Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12265 Megjelenítve: 1 - 10
Elektromosított hajtásláncok repítik a jövőbe Európa legnagyobb darabszámban eladott Crossoverét

Elektromosított hajtásláncok repítik a jövőbe Európa legnagyobb darabszámban eladott Crossoverét

2021. január 15.
Két új hajtáslánc a legújabb Qashqaihoz, egy 12 V-os mild-hibrid és az Európában elsőként bemutatkozó Nissan e-POWER technológiája. A mild-hibrid, a népszerű 1.3 DIG-T benzinmotor továbbfejlesztett változata.
Részletek

Elektromosított hajtásláncok repítik a jövőbe Európa legnagyobb darabszámban eladott Crossoverét

A legújabb Nissan Qashqai a dinamikus vezetési élmény és az üzemanyag-takarékos hajtásláncok kompromisszumot nem ismerő kombinációját kínálja.

Annak érdekében, hogy elősegítse a Nissan azon céljának elérését, hogy 2024-re az Európában értékesített gépkocsijainak 50%-a elektromos legyen, az új Nissan Qashqai nemcsak a mild-hibrid technológiával ellátott 1.3 DiG-T benzinmotorral lesz rendelhető, hanem az e-POWER technologiával is, ami a Nissan innovatív és díjnyertes hajtásláncának európai bemutatkozását is jelenti, amely a cég úttörő Nissan LEAF elektromos modelljének hajtásláncán alapul.

A jelenleg is elérhető 1.3 DIG-T motor a legnépszerűbb változat a régióban, és az új fejlesztéseknek köszönhetően még korszerűbb lett.

A Qashqai e-POWER rendszerét kifejezetten e típushoz fejlesztettük ki, hogy teljesítse az európai autóvezetők által támasztott szigorú követelményeket. A Qashqai az e-POWER-rel nemcsak magas szintű üzemanyag-takarékosságot és alacsony CO2 kibocsátást ér el, hanem jó reakcióképességet és erőteljes gyorsulást is biztosít.

Két- és négykerékhajtású változataival, 6 sebességes kézi kapcsolású vagy az új, Xtronic CVT váltóival és az e-POWER tisztán elektromos meghajtásával, a legújabb Qashqai hajtáslánc-változatai az ügyfelek minden igényét kielégítik.

Elektromosított hajtásláncok repítik a jövőbe Európa legnagyobb darabszámban eladott Crossoverét

“Az ügyfelek jogosan várnak el hatékonyabb gépkocsikat, ugyanakkor az élvezetes vezetési élményről sem kívánnak lemondani. Az elektromos gépkocsik a legmagasabb szinten kielégítik a vezetési élmény igényét, hiszen azonnal rendelkezésre áll a maximális forgató nyomaték és tökéletesen fokozatmentes a gyorsulás is. A 100%-ban elektromotoros meghajtással az e-POWER-rel az új, villanyosított Qashqainál, az ügyfelek élvezhetik az elektromos meghajtás előnyeit, tekintet nélkül a hatótávolságra vagy a töltési infrastruktúra elérhetőségére,” mondta Marco Fioravanti, a Nissan Automotive Europe termék-tervezési alelnöke.

1.3 DiG-T BENZIN 140 LE/160 LE 12V ALiS MILD-HIBRID

Az új Qashqaihoz rendelhető 12V ALiS (Advanced Lithium-ion battery System/Fejlett lítium-ion akkumulátorrendszer) mild-hibrid rendszer egy kedvezőbb árú hibrid technológia, amely nyomaték-rásegítést, kiterjesztett állóhelyzeti lekapcsolást, gyors újraindítást és szabadon gördüléskor motorleállítást, "vitorlázást” kínál (csak CVT esetén), egyaránt javítva az üzemanyag-takarékosságot és a CO2 kibocsátást (-4g/km).

A mild-hibrid energiagazdálkodásának pozitív hatása a CO2 kibocsátásra növeli a versenyképességet, az 1.3 literes motor pedig nagyobb teljesítményt és forgatónyomatékot kínál, mint a versenytársak, vonzó ajánlattá téve a benzinmotort. Az ALiS mild-hibrid rendszer mindössze 22 kg-mal növeli a gépkocsi tömegét.

Lassításkor energiát nyer vissza, amit a lítium-ion akkumulátorban tárol. Ezt a visszatöltött energiát az állóhelyzeti és gördüléskori motorleállítás /"vitorlázás” illetve nyomatéknövelés célokra használja fel.

Elektromosított hajtásláncok repítik a jövőbe Európa legnagyobb darabszámban eladott Crossoverét

Megálláshoz guruláskor (18 km/óra sebesség alatt) és fékezéskor a motor leáll és a tárolt energia látja el a gépkocsi elektromos berendezéseit árammal. Ez lehetővé teszi a motor hosszabb leállítását és ennek eredményeként csökkenti az üzemanyag-fogyasztást.

Gyorsításkor (20 és 110 km/óra között) a lítium-ion akkumulátorban tárolt energia lehetővé teszi a motor támogatását +6 Nm forgatónyomatékkal, legfeljebb 20 másodpercig. Ez segít csökkenteni a motorral szemben támasztott nyomatékigényt és csökkenti a fogyasztást.

Az ALiS a Qashqaiban 2018-ban bevezetett, megbízható 1.3 DiG-T benzinmotorhoz kapcsolódik. A motort az új Qashqaihoz 50 újonnan tervezett alkatrésszel fejlesztettük tovább, elérve, hogy teljes mértékben megfeleljen az EURO6-D szabvány előírásainak.

A turbófeltöltő mostantól elektromosan vezérelt wastegate szeleppel rendelkezik a gyorsabb reakció érdekében; számos alkatrész súrlódását csökkentettük a CO2 kibocsátás csökkentéséhez; a benzin-részecskeszűrő új bevonatot kapott és padló alatti katalizátorral rendelkezik.

Az 1.3 literes, 12V ALiS benzinmotor két teljesítménnyel rendelhető – 140 és 160 LE – vagy hatfokozatú kézi kapcsolású váltóval, vagy az új Xtronic CVT sebességváltóval (ez utóbbi csak a 160 LE-s változatban). A motor legnagyobb teljesítménye 5500 fordulat/percnél érkezik meg, a 270 Nm legnagyobb forgatónyomaték pedig a kényelmes, 1750 fordulat /percnél a 160 LE-s CVT és manuális sebességváltós változatoknál.

Elektromosított hajtásláncok repítik a jövőbe Európa legnagyobb darabszámban eladott Crossoverét

A kézi kapcsolású változatoknál a sebességváltó is tovább lett fejlesztve a gyorsabb, közvetlenebb és sportosabb kapcsolás érzete érdekében. Az Xtronic CVT sebességváltó új generációja jobb üzemanyag-takarékosságot és gyorsulás-érzetet biztosít, köszönhetően a fejlesztéseknek, közöttük a kettős olajszivattyú-rendszernek, amely egy új elektromos olajszivattyúval van szerelve. Az új Qashqai CVT váltója egyesíti a két rendszer előnyeit, mely biztosítja a gördülékeny vezetést városban és mérsékelt gyorsításkor, kombinálva az erőteljes gyorsításkor a DCT-hez hasonló direkt és közvetlen d-step viselkedéssel.

Elsőkerék-hajtás mindkét, 140 és 160 LE-s változatban rendelkezésre áll, összkerékhajtás viszont csak a 160 LE-s CVT modelleknél lesz elérhető. Az új összkerékmeghajtás-vezérlő rendszer és meghajtás választó intuitívabb és intelligensebb, öt menetüzemmódjával – Standard, ECO, Sport, Snow and Off-Road – képes alkalmazkodni a külső körülményekhez. A kerék megcsúszása esetén az összkerékhajtás-rendszer reagálásának idejét az ötödére, kb. 0,2 másodpercre csökkentettük.

e-POWER


Az új Qashqai a Nissan innovatív e‑POWER hajtásrendszerének első alkalmazását hozza el Európába. A kizárólag a Nissan által alkalmazott e-POWER rendszer, a vállalat Intelligent Mobility stratégiájának kulcselemeként, a villamosítás egyedülálló megközelítése, amely izgalmassá teszi a mindennapi közlekedést.

Elektromosított hajtásláncok repítik a jövőbe Európa legnagyobb darabszámban eladott Crossoverét

Az új Qashqai e-POWER rendszere egy nagy teljesítményt leadni képes akkumulátorból és a kategóriában vezető, változó sűrítési arányú, 157 LE-s benzinmotort, generátort, invertert és a Nissan elektromos járműveiben találhatóhoz hasonló, 140 kW-os elektromotort tartalmazó hajtásláncból áll. Ez egy egyedülálló megoldás, amely az elektromos gépkocsikra jellemző, élvezetes, egyenletes gyorsulást biztosít, anélkül, hogy töltésre lenne szükség.

Az európai ügyfelek mindennapi tipikus közlekedési igényeinek kielégítésére az új Qashqaihoz jelentősen továbbfejlesztettük az e-POWER konfigurációt. A Note-ban - a Japánban az utóbbi években a legnagyobb számban eladott gépkocsiban – egy 1,2 literes benzinmotor tölti az akkumulátort, melynek összteljesítménye pedig 108 LE. Európa számára ezt 1,5-literes benzinmotorra módosítottuk, 140 kW (190LE) teljesítménnyel.
Az e-POWER egyedülálló abban, hogy a benzinmotort kizárólag az elektromos áram előállítására használja, míg a kerekeket egyedül az elektromotor hajtja. Ez azt jelenti, hogy a benzinmotor mindig az optimális üzemi tartományában működhet, ami kiemelkedő üzemanyag-hatékonyságot és alacsonyabb CO2 kibocsátást eredményez, egy hagyományos belsőégésű motorral összehasonlítva.

“Az e-POWER rendszer a legjobb átmeneti technológiát kínálja a belső égésű motor és az elektromos meghajtású járművek között, lehetővé téve az ügyfelek számára az elektromos gépkocsi vezetésének lélegzetelállító élményét és lenyűgöző hatékonyságát, elérhető árfekvésben. Nagyon várjuk, hogy ügyfeleink megismerkedhessenek az új Qashqai kiemelkedő elektromos menetteljesítményével – amely tökéletesen kifejezi a Nissan Intelligent Mobility lényegét,” mondta David Moss, Afrika, Közel-Kelet, India, Európa és Óceánia (AMIEO) Kutatás és Fejlesztésért felelős első alelnöke.

Elektromosított hajtásláncok repítik a jövőbe Európa legnagyobb darabszámban eladott Crossoverét

A tisztán elektromos meghajtásnak köszönhetően gázadáskor nincs késedelem, mint egy belsőégésű motornál vagy hagyományos hibrid meghajtás esetén. Az azonnali, elektromos autóhoz hasonló gázreakció hihetetlenül nagy nyomatékérzetet nyújt és a legjobb gyorsulást biztosítja minden sebességnél, könnyebbé és magabiztosabbá téve az előzést vagy az autópályára történő felhajtást.

Az e-POWER változatok három üzemmóddal rendelkeznek: Standard, Sport és ECO. Standard üzemmódban a gépkocsi kitűnő gyorsulást biztosít, a gázpedálról lelépve pedig a visszatáplálás úgy van beállítva, hogy egy hagyományos benzinmotoros gépkocsi motorfékét szimulálja. Sport üzemmódban még erőteljesebb a gyorsulás, csökken a motorleállítás időtartama, különösen dinamikus vezetés esetén.  ECO üzemmódban a gépkocsi üzemanyag-takarékos működésre kapcsol, optimalizálva az akkumulátor használatát és lehetővé téve a vezető számára a szabadon gördülést / "vitorlázást” a gazdaságos autózáshoz autópályán. Valamennyi üzemmódban választható egy kiegészítő B üzemmód, amely növeli a visszatáplálást, ha a vezető leveszi lábát a gázpedálról, még hatékonyabban lassítva a gépkocsit, a fékpedál használata nélkül.

Az új Qashqai az e-POWER hajtáslánccal nemcsak jobban gyorsul hibrid versenytársainál, hanem ezt a gyorsulást alacsonyabb fordulatszámon is éri el. A rendszer rendkívül halkan működik, szinte, mint egy teljesen elektromos gépkocsi.

Hasonlóan a LEAF-hez, az új Qashqai e-POWER kihasználja a teljesen új, e-Pedal üzemmódnak nevezett egypedálos vezetési élmény előnyeit. A vezető akár a közlekedési helyzetek mintegy 90%-ában kizárólag a gázpedál használatával indulhat el, gyorsíthat és lassíthat.

A gyakori elindulásokkal és megállásokkal járó városi forgalomban az e-Pedal üzemmód lényegesen csökkenti lába áthelyezésének szükségességét az egyik pedálról a másikra, akár 0,2 G lassulást biztosítva, ha lelép a gázról. Ez egyszerűbbé és pihentetőbbé teszi a vezetést. Annak érdekében, hogy optimalizáljuk az e-Pedal használatát parkoláskor, kúszással egészítettük ki, így a fékpedált kell használni a gépkocsi megállításához. Nyílt, kanyargós utakon az e-Pedal lebilincselő vezetési élményt nyújt, miközben csökkenti a fékpedál lenyomásának szükségességét kanyarodáskor.

A vezető nyomon követheti az e-POWER energiaáramlását a 12” TFT kijelzőn, a rendszer állapotának ellenőrzéséhez.

A Nissan e-POWER rendszert a Nissan Note és Serena modellekben mutattuk be Japánban. Az ügyfelek körében azonnal nagy népszerűségre tett szert, az országban a Note eladások több mint 70%-át, valamint a Serena eladások csaknem felét e-POWER változatok teszik ki. A nemrég bemutatott Nissan Kicks kompakt SUV, az e-POWER-rel felszerelve, megkapta az Automotive Researchers’ and Journalists’ Conference of Japan/Japán Autóipari Kutatók és Újságírók Egyesülete „2021-es ÉV Technológiája” díját.

 “A Qashqai 2007 óta (amikor létrehozta a Crossover kategóriát), meghatározó szereplője a szegmensnek. Kínálatunk egyszerű és innovatív, mindkét hajtáslánc-változat hatékony, azonban továbbra is élmény vezetni. Az új, elektromos meghajtással ellátott Qashqai-al nem kötöttünk kompromisszumokat, amint ez világosan látható az 1,3 literes benzinmotornál, mild-hibrid technológiával, és az egyedülálló e-Power hajtáslánc esetén” mondta Matthew Wright, a Nissan európai Műszaki Központjának hajtáslánc tervezési és fejlesztési alelnöke.
Az új, e-POWER-rel felszerelt Nissan Qashqai értékesítése 2022-ben kezdődik Európában, és egy prémiumabb belső térrel érkezik majd.

Kulcsszavak: crossover, e-POWER, nissan, qashqai
 
A Nissan két új benzinmotorral és a különleges N-Sport változattal teszi szélesebb körben vonzóvá a Micrát A Nissan két új benzinmotorral és a különleges N-Sport változattal teszi szélesebb körben vonzóvá a Micrát Az ország, amely a forradalom közepette autónagyhatalommá vált Az ország, amely a forradalom közepette autónagyhatalommá vált A Nissan megmutatta az új festésű Formula E versenyautóját A Nissan megmutatta az új festésű Formula E versenyautóját A Nissan legkeményebb pickupjával segít megtisztítani Európa legeldugottabb partjait a műanyaghulladékoktól A Nissan legkeményebb pickupjával segít megtisztítani Európa legeldugottabb partjait a műanyaghulladékoktól A Nissan Evalia elektromos testvére – e-NV200 A Nissan Evalia elektromos testvére – e-NV200
 
A Hyundai Motor Company bemutatja az IONIQ 5 első előzetes képét

A Hyundai Motor Company bemutatja az IONIQ 5 első előzetes képét

2021. január 15.
Az új modell alapvetően átalakítja az akkumulátoros elektromos járművek formavilágát. Az IONIQ 5 jellegzetes ‘parametrikus pixel’ stíluselemekkel, valamint környezetbarát komponensekkel kínál semmihez sem fogható dizájnélményt. A Hyundai tisztán elektromos almárkája fejlett mobilitási megoldásokkal nyújt vadonatúj, továbbfejlesztett ügyfélélményt.
Részletek

A Hyundai Motor Company bemutatja az IONIQ 5 első előzetes képét

A Hyundai Motor Company a mai napon nyilvánosságra hozta a várva várt IONIQ 5 középkategóriás szabadidőjármű első, előzetes képét.

A Hyundai tisztán elektromos járműveket felvonultató IONIQ almárkájának első típusa egyben az első olyan gépkocsi lesz, amely a Hyundai Motor Group kifejezetten akkumulátoros elektromos járművekhez (BEV) kifejlesztett elektromos globális moduláris platformját: az emissziómentes mobilitás új korszakát bevezető, innovatív E-GMP architektúrát alkalmazza.

Az IONIQ 5 karakteres, kísérleti formavilága olyan különleges élményt nyújt a felhasználóknak, amely kizárólag egy kifejezetten elektromos üzemre fejlesztett járműben lehetséges: ez korszakváltást ígér a villanyautó-tervezés terén.

Az IONIQ 5 olyan exkluzív formai elemeket vonultat fel, mint a parametrikus pixelek – mint a digitális képalkotás legapróbb alkotóelemei – vagy a környezetbarát CMF (Color Material Finish) módszer, amely az analóg és a digitális megoldások között hidat verve vonultatja fel az IONIQ márka időtlen formatervezési értékeit.

A Hyundai Motor Company bemutatja az IONIQ 5 első előzetes képét

Az IONIQ 5 orr-részét pixel ihletésű fényforrások sora díszíti, utalásképpen az autó digitális technológiájára. Az IONIQ 5 az első olyan Hyundai modell, amely az autó teljes szélességében húzódó, kerékdobra rázáródó gépházfedelet kapott. Ez a megoldás minimális illesztési hézagokat, valamint letisztult, ultramodern megjelenést kölcsönöz a járműnek.

Az aerodinamikailag optimalizált keréktárcsákon is visszaköszön a parametrikus pixel dizájntematika: 20 colos átmérőjükkel ezek a legnagyobb keréktárcsák, amelyeket a Hyundai valaha elektromos járműre szerelt. A kerekekkel válnak teljessé az IONIQ 5 továbbfejlesztett, a Hyundai új, kifejezetten elektromos platformjához optimalizált arányai.

„Az IONIQ 5 vadonatúj ügyfélélményt ígér, köszönhetően annak az innovatív elektromos jármű formatervnek, amely a Hyundai formai karakterét megteremtő, ikonikus modellt idézi.” – mondta SangYup Lee alelnök úr, a Hyundai globális formatervező központjának igazgatója. „Az utastér környezetbarát anyagokból készült, tükrözve azon szándékunkat, hogy a környezet védelmét előtérbe helyező, fejlett mobilitási megoldásokat kínáljunk ügyfeleinknek. Az IONIQ 5 bevezetésével útjára indított, kifejezetten elektromos modelleket felvonultató almárkánk új alapokra helyezi az emberek és autóik közötti kapcsolatot, és olyan új normát teremt, amely a jövőben mértékadónak számít az elektromos járművek kialakítása terén.”

A Hyundai Motor Company bemutatja az IONIQ 5 első előzetes képét

A Hyundai Motor négy kedvcsináló videót is közzétett. Az új modell iránti érdeklődést fokozni hivatott rövidfilmek az IONIQ 5 egy-egy alapvető technológiájába engednek betekintést, még izgalmasabbá téve a márka elektromos almárkája és annak első típusa érkezését.

A három „tökéletes kempingezés” videóban egy kempingező különböző elektromos eszközöket működtet az IONIQ 5 azon „járműből a fogyasztóra” (V2L) technológiáját használva, amely normál háztartási hálózati feszültséget (piactól függően 110/220V) állít elő. A kempingező az egyes videókban pulykát süt elektromos sütőben, nagyteljesítményű hifi rendszerről hallgat zenét, illetve futópadon edz – mindezt a kemping területén, az IONIQ 5 3,5 kW-os V2L rendszeréről üzemeltetve a készülékeket.

Az „5 perces kihívás” című, negyedik videó az IONIQ 5 ultra gyors töltési képességét szemlélteti, amely lehetővé teszi, hogy mindössze 5 percnyi töltéssel több mint 100 kilométert tegyen meg az autó. A kivételes teljesítmény bemutatásához a mozifilm-előzetesek stílusában megrendezett videó három elektronikus készülékkel – egy okostelefonnal, egy hordozható számítógéppel és egy sportkamerával – versenyezteti az IONIQ 5-öst. Mind a négyet öt percen át töltik, majd megnézik, melyik bírja a legtovább.

Ezeket a videókat követően a Hyundai Motor további magával ragadó tartalmakat kíván közétenni, amelyek rávilágítanak az új IONIQ 5 vásárlóira váró, magasabb szintű élményekre.

A Hyundai Motor 2021 februárjában, online eseményen tartja az IONIQ 5 világpremierjét.

Az érdeklődők a résztvevő leányvállalatok kifejezetten erre a célra szolgáló nyitóoldalán keresztül követhetik nyomon a fejleményeket www.hyundai.hu/modellek/ioniq5 Az oldal hétről hétre fejlődik, amint a vadonatúj IONIQ 5-höz kapcsolódó témákat bemutató kirakós játék egyre több darabja a helyére kerül. Azok az ügyfelek, akik a világpremiert követően előregisztrálnak, az elsők között ülhetnek majd a vadonatúj IONIQ 5 volánja mögé, ráadásul különleges előnyökben is részesülnek.

Kulcsszavak: elektromos autó, Hyundai, IONIQ 5, új modell
 
A Volkswagen bemutatta az új I.D.CROZZ tanulmányát Frankfurban A Volkswagen bemutatta az új I.D.CROZZ tanulmányát Frankfurban Az Opel Insignia GSi frankfurtban tartja világpremierjét Az Opel Insignia GSi frankfurtban tartja világpremierjét A Hyundai Motor Company bemutatja az IONIQ 5 első előzetes képét 25. évfordulós MX-5 és új MX-5 SKYACTIV-futómű a New York-i Autókiállításon A Mazda leleplezte a vadonatúj Mazda3-at A Mazda leleplezte a vadonatúj Mazda3-at A Hyundai Motor Company bemutatja az IONIQ 5 első előzetes képét A Hyundai Motor márkaértéke minden eddiginél magasabban, a globális Top 40-ben
 
A Renault márka új korszakba lép, és elindítja saját „Nouvelle Vague”-ját

A Renault márka új korszakba lép, és elindítja saját „Nouvelle Vague”-ját

2021. január 15.
2025-ig a Renault 14 új alapvető modellt dob piacra, ezek közül 7 teljesen elektromos lesz, 7 pedig a C / D szegmenset gyarapítja majd. Minden új modellünk elektromos vagy hibrid változatú lesz. A Renault bemutatja a Renault 5 prototípust, megmutatva, hogy mit is jelent a Renaulution a termékvonal szempontjából.
Részletek

A Renault márka új korszakba lép, és elindítja saját „Nouvelle Vague”-ját

A Groupe Renault a Renaulution terv bemutatásával egyben lerántotta a leplet a következő 5 évet érintő stratégiájáról. A Renaulution segítségével a Renault márka magáévá teszi az autóipar változásait. „Nouvelle Vague”-jával a Renault mondernebbé teszi az autókonstruktőrök világát azáltal, hogy technológiai, szolgáltatáscentrikus és tiszta energiájú márkává válik. A Renault elektromos és hidrogénalapú megoldásai révén tovább őrzi vezető szerepét az energiafelhasználás átalakulásában, 2025-ig Európa legzöldebb választékát kínálva. Ami a technológiát illeti, a Renault kihasználja a szoftverek, adatok, kiberbiztonság és mikroelektronika iránt elkötelezett nyílt ökoszisztémát, a „Software République” -et. Ez fogja támogatni a Renault járműveit az online, felhőalapú szolgáltatásokkal. A további értékeket a C-szegmensre helyezett erősebb hangsúly, a csúcstechnológiák használata és a kiterjesztett életciklus új üzleti lehetőségeinek fejlesztése fogja megteremteni.

Támogatást megalapozó döntő érvek

Az innováció 120 éve a Renault vízióinak középpontjában áll. A márka jelentős eszközökkel szeretné biztosítani a „Nouvelle Vague” törekvését. A Renault vezető szerepet tölt be az európai EV-piacon, köszönhetően a több mint 10 éves, alapos tapasztalatnak az elektromos mobilitásban, a szolgáltatások terén és több mint 300000 értékesített járműnek. A Renault házon belüli fejlesztése az E-TECH hibrid technológiát is, amely több mint 150 szabadalmat tartalmaz, és a márka elektromos és F1 tapasztalataira támaszkodik. A Software Factory több mint 1000 mérnököt gyűjt össze, akik szoftverekre, adat- és felhőszolgáltatásokra szakosodtak, és csapat tovább bővül. Egyedülálló ipari létesítmény, a Flins Re-Factory, Európa első mobilitásra specializálódott körforgásos gazdasági elveken működő gyára, szintén a Renault modernségét testesíti meg. De mindez csak a kezdet...

A Renault márka új korszakba lép, és elindítja saját „Nouvelle Vague”-ját

„A Renault-nál felülünk a változás hullámaira, és létrehozzuk saját „Nouvelle Vague”-unkat, ezzel modernitást hozva az autóiparba. Energiamárkává válunk, megerősítve az EV vezető szerepünket az Electro Pole projekt segítségével és beruházva a hidrogén alapú kutatásokba, amelynek célja Európa legzöldebb modellpalettájának létrehozása 2025-re. Technikai márka is leszünk, a házon belüli innováció és a Software République révén, mely egy nyitott ökoszisztéma, amelynek célja az európai szakértelem fejlesztése olyan kulcsfontosságú területeken, mint az adatok vagy a kiberbiztonság. Ez biztosít versenyképességet számunkra, úgy is mint egy igazán szolgáltatáscentrikus márka, csúcstechnológiával összekapcsolt szolgáltatásokkal, mind belső, mint külső partnerek számára nyújtott szolgáltatásokkal. Tudjuk, hogy a lelkünk és az erőnk az örökségünkben rejlik, ezért a modernitás vízióját Franciaországban alapozzuk meg.

Az új R5 a mi Nouvelle Vague-nk: szorosan összekapcsolódik a történelmével, és mégis a jövőt jelenti, hiszen célja, hogy népszerűvé tegye az elektromos autókat.”- Luca de Meo, a Groupe Renault vezérigazgatója

A versenyképesség három területe

A Renault-ból:
- tech-márka lesz, ökoszisztéma-megközelítéssel, amelynek célja a világelső, új generációs mobilitási OEM-gyártók és beszállítók létrehozása.

A Renault márka új korszakba lép, és elindítja saját „Nouvelle Vague”-ját

Ez a „Software République” elnevezésű ökoszisztéma lehetővé teszi a Renault, más alapító tagok és leendő partnerek számára, hogy közös szakértelmük alapján európai know-how-t építsenek, és megvédjék szuverenitásunkat a legfontosabb technológiákban, a big data-tól az elektronikáig. Ez lehetővé teszi a Renault számára, hogy járműveit a legmodernebb mesterséges intelligencia és kiberbiztonsági rendszerekkel szerelje fel.

- egy szolgáltatásközpontú márka lesz, amely a legjobb összekapcsolhatóságot és csúcstechnológiai szolgáltatásokat kínálja járműveinkbe beépítve. 2022-ben a mutatja be a Renault a My Link nevű új információs és szórakoztató rendszert a Google Built-in segítségével. A Renault lesz az első autógyártó, amely tömeggyártású autókba építi a Google szolgáltatásait.

A napról napra egyre intelligensebbé váló járműveink idővel értékesebbé válnak, ezért az életciklusuk is kitolódik. Ezenkívül a Renault megpróbálja megtörni a fogyasztói ciklust és értéket teremteni a járművek élettartamának végéig, mindezt a flins-i (Franciaország) Re- Factory-nak köszönhetően. Az üzem évente több mint 100000 használt autót fog felújítani, újraéleszti a dízel kishaszonjárműveket, majd biogázzá és tiszta EV alapúvá alakítja azokat. A Renault egyértelmű előnnyel rendelkezik az akkumulátorok újrahasznosítása és második élettartamának kihasználása terén is. Az értékteremtési lánc ezen részeinek felügyelete új üzleti modelleket és értéket generálhat.
A Renault márka új korszakba lép, és elindítja saját „Nouvelle Vague”-ját

- a Tiszta Energiájú márkává lesz, ezzel az energetikai változás vezetője lesz. A forradalmian új E-TECH technológiának köszönhetően a Renault példát mutat versenytársainak a hibrid piacokon. A Renault a két dedikált CMF-EV és CMF-B EV elektromos platformon alapuló új termékcsaláddal tartja fenn vezető szerepét az elektromos mobilitás piacán. A márka emellett piacképes, end-to-end hidrogén-megoldásokat is kínálni fog a kishaszongépjárművek számára. A cél az európai piac legzöldebb választékának elérése.

Ami a választékot illeti, a Renault duplázik mind a villamosítás, mind a paletta javításának terén. Az újrapozícionált kínálat segít a márkának visszaszerezni a vezető szerepét a C-szegmensben, miközben elősegíti a B-szegmensbéli vezető szerep megerősödését. A Renault 2025-ig 14 modellt dob piacra (7 elektromos és 7 C / D szegmensű jármű) azzal a céllal, hogy a felső szegmensek az eladások 45% -át tegyék ki.

Renault 5 prototípus: A kultautó újjászületik, és modernebb, mint valaha

A márka lelke gyökereiben és történelmében található. Anélkül, hogy a cég túlságosan a múltba révedne, újra kapcsolatba kell lépnie azzal, és tudnia kell inspirálódnia a dicsőséges idők szelleméből. Ezt a célt szolgálja a Renault 5 prototípus, amely elérhetővé teszi Európában az elektromos autózást, úgy, hogy a népszerű és nélkülözhetetlen jellemzőkkel bíró autót modern tulajdonságokkal ruházza fel.

A Renault márka új korszakba lép, és elindítja saját „Nouvelle Vague”-ját

A Renault 5 prototípus egy aranyos, apró, városi autó, amely a Renault egyik időtlen sikerét alakítja modern, 100%-ban elektromos autóvá. Megtartotta a vidám, válságellenes és huncut oldalát, a sárga részleteinek feltűnésével. Gilles Vidal tervezőcsapatát a Renault múltjából származó világhírű kultmodell, az R5 inspirálta. A Renault 5 prototípus az eredeti kialakítás karakteres tulajdonságait veszi át. A modern megközelítés egyből látszik a kivitelezésben és anyagválasztásban is, amelyeket az elektronika, a bútorok és a sport világa ihletett.

„A Renault 5 prototípus tervezésénél az inspirációt örökségünk kultikus modellje, az R5 adta. Ez a prototípus egyszerűen a modernitást testesíti meg, a korának megfelelő járművet: városi, elektromos, vonzó.”- Gilles Vidal, a Renault tervezési igazgatója

Az R5 jellegzetes vonalai azonnal felismerhetőek, de a korszerű vonalaknak és a futurisztikus részleteknek (fények, orr-rész…) köszönhetően az eredmény határozottan a jelenek szól. Az eredeti kialakításból átvett stíluselemek nagyon modern funkciókat rejtenek: a motorházfedél légbeömlője elrejti a töltőnyílást, a hátsó lámpák tartalmaznak aero-elemeket, a lökhárítóban található ködlámpák pedig nappali menetfények is. Még található néhány vonás, amely az R5 modell előtt tiszteleg például az oldalsó légbeömlőn, a kerekeken és a hátsó logón. Az első részt és a textil tetőt a bútorok világa inspirálta, ezekből árad a „francia sárm”, egy kis huncutsággal vegyítve, ezzel melengetve az emberi szíveket. Az első és a hátsó logók kigyulladnak, életre keltve az autót. A visszapillantó tükrökben található francia zászló emlékeztet az autó eredetére, a fejtámla lámpái és a műszerfalon lévő kis átlátszó képernyőn megjelenő név szinte invitálja a felhasználót, hogy ugorjon be egy körre.

Kulcsszavak: R5, renault, Renault 5, új modell
 
Az új Nissan LEAF megérkezett Genfbe Az új Nissan LEAF megérkezett Genfbe Új Peugeot 308, 308 napra Új Peugeot 308, 308 napra Skoda Rapid Spaceback – a Skoda legújabb kompakt modellje Skoda Rapid Spaceback – a Skoda legújabb kompakt modellje Újragondolt stílusjegyekkel érkezik a BMW X2 M Performance Újragondolt stílusjegyekkel érkezik a BMW X2 M Performance Megújult külsővel bemutatkozik a 2017-es Nissan GT-R Megújult külsővel bemutatkozik a 2017-es Nissan GT-R
 
A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

2021. január 15.
Digitális bemutatóján a Kia újabb részleteket hozott nyilvánosságra a márka új, hosszú távú céljairól és stratégiájáról. A szlogen is friss: ‘Movement that inspires’. A Kia célja, hogy autógyártóból komplex és fenntartható mobilitási szolgáltatásokat kínáló vállalattá fejlődjön.
Részletek

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

A cég hagyományos, autógyártásra épülő üzleti és működési modelljétől való fokozatos eltávolodás első jeleként a vállalat neve is megújult. A teljes nevén ez idáig Kia Motorsként működő márka elnevezéséből eltűnt a “Motors”, így a név mostantól egyszerűen Kia. Az elnevezés megváltoztatása arra is utal, hogy a márka új piacok és működési területek felé nyit, célja, hogy egyszerűbbé és kényelmesebbé tegye ügyfelei mindennapjait innovatív mobilitási termékek és szolgáltatások bevezetése révén.

Ho Sung Song, a Kia Corporation elnöke és ügyvezetője elmondta: “Mi, a Kiánál hisszük, hogy a mobilitás alapvető emberi jog. Célunk fenntartható mobilitási megoldásokat fejleszteni ügyfeleink, közösségek és egész társadalmak számára. Ma hivatalosan is hozzákezdtünk a jövő építéséhez márkacéljaink és stratégiánk kihirdetésével.”

Új márkacélok és szlogen: ‘Movement that inspires’

A Kia új szlogenje, a ‘Movement that inspires’ a márka új céljait tükrözi. Célunk, hogy termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, valamint ügyfeleink nálunk és általunk szerzett tapasztalataival is inspiráljunk.

A márkacélok az is tükrözik, hogy szerintünk a haladás és az emberi fejlődés elválaszthatatlan egymástól. A haladás segíti az embert új helyek és kapcsolatok felfedezésében, új tapasztalatok gyűjtésében. Ez a kapcsolat a megújuló Kia márka lelke és lényege: segíteni és előmozdítani az emberi fejlődést innovatív autókkal, izgalmas termékekkel, értékes és értelmes szolgáltatásokkal. Olyanokkal, amelyekkel időt spórolhatunk meg azokra a tevékenységekre, amelyeket igazán kedvelünk.

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

Artur Martins, a Kia rangidős alelnöke és a márka vásárlói élményért is felelős vezetője így kommentálta mindezt: “A haladás mindig fontos alapeleme volt a Kia létének átvitt, és szó szerinti értelmében is. A haladás az, amitől az emberiség alakul, életének minősége pedig napról-napra emelkedik. Mi a Kiánál úgy hisszük, a haladás gondolkodásra sarkall, és jó ötletekre kitalálására ösztönöz.”

A Kia immár több mint 75 éve van jelen a járműiparban. Kerékpárokkal, motorkerékpárokkal és áruszállítókkal kezdtük, és márkánk mára a világ egyik vezető autómárkájává fejlődött, kiváló és értékes járműveket kínálva emberek millióinak világszerte.

Az új márkacélok arról is szólnak, hogy a Kia tudja, vásárlóinak elvárásai, valamint a helyváltoztatásról és annak világra gyakorolt hatásáról alkotott elképzelései változóban vannak. Az emberek egyre határozottabban a flexibilis, környezettudatos, és integrált közlekedési módok felé fordulnak.

A Kia stratégiája egyszerre igazodik ezekhez az elvárásokhoz, és alakítja is azokat új termékek és szolgáltatások egész sorával; olyanokéval, amelyek világszintű megoldásokat kínálnak. Ezen termékek és szolgáltatások révén a márka ügyfelei környezettudatos, rugalmas, és személyre szabható mobilitási megoldásokhoz juthatnak világszerte.

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

A Kia és a fenntartható mobilitás

A márka mobilitáshoz való, korábbiaknál jelentősen átfogóbb viszonyulásának, új üzleti területek felé való nyitásának eredményeként és a fejlődés fontos lépéseként a vállalat neve is megváltozott. Az elnevezésből eltűnt a ‘Motors, így a Plan S stratégiába illően a név mostantól egyszerűen Kia. Ezt a változást a cég már 2020-ban bejelentette, azzal párhuzamosan, hogy a vállalat célja, hogy vezető szerepet érjen el a jövő mobilitási iparában nem pusztán járműgyártóként, szolgáltatóként is. A Kia hagyományosan egyre tisztább és környezettudatosabb gyártásra törekszik, tiszta, megújuló energiák használatával és az újrahasznosítható anyagok egyre nagyobb arányú következetes alkalmazásával.

A Kia üzleti céljainak és stratégiájának egyik alappillére az akkumulátoros elektromos autók (BEV: Battery Electric Vehicle) gyártása. 2027-ig hét ilyen hajtásláncú új modell érkezik a

márka kínálatába több méretkategóriában, és több szegmensben. Az elektromos szabadidő terepjárókat is kínáló majdani program valamennyi típusának közös jellemzője lesz a kimagasló technikai és technológiai színvonalon kívül a hosszú hatótáv, és a gyorstöltési képesség. Mindehhez a Hyundai Motor Group új, kifejezetten tisztán elektromos hajtású autókhoz kifejlesztett E-GMP padlólemeze (Electric-Global Modular Platform: Globális elektromos padlólemez) adja majd a műszaki alapokat.
A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

A Kia egy sor kifejezetten céges, és vállalati használatra szánt modellváltozaton is dolgozik már E-GMP alapokon. A rugalmasan módosítható felépítésű, teljesen sík padlólemez különösen szabad kezet enged a tervezőknek a speciális feladatra szánt felépítmények kialakításában. Az ilyen járművek fejlesztését nagyban segítik az olyan együttműködések, amilyeneket például a Canoo-val és az Arrival-lal kötött a Kia.

Az így megtervezett és gyártott, speciális igényekre szabott modellek piaca az autómegosztás és az e-kereskedelem terjedésével az előrejelzések szerint 2030-ig megötszöröződik. A céges és flottavásárlók igényei szerint kialakított elektromos autók sorában éppúgy készülnek majd kifejezetten autómegosztásra felkészített modellek, mint például alacsonypadlós városi áruszállítók.

A Kia névváltozása a cég munkakultúrájának átalakulását is jelzi. “Nevünk és logónk megváltoztatása jóval több puszta “kozmetikai” beavatkozásnál. Arra utal, hogy új területek, és üzleti tevékenységek irányába nyitunk, hiszen ügyfeleink, vásárlóink igényeinek változása ezt követeli meg tőlünk. Ugyanakkor ez a változás a cég munkakultúrájának és szervezetének átalakulásával is jár, s ebben az átalakulásban valamennyi munkatársunk fontos szereplő, hiszen az ő kreativitásuk határozza majd meg, hogy milyen környezetben is dolgozunk majd.” - mondta Song elnök.

Gazdaságos mobilitási szolgáltatások fejlesztése

A Plan S részeként a Kia kínálat is jelentősen átalakul, és gazdaságos mobilitási szolgáltatásokkal egészül ki. Ennek az átalakulásnak a központjában az önvezető és elektromos hajtású járművek állnak majd világszerte.

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

Ennek megfelelően a Kia egyre szélesebb körben működik együtt globális mobilitás-szolgáltatókkal. 2018-ban a vállalat részesedést vásárolt a Grab-ben, Délkelet-Ázsia legnagyobb autó- és fuvar-megosztó, ételkiszállító, valamint fizetési szolgáltatásokat működtető vállalkozásában, majd 2019 márciusában az indiai Ola-ban is. Utóbbi fuvar- és utazásmegosztással, taxiüzemeltetéssel, élelmiszerszállítással, és más mobilitási szolgáltatásokkal foglalkozik.

A Kia alapít is mobilitási szolgáltatókat, ilyen például a WiBLE, a márka Repsol-lal, - a nagy spanyol energiaszolgáltatóval - közösen, Madridban létrehozott vállalkozása. A WiBLE 2018 szeptemberében indult, és ma már 500 Kia Niro Plug-in hibridet üzemeltet a flottájában; az ügyfelek szabadon kibérelhetik és leadhatják az autókat a vállalkozás működési területén belül. A WiBLE Európa egyik legsikeresebb ilyen vállalkozása, több mint 130.000 regisztrált

felhasználóval. A KiaMobility 2020 szeptemberében indult el Olaszországban és Oroszországban, jelentősen felgyorsítva a márka mobilitási szolgáltatóvá való átalakulását, s a cég hamarosan újabb piacokon is megjelenik.

Hamarosan: a Kia első, kifejezetten elektromos hajtásúnak tervezett akkumulátoros autója, és az új forma-filozófia

A Kia új generációs akkumulátoros elektromos modellsorának első tagja már 2021 első negyedévében megérkezik. Az E-GMP műszaki alapjaira épített, és elsőként már a Kia új logójával piacra lépő, crossover formák inspirálta újdonság több mint 500 kilométeres hatótávot, és nagyteljesítményű töltési lehetőségeket is kínál, 20 percnél rövidebb töltési időkkel.

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

Akkumulátoros elektromos autóinak megjelenésével párhuzamosan a márka jelentősen növelni kívánja piaci részesedését ebben a szegmensben, 2025-re 6.6%-os világszintű piaci arány megszerzése, és évi 500.000 ilyen jármű értékesítése a cél.

A Kia a márka átalakulásával összhangban már a következő hetekben újabb részleteket hoz nyilvánosságra majdani termékeinek formai átalakulásáról is.

Karim Habib, a márka globális formatervező központját is irányító Kia-alelnök így nyilatkozott erről az átalakulásról: “Arra törekszünk, hogy termékeink természetes és szinte ösztönös módon váljanak ügyfeleink mindennapjainak részévé úgy, hogy eközben folyamatosan javítják használóik életminőségét. Célunk, hogy eredeti, ötletes, és izgalmas elektromos autókat alkossunk. Tervezőink elképzelései és a márka célja az eddigieknél szorosabban kapcsolódnak egymáshoz úgy, hogy természetesen ügyfeleink állnak a középpontban
Kulcsszavak: kia, Kia Motors, környezetbarát, környezetvédelem, zöld
 
Villanyautókkal újít a Budapest Airport Villanyautókkal újít a Budapest Airport San Diegóban megkapta az első nyilvános elektromos gyors töltő állomását San Diegóban megkapta az első nyilvános elektromos gyors töltő állomását Növekszik az alternatív hajtású autók részaránya a németországi eladásokban Növekszik az alternatív hajtású autók részaránya a németországi eladásokban A megújult Rio a Kia első benzines lágyhibrid hajtásával érkezik A megújult Rio a Kia első benzines lágyhibrid hajtásával érkezik A Kia legújabb tanulmányautója modern, kupés ihletésű formatervvel A Kia legújabb tanulmányautója modern, kupés ihletésű formatervvel
 
Erős és hatékony üzleti modelljére építve nyit a Dacia történetében meg egy új fejezetet

Erős és hatékony üzleti modelljére építve nyit a Dacia történetében meg egy új fejezetet

2021. január 14.
Az új Dacia-Lada üzletág létrehozása növeli a Dacia versenyképességét a Ladával létrejövő mérnöki és gyártási együttműködések révén. Az Új Dacia Bigster Concept megtestesíti a Dacia márka evolúcióját, áttörve a C szegmens üvegplafonját.
Részletek

Erős és hatékony üzleti modelljére építve nyit a Dacia történetében meg egy új fejezetet

A Groupe Renault Renaulution stratégiájának részeként a Dacia bemutatta ötéves tervét. A Dacia-Lada üzleti egység létrehozásával a Dacia növeli hatékonyságát és versenyképességét, miközben a termékek terén túlmutat saját határain. A Bigster Concept bemutatása új távlatokat nyit a Dacia számára a C szegmensben.

„A Dacia marad Dacia; mindig megbízható, hiteles és a legjobb ár-érték arányú ajánlatokat kínálja az okos vásárlók számára. A Dacia-Lada üzleti egység létrehozásával teljes mértékben kihasználjuk a CMF-B moduláris platformot, növeljük hatékonyságunkat és tovább növeljük termékeink versenyképességét, minőségét és vonzerejét. Mindenünk megvan, amire szükségünk van, hogy a márkát egy magasabb szintre emeljük, ehhez az utat pedig a Bigster Concept fogja mutatni.”- Denis Le Vot, a Dacia és a Lada márkák vezérigazgatója a Renaulution bemutatásakor

Minden helyzetnek megfelelő üzleti modell, olyan egyedi, amennyire hatékony

Az elmúlt 15 évben a Dacia következetesen korszerű, egyszerű és tetszetős járműveket dobott piacra. Páratlan know-how-ra támaszkodva a Dacia nagyban támaszkodik a Groupe Renault és a Renault Nissan Mitsubishi Alliance legjobban bevált és kipróbált technikai megoldásaira.

A hatékony disztribúciós modellnek köszönhetően a Dacia márka 44 országban vált ismertté, és több mint 7 millió járművet értékesített eddig, ezek közül több is bestseller lett. A Sandero és a Duster modellek évről évre a legmagasabb számban magánvevőknek eladott autók és SUV modellek Európában.

Erős és hatékony üzleti modelljére építve nyit a Dacia történetében meg egy új fejezetet

A Dacia mindig naprakész a az aktuális újdonságokkal kapcsolatban. Helyzetének megerősítése és olyan járművek bevezetése érdekében, amelyek mind megfelelnek az ügyfelek igényeinek, mind pedig lépést tartanak a változó iparral, a Dacia az alábbiakra támaszkodik:

•    takarékos és fegyelmezett tervezés és költség alapú megközelítés a termékfejlesztésben;
•    egy elkötelezett Dacia-Lada üzleti egység, amelyet globális autóipari csoport támogat, célzott technológiai támogatással annak érdekében, hogy minél eredményesebb legyen az együttműködés és a továbblépés;
•    az Alliance vadonatúj CMF-B platformja, melybe a közelmúltban fektetett be a Dacia, ez amellett, hogy költséghatékony és rendkívül rugalmas, lehetővé teszi a Dacia és a Lada számára, hogy 4 platformról 1-re térjenek át és 18 karosszériatípusról 11-re válthassanak;
•    ezen a platformon alapuló járművek alternatív energiájú és hibrid motoros verziókban egyaránt kaphatóak lesznek, így biztosítják a változó szabályozásnak és a járműhasználati igényeknek való megfelelést;
•    versenyképes kínálat: 2021-ben a Sandero, a Logan, valamint a Dacia Spring - Európa legolcsóbb, teljesen elektromos városi autója – is új, modern tulajdonságokkal bővülnek, emellett 2025-ig 3 új modell érkezése is várható;
•    a Bigster Concept révén belépés a C-szegmensű járművek piacára

Erős és hatékony üzleti modelljére építve nyit a Dacia történetében meg egy új fejezetet

Bigster Concept: A Dacia kalandos frissességgel lép be a C-szegmensbe

A Dacia stílusához híven a Bigster Concept tágas, robusztus, szabad levegőre és poros utakra szánt terepjárója, mely 4,6 méterével nem szeretne se több, se kevesebb lenni, mint ami nélkülözhetetlen.

Ez a terepjáró a Dacia ajánlata a C szegmens elérhetővé tételére, úgy, hogy az autó az eggyel alábbi szegmensből árkategóriáját kapja majd.

„A Dacia Bigster Concept megtestesíti a márka fejlődését. Nélkülözhetetlenség, egy kis frissességgel és outdoor szellemiséggel megáldva. A Daciánál hisszük azt, hogy egy autó lehet egyszerre vonzó és mégis elérhető, erre pedig ez az autó a bizonyíték.” - Alejandro Mesonero-Romanos, a Dacia tervezési igazgatója

A Bigster Concept génjeiben hordozza a márka erős értékeit, azokat, amelyek az évek során elősegítették az ügyfelekkel és a rajongói bázissal való szoros, hosszú távú kapcsolat kialakulását: egyszerűség, őszinteség és hitelesség.

A Dacia Bigster Concept főbb irányvonalai modern alapokon nyugszanak, mégis időtlenek. Egyértelműen üzenik: a robusztus, egyszerű vonalvezetésű és bizalomgerjesztő, itt nincs megjátszás; azt kapod, amit látsz.
Erős és hatékony üzleti modelljére építve nyit a Dacia történetében meg egy új fejezetet

Nagyvonalú külső méretei a nagyobb, tágas belső tér ígéretét hordozzák. Az Y alakú fényeket megnöveltük, kiemelve a SUV merész és határozott stílusát.

A sötétzöld külső alátámasztja az autó kalandos felfedező jellegét.

Nincs csilivili, nincsenek króm díszek vagy alumínium-utánzat elemek, a Bigster Concept egy igazi jármű, amely igazi elvek mentén készült, ilyen döntés volt az is, hogy csak feldolgozatlan, újrahasznosított műanyagokat használtak fel az összes külső elemhez.

A Dacia termékcsalád jövőbeli kitűnő modellje alternatív energiájú és hibrid motoros verzióban egyaránt elérhető lesz, vagyis a márka mindig tökéletesen szinkronban lesz a változó szabályozással és az ügyfelek elvárásaival.

Amint azt a Bigster Concept is mutatja, a Dacia az örömteli autózás egyik módja, ügyfeleinek egyedi, valódi, sallangmentes élményt nyújt. A Dacia minden eddiginél jobban testesíti meg a mobilitás szabadságát, reagálva ügyfeleinek igényeire és alapvető törekvéseire. Racionális döntés, átgondolt vásárlás. Dacia: mindig nélkülözhetetlen, egyre vonzóbb.

Kulcsszavak: autógyár, autóipar, Bigster Concept, dacia
 
Megszűnt a Chrysler cégnév Megszűnt a Chrysler cégnév Az új Mitsubishi Space Star távolsági rekordot állított fel Az új Mitsubishi Space Star távolsági rekordot állított fel A SEAT 2020-ig félévente egy-egy új gépkocsit dob piacra, és elindítja az elektromos autók offenzíváját A SEAT 2020-ig félévente egy-egy új gépkocsit dob piacra, és elindítja az elektromos autók offenzíváját Megjött a legmenőbb áruszállító Megjött a legmenőbb áruszállító Spanyolországba költözik a Citroën C3 Picasso gyártása Spanyolországba költözik a Citroën C3 Picasso gyártása
 
A BMW Group ismét a világ vezető prémiumautó-gyártójaként zárta az évet

A BMW Group ismét a világ vezető prémiumautó-gyártójaként zárta az évet

2021. január 14.
A bajor prémiumgyártó rendkívül erős utolsó negyedéves értékesítési eredményt, a hálózatról tölthető modellek mezőnyében pedig kétszámjegyű eladási növekedést ért el a koronavírus-járvánnyal sújtott 2020-as esztendőben, amellyel immár tizenhét éve töretlenül őrzi első helyét a prémium szegmensben.
Részletek

A BMW Group ismét a világ vezető prémiumautó-gyártójaként zárta az évet

Értékesítés és marketing

A bajor prémiumgyártó rendkívül erős utolsó negyedéves értékesítési eredményt, a hálózatról tölthető modellek mezőnyében pedig kétszámjegyű eladási növekedést ért el a koronavírus-járvánnyal sújtott 2020-as esztendőben, amellyel immár tizenhét éve töretlenül őrzi első helyét a prémium szegmensben.

A BMW Group továbbra is a világ vezető prémiumautó-gyártója. A müncheni központú vállalatcsoport 2020-ban világszerte összesen 2 324 809 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modellt adott át ügyfeleinek, amely csupán 8,4 százalékkal marad el a 2019-es teljesítménytől. A bajor prémiumgyártó mindezek tükrében 686 069 darab új autót értékesített 2020 októbere és decembere között, amely 3,2 százalékkal szárnyalja túl az előző esztendő hasonló időszakának mutatóját. A plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt autók iránt eközben 38,9 százalékkal intenzívebb ügyfél-érdeklődés mutatkozott, amely alátámasztja a jövőbe mutató hajtáslánc-technológia létjogosultságát.

„Mind az értékesítés, mind pedig a gyártás tekintetében rendkívül agilisan kezeltük a koronavírus-járvány betörését és terjedését. A 2020-as esztendőt így erős utolsó negyedéves teljesítménnyel, ismét a prémium szegmens éllovasaként zártuk” – fogalmazott Pieter Nota, aki a BMW AG igazgatótanácsának tagjaként egy személyben felel a BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák értékesítési hálózatáért, globális marketingjéért és ügyfélszolgálati részlegeiért. „EfficientDynamics technológiánknak és az Európában értékesített több mint 135 000 darab hálózatról tölthető modellnek köszönhetően még az Európai Unió által előírt károsanyag-kibocsátási célunkat is sikerült túlteljesítenünk, néhány grammal a kötelező határ alatt végezve” – tette hozzá.

A BMW Group ismét a világ vezető prémiumautó-gyártójaként zárta az évet

Az értékesítési csatornák módszeresen felépítve költöztek át az online térbe

A koronavírus-járvány betörését követően a BMW Group ügyfelei egyre inkább a közvetlen kontaktoktól mentes értékesítési folyamatokat részesítették előnyben, a müncheni központú vállalatcsoport így 2020-ban módszeresen átemelte értékesítési fázisait a digitális térbe. A bajor prémiumgyártó értékesítési munkatársai már a világ több mint hatvan országában képesek online tanácsadással és gépjármű-értékesítéssel kiszolgálni ügyfeleiket. Az értékesítő munkatársak az ügyfelekkel együtt, osztott képernyőn keresztül tervezhetik meg a kívánt autót, sőt mi több, az ügyfelek részletes, személyre szabott modellbemutatót is kérhetnek az interneten keresztül.

Második lépésként a BMW Group a kulcsfontosságú piacok márkakereskedői hálózatának értékesítési folyamatait is átemelte a digitális térbe. A sűrűn látogatott, naprakész márkakereskedői weboldalak 2021-ben a világ összes piacán elérhetők lesznek.

Erős értékesítési teljesítmény az abszolút luxuskategóriában

A BMW világszerte 2 028 659 darab új autót adott el 2020-ban, amely 7,2 százalékkal marad el a 2019-es eredménytől. Az abszolút luxuskategória képviselői ezzel szemben 12,4 százalékos értékesítési növekedést értek el: a BMW 7-es sorozat, a BMW 8-as sorozat és a BMW X7 modellváltozatait 115 420 példányban rendelték meg az ügyfelek. E jelentős profitot termelő, csúcstechnológiás modellek értékesítési mutatója 2018 óta több mint 70 százalékkal emelkedett.

A BMW Group ismét a világ vezető prémiumautó-gyártójaként zárta az évet

A hálózatról tölthető modelleket érintő, 30 százalékkal intenzívebb ügyfél-érdeklődés az elektromos mobilitás térnyerését élteti

Az elektromos mobilitás úttörőjeként a BMW Group 2020-ban világszerte 192 646 darab tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt BMW, illetve MINI modellt adott el, amely 31,8 százalékkal több, mint 2019-ben. Mindez azt jelenti, hogy az elektromos mobilitást éltető autók a vállalatcsoport értékesítési eredményének egyre meghatározóbb részét alkotják. A zéró emissziójú modellek iránti ügyfélkereslet 13 százalékkal, míg a plug-in hibrid gépkocsik iránti ügyfél-érdeklődés mintegy 40 százalékkal növekedett tavaly. Európában a hálózatról tölthető modellek már a teljes értékesítési eredmény hozzávetőlegesen 15 százalékát teszik ki.

2020-ban a BMW Group tizenhárom tagúra növelte hálózatról tölthető (tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt) modellváltozatainak számát, amelyeket a világ hetvennégy országában forgalmaz. A vállalatcsoport célja, hogy ezt a portfóliót 2023-ra huszonöt tagúra bővítse fel, több mint felét ráadásul tisztán elektromos meghajtással. A MINI Cooper SE (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 0,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,8 – 16,8 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 0 gramm / km) és a BMW iX3 (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 0,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 17,5 – 17,8 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 0 gramm / km) tavalyi bevezetése után idén Dingolfingban a BMW iX, Münchenben pedig a BMW i4 sorozatgyártása is megkezdődik.


A BMW Group ismét a világ vezető prémiumautó-gyártójaként zárta az évet

A BMW M GmbH az elmúlt fél évszázad legsikeresebb éveként zárta a 2020-as esztendőt

A nagyteljesítményű sportautókat építő BMW M GmbH 6 százalékkal több, szám szerint 144 218 darab új autót értékesített 2020-ban, amellyel ismét fennállása eddigi legsikeresebb évét könyvelhette el. A sikerhez leginkább a BMW X modellcsalád legsportosabb tagjai, köztük a BMW X6 M50i (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,4 – 10,7 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 238 – 243 gramm / km) járult hozzá. 2020-ban az új BMW M3 és az új BMW M4 is világpremierjét ünnepelte, a sorozatgyártásban kínált első példányok 2021 első negyedévében érkeznek meg az utakra.

A MINI ügyfeleit letaglózta a MINI Cooper SE és a MINI John Cooper Works

A MINI a világjárvány és a rendkívül kiélezett mezőny ellenére is képes volt 292 394 darab új autót eladni 2020-ban, amely a 2019-es mutató tükrében mindössze 15,8 százalékos csökkenést jelent. A modellpaletta egyik legnépszerűbb tagja a tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper SE volt, amely 17 580 ügyfél garázsába gurult be. Hatalmas népszerűségnek örvendtek még a MINI John Cooper Works modellek is, amelyek 20 565 darabos értékesítési eredményükkel 20,8 százalékos eladás-növekedést értek el tavaly.

Rolls-Royce Motor Cars: figyelemreméltó teljesítmény egy rendkívüli évben

2020-ban a Rolls-Royce Motor Cars 3 756 darab luxusautót értékesített, amely a 2019-es eredményhez képest 26,4 százalékos visszaesés. E mutatót azonban a gyártó úgy érte el, hogy a piac korábbi legkelendőbb modellje, a Rolls-Royce Ghost az idei év végén érkező újdonság miatt már az év nagy részében nem volt rendelhető. Az ügyfelek érdeklődése azonban mindegyik modell iránt töretlennek bizonyult, a személyre szabott exkluzív megrendelések száma pedig új rekordot döntött. Az év szenzációja egyértelműen az új Rolls-Royce Ghost bemutatása volt, amelyet az ügyfelek, a média képviselői és a szélesebb közönség is egyöntetű rajongással fogadott. Az újdonságra érkező előrendelések szinte teljesen feltöltötték a brit luxusautó-gyártó 2021-es gyártási naptárát. A Rolls-Royce Motor Cars továbbra is a hosszú távon fenntartható nyereségességet tartja szem előtt.

A BMW Motorrad történelme második legjobb évét zárta

A BMW Motorrad a koronavírus-járvány jelenléte ellenére is 169 272 darab új robogót és motorkerékpárt értékesített 2020-ban, amellyel történelme második legeredményesebb évét érte el. A kimagasló eredmény a BMW Group kétkerekű divíziójának sikeres növekedési stratégiáját támasztja alá. A pozitív mutatókat tizenhárom új modell leleplezése és a BMW Motorrad erős portfóliója garantálta.

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban

2020-ban a BMW Group 7,4 százalékkal több új autót adott el Kínában, mint egy évvel korábban. Szám szerint ez 777 379 darab új BMW és MINI modellt jelent. Kínában ez a müncheni központú vállalatcsoport legjobb egész éves értékesítési mutatója azóta, hogy 1994-ben megérkezett a piacra. A bajor prémiumgyártó ötödik legnagyobb piaca, Dél-Korea ugyancsak jelentős eladás-növekedéssel zárt, a 69 872 darab új autó 30,5 százalékkal múlja felül a 2019-es mutatót.

2020 januárja és decembere között a BMW Group 306 870 darab új autót értékesített az Egyesült Államokban, amely 18 százalékos csökkenést jelent. Mindazonáltal a koronavírus okozta nehézségek közepette a gyártó töretlen ügyfél-érdeklődéssel, valamint szoros és hatékony márkakereskedői együttműködéssel egy rendkívül erős utolsó negyedéves értékesítési eredményt hozott.

Európában, ahol a járvány terjedésének következtében a hatóságok sorra elrendelték a kereskedések ideiglenes bezárását, a BMW és a MINI összesítve közel 16 százalékkal múlta alul a 2019-es esztendő eladási teljesítményét. Szám szerint ez 912 621 darab új autót jelent. Németországban a BMW Group tavaly 13,3 százalékkal kevesebb, 287 143 darab új BMW és MINI modellt adott el.
Kulcsszavak: autógyár, BMW Group, értékesítés, jármű kereskedelem, Mini
 
Mérföldkőhöz érkezett a ŠKODA AUTO – 20 millió legyártott gépkocsi Mérföldkőhöz érkezett a ŠKODA AUTO – 20 millió legyártott gépkocsi Több mint egy millió motor és 60 000 autó készült Győrben Több mint egy millió motor és 60 000 autó készült Győrben Világkörüli utazás kezdődik a BMW technológiai innovációival Világkörüli utazás kezdődik a BMW technológiai innovációival Már Brüsszelben is elindult a DriveNow autómegosztó szolgáltatás Már Brüsszelben is elindult a DriveNow autómegosztó szolgáltatás A BMW Group ismét a világ vezető prémiumautó-gyártójaként zárta az évet Idén már növekedni tud az Opel Európában
 
Az elektromos hajtások bevezetése növeli a SEAT S.A. értékesítését 2021-ben a COVID-19 által befolyásolt év után

Az elektromos hajtások bevezetése növeli a SEAT S.A. értékesítését 2021-ben a COVID-19 által befolyásolt év után

2021. január 14.
A vállalat eladásai 25,6% -kal csökkentek 2020-ban a világjárvány járműiparra mért erős hatásának eredményeként. A CUPRA több mint 27 000 autót adott el, és 11% -kal növekedett.
Részletek

Az elektromos hajtások bevezetése növeli a SEAT S.A. értékesítését 2021-ben a COVID-19 által befolyásolt év után

A COVID-19 hatása átmenetileg lelassította a SEAT S.A. értékesítését. Miután 2013 óta folyamatosan növekedett, az autóipari vállalat kiszállításai 2020-ban 25,6% -kal csökkentek és így 427 000 autót adott el (2019: 574 078), miután 2018-ban és 2019-ben érte el a vállalat történetének legmagasabb volumenjét.

Országonként értékelve, Németország megszilárdította pozícióját a SEAT S.A. vezető piacaként, 109 500 eladott járművel, ez 17,4% -kal kevesebb, mint 2019-ben (132 500), ami 4% -os piaci részesedést és 25,6% -os részt jelent a vállalat teljes értékesítéséből. Ezt követte Spanyolország 73 300 autóval, ami 32,1% -kal kevesebb, mint az előző évben (108 000), ahol a SEAT márka a harmadik éve piacvezető, és az Egyesült Királyság 45 600-zal, ez 33,8% -kal kevesebb (68 800) az előző évnél. Spanyolország és az Egyesült Királyság volt a két fő európai piac, ahol az autóipart a legjobban érintette a koronavírus-válság.

A világjárvány ellenére a SEAT S.A. kiszállítása nőtt olyan országokban, mint Törökország és Izrael. Törökországban a SEAT majdnem megduplázta az összes eladását 11 600 darabra növelve, ez 95,3% -os (5 900) többlet, míg Izraelben a társaság az egymást követő hetedik évben megdöntötte eladási rekordját, és összesen 10 400 eladott autót ért el, ami 13% -os növekedést jelent 2019-hez képest. (9 200).

Az elektromos hajtások bevezetése növeli a SEAT S.A. értékesítését 2021-ben a COVID-19 által befolyásolt év után

A SEAT és a CUPRA elnöke, Wayne Griffiths kifejtette, hogy „a SEAT S.A. eredményei összhangban vannak az európai autóipar eredményeivel. 2020 nagyon nehéz év volt a COVID-19 által tavasszal okozott leállás és az év utolsó felében a világjárvány második hulláma miatti következmények miatt. A COVID-19 előtt a SEAT S.A. értékesítése 6% -kal nőtt, és szeptemberben szintén rekordszintre nőtt, amikor visszaesett a vírus által érintett emberek száma. ”

2021-re vonatkozóan Griffiths kijelentette: „azt várjuk, hogy az első negyedév bonyolult lesz, mivel a világjárvány következményei miatt az alkatrészek szállítása korlátokba ütközik. Ennek ellenére bizakodóak vagyunk, mivel egészséges a kereslet modelljeink iránt, és 2021-ben stabil növekedést várunk. Az eladások helyreállnak, amint az egészségügyi válság javul és a mobilitási korlátozások megszűnnek. Az új elektromos hajtású modellek és az a lendület, amelyet a Formentor a CUPRA értékesítésének ad, kulcsfontosságú lesz növekedésünkben. "

A CUPRA 2020-ban növekedett és megdöntötte havi rekordját

A fiatal CUPRA márka megdöntötte értékesítési rekordját 2020-ban, összesen 27 400 eladott járművet elérve, ami 11% -kal több, mint 2019-ben (24 700), amit olyan országok piacai, mint Németország, Olaszország és Mexikó, valamint a CUPRA Leon e-HYBRID pozitív fogadtatása tettek lehetővé.

Az elektromos hajtások bevezetése növeli a SEAT S.A. értékesítését 2021-ben a COVID-19 által befolyásolt év után

Decemberben a CUPRA történetének eddigi legjobb értékesítési volumenét is elérte egy hónap alatt, 3 600 eladott autóval, ami 93,1% -kal jelent többet, mint 2019 decemberében (1 900). A CUPRA 2018-as létrehozása óta már több mint 65 000 autót adott el.

A CUPRA legkeresettebb modellje 2020-ban a Leon volt, 13 300 példánnyal. A CUPRA Ateca teljesítménye is kiemelkedő volt, 10 500 eladott járművel és az új Formentorral, amelyből 3 600 darabot szállítottak az év végi bevezetése óta.

Eközben a SEAT márka értékesítése 27,3% -kal esett vissza 2020-ban, összesen 399 600 kiszállított járműre (2019: 549 400), miután az elmúlt három évben Európa leggyorsabban növekvő márkájává vált. A csökkenést a pandémiás korlátozások által súlyosan érintett piacokon való visszaesés, mint Spanyolország és az Egyesült Királyság, magyarázza. Modellek szerint a SEAT Leon ismét a márka legkeresettebb autója (111 900) volt, megelőzve az Aronát (91 600), az Ibizát (81 600) és az Atecát (68 700).

Wayne Griffiths kiemelte, hogy: „A CUPRA sikere ilyen bonyolult környezetben magabiztossággal és optimizmussal tölt el minket a márka növekedésével kapcsolatban. 2021 az átalakulás éve lesz. Mostantól szélesebb kínálattal rendelkezünk az új CUPRA Formentor és az új Leon családnak köszönhetően, mindkettő plug-in hibrid elektromos változattal rendelkezik, és idén bemutatjuk a CUPRA el-Born-t, a márka első elektromos modelljét is. Emellett az értékesítési pontok hálózata is növekszik. ” Griffiths rámutatott arra is, hogy 2021-ben helyreállnak a SEAT eladásai: „Az egészségügyi helyzet és gazdasági környezet javulása, valamint az Arona és az Ibiza néhány hónap múlva bemutatkozó frissítése, valamint az új Leon család és a megújult Ateca lehetővé teszi a SEAT számára, hogy visszatérjen a növekedés útjára. ”

Az elektromos hajtások bevezetése növeli a SEAT S.A. értékesítését 2021-ben a COVID-19 által befolyásolt év után

2021 lesz az elektromos hajtású újdonságokkal teli év

A SEAT S.A. 2021-ben három új villamosított modell bevezetését tervezi, amelyek csatlakoznak a vállalat első 100% -ban elektromos járművéhez, a SEAT Mii electric-hez, valamint a SEAT Leon és a CUPRA Leon e-HYBRID verzióihoz.

2021 első negyedévében a CUPRA piacra dobja a Formentor két plug-in hibrid elektromos változatát, amelyek kulcsfontosságúak lesznek az új modell fejlesztésében, és az év második felében a CUPRA el-Born-t, a márka első 100% -ban elektromos modelljének bevezetését tervezi a gyártó.

Mindezek mellett az új SEAT Tarraco e-HYBRID is útnak indul ez év elején, illetve ezen felül a SEAT 2021-ben megújítja a márka két legkeresettebb modelljét - az Ibizát és az Aronát is.
 

Kulcsszavak: autógyár, elektromos autó, seat
 
Törpe crossoverrel bővítheti kínálatát a Lexus Törpe crossoverrel bővítheti kínálatát a Lexus Több mint egy millió motor és 60 000 autó készült Győrben Több mint egy millió motor és 60 000 autó készült Győrben Díjeső az Audinak az „iF Design Award” díjátadón Díjeső az Audinak az „iF Design Award” díjátadón Az új Mazda6 elbűvöl vonzó megjelenésével, új mércét állít a vezetési élmény Az új Mazda6 elbűvöl vonzó megjelenésével, új mércét állít a vezetési élmény Mérföldkőhöz érkezett a ŠKODA AUTO – 20 millió legyártott gépkocsi Mérföldkőhöz érkezett a ŠKODA AUTO – 20 millió legyártott gépkocsi
 
Harmadik éve csökkentek az autóeladások Kínában tavaly

Harmadik éve csökkentek az autóeladások Kínában tavaly

2021. január 13.
A harmadik egymást követő évben csökkentek az autóeladások Kínában 2020-ban, jóllehet az év végére a szektor helyreállást tükröző adatokat produkált - derült ki a Kínai Autógyártók Szövetségének szerdán közzétett adataiból.
Részletek

Harmadik éve csökkentek az autóeladások Kínában tavaly

Az eladott autók száma 2019-hez viszonyítva 1,9 százalékkal, 25,3 millióra csökkent. A múlt év elején a koronavírus-járvány jelentős csapást mért a szektorra, ám a helyreállás már a második negyedévben megkezdődött annak köszönhetően, hogy Kína szárazföldi részén drákói intézkedések segítségével áprilisra nagyrészt megfékezték a vírus terjedését.

Az év utolsó hónapjában 2,83 millió autót értékesítettek a világ legnagyobb járműpiacának számító országban, az eladások ezzel 6,4 százalékkal bővültek 2019 decemberéhez képest. Az autóeladások tavaly decemberben immár a kilencedik egymást követő hónapja nőttek, jóllehet a növekedés üteme méréskeltebb volt a novemberben regisztrált, éves bázison számított, 12,6 százalékos bővüléshez képest.
   
Míg a múlt év egészét tekintve a személyautók eladása 6 százalékkal visszaesett, jelentős - 19 százalékos - bővülést regisztráltak a kereskedelmi célú járművek forgalmában. Az új energiával működő járművek forgalma pedig szintén emelkedett: 11 százalékkal nőtt éves összevetésben, ami azt jelenti, hogy 2020-ban 1,37 millió darabot adtak el.

A kínai kormányzat tavaly további támogatásáról biztosította a szektort, 2022 végéig meghosszabbítva az új energiával működő járművekre vonatkozó támogatásokat. Peking azt tűzte ki célul, hogy 2025-re az új energiájú járművek tegyék ki az autóeladások 25 százalékát.
   
Harmadik éve csökkentek az autóeladások Kínában tavaly

A japán Toyota és a kínai Great Wall Motor autógyártók a forgalmuk növekedéséről számoltak be a kínai piacon a múlt évben.
   
A Kínai Autógyártók Szövetségének előrejelzése szerint az autóeladások idén 4 százalékkal növekedhetnek majd, míg az új energiával működő járművekből 1,8 millió darabot adhatnak el Kínában 2021-ben.
   
A Kínában gyártott autók kivitele a szerdán közölt adatok szerint 2,9 százalékkal esett vissza tavaly, amikor összesen 995 ezer járművet exportáltak. Bővült mindazonáltal a személyautók exportja, amelyekből 760 ezret adtak el külföldön 2020-ban, 4,8 százalékkal többet, mint 2019-ben. A kereskedelmi célú járművek kivitele ezzel szemben szembetűnő visszaesést mutatott: a 235 ezer exportált darab 21,4 százalékos zsugorodást jelent az egy évvel korábbi adathoz képest.
   
A kínai gyártású járművek exportja szeptemberben kezdett helyreállni a járvány okozta, nyolc hónapon át tartó gyenge teljesítményt követően. Decemberben már 35,3 százalékos növekedést regisztráltak éves bázison, ami az eddig jegyzett legnagyobb ütemű bővülést jelenti.
Kulcsszavak: értékesítés, jármű kereskedelem, járműipar, kína
 
Harmadik éve csökkentek az autóeladások Kínában tavaly A Toyota ismét a magyar autópiac élmezőnyében 2017-ben is a Mercedes-Benz értékesítette a legtöbb prémium személyautót 2017-ben is a Mercedes-Benz értékesítette a legtöbb prémium személyautót Harmadik éve csökkentek az autóeladások Kínában tavaly Elkelt a négymilliomodik Suzuki Swift a világban Februárban csökkent a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban Februárban csökkent a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban A PSA Peugeot Citroën az  EMIL FREY csoporttal mint forgalmazó partnerrel valósítja meg stratégiáját A PSA Peugeot Citroën az EMIL FREY csoporttal mint forgalmazó partnerrel valósítja meg stratégiáját
 
Közös vállalatot hoz létre a kínai Geely és a tajvani Foxconn

Közös vállalatot hoz létre a kínai Geely és a tajvani Foxconn

2021. január 13.
Közös vállalatot hoz létre a kínai Geely autógyártó és a tajvani Foxconn elektronikai vállalat, hogy kész autókat, alkatrészeket és okos vezetési rendszereket, valamint az elektromos autókkal kapcsolatos konzultációs szolgáltatásokat nyújtsanak más autóipari vállalatok számára.
Részletek

Közös vállalatot hoz létre a kínai Geely és a tajvani Foxconn

A Geely szerdán közzétett közleményéből kiderül: mindkét fél 50 százalékban részesedik majd a közös vállalatból, az ötfős igazgatói tanács három tagját a Foxconn, a másik kettőt pedig a Geely jelöli ki. A beruházás összegéről egyelőre nem közöltek részleteket.
   
A Geely a tíz legnagyobb kínai autógyártó egyike, anyacége a Zhejiang Geely Holding Group, amelynek tulajdonában van egyebek között a svéd Volvo Car Corp. autógyár, a legnagyobb malajziai autógyártónak, a Protonnak többségi tulajdonosa, és hozzá tartozik még például a brit Lotus Cars 51 százaléka is. A Baidu kínai internetes óriáscég hétfőn jelentette be, hogy elektromos járműveket gyártó, közös céget hoz létre a Geely-vel közösen.
   
A Foxconn (hivatalos nevén Hon Hai Precision Ind. Co., Ltd.) leginkább az Apple beszállítójaként ismert. A tajvani székhelyű vállalat októberben ismertette azt a célkitűzését, hogy 2025 és 2027 között a világ elektromos autóinak 10 százaléka számára kíván alkatrészeket vagy szolgáltatásokat biztosítani. A nankingi székhelyű Byton elektromos autógyártóval pedig elektromos utcai terepjárók gyártását fogja megkezdeni 2022-ben.

Közös vállalatot hoz létre a kínai Geely és a tajvani Foxconn
Kulcsszavak: autógyár, geely, járműipar, kína
 
Közös vállalatot hoz létre a kínai Geely és a tajvani Foxconn Újabb fejlesztések a Kravtex-Kühne cégcsoportnál, a Credo buszok gyártójánál MagyarBrands és Magyar Gazdaságért díjat kapott a Duna Autó Zrt. MagyarBrands és Magyar Gazdaságért díjat kapott a Duna Autó Zrt. A Volvo Cars rekord mennyiségű gépkocsit értékesített 2015-ben A Volvo Cars rekord mennyiségű gépkocsit értékesített 2015-ben Közös vállalatot hoz létre a kínai Geely és a tajvani Foxconn Egy Scania L111-es tehergépkocsi új életre kelt Közös vállalatot hoz létre a kínai Geely és a tajvani Foxconn A Kia gyárat épít Mexikóban
 
A vadonatúj KONA N modellel bővül a Hyundai N család

A vadonatúj KONA N modellel bővül a Hyundai N család

2021. január 13.
A vadonatúj Hyundai KONA N az N modellcsalád soron következő tagja. Az első szabadidőjármű az N modellcsaládban. A szabadidőjárművek előnyeit kompromisszumot nem ismerő vezetési élménnyel kombinálja.
Részletek

A vadonatúj KONA N modellel bővül a Hyundai N család

A Hyundai Motor hivatalosan is bejelentette, hogy a vadonatúj Hyundai KONA N lesz a nagyteljesítményű N sportmodell-család következő tagja, egyben a Hyundai kínálatának első kifejezetten sportos szabadidőjárműve. Mivel a KONA alapkivitele is igen nagy népszerűségnek örvend világszerte, komoly várakozás előzi meg a nagyteljesítményű KONA modellváltozat érkezését.

„Nagy izgalommal bővítjük ki az i30 N esetében olyan sikeres, és utóbb az i20 N modellnél is alkalmazott receptünket márkánk egyik legnépszerűbb szabadidőjárművére: a KONA-ra.” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért és termékekért felelős alelnöke. „A KONA N modellváltozat bevezetésével új szintre lép a Hyundai sportmárkája.”

A vadonatúj KONA N sebességváltója egy N DCT nyolcfokozatú, nedves duplakuplungos egység lesz. A 2,0 literes turbómotorral párosított erőátviteli egység erőteljes, mégis finom vezetési élményt biztosít. Ahogy az N modellcsalád más tagjai, a vadonatúj KONA N is kivételesen sportos funkciókat kínál, a rajtautomatikától kezdve a magával ragadó hangzásig.

A vadonatúj KONA N modellel bővül a Hyundai N család

„A vadonatúj KONA N az N sportmárka első szabadidőjárműve.” – nyilatkozta Till Wartenberg, a Hyundai Motor Group N márkamenedzsmentért és motorsport részlegért felelős alelnöke. „Sportos crossoverként pedig sokoldalú, praktikus megoldásokkal társítja a többi N modelltől már megszokott vezetési élményt. Az N almárka rajongói élvezettel használhatják majd mindenütt, a közúton éppúgy, mint a versenypályán.”

A Hyundai N sportmárkája, amely annak idején az i30 N modellel robbant be a nagyteljesítményű járművek piacára, 2021-ben tovább bővíti kínálatát. Az eddiginél sokszínűbb kínálatnak – például a már bemutatott i20 N kisautónak és a hamarosan érkező KONA N crossovernek – köszönhetően az N márka olyan, élvezetesen vezethető autókat kínál, amelyek maximálisan kielégítik az autóvezetésben örömüket lelő ügyfelek minden elvárását.

További tájékoztatás a következő hetek során várható.

A vadonatúj KONA N modellel bővül a Hyundai N család



Kulcsszavak: bemutató, Hyundai, Kona, Kona N, új modell
 
A Suzuki iK-2 és iM-4 néven két tanulmányautót mutat be a 85. Genfi Autószalonon A Suzuki iK-2 és iM-4 néven két tanulmányautót mutat be a 85. Genfi Autószalonon Maximális teljesítmény: az Audi SQ8 TDI Maximális teljesítmény: az Audi SQ8 TDI A vadonatúj KONA N modellel bővül a Hyundai N család Nagyobb MINI, több lehetőség: az új ötajtós MINI A vadonatúj KONA N modellel bővül a Hyundai N család Audi R8 LMX – a világ első, lézeres távolsági fényszóróval felszerelt sorozatgyártású autója A Ford a tegnapi GoFurther eseményen mutatta meg először a vadonatúj, atlétikus, innovatív Puma crossover-ét A Ford a tegnapi GoFurther eseményen mutatta meg először a vadonatúj, atlétikus, innovatív Puma crossover-ét
 

Találatok száma: 12265 Megjelenítve: 1 - 10