Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 11491 Megjelenítve: 11051 - 11060
Indul a Mercedes-Benz új gyára Magyarországon

Indul a Mercedes-Benz új gyára Magyarországon

2012. március 29.
A Daimler AG a mai napon indította be a termelést az új kecskeméti személyautó gyárában.
Részletek
Mercedes-BenzA Daimler AG a mai napon indította be a termelést az új kecskeméti személyautó gyárában. így – kevesebb, mint négy évvel a helyszín kiválasztását követően - első ízben gördülnek le Mercedes-Benz személyautók Magyarországon a futószalagról. Az ünnepélyes megnyitón Dr. Dieter Zetsche, a Daimler AG igazgatója és a Mercedes-Benz Cars vezetője, valamint Frank Klein, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezető igazgatója üdvözölte Orbán Viktort, Magyarország miniszterelnökét és a hatszáz magyar, illetve német vendéget.

A sajtókonferencián Dr. Dieter Zetsche kihangsúlyozta az új gyártóüzem jelentőségét: „A gyártás kecskeméti beindításával megkezdődik a Mercedes-Benz offenzívájának második lépcsője a prémium-kompakt-szegmensben. A rastatti és kecskeméti gyárak együttműködésének köszönhetően most már elegendő a kapacitásunk, hogy ki tudjuk elégíteni – részben új – vevőink igényeit a prémium-kompakt-szegmensben.“

Ezzel összefüggésben Dr. Dieter Zetsche bejelentette, hogy az új üzemben gyártják majd a Mercedes-Benz új kompakt-autó generációjának egy további modelljét is, a négyajtós kupét. Az üzem fejlesztése során pedig a dolgozói létszámot a mostani 2500-ról több mint 3000-re növelik.

Dr. Dieter Zetsche külön köszönetét fejezte ki a magyarországi politikai, kormányzati és társadalmi partnereknek: „Magyar partnereink barátként fogadtak bennünket, és messzemenőkig támogatták a gyár felépülését. Pozitív hozzáállásuk egyike volt a projekt legfontosabb sikertényezőinek, és továbbra is döntő szerepet játszik majd a kecskeméti Mercedes-Benz gyár eredményeiben.“

Mercedes-BenzDr. Dieter Zetsche méltatta a magyar, a német és más nemzetiségű munkatársak munkáját is a projekt megvalósítása során: „Ez a csapat megmutatta, hogy miképp építjük ki az elkövetkezendő években világszerte személyautó gyártási kapacitásunkat. Ezzel megteremtjük a Mercedes-Benz 2020-as növekedési stratégiájának alapjait.“

Frank Klein, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezetője a következőket mondta: „Ma történelmet írunk: kevesebb, mint négy évvel a befektetési döntés után valósággá vált a „Mercedes-Benz Made in Hungary”. Mostantól megmutathatjuk, hogy fontos pillére vagyunk a Mercedes-Benz termelési hálózatának. Az alapos előkészületeknek köszönhetően a legelső autótól kezdve a megszokott Mercedes-Benz minőséget tudjuk gyártani.“

Az első hazai gyártású Mercedes-Benz B-osztályt árverésre bocsátják. A bevétel teljes összege a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat magyarországi szervezetének munkáját segíti.

További kapacitás a B-osztály gyártására

A Mercedes-Benz új kompakt-autó generációjának első termékeként a B-osztály kerül le a gyártósorról, amelynek termelését már 2011. szeptemberében megkezdték Rastattban, a Mercedes-Benz egyik németországi üzemében. A gyártókapacitás kibővítése révén az autó iránti egyre növekvő keresletet kívánják kielégíteni: a 2011. novemberi piaci bevezetés óta ugyanis több mint százezer megrendelés érkezett.

Gazdaságos termelés a rastatti és kecskeméti gyárak együttmüködése által

Az új Mercedes-Benz kompakt-autó generáció gyártásába összesen 1,4 milliárd eurót fektetett be a Daimler, ebből 800 millió eurót a kecskeméti új üzem építésébe, illetve 600 millió eurót a rastatti gyár bővítésébe.

Mercedes-BenzA B-osztály közös gyártása Rastattban és Kecskeméten lehetőséget ad a két üzem gyártókapacitás kihasználtságának rugalmas és optimális irányítására. A kapacitások rugalmassága jelentősen hozzájárul a két üzem gyártásának gazdaságosságához. Az új kompakt-generáció modelljeinek közös platformja pedig a gyártás teljes típus-átjárhatóságát biztosítja: elvben egy és ugyanazon futószalagon állítható elő az új generáció valamennyi modellje – mindegyik változatban és tetszőleges sorrendben.


A termelési együttműködéshez hozzá tartozik a két üzem hatékony logisztikai irányitása is, amely elsősorban a vasúti közlekedésen alapszik: Ez az új kelet-nyugati vasúti összeköttetés a tavalyi év óta egészíti ki a már korábban is létező észak-déli kapcsolatot a német motor-, illetve járműgyárak között. A német telephelyekről főképp karosszéria-elemeket, motorokat, sebességváltókat és egyéb komponenseket szállítanak Kecskemétre. 2013-tól az elkészült járművek nagy részét is vasúton szállítják el a kecskeméti gyárból. A rendszer teljes kiépülésekor ez évente 60 ezer tonnát elérő CO2-megtakarítást eredményez.

Precíz tervezés, és ”zöld termelés“ a kezdetektől

A kecskeméti üzemet - elsőként a konszern személyautó-gyárai közül - teljes mértékben háromdimenziós digitális tervezéssel készítették. Ez fontos előfeltétele volt a munkafolyamatok pontos ütemezésének, illetve a határidő- és költség-tervek betartásának.  Az üzemben a legmodernebb, környezetkímélő technikát alkalmazzák:  A fényező üzemben például a száraz leválasztásos innovatív eljárás bevezetésével a világ egyik legmodernebb és -erőforráskímélőbb fényezési technológiája valósul meg. A teljes energiakoncepció kidolgozása során is az energiahatékonyság állt a figyelem középpontjában. Erre példa a gyártócsarnokok hővisszanyeréses szellőzőtechnikája, a világítást biztosító nagyhatékonyságú sínes lámpatestek, valamint a két kombinált ciklusú fűtőerőműblokk, melyek az áram- és hőellátást biztosítják.

Mercedes-BenzA környék legvonzóbb munkaadója

Az üzem a környék legattraktívabb munkaadója – nem utolsósorban az alkalmazottak szakképzettsége miatt. Valamennyi új dolgozó intenzív képzésen vesz részt, egyrészt a kecskeméti üzem saját képzési központjában, másrészt németországi telephelyeken, elsősorban Rastattban. Ez az alapos és magas színvonalú felkészítés jelentős szerepet játszik abban, hogy az új üzem kezdettől csúcsminőségű Mercedes-Benz autókat állít elő.

újdonság Magyarországon a duális oktatás, stratégiai partnerkapcsolatok a képzés terén

A képzett munkaerő iránti későbbi igényt stratégiai partnerekkel biztosítja a kecskeméti Mercedes-Benz gyár. újdonság a német mintán alapuló színvonalas duális szakmai képzés, amelyet Kecskemét városával és a Bács-Kiskun Megyei Ipari Kamarával közösen valósítottak meg. Az első 34 szakmunkás tanuló képzése 2011-ben indult, szeptembertől további 36 tanuló vehet részt a duális szakképzésen.

A felsőfokú oktatásban a Mercedes-Benz gyár és a Kecskeméti Főiskola együttműködésével valósul meg a főiskolai gyakorlatorientált duális képzés. Az első hallgatók 2012 szeptemberében kezdik meg tanulmányaikat. Cél, hogy ez a főiskola legyen Magyarországon az autóipar magas szinten képzett szakembereinek egyik legjobb tanintézete.

Mercedes-BenzA beruházás a magyar cégeknek is jó üzleti lehetőségeket kínál

A magyar gazdaság számára óriási előnyt jelent a telephely kiválasztása: a gyárépítési munkák több mint 90 százalékát magyar cégek nyerték el. A gyár üzemeltetésével kapcsolatban pedig további lehetőség nyílik a helyi vállalkozók, például szolgáltatók és iparosok számára is. Az új kompakt-autók gyártásához szükséges alapanyagok vonatkozásában 17 magyarországi telephellyel rendelkező beszállító nyert el tekintélyes, több százmillió eurós megrendeléseket.

További cikkek

Hatékony, tiszta, erős - Mercedes-Benz GLK 2012
A dinamikus karakter új kiadása
Az autókban is átveszi az uralmat az okostelefon
Kulcsszavak:
 
Új korszak a vasúti személyszállításban: csatolt üzemmódban közlekednek a Stadler egyszintes és emeletes motorvonatai Új korszak a vasúti személyszállításban: csatolt üzemmódban közlekednek a Stadler egyszintes és emeletes motorvonatai Indul a Mercedes-Benz új gyára Magyarországon Vasárnaptól változik a Budaörsi út forgalmi rendje A luxus új formája: Az új Mercedes-Maybach GLS A luxus új formája: Az új Mercedes-Maybach GLS Dízelbotrány - Egy Daimlernél és egy BMW-nél is feltűnő kibocsátási értékeket rögzített egy vizsgálat Dízelbotrány - Egy Daimlernél és egy BMW-nél is feltűnő kibocsátási értékeket rögzített egy vizsgálat 2015 márciusában megérkezik a piacra a BMW 5-ös sorozat Edition Sport 2015 márciusában megérkezik a piacra a BMW 5-ös sorozat Edition Sport
 
A Ford szervizek árgaranciát kínálnak

A Ford szervizek árgaranciát kínálnak

2012. március 29.
Sokakban él az előítélet a hivatalos márka- kereske- désekkel szemben, miszerint azok ...
Részletek
FordSokakban él az előítélet a hivatalos márkakereskedésekkel szemben, miszerint azok drágábbak a független szervizeknél. Valóban így van ez? A Ford hazánkban különleges árgarancia-programmal igyekszik bemutatni, hogy a feltételezés nem feltétlenül felel meg a valóságnak.

Ahivatalos márkaszervizekben nyújtott szolgáltatások nyilvánvaló előnyei mellett – az adott márkára specializálódott, szakképzett szerelők által, szakszerű gépeken végzett javítás, igazoltan eredeti alkatrészek felhasználása, tervezhető költségek, garancia-megtartás, könnyebb utólagos értékesíthetőség, stb. – a Ford szeretné felhívni a figyelmet arra is, hogy az itt elvégzett munkák nem feltétlenül kerülnek többe, mintha valaki autóját egy független szervizben javíttatja.

Ennek érdekében a vállalat hazai márkakereskedői hálózatában útjára indítja a Ford árgarancia programot, amelynek lényege, hogy amennyiben egy független szervizben az adott szervizmunkára a Ford márkaszervizben kínáltnál jobb ajánlatot adnak és az ügyfél ezt bemutatja, a Ford márkaszervizben elvégzik a munkát ugyanazon az áron. Az árgarancia éves rutinszervizekre illetve gyorsjavításokra (lengéscsillapító, kipufogó, fékcsere, stb.) vonatkozik. Nem terjed ki a program nehezen összehasonlítható összetettebb javításokra, az olajra, a gumiabroncsra, a kiegészítőkre, illetve a fényező- és segédanyagokra. Természetesen a márkakereskedők csak életszerű ajánlatokat fogadnak el, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy az ajánlat nem lehet két hétnél régebbi, hivatalos árajánlatnak kell lennie és tartalmaznia kell az áFA-t, a felhasznált anyagokat és a munkadíjat (pl. pro forma számla). Az ajánlatban szereplő alkatrészeknek gyári vagy azzal megegyező minőségűnek kell lenniük, a javításoknak pedig teljes mértékben meg kell felelnie a Ford által előírt, adott javítási technológiának (munkafolyamatok, időnorma, felhasznált anyagok). Az árgarancia ajánlat egyébiránt kizárólag magánügyfelek részére szól, cégekre és jogi személyekre az esetleg fennálló, egyedi megállapodások miatt nem alkalmazható, továbbá csak kiskereskedelmi mennyiségre illetve ajánlatra érvényesíthető.

FordFontos még, hogy az ajánlatot adó független szerviz nem lehet 20 km-nél távolabb az adott Ford Márkaszerviztől, hiszen fölrajzi elhelyezkedés szerint a vállakozások a keresletnek megfelelő eltérő árszintet alkalmazhatnak (pl. budapesti és vidéi árak).

A vállalat ezen felül kiemelt figyelmet szentel márkaszerviz hálózata felkészültségének: a Ford Közép- és Kelet-Európai Kft. évi rendszerességgel megrendezi az ’év szerelője’ versenyt, amelyen a tavalyi évben 30 ország 280 Ford márkakeszervizének mintegy 1200 szerelője mérte össze tudását, akik közül magyar versenyzők végeztek a legjobb eredménnyel. Ez kiváló visszacsatolás a Ford magyaroszági vevőszolgálati osztálya számára, és egybecseng az ügyfélelégedettségi felmérések eredményével is, ahol a magyarországi márkaszerviz hálózat érte el a legjobb eredményt egész Európában.

További cikkek

Termelési jubileum – 40 millió autó Wolfsburgból
Az új generációs i30 legfontosabb versenytársainál jobb értéktartást kínál
útnak indult a Chevrolet Volt első európai tulajdonosa
Kulcsszavak:
 
Kínai finanszírozással támasztják fel a német Borgward autómárkát Kínai finanszírozással támasztják fel a német Borgward autómárkát Kiállítás a Széll Kálmán tér megújításáról Kiállítás a Széll Kálmán tér megújításáról A Ford szervizek árgaranciát kínálnak Völner: 150 milliárd forintból korszerűsítik az autóbuszparkot Exkluzív modellpár-koncepciót mutat be a BMW i divízió Exkluzív modellpár-koncepciót mutat be a BMW i divízió A Ford szervizek árgaranciát kínálnak Autó, Motor és Tuning Show március 21-23. között a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban
 
A kormány elvi garanciát vállal a BKV 2012-ben lejáró hitelállományára

A kormány elvi garanciát vállal a BKV 2012-ben lejáró hitelállományára

2012. március 29.
A kormány szerdai ülésén döntött arról, hogy a BKV 2012-ben lejárandó hitel- állomány...
Részletek
BKVA kormány szerdai ülésén döntött arról, hogy a BKV 2012-ben lejárandó hitelállományával kapcsolatban elvi garanciát vállal, ha a főváros készfizető kezességet vállal a BKV hitelállományáért - közölte a Kormányszóvivői Iroda az MTI-vel. A főpolgármesteri hivatal közleményben fejezte ki köszönetét.

Ezzel a BKV 2012-es finanszírozása megoldódott - olvasható a közleményben. A középtávú fenntartható finanszírozási konstrukcióval kapcsolatos tárgyalásokat a kormány által kijelölt delegáció tovább folytatja a fővárossal - tették hozzá.

Tarlós István (Fidesz-KDNP) főpolgármester hétfőn, a Fővárosi Közgyűlés rendkívüli ülésének szünetében azt mondta, szerdán dönthet az állami garanciáról a kormány. Ezt a fővárosnak és nem a BKV-nak nyújtják, mivel a kormány jelezte, csak Budapestnek ad állami garanciát. A közgyűlés hétfői rendkívüli ülése ezért arról döntött, hogy Budapest teljes garanciát vállal a BKV adósságállományára, illetve további ötmilliárd forint tulajdonosi támogatást nyújt a közlekedési cégnek.

Tarlós István akkor jelezte, hogy ezzel a lépéssel a BKV finanszírozási problémája a következő három évre megoldódik, a következő lépés a hosszú távú finanszírozás biztosítása lesz. Hozzátette: április 15-ig meg kell egyezni a hosszú távú finanszírozásról, ezután feloldják a tavaly év végén zárolt 32 milliárdos normatívát, és megköthető lesz az új közszolgáltatási szerződés is; a régi április végén jár le.

A Főpolgármesteri Hivatal kommunikációs igazgatósága szerdai közleményében köszönetet mondott a kormánynak a BKV teljes, 63.1 milliárdos, ez évben lejáró adósságállományára vállalt állami garancia miatt. Mint írták, a hitelező bankokkal az előzetes egyeztetések megtörténtek, így a BKV legsúlyosabb problémája megoldódik. A pénzintézetekkel való részletes megállapodás kidolgozása folyamatban van.

BKVA Városháza jelezte azt is, hogy a BKV hosszú távú finanszírozásról jövő héten folytatja az egyeztetéseket Varga Mihály, a Miniszterelnökséget vezető államtitkár, Naszvadi György  államháztartásért felelős államtitkára, Fellegi Tamás tárca nélküli miniszter, illetve Tarlós István főpolgármester.










További cikkek


Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésről
Szerdán megoldódhat a BKV problémája
A villamosoknak lesz elsőbbségük Budapesten a Bihari úton
Kulcsszavak:
 
A kormány elvi garanciát vállal a BKV 2012-ben lejáró hitelállományára 6,7 millió forintos alapáron rendelhető meg a BMW HP4 Magyarországon Két éven belül érkezik a világ első hidrogén üzemanyagcellás luxusautója Két éven belül érkezik a világ első hidrogén üzemanyagcellás luxusautója Sima járású, új háromhengeres turbómotor az Opeltől Sima járású, új háromhengeres turbómotor az Opeltől A Kia Motors minden idők legjobb eredményét érte el a 2015-ös J.D. Power kezdeti minőségi felmérésen A Kia Motors minden idők legjobb eredményét érte el a 2015-ös J.D. Power kezdeti minőségi felmérésen A Continental képzési központot nyit Budapesten diákok és saját dolgozói számára A Continental képzési központot nyit Budapesten diákok és saját dolgozói számára
 
Még markánsabb személyiségű Renault Sport kivitelek

Még markánsabb személyiségű Renault Sport kivitelek

2012. március 29.
A Mégane Collection 2012 Berline, Grandtour és Coupé kivitelekhez társítható GT-Line ...
Részletek
RenaultA Mégane Collection 2012 Berline, Grandtour és Coupé kivitelekhez társítható GT-Line és GT kivitelek büszkén hirdetik Renault Sport pedigréjüket. A Mégane R.S. kétliteres R.S. Turbo motorjának legnagyobb teljesítménye 265 lóerő, a modell két új karosszériaszínben: gyöngyházfehérben vagy a Renault Sport jellegzetes Szíriusz-sárga árnyalatában választható.

Még kifejezőbb formavilágú GT-Line és GT modellek

A GT-Line és GT modellek kívülről könnyen megkülönböztethetők a modellcsalád többi tagjától, hála a lökhárító alsó felén elhelyezett, jellegzetes, bumeráng alakú LED fénysornak, valamint a 17 colos (GT-Line), illetve vadonatúj rajzolatú, 18 colos (GT) könnyűfém keréktárcsáknak. Mindkét kivitel ‘GT-Line’, illetve ‘GT Renault Sport’ emblémát visel a hátsó ajtón. Az utastérben sötétszürke műbőr és szövet kombinációjú kárpitozás és hüvelykujj-támasszal ellátott sportkormány fokozza a sportos hangulatot. Az ajtókárpitokon és a műszerfal dekorbetétein piros Renault Sport diszítést találunk. A GT kivitelek kizárólag az elismerten kiváló vezetési élményt nyújtó, nagyteljesítményű TCe 180 vagy dCi 160 motorral rendelhetők meg.

Egyedi futómű

A dinamikusabb vezethetőség érdekében a GT Line kivitelek megkapták a Mégane Coupé feszesebb beállítású futóművét (keményebb rugók, egyedi hangolású első és hátsó lengéscsillapítók).

RenaultA Mégane GT speciális futóműve egyedi hangolású lengéscsillapítókat, valamint a Mégane R.S.-ről ismert hátsó gumiütközőket kapta meg. A Dunlop SP SportMaxx TT 225/40R18 abroncsok szintén a Mégane R.S.-ről származnak; a futóműcsomag kiváló vezethetőséget kínál, a GT autóktól megszokott, magas szintű komfort megőrzése mellett.

A szervokormányt az abroncsok és a futómű-beállítás figyelembe vételével kalibrálták. Az elöl alkalmazott, 296 mm-es, belső hűtésű féktárcsák, a hátsó, 260 mm-es tárcsák, valamint a Mégane R.S.-ével azonos főfékhenger révén minden GT kivitel különösen hatékony fékrendszert kapott.

További cikkek

Renault Mégan Colleltion 2012 – Az „Energy” hatalma
Az új Citroën DS5 Magyarországra érkezett!
Alacsony sebességű ütközéskerülő rendszer az új B-MAX-ban
Kulcsszavak:
 
A Shell és az AirFlow Truck kamionja a Starship több mint 248%-os növekedést ért el az áruszállítás hatékényságban A Shell és az AirFlow Truck kamionja a Starship több mint 248%-os növekedést ért el az áruszállítás hatékényságban A vadonatúj Tucson – Paradigmaváltás a merész formaterv és a technológia révén A vadonatúj Tucson – Paradigmaváltás a merész formaterv és a technológia révén Télies útviszonyokra figyelmeztet a rendőrség és a közútkezelő Télies útviszonyokra figyelmeztet a rendőrség és a közútkezelő A Hungaroringen mutatták be a BMW legújabb kompakt sportmodelljét A Hungaroringen mutatták be a BMW legújabb kompakt sportmodelljét Elkészült a hárommilliomodik BMW motorkerékpár Elkészült a hárommilliomodik BMW motorkerékpár
 
A Mazda “Szemben a konvenciókkal” reklámja TED Díjat nyert

A Mazda “Szemben a konvenciókkal” reklámja TED Díjat nyert

2012. március 29.
2012. március elején a Mazda jelenlegi brand kampányá- nak „Szemben ...
Részletek
Mazda2012. március elején a Mazda jelenlegi brand kampányának „Szemben a konvenciókkal” elnevezésű, a tavalyi Genfi Autószalonon bemutatásra került reklámját beválasztották a második, „Reklámok, amelyeket érdemes terjeszteni ” éves verseny első 10 helyezettje közé. A versenyt egy non-profit szervezet, a TED rendezte, amely nemzetközi rendezvények alkalmával három területről hozza össze az embereket: a technológia, a szórakoztatás és a dizájn világából. A TED szerint a verseny célja, hogy „jutalmazza az innovációt, a leleményességet és az intelligenciát a reklámban”. A TED a YouTube-on keresztül nézte meg az egyes ügynökségek anyagait a világ 39 országából.

A Mazda inspiráló “Szemben a konvenciókkal” reklámjában Masahiro Moro, a Mazda Motor Corporation vezérigazgatója, a Mazda Motor Europe korábbi marketing alelnöke szerepel.  Elmeséli, hogy a Mazda mennyire bensőségesen kötődik szülővárosához, Hiroshimához és Japánhoz, és – akárcsak a város és lakói is – története során mindig is képes volt arra, hogy rendhagyó gondolkodással legyőzze a kihívásokat.

A Mazda innovációs kultúrája ebből a hagyományból nőtte ki magát, hogy eredményeként olyan termékeket hozzon létre, amelyek az évek során jelentősen megváltoztatták az autóipart – a reklám a számos példa közül csupán kettőt idéz, a Wankel/bolygó dugattyús motort, valamint a Mazda egyedi könnyűsúly stratégiáját. Ez utóbbi fejlesztés tette lehetővé a Mazda számára, hogy létrehozza a Mazda gépjárművek SKYACTIV technológiával épített, új generációját, amely autók képesek arra, hogy ismételten megváltoztassák az iparágat azáltal, hogy új mércét állítanak az alacsony üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás terén, mindezt kiemelkedő vezetési élménnyel kombinálva.

Mazda“A brand kampányban és a honlapunkon történetünk elmesélésére összpontosítottunk – elmagyarázva, mi az egyedi a Mazda termékekben, miközben az ügyfelek számára valódi érveket adunk arra, hogy hinni tudjanak a Mazdában és dolgozóiban. Büszkék vagyunk arra, hogy a TED kilenc olyan másik nyertes mellett, mint a L’Oreal, Canal+ vagy a Microsoft, a Mazdát választotta.” mondta Jeff Guyton, a Mazda Motor Europe elnök-vezérigazgatója.

A kampányt a Cosmo, a Mazda európai reklámügynöksége dolgozta ki. A Cosmo egy düsseldorfi székhelyű full-service reklámügynökség, amely a JWT, a Mindshare és a Wunderman ügynökségeket egyesíti Németországban. “Nagy örömünkre szolgál, hogy elismerik a Mazdával közös munkánk eredményét” mondta Stef Tiratelli, a Cosmo vezérigazgatója, “Ez az első alkalom, amikor a TED német ügynökségnek ítéli a díjat, és komoly szakmai elismerést jelent a Mazda, a JWT és valamennyi partner ügynökségünk kreatív tehetségei számára.”

A Mazda “Szemben a konvenciókkal” reklámja a többi kilenc nyertessel együtt márciusban, New Yorkban a „Műveszeti Igazgatók Klubja” (Art Director’s Club) által kerül díjazásra, és megtekinthető a www.mazdastories.eu valamint a TED.com honlapokon.

További cikkek

Szentpéterváron gyárat épít a Fiat-Chrysler
Kéttagú modellcsalád - Lexus GS 450h és GS 250
Toyota Prius Plug-in Hybrid végleges adatok
Kulcsszavak:
 
Érkezik az elektromos Mercedes Vito Érkezik az elektromos Mercedes Vito A Mazda “Szemben a konvenciókkal” reklámja TED Díjat nyert A Mercedes-Benz S- és M-osztály a legkörnyezetbarátabb modellek A Mazda “Szemben a konvenciókkal” reklámja TED Díjat nyert BMW GS történelem – Történelmi diadal a sivatagban ŠKODA az IAA 2019-en: lépés a fenntartható jövőbe ŠKODA az IAA 2019-en: lépés a fenntartható jövőbe Egyre többen bíznak a flottakövetőkben Egyre többen bíznak a flottakövetőkben
 
Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésről

Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésről

2012. március 28.
Megállapo- dott a Solymárra közlekedő BKV-buszok közlekedé- séről a Budapesti Közleke- dési...
Részletek
Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésrőlMegállapodott a Solymárra közlekedő BKV-buszok közlekedéséről a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a település vezetésével, így május elseje után is járnak majd a közlekedési vállalat járművei a nagyközségbe. A finanszírozásához Solymár a megállapodás szerint pénzügyileg érdemben hozzájárul, valamint Budapest is jelentős mértékben finanszírozója marad a buszközlekedésnek és a BKK fejlesztéseket vállal Solymár közlekedésében - olvasható a BKK MTI-hez szerdán eljuttatott közleményében.

Mivel a György István városüzemeltetési főpolgármester-helyettes, Vitézy Dávid BKK-vezérigazgató, valamint Szente Kálmán, Solymár polgármestere és Emesz Lajos, a település alpolgármestere részvételével szerdán lezajlott egyeztetésen több, a buszjáratok fejlesztésére vonatkozó javaslat hangzott el, a tárgyalásokat folytatni fogják.

A közlemény idézi György Istvánt, aki azt mondta, Budapest azt szeretné, ha az agglomeráció szerepet vállalna a finanszírozásban, ezért a budapesti tömegközlekedési rendszerbe illeszkedő megoldásokat kínálnak a településeknek.

Vitézy Dávid a közlés szerint azt mondta a tárgyalásokat követően, hogy Solymárral soha nem volt a tömegközlekedés finanszírozására megállapodása a fővárosnak, így hosszú évek óta húzódó vitás ügyet zártak le a megállapodással. "Ha pedig közösen fejleszteni is tudjuk a vonalakat és új kapcsolatokat biztosítani a solymáriaknak, akkor ezzel csökkenhet a Hűvösvölgyön át autóval közlekedők száma, versenyképesebb lehet a tömegközlekedés" - mondta a vezérigazgató.

Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésrőlSzente Kálmán polgármester azt hangsúlyozta, hogy Solymár alapos számításokkal kérte igazolni azt, miért és mennyit kell fizetnie, e téren a tárgyalás során jelentős előrelépés történt.
A BKK közleményében emlékeztetett, hogy Budapest és Solymár között nem volt megállapodás, amely mindenképp intézkedést igényelt, mivel az európai uniós és a hazai jogszabályok szerint a buszközlekedés fenntartása kizárólag akkor lehetséges, ha az érintettek megállapodnak. Ebben rögzíteni kell a közlekedés rendjén túlmenően a finanszírozást is.



További cikkek


Szerdán megoldódhat a BKV problémája
Teljesítette a négyezer kilométeres "tartampróbát" az Alstom metrószerelvénye
A Kravtex-Kühne személyszállításra vállalkozna buszaival Budapesten
Kulcsszavak:
 
Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésről A Volvo 25 év után is világelső a légzsákok fejlesztésében Mutatjuk az első hivatalos fotót az új Kia ProCeed-ről Mutatjuk az első hivatalos fotót az új Kia ProCeed-ről Megállapodott a BKK Solymárral a buszközlekedésről Drágultak az üzemanyagok Romániában 9,5 százalékkal nőtt az új autók eladása Romániában 9,5 százalékkal nőtt az új autók eladása A Ford 1,0 literes EcoBoost erőforrása immár zsinórban hatodszor nyert az Év Motorja versenyen A Ford 1,0 literes EcoBoost erőforrása immár zsinórban hatodszor nyert az Év Motorja versenyen
 
Renault Mégan Colleltion 2012 – Az „Energy” hatalma

Renault Mégan Colleltion 2012 – Az „Energy” hatalma

2012. március 28.
A Renault a teljes Mégane modell- családot érintő, átfogó változásokat vezetett be...
Részletek
Renault MéganA 2008 végén piacra dobott Mégane az első pillanattól fogva rendkívüli népszerűségnek örvend Európában, hála sokat méltatott formatervének és úttartásának. A Mégane jelentős számban csábított át vásárlókat a Renault-hoz, egyben fontos szerepet játszott abban, hogy a márka megítélése oly sokat javult az elmúlt években. A jármű minőségi színvonalát minden felmérésben kiemelték; a Mégane ezzel megalapozta a Renault sikeres minőségfejlesztési kezdeményezését.

A Mégane Collection 2012 még modernebb megjelenéssel büszkélkedhet, ugyanakkor hűen megőrzi az eredeti modell formavilágát, amely oly sikeresnek bizonyult a vásárlók körében. Az orrkialakítás újdonsága a LED nappali világítás; magas fényű fekete és króm részleteivel az egész modellcsalád jobb minőségű benyomást kelt. A Mégane Collection 2012 hatféle új kárpitozást, köztük két bőrkárpit-csomagot kínál.
A Mégane Collection 2012 emellett kategóriájának legtakarékosabb ferdehátúja is, hála a kínálatban most bevezetett, három új Energy motornak, amelyekben részben a Renault Forma 1-es tapasztalatait hasznosító technológiákkal találkozhatunk.

Vadonatúj Energy TCe 115: az 1,2 literes, négyhengeres benzinmotor közvetlen üzemanyag-befecskendezést és turbófeltöltést kapott. 4500/perc fordulatszámon leadott 115 lóerejével az Energy TCe 115 a kategória egyik legnagyobb teljesítményű erőforrása. A motor nem csak ütős, de takarékos is: az új európai ciklus (NEDC) szerint mért átlagos üzemanyag-fogyasztása mindössze 5,3 liter/100km (119g CO2/km) .

Renault MéganAz Energy dCi 130 dízelmotor az 1.9 dCi 130 erőforrást váltja le. A Scénic modellen 2011-ben bemutatkozott, 1,6 literes, új generációs dízelmotor élvezetes vezethetőséget és takarékos üzemeltethetőséget kínál: átlagfogyasztása csupán 4,0 liter/100km, CO2-kibocsátása pedig 104g/km.
Az Energy dCi 110 az Energy dCi 130 motoréval azonos technológiai megoldásokat alkalmazó, 1,5 literes dCi erőforrás, amely új rekordot állít fel a Mégane családon belül a CO2-kibocsátás (90g/km) és az üzemanyag-fogyasztás (3,5 liter/100km, NEDC ciklus szerint) terén.

A fokozott komfort és biztonság érdekében a Mégane Collection 2012 olyan vezetéstámogató rendszereket kínál, mint a Visio System®, mely magába foglalja a sávelhagyásra figyelmeztető rendszert és az automata fényszóróvezérlsét, vagy a visszagurulás-gátló, amelyet elsőként a Scénic Collection 2012 kapott meg. Az új Mégane emellett az új R-Plug&Radio+ család széles választékát kínálja, már az első felszereltségi szinttől alapfelszereltségként.

A Renault Sport GT és R.S. kivitelei még határozottabb megjelenést kínálnak. A Mégane R.S. 15 lóerővel és 20 Nm forgatónyomatékkal kínál többet, így most 265 lóerőre és 360 Nm-re képes.
A Mégane Collection 2012 európai forgalmazása 2012 márciusában veszi kezdetét, majd még ebben az évben a világ további piacain (nevezetesen Törökországban, Izraelben, Marokkóban, Algériában, Tunéziában, Dél-Afrikában, Japánban, Oroszországban és Argentínában) is bevezetik.

További cikkek

Az üzemanyagárak emelkedése segíti az elektromos autók terjedését
útnak indult a Chevrolet Volt első európai tulajdonosa
Az új Citroën DS5 Magyarországra érkezett!
Kulcsszavak:
 
Renault Mégan Colleltion 2012 – Az „Energy” hatalma Hamarosan elkezdik a budai fonódó villamoshálózat kivitelezését Új Crafter-gyár Wrześniában – Ultramodern technika és az erőforrások különösen hatékony kiaknázása Új Crafter-gyár Wrześniában – Ultramodern technika és az erőforrások különösen hatékony kiaknázása Útdíj - Autóklub: kedvező, hogy beépültek a javaslataik, de "elhibázott" az útdíjrendszer Útdíj - Autóklub: kedvező, hogy beépültek a javaslataik, de "elhibázott" az útdíjrendszer Kínai finanszírozással támasztják fel a német Borgward autómárkát Kínai finanszírozással támasztják fel a német Borgward autómárkát Nagy az érdeklődés a Rába-Volvo beszállítói program iránt Nagy az érdeklődés a Rába-Volvo beszállítói program iránt
 
A villamosoknak lesz elsőbbségük Budapesten a Bihari úton

A villamosoknak lesz elsőbbségük Budapesten a Bihari úton

2012. március 28.
újabb villamos- vonalon kapnak elsőbbséget a kötött pályás járművek a főváros- ban...
Részletek
A villamosoknak lesz elsőbbségük Budapesten a Bihari útonújabb villamosvonalon kapnak elsőbbséget a kötött pályás járművek a fővárosban, miután a 3-as villamos vonalán a kőbányai Bihari úton megváltoztatták a forgalmi rendet.

A Budapesti Közlekedési Központ az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében azt írta, a kőbányai Bihari úton, a Fertő utca és a Horog utca között az úttest mellett zárt pályán haladó 3-as villamos az úttestet keresztezi, majd az út másik oldalán folytatódik a pálya. Itt korábban a közúti forgalomnak volt elsőbbsége, az új elsőbbségi rend szerint viszont a zárt pályán közlekedő villamosnak van előnye, így a 3-as villamossal utazóknak nem kell kényszerű elsőbbségadásra számítaniuk. Az autósok figyelmét tábla, illetve felfestés hívja fel az új forgalmi rendre.

A központ közleményében kitért arra is, hogy a 3-as villamos vonalán 2013-tól részleges, egyes szakaszokat érintő pályarekonstrukció kezdődik az 1-es villamos felújításával és meghosszabbításával közös projektben. Ez a pályarekonstrukció érinti Mexikói út - Erzsébet királyné útjai szakaszt, a Fehér utat, az éles saroktól a Körösi Csoma Sándor útig tartó szakaszt és az üllői út térségét, megszüntetve a pályahibák okozta lassújeleket. A teljes vonalon megújulnak a keresztező utak átjárói, és több szakaszon megújul a felső vezeték és az energiaellátási hálózat is.

További cikkek

Szerdán megoldódhat a BKV problémája
2012 végére elkészül a debreceni 2-es villamos pálya
A Kravtex-Kühne személyszállításra vállalkozna buszaival Budapesten
Kulcsszavak:
 
Útdíj – Budaörsi polgármester: jelentősen nőtt az átmenő forgalom, tárgyalást kezdeményeznek a kormánnyal Útdíj – Budaörsi polgármester: jelentősen nőtt az átmenő forgalom, tárgyalást kezdeményeznek a kormánnyal Két világ erényei – Az Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro Két világ erényei – Az Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 1,4 milliárd dolláros nyereséggel zárta az első negyedévet a Ford 1,4 milliárd dolláros nyereséggel zárta az első negyedévet a Ford A villamosoknak lesz elsőbbségük Budapesten a Bihari úton Csütörtökön országos balesetmegelőzési kampány indult Talentumban bővelkedik a Fiat Professional modellkínálata Talentumban bővelkedik a Fiat Professional modellkínálata
 
Hatékony, tiszta, erős - Mercedes-Benz GLK 2012

Hatékony, tiszta, erős - Mercedes-Benz GLK 2012

2012. március 28.
Az S- és E-osztályból ismeret asszisztens rendszerek fokozzák a GLK menet- biztonság ...
Részletek
Mercedes-Benz GLKélvonalbeli asszisztens rendszerek

Az S- és E-osztályból ismeret asszisztens rendszerek fokozzák a GLK menetbiztonságát, a kategória élére helyezve a kompakt járművet. Opció az ATTENTION ASSIST éberségfigyelő rendszer és a PRE-SAFE® utasvédelmi rendszer, akárcsak az önműködően be- és kinavigáló Aktív Parkoló Asszisztens. Van segédvonalakat is mutató tolatókamera, vagy – először a Mercedes-Benznél – 360 fokos kamera is. Ehhez négy kamera tartozik elöl, hátul és a külső tükrök házában; a jármű körüli terület képét madártávlatból mutatja, valósidőben, a COMAND központi kijelzőjén. Láthatóvá teszi a jármű előtti és az oldala melletti területet, így elkerülhetők a koccanások manőverezés közben. A tájékozódást segédvonalak könnyítik meg, helyzetük a kormánykerék állásától függ.

A további rendszereket egyenként vagy csomagban lehet megrendelni. A Vezetői segédrendszerek PLUS csomag tartalma a DISTRONIC PLUS radaros követésitávloság tartó rendszer, benne BAS PLUS, PRE-SAFE® fék, illeve aktív sávtartó- és holttér-figyelő rendszer. A Parkoló Csomag magában foglalja az említett 360 fokos kamerát, az Aktív Parkolóasszisztenst, automatikus be- és kiállással, valamint a PARKTRONIC rendszert. A Sávtartó csomag a sávtartó- és a holttér-figyelő rendszereket tartalmazza. Mint eddig is, van Offroad-Technikai terepcsomag, amely lejtmeneti sebességszabályozóval (DSR), terep-menetprogrammal (megfelelő váltási pontok és gázadási jelleggörbe), szilárd műanyagból készült „Gemtex“ alsó védőlemezzel és megemelt futóművel javítja az autó akadályleküzdő képességét. További újdonság ennek a csomagnak a kombinálása az Intelligens világítási rendszerrel, amely a terep-világítást adja: a széles fénykévével jobban kiismeri magát a vezető az úttalan területeken.

Mercedes-Benz GLKHatékony, tiszta, erős: a GLK hajtóműve

A modern motorválaszték maximális komfortot és megfelelő menetteljesítményeket nyújt, kedvező fogyasztással és emisszióval.
A GLK 250 BlueTEC 4MATIC modellé az SUV-világ legerősebb négyhengeres dízelje. A közvetlen befecskendezéses 2.143 köbcentis gép 150 kW (204 LE) teljesítménye és 500 newtonméter nyomatéka kimagasló gyorsulást, rugalmasságot és csúcssebességet eredményez, mégis szerény, 6,1 - 6,5 liter a fogyasztás (kombinált NEFZ, ideiglenes adat), a CO2-emisszió pedig 159-169 gramm per kilométer. Az autó megfelel az európai EU6 és az amerikai BIN-5 normának.
A dízelek teljesítmény-bajnoka a V6-os GLK 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY, amely már alacsony fordulatszámról is hatalamas erőt fejt ki.  

A benzines GLK 350 4MATIC BlueEFFICIENCY a Mercedes-Benz V-motor generációjának útmutató technikáját alkalmazza, középpontban a BlueDIRECT csomag harmadik nemzedékű közvetlen, piezo-porlasztós befecskendezésével és sugárvezérlet égésfolyamatával. Tovább csökkenti a fogyasztást a Multi-Spark gyújtás.

BlueEFFICIENCY intézkedések csökkentik a fogyasztást

átfogó BlueEFFICIENCY intézkedéscsomag járul hozzá valamennyi GLK modell gazdaságosságához. Ide tartozik a hétfokozatú 7G-TRONIC PLUS széria ECO Start-Stop funkciója, a csökkentett súrlódású tengelyhajtás, az elektromos szervokormány és a kis gördülési ellenállású gumiabroncs.

A 7G-TRONIC PLUS, amely szériafelszereltség a GLK mindegyik 4MATIC változatán, csökkentett nyomatékváltó-szlippel működik, így magas a hatásfoka. Fontos részlete az új torziós csillapító, amely hatásosan fojtja el a forgási egyenetlenségeket. Annál fontosabb ez, minél kisebb a fordulat- és a hengerszám. A megoldás egy úgynevezett dupla-turbinás csillapító, amelyhez a dízeleken centrifugális inga csatlakozik. Az utóbbi a fordulatszámtól függően elmozdítja a tömegközéppontot, ezáltal a kis fogyasztású tartományban is komfortos a jármű üzeme. Ráadásul az optimális csillapítás már kis terhelésnél lehetőséget ad a szlip jelentős csökkentésére a nyomatékváltót áthidaló tengelykapcsoló révén, és ez is a fogyasztás csökkenésének irányában hat. További előny a gyors reagálás a gázpedálra, a csapágyak súrlódásának csökkentése és a váltómű-olaj hőszabályozása. A kombinált műszer széria ECO-kijelzője teszi teljessé az egészet, amelyről stílusának takarékosságát ellenőrizheti az autós.

Mercedes-Benz GLKSzéria a példás aktív és passzív biztonság

A márkafilozófia jegyében a GLK biztonsági koncepciója is a valós élet baleseti helyzeteihez igazodik. Alapját a szilárd karosszéria első és hátsó gyűrődő zónája képezi. Alapfelszerelések:
•két frontlégzsák, vezető térdlégzsák, két medence-oldallégzsák, függönylégzsák
•utasülés foglaltság-felismerő
•aktív pedálsor (ütközéskor kiakadó)
•ISOFIX gyermekülés-rögzítés hátul, felső rögzítési ponttal is
•öt fejtámla, állítható magassággal és dőléssel, elöl aktív NECK-PRO fejtámlák
•állítható magasságú, elöl erőhatárolós övek, becsatolás-jelző a kombinált műszerben
• Gyalogosvédelem, aktív géptetővel

Az aktív biztonságot a következők szolgálják:
•ADAPTIVE BRAKE, emelkedőn elindulás-segítés, szárazra fékezés vizes úton
•AGILITY CONTROL futómű, szelektív csillapítással
• blokkolásgátló (ABS)
•kipörgésgátló (ASR)
•BAS vészfék-asszisztens
•Direkt kormányzás, sebességfüggő rásegítés, változó áttétel
•Kritikus helyzetben a jó kormánymozdulatot segítő STEER CONTROL
•ESP® menetstabilizáló, vontatmány stabilizálással
•állandó 4MATIC összkerékhajtás, 4ETS elektronikus vezérléssel kivéve GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY)
•figyelmeztetés az abroncsnyomás csökkenésére
Komplett modellprogram, meggyőző felszerelési kivitelek
A GLK felszerelése prémium-szintű, egyes részletei csak magasabb kategóriákban szokásosak. Az összesen hét változat a kompakt SUV-kategória egyik leggazdagabb választékát adja:

GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY:   38.377,50 euró  
GLK 220 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY:   42.721,00 euró  
GLK 220 BlueTEC 4MATIC:   44.149,00 euró  
GLK 250 BlueTEC 4MATIC:   46.142,25 euró  
GLK 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY:   49.742,00 euró  
GLK 350 4MATIC BlueEFFICIENCY:   50.099,00 euró  

Mercedes-Benz GLKValamennyinek bőséges az alapfelszereltsége, van bennük például elektromos ülésállítás, lehajtható kartámasz elöl, benne tároló rekesszel, lehajtható kartámasz hátul, benne két pohártartóval és rekesszel, kétzónás THERMATIC klímaautomata, 12 voltos csatlakozó a középkonzolon és a csomagtérben, négy elektromos ablakemelő komfort- és biztonsági funkcióval, valamint a pillanatnyi fogyasztást is mutató fedélzeti számítógép. Ugyanígy széria az esőérzékelő, a menetfény-asszisztens, az infravörös távvezérlőjű központi zár, a TEMPOMAT, SPEEDTRONIC változtatható sebességhatárolóval (kivéve GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY), a hővédő üvegezés, a fűtött és elektromosan állítható külső tükör, fényezett házban, amelyben irányjelző is helyet kapott, valamint a 43,2 cm-es (17 coll), hétküllős könnyűfém-kerék. Nem hagy kívánni valót az egyéni kialakítás lehetősége sem. összesen tízféle fényezés közül lehet választani, köztük a gyémánt-fehér BRIGHT metált és a luzonit-szürkét.  

A lakályos utastér akár sportossá, akár klasszikusan elegánssá alakítható. Választható az egyszínű, alpaka-szürke kárpitozás, vagy a bézs különféle árnyalatai, illetve a fekete, a kétszínű designo bőr pedig lehet fekete/corteccia, fekete/porcelán vagy fekete/világosbarna.

A Mercedesé a legsokoldalúbb SUV-kínálat

A prémium-szegmensben a Mercedes-Benzé a legsokoldalúbb SUV-kínálat: összesen öt típuscsaládból áll. A kompakt GLK és a klasszikus „G“ mellett az R-, M- és GL-osztály sorakozik fel. A 33 éve gyártott G-osztály eredetileg kemény terepmunkára készült 1979-ben, de azóta bámulatosat fejlődött, utastere és viselkedése megfelel a márka limuzinjaiénak. Ma a G-osztály a csúcs-luxus-terepjáró, amely egyben a Mercedes-Benz többi terepjárójának géndonora is. Sokszor választották az év Terepjárójának, legutóbb a tavalyi évben.

Mercedes-Benz GLKAz R-osztályé a legnagyobb változatgazdagság, akár hétüléses utastere maximális kényelmet biztosít hosszú távon. Az egymillió eladott darabbal legsikeresebb Mercedes-Benz SUV az M-osztály, ami 1997-ben mutatkozott be, 2011-ben már a harmadik nemzedéke jelent meg. Az ML 250 BlueTEC 4MATIC fogyasztása mindössze hat liter gázolaj/ 100 km.
2012 újabb mérföldkő: a G-osztály elérte a kétmilliós sorozatnagyságot.





Az SUV-modellek a Mercedes-Benz világforgalmának ötödét adják. Legnagyobb piacuk az Egyesült államok, a második Kína, majd Németország következik. A „G“ a hazai piacán a legnépszerűbb, míg az R-osztály Kínában.

További cikkek

A dinamikus karakter új kiadása
Az Opel forradalmasítja az autó világítástechnikáját
útnak indult a Chevrolet Volt első európai tulajdonosa
Kulcsszavak:
 
A Toyota nyilvánosságra hozta 2015. első negyedévére vonatkozó értékesítési eredményeit A Toyota nyilvánosságra hozta 2015. első negyedévére vonatkozó értékesítési eredményeit Hatékony, tiszta, erős - Mercedes-Benz GLK 2012 Hétfőtől ismét jár a balatoni komp Hatékony, tiszta, erős - Mercedes-Benz GLK 2012 Egységesíti üzemeit a Volkswagen csoport is Hatékony, tiszta, erős - Mercedes-Benz GLK 2012 Levegő Munkacsoport: a BKV buszainak cseréje is sürgető Mutatjuk a ŠKODA KAMIQ új nagyvárosi SUV-modell első rajzait Mutatjuk a ŠKODA KAMIQ új nagyvárosi SUV-modell első rajzait
 
Termelési jubileum – 40 millió autó Wolfsburgból

Termelési jubileum – 40 millió autó Wolfsburgból

2012. március 28.
Különleges termelési jubileumot ünnepel- hetett a Volkswagen wolfsburgi gyárában.
Részletek
VolkswagenKülönleges termelési jubileumot ünnepelhetett a Volkswagen wolfsburgi gyárában. Prof. Dr. Martin Winterkorn, a Volkswagen AG igazgatótanácsának elnöke, Dr. Ing. Michael Macht, a Volkswagen AG igazgatótanácsának a termelésért-, Hubert Waltl, a Volkswagen Személyautók igazgatótanácsának a termelésért és a logisztikáért- és Prof. Dr. Werner Neubauer, a Volkswagen Személyautók igazgatótanácsának az alkatrész területéért felelős tagja, valamint Bernd Wehlauer, az üzemi tanács elnökhelyettese jelenlétében Prof. Dr. Siegfried Fiebig gyárigazgató átvette a szerelőszalagról legördülő jubileumi autót, egy „gleccser-kék”, 77 kW/105 LE teljesítményű Golf TSI BlueMotiont. Jelenleg a Golf, a Golf Plus illetve a Touran és a Tiguan gyártása folyik Wolfsburgban, az üzem termelési kapacitása a napi 3.800 autót is meghaladja.

„Mától 40 millió jó okunk van arra, hogy büszkék lehessünk e gyárban végzett munkánkra. Kiváló teljesítményével és magas fokú elkötelezettségével a teljes wolfsburgi csapat döntő mértékben hozzájárult a Volkswagen hosszú távú növekedési céljainak megvalósításához“ – hangsúlyozta Dr. Martin Winterkorn. „E rendkívül magas darabszám is jól érzékelteti a wolfsburgi üzem kollektívájának kiemelkedő autóipari tudását és tapasztalatát. Köszönet illeti mindenekelőtt vásárlóinkat, akik sok évtizede hűek márkánkhoz, ami kétségkívül a legnagyobb elismerés kollégáink számára“ – egészítette ki Bernd Wehlauer.

„E jubileumával a wolfsburgi gyár új mércéül szolgálhat a hatékony termelés területén, ismét kiemelve központi szerepét termelési rendszerünkben“ – hangsúlyozta Dr. Michael Macht az ünnepség alkalmával. „A wolfsburgi csapat joggal lehet büszke e tekintélyes mennyiségű jármű elkészítésére“ – tette hozzá Waltl.

Volkswagen„A wolfsburgi gyár számára egészen különleges esemény e jubileum. Az elmúlt öt év során az igen magas minőségi követelményeink mellett is jelentősen növeltük termelésünket, ami jól mutatja, hogy itt, Wolfsburgban, mindannyian közös cél érdekében fáradozunk“ – emelte ki pénteken  Dr. Siegfried Fiebig gyárigazgató.










További cikkek

Az autókban is átveszi az uralmat az okostelefon
Az új generációs i30 legfontosabb versenytársainál jobb értéktartást kínál
A Suzukinak adott igazat a Volkswagennel folyó márkajogi vitában a luxemburgi Európai Bíróság
Kulcsszavak:
 
Termelési jubileum – 40 millió autó Wolfsburgból Hibridhajtást és intelligens meghajtást kutat a Rába MINI VISION NEXT 100 tanulmányautó: „Minden MINI az én MINI-m” MINI VISION NEXT 100 tanulmányautó: „Minden MINI az én MINI-m” Demokratizálja az üzemanyagcellát a Toyota Demokratizálja az üzemanyagcellát a Toyota Termelési jubileum – 40 millió autó Wolfsburgból Munkába állt az első magyarországi Euro 6-os Scania tehergépkocsi Nem változott a németek viszonya a repüléshez a Germanwings-gép katasztrófája óta Nem változott a németek viszonya a repüléshez a Germanwings-gép katasztrófája óta
 

Találatok száma: 11491 Megjelenítve: 11051 - 11060