Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 11546 Megjelenítve: 11081 - 11090
A PACCAR bemutatta a Kenworth és Peterbilt teherautók új generációját

A PACCAR bemutatta a Kenworth és Peterbilt teherautók új generációját

2012. április 04.
Az új, áramvonalas kialakítású járművek új etalont állítanak fel az ágazatban.
Részletek
PeterbiltAz új, áramvonalas kialakítású járművek új etalont állítanak fel az ágazatban.

A PACCAR a Kentucky állambeli Louisville-ben megrendezett haszonjármű-vásáron bemutatta számos technológiai újítással ellátott, az iparágban legfejlettebbnek számító, áramvonalas teherautóit, a Kenworth T680-at és a Peterbilt Model 579-et.



„Ezek az izgalmas, új járművek olyan négy éve tartó, 400 millió dollárnyi beruházással végrehajtott fejlesztések eredményeképpen jöttek létre, melyek során precíziós vágású alumíniumfülkék teljes termékcsaládját alakítottuk ki, és fejlett robotizált gyártási technológiákat vezettünk be. A műszaki programot a PACCAR átfogó finanszírozási- és alkatrészprogramjai is támogatják” – mondta Mark Pigott, a PACCAR elnök-vezérigazgatója. „Az új Kenworth T680 és a Peterbilt Model 579 fejlesztésére költött jelentős összeg a cég stratégiai növekedési tervének része, melyet a PACCAR kiváló működési eredményének és mérleg szerinti eredményének köszönhetően képes finanszírozni.”

Pigott hozzátette: „A prémium kategóriás, aerodinamikus kialakítású, 2,1 méter széles fülkével ellátott teherautókat az üzemanyagtakarékos PACCAR MX motor hajtja. A járművek kiemelkedő megbízhatóságot és teljesítményt nyújtanak, alacsony üzemeltetési költségek mellett. Az új teherautók a PACCAR MX-13 dízelmotorral vannak ellátva, amely 380-tól 485 lóerőig, és akár 2370 Nm-ig terjedő nyomatékú teljesítményváltozatokban kapható.”

Peterbilt






















További cikkek


ígéretes jövő előtt áll a Bio-DME, mint járműüzemanyag
Van értelme a fenntartható fejlődésnek
Forgalomba helyezték az első Scania Euro 6 járműveket
Kulcsszavak:
 
A prágai repülőtér utasforgalma nyolc százalékkal csökkent tavaly A prágai repülőtér utasforgalma nyolc százalékkal csökkent tavaly A PACCAR bemutatta a Kenworth és Peterbilt teherautók új generációját Forgalomba állt az első felújított MAN trolibusz Budapesten A 2014-es Giulietta a Frankfurti Autószalonon A 2014-es Giulietta a Frankfurti Autószalonon Kína központi szerepet játszik a Volkswagen elektromos mobilitási stratégiájában Kína központi szerepet játszik a Volkswagen elektromos mobilitási stratégiájában Győri öthengeres motor az „Év nemzetközi motorja” Győri öthengeres motor az „Év nemzetközi motorja”
 
Megérkezett az új, összkerék - meghajtású sportos szedán megérkezett

Megérkezett az új, összkerék - meghajtású sportos szedán megérkezett

2012. április 04.
Az áramvonalas stílust és a dinamikus teljesítményt az összkerék- -meghajtás...
Részletek
Ininiti G SedanAz áramvonalas stílust és a dinamikus teljesítményt az összkerék-meghajtás biztonságával ötvöző G37x S az Ininiti G Sedan modellválasztékának legújabb tagja. Ez a G modellcsalád első olyan változata, amelynél az Infiniti legsportosabb S felszereltségéhez összkerék-meghajtású rendszer (AWD - All-Wheel-Drive) párosul. Korábban kizárólag a GT változatokat lehetett összkerék-meghajtású rendszerrel (AWD - All-Wheel-Drive) rendelni.

A többi G modellhez hasonlóan a G37x S hajtásáról is egy 3,7 literes, 320 lóerős V6 motor gondoskodik, amely egy váltófülekkel felszerelt 7 fokozatú automata sebességváltóhoz kapcsolódik – ezzel a hajtáslánccal az autó mindössze 6,0 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ára. Az Infiniti nyomatékérzékeléssel ellátott összkerék-meghajtású rendszere (AWD - All-Wheel-Drive) gyakorlatilag bármilyen időjárási és útviszonyok között lendületes vezetést garantál. Az autó végsebessége 240 km/h, hivatalos vegyes üzemanyag-fogyasztása 11,0 l/100 km, CO2-kibocsátása pedig 255 g/km.

Az Infiniti különleges és egyedi stílusát, tulajdonságait és technológiáját kínáló, legújabb G modell már 14.173.300.- forinttól kapható. A G37x S a 2012-es G modellválaszték egyetlen összkerék-meghajtású tagja, amely olyan, az S felszereltségre jellemző felszerelésekkel rendelkezik, mint a vörös „S” kategóriajelző külső embléma, a 18 colos, sportos kialakítású könnyűfém keréktárcsák és a sötétített fényszórók. Belső terében sportülések (14 ponton, elektromosan állítható vezetőüléssel), valamint alumínium pedálok és lábtartó várja az utasokat. A G37x S felszereltségéhez tartozó Multimédiás csomag merevlemezzel felszerelt navigációs- és hangrendszert, 10 hangszórós Bose® Premium Sound System audio rendszert, tolatókamerát és nagy felbontású, érintőképernyős kijelzőt tartalmaz.

Ininiti G SedanA G37x S a megújult megjelenésű G modellcsaládba illeszkedik. A kínálat csúcsán álló (14.866.300.- forinttól kapható) G37 S Premium az aktív négykerék-kormányzásnak (4WAS - 4-Wheel Active Steering), a sportos fékrendszernek és a folyadéksúrlódásos, korlátozottan önzáró differenciálműnek (LSD - Limited Slip Differential) köszönhetően kiemelkedő hírnevet szerzett a vezetés szerelmesei körében. Számos elektronikus biztonsági felszerelése között az intelligens távolság- és sebességtartó automatika (ICC - Intelligent Cruise Control) és az intelligens vészfék-asszisztens (IBA - Intelligent Brake Assist) is megtalálható.

A választék két GT modellt tartalmaz, amelyek jelenleg kizárólag hátsókerék-meghajtással rendelhetők. A bőrülésekkel, a memória funkcióval és elektromosan állítható deréktámasszal ellátott vezetőüléssel, valamint fűtött első ülésekkel felszerelt G37 GT már 12.541.600.- forintért kapható. A többek között Multimédiás csomaggal és napfénytetővel kiegészített G37 GT Premium ára 13.665.300.- forinttól indul.

Az európai piacon továbbra is a G37 a belépőmodell, amely már 12.033.600.- forinttól rendelhető. Alapfelszereltsége olyan tételeket tartalmaz, mint a Shodo hatású alumínium díszítő betétek, a 18 colos könnyűfém keréktárcsák, az adaptív bi-xenon fényszórók, az öngyógyító fényezés (Scratch Shield Paint), az i-Key könnyű beszállás funkcióval, valamint az  elektromosan állítható első ülések és kormányoszlop.
A 2012-es G modellcsaládot a változatlan formában gyártott G37 Coupé (14.181.007.- forinttól) és a G37 Convertible (16.528.047.- forinttól) teszi teljessé.

További cikkek

Már rendelhető a vadonatúj Volvo V40
Kéttagú modellcsalád - Lexus GS 450h és GS 250
A BMW i8 Concept Spyderrel háromtagúra bővül a BMW i almárka kínálata
Kulcsszavak:
 
Új felszereltségi szint a SEAT emblematikus SUV-modellje kínálatában Új felszereltségi szint a SEAT emblematikus SUV-modellje kínálatában Megérkezett az új, összkerék - meghajtású sportos szedán megérkezett Elkészült a négymilliomodik autó a VW pozsonyi üzemében Megérkezett az új, összkerék - meghajtású sportos szedán megérkezett A Nissan feltölti Európa városait Akár 15 százalékkal több motoros kaland: a Dunlop bemutatja az új Trailmax Meridiant Akár 15 százalékkal több motoros kaland: a Dunlop bemutatja az új Trailmax Meridiant A Volkswagen a 37. Bécsi Motorszimpóziumon A Volkswagen a 37. Bécsi Motorszimpóziumon
 
Indul az idei roncsautó-program Romániában

Indul az idei roncsautó-program Romániában

2012. április 04.
Megkezdő- dött az idei roncsautó- -program Romániá- ban. Szerdától a program ...
Részletek
Indul az idei roncsautó-program RomániábanMegkezdődött az idei roncsautó-program Romániában: szerdától a programban résztvevő, roncstelepekre leadott, tíz évnél öregebb autókért 3800 lejes (250 ezer forint) értékjegyeket kapnak a tulajdonosok - közölte az MTI-vel Borbély László, Románia környezetvédelmi és erdészeti minisztere.

Az értékjegyeket, amelyekkel néhány éve szabadon lehet kereskedni, új autók vásárlásához lehet felhasználni, egy autó megvételénél legtöbb három értékjegyet. Borbély László szerint az utóbbi két évben 300 ezer környezetszennyező autót sikerült kivonni így a forgalomból. 2010-ben 200 ezer, tavaly pedig 116 ezer régi autót adtak le roncstelepre.     "Egyelőre, 30 ezer autóra van pénz a környezetvédelmi alapnál, de bármikor tudjuk módosítani, ha többen lesznek. Minden évben ki tudtuk pótolni, amikor igény volt rá" - mondta a tárca vezetője.    

Romániában először 2005-ben hirdették meg az autópark megújítását szolgáló roncsautó-programot, amely az utóbbi években, az értékjegyek kereskedelmének liberalizálása után vált igazán népszerűvé.     "Egyrészt eltűnnek a használt autók és nem szennyeznek, másrészt támogatjuk az állampolgárt, hogy vegyen olyan új autót, amely sokkal kevésbé károsítja a környezetet" - magyarázta Borbély. A környezet védelmét szolgáló programnak gazdaságélénkítő szerepet is szántak."Ha nem lett volna roncsautó-program 2010-ben és 2011-ben, az autógyártók nagyon nehezen vészelték volna át ezt a két évet. Ebben a két évben 100 ezer autót adtak el Romániában a roncsautó programban, ebből több mint 40 ezer hazai gyártmányú volt" - mondta Borbély László.    

DaciaA romániai autókereskedők korábban attól tartottak, hogy az idén nem jut pénz a roncsautó-programra, mivel a bukaresti kormány ezt a 2007 előtt forgalomba került járművek időközben felfüggesztett regisztrációs adójából akarta finanszírozni. A regisztrációs adót a 2007 előtt forgalomba íratott autók első tulajdonoscseréje alkalmával kellett volna kifizetni, de a vonatkozó rendelkezés hatályba lépését a januári kormányellenes tüntetések idején egy évvel elhalasztották.




A gazdasági sajtó becslése szerint a halasztás az idén negyedmilliárd lejes bevételkiesését jelent a román környezetvédelmi alapnak.

További cikkek

Van értelme a fenntartható fejlődésnek
Márciusban 7 százalékkal nőtt a forgalomba helyezett új autók száma
Autópálya-építési tervek Romániában
Kulcsszavak:
 
Leggyakrabban ezek miatt kapunk e-útdíj büntetést Leggyakrabban ezek miatt kapunk e-útdíj büntetést A Volkswagen bocsánatot kért az állatkísérletek miatt A Volkswagen bocsánatot kért az állatkísérletek miatt Kompakt, háromkerekű, elektromos – ez a Toyota i-ROAD Kompakt, háromkerekű, elektromos – ez a Toyota i-ROAD Obama milliárdos kutatási alapot hoz létre a nem olajalapú járművek fejlesztésére Obama milliárdos kutatási alapot hoz létre a nem olajalapú járművek fejlesztésére Indul az idei roncsautó-program Romániában Veterán Mercedes tűzoltóautóval fesztiválozik az iSTYLE
 
30 esztendős a Volkswagen Caddy

30 esztendős a Volkswagen Caddy

2012. április 03.
A Volkswagen 1982. november elején mutatta be Caddy modelljét...
Részletek
Volkswagen CaddyA Volkswagen 1982. november elején mutatta be Caddy modelljét az európai piacok számára, a kis pickup a Volkswagen szarajevói (Jugoszlávia) TAS leányvállalatánál készült.

Az alsó középkategória népszerű személygépkocsijának alapjaira épült modell 625 kilogramm hasznos teherbírást kínált. A céges alkalmazásokhoz ponyvatartó szerkezet és üvegszál-erősítésű műanyagból készült szilárd raktérborítás is rendelkezésre állt. Az akár 800 kilogramm össztömegű fékezett utánfutó vontatására is alkalmas vonóberendezéssel a Caddy járműszerelvényben is bizonyíthatta képességeit, még kedvezőbb alternatívát kínálva a könnyű, nagy kiterjedésű és sérülékeny áruk szállítására. Vezetőfülkéje az igényeknek megfelelően kimondottan funkcionális kialakítást kapott. A vezetőt és utasát kényelmes, határozott oldaltartású ülések fogadták, állítható dőlésszögű támlákkal. Motorpalettája kialakításakor egyértelműen a gazdaságossági elvárások álltak előtérben, a Caddy így már a kezdetektől erőteljes és pörgős benzines, illetve nyomatékos dízel erőforrások kínálatával szolgált.

Két esztendővel az „Ős-Caddy” búcsúját követően, 1995-ben megérkezett a második nemzedék. Az Caddy ekkor már Spanyolországból (SEAT) majd később Csehországból (Skoda) kölcsönözte műszaki alapjait, de elődjéhez képest vásárlói célcsoportja is jelentősen átalakult. A Caddy első sorozatának eladási tapasztalataiból egyértelműen kiderült, hogy vevői elsősorban szilárd tetővel rendelték, így az új Caddy eleve zárt áruszállító illetve Kombi kivitelben született. Különösen praktikus megoldásként mutatkozott be az új Caddy kétszárnyú hátsó ajtaja, amely már a bal oldali, szélesebb szárny kinyitásával is kényelmes hozzáférhetőséget biztosított a rakteréhez. A vásárlók négyféle soros, négyhengeres motor közül választhattak. A régi hagyományok jegyében 1996-ban a Caddy egy nyitott rakfelületű testvért is kapott, amely pontosan négy esztendeig szerepelt a programban. A Caddy Pickup a Skoda Felicia padlóvázára épült.

A Caddy harmadik, méreteiben jelentősen gyarapodott nemzedéke 2003-ban érkezett a piacra, s szintén sikertörténetet írt. Ami néhány, az amerikai piacra készült modellel kezdődött, mára közel évi 160 ezres darabszámban készülő, meghatározó modellsorozattá lépett elő. Mindemellett a Volkswagen Haszonjárművek első ízben gyártja a népszerű városi kisáruszállítóját saját égisze alatt, a termelés Lengyelországban, a márka poznani üzemében folyik. Az új Caddy zárt áruszállító 3,2 köbméteres raktere elődjéhez képest 300 literrel nagyobb térfogatot kínál.

Volkswagen CaddyA vezetőülést és a kormánykerék (már szériakivitelben légzsákkal szerelt) mögötti teljes „munkahelyet” egyaránt kiemelkedő ergonómia jellemzi. 2004 elején „Life“ néven a Caddy tisztán személyautó-változata is megjelent a kínálatban, s mindössze egy évre rá a düsseldorfi Caravan Salon kiállításon a Volkswagen Haszonjárművek az utazók számára is bemutatott egy különlegességet: a Caddy Tramper ágyakat és oldalsó rakodózsebeket is tartalmazó, speciális felszereltséget kínált.

A Caddy palettáján négy különböző erőforrás található, két benzines és két dízel, amelyekhez 2006-ban EcoFuel néven egy földgázüzemű változat is csatlakozott. 2007 szeptemberében a Frankfurti Autókiállítás alkalmával ünnepelte a Volkswagen Haszonjárművek a Caddy egy újabb méretváltozata, a Caddy Maxi bemutatóját, amely a jól ismert Caddy 4,41 métere helyett 4,88 méteres hosszúsággal jelent meg.

2010 végén vette kezdetét a Caddy termékfrissítése, amelynek eredményeképpen hat új, akár 21 százalékkal alacsonyabb üzemanyag-fogyasztású TDI- és TSI-motor, teljesen új felszereltségi program, immár kivehető második üléssorral szerelt, átdolgozott utastér, valamint még tovább mérsékelt üzemeltetési költségek avatják a Volkswagen Caddyt az egyik leginnovatívabb városi kisáruszállítóvá illetve kompakt egyterűvé.

További cikkek

A Nissan feltölti Európa városait
Renault Mégan Colleltion 2012 – Az „Energy” hatalma
Időutazás az elektromobilitás történelmé-ben
Kulcsszavak:
 
30 esztendős a Volkswagen Caddy Az INTERMOT kiállításon mutatkozik be a megújult BMW R 1200 GS 30 esztendős a Volkswagen Caddy Az új Volvo FH az IAA-n mutatkozik be először a nagyközönség számára KPMG: folytatják a belsőégésű motorok továbbfejlesztését a gyártók KPMG: folytatják a belsőégésű motorok továbbfejlesztését a gyártók Közúti versenyautót építettek az új Toyota GR Suprából Közúti versenyautót építettek az új Toyota GR Suprából 30 esztendős a Volkswagen Caddy 20 éve alatt több mint hatmillió Audi A4 készült az ingolstadti gyárban
 
Már rendelhető a vadonatúj Volvo V40

Már rendelhető a vadonatúj Volvo V40

2012. április 03.
A vadonatúj Volvo V40 kétféle benzines és háromféle dízel változatban érhető el...
Részletek
Volvo V40A vadonatúj Volvo V40 kétféle benzines és háromféle dízel változatban érhető el, a T5-ös csúcsmodell pedig ősztől lesz rendelhető. A T3-as motorral szerelt 150 lóerős Volvo V40 induló ára áfával és regisztrációs adóval együtt 5.990.000.- forint, a 115 lőerős, 3,6 literes vegyes fogyasztású és 94 g/km széndioxid-kibocsátású dízel D2-es kivitel pedig 6.490.000.- forinttól rendelhető.

A továbbfejlesztett City Safety koccanásgátló rendszer, amely már 50 km/órás sebességig aktív, valamit a gyalogosvédelmi légzsák valamennyi V40 kivitelben az alapfelszereltség részét képezi. A Volvo V40 már rendelhető, az első autók várhatóan augusztus végén érkeznek meg tulajdonosaikhoz.

További cikkek

Bemutatkozik a vadonatúj V40, a Volvo exkluzív ötajtós kompakt modellje
A BMW i8 Concept Spyderrel háromtagúra bővül a BMW i almárka kínálata
Kéttagú modellcsalád - Lexus GS 450h és GS 250
Kulcsszavak:
 
Az új Nissan LEAF megnyerte első nemzetközi díját Az új Nissan LEAF megnyerte első nemzetközi díját A Nissan bejelentette az új Micra árait A Nissan bejelentette az új Micra árait Év végére a Toyota-csoport lehet a legnagyobb autógyártó Év végére a Toyota-csoport lehet a legnagyobb autógyártó Már rendelhető a vadonatúj Volvo V40 Genfben mutatkozik be a Ferrari California T Októberben kezdődik az M4 építése Abony és Fegyvernek között Októberben kezdődik az M4 építése Abony és Fegyvernek között
 
Sorozatos Continental győzelmek a nyárigumi-teszteken

Sorozatos Continental győzelmek a nyárigumi-teszteken

2012. április 03.
Sorozatos tesztgyőzel- mekkel és egyéb kiemelkedő eredmé- nyekkel vágnak neki az idei szezonnak a Continental...
Részletek
ContinentalSorozatos tesztgyőzelmekkel és egyéb kiemelkedő eredményekkel vágnak neki az idei szezonnak a Continental nyári gumiabroncsai.

Teljes siker az autóklubok tesztjein

Mindjárt az idei szezon első nyárigumi-tesztjén győztesként végzett a Continental új, hivatalosan a márciusi Genfi Autószalonon bemutatott nyári gumiabroncsa, a ContiPremiumContact™ 5. A német ’Auto Club Europa’ (ACE) magazinjában megjelent teszten 205/55 R 16-os méretben, 14 versenytársat megelőzve lett első az új abroncs, amely nedves körülmények között mutatott kiemelkedő teljesítménye (vizes úton végrehajtott fékezésben, irányíthatóságban és a körpályás mérésben is ez lett a legjobb) mellett száraz felületen is a legrövidebb fékúttal dicsekedhet.
Ugyancsak első helyen végeztek a Continental abroncsai a legnagyobb német autóklub, az ADAC, illetve partnerei az osztrák öAMTC és a svájci TCS autóklubok, valamint a német.

’Test’ magazin által közösen rendezett abroncsteszten. A 205/55 R 16 méretű gumiabroncsok között a ContiPremiumContact™ 5 bizonyult a legjobbnak, a kisebb, 165/70 R 14-es méretkategóriában a tavaly bevezetett ContiEcoContact™ 5 lett a győztes, 215/65 R 16 méretben pedig a ContiCrossContact™ UHP végzett az első helyen. Mindhárom abronccsal kapcsolatban a kiegyensúlyozott teljesítményt és a magas fokú menetbiztonságot emelték ki a tesztelők, a csökkentett gördülési ellenállású ContiEcoContact™ 5 és a szabadidőautókra optimalizált ContiCrossContact™ UHP esetében pedig a kedvező fogyasztásra is külön felhívták a figyelmet. „Nagyon örülünk ezeknek a kiemelkedő eredményeknek, amelyek újra alátámasztják abroncskínálatunk magas színvonalát. A ContiEcoContact™ 5 egyedülállóan jó nyári gumi, amely nedves útfelületen egészen kimagaslóan teljesít, a ContiEcoContact™ 5 prémium ökoabroncs pedig alacsony fogyasztással és kopással emelkedik ki a mezőnyből. A nagyon hasonló, 14-től 17 colig terjedő méretválasztéknak köszönhetően vásárlóink két, eltérő igényeket kielégítő csúcskategóriás termék közül választhatnak” – nyilatkozta Alexander Bahlmann, a Continental sajtószóvivője.

ContinentalAz autós lapok tesztjeiben is a legjobbak között a Continental

Az autóklubok és fogyasztóvédelmi szervezetek mellett az autós szakfolyóiratok hagyományosan nagy figyelemmel kísért tesztjeiben is a legjobbak között végeztek a Continental abroncsai. A német ’Auto Bild’ hetilap ötven különböző, 225/45 R 17 méretű abroncsot vetett össze két fordulóban, melyek közül a végső értékelést meghatározó másodikban csak a száraz és nedves felületen végrehajtott fékezésben legjobban teljesítő 15 gumiabroncs vehetett részt. A ContiSportContact™ 5 végül „Ajánlott” minősítést kapott, a tesztelők a legrövidebb vizes fékút, a legalacsonyabb gördülési ellenállás és a legjobb fogyasztás mellett kiemelkedően biztos irányíthatósága miatt dicsérték.

Az ugyancsak német ’auto motor und sport’ magazin szerkesztőségének tesztjén hat, 245/45 R 18 méretű nyári abroncs között aratott győzelmet a ContiSportContact™ 5. A tesztelők „Különösen ajánlott” minősítést adtak az abroncsnak, amelynek kiemelkedő és biztonságos menettulajdonságait, csekély terhelésváltási reakcióit, jó felúszás elleni védelmét és alacsony gördülési ellenállását emelték ki a tesztben.
„VorBildlich”, azaz példaértékű – így hangzik az ’AutoBild sportscars’ magazin értékelése a ContiSportContact™ 5 P abroncsról. A kifejezetten nagyteljesítményű sportautók számára fejlesztett abroncsot 245/30 ZR 20-as méretben, hét másik kategóriatársával együtt tesztelte a sportkocsikra specializálódott kiadvány, amely a stabil oldalvezetést, a nedves úton is pontos kormányozhatóságot, a csekély felúszási hajlamot és a rövid fékutat emelte ki a ContiSportContact™ 5 P esetében, amit „csúcskategóriás nagyteljesítményű abroncsnak” nevezett.

ContinentalAzonban nem csak a német teszteken szerepelnek jól a Continental abroncsok, hiszen nemrég Oroszországban is győzelmet aratott a márka. Az orosz ’Za Rulem’ autós magazin kis- és alsó-középkategóriás modellekre szánt, 185/60 R 14 méretű abroncsokkal végzett tesztjében a ContiPremiumContact™ 2 végzett az élen. A ContiPremiumContact™ 5 elődjének számító modell 10 abroncsot utasított maga mögé, elsősorban rövid fékútjaival, alacsony gördülési ellenállásával és menetkényelmével.


Veszélyesek az olcsó ázsiai importgumik


Akárcsak a korábbi évek tesztjei, az ideiek is rávilágítottak az olcsó, ismeretlen márkájú, elsősorban ázsiai importból származó abroncsok aggasztó hiányosságaira. Az ADAC és partnerei által végzett teszten például egy Infiniti Inf-30 nevű abroncsnak kerek 20 méterrel hosszabb fékútra volt szüksége a nedves úton, 100 km/h-ról végrehajtott fékezésnél, mint a teszt első helyezettjének, amivel egyértelmű biztonsági kockázatot jelent használója és a közlekedés többi résztvevője számára.

További cikkek

Repülőgép-üzemanyaggal hódította meg a Hilux az Antarktiszt
A Mazda “Szemben a konvenciókkal” reklámja TED Díjat nyert
A BMW i8 Concept Spyderrel háromtagúra bővül a BMW i almárka kínálata
Kulcsszavak:
 
Elektromos autót fejleszt a PSA és a kínai Dongfeng Elektromos autót fejleszt a PSA és a kínai Dongfeng Új Opel Astra – Új minőség a kompakt osztályban Új Opel Astra – Új minőség a kompakt osztályban A Polestar megerősíti, hogy többéves STCC programot indít útjára a Cyan Racinggel A Polestar megerősíti, hogy többéves STCC programot indít útjára a Cyan Racinggel Sorozatos Continental győzelmek a nyárigumi-teszteken Változik a MÁV és a BKV menetrendje az óraátállítás miatt Sportos különleges modell – Az Audi Q2 Edition #1 Sportos különleges modell – Az Audi Q2 Edition #1
 
Új regionális értékesítési igazgató a Nissan-nál

Új regionális értékesítési igazgató a Nissan-nál

2012. április 03.
A Közép- és Kelet-Európa-i régióban való értékesítés további növelése és a Nissan ...
Részletek
Christophe DE BEAUMONTA Közép- és Kelet-Európa-i régióban való értékesítés további növelése és a Nissan ambiciózus Power 88 középtávú tervének megvalósítása érdekében, 2012. április 1-től Christophe DE BEAUMONT-t nevezték ki a Nissan Sales CEE Kft. értékesítési igazgatójának. DE BEAUMONT úr korábban  Sales Operations Manager pozíciót töltött be a Nissan európai központjában.

DE BEAUMONT úr Philippe SAILLARD regionális ügyvezető igazgató munkáját támogatja a budapesti régió központban, és tagja lesz az NSCEE igazgatói bizottságának.

Stephane CHAUVILLE-t, az NSCEE korábbi értékesítési igazgatóját a belga és luxemburgi piac regionális ügyvezető igazgatójának nevezték ki. Aartselaar-ban (Belgium) folytatja munkáját és Pierre BOUTIN csapatát erősíti, aki a Nyugat-Európai régió ügyvezető igazgatója.

További cikkek

A Nissan feltölti Európa városait
Még markánsabb személyiségű Renault Sport kivitelek
Az új Citroën DS5 Magyarországra érkezett!
Kulcsszavak:
 
Új regionális értékesítési igazgató a Nissan-nál Jövőre érkeznek a Ford Párizsban bemutatott új modelljei A Tesla új modellje könnyen lenyomhatja a konkurenciát A Tesla új modellje könnyen lenyomhatja a konkurenciát Új regionális értékesítési igazgató a Nissan-nál Az új ŠKODA Fabia – Érzelmekben gazdag és praktikus Új regionális értékesítési igazgató a Nissan-nál Több mint 12 százalékkal nőttek a Mercedes-Benz eladásai Új regionális értékesítési igazgató a Nissan-nál Már rendelhető a megújult MINI Paceman
 
A BMW i8 Concept Spyderrel háromtagúra bővül a BMW i almárka kínálata

A BMW i8 Concept Spyderrel háromtagúra bővül a BMW i almárka kínálata

2012. április 03.
A BMW csoport bemutatja a BMW i almárka harmadik tagját, az i8 Concept Spydert.
Részletek
BMW i8 ConceptA BMW csoport bemutatja a BMW i almárka harmadik tagját, az i8 Concept Spydert. Az új, nyitott tetejű, kétüléses jármű az i3 Concept és az i8 Concept mellett a korszerű jövő és a figyelemfelkeltő mobilitási megoldások megtestesítője. A Spyder sportos formatervében a könnyed dinamizmus, a speciális esztétikai megoldások és a hatékonyság egyaránt fellelhető. Az intelligens, könnyed dizájn és a hibrid csúcstechnológia áthatja a BMW i8 Concept Spydert, ami valódi sportautós menetteljesítményekkel bír, de fogyasztása mégsem magasabb egy kisautóénál.

A kupéhoz hasonlóan a BMW i8 Concept Spyder is az innovatív LifeDrive architektúra, a független funkcionális egységek fúziója köré épült. A karbonszállal megerősített műanyag (CFRP) Life modul például kifejezetten könnyű utascellát képez, míg az elsősorban alumínium alkatrészek felhasználásával elkészített Drive modul összesíti az erőátvitelt, a karosszériát és a biztonsági struktúrát.  

A BMW i8 Concept Spyderhez készült eDrive rendszer a hatékonyság, a strukturális merevség és az ütközésbiztonság mellett a vezetés élményét is garantálja. Az első és a hátsó tengely modulokat az úgy nevezett „energia alagút” köti össze, ami magában foglalja a hibrid erőforráshoz tartozó akkumulátort. Ez lehetővé tette a mérnökök számára, hogy az autó súlypontja alacsonyan maradjon, a súlyelosztása pedig ideális legyen.

A BMW i dizájnnyelvének legfrissebb értelmezése

Az autón megjelenő érzelmes dizájnelemek élénken utalnak a BMW i8 Concept Spyder könnyed, dinamikus képességeire és hatékonyságára. A kétüléses Spyder a technológia és az esztétikai látványosság tökéletes szintézise, amiről még álló helyzetben is sugárzik a féktelen vezetési élmény. A sportos dinamizmus érzetének megteremtéséhez kulcsfontosságúak a nagy karosszériaelemek, a lefelé ívelő övvonal és a számos aerodinamikai elem, köztük a spoilerek és a szárnyak. E tulajdonságok lényegesen csökkentik a hibrid sportautó légellenállási együtthatóját és javítják a hatékonyságát, valamint növelik a hatótávolságát.  

BMW i8 ConceptCsakúgy, mint korábban a kupé, az eDrive-val felszerelt BMW i8 Concept Spyder is egy plug-in hibrid, amelyben különböző erőforrások teljesítménye ötvöződik, így az elektromotor és a belső égésű erőforrás előnyei révén optimális hatás alakul ki. A nyitott kétüléses egy vérbeli sportautó teljesítményét nyújtja, de mégis olyan gazdaságos, mint egy kisautó.  

A 131 lóerős, első tengelyre elhelyezett elektromotor tandemben a háromhengeres, turbófeltöltéses benzinmotorral (223 lóerő) a hátsó kerekeket hajtja. A BMW csoport által fejlesztett rendszer összteljesítménye 354 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka 550 newtonméter. Adottságainak köszönhetően a BMW i8 Concept Spyder öt másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, a végsebessége pedig az elektronikusan korlátozott 250 km/h. Az európai tesztciklus során a nyitott kétüléses csupán három liter benzint égetett el 100 kilométer alatt.

További cikkek

Repülőgép-üzemanyaggal hódította meg a Hilux az Antarktiszt
Kéttagú modellcsalád - Lexus GS 450h és GS 250
A Nissan feltölti Európa városait
Kulcsszavak:
 
Norvégiában betiltanák a dízel- és benzines autók eladását Norvégiában betiltanák a dízel- és benzines autók eladását Rangos felmérésen bizonyult a műfaj legjobbjának  a Toyota Prius Plug-in Hybrid Rangos felmérésen bizonyult a műfaj legjobbjának a Toyota Prius Plug-in Hybrid Megkezdődött az új városi SUV, a ŠKODA KAMIQ gyártása Megkezdődött az új városi SUV, a ŠKODA KAMIQ gyártása A BMW autógyártó létesítménye a legjobb a világon A BMW autógyártó létesítménye a legjobb a világon A BMW i8 Concept Spyderrel háromtagúra bővül a BMW i almárka kínálata Hollywoodi hősök Volkswagen haszonjárművekben
 
Időutazás az elektromobilitás történelmé-ben

Időutazás az elektromobilitás történelmé-ben

2012. április 03.
Zwickauban az első nyilvános elektromos töltőállomást március 30-án közvetlen ...
Részletek
AudiZwickauban az első nyilvános elektromos töltőállomást március 30-án közvetlenül az August Horch Múzeum előtt állították üzembe. Az áramot egy napcella-rendszerből nyeri, amely a történelmi múzeum parkolójának tetején található. Az ünnepélyes avatás apropóján az Audi AG elektromos autók három generációját vonultatta fel.

A felhozatal ékköve az 1923-ból származó Slaby-Beringer, az egyik első elektromos autó. A kis villanymotoros autó 24 voltos akkumulátorával és három lóerő teljesítményű erőforrásával 40 kilométer/óra végsebességet érhetett el. Jörgen Skafte Rasmussen, a DKW alapítója figyelt fel a fakarosszériás kisautóra, és részt vett a Slaby-Beringer cég munkájában, amelyet 1925-ben olvasztottak be a DKW-konszernbe.

65 évvel később: az Audi 100 Avant Duo 1990 márciusában mutatkozott be a Genfi Autókiállításon az új hibridtechnológia előfutáraként. Egy öthengeres, 136 lóerő teljesítményű benzinmotor hajtotta az első kerekeket, míg egy bekapcsolható 12 lóerő teljesítményű villanymotor a hátsókat. A jármű bizonyította a rövid távon tisztán elektromosan is meghajtható hibridjárművek megvalósíthatóságát. E modellt is kiállítják Zwickauban a Slaby-Beringer mellett.

A jelenlegi hibrid típusok, az A6 hybrid, az A8 hybrid és a Q5 hybrid quattro technológiájával párhuzamosan az Audi már ma egy olyan járműcsaládot fejleszt, amely tagjai hosszabb távolságokat is megtehetnek villanymotorral – az e-tron modelleket. Ezt a különleges vezetési élményt testközelből élhették át az August Horch Múzeum látogatói, a hivatalos megnyitó után lehetőség nyílt a három Audi A1 e-tron egyikével vagy az Audi A3 e-tronnal egy próbautat tenni.

AudiAz August Horch Múzeumnál felállított új elektromos töltőkút a Zwickaui Közművek (Stadtwerke Zwickau) és a Zwickaui Nyugat-Szászországi Főiskola (Westsächsischen Hochschule Zwickau) közös projektjének része. A kút megépítésének egyik apropója a szövetségi kormányzat „Elektromobilitás” kirakatprojektje. A három éves támogatási program célja egész Németországban erősíteni az elektromobilitást, és a német technológiai kompetenciát külföldön is láthatóvá tenni.

Bajorország és Szászország közösen pályázott a programra. Más vállalatok, illetve a csoport Porsche és MAN márkái mellett az Audi is részese ennek a kezdeményezés-nek. A közös cél: 2020-ig több mint 250 ezer elektromosautót a két tartomány útjain forgalomba helyezni. Zwickau első nyilvános elektromos töltőkútjának megnyitása segít megteremteni a szükséges infrastruktúrát, és ezzel megvalósítani a terveket.

További cikkek

Repülőgép-üzemanyaggal hódította meg a Hilux az Antarktiszt
A Mazda “Szemben a konvenciókkal” reklámja TED Díjat nyert
Szentpéterváron gyárat épít a Fiat-Chrysler
Kulcsszavak:
 
Megújult a Mercedes-Benz C-osztály Megújult a Mercedes-Benz C-osztály Már látható Közlekedési magazinunk májusi adása Már látható Közlekedési magazinunk májusi adása BKK: elutasította a bíróság a Skoda keresetét BKK: elutasította a bíróság a Skoda keresetét Ötcsillagos a Kia Carens biztonsága Ötcsillagos a Kia Carens biztonsága Elkészült a tízmilliomodik BMW 3-as limuzin Elkészült a tízmilliomodik BMW 3-as limuzin
 
Jótékonysági aukcióval és országos rajzversennyel indul itthon a MobileKids

Jótékonysági aukcióval és országos rajzversennyel indul itthon a MobileKids

2012. április 02.
Magyar- országon is elindul a Daimler AG által életre hívott MobileKids közlekedés- biztonsági...
Részletek
MobileKids A www.kozlekedjbiztonsagosan.hu weboldal elindításával Magyarországon is elindul a Daimler AG  4-10 éves gyermekeket megcélzó közlekedésbiztonsági programja, a MobileKids. MoKi-val, a kezdeményezés kabalafigurájával az első Kecskeméten gyártott Mercedes-Benz B-osztály jótékony célú aukcióján keresztül, illetve egy országos gyermekrajzpályázat keretében ismerkedhet meg a hazai közönség.

A Daimler AG által 2001-ben életre hívott MoKi program célja, hogy világszerte játékos és szórakoztató módon tegye fogékonnyá a négy-tíz éves korosztályt a mobilitás és a közlekedésbiztonság kérdéseire. A program szakmai hátterének kidolgozásában és továbbfejlesztésében elismert nemzetközi közlekedési szakemberek és pedagógusok vettek és vesznek részt.

„Az automobil feltalálójaként számunkra kiemelten fontos a balesetmentes autózás, és nem csak az autókban ülőkre, hanem minden, a közlekedésben résztvevő emberre gondolunk. Különösképpen kötelességünk a gyermekek védelme.” – mondta Ingo Fröhlich, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezetője.
A kezdeményezés társadalmi hasznosságára való tekintettel a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat is bekapcsolódott az itthon 2012. április 1-jén induló programba, amelynek hazai alapítója a Mercedes-Benz Hungária Kft., szakmai támogatója pedig az Országos Rendőr-főkapitányság Balesetmegelőzési Bizottsága. 

Bár az utóbbi évtizedben számos hatékony intézkedésre került sor a közlekedésbiztonság terén, a közúti balesetek száma továbbra is elfogadhatatlanul magas mind Magyarországon, mind az Európai Unióban. Hazánkban 2011-ben 15 827 személyi sérüléssel járó közúti közlekedési baleset történt, melyben 638-an vesztették életüket, 5152-en pedig súlyos sérülést szenvedtek.

MobileKids Sajnálatos tény, hogy a halálos balesetek elsődleges oka a közlekedők helytelen magatartása: a KRESZ figyelmen kívül hagyása, a figyelmetlenség, a gyorshajtás, a szeszesital- vagy drogfogyasztás, a kialvatlanság, a gyermekülés, a biztonsági öv vagy bukósisak használatának elhanyagolása.

„A gyerekek egészen korai életkoruktól kezdve – utasként, gyalogosként, kerékpárosként – a közlekedés résztvevői, ezért életkoruknak megfelelően meg kell tanítani őket a biztonságos közlekedés szabályaira. A gyermekek egyik kedvenc játéka az autó, amely jó lehetőséget biztosít az oktatásukra. Minden felnőtt egyformán felelős azért, hogy a gyermekek sem áldozatai, sem pedig okozói ne lehessenek közlekedési baleseteknek.” – foglalta össze Edvi Péter, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat vezetője és alapítója. A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat a fizikailag, értelmileg sérült, illetve árva és szociálisan hátrányos helyzetű gyermekeket karolja fel, s célja életkörülményeik javítása, valamint a gyermekintézmények segítése.

Aukción az első itthon gyártott Mercedes-Benz

A MoKi program Magyarországon egy jótékony célú árveréssel indul: a Mercedes-Benz az első Kecskeméten gyártott Mercedes-Benz B-osztály aukciójából befolyó teljes összeggel a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat munkáját támogatja.

„Néhány napja nyílt meg a Mercedes-Benz kecskeméti gyára, és nagy örömmel ajánljuk fel a futószalagról elsőként legördült autót a MobileKids program hazai támogatójának, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnak” – nyilatkozta Frank Klein, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezetője. A jótékonysági aukció április 1-jén indult és április 21-ig tart. Az 1 Ft-ról induló licit aktuális állását a Vatera aukciós portál www.vatera.hu/elsomercedes oldalán tekinthetik meg az érdeklődők.
Az aukció lebonyolításához szükséges technikai hátteret a Vatera biztosítja. Ezen felül saját csatornáin keresztül is felhívja a nagyközönség figyelmét a kiemelten fontos célokat támogató aukcióra.

MobileKids Országos rajzpályázat

A jótékonysági árveréssel egy időben a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat és partnerei, a Mercedes-Benz, valamint az ORFK-OBB közös, közlekedésbiztonsági témájú rajzpályázatot is hirdetnek 4-14 év közötti óvodás és általános iskolás diákok részére. A versenybe bármilyen, közlekedéssel kapcsolatos rajzzal lehet nevezni. A legjobb alkotást beküldő 5 óvodás, 6 áltálános iskolás résztvevő egyéni díjazásban részesül. Az a négy oktatási intézmény (1-1 budapesti és vidéki általános iskola és óvoda), ahonnan – a tanulói létszám arányában – a legtöbb és legfigyelemreméltóbb egyéni alkotás érkezik be, intézményenként 200 000 Ft, szabadon felhasználható pénzjutalmat kap.

A diákok pályaműveiket közvetlenül is feltölthetik a MoKi program hivatalos weboldalára, a www.kozlekedjbiztonsagosan.hu-ra, vagy postai úton az ORFK megyei bizottságaihoz is eljuttathatják azokat.

További cikkek

A vadonatúj Mazda CX-5 elnyerte az IIHS "Legbiztonságosabb választás" díját
Kéttagú modellcsalád - Lexus GS 450h és GS 250
Vezetőközpontú sportkocsi – Toyota GT 86

Kulcsszavak:
 
Közel tíz év után BMW és MINI márkakereskedés nyílt Miskolcon Közel tíz év után BMW és MINI márkakereskedés nyílt Miskolcon Jótékonysági aukcióval és országos rajzversennyel indul itthon a MobileKids Használtautó.hu: többségben a dízelautók Jótékonysági aukcióval és országos rajzversennyel indul itthon a MobileKids Rekordot döntött idén a Porsche Mit érdemel az, aki elektromos autót vesz? Mit érdemel az, aki elektromos autót vesz? A driftvilág platósa: 600 lóerős Toyota Hilux Thaiföldről A driftvilág platósa: 600 lóerős Toyota Hilux Thaiföldről
 

Találatok száma: 11546 Megjelenítve: 11081 - 11090