Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
A vadonatúj Volvo V90 kampányának főszereplője Zlatan Ibrahimović, a legendás labdarúgó

A vadonatúj Volvo V90 kampányának főszereplője Zlatan Ibrahimović, a legendás labdarúgó

2016. május 31.
Ismét együttműködik a Volvo Cars és Zlatan Ibrahimović: a V90 prémium kombi európai bevezetési kampánya a labdarúgó Európa-bajnokságot megelőzően rajtol. A kampány ma éjjel indul a közösségi média oldalakon.

A vadonatúj Volvo V90 kampányának főszereplője Zlatan Ibrahimović, a legendás labdarúgó
 
Az új kampányban a Paris Saint-Germain egykori csatára, a Volvo márka régi rajongója felidézi gyermekkorát, és arról mesél, hogyan jutott el Malmö leghírhedtebb városrészéből a nemzetközi élsport világába.

   
A jelenleg az Európa-bajnokságra készülő Zlatan nem csupán régi Volvo-tulajdonosként érzi magához különösen közelinek a svéd autómárkát.
 
„Örömmel tölt el, hogy ismét a Volvóval dolgozhatom. Láttam az új autóikat, kipróbáltam őket. Nyugodt szívvel mondhatom, fantasztikusak. Akár csak én, a Volvo is saját útját járja, és nem fél másként gondolkodni. Az előző közös kampányunk is jó volt, ez a mostani azonban hamisítatlanul Made by Zlatan.” – mondta Zlatan Ibrahimović.
 
„A kampány főhajtás a független szellemiség, a másképp gondolkodás képességében rejlő erő előtt. Zlatan és a Volvo sok szempontból hasonló életutat jártak be. Ha mindig azt tettük volna, amit a többiek, soha nem jutottunk volna el oda, ahol ma tartunk.” – mondta Alain Visser, a Volvo Car Group értékesítésért, marketingért és ügyfélkapcsolatokért felelős alelnöke.
 
A vadonatúj Volvo V90 kampányának főszereplője Zlatan Ibrahimović, a legendás labdarúgó

A Volvo Cars és Zlatan először 2014-ben, egy emlékezetes marketing kampány kapcsán dolgoztak együtt. A filmben a titokzatos labdarúgó a svéd nemzeti himnuszt szavalta, és távoli svéd erdőségekben vadászott.
 
A Volvo Cars megkérdőjelezhetetlen tapasztalattal rendelkezik a kombik építése terén. Erre építve a vadonatúj V90 új mércét állít a prémium kombi kategóriában az esztétikum, az anyaghasználat és a kidolgozás terén, miközben maradéktalanul teljesíti a valódi kombikkal szemben támasztott hagyományos, praktikus elvárásokat. A Volvo V90 kiemelkedően gazdag alapfelszereléssel rendelkezik, a nagytestű állatokat felismerő rendszertől kezdve a második generációs Pilot Assist félautonóm mobilitási funkcióig.
 
Az új V90 kampányához, amely május 30-án este 20:15 órakor indul a közösségi oldalakon, Hans Zimmer írt vadonatúj, egyedülálló zenét. A világhírű, Oscar-díjas filmzeneszerző nevéhez többek között olyan sikeres alkotások fűződnek, mint a Gladiátor, a Karib-tenger kalózai, az Eredet vagy a Csillagok között.
 
„Mindig is rajongtam a svéd sztárokért, legyen szó az Abbáról vagy Zlatanról. Azáltal, hogy a Volvóval és Zlatannal dolgozhattam együtt, a lehető legjobb oldaláról ismerhettem meg Svédországot. Igazán értékes és élvezetes volt az együttműködés.” – mondta Hans Zimmer.

A vadonatúj Volvo V90 kampányának főszereplője Zlatan Ibrahimović, a legendás labdarúgó



 
Kulcsszavak: reklám, új modell, V90, volvo
 
Három évtizednyi fejlesztés kapcsolja össze az első és a jelenlegi Ibiza modellt Három évtizednyi fejlesztés kapcsolja össze az első és a jelenlegi Ibiza modellt A C4 Cactusszal bővül a „C-Series” speciális széria A C4 Cactusszal bővül a „C-Series” speciális széria A vadonatúj Volvo V90 kampányának főszereplője Zlatan Ibrahimović, a legendás labdarúgó Rajtra kész az új Mazda3 A vadonatúj Volvo V90 kampányának főszereplője Zlatan Ibrahimović, a legendás labdarúgó Genfben a Volvo Concept Estate elnyerte a „Kiállítás autója” díjat A vadonatúj Volvo V90 kampányának főszereplője Zlatan Ibrahimović, a legendás labdarúgó Hyundai i20 - Kifinomult formaterv kívül-belül
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1