Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 11041 - 11050
Útfelújítási program kezdődött Szekszárdon

Útfelújítási program kezdődött Szekszárdon

2013. április 18.
Több mint harminc utcát érintő útfelújítási program kezdődött Szekszárdon, ahol az idén 350 millió forintot fordítanak utak, parkolók építésére, felújítására - mondta a város polgármestere szerdán Szekszárdon sajtótájékoztatón.
Részletek
Útfelújítási program kezdődött SzekszárdonHorváth István (Fidesz-KDNP) elmondta: 28 utcában csaknem ezer kátyút javítanak ki, öt utcában mintegy két és fél kilométer hosszan az útburkolat teljes kopórétegét kicserélik, a Tavasz és a Szőlőhegyi utcában pedig új út épül.

A városon áthaladó főutak javítása már megtörtént, jelenleg a másodrendű utakon dolgoznak, végül az autóbuszjáratok által érintett utcákban szüntetik meg a kátyúkat. Ismertetése szerint a program  keretében 10,2 kilométer hosszan építenek vagy újítanak fel járdákat és mintegy ötven parkolóhelyet alakítanak ki a Kecskés Ferenc utcában.

útjavításra a tavalyi összeg több mint kétszeresét, 40 millió forintot fordítanak, utak, járdák, parkolók felújítására és építésére 2013-ban összesen 350 millió forintot terveznek a tolnai megyeszékhelyen - tette hozzá.

A kivitelezésre a KéSZ Kft.-vel kötött keretszerződést az önkormányzat - mondta a város vezetője.
Kulcsszavak: felújítás, kátyú, közlekedés, közút
 
Útfelújítási program kezdődött Szekszárdon Újabb tizenkét földgázhajtású busz érkezik Budapestre Útfelújítási program kezdődött Szekszárdon A Mercedes hibrid buszok a jövő év elején érkeznek Kecskemétre A Siemens villamosítja Dánia vasúthálózatát A Siemens villamosítja Dánia vasúthálózatát A Havazás szinte az ország minden pontján okozott fennakadás kedden A Havazás szinte az ország minden pontján okozott fennakadás kedden Levegő Munkacsoport: az autómegosztás oldhatja meg a városi közlekedés problémáit Levegő Munkacsoport: az autómegosztás oldhatja meg a városi közlekedés problémáit
 
Mercedes-Benz Concept GLA - Kitörés a mindennapokból

Mercedes-Benz Concept GLA - Kitörés a mindennapokból

2013. április 18.
A Concept GLA formájában a Mercedes-Benz prémiumkategóriájú kompakt SUV típust mutat be az Auto Shanghai kiállításon.
Részletek
Mercedes-Benz Concept GLAA Concept GLA a szabadidő értékes társa, dinamikus designnal, hossza / szélessége / magassága 4383/1978/1579 mm. 1991 köbcentiméteres, négyhengeres benzines turbómotorjának 155 kW (211 LE) teljesítményét 7G-DCT automatikus, duplakuplungos váltómű juttatja a 4MATIC összkerékhajtásra. Abszolút újdonság a lézeres fényszóró, amely nemcsak az utat világítja meg, hanem projektorként is funkcionál.

„A Concept GLA új utat jelöl ki a kompakt SUV szegmensben – sportos, kupészerű irányban fejleszti tovább az ilyen autókat” - mondta Dr. Joachim Schmidt, a Mercedes-Benz Cars értékesítési- és marketing-igazgatója. „A Concept GLA egy olyan kompakt SUV, amely a szabadidő robusztus kísérőjének sokoldalú képességeivel ötvözi a sportos szellemet. ´Kitörés a mindennapokból!´ – ezt ígéri vezetőjének. Egyben megmutatja, micsoda lehetőségek rejlenek még a kompakt járműarchitektúránkban, amelyből az A- és B-osztály 2013. első negyedévében Németországban megszerezte a maga kategóriájának pici vezető pozícióját.”

ügyesen játszik az SUV-kellékekkel: a külső design


A koncepcióautó egész sor markáns jellemzővel utal tervezőinek innovatív gondolkodására. Ilyen például az erőteljes motorháztető erődómja és a sportos hűtőmaszk, a Csillaggal, amelynek újszerű foglalata két keresztlécben folytatódik. új elem a Softcube: ezek a finom rádiusszal lekerekített négyszögletes kiemelkedések nemcsak a hűtőmaszkot tagolják, hanem megjelennek a küszöbökön és a kipufogóvégeken is. A markáns, kettős tartóra szerelt külső tükör rácsszerű védelme éppúgy SUV-jellegzetesség, mint elöl az alsó védőlemez. ám már önmagában az Alubeam Silber fényezés is feltűnő jelenséggé teszi a Concept GLA-t.

Mercedes-Benz Concept GLAAz oldalmézet is erőt, magabiztosságot sugall. A „Dropping-Line” lejtős karaktervonal, teljesen a designfilozófia szellemében, a fényszórótól a hátsó kerékjáratig ível, az ablakszegély viszont a a C-oszlop felé emelkedik. A Dropping-Line és a küszöbtől fellendülő ellenpárja egyedülállóan dinamikus fényjátékot teremt az oldalfalon. A süllyesztett kilincsek gombnyomásra emelkednek ki, a tanulmányterv kupé-jellegét keret nélküli oldalablakok teszik teljessé.  Az öt turbinahatású küllőjű, markáns könnyűfém kerékre 255/45 R 20-as gumiabroncsot szereltek. Ezeket külön a Concept GLA részére tervezték: profiljuk optikailag folytatja a küllők vonalát.

A hátsó híd fölötti széles vállat, amelyet még jobban érvényre juttat a C-oszlop behúzása, a lámpa folytatja, hangsúlyozva a far szélességét. Ez a forma erős feszültséget hordoz, de nem hat agresszíven. Hozzájárul a hatáshoz a domború hátsó szélvédő és a lendületes krómléc is a lámpák között. Hasonlóképp magára vonja a figyelmet a tető hátsó részének struktúráját ügyesen átvevő, nagy tetőspoiler, amelyben a harmadik féklámpát elhelyezték. A hátsó lökhárítóburkolatnál további SUV-kellékként szerepel a rakodóperem-védő és egy optikai alsó védőlemez. A sportosságra dupla-csöves kipufogó utal. A csomagtér-ajtó elektromosan nyílik és záródik, becsukáskor szervomotor húzza be teljesen. Amikor az egyrészes hátsó lámpákkal együtt felnyílik, láthatóvá válnak a hátulról jövőket figyelmeztető kiegészítő lámpák. További világítóegységek kerültek a tetőcsomagtartó-alapsín keresztlécére.

Míves kidolgozás az utastérben

Az utastér kialakítása az új kompakt Mercedes-Benz modellekéhez igazodik, de modern és rendkívül nívós SUV-ként újraértelmezve. Feszültséghordozó kontrasztot a bőr és a sötétre galvanizált alumínium teremt.

Mercedes-Benz Concept GLAA négy egyedi ülést és az ajtóborításokat erős, barna natúr bőrrel vonták be. Nemcsak a színe emlékeztet nyeregre, hanem a kidolgozása is: a Concept GLA-ban összesen több mint húsz méternyi bőrszegélyt fog össze kézi varrás. A középrészükön kiváló minőségű vitorlavászon betétes ülőlapon a bőr mintázata erősíti a nyerges témát. Az egybeépített sportülések fejtámlája alatti nyílást világítással látták el.

Grafikus mintázatú szürke natúr bőrt például az első ülések hátoldalán alkalmaztak, folytatva a felületek összjátékát. Az ajtók kartámaszát és középrészét látható struktúraként képezték ki. A műszerfal többrétegű: bőrbevonatú felső felületén matt és polírozott alumíniumstruktúra hordozza a műszereket. A látható csavarokhoz különleges designt terveztek, a szennyeződéstől plexifedél véd, a háttérvilágítás pedig a lebegő síkok hatását adja. A COMAND Online kezelőgombjai a műszaki precízió mesterművei, a hátoldalon feketére festett plexiüvegből, hátulról bemart és kitöltött piktogramokkal.

A műszerfal és a hátsó utastér szellőzőit stilisztikailag továbbfejlesztették, és, akárcsak a Concept A-CLASS, illetve a Concept Style Coupé esetében, hátulról megvilágítják. Ennek színe attól függ, hogy milyen hőmérsékletet állítottak be az utasok a klímaberendezésen: 22 foknál fehér, hűvösebbnél kék, melegebbnél piros. A poggyásztérben fényvezetős hangulatvilágítás folytatja optikailag a műszerfaltól a hátsó ülésekig terjedő középkonzolt. A padló sík felületét a belé süllyesztett négyszögletes fénysáv emeli ki. A poggyászdarabok rögzítésére rugós, helikopter-kék, négypontos biztonsági öv-csat szolgál. A hátsó sportülések támlája egyetlen mozdulattal előrehajtható, miáltal sík rakodófelület jön létre.

Mercedes-Benz Concept GLALézerfény: világíthat, és képeket is vetíthet a teljesen újszerű fényszóró

Lámpa vagy mozivetítő? A Concept GLA lézeres fényszórói nemcsak a menetfényt szolgáltatják, hanem arra is alkalmasak, hogy képeket vagy filmet vetítsenek vászonra vagy falfelületre. Forrásuk bármilyen COMAND Online által támogatott formátum lehet, például képek és filmek okostelefonról, az internetről vagy merevlemezről. Alternatívaként az autó saját akciófelvétele adja a műsort: a Concept GLA tetőcsomagtartójának első végében két HD-kamerát helyeztek el, amelyek menet közben háromdimenziós képet rögzítenek. A kamerák persze kivehetők, hogy akár kerékpáros sisakon rögzítsék őket. Mivel pedig kiegészítő fényszóró is tartozik hozzájuk, mindenkor biztosított a kellő megvilágítás. Természetesen nemcsak kifelé lehet vetíteni, hanem a COMAND Online képernyőjén is nézhetők a filmek. A lézersugárzó több mint a Mercedes-Benz tervezőinek ujjgyakorlata. A vetített kijelzés (head-up display) továbbgondolásaként fokozhatja a közlekedés biztonságát, hiszen például az útpályára vetítheti a navigáció bekanyarodási útmutató jeleit – így mások is láthatják, merrefelé tartunk éppen.

Lézer és fénydiódák: a fényszóró

A Concept GLA kékesen csillogó fényszóróját nemcsak a lézervetítő és annak látható, forgó ventilátoros hűtése teszi érdekessé. „Coming home” funkcióban villog a kék fény, jelezve, hogy várja gazdáját a jármű.
Míg a fényszóró fénykévéjét lézer kelti, és tükrös lencse irányítja, a nappali menetfény és az irányjelző fénydiódás. Az utóbbit digitálisan futtatják, továbbfejlesztve a Concept Style Coupé „La-Ola” fényhullámzását.
Kulcsszavak: autószalon, bemutató, concept, GLA, mercedes-benz
 
A Genfi Autószalonon mutatja be VISION X tanulmányát a ŠKODA A Genfi Autószalonon mutatja be VISION X tanulmányát a ŠKODA Mercedes-Benz Concept GLA - Kitörés a mindennapokból Alig álltak forgalomba, máris megrongálták az egyik új Mercedes Citaro buszt Mercedes-Benz Concept GLA - Kitörés a mindennapokból SEAT Ibiza Cupster a Wörthersee-i találkozón Magyarországon bemutatkozott a vadonatúj Piaggio Porter NP6 Magyarországon bemutatkozott a vadonatúj Piaggio Porter NP6 Kicsi, Fürge és mindenki számára elérhető. Ez a Citroen AMI Kicsi, Fürge és mindenki számára elérhető. Ez a Citroen AMI
 
Jövőbemutató erő – Az új Audi RS 6 Avant

Jövőbemutató erő – Az új Audi RS 6 Avant

2013. április 18.
Az Audi RS 6 Avant zavartalan mindennapos és szabadidős használhatósággal ötvözi 412 kW (560 LE) teljesítményét és 700 newtonméter forgatónyomatékát.
Részletek
Audi RS 6 AvantA quattro GmbH, az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalatának fejlesztéseként és gyártmányaként e nagyteljesítményű Avant modell kiemelkedő menetteljesítményekkel és iránymutató gazdaságossággal csábít: V8-as biturbo motorja átlagosan 9,8 liter üzemanyaggal is beéri 100 kilométerenként, high-tech karosszériaszerkezete tömegét pedig alumíniumkomponensek mérséklik.

Az új Audi RS 6 Avant megjelenése egyéni és erőteljes. Közvetlen befecskendezésű V8-as biturbo erőforrása 3.993 köbcentiméter összlökettérfogatából 412 kW (560 LE) legnagyobb teljesítményt, illetve 700 newtonméter maximális forgatónyomatékot kínál, amely 1.750 és 5.500 percenkénti fordulatszám között mindvégig a vezető rendelkezésére áll. Két „Twinscroll” rendszerű turbófeltöltője a 90 fokos szögű hengersorok közötti V-térben helyezkedik el, s a forgatónyomaték már igen korai és dinamikus felépüléséről gondoskodik. A nagyméretű Avant álló helyzetből mindössze 3,9 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig a 250 illetve 280, s kívánságra akár a 305 kilométer/órát is eléri. átlagfogyasztása 100 kilométerenként mindössze 9,8 liter, így 30 százalékkal alakul alacsonyabban elődje értékénél.

E magas fokú gazdaságosság egyik döntő fontosságú tényezője a fejlett hengerlekapcsolási rendszer (cylinder on demand; COD), amely az alacsony és közepes terhelési tartományokon önműködően leállítja a motor négy hengerét. Az erőforrás négyhengeres üzemében fellépő fokozott rezgéseit a fáziseltolásos ellenlengések elvén működő, aktív motorfelfüggesztések egyenlítik ki. A COD rendszere hatékonyan, mintegy öt százalékkal, visszafogott tempóval autózva pedig akár 12 százalékkal is mérsékli az üzemanyag-fogyasztást.

Audi RS 6 AvantA 4.0 TFSI erőforrás sportos hangolás és kimondottan hosszú utolsó fokozat jellemezte, nyolcfokozatú tiptronic sebességváltón keresztül csatlakozik az új fejlesztésű központi differenciálművel dolgozó quattro állandó összkerékhajtáshoz. A hajtáslánc működését a kerekenkénti nyomatékszabályzás szoftvermegoldása egészíti ki, s kívánságra az Audi sport-differenciálműve osztja el fokozatmentesen a forgatónyomatékot a hátsó kerekek között. Az új nagyteljesítményű Avant modell már alapfelszereltségében tartalmazza az alapvetően feszes hangolású „RS adaptive air suspension” légrugózást, amely 20 milliméterrel süllyeszti mélyebbre a karosszériát. Működése éppúgy vezérelhető az „Audi drive select” menetdinamikai szabályzórendszer segítségével, mint a sport-differenciálműé vagy éppen az áttételét a sebesség függvényében változtató dinamikus kormányzásé. Az „Audi drive select” segítségével a vezető több fokozatban, igényei szerint befolyásolhatja a jármű számos főegységének működését. Az RS 6 sportos „adaptive air suspension” légrugózásának még dinamikusabb alternatívájaként az Audi a Dynamic Ride Control (DRC) rendszerével kiegészített, még feszesebb hangolású „plus” sportfutóművét kínálja.

Az új Audi RS 6 Avant már alapkivitelben 20 col peremátmérőjű, 275/35 R 20 méretű gumiabroncsokkal szerelt, kovácsolt alumínium keréktárcsákkal gördül le a szerelőszalagról, de kívánságra 285/30 R 21 dimenziójú abroncsozással ellátott, 21 colos keréktárcsák is rendelhetők. A 390 milliméter átmérőjű, „wave” első féktárcsákon hatdugattyús nyergek dolgoznak. Kívánságra szénszál-erősítésű kerámiából készült, elöl 420 milliméter átmérőjű féktárcsák is kaphatók. Az elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESC) sport-üzemmódot is kínál, s akár teljes egészében ki is kapcsolható.

Könnyű és szilárd – A karosszéria

Az új Audi RS 6 Avant karosszériaszerkezete nagyszilárdságú high-tech acélfajtákból és 20 százalékban alumíniumból épül fel. Az Audi következetes könnyűszerkezetes építési koncepciójának köszönhetően az új csúcsmodell közel 100 kilogrammal könnyebb elődjénél.

Audi RS 6 AvantA karosszéria ütközésbiztonsága és torziós merevsége szintén csúcsszínvonalat képvisel. E különösen nagy teljesítményű Avant modell külsejét matt alumínium díszítőelemei, elejének fényes fekete rácsozatai, lökhárítói, illetve sárvédő- és küszöbszélesítései határozzák meg. Az „RS” hátsó tetőlégterelő, a méretes diffúzor-elem, illetve az „RS” kipufogórendszer nagyméretű végcsövei szintén egyértelműen a sorozat csúcsmodelljeként azonosítják. Kívánságra fekete végcsövekkel és markánsabb hangzással „RS” sportkipufogó-rendszer is rendelkezésre áll. A még egyénibb megjelenésről két – matt alumínium vagy „Carbon” szénszál-erősítésű műanyag – optikai csomag gondoskodhat. A LED-technikájú nappali menetfénnyel kiegészített „Xenon plus” fényszórók illetve az ugyancsak fénykibocsátó diódákkal (LED) működő hátsó lámpák a szériafelszereltséghez tartoznak, míg a sötétített betéttel szerelt LED-fényszórók extraként rendelhetők.

Az új Audi RS 6 Avant utasterében a sportos fekete alaptónus dominál, körműszerei fehér feliratokat és vörös mutatókat kaptak. Az RS-specifikus háromküllős sportkormánykerék alul lapított, s vastagabb, ergonomikus karimával készül. A különleges stílusjegyeket alumínium és zongoralakk-fekete felületek, „RS 6” feliratú, megvilágított küszöblécek, és különleges „Carbon” szénszál-erősítésű műanyag dekorbetétek jelentik. Az „RS” sportülések méretes oldalpárnákkal és integrált fejtámlákkal alkotják a szériafelszereltséget, fekete Alcantara/bőr kombinációjú kárpitjukon az ülések középső sávját rombuszmintás steppelés díszíti. Alapkivitelében az Audi RS 6 Avant két sportosan kiformált, az elsőkkel egyező stílusú hátsó egyes üléssel gördül le a szerelőszalagról, a háromszemélyes hátsó ülés extraként kapható.

Audi RS 6 AvantAz új Audi RS 6 Avant szériafelszereltsége többek között négyzónás automatikus légkondicionáló berendezést, az „MMI touch” funkcióval kiegészített „MMI Navigation plus” navigációs rendszert és a tíz hangszóróval működő „Audi sound system” audio-rendszert is magában foglalja. A high-end opciók palettája a szélvédő-kijelzőtől (Head-up-Display) a „Bang & Olufsen Advanced Sound System” technikáján át, egészen a fejlett vezetői segédrendszerekig ível. Utóbbiak közé tartozik az araszoló (Stop & Go) funkcióval kiegészített adaptív sebességszabályzás (adaptive cruise control) és az érzékelt gyalogosokat külön megjelölő éjjellátó rendszer is. Az „MMI Navigation plus” navigációs rendszer funkcióit az „Audi connect” - autótelefont is magában foglaló - online-szolgáltatásai egészítik ki, az utasok pedig a fedélzeti WLAN-hotspot segítségével vehetik igénybe az internetet.
Kulcsszavak: audi, bemutató, RS 6
 
Az utcai farkas bemutatkozott Az utcai farkas bemutatkozott A SCALA teljes egészében újraértelmezi a ŠKODA számára a kompakt kategóriát A SCALA teljes egészében újraértelmezi a ŠKODA számára a kompakt kategóriát Érkezik az új Érkezik az új BMW M340i xDrive Érkezik az új Érkezik az új BMW M340i xDrive X-pose néven érkezik a limitált szériás Toyota Aygo X-pose néven érkezik a limitált szériás Toyota Aygo Jövőbemutató erő – Az új Audi RS 6 Avant Az elismert koncepció új fényben tündököl
 
Magyarországon is terjeszkedik a brit Enterprise Rent-A-Car autókölcsönző

Magyarországon is terjeszkedik a brit Enterprise Rent-A-Car autókölcsönző

2013. április 18.
Az Enterprise Rent-A-Car autókölcsönző cég európai hálózatának kiépítése keretében az osztrák Megadrive Autovermietung GmbH vállalatot választotta az osztrák, a magyar és a szlovák piac kiszolgálására - írja a német presseportal.de weboldal.
Részletek
Magyarországon is terjeszkedik a brit Enterprise Rent-A-Car autókölcsönzőAz Enterprise Rent-A-Car autókölcsönző cég európai hálózatának kiépítése keretében az osztrák Megadrive Autovermietung GmbH vállalatot választotta az osztrák, a magyar és a szlovák piac kiszolgálására - írja a német presseportal.de weboldal.

Az Enterprise Rent-A-Car autóbérleti szolgáltatást nyújtó érdekeltségei még az év folyamán megnyílnak a térség jelentősebb repülőterein és nagyvárosaiban.

Az Enterprise Rent-A-Car saját érdekeltséggel a brit, az írországi, német, francia és spanyol piacon képviselteti magát, franchise partnerek révén pedig a dél- és kelet-európai országokban. A Megadrive Autovermietung GmbH 12 telephellyel rendelkezik Ausztriában, két képviselettel Magyarországon és néggyel Szlovákiában.
Kulcsszavak: autókölcsönző, bérautó, Enterprise, Magyarország
 
Stratégiai pozíciót szerezhet Magyarország a közeljövő autóiparában egy elemzés szerint Stratégiai pozíciót szerezhet Magyarország a közeljövő autóiparában egy elemzés szerint Magyarországon is terjeszkedik a brit Enterprise Rent-A-Car autókölcsönző A magyarországi autógyártás 2020-ig biztosan növekedni fog Az autópiaccal együtt bővülne a Skoda Az autópiaccal együtt bővülne a Skoda Újra járják Magyarországot a Google autói Újra járják Magyarországot a Google autói Budget: a magyarok többsége csak autója meghibásodásakor bérel gépkocsit Budget: a magyarok többsége csak autója meghibásodásakor bérel gépkocsit
 
A Multivan nyerte a Motor Klassik díját

A Multivan nyerte a Motor Klassik díját

2013. április 18.
A Volkswagen Multivan minden adottsággal rendelkezik ahhoz, hogy igazi klasszikussá váljon – legalábbis a Motor Klassik magazin több mint 22 ezer olvasója, illetve a hozzá tartozó www.motor-klassik.de internetes portál látogatói szerint.
Részletek
A Multivan nyerte a Motor Klassik díjátA kisbuszok („Vans”) kategóriájának élén ugyanis a Multivan nagy fölénnyel bizonyult a „jövő klasszikusának”. A Volkswagen Haszonjárművek Multivan-je hosszú évek sikertörténetére tekinthet vissza, olyan elődök „arcképcsarnokával”, amely párját ritkítja vetélytársai körében.

A trend-alapító újdonság 1985-ben jelent meg a nagyközönség előtt, nem kisebb feladattal, mint hidat verni az egyterű, a Camper és a Transporter kategóriái közé. A hannoveri sikermodell – immár három generációján át – egészen napjainkig bravúrral teljesíti küldetését. A mai Multivan abszolút diszkrét és elegáns megjelenését a nagyméretű limuzinok előnyeivel ötvözi, a gépkocsi-vásárlók legkülönbözőbb célcsoportjait szólítva meg egyidejűleg. Legyen szó családi autóról, túra- vagy éppen exkluzív business-modellről, a Multivan segítségével szinte minden lehetséges.  
Kulcsszavak: díj, multivan, volkswagen
 
Az Európai Bizottság szigorúbb szabályozást vezetne be az autógyártók ellenőrzésére Az Európai Bizottság szigorúbb szabályozást vezetne be az autógyártók ellenőrzésére A Volkswagen elhozza a jelenbe a jövőt a 87. Genfi Autószalonon A Volkswagen elhozza a jelenbe a jövőt a 87. Genfi Autószalonon A Volkswagen bocsánatot kért az állatkísérletek miatt A Volkswagen bocsánatot kért az állatkísérletek miatt Elektromos autók gyártására kötelezhetik a Volkswagent az Egyesült Államokban Elektromos autók gyártására kötelezhetik a Volkswagent az Egyesült Államokban A Multivan nyerte a Motor Klassik díját Több mint 1 milliárd dollárt fektet be Lengyelországban a Volkswagen
 
Nemcsak Lamborghini, a Ferrari is a rendőrségi flotta része Dubajban

Nemcsak Lamborghini, a Ferrari is a rendőrségi flotta része Dubajban

2013. április 18.
Nemcsak Lamborghinivel és Camaróval, hanem Ferrarival is járőröznek a dubaji rendőrök, akik egy 250 ezer dolláros modellbe ülhetnek be.
Részletek
Nemcsak Lamborghini, a Ferrari is a rendőrségi flotta része DubajbanNemcsak Lamborghinivel és Camaróval, hanem Ferrarival is járőröznek a dubaji rendőrök, akik egy 250 ezer dolláros modellbe ülhetnek be.

Csakúgy, mint a Lamborghinit, a Ferrarit is zöld-fehérre festették - derült ki az Emirates 24/7 című hírportálon közzétett fotókból. Az olasz autó a héten már meg is kezdte a szolgálatot az Egyesült Arab Emirátusokhoz tartozó Dubaj utcáin.

A Lamborghinihez hasonlóan a Ferrari is a városnak a turisták által kedvelt negyedeiben fog cirkálni, így hirdetve az öbölmenti metropolisz gazdagságát, a város luxusról és jólétről kialakult imázsát. A Lamborghini Aventador értéke 550 ezer dollár. A sportkocsik nem vesznek részt a gyorshajtók utáni hajszákban, a rendőrség sokkal inkább azzal a céllal küldi ki őket az utakra, hogy demonstrálja: Dubaj kilábalt a gazdasági válságból. Az ottani rendőrség járműparkja amúgy német autókból és négykerék-meghajtású japán kocsikból áll.

A hatóság nemrég azt jelentette be, hogy Chevrolet Camarókat is Dubaj útjaira küld.

Nemcsak Lamborghini, a Ferrari is a rendőrségi flotta része Dubajban
Kulcsszavak: Dubaj, Ferrari, Lamborghini, luxusautó, rendőrség
 
Nemcsak Lamborghini, a Ferrari is a rendőrségi flotta része Dubajban Pozsonyban gyárthatják a Lamborghini Urust Nemcsak Lamborghini, a Ferrari is a rendőrségi flotta része Dubajban Közel hétezer gyorshajtót szűrtek ki a rendőrök három nap alatt Tesla autókat vásárol a svájci rendőrség Tesla autókat vásárol a svájci rendőrség Nemcsak Lamborghini, a Ferrari is a rendőrségi flotta része Dubajban A Shell játékával a maranellói Ferrari gyárba látogathatunk Fél év alatt 55 ezer utast és 1500 tonna árut szállított az Emirates a budapesti járaton Fél év alatt 55 ezer utast és 1500 tonna árut szállított az Emirates a budapesti járaton
 
Forgalomnövekedésre számítanak a szlovákiai autógyárak beszállítói

Forgalomnövekedésre számítanak a szlovákiai autógyárak beszállítói

2013. április 17.
További befektetések szempontjából jó kilátásokkal rendelkező országnak tartja Szlovákiát az autógyárak beszállítóinak többsége, legnagyobb részük pedig forgalmának növekedésére számít az idén - derült ki a PricewaterhouseCoopers (PwC) tanácsadó cég és a szlovák Autóipari Szövetség (ZAP) közös  felméréséből, amelynek eredményeit szerdán ismertették ...
Részletek
Forgalomnövekedésre számítanak a szlovákiai autógyárak beszállítóiA felmérés szerint a szlovákiai autógyárak beszállítóinak kétharmada azt állítja: tavaly jobb évet zárt, mint egy évvel korábban. A javulás hátterében a felmérés szerint a szlovákiai autógyárak tavaly erősödő gyártása, valamint a kelet-európai és ázsiai piacok részéről megnyilvánuló fokozódó kereslet áll.

A felmérés résztvevőinek legnagyobb része, csaknem fele bizakodóan tekint az idei évre is, úgy vélik, legalább 5 százalékkal nagyobb forgalmuk lesz az idén, mint tavaly. A megkérdezett cégek egyharmada azt feltételezi, hogy 2013-ban a korábbihoz hasonló, stabil eladást tudnak majd elérni a forgalom jelentősebb emelkedése nélkül. Egyidejűleg több mint húsz százalék azoknak az aránya, akik forgalomcsökkenésre számítanak az idén.

Csaknem az összes megkérdezett beszállító cég az autóipar számára attraktív országnak tartja Szlovákiát. Arra a kérdésre, hogy mit tartanak vállalataik legnagyobb előnyének, a válaszadók többsége az általuk gyártott termékek minőségét, a jó szakképesítéssel rendelkező munkaerőt, valamint a hosszú távú kapcsolatokat jelölte meg válaszként. Mindössze a megkérdezettek egyharmada jelölte meg legnagyobb előnyének az általa kínált termékek előnyös árát.

A jövőbeli befektetések viszonylatában a szlovákiai autógyárak beszállítóinak 51 százaléka jó kilátásokkal rendelkező országnak tarja Szlovákiát, ugyanakkor a felmérésben részt vevő cégek 42 százaléka attól tart, hogy az ország középtávon veszthet jelenlegi pozíciójából a többi befektetői célországhoz képest.

Forgalomnövekedésre számítanak a szlovákiai autógyárak beszállítóiEzzel összefüggésben az autóipari beszállítók 57 százaléka tartja lényeges befolyásoló tényezőnek az állami támogatásokat, ellenben 41 százalékuk azt állítja: számukra nem jelentenek motivációs faktort az állami támogatások.
Kulcsszavak: gazdaság, jármű kereskedelem, járműipar, Pozsony, szlovákia
 
Már rendelhető az új Fiat 500 1.3 Multijet II 95 Már rendelhető az új Fiat 500 1.3 Multijet II 95 Forgalomnövekedésre számítanak a szlovákiai autógyárak beszállítói A magyarországi autógyártás 2020-ig biztosan növekedni fog Datahouse: 15,6 százalékkal nőtt tavaly az új autók eladása Datahouse: 15,6 százalékkal nőtt tavaly az új autók eladása Németországban négyszázezernél is több autós pereli a Volkswagent Németországban négyszázezernél is több autós pereli a Volkswagent Forgalomnövekedésre számítanak a szlovákiai autógyárak beszállítói Csökkent a gázolaj ára
 
Növelte eladásait az első negyedévben a General Motors

Növelte eladásait az első negyedévben a General Motors

2013. április 17.
A General Motors 3,6 százalékkal növelte eladásait az első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, 90 ezer autóval előzve meg a Volkswagent - idézi az Automotive News  Europe autóipari hírportál a Bloomberg üzleti hírügynökség cikkét.
Részletek
Növelte eladásait az első negyedévben a General MotorsA GM az idei első három hónapban 2,36 millió autót értékesített, elsősorban a Chevroletek amerikai és a Buickok kínai eladási sikerének köszönhetően. A Volkswagen eladásai ugyanezen idő alatt 5,1 százalékkal 2,27 millióra emelkedtek a vállalat április 12-i közleménye szerint. A Toyota Motor Corp. még nem tette közzé első negyedéves eladási adatait.

A GM egyre nehezebben tudja megvédeni második helyét Volkswagentől a világ autógyárainak rangsorában. Az első helyezést a Toyota tavaly vette vissza a GM-től, miután helyrehozta a 2011-es japán természeti katasztrófa okozta károkat a gyártási folyamatban.

Tavaly a Toyota 9,75 millió, a GM pedig 9,29 millió autót értékesített, 200 ezerrel többet, mint a Volkswagen. A GM legnagyobb piaca Kína, ahol tavaly 2,84 millió autót adott el, többet, mint az Egyesült államokban, ahol 2,6 milliót.

Az első negyedévben a GM Kínában 816 ezer 373 autót értékesített, 9,6 százalékkal többet, mint egy évvel korábban, az Egyesült államokban pedig 664 ezer 963 autót, 9,3 százalékkal többet, mint 2012 első negyedévében.

Növelte eladásait az első negyedévben a General Motors
Kulcsszavak: autópiac, general motors, gm, járműipar
 
Növelte eladásait az első negyedévben a General Motors Tovább nőtt az Opel vesztesége tavaly Növelte eladásait az első negyedévben a General Motors Tovább csökkennek a gépkocsieladások az EU-ban, Magyarországon növekszik az értékesítés Különösen alacsony gördülési ellenállás elektromos és hibrid meghajtású járművekhez Különösen alacsony gördülési ellenállás elektromos és hibrid meghajtású járművekhez Az Audi konszern meggyőző eredménnyel zárta az első negyedévet Az Audi konszern meggyőző eredménnyel zárta az első negyedévet Lízingszövetség: a finanszírozott összeg nőtt, a szerződések száma csökkent tavaly Lízingszövetség: a finanszírozott összeg nőtt, a szerződések száma csökkent tavaly
 
A Wizz Air oroszországi leányvállalatot létesítene

A Wizz Air oroszországi leányvállalatot létesítene

2013. április 17.
A Wizz Air oroszországi leányvállalat létesítését tervezi, hogy megjelenhessen az orosz piacon - közölte értesülését kedden a Vedomosztyi című orosz napilap.
Részletek
A Wizz Air oroszországi leányvállalatot létesíteneA befolyásos üzleti-politikai újság az egyik moszkvai repülőtér név nélkül nyilatkozó munkatársától kapott tájékoztatásra hivatkozik, amely szerint a Wizz Air vezetése egy hét múlva találkozik oroszországi repülőterek képviselőivel Magyarországon. Ezt az értesülést a Wizz Airnél nem erősítették meg.

A légitársasággal való együttműködés kilátásairól a konkrét válaszadást megkerülve, név nélkül nyilatkozott az orosz főváros domogyedovói repülőterének illetékese a Vedomosztyinak. Elmondta: nem ez az első év, hogy tárgyalásokat folytatnak a társasággal. Vitalij Vancev, a vnukovói repülőtér igazgatótanácsának elnöke pedig kijelentette: kétli, hogy fogadni tudják a Wizz Air járatait. A seremetyevói repülőtér illetékese leghamarabb 2 és fél év múlva lát lehetőséget arra, hogy a légitársasággal együttműködjenek. Akkora elkészül a régi B terminál helyén a 10 milliós utasforgalomra méretezett új légikikötő.

Alekszandr Nyeragyko, a Roszaviacija (orosz Szövetségi Légiközlekedési ügynökség) vezetője arról tájékoztatta a Vedomosztyit, hogy a Wizz Air nem fordult az orosz légügyi hatóságokhoz repülési engedély kérelemmel, de tavaly ősszel egy befektetői csoport fapados légitársaság alapítására tett ajánlatot nekik. Ebben a Wizz Air 49 százalékos tulajdonrészt szeretne birtokolni. Az orosz Szövetségi Légiközlekedési ügynökséget zavarta az új projektben résztvevők névsora. "Gyakorlatilag az Avianovát akarták másolni" - kifogásolta Alekszandr Nyeragyko.

Az orosz lap emlékeztetett arra, hogy a Wizz Air legismertebb oroszországi projektje a 2009-2011 között üzemelő, de két éve csődbe ment Avianova fapados légitársaság volt, amelyet az A1 csoport nevű befektetői kör hozott létre. Az A1 csoportban 51 százalékos, többségi tulajdonrésszel az egyik legnagyobb orosz pénzügyi-ipari csoport, az Alfa-Grupp rendelkezik, 49 százalék pedig az amerikai Indigo Partners tulajdona. Utóbbi a Wizz Air légitársaság 50 százalékos tulajdonosa is.

A Wizz Air oroszországi leányvállalatot létesíteneDmitrij Csernyak, az A1 befektetői csoport volt vezetője a Vedomosztyival közölte, hogy az új fapados projekt a Wizz Air Russia és hogy az - általa meg nem nevezett - üzleti partnerek be fogják nyújtani ennek létrehozására a megfelelő dokumentumokat az orosz hatóságoknak. Csernyak 20-50 millió dollárra becsülte a projekt értékét. Szerinte, ha a Wizz Airnek sikerül kijutnia az oroszországi piacra, akkor ott a második legnagyobb diszkont légitársasággá válhat.

A Vedomosztyi emlékeztetett, hogy márciusban elindultak az EasyJet moszkvai járatai.
Kulcsszavak: airport, légi közlekedés, légitársaság, oroszország, wizz air
 
Emirates: a magyarok több mint negyede nyaral külföldön Emirates: a magyarok több mint negyede nyaral külföldön Kivonták a forgalomból az utolsó Tu-154-est Oroszországban Kivonták a forgalomból az utolsó Tu-154-est Oroszországban A Wizz Air oroszországi leányvállalatot létesítene Folyamatban van a Sólyom légitársaság engedélyeinek kiadása Olaszországba indít új járatot Debrecenből a Wizz Air Olaszországba indít új járatot Debrecenből a Wizz Air A lezuhant Germanwings géppel hétfőn gondok voltak A lezuhant Germanwings géppel hétfőn gondok voltak
 
A Tesla 2014 végén mutatja be a Model X-et

A Tesla 2014 végén mutatja be a Model X-et

2013. április 17.
Egy csak elektromos járműveket gyártó és forgalmazó cég beindítását érthető szkepticizmus övezi.
Részletek
Tesla Model XMint minden radikálisan új technológia előfutárának, a Teslának is sokat kellett, és kell bizonyítania ahhoz, hogy komoly versenytársként tekintsenek rá -  írja az alternatívergia.hu.

Első modelljük, a Roadster 2006-os bemutatása óta szépen fejlődik a cég, és most egy új mérföldkőhöz érkezett, a csúcskategóriás Model S limuzinból már évi 20,000 darabot gyártanak. Ez jó hír a vállalat növekedése, és végső soron a vásárlóközönség számára is. Minél nagyobb léptékben tudják gyártani a termékeiket, annál olcsóbb az előállítás, és ez előbb-utóbb meglátszik az árcédulán is.

A Tesla ráadásul jelenleg túlkereslettel is küzd, majdnem 15,000 teljesítetlen rendelésük van a Model S-re, amit a megnövelt gyártási kapacitás remélhetőleg segít csökkenteni. Az új futószalagokon pedig elkezdhetik a kisebb teljesítményű és olcsóbb 60 kilowattórás akkumulátorral szerelt változat összeállítását is. A Teslának hosszú távon is komoly tervei vannak. 2014 végén bemutatják a ma még tervezés alatt álló rejtélyes Model X-et, aminek különlegessége az összkerék-meghajtás lesz.
Tesla Model X
Tesla Model X
Kulcsszavak: autógyár, elektromos autó, Model X, Tesla, villanyautó, zöld
 
Az ABB és a Microsoft együttműködik új-generációs elektromos járműtöltési szolgáltatási platform létrehozásában Az ABB és a Microsoft együttműködik új-generációs elektromos járműtöltési szolgáltatási platform létrehozásában 140 év után búcsút inthetünk a kipufogógáznak? 140 év után búcsút inthetünk a kipufogógáznak? Erőteljesebb külsővel és nagyobb hatótávval érkezik a megújult Peugeot e-2008-as Erőteljesebb külsővel és nagyobb hatótávval érkezik a megújult Peugeot e-2008-as Rohamosan csökken az elektromos autók ára Németországban Rohamosan csökken az elektromos autók ára Németországban Az új Kia EV6 kategóriájának legfejlettebb biztonságát és kényelmét kínálja Az új Kia EV6 kategóriájának legfejlettebb biztonságát és kényelmét kínálja
 

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 11041 - 11050