Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Különösen alacsony gördülési ellenállás elektromos és hibrid meghajtású járművekhez

Különösen alacsony gördülési ellenállás elektromos és hibrid meghajtású járművekhez

2015. március 27.
A Continental két új mintázattal is bővítette kínálatát, melyeket kifejezetten a hibrid és elektromos meghajtású járművek igényeihez fejlesztettek ki. Bár mindkettő a Conti.eContact™ nevet viseli, de két különböző hajtáslánc-típushoz készültek.

Különösen alacsony gördülési ellenállás elektromos és hibrid meghajtású járművekhez

Az elektromos meghajtású járművekhez kifejlesztett 20 colos gumiabroncs lenyűgözően alacsony, a hagyományos abroncsokénál 30%-kal kisebb gördülési ellenállással rendelkezik. A hibrid meghajtású, nagyteljesítményű személyautókra, illetve szabadidőjárművekre optimalizált 17 és 18 colos Conti.eContact™ gumiabroncsok gördülési ellenállása pedig 20%-kal alacsonyabb a normál abroncsokénál. A különösen alacsony gördülési ellenállás mellett száraz és vizes úton egyaránt kiváló tapadással rendelkező Conti.eContact™ abroncsok akár 6%-kal is növelhetik az elektromos járművek hatótávolságát, újabb érvet szolgáltatva ezzel a gyártóknak az elektromos mobilitás iránt érdeklődő vásárlók meggyőzéséhez. A hibrid modellekhez optimalizált Conti.eContact™ alacsony gördülési ellenállásának köszönhetően ezek a járművek nagyobb távolságot képesek megtenni tisztán elektromos üzemben, ami nem csak kevésbé károsítja a környezetet, de az üzemeltetési költségek csökkentéséhez is hozzájárul. A Conti.eContact™ sorozat abroncsait már a Volkswagen és a Renault is alkalmazza gyári szerelésben, azonban a Continental várakozásai szerint az idei év végéig újabb vezető német és európai autógyártóktól várható jóváhagyás.

Az elektromos autókhoz fejlesztett Conti.eContact™ a „magas és keskeny” néven ismert koncepció jegyében készül. 20 colos keréktárcsa átmérője szokatlanul nagy egy átlagos személyautó-abroncshoz képest, miközben a futófelülete keskenyebb. Bár ez a speciális kialakítás már önmagában is jelentősen csökkenti a gördülési ellenállást, a Continental mérnökei az abroncs minden egyes alkotóelemét specializálták a lehető legjobb eredmény elérése érdekében.

Különösen alacsony gördülési ellenállás elektromos és hibrid meghajtású járművekhez

A hibrid hajtáslánccal rendelkező járművekhez kifejlesztett 17 és 18 colos méretekben készülő Conti.eContact™ első ránézésre akár hagyományos abroncsnak is tűnhet. Viszont a Continental szakemberei által elvégezett aprólékos fejlesztés eredményeként valójában 20%-kal kisebb a gördülési ellenállása, mint egy azonos méretű normál abroncsnak. A hibridekhez fejlesztett Conti.eContact™ a Continental első olyan abroncsa, amely a gördülési ellenállás és a vizes úton mért fékút tekintetében is ’A’ kategóriás abroncscímke-besorolással büszkélkedhet. A Conti.eContact™ gumiabroncsok mindkét változata Sarreguemines városában, a Continental franciaországi gyárában készülnek korlátozott darabszámban.
 
 
Kulcsszavak: continental, elektromos, elektromos autó, gumiabroncs, hibrid, járműipar
 
Januárban emelkedett a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban Januárban emelkedett a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban Okosszélvédő fejlesztésén dolgoznak a Salgglas Zrt.-nél Okosszélvédő fejlesztésén dolgoznak a Salgglas Zrt.-nél A Volkswagen mintegy 70 000 új ügyfélre tett szert az ID.3 hatalmas népszerűségének köszönhetően A Volkswagen mintegy 70 000 új ügyfélre tett szert az ID.3 hatalmas népszerűségének köszönhetően Volvo Trucks dokumentumsorozat: Mapei kipróbálja, milyen az élet az úton Volvo Trucks dokumentumsorozat: Mapei kipróbálja, milyen az élet az úton A Volkswagen Haszonjárművek a Techno Classica kiállításon bemutatja az elektromos mobilitás korai úttörőjét A Volkswagen Haszonjárművek a Techno Classica kiállításon bemutatja az elektromos mobilitás korai úttörőjét
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1