Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Bemutatkozik a BMW M8 Gran Coupé és a BMW M8 Competition Gran Coupé

Bemutatkozik a BMW M8 Gran Coupé és a BMW M8 Competition Gran Coupé

2019. október 09.
A BMW M8 Gran Coupé és a BMW M8 Competition Gran Coupé motorterébe a BMW M TwinPower Turbo technológiával dolgozó V8-as benzinmotort költöztették a mérnökök.

Bemutatkozik a BMW M8 Gran Coupé és a BMW M8 Competition Gran Coupé

A kivételesen magas fordulatszám-tartományig kalibrált, nyolchengeres szív maximális teljesítménye a BMW M8 Gran Coupé esetében 460 kW / 600 lóerő, a BMW M8 Competition Gran Coupé esetében pedig 460 kW / 625 lóerő, amelyet egy Drivelogic-kal dolgozó, nyolcfokozatú BMW M Steptronic automataváltó továbbít a kerekek felé. A BMW M8 Gran Coupé így 3,3 másodperc alatt, míg a BMW M8 Competition Gran Coupé 3,2 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre, az élmény méltó orgánumáról pedig sport kipufogórendszer gondoskodik.

A BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás minden vezetési szituációban pontosan és következetesen osztja el a motorból érkező erőt a négy kerék között, a fenomenális teljesítmény tökéletes kiaknázása érdekében pedig a technológia szorosan együttműködik a hátsó tengelyen dolgozó aktív M differenciálművel. Az alapértelmezett beállításként aktiválódó 4WD hajtáslánc-üzemmód a hátsókerék-meghajtás preferenciái szerint mozgatja a két modellt, a „Setup” gomb segítségével előhívható 4WD Sport üzemmód pedig a motorból érkező teljesítményt és forgatónyomatékot még nagyobb arányban továbbítja a hátsó kerekek felé. A bajor prémiumgyártó ügyfelének ráadásul a dinamikus menetstabilizáló rendszer (DSC – Dynamic Stability Control) teljes kikapcsolásakor arra is lehetősége van, hogy kizárja a hajtásból az első tengelyt és a motor összes erejét kizárólag a hátsó tengelyre küldje (2WD üzemmód).

Bemutatkozik a BMW M8 Gran Coupé és a BMW M8 Competition Gran Coupé

Bemutatkozik a BMW M8 Gran Coupé és a BMW M8 Competition Gran Coupé

Típus-specifikus futómű-technológia és integrált fékrendszer

A BMW M8 Gran Coupé és a BMW M8 Competition Gran Coupé típus-specifikus futómű-technológiáját úgy tervezték meg, állították be, illetve finomhangolták a mérnökök, hogy az még versenypályás használat esetén is letaglózó élményt kínáljon. Kiemelt szerepet játszik ebben, hogy a futómű alkatrészeit kivétel nélkül extrém feszesen kapcsolták a karosszériavázhoz, a változó áttételű, elektromechanikus BMW M Servotronic kormánymű és az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítók pedig az alapfelszereltség részei. A BMW M modellek számára kifejlesztett integrált fékrendszer mindeközben kétféle pedál-visszajelzési lehetőséget kínál.

Művészi jármű-sziluett és jelentős mértékben megnövelt hátsó utastéri helykínálat

A nagyteljesítményű luxus sportkupé extravagáns megjelenése többek között a dinamikusan ívelt, hosszan elnyújtott jármű-sziluettben, az erőtől duzzadó vállrészben és a hamisítatlan hátsó kialakításban gyökerezik. Az újdonságok nagyteljesítményű karakterét mindezeken felül nagyméretű légbeömlők, az első kerékjárati ívekben BMW M légkivezető nyílások, aerodinamikailag optimalizált BMW M külső visszapillantó-házak, hátsó légterelő szárny és megannyi jellegzetes BMW M stílusjegy nyomatékosítja. A BMW M8 Gran Coupé és a BMW M8 Competition Gran Coupé piaci bevezetése a 400 példányban elkészülő BMW M8 Gran Coupé First Edition különkiadással veszi kezdetét: a limitált széria leglátványosabb exkluzivitása a Gold Bronze árnyalatú karosszériajegyekkel kiegészített BMW Individual Aurora Diamond Green metál karosszériafényezés lesz.

Bemutatkozik a BMW M8 Gran Coupé és a BMW M8 Competition Gran Coupé

A BMW M8 Gran Coupé és a BMW M8 Competition Gran Coupé tengelytávolsága 200 milliméterrel hosszabb, mint a BMW M8 Coupé esetében, amely a hátsó üléssorban is fejedelmi helykínálatot garantál. Rövidebb távokon a két hátsó ülés közé ékelt harmadik ülőhely is használható.

Vadonatúj kijelző- és járművezérlő rendszer, exkluzív alapfelszereltség

A bajor prémiumgyártó ügyfelei a középkonzolon található „Setup” gombbal személyre szabhatják az erőforrás, a lengéscsillapítók, a kormánymű, a BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás és a fékrendszer karakterisztikáját, az így megkomponált járműbeállítások közül kettőt pedig a jövőbeni gyors és kényelmes aktiválás érdekében a kormányon található M1 és M2 gombokra menthetik el. Sőt mi több, a középkonzolon található „M Mode” gomb a digitális műszeregység és a BMW Head-Up kijelző által megjelenített információk, illetve az intelligens vezetést támogató rendszerek funkcionalitásának áthangolására is lehetőséget kínál. A gomb segítségével a BMW M8 Competition Gran Coupé vezetői a ROAD és SPORT vezetési üzemmódok mellett a TRACK üzemmódot is aktiválhatják.

A BMW M8 Gran Coupé és a BMW M8 Competition Gran Coupé széleskörű alapfelszereltségének részei többek között a BMW Laserlight lézerfény-technológiával dolgozó, LED-technológiás adaptív első fényszórók, a BMW M-specifikus BMW Head-Up kijelző, a BMW M sportülések, a Driving Assistant csomag és a parkolóasszisztens (Parking Assistant) is. A legkorszerűbb kijelző- és járművezérlő innovációk között az ugyancsak alapfelszereltségként kínált, navigációs rendszerrel dolgozó BMW Live Cockpit Professional műszerfal-elrendezés és a BMW Intelligens Személyi Asszisztens (BMW Intelligent Personal Assistant) is megtalálható.

Kulcsszavak: bemutató, bmw, BMW M8, új modell
 
Számos modellsorozatát frissíti 2019 nyarán a BMW Számos modellsorozatát frissíti 2019 nyarán a BMW Az új Volvo XC40 városi szabadidőjármű leszámol a rendetlenséggel Az új Volvo XC40 városi szabadidőjármű leszámol a rendetlenséggel ŠKODA SCALA – Új név az új kompakt modellnek ŠKODA SCALA – Új név az új kompakt modellnek Ferrari-vadászt épít a Lexus Ferrari-vadászt épít a Lexus Mexikóban épít új gyárat a BMW Mexikóban épít új gyárat a BMW
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1