Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 10830 Megjelenítve: 10801 - 10810
Az új Nissan Pathfinder a 2012-es Detroiti Autókiállításon

Az új Nissan Pathfinder a 2012-es Detroiti Autókiállításon

2012. január 10.
Az új Nissan Pathfinder tanulmányautó - az elkövetkező 2 évben várhatóan megjelenő 20 új vagy ...
Részletek
Nissan PathfinderAz új Nissan Pathfinder tanulmányautó - az elkövetkező 2 évben várhatóan megjelenő 20 új vagy áttervezett modell egyikeként - új formatervi hangsúlyokat vetít előre.

A Nissan „újra feltalálja" a Pathfinder SUV-ot, hogy megnyerje azokat a vevőket, akik kényelmes, innovatív technológiát felvonultató, kedvező üzemanyag-fogyasztású, de a SUV-ok hagyományos tulajdonságaival rendelkező autót keresnek. A Detroiti Autókiállításon bemutatásra kerülő Pathfinder koncepcióautó előre vetíti az új stílust, külsőt és megjelenést, amit a Nissan bevezet ebben a szegmensben, amikor 2012 végén az észak-amerikai kereskedőknél megjelenik az új modell. A Pathfinder, amely a Nissan egyik legismertebb modellje az USA-ban, az első lesz a 20 új vagy áttervezett modell közül, melyeket a Nissan a tervek szerint a következő két évben bevezet ezen a piacon.

"A Nissan manapság nagyon jó helyzetben van. Növekednek az eladások, a márkakereskedők készletén széleskörű választék található 2012-es modellévű Nissan személyautókból, pickupokból és SUV-okból" - mondta Al Satignetti, a Nissan North America Nissan divíziójának alelnöke és vezérigazgatója. "Ez az új Pathfinder koncepcióautó csak a kezdet a Nissan horizontján megjelenő új termékhullámnak.    2012 végére az értékesített darabszám több mint 70%-át teljesen új vagy áttervezett autók teszik ki."  

Pathfinder tanulmányautó: korszerű design, 7 üléses SUV

Az első látásra nyilvánvaló, hogy a megújult Pathfinder megváltoztatja a Nissan márka szerepét. A stílusos negyedik generációs Pathfinder új külseje és kialakítása ideálissá teszi az autót azoknak a kalandkereső vevők számára, akiknek kompromisszumok nélküli többcélúan felhasználható, de SUV-jellegű járműre van szüksége. A Pathfinder tanulmányon végighúzódó jellegzetes vonalvezetés megmutatja, hogy milyen design-arculatúak lesznek a jövő Nissan modelljei. A Pathfinderben rugalmasan alakítható három üléssor hét utasnak ad majd helyet.    

Nissan PathfinderAz új Pathfinder aerodinamikailag kedvező kialakítású karosszériájához finomított működésű V6-os motor és a következő generációjú folyamatosan változó áttételű sebességváltó (CVT) csatlakozik, s ezek révén egyike a piacon található, leggazdaságosabb üzemű 7 üléses járműveknek. Az előzetes becslések szerint a vegyes városi/országúti fogyasztásmérési ciklusban 25%-kal jobbak az adatai, mint a korábbi V6-os változatnak. Azon túlmenően, hogy az útviszonyokhoz igazodó négykerék-hajtásrendszerrel rendelkezik, az új Pathfinder a szegmensben vontatóképességével is versenyképes az élenjárókkal szemben.   

Míg a Detroitban bemutatásra kerülő Pathfinder tanulmányautó bepillantást enged abba, hogy melyek lesznek a sorozatgyártású modell külső formai jegyei, a belső kialakítás és a technológia jellemzőire még várni kell. Biztonsággal kijelenthető azonban, hogy a következő generációs Pathfinder tágas utastere innovatív megoldásokat és a kategória szintjét meghaladó kézi kidolgozást mutat majd fel, mind a három üléssornál kiemelkedően nagy lábtérrel és a harmadik üléssor mögött hatalmas rakodóhellyel. Hamarosan további információk is elérhetőek lesznek az autóról.

Bár a Pathfinder modellnév közös az európai rokonnal, ez az új modell kifejezetten az amerikai piac számára lett kifejlesztve, és a Nissan nem tervezi az európai bevezetését. 

Nissan Pathfinder



















További cikkek  


A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford új-Delhiben
Ismét nyereségesek az amerikai autógyárak
Kulcsszavak:
 
2017-ben is növelte piaci részesedését a Kia Motors 2017-ben is növelte piaci részesedését a Kia Motors Kiderült, ki a legügyesebb csomagoló Kiderült, ki a legügyesebb csomagoló Drágult a gázolaj Drágult a gázolaj Hidrogénnel hajtja az Audi az SUV-ját Hidrogénnel hajtja az Audi az SUV-ját Hivatalosan is megnyitotta kapuit a világ legnagyobb Shell töltőállomása a luxemburgi Berchemben Hivatalosan is megnyitotta kapuit a világ legnagyobb Shell töltőállomása a luxemburgi Berchemben
 
Ismét nyereségesek az amerikai autógyárak

Ismét nyereségesek az amerikai autógyárak

2012. január 10.
Mindhárom nagy amerikai autógyár nyereséges volt tavaly, amire 2004 óta nem volt példa ...
Részletek
General MotorsMindhárom nagy amerikai autógyár nyereséges volt tavaly, amire 2004 óta nem volt példa - közölte a CNN Money, elébe vágva az érintett cégek hamarosan nyilvánosságra hozandó éves mérlegbeszámolójának.

A General Motors várhatóan 26 százalékos profitnövekedésről fog beszámolni. A cég 2011-es nyeresége összesen 6,1 milliárd dollár volt. A Ford profitja a 2010-es 6,6 milliárdról mintegy 7 milliárdra emelkedett, ami vállalat a legjobb teljesítménye 1999 óta. Az egy évvel korábban még veszteséges Chrysler most szintén kijött a gödörből.


Az amerikai autópiaci előrejelzések derűlátóak. Amíg 2011-ben 12,8 új gépjárművet értékesítettek, addig az eladások száma az idén várhatóan 13,5 és 14 millió között lesz, jövőre és 2015-ben pedig már a 15 milliós határt fogja ostromolni.

Az Egyesült államokban 1999 és 2007 között évi 16-17 millió autót adtak el, de a felhajtó erő, akárcsak a szintén buboréknak bizonyult ingatlanpiacon, itt is az olcsó hitel volt. Az amerikai autóiparban 2014-ig 170 ezer új állás jön majd létre. 2009-ben a GM és a Chrysler csődvédelemre és jelentős szövetségi mentőcsomagra szorult, a Ford pedig a még a válság előtt felvett hitelből élt.

Ford





















További cikkek


Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford új-Delhiben
Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók
Kulcsszavak:
 
A 2016-os Genfi Autószalonon mutatkozik be a Toyota Proace A 2016-os Genfi Autószalonon mutatkozik be a Toyota Proace Ismét nyereségesek az amerikai autógyárak Forgalomba állt az első felújított MAN trolibusz Budapesten Ismét nyereségesek az amerikai autógyárak A Peugeot a 13. „Rallyes des Princesses” hivatalos partnere 2012-ben 2017-es Genfi Autószalon: Lendületbe a Citroën 2017-es Genfi Autószalon: Lendületbe a Citroën A Nissan rekordszámú értékesítésével az első számú ázsiai márka Európában A Nissan rekordszámú értékesítésével az első számú ázsiai márka Európában
 
Limitált kiadás - Peugeot 208 Ice Velvet

Limitált kiadás - Peugeot 208 Ice Velvet

2012. január 10.
Az örömautók építésében hagyomá- nyosan erős Peugeot bemutatja a 208 limitált kiadását ...
Részletek
Peugeot 208 Ice Velvet Az örömautók építésében hagyományosan erős Peugeot bemutatja a 208 limitált kiadását, exkluzív fényezéssel és erős személyiséggel.

Mindössze 650 darabot hoznak forgalomba 18 európai országban, ebből 208 jut Franciaországnak. A 208 Ice Velvet lehetőséget nyújt a vevőknek, hogy egyedi, exkluzív háromajtós 208-at birtokoljanak. A limitált kiadás mától foglalható le a márka honlapján.

A külön e kiadás részére kifejlesztett bársonyos fényezés adta az exkluzív 208 nevét: az Ice Velvet jelentése magyarul Jég Bársony. Jellemzője még az egyedi, gazdag felszereltség, amely kihangsúlyozza az érzékekre ható és modern megjelenését.

A technikát és az érzékiséget finoman ötvöző fenséges Ice Velvet fényezésen mintha szikrák sziporkáznának, azonnal tetszést arat. A 208 természetes sajátosságait, a könnyedséget és a mozgékonyságot, a kifinomultságot és az energiát remekül juttatja érvényre az Ice Velvet újszerű fényezésének csillogása.

Ez a festés tökéletesen illik a karosszéria krómdíszítéseihez (hűtőmaszk, ködlámpa, panoráma üvegtető és tükörházak sötét krómozással, kipufogóvég és ablakkeretek világos krómozása) és a 17 colos szürke könnyűfém kerekekhez, nem kevésbé ahhoz az innovatív és káprázatos jelleghez, amely újrafogalmazza a márka jellegzetességét, a macskaszerű küllemet.

Peugeot 208 Ice Velvet Még jobban megkülönbözteti a 208 Ice Velvet modellt a gazdag felszerelés: van benne nagy érintőképernyő, műholdas navigáció, statikus kanyarfény, fénydiódás nappali világítás, automatikus klíma, panoráma üvegtető kék szegélyvilágítással, sportülés, valamint természetesen Stop&Start az 1.6 e-HDi dízelmotorhoz, szóval mindenféle friss műszaki újdonság.

A Peugeot Techno TEP kárpitozást díszvarrás és a legfinomabb bőrrel borított kormánykerék egészíti ki. A 208 Ice Velvet hajtását, országtól függően, manuális ötfokozatú sebességváltóhoz kapcsolódó 1.6 VTi 120 benzinmotorral, illetve selyemfényűre krómozott váltógombbal kapcsolható, hatfokozatú váltóval kiegészített 1.6 e-HDi 115 dízelre bízták.

További cikkek

Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford új-Delhiben
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek
Kulcsszavak:
 
Az Audi A3 limuzin − az Audi egy új piaci szegmensben jelenik meg Az Audi A3 limuzin − az Audi egy új piaci szegmensben jelenik meg Avantgárd és kifinomult az új Citroen DS5 Avantgárd és kifinomult az új Citroen DS5 Limitált kiadás - Peugeot 208 Ice Velvet Az Audi új S-modell Májusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Májusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Nőtt a francia Alstom nyeresége az év első felében Nőtt a francia Alstom nyeresége az év első felében
 
Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak

Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak

2012. január 09.
Bruttó 10-10 forinttal emeli a 95-ös benzin, illetve a gázolaj literenkénti nagy- kereskedelmi árát ...
Részletek
Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Bruttó 10-10 forinttal emeli a 95-ös benzin, illetve a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt., ezzel mindkét üzemanyag ára új történelmi csúcsot ér el.

Elemzők szerint a magas üzemanyagárakra egész évben fel kell készülni, míg szakmai érdekképviseletek arra hívták fel a figyelmet, hogy a drágulás miatt a fuvarozók előbb-utóbb a fuvardíj emelésére kényszerülnek.
A szerdai emeléssel a benzin átlagára 422-424 forintra, a gázolajé pedig 443 forintra nő. Az elemzők szerint az e heti áremelés legfőbb oka az, hogy a forint az utóbbi időben jelentősen gyengült a dollárhoz képest.

Az üzemanyagok az újév első napján a 2 százalékpontos áfa-emelés miatt drágultak: a forgalmi adó 25-ről 27-százalékra növelése 6, illetve 7 forinttal emelte a 95-ös benzin és a gázolaj átlagárát a számítások szerint. A Mol Nyrt. a múlt héten 6-6 forinttal emelte a benzin és a gázolaj literenkénti árát. Tavaly január elején a benzin átlagára 360-361 forint, a gázolajé pedig 351 forint volt.

Az üzemanyagok jövedéki adójának, és áfájának növelése mellett, beszámítva a szerdától érvényes áremelést, a januári 12 havi infláció 5,2 százalékra ugorhat fel a tavaly decemberre várható 4,2 százalékról - mondta Jobbágy Sándor az MTI-nek. A CIB Bank elemzője hozzátette, hogy a két héttel korábbihoz képest a forint árfolyama 5,3 százalékkal gyengült, ami nagymértékben befolyásolta az üzemanyagárak drágulását.
Jobbágy Sándor úgy véli, hogy a magas üzemanyagárakra egész évben fel kell készülni, mivel az euró/forint árfolyamban jelentős forinterősödésre nem lehet számítani, ráadásul az olajárak a geopolitikai bizonytalanság miatt felfelé mutató kockázatot jelentenek. Ugyanakkor a hazai inflációt a korlátos kereslet tarthatja kordában, legalábbis azokban az ágazatokban, ahol éles a verseny. Mindezt figyelembe véve 5 százalék körüli átlagos inflációt prognosztizál a CIB 2012-re  - tette hozzá.

Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Az üzemanyagok közvetlen súlya az inflációs kosárban 5 százalék, a közvetett hatás nyilván ennél nagyobb, és számításba kell venni a januári inflációnál, hogy a KSH január 20-án zárja le az árfigyelést, így a mostani áremelés 40 százaléka "lóg bele a januári inflációba" - magyarázta Forián Szabó Gergely. A Pioneer Alapkezelő Zrt. befektetési igazgatója 5,1 százalékos januári inflációt vár az általa becsült decemberi 4,3 százalék után.     Mindkét elemző emlékeztetett arra, hogy 2011. januárban az infláció havi emelkedése 0,7 százalék volt, a 12 havi pedig 4,0 százalék, mivel ekkor estek ki a bázisból a korábbi jövedéki adóemelések, s nagyrészt ezzel magyarázható, hogy 2010 decemberében még 4,7 százalékos év/éves inflációt jelzett a KSH.

Iparági elemzők szerint az alapanyagok drágulása és a forint gyengülése akár a 10 forintos emelést meghaladó drágulást is indokoltak volna. A Brent típusú kőolaj jegyzésára 3,9 százalékkal nőtt az ellátást érintő bizonytalanság miatt, amelynek oka az Irán körüli fokozódó feszültségek, valamint az iráni olajkivitellel szembeni esetleges európai embargó növekvő kockázata. A motorbenzin jegyzésára 3,5 százalékkal nőtt, egyebek között az európai Petroplus finomító-csoport pénzügyi zavara miatt, ami a vállalat finomítói kapacitásainak jelentős mértékű csökkenésével járt, szűkösebbé téve a termék piacát. A motorikus gázolaj jegyzésára 4,6 százalékkal emelkedett, a lecsökkent európai finomítói kapacitások, valamint az alacsony európai készletszintek miatt. Ehhez járul még, hogy a forint árfolyama az IMF tárgyalások körüli bizonytalanság miatt 5,3 százalékkal gyengült a dollárral szemben - mondták elemzők.

Szakmai érdekképviseletek szerint az üzemanyagárak emelkedése miatt a fuvarozók előbb-utóbb a fuvardíj emelésére kényszerülnek, mivel már felhasználták tartalékaikat, és nem maradt további mozgásterük.

Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Karmos Gábor, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete (MKFE) főtitkára az MTI érdeklődésére elmondta: a vállalkozók már minden tartalékot felhasználtak, például bevezették az üzemanyag-megtakarítási ösztönzőket a gépjárművezetőknek és fuvarszervezéssel  jelentősen csökkentették az "üres futások" arányát.
Kifejtette: számításuk szerint az elmúlt másfél évben 35 százalékkal emelkedett az üzemanyag ára, ami 12-15 százalékos összköltség-növekedést eredményezett a vállalkozásoknál azzal számolva, hogy a fuvarozói költségben 40 százalékot tesz ki az üzemanyag ára.

Az MKFE számítása szerint 1 százalékos gázolajár-növekedés minimálisan 0,4 százalékos fuvardíj-emelkedést tenne  szükségessé, a mostani gázolajár-növekedés 1,2 százalékos fuvardíj-növelést indokolna, de félő, hogy az iráni konfliktus miatt nincs vége a folyamatnak, és további üzemanyagár-emelkedés várható - tette hozzá a főtitkár.

Nagy kérdés, hogy a fuvardíj-növekedést a jelenlegi piaci viszonyok között a fuvarozók hogyan tudják elfogadtatni a megbízókkal - mondta Karmos Gábor. Az adótartalom tekintetében a közúti közlekedési szolgáltatók viszonylag jó helyzetben vannak, mert áfa-visszaigénylők, ezen kívül a kereskedelmi gázolaj jövedéki adójából az európai uniós lehetőségek maximális kihasználása mellett 17 forintot igényelhetnek vissza a 7,5 tonna feletti járművek és az autóbuszok esetében, továbbá az MKFE a Mollal kötött szerződése alapján kétszámjegyű kedvezményt biztosít az üzemanyagkártyával tankolóknak - fejtette ki Karmos Gábor.

Dittel Gábor, a Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete (NIT Hungary) ügyvezető titkára szerint sincs más lehetőség, mint a fuvardíjban érvényesíteni az üzemanyagár-emelést. A fuvardíj-növekedés pedig két hónapon belül minden olyan árban megjelenik majd, amelyhez kapcsolódik a közúti szállítási költsége - mondta a NIT Hungary titkára.

A fuvarozói ipartestület számítása szerint 10 forint üzemanyagár-emelésnél 2-3 százalékos fuvardíj-emelésre lenne szükség.

További cikkek

Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford új-Delhiben
Kulcsszavak:
 
Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Franciaországban megkezdődik a Yaris Hybrid gyártása Hétfő reggel 6 órától közlekedési korlátozás lép életbe a fővárosban Hétfő reggel 6 órától közlekedési korlátozás lép életbe a fővárosban Tizenöt éves a Porsche Hungaria használt autós üzletága, a Das WeltAuto Tizenöt éves a Porsche Hungaria használt autós üzletága, a Das WeltAuto Szuperolcsó autót fejleszt a Volkswagen Szuperolcsó autót fejleszt a Volkswagen Frankfurtban az új Volkswagen Golf Sportsvan Frankfurtban az új Volkswagen Golf Sportsvan
 
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben

Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben

2012. január 09.
A teljesen új Ford EcoSport egy aero- dinamikailag tökéletesen formázott, a mai divatnak megfelelő ...
Részletek
Ford EcoSportA teljesen új Ford EcoSport egy aerodinamikailag tökéletesen formázott, a mai divatnak megfelelő, friss megjelenésű, jól felismerhető SUV-dizájnelemekkel (merész kiállás, magas üléspozíció, hátul elhelyezett pótkerék) kialakított modell.

A Ford új globális formanyelvének megfelelően a vadonatúj EcoSport büszkén viseli a magasra helyezett hűtőmaszkot, egyedi formájáról pedig messziről látszik, hogy az üzemanyag-takarékosság szempontjai alapján tervezték. A robosztus és bizalmat ébresztő EcoSport kalandvágyat és egyedi vonzerőt sugároz.

A strapabíró és megbízható kiállás és a barátságos, kalandvágyó hangulat ötvözése a titka az Egy Ford egységes piacpolitikája alapján tervezett legújabb terméknek, az egyedi és teljesen új  EcoSport SUV-nak.  Az új EcoSport az indiai új-Delhiben tartott Auto Expo alkalmával mutatkozott be a nagyközönségnek. A Ford legújabb, élvezetesen vezethető, szabadságvágyat ébresztő, kompakt és agilis, tekintélyt parancsoló külsejű világmodellje izgalmas alternatívát kínál a kompakt méretosztály híveinek.  Az új modell közel 100 piacon jelenik majd meg. Nagyobb járműveket idéző, tekintélyt parancsoló külseje, kemény karaktere és erőteljes kiállása ellenére az EcoSport sokkal inkább barátságos, mintsem agresszív SUV. Az új EcoSport modern külseje bizalmat ébreszt, s a maga intelligens és modern csomagolásában kifinomultsággal ötvözi a kalandvágyat. Formatervén egyértelműen felismerhetőek a SUV-okra jellemző elemek, mint például a határozott kiállás, magas üléspozíció és a hátsó ajtóra helyezett pótkerék.

Ford EcoSport„Az EcoSportnak robosztus külseje azt sugallja, hogy ’én is tudok a nagyfiúkkal játszani’.” – magyarázza J. Mays, a Ford dizájnért felelős csoportszintű alelnöke. „Ez az autó bennünk is felébreszti a játszani vágyást. Barátságos és könnyedén beilleszkedő – és ez az egyedi keverék a titkos recept. Az EcoSport tökéletesen megállja a helyét a zsúfolt nagyvárosok utcáin, miközben arra ösztönzi a vezetőjét, hogy törjön ki a városból, és kalandozzon egy kicsit.”





Az EcoSport „lábnyoma” éppen elég kicsi ahhoz, hogy elvegyüljön a nagyvárosban, de éppen elég nagy és erőteljes ahhoz, hogy a dűlőutakon vagy a hegyekben is megbízható társ legyen.

Világhódítónak tervezve

A Ford hisz abban, hogy a különböző értékek kombinációja olyan csábítóvá teheti a járművet az új feltörekvő piacokon (például Indiában és Brazíliában), hogy a modell megismételheti a 2003-ban bemutatott első generáció dél-amerikai sikersorozatát.

Az új EcoSport modern karosszériáját a Ford új globális formanyelvének megfelelően formázták, s az aerodinamikai tervezés során kiemelkedő figyelmet fordítottak az üzemanyag-takarékosságra. Motortere rövid és lejtős, profilja jól felismerhető. A jármű egy kompakt autó agilis és praktikus tulajdonságait egyesíti a magas felépítési móddal és üléspozícióval, illetve a robosztus kisugárzást erősítő karosszéria-burkolatokkal. A széles motorháztető szinte észrevétlenül simul bele a szépen formázott karosszériába, meggyőző dinamizmust sugározva. A kifinomult formanyelv visszafogott erőt és a mozgás energiáját árasztja magából. A modern, ferde fényszók és a magasra helyezett, trapéz alakú hűtőmaszk büszke és egyértelműen Fordos arcot kölcsönöznek a járműnek. A szélvédő meredek dőlésszögű, a rejtett B-oszlopoknak köszönhetően pedig az oldalsó üvegek egyetlen elegáns felületbe folynak össze, meggyőzően tiszta, modern profilt alkotva azzal a formával, amelyet a szélcsatornában formáztunk a takarékosság jegyében.

Ford EcoSportAz autó hátuljának jellegzetessége a nagyméretű hátsó ablak, amely a jól felismerhető lámpákig ér.  Jellegzetes megoldás az oldalirányba nyíló ajtóra helyezett pótkerék, ami az autó praktikus mivoltát és a járt utak elhagyására ösztönző szellemiségét tükrözi.  A vadonatúj Ford EcoSport tervezése során elsődleges szempont volt a belső tér dizájnja; erről a következő hónapok során teszünk majd közzé további részleteket.  Mays szerint a vásárlók számíthatnak rá, hogy az autó utasterének kialakítása is ugyanolyan magas színvonalú, jó minőségű és jó zajszigetelésű lesz, mint amilyen a Ford új globális üzletpolitikájának szellemében mostanában bemutatott járművekre jellemző.

„Ennek a vadonatúj autónak olyan meggyőző a külső formaterve, és olyannyira jól megkülönböztethető a többi SUV-tól, hogy a vásárlók érthetően komoly elvárásokat támaszthatnak a belső formavilággal kapcsolatban is.” – fejti ki Mays. “Amikor bemutatjuk az új EcoSport belső terét, kiderül majd, hogy az éppen olyan jól tervezett és mély benyomást keltő, mint amilyen az autó külseje. A beltér az EcoSport csábító szellemiségének nagyon fontos eleme.”

Az Egy Ford első globális termék-dizájnja Dél-Amerikából

A vadonatúj Ford EcoSport az első olyan termék, amelyet egy globális csapat dolgozott ki Dél-Amerikában; ez érzékletesen jelzi a régió növekvő fontosságát a Ford termékfejlesztési világstratégiájában. A szikra, amelyből az EcoSport ötlete kipattant,  Brazíliában lobbant lángra – ez a kompakt autók által uralt terület a világ legfontosabb fejlődő piacai közé tartozik. A formatervezési központ Camaçariban működik, és ma már szerves része a Ford dizájnstúdió-világhálózatának, amely összehangoltan fejleszti az új globális termékeket.

Ford EcoSport„Az EcoSport hűen fejezi ki azt a törekvésünket, hogy világszerte tervező stúdiókat működtessünk, ahol globális termékeket alkotunk.” – avat be Mays. “A stúdiók együttműködése során már bebizonyosodott, hogy bárhol is található maga a stúdió, mindig remek formatervvel rukkolhatunk elő. Az a tény pedig, hogy olyan dizájnerekkel dolgozunk, akik egy fejlődő, kompakt-autók által dominált piacon élnek, nyilvánvalóan nagyban hozzájárul ahhoz, hogy olyan különlegesen kiemelkedő új termékeket fejleszthessünk ki, mint az EcoSport.”


További cikkek


Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t
Kulcsszavak:
 
Bemutatjuk a Ford tisztán elektromos hajtású autóját, ami 30 perc alatt feltölthető Bemutatjuk a Ford tisztán elektromos hajtású autóját, ami 30 perc alatt feltölthető Tarlós: a 4-es metró átadása jogi kérdéseken múlik Tarlós: a 4-es metró átadása jogi kérdéseken múlik Az Alfa Romeo standjának első számú szupersztárja az új Giulia Quadrifoglio Az Alfa Romeo standjának első számú szupersztárja az új Giulia Quadrifoglio Útdíj - Tábla nélkül is fizetni kell az autópályákon és autóutakon Útdíj - Tábla nélkül is fizetni kell az autópályákon és autóutakon E-útdíj - Átadták az ellenőrző egységeket E-útdíj - Átadták az ellenőrző egységeket
 
Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t

Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t

2012. január 09.
A Renault csoporthoz tartozó Dacia már meghódította a világ jelentős részét.
Részletek
Dacia LodgyA Renault csoporthoz tartozó Dacia már meghódította a világ jelentős részét.
A hazainak számító francia, illetve román piacon ez nem is volt kétséges, hiszen a válságidőszakban érkező rendkívül kedvező áru, és mellette igen racionálisan megtervezett modellcsalád tagjai, megbízhatóságukkal és alacsony üzemeltetési költségeikkel ellentételezték a manapság sokak szemében fölöslegesnek számító luxust. 

 A nagy meglepetést azonban a világ egyik legnehezebb piacán elért sikerek jelentették. A németországi autóvásárlók közül sokan felfigyeltek az egyszerű, de elnyűhetetlen műszaki tartalommal bíró, tágas és praktikus modellekre. Az első bátor vevők, jelentették a legjobb cégért, hiszen a nagyjából zéró szervizigényű olcsó autók, magasan túlteljesítették az elvárásokat. A Logan kombi változata és a Sandero sikerei, jó alapot jelentettek, a kemény feltételek mellett is teljesíteni képes szabadidő terepjáró bevezetéséhez. A Duster pillanatok alatt várólistás lett, hiszen nem volt ritka, hogy fél évvel a megrendelés után tudta csak teljesíteni a teljes kapacitással dolgozó gyár a megrendeléseket, és most itt az új Dacia csodafegyver, az egyterűek szegmensében támadó – akár hét személyesként is elérhető – Lodgy!

A Dusternél már bevált módszerrel ismertették meg az új modell nevét a gyár marketing felelősei a világgal, hiszen egyterű ide, vagy oda, jégre tolták a Lodgyt is, és a Trophe Andros jégversenyre harcias külsőt öltve mutathatta meg nem mindennapi képességeit. így a világ már képbe került, sőt az újdonság jónéhány győzelemmel a tarsolyában indulhat harcba, a valós piacok meghódításáért is.

Dacia LodgyA harcias versenyautóból, várhatóan a Genfi Autószalon standján is lesz kiállított darab, de ott már az utcai változat jóval lágyabb, és barátságosabb formái uralják majd a kiállítási területet. A 4.5 méteres hosszúság, még bőven belefér a városi autózás kereteibe, de a racionális építési módnak köszönhetően, kimondottan tágas belső térben, akár hét személy is kényelmesen utazhat. A Jól ismert és bevált műszaki megoldások alkalmazásának köszönhetően, feltehetőleg ez a modell is rövidesen felverekszi magát a népszerűségi listák csúcsára. Az autóba, eddigi információink alapján, a már jól ismert és bevált 1.5 literes dízel és az 1.6-os benzines változat kerül beépítésre, de az sem kizárt, hogy már a bevezetéshez is megkapja majd a Renault új fejlesztésű – rendkívül takarékos és környezetbarát - erőforrásainak valamelyikét. Az autó alapjait  -  a platformot, és a futóművet tekintve  -  a már eddig is ismert modellek képezik.

A 2004-ben, mikor válságról még szó sem volt, egy a harmadik világ, és a volt keleti blokk néhány országa számára kitalált - a Clio alapjaira támaszkodó és Logan névre keresztelt - Dacia modellel, indították el a teljesen új „smart buy” üzleti filozófiát. Az eredeti koncepció alapján, a Dacia nem is jelent volna meg az európai piacokon, de a kialakult gazdasági helyzet, és az ehhez igazodó vásárlói igények ezt a döntést hihetetlen tempóban változtatták meg. Az olcsó, de teljes értékű és megbízható népautót a Renault, a volt keleti blokk egyik legtrehányabbul összetákolt autóival büszkélkedő Dacia feltámasztásával és rendbetételével alkotta meg. Akkor, még senki nem is gondolta volna, hogy ilyen sikertörténet lesz belőle.

Dacia DusterMagyarországon, még ma is  - bár most már méltánytalanul - rosszul cseng a Dacia név, amin az előbb már említett Duster sokat javított, de vélhetően, ennek az új, most piacra lépő egyterűnek a megjelenése, nálunk is meghozza majd a teljes áttörést.  

Ennek a figyelemre méltó márkának a modellpalettája ezzel a most megjelenő egyterűvel már majdnem teljesnek mondható, csak azt kell kivárnunk, hogy mikor érkezik egy gazdaságos, elérhető árú Dacia sportkocsi is, idegbajba kergetve az ellenfeleket.

További cikkek

Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Itt a Kia első sorozatgyártású, tisztán elektromos hajtású autója
Kulcsszavak:
 
Harminc-negyven métert jelenthet fékezéskor a téli gumi Harminc-negyven métert jelenthet fékezéskor a téli gumi Sikeres első félévet zárt a Kia szlovákiai gyára Sikeres első félévet zárt a Kia szlovákiai gyára Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t Az Infiniti és a Magna teljes körű jármű összeszerelési megállapodást írt alá Megérkezett Európába a Clarity Fuel Cell Megérkezett Európába a Clarity Fuel Cell A Seat 20V20 elnyerte el a legjobb koncepcióautó Design díját A Seat 20V20 elnyerte el a legjobb koncepcióautó Design díját
 
Az NNG és a Pioneer AppRadio új távlatokat nyit a mobilintegráció területén

Az NNG és a Pioneer AppRadio új távlatokat nyit a mobilintegráció területén

2012. január 09.
Az NNG bemutatta új, innovatív, iPhone-alapú navigációs alkalmazását a Pioneer díjnyertes AppRadio ...
Részletek
NNGAz NNG bemutatta új, innovatív, iPhone-alapú navigációs alkalmazását a Pioneer díjnyertes AppRadio készülékéhez. Az iGO My way szoftvermotoron futó alkalmazás nem csak fedélzeti navigációt kínál, hanem egyesíti magában a mobil- és a beépített funkciók előnyeit is.

Már megvásárolható az App Store-ban a Pioneer és az NNG Kft. közösen kifejlesztett, iPhone-alapú navigációs alkalmazása, amely a Pioneer AppRadio készülékével kompatibilis navigációs megoldást kínál Európában, Ausztráliában és új-Zélandon.  Az NNG által kialakított, iGO My way szoftvermotorra épülő, testreszabott, az AppRadio információs-szórakoztató egységhez kapcsolódó navigációs alkalmazás és felhasználói felület Navgate Drive néven áll az iPhone- és az AppRadio-tulajdonosok rendelkezésére.

Az AppRadio az iparág széles körű elismerésében részesült az iPhone funkcióinak autós környezetbe történő átemeléséért, amellyel új irányzatot teremtett az autóiparban, és elnyerte a rangos Eisa-díjat is. Az új, integrálható technológia a beépített multimédia-rendszerek valamennyi előnyével rendelkezik – nagyméretű kijelző, könnyű használat és optimális elhelyezkedés a figyelem elvonásának csökkentése érdekében –, miközben az össszes alkalmazás az autón kívül, a felhasználó iPhone készülékén is használható. Az okostelefon és a Pioneer fejegység közötti kapcsolatot kábel-összeköttetés és az ingyenes AppRadio iOS alkalmazás biztosítja.

NNGAz iGO My way szoftvermotorra épülő navigációs alkalmazás magába foglalja a Pioneer Advanced App Mode szoftverfejlesztő készletét is. Ez lehetővé teszi a Pioneer számára, hogy az AppRadio szolgáltatásait olyan felhasználóbarát és funkciókban gazdag navigációval egészítse ki, amely teljes mértékben illeszkedik a Pioneer termékek megjelenéséhez. Az NNG stabil és megbízható szoftvermotorján futó alkalmazás egyesíti magában a mobil- és a beépített funkciók előnyeit,  mint például a személyre szabott okostelefon-beállításokat, az adatkapcsolatot igénylő szolgáltatásokat (pl. a Google helyi keresés funkciója, valós idejű közlekedési információk),  a nagy felbontású, 3D-s navigációt, a zöld útvonal tervezését is lehetővé tévő alternatív útvonalakat, valamint a továbbfejlesztett hangnavigáció (TTS) révén az autó hangrendszerén keresztül elhangzó részletes instrukciókat és útvonalösszegzéseket.












További cikkek

Kétmillió turbófeltöltőt gyártott Oroszlányban a BorgWarner
Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek
Kulcsszavak:
 
Új technológiákkal érkezik a továbbfejlesztett Ford S-MAX és Ford Galaxy Új technológiákkal érkezik a továbbfejlesztett Ford S-MAX és Ford Galaxy Új autóbuszok szállítják az utasokat szombattól a fővárosba több budaörsi és törökbálinti járaton is Új autóbuszok szállítják az utasokat szombattól a fővárosba több budaörsi és törökbálinti járaton is Magyar gyártású tűzoltóautókat adtak át Magyar gyártású tűzoltóautókat adtak át A Continental szponzorálja az új elektromos off-road autóversenyt A Continental szponzorálja az új elektromos off-road autóversenyt A SEAT Leon Eurocup csapatai tesztelték a Leon Cup Racer versenyautót A SEAT Leon Eurocup csapatai tesztelték a Leon Cup Racer versenyautót
 
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek

A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek

2012. január 09.
A stuttgarti székhelyű Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG világ- premierrel kezdi a 2012-es évet: a Detroitban megrendezésre kerülő ...
Részletek
PorscheA stuttgarti székhelyű Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG világpremierrel kezdi a 2012-es évet: a Detroitban megrendezésre kerülő észak-Amerikai Nemzetközi Autószalonon (január 9.-22.) a sportautó-gyártó először mutatja be az új 911 kabrió verzióját.

A világ egyik legnagyobb autókiállításaként a Detroiti Autószalon tradicionálisan az újév bevezetőjét jelenti. Az autók fővárosában megrendezett kiállítás jelentős nemzetközi piactér, trend- és véleménybörze, amely észak-Amerikában különösen nagy jelentőséggel bír.

„A Porsche számára az USA továbbra is fontos piac, jó növekedési potenciállal”, mondta Bernhard Maier, a Porsche AG kereskedelmi- és marketingigazgatója. „Detroitot tudatosan választottuk az új 911 kabriók világpremierjéhez, mivel az Amerikai Egyesült államok messze a legnagyobb piac a 911 Cabriolet esetében.” A sportautó-klasszikus kupé variánsai 2012 februárjától, a kabrió kiadások néhány hónappal később lesznek elérhetőek az USA területén, és új impulzusokról gondoskodnak.

A 2011-es évben az USA-beli Porsche kereskedők összesen 29.023 Cayenne, Panamera, 911, Boxster és Cayman modellt szállítottak ki az amerikai vásárlókhoz, ami 14,6 százalékkal több, mint az előző év hasonló adata. 2011 legsikeresebb modellje a Cayenne volt a maga 12.978 darabos eladásával (+55,6 %). Röviddel a modellváltás előtt a Porsche a 911 eladásait ráadásként még 4,9 százalékkal, 6.016 járműre fokozta. Az újévben a zuffenhauseniek az Egyesült államokban több mint 30.000-es darabszámú kereslettel számolnak.

PorscheHogy ezt elérje, a sportautó-gyártó számtalan új modellt küld versenybe az Egyesült államokba: az új 911 premierjét még az év elején a 430 lóerős Panamera GTS kíséri. Később követi őket a Cayenne Diesel, az USA első öngyulladós Porsche modelljeként. Ráadásul 2013-ban érkezik a Cajun névre hallgató kis SUV.

„Egy új atlantai (Georgia állam) központ felépítése hangsúlyosan alátámasztja növekedés ambíciónkat a régióban”, mondta Bernhard Maier. Az atlantai nemzetközi repülőtér melletti komplexum a modern, energiatakarékos irodákban dolgozó körülbelül 400 dolgozó ellátása mellett technikai szolgáltatásokat is végez, illetve egy tréning-központot és egy versenypályát is magában foglal, ahol az ügyfelek a Porsche gépjárműveinek kiemelkedő menettulajdonságát megtapasztalhatják.

Az új Egyesült államokbeli központ - ahol első ízben kerülnek összeszervezésre az adminisztrációs munkák, a tréning-, értékesítési- és pénzügyi szolgáltatások – várhatóan a 2013-as év második felében készül el. A Porsche Cars észak-Amerika immár 13 éve Atlantában székel. Ennek következtében a Porsche egy második ügyfél-tesztközpont felépítését tervezi a kaliforniai Carsonban, a Los Angeles-i és a Long Beach-i repülőterek között. Az atlantai központ, valamint a carsoni tesztpálya felépítésébe a Porsche több mint 100 millió amerikai dollárt invesztál.

Porsche


















További cikkek


Kína nem támogatja külföldiek új autógyártó beruházásait
A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROëN DS3 Ultra Prestige
Az új Ford Focus Electric fantasztikus eredményekkel mutatkozik be
Kulcsszavak:
 
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek A Jaguar Land Rover a Párizsi Autószalonon ünnepli James Bond 50. születésnapját A világ első automatizált gumiabroncs-tesztpályája A világ első automatizált gumiabroncs-tesztpályája A Fiesta ST rendelések minden várakozást felülmúlnak A Fiesta ST rendelések minden várakozást felülmúlnak Havas utak, lassuló közlekedés országszerte Havas utak, lassuló közlekedés országszerte Progresszív, új formatervvel érkezik a Kia globális bestsellere Progresszív, új formatervvel érkezik a Kia globális bestsellere
 
Gazdára talált a Nissan NV200 nyereményautó

Gazdára talált a Nissan NV200 nyereményautó

2012. január 06.
A praktikus kis- teherautónak nagy hasznát veszi új tulajdonosa a vállalkozásá- ban.
Részletek
Nissan NV200A Nissan NV200 típusú kisteherautót Erdős Zoltán tényői vállalkozó a METRO Kereskedelmi Kft. autós nyereményjátékán nyerte, Fine Food és Fine Dreaming sajátmárkás termékek vásárlásával.

A Nissan haszongépjárműnek jó hasznát veszi majd a nyertes: élelmiszer-kereskedőként ugyanis nagy szüksége van egy könnyen pakolható, nagy rakterű, mégis takarékosan üzemeltethető kis-áruszállítóra.




„E sikeres promóció kulcsa az volt, hogy az NV200 kisteherautónk tökéletesen passzol a METRO kisvállalkozói ügyfélkörének tevékenységébe. örömünkre szolgál, hogy az autó olyan kezekbe került, ahol a mindennapokban bizonyíthatja rátermettségét" - mondta a nyereményautó átadásán Szabó Csaba, a Nissan Sales CEE Kft. magyarországi divíziójának igazgatója.

A októberi időszakban futó akció keretében mind a 13 hazai METRO áruháznál találkozhattak a vásárlók a NISSAN NV200 kisteherautóval. A hétvégi márkakereskedői kitelepülések alkalmával az érdeklődők kívül-belül alaposan megvizsgálhatták a praktikus járművet, és akár próbakört is tehettek a felvonultatott tesztautókkal.
Nissan NV200



















További cikkek


Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Kína nem támogatja külföldiek új autógyártó beruházásait

Kulcsszavak:
 
Suzuki Vitarát kaptak az Esztergomi tűzoltók Suzuki Vitarát kaptak az Esztergomi tűzoltók Olimpiai partner lett a Toyota Olimpiai partner lett a Toyota Jóval kevesebb elektromos autót vennének az emberek, mint amennyit a cégek gyártanának Jóval kevesebb elektromos autót vennének az emberek, mint amennyit a cégek gyártanának Pénteken tovább folytatódik a havazás, ónos eső is nehezítheti a közlekedést Pénteken tovább folytatódik a havazás, ónos eső is nehezítheti a közlekedést Gazdára talált a Nissan NV200 nyereményautó Csökken az autóláz a kínai piacon
 
Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók

Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók

2012. január 06.
árcsökkenéssel kezdi a 2012-es évet a BMW Magyarország. A január 1-jével megváltozott regisztrációs ...
Részletek
BMWárcsökkenéssel kezdi a 2012-es évet a BMW Magyarország. A január 1-jével megváltozott regisztrációs adó mérséklődését a cég teljes mértékben átengedi az ügyfeleknek, így a BMW és MINI személyautók a tavalyinál kedvezőbb áron vásárolhatók meg. Az új 1-es sorozat belépőmodellje, a BMW 116i például több mint háromszázezer forinttal, az üzleti limuzin BMW 520d pedig csaknem félmillió forinttal lett olcsóbb.

A MINI modellek esetében az árváltozás ennél is jelentősebb: januártól a MINI One alapára már kevesebb, mint 4 millió forint, míg a négykerékhajtással is rendelhető MINI Countryman akár 5 millió forint alatt is megvásárolható a márkakereskedésekben. Sőt, 2012-től a Magyarországon értékesített MINI modellekhez automatikusan jár a MINI Service Inclusive szolgáltatás is, ami révén öt évig vagy 50.000 kilométerig az autók rendeltetésszerű használatból fakadó szervizköltség nem a tulajdonost terheli.

Az árcsökkenésen túl egy akciót is kínál az év elejétől bizonyos BMW modellekre a magyarországi leányvállalat: a cég felár nélkül adja az xDrive intelligens összkerékhajtást azon modelljeihez, amelyek jelenleg két- illetve négykerékhajtással is elérhetők, így a teljes 5-ös és 7-es sorozathoz, a 3-as sorozat Coupé, Cabrio és Touring modelljeihez, valamint az X1-es szabadidő terepjáróhoz. így, összehasonlítva például a BMW 330d xDrive Touring tavalyi árát a négykerékhajtással rendelt 3-as Touring idei árával, az árelőny több, mint 1,8 millió Ft.

MINIAmi az új modelleket illeti, a BMW Magyarország 2012 elején a magyar piacra is bevezeti az új BMW 3-as sorozatot és az 5-ös sorozat ActiveHybrid változatát, valamint a MINI Roadstert, az év későbbi szakaszában pedig további új modellek mellett a BMW 6-os Gran Coupé is elérhetővé válik.

A BMW és MINI márkák importőre kiváló évet zárt 2011-ben: tavaly összesen majdnem 1500 személyautót értékesítettek, az újautók esetében a 2010-hez viszonyított növekedés 35%. Szintén nőtt a magyar beszállítói volumen a bajor konszernnél: bár a 2011-es eredmények csak későbbre várhatók, valószínűsíthető, hogy az éves beszállítói érték Magyarországról meghaladta az egymilliárd eurót.

További cikkek

Itt a Kia első sorozatgyártású, tisztán elektromos hajtású autója
Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókról
Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Kulcsszavak:
 
Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók Jelentős támogatást kapott a Mercedes a kecskeméti gyár felépítéséhez Huszonhat út járhatatlan a Dunántúlon Huszonhat út járhatatlan a Dunántúlon A PKP Cargo tizenöt Vectron típusú, több áramnemű mozdonyt rendel a Siemenstől A PKP Cargo tizenöt Vectron típusú, több áramnemű mozdonyt rendel a Siemenstől Igazi favorit lett a vevőknél az Opel Mokka Igazi favorit lett a vevőknél az Opel Mokka Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók DAF az Irish Truck Award 2012-es nyertese
 

Találatok száma: 10830 Megjelenítve: 10801 - 10810