Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 11077 Megjelenítve: 10641 - 10650
A Mazda “Szemben a konvenciókkal” reklámja TED Díjat nyert

A Mazda “Szemben a konvenciókkal” reklámja TED Díjat nyert

2012. március 29.
2012. március elején a Mazda jelenlegi brand kampányá- nak „Szemben ...
Részletek
Mazda2012. március elején a Mazda jelenlegi brand kampányának „Szemben a konvenciókkal” elnevezésű, a tavalyi Genfi Autószalonon bemutatásra került reklámját beválasztották a második, „Reklámok, amelyeket érdemes terjeszteni ” éves verseny első 10 helyezettje közé. A versenyt egy non-profit szervezet, a TED rendezte, amely nemzetközi rendezvények alkalmával három területről hozza össze az embereket: a technológia, a szórakoztatás és a dizájn világából. A TED szerint a verseny célja, hogy „jutalmazza az innovációt, a leleményességet és az intelligenciát a reklámban”. A TED a YouTube-on keresztül nézte meg az egyes ügynökségek anyagait a világ 39 országából.

A Mazda inspiráló “Szemben a konvenciókkal” reklámjában Masahiro Moro, a Mazda Motor Corporation vezérigazgatója, a Mazda Motor Europe korábbi marketing alelnöke szerepel.  Elmeséli, hogy a Mazda mennyire bensőségesen kötődik szülővárosához, Hiroshimához és Japánhoz, és – akárcsak a város és lakói is – története során mindig is képes volt arra, hogy rendhagyó gondolkodással legyőzze a kihívásokat.

A Mazda innovációs kultúrája ebből a hagyományból nőtte ki magát, hogy eredményeként olyan termékeket hozzon létre, amelyek az évek során jelentősen megváltoztatták az autóipart – a reklám a számos példa közül csupán kettőt idéz, a Wankel/bolygó dugattyús motort, valamint a Mazda egyedi könnyűsúly stratégiáját. Ez utóbbi fejlesztés tette lehetővé a Mazda számára, hogy létrehozza a Mazda gépjárművek SKYACTIV technológiával épített, új generációját, amely autók képesek arra, hogy ismételten megváltoztassák az iparágat azáltal, hogy új mércét állítanak az alacsony üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás terén, mindezt kiemelkedő vezetési élménnyel kombinálva.

Mazda“A brand kampányban és a honlapunkon történetünk elmesélésére összpontosítottunk – elmagyarázva, mi az egyedi a Mazda termékekben, miközben az ügyfelek számára valódi érveket adunk arra, hogy hinni tudjanak a Mazdában és dolgozóiban. Büszkék vagyunk arra, hogy a TED kilenc olyan másik nyertes mellett, mint a L’Oreal, Canal+ vagy a Microsoft, a Mazdát választotta.” mondta Jeff Guyton, a Mazda Motor Europe elnök-vezérigazgatója.

A kampányt a Cosmo, a Mazda európai reklámügynöksége dolgozta ki. A Cosmo egy düsseldorfi székhelyű full-service reklámügynökség, amely a JWT, a Mindshare és a Wunderman ügynökségeket egyesíti Németországban. “Nagy örömünkre szolgál, hogy elismerik a Mazdával közös munkánk eredményét” mondta Stef Tiratelli, a Cosmo vezérigazgatója, “Ez az első alkalom, amikor a TED német ügynökségnek ítéli a díjat, és komoly szakmai elismerést jelent a Mazda, a JWT és valamennyi partner ügynökségünk kreatív tehetségei számára.”

A Mazda “Szemben a konvenciókkal” reklámja a többi kilenc nyertessel együtt márciusban, New Yorkban a „Műveszeti Igazgatók Klubja” (Art Director’s Club) által kerül díjazásra, és megtekinthető a www.mazdastories.eu valamint a TED.com honlapokon.

További cikkek

Szentpéterváron gyárat épít a Fiat-Chrysler
Kéttagú modellcsalád - Lexus GS 450h és GS 250
Toyota Prius Plug-in Hybrid végleges adatok
Kulcsszavak:
 
Négy éve az élen az USA-ban a Ford Négy éve az élen az USA-ban a Ford Elkészült a világ legnagyobb függőhídja Elkészült a világ legnagyobb függőhídja A Siemens szereli fel a párizsi metró 4-es vonalát a vezető nélküli működéshez szükséges berendezésekkel A Siemens szereli fel a párizsi metró 4-es vonalát a vezető nélküli működéshez szükséges berendezésekkel 5 csillagot kapott az új Volkswagen Touran az Euro NCAP töréstesztjén 5 csillagot kapott az új Volkswagen Touran az Euro NCAP töréstesztjén Sztereo-videokamerát kapnak a Land Rover Discovery Sport modellek Sztereo-videokamerát kapnak a Land Rover Discovery Sport modellek
 
Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésről

Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésről

2012. március 28.
Megállapo- dott a Solymárra közlekedő BKV-buszok közlekedé- séről a Budapesti Közleke- dési...
Részletek
Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésrőlMegállapodott a Solymárra közlekedő BKV-buszok közlekedéséről a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a település vezetésével, így május elseje után is járnak majd a közlekedési vállalat járművei a nagyközségbe. A finanszírozásához Solymár a megállapodás szerint pénzügyileg érdemben hozzájárul, valamint Budapest is jelentős mértékben finanszírozója marad a buszközlekedésnek és a BKK fejlesztéseket vállal Solymár közlekedésében - olvasható a BKK MTI-hez szerdán eljuttatott közleményében.

Mivel a György István városüzemeltetési főpolgármester-helyettes, Vitézy Dávid BKK-vezérigazgató, valamint Szente Kálmán, Solymár polgármestere és Emesz Lajos, a település alpolgármestere részvételével szerdán lezajlott egyeztetésen több, a buszjáratok fejlesztésére vonatkozó javaslat hangzott el, a tárgyalásokat folytatni fogják.

A közlemény idézi György Istvánt, aki azt mondta, Budapest azt szeretné, ha az agglomeráció szerepet vállalna a finanszírozásban, ezért a budapesti tömegközlekedési rendszerbe illeszkedő megoldásokat kínálnak a településeknek.

Vitézy Dávid a közlés szerint azt mondta a tárgyalásokat követően, hogy Solymárral soha nem volt a tömegközlekedés finanszírozására megállapodása a fővárosnak, így hosszú évek óta húzódó vitás ügyet zártak le a megállapodással. "Ha pedig közösen fejleszteni is tudjuk a vonalakat és új kapcsolatokat biztosítani a solymáriaknak, akkor ezzel csökkenhet a Hűvösvölgyön át autóval közlekedők száma, versenyképesebb lehet a tömegközlekedés" - mondta a vezérigazgató.

Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésrőlSzente Kálmán polgármester azt hangsúlyozta, hogy Solymár alapos számításokkal kérte igazolni azt, miért és mennyit kell fizetnie, e téren a tárgyalás során jelentős előrelépés történt.
A BKK közleményében emlékeztetett, hogy Budapest és Solymár között nem volt megállapodás, amely mindenképp intézkedést igényelt, mivel az európai uniós és a hazai jogszabályok szerint a buszközlekedés fenntartása kizárólag akkor lehetséges, ha az érintettek megállapodnak. Ebben rögzíteni kell a közlekedés rendjén túlmenően a finanszírozást is.



További cikkek


Szerdán megoldódhat a BKV problémája
Teljesítette a négyezer kilométeres "tartampróbát" az Alstom metrószerelvénye
A Kravtex-Kühne személyszállításra vállalkozna buszaival Budapesten
Kulcsszavak:
 
Szabad az út a sportos Corolla előtt? Szabad az út a sportos Corolla előtt? A BMW Group sorozatban ötödszörre szárnyalta túl éves értékesítési rekordját A BMW Group sorozatban ötödszörre szárnyalta túl éves értékesítési rekordját Az idén már több import használt autót regisztrálnak, mint újat Az idén már több import használt autót regisztrálnak, mint újat Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésről Várakozáson felül teljesített tavaly a román lízingpiac A Mazda egy új SUV világpremierjét tartja a Genfi Autószalonon A Mazda egy új SUV világpremierjét tartja a Genfi Autószalonon
 
Renault Mégan Colleltion 2012 – Az „Energy” hatalma

Renault Mégan Colleltion 2012 – Az „Energy” hatalma

2012. március 28.
A Renault a teljes Mégane modell- családot érintő, átfogó változásokat vezetett be...
Részletek
Renault MéganA 2008 végén piacra dobott Mégane az első pillanattól fogva rendkívüli népszerűségnek örvend Európában, hála sokat méltatott formatervének és úttartásának. A Mégane jelentős számban csábított át vásárlókat a Renault-hoz, egyben fontos szerepet játszott abban, hogy a márka megítélése oly sokat javult az elmúlt években. A jármű minőségi színvonalát minden felmérésben kiemelték; a Mégane ezzel megalapozta a Renault sikeres minőségfejlesztési kezdeményezését.

A Mégane Collection 2012 még modernebb megjelenéssel büszkélkedhet, ugyanakkor hűen megőrzi az eredeti modell formavilágát, amely oly sikeresnek bizonyult a vásárlók körében. Az orrkialakítás újdonsága a LED nappali világítás; magas fényű fekete és króm részleteivel az egész modellcsalád jobb minőségű benyomást kelt. A Mégane Collection 2012 hatféle új kárpitozást, köztük két bőrkárpit-csomagot kínál.
A Mégane Collection 2012 emellett kategóriájának legtakarékosabb ferdehátúja is, hála a kínálatban most bevezetett, három új Energy motornak, amelyekben részben a Renault Forma 1-es tapasztalatait hasznosító technológiákkal találkozhatunk.

Vadonatúj Energy TCe 115: az 1,2 literes, négyhengeres benzinmotor közvetlen üzemanyag-befecskendezést és turbófeltöltést kapott. 4500/perc fordulatszámon leadott 115 lóerejével az Energy TCe 115 a kategória egyik legnagyobb teljesítményű erőforrása. A motor nem csak ütős, de takarékos is: az új európai ciklus (NEDC) szerint mért átlagos üzemanyag-fogyasztása mindössze 5,3 liter/100km (119g CO2/km) .

Renault MéganAz Energy dCi 130 dízelmotor az 1.9 dCi 130 erőforrást váltja le. A Scénic modellen 2011-ben bemutatkozott, 1,6 literes, új generációs dízelmotor élvezetes vezethetőséget és takarékos üzemeltethetőséget kínál: átlagfogyasztása csupán 4,0 liter/100km, CO2-kibocsátása pedig 104g/km.
Az Energy dCi 110 az Energy dCi 130 motoréval azonos technológiai megoldásokat alkalmazó, 1,5 literes dCi erőforrás, amely új rekordot állít fel a Mégane családon belül a CO2-kibocsátás (90g/km) és az üzemanyag-fogyasztás (3,5 liter/100km, NEDC ciklus szerint) terén.

A fokozott komfort és biztonság érdekében a Mégane Collection 2012 olyan vezetéstámogató rendszereket kínál, mint a Visio System®, mely magába foglalja a sávelhagyásra figyelmeztető rendszert és az automata fényszóróvezérlsét, vagy a visszagurulás-gátló, amelyet elsőként a Scénic Collection 2012 kapott meg. Az új Mégane emellett az új R-Plug&Radio+ család széles választékát kínálja, már az első felszereltségi szinttől alapfelszereltségként.

A Renault Sport GT és R.S. kivitelei még határozottabb megjelenést kínálnak. A Mégane R.S. 15 lóerővel és 20 Nm forgatónyomatékkal kínál többet, így most 265 lóerőre és 360 Nm-re képes.
A Mégane Collection 2012 európai forgalmazása 2012 márciusában veszi kezdetét, majd még ebben az évben a világ további piacain (nevezetesen Törökországban, Izraelben, Marokkóban, Algériában, Tunéziában, Dél-Afrikában, Japánban, Oroszországban és Argentínában) is bevezetik.

További cikkek

Az üzemanyagárak emelkedése segíti az elektromos autók terjedését
útnak indult a Chevrolet Volt első európai tulajdonosa
Az új Citroën DS5 Magyarországra érkezett!
Kulcsszavak:
 
Márciusban is négy napra leáll a Peugeot Citroen Szlovákiában Márciusban is négy napra leáll a Peugeot Citroen Szlovákiában A BMW így képzeli el az autóvezetést a jövőben A BMW így képzeli el az autóvezetést a jövőben Európába helyezi át a Mokka modell összeszerelését az Opel Európába helyezi át a Mokka modell összeszerelését az Opel Renault Mégan Colleltion 2012 – Az „Energy” hatalma MoKi a Városligeti gyermeknapon Két kategóriában volt legjobb a Skoda a német olvasók szerint Két kategóriában volt legjobb a Skoda a német olvasók szerint
 
A villamosoknak lesz elsőbbségük Budapesten a Bihari úton

A villamosoknak lesz elsőbbségük Budapesten a Bihari úton

2012. március 28.
újabb villamos- vonalon kapnak elsőbbséget a kötött pályás járművek a főváros- ban...
Részletek
A villamosoknak lesz elsőbbségük Budapesten a Bihari útonújabb villamosvonalon kapnak elsőbbséget a kötött pályás járművek a fővárosban, miután a 3-as villamos vonalán a kőbányai Bihari úton megváltoztatták a forgalmi rendet.

A Budapesti Közlekedési Központ az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében azt írta, a kőbányai Bihari úton, a Fertő utca és a Horog utca között az úttest mellett zárt pályán haladó 3-as villamos az úttestet keresztezi, majd az út másik oldalán folytatódik a pálya. Itt korábban a közúti forgalomnak volt elsőbbsége, az új elsőbbségi rend szerint viszont a zárt pályán közlekedő villamosnak van előnye, így a 3-as villamossal utazóknak nem kell kényszerű elsőbbségadásra számítaniuk. Az autósok figyelmét tábla, illetve felfestés hívja fel az új forgalmi rendre.

A központ közleményében kitért arra is, hogy a 3-as villamos vonalán 2013-tól részleges, egyes szakaszokat érintő pályarekonstrukció kezdődik az 1-es villamos felújításával és meghosszabbításával közös projektben. Ez a pályarekonstrukció érinti Mexikói út - Erzsébet királyné útjai szakaszt, a Fehér utat, az éles saroktól a Körösi Csoma Sándor útig tartó szakaszt és az üllői út térségét, megszüntetve a pályahibák okozta lassújeleket. A teljes vonalon megújulnak a keresztező utak átjárói, és több szakaszon megújul a felső vezeték és az energiaellátási hálózat is.

További cikkek

Szerdán megoldódhat a BKV problémája
2012 végére elkészül a debreceni 2-es villamos pálya
A Kravtex-Kühne személyszállításra vállalkozna buszaival Budapesten
Kulcsszavak:
 
A Toyota a 2013-as Genfi Autószalonon A Toyota a 2013-as Genfi Autószalonon Ayrton Sennára emlékezik a Formula Ford Ayrton Sennára emlékezik a Formula Ford Újabb két kereskedést nyitott a LADA Újabb két kereskedést nyitott a LADA AutoHop: Több telekocsi, kisebb szénlábnyom AutoHop: Több telekocsi, kisebb szénlábnyom Pécsi megrendelés Rába-Volvo buszokra Pécsi megrendelés Rába-Volvo buszokra
 
Hatékony, tiszta, erős - Mercedes-Benz GLK 2012

Hatékony, tiszta, erős - Mercedes-Benz GLK 2012

2012. március 28.
Az S- és E-osztályból ismeret asszisztens rendszerek fokozzák a GLK menet- biztonság ...
Részletek
Mercedes-Benz GLKélvonalbeli asszisztens rendszerek

Az S- és E-osztályból ismeret asszisztens rendszerek fokozzák a GLK menetbiztonságát, a kategória élére helyezve a kompakt járművet. Opció az ATTENTION ASSIST éberségfigyelő rendszer és a PRE-SAFE® utasvédelmi rendszer, akárcsak az önműködően be- és kinavigáló Aktív Parkoló Asszisztens. Van segédvonalakat is mutató tolatókamera, vagy – először a Mercedes-Benznél – 360 fokos kamera is. Ehhez négy kamera tartozik elöl, hátul és a külső tükrök házában; a jármű körüli terület képét madártávlatból mutatja, valósidőben, a COMAND központi kijelzőjén. Láthatóvá teszi a jármű előtti és az oldala melletti területet, így elkerülhetők a koccanások manőverezés közben. A tájékozódást segédvonalak könnyítik meg, helyzetük a kormánykerék állásától függ.

A további rendszereket egyenként vagy csomagban lehet megrendelni. A Vezetői segédrendszerek PLUS csomag tartalma a DISTRONIC PLUS radaros követésitávloság tartó rendszer, benne BAS PLUS, PRE-SAFE® fék, illeve aktív sávtartó- és holttér-figyelő rendszer. A Parkoló Csomag magában foglalja az említett 360 fokos kamerát, az Aktív Parkolóasszisztenst, automatikus be- és kiállással, valamint a PARKTRONIC rendszert. A Sávtartó csomag a sávtartó- és a holttér-figyelő rendszereket tartalmazza. Mint eddig is, van Offroad-Technikai terepcsomag, amely lejtmeneti sebességszabályozóval (DSR), terep-menetprogrammal (megfelelő váltási pontok és gázadási jelleggörbe), szilárd műanyagból készült „Gemtex“ alsó védőlemezzel és megemelt futóművel javítja az autó akadályleküzdő képességét. További újdonság ennek a csomagnak a kombinálása az Intelligens világítási rendszerrel, amely a terep-világítást adja: a széles fénykévével jobban kiismeri magát a vezető az úttalan területeken.

Mercedes-Benz GLKHatékony, tiszta, erős: a GLK hajtóműve

A modern motorválaszték maximális komfortot és megfelelő menetteljesítményeket nyújt, kedvező fogyasztással és emisszióval.
A GLK 250 BlueTEC 4MATIC modellé az SUV-világ legerősebb négyhengeres dízelje. A közvetlen befecskendezéses 2.143 köbcentis gép 150 kW (204 LE) teljesítménye és 500 newtonméter nyomatéka kimagasló gyorsulást, rugalmasságot és csúcssebességet eredményez, mégis szerény, 6,1 - 6,5 liter a fogyasztás (kombinált NEFZ, ideiglenes adat), a CO2-emisszió pedig 159-169 gramm per kilométer. Az autó megfelel az európai EU6 és az amerikai BIN-5 normának.
A dízelek teljesítmény-bajnoka a V6-os GLK 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY, amely már alacsony fordulatszámról is hatalamas erőt fejt ki.  

A benzines GLK 350 4MATIC BlueEFFICIENCY a Mercedes-Benz V-motor generációjának útmutató technikáját alkalmazza, középpontban a BlueDIRECT csomag harmadik nemzedékű közvetlen, piezo-porlasztós befecskendezésével és sugárvezérlet égésfolyamatával. Tovább csökkenti a fogyasztást a Multi-Spark gyújtás.

BlueEFFICIENCY intézkedések csökkentik a fogyasztást

átfogó BlueEFFICIENCY intézkedéscsomag járul hozzá valamennyi GLK modell gazdaságosságához. Ide tartozik a hétfokozatú 7G-TRONIC PLUS széria ECO Start-Stop funkciója, a csökkentett súrlódású tengelyhajtás, az elektromos szervokormány és a kis gördülési ellenállású gumiabroncs.

A 7G-TRONIC PLUS, amely szériafelszereltség a GLK mindegyik 4MATIC változatán, csökkentett nyomatékváltó-szlippel működik, így magas a hatásfoka. Fontos részlete az új torziós csillapító, amely hatásosan fojtja el a forgási egyenetlenségeket. Annál fontosabb ez, minél kisebb a fordulat- és a hengerszám. A megoldás egy úgynevezett dupla-turbinás csillapító, amelyhez a dízeleken centrifugális inga csatlakozik. Az utóbbi a fordulatszámtól függően elmozdítja a tömegközéppontot, ezáltal a kis fogyasztású tartományban is komfortos a jármű üzeme. Ráadásul az optimális csillapítás már kis terhelésnél lehetőséget ad a szlip jelentős csökkentésére a nyomatékváltót áthidaló tengelykapcsoló révén, és ez is a fogyasztás csökkenésének irányában hat. További előny a gyors reagálás a gázpedálra, a csapágyak súrlódásának csökkentése és a váltómű-olaj hőszabályozása. A kombinált műszer széria ECO-kijelzője teszi teljessé az egészet, amelyről stílusának takarékosságát ellenőrizheti az autós.

Mercedes-Benz GLKSzéria a példás aktív és passzív biztonság

A márkafilozófia jegyében a GLK biztonsági koncepciója is a valós élet baleseti helyzeteihez igazodik. Alapját a szilárd karosszéria első és hátsó gyűrődő zónája képezi. Alapfelszerelések:
•két frontlégzsák, vezető térdlégzsák, két medence-oldallégzsák, függönylégzsák
•utasülés foglaltság-felismerő
•aktív pedálsor (ütközéskor kiakadó)
•ISOFIX gyermekülés-rögzítés hátul, felső rögzítési ponttal is
•öt fejtámla, állítható magassággal és dőléssel, elöl aktív NECK-PRO fejtámlák
•állítható magasságú, elöl erőhatárolós övek, becsatolás-jelző a kombinált műszerben
• Gyalogosvédelem, aktív géptetővel

Az aktív biztonságot a következők szolgálják:
•ADAPTIVE BRAKE, emelkedőn elindulás-segítés, szárazra fékezés vizes úton
•AGILITY CONTROL futómű, szelektív csillapítással
• blokkolásgátló (ABS)
•kipörgésgátló (ASR)
•BAS vészfék-asszisztens
•Direkt kormányzás, sebességfüggő rásegítés, változó áttétel
•Kritikus helyzetben a jó kormánymozdulatot segítő STEER CONTROL
•ESP® menetstabilizáló, vontatmány stabilizálással
•állandó 4MATIC összkerékhajtás, 4ETS elektronikus vezérléssel kivéve GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY)
•figyelmeztetés az abroncsnyomás csökkenésére
Komplett modellprogram, meggyőző felszerelési kivitelek
A GLK felszerelése prémium-szintű, egyes részletei csak magasabb kategóriákban szokásosak. Az összesen hét változat a kompakt SUV-kategória egyik leggazdagabb választékát adja:

GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY:   38.377,50 euró  
GLK 220 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY:   42.721,00 euró  
GLK 220 BlueTEC 4MATIC:   44.149,00 euró  
GLK 250 BlueTEC 4MATIC:   46.142,25 euró  
GLK 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY:   49.742,00 euró  
GLK 350 4MATIC BlueEFFICIENCY:   50.099,00 euró  

Mercedes-Benz GLKValamennyinek bőséges az alapfelszereltsége, van bennük például elektromos ülésállítás, lehajtható kartámasz elöl, benne tároló rekesszel, lehajtható kartámasz hátul, benne két pohártartóval és rekesszel, kétzónás THERMATIC klímaautomata, 12 voltos csatlakozó a középkonzolon és a csomagtérben, négy elektromos ablakemelő komfort- és biztonsági funkcióval, valamint a pillanatnyi fogyasztást is mutató fedélzeti számítógép. Ugyanígy széria az esőérzékelő, a menetfény-asszisztens, az infravörös távvezérlőjű központi zár, a TEMPOMAT, SPEEDTRONIC változtatható sebességhatárolóval (kivéve GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY), a hővédő üvegezés, a fűtött és elektromosan állítható külső tükör, fényezett házban, amelyben irányjelző is helyet kapott, valamint a 43,2 cm-es (17 coll), hétküllős könnyűfém-kerék. Nem hagy kívánni valót az egyéni kialakítás lehetősége sem. összesen tízféle fényezés közül lehet választani, köztük a gyémánt-fehér BRIGHT metált és a luzonit-szürkét.  

A lakályos utastér akár sportossá, akár klasszikusan elegánssá alakítható. Választható az egyszínű, alpaka-szürke kárpitozás, vagy a bézs különféle árnyalatai, illetve a fekete, a kétszínű designo bőr pedig lehet fekete/corteccia, fekete/porcelán vagy fekete/világosbarna.

A Mercedesé a legsokoldalúbb SUV-kínálat

A prémium-szegmensben a Mercedes-Benzé a legsokoldalúbb SUV-kínálat: összesen öt típuscsaládból áll. A kompakt GLK és a klasszikus „G“ mellett az R-, M- és GL-osztály sorakozik fel. A 33 éve gyártott G-osztály eredetileg kemény terepmunkára készült 1979-ben, de azóta bámulatosat fejlődött, utastere és viselkedése megfelel a márka limuzinjaiénak. Ma a G-osztály a csúcs-luxus-terepjáró, amely egyben a Mercedes-Benz többi terepjárójának géndonora is. Sokszor választották az év Terepjárójának, legutóbb a tavalyi évben.

Mercedes-Benz GLKAz R-osztályé a legnagyobb változatgazdagság, akár hétüléses utastere maximális kényelmet biztosít hosszú távon. Az egymillió eladott darabbal legsikeresebb Mercedes-Benz SUV az M-osztály, ami 1997-ben mutatkozott be, 2011-ben már a harmadik nemzedéke jelent meg. Az ML 250 BlueTEC 4MATIC fogyasztása mindössze hat liter gázolaj/ 100 km.
2012 újabb mérföldkő: a G-osztály elérte a kétmilliós sorozatnagyságot.





Az SUV-modellek a Mercedes-Benz világforgalmának ötödét adják. Legnagyobb piacuk az Egyesült államok, a második Kína, majd Németország következik. A „G“ a hazai piacán a legnépszerűbb, míg az R-osztály Kínában.

További cikkek

A dinamikus karakter új kiadása
Az Opel forradalmasítja az autó világítástechnikáját
útnak indult a Chevrolet Volt első európai tulajdonosa
Kulcsszavak:
 
Kissé nőtt a forgalomba helyezett autók száma márciusban Kissé nőtt a forgalomba helyezett autók száma márciusban Elkészült az első Rajna-völgyi Siemens Mireo vonat Elkészült az első Rajna-völgyi Siemens Mireo vonat Telekocsi-mérő a Xeroxtól Telekocsi-mérő a Xeroxtól Régi Ikarusokat állítottak egy napra forgalomba Szentpéterváron Régi Ikarusokat állítottak egy napra forgalomba Szentpéterváron Az ABB telepíti USA-szerte a nagy teljesítményű, elektromos járművekhez rendszeresített töltőket Az ABB telepíti USA-szerte a nagy teljesítményű, elektromos járművekhez rendszeresített töltőket
 
Termelési jubileum – 40 millió autó Wolfsburgból

Termelési jubileum – 40 millió autó Wolfsburgból

2012. március 28.
Különleges termelési jubileumot ünnepel- hetett a Volkswagen wolfsburgi gyárában.
Részletek
VolkswagenKülönleges termelési jubileumot ünnepelhetett a Volkswagen wolfsburgi gyárában. Prof. Dr. Martin Winterkorn, a Volkswagen AG igazgatótanácsának elnöke, Dr. Ing. Michael Macht, a Volkswagen AG igazgatótanácsának a termelésért-, Hubert Waltl, a Volkswagen Személyautók igazgatótanácsának a termelésért és a logisztikáért- és Prof. Dr. Werner Neubauer, a Volkswagen Személyautók igazgatótanácsának az alkatrész területéért felelős tagja, valamint Bernd Wehlauer, az üzemi tanács elnökhelyettese jelenlétében Prof. Dr. Siegfried Fiebig gyárigazgató átvette a szerelőszalagról legördülő jubileumi autót, egy „gleccser-kék”, 77 kW/105 LE teljesítményű Golf TSI BlueMotiont. Jelenleg a Golf, a Golf Plus illetve a Touran és a Tiguan gyártása folyik Wolfsburgban, az üzem termelési kapacitása a napi 3.800 autót is meghaladja.

„Mától 40 millió jó okunk van arra, hogy büszkék lehessünk e gyárban végzett munkánkra. Kiváló teljesítményével és magas fokú elkötelezettségével a teljes wolfsburgi csapat döntő mértékben hozzájárult a Volkswagen hosszú távú növekedési céljainak megvalósításához“ – hangsúlyozta Dr. Martin Winterkorn. „E rendkívül magas darabszám is jól érzékelteti a wolfsburgi üzem kollektívájának kiemelkedő autóipari tudását és tapasztalatát. Köszönet illeti mindenekelőtt vásárlóinkat, akik sok évtizede hűek márkánkhoz, ami kétségkívül a legnagyobb elismerés kollégáink számára“ – egészítette ki Bernd Wehlauer.

„E jubileumával a wolfsburgi gyár új mércéül szolgálhat a hatékony termelés területén, ismét kiemelve központi szerepét termelési rendszerünkben“ – hangsúlyozta Dr. Michael Macht az ünnepség alkalmával. „A wolfsburgi csapat joggal lehet büszke e tekintélyes mennyiségű jármű elkészítésére“ – tette hozzá Waltl.

Volkswagen„A wolfsburgi gyár számára egészen különleges esemény e jubileum. Az elmúlt öt év során az igen magas minőségi követelményeink mellett is jelentősen növeltük termelésünket, ami jól mutatja, hogy itt, Wolfsburgban, mindannyian közös cél érdekében fáradozunk“ – emelte ki pénteken  Dr. Siegfried Fiebig gyárigazgató.










További cikkek

Az autókban is átveszi az uralmat az okostelefon
Az új generációs i30 legfontosabb versenytársainál jobb értéktartást kínál
A Suzukinak adott igazat a Volkswagennel folyó márkajogi vitában a luxemburgi Európai Bíróság
Kulcsszavak:
 
A Volkswagen a hosszú távon fenntartható mobilitás világszerte vezető szolgáltatójává kíván válni A Volkswagen a hosszú távon fenntartható mobilitás világszerte vezető szolgáltatójává kíván válni Az új Lexus CT200h világpremierje a Guangzhou Autókiállításon lesz Az új Lexus CT200h világpremierje a Guangzhou Autókiállításon lesz Termelési jubileum – 40 millió autó Wolfsburgból A Porsche a 2012-es sport auto-AWARD nagy győztese Biokompozit-üzemet nyitott Győrben a MeshLin Zrt. Biokompozit-üzemet nyitott Győrben a MeshLin Zrt. Termelési jubileum – 40 millió autó Wolfsburgból Debreceni 2-es villamos - Az önkormányzat szerint nincsenek veszélyben az uniós források
 
A dinamikus karakter új kiadása

A dinamikus karakter új kiadása

2012. március 28.
A GLK új nemzedéke megújult designnal, kibővített felszerelt- séggel, egyedi ...
Részletek
Mercedes-Benz GLK A GLK új nemzedéke megújult designnal, kibővített felszereltséggel, egyedi asszisztens-rendszerekkel és hatékony erőforrásokkal tör vezető szerepre a kompakt SUV kategóriában. újraformált külleme dinamikusabbá teszi, miközben a klasszikus, egyenesvonalú terepjárós designt ötvözi az aktuális Mercedes-Benz limuzinok formanyelvével. A minőségi anyagok, az új belső felszereltség és a teljesen átdolgozott díszítőelemek akárcsak az új szórakoztató-információs berendezések nagymértékben hozzájárulnak a magas színvonalú vezetési és utazási élményhez. A 2012-es GLK nemcsak a legmodernebb asszisztens-rendszerekkel tűnik ki, hanem az átfogó BlueEFFICIENCY környezetvédelmi intézkedésekkel is, mint amilyen a széria ECO Start-Stop funkció. A kompakt karaktertípushoz első ízben érhető el a BlueTEC kipufogógáz-tisztítási rendszer, amelynek jóvoltából már most teljesíti az EU6 károsanyagkibocsátási normát.

Dr. Joachim Schmidt, a Mercedes-Benz Cars értékisítési- és marketing igazgatósági tagja így beszélt róla: „A GLK-val olyan dinamikus SUV-modellt kínálunk, amely intelligens technikával és erős karakterrel győzi meg utasát. A GLK tovább erősíti SUV-portfóliónkat, és jelentősen hozzájárul a Mercedes-Benz globális növekedéséhez e lényeges piaci szegmensben.“

A GLK fölényes menetdinamikát, kimagasló menetbiztonságot és nagyszerű menetkényelmet biztosít. A hátsókerék-hajtású modellek mellett kapható 4MATIC összkerékhajtásúak a legrosszabb körülményekkel is megbirkóznak – úton és terepen egyaránt. A Mercedes-Benz terepjáróira és SUV-modelljeire ugyanis mindig érvényes, hogy ha „G“ van rajta, akkor „G“ van benne is. Valamennyi modern Mercedes-Benz SUV őse, és a GLK névadója – a G-osztály – épp most lép 33. életévébe, és szintén alapos fiatalító kúrán esett át.  

Mercedes-Benz GLK A karakteres GLK-design újrafogalmazása

Dinamikusabb lett a GLK külleme: karosszériája a klasszikus terepjárós elemeket ötvözi az aktuális Mercedes-Benz modellek formanyelvével. éles vonalai, feszített felületei, sima, telt eleje és hátulja jól harmonizálnak a rátermett terepjáró jellemzőivel. Túlnyúlásai rövidek, eleje és szélvédője meredek, tetőoszlopai karcsúk, tetővonala feszes. Mindez nem öncélú, hanem megfelel a kompakt SUV terepjáró előnyeinek. A nehezebb terepek legyőzését például nagy terepszög és szabad magasság teszi lehetővé, míg az átlátható karosszéria és a magas üléspozícióból adódó jó kilátás a mindennapokban is előnyös.

Az újraformált fényszóró alatt valamennyi modell krómkeretbe ágyazott LED tecnhikás nappali menetfényt kapott. A kétlamellás, központi csillagos hűtőmaszk az aktuális személyautó-modellekét követi. A lamellák alapvetően ezüstszínűek, opcióként krómbetéttel kaphatók. A fényszóró újra értelmezi a Mercedesre jellemző designt: az alapmodell reflexiós fényszóróját krómozott elem díszíti a két tükör felett, az Intelligens világítási rendszerhez tartozó bi-xenon fényszóró pedig vetítőegységből, tükörből, LED technikás helyzetjelző sávból és szintén LED-es, fölötte elhelyezett irányjelzőből áll. Oldalnézetből a különlegesen kompakt tetősín tűnik fel.

A hátsó lökhárító a jármű szélességét hangsúlyozza, míg a filigrán lámpák sportosnak mutatják. Feltűnő az áttervezett, választhatóan krómozott „optikai aláfutásgátló” és a szintén krómtól csillogó két kipufogóvég is. A hátsó lámpák látványa és technikája teljesen új, fénydiódái éjjel összetéveszthetetlen képet mutatnak. Szintén LED-es a rendszámtábla-világítás.  
Az újonnan tervezett kerekek átmérője 43,2 cm (17 col), 48,3 cm (19 col) és 50,8 cm (20 col), a felületük fényezett vagy fényesre esztergált. Kapható áramvonalas, 43,2 cm-es (17 col) kerék is.

AMG-sportcsomag a GLK-hoz

Gazdag tartalmú AMG külső sport-csomag áll a sportos eleganciára hangsúlyt helyező GLK-vásárló rendelkezésére. Ilyen az AMG első és hátsó kötény, a két krómlamellás hűtőmaszk, az AMG LED technikás nappali menetfény, az ötküllős, 48,3 cm-es (19") AMG könnyűfém-kerék és a sportos futómű-hangolás.

Mercedes-Benz GLK GLK-belső tér: nagyobb értékhatás, jobb közérzet

Az újjá varázsolt GLK belsejének designja, értékhatása és anyagminősége megfelel a magasabb járműosztályokénak. Teljesen új például a műszerfal: A műszerfalon széria alumínium- vagy opcionális fa-díszítőelemek kaptak helyet. Szembe ötlik az új kerek szellőzők és egyéb díszítőelemek Silver Shadow színe. A kombinált műszeregységben opció a színes kijelző. Hozzájárul a jó közérzeti tényezőhöz a háromküllős sportkormány, az új kárpitszín és ülésdesign is, akárcsak a GLK-hoz első ízben rendelhető indirekt, Ambiente hangulatvilágítás. A hétfokozatú 7G-TRONIC automatával felszerelt modellek kormányánál jól kézre eső DIRECT SELECT előválasztókar található, ezáltal hely szabadul fel a középkonzolon egy precíz kivitelű Silver Shadow keretű, rolós fedelű rakodó rekesznek.  

A típuselőd belső sport-csomagját felértékelték. További összetevő a háromküllős, nappa-bőr bevonatú multifunkciós kormánykerék, a fekete sportülés, ARTICO/mikroszálas DINAMICA huzattal és alpaka-szürke kontrasztvarrással (alternatívája a fekete teljes bőrkárpit, az ajtók középrészének ARTICO műbőr bevonata, átlós díszvarrásokkal, a bőrbevonatú, krómbetétes váltógomb és a szálcsiszolt nemesacél pedálsor).

Jobb szórakoztatás és tájékoztatás

A GLK szériafelszereléséhez tartozik az Audio 20 CD-rádió, a következő funkciókkal:

• Dupla tuner
• TFT kijelző, 14,7 cm (5,8") átlóval
• mp3/wma/aac-kompatibilis CD meghajtó
• USB-csatlakozó, CD borítójának mutatása
• AUX-IN csatlakozó a középső kartámaszban
• Bluetooth®-kihangosító és Audio Streaming
• Telefonbillentyűzet

Mercedes-Benz GLK Különleges adottságaival a GLK online működhet, hangversenyteremmé válhat, és szórakoztatja a hátsó utasokat is: Apple iPad® Fond-Integration Plus a hátsó üléshez – tartozékként teszi lehetővé az iPad® komfortos, ergonomikus és ütközés esetén biztonságos csatlakoztatását. A tartó billenthető és 180 fokkal elfordítható, mindegyik csatlakozása hozzáférhető marad. Közben egy USB-csatlakozó kábellel tölti az akkumulátort.

Központi kijelző a kombinált műszerben, fotó-realisztikus ábrázolással. Becker® MAP PILOT: navigáció, 2D/3D térkép-ábrázolással, kijelzéssel az Audio 20 CD kijelzőjén, kezelés a középső kontrollerrel, útmutatásai a hangszórókból hallatszanak.  

COMAND Online multimédia-rendszer: gyors, keménylemezes navigáció, nagy felbontású 17,8 cm-es színes kijelzővel, Mercedes-Benz alkalmazások ingyenes használatával, internetezés, LINGUATRONIC, hangvezérlés, USB- és AUX-IN csatlakozó a középső kartámaszban, Bluetooth® kihangosítós (SAP-profil) telefon a kartámaszban.

újdonság a GLK-ban a COMAND tévé-vevője digitális adáshoz (DVB-T). Harman Kardon® Logic 7® Surround- hangrendszer, hétcsatornás DSP-erősítővel és kétcsatornás boosterrel, összteljesítmény 510 watt, 12 nagy teljesítményű hangszóró, Dolby Digital 5.1 és DTS.

További cikkek

Az üzemanyagárak emelkedése segíti az elektromos autók terjedését
Toyota Prius Plug-in Hybrid végleges adatok
Az autókban is átveszi az uralmat az okostelefon
Kulcsszavak:
 
Útdíj - Wittinghoff: továbbra is elutasítjuk a kormány terveit Útdíj - Wittinghoff: továbbra is elutasítjuk a kormány terveit Távolsági fuvarozáshoz tervezett hibrid hajtásláncot tesztel a Volvo Trucks a legújabb tanulmányában Távolsági fuvarozáshoz tervezett hibrid hajtásláncot tesztel a Volvo Trucks a legújabb tanulmányában Növelte árbevételét és nyereségét az Airbus-csoport 2014-ben Növelte árbevételét és nyereségét az Airbus-csoport 2014-ben Csökkent a forgalomba helyezett új autók száma márciusban az EU-ban Csökkent a forgalomba helyezett új autók száma márciusban az EU-ban Rekord kiszállítást ért el 2017 első negyedévében a Volkswagen Haszonjárművek Rekord kiszállítást ért el 2017 első negyedévében a Volkswagen Haszonjárművek
 
Megérkezett a valaha gyártott legtakarékosabb Ford

Megérkezett a valaha gyártott legtakarékosabb Ford

2012. március 28.
A Ford Európa megkezdte az új Fiesta ECOnetic Technology, a valaha volt legtaka- rékosabb ...
Részletek
Ford Fiesta ECOneticA Ford Európa megkezdte az új Fiesta ECOnetic Technology, a valaha volt legtakarékosabb és egyben legkisebb CO2-kibocsátású autójának gyártását. Az 1,6 literes Duratorq TDCi dízellel az új Fiesta ECOnetic Technology 3,3 literes fogyasztást és 87g/km CO2 emissziós értéket kínál. Az Európában 2012-ben értékesítendő Fordok fele viseli majd az ECOnetic Technology emblémát, amely azt jelzi, hogy a kategória legjobbjai között vannak takarékosság terén – ez az arány 2013 végig várhatóan kétharmadra növekszik.

A Ford Európa valaha volt legtakarékosabb autója, a Fiesta ECOnetic Technology, amely 3,3 literes fogyasztással és 87 g/km-es CO2-kibocsátással büszkélkedhet, a Ford kölni gyárában készül Németországban. Az autót az 1,6 literes, 95 lóerős és 205 Nm-es nyomaték leadására képes Duratorq TDCi dízelmotor mozgatja; az új modellváltozat három- és ötajtós verzióban lesz elérhető, a piacoktól függő felszereltségi szintekkel.

“A Fiesta máris roppant sikeres Európa-szerte, és az ECOnetic Technology modell remek fogyasztásával és alacsony CO2-kibocsátásával még magasabb szintre helyezi az autót.” - fogalmaz Stephen Odell, a Ford Európa elnök-vezérigazgatója. “Ráadásul a vásárlók biztosak lehetnek bene, hogy ezeket az eredményeket úgy értük el, hogy nem kötöttünk kompromisszumokat a remek vezetési élmény terén, ami a Ford erőssége.”

Az új modellek felvonultatják a Ford ECOnetic Technology fedőmárka új műszaki megoldásait, köztük az Auto-Start-Stop rendszert, az Intelligens Regeneratív Töltést, az Eco üzemmódot és a Fokozatváltásra Figyelmeztető Rendszert. Az ECOnetic modellek előnyös tulajdonságai a motor kalibrálásának és az optimalizált váltó-áttételezésnek is köszönhetőek.

Ford Fiesta ECOneticAz alacsonyabb felfüggesztés, az alsó burkolat, a kerékjárati ívek formája előnyös aerodinamikai tulajdonságokat eredményeznek, míg a különleges profilú gumiabroncsok a gördülési ellenállás csökkentéséhez járulnak hozzá.  Az Európában értékesített Fordok fele viseli majd az ECOnetic Technology emblémát 2012 végéig, amely azt jelzi, hogy kategóriaelsők, vagy az éllovasok között találhatók fogyasztás terén a saját szegmensükben; ez az arány kétharmadra nő 2013 végére. Mindez kifejezi a Ford azon elkötelezettségét, hogy 2006 és 2020 között 30 százalékkal csökkenti járművei CO2 –kibocsátást.  

További cikkek

Louis Chevrolet stílusosan tér vissza La Chaux-de-Fondsba
Visszafogta a termelést az Opel
Az üzemanyagárak emelkedése segíti az elektromos autók terjedését
Kulcsszavak:
 
A BMW Group fennállása eddigi legerősebb júniusát és első félévét zárta A BMW Group fennállása eddigi legerősebb júniusát és első félévét zárta Citroen C1 Swiss&Me tanulmányautó Genfben Citroen C1 Swiss&Me tanulmányautó Genfben SsangYong LIV-2: A koreai gyártó új zászlóshajója SsangYong LIV-2: A koreai gyártó új zászlóshajója A Volvo XC60 a „Világ Év Autója 2018” díj nyertese A Volvo XC60 a „Világ Év Autója 2018” díj nyertese A Volvo Cars új Drive-E hajtásláncai - hatékony vezetési élmény világelső technológiákkal A Volvo Cars új Drive-E hajtásláncai - hatékony vezetési élmény világelső technológiákkal
 
A balatoni komp szombattól tavaszi menetrend szerint közlekedik

A balatoni komp szombattól tavaszi menetrend szerint közlekedik

2012. március 27.
A balatoni komp szombattól a tavaszi menetrend szerint közlekedik Szántód és Tihany ...
Részletek
 A balatoni komp szombattól tavaszi menetrend szerint közlekedikA balatoni komp szombattól a tavaszi menetrend szerint közlekedik Szántód és Tihany között - tájékoztatta Szabó Zsolt, a Balatoni Hajózási Zrt. központi állomásfőnöke az MTI-t kedden.

A komp március 31-től Szántódról 7:00 és 19:00 óra között, Tihanyból 7:30 és 19:30 között, óránként közlekedik.

Szabó Zsolt beszámolója szerint a balatoni komp forgalma az első hónapokban valamivel kedvezőbben alakult, mint az egy évvel korábbi, hasonló időszakban. Szerinte az emelkedő benzinárak miatt jobban megéri komppal átkelni a vízen, mint nagyot kerülni a tó körül.

A hétvége két napja alatt ezer jármű (autó, busz, motor és bicikli), valamint 2400 utas kelt át Szántód és Tihany között. Hétköznap most átlagosan napi 250 jármű és mintegy 500 utas utazik a balatoni komppal.

További cikkek

Louis Chevrolet stílusosan tér vissza La Chaux-de-Fondsba
Az új Citroën DS5 Magyarországra érkezett!
Luxus a felső-középkategóriában
Kulcsszavak:
 
Kártérítést fog követelni a Boeingtől az ANA légitársaság a 787-esek hibái miatt Kártérítést fog követelni a Boeingtől az ANA légitársaság a 787-esek hibái miatt A balatoni komp szombattól tavaszi menetrend szerint közlekedik Uniós támogatással bővítette üzemcsarnokát a Valeo Auto-Electric Magyarország Kft. ŠKODA OCTAVIA RS – Minden idők legerősebb OCTAVIA modellje ŠKODA OCTAVIA RS – Minden idők legerősebb OCTAVIA modellje Rekord távot tett meg az elektromos busz egyetlen töltéssel Rekord távot tett meg az elektromos busz egyetlen töltéssel Drága lehet a javítás az olcsó alkatrészek miatt Drága lehet a javítás az olcsó alkatrészek miatt
 
Budapest Airport: súlyosan érinti az új telekadó a céget

Budapest Airport: súlyosan érinti az új telekadó a céget

2012. március 27.
újabb pénzügyi terheket ró a Budapest Airportra (BA) a telekadó törvény hétfői ...
Részletek
Budapest Airport: súlyosan érinti az új telekadó a cégetújabb pénzügyi terheket ró a Budapest Airportra (BA) a telekadó törvény hétfői parlamenti módosítása, miközben a Malév csődje miatt a budapesti repülőteret üzemeltető vállalat egyébként is a túléléséért küzd - hívja fel a figyelmet a BA keddi, MTI-hez eljuttatott közleményében.

A parlament hétfői ülésén egyetértett a fideszes Riz Levente javaslatával, amely várhatóan egymilliárdos összegű telekadó-fizetésre kötelezné a Liszt Ferenc-repülőtér tulajdonosát. A javaslatot korábban támogatásáról biztosította Kósa Lajos debreceni polgármester is, aki a helyi adókról szóló törvény módosítását kezdeményezte. Ennek kiegészítését indítványozta a XVII. kerület ugyancsak fideszes polgármestere. Előterjesztését 287 igen, 3 nem szavazattal, 61 tartózkodás mellett hagyta jóvá az Országgyűlés; a kormánypártok és a Jobbik támogatta, az LMP és az MSZP ellene szavazott. A törvényt várhatóan egy hét múlva fogadják el.

A BA keddi közleményében hangsúlyozza: rendkívül szigorú takarékossági intézkedéseket vezettek be, befagyasztották 10,5 milliárd forintos idei fejlesztési terveik megvalósítását és kénytelenek elbocsájtani 180 munkavállalót. A cég szerint az új telekadó törvénytervezet további súlyos terheket ró a Budapest Airport vállára.

A közleményben a BA emlékeztet arra, hogy tavaly 675 millió forint (2,4 millió euró) telekadót fizetettek. A parlament által 2011 decemberében elfogadott telekadó törvénymódosítás nyomán a Budapest Airport mintegy 1,6 milliárd forint (5,7 millió euró) telekadót kellett volna, hogy fizessen, ami mintegy 2,4-szeres adóemelés.

Budapest Airport: súlyosan érinti az új telekadó a cégetA hétfőn elfogadott törvénymódosítás rekordnagyságúra 2,25 milliárd forintra (7,9 millió euró) emeli az évente fizetendő adót, ez a tavalyi szint 330 százaléka - emeli ki a cég kifejtve, hogy "miközben az egész magyar légiközlekedés eddigi legsúlyosabb válságát éli és az iparághoz kapcsolódó vállalatok - köztük a Budapest Airport a puszta túlélésükért küzdenek, a telekadó prés további szorítása súlyos károkat okoz".

A nemzeti légitársaság csődje nyomán több ezer munkahely került veszélybe a légiközlekedésben, az idegenforgalomban és a szállodaiparban Magyarországon. Ebben a helyzetben gyors, átgondolt és hatékony lépésekre lenne szükség, nehogy a "Malév-dominó" másokat is maga alá temessen - fűzi hozzá a BA.

További cikkek

Milliárdokat kell fizetnie a Liszt Ferenc-repülőtérnek
Ismét gyárbezárás fenyeget az Opelnél
Szerdán megoldódhat a BKV problémája
Kulcsszavak:
 
Szexuális vonzerő és lóerő Szexuális vonzerő és lóerő Toyota Tacoma TRD Pro 2017 - Nem a tejfeles szájúak autója Toyota Tacoma TRD Pro 2017 - Nem a tejfeles szájúak autója A navigációs rendszerek csúcstechnológiáját mutatja be a BMW Motorrad A navigációs rendszerek csúcstechnológiáját mutatja be a BMW Motorrad Elkészült az első Budapesti CAF villamos Elkészült az első Budapesti CAF villamos A Hyundai és a Kia 360 millió dollárt fizet büntetésként Amerikának kozmetikázott fogyasztási mutatók miatt A Hyundai és a Kia 360 millió dollárt fizet büntetésként Amerikának kozmetikázott fogyasztási mutatók miatt
 

Találatok száma: 11077 Megjelenítve: 10641 - 10650