Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 10657 Megjelenítve: 10631 - 10640
Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak

Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak

2012. január 09.
Bruttó 10-10 forinttal emeli a 95-ös benzin, illetve a gázolaj literenkénti nagy- kereskedelmi árát ...
Részletek
Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Bruttó 10-10 forinttal emeli a 95-ös benzin, illetve a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt., ezzel mindkét üzemanyag ára új történelmi csúcsot ér el.

Elemzők szerint a magas üzemanyagárakra egész évben fel kell készülni, míg szakmai érdekképviseletek arra hívták fel a figyelmet, hogy a drágulás miatt a fuvarozók előbb-utóbb a fuvardíj emelésére kényszerülnek.
A szerdai emeléssel a benzin átlagára 422-424 forintra, a gázolajé pedig 443 forintra nő. Az elemzők szerint az e heti áremelés legfőbb oka az, hogy a forint az utóbbi időben jelentősen gyengült a dollárhoz képest.

Az üzemanyagok az újév első napján a 2 százalékpontos áfa-emelés miatt drágultak: a forgalmi adó 25-ről 27-százalékra növelése 6, illetve 7 forinttal emelte a 95-ös benzin és a gázolaj átlagárát a számítások szerint. A Mol Nyrt. a múlt héten 6-6 forinttal emelte a benzin és a gázolaj literenkénti árát. Tavaly január elején a benzin átlagára 360-361 forint, a gázolajé pedig 351 forint volt.

Az üzemanyagok jövedéki adójának, és áfájának növelése mellett, beszámítva a szerdától érvényes áremelést, a januári 12 havi infláció 5,2 százalékra ugorhat fel a tavaly decemberre várható 4,2 százalékról - mondta Jobbágy Sándor az MTI-nek. A CIB Bank elemzője hozzátette, hogy a két héttel korábbihoz képest a forint árfolyama 5,3 százalékkal gyengült, ami nagymértékben befolyásolta az üzemanyagárak drágulását.
Jobbágy Sándor úgy véli, hogy a magas üzemanyagárakra egész évben fel kell készülni, mivel az euró/forint árfolyamban jelentős forinterősödésre nem lehet számítani, ráadásul az olajárak a geopolitikai bizonytalanság miatt felfelé mutató kockázatot jelentenek. Ugyanakkor a hazai inflációt a korlátos kereslet tarthatja kordában, legalábbis azokban az ágazatokban, ahol éles a verseny. Mindezt figyelembe véve 5 százalék körüli átlagos inflációt prognosztizál a CIB 2012-re  - tette hozzá.

Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Az üzemanyagok közvetlen súlya az inflációs kosárban 5 százalék, a közvetett hatás nyilván ennél nagyobb, és számításba kell venni a januári inflációnál, hogy a KSH január 20-án zárja le az árfigyelést, így a mostani áremelés 40 százaléka "lóg bele a januári inflációba" - magyarázta Forián Szabó Gergely. A Pioneer Alapkezelő Zrt. befektetési igazgatója 5,1 százalékos januári inflációt vár az általa becsült decemberi 4,3 százalék után.     Mindkét elemző emlékeztetett arra, hogy 2011. januárban az infláció havi emelkedése 0,7 százalék volt, a 12 havi pedig 4,0 százalék, mivel ekkor estek ki a bázisból a korábbi jövedéki adóemelések, s nagyrészt ezzel magyarázható, hogy 2010 decemberében még 4,7 százalékos év/éves inflációt jelzett a KSH.

Iparági elemzők szerint az alapanyagok drágulása és a forint gyengülése akár a 10 forintos emelést meghaladó drágulást is indokoltak volna. A Brent típusú kőolaj jegyzésára 3,9 százalékkal nőtt az ellátást érintő bizonytalanság miatt, amelynek oka az Irán körüli fokozódó feszültségek, valamint az iráni olajkivitellel szembeni esetleges európai embargó növekvő kockázata. A motorbenzin jegyzésára 3,5 százalékkal nőtt, egyebek között az európai Petroplus finomító-csoport pénzügyi zavara miatt, ami a vállalat finomítói kapacitásainak jelentős mértékű csökkenésével járt, szűkösebbé téve a termék piacát. A motorikus gázolaj jegyzésára 4,6 százalékkal emelkedett, a lecsökkent európai finomítói kapacitások, valamint az alacsony európai készletszintek miatt. Ehhez járul még, hogy a forint árfolyama az IMF tárgyalások körüli bizonytalanság miatt 5,3 százalékkal gyengült a dollárral szemben - mondták elemzők.

Szakmai érdekképviseletek szerint az üzemanyagárak emelkedése miatt a fuvarozók előbb-utóbb a fuvardíj emelésére kényszerülnek, mivel már felhasználták tartalékaikat, és nem maradt további mozgásterük.

Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Karmos Gábor, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete (MKFE) főtitkára az MTI érdeklődésére elmondta: a vállalkozók már minden tartalékot felhasználtak, például bevezették az üzemanyag-megtakarítási ösztönzőket a gépjárművezetőknek és fuvarszervezéssel  jelentősen csökkentették az "üres futások" arányát.
Kifejtette: számításuk szerint az elmúlt másfél évben 35 százalékkal emelkedett az üzemanyag ára, ami 12-15 százalékos összköltség-növekedést eredményezett a vállalkozásoknál azzal számolva, hogy a fuvarozói költségben 40 százalékot tesz ki az üzemanyag ára.

Az MKFE számítása szerint 1 százalékos gázolajár-növekedés minimálisan 0,4 százalékos fuvardíj-emelkedést tenne  szükségessé, a mostani gázolajár-növekedés 1,2 százalékos fuvardíj-növelést indokolna, de félő, hogy az iráni konfliktus miatt nincs vége a folyamatnak, és további üzemanyagár-emelkedés várható - tette hozzá a főtitkár.

Nagy kérdés, hogy a fuvardíj-növekedést a jelenlegi piaci viszonyok között a fuvarozók hogyan tudják elfogadtatni a megbízókkal - mondta Karmos Gábor. Az adótartalom tekintetében a közúti közlekedési szolgáltatók viszonylag jó helyzetben vannak, mert áfa-visszaigénylők, ezen kívül a kereskedelmi gázolaj jövedéki adójából az európai uniós lehetőségek maximális kihasználása mellett 17 forintot igényelhetnek vissza a 7,5 tonna feletti járművek és az autóbuszok esetében, továbbá az MKFE a Mollal kötött szerződése alapján kétszámjegyű kedvezményt biztosít az üzemanyagkártyával tankolóknak - fejtette ki Karmos Gábor.

Dittel Gábor, a Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete (NIT Hungary) ügyvezető titkára szerint sincs más lehetőség, mint a fuvardíjban érvényesíteni az üzemanyagár-emelést. A fuvardíj-növekedés pedig két hónapon belül minden olyan árban megjelenik majd, amelyhez kapcsolódik a közúti szállítási költsége - mondta a NIT Hungary titkára.

A fuvarozói ipartestület számítása szerint 10 forint üzemanyagár-emelésnél 2-3 százalékos fuvardíj-emelésre lenne szükség.

További cikkek

Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford új-Delhiben
Kulcsszavak:
 
Konnektoros taxik Londonban Konnektoros taxik Londonban A Multivan sorozatban tizedszer nyerte el a „Das beste Auto” címet A Multivan sorozatban tizedszer nyerte el a „Das beste Auto” címet Hogyan segíthet hozzá minket a LiDAR-szakértők újonnan megszerzett csapata az önvezető autó megalkotásához? Hogyan segíthet hozzá minket a LiDAR-szakértők újonnan megszerzett csapata az önvezető autó megalkotásához? Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Egymilliárdos beruházás Pápán, ötven új munkahely létesül Megvan a ”Hankook nyár 2013” című nyereményjáték nyertese Megvan a ”Hankook nyár 2013” című nyereményjáték nyertese
 
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben

Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben

2012. január 09.
A teljesen új Ford EcoSport egy aero- dinamikailag tökéletesen formázott, a mai divatnak megfelelő ...
Részletek
Ford EcoSportA teljesen új Ford EcoSport egy aerodinamikailag tökéletesen formázott, a mai divatnak megfelelő, friss megjelenésű, jól felismerhető SUV-dizájnelemekkel (merész kiállás, magas üléspozíció, hátul elhelyezett pótkerék) kialakított modell.

A Ford új globális formanyelvének megfelelően a vadonatúj EcoSport büszkén viseli a magasra helyezett hűtőmaszkot, egyedi formájáról pedig messziről látszik, hogy az üzemanyag-takarékosság szempontjai alapján tervezték. A robosztus és bizalmat ébresztő EcoSport kalandvágyat és egyedi vonzerőt sugároz.

A strapabíró és megbízható kiállás és a barátságos, kalandvágyó hangulat ötvözése a titka az Egy Ford egységes piacpolitikája alapján tervezett legújabb terméknek, az egyedi és teljesen új  EcoSport SUV-nak.  Az új EcoSport az indiai új-Delhiben tartott Auto Expo alkalmával mutatkozott be a nagyközönségnek. A Ford legújabb, élvezetesen vezethető, szabadságvágyat ébresztő, kompakt és agilis, tekintélyt parancsoló külsejű világmodellje izgalmas alternatívát kínál a kompakt méretosztály híveinek.  Az új modell közel 100 piacon jelenik majd meg. Nagyobb járműveket idéző, tekintélyt parancsoló külseje, kemény karaktere és erőteljes kiállása ellenére az EcoSport sokkal inkább barátságos, mintsem agresszív SUV. Az új EcoSport modern külseje bizalmat ébreszt, s a maga intelligens és modern csomagolásában kifinomultsággal ötvözi a kalandvágyat. Formatervén egyértelműen felismerhetőek a SUV-okra jellemző elemek, mint például a határozott kiállás, magas üléspozíció és a hátsó ajtóra helyezett pótkerék.

Ford EcoSport„Az EcoSportnak robosztus külseje azt sugallja, hogy ’én is tudok a nagyfiúkkal játszani’.” – magyarázza J. Mays, a Ford dizájnért felelős csoportszintű alelnöke. „Ez az autó bennünk is felébreszti a játszani vágyást. Barátságos és könnyedén beilleszkedő – és ez az egyedi keverék a titkos recept. Az EcoSport tökéletesen megállja a helyét a zsúfolt nagyvárosok utcáin, miközben arra ösztönzi a vezetőjét, hogy törjön ki a városból, és kalandozzon egy kicsit.”





Az EcoSport „lábnyoma” éppen elég kicsi ahhoz, hogy elvegyüljön a nagyvárosban, de éppen elég nagy és erőteljes ahhoz, hogy a dűlőutakon vagy a hegyekben is megbízható társ legyen.

Világhódítónak tervezve

A Ford hisz abban, hogy a különböző értékek kombinációja olyan csábítóvá teheti a járművet az új feltörekvő piacokon (például Indiában és Brazíliában), hogy a modell megismételheti a 2003-ban bemutatott első generáció dél-amerikai sikersorozatát.

Az új EcoSport modern karosszériáját a Ford új globális formanyelvének megfelelően formázták, s az aerodinamikai tervezés során kiemelkedő figyelmet fordítottak az üzemanyag-takarékosságra. Motortere rövid és lejtős, profilja jól felismerhető. A jármű egy kompakt autó agilis és praktikus tulajdonságait egyesíti a magas felépítési móddal és üléspozícióval, illetve a robosztus kisugárzást erősítő karosszéria-burkolatokkal. A széles motorháztető szinte észrevétlenül simul bele a szépen formázott karosszériába, meggyőző dinamizmust sugározva. A kifinomult formanyelv visszafogott erőt és a mozgás energiáját árasztja magából. A modern, ferde fényszók és a magasra helyezett, trapéz alakú hűtőmaszk büszke és egyértelműen Fordos arcot kölcsönöznek a járműnek. A szélvédő meredek dőlésszögű, a rejtett B-oszlopoknak köszönhetően pedig az oldalsó üvegek egyetlen elegáns felületbe folynak össze, meggyőzően tiszta, modern profilt alkotva azzal a formával, amelyet a szélcsatornában formáztunk a takarékosság jegyében.

Ford EcoSportAz autó hátuljának jellegzetessége a nagyméretű hátsó ablak, amely a jól felismerhető lámpákig ér.  Jellegzetes megoldás az oldalirányba nyíló ajtóra helyezett pótkerék, ami az autó praktikus mivoltát és a járt utak elhagyására ösztönző szellemiségét tükrözi.  A vadonatúj Ford EcoSport tervezése során elsődleges szempont volt a belső tér dizájnja; erről a következő hónapok során teszünk majd közzé további részleteket.  Mays szerint a vásárlók számíthatnak rá, hogy az autó utasterének kialakítása is ugyanolyan magas színvonalú, jó minőségű és jó zajszigetelésű lesz, mint amilyen a Ford új globális üzletpolitikájának szellemében mostanában bemutatott járművekre jellemző.

„Ennek a vadonatúj autónak olyan meggyőző a külső formaterve, és olyannyira jól megkülönböztethető a többi SUV-tól, hogy a vásárlók érthetően komoly elvárásokat támaszthatnak a belső formavilággal kapcsolatban is.” – fejti ki Mays. “Amikor bemutatjuk az új EcoSport belső terét, kiderül majd, hogy az éppen olyan jól tervezett és mély benyomást keltő, mint amilyen az autó külseje. A beltér az EcoSport csábító szellemiségének nagyon fontos eleme.”

Az Egy Ford első globális termék-dizájnja Dél-Amerikából

A vadonatúj Ford EcoSport az első olyan termék, amelyet egy globális csapat dolgozott ki Dél-Amerikában; ez érzékletesen jelzi a régió növekvő fontosságát a Ford termékfejlesztési világstratégiájában. A szikra, amelyből az EcoSport ötlete kipattant,  Brazíliában lobbant lángra – ez a kompakt autók által uralt terület a világ legfontosabb fejlődő piacai közé tartozik. A formatervezési központ Camaçariban működik, és ma már szerves része a Ford dizájnstúdió-világhálózatának, amely összehangoltan fejleszti az új globális termékeket.

Ford EcoSport„Az EcoSport hűen fejezi ki azt a törekvésünket, hogy világszerte tervező stúdiókat működtessünk, ahol globális termékeket alkotunk.” – avat be Mays. “A stúdiók együttműködése során már bebizonyosodott, hogy bárhol is található maga a stúdió, mindig remek formatervvel rukkolhatunk elő. Az a tény pedig, hogy olyan dizájnerekkel dolgozunk, akik egy fejlődő, kompakt-autók által dominált piacon élnek, nyilvánvalóan nagyban hozzájárul ahhoz, hogy olyan különlegesen kiemelkedő új termékeket fejleszthessünk ki, mint az EcoSport.”


További cikkek


Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t
Kulcsszavak:
 
Minden várakozást felülmúlóan sikeres az új Lexus LS Minden várakozást felülmúlóan sikeres az új Lexus LS A Ford bejelentette, hogy 2021-ben már nagy sorozatban gyártott önjáró autóval szeretne előállni A Ford bejelentette, hogy 2021-ben már nagy sorozatban gyártott önjáró autóval szeretne előállni A személygépkocsikra változatlan áron vásárolható e-matrica jövőre is A személygépkocsikra változatlan áron vásárolható e-matrica jövőre is A Volvo Trucks rangos minőségi díjat nyert A Volvo Trucks rangos minőségi díjat nyert A Nissan korszerű, magas szakítószilárdságú acél alkalmazását kezdi meg 2017-ben A Nissan korszerű, magas szakítószilárdságú acél alkalmazását kezdi meg 2017-ben
 
Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t

Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t

2012. január 09.
A Renault csoporthoz tartozó Dacia már meghódította a világ jelentős részét.
Részletek
Dacia LodgyA Renault csoporthoz tartozó Dacia már meghódította a világ jelentős részét.
A hazainak számító francia, illetve román piacon ez nem is volt kétséges, hiszen a válságidőszakban érkező rendkívül kedvező áru, és mellette igen racionálisan megtervezett modellcsalád tagjai, megbízhatóságukkal és alacsony üzemeltetési költségeikkel ellentételezték a manapság sokak szemében fölöslegesnek számító luxust. 

 A nagy meglepetést azonban a világ egyik legnehezebb piacán elért sikerek jelentették. A németországi autóvásárlók közül sokan felfigyeltek az egyszerű, de elnyűhetetlen műszaki tartalommal bíró, tágas és praktikus modellekre. Az első bátor vevők, jelentették a legjobb cégért, hiszen a nagyjából zéró szervizigényű olcsó autók, magasan túlteljesítették az elvárásokat. A Logan kombi változata és a Sandero sikerei, jó alapot jelentettek, a kemény feltételek mellett is teljesíteni képes szabadidő terepjáró bevezetéséhez. A Duster pillanatok alatt várólistás lett, hiszen nem volt ritka, hogy fél évvel a megrendelés után tudta csak teljesíteni a teljes kapacitással dolgozó gyár a megrendeléseket, és most itt az új Dacia csodafegyver, az egyterűek szegmensében támadó – akár hét személyesként is elérhető – Lodgy!

A Dusternél már bevált módszerrel ismertették meg az új modell nevét a gyár marketing felelősei a világgal, hiszen egyterű ide, vagy oda, jégre tolták a Lodgyt is, és a Trophe Andros jégversenyre harcias külsőt öltve mutathatta meg nem mindennapi képességeit. így a világ már képbe került, sőt az újdonság jónéhány győzelemmel a tarsolyában indulhat harcba, a valós piacok meghódításáért is.

Dacia LodgyA harcias versenyautóból, várhatóan a Genfi Autószalon standján is lesz kiállított darab, de ott már az utcai változat jóval lágyabb, és barátságosabb formái uralják majd a kiállítási területet. A 4.5 méteres hosszúság, még bőven belefér a városi autózás kereteibe, de a racionális építési módnak köszönhetően, kimondottan tágas belső térben, akár hét személy is kényelmesen utazhat. A Jól ismert és bevált műszaki megoldások alkalmazásának köszönhetően, feltehetőleg ez a modell is rövidesen felverekszi magát a népszerűségi listák csúcsára. Az autóba, eddigi információink alapján, a már jól ismert és bevált 1.5 literes dízel és az 1.6-os benzines változat kerül beépítésre, de az sem kizárt, hogy már a bevezetéshez is megkapja majd a Renault új fejlesztésű – rendkívül takarékos és környezetbarát - erőforrásainak valamelyikét. Az autó alapjait  -  a platformot, és a futóművet tekintve  -  a már eddig is ismert modellek képezik.

A 2004-ben, mikor válságról még szó sem volt, egy a harmadik világ, és a volt keleti blokk néhány országa számára kitalált - a Clio alapjaira támaszkodó és Logan névre keresztelt - Dacia modellel, indították el a teljesen új „smart buy” üzleti filozófiát. Az eredeti koncepció alapján, a Dacia nem is jelent volna meg az európai piacokon, de a kialakult gazdasági helyzet, és az ehhez igazodó vásárlói igények ezt a döntést hihetetlen tempóban változtatták meg. Az olcsó, de teljes értékű és megbízható népautót a Renault, a volt keleti blokk egyik legtrehányabbul összetákolt autóival büszkélkedő Dacia feltámasztásával és rendbetételével alkotta meg. Akkor, még senki nem is gondolta volna, hogy ilyen sikertörténet lesz belőle.

Dacia DusterMagyarországon, még ma is  - bár most már méltánytalanul - rosszul cseng a Dacia név, amin az előbb már említett Duster sokat javított, de vélhetően, ennek az új, most piacra lépő egyterűnek a megjelenése, nálunk is meghozza majd a teljes áttörést.  

Ennek a figyelemre méltó márkának a modellpalettája ezzel a most megjelenő egyterűvel már majdnem teljesnek mondható, csak azt kell kivárnunk, hogy mikor érkezik egy gazdaságos, elérhető árú Dacia sportkocsi is, idegbajba kergetve az ellenfeleket.

További cikkek

Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Itt a Kia első sorozatgyártású, tisztán elektromos hajtású autója
Kulcsszavak:
 
Tarlós: a szolgáltatásvásárlás nem azt jelenti, hogy a MABI buszait kell megvenni Tarlós: a szolgáltatásvásárlás nem azt jelenti, hogy a MABI buszait kell megvenni A BMW Group úttörő utazása az egyéni mobilitás valóra váltott víziói felé A BMW Group úttörő utazása az egyéni mobilitás valóra váltott víziói felé Sportosabb vonalakkal érkezik az új Amarok Sportosabb vonalakkal érkezik az új Amarok Elképesztő, amit a Tesla művel Elképesztő, amit a Tesla művel Tatabányán készül a Bridgestone legújabb abroncsa Tatabányán készül a Bridgestone legújabb abroncsa
 
Az NNG és a Pioneer AppRadio új távlatokat nyit a mobilintegráció területén

Az NNG és a Pioneer AppRadio új távlatokat nyit a mobilintegráció területén

2012. január 09.
Az NNG bemutatta új, innovatív, iPhone-alapú navigációs alkalmazását a Pioneer díjnyertes AppRadio ...
Részletek
NNGAz NNG bemutatta új, innovatív, iPhone-alapú navigációs alkalmazását a Pioneer díjnyertes AppRadio készülékéhez. Az iGO My way szoftvermotoron futó alkalmazás nem csak fedélzeti navigációt kínál, hanem egyesíti magában a mobil- és a beépített funkciók előnyeit is.

Már megvásárolható az App Store-ban a Pioneer és az NNG Kft. közösen kifejlesztett, iPhone-alapú navigációs alkalmazása, amely a Pioneer AppRadio készülékével kompatibilis navigációs megoldást kínál Európában, Ausztráliában és új-Zélandon.  Az NNG által kialakított, iGO My way szoftvermotorra épülő, testreszabott, az AppRadio információs-szórakoztató egységhez kapcsolódó navigációs alkalmazás és felhasználói felület Navgate Drive néven áll az iPhone- és az AppRadio-tulajdonosok rendelkezésére.

Az AppRadio az iparág széles körű elismerésében részesült az iPhone funkcióinak autós környezetbe történő átemeléséért, amellyel új irányzatot teremtett az autóiparban, és elnyerte a rangos Eisa-díjat is. Az új, integrálható technológia a beépített multimédia-rendszerek valamennyi előnyével rendelkezik – nagyméretű kijelző, könnyű használat és optimális elhelyezkedés a figyelem elvonásának csökkentése érdekében –, miközben az össszes alkalmazás az autón kívül, a felhasználó iPhone készülékén is használható. Az okostelefon és a Pioneer fejegység közötti kapcsolatot kábel-összeköttetés és az ingyenes AppRadio iOS alkalmazás biztosítja.

NNGAz iGO My way szoftvermotorra épülő navigációs alkalmazás magába foglalja a Pioneer Advanced App Mode szoftverfejlesztő készletét is. Ez lehetővé teszi a Pioneer számára, hogy az AppRadio szolgáltatásait olyan felhasználóbarát és funkciókban gazdag navigációval egészítse ki, amely teljes mértékben illeszkedik a Pioneer termékek megjelenéséhez. Az NNG stabil és megbízható szoftvermotorján futó alkalmazás egyesíti magában a mobil- és a beépített funkciók előnyeit,  mint például a személyre szabott okostelefon-beállításokat, az adatkapcsolatot igénylő szolgáltatásokat (pl. a Google helyi keresés funkciója, valós idejű közlekedési információk),  a nagy felbontású, 3D-s navigációt, a zöld útvonal tervezését is lehetővé tévő alternatív útvonalakat, valamint a továbbfejlesztett hangnavigáció (TTS) révén az autó hangrendszerén keresztül elhangzó részletes instrukciókat és útvonalösszegzéseket.












További cikkek

Kétmillió turbófeltöltőt gyártott Oroszlányban a BorgWarner
Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek
Kulcsszavak:
 
Holnaptól már fizetünk az M0-áson – Mutatjuk hol Holnaptól már fizetünk az M0-áson – Mutatjuk hol A magyarországi haszonjármű-piac már visszaállt a válság előtti szintre A magyarországi haszonjármű-piac már visszaállt a válság előtti szintre Energetikai cégekkel működik együtt a Toyota Energetikai cégekkel működik együtt a Toyota Németországban a Lexus 300h nyerte a „2014-es év flottaautója” díjat Németországban a Lexus 300h nyerte a „2014-es év flottaautója” díjat Az új Nissan Qashqai-t egy innovatív 3D-s vetítés segítségével leplezték le Az új Nissan Qashqai-t egy innovatív 3D-s vetítés segítségével leplezték le
 
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek

A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek

2012. január 09.
A stuttgarti székhelyű Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG világ- premierrel kezdi a 2012-es évet: a Detroitban megrendezésre kerülő ...
Részletek
PorscheA stuttgarti székhelyű Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG világpremierrel kezdi a 2012-es évet: a Detroitban megrendezésre kerülő észak-Amerikai Nemzetközi Autószalonon (január 9.-22.) a sportautó-gyártó először mutatja be az új 911 kabrió verzióját.

A világ egyik legnagyobb autókiállításaként a Detroiti Autószalon tradicionálisan az újév bevezetőjét jelenti. Az autók fővárosában megrendezett kiállítás jelentős nemzetközi piactér, trend- és véleménybörze, amely észak-Amerikában különösen nagy jelentőséggel bír.

„A Porsche számára az USA továbbra is fontos piac, jó növekedési potenciállal”, mondta Bernhard Maier, a Porsche AG kereskedelmi- és marketingigazgatója. „Detroitot tudatosan választottuk az új 911 kabriók világpremierjéhez, mivel az Amerikai Egyesült államok messze a legnagyobb piac a 911 Cabriolet esetében.” A sportautó-klasszikus kupé variánsai 2012 februárjától, a kabrió kiadások néhány hónappal később lesznek elérhetőek az USA területén, és új impulzusokról gondoskodnak.

A 2011-es évben az USA-beli Porsche kereskedők összesen 29.023 Cayenne, Panamera, 911, Boxster és Cayman modellt szállítottak ki az amerikai vásárlókhoz, ami 14,6 százalékkal több, mint az előző év hasonló adata. 2011 legsikeresebb modellje a Cayenne volt a maga 12.978 darabos eladásával (+55,6 %). Röviddel a modellváltás előtt a Porsche a 911 eladásait ráadásként még 4,9 százalékkal, 6.016 járműre fokozta. Az újévben a zuffenhauseniek az Egyesült államokban több mint 30.000-es darabszámú kereslettel számolnak.

PorscheHogy ezt elérje, a sportautó-gyártó számtalan új modellt küld versenybe az Egyesült államokba: az új 911 premierjét még az év elején a 430 lóerős Panamera GTS kíséri. Később követi őket a Cayenne Diesel, az USA első öngyulladós Porsche modelljeként. Ráadásul 2013-ban érkezik a Cajun névre hallgató kis SUV.

„Egy új atlantai (Georgia állam) központ felépítése hangsúlyosan alátámasztja növekedés ambíciónkat a régióban”, mondta Bernhard Maier. Az atlantai nemzetközi repülőtér melletti komplexum a modern, energiatakarékos irodákban dolgozó körülbelül 400 dolgozó ellátása mellett technikai szolgáltatásokat is végez, illetve egy tréning-központot és egy versenypályát is magában foglal, ahol az ügyfelek a Porsche gépjárműveinek kiemelkedő menettulajdonságát megtapasztalhatják.

Az új Egyesült államokbeli központ - ahol első ízben kerülnek összeszervezésre az adminisztrációs munkák, a tréning-, értékesítési- és pénzügyi szolgáltatások – várhatóan a 2013-as év második felében készül el. A Porsche Cars észak-Amerika immár 13 éve Atlantában székel. Ennek következtében a Porsche egy második ügyfél-tesztközpont felépítését tervezi a kaliforniai Carsonban, a Los Angeles-i és a Long Beach-i repülőterek között. Az atlantai központ, valamint a carsoni tesztpálya felépítésébe a Porsche több mint 100 millió amerikai dollárt invesztál.

Porsche


















További cikkek


Kína nem támogatja külföldiek új autógyártó beruházásait
A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROëN DS3 Ultra Prestige
Az új Ford Focus Electric fantasztikus eredményekkel mutatkozik be
Kulcsszavak:
 
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek Az Opel Magyarország nem támogatja a reexportot A Goodyear tervezte a Lexus UX tanulmányautó abroncsát A Goodyear tervezte a Lexus UX tanulmányautó abroncsát Egymillió km-t furikáztak el közpénzből Egymillió km-t furikáztak el közpénzből Csökkent az üzemanyagok ára Csökkent az üzemanyagok ára A BMW felépítette a Szaharában a monzai versenypálya tökéletes mását A BMW felépítette a Szaharában a monzai versenypálya tökéletes mását
 
Gazdára talált a Nissan NV200 nyereményautó

Gazdára talált a Nissan NV200 nyereményautó

2012. január 06.
A praktikus kis- teherautónak nagy hasznát veszi új tulajdonosa a vállalkozásá- ban.
Részletek
Nissan NV200A Nissan NV200 típusú kisteherautót Erdős Zoltán tényői vállalkozó a METRO Kereskedelmi Kft. autós nyereményjátékán nyerte, Fine Food és Fine Dreaming sajátmárkás termékek vásárlásával.

A Nissan haszongépjárműnek jó hasznát veszi majd a nyertes: élelmiszer-kereskedőként ugyanis nagy szüksége van egy könnyen pakolható, nagy rakterű, mégis takarékosan üzemeltethető kis-áruszállítóra.




„E sikeres promóció kulcsa az volt, hogy az NV200 kisteherautónk tökéletesen passzol a METRO kisvállalkozói ügyfélkörének tevékenységébe. örömünkre szolgál, hogy az autó olyan kezekbe került, ahol a mindennapokban bizonyíthatja rátermettségét" - mondta a nyereményautó átadásán Szabó Csaba, a Nissan Sales CEE Kft. magyarországi divíziójának igazgatója.

A októberi időszakban futó akció keretében mind a 13 hazai METRO áruháznál találkozhattak a vásárlók a NISSAN NV200 kisteherautóval. A hétvégi márkakereskedői kitelepülések alkalmával az érdeklődők kívül-belül alaposan megvizsgálhatták a praktikus járművet, és akár próbakört is tehettek a felvonultatott tesztautókkal.
Nissan NV200



















További cikkek


Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Kína nem támogatja külföldiek új autógyártó beruházásait

Kulcsszavak:
 
A Delta Air Lines szállította a legtöbb utast 2013-ban A Delta Air Lines szállította a legtöbb utast 2013-ban Hét évet vártunk az új Nissan Micrára Hét évet vártunk az új Nissan Micrára Globális szövetségre lép a Volkswagen AG és a Ford Motor Company Globális szövetségre lép a Volkswagen AG és a Ford Motor Company Új 7 literes Euro 6 motorral bővült a Scania buszok motorválasztéka Új 7 literes Euro 6 motorral bővült a Scania buszok motorválasztéka A hétvégén elindult Tour de France-on a Team Sky csapat legfontosabb csapattagja egy különlegesen átépített Tourneo Custom A hétvégén elindult Tour de France-on a Team Sky csapat legfontosabb csapattagja egy különlegesen átépített Tourneo Custom
 
Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók

Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók

2012. január 06.
árcsökkenéssel kezdi a 2012-es évet a BMW Magyarország. A január 1-jével megváltozott regisztrációs ...
Részletek
BMWárcsökkenéssel kezdi a 2012-es évet a BMW Magyarország. A január 1-jével megváltozott regisztrációs adó mérséklődését a cég teljes mértékben átengedi az ügyfeleknek, így a BMW és MINI személyautók a tavalyinál kedvezőbb áron vásárolhatók meg. Az új 1-es sorozat belépőmodellje, a BMW 116i például több mint háromszázezer forinttal, az üzleti limuzin BMW 520d pedig csaknem félmillió forinttal lett olcsóbb.

A MINI modellek esetében az árváltozás ennél is jelentősebb: januártól a MINI One alapára már kevesebb, mint 4 millió forint, míg a négykerékhajtással is rendelhető MINI Countryman akár 5 millió forint alatt is megvásárolható a márkakereskedésekben. Sőt, 2012-től a Magyarországon értékesített MINI modellekhez automatikusan jár a MINI Service Inclusive szolgáltatás is, ami révén öt évig vagy 50.000 kilométerig az autók rendeltetésszerű használatból fakadó szervizköltség nem a tulajdonost terheli.

Az árcsökkenésen túl egy akciót is kínál az év elejétől bizonyos BMW modellekre a magyarországi leányvállalat: a cég felár nélkül adja az xDrive intelligens összkerékhajtást azon modelljeihez, amelyek jelenleg két- illetve négykerékhajtással is elérhetők, így a teljes 5-ös és 7-es sorozathoz, a 3-as sorozat Coupé, Cabrio és Touring modelljeihez, valamint az X1-es szabadidő terepjáróhoz. így, összehasonlítva például a BMW 330d xDrive Touring tavalyi árát a négykerékhajtással rendelt 3-as Touring idei árával, az árelőny több, mint 1,8 millió Ft.

MINIAmi az új modelleket illeti, a BMW Magyarország 2012 elején a magyar piacra is bevezeti az új BMW 3-as sorozatot és az 5-ös sorozat ActiveHybrid változatát, valamint a MINI Roadstert, az év későbbi szakaszában pedig további új modellek mellett a BMW 6-os Gran Coupé is elérhetővé válik.

A BMW és MINI márkák importőre kiváló évet zárt 2011-ben: tavaly összesen majdnem 1500 személyautót értékesítettek, az újautók esetében a 2010-hez viszonyított növekedés 35%. Szintén nőtt a magyar beszállítói volumen a bajor konszernnél: bár a 2011-es eredmények csak későbbre várhatók, valószínűsíthető, hogy az éves beszállítói érték Magyarországról meghaladta az egymilliárd eurót.

További cikkek

Itt a Kia első sorozatgyártású, tisztán elektromos hajtású autója
Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókról
Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Kulcsszavak:
 
A lenyűgöző, új Lexus RC kupé ‘F’ változatának világbemutatója Detroitban A lenyűgöző, új Lexus RC kupé ‘F’ változatának világbemutatója Detroitban Kiderült, hogy a Ford technológiája hogyan csökkentheti a fantom-torlódásokat az idei nyaralási rohamban Kiderült, hogy a Ford technológiája hogyan csökkentheti a fantom-torlódásokat az idei nyaralási rohamban Huszadik helyre ugrott a világ legjobb márkáinak rangsorában a Honda Huszadik helyre ugrott a világ legjobb márkáinak rangsorában a Honda Az Opel megmutatja a jövő sportkocsiját Az Opel megmutatja a jövő sportkocsiját 2,91 millió Volkswagen személyautót szállítottak ki június végéig 2,91 millió Volkswagen személyautót szállítottak ki június végéig
 
Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókról

Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókról

2012. január 06.
A 2011. évi gazdasági folyamatok nem támogatták az új gépjármű forgalomba helyezéseket.
Részletek
Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókrólA 2011. évi gazdasági folyamatok nem támogatták az új gépjármű forgalomba helyezéseket.
A devizában eladósodott lakáshitelek előtörlesztéséről folyamatosan áramló információk, majd a megjelent jogszabály a potenciális vevőkörben e célú megtakarításokat ösztönöztek, a válság okozta jövedelem kiesés a céges vásárlásokat fogta vissza, az állami beszerzések is takaréklángon folytak. A magánpiac felé a hitelezés a potenciális hitelfelvevők és a hitelezők oldaláról is nehezült.

Mindezen hatások ellenére a 2011. évi forgalomba helyezés a személygépjárműveknél 4% növekedést mutat a minden bizonnyal piaci mélypontot jelentő 2010. évhez képest.  A kishaszon járművek területén jelentős, 23% emelkedést tapasztalunk és a forgalomba helyezés mintegy 6%-al meghaladta a 2009. évi értékesítési darabszámokat is.

A motorkerékpár piac visszaesése ugyan az év utolsó három hónapjában megállt, de ezzel együtt is jelentős, 15%-os visszaesést tapasztalunk a rendkívül gyenge 2010. évi számokhoz képest is.
A nagyhaszon jármű piac növekedése tovább folytatódik, ami jelzi, hogy a szállítási ágazat fejlődése folyamatos volt az egész év során. Elsősorban a nyerges-vontatók piaca húzta ezt az ágazatot, ahol a piac lassulása várható 2012-ben éppen a relatív telítődés miatt. örvendetesnek tartjuk, hogy a nagyhaszon járműveknél 2011 az utóbbi évek legjobb teljesítményét mutatja, a fejlődés tavalyhoz képest 82% emelkedést ért el, miközben a 2009. évhez képest az értékesítés megduplázódott.
Az értékesítési összes volumen lassú növekedése a kereskedések és javítók számára még továbbra is alacsony darabszámokat és ezzel jövedelmezőségi problémákat okoz, de a felfelé mutató trend mindenképpen biztató lehet a jövőre nézve.

Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókrólA 2012-re elfogadott adó jogszabályok összességében segíthetik a gépjármű kereskedelem lassú kilábalását, amelynek a gyenge forint szabhat jelentős gátat. Egyesületünk örül annak, hogy a jogalkotó megértette és magáévá tette a környezetvédelmi szempontok fokozottabb figyelembe vételét és lehetőségeihez mérten ezt a 2012. évi jogszabályokban érvényesítette is. Különösen fontos a regisztrációs adó csökkentése, a cégautó adó szerkezetének változtatása, valamint a nyílt végű pénzügyi lízing és a tartós bérlet áFA visszaigénylési tilalmának megszüntetése.  örvendetes tény, hogy 2012-ben lehetővé válik a 125 ccm-es, maximum 11 kW teljesítményű robogók vezethetősége B kategóriás jogosítvánnyal, ami fellendítheti a legális robogó piacot. Pozitív intézkedésnek tartjuk a külföldi rendszámú gépjárművek használatának törvényi szabályozását, amely nem csak a gazdaság tisztítását, de pozitív szemléletváltozást, üzenetet is hordoz. Nem örülünk természetesen egyes adónemek és illetékek nominális emelkedésének, összességében ezzel együtt úgy gondoljuk, hogy a gondolkodás a helyes irányba mozdult el.

Sok a tennivaló még a feketegazdaság elleni fellépés területén, ahol több javaslatunk is fekszik a törvényhozók asztalán. Reméljük, hogy ezek közül néhány elfogadásával megindulhat a gazdaság fehérítése, így a legális kereskedők és szervizek több munkához juthatnak. Ezek a javaslataink, amelyeket jelentős részben az Autós Nagykoalícióval közösen készítünk el és képviselünk, a gazdaság fehérítésére vonatkoznak, amelynek mellékhatásaként a magyar állam is több adóbevételhez juthat anélkül, hogy adótételeket kellene emelnie. Meggyőződésünk, hogy a magyar gazdaság legnagyobb tartalékai a gazdaság fehérítésében vannak.

További cikkek

Decemberben 14,6 százalékkal kevesebb új autót helyeztek forgalomba
új, takarékos busztípust mutat be a Kravtex
Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve
Kulcsszavak:
 
Legördült a 150 milliomodik Volkswagen a wolfsburgi üzem gyártósoráról Legördült a 150 milliomodik Volkswagen a wolfsburgi üzem gyártósoráról Tíz tévhit az elektromos autózással kapcsolatosan Tíz tévhit az elektromos autózással kapcsolatosan Kisgyermekek betegszállítását támogatja a Ford Ivanics Kisgyermekek betegszállítását támogatja a Ford Ivanics Minden idők legjobb évét zárta az Audi Magyarországon Minden idők legjobb évét zárta az Audi Magyarországon A Mazda három újdonságot mutat be Genfben A Mazda három újdonságot mutat be Genfben
 
Környezetvédelmi díjjal zárta az évet az Iveco

Környezetvédelmi díjjal zárta az évet az Iveco

2012. január 06.
Az Iveco érdemelte ki 2011-ben az év haszon- gépjármű gyártója elismerést az alacsony ...
Részletek
IvecoAz Iveco érdemelte ki 2011-ben az év haszongépjármű gyártója elismerést az alacsony CO2-kibocsátású nehézgépjárművek kategóriájában az Egyesült Királyságban. A rangos díjat a Low Carbon Vehicle Partnership ítélte oda a vállalatnak. A közel 200 szervezetet tömörítő egyesület célja, hogy felgyorsítsa az alacsony károsanyag-kibocsátású járművekre és üzemanyagokra való áttérést az Egyesült Királyság területén.

A zsűri döntését azzal indokolta, hogy az Iveco alacsony CO2-kibocsátású technológiák nagy portfólióját alakította ki, beleértve a földgázüzemű járművek széles választékát, valamint a haszongépjárművek teljes kínálatában elérhető elektromos és hibrid modelleket is. A zsűri továbbá elismerésben részesítette a vállalatot azért is, mert aktívan támogatja az új technológiák bevezetését. Külön kiemelte az új ECOStralis nyergesvontató sikeres bemutatkozását.

Az Iveco évek óta egy világosan megfogalmazott, kétlépcsős stratégiát alkalmaz a haszongépjárművek CO2-kibocsátásának jelentős csökkentésére. Az alternatív üzemanyagokra és hajtásrendszerekre fordított befektetések mellett a dízelmotorokat is folyamatosan fejleszti a vállalat. Utóbbi törekvés eredményeként 2010 őszén bemutatta az ECOStralis nehézteherautót, mely a korábbi modelleknél is gazdaságosabb és környezetbarátabb működést kínál a közép- és hosszú távú szállítás résztvevőinek.

IvecoAz Iveco további sikereket is elért a díjátadón: egyik kiemelt ügyfele, a Coca-Cola Enterprises, illetve üzemanyag-beszállítója, a Gasrec együttesen nyerte el az alacsony CO2-kibocsátású üzemanyagok használatára irányuló kezdeményezés 2011-es díját. A Coca-Cola Enterprises az elismerést annak köszönheti, hogy sikeresen építette be a vállalati felelősségvállalást és a fenntarthatóságot a mindennapos üzleti tevékenységekbe. A vállalat sűrített biometánnal üzemelő Iveco Stralis tehergépkocsikat használ, amelyekhez a Gasrec, az egyesült királysági Iveco első számú földgázbeszállítója biztosítja az üzemanyagot.




További cikkek


Decemberben 14,6 százalékkal kevesebb új autót helyeztek forgalomba
A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROëN DS3 Ultra Prestige
Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107

Kulcsszavak:
 
Bemutatkozik a MINI VISION NEXT 100 és a Rolls-Royce VISION NEXT 100 tanulmányautó Bemutatkozik a MINI VISION NEXT 100 és a Rolls-Royce VISION NEXT 100 tanulmányautó Környezetvédelmi díjjal zárta az évet az Iveco A Lexus CT 200h a legmagasabb értékelést kapta az általános biztonsági szintet vizsgáló új japán felmérésen Hatvanmilliárd forintból újulnak meg a 3-as metró szerelvényei Hatvanmilliárd forintból újulnak meg a 3-as metró szerelvényei Kétszer gyorsabban nő az Opel, mint a piac Kétszer gyorsabban nő az Opel, mint a piac Megérkezett a BMW 3-as Megérkezett a BMW 3-as
 
Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107

Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107

2012. január 06.
Megújult a Peugeot 107, modernebb és városiasabb lett, igazi válasz az önállóságra, ...
Részletek
Peugeot 107Megújult a Peugeot 107, modernebb és városiasabb lett, igazi válasz az önállóságra, függetlenségre és szabadságra vágyóknak!

Kifinomult stílusa, amelyet a Peugeot új arculata inspirált, rendkívül vonzó. Nagy figyelmet szenteltek csáberejének, anélkül, hogy bármit is feláldoztak volna a városi forgatagban mutatott előnyeiből, sőt még praktikusabbá és kisebb fogyasztásúvá tették.





állandóan változó piac és vevőkör


állandóan fejlődik a Peugeot 107, modellválasztéka rendszeresen megújul, speciális szériák és új felszerelések jelennek meg, hogy megfeleljen a vevők elvárásainak. Növekedett a modell piaca is, hiszen a 16 új országgal együtt, már a világ 48 országában kapható.

Kategóriájának legtöbb járművéhez hasonlóan gyakorta a 107 is a család második, vagy akár harmadik autója. Ugyanakkor megkülönbözteti a többektől a túlnyomórészt női vevőkör, és rajongói között nagyobb arányt képviselnek az egyedülállók.

Az ügyfél-elégedettség, a mozgékonyság, a vezetési élvezet és a gazdaságosság terén, átlagon felüli.
Miután 2011 végéig több mint 665 ezer darab készült belőle, történetének új fejezetét nyitja meg a 107.
Célja, hogy kiépítse előnyét az egyre erősebb versenytársakkal szemben.

új, kecses és kifinomult küllem

Teljesen átdolgozott első résszel és változatlan méreteivel a 107 átveszi a Peugeot márka új stílusát, megjelenése kecses és kifinomult, ruháját úgy szabták, hogy minél kompaktabb legyen.

Peugeot 107Az új, íveltebb motorháztető is illik az új márkaidentitásba, miközben a kéttónusú oroszlánt bekeretező borda és a köténylemez közepére helyezett rendszámtábla a 208-assal való rokonságára utal. A fényszóró megőrizte alakját és magas pozícióját, mégis tetszetősebb lett: kéttónusú kerete a motorháztetőn feszítő márkaemblémára rímel, a sötét belső maszk viszont mély rubinfénnyel övezi a lámpát. A 107-re jellemző méhsejtes hűtőmaszk egyéni, finom vonalú szájat formál, és mintegy lebeg a karosszéria színében.

"Ez egy újabb interpretációja a lebegő hűtőmaszknak, a 107 méretéhez és felépítéséhez adaptálva."
Ivo Groen, a 107 formatervezője

Az autó elején és két oldalán esztétikus védőelemeket helyeztek el, amelyek különösen városi használatban hasznosak. A 107 új látványeleme a köténylemezbe süllyesztett fénydiódás nappali világítás, amely kiemeli az oldalvédelmet, illetve – modelltől függően – a krómkeretes ködfényszórókat. Mindezek a legodaadóbb gondossággal megtervezett stíluselemek, a karosszéria élvonalával és díszítéseivel együtt, új, modern és szeretnivaló egyéniséget adnak a 107-nek, kifinomultsággal ötvözve az erőteljes, előkelő megjelenést.
Hozzájárul mindehhez a színválaszték, benne az új, exkluzív, modern és attraktív „Szilvakék” árnyalattal, amely tökéletesen illik az autó karakteréhez.

új felszerelés és színek az utastérben


új "Mistral" belső színvilág, új "Manhattan" üléskárpit, kétféle anyagú, egyöntetűen fekete színű ajtóborítás és műszerfal emeli az utastér minőségi hatását és ad kifinomult jelleget az autónak.
Szembeötlenek az új komfortfelszerelések, mint:

Peugeot 107-a CD-rádióhoz a felszerelési szinttől függően, standard vagy opció a két további hangszóró,
-extraként kapható az új PC Bluetooth CD audiorendszer, két további hangszóróval, USB, MP3 és Bluetooth csatlakozással – ilyesmi rendszerint csak magasabb kategóriájú kocsikban fordul elő,
-az új kormánykerék és a nagyobb váltógomb, mindkettő bőrbevonattal, standard vagy opció.

Egyszerű választék, tökéletesített részletek

Továbbra is egyszerű a 107 választéka: kétféle felszereltség van, három- vagy ötajtós karosszériában, kétféle motorral: az 1.0i BVM5-höz ötfokozatú manuális sebességváltó jár, az 1.0i BMP5höz pedig ötfokozatú two-tronic robotváltó (Magyarországon egyelőre nem elérhető ).
Felértékeli az autót, és hozzájárul a komfort magasabb szintjéhez is az új audiorendszer.
A two-tronic váltóhoz alapból járó bőrkormány mögött váltóbillentyűk teszik még könnyebben vezethetővé és mozgékonyabbá a 107-et.

A fénydiódás nappali világítás és a modelltől függően alapfelszerelésként vagy opcióként beépített ködlámpa mindenféle körülmények között javítja a látást és a láthatóságot, hozzájárulva az utasok biztonságához.
Végül, de nem utolsó sorban, a környezetvédelemben eddig is előkelő helyezést elfoglaló 107 CO2-emissziója tovább csökkent: már csak 99 illetve 104 g/km a manuális és a two-tronic váltóművel.
A guruló költségeket 4.3, illetve 4.5 l/100 km-re leszorított fogyasztás mérsékli.

Egy igazán nőies speciális széria!

Egy nagyon nőies, "ENVY" azaz „IRIGYSéG” nevű speciális széria jelenik meg a 2012. márciusi piaci bevezetésre. Ez a divatos, sikkes változat vagy az új "Szilvakék" vagy "Caldera Black" („Kráter-fekete”) színben pompázik, motorháztetejét, ajtaját és csomagtartó-fedelét virágzó cseresznyeág-motívumú matricázás díszíti, „Szilvakék” a dombornyomású szőnyeg és a fordulatszámmérő középső dekorációja is. A hatást alumínium küszöbléc és embléma teszi teljessé.

Peugeot 107Kapható egy látványcsomag is a virágzó cseresznyeág motívummal. Van benne egy ügyes kézitáska-tartó zseb, amely segít rendszerezni a dolgainkat, és átrakható egyik táskából a másikba, anélkül, hogy kifelejtődne valami, valamint egy praktikus táskahorog –behajtható, így nem foglal helyet -, amely nagyon praktikus, mert mindig kéznél van rajta a táska, nem kell letenni a padlóra.

Sokféle egyéni és komfort-tartozék

A modellhez tervezett tartozékokkal a 107 egyénivé tehető, és így sokféle felhasználáshoz tud megfelelni.

A könnyűfém-kerekek, a szálkefélt alumínium váltógomb, a krómhatású küszöbléc és a szőnyeg bepréselt "107" emblémája elegánssá és személyessé teszi az autót.

A praktikumot behúzható képernyőjű, a műszerfalba tökéletesen integrált, iPhone vagy iPod csatlakozós navigátor és rakodó rekesszel ellátott középső kartámasz szolgálja.Városban előforduló kisebb sérülésektől oldalsó műanyagelemek védik a fényezést. A szabadidős felszerelést, kerékpárt, sílécet és egyebeket tetőcsomagtartó és tetődoboz várja, de sokféle egyéb tartozék is felfedezhető a Peugeot kereskedésekben.

További cikkek

Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Az új Ford Focus Electric fantasztikus eredményekkel mutatkozik be
Itt a Kia első sorozatgyártású, tisztán elektromos hajtású autója
Kulcsszavak:
 
A Suzuki számos újdonságot mutat be a Tokiói Autószalonon A Suzuki számos újdonságot mutat be a Tokiói Autószalonon Új Suzuki-kereskedést avattak Keszthelyen Új Suzuki-kereskedést avattak Keszthelyen Egyéni stílusban újult meg az Audi A8 Egyéni stílusban újult meg az Audi A8 Az ABB technológiájával 15 másodperc alatt vezeték nélkül feltölthetők az elektromos buszok Az ABB technológiájával 15 másodperc alatt vezeték nélkül feltölthetők az elektromos buszok Szintet lép az új Lexus IS Szintet lép az új Lexus IS
 

Találatok száma: 10657 Megjelenítve: 10631 - 10640