Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
A SEAT Urban Mobility a városi mobilitási megoldások fejlesztésére összpontosít |
||
2019. november 20.
A kilencedik Smart City Expo világkongresszus keretében a SEAT három nagy áttörést hozó újdonságot jelentett be városi mobilitási stratégiájában – egy új stratégiai üzleti részleget, a SEAT Urban Mobility létrehozását, az új e-Kickscooter koncepciót és a cég közel 70 éves történetében az első elektromos e-robogó tanulmány bemutatását.
|
Az új üzleti egység integrálja az összes termék-, szolgáltatás- és platform-alapú mobilitási megoldást. Célja az, hogy 2020-ban piacra dobja az e-robogót, és az új e-Kickscooter koncepció is belekerül ebbe az egységbe, és kiegészíti azt a portfóliót, amely 2018-ban a SEAT EXS-sel kezdődött. A termékskálát a végfelhasználók, a flották és a megosztási szolgáltatások számára tervezték. Ebben a tekintetben a SEAT Urban Mobility részleg továbbra is együttműködik a városi és közigazgatási képviselőkkel a városi mobilitásra tervezett járművek alkalmasságának elemzése céljából, mint például a SEAT Minimó tanulmány esetében, amelyet a Mobil Világkongresszus legutóbbi rendezvényén mutattak be. A SEAT Urban Mobility integrálja a Respiro-t is, azt az autómegosztó platformot, amely jelenleg Madridban működik és a közelmúltban elindult a Barcelona melletti L´Hospitalet de Llobregat városban is. A Respiro fenntartható járműparkkal rendelkezik, amely sűrített földgázzal (CNG) működik, és hamarosan az új elektromos Mii is csatlakozik a járműparkhoz. Az új üzleti egység a startup UFO vállalkozással együttműködve a SEAT által kínált kicksharing szolgáltatást is kezeli, és ezt a SEAT:CODE, a cég új szoftverfejlesztő központja fogja támogatni. A sajtótájékoztatón Luca de Meo, a SEAT elnöke hangsúlyozta, hogy „ez a stratégiai üzleti egység lehetővé teszi, hogy erőfeszítéseinket a felhasználók új mobilitási igényeire összpontosítsuk. A SEAT a Volkswagen-csoport mikromobilitási szakértői központja, ami azt jelenti, hogy célzottan tervezett termékeket fejleszt a Csoport minden márkájának, nem csupán a SEAT-nak. Ezenkívül szolgáltatásokat nyújtunk és megoldásokat is adunk a városi területeken a zaj, a szennyezés és a környezeti-lábnyom csökkentésére, a polgárok életminőségének javítása érdekében.” A SEAT e-Scooter tanulmány bemutatása A SEAT Urban Mobility új vezetője, Lucas Casasnovas kijelentette, hogy „célunk az, hogy a városok szövetségesévé váljunk, és a SEAT e-Scooter választ jelent az agilisabb mobilitás iránti vásárlói igényre. A Silence-szel való együttműködésünk példája annak, hogy a partnerek közötti együttműködés miként teszi lehetővé számunkra a hatékonyságot.” Az e-Scooter tanulmány 7 kW-os motorral van felszerelve, amelynek csúcsteljesítménye 11 kW (14,8 LE), ami egyenértékű egy 125 köbcentis motor teljesítménével, és azonnali 240 Nm-es nyomatékot jelent. A robogó eléri a 100 km / h maximális sebességet, de teljesítménye elég ahhoz is, hogy mindössze 3,8 másodperc alatt gyorsuljon 50 km / h-ra. Ráadásul a WMTC teszt eredményei szerint egyetlen töltéssel a hatótávolsága 115 kilométer. Az akkumulátor kivehető és otthon vagy nyilvános töltőállomásokon könnyen feltölthető, a becsült költség csak 0,7 euró 100 kilométerenként. Ezenkívül az e-Scooter elegendő tárhelyet biztosít az ülések alatt lévő rekeszben két sisak számára, a jármű konnektivitásának köszönhetően pedig a felhasználók egy mobilalkalmazáson keresztül nyomon követhetik az akkumulátor töltöttségi szintjét vagy helyét is. Új SEAT e-Kickscooter koncepció DGT 3.0: A csatlakoztatott autó a közúti biztonság szolgálatában A SEAT az elmúlt években folyamatosan fejlesztette a városi mobilitás iránti elkötelezettségét, és most ez jelenti a kulcsfontosságú üzleti célt, kezdve a Respiro megvásárlásával, az e-Kickscooter elindításával, a SEAT Minimó tanulmány, és most a márka történetében az első e-Scooter koncepció bemutatásával. Kulcsszavak: e-Kickscooter, elektromos robogó, fejlesztés, seat
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|