Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

2021. január 15.
Digitális bemutatóján a Kia újabb részleteket hozott nyilvánosságra a márka új, hosszú távú céljairól és stratégiájáról. A szlogen is friss: ‘Movement that inspires’. A Kia célja, hogy autógyártóból komplex és fenntartható mobilitási szolgáltatásokat kínáló vállalattá fejlődjön.

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

A cég hagyományos, autógyártásra épülő üzleti és működési modelljétől való fokozatos eltávolodás első jeleként a vállalat neve is megújult. A teljes nevén ez idáig Kia Motorsként működő márka elnevezéséből eltűnt a “Motors”, így a név mostantól egyszerűen Kia. Az elnevezés megváltoztatása arra is utal, hogy a márka új piacok és működési területek felé nyit, célja, hogy egyszerűbbé és kényelmesebbé tegye ügyfelei mindennapjait innovatív mobilitási termékek és szolgáltatások bevezetése révén.

Ho Sung Song, a Kia Corporation elnöke és ügyvezetője elmondta: “Mi, a Kiánál hisszük, hogy a mobilitás alapvető emberi jog. Célunk fenntartható mobilitási megoldásokat fejleszteni ügyfeleink, közösségek és egész társadalmak számára. Ma hivatalosan is hozzákezdtünk a jövő építéséhez márkacéljaink és stratégiánk kihirdetésével.”

Új márkacélok és szlogen: ‘Movement that inspires’

A Kia új szlogenje, a ‘Movement that inspires’ a márka új céljait tükrözi. Célunk, hogy termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, valamint ügyfeleink nálunk és általunk szerzett tapasztalataival is inspiráljunk.

A márkacélok az is tükrözik, hogy szerintünk a haladás és az emberi fejlődés elválaszthatatlan egymástól. A haladás segíti az embert új helyek és kapcsolatok felfedezésében, új tapasztalatok gyűjtésében. Ez a kapcsolat a megújuló Kia márka lelke és lényege: segíteni és előmozdítani az emberi fejlődést innovatív autókkal, izgalmas termékekkel, értékes és értelmes szolgáltatásokkal. Olyanokkal, amelyekkel időt spórolhatunk meg azokra a tevékenységekre, amelyeket igazán kedvelünk.

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

Artur Martins, a Kia rangidős alelnöke és a márka vásárlói élményért is felelős vezetője így kommentálta mindezt: “A haladás mindig fontos alapeleme volt a Kia létének átvitt, és szó szerinti értelmében is. A haladás az, amitől az emberiség alakul, életének minősége pedig napról-napra emelkedik. Mi a Kiánál úgy hisszük, a haladás gondolkodásra sarkall, és jó ötletekre kitalálására ösztönöz.”

A Kia immár több mint 75 éve van jelen a járműiparban. Kerékpárokkal, motorkerékpárokkal és áruszállítókkal kezdtük, és márkánk mára a világ egyik vezető autómárkájává fejlődött, kiváló és értékes járműveket kínálva emberek millióinak világszerte.

Az új márkacélok arról is szólnak, hogy a Kia tudja, vásárlóinak elvárásai, valamint a helyváltoztatásról és annak világra gyakorolt hatásáról alkotott elképzelései változóban vannak. Az emberek egyre határozottabban a flexibilis, környezettudatos, és integrált közlekedési módok felé fordulnak.

A Kia stratégiája egyszerre igazodik ezekhez az elvárásokhoz, és alakítja is azokat új termékek és szolgáltatások egész sorával; olyanokéval, amelyek világszintű megoldásokat kínálnak. Ezen termékek és szolgáltatások révén a márka ügyfelei környezettudatos, rugalmas, és személyre szabható mobilitási megoldásokhoz juthatnak világszerte.

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

A Kia és a fenntartható mobilitás

A márka mobilitáshoz való, korábbiaknál jelentősen átfogóbb viszonyulásának, új üzleti területek felé való nyitásának eredményeként és a fejlődés fontos lépéseként a vállalat neve is megváltozott. Az elnevezésből eltűnt a ‘Motors, így a Plan S stratégiába illően a név mostantól egyszerűen Kia. Ezt a változást a cég már 2020-ban bejelentette, azzal párhuzamosan, hogy a vállalat célja, hogy vezető szerepet érjen el a jövő mobilitási iparában nem pusztán járműgyártóként, szolgáltatóként is. A Kia hagyományosan egyre tisztább és környezettudatosabb gyártásra törekszik, tiszta, megújuló energiák használatával és az újrahasznosítható anyagok egyre nagyobb arányú következetes alkalmazásával.

A Kia üzleti céljainak és stratégiájának egyik alappillére az akkumulátoros elektromos autók (BEV: Battery Electric Vehicle) gyártása. 2027-ig hét ilyen hajtásláncú új modell érkezik a

márka kínálatába több méretkategóriában, és több szegmensben. Az elektromos szabadidő terepjárókat is kínáló majdani program valamennyi típusának közös jellemzője lesz a kimagasló technikai és technológiai színvonalon kívül a hosszú hatótáv, és a gyorstöltési képesség. Mindehhez a Hyundai Motor Group új, kifejezetten tisztán elektromos hajtású autókhoz kifejlesztett E-GMP padlólemeze (Electric-Global Modular Platform: Globális elektromos padlólemez) adja majd a műszaki alapokat.
A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

A Kia egy sor kifejezetten céges, és vállalati használatra szánt modellváltozaton is dolgozik már E-GMP alapokon. A rugalmasan módosítható felépítésű, teljesen sík padlólemez különösen szabad kezet enged a tervezőknek a speciális feladatra szánt felépítmények kialakításában. Az ilyen járművek fejlesztését nagyban segítik az olyan együttműködések, amilyeneket például a Canoo-val és az Arrival-lal kötött a Kia.

Az így megtervezett és gyártott, speciális igényekre szabott modellek piaca az autómegosztás és az e-kereskedelem terjedésével az előrejelzések szerint 2030-ig megötszöröződik. A céges és flottavásárlók igényei szerint kialakított elektromos autók sorában éppúgy készülnek majd kifejezetten autómegosztásra felkészített modellek, mint például alacsonypadlós városi áruszállítók.

A Kia névváltozása a cég munkakultúrájának átalakulását is jelzi. “Nevünk és logónk megváltoztatása jóval több puszta “kozmetikai” beavatkozásnál. Arra utal, hogy új területek, és üzleti tevékenységek irányába nyitunk, hiszen ügyfeleink, vásárlóink igényeinek változása ezt követeli meg tőlünk. Ugyanakkor ez a változás a cég munkakultúrájának és szervezetének átalakulásával is jár, s ebben az átalakulásban valamennyi munkatársunk fontos szereplő, hiszen az ő kreativitásuk határozza majd meg, hogy milyen környezetben is dolgozunk majd.” - mondta Song elnök.

Gazdaságos mobilitási szolgáltatások fejlesztése

A Plan S részeként a Kia kínálat is jelentősen átalakul, és gazdaságos mobilitási szolgáltatásokkal egészül ki. Ennek az átalakulásnak a központjában az önvezető és elektromos hajtású járművek állnak majd világszerte.

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

Ennek megfelelően a Kia egyre szélesebb körben működik együtt globális mobilitás-szolgáltatókkal. 2018-ban a vállalat részesedést vásárolt a Grab-ben, Délkelet-Ázsia legnagyobb autó- és fuvar-megosztó, ételkiszállító, valamint fizetési szolgáltatásokat működtető vállalkozásában, majd 2019 márciusában az indiai Ola-ban is. Utóbbi fuvar- és utazásmegosztással, taxiüzemeltetéssel, élelmiszerszállítással, és más mobilitási szolgáltatásokkal foglalkozik.

A Kia alapít is mobilitási szolgáltatókat, ilyen például a WiBLE, a márka Repsol-lal, - a nagy spanyol energiaszolgáltatóval - közösen, Madridban létrehozott vállalkozása. A WiBLE 2018 szeptemberében indult, és ma már 500 Kia Niro Plug-in hibridet üzemeltet a flottájában; az ügyfelek szabadon kibérelhetik és leadhatják az autókat a vállalkozás működési területén belül. A WiBLE Európa egyik legsikeresebb ilyen vállalkozása, több mint 130.000 regisztrált

felhasználóval. A KiaMobility 2020 szeptemberében indult el Olaszországban és Oroszországban, jelentősen felgyorsítva a márka mobilitási szolgáltatóvá való átalakulását, s a cég hamarosan újabb piacokon is megjelenik.

Hamarosan: a Kia első, kifejezetten elektromos hajtásúnak tervezett akkumulátoros autója, és az új forma-filozófia

A Kia új generációs akkumulátoros elektromos modellsorának első tagja már 2021 első negyedévében megérkezik. Az E-GMP műszaki alapjaira épített, és elsőként már a Kia új logójával piacra lépő, crossover formák inspirálta újdonság több mint 500 kilométeres hatótávot, és nagyteljesítményű töltési lehetőségeket is kínál, 20 percnél rövidebb töltési időkkel.

A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját

Akkumulátoros elektromos autóinak megjelenésével párhuzamosan a márka jelentősen növelni kívánja piaci részesedését ebben a szegmensben, 2025-re 6.6%-os világszintű piaci arány megszerzése, és évi 500.000 ilyen jármű értékesítése a cél.

A Kia a márka átalakulásával összhangban már a következő hetekben újabb részleteket hoz nyilvánosságra majdani termékeinek formai átalakulásáról is.

Karim Habib, a márka globális formatervező központját is irányító Kia-alelnök így nyilatkozott erről az átalakulásról: “Arra törekszünk, hogy termékeink természetes és szinte ösztönös módon váljanak ügyfeleink mindennapjainak részévé úgy, hogy eközben folyamatosan javítják használóik életminőségét. Célunk, hogy eredeti, ötletes, és izgalmas elektromos autókat alkossunk. Tervezőink elképzelései és a márka célja az eddigieknél szorosabban kapcsolódnak egymáshoz úgy, hogy természetesen ügyfeleink állnak a középpontban
Kulcsszavak: kia, Kia Motors, környezetbarát, környezetvédelem, zöld
 
Genfben mutatkozott be a Kia új 1,0 literes T-GDI háromhengerese Genfben mutatkozott be a Kia új 1,0 literes T-GDI háromhengerese Felvillanyozódott a Tesla Felvillanyozódott a Tesla Már megtekinthető Közlekedési Magazinunk áprilisi műsora Már megtekinthető Közlekedési Magazinunk áprilisi műsora A Kia bemutatja új márkacéljait és stratégiáját A Honda kacérkodik a napelemekkel Soha nem adtak el ennyi elektromos autót a világon Soha nem adtak el ennyi elektromos autót a világon
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1