Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
A Hyundai az egymást követő harmadik rekordéve felé halad

A Hyundai az egymást követő harmadik rekordéve felé halad

2017. október 20.
Az előző év azonos időszakához képest a 2017-es év első kilenc hónapjában az értékesítés 3%-os növekedést mutatott, amely további sikertörténet volt a Hyundai számára.

A Hyundai az egymást követő harmadik rekordéve felé halad

Az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) legfrissebb regisztrált adatai szerint a vállalat 2017 első kilenc hónapjában 397.907 járművet értékesített. A harmadik negyedévben, a Hyundai 126.986 járművet adott el – amely egy újabb negyedéves rekorderedmény a vállalat számára.

A Hyundai autóeladásai tovább növekedtek az európai piacon. A 2016. szeptemberi adatokkal összevetve, csak az idei év szeptemberében 2,1%-kal nőtt az értékesítés (52.518 autó). Az eladások különösen Franciaországban (+17,0%) és Spanyolországban (+10,0%) emelkedtek jelentősen 2017 harmadik negyedévében.

“1977 óta, a Hyundai több, mint 7,5 millió autót adott el Európában. Az erős európai piacra való fókuszálás kulcsfontosságúnak bizonyult a vállalat sikerét illetően, illetve ez az, ami előmozdítja az értékesítést. Különös tekintettel a Hyundai legkelendőbb termékei az i10, i20, i30 és a Tucson kompakt SUV járulnak hozzá értékesítésünk rekord teljesítményéhez”

– nyilatkozta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója. “A teljes évet nézve, sorozatban a harmadik rekordnövekedést mutató évre számítunk, amely szintén alátámasztja azon törekvésünket, hogy 2021-re Európa vezető ázsiai autóipari márkájává váljunk.”

A Hyundai az egymást követő harmadik rekordéve felé halad

A SUV-kategória, különös tekintettel a Hyundai Tucsonra, jelentős mozgatórugója volt az eladások növekedésének. A 2015-ben bemutatott és a több, mint 300.000 példányban értékesített Tucson, a Hyundai Európában legnagyobb számban eladott modelljévé vált, hangsúlyozva ezzel is a Hyundai igazolt jelenlétét a SUV kategóriában.

A Hyundai i10, i20 és i30 modelljei továbbra is nagy számban kerülnek értékesítésre. Továbbá a 2017 első negyedévében bemutatott vadonatúj i30 Kombival a Hyundai az európai limuzin szegmens legnagyobb résztvevőjévé vált. A vadonatúj KONA és i30 N bemutatása két kulcsfontosságú mérföldkő volt azon az úton, amelynek végcélja az, hogy a Hyundai Európa első számú ázsiai autóipari márkájává váljon. A 2021-ig a Hyundai által bemutatni tervezett 30 új modell és modellváltozat is ezt a növekedési stratégiát igyekszik támogatni.

Kulcsszavak: autógyár, autóipar, értékesítés, Hyundai, jármű kereskedelem
 
A fellendülés jelei észlelhetők a német autóiparban A fellendülés jelei észlelhetők a német autóiparban A Hyundai az egymást követő harmadik rekordéve felé halad Az Alfa Romeo 4C az „Auto Trophy 2013” nyertese Továbbra is nő az új személygépkocsik eladása Csehországban Továbbra is nő az új személygépkocsik eladása Csehországban A Hyundai az egymást követő harmadik rekordéve felé halad Amerikában is hódit az EcoBoost A Hyundai az egymást követő harmadik rekordéve felé halad Az európai autópiac tavalyi nyertese a Hyundai/Kia, az Audi, a Land Rover, a Jeep és a Skoda
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1