Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Lendületben a Citroen Magyarországon

Lendületben a Citroen Magyarországon

2013. szeptember 06.
A Citroen 23%-kal növelte eladásait a 2013-ban egyelőre stagnáló magyar újautó-piacon, ezzel a második legdinamikusabban fejlődő márka az országban.

CitroenA 2012 decemberében indított Autócsere Programnak köszönhetően örvendetesen nő egyrészt az értékesített személygépkocsik, másrészt a Citroen-t vásárló magánszemélyek aránya. A magánszemélyek és vállalati ügyfelek összesített megrendeléseit tekintve a paletta legkeresettebb modellje immár a februárban bevezetett Citroen C-Elysée.

2013 első 8 hónapjában stagnálni látszik a magyar újautó-piac: tavaly január és augusztus között 43.033, míg az idén eddig 42.921 új gépjármű kelt el Magyarországon. Ezért is örvendetes, hogy a Citroen jelentős mértékben, mintegy 23%-kal tudta növelni eladásait, így jelenleg a második legdinamikusabban fejlődő márka az országban. Piaci részesedésünk is nőtt, összességében csaknem egy százalékponttal, ezen belül pedig a személyautó-piaci részünk növekedése meg is haladja az egy százalékpontot.

Sikeres a Citroen autócsere programja

A Citroen Hungária 2012. december 1-jén hirdette meg hiánypótló Autócsere Programját; az eredetileg két hónaposra tervezett kampány olyan sikeresnek bizonyult, hogy immár tizedik hónapja fut, sőt: márciustól már haszongépjárművek is vásárolhatók a program keretében, májustól pedig bekapcsolódott a Citroen új kompakt szedánja, a C-Elysée is.

Az Autócsere elindulása óta az új Citroent vásárló magánszemélyek aránya dinamikusan növekszik: az összes megrendelt személygépkocsi 40,5 százaléka magánszemélyhez került, ami jócskán meghaladja a piac átlagát. Ezen ügyfelek közül ötből négy az Autócsere program konstrukció segítségével vásárolt. (A Citroen Hungária a programot megelőzően a piaci átlagnál is kisebb arányban számolt magánügyfeleket vevői között – mindezt egy olyan flottaorientált piacon, ahol az eladások 70-80 százalékát a jogi személyek jelentik.)

CitroenA program négy modellel indult, hozzájuk csatlakoztak a kishaszongépjárművek, majd végül a C-Elysée. A legsikeresebbnek a Citroen C3 bizonyult. Január óta a megrendelt C3-ak száma hónapról hónapra közel kétszer annyi, mint 2012 utolsó hónapjainak átlaga, ezen belül a magánügyfelek aránya mintegy háromszorosa az előző évi átlagnak.

Örömmel látjuk azt is, hogy a magyar közönség ismét felfedezte a C3 Picassót. A 2009-ben „Kívül kicsi, belül nagy” szlogennel bemutatkozott városi egyterű – kényelmes belterével, finom minőségi megoldásaival, gazdag alapfelszereltségével és gazdaságos működésével – egyaránt jelenthet tökéletes megoldást fiatal családoknak és aktív idősebbeknek. Az Autócsere Programnak köszönhetően az idén átlagosan kétszer annyi C3 Picasso kelt el, mint a tavalyi év havi átlaga, és ennél a modellnél is tapasztalható a magánszemélyek számának és arányának látványos növekedése: mindkét mutató közel két és félszeresére nőtt.

A kis városi modellek forgalmának fellendülése bizonyítja a legjobban az akció létjogosultságát: azon vevőkör számára is elérhetővé vált egy új autó vásárlása, akik korábban nem gondolkodhattak ezen.

Citroen C-Elysée

2013 februárjában mutatkozott be Magyarországon is a Citroen új kompakt szedánja, a Citroen C-Elysée, amely praktikus szolgáltatásaival, korszerű technológiájával és a Citroen nevéhez méltó formavilágával hamar belopta magát a magyar ügyfelek szívébe.

CitroenA Citroen Autócsere Programnak, valamint a jelentős vállalati érdeklődésnek köszönhetően a C-Elysée féléves karrierje alatt máris a márka legkeresettebb modelljévé vált Magyarországon.

Új kereskedelmi igazgató a Citroen Hungáriánál

2013. szeptember 1-től Albecht András a Citroen Hungária Kft. kereskedelmi igazgatója. E minőségében ő irányítja a márka magyarországi újautó- és alkatrész-kereskedelmi, valamint vevőszolgálati tevékenységét.

Albrecht András 43 éves, nős, egy kisfiú édesapja. Felsőfokú műszaki és gazdasági végzettséggel 1997 óta dolgozik a Citroen Hungáriánál, mindvégig a cég alkatrész-kereskedelmi tevékenységét irányította, az első időszakban osztályvezetői minőségben, majd 2008 óta alkatrész és szolgáltatás kereskedelmi igazgatóként. A PSA nemzetközi szervezeti átalakításának keretében 2012-től mostanáig a csoport magyarországi vevőszolgálati tevékenységét is vezette.

Kulcsszavak: autócsere, autókereskedés, C-Elysée, C3, C4 Picasso, Citroen, gazdaság, jármű kereskedelem
 
Lendületben a Citroen Magyarországon Átalakítja magyarországi érdekeltségeit a Daimler és a Pappas Jelentős fejlesztések előtt állnak a Volkswagen márkakereskedések Jelentős fejlesztések előtt állnak a Volkswagen márkakereskedések Lendületben a Citroen Magyarországon A fehér az új fekete, a napfénytető pedig ritka extra Európa legforróbb időjárású országaiban Romániában 9,5 százalékkal nőtt az új autók eladása Romániában 9,5 százalékkal nőtt az új autók eladása Lendületben a Citroen Magyarországon Veszik a Toyotát az amerikaiak
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1