Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13418 Megjelenítve: 10841 - 10850
Idén Roberto Cavalli tervezte az egyedi MINI Paceman-t

Idén Roberto Cavalli tervezte az egyedi MINI Paceman-t

2013. május 21.
Az idei sorban a tizenharmadik alkalom, hogy a MINI egy teljesen egyedi modellel támogatja az AIDS ellenes bécsi Life Ball jótékonysági rendezvényt.
Részletek
Idén Roberto Cavalli tervezte az egyedi MINI Paceman-tA jó ügy érdekében a MINI ismét egy nemzetközileg elismert, világhírű tervezőt kért fel, hogy alakítsa át a márka legfiatalabb modelljét, mielőtt az kalapács alá kerül a legnagyobb európai AIDS ellenes jótékonysági rendezvény aukcióján.  Az árverés teljes bevétele idén is a HIV okozta betegség elleni harcot támogatja. 2013-ban az átalakított modell a MINI Paceman, a MINI család hetedik és egyben legfiatalabb tagja, amely ezúttal Roberto Cavalli divattervező kreatív kézjegyét viseli. Művészi alkotásával a 72 éves híresség olyan világhírű divatmárkák sorába állt be, mint a DSQUARED, a Diesel vagy a Missoni, amelyek az elmúlt években szintén a saját ízlésük szerint terveztek újjá egy-egy MINI modellt a jótékonysági rendezvényre. Az eddigi Life Ball MINI aukciók teljes bevétele meghaladta a félmillió eurót.

A MINI Paceman személyében Cavalli egy már önmagában is nagyon egyedi stilúsú , sportos kialakítású autót vehetett kezelésbe, amely kupés sziluettjével az olyan egyéniségek számára készült, akik nem félnek felvállalni önmagukat a volán mögött. Cavalli összetéveszthetetlen, hagyományokkal szembemenő stílusában tökéletes művészi partnerre talált az idei Life Ball MINI: a világhírű tervező kreatív külső átalakításai, valamint az egyedi irizáló fényezés, amely attól függően, miként esik rá a fény, hol barnán, hol feketén csillog, mind az agilis kétajtós kupé dinamikusan feszített vonalait hangsúlyozzák.

A MINI Paceman tetejét Roberto Cavalli logója díszíti, amely olyan hatást kelt, mintha lebegne az autó felett.

MINI Paceman„Ez a MINI számomra egy izgalmas és csodálatos munka volt” – mondta Roberto Cavalli. „Alkalmat adott rá, hogy kiéljem a kreativitásomat, és hogy végre valami igazán különlegeset alkossak. Olyat, amilyet én már jó pár évvel ezelőtt megálmodtam és alkalmaztam is a saját autóimon: az egyedi, irizáló fényezést, amely folyamatosan változtatja a színét, annak függvényében, hogyan kapja a fényt. A munka minden egyes percét és részét élveztem, ahogy a MINI-kultusz egyik képviselőjét, a vadonatúj Paceman-t egy hihetetlen Cavalli MINI-vé varázsoltam, tetején a Cavalli logóval és az egyedi belső átalakításokkal, amelyek felfedezése egy valódi meglepetés” – tette hozzá.

Az egyedi MINI Paceman-t május 24-én, a bécsi „Goldenes Quart1er” vadonatúj Cavalli szalonjának hivatalos megnyitóján leplezik le a közönség előtt. A Cavalli MINI aukciójára másnap, a bécsi Hofburgban kerül sor az AIDS Szolidaritás Gála részeként.

Roberto Cavalli 2001 óta minden évben részt vesz a Life Ball-on, éppen attól az évtől, hogy a MINI is csatlakozott Európa legnagyobb AIDS ellenes jótékonysági rendezvényéhez.
Kulcsszavak: autóipar, formatervezés, Mini, paceman
 
Idén Roberto Cavalli tervezte az egyedi MINI Paceman-t Hangos sikerrel robbant be a köztudatba az új Ford Mustang Idén Roberto Cavalli tervezte az egyedi MINI Paceman-t Tizenötmillió látogató a BMW élményközpontjában Idén Roberto Cavalli tervezte az egyedi MINI Paceman-t A DS Párizs nagykövete lett Idén Roberto Cavalli tervezte az egyedi MINI Paceman-t Világszerte megünnepelték Henry Ford születésének 150. évfordulóját Idén Roberto Cavalli tervezte az egyedi MINI Paceman-t Nagy sarkvidéki haszonjármű teszt
 
A Suzuki közzétette a 2012-es pénzügyi eredményeit

A Suzuki közzétette a 2012-es pénzügyi eredményeit

2013. május 21.
A Suzuki közzétette 2012. áprilistól 2013. márciusig tartó 2012-es üzleti évének pénzügyi eredményeit. A nyereség immár negyedik éve emelkedik, és idén rekordösszegű nettó eredményt könyvelhetett el a vállalat. Az év végén kifizetett osztalék a tervek szerint részvényenként két jennel emelkedik.
Részletek
SuzukiA most véget ért (2012 áprilisától 2013 márciusáig tartó) üzleti évben a belföldi (japán) nettó értékesítés árbevétele első ízben szárnyalta túl az egybillió jent: 54,1 milliárd jennel (119,5 milliárd forinttal), azaz 5,5%-kal haladta meg az előző évi eredményt, és 1040,9 milliárd jenre (2299,8 milliárd forintra) nőtt. A külföldi nettó értékesítés éves összevetésben 0,8%-kal, vagyis 12 milliárd jennel (26,5 milliárd forinttal) 1537,4 milliárd jenre (3396,7 milliárd forintra) emelkedett, és az ázsiai eladások növelésével ellensúlyozta a jen felértékelődésének hatásait, valamint az európai gazdasági stagnálást. Mindezek eredményeként az összevont nettó értékesítési árbevétel a 2012 áprilisától 2013 márciusáig tartó 2012-es üzleti évben 66,1 milliárd jennel (146 milliárd forinttal) – azaz éves összehasonlításban 2,6%-kal – 2578,3 milliárd jenre (5696,5 milliárd forintra) nőtt.

Ami az összevont eredményt illeti, az üzemi eredmény éves viszonylatban 21,2%-kal – 25,3 milliárd jennel (55,9 milliárd forinttal) – 144,6 milliárd jenre (319,5 milliárd forintra), az üzleti eredmény pedig éves összehasonlításban 19,2%-kal, azaz 25 milliárd jennel (55,2 milliárd forinttal) 155,6 milliárd jenre (343,8 milliárd forintra) nőtt. A csoport azzal volt képes növelni az üzemi eredményt, hogy a európai értékesítési eredmény és a devizaárfolyamok alakulása miatt jelentkező csökkenést a bővülő belföldi (japán) és ázsiai értékesítéssel, valamint a költségcsökkentések eredménynövelő hatásaival ellensúlyozta. A nettó eredményt a vállalatcsoport annak ellenére volt képes rekordnagyságúra emelni – éves összevetésben 49,2%-kal, azaz 26,5 milliárd jennel (58,5 milliárd forinttal) 80,4 milliárd jenre (177,6 milliárd forintra) –, hogy az egyesült államokbeli gépkocsi-forgalmazás megszüntetése kapcsán, leányvállalatok és tagvállalatok felszámolása címén veszteségei keletkeztek.

SuzukiAz egy részvényre jutó év végi osztalék két jennel emelkedik az előző előrejelzéshez képest: a korábban tervezett 8 jenről 10 jenre. Ennek eredményeképpen az éves osztalék 18 jen lesz részvényenként, 3 jennel több, mint a megelőző üzleti évben.

üzemi eredmények üzletágak szerint

A személygépkocsi-üzletágban az eladások felfutásának, továbbá a termékkör bővülésének – például az új WagonR és a Spacia piaci bevezetésének – köszönhetően éves összehasonlításban nőtt a belföldi (japán) nettó értékesítési árbevétel. A külföldi értékesítés nettó árbevétele is emelkedett éves viszonylatban: a jen felértékelődésének, valamint az európai gazdaság stagnálásának hatásait az ázsiai eladások sikeresen ellensúlyozták. összességében a személygépkocsi-üzletágban az összevont nettó értékesítési árbevétel 4%-kal, azaz 88,8 milliárd jennel (196,2 milliárd forinttal) 2297,8 milliárd jenre (5076,8 milliárd forintra) nőtt éves összevetésben. Az üzemi eredmény éves összehasonlításban 31,5%-kal, vagyis 36,1 milliárd jennel (79,8 milliárd forinttal) 150,6 milliárd jenre (332,7 milliárd forintra) emelkedett, elsősorban az indiai, indonéz és a belföldi (japán) autóeladások növekedésének köszönhetően.

A motorkerékpár-üzletágban a nettó értékesítési árbevétel 9,6%-kal, vagyis 24,5 milliárd jennel (54,1 milliárd forinttal) 230,3 milliárd jenre (508,8 milliárd forintra) csökkent éves összehasonlításban. Ez mindenekelőtt az európai és ázsiai eladások csökkenésének tudható be. Ami az üzemi eredményt illeti, az előző üzleti évben elszenvedett 2,4 milliárd jenes (5,3 milliárd forintos) üzemi veszteség mostanra 11,9 milliárd jenes (26,3 milliárd forintos) üzemi veszteségre változott.

SuzukiA hajózási (marine), hajtómű- és egyéb üzletágban a nettó értékesítési árbevétel a megelőző esztendőhöz képest 3,6%-kal, azaz 1,8 milliárd jennel (4 milliárd forinttal) 50,2 milliárd jenre (110,9 milliárd forintra) nőtt. Az üzemi eredmény ugyanakkor éves összevetésben 17,7%-kal, vagyis 1,3 milliárd jennel (2,9 milliárd forinttal) 5,9 milliárd jenre (13 milliárd forintra) apadt.

Ami az üzemi eredmények földrajzi megoszlását illeti, Japánban és ázsiában nőttek az eladások és az eredmény, ami a személygépkocsi-értékesítés növekedésének köszönhető. Jóllehet a bizonyos területekre, például Európába irányuló export visszaesett, Japánban az üzemi eredmény rekordszintet ért el, ami döntően a japán belföldi autóeladások növekedésének és a költségcsökkentéseknek köszönhető. Európában, ahol folytatódik a gazdaság stagnálása, az egész évet tekintve az áprilistól decemberig tartó időszak veszteségei miatt összességében üzemi veszteség keletkezett, annak dacára, hogy a legutóbbi negyedév (2013. január–március) már nyereségesbe fordult.
 
Kulcsszavak: autóipar, értékesítés, gazdaság, suzuki
 
A legmodernebb vizuális technológia az Opel designközpontjában A legmodernebb vizuális technológia az Opel designközpontjában A Suzuki közzétette a 2012-es pénzügyi eredményeit Jól fogynak a Nissan autói A Suzuki közzétette a 2012-es pénzügyi eredményeit A Skoda a legkeresettebb autók közé várja az új Octaviát Több gépkocsit helyeztek forgalomba áprilisban Több gépkocsit helyeztek forgalomba áprilisban A Suzuki közzétette a 2012-es pénzügyi eredményeit A Toyota hibridek globális értékesítése meghaladta a 6 milliós darabszámot
 
Közúti ellenőrzési akcióban 4,63 millió forint bírságot szabtak ki a hatóságok

Közúti ellenőrzési akcióban 4,63 millió forint bírságot szabtak ki a hatóságok

2013. május 21.
öt megyében és a fővárosban tartott összehangolt közúti ellenőrzéssorozatot több hatóság május 14-16. között, az akcióban több mint 600 esetben intézkedtek és 4,63 millió forint bírságot szabtak ki - közölte a katasztrófavédelem a honlapján szombaton.
Részletek
Közúti ellenőrzési akcióban 4,63 millió forint bírságot szabtak ki a hatóságokAz ellenőrzések célja az volt, hogy felderítsék a nemzetközi és belföldi illegális veszélyes és nem veszélyes szállítmányokat, feltárják a rejtett vagy szabálytalan veszélyesáru-szállítmányokat, különös tekintettel a külföldről Magyarország területére belépőkre.

A "DISASTER-ADR" elnevezésű akcióban Budapesten, Baranya, Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Győr-Moson-Sopron és Zala megyében, összesen 76 helyszínen tartottak ellenőrzéseket. Ezekben a katasztrófavédelem mellett a rendőrség, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal és a Nemzeti Közlekedési Hatóság, valamint a fővárosi helyszíneken a Nemzeti élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal is közreműködött. Az ellenőrzésekben 1641 szakember vett részt.

Az akció során összesen több mint 4365 járművet vizsgáltak meg a hatósági szakemberek, ezek közül 756 jármű szállított az ADR hatálya alá tartozó veszélyes árut. A hatóságok együttesen több mint 600 esetben, vagyis az ellenőrzött járművek 14 százalékánál intézkedtek.

A három nap alatt több mint 130 féle szabálytalanságra derült fény. Hét bírságoló határozatot adtak ki az ellenőrök, összességében 4,63 millió forintnyi bírságot szabtak ki. A többi szabálytalanság esetében a közigazgatási hatósági eljárás szabályainak megfelelően erre ezt követően kerül sor.
Kulcsszavak: bírság, közlekedés, közúti ellenőrzés, rendőrség
 
Közúti ellenőrzési akcióban 4,63 millió forint bírságot szabtak ki a hatóságok Befejeződött a Fővám tér és a Kálvin tér felszínrendezése A Siemens bemutatja a világ leggazdaságosabb forgalmi jelzőlámpáját A Siemens bemutatja a világ leggazdaságosabb forgalmi jelzőlámpáját Fityiszt mutat a taxisoknak az Uber: ma féláron viszi az utasokat a reptérre Fityiszt mutat a taxisoknak az Uber: ma féláron viszi az utasokat a reptérre Csütörtöktől működnek a közlekedési ellenőrzési pontok Csütörtöktől működnek a közlekedési ellenőrzési pontok Magyar fejlesztésű elektromos autó-töltőt avatottak Budapesten Magyar fejlesztésű elektromos autó-töltőt avatottak Budapesten
 
Markáns stílusjegyek jellemzik az új BMW Z4 roadstert

Markáns stílusjegyek jellemzik az új BMW Z4 roadstert

2013. május 20.
Az új BMW Z4 palettáján 11 külső szín sorakozik, köztük az új „ásványszürke metál”, „Gleccserezüst metál”, illetve a kizárólag a „Design Pure Traction” felszereltségi csomag részeként rendelhető „Valencia-narancs metál”.
Részletek
BMW Z4 RoadsterAz új összeállítás különösen vonzó megjelenést kölcsönöz a roadster számára, ami az utastér feszültséggel teli fekete-narancsszín kontrasztjának köszönhető. A specifikus Alcantara ajtókárpitok a műszerfal alsó részéhez hasonlóan narancsszínűek. Az ülések fekete bőrkárpitját „Valencia-narancs” árnyalatú kontrasztvarrások díszítik, az ülőfelületeken és a támla középső sávján pedig szintén narancsszínű és vékony fehér szegéllyel ellátott díszcsíkok húzódnak. Az ajtókárpitok és a műszerfal alsó része kívánságra feketében is rendelhető. A „Design Pure Traction” felszereltségi csomag további exkluzív elemei a fémszövet belső díszítőelemek, amelyek az ajtókilincs és a sebességváltókar környezetében fényes fekete betétekkel alkotnak ízléses kombinációt. Az új opció az eddigi „Design Pure Impulse” csomagot váltja fel, s kívánságra további külső színekkel is rendelhető.

Az utastér alapkivitelhez tartozó újdonságai közé tartoznak a központi légbefúvó nyílásokat és az iDrive kezelési rendszer - az opcionális „Professional” navigációs rendszerrel együtt rendelhető - kihajtható Központi kijelzőjét (Control Display) szegélyező fényes fekete betétek. Az új BMW Z4 extrafelszerelésként rendelhető belső díszítőelemeinek palettája az antracittónusú „Fineline” nemesfával bővült. A BMW Z4 sDrive28i, BMW Z4 sDrive35i és BMW Z4 sDrive35is a „Kansas” bőrkárpitozással is rendelhető, amely opcióként a további modellváltozatok kínálatában is szerepel.

új változatok jelentek meg az extrafelszerelésként rendelhető keréktárcsák palettáján is, 17 és 18 col peremátmérővel új V-küllős, igény szerint vegyes, azaz elöl és hátul eltérő méretű abroncsokkal szerelhető modellek állnak rendelkezésre.

BMW Z4 RoadsterKülönösen intenzíven hangsúlyozza a roadster dinamikus karakterét az „M” sportcsomag, amelyben „M” sportfutómű, 18 colos „M” könnyűfém keréktárcsák és egy nagyméretű első légbeömlő nyílásokat és antracit metál tónusú hátsó lökhárító-betétet tartalmazó „M” aerodinamikai csomag szerepel. Az utastér sportos hangulatáról többek között sportülések, „M” bőrbevonatú sportkormány, „M” vezetőoldali lábtámasz, „M” küszöblécek és az antracitárnyalatú mennyezetkárpit gondoskodik. A karakteres belső hangulatot az „Aluminium Carbon” díszítőelemek, a bőrbevonatú „M” váltókar-gomb és a kombinált műszeregység szürke számlapjai teszik teljessé. Az új BMW Z4 sDrive35is már alapkivitelében a modell-specifikus „M” sportcsomaggal szerelve gördül le a szerelőszalagról.

Motorok: BMW TwinPower Turbo technika öt teljesítménylépcsőben

Az új BMW Z4 piaci bevezetésekor a hajtásrendszerei palettája immár öt benzinmotorra bővül. A három- négy-, illetve két hathengeres erőforrás közös jellemzője a BMW kettős turbófeltöltő (BMW TwinPower Turbo) technikája, amely az élvezetes és üzemanyag-takarékos autózás példamutatóan kedvező harmóniáját kínálja. Az új BMW Z4 minden változata már ma teljesíti az EU6 szabvány csupán 2014-től hatályos kipufogógáz-előírásait.

új belépőmodellként a BMW Z4 sDrive18i jelenik meg a kínálatban. Hajtásáról egy 2,0 literes, a BMW TwinPower Turbo technikájával működő erőforrás gondoskodik, amely 5.000-es percenkénti fordulatszámnál 115 kW/156 LE teljesítményt produkál. A négyhengeres konstrukció legújabb változata az 1.250 és 4.400 percenkénti fordulatszám közötti tartományon mindvégig a vezető rendelkezésére bocsátja 240 newtonméter maximális forgatónyomatékát. Az új BMW Z4 sDrive18i hatfokozatú manuális sebességváltóval készül, de extraként nyolcfokozatú sport-automata váltóművel is rendelhető. Az új modell álló helyzetből 7,9 másodperc (automata sebességváltóval 8,1 másodperc) alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége 221 kilométer/óra (220 km/h). A BMW Z4 sDrive18i az EU-tesztcikluson manuális és automata sebességváltóval 100 kilométerenként átlagosan egyaránt 6,8 literes üzemanyag-fogyasztást produkált, kilométerenként 159 gramm széndioxid kibocsátása mellett.

BMW Z4 RoadsterAz új BMW Z4 sDrive18i modell BMW TwinPower Turbo együttese a Twin-Scroll elv szerinti feltöltő-rendszert, valamint a Nagypontosságú közvetlen benzinbefecskendezés (High Precision Injection), VALVETRONIC változó szelepvezérlés és Kettős VANOS vezérműtengely-állítás technikáit foglalja magában. E fejlett megoldások ugyanezen csomagja működik a BMW Z4 sDrive20i és BMW Z4 sDrive28i 2,0 literes erőforrásaiban is, amelyekhez a szériakivitel hatfokozatú manuális sebességváltójának alternatívájaként szintén rendelhető a nyolcfokozatú sport-automata váltómű. Utóbbi optimális hangolása még kedvezőbb gyorsulásértékeket biztosít számukra. Minden további motorváltozat, vagyis az sDrive20i, sDrive28i, sDrive35i és sDrive35is továbbra is megmarad a palettán.

Széles körű felszereltség a kényelem szolgálatában

Az új BMW Z4 a vezetés márkára jellemző élvezetét közvetítve a sportosság iránti igényeket éppúgy szem előtt tartja, mint a kényelem szempontjait. A pillanatnyi menethelyzet és a vezető egyéni tetszése szerinti konfiguráció a szériakivitelhez tartozó „élménykapcsolóval” (Driving Experience Control) választható. A középkonzol billenőkapcsolójával a „COMFORT”, a „SPORT” és a „SPORT+” üzemmód aktiválható, amelyekkel a motor gázadási reakciói, az elektronikus menetstabilizáló rendszer (DSC), s amennyiben a felszereltség tartalmazza, az automata sebességváltó kapcsolási karakterisztikája, a Servotronic kormányberendezés jelleggörbéje és a lengéscsillapítók elektronikus szabályzása is befolyásolható. Az éppen választott üzemmód szerint karakteres és egymástól jól elkülöníthető járműbeállítások hívhatók le.

A szériafelszereltség további elemei a xenon-fényszórók és a légkondicionáló berendezés, a fűthető hátsó szélvédő és a csomagtér-fedél szervozár (Soft-Close) funkciója, illetve a defekttűrő gumiabroncsok és ezek nyomásellenőrző rendszere.

BMW Z4 RoadsterA „BMW Business” rádió CD-meghajtóval, AUX-In csatlakozással és hat hangszóróval a roadster mindegyik változatában alapfelszerelés, amelynek alternatívájául a „BMW Professional” rádió és a 14 hangszóróval működő „Professional” audio-rendszer szolgál. A szintén opcionális „Professional” navigációs berendezés nagyfelbontású, háromdimenziós térképeket jelenít meg az iDrive kezelési rendszer 8,8 col képátlójú képernyőjén. Navigációs adatait a rendszer saját merevlemezes meghajtóján tárolja, amely emellett a személyes zenei anyagok számára is szolgál 12 GB kapacitással.

Tovább bővült a BMW ConnectedDrive vezetői segédrendszereinek és mobilitási szolgáltatásainak kínálata. Az új BMW Z4 így többek között már esőérzékelővel, Adaptív kanyarvilágítással (Adaptive Headlights) és távfény-asszisztenssel (High Beam Assistant) is rendelhető, de a palettáról a fékezési funkcióval kiegészített sebességszabályzó berendezés és - az autó elején és hátulján elhelyezett érzékelőkkel működő - Park Distance Control sem hiányozhat. A „Professional” navigációs berendezéssel közösen a „ConnectedDrive Services” opciója internet-alapú információs és szórakoztató funkciók sokaságát teszi lehetővé az autóban. E rendszer egyben a BMW Online portáloldal, az egyes alkalmazások (Apps) Központi kijelzőn (Control Display) történő megjelenítése és az iDrive Controller elérhetőségének előfeltétele is. Mindemellett a „Real Time Traffic Information” funkciója is rendelkezésre áll, amely valós idejű információkkal szolgál a torlódásokról és elterelésekről a vezető számára. Az Apple iPhone tulajdonosok a BMW Apps segítségével többek között webrádió-állomásokat foghatnak, a különböző Facebook- és Twitter-bejegyzéseket pedig a fedélzeti monitoron jeleníthetik meg, illetve fel is olvastathatják őket.
Kulcsszavak: bemutató, BMW, galéria, járműipar, roadster, Z4
 
A Michelin sorra győzelmeskedik a vezető német abroncsteszteken A Michelin sorra győzelmeskedik a vezető német abroncsteszteken A BMW újradefiniálja a sportautók fogalmát A BMW újradefiniálja a sportautók fogalmát Markáns stílusjegyek jellemzik az új BMW Z4 roadstert 2012-ben minden szinten tarolt a Ford A Nissan Pulsar tovább emeli a tétet A Nissan Pulsar tovább emeli a tétet A Continental pitypangból készülő gumiabroncsa elnyerte a Münsteri Egyetem elismerését A Continental pitypangból készülő gumiabroncsa elnyerte a Münsteri Egyetem elismerését
 
A fiatalokat célozta meg a Volvo

A fiatalokat célozta meg a Volvo

2013. május 20.
A Volvo Cars és a Swedish House Mafia DJ trio tagjai közötti együttműködés eredményeként egy különleges video készült az együttes „Leave the World Behind” című nagy slágerének teljesen új feldolgozásáról.
Részletek
A fiatalokat célozta meg a VolvoA videó világpremierjére ma 20:30-kor kerül sor, és a zenének és a videónak jelentős szerepe lesz az új Volvo XC60 nemzetközi bevezetésében is.

„A két fél között erős kapcsolat a svéd eredet, és a mostani együttműködésünk erre épült fel”- mondja Per Carleö, a Volvo Cars marketing vezetője.

A Volvo XC változatai a világ minden pontján nagyon népszerű modellek, hiszen az ügyfeleink a szabadidejükben aktív életet élnek, kirándulnak, sportolnak, és ezek az autók kitűnő társak ehhez a tevékenységhez. Ez alól az XC60 modell sem kivétel, így egy hiteles és izgalmas kampány született, ami a Volvo svéd eredetét és a skandináv életformát állítja  a középpontba.

„A Volvo XC modellek tulajdonosai sokszor vágynak arra, hogy maguk mögött hagyják a mozgalmas hétköznapokat, a zajos városokat. A kampány tervezésekor arra gondoltunk, hogy azt mutatjuk meg, ezt a vágyat az együttes tagjai hogyan valósítják meg. Az elmúlt években a Swedish House Mafia a világ egyik legsikeresebb zenei együttesévé vált, Svédországban pedig messze a legnépszerűbb csapat. Az együttes utoljára 2013. március 24-én, a Miamiban megrendezésre került Ultra zenei fesztiválon lépett fel, és utána bejelentették feloszlásukat.

„A tagoknak extrémen tele volt a naptárjuk fellépésekkel, az elmúlt években gyakorlatilag csak a világ különböző helyein levő hotelekben éltek, és fellépésről fellépésre repültek. Most úgy döntöttek, hogy egy határozott döntéssel maguk mögött hagyják ezt az életformát, és ez egy nagyon erős kapcsolatot eredményezett a mi céljainkkal. és az egyik legelső világslágerük címe „Leave the World behind” tökéletes címe lett a kampányunknak is”- mondja Per Carleö.

Volvo XC60A Swedish House Mafia DJ trió tagjai - Sebastian Ingrosso, Steve Angello és  Axwell - új megjelenésekben gondolkoznak. Az elkövetkezendő hónapokban Magyarországon is találkozhatunk velük, hiszen Sebastian az idei Sziget fesztiválon, Axwell pedig Zamárdiban, a Balaton Sound-on is fellép.

Legutolsó munkájuk, a ’Leave the World behind” daluk teljesen új feldolgozása lett a svéd énekes, Luna együttműködésével. és ehhez a különleges hangulatú dalhoz az együttes tagjainak szülőföldjén, Skandináviában forgattak egy gyönyörű videót. „ Az egész forgatás alatt nagyon jó volt érezni, milyen lelkesen vett részt a munkában mindenki - az együttes tagjai, a csapatot segítő kollégáik és a Volvo teljes vezetősége is. Azt hiszem, nagyon erős kapcsolatot találtunk a Skandináv eredetünkben, és az egész kommunikációt e köré építettük fel. és amikor megjelent a film rendezője, Adam Berg, aki szintén svéd, úgy éreztem, a kép teljesen összeállt”-mondja Per Carleö.  
Kulcsszavak: autóipar, galéria, járműipar, volvo, xc60
 
A fiatalokat célozta meg a Volvo Rába: buszpiaci együttműködés a Volvóval A fiatalokat célozta meg a Volvo Az új, csúcskategóriás és stimuláló 5008: az egyterű, melynek nem akad párja A fiatalokat célozta meg a Volvo A Mazda bemutatta az új MX-5-öt Dízelbotrány - Spanyolországban több mint 683 ezer autót adtak el manipulált motorral Dízelbotrány - Spanyolországban több mint 683 ezer autót adtak el manipulált motorral AUDI AG – Jóváhagyták az észak-amerikai hatóságok a dízel gépkocsik műszaki megoldásait AUDI AG – Jóváhagyták az észak-amerikai hatóságok a dízel gépkocsik műszaki megoldásait
 
Ne közlekedjen nyáron téli abroncsokkal!

Ne közlekedjen nyáron téli abroncsokkal!

2013. május 20.
A hosszúra nyúlt idei téli szezon után a vezetők egy része úgy gondolhatja, hogy egész évben fent hagyja autóján a téli gumiabroncsokat.
Részletek
Ne közlekedjen nyáron téli abroncsokkal!Ez azonban helytelen gondolat, figyelmeztet Dr. Andreas Topp, a Continental téliabroncs-fejlesztőrészlegének vezetője. „A meleg évszakban a téli abroncsok fékútja jelentősen hosszabb, irányíthatóságuk pedig lényegesen rosszabb, mint a nyári gumiabroncsoké.” A nyári melegben végrehajtott tesztek eredményei szerint, egy 100 km/h sebességről megkezdett vészfékezés során a téli abroncsokkal szerelt személyautó nagyjából 6 m-rel később kerül álló helyzetbe, mint a nyári abroncsokkal szerelt társa.
„Ez több mint egy autóhossz”, jegyzi meg a Continental szakértője, kiemelve, hogy a nyári gumiabroncsokkal szerelt személygépjármű megállásának pillanatában a téli abroncsokkal szerelt jármű sebessége, még mindig 37 km/h. Nyári körülmények között a meghosszabbodó fékút mellett a téli abroncsokkal szerelt autó irányíthatósága is jelentősen romlik, amely különösen a nagy sebességgel végzett elkerülő manővereknél veszélyes.

„Nagyjából 15%-os visszaesést mértünk a kormányzási precizitást illetően”, mondja Andreas Topp. Egy nyári gumiabroncsokkal gond nélkül végrehajtható 80 km/h sebességű kikerülési manőver téli abroncsokon már 70 km/h sebesség alatt is kritikus lehet nyári körülmények között. „Az első mindig a biztonság”, hívja fel a figyelmet a Continental szakértője. A téli abroncsok még azoknak sem jó választás, akik kizárólag városi forgalomban használják autójukat. A meleg évszakban nagyobb a téli abroncsok kopásának mértéke, a gördülési ellenállásuk pedig 15%-kal is nagyobb lehet, érezhetően növelve ezzel az autó fogyasztását. éppen ezért a Continental mindenkinek azt javasolja, hogy a nyári gumiabroncsokat a meleg évszakban, a téli gumiabroncsokat pedig az év hidegebb hónapjaiban használja.

Ne közlekedjen nyáron téli abroncsokkal!
Kulcsszavak: continental, gumiabroncs, közlekedés, közlekedésbiztonság
 
A Goodyear tervezte a Lexus UX tanulmányautó abroncsát A Goodyear tervezte a Lexus UX tanulmányautó abroncsát Veszélyesnek tartják az autózást a magyarok Veszélyesnek tartják az autózást a magyarok Amikor számítanak ránk - Új reklámkampányt indít a Michelin Amikor számítanak ránk - Új reklámkampányt indít a Michelin Ne közlekedjen nyáron téli abroncsokkal! Szombattól negyven percenként járnak a balatoni kompok Ne közlekedjen nyáron téli abroncsokkal! Az idén megkezdődik a Miskolcot elkerülő út építése
 
A Volvo Trucks nyolc hónap alatt teljes egészében megújította európai teherautó-kínálatát

A Volvo Trucks nyolc hónap alatt teljes egészében megújította európai teherautó-kínálatát

2013. május 18.
2012 szeptembere óta öt új teherautó-típust mutatott be a Volvo Trucks. Minden tavaly kezdődött, az új Volvo FH látványos bemutatásával, amit az idei évben az új Volvo FM, a Volvo FMX, a Volvo FE és a Volvo FL típusok bemutatása követett.
Részletek
Volvo FMValamennyi új típus olyan innovációkat és termékjellemzőket tartalmaz, amelyek könnyebbé és hatékonyabbá  teszik a járművezetők munkáját.

„Történelmünk egyik legintenzívebb és legizgalmasabb időszakát éljük. Minden idők legkorszerűbb, és a legfejlettebb technológiát alkalmazó Volvo-kínálatával kiemelkedő lehetőségekre tettünk szert ügyfeleink támogatására termelékenységük és nyereségességük növelésében valamennyi szegmensben” – mondja Claes Nilsson, a Volvo Trucks elnöke.  A vizuális családi kötelékek minden eddiginél szorosabbá váltak a legerősebb teherautó, a Volvo FH16, valamint kisebb testvérei között. A Volvo klasszikus vas emblémája új, magasabb helyre, a szélvédő alá költözött valamennyi típus esetében. Az új fényszórók jellegzetes nappali menetvilágításukkal szintén az egységes megjelenést hangsúlyozzák.

Jobb munkakörnyezet a járművezetők számára


Valamennyi új Volvo teherautó előnyös jellemzők széles sorát kínálja a járművezetők számára. Valamennyi fülke járművezetői környezetét megújították vagy továbbfejlesztették, egy hatékony, ergonomikus, kényelmes és biztonságos munkahely kialakítását szem előtt tartva.

„Mindig a teherautó-vezető munkakörülményei álltak a középpontban az új teherautó fejlesztése során. A forradalmi Volvo Dinamikus Kormányzás kiváló példája annak, hogy miként tesszük kevesebb erőfeszítéssel járó munkává a járművezetést, a független első felfüggesztés pedig, amely a világon elsőként szerepel nehéz teherautóban, a kényelmet és a stabilitást egyaránt javítja” – mondja Claes Nilsson.

Volvo FMXA szállítási költségek csökkentése


A Volvo Trucks olyan új innovatív technológiákat és új szolgáltatásokat is bemutat, amelyek az ügyfelek szállítási költségeinek csökkentését segítik elő. Ilyen például a bizonyos alkotóelemek telematika segítségével történő megfigyelése, ami azt jelenti, hogy a Volvo FH, a Volvo FM, a Volvo FE és a Volvo FL teherautók a maximális üzemidő érdekében immár a továbbfejlesztett Arany Szervizszerződéssel is elérhetők.

A Volvo-sofőrök számára rendelkezésre álló üzemanyag-megtakarító termékjellemzők és szolgáltatások között megtalálható a Dynafleet üzemanyag & Környezetvédelem, a Fuel Advice és a Gazdaságos vezetés járművezető-tréning. Emellett a rendkívül elismert, számos alkalmazáshoz igazítható és az üzemanyag-fogyasztás csökkentését elősegítő I-Shift automatizált sebességváltó is rendelhető, nemcsak a Volvo FH, a Volvo FM és a Volvo FMX, hanem a Volvo FE teherautókhoz is.

Az egyik legfontosabb új termékjellemző az üzemanyag-megtakarítás terén az I-See, amely egy olyan robotpilótához hasonlítható, amely hegyvidéki szakaszokon a lehető leginkább üzemanyag-hatékony módon gondoskodik a fokozatváltásokról, a gyorsításról és a motorfékezésről. Amikor az I-See legújabb változatával felszerelt teherautó az első alkalommal hajt végig egy hegyvidéki útszakaszon, a helyi domborzati viszonyok vezetéknélküli módon továbbításra kerülnek a Volvo Trucks szervere számára. Amikor egy másik I-See-vel ellátott teherautó teszi meg ugyanazt az utat, a rendszer automatikusan megkapja a domborzati információkat a szerverről, és gondoskodik róla, hogy a fokozatváltások és a fékezések már az út első alkalommal történő megtétele során is üzemanyag-hatékonyan menjenek végbe. Az üzemanyag-megtakarítás távolsági alkalmazásoknál elérheti az öt százalékot is.

Volvo FL„Valamennyi teherautónk közös előnye, hogy kiemelkedő menetjellemzőket biztosítanak a járművezető számára, ugyanakkor a fuvarozó is élvezheti a maximális üzemidő és a minimális üzemanyagköltségek előnyeit” – foglalja össze Claes Nilsson, a Volvo Trucks elnöke.
Kulcsszavak: FM, FMX, járműipar, kamion, tehergépjármű, volvo, Volvo FE, Volvo FL, volvo trucks
 
Új szintre emelik a biztonságot a Volvo Trucks új járművezető-támogató rendszerei Új szintre emelik a biztonságot a Volvo Trucks új járművezető-támogató rendszerei Világkörüli utazás kezdődik a BMW technológiai innovációival Világkörüli utazás kezdődik a BMW technológiai innovációival A Volvo Trucks nyolc hónap alatt teljes egészében megújította európai teherautó-kínálatát Több mint 100 millió euróért szerez be Euro 6-os járműveket a Waberer´s Megérkezett a tisztán elektromos Volvo EX30 kisméretű szabadidőjármű Megérkezett a tisztán elektromos Volvo EX30 kisméretű szabadidőjármű A Volvo Trucks nyolc hónap alatt teljes egészében megújította európai teherautó-kínálatát CNG lett a „Bus of the Year 2015” győztese
 
Klasszikus arányok a modern karakter szolgálatában – az új BMW Z4 Roadster

Klasszikus arányok a modern karakter szolgálatában – az új BMW Z4 Roadster

2013. május 18.
Semmi mással össze nem téveszthető karakterét klasszikus arányai és legkorszerűbb műszaki megoldásai harmonikus összjátéka határozza meg – az új BMW Z4 hajtásrendszere és felszereltségi programja további fejlesztéseivel a hagyományokban gazdag roadster-koncepció hamisítatlan, egyben izgalmas és vonzó mai interpretációjaként érkezik a piacra.
Részletek
BMW Z4új külső elemei, utastere egészen a legapróbb részletekig menő finomításai, új „Design Pure Traction” felszereltségi csomagja, sDrive18i belépőmodellje és a BMW ConnectedDrive kínálatának legfrissebb tagjai avatják a BMW nagysikerű roadsterét még vonzóbbá és egyénibbé.

Az új BMW Z4 25 esztendővel a legendás BMW Z1 megjelenése után mutatkozik be. Az 1987-es Frankfurti Autószalonon (IAA) debütált roadster nem csupán ajtói forradalmian új megoldásával keltett nagy feltűnést, hanem rendkívüli agilitás és pontosság jellemezte irányíthatósági tulajdonságaival is. A BMW Z1 a legújabb fejezet kezdetét jelezte a BMW roadsterek történetében, amelyet egészen a harmincas évekig visszanyúlva olyan csúcspontok határoztak meg, mint az 1940-es Mille Miglia győzteseként ünnepelt BMW 328, illetve az 1955-ös BMW 507. A kilencvenes években a BMW Z3 és a BMW Z8 ébresztett újra lelkesedést a nyitott kétülésesek klasszikus koncepciója iránt. E modellek készítették elő a BMW Z4 első generációjának útját, amelyet második nemzedékében a márka első lenyitható keménytetővel készült roadstere követett.

Dizájn: klasszikus arányok a modern karakter szolgálatában

A BMW modern roadstereinek sikere a járműkoncepció következetes megvalósításából táplálkozik, amely a formavilág és a menettulajdonságok terén egyaránt jól érzékelhető, és a BMW Z4 karakterében is autentikusan érvényesül. Megnyújtott motorházfedele, hosszú tengelytávja, alacsonyan ívelő övvonala és lapos fara olyan egyértelműen és kompromisszumot nem ismerve uralják megjelenését, mint egyetlen más modellét sem e szegmensben. A kifejezetten mély, röviddel a hátsó tengelyvonal elé helyezett üléspozíciónak köszönhetően a vezető és utasa egyaránt különösen intenzíven érzékelheti a hátsó kerékre ható hossz- és oldalirányú erőket. E közvetlen kapcsolat a gáz finom és pontos adagolásában is segíti a pilótát – megszületett a BMW stílusára jellemző, vérbeli roadster-feeling.

BMW Z4Keményteteje szintén harmonikusan simul az újdonság formavilágába, zárt állapotában lágyan ívelő tetővonalat formázva. A nagy ablakfelületek optimális körkörös kilátást biztosítanak, tágas térérzet mellett. A tető lenyitásakor két fő eleme kompakt módon egymásra simulva tűnik el a roadster lapos hátuljában. A diszkrét fekete tónusú A-oszlopok különösen nyitott tető esetén emelik  ki hatásosan az új BMW Z4 lapos sziluettjét. Zárt állapotában különösen markáns az extrafelszerelésként kínált „BMW Individual” tetőváltozat, amely lakkfekete és „Gleccserezüst metál” kontrasztárnyalatokban rendelhető. A tető egyszerű gombnyomással - 40 kilométer/óráig akár menet közben is - lenyitható, a teljesen automatikus folyamat 19 másodpercet igényel.

A karakteres kettős körfényszórók a széles „BMW vesékkel” közösen roadster-specifikus stílusban fogalmazzák meg az orr - márkára jellemző - arculatát. A szériafelszereltség részét képező „Bi-Xenon” fényszórók, kimondottan karcsú vonalaikkal mélyen az első sárvédőkbe nyúlnak. LED-technikájú fénygyűrűik a márkára jellemzően látják el a nappali menetfény funkcióját. A fényszórók emellett hangsúlyosan háromdimenziós hatású, a xenon-technika igényességét jól kiemelő kialakításúak. A kettős körmotívumok felső szegélyét karakteres LED-fénycsíkok metszik le, amelyek fémszegélyükön finoman rajzolt „BMW” feliratot hordoznak. A fényszórókba integrált irányjelzőket krómozott szegély övezi, amelyek szintén a fényforrások nemes és igényes karakterét emelik ki. Az első sárvédők „kopoltyú-elemei” az oldalsó irányjelzők újszerű, kúpos foglalataként fokozzák a formák dinamikus lendületét.

BMW Z4
Kulcsszavak: bemutató, BMW, galéria, új modell, Z4
 
Érkezik a megújult Citroën C4 Cactus Érkezik a megújult Citroën C4 Cactus Klasszikus arányok a modern karakter szolgálatában – az új BMW Z4 Roadster Citroen TECHNOSPACE a Genfi Autószalonon A Ford Fiesta ST ezentúl ötajtós karosszériával is kapható A Ford Fiesta ST ezentúl ötajtós karosszériával is kapható Legurultak a gyártósorról a BMW X7 első előszériás modelljei Legurultak a gyártósorról a BMW X7 első előszériás modelljei Bangkokban leleplezték az új Ford Ranger-t Bangkokban leleplezték az új Ford Ranger-t
 
A Goodyear készül a 2013-as kamionverseny szezonra

A Goodyear készül a 2013-as kamionverseny szezonra

2013. május 18.
A Goodyear a 9. olyan évre készül, amikor versenyabroncsokkal látja el a Kamion Európa-bajnokság résztvevőit.
Részletek
A Goodyear készül a 2013-as kamionverseny szezonraA tíz futamból álló Európa-bajnokság május 18-án kezdődik az olaszországi Misanoban, és a Goodyear az egész versenyszezonban a speciális kialakítású Goodyear Truck Racing abroncsokkal fogja ellátni a versenyistállókat.

A Kamion Európa-bajnokság céljára egyedileg tervezett és fejlesztett Goodyear Racing abroncsok rendelkeznek egyedül a sportág vezető testülete, az FIA (Federation Internationale de l’Automobile) által kibocsátott típusengedéllyel. Az abroncsok a benevezett csapatok számára az abroncsok mellé nyújtott műszaki támogatással együtt állnak majd rendelkezésre.

A nézők épp olyan szenzációs évad elé nézhetnek, mint amilyen a tavalyi volt, amikor a 2011-es bajnok Jochen Hahn, a 2012-es FIA Kamion Európa-bajnokság végső győztese az utolsó pillanatban vívta ki a bajnoki győzelmet a közte és a korábbi bajnok, Antonio Albacete között zajló küzdelemben. Mindketten MAN kamionnal és Goodyear abroncsokkal versenyeztek.

A 2013-as versenyévad tíz futamból áll, és a versenyabroncsokat, valamint a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokat a Kamion Európa-bajnokság szervezője, a TRO (Truck Racing Organisation) biztosítja. A TRO minden versenyen egy külön szerelői csapattal és egy mobil szerelőállomással áll rendelkezésre a versenycsapatok számára, hogy felszerelje a szükséges abroncsokat, és műszaki támogatást nyújtson.

A Goodyear készül a 2013-as kamionverseny szezonra
Kulcsszavak: Goodyear, gumiabroncs, kamion, verseny, versenykamion
 
Magyar a világ legjobb SEAT értékesítője Magyar a világ legjobb SEAT értékesítője Tíz éve gyárt Magyarországon a Bridgestone Tíz éve gyárt Magyarországon a Bridgestone A DAF tovább erősíti piacvezető pozícióját A DAF tovább erősíti piacvezető pozícióját Tízmillió abroncs Harley-Davidsonokra Tízmillió abroncs Harley-Davidsonokra 2018-tól a Pirelli visszatér a rally világbajnokságba 2018-tól a Pirelli visszatér a rally világbajnokságba
 
Százmillió forinttal nőtt a GYSEV adózás előtti eredménye

Százmillió forinttal nőtt a GYSEV adózás előtti eredménye

2013. május 18.
Az előző évinél 100 millióval magasabb, 2,7 milliárd forintos adózás előtti eredményt ért el tavaly a GYSEV cégcsoport - tájékoztatta Rázó László szóvivő az MTI-t pénteken.
Részletek
Százmillió forinttal nőtt a GYSEV adózás előtti eredményeA csütörtöki közgyűlésen elfogadott éves beszámoló szerint a cég mérlegfőösszege először lépte át a 100 milliárd forintot: a 2011-es 95 milliárd után 2012-ben 101 milliárd forint volt.

A vasúttársaság a 2012. évi eredményei után Magyarországon 353 millió forint, Ausztriában 458 ezer euró (mintegy 137 millió forint) társasági adót fizetett. Helyi iparűzési adó kötelezettsége az érintett önkormányzatoknál a 2012-es év tevékenysége után 236 millió forintot tett ki. Emlékeztetnek arra: az eredményeket abban az évben érte el a társaság, amikor már teljes egészében a GYSEV végezte a személyszállítást a 2011-ben átvett vonalakon.

"Az eredményes gazdálkodás olyan fejlesztésekre adott lehetőséget tavaly, mint a csaknem 50 milliárd forint értékű Sopron-Szombathely-Szentgotthárd nagyprojekt keretében megvalósuló soproni vasúti aluljáró, illetve a szombathelyi felüljáró megépítése" - idézi a közlemény Kövesdi Szilárdot, a GYSEV Zrt. vezérigazgatóját. Az eredmények közé sorolta a körmendi intermodális közlekedési rendszer kialakítását, a vezérlőkocsik és egy újabb Jenbacher motorvonat vásárlását, vagy a Schlieren-kocsik felújítási programjának folytatását.

Skála János, a GYSEV Cargo Zrt. vezérigazgatójának közlése szerint a cégcsoporton belül az eredmény több mint 75 százalékát az osztrák és magyar területen is működő CARGO vállalatok termelték meg. Ennek is köszönhető, hogy az idén jelentősen bővíteni tudták a GYSEV Cargo Zrt. vasúti teherkocsi-állományát.

Százmillió forinttal nőtt a GYSEV adózás előtti eredménye"A tavaly megtermelt eredményt a társaságunk tulajdonosai ebben az évben sem vonják el, ez pedig a GYSEV csoportnak lehetőséget ad arra, hogy a járműpark fejlesztésével mind a személy, mind az áruszállításban tovább emelje a szolgáltatások színvonalát" - fogalmazott Skála János.

A közlemény szerint a megtermelt források több, már elnyert és folyamatban lévő uniós, az új Széchenyi terv keretében megvalósuló projekt önrészét is biztosítják. Az uniós projektek között kiemelt szerepet kap a Porpác-Mosonszolnok, valamint a Szombathely-Zalaszentiván szakasz villamosítása, valamint a cég közlekedésbiztonsági projektjének megvalósítása.
Kulcsszavak: gazdaság, gysev, nyereség, vasút
 
Százmillió forinttal nőtt a GYSEV adózás előtti eredménye A Mercedes-Benznek hosszú távú céljai vannak Kecskeméten A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja Ausztria vasúthálózatát A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja Ausztria vasúthálózatát Százmillió forinttal nőtt a GYSEV adózás előtti eredménye A kecskeméti Mercedes-Benz gyár büszke az ország gazdasági fejlődésére Százmillió forinttal nőtt a GYSEV adózás előtti eredménye Nem is olyan kicsi ez a kisautó - Megérkezett az új Renault Clio Százmillió forinttal nőtt a GYSEV adózás előtti eredménye Rekord árbevétel a Ssangyongnál
 

Találatok száma: 13418 Megjelenítve: 10841 - 10850