Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12041 Megjelenítve: 11141 - 11150
Az eddiginél is gazdagabb alapfelszereltséggel még vonzóbbá vált a 2013-as Infiniti M

Az eddiginél is gazdagabb alapfelszereltséggel még vonzóbbá vált a 2013-as Infiniti M

2012. július 06.
Tovább- fejlesztett műszaki specifikáció, külön rendelhető új gyári műholdas navigációs...
Részletek
Infiniti MTovábbfejlesztett műszaki specifikáció, külön rendelhető új gyári műholdas navigációs rendszer és még több kényelmi funkció: ezek az Infiniti Központokban már megvásárolható Infiniti M Sedan 2013-as modellévi típusválasztékán végrehajtott legfontosabb változások.

A változások az M érzelmeket kavaró formavilágát és technológiai sokszínűségét alátámasztó, a legteljesebb körű felszereltségre vágyó vásárlói igényeket tükrözik, egyúttal még elérhetőbbé teszik a legkívánatosabb – akár V6-os dízel, V6-os benzines, vagy V6-os hibrid erőforrású – M modelleket.

A legújabb árak és specifikációk minden korábbinál vonzóbbá tesznek valamennyi 2013-as M szedánt. Különösen igaz ez az alapfelszereltségű GT és a világrekordot beállító M35h hibrid modellekre, amelyek eleve alacsonyabb, így előnyösebb árréssel voltak kaphatók, mint néhány vetélytársuk velük egyenértékű dízelváltozatai.

Szintén kulcsfontosságú változás, hogy az eddigiektől eltérően mostantól minden GT és S típushoz egyetlen kedvező árú extraként rendelhető az Infiniti hangfelismeréses technológiát alkalmazó Connectivi+ műholdas navigációs és szórakoztató rendszere, így még több vásárló választhatja majd. A rendszer része még a Forest Air®, a létező egyik legfejlettebb klímaszabályozó rendszer is.

Immáron valamennyi alap-, GT és S modellben az új, tíz hangszórós, nagy teljesítményű Bose® hangrendszer található, amely nyolccsatornás hangszínszabályozást tesz lehetővé, és Bose® AudioPilot2 Noise Compensation zajkiegyenlítő technológiával van ellátva. A motorzaj felharmonikusokat kioltó (Engine Harmonic Cancellation) rendszere az utastér különböző pontjain elhelyezett mikrofonokat használ a nemkívánatos motorzajok azonosításához, majd kioltásához.

Infiniti MAz M típusok már eddig is megszokott gazdag alapfelszereltsége az összes változatban új, puhán záródó csomagtérfedél záró funkcióval egészült ki, fokozva úgy a kifinomultságot, mint a praktikusságot. A beltérben új Tricot kárpit található a GT és GT Premium változatok tetőborításán. Az utastér kárpitozását érintő egyéb változások közé tartozik a GT változatok bőrkárpitozása és Japán kőrisfabetétei, illetve a kizárólag a GT Premium felszereltségnél elérhető Java bőrkárpit és fehér kőrisfa betétek, az ehhez tartozó exkluzív ezüstpor felületkezeléssel együtt.

Mindezek a frissítések tovább erősítik a tényt, miszerint az Infiniti M osztály a kategória egyik legjobban felszerelt típusválasztékát testesíti meg. Az Infinit M átfogó minőségét a legfrissebb amerikai J.D. Power Initial Quality Study minőségügyi felmérésben is elismerték. Az Infiniti M az első helyen végzett a prémium középkategóriás autók szegmensében, maga mögé utasítva a Mercedes-Benz E osztályt (bővebb információ: www.jdpower.com)

Az alapmodellek (M37 benzines és M30d dízel) 7-sebességes, manuális üzemmódot is lehetővé tevő automata váltóval, merevlemezes háttértárral ellátott Music Box lejátszóval, AFS fényerő-szabályozással kiegészített bi-Xenon fényszórókkal, 18 colos könnyűfém felnikkel és színes központi kijelzővel vannak felszerelve. A GT modellek (M37 benzines, M30d dízel és M35h hibrid) bőrkárpitozást is kapnak, mialatt a GT Premium változatok – ezekhez szintén rendelhető mindhárom hajtáslánc – megkapják az Infiniti összes biztonságtechnikai és kényelmi felszerelését, ide értve a Blind Spot InterventionTM holttérfigyelő, az intelligens tempomat (Intelligent Cruise Control – ICC), illetve a sávelhagyásra figyelmeztető és azt megelőző (Lane Departure Warning, Prevention – LDW és LDP) rendszereket.

Az S Premium változatok (M37 és M30d) pontosan ugyanazokat a fejlett technológiákat kapják, mint a GT Premium, kiegészítve az S felszereltség fokozott sportosságát kiemelő típusjegyekkel: a nagyobb könnyűfém felnikkel, aktív négykerék-kormányzással, illetve sportfutóművel, fékrendszerrel és ülésekkel, valamint a fekete lakk díszítő betétekkel.  Az M30d ezen kívül S felszereltségű változatban is kapható.

Infiniti MA 2013-as modellév valamennyi M modellje ugyanazt az érzelmeket felkorbácsoló vezetési élményt nyújtja, amely a japán luxusmárka lényege. A teljesítmény és innovatív technológia tökéletes párosításban egyesül az M35h hibrid változatban, amelynek 364 LE-s teljesítménye nem megy a szén-dioxid-kibocsátások – 159g/km –, vagy üzemanyag-fogyasztás rovására (6,9 l/100km vegyes használatnál, vagy 5,6 l/100km országúton).

Gyorsulása pedig valóban „kompromisszumoktól mentes” hibridautóvá teszi az M35h-t, hiszen álló helyzetből csupán 5,5 másodperc alatt képes elérni a 100 km/h sebességet. Rendkívüli teljesítménye 2011-ben a Guinness Világrekordok közé is bekerült, amely hivatalosan is a világ legjobban gyorsuló hibridautójának minősítette az M35h-t.
A megújult Infiniti M modellcsalád ettől a hónaptól kezdve érhető el Európa szerte az Infiniti Központokban.

További cikkek

Sikeres cégnek különleges autó
Az Infiniti sztárjai tündököltek a goodwoodi sebesség fesztiválon
Világrekordot állított fel az Audi R8 e-tron
Kulcsszavak:
 
Az eddiginél is gazdagabb alapfelszereltséggel még vonzóbbá vált a 2013-as Infiniti M Már a hazai utakon is találkozhatunk az elektromos Nissan LEAF-fel Az eddiginél is gazdagabb alapfelszereltséggel még vonzóbbá vált a 2013-as Infiniti M Az új Jeep® Cherokee a 84. Genfi Autószalonon tartja premierjét Az eddiginél is gazdagabb alapfelszereltséggel még vonzóbbá vált a 2013-as Infiniti M Már 300 ezer kilométert tett meg az üzemanyagcellás Mercedes A Mercedes magyarországi cégei 2020-ban is jó évre számítanak A Mercedes magyarországi cégei 2020-ban is jó évre számítanak A BMW megmutaja a jövő utasterét A BMW megmutaja a jövő utasterét
 
Ötvenmillió motor a salzgitteri gyárból

Ötvenmillió motor a salzgitteri gyárból

2012. július 06.
Június végén az ötven- milliomodik motor is elkészült a Volkswagen salzgitteri gyárában.
Részletek
Ötvenmillió motor a salzgitteri gyárból Június végén az ötvenmilliomodik motor is elkészült a Volkswagen salzgitteri gyárában. Ez alkalommal Werner Neubauer, a Volkswagen márka igazgatótanácsának alkatrész üzletágáért felelős tagja Falko Rudolph gyárigazgatóval közösen üdvözölhette David McAllistert, Alsó-Szászország miniszterelnökét Salzgitterben.

A jubileumi erőforrás egy EA 288 sorozatú, a jövőben a Volkswagen Csoport márkái között széles körben megjelenő modulrendszerű dízel motorépítési koncepcióba (MDB) tartozó TDI-aggregát. Az MDB program keretében született új TDI-motorgeneráció többek között gazdaságos és környezetbarát üzemükkel tűnnek ki: károsanyag-kibocsátásuk akár 45 százalékkal is elődeiké alatt alakulhat, miközben teljesítményük 16, forgatónyomatékuk pedig akár 26 százalékkal is magasabb.

„A salzgitteri gyár kiemelkedő tudás és tapasztalat jellemezte motortechnikai központként mára a teljes Volkswagen Csoporton belül kiváló hírnevet szerzett. A Volkswagen teljes vezetősége nevében szeretnék gratulálni a salzgitteri üzem egész csapatának e jubileum alkalmából. Továbbra is feltétlen számítunk a Salzgitterből érkező, jövőbe mutató konstrukciókra, s ennek érdekében 2016-ig 820 millió euró beruházását tervezzük e termelési helyszínen, s annak innovatív technológiáiba“ – fejtette ki Prof. Neubauer. David McAllister Alsó-Szászország tartomány miniszterelnöke személyesen gratulált a salzgitteri kollektívának. „A Volkswagen salzgitteri létesítménye mára a világ egyik legnagyobb motorgyárává fejlődött. Ez az 50 millió itt készült motor is meggyőzően bizonyítja, mekkora teljesítményekre képes ez az üzem, s milyen motiváltak dolgozói“ – hangsúlyozta a miniszterelnök. Mint elmondta, ezért is döntött 2011 szeptemberében a Volkswagen igazgatótanácsa 820 millió euró 2016-ig szóló itteni beruházása mellett.

Ötvenmillió motor a salzgitteri gyárból A Volkswagen salzgitteri üzeme a világ egyik legnagyobb motorgyára, ahol 2,8 millió négyzetméteren, több mint 370 változatban, naponta összesen mintegy hétezer benzines és dízelmotor készül. A háromtól egészen 16 hengerig ívelő paletta aggregátjai a Volkswagen számos modelljében – Golf, Touran, Passat, Polo és CC – megjelennek, de a Volkswagen Haszonjárművek, a SEAT és a šKODA típusaiban is találkozhatunk velük. Szintén Salzgitterben születnek olyan csúcsmodellek erőforrásai is, mint a Volkswagen Phaeton és Touareg, az Audi A8, a Porsche Cayenne és a Bugatti Veyron. A gyár emellett a Volkswagen Csoport további termelési helyszínei számára is készít alkatrészeket, például ipari és hajómotorok előállításához, s 2009-ben a fűtő-erőművek gyártása is beindult. A Volkswagen jelenleg mintegy hatezer dolgozót foglalkoztat Salzgitterben.

További cikkek

A Mazda növeli a CX-5 gyártási volumenét
Jóváhagyták az Opel talpra állításának programját
Mit várunk majd el a jövő autójától?
Kulcsszavak:
 
Ötvenmillió motor a salzgitteri gyárból Formula Student Hungary: Az Audi Hungaria keresi a jövő mérnökeit Új értékesítési rekordot ért el a Kia Európában és Magyarországon Új értékesítési rekordot ért el a Kia Európában és Magyarországon Ötvenmillió motor a salzgitteri gyárból Peking újabb autópálya körgyűrűt épít A Porsche Múzeum bemutatja a sportautó sikertörténetét A Porsche Múzeum bemutatja a sportautó sikertörténetét Hárommillió euróba kerül a legújabb Lamborghini Hárommillió euróba kerül a legújabb Lamborghini
 
A Porsche Cayenne Diesel lett 2012 „Év Cégautója”

A Porsche Cayenne Diesel lett 2012 „Év Cégautója”

2012. július 06.
A Porsche Cayenne Diesel immár sorban negyedszer hódította el a „nagy SUV”...
Részletek
Porsche CayenneA Porsche Cayenne Diesel immár sorban negyedszer hódította el a „nagy SUV” kategória összesített első helyét a németországi Firmenauto szaklap „év Cégautója” választásán. A Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG sportos terepjárójának dízelváltozata a szakembereket sportos menettulajdonságaival, magas komfortjával és gazdaságosságával hengerelte le.

Klaus Zellmer úr, a Porsche Németország GmbH üzleti vezetőségének elnöke így nyilatkozott: „a Porsche Intelligens Teljesítmény újra bizonyított. Az, hogy a Cayenne-t újra megválasztották az év Cégautójának, egyértelműen alátámasztotta: a Porsche modellekre jellemző meggyőző menetteljesítmények és a hatékony motorok kombinációja - kiegészítve márkánk emocionális többletértékével - a vállalati ügyfelek tetszését is nagymértékben elnyeri.”

Európa legnagyobb, 2012. június végén megrendezett összehasonlító tesztjének keretében az Europa Park Rust élményparkban 250 flottamenedzser 9 kategória 66 gépjárművét vizsgálta meg és értékelte. A kereken 1.500 tesztkör alkalmával összesen épp 30 ezer kilométert tettek meg az autókkal. Az "év Cégautója" választás különben 1999-től kezdve minden évben megrendezésre kerül.

További cikkek

Think Blue - A Volkswagent Németország legzöldebb márkájaként tüntették ki
Az Outlander Plug-in Hybrid EV világpremiere a 2012-es Párizsi Autószalonon
A Mitsubishi Motors a 3. helyre került az autógyártók rangsorában
Kulcsszavak:
 
A Honda és a GM együttműködik az üzemanyagcellás technológia következő generációjának fejlesztésében A Honda és a GM együttműködik az üzemanyagcellás technológia következő generációjának fejlesztésében Új Swift modellek a Suzuki kínálatában Új Swift modellek a Suzuki kínálatában Szinte teljesen leáll a Lufthansa Szinte teljesen leáll a Lufthansa Az Audi Tradition a 40 éves quattro hajtást ünnepli Az Audi Tradition a 40 éves quattro hajtást ünnepli A Porsche Cayenne Diesel lett 2012 „Év Cégautója” Első képek a Honda új, európai piacra szánt kompakt szabadidő-autójáról
 
A Kia megkezdte harmadik kínai üzemének építését

A Kia megkezdte harmadik kínai üzemének építését

2012. július 05.
A Kia Motors, és kínai leány- vállalata a Dongfeng Yueda Kia Motor Co. Ltd. megkezdte harmadik...
Részletek
Kia SportageA Kia Motors, és kínai leányvállalata a Dongfeng Yueda Kia Motor Co. Ltd. megkezdte harmadik, és egyben legkorszerűbb autógyárának építését Kínában, a Yancheng ipari fejlesztési zónában (Jiangsu tartományban).

Az évi 300 000 autó előállítására képes üzem 2014 elején kezd termelni, és ezzel komolyan megerősíti majd a Kia kínai piaci pozícióit. A világ legnagyobb autópiacának számító ázsiai országban már működik két nagykapacitású Kia üzem (évi 130 000 és 300 000 darabos gyártással), szintén a Yancheng ipari zónában. Az új gyárral együtt a Kínában gyártott éves Kia mennyiség eléri majd a 730 000 darabot.

Az új egység alapkő letételénél több mint ezer vendég volt jelen, köztük a Hyundai Motor Group elnöke Mong-Koo Chung, Jiangsu tartomány vezetője Luo Zhijun, és a Yanchengi ipari fejlesztési zóna titkára Zhao Peng. Chung ünnepi beszédében kiemelte: “Ma a Kia nagyot lépett előre, kínai autóipari vezető szerepének irányába. A harmadik üzem beindításával óriásit haladunk majd a kínai piacon, és bízom benne, hogy a Dongfeng Yueda Kia hamarosan Kína egyik legelismertebb márkájává fejlődik.”

Az új egység alig öt kilométerre fekszik a Kia második kínai gyárától, ez különösen hatékonnyá teszi a már meglévő infrastruktúra kihasználását, és a három üzem szinergiáinak működtetését.

A modern prés-, hegesztő, festő-, összeszerelő-, és motorgyártó egységek mellett fejlesztő és kutatóközpont is működik majd az új gyárban, 1960 méter hosszú nagysebességű próbapályával. Az új sorok flexibilis kialakítása révén a piac mindenkori igényeitől függően a gyártott mennyiség egyszerűen, gyorsan és költséghatékonyan megnövelhető évi további 100 000 darabbal, 400 000-re emelve a teljes számot. A 2014 első felében már teljes kapacitással működő új üzemben a Kiák kifejezetten a kínai piacra készülnek majd a helyi igények alapján.

Kia RioA Kia, leányvállalatainak helyi működését is segíteni kívánja, és komoly szerepet vállal a régió gazdasági fejlesztésében, új munkahelyek teremtésével és egyéb befektetéseken keresztül is.

Jiangsu tartomány részéről Luo Zhijun elmondta: “Amikor a Dongfeng Yueda révén a Kia Kínába érkezett sokan nem hittek a sikerében. Azonban hamarosan Jiangsu egyik meghatározó autógyártójává fejlődött. Ezt a növekedést tovább gyorsítja majd a harmadik üzem beindítása. A Kiát komolyan kedvelik a kínai vásárlók.”

A Dongfeng Yueda Kia komoly piaci növekedést könyvelhet el az elmúlt néhány évben: 2011-ben összesen 432 518 autót gyártott, ez 326%-os növekedés a 2007-es adathoz képest (101 427 darab). Idén májusig összesen 185 543 Kia talált gazdára Kínában, ebben az eredményben jelentős szerepe van a kifejezetten a helyi piac számára gyártott K2-nek (a Rio kínai változata), a Forte-nek (más országokban Cerato) és a Sportage szabadidő terepjárónak is. Ez az adat éves szinten 16.7%-os növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest, ami különösen annak fényében óriási eredmény, hogy az autóipar átlagos növekedése az elmúlt egy évben 6%-os volt Kínában.

A Dongfeng Yueda Kia piaci részesedése a 2007-es 1.9%-ról (akkor ezzel 18. volt az autógyárak sorában) 3.6%-ra nőtt 2011-re (8. hely). 2012 eddigi hónapjai alapján a 3.6%-os részarány változatlan, a márka azonban eredményeivel a 7. helyre lépett előre a kínai piacon.

További cikkek

Think Blue - A Volkswagent Németország legzöldebb márkájaként tüntették ki
Mit várunk majd el a jövő autójától?
A kecskeméti Mercedes gyár nem áll le, az Audi és az Opel megtartja a nyári szünetet
Kulcsszavak:
 
Napsütés, tenger, Kia A1A Optima Napsütés, tenger, Kia A1A Optima Itt az első Bentley Bentayga Itt az első Bentley Bentayga A Toyota hidrogén üzemanyagcellás kamionjának teljesítménye felülmúlja a dízel vetélytársakét A Toyota hidrogén üzemanyagcellás kamionjának teljesítménye felülmúlja a dízel vetélytársakét Skoda utazó családi park Skoda utazó családi park A Kia megkezdte harmadik kínai üzemének építését Fiat Freemont összkerékhajtással
 
Az iGO primo® app már a Pioneer  AppRadio-val is használható

Az iGO primo® app már a Pioneer AppRadio-val is használható

2012. július 05.
Legújabb frissítésével az iPhone-on és iPad-en is elérhető iGO primo app már a Pioneer ...
Részletek
Az iGO primo® app már a Pioneer  AppRadio-val is használható Legújabb frissítésével az iPhone-on és iPad-en is elérhető iGO primo app már a Pioneer AppRadio autós multimédiás egységével is összekapcsolható. Az összekapcsolást lehetővé tévő bővítmény hamarosan letölthetővé válik az iGO primo app különböző regionális, köztük az európai, orosz, török, dél-amerikai, észak-amerikai és brazil kiadásaiban is.

Az NNG Kft. új bővítmény kiadását jelentette be a népszerű iGO primo navigációs alkalmazáshoz, amely révén az applikáció összekapcsolhatóvá válik a Pioneer kiskereskedelemben is elérhető, díjnyertes AppRadio termékével. A kompatibilitást biztosító bővítmény az iGO primo app in-app shop menüjében válik elérhetővé július első felében, 27,99 eurós áron.  

A frissítés segítségével az iPhone felhasználók számára lehetővé válik, hogy az iGO primo navigációs alkalmazást kiterjesszék az AppRadio nagyméretű autós kijelzőjére is. Ennek köszönhetően vezetés közben magasabb fokú biztonságot, valamint tisztább és könnyebben használható audiovizuális segítséget kaphatnak a felhasználók.

Az új bővítmény révén az iGO primo app és a Pioneer AppRadio használói az autóban elérhető szolgáltatásokra fordított kiadásaikat is optimalizálhatják. Az alkalmazáson belül megvásárolható további funkciók, köztük a Live Traffic, a traffipax adatbázis vagy a 3D városi csomagok tovább javítják az AppRadio használati értékét.  

A Pioneer AppRadio nevű terméke egy iparág-szerte elismert autós multimédia megoldás, ami testreszabott multimédiás lehetőségeket kínál, forradalmasítva ezzel a vezetési élményt. Az Eisa Award-győztes AppRadio lehetővé teszi az autóvezetők számára, hogy elérhessék az iPhone-jukban tárolt naptárat, navigációs szolgáltatást, fényképeiket és további funkciókat kábeles kapcsolaton keresztül a Pioneer fejegységen.

Az iGO primo® app már a Pioneer  AppRadio-val is használható Jelenleg két AppRadio termék kapható (SPH-SA02 & SPH-DA100). A Pioneer AVH-8400BT audiovizuális fejegysége és valamennyi 2012-es, műszerfalba építhető audiovizuális navigációs egysége egyaránt támogatja az Advanced AppMode néven ismert funkciót, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók az AppRadio-val kompatibilis alkalmazásokat ezeken a termékeken keresztül vezéreljék.

„Az AppRadio és az iGO primo app egyesítésével olyan megoldást hoztunk létre, amely termékünk minőségének fokozása mellett még teljesebb navigációs élményt nyújt. Az iOS rendszerre kifejlesztett iGO Navigáció képességei megkérdőjelezhetetlenek, és meggyőződésünk, hogy megtaláltuk a módszert, hogy a továbbfejlesztett funkciókat és lehetőségeket felhasználóbarát formában kapcsoljuk össze a Pioneer AppRadio egységgel” - mondta Ronan McDonagh, a Pioneer az autóba építhető multimédiás technológiai megoldások tervezéséért felelős vezetője.

„Azok után, hogy az NNG hosszú ideje biztosít navigációs megoldásokat, büszkék vagyunk arra, hogy kiterjeszthetjük az együttműködésünket olyan új lehetőségek felkutatásával, amelyek együttesen formálják a műszerfalakon és az okostelefonok kijelzőin megjelenő navigációt. úgy véljük, hogy az AppRadio és az iGO primo app között létrejött kapocs révén újabb nagy lépést tettünk annak érdekében, hogy létrejöjjön egy autós környezetbe teljesen integrált, okostelefonokon elérhető navigációs megoldás” – mondta Homola Gergely, az NNG Kft. az iPhone-fejlesztésekért felelős szervezeti egységének a vezetője.

További cikkek

Chevrolet Cruze kombi – családoknak és az aktív életmódot kedvelőknek
Toledo – Kiváló autó, kiváló áron
Citroën C-Elysée – Modern, tágas robosztus
Kulcsszavak:
 
Az iGO primo® app már a Pioneer  AppRadio-val is használható Egy sportos crossover világbajnokoknak Csoki, kagyló… és Mustangok? Csoki, kagyló… és Mustangok? A Lufthansa biztosítói 300 millió dollárt különítettek el a katasztrófa költségeire A Lufthansa biztosítói 300 millió dollárt különítettek el a katasztrófa költségeire Az iGO primo® app már a Pioneer  AppRadio-val is használható „Kúttalan utakon” a Volkswagen Haszonjárművekkel Az Audi az év első felében szilárd pénzügyi alapokat teremtett ugyanakkor növekvő kihívásokra számíthat Az Audi az év első felében szilárd pénzügyi alapokat teremtett ugyanakkor növekvő kihívásokra számíthat
 
Az Infiniti sztárjai tündököltek a goodwoodi sebesség fesztiválon

Az Infiniti sztárjai tündököltek a goodwoodi sebesség fesztiválon

2012. július 05.
A Forma 1 világ- bajnoka, és a Red Bull Racing színeiben versenyző csapat- társa ...
Részletek
Infiniti EMERG-E A Forma 1 világbajnoka, és a Red Bull Racing színeiben versenyző csapattársa, egy egzotikus, mégis kézzel fogható, új sportautó nemzetközi bemutatója, egy exkluzív szabadidőautó és a híres Earl of March útvonal több tízezer rajongó részvételével, az angol nyár (többnyire) napsütéses időjárásában – a nagy teljesítményű autóiról ismert japán Infiniti az első pillanatoktól az utolsóig elsöprő sikert aratott a Goodwoodi Sebesség Fesztiválon.

Mindezt a képek is nagyszerűen tanúsítják. Az Infiniti által elsőként hivatalosan szponzorált Sebesség Fesztivál programjairól készített felvételek már letölthetők az www.infinitipress.eu oldalról.

Az Infiniti Goodwood 2012-es képgalériában látható, ahogyan Sebastian Vettel nekiveselkedik a goodwoodi emelkedőnek a mindössze 50 darabos szériában gyártott – és a kettős F1 világbajnok segítségével kifejlesztett – Infiniti FX Vettel Edition sportos crossover első példányával.

„Itt-ott némileg módosítottunk az FX modellen. Az autót részben az én tanácsaim alapján alakítottuk át, és úgy gondolom, hogy a különbség jól látható. én elégedett vagyok az eredménnyel” – mondta Sebastian, miután teljesítette a kört a 420 lóerős, V8-as crossoverrel.

A kíváncsi vásárlók és gyűjtők érdeklődésének köszönhetően az autóból már akkor több darab elkelt, mielőtt az első példány kigördült volna a gyár kapuin. A különleges változat a brit piacon 100 800 angol fonttól (az európai piacokon országtól függően 125 000 eurótól) kapható.

Infiniti EMERG-E A teljesen működőképes bemutató autó formájában most először látható EMERG-E – amelyet két, összesen 1000 Nm nyomatékú elektromos motorral szereltek fel – egyike a leggyorsabb, kibővített hatótávolságú hibrid autóknak, amelyek valaha is megmászták a goodwoodi emelkedőt. A Nagy-Britanniában az Infiniti és számos brit partnere által kifejlesztett és gyártott EMERG-E látványos bepillantást nyújt az Infiniti jövőjébe.

Az Infiniti jelenlegi hibrid technológiáját az M35h képviselte a hétvége során. A FoS-Tec aréna mellett kiállított és a hegyi útra naponta kétszer elvihető luxus szedán kitűnő teljesítményéhez mindössze 159 gm/co2-kibocsátás tartozik.

Az Infiniti inspiráló goodwoodi részvételét remekül kiegészítette a Supercar Paddock és a Cartier Style et Luxe kiállítás között felállított Inspired Performance szalon, ahol a látogatók személyesen is megtapasztalhatták az Infiniti hamisítatlan vendégszeretetét – azt az élményt, amely a teljesítmény és a luxus harmóniájával tökéletesen összefoglalta a nagy teljesítményű, japán luxusautó-márka lényegét.

További cikkek

Világrekordot állított fel az Audi R8 e-tron
Sikeres rekordkísérlet a goodwoodi fesztiválon
Az Opel Ampera Európa legnépszerűbb elektromos autója
Kulcsszavak:
 
Az Infiniti sztárjai tündököltek a goodwoodi sebesség fesztiválon Öt napra leállt a termelés a szerbiai Fiat autógyárban Ónos eső esik, két sószóró gép is árokba csúszott Pest megyében Ónos eső esik, két sószóró gép is árokba csúszott Pest megyében Új központosított közbeszerzés autóra Új központosított közbeszerzés autóra Nissan Sway a Micra utódja? Nissan Sway a Micra utódja? Az Infiniti sztárjai tündököltek a goodwoodi sebesség fesztiválon BMW Motorrad kiegészítők karácsonyra
 
A Mitsubishi Motors a 3. helyre került az autógyártók rangsorában

A Mitsubishi Motors a 3. helyre került az autógyártók rangsorában

2012. július 05.
2012-ben immár tizen- egyedik éve készül el az autós vevő- elégedett- ségi felmérés...
Részletek
 Mitsubishi Colt2012-ben immár tizenegyedik éve készül el az autós vevőelégedettségi felmérés; idén 14.296 németországi autótulajdonos online szavazatai alapján állt össze a 31 márkát számláló lista, amelyen a tulajdonosok az átlagosan két éve használt autóikat értékelték. A tanulmány 2012 január-februárban készült.

A felmérés során arra kérték az autótulajdonosokat, hogy 67 különféle szempont szerint értékeljék autóikat és a márkakereskedőket négy kategóriában. Ezek fontossági sorrendben a következők: a jármű vonzereje (27%), amely magában foglalja a teljesítményt, a dizájnt, komfortot és a felszereltséget; a fenntartási költség (25%), amely magában foglalja az autó fogyasztását, a biztosítási díjakat és az átvizsgálásokra/javításokra elköltött összegeket; a jármű minősége és megbízhatósága (24%); valamint a márkakereskedő által nyújtott szolgáltatás minősége (23%).

Japán megbízhatóság

A német autótulajdonosok átlagos elégedettségi mutatója 2012-ben 782 volt, így 799-es eredményével a Mitsubishi a harmadik helyre került az autógyártók rangsorában; ez jól példázza, hogy a márka autóit megbízhatóságuk és olcsó fenntartásuk miatt kedvelik a vásárlók.

Egységes tervezés

A 2012-es tanulmány egyik fontos megállapítása szerint a német kormány által vásárlásélénkítőnek szánt roncsautó-program keretében sok új jármű talált gazdára, ám ezek tulajdonosai többet reméltek új autójuktól, mint amit később megtapasztaltak.

A J.D. Power and Associates és az AUTO TEST szerint: “A tanulmányból kiderült, hogy a roncsautó-program keretében vásároló autósok 30 indexponttal alacsonyabbra értékelték átlagosan kétéves autójukat, mint azok, akik nem a program igénybe vételével vásárolták meg járművüket.”

 Mitsubishi Colt“Azok, akik korábban használt autókkal jártak, óhatatlanul magasabb elvárásokkal ültek át egy vadonatúj járműbe,” írja a J.D. Power and Associates. “úgy képzelték, hogy új autójuk tökéletes lesz, a márkakereskedés pedig kifogástalan szolgáltatást nyújt majd. Ezek a vásárlók általában rendkívül árérzékenyek, s a kutatások azt mutatják, hogy rendkívül kritikus szemléletűek is.”

Annak ismeretében, hogy a vásárlásösztönző program főleg az A- és B-kategóriában generált nagy volumenű értékesítést, különösen komoly eredménynek számít a Colt 2. helyezése a kisautók osztályában. Ez az eredmény megerősíti a Mitsubishi Motors jó hírét, mint olyan autógyártóét, amely teljes termékskáláját – beleértve a legkevésbé drága modelleket is – egységes, átgondolt tervezési szemlélettel készíti.

Mindezek mellett a Mitsubishi Motors németországi márkakereskedői hálózata is komoly elismerésben részesült, hiszen a dealerek gondos és megbízható szolgáltatásai megfeleltek a német ügyfelek elvárásainak – ezen belül pedig még az első ízben új autóba ülő vevők várakozásainak is.

További cikkek

Megújul a Citroën C5 és C8
A Mazda növeli a CX-5 gyártási volumenét
Jóváhagyták az Opel talpra állításának programját
Kulcsszavak:
 
A Mitsubishi Motors a 3. helyre került az autógyártók rangsorában Gyártóüzemet készül létesíteni az Egyesült Államokban az Airbus A Mitsubishi Motors a 3. helyre került az autógyártók rangsorában A Volvo 25 év után is világelső a légzsákok fejlesztésében Sebastian Vettel feltárja a Forma 1 és az utcai autók technológiájának a jövőjét Sebastian Vettel feltárja a Forma 1 és az utcai autók technológiájának a jövőjét A Lexus elektromos koncepcióautója Goodyear abroncsokon száguld A Lexus elektromos koncepcióautója Goodyear abroncsokon száguld Az új Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure-, egy sokoldalú univerzális abroncs, a Kevlar® erejével Az új Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure-, egy sokoldalú univerzális abroncs, a Kevlar® erejével
 
A kecskeméti Mercedes gyár nem áll le, az Audi és az Opel megtartja a nyári szünetet

A kecskeméti Mercedes gyár nem áll le, az Audi és az Opel megtartja a nyári szünetet

2012. július 05.
A kecskeméti Mecedes gyárban nem lesz nyári leállás, de a győri Audi és a ...
Részletek
Mecedes-BenzA kecskeméti Mecedes-Benz gyárban nem lesz nyári leállás, de a győri Audi és a szentgotthárdi Opel szokás szerint idén nyáron is szünetelteti a termelést néhány hétig.

Németországban az Audi és a Mercedes-Benz idén nyáron igyekszik minél rövidebbre fogni a szabadságolásra és karbantartásra szánt szokásos nyári szünetet. Az Audinál például csak a műszakok számát csökkentik, a Mercedesnél pedig négyezer idénymunkást terveznek felvenni, mert Kínában és az Egyesült államokban erőteljes a kereslet.

Sztipichné Kozári Edina, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. marketing és PR vezetője szerdán az MTI kérdésére elmondta, hogy ezen a nyáron nem lesz leállás a Mercedes-Benz kecskeméti gyárában, melyben március 29-én indult a termelés.    Sztipichné Kozári Edina emlékeztetett arra, hogy kedden jelentették be, a terveknek megfelelően július közepén elindul a második műszak bevezetése, és az év végére háromezer főre bővül a gyár alkalmazottainak száma.

Az év második felében a Mercedes-Benz B-osztály gyártása mellett beindul az új négyajtós kupé, a CLA próbagyártása is. A győri Audi-üzem motorgyárában július 30-án kezdődik meg a háromhetes, míg a járműgyárban augusztus 8-án a négyhetes nyári leállás, amikor a munkatársak rendes évi szabadságukat töltik - közölte Lőre Péter kommunikációs igazgató. Hozzátette: a vállalat megrendelés-állománya „nagyon jó", így idén is 30 ezernél több autót és legalább 1,9 millió motort állít elő a csaknem 8500 munkatársuk.

OpelAz Opel Szentgotthárd Kft. a nyugat-európai autógyárakhoz igazodva minden nyáron több hetes leállás keretében július közepétől augusztus elejéig szabadságolja a munkatársakat - közölte az MTI érdeklődésére Légrádi Edit, a szentgotthárdi gyár szóvivője. Idén a leállás július 16-tól augusztus 3-ig tart majd a gyárban, a dolgozók többsége - nemcsak termelő, hanem támogató osztályokon is - ebben az időszakban veszik ki az éves szabadságnak egy részét - tájékoztatott.

A tervek szerint a tavalyihoz képest idén kis mértékben emelkedik a Szentgotthárdon gyártott motorok száma. Ez az emelkedés elsősorban a tengerentúli piacokra történő szállításból adódik, hiszen 2012-ben a készmotorok több mint felét az USA-ba és Mexikóba exportálja az Opel Szentgotthárd - fűzte hozzá.

További cikkek

Megújul a Citroën C5 és C8
A Mazda növeli a CX-5 gyártási volumenét
Chevrolet Cruze kombi – családoknak és az aktív életmódot kedvelőknek
Kulcsszavak:
 
A vadonatúj Ford Kuga maximális, 5 csillagos biztonsági besorolást kapott A vadonatúj Ford Kuga maximális, 5 csillagos biztonsági besorolást kapott Frankfurtban debütál a BMW i Hydrogen NEXT tanulmányautó Frankfurtban debütál a BMW i Hydrogen NEXT tanulmányautó A kecskeméti Mercedes gyár nem áll le, az Audi és az Opel megtartja a nyári szünetet Jótékonysági árverést tart a Ferrari A kecskeméti Mercedes gyár nem áll le, az Audi és az Opel megtartja a nyári szünetet Az Infiniti EMERG-E először Goodwood-ban lendűl mozgásba A Mercedes-Benz megkezdi új autógyárának építését Kecskeméten A Mercedes-Benz megkezdi új autógyárának építését Kecskeméten
 
Közös vállalatot alapít az Air France-KLM és az Etihad Airways

Közös vállalatot alapít az Air France-KLM és az Etihad Airways

2012. július 05.
Ősszel alakulhat meg az a közös vállalat, amelyről jelenleg tárgyalás ...
Részletek
Közös vállalatot alapít az Air France-KLM és az Etihad AirwaysŐsszel alakulhat meg az a közös vállalat, amelyről jelenleg tárgyalásokat folytat az Air France-KLM francia-holland csoport és az Etihad, az Egyesült Arab Emírségek nemzeti légitársasága - írta kedden a Le Figaro című francia napilap.

Joost Ruentol, a KLM szóvivője korábban már megerősítette, hogy a két fél egy közös vállalat létrehozásán gondolkodik, de részleteket nem árult el. A francia lap úgy értesült, hogy a cég megalakulását ősszel fogják bejelenteni és annak részét fogja képezni a második legjelentősebb német légitársaság, az Air Berlin is, amelyben az Etihadnak 30 százalékos üzletrésze van, valamint később az Alitalia is, amelynek 25 százalékos tulajdonosa az Air France.

A francia-holland csoport kedden nem kívánta kommentálni az értesülést. Jean-Cyril Spinetta elnök korábban arról beszélt, hogy "kereskedelmi szövetségre" készülnek az Etihaddal. Az év elején azt mondta, hogy olyan megállapodásra van szükség, amely mind a két félnek rentábilis. A Le Figarónak viszont mindkét fél megerősítette, hogy a megállapodás nem érinti a légitársaságok tőkéjét. Az Etihad június elején cáfolta, hogy tőkeösszevonásra készülne a francia-holland konkurenssel.

A lap szerint a két légitársaság valójában egy Európa és a Közel-Kelet közötti "légifolyosót" szeretne létrehozni. Azon útvonalakról folynak jelenleg a tárgyalások, amelyeken a létrehozandó közös vállalat fog repülni, valamint tárgyalnak a szükséges járatok számáról, az árakról, a marketingpolitikáról és a nyereség megosztásának feltételeiről is.

Etihad AirwaysAz Air France-KLM-nek 2007 óta van már egy hasonló közös vállalata az amerikai Delta Airlines-szal és az Alitaliával, amelynek köszönhetően Európából induló tengerentúli járatok jelentős részén rajta tartja a kezét.
A kemény konkurencia és az emelkedő kerozinárak a francia-holland konszernt is megviselik, tavaly a vállalat 800 millió eurós veszteséget szenvedett el.








További cikkek


Gyártóüzemet készül létesíteni az Egyesült államokban az Airbus
Ősszel tárgyal a kormány a repülőtéri gyorsvasútról
Több mint tíz százalékos leépítés az Air France-nál
Kulcsszavak:
 
Közös vállalatot alapít az Air France-KLM és az Etihad Airways 55 éves a MINI Közös vállalatot alapít az Air France-KLM és az Etihad Airways Bővült az európai autópiac novemberben Közös vállalatot alapít az Air France-KLM és az Etihad Airways A Mercedes-Benz a legdinamikusabban fejlődő prémium autómárka Magyarországon A SEAT Urban Mobility a városi mobilitási megoldások fejlesztésére összpontosít A SEAT Urban Mobility a városi mobilitási megoldások fejlesztésére összpontosít Közös vállalatot alapít az Air France-KLM és az Etihad Airways Franciaországban megkezdődik a Yaris Hybrid gyártása
 
Ne felejtse ellenőrizni abroncsait, mielőtt nyaralni indulna!

Ne felejtse ellenőrizni abroncsait, mielőtt nyaralni indulna!

2012. július 05.
Rohamosan közeleg a nyaralási szezon, autóv- ezetők milliói készülnek nyári ...
Részletek
Ne felejtse ellenőrizni abroncsait, mielőtt nyaralni indulna!Rohamosan közeleg a nyaralási szezon, autóvezetők milliói készülnek nyári szabadságukra. Indulás előtt nagyon fontos alaposan megvizsgálni az abroncsokat, hiszen autónk mindössze a négy gumiabroncson keresztül kapcsolódik az útfelülethez. Ezek többnyire nagy terhelésnek és magas hőmérsékletnek vannak kitéve a nyaralás során. A Continental és az ADAC legújabb tesztjei szerint a megfelelő futófelületű, előírt nyomással üzemelő abroncsok a biztonságos utazás zálogai, ráadásul a helyes nyomásértékkel rendelkező gumiabroncsok a gépjármű fogyasztását is csökkentik. Annak érdekében, hogy az autóban ülők minden körülmények között biztonságban legyenek, a nyári gumiabroncsoknak legalább 3 mm-es profilmélységgel kell rendelkezniük.

Mindig hidegen mérjük az abroncsok nyomását!

Nyaraláskor gyakran teljes terheléssel üzemelnek az autók, ami az abroncsok számára is a megszokottnál nagyobb igénybevételt jelent. Ennek megfelelően kell beállítani a nyomásukat is, különben az abroncsok károsodhatnak. A legrosszabb esetben akár defekthez is vezethet a helytelenül megválasztott nyomásérték. „Különösen fontos, hogy figyelembe vegyük a megterhelt gépjármű össztömegét”, magyarázza Menkó Illés, a Continental Hungaria Kft. műszaki vevőszolgálati munkatársa. „Csak akkor lehetünk biztosak a jó eredményben, ha az abroncsnyomást a jármű megrakodását követően mérjük.” A nyomásértékeket mindig hideg abroncsoknál ellenőrizzük. Vegyük figyelembe azt is, hogy az első és a hátsó tengelyre szerelt gumiabroncsok számára előírt nyomásértékek általában különböznek. Az autógyártók által javasolt nyomásértékek megtalálhatóak az üzemanyagtöltő-nyílás fedelének belsején, az ajtóoszlopon, a kesztyűtartóban, vagy a jármű kezelési útmutatójában.

Ne felejtse ellenőrizni abroncsait, mielőtt nyaralni indulna!A helytelen abroncsnyomás és az alacsony profilmélység veszélyt jelent!

Az ADAC hannoveri vezetésbiztonsági központjában végrehajtott teszt során az instruktor kettős sávváltást hajtott végre egy teljesen megpakolt középkategóriás gépjárművel, egy hirtelen felbukkanó akadály kikerülését modellezve. A tesztet a teljes terhelés esetére előírt 2,8 bar, és a terhelés nélküli használathoz javasolt 2,3 bar abroncsnyomással is végrehajtották. Az alacsonyabb nyomású gumiabroncsokkal szerelt autót már viszonylag kicsi, 65 km/h sebességnél sem lehetett biztonságosan elirányítani az akadály mellett. Ezzel bebizonyosodott, hogy a helyes abroncsnyomás indulás előtti beállításának elmulasztása rendkívüli kockázatot hordoz magában.

A profilmélység ugyanilyen fontos, hiszen hirtelen jött záporok, vizes és nedves utak nyaralás közben is előfordulhatnak. A minimálisan ajánlott 3 mm-es mintázati mélységgel, és a kopott, 1,6 mm-es profilmélységgel rendelkező abroncsok összehasonlító teszteredményei egyenesen sokkolóak. Vízre felúszás során a kopott gumiabroncsok, már 60 km/h sebességnél elvesztették kapcsolatukat az útfelülettel a kanyarban, és az ellentétes irányú forgalom járművei közé csúsztak. Még az ADAC gyakorlott instruktorai sem tudták a saját sávjában tartani a járművet.

A profilmélység ellenőrzése rendkívül egyszerű. Dugjon egy 1 eurós érmét a futófelület blokkjai közé, és ha az érmét szegélyező aranygyűrű eltűnik, megfelelő az abroncs profilmélysége.

További cikkek

Folytatódik az M0-s útgyűrű jobb pályának építése a hárosi híd és a 6-os főút között
Kevesebbet autózunk, mint 2010-ben
Elkészült a tízezredik Mercedes-Benz B-osztály Kecskeméten
Kulcsszavak:
 
Ultragyors e-töltőt adott át a Mol Budapesten Ultragyors e-töltőt adott át a Mol Budapesten Ne felejtse ellenőrizni abroncsait, mielőtt nyaralni indulna! A 4-es metró indulása után a felszínen is jelentősen átalakítják a tömegközlekedést Ne felejtse ellenőrizni abroncsait, mielőtt nyaralni indulna! Formatervezési díjat nyert az új Kia Soul Közel 42 ezer villanyautó fut Norvégiában Közel 42 ezer villanyautó fut Norvégiában Repüléstörténeti ereklyéket adományozott a Budapest Airport a Közlekedési Múzeumnak Repüléstörténeti ereklyéket adományozott a Budapest Airport a Közlekedési Múzeumnak
 

Találatok száma: 12041 Megjelenítve: 11141 - 11150