Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 11204 Megjelenítve: 10941 - 10950
Forgalomba állt a Routemaster utódja

Forgalomba állt a Routemaster utódja

2012. február 28.
Forgalomba állt hétfőn az új Routemaster, vagyis London világszerte ismert egykori jelképének...
Részletek
RoutemasterForgalomba állt hétfőn az új Routemaster, vagyis London világszerte ismert egykori jelképének, a nyitott hátsó peronos, piros emeletes városi autóbusznak az erőteljesen modernizált utódja. Az új Routemasterekből egyelőre nyolc jár a belvárosi Victoria pályaudvartól Kelet-Londonba közlekedő 38-as autóbusz útvonalán. A buszokat két fő hasonlóság köti össze világhírű elődeikkel: a szintén nyitott, széles hátsó peron - bár az új modelleken ezt ajtókkal le lehet zárni -, és a kalauz.



A kalauz a régi Routemasterekkel együtt eltűnt a londoni tömegközlekedésből, ám az új buszokon ismét megjelent; igaz, hogy menetjegyet nem lehet már nála váltani, szerepe a hátsó peron biztonságának felügyelete.

A Routemaster felélesztését Boris Johnson, London konzervatív párti polgármestere ígérte meg még ellenzékben. A mostani munkáspárti ellenzék ugyanakkor presztizscélú pénzszórásnak tartja a beruházást, tekintettel arra, hogy egy-egy új Routemaster ára meghaladja az egymillió fontot (350 millió forint), vagyis csaknem tízszer annyiba kerül, mint egy normál emeletes londoni városi busz. A városházi Labour-frakció kiszámította, hogy mindegyik új Routemaster minden egyes ülésére több mint 22 ezer font költség jut, és ebből mindegyik új busz összes ülő utasának lehetne vásárolni egy vadonatúj 3-as sorozatú BMW-t.

Johnson azonban a hétfői buszavatón nem hagyta magát zavartatni a bírálatoktól, és "szenzációsnak" nevezte az új Routemastereket, amelyek szerinte a londoni utasok minden igényét kielégítik.

RoutemasterAz angol Leyland járműgyár által tervezett és épített eredeti Routemasterek 1956 februárjában álltak munkába, és akkor sok szempontból a városi tömegközlekedés műszaki élvonalába tartoztak; a típus több technikai megoldása hosszú évekkel előzte meg korát. Ezek közé tartozott a szervókormány, a hidraulikus fék és az automata sebességváltó, amelyek más országok nagyvárosi autóbuszain csak a hetvenes években jelentek meg.



Az ős-Routemasternek saját tervezői is mindössze 17 évi élettartamot jósoltak (hogy miért nem 15 vagy 20 évit, azt csak az értheti meg, aki ismeri az angolok hagyományos irtózását a kerek számoktól, amelyek a "kontinensen" honos, gyűlölt metrikus rendszerre emlékeztetik őket). A régi piros buszok azonban meghazudtoltak minden várakozást, és végül csak 2005 decemberében vonták őket ki a forgalomból, miután már semmilyen uniós utasbiztonsági előírásnak nem feleltek meg.

Néha azonban ma is feltűnnek még London utcáin: az egyik belvárosi járaton közlekedik néhány példány a turisták kedvéért, ezenkívül partiszervező cégek is megvettek pár darabot, amelyek hétvégente kibérelhető "bulibuszként" köröznek Londonban, általában hangos társaságokkal a fedélzetükön.

További cikkek

A kormány az NGM-től és az NFM-től vár előterjesztést a BKV buszparkjának megújításáról
Lecserélik Pécsen a buszos céget
Folyamatosan bővít a NABI Kaposváron
Kulcsszavak:
 
Az Audi tovább növeli előnyét a fénytechnika terén Az Audi tovább növeli előnyét a fénytechnika terén Egységes központi járműtörténeti adatbázis bevezetését szorgalmazza a magyar gépjármű szakma Egységes központi járműtörténeti adatbázis bevezetését szorgalmazza a magyar gépjármű szakma A Toyota új, friss módon közelíti meg a crossover kategóriát A Toyota új, friss módon közelíti meg a crossover kategóriát Forgalomba állt a Routemaster utódja A Levegő Munkacsoport egy-egy sávot elvenne az autósoktól a budapesti Rákóczi úton Genfben bemutatkozott a Renault új crossovere, a Kadjar Genfben bemutatkozott a Renault új crossovere, a Kadjar
 
Bemutatkozik a vadonatúj V40, a Volvo exkluzív ötajtós kompakt modellje

Bemutatkozik a vadonatúj V40, a Volvo exkluzív ötajtós kompakt modellje

2012. február 27.
A Volvo március 6-án a 2012-es Genfi Autószalon mutatja be a vadonatúj Volvo ...
Részletek
Volvo V40A Volvo március 6-án a 2012-es Genfi Autószalon mutatja be a vadonatúj Volvo V40-es modellt, amely az egyedülálló skandináv megjelenést és minőségérzetet kimagasló biztonsággal és vezetésdinamikával ötvözi. A vállalat exkluzív ötajtós kompaktja – amely a nagyobb Volvo modellek továbbfejlesztett vonalait és jellemzőit egy letisztult, kompakt külsőben testesíti meg – kész felvenni a versenyt a prémium kategóriás ferdehátú járművek piacán.

„A vadonatúj V40 az első olyan modell, amelyet teljes mértékben az emberközpontú „önnek terveztük” stratégiának megfelelően fejlesztettünk. Kiemelkedő, csúcstechnológiájú jellemzőivel felfegyverkezve egyértelműen feladja a leckét a legkeményebb versenytársainknak is” – mondta Stefan Jacoby, a Volvo Car Corporation elnök-vezérigazgatója.

A vadonatúj Volvo V40 egy modern, egyedi autó exkluzív skandináv megjelenéssel és jellemzőkkel, a csúcsminőség légkörével és minden részletre kiterjedő aprólékos odafigyeléssel. Az új, teljes mértékben grafikus műszerfal személyre szabott elrendezéssel és információkkal járul hozzá az intuitív vezetési élményhez.

„A világ minden tájáról kapott vásárlói visszajelzéseknek köszönhetően a V modellsorozatunk legkisebb változata a kialakítás, a biztonság és a sokoldalúság páratlan ötvözetét nyújtja. Az autó számos, a modern prémiumautó-vásárlók igényeinek megfelelő szolgáltatással rendelkezik” – magyarázta Stefan Jacoby.

Volvo V40Kiemelkedő vezetési dinamika

A vadonatúj V40 kimagasló vezetési dinamikával büszkélkedhet, köszönhetően a számos alapvető területre fordított kiemelt figyelemnek. A mérnökök a futóművet agilisra tervezték, amely közvetlenebb, ezáltal valóságosabb vezetési élményt nyújt. A motorválaszték a Volvo első, mindössze 94 g/km széndioxid-kibocsátású dízel erőforrásától egészen a T5 benzines turbómotorig terjed, amely 254 lóerős és 6,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. Valamennyi motorváltozat támogatja a Start/Stop és a fékezési energia-visszanyerő rendszereket, függetlenül attól, hogy a modell kézi- vagy automata sebességváltóval rendelkezik.

„A vadonatúj V40 szuperkényelmes utastere kiemelkedő ergonómiával és technológiával ölel körül, amely segíti a sofőr információszerzését és összpontosítását, miközben nyugodt vezetési élményt biztosít. Ez a vezetőközpontú megközelítés az, amely valamennyi modern Volvo modellt jellemez” – mondta Stefan Jacoby.

Kimagasló biztonság és támogató csomag

A vadonatúj Volvo V40 kiemelkedő biztonsági és vezetést támogató csomaggal rendelkezik, amely magában foglalja a Volvo jövőbe mutató „ütközésveszélyre figyelmeztető rendszer teljes körű automatikus fékezéssel és gyalogosészleléssel” opcióját, és számos más új funkciót is. Az újdonságok között megtalálható a világ első gyalogos légzsákja, az automatikus kormányzással segített Lane Keeping Aid sávtartást segítő rendszer, és az intelligens Park Assist Pilot parkolást segítő rendszer, amely a párhuzamos parkolást könnyíti meg. Az alacsony sebességű City Safety koccanásgátló rendszer továbbfejlesztett változata mostantól akár 50 km/óra sebességig is használható.

Volvo V40„A vadonatúj V40 az eddigi legintelligensebb és legbiztonságosabb Volvo modell. A kifejezetten a sofőr számára tervezett funkciói segítik a teljes körű koncentrációt és tájékoztató információkat biztosítanak az ütközések és a veszélyes helyzetek elkerülése érdekében” – nyilatkozta Håkan Abrahamsson, a vállalat C szegmensű személyautókért felelős igazgatója és a V40 járműprogram vezetője, majd hozzátette: „Ezzel az élenjáró biztonsági csomaggal, beleértve a gyalogosok védelmét szolgáló rendszereket, a vadonatúj V40 az új, továbbfejlesztett 2012-es Euro NCAP töréstesztek maximálisan elérhető eredményét célozza meg.”

Az értékesítési cél 90 000 darab

A Volvo Car Corporation évente 90 000 darab vadonatúj Volvo V40 modell értékesítését tervezi. A teljes darabszám mintegy 85 százaléka európai vásárlókhoz kerül. Az autót 2012 márciusában a Genfi Autószalonon mutatják be. A Volvo V40 gyártása 2012 májusában kezdődik, és az új modell a Volvo Gentben található gyárában készül majd.

„A vadonatúj V40 azonnal lenyűgöző hatást kelt határozott vonalaival, amelyek kiemelik a tömegből. A vásárlók valóban azt kapják, amit látnak. Az autó a nagyobb Volvo modellek funkcióival és jellemzőivel büszkélkedhet, és mindezt egy karcsú, kompakt külsőbe csomagolva kínálja. A számos új funkció különleges „mélységet” ad a modellnek. Szinte minden megtalálható benne” – összegezte Håkan Abrahamsson.

További cikkek

A Fiat a 82. Genfi Autószalonon
82. Genfi Autószalon - Citroën DS4 Racing Concept
82. Genfi Autószalon - Hyundai i30 kombi
Kulcsszavak:
 
Bemutatták az Extreme E elektromos széria versenyjárművét Bemutatták az Extreme E elektromos széria versenyjárművét Új csuklós Volvo buszok Budapesten Új csuklós Volvo buszok Budapesten A Volvo nyert az Ekol Logistics Kft. járműbeszerzési tenderén A Volvo nyert az Ekol Logistics Kft. járműbeszerzési tenderén A Scania tűzoltóautóit világszinten elismerik A Scania tűzoltóautóit világszinten elismerik Új gépkocsikat kapott a Tolna Megyei Rendőr-főkapitányság Új gépkocsikat kapott a Tolna Megyei Rendőr-főkapitányság
 
A Carrefour és az ID Logistics a Renault Trucks hibrid teherautóját választotta

A Carrefour és az ID Logistics a Renault Trucks hibrid teherautóját választotta

2012. február 27.
A Renault Trucks nemrégiben adott át egy 26 tonnás hibrid teherautót az ID Logistics vállalatnak ...
Részletek
Renault TrucksA Renault Trucks nemrégiben adott át egy 26 tonnás hibrid teherautót az ID Logistics vállalatnak, amely a Carrefour üzletekbe szállít majd árut Marseille és Nizza belvárosában.

A dízel-elektromos motornak köszönhetően a hibrid teherautó elektromos üzemmódban teljesen zajtalanul közlekedik, és 20 százalékkal kevesebbet fogyaszt, illetve ennyivel kevesebb szennyező részecskét bocsát ki.
Január végén átadták a harmadik Premium Distribution Hybrys Tech járművet az Id Logistics-nak, amely a Carrefour megbízásából szállít majd árut Marseille és Nizza belvárosában. A francia környezet- és energiagazdálkodási ügynökség, az ADEME chartájának aláírói közé tartozó logisztikai vállalat ezzel jelzi elkötelezettségét a fenntartható fejlődés és az alternatív energiák mellett. Marseille és Nizza belvárosának Carrefour üzleteibe (Carrefour City, Carrefour Contact és Marché+) mostantól a Renault Trucks hibrid teherautójával szállítják az árut. A 26 tonnás, 310 lóerős, 6X2-es kerékképletű Distribution Hybrys Tech január végén került az ID Logistics gépparkjába, és a Carrefour üzletlánc Salon-de-Provence-ban található raktárából szállítanak vele árut. "A dél-franciaországi belvárosi üzleteinket ellátó hibrid teherautók közül ez a legnagyobb" - magyarázza a Carrefour képviselője.

A hibrid technika különösen ideális a városi és városkörnyéki áruterítéshez. A kisebb fogyasztáson kívül – a csökkenés mértéke a teljesen elektromos üzemmód használatának köszönhetően akár 20 százalék is lehet – csendes működése teszi vonzóvá. Az ID Logistics csoport szállítási ágazatának átadott Premium Hybrys Tech járművet Frappa gyártmányú hűtőfelépítménnyel szerelték fel, amely teljesíti a PIEK cím kritériumait. Zajszintje teljesen elektromos üzemmódban 74 decibel, ami két halkan beszélgető ember hangerejével egyenlő, így ez az innovatív teherautó biztosan nem ébreszti fel hajnali álmukból a lakókat! A francia üzletlánc így abban gondolkodik, hogy az áruterítést a kora reggeli órákban fogja végezni.

Renault TrucksA Renault Trucks által kifejlesztett hibrid technika elve rendkívül egyszerű: lehetővé teszi a jármű fékezésekor és lassításakor keletkező energia visszatáplálását, majd elektromos energiává alakítását az indulási szakaszban. Az elektromos energiát a hajtásról gondoskodó, teljesen autonóm, vagyis feltöltést nem igénylő akkumulátorok biztosítják. Ezt az elektromos energiát használja fel a villanymotor, amely az indulástól körülbelül 20 km/h sebességig hajtja a járművet, amikor a dízelmotor veszi át a hajtást. A termikus motor így csak abban a fázisban működik, amikor a legelőnyösebb a fogyasztása.

Ez a harmadik Premium Distribution Hybrys Tech jármű, amely a Carrefour-nak szállít. Október óta a csoport lille-i üzleteibe (Carrefour City, 8 à huit és Marché+) egy 26 tonnás, 310 lóerős Premium Distribution Hybrys Tech járművel szállítják az árut. Felépítménye egy folyékony nitrogénnel működő kriogén gyorsfagyasztó hűtődoboz. Júniusban pedig a francia főváros Carrefour üzleteibe történő áruszállításhoz vásároltak egy 19 tonnás, 310 lóerős Premium Distribution Hybrys Tech teherautót.

További cikkek

82. Genfi Autószalon - Citroën DS4 Racing Concept
82. Genfi Autószalon – Ford Tourneo Custom koncepcióautó
Két Opel világpremier a 2012-es Genfi Autószalonon
Kulcsszavak:
 
Visszatér az Autókereskedők és az Ötödik sebesség a Discovery Channel műsorára Visszatér az Autókereskedők és az Ötödik sebesség a Discovery Channel műsorára Szeptember végén kezdődik az 1-es villamos pályafelújítása Szeptember végén kezdődik az 1-es villamos pályafelújítása A Scania üzemi eredmény 8 százalékos növekedéssel 4.276 millió svéd korona lett A Scania üzemi eredmény 8 százalékos növekedéssel 4.276 millió svéd korona lett A Mustang a Burj Khalifa-t is meghódította A Mustang a Burj Khalifa-t is meghódította A Bosch 13 milliárd euró összegben kapott elektromobilitási megrendeléseket A Bosch 13 milliárd euró összegben kapott elektromobilitási megrendeléseket
 
Az Alfa Romeo a 82. Genfi Autószalonon

Az Alfa Romeo a 82. Genfi Autószalonon

2012. február 27.
Egy év kereskedelmi siker után, az Alfa Romeo ismét látványos standdal jelentkezik a Genfi ...
Részletek
Alfa RomeoEgy év kereskedelmi siker után, az Alfa Romeo ismét látványos standdal jelentkezik a Genfi Autószalonon. A márka a kiállításra a Giulietta és a MiTo különböző változataival érkezik, amelyek mély kötődést kiváltó, meghatározó stílusukkal, a kor legkorszerűbb műszaki fejlesztéseivel, különleges úttartásukkal és az általuk nyújtott vezetési élménnyel ízig-vérig valódi Alfa Romeo modellek.

Egy évnyi siker a Giuliettával, amely a kategóriája legbiztonságosabb autója

2011 rendkívül sikeres év volt az Alfa Romeo számára, ugyanis jelentős mértékben javult a márka megítélése, és az értékesítésben is növekedést könyvelhettek el. Az AIfa Romeo európai piaci részesedése ezzel a Fiat márkái között egyedülálló módon közel 20 százalékkal, 0,8-ról 1 százalékra emelkedett. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a márka autóit nemcsak élvezet vezetni, hanem a hétköznapokban is hasznos és segítőkész társnak bizonyul. Az Alfa Romeo modelljeit egyre többen választják az érettebb, igényesebb korosztályokból, többek között gyermekes családok, amelynek köszönhetően tovább bővült a márka vásárlói bázisa. Többek között ennek is köszönhető, hogy jelentős mértékben javult a márka megítélése.

A Giulietta nemcsak élvonalbeli technológiával és sportos motorokkal rendelkezik, hanem kitűnő választás a mindennapi használatra is, mivel remek helykínálattal és komforttal büszkélkedhet. Ugyanakkor üzemeltetési költségei szerények, különösen a dízel kivitelek esetében, amelyek 35000 kilométeres szervizintervallummal rendelkeznek. Szintén elmondható egy évvel a modell bemutatkozása után, hogy az EuroNCAP 2011-es vizsgálata szerint (87/100 pontos, ötcsillagos végeredmény) az alsó-középkategória legbiztonságosabb képviselője a Giulietta.

Ráadásul minimális költségekkel tartható üzemben, az első három évben vagy 90 ezer kilométerig a versenytársaival ellentétben a kötelező szervizeken felül szinte egyáltalán nem igényel javítást, és a kategória átlagánál kevesebbet fogyaszt, amelynek köszönhetően ideális választás flottaüzemeltetők számára. Olaszországban immár ez a legnépszerűbb modell, és egyre kedveltebb Európa legnagyobb vállalatai körében is.

Alfa RomeoKiváló minőségének köszönhetően a Giulietta sokáig őrzi használtpiaci értékét is. Független szervezetek, többek között az Eurotax szerint a használt autók között a Giulietta tartja legjobban az árát a kategóriájában. Egy év elteltével újkori árának 68,5 százalékát éri Olaszországban, 77,5 százalékát az Egyesült Királyságban, és 66,9 százalékát Spanyolországban. Azonban a Giulietta más piacokon is vezető a kompaktok között értéktartásban.

Mindezen felül a Giulietta folyamatosan bővülő vásárlói bázist tudhat maga mögött. Az Alfa Romeo kompakt modelljei közül ez a modell érte el eddig a legmagasabb piacrészesedést: 2,8 százalékot Európában és 14,5 százalékot Olaszországban.

összességében 2011-ben körülbelül 80 ezret helyeztek forgalomba a modellből Európában, 40 százalékukat ezen belül is Olaszországban. A Giulietta rendkívüli népszerűségnek örvend még Franciaországban (több mint 9200 eladott példánnyal), az Egyesült Királyságban (több mint 7100 darabbal) és Németországban (több mint 6300 autóval). 2010-es piacra bocsátása óta összesen közel 140 ezer megrendelés érkezett a Giuliettára.

Az európai piacon a legelőkelőbb kivitelek (az eladások 90 százalékát a Distinctive és az Exclusive kivitelek tették ki) bizonyultak a legnépszerűbbnek fehér (35%), valamint vörös (16%) fényezéssel, és a legerősebb erőforrásokkal hajtva: a 170 lóerős, 1,4 literes MultiAir motor az eladások 15 százalékát tette ki, amely hétszer nagyobb, mint a hasonlóan motorizált egyéb szegmensbeli modellek iránti átlagos kereslet.

Az Alfa TCT automata sebességváltó hatékonyság és teljesítmény vonatkozásában éllovasnak számít a kategóriájában

A Giuliettaban is kínált sebességváltó egyaránt használható automata vagy szekvenciális üzemmódban. Az utóbbi esetben a kormánykeréken található karok segítségével manuálisan kapcsolhatunk fel és le. A vezetőnek továbbá rendelkezésére áll még az Alfa DNA programválasztó, amely lehetővé teszi, hogy a vezetési helyzetnek megfelelően választhassa meg a vezetési módot, a lehető legmagasabb komfortot, menetteljesítményt, biztonságot és hatékonyságot csalogatva elő az autóból.

Alfa RomeoA MultiAir motor és az Alfa TCT párosával szerelt Giulietta a legkörnyezetbarátabb benzines kompakt modell kategóriájában. Az autó rendkívül alacsony üzemanyag-fogyasztással és károsanyag-kibocsátással büszkélkedhet (5,2 l/100 km vegyes ciklusban és 121 g/km CO2-kibocsátás), miközben egy Alfa Romeótól elvárható kimagasló teljesítményt nyújt: végsebessége 218 km/óra, álló helyzetből pedig mindössze 7,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.

A 170 lóerős, 2,0 JTDM dízelmotorral hajtott modell szintén hasonlóan figyelemre méltó értékekkel büszkélkedik. A kézi sebességváltóval felszerelt kivitelhez képest jobb jellemzőkkel rendelkezik: álló helyzetből 8 másodperc helyett 7,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, az átlagfogyasztása (vegyes ciklus szerint) pedig 4,7-ről 4,5 literre csökken száz kilométerenként, míg CO2-kibocsátása a kategóriájában páratlanul jó, 119 g/km (korábban 124 g/km).

A TwinAir motor, a TCT sebességváltó és a Quadrifoglio Verde tanúbizonyságot tesz az Alfa Romeo MiTo sokoldalúságáról

Az Alfa Romeo MiTónak remek lehetősége nyílik rá Genfben, hogy ismét bebizonyítsa, milyen korszerű, sportos, ízléses, és kiváló vezetési élvezetet nyújtó kompakt modell.
A svájci kiállításon bemutatkozik a 2011-es év Motorjának választott, innovatív kéthengeres, 0,9 literes motorral szerelt, új Turbo TwinAir kivitel. A kis motor fürge és gyorsan reagál, 5500/perc fordulatszámon 85 lóerő leadására képes, 145 Nm-es legnagyobb nyomatékát pedig 2000 és 3000/perc fordulatszám-tartományban fejti ki. Mindez igen alacsony üzemanyag-fogyasztással és károsanyag-kibocsátással párosul (mindössze 98 g/km a CO2-kibocsátás).

A 170 lóerős, 1,4 literes MultiAir turbómotorral szerelt Quadrifoglio Verde a modell dinamikusabb oldalát hivatott bemutatni. Az autót eredeti és jellegzetes formajegyek díszítik, és figyelemre méltó komforttal büszkélkedik. A MiTo Quadrifoglio Verde (a 2010 legjobb új motorjának megválasztott) 170 lóerős, 1,4 literes MultiAir turbómotort kapta meg. Emellett rendelkezik az innovatív Alfa aktív felfüggesztéssel is. Ez a rendszer folyamatosan és aktívan szabályozza az elektronikus lengéscsillapítókat, amelyeket az Alfa Romeo tervezői a közúti tesztelések során szerzett tapasztalatokat felhasználva hoztak létre.

Alfa RomeoA versenypályán szerzett tapasztalatoknak köszönhetően a rendszer még tovább javítja a MiTo Quadrifoglio Verde eleve kiváló fürgeségét és vezethetőségét, valamint páratlan aktív biztonsággal ruházza fel az autót. Arról nem is beszélve, hogy az aktív felfüggesztés tökéletes harmóniában működik együtt annak az Alfa DNA-rendszernek a három menetdinamikai beállításával (dinamikus, normál és négy évszakos), amely a további rendszereket is felügyeli, mint például a menetstabilizáló elektronika, a kormányzás, a Q2 elektronikus differenciálzár, a motor, illetve az Alfa TCT sebességváltó.

Végül, helyet kap még a standon egy 135 lóerős, 1,4 literes MultiAir turbómotorral és Alfa TCT automata, duplakuplungos sebességváltóval szerelt változat is, amely figyelemre méltó teljesítménnyel büszkélkedhet: 7.1 l/100 km üzemanyag-fogyasztás városi forgalomban, 126 g/km CO2-kibocsátás, és 8,2 másodperces gyorsulás álló helyzetből 100 km/órára. A modell kitűnően példázza a márka élvonalbeli technológia iránti szenvedélyét és elkötelezettségét, ugyanis ez az első autó, amely együtt kínálja a forradalmi MultiAir motort és az Alfa TCT automata sebességváltót.

A hét kiállított autó

Az Alfa Romeo kiállítási területe egy kanyargós utat formál, amelynél ideálisabb helyszínt el sem lehet képzelni, hogy az ember megtapasztalja a márka fürge, erős és biztonságos modelljei által kiváltott érzelmeket. A Giulietta Exclusive kivitel kétféle erőforrással látható, egy 170 lóerős, 2 literes JTDM és egy 170 lóerős, 1,4 literes TB MultiAir motorral, amelyek mindegyike Alfa TCT váltóval párosul.

ékszerként díszíti az Alfa Romeo standját a kínálat csúcsát jelentő, 235 lóerős, 1750 TBi motorral szerelt Giulietta, exkluzív Quadrifoglio Verde kivitelben. A motor 195 Nm/liter fajlagos forgatónyomatéka a kategória legkiválóbb értékének számít a benzinmotorok között, ráadásul a maximális 340 Nm nyomaték már 1900-as percenkénti fordulatszámon rendelkezésre áll.

A Giulietta kínálatát a 120 lóerős, 1,4 literes turbómotorral szerelt Distinctive kivitel teszi teljessé.
A négy kiállított Giulietta mellett a látogatók három Alfa Romeo MiTo változattal is megismerkedhetnek: a 170 lóerős, 1,4 literes MultiAir turbómotorral hajtott Quadrifoglio Verde kivitellel, az új, 85 lóerős, 0,9 literes TwinAir turbómotorral szerelt Distinctive kivitellel, valamint az innovatív, 135 lóerős, 1,4 literes MultiAir motorral és Alfa TCT duplakuplungos, automata sebességváltóval szerelt változattal.

További cikkek

82. Genfi Autószalon - Citroën DS4 Racing Concept
Volvo V40 - Kiszivárgott
Invitálás Nissan módra
Kulcsszavak:
 
Az Alfa Romeo a 82. Genfi Autószalonon A Kia, a Párizsi Autószalonon mutatja be az új Carens-t GreenFuture: környezetvédelmi stratégiája keretében még nagyobb célokat tűzött ki a Škoda GreenFuture: környezetvédelmi stratégiája keretében még nagyobb célokat tűzött ki a Škoda Városi járműcsalád fejlesztésébe kezdett az evopro Kft. Városi járműcsalád fejlesztésébe kezdett az evopro Kft. Az airberlin májustól naponta két Budapest-Berlin járatot indít Az airberlin májustól naponta két Budapest-Berlin járatot indít DS5 ’Commandes Spéciales’: Testreszabott elegancia DS5 ’Commandes Spéciales’: Testreszabott elegancia
 
Az LMP javaslatcsomagot készített a BKV finanszírozására

Az LMP javaslatcsomagot készített a BKV finanszírozására

2012. február 27.
Az LMP komplex modellt dolgozott ki a BKV finanszíro- zására, amelyet a párt ...
Részletek
BKVAz LMP komplex modellt dolgozott ki a BKV finanszírozására, amelyet a párt fővárosi képviselőcsoportja szerdán benyújt a Fővárosi Közgyűlésnek.

Jávor Benedek, az LMP parlamenti frakcióvezetője vasárnapi, a budapesti Széll Kálmán téren tartott sajtótájékoztatóján arról beszélt, a ma még meglehetősen mozgalmas közterület könnyen lehet, hogy egy hónap múlva nyugalmasabb lesz, mivel addigra leállhat a BKV, megállhatnak a buszok és villamosok, bezárhat a metró.    




úgy vélekedett: a fővárosi közlekedési vállalat az elmúlt két évtizedben nem látott válságba került, a megoldáshoz pedig hiányzik a politikai akarat. Ez alapvetően egy Fideszen belüli politikai háború következménye, aminek oltárán feláldozzák a BKV-t – jegyezte meg Jávor Benedek.     Ismertette, hogy az LMP törvényjavaslatot nyújtott be az Országgyűlésnek a fogyasztói árkiegészítések rendezésére, ami önmagában évi 10 milliárd forint pluszt jelentene a BKV-nak, a párt fővárosi frakciója pedig a társaság finanszírozásának rendszerére terjeszt a Fővárosi Közgyűlés elé egy részletes javaslatot. Ennek részeként említette a belvárosi behajtási díj bevezetését, a teherforgalmi behajtási díjak kihasználását, továbbá a parkolási bevételek rendezését.    

BKVAz ellenzéki politikus kijelentette: nyilvánvaló, hogy a megoldások rendelkezésre állnak és finanszírozható lenne a budapesti közösségi közlekedés, ha a kormány és a főváros valóban akarná.
A frakcióvezető azt várja a miniszterektől, Orbán Viktor kormányfőtől és Tarlós István főpolgármestertől, hogy rövid úton rendezzék politikai vitáikat és tegyék meg a szükséges lépéseket. "Elég volt, hogy a rendelkezésre álló megoldásokat a főváros és a kerületi kiskirályok, a főváros és a kormány közötti viták ellehetetlenítik" - szögezte le Jávor Benedek.


További cikkek


újabb két olaszországi Fiat-gyár zárhat be
Nyilvánosak a Budapest Airport privatizációs szerződései
Hétfőtől ismét jár a balatoni komp
Kulcsszavak:
 
Új munkahelyeket teremtett a Rosenberger jászárokszállási gyárában Új munkahelyeket teremtett a Rosenberger jászárokszállási gyárában Az LMP javaslatcsomagot készített a BKV finanszírozására Átadták a HungaroControl új légiforgalmi irányító központjának épületét Létszámbővítésre készülnek a szlovákiai autógyárak Létszámbővítésre készülnek a szlovákiai autógyárak IAA Haszonjárművek 2018 kiállítás: hasznot termelnek a haszonjárművek – növeli mobilitási üzletága árbevételét a Bosch IAA Haszonjárművek 2018 kiállítás: hasznot termelnek a haszonjárművek – növeli mobilitási üzletága árbevételét a Bosch Újra járják Magyarországot a Google autói Újra járják Magyarországot a Google autói
 
Hétfőtől ismét jár a balatoni komp

Hétfőtől ismét jár a balatoni komp

2012. február 27.
A jég kellően felolvadt a Balatonon, így hétfőtől ismét jár a komp Szántód és Tihany között ...
Részletek
Hétfőtől ismét jár a balatoni kompA jég kellően felolvadt a Balatonon, így hétfőtől ismét jár a komp Szántód és Tihany között - tájékoztatta Széles János, a Balatoni Hajózási Zrt. állomásfőnöke vasárnap az MTI-t.

A tó jelentős részén ugyan még vastag a jégtakaró, de a komp útvonalán a tihanyi árok vízáramlatai segítik a gyorsabb olvadást. A jég miatt február 7-től szünetelt a kompközlekedés.
Hétfőtől a szokásos téli menetrend szerint óránként indulnak a járatok Szántódról 7-17 óra között, Tihanyról 7.30-17.30 óra között.

További cikkek

Az új Ford Ranger továbbra is Európa legbiztonságosabb pickup-ja
A Mol Csoport 152,1 milliárd forint nettó eredményt ért el 2011-ben
Takarékos kombi - Peugeot 508 SW
Kulcsszavak:
 
1,8 milliárd forintos fejlesztést adtak át az ajkai Bourns autóipari vállalatnál 1,8 milliárd forintos fejlesztést adtak át az ajkai Bourns autóipari vállalatnál Kia meglepetés a Genfi Autószalonon Kia meglepetés a Genfi Autószalonon A Genfi Autószalonon mutatkozik be az új Peugeot 208 A Genfi Autószalonon mutatkozik be az új Peugeot 208 A finnországi Ivalo Arctic Center téli tesztpálya a Michelin Csoport tulajdonába került A finnországi Ivalo Arctic Center téli tesztpálya a Michelin Csoport tulajdonába került A Jobbik és a DK is visszaállítaná az M0-s ingyenességét A Jobbik és a DK is visszaállítaná az M0-s ingyenességét
 
1,063 milliárd eurós adózott eredményt jelentett tavalyról az osztrák olajtársaság

1,063 milliárd eurós adózott eredményt jelentett tavalyról az osztrák olajtársaság

2012. február 27.
Az OMV osztrák olaj- és gázipari vállalat szerdán 1,063 milliárd eurós adózott ...
Részletek
OMVAz OMV osztrák olaj- és gázipari vállalat szerdán 1,063 milliárd eurós adózott eredményt jelentett tavalyról, 16 százalékkal többet a 2010-es 921 milliónál.

A líbiai és a jemeni olajtermelés nagy részének kiesését ellensúlyozta a kőolaj és az olajtermékek árának emelkedése. A referenciának számító északi-tengeri Brent könnyűolajfajta tavaly átlagosan 40 százalékkal drágult 2010-hez képest az OMV számítása szerint.
A tavalyi utolsó negyedévben a fejlődés gyorsult: az OMV 207 millió eurós adózott eredménye 134 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi 88 milliót.


Az OMV líbiai olajtermelése november végén a polgárháború előttinek a 30 százalékát, év végén már a felét tette ki. Az előző évben, 2010-ben az OMV olajtermelésének 10 százaléka származott Líbiából, de tavaly a második és a harmadik negyedévben ez a forrás teljesen elapadt. Egyszeri tételek és árváltozások nélkül számolva az eredmény átlagosan 4 százalékkal csökkent tavaly, de a negyedik negyedévben 51 százalékkal több volt az egy évvel korábbinál.

Tavaly az OMV bevétele 46 százalékkal 34,053 milliárd euróra gyarapodott a 2010-es 23,323 milliárdról. A csoport, takarékossági megfontolásból, igyekszik karcsúsodni: decemberben közölték, hogy felszámolják benzinkúthálózatukat Horvátországban és Bosznia-Hercegovinában.

További cikkek

A Mol Csoport 152,1 milliárd forint nettó eredményt ért el 2011-ben
Egy legenda születése – A BMW R 80 G/S meghódítja Dél-Amerikát
Egységesíti üzemeit a Volkswagen csoport is
Kulcsszavak:
 
Autópályadíj - Új kategória a buszokra és a lakóautókra Autópályadíj - Új kategória a buszokra és a lakóautókra Bosch csoport 2012-ben eddigi legmagasabb árbevételét könyvelhette el Bosch csoport 2012-ben eddigi legmagasabb árbevételét könyvelhette el „Simply Clever” új dimenzióban „Simply Clever” új dimenzióban Havazás - Fokozott figyelmet kér a közlekedőktől a rendőrség Havazás - Fokozott figyelmet kér a közlekedőktől a rendőrség Áttervezett külsővel és belsővel érkezik a tágas, hétüléses Kia Sorento Áttervezett külsővel és belsővel érkezik a tágas, hétüléses Kia Sorento
 
2017-ig megduplázná eladásait a Bentley

2017-ig megduplázná eladásait a Bentley

2012. február 27.
A Volkswagen- -csoporthoz tartozó Bentley autómárka 2017-ig megduplázná eladott ...
Részletek
BentleyA Volkswagen-csoporthoz tartozó Bentley autómárka 2017-ig megduplázná eladott autóinak számát - közölte a márkaigazgató Wolfgang Dürheimer az Automotive News Europe autóipari szaklapnak adott interjúban. így fogalmazott: "ötéves időtávban el szeretnénk érni az évi 15 ezer eladott autót, s ezt kizárólag a meglévő modellportfólió révén". Az előző évben a Bentley márka értékesítései 37 százalékkal 7.003-ra nőttek, s két veszteséges év után ismét nyereséget mutatott fel a brit luxusmárka.

Dürheimer az interjúban elmondta: 2012-ben "robosztus, kétszámjegyű növekedési számot" kívánnak elérni, s célként jelölte meg, hogy elérhetik a legutóbb 2007-ben tapasztalt 10 ezer feletti eladási számot. A vezérigazgató szerint a márka legnagyobb piacává - az Egyesült államokat megelőzve - Kína léphet elő 2012-ben.

A Volkswagen-csoport, a szintén német BMW-csoporttal folytatott élénk versengés után vásárolta meg 1998-ban a Bentley autómárkát. A BMW végül akkor a Rolls-Royce márkát szerezte meg, amely addig egy vállalatcsoportban volt a Bentley-vel.

További cikkek

Volvo V40 - Kiszivárgott
82. Genfi Autószalon – Ford Tourneo Custom koncepcióautó
Peugeot 4008 – erőt és stílust ötvöző 4x4 SUV
Kulcsszavak:
 
2017-ig megduplázná eladásait a Bentley Fiat Professional Magyarország piacvezető kishaszongépjármű márkája Bemutatták a Mercedest, amivel lenyomnák a Tesla Model 3-at Bemutatták a Mercedest, amivel lenyomnák a Tesla Model 3-at Utasszám-rekord a péri repülőtéren Utasszám-rekord a péri repülőtéren Ha szombat, akkor Jazzy Street Ha szombat, akkor Jazzy Street A Wizz Air kelet felé nyit A Wizz Air kelet felé nyit
 
A Fiat a 82. Genfi Autószalonon

A Fiat a 82. Genfi Autószalonon

2012. február 27.
A Fiat ismét figyelemre- méltó kiállítási területtel jelentkezik a 2012-es Genfi Autószalonon, hogy ...
Részletek
FiatA Fiat ismét figyelemreméltó kiállítási területtel jelentkezik a 2012-es Genfi Autószalonon, hogy nyomatékosítsa a márka nemzetközi jelentőségét. Az üde színek és formák, illetve a műszaki újdonságok által uralt stand tökéletes színhelyéül szolgál a legfontosabb premiereknek és a Fiat széles modellpalettájának. A kiállítói terület az „olasz technológia és design” jegyében kerül berendezésre, amelyet kizárólag a Fiat márka kreativitása képes ötvözni életörömmel és eredeti ötletekkel.

500L: világpremier

A genfi stand legnagyobb sztárja a vadonatúj 500L, amely itt mutatkozik be a világnak. Az 500L (L mint „large”, azaz „nagy”) az 500-as modellcsalád legújabb tagja, amely az Abarth és az 500C változatok után még tovább erősíti a márka azon stratégiáját, hogy az eltérő vásárlótípusok elvárásait kielégítő modellekkel bővítse kínálatát. Az „L” kivitellel az 500-as modell együtt fejlődik és nő a vásárlókkal, hogy újabb és újabb élményekkel gazdagítson, illetve képes legyen megfelelni az újabb igényeknek. Az új modellváltozat, amely 2012 utolsó negyedévében kerül az európai kereskedésekbe, négy példányban lesz jelen a kiállításon, hogy az érdeklődők közelebbről is megismerkedhessenek vele. Az induló motorkínálat két benzinmotorból (TwinAir és 1,4 literes) és egy turbódízelből (1,3 MultiJet II) áll majd. Valamennyi erőforrás a Fiat Group Automobiles legfejlettebb technológiáját alkalmazza.

500 America és 500 Color Therapy: az ikonikus olasz modell legújabb változatai

Az 500-as modellcsalád további figyelemreméltó tagokkal bővül. A korlátozott példányszámú 500 America, Genfben debütál. A látogatók a szedán verziót tekinthetik meg a kiállításon. A Fiat 500 America, amelyből mindössze 500 darab szedán és 500 darab kabrió változat készül, annak az országnak kíván tisztelegni, ahol 2011-ben kezdte meg pályafutását Jennifer Lopez-zel, ugyanis a Fiat 500 szerepel az amerikai énekesnő „Love?” albumán található „Papi” című dal videóklipjében.

FiatA Fiat 500 egy másik értelmezése, az 500 Color Therapy, szintén a Genfi Autószalonon mutatkozik be. Ez a vadonatúj kivitel újra feleleveníti azokat a pasztellszín-kombinációkat, amelyeknek köszönhetően oly nagy hírnévre tett szert a kisautó Olaszországban és szerte a világban az 1960-as és az 1970-es években.
Az 500 America forgalmazása márciusban indul, az 500 Color Therapy pedig júniusban jelenik meg a kereskedésekben.
A standon helyet kap még a Gucci kreatív igazgatója, Frida Giannini és a Fiat Centro Stile által tervezett, nyitott tetejű 500 by Gucci.
Az 500 by Gucci 2011. június végén került kereskedelmi forgalomba. Mára több mint negyven országban forgalmazzák, többek között a Közel-Keleten, Japánban Szingapúrban és Hongkongban, és 2600 megrendelés érkezett a stílusos kisautóra az eddig eltelt bő hat hónap alatt.

2012-es Punto: a népszerű modell továbbfejlesztett változata

A kiállításon szintén helyet kap az új, 2012-es Punto. Az olasz autógyártó legkelendőbb modellje, amelyből eddig 8,5 millió példány talált gazdára Európában, jelentős modellfrissítésen esett át. A megújult külső mellett változott a motorkínálat is. A legnagyobb újdonság, hogy a Genfi Autószalonra immár a 2011-ben az év Motorjának választott kéthengeres, 85 lóerős TwinAir turbómotorral érkezik a frissített modell. Az új erőforrás tökéletes egyensúlyt teremt a környezetvédelem (98 g/km-es CO2-kibocsátás) és a vezetési élmény (85 lóerős teljesítmény 5500/perc fordulatszámon és 145 Nm-es maximális forgatónyomaték 2000/perc fordulatszámon) között. Akárcsak az 500-as esetében, a TwinAir név a 2012-es Fiat Punto számára sem csupán a forradalmi újításnak számító kéthengeres motor bevezetését jelenti, hanem ezzel együtt egy teljesen új és egyedi megjelenésű kivitel megjelenését is.

FiatA speciális újdonság Energetico zöld fényezéssel és fényes, zongorafekete tetővel kerül kiállításra a márka standján. Az érdeklődők egy másik kivitelben is megtekinthetik a 2012-es Puntót, méghozzá Exotica vörös fényezéssel és 135 lóerős, 1,4 literes turbótöltős MultiAir S&S motorral. A 2012-es Fiat Punto már kapható a Fiat olaszországi és a nagyobb európai országok kerekedéseiben.

Freemont összkerékhajtással: szabadság és biztonság, „minden, amit csak egy autótól elvárhatunk”

A Genfi Autószalonon az összkerékhajtású Freemont áll majd középpontban. Az új kivitel még jobban kihangsúlyozza a modell sokoldalú karakterét, hiszen úgy viselkedik az utakon, mint egy terepjáró, olyan egyszerű kezelni, mint egy kombit, ugyanakkor egy hétüléses egyterű tágasságával büszkélkedhet. Az új, négykerékhajtású Fiat Freemont 170 lóerős, 2 literes MultiJet 2 és 280 lóerős 3,6 literes V6-os benzinmotorokkal rendelhető. Mindkét erőforráshoz hatfokozatú automataváltó párosul. Ez a technológiailag kifinomult és teljesen automatikus rendszer lehetővé teszi, hogy a vezető még a legszélsőségesebb helyzetekben is a lehető legnagyobb biztonsággal lehessen ura az autójának.
Az összkerékhajtású Freemont már kapható a Fiat olaszországi és a nagyobb európai országok kerekedéseiben.

Panda, az első és a második családi autó

Az új Panda a 2011-es Frankfurti Autószalonon mutatkozott be, és bár csak nemrég került forgalomba az európai piacon, formáját és lényegét tekintve mértékadóvá vált a városi autók kategóriájában. Ezúttal a modell két újabb változtatással kerül bemutatásra Genfben: egyrészt az új, Dualogic sebességváltóval társított, 85 lóerős TwinAir turbómotor személyében ideális társat kapott a városban történő közlekedéshez, másrészt, az immár csúsztatható hátsó üléseinek köszönhetően még tovább növelhető a belső tér, amely ismételten az autó sokoldalúságát bizonyítja ékesen. A Panda új, 85 lóerős TwinAir turbómotorral és Dualogic sebességváltóval szerelt változata áprilistól rendelhető.

FiatVégül, de nem utolsó sorban, a nagyközönség a standon közelebbről is megismerkedhet a „Blue&Me TomTom2 LIVE” rendszerrel is, amely egyesíti magában az autóba épített információs-szórakoztató és hordozható navigációs eszközök előnyeit.

A Bravo Street újabb értékes jellemzőkkel gazdagodik

A Fiat Bravo Street ugyancsak Genfben debütál. Ez az új kivitel a fiatal városlakókat célozza meg, akik szabadon, konvencionális kötöttségek nélkül, a maguk sajátos módján kívánják belevetni magukat a város élénk, lüktető forgatagába, és bár mindenféle hivalkodás nélkül, de szeretnék felhívni magukra a figyelmet. A Street kivitel megfizethető áron igyekszik megadni nekik ezt az élményt és a lehetőséget, hogy megfeleljenek a virtuális és valós innovációkon alapuló, és közösségi oldalakat kiaknázó modern társadalom elvárásainak.
A Bravo Street az idei év harmadik negyedévétől lesz rendelhető 120 lóerős, 1,4 literes T-Jet benzin- és 120 lóerős, 1,6 literes MultiJet dízelmotorral. Mindkét erőforrás kiváló teljesítményt, ugyanakkor számottevő megtakarítást biztosít.

A Doblò 120 lóerős 1,4 T-Jet erőforrása az egyetlen turbófeltöltős benzinmotor a kategóriában

Azoknak, akik szabadságra és rugalmasságra vágynak, a 120 lóerős, 1,4 literes T-Jet motorral szerelt Fiat Doblò nyújthat megoldást. A kategória egyetlen benzines erőforrása teszi teljessé a kínálatot, és egyúttal méltó képviselője a benzinmotorok 105 lőerő feletti szegmensének. A MultiAir technológia továbbfejlesztésével épített motor 120 lóerő leadására képes, 2000/perc fordulatszámon elért 206 Nm-es legnagyobb nyomatéka pedig vezető érték a kategóriájában, amelynek köszönhetően az autó még teljesen megrakodva vagy akár hét utassal a fedélzetén is erőlködés nélkül, könnyedén halad. A modell Genfben hétüléses kivitelben lesz megtekinthető, hogy ezzel is hangsúlyozza a családi egyterűek kategóriájában betöltött szerepét.
A 120 lóerős, 1,4 literes T-Jet motorral szerelt Fiat Doblò áprilistól lesz kapható a márkakereskedésekben.

További cikkek

Volvo V40 - Kiszivárgott
82. Genfi Autószalon – Ford Tourneo Custom koncepcióautó
82. Genfi Autószalon - Citroën DS4 Racing Concept
Kulcsszavak:
 
Vezetőváltás a Fiat Group Automobiles Central & Eastern Europe Kft. élén Vezetőváltás a Fiat Group Automobiles Central & Eastern Europe Kft. élén A Fiat a 82. Genfi Autószalonon A Mazda növeli a CX-5 gyártási volumenét Spanyolország a villanyautó-megosztási programhoz csatlakozik Spanyolország a villanyautó-megosztási programhoz csatlakozik Négy Renault Trucks T High az F1-es Sauber csapatnak Négy Renault Trucks T High az F1-es Sauber csapatnak Kedden kezdődik a budapesti 1-es villamos felújításának újabb üteme Kedden kezdődik a budapesti 1-es villamos felújításának újabb üteme
 
A Lancia a 82. Genfi Autókiállításon

A Lancia a 82. Genfi Autókiállításon

2012. február 26.
A Lancia standja sármmal és eleganciával tölti meg a Genfi Autószalont.
Részletek
Lancia Flavia CabrioA Lancia standja sármmal és eleganciával tölti meg a Genfi Autószalont.

A kiállítási terület látogatói megcsodálhatják a márka legújabb innovációit, amelyek révén a Lancia töretlenül őrzi azt az exkluzivitását, amelyet egy évszázados, újításokkal és rekordokkal teli története alatt vívott ki magának, és amelyet ma a nemzetközi piac egyik legszélesebb portfoliója igazol. A Lancia kínálata a városi kisautóktól (Ypsilon) az alsó-középkategórián (Delta) át a nagyautókig (Thema), a kis- és teljes méretű egyterűektől (Musa és Voyager) a hamarosan érkező, csábító, középkategóriás kabrióig (vadonatúj Flavia Cabrio) terjed.

Bemutatkozik a Lancia Flavia Cabrio végleges változata

A Genfi Autókiállításon a Lancia legnagyobb sztárja egyértelműen a Flavia Cabrio végleges szériaváltozata, amely márciustól rendelhető a nagyobb európai piacokon. A Lancia márka stílusjegyeivel összhangban a lenyűgöző megjelenésű autó hamisítatlanul európai módon értelmezi újra a Chrysler 200 modellt. A gépkocsit a 175 lóerős, 2,4 literes erőforrás hajtja, hatfokozatú automata sebességváltón keresztül. A Genfi Autószalon közönsége rögtön két példányban is megcsodálhatja a nyitott tetős modellt: az egyik kifinomult, fényes fehér karosszériát és kéttónusú, fekete-fehér bőr utasteret kapott, míg a másik ásványszürke fényezéséhez fekete bőrkárpitozású beltér társul. Mindkét autó rendkívül gazdag, hiánytalan alapfelszereléssel büszkélkedhet.

Lancia Flavia CabrioA Lancia Thema AWD, kategóriájának leginnovatívabb összkerékhajtású modellje

A svájci kifutón két darab, Executive csúcskivitelű autó képviseli a Lancia zászlóshajóját, a Themát. Az egyik orrában a 239 lóerős 3.0 V6 MultiJet II motor dolgozik, míg a másik a 286 lóerős 3.6 V6 Pentastar benzinmotort kapta meg; utóbbihoz nyolcfokozatú „e-shift” automata sebességváltó társul, ráadásul megkapta a márka vadonatúj fejlesztésű összkerékhajtását, a kategória legfejlettebb AWD rendszerét.

A Lancia Ypsilon „2012-es kollekciója”

A Lancia genfi standján az új Ypsilon modell „2012-es kollekciójának” is jutott hely. A modell ezen kivitelét számos elegáns stílusjeggyel aktualizálták. Genfben összesen három példány képviseli a Lancia legkisebb modelljének gazdag és sokszínű választékát: egy 95 lóerős 1.3 MultiJet motorral szerelt Oro kivitel; egy 85 lóerős 0.9 TwinAir Platinum (robotizált váltóval is társítható) és egy 69 lóerős Black & Red 1.2.

Bővül a Lancia Voyager választéka: megérkeztek a Silver és Platinum kivitelek

A Lancia Voyager is osztozik fivéreivel a reflektorfényen. A Genfi Autószalonon kibővült választékkal lép színre az egyterű: a felszereltségi szintek sorában megjelenik a Silver és Platinum kivitel, a színválaszték két új színnel (Kasmír gyöngyház és True Blue kék) bővül, a Platino kivitel pedig kifinomult bőr- Alcantara® utastér-kidolgozást kap. A modell a legmagasabb, Platinum felszereltségi szinten képviselteti magát a kiállításon, orrában a 163 lóerős, 2,8 literes Euro5-ös turbódízel erőforrással.

Lancia VoyagerExkluzív csomag azoknak, akik eleganciát és menetkomfortot keresnek

A Genfi Autókiállítás ideális helyszín annak az exkluzív csomagnak a bemutatására, amely idén tavasztól kezdődően a Lancia minden modelljéhez megrendelhető lesz. A csomag olyan technológiai megoldásokat tartalmaz, amelyek maximálisan kényelmes, stresszmentes vezetést tesznek lehetővé, és alapkivitelben kínálják a kiváló közérzetet.




Az olasz ragyogást ünneplő forgatási helyszín


A Genfi Autókiállításon megjelenő, összes Lancia modell híven tükrözi azokat az értékeket, amelyeken az olasz márka és a Chrysler osztoznak. A két márka immár egy egységet alkot; közös ismérvük egyrészt a sikeres jövőbe vetett hit és eltökéltség, másrészt a mindkettőjük évszázados múltjában gyökerező értékek: a formaterv és az innováció. Pontosan a két márka egységéből fakadó „kettős szellemiség” témája köré építették fel a kiállítási területet, a fekete és fehér folytonos váltakozásával, a technológia és a teljesítmény, illetve a stílus és az elegancia ismétlődő megjelenésével keltve életre a kifejező formák és formanyelvek hullámzó mozgását.

A Lancia genfi standja tehát egy igen szuggesztív környezet, amely az idei évben újszerű, a film világát idéző léptéket ölt, életre keltve a ’dolce vita’ hangulatát. A stand valójában egy hamisítatlan forgatási helyszín, ahol videó és grafikai kiállítások segítenek a nézőknek gondolatban visszarepülni a kollektív emlékezetünkbe tartozó hangok, szavak, képek világába. A Lancia ezzel egyfelől a márka és a filmszínház közötti, hagyományos kapcsolat előtt tiszteleg, másfelől visszatér ahhoz a kommunikációs csatornához, amely mindig is jellemezte: az olasz ragyogáshoz – ahhoz a fogalomhoz, amely pontosan a ’dolce vita’ évei alatt született meg.

Lancia YpsilonA ’Dolce vita’ hangulata a standon megtalálható összes modellt áthatja. A Genfi kiállításon a fentieken kívül megjelenik még a Lancia Delta 190 LE Platinum 1.9 TwinTurbo Multijet (a márka kompakt zászlóshajója, amely mindössze 4,5 méteren képes megvalósítani magasabb kategóriákra jellemző exkluzivitást és térérzetet), továbbá a kiállítás nyilvános látogatói napjain egy Musa Gold 95 LE 1.4, amely a legjobb olasz kézműves értékeket a limuzinok kényelmével, helykínálatával és stílusával, továbbá a városi kisautók mozgékonyságával és kis helyigényével ötvözi.




További cikkek


82. Genfi Autószalon – Ford Tourneo Custom koncepcióautó
82. Genfi Autószalon - Hyundai i30 kombi
Invitálás Nissan módra
Kulcsszavak:
 
Tizenötszörös a túljelentkezés a leendő szlovákiai Jaguár gyár munkahelyeire Tizenötszörös a túljelentkezés a leendő szlovákiai Jaguár gyár munkahelyeire A General Motors 1,8 milliárd dolláros beruházást hajt végre az Egyesült Államokban A General Motors 1,8 milliárd dolláros beruházást hajt végre az Egyesült Államokban A Citroën nagy dobása a Párizsi Autószalonon az új C5 Aircross Hybrid Concept SUV-tanulmány A Citroën nagy dobása a Párizsi Autószalonon az új C5 Aircross Hybrid Concept SUV-tanulmány A Lancia a 82. Genfi Autókiállításon A „Jövő Taxija” a New Yorki Nemzetközi Autókiállítás előestéjén mutatkozott be Teljes kamionstop a zalai gyorsforgalmi utakon és Baranyában is Teljes kamionstop a zalai gyorsforgalmi utakon és Baranyában is
 

Találatok száma: 11204 Megjelenítve: 10941 - 10950