Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
A Porsche további növekedéssel kezdte 2018-at

A Porsche további növekedéssel kezdte 2018-at

2018. április 17.
Sikeresen indult az év a Porsche számára: 2018 első negyedévében a Porsche AG mintegy 63500 autót adott át világszerte, amely hat százalékos növekedésnek felel meg az előző év hasonló időszakához képest.

A Porsche további növekedéssel kezdte 2018-at

Ez a sportautó-gyártó történelmében a legsikeresebb első negyedévet jelenti. Amerika, Európa, valamint a gyártó otthoni piaca, Németország hozta a legnagyobb növekedést, főképp a Panamera és a 911 modellcsaládok esetében. Az USA piaca gyarapodott a legnagyobb mértékben, ahol tíz százalékkal, kb. 14000-re nőtt a kiszállítások száma. A 2017-ben bemutatott Panamera örvendhetett a legnagyobb népszerűségnek: közel 200 százalékkal többet adtak át belőle. A hibrid szegmens növekedése különösen pozitív: Európában a Panamera modellek több mint 60 százalékát hibrid hajtáslánccal vették át az első negyedév vásárlói.

„Örömmel fogadtuk az erős évnyitást. 2018-ban arra számítunk, hogy stabilizáljuk az eladások tavalyi évben elért magas szintjét”, mondta Detlev von Platen, a Porsche AG eladásokért és marketingért felelős vezetője és felügyelőbizottsági tagja. „Az exkluzivitás fontosabb a Porsche márka számára, mint a puszta növekedés; a globális piacból kivett 0,3 százalékos részünkkel eleget teszünk ennek a kritériumnak. Az exkluzív sportautók fejlesztése, gyártása és értékesítése mellett a Porsche egyre nagyobb hangsúlyt fektet az elektromos közlekedés, a digitalizáció és a kapcsolódás témaköreinek. Eközben kiemelt fontosságú, hogy tradicionális értékeinket sikeresen egyesítsük az innovatív technológiákkal. Idén ismét olyan új termékeket és szolgáltatásokat mutatunk be, amelyek világszerte lázba hozzák majd ügyfeleinket és rajongóinkat.

A Porsche további növekedéssel kezdte 2018-at

A Genfi Autószalonon a Mission E Cross Turismo tanulmánnyal a Porsche megmutatta, hogy mit jelent a tisztán elektromos jövő a márka számára. A „többcélú jármű” a Porsche Mission E 2019 végén bemutatkozó sorozatgyártású verziójának potenciális variánsát jelképezi. Az alternatív technológiák iránti kereslet már most is magas a Porsche vásárlói körében. „Hibrid modelljeink népszerűsége megmutatja, hogy a Porsche márkára jellemző értékek mellett az új hajtástechnológiák bevezetése is sikeres volt”, magyarázza von Platen.

2018 első negyedévében szintén Kína volt a legnagyobb piac a Porsche számára. Több mint 18600 kiszállított járművel a kínai piac három százalékkal múlta felül a tavalyi eredményt. Európában több mint 20600 járművet vehettek át az ügyfeleink, amely nyolc százalékos növekedésnek felel meg. Hasonló mértékű volt a növekedés Németországban: több mint 7700 modell átadásával a Porsche eladásai a hazai piacon is nyolc százalékot gyarapodtak.

A legsikeresebb modell ezúttal is a Macan volt: világszerte több mint 23.000 példány talált gazdára a sportos SUV modellből. A 911 legendája is tovább él. Az idei év elején a Porsche több mint 9600-at szállított ki belőle az ügyfeleknek, amely 35 százalékos növekedésnek felel meg.

A Porsche további növekedéssel kezdte 2018-at

Kulcsszavak: értékesítés, jármű kereskedelem, Mission E, Panamera, Porsche
 
A SEAT megdöntötte első negyedéves értékesítési rekordját A SEAT megdöntötte első negyedéves értékesítési rekordját Májusban nőtt a forgalomba helyezett autók száma Európában Májusban nőtt a forgalomba helyezett autók száma Európában Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma augusztusban Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma augusztusban Kétszámjegyű bővülésre számít a magyar elektromosautó-piacon a BMW Kétszámjegyű bővülésre számít a magyar elektromosautó-piacon a BMW Az ukrán autópiac a 25. helyre csúszott vissza Európában Az ukrán autópiac a 25. helyre csúszott vissza Európában
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1