Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Renault Espace és EOLAB tanulmány a Párizsi Autószalonon

Renault Espace és EOLAB tanulmány a Párizsi Autószalonon

2014. október 02.
A Renault zászlóshajója az Espace gyökeres változásokon ment keresztül. A legújabb generáció vonalai ötvözik a crossoverek szélességét az elegáns megjelenéssel. A tavalyi Frankfurti szalonon bemutatott Initiale Paris koncepcióautó ötleteit nagyban átvevő új Renault Espace most bemutatkozik.

Renault Espace

Természetesen nem hiányozhatnak azok az elemek, amelyek az elmúlt 30 évben az Espace-t a piac legismertebb egyterűjévé tették: hatalmas tér, lendületes formák öt vagy hét üléssel konfigurálhatóan. Az előző generációhoz képest a 250 kg-s súlycsökkenés a fogyasztásnak és a menetdinamikának is jót tett. Az új Renault Espace ezeken túl a Renault már megszokott elveihez ragaszkodva, innovációk egész tárháza lett, ilyen pl. a Renault Multi-Sense® rendszer, vagy a 4Control®.

Az új Espace, elegáns

30 évvel ezelőtt a Renault Espace gyökerestül forgatta fel az autópiac térképét. Most az új Espace egy elegáns crossover képében reinkarnálódik, amely megtartotta eredeti értékeit: moduláris családi autó, tágas és világos, stílusos, és öröm vezetni. Ezek mellett természetesen a Renault a jelenlegi Espace ügyfelek elvárásait is figyelembe vette a tervezés során, így olyan felsőkategóriás autót alkotott, amely páratlan a maga nemében.

Renault Espace

Az új Espace lendületes és robosztus

Azzal, hogy az egyterűek klasszikus stílusát a crossoverek dinamizmusával ötvözi, az új Espace markáns jelenség. 4,85 méteres hosszával, (5 vagy 7 üléses konfigurációban) és 1,68 méteres szélességével (ez 63 mm-el keskenyebb, mint a jelenlegi Espace, valamint széles övvonalával biztonságot sugall. A nagy – 2,88 méteres – tengelytáv (amely 16mm-el hosszabb a jelenlegi Grand Espace-nál) nem csak a belső teret változtatja meg, de a vezetés élményét is gyökeresen javítja. A külső formaterv aerodinamikai hatásosságát is mutatják a Cx: 0,30 és az SCx: 0,845 m2 értékei.

Az új Renault Espace igazi státusszimbólum lesz anélkül, hogy túlzásokba esne, hiszen:

-dinamikus formavilága igazán exkluzív megjelenésűvé varázsolja,
-a nagy (17”-os és 20”-os) kerekek karakteressé teszik az autót,
-az utastér barátságos, ugyanis a 4 részből álló panoráma-szélvédő kirívóan világossá teszik az utasteret.

High–Tech, kényelemes és tágas

A „függő” középkonzol és a „shift-by-wire” EDC váltó kezelőszervei könnyed hatást keltenek az új Espace utasterében. Az elektromos parkolófék és a Multi-Sense® rendszer gombjaival, valamint az R-Link 2 8,7”-os képernyőjével teljesedik ki a „pilótafülke” high-tech felszereltsége.

Renault Espace

A Captur-ből már ismert Easy-life fiók, amely az Espace-ban 12 literes csak egy, az utastér számtalan rakodóhelye közül, a csomagtér pedig már az 5 üléses változatban is 660 literes. A második üléssorban a lábtér 308 mm-es, így minden utas kimagasló kényelmet élvezhet. Az Initiale Paris verzióban az ülések 10 paramétere állítható (ebből 8 elektromosan), így mindenki az ideális üléspozíciót állíthatja be magának.

A Renault az idők szavát meghallva életre hívta a felsőkategóriás verziók új vízióját, amely az Initiale Paris nevet kapta. Először a Clio, majd az új Espace csúcsverziói büszkélkedhetnek ezzel a névvel. Az Initiale Paris címkét azok a modellek „érdemlik meg”, amelyek 4 feltételnek tesznek eleget: exkluzív dizájn, a legmagasabb szintű kivitelezés, kivételes kényelem és a személyre szabott értékesítési és szolgáltatási csomag – így az Initiale Paris tulajdonosai egyben jutnak mindahhoz hozzá, ami a Renault legjava: magas szintű autó, magas szintű szolgáltatásokkal.

1 L/100 Km

A Renault a Párizsi Autószalonon mutatja be az „EOLAB Concept” elnevezésű koncepcióautóját, amely az EOLAB kísérleti modellből született. Ez a modell az ultra-alacsony fogyasztású kategória egyik kísérletének eredménye, amely 1l / 100 km-nyi fogyasztásával, és 22g/km-nyi CO kibocsátásával a francia kormány kérésére készült el, amely megbízást adott egy olyan – mindenki által elérhető - autó fejlesztésére, amely 2020-ra készül el és 2 l / 100km-nél alacsonyabb fogyasztással bír. Az EOLAB ékes bizonyítéka annak az elkötelezettségnek és tudásnak, amelyet a Renault tanúsít a nulla emissziós mobilitás fejlesztése során.

Renault EOLAB Concept

Kulcsszavak: autókiállítás, autószalon, bemutató, EOLAB Concept, Espace, galéria, Párizs
 
A Volkswagen Kaliforniában mutatta be az Atlas Cross Sport és Atlas Tanoak tanulmányautókat A Volkswagen Kaliforniában mutatta be az Atlas Cross Sport és Atlas Tanoak tanulmányautókat Az új BMW G 310 GS – készen áll a mindennapi kalandokra Az új BMW G 310 GS – készen áll a mindennapi kalandokra Renault Espace és EOLAB tanulmány a Párizsi Autószalonon Bemutatkozott az új Mercedes S-osztály A Citroën nagy dobása a Párizsi Autószalonon az új C5 Aircross Hybrid Concept SUV-tanulmány A Citroën nagy dobása a Párizsi Autószalonon az új C5 Aircross Hybrid Concept SUV-tanulmány Renault Espace és EOLAB tanulmány a Párizsi Autószalonon Mazda CX-3 világpremier a 2014-es Los Angeles-i Autószalonon
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1