Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Edzés a „Zöld Pokolban”: az új BMW 128ti már a Nürburgringen tréningezik

Edzés a „Zöld Pokolban”: az új BMW 128ti már a Nürburgringen tréningezik

2020. szeptember 22.
A BMW 1-es sorozat kivételesen sportos kiadása egyedülálló elsőkerék-meghajtással és mechanikus Torsen önzáró differenciálművel élteti a vezetés önfeledt élményét.

Edzés a „Zöld Pokolban”: az új BMW 128ti már a Nürburgringen tréningezik

Az új BMW 128ti kompakt sportautó (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,1 – 6,4 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 139 – 148 gramm / km; előzetes értékek) már a németországi Eifel hegység lankás szerpentinjein és természetesen a világ legkeményebb zárt versenypályáján, a Nürburgringen futja sorozatgyártás előtti utolsó tesztköreit. A mérnökök mindenekelőtt az 1-es BMW kivételesen sportos kiadásának dinamikus vezethetőségét finomhangolják, hogy a 2020 novemberében érkező újdonság a vezetés önfeledt élményét éltesse.

Sportautó egyedi karakterrel

Az elsőkerék-meghajtású BMW 128ti sportmodellt kifejezetten a BMW 1-es sorozat csúcsmodellje, az összkerékhajtású BMW M135i xDrive (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,8 – 7,1 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 154 – 162 gramm / km) alá pozícionáltak a tervezők, a motorháztető alatt a BMW TwinPower Turbo technológiával dolgozó, 2.0 hengerűrtartalmú, soros négyhengeres benzinmotorral. Az erőforrás maximális teljesítménye 195 kW / 265 lóerő, amellyel a kompakt sportautó 6,1 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre.

A BMW 128ti ugyanakkor sokkal több, mint az 1-es BMW új kiadása, hiszen a megannyi karosszériafényezési opció és a számos felszereltségi lehetőség mellett a mérnökök a modell teljes futó- és kormányművét az extrém sportos vez
ethetőség és az önfeledt vezetési élmény követelményei szerint fejlesztették ki.

Edzés a „Zöld Pokolban”: az új BMW 128ti már a Nürburgringen tréningezik

Az egyedülálló elsőkerék-meghajtással felvértezett sportautó így azon fiatal célcsoportot célozza meg, amely a BMW által fémjelzett hamisítatlan élményt keresi.

Technológiai innovációk a tűpontos precizitás és a közvetlen visszajelzések érdekében

Az új BMW 128ti már alapfelszereltségként nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltóval gurul le a gyártósorról, első tengelyén pedig a tökéletes tapadás érdekében egy vadonatúj fejlesztésű, teljesen mechanikus Torsen önzáró differenciálmű dolgozik. A mérnökök az első kerekek mögé épített, típus-specifikus hangolású BMW M kerékfelfüggesztést 10 milliméterrel alacsonyabbra állították, a sportos agilitást pedig BMW Performance Control teljesítményvezérlő csomag segíti.

A modell kormányművét a tervezők a lehető legközvetlenebb visszajelzések szerint hangolták be, miközben a BMW 128ti mintegy 80 kilogrammal kevesebbet is nyom a mérlegen, mint az összkerékhajtású BMW M135i xDrive. A bajor prémiumgyártó ügyfelei az opcionális extrafelszereltség részeként, felár nélkül rendelhetik meg a modell alá a sportos gumiabroncsokat, amelyek még intenzívebb vezetési élményt garantálnak. Akárcsak a csúcsmodell örökségeként érkező BMW M sport fékrendszer, amely szükség esetén a zárt versenypályákon tapasztalható fékerőt idézi.

Edzés a „Zöld Pokolban”: az új BMW 128ti már a Nürburgringen tréningezik



Kulcsszavak: bemutató, bmw, BMW 1-es, új modell
 
Trendi, egyszerű, modern és kicsit szemtelen a Citroen E-MEHARI Trendi, egyszerű, modern és kicsit szemtelen a Citroen E-MEHARI Tökéletes családi kombi - Seat Leon ST Tökéletes családi kombi - Seat Leon ST Edzés a „Zöld Pokolban”: az új BMW 128ti már a Nürburgringen tréningezik Az új Juke 4 millió, az új X-Trail 7,4 millió forinttól elérhető 2014 júniusától Megérkezett a még sportosabb MINI Clubman ALL4 Megérkezett a még sportosabb MINI Clubman ALL4 A Volvo Cars leleplezte az új V90 Cross Country-t A Volvo Cars leleplezte az új V90 Cross Country-t
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1