Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Sportosabb mint elődje - Kia Sportage 1.6 T-GDi GT Line |
||
2016. július 28.
A Kia nem pihen, folyamatosan fejleszti, frissíti a modell választékát. Így történt ez a Sportage-el is. Alaposan átrajzolták a Kia dizájnerei a negyedik generációs típust. Sportosabb erőteljesebb megjelenésű mint elődje.
|
A Kia nem pihen, folyamatosan fejleszti, frissíti a modell választékát. Így történt ez a Sportage-el is. Alaposan átrajzolták a Kia dizájnerei a negyedik generációs típust. Sportosabb erőteljesebb megjelenésű mint elődje. Kívülről a legnagyobb módosítás az orrészen történt azzal, hogy új hűtőmaszkot kapott. Módosítottak az első és hátsó lámpákon, és a ködlámpák is a mai Kia dizájnelemeket követik. Belül is az elődben megszokott minőség és látvány fogad. Ugyanis puha tapintású műanyag borítást kapott a műszerfal teteje és alja, valamint az ajtók felső éle is. A műszerfal két különálló órából áll, közöttük helyezkedik el egy színes információs 7 colos érintőképernyős kijelző. A többi módosítás műszakilag történt, ezért inkább érezzük, mint látjuk. Módosítottak az első futóművön, a kényelem irányába, kevésbé kemény mint az elődben. Ezzel növelve a komfortérzetet rossz minőségű úton is. Ennek következtében a kormányműhöz is hozzá kellett nyúlni, hogy a vezetési élmény is megmaradjon, csökkent a kormány áttétel, kevesebb mint három fordulatnyi kell végállástól végállásig. A helykínálat királyi és az ülések is megfelelően tartanak. A csomagtér alap állapotban 503 literes a hátsó ülések lehajtásával 1492 literre növelhető. Új, prémium hangrendszer is rendelhető, amihez vezeték nélkül csatlakoztatható a mobil és lejátszható a rajta tárolt zene, kompatibilis telefonunkat akár a beépített vezeték nélküli töltővel tölthetjük is. Kapunk többek között sávtartó, sávelhagyásra figyelmeztető berendezést, holttér figyelő, táblafelismerő és önműködő vészfékező rendszert. A meghajtásról egy 1,6 literes turbós benzines erőforrás gondoskodik. A 177 lóerős teljesítményt 5500 fordulat/percnél adja le. Kipróbált változatot DCT duplakuplungos automata váltóval és összkerék hajtással szerelték. A 7 sebességes váltó jól kezeli a 265 Nm nyomatékot, ami egy központi differenciálmű irányításával jut a kerekekre. Az erőforrás kellő dinamikával mozgatja az 1534 kg-os karosszériát, igaz az ECO mód érezhetően visszafojtja a motort, de a kedvező fogyasztás érdekében hétköznapi használat mellett erősen ajánlott. Tesztút alatt a fogyasztás változó volt városban 10 liter körül, országúton 7 liter körül tartható. Összességében a frissített Kia Sportage egy jól eltalált, technikai újításokkal és minőségi változtatásokkal ellátott városi terepjáró. Divatos megjelenés, erős motor és kellemes futómű jellemzi. Kulcsszavak: bemutató, kia, Sportage, suv, teszt
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|