TCR Europe hétvégéjének melyet Hollandiában rendeznek meg a gyakorlatilag a tengerparton fekvő Zandvoort-i pályán. A jó öreg pálya a döntött kanyarjaival és a sok helyen meglepően szűk nyomvonalával nem kis kihívás lesz a TCR-es mezőnyöknek!
Részletek

Jedlóczky L Márk izgatottan várja a TCR Europe hétvégi versenyét

Bizony mezőnyöknek, hiszen itt a WTCR és TCR Europe mezőnye is rajthoz áll kiegészülve a TCR Benelux indulóival. Így az OB futamgyőzelmet is hozó Hungaroringi évadnyitóhoz hasonlóan fiatal versenyzőnk megint egy pályán autózik majd a világ kupa mezőnyével, ami ismét egy jó kis értékmérő szakmai összehasonlítási alapnak ígérkezik. Jedlóczky L Márk nem csak az FIA-s nagy testvér WTCR mezőnnyel osztozik majd a pályán, a hétvégén, hanem magával a Forma1 új fenegyerekével Max Verstappen-el is, aki a RedBull Racing-el egy kis F1-es bemutató autózásra érkezik a tengerpartra, így vélhetően egy igazi holland autósport népünnepély közepébe csöppen majd a JLG Motorsport kis csapata!

Na de persze számunkra nem a fapapucsos F1 őrület lesz a legfontosabb, hanem a TCR Europe második fordulója és hogy Márk ismét sikeresen teljesítse mindkét versenyfutamot! A francia hétvégével szemben itt nem okoz majd hátrányt a pályaismeret hiánya, hiszen március elején versenyzőnk már futott egy 50-60 körös tesztet ezen a pályán egy TCR és egy GT Audi-val. Az akkori mínusz hat fokos hőmérséklethez és a jeges szélhez képest most remélhetőleg jóval kedvezőbbek lesznek az időjárási viszonyok és a már akkor sem rossz köridőket vélhetően sikerül majd tovább javítani Márk kis szerelmével az új CUPRA-val is! Ráadásul a márciusi tesztre versenyzőnk a napokban egy komoly szimulátoros felkészüléssel is ráerősített!

Jedlóczky L Márk izgatottan várja a TCR Europe hétvégi versenyét

Sok szempontból izgatottan várja a csapat ezt a versenyhétvégét, hiszen ismét az igen erős, és most a helyi élmenőkkel is kiegészülő mezőnyben kell versenyzőnknek helyt állnia. Várjuk a Márk és a kétszeres TCR bajnok közötti újabb párharcot is, hogy az idén SUBARU-t hajtó Stefano Cominivel ismét összeakadnak e a pályán. A svájci bajnok a Paul Richard-i évadnyitón nagyon díjazta Márk küzdőszellemét és a jó magyar pálinkát, amivel áldomást ivott a legújabb svájci-magyar sportbarátságra!

A nagyszerű hazai autósport rajongó közönségtől pedig ezúton kérjük, hogy legalább olyan szívvel és lélekkel bíztassák most a távolból is a hétvégén a holland pályára lépő mind a hat magyar versenyzőt, mint a Hungaroringen!

Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, JLG Motorsport, TCR Europe
 
Ausztrál Nagydíj - Rosberg nyerte az idénynyitót Ausztrál Nagydíj - Rosberg nyerte az idénynyitót A nagy pillanat: A Formula E autójának első tesztje A nagy pillanat: A Formula E autójának első tesztje Magyarországra érkezik a Citroen C-Elysée WTCC Magyarországra érkezik a Citroen C-Elysée WTCC Kiss Norbert minden futamon dobogón Misanóban is Kiss Norbert minden futamon dobogón Misanóban is A hátulról rajtoló Michelisz 10. a második hungaroringi futamon A hátulról rajtoló Michelisz 10. a második hungaroringi futamon
 
Elrajtolt a Type R Challenge - 2018

Elrajtolt a Type R Challenge - 2018

2018. május 14.
Nem sokkal a Type R Challenge 2018 genfi bejelentését követően máris bizonyított a Honda Civic Type R. A nagy teljesítményű hot hatch 2 perc 1,51 másodperc alatt ért körbe a franciaországi Magny-Cours versenypályán, azaz minden eddigi fronthajtású autónál gyorsabbnak bizonyult.
Részletek

Elrajtolt a Type R Challenge - 2018

A volánnál Esteban Guerrieri (ARG) FIA Túraautó-világkupa  versenyzője ült, aki a Münnich Motorsport pilótájaként indul a 2018-as szezonban.

A 4,4 km hosszú Magny-Cours igencsak technikás pálya, szűk hajtókanyarjai, gyors sikánjai és elnyújtott egyenesei komoly felkészültséget követelnek meg a versenyzőktől. A Civic Type R továbbfejlesztett és kifinomultabbá tett 2.0 VTEC TURBO erőforrása 320 LE-t és 400 Nm-t szabadít az első kerekekre, ezt a rendkívüli teljesítményt aknázta ki Guerrieri a rekorddöntés során. Sikeréhez természetesen a fejlett aerodinamikai csomag is hozzájárult, hiszen az áramvonalas karosszéria és a szpoilerszett a leszorítóerő/felhajtóerő arányt illetően is kategória legjobbjává teszi a Civic Type R-t. A sportos menettulajdonságok másik kulcsa a +R üzemmódba kapcsolt Adaptív Lengéscsillapító Rendszer volt, ami feszesebb rugózást, biztosabb útfekvést és még fordulékonyabb viselkedést garantált menet közben.

A rekorddöntést követően Esteban Guerrieri elmondta: „A Civic Type R legjobb tulajdonsága, hogy magabiztossá teszi az embert. Nagyon közvetlen, villámgyorsan reagál a parancsokra és pontos visszajelzéseket ad. Nem véletlenül tartják számon minden idők legjobb teljesítményorientált ferdehátújaként, miként a sikeres rekorddöntés sem egyszerű szerencse. Ez a modell messze kitolta a fronthajtású autók határait, hihetetlenül gyors.”

Elrajtolt a Type R Challenge - 2018

A Type R sokoldalúságát illetően hozzátette: „Ennél is meglepőbb, hogy milyen rugalmas konstrukció. +R üzemmódban a legvadabb versenypályákat is meghódíthatja a tulajdonos, majd átkapcsol Comfort fokozatba, és a legnagyobb kényelemben hazagurulhat.”

Az új pályacsúcs a Type R Challenge - 2018 sorozat első állomása, amit további rekorddöntések követnek majd különböző legendás európai aszfaltcsíkokon.

A Civic Type R előző generációja 2016-ban ejtette ámulatba a motorsport szerelmeseit és a vásárlóközönséget. Akkor Estorilban, a Hungaroringen, Monzában, Silverstone-ban és a Spa-Francorchampson javított a pályacsúcsokon a különleges sportkocsi, a most beállított Magny-Cours-rekordot pedig – a Honda tervei szerint – négy másikkal fejelik meg az idén.

A különféle pályákon más és más ül majd a volánnál, s bizony nagy izgalmakra számíthatunk, a Honda ugyanis csupa sztárpilótát kért fel. A csapat legnevesebb tagja egyértelműen a korábbi F1-világbajnok Jenson Button (UK) lesz, aki jelenleg a japán Super GT szériában versenyez egy NSX GT-vel. Mellette sorakozik fel a WTCR-ben induló Tiago Monteiro (PRT), a BTCC-legenda Matt Neal (UK) és a szintén Super GT-ben szereplő Bertrand Baguette (BEL).

Elrajtolt a Type R Challenge - 2018

A Magny-Courson elért pályacsúcs már az új Honda Civic Type R második sikere, tudniillik, 2017 áprilisában 7 perc 43,8 másodperc alatt ért körbe a Nürburgring Nordschleifén, így a leggyorsabb fronthajtású, sorozatgyártású szériaautóként írta be magát a motorsport történetébe.

Az új Civic Type R a Honda nagy teljesítményű ferdehátúinak hagyományát viszi tovább, ennek megfelelően a kategória legdinamikusabban gyorsuló, legnagyobb végsebességű szereplője. A szokás szerint piros H-val jelölt Type R modellt a minden ízében megújult, tizedik generációs Civic fejlesztési programjának részeként dolgozták ki a mérnökök, ez volt a Honda történetének legátfogóbb ilyen jellegű projektre. A vállalat szakemberei azt a célt tűzték ki, hogy a modell közúton és versenypályán is maga mögé utasítsa a kategória többi szereplőjét. Alapját kis tömegű, rendkívül merev, alacsony súlypontú karosszéria adja, ehhez kapcsolódik a kifinomult, dupla függőcsapszeges első felfüggesztés, ami minimalizálja a hajtási befolyást, és nagy sebességnél, valamint csúszáshatáron vett kanyarokban is stabillá teszi az autót.

Kulcsszavak: autósport, Civic Type R, honda, Type R Challenge
 
Szuperautók testközelből: ingyenes szezonnyitó hétvége a Hungaroringen Szuperautók testközelből: ingyenes szezonnyitó hétvége a Hungaroringen Škoda győzelem Egerben Škoda győzelem Egerben Történelme legkönnyebb sport-prototípusát készítette el az Audi Történelme legkönnyebb sport-prototípusát készítette el az Audi A Pannónia Ringen folytatódik a Swift Cup Europe 2016 A Pannónia Ringen folytatódik a Swift Cup Europe 2016 Bezárja angliai üzemét három éven belül a Honda Bezárja angliai üzemét három éven belül a Honda
 
A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban

A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban

2018. május 13.
Michelisz Norbert ütközött és kiesett a túraautó-világkupa (WTCR) németországi versenyhétvégéjének szombati második futamán a Nürburgringen.
Részletek

A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban

A Hyundai-jal versenyző, 33 éves magyar pilóta, aki a délelőtti versenyen ötödikként ért célba, a délutáni újabb megméretésen már az első körben is részese volt kisebb balesetnek. Később tovább sérült az autója, és bár a hatodik pozícióból hátrébb került, ekkor még így is az első tíz között volt, vagyis pontszerző helyen haladt. A 25 kilométeres pályán, a befejező körben azonban egy figyelmetlen riválisa nekiütközött, Michelisz kocsijának bal hátsó kereke kitört, ennél fogva számára befejeződött a viadal.

Kiesése miatt nem gyűjtött újabb pontokat, így a bajnokságban jelenleg 102 ponttal a negyedik.   
   
Nagy Norbert (Seat Cupra), akárcsak délelőtt, ezúttal is 18.-ként ért célba a Nürburgringen.

A Nurburgrigen Michelisz Norbert kiesett a második futamban


Kulcsszavak: autósport, michelisz, Nagy Norbert, Nürburgring, WTCR
 
A MINI ALL4 Racing lett a 2016-os Dakar Rali legjobb összkerékhajtású versenyautója A MINI ALL4 Racing lett a 2016-os Dakar Rali legjobb összkerékhajtású versenyautója Skoda Octavia Cup-ban indul Tim Gábor 2016-ban Skoda Octavia Cup-ban indul Tim Gábor 2016-ban Visszahozott bajnoki esélyek SPA-ra a GT4 EB olasz-magyar párosának! Visszahozott bajnoki esélyek SPA-ra a GT4 EB olasz-magyar párosának! Az új generációs i20 WRC dobogós helyezéssel indította a 2016-os WRC évadot Az új generációs i20 WRC dobogós helyezéssel indította a 2016-os WRC évadot Jubileumi versenycsíkokkal áll rajthoz a hétvégén a BMW Jubileumi versenycsíkokkal áll rajthoz a hétvégén a BMW
 
Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba

Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba

2018. május 07.
Ugyan nem mindig szándékosan, de lassan már megszokhatjuk, hogy kedvenc fiatal versenyzőnket valahogy mégis csak a mélyvízbe kell dobni, amiben általában aztán remekül lubickol!
Részletek

Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba

Valami ilyesmi történt megint a TCR Europe második francia futamán Jedlóczky L Márkal aki élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba egy igen csak kaotikus futamon. Már egy ideje lógott az eső lába a szép francia pálya felett, de a csapatok nagy része úgy döntött, hogy kezdésként slick gumival gurul a pályára, hátha kitart az égi áldás elmaradása. Nem tartott ki és már az első körök során is egyre jobban esett az eső így a vizes pályán próbált evickélni a mezőny.

Aztán egy nagyobb csattanásnak és a leszakadó esőnek köszönhetően piros zászlóval megszakították a versenyt. A vizes pályán lökdösődésből a mi versenyzőnk sem marad ki, ráadásul e közben még ketten is megelőzték dupla sárga zászló alatt, amit a csapat rögtön jelzett is a versenyigazgatóság felé. Szerencsére a JLG-s CUPRA-nak megint csak inkább szépsége sérült. A mezőny a rajtrácsra állt az újraindításhoz sok csapat lecserélte a slickeket esőgumira ám az újraindításra már szinte teljesen elállt az eső és sütni kezdett a nap. A futam idejéből már ugyan nem sok maradt, de arra elég, hogy versenyzőnk ismét összeakadjon a kétszeres bajnok svájci Subarujával és ismét egy nagy csatát vívjanak, csak ez a számunkra azért volt jóval nagyobb jelentőségű, mert a csata Márk élete első EB pontjáért és a tízedik helyért folyt.

Jedlóczky L Márkal élete második komoly nemzetközi versenyfutamán a 11. helyen ért célba

Végül a pályán ebből a csatából a svájci jött ki jobban, de hát sokkal nagyobb bajunk sose legyen, minthogy versenyzőnk írd és mond összevissza hatodik túraautós versenyfutamán egy kétszeres TCR bajnokkal küzd egy EB pontért! A bajnoki pontról ugyan lemaradtunk, de egy fantasztikus hangulatú versenyhétvégével lettünk gazdagabbak, melynek során a JLG Motorsport történetében először léphetett pályára egy komoly nemzetközi sorozatban.

Ezúton is külön köszönet Zengő Zoltánnak és a négy fős kis csapatának, akik rengeteget dolgoztak a hétvégén, hogy sikerrel teljesíthessük első TCR Europe hétvégénket! Holnaptól már a holland versenyhétvége lebeg a szemünk előtt ahol reméljük már nem csúszunk le a pontszerzésről!

Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, TCR Europe, zengő zoltán
 
Móczár Péter az MNASZ általános alelnöke Móczár Péter az MNASZ általános alelnöke Ambiciózus tervvel készül a Zengő Motorsport Ambiciózus tervvel készül a Zengő Motorsport A Hyundai i20 WRC sikeresen teljesítette első próbafutamát A Hyundai i20 WRC sikeresen teljesítette első próbafutamát Folytatódnak a fejlesztések: új motor-elektronikát tesztel Nogaroban Kiss Norbi! Folytatódnak a fejlesztések: új motor-elektronikát tesztel Nogaroban Kiss Norbi! Duna-Autó Autós Gyorsasági Bajnokság 3-4. Forduló, Pannónia Ring  I. Sárvár Kupa - Lotus Ladies Cup Duna-Autó Autós Gyorsasági Bajnokság 3-4. Forduló, Pannónia Ring I. Sárvár Kupa - Lotus Ladies Cup
 
Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei és Fernando Alonso

Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei és Fernando Alonso

2018. május 05.
25.000 kilométernyi téli tesztelés után eljött az idő, hogy a TOYOTA GAZOO Racing környezetbarát hibrid elektromos versenygépei pályára lépjenek a FIA Hosszútávú Világbajnokság (WEC) 2018-2019-es évadában, ami a Total Spa-Francorchamps 6 órás futammal veszi kezdetét most hétvégén.
Részletek

Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei és Fernando Alonso

Az idei évad új, eddig ismeretlen kihívásokkal állítja szembe a világ legzöldebb autógyártójának tartott Toyota versenyistállóját.
 
Miután már hat éve versenyez hibrid hajtású autóival, a csapat most új és különleges kihívással szembesül, mivel a mezőny nyolc, nem hibrid hajtású LMP1-es autója ezentúl 49 százalékkal több üzemanyag-energiát használhat fel körönként, és más jelentős teljesítménynövelő megoldásokat is alkalmazhat. Ez az új kihívás remek alkalom arra, hogy a TOYOTA GAZOO Racing még látványosabban bemutassa a hibrid-elektromos hajtás fejlesztésének lehetőségeit és eredményeit. A Formula 1 kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso most debütál a WEC-ben: ő vezeti majd a 8. rajtszámú TS050 HYBRID versenyautót a tavalyi Spa-győztes Sébastien Buemivel és Kazuki Nakajimával együtt. Mike Conway, Kamui Kobayashi és José María López idén is együtt versenyeznek a 7. rajtszámú gép legénységeként. Minden pilóta arra számít, hogy a csapat harmadszor is győzelmet arat a híres belga versenypályán.

Új kihívásokkal néznek szembe idén a Toyota hibrid versenygépei és Fernando Alonso



 
Kulcsszavak: Alonso, autósport, toyota
 
A Toyota és a BMW is kilátásba helyezte nagy-britanniai üzemeinek áttelepítését A Toyota és a BMW is kilátásba helyezte nagy-britanniai üzemeinek áttelepítését A Toyota visszatér a WRC-be A Toyota visszatér a WRC-be Bemutatjuk a Toyota környezetbarát kamionját Bemutatjuk a Toyota környezetbarát kamionját Megérkezett a Hibrid Toyota RAV4 Megérkezett a Hibrid Toyota RAV4 Rangos felmérésen bizonyult a műfaj legjobbjának  a Toyota Prius Plug-in Hybrid Rangos felmérésen bizonyult a műfaj legjobbjának a Toyota Prius Plug-in Hybrid
 
Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra

Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra

2018. május 05.
Egyben, de azért sajnos nem karcmentesen, mivel a JLG Motorsport fiatal tehetsége Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra a TCR Europeban a roppant erős és még ennél is gyorsabb mezőnyben egy 15. helyezéssel.
Részletek

Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra

A mezőny erősségét talán az is mutatja, hogy versenyzőnk a kétszeres TCR bajnok Stefano Cominivel is komolyat viaskodott a futam során.

Márk az időmérő edzésen végig gyorsulni tudott és a 2 perc1 6,651 másodperces idő a 18. rajthelyhez volt elegendő ahol honfitársa Tassi Attila mellől indulhatott. A cél az volt, hogy amennyire csak lehet kimaradjon a nagy zúzdából melyre a rendkívül gyors, nagy bukóterekkel ellátott sokat megbocsájtó pályán bizony igencsak lehetett számítani. Ez úgy ahogy sikerült is bár aztán Márk többek közt pont a sorozat kétszeres bajnokával is össze akadt egy kis csatára, amit az imádott szép új CUPRA-ja első lökhárítója bánt egy kicsit. Versenyzőnk ügyesen került el egy komolyabb lökdösődést is melyből azért nagyobb baj is lehetett volna, majd a 15. helyre érve a futam vége felé már kicsit lenyugodtak a kedélyek és mivel az előtte autózó már nem igazán volt lőtávolban így arra koncentrált, hogy simán behozza az autót a célba.

Sajnos a CUPRA-n már a rajt után előjött egy igencsak bosszantó technikai hiba miszerint a fék elkezdett gyengélkedni és versenyzőnk csak a pedál pumpálgatásával tudta előhozni a megfelelő fékhatást. Ezzel együtt fiatal tehetségünk elképesztően élvezte élete első TCR Europ futamát és legszívesebben ki sem szállt volna az autóból, hanem rögtön neki is indult volna a másodiknak.

Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra

Nos, erre még egy kicsit várnia kell, hiszen most a Zengős fiukon van a sor, hogy Márk új nagy szerelmét ismét partiképes állapotba hozzák a holnapi versenyre. Ezt kimondottan lelkesen teszi a kis csapat Zengő Zoltán irányításával, hiszen ők is látják, hogy versenyzőnk az ellenfelekéhez képest elképesztően kevés gyakorlata és tapasztalata ellenére is megállja a helyét a komoly nemzetközi mezőnyben. Megint csak azt kell ismételnünk, hogy a JLG Motorsport családias kis csapata számára sporttörténeti napot zárhattunk, hiszen versenyzőnk sikerrel teljesítette a csapat első igazi komoly nemzetközi megmérettetését!

Így mindenki izgatottan várja az újabb holnapi versenynapot ahol remélhetőleg ismét egy eső mentes száraz pályás futamon vághat neki Márk a második francia futamnak!

Kulcsszavak:
 
Jedlóczky L Márk egy igen küzdelmes versennyel lépett a nemzetközi porondra Több száz milliós autócsodák a Hungaroringen Kiss Norbert harmadik a szombati második futamon Mogyoródon Kiss Norbert harmadik a szombati második futamon Mogyoródon Újra a dobogón a WTCR-ben Japánban! Újra a dobogón a WTCR-ben Japánban! Irány a Zempléni-hegység Irány a Zempléni-hegység Somfaiék teljesítették a második szakaszt Somfaiék teljesítették a második szakaszt
 
Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját

Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját

2018. május 03.
A Monza és Navarra pályáin megszerzett dobogós helyezéseiknek köszönhetően két – különböző nemzetközi versenysorozatban szereplő - Audi Sport ügyfélcsapat és pilótáik is a legjobb helyekről várhatják a folytatást.
Részletek

Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját

Audi R8 LMS GT3

Győzelem a szezonnyitó versenyen: a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének nyitóhétvégéjén a forgatókönyvet mintha a belga Audi Club Team WRT csapatára írták volna. A két Audi Sport pilóta Christopher Mies és Dries Vanthoor és a privát versenyző Alex Riberas az öt versenyből álló sorozat első állomásán, Monzában végzett az első helyen. A Blancpain GT sorozat igen népes résztvevői létszámmal büszkélkedhet, az Audi R8 LMS összesen 52 versenytárssal méri össze tudását. A három órás verseny végén mindössze két másodperces előnnyel nyert a belga csapat, a verseny során pedig Dries Vanthoor teljesítette a leggyorsabb kört. A legjobb 10 között öt különböző márka képviselői végeztek.

Összesítésben szerzett második hely Navarrában: a 24 órás sorozat harmadik fordulójában a Car Collection csapata a szezon eddigi legjobb összesített eredményét érte el. Az észak-spanyolországi Navarrában rendezett 12 órás versenyen a Gustav Edelhoff, Max Edelhoff és Elmar Grimm felállással versenyző Audi R8 LMS legjobb amatőr csapatként összesítésben a második helyen végzett. Ennek megfelelően a sorozat európai értékelésében a Car Collection csapata továbbra is vezeti a csapatok mezőnyét, míg Elmar Grimm a pilóták versenyében áll az élen.

Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját

Két dobogós hely a szezon első versenyén: Andreas Schmidt a Spezial Tourenwagen Trophy túraautó bajnokságon két dobogós helyet szerzett a sorozat első helyszínén, Hockenheimben. A privát versenyzőként induló Schmidt egy Audi R8 LMS ultra volánja mögött végzett mindkét futamon kategóriájában a harmadik helyen.

Audi RS3 LMS (TCR)

Első és második hely a klub versenyen: az egyesült államokbeli NASA Western Endurance bajnokság klub sport sorozatában szereplő Audi RS 3 LMS egy első és egy második helyet gyűjtött be a kaliforniai Buttonwillow versenypályáján. A Road Shagger Racing csapat pilótái, Gavin Ernstone és Jon Morley ünnepelhettek a leintést követően, második helyen pedig a Strom Motorsports csapatából David Depillo és Brett Strom végzett.

Készülődés a magyar versenyhétvégére: a WTCR – FIA Túraautó Világkupa második versenyhétvégéjét április 28-29-én rendezik a Hungaroring pályáján. A három Audi Sport pilóta Gordon Shedden, Jean-Karl Vernay és Frédéric Vervisch mellett a privát versenyzőként rajthoz álló Nathanaël Berthon, Denis Dupont és Aurélien Panis száll versenybe mindhárom futamon a pontokért. A marokkói Marrakesh pályáján az első fordulóban szerzett győzelme után Vernay jelenlegi harmadik helyével a legjobb Audi RS 3 LMS pilóta. Emellett az Audi Sport Leopard Lukoil csapata a harmadik helyen áll az összesített eredménylistán. Gordon Shedden pedig – a négykarikás márkánál való első szereplése alkalmával – tizenkét pontot gyűjtött. Denis Dupont az első versenyen a 20. helyről rajtolva egészen a 13. pozícióig küzdötte előre magát. A Budapest melletti versenypálya 4,381 km hosszú aszfaltcsíkjával várja a hat Audi pilótát és versenytársaikat. Szombaton egy tizenkét körös versennyel indul a hétvége, amelyet vasárnap két további, egy tizenkét és egy tizenöt körös összecsapás követ majd.

Az Audi R8 LMS nyerte a Blancpain GT sorozat Endurance versenyének szezonnyitóját

A jövő hét programja:

Április 27-29., Virginia (Egyesült Államok) – Pirelli World Challenge GT-X, 3. és 4. forduló
Április 27-29., Virginia (Egyesült Államok) – Pirelli World Challenge TCR, 3. és 4. forduló
Április 27-29., Most (Csehország) – ADAC GT Masters, 3. és 4. forduló
Április 27-29., Most (Csehország) – ADAC TCR Németország, 3. és 4. forduló
Április 27-28., Dijon (Franciaország) – DMV GTC, 3. és 4. forduló
Április 28-29., Hungaroring (Magyarország), WTCR – FIA Túraautó Világkupa, 4., 5. és 6. forduló
Április 28-29., Most (Csehország), GT4 Közép-Európai Kupa, 1. és 2. forduló
Április 28-29., Sugo (Japán), Super Taikyu sorozat, 2. forduló
Április 28-29., Imola (Olaszország), Italian GT Bajnokság, 1. és 2. forduló
Április 28-29., Imola (Olaszország), TCR Olaszország, 1. és 2. forduló
Április 28-29., Imola (Olaszország), ASS TCR Swiss Trophy, 1. és 2. forduló
Kulcsszavak: audi, Audi Club Team WRT, Audi R8 LMS, autósport
 
Hat ország pilótái száguldanak majd a hungaroringi Szilveszter Rallye-n Hat ország pilótái száguldanak majd a hungaroringi Szilveszter Rallye-n Apex Racing: Közepes hétvége, de még mindig vezetjük a bajnokságot Apex Racing: Közepes hétvége, de még mindig vezetjük a bajnokságot Családbarát - Audi A4 2.0TDI Avant multitronic Családbarát - Audi A4 2.0TDI Avant multitronic Hamilton győzött, világbajnok a Red Bull Hamilton győzött, világbajnok a Red Bull Duna-Autó Autós Gyorsasági Bajnokság 3-4. Forduló, Pannónia Ring  I. Sárvár Kupa - Lotus Ladies Cup Duna-Autó Autós Gyorsasági Bajnokság 3-4. Forduló, Pannónia Ring I. Sárvár Kupa - Lotus Ladies Cup
 

Találatok száma: 737 Megjelenítve: 71 - 80