Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Az új Taycan Sport Turismo: praktikus mindentudó kivételes menetdinamikával |
||
2022. január 20.
A Taycan Sport Turismo a Porsche innovatív elektromos autójának legújabb karosszéria-változata, immár a harmadik a sportszedán és a Cross Turismo mellett.
|
Az új variáns olyan ügyfeleket céloz meg, akik a Taycan Cross Turismo kivételes praktikumát a Taycan sportszedán kiemelkedő menetdinamikájával együtt szeretnék magukénak tudni. A Taycan Sport Turismo család első tagjaként a GTS érkezik meg 2022 februárjának végén, amit további modellek követnek mindössze három héttel később, március közepétől. A Taycan Sport Turismo új opcionális felszereltsége a panorámatető Sunshine Control funkcióval, amely elektromos árnyékolást tesz lehetővé. Tavasztól kezdődően a modellváltozat kínálata ebből az öt típusból áll majd: • Taycan 4S Sport Turismo 435 lóerővel és összkerékhajtással, opcionálisan Performance Plus akkumulátorral és 490 lóerővel, Németországban 107.439 eurótól • Taycan GTS Sport Turismo 517 lóerővel és összkerékhajtással, Németországban 132.786 eurótól • Taycan Turbo Sport Turismo 625 lóerővel és összkerékhajtással, Németországban 153.968 eurótól • Taycan Turbo S Sport Turismo 625 lóerővel és összkerékhajtással, Németországban187.288 eurótól „A harmadik karosszéria-változat, vagyis a Sport Turismo bemutatkozása dinamikus és praktikus mindentudóval bővíti elektromos sportautó-kínálatunkat,” mondta Kevin Giek, a Taycan modellsorozat alelnöke. „Biztos vagyok benne, hogy az új változat folytatja a Taycan sikertörténetét. Az ötféle Sport Turismo modell egyensúlya és sokoldalúsága különösen értékes a vásárlók számára, miközben a kínálat a különösen dinamikus hátsókerékhajtású változattól a szélsőségesen gyors Turbo S-ig nyújtózva kiemelkedően széles.” A Taycan Turbo S Sport Turismo álló helyzetből mindössze 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a végsebessége pedig 260 km/h. A Taycan 4S Sport Turismo rendelkezik a legnagyobb hatótávolsággal, amely a WLTP adatok alapján egészen 498 kilométerig húzódik. A legújabb Taycan modellekhez hasonlóan a Sport Turismo modellek is különösen hatékony hajtási stratégiával rendelkeznek. A hőmenedzsment és a töltési funkciók is továbbfejlődtek. Funkcionális formaterv praktikus részletekkel A hátsó fejtér több mint 45 milliméterrel nagyobb, mint a Taycan sportszedán esetében, de a vezetőülés felett is 9 mm-rel nagyobb a fejtér. A nagyméretű csomagtérajtón át még könnyebben hozzáférhető a csomagtartó. A nyílás sokkal hosszabb (801 mm) és magasabb (543 mm), mint a szedán esetében (434 és 330 mm). Panoráma napfénytető Sunshine Control funkcióval: átlátszó vagy opálos egyetlen gombnyomásra Az átlátszó és a matt beállítások között két részleges állás is választható. Emellett a funkciók között megtaláljuk a dinamikus napfényroló funkciót, amellyel az egyes szekciók sorban válnak opálossá vagy átlátszóvá, ha a Taycan vezetője elhúzza az ujját a napfénytető képén a központi kijelzőn. Remote Park Assist parkolórendszer és Android Auto integráció Az Apple Car Play mellett immár az Android Auto is a Porsche Communication Management (PCM) központi rendszer szerves részét képezi a tavalyi frissítés óta, így az iPhone mellett a Google operációs rendszerét (Android) használó mobiltelefonokat is támogatja a jármű. Emellett a Voice Pilot beszédvezérlés még jobban megérti az informális beszédparancsokat. A navigációs rendszer még gyorsabban tervez útvonalat, online keresés segítségével találja meg az érdekes pontokat (POI) és egyértelműbb formában jeleníti meg az információkat. A Charging Planner útvonaltervező is továbbfejlődött, és sokkal inkább a gyorstöltésre képes állomásokat használja, mint a rövid töltési szüneteket. Emellett pedig a töltőberendezésekre teljesítmény alapján is lehet szűrni. Kulcsszavak: bemutató, Porsche, Taycan
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|