Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Íme az új BMW 330e limuzin, az eddigi legsportosabb és leghatékonyabb BMW eDrive hajtáslánc-technológiával

Íme az új BMW 330e limuzin, az eddigi legsportosabb és leghatékonyabb BMW eDrive hajtáslánc-technológiával

2019. augusztus 14.
A bajor prémiumgyártó legnépszerűbb sportlimuzinjának portfóliója egy forradalmian innovatív plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával bővül.

Íme az új BMW 330e limuzin, az eddigi legsportosabb és leghatékonyabb BMW eDrive hajtáslánc-technológiával

Az új BMW 3-as limuzint az utánozhatatlan menetdinamika és a példaértékű hatékonyság kettőse jellemzi, a magával ragadó újdonság eme meghatározó jegyei pedig a portfólión frissen bemutatkozó plug-in hibrid hajtáslánc-technológia kvalitásaival merőben új, jövőbe mutató, minden korábbinál mélyebb értelmet nyernek. A bajor prémiumgyártó tervezőmérnökei a legkorszerűbb BMW eDrive hajtáslánc-technológia innovációit egy négyhengeres benzinmotorral párosították, hogy a BMW 330e limuzin új generációja jelentősen intenzívebb sportosságról tegyen tanúbizonyságot és a zéró emissziójú mobilitás minden korábbinál gazdagabb vezetési élményét váltsa valóra (világszerte úton a piaci bevezetés felé).

Az alapfelszereltségként kínált XtraBoost teljesítménynövelő funkció – amely ebben a modellben ünnepli világpremierjét – eközben átmenetileg 215 kW-ra / 292 lóerőre képes növelni a plug-in hibrid hajtáslánc-technológia maximális rendszerteljesítményét. Az új BMW 330e limuzin sportos vezethetőségének záloga a hajtáslánc-technológia villámgyors reakciókészsége, amelyhez az elődmodell értékénél 50 százalékkal nagyobb, immár 66 kilométer tisztán elektromos hatótávolság, illetve több mint 15 százalékkal alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás társul.

Az elektromos motor és a belsőégésű erőforrás intelligens vezérlésű együttműködése az új BMW 330e limuzinban új szintre lép, hiszen a villamos energiával hajtott erőforrás immár nem csupán a hajtáslánc-technológia hatékonyságát, de a vezetés élményét is jelentős mértékben fokozza. A forradalmi plug-in hibrid hajtáslánc-technológia a 2.0 liter hengerűrtartalmú, négyhengeres, BMW TwinPower Turbo technológiával dolgozó benzinmotor 135 kW / 184 lóerő maximális teljesítményét az elektromos motor 83 kW / 113 lóerő maximális teljesítményével egyesíti, amelyhez 420 Nm kombinált csúcs forgatónyomaték társul.

Íme az új BMW 330e limuzin, az eddigi legsportosabb és leghatékonyabb BMW eDrive hajtáslánc-technológiával

Világpremier az új BMW 330e limuzinban: az XtraBoost teljesítménynövelő funkció

Az XtraBoost teljesítménynövelő funkció egy vadonatúj technológiai megoldás, amelyet a bajor prémiumgyártó az új BMW 330e limuzin széleskörű alapfelszereltségének részeként kínál a vezetés szerelmeseinek. A funkció a modell legdinamikusabb karakterét helyezi előtérbe, ehhez pedig a vezetőnek semmi mást nem kell tennie, csupán aktiválni a vezetési élménykapcsolóval (Driving Experience Control) előhívható SPORT vezetési üzemmódot, amelyben a gázpedál lepadlózására az XtraBoost teljesítménynövelő funkció átmenetileg, maximum 10 másodpercen keresztül 30 kW / 40 lóerő teljesítmény-többlettel toldja meg a belsőégésű erőforrás és az elektromos motor 185 kW / 252 lóerő maximális rendszerteljesítményét. A végeredmény a BMW 3-as limuzin által fémjelzett, legendás hajtáslánc-karakterisztika, amely a BMW hibridmodell-történetében most először váltja valóra a hihetetlenül sportos vezethetőség, a precíz gázpedál-érzékenység és a nyolcfokozatú Steptronic automataváltó típus-specifikus váltási programjának egységét, fékezéskor automatikus motorfék-aktiváló visszaváltásokkal.

Az XtraBoost teljesítménynövelő funkció azonnal érezhető hatása jelentősen intenzívebb vezetési élményt garantál, mint egy hasonlóan erős belsőégésű erőforrással szerelt modell lepadlózása. Ha például a bajor prémiumgyártó ügyfele 20 km/órás sebességnél lép rá keményen a gázpedálra, az új BMW 330e limuzin egy másodperc alatt kétszer olyan intenzív gyorsulási élményt ígér, mint egy 300 lóerő körüli maximális teljesítményre képes belsőégésű erőforrással szerelt modell. Három másodperc alatt a forradalmi plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt újdonság így egy teljes autóhossznyi előnyre tesz szert. Az XtraBoost teljesítménynövelő funkció a nagyfeszültségű lítium-ion akkumulátor minimális töltöttségi szintjénél is elérhető, padlógázra és az automataváltó előválasztó karjának M és S állásában egyaránt.


Íme az új BMW 330e limuzin, az eddigi legsportosabb és leghatékonyabb BMW eDrive hajtáslánc-technológiával

Az új BMW 330e limuzin 5,9 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás tempóra, végsebessége pedig 230 km/óra. A vezetés élményét típus-specifikus, érzelmekben gazdag motorhang teszi teljessé. Az újdonság sportosan dinamikus énje a plug-in hibrid hajtáslánc-technológia kiforrott kvalitásai mentén kel életre.

Tisztán elektromos meghajtás akár 140 km/órás sebességgel

HYBRID vezetési üzemmódban az új BMW 330e limuzin 110 km/órás sebességig képes fenntartani a tisztán elektromos meghajtást – ez 30 km/órával haladja meg az elődmodell hasonló értékét. ELECTRIC vezetési üzemmódban a zéró emissziójú mobilitás 140 km/órás sebességig kitolható, amely az elődmodell 120 km/órás értékéhez viszonyítva 20 km/órás növekedés. Az új BMW 330e limuzin széleskörű alapfelszereltségének hibrid-specifikus tételei között az akusztikus gyalogosfigyelmeztető rendszer is megtalálható: alacsony sebességű tisztán elektromos meghajtás esetén egy kifejezetten a hálózatról tölthető BMW modellek számára kifejlesztett hangjelzés figyelmezteti az autó környezetében közlekedő forgalmat a jármű jelenlétére. A külső hangsugárzóból érkező jelzés az utastérbe nem szűrődik be, így nem zavarja a bajor prémiumgyártó ügyfeleinek páratlan menetkomfortját.

Az új BMW 330e limuzin elektromos motorját helytakarékossági okokból a nyolcfokozatú Steptronic automataváltóba építették be a mérnökök. Az intelligens járműtervezésnek köszönhetően a hibrid-specifikus automataváltó mindössze 15 milliméterrel hosszabb a belsőégésű erőforrással szerelt új BMW 3-as limuzinokban dolgozó automataváltónál. Fékezéskor az elektromos motor generátorként működik és a fékezési energiát rendkívüli hatékonysággal táplálja vissza a nagyfeszültségű akkumulátorba. Az energiatároló egység emellett hagyományos háztartási aljzatról is feltölthető. A forradalmi hajtáslánc-technológia elektromos egységei mellett a fedélzeten található 12 voltos csatlakozókat is a lítium-ion akkumulátor látja el energiával, így nincs szükség a belsőégésű erőforrással hajtott modellekben megszokott generátorra, amely még tovább fokozza a hajtáslánc-technológia hatékonyságát.


Íme az új BMW 330e limuzin, az eddigi legsportosabb és leghatékonyabb BMW eDrive hajtáslánc-technológiával

50 százalékkal nagyobb tisztán elektromos hatótávolság és 15 százalékkal alacsonyabb emisszió

12,0 kilowattóra bruttó energiateljesítményű lítium-ion akkumulátorának köszönhetően az új BMW 330e limuzin az energiatároló egység egyetlen feltöltésével elődmodelljéhez képest több mint 50 százalékkal nagyobb, immár 59 – 66 kilométer tisztán elektromos hatótávolságot kínál. A plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt sportlimuzin második generációja eközben több mint 15 százalékkal alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást és károsanyag-kibocsátást is garantál, amely átlagos 100 kilométerre vetítve 1,6 – 1,9 literben és kilométerenkénti 37 – 43 grammban érhető tetten. 100 kilométerenként az új BMW 330e limuzin kombinált energiafogyasztása 14,8 – 15,4 kWh.

Az új BMW 330e limuzin nagyfeszültségű akkumulátorát a hátsó üléssor alá, a benzinmotor üzemanyagtartályát pedig a hátsó tengely fölé építették be a tervezők. Mindez azt jelenti, hogy a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt új BMW 3-as limuzin csomagtere csupán néhány literrel marad el a belsőégésű erőforrással szerelt testvérmodellek hasonló értékétől. Az alapesetben 375 liter térfogatú csomagtér a 40:20:40 arányban osztott hátsó üléstámla ledöntésével tovább bővíthető.

A plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt új BMW 3-as limuzint megrendelő ügyfelek előtt gyakorlatilag az új BMW 3-as limuzinhoz elérhető összes extrafelszereltségi opció nyitva áll. Az új BMW 330e limuzin alapfelszereltségének alternatíváiként az Advantage, a Sport Line, a Luxury Line és az M Sport felszereltségi csomagok válnak elérhetővé, sőt mi több, az újdonság többek között változó áttételű sportkormánnyal és BMW M sport fékrendszerrel dolgozó, adaptív BMW M futóművel is megrendelhető. 2019 novemberétől az új BMW 330e limuzin opcionális extrafelszereltségi tételei között az elektromosan működtethető vonóhorog is megjelenik, a plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt új BMW 3-as limuzin mögé maximum 750 kilogramm súlyú vontatmány csatlakoztatható.

Íme az új BMW 330e limuzin, az eddigi legsportosabb és leghatékonyabb BMW eDrive hajtáslánc-technológiával

Kiegészítő fűtés és légkondicionáló már alapfelszereltségként

Az új BMW 330e limuzinhoz a komfort- és biztonságoptimalizáló vezetést támogató rendszerek teljes palettája elérhető, a kormányzó- és sávtartó asszisztenssel (Steering and Lane Control Assistant) dolgozó Driving Assistant Professional csomagtól kezdve, egészen a tolatási segédletet (Reversing Assistant) is magába foglaló parkolóasszisztensig (Parking Assistant). Az újdonság alapfelszereltségének részeként a fedélzeti technológiák indulás előtt képesek a kívánt hőmérsékletűre hűteni vagy fűteni az utasteret, a kiegészítő fűtésnek és a légkondicionáló berendezésnek köszönhetően. Mindkét technológia energiaellátásáról a nagyfeszültségű lítium-ion akkumulátor gondoskodik. Alacsony külső hőmérséklet esetén ez azt jelenti, hogy a kiegészítő fűtés könnyedén, felhasználóbarát módon képes felmelegíteni az utasteret a bajor prémiumgyártó ügyfelének érkezésére, még akkor is, ha a nagyfeszültségű akkumulátor töltöttségi szintje alacsony. Magasabb külső hőmérséklet esetén ugyanez a technológia képes az utastér lehűtésére is.

Az új BMW 330e limuzin piaci bevezetésével párhuzamosan olyan új digitális szolgáltatások is világpremierjüket ünneplik, amelyek minden korábbinál egyszerűbbé és vonzóbbá teszik a nagyfeszültségű lítium-ion akkumulátor utazás közbeni töltését. A nyilvános járműtöltő oszlopok keresésekor a navigációs rendszer automatikusan felajánlja a kiválasztható lehetőségek környékén található hoteleket, éttermeket, kávézókat és kulturális látnivalókat, az elérhető járműtöltő állomásokhoz vezető útvonalakat pedig a központi kijelzőn mutatja. A technológia mindezeken felül a kiválasztott járműtöltő oszlopok elérhetőségét és az érkezés becsült idejét is megjeleníti, a bajor prémiumgyártó ügyfelének pedig arra is lehetősége nyílik, hogy a járműtöltési infrastruktúra operátorával egyeztetve, korlátozott időre lefoglalja a kiválasztott állomást.

Az új BMW 330e limuzinban bemutatkozó, forradalmian innovatív plug-in hibrid hajtáslánc-technológia 2020 nyarától az új BMW 330e Touring modellben is elérhetővé válik. Ez lesz a BMW portfóliójának első plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt Touring modellje, amellyel a bajor prémiumgyártó újabb lépést tesz széleskörű modellkínálata további, hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiákkal történő kibővítése felé.

Íme az új BMW 330e limuzin, az eddigi legsportosabb és leghatékonyabb BMW eDrive hajtáslánc-technológiával
Kulcsszavak: bemutató, bmw, BMW 330e, plug-in hibrid, új modell
 
Magyar gyártású tűzoltóautókat adtak át Magyar gyártású tűzoltóautókat adtak át Kétszámjegyű bővülésre számít a magyar elektromosautó-piacon a BMW Kétszámjegyű bővülésre számít a magyar elektromosautó-piacon a BMW Az élet napos oldalán - az új MINI Cabrio Az élet napos oldalán - az új MINI Cabrio A MotoGP™ idei BMW M Különdíja egy BMW M3 CS modell A MotoGP™ idei BMW M Különdíja egy BMW M3 CS modell Megy, mint a golyó az új ADAM ROCKS mini-crossover Megy, mint a golyó az új ADAM ROCKS mini-crossover
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1