Találatok száma: 13418 | Megjelenítve: 11271 - 11280 |
Még 130 úton van érvényben útzár a hófúvások miatt, 20 település nem érhető el közúton |
||
2013. március 16.
Még 130 úton van érvényben útzár a hófúvások miatt, és 20 település nem érhető el közúton - közölte a Magyar Közút Nonprofit Zrt. szombat reggel.
|
A közlemény szerint a szombat reggeli órákra a Dunántúlon jelentősen mérséklődött a szél ereje, így a Magyar Közút Nonprofit Zrt. munkája is hatékonyabbá válhatott. A társaság munkagépei megállás nélkül dolgoztak éjszaka és a reggeli órákban. A Magyar Közút Nonprofit Zrt. útinform szolgálatának szombat reggel 6 órai összesítése alapján Fejérben 31, Veszprémben 24, Komárom-Esztergomban 22, Tolnában 19, Győr-Moson-Sopronban 9, Zalában 6, Somogyban 4, Bács-Kiskunban 4, Szabolcs-Szatmár-Beregben 4, Pest megyében 3, Baranyában 2 járhatatlan út volt. A péntek délutáni több mint 180 járhatatlan útból így sikerült mintegy 50 utat járhatóvá tennie a társaságnak. Megközelíthetetlen település volt szombat reggel Somogy megyében Edde és Alsóbogát, Komárom-Esztergom megyében Csatka és Bajna, Veszprém megyében Jásd, Nagydém, Lovászpatona, Vanyola és Gic, Fejér megyében Zámoly, Gánt, Csákberény, Nagyveleg, Vértesboglár, Bodmér, újbarok, Kincsesbánya, Mány, Baranya megyében Kiskeresztúr, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében pedig Kótaj. A közlemény szerint a Dunántúlon továbbra is téliesek az útviszonyok, a reggeli fagyok miatt több fő- és mellékúton is előfordulhatnak síkos útszakaszok. Ezért a társaság arra kéri a közlekedőket, hogy fokozott óvatossággal és körültekintéssel vezessenek, csak téli gumival felszerelt gépjárművekkel keljenek útra, utazás előtt pedig tájékozódjanak az aktuális útviszonyokról. Kulcsszavak: csúszós utak, havazás, közlekedés, magyar közút, síkosságmentesítés
|
|
|||||
|
||||||
Szinte minden vonat menetrend szerint elindult szombat reggel |
||
2013. március 16.
Szinte minden vonat menetrend szerint elindult szombat reggel, az országban jelentősebb késések és fennakadások nincsenek a vasúti közlekedésben - közölte a Mávinform szombat reggel az MTI-vel.
|
A közlemény szerint a hóborította területeken és a hóátfúvások körzetében váltóállítási problémák, műszaki hibák előfordulhatnak, ezért egyes vonatok késhetnek. A reggeli időszakban Nyíregyháza és Záhony között néhány vonat 20-30 perces késéssel közlekedik, és a Budapest-Győr-Hegyeshalom vonal Nagyszentjános és ács közötti szakaszán lehet 10-20 perccel hosszabb a menetidő. Ezen a vonalon hajnalban három járatot törölt a vasúttársaság. A Kaposvár-Siófok vonalon a hótorlaszok miatt nem közlekednek a vonatok a pálya felszabadításáig. A közlemény szerint éjszaka ötszáz hómunkás dolgozott a vasúti pályákon. éjszaka a nagyobb vidéki állomásokat nem zárta be a MáV, hogy a fagyok miatt betérőknek melegedőhelyet biztosíthasson. A Keleti pályaudvarra három hálókocsit állított be a MáV-Start, hogy az utolsó csatlakozást lekéső utasok szállást kapjanak. A fűtött kocsikban mintegy 120-an fértek el. A váltókat napközben is folyamatosan tisztítják a MáV készenléti szolgálatban lévő munkatársai, és a váltófűtő berendezéseket is üzemeltetik. Hótorlaszra már a Komárom-Győr szakaszon sem kell számítani, de több állomáson nagy teljesítményű, hótolóval felszerelt mozdonyok még készenlétben állnak - olvasható a közleményben. Kulcsszavak: havazás, közlekedés, máv, vasút
|
|
|||||
|
||||||
Irányjelző Közlekedési Magazin - márciusi ajánló |
||
2013. március 15.
Az Irányjelző Közlekedési Magazin márciusi adásában az Autós Nagykoalíció Elnökével márciusi találkozásunk alkalmából arról váltottunk szót, hogy megjelentek a 3 millió Forint alatti családi autók, de nem mentünk el a kátyús utak problémaköre mellett sem.
|
Az Irányjelző Közlekedési Magazin márciusi adásában az Autós
Nagykoalíció Elnökével márciusi találkozásunk alkalmából arról
váltottunk szót, hogy megjelentek a 3 millió Forint alatti családi
autók, de nem mentünk el a kátyús utak problémaköre mellett sem. A február végén bemutatott legújabb Seat Toledo már az alapmodellben is sok extrafelszereltségeket kínál. A nagy hagyományokkal bíró spanyol típusnak ez volt az idei első bemutatója ahol mis is ott voltunk. A Citroen is februárban mutatta be a C-Elysée-t, ezzel egy újabb, olcsó, jó ár érték arányú típussal gazdagodott a hazai autópiac kínálata. A további tervekről beszélgettünk a Citroen sajtófőnökével. Jelentősen megváltozott a második generációs Renault Fluence arculata. Emellett még szélesebb lett a motor kínálata, a magyarországi premieren kameránkkal mi is ott voltunk. A mostani műsorban sem maradnak el a tesztek. Teszteltük a nagykorúvá vált a Honda CR-V 2.2 literes dízel változatát, a Nissan Micra ELLE változatát, a Lancia Ypsilon 1.3 Multijet változatát, amely kiválóan alkalmas városi és országúti közlekedésre, a Subaru szabadidő-autóját az XV-t, és a fiatalos, dinamikus a 208-as Peugeot 1.6 literes 120 lóerős változatát. megnézem Kulcsszavak: ajánló, C-Elysée, Citroen, cr-v, hírek, honda, irányjelző magazin, micra, nissan, seat, tesztek, toledo
|
|
|||||
|
||||||
Szombaton ismét Jazzy Street |
||
2013. március 15.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium 1.6 milliárd forintot különített el a gázüzemű buszközlekedés fejlesztésére, amiből várhatóan mi autósok is profitálhatunk, ha a buszok mellé előírásszerűen kötelező töltőállomások is megépülnek.
|
Amennyiben épül az infrastruktúra, valószínűleg sokan választanak majd a tisztább és gazdaságosabb, CNG üzemű autók közül, bár a MOL szakmai közönség előtt hangoztatott álláspontja szerint "értelmetlen párhuzamos rendszereket fejleszteni" ...ha itt vannak ők... érthető... vagy mégse? Persze a Mercedes Citaro buszok kapcsán is vannak aggályok, hiszen az új Euro6-os dízeleknél a Nitrogén oxid helyett a még veszélyesebb Nitrogén dioxiddal gyűlik meg a bajunk. Persze a meglévő buszparkhoz képest fényévekkel javul majd a helyzet, de talán jobb lett volna nagyobb körültekintéssel megválasztani az elkövetkező évtized(ek) járműparkját. Erről és még sok másról beszélgetünk Domanovszky Henrik úrral, a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület elnökével. Ezt követően ejtünk még néhány szót az "AZ éV AUTóJA" díj nyerteséről, a VW Golf VII. szériájáról, pontosabban az általunk már múlt héten elkezedett Golf 1.4 TSI, DSG váltóval szerelt modelljéről, illetve elindítjuk, az új Mitsubishi Outlander automata váltós modelljének tesztjét. Krajcsovics Sándor, a A Toyota Motor Hungary termékfelelőse mesél nekünk az "éV AUTóJA" választás 2. helyére - nagy meglepetésként - befutó Toyota GT 86-ról, amiből kiderül, hogy mitől 86, milyen elvek alapján tervezték meg ezt a nagyszerű sportkocsit, és azt is megpróbálhatjuk kitalálni, vajon milyen további erőforrásokat fejlesztenek a gyáriak. A GT 86 után az éppen nálunk lévő Toyota Auris Hybrid kerül terítékre, és mielőtt érdemben elindítanánk a tesztet, Krajcsovis Sándor bevezet minket a Toyota megújuló hibrid rendszerének a rejtelmeibe, amiből kiderül, hogy elfelejthetjük a hagyományos értelembe vett váltót, a kuplungot, az önindítót, és még sok kopó, forgó alkatrészt, de a fékbetétek is sokkal tovább élnek egy ilyen autóban, sőt a benzines üzemű Atkinson ciklusú motorra sem úgy kell már néznünk, mint valami hagyományos erőforrásra... Ezt követően Japánból átugrunk Koreába, onnan pedig a szomszédos Szlovákiába, ahonnan tesztautónk is érkezett. Az elmúlt időszakban ugyanis lehetőségünk nyílt néhány száz kilométert gördülni a KIA c´eed 1.4-es dízelmotorral szerelt kombi változatával. Ahogy gyűltek a kilométerek és a tapasztalatok, úgy szerettük meg egyre jobban és jobban, a megújult formavilágú, szép és harmonikus megjelenésű autót. Persze a szépség részint relatív, másrészt az még kevés lett volna ahhoz, hogy ezt az autót, a kategória legjobbjai közé, vagy talán elé is soroljuk. átgondolt tervezés, gondos anyagválasztás, szép design, praktikus és emberközeli fejlesztések, kiváló futómű, tágas és kényelmes csomagtér, gazdaságos üzem jellemzi az új c´eedet. Persze mindenhol van gyenge láncszem is a sorban... egy ilyenre mi is ráakadtunk, és már nem is először. ...de vajon az autóban volt ez a láncszem? A 90.9 Jazzy Rádió hullámhosszán, szombaton úJ IDŐBEN!!! 16 és 17 óra között várja az érdeklődőket a Jazzy Street és a két műsorvezető, Bögös Sándor és Csökő Zoltán - Ismétlés kedden 20 órától. Kulcsszavak: 90.9 jazzy rádió, GT86, jazzy street, kia, toyota
|
|
|||||
|
||||||
Még versenyképesebb lett a Volvo V40 és V40 Cross Country |
||
2013. március 15.
A 2013 májusától gyártott Volvo V40 Cross Country modellek legnagyobb újdonsága a továbbfejlesztett összkerékmeghajtás és az alacsonyabb CO2-kibocsátás.
|
A tavaly bevezetett és rövid idő alatt népszerűvé vált V40 ügyfelei ezentúl választhatják az egyedülálló online lehetőségekkel felszerelt új Sensus Connected Touch rendszert. 2013 májusától a Volvo V40 Cross Country T5 (254 LE) motorja mellett a T4 (180 LE) motorváltozata is rendelhető összkerékmeghajtással, így a mostohább terep és a rossz időjárási viszony sem lehet akadály. A V40 modell D2 motorral (115 LE) és manuális váltóval felszerelt változatának CO2-kibocsátása mindössze 88 g/km (EU kombinált vezetési ciklus szerint mérve), ami 3,4 l/100 km üzemanyag-fogyasztásnak felel meg. A V40 Cross Country D2 motorváltozatának vonatkozó értékei 99 g/km és 3,8 l/100km. „A CO2-kibocsátás folyamatos csökkentésével bizonyítjuk, hogy vezető szerepet töltünk be az üzemanyag-hatékonysági fejlesztések terén” mondta Doug Speck, a Volvo Car Group marketingért, értékesítésért és ügyfélszolgálatért felelős alelnöke. A V40 D2 automata váltóval is rendelhető. Ebben az esetben a CO2-kibocsátás 102 g/km (3,9 l/100km) értékre csökkent a normál, illetve 108 g/km (4,1 l/100km) értékre a Cross Country változat esetében. (EU kombinált vezetési ciklus szerint mérve, előzetes adat) új T2 motor 120 lóerővel A Volvo Cars egy új, négyhengeres, 1,6 literes változattal bővítette közvetlen befecskendezéses benzines motorjainak kínálatát. A Volvo V40 T2 120 lóerővel és 240 Nm maximális nyomatékkal rendelkezik. A CO2-kibocsátás manuális váltó esetén 124 g/km, ami 5,3 l/100km üzemanyag-fogyasztásnak felel meg. (EU kombinált vezetési ciklus szerint mérve, előzetes adat) Sensus Connected Touch – a kapcsolódási lehetőségek új szintje A májustól tartozékként, novembertől már opcióként is rendelhető vadonatúj Sensus Connected Touch technológia számos kapcsolódási lehetőséget és internetelérést biztosít az autóban. A rendszer a 7 collos kijelzőt korszerű, infravörös, fényletapogatású érintőképernyővé változtatja, amely még kesztyűben is használható. Ez a megoldás a világon most először jelenik meg egy autóban, és télen, főleg a skandináv országokban - különösen hasznos. A kapcsolat az autóhoz csatlakoztatott 3G/4G periférián vagy a vezető mobiltelefonján keresztül jöhet létre. A felhasználó teljes internetböngészőt használhat (vezetés közben ez a funkció biztonsági okok miatt le van tiltva), akárcsak internetes zenelejátszást (Spotify és Deezer), internetes rádióadásokat (TuneIn és Orange Live Radio), online (Google) térképet és keresést, online forgalmi információkkal, és a veszélyzónákra vonatkozó figyelmeztetésekkel kiegészített beágyazott internetes 3D-navigációt, ingyenes parkolóhely-keresőt, időjárási adatokat, számos helyi és webes alkalmazást, új funkciókat és frissítéseket kínáló alkalmazásboltot, valamint Volvo szervizkeresőt is. A Wi-Fi hálózat is megosztható az autó utasaival. (Az internetes rádióadások egyenlőre nem minden országban elérhetőek.) Kulcsszavak: járműipar, svéd, v40, V40 Cross Country, volvo
|
|
|||||
|
||||||
Nyolc megyében továbbra is piros riasztás van érvényben a hófúvás miatt |
||
2013. március 15.
Az ország nyolc megyéjében továbbra is piros, vagyis a legmagasabb fokú riasztás van érvényben az erős hófúvás miatt.
|
Szabolcs-Szatmár-Bereg, Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar, valamint Komárom-Esztergom, Veszprém, Zala, Somogy és Fejér megye legtöbb térségében továbbra is arra kell készülni, hogy az erős hófúvás magas hótorlaszokat emelhet. A hófúvás, valamint a viharos szél miatt a Dunántúl nagy részén, de az ország keleti felében és a középső területein, köztük a budapesti kistérségben is riasztás van érvényben. Az Országos Meteorológiai Szolgálat péntek hajnalban az MTI-hez eljuttatott figyelmeztető előrejelzésében azt írta: erős hófúvás továbbra is a Dunántúl középső sávjában és az északkeleti megyékben várható. A legerősebb széllökések általában továbbra is 60-90 kilométer/óra között várhatók, de a Bakony és a Balaton térségében reggel és délelőtt továbbra is számítani kell 100-110 kilométer/óra körüli széllökésekre is. A sokfelé viharos északnyugati szél északkeleten a déli óráktól, a Dunántúlon csak a délután második felétől kezd jelentősen mérséklődni. A havazásból a Tiszántúlon újabb 5-10, a Duna-Tisza közén és a Dunántúl keleti felén nagyjából legfeljebb 5 centiméter friss hó hullhat. Késő délután mindenütt megszűnik a csapadék - olvasható az előrejelzésben. Jelenleg az egész országban fagypont alatti a hőmérséklet. A nappali órákban mínusz 4 és plusz 1 fok között alakulhatnak a maximumok. Kulcsszavak: csúszós utak, havazás, omsz, riasztás
|
|
|||||
|
||||||
Különadót vetnek ki Ukrajnában az importautókra |
||
2013. március 15.
Különadót vetnek ki Ukrajnában a külföldről behozott autókra, a motor teljesítményétől függően 6,46, illetve 12,95 százalékot.
|
Az új adóról szóló jogszabályt csütörtökön tették közzé az Urjadovij Kurjer című kormánylapban, ami azt jelenti, hogy a döntést hivatalosan kihirdették. A szabályozás április 13-tól lép életbe. A jogszabály szerint az 1000-1500 köbcentiméteres motorral rendelkező, Ukrajnába behozott külföldi, új autókra 6,46 százalékos, az 1500-2200 köbméteresekre pedig 12,95 százalék különadót vetnek ki. Az ukrajnai autóimportőrök és kereskedők szövetségének számítása szerint az áfatartalommal együtt a külföldön gyártott, kisebb teljesítményű autók árát ez csaknem 7,8 százalékkal, a nagyobb teljesítményűekét pedig 15,6 százalékkal növeli meg. Oleh Narazenko, a szövetség vezetője szerint ez jelentősen visszaveti majd az Ukrajnába irányuló autóexportot, mert más országokban jobb áron, könnyebben értékesíthetik majd a gépjárműveket. Véleménye szerint a különadó bevezetése nemcsak az importőröknek és a külföldi autók viszonteladóinak, de a hazai autógyártásnak sem fog kedvezni, az állampolgároknak pedig a legkevésbé, de még Ukrajna külföldi megítélését is jelenősen ronthatja. Előrejelzése szerint az ukrán állami költségvetés mintegy 1,23 milliárd hrivnyát, azaz csaknem 37 milliárd forintot veszít. Kulcsszavak: adó, importautó, különadó, Ukrajna
|
|
|||||
|
||||||
Az európai bíróság elmarasztalta a biztosítók és az autójavítók megállapodásait |
||
2013. március 15.
Versenyellenes célúak, és ezért tiltottak a biztosító társaságok és a gépjárműjavító műhelyek között létrejött, a biztosított gépjárművek javítási díjaira vonatkozó megállapodások - mondta ki csütörtöki ítéletében egy magyar vonatkozású ügyben az Európai Unió luxembourgi székhelyű bírósága.
|
Az "Allianz Hungária Biztosító Zrt. és társai kontra Gazdasági Versenyhivatal" ügy annak nyomán jutott el Luxembourgba, hogy a magyar versenyhivatal bírságot szabott ki az ilyen megállapodásokban részes vállalkozásokra. A magyar biztosítók - így többek között az Allianz és a Generali - ugyanis évente egyszer megállapodnak a gépjárműjavító műhelyekkel, illetve azok országos szövetségével azokról a feltételekről és díjakról, amelyeket a biztosított gépjárműveket ért kár esetén a biztosító által megfizetendő javítási szolgáltatásokra alkalmazni kell. E műhelyek a biztosító által jóváhagyott feltételek és díjak alapján a javításokat közvetlenül végezhetik el. A gépjármű-márkakereskedők két szempontból állnak kapcsolatban a biztosítókkal: egyrészt a biztosítók nevében kár esetén megjavítják a biztosított gépkocsikat, másrészt e biztosítók közvetítőiként járnak el oly módon, hogy a gépkocsieladás vagy javítás esetén gépjármű-biztosításokat ajánlanak ügyfeleiknek. A biztosítók és a gépjármű-márkakereskedők között létrejött megállapodásokban rögzített előírások szerint a balesetben károsodott gépjárművek javításáért fizetett óradíjak annak függvényében emelkednek, hogy a márkakereskedő hány biztosítást közvetít a biztosító társaság javára. A magyar gazdasági versenyhivatal megállapította, hogy a szóban forgó megállapodások versenykorlátozó célúak voltak. A bírságolás ellen indított felülvizsgálati eljárás keretében a Legfelsőbb Bíróság arra várt választ az európai bíróságtól, hogy a szóban forgó megállapodások a piaci versenyt kizáró, korlátozó vagy torzító célúnak minősülnek-e. ítéletében a luxembourgi székhelyű legfőbb uniós jogi fórum emlékeztetett arra, hogy az ilyen célú megállapodások - vagyis azok, amelyek jellegüknél fogva károsak a versenyre nézve - tiltottak már anélkül is, hogy szükség lenne a versenyre gyakorolt tényleges, konkrét hatásuk vizsgálatára. A bíróság a továbbiakban megállapította: azt, hogy az ilyen megállapodások versenyellenes célúak-e, mind a biztosítási, mind a járműjavítási piac figyelembe vételével kell eldönteni. Luxembourg szerint megállapítható a verseny célzott korlátozása, ha például a gépjármű-biztosítást kínáló közvetítőként, illetve biztosítási alkuszként eljáró gépjármű-márkakereskedőktől a jog megköveteli a biztosító társaságokkal szembeni függetlenségét. Kulcsszavak: Allianz Hungária, baleset, biztosító, Generali, szerviz
|
|
|||||
|
||||||
Átalakítaná a BKK a 7-es és a 33-as buszcsalád közlekedését |
||
2013. március 15.
átalakítaná a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a 7-es és a 33-as buszcsalád közlekedését, összevonnák a 7E és 173E járatokat, és kapacitásbővítést is terveznek. Erről társadalmi egyeztetést kezdett a közlekedésszervező társaság.
|
összevonnák a 7E és a 173E járatokat 7E jelzés alatt, a 7-es és a 173-as vonalak pesti végállomásai felcserélődnének, így a 7-es útvonala meghosszabbodhat újpalotára, míg a 173-as a 7-es betétjáratává válhat 7A jelzéssel a Bosnyák tér és a Bornemissza tér között olvasható a BKK honlapján. A 33E és 233E járatokat meghosszabbítanák a Bosnyák térig, és átalakítanák a Nagytétényi úton közlekedő járatok menetrendi szerkezetét. A Móricz Zsigmond körtérig közlekedő 33E járatok helyett 133E jelzéssel új járat közlekedne a Budafoki úton a Belvároson át a Bosnyák térig, a körtérre csak a 33-as járat biztosítanak eljutást. A 33-as, 133E és 233E járatok a reggeli időszakban összehangolt menetrend szerint közlekednének, így Nagytétény felől 5 percenként lehetne eljutni a belváros felé. Bővíthetik a gyorsjáratok üzemidejét, a 133E és 233E járatok a reggeli időszakban mindkét végállomásról 9 óráig közlekedhetnek majd. A délutáni időszakban este 20 óráig indulnának járatok a Bosnyák tértől, a 33-as autóbuszok egész este 10 percenként közlekednének. A BKK arra számít, hogy az újpalota-Ferenciek tere és a Budafok-Ferenciek tere közötti szakaszokon a zsúfoltság jelentősen enyhülhet, a XXII. kerület felől a belváros és Zugló felé gyorsabb és átszállásmentes kapcsolat jön létre. Kulcsszavak: bkk, bkv, busz, közlekedés, tömegközlekedés
|
|
|||||
|
||||||
Kimagasló kényelem közúton, remek teljesítmény könnyű terepen |
||
2013. március 14.
A Continental bemutatta új nyári SUV gumiabroncsát, amely aszfalton minden eddiginél komfortosabb és biztonságosabb közlekedést biztosít az autósok számára. Az új ContiCrossContact™ LX 2 robusztus futófelületi kialakításának köszönhetően még könnyű terepen is kiválóan boldogul.
|
Az abroncsot olyan szabadidőautókhoz tervezték, mint például a Range Rover Evoque, a Nissan Qashqai, vagy a Volkswagen Touareg. Az új ContiCrossContact™ LX 2 számtalan tekintetben felülmúlja népszerű elődjét, hiszen közel 6%-kal rövidebb a fékútja, 3%-kal jobb az irányíthatósága, és 10%-ot meghaladó mértékben javult a vágás- és mállás elleni védelme is. Ezen kívül a Continental mérnökeinek 8%-kal sikerült csökkenteni az abroncs gördülési ellenállását is, miközben futásteljesítménye több, mint 25%-kal nőtt. A ContiCrossContact™ LX 2 összesen 30 különböző méretben, 15 és 18 col közötti keréktárcsa-átmérővel, 55 és 75 százalék közötti oldalfalmagassággal, 180 és 240 km/h közötti sebességindexekkel érhető el. A Continental új SUV abroncsa a nyári szezon kezdetekor már kapható a kereskedésekben. Bővülő piaci kereslet A szabadidőautó-abroncsok piaca folyamatosan nő. Amíg 2009-ben hatmillió darab – legfeljebb 240 km/h sebességig engedélyezett – SUV/4x4 abroncsot adtak el Európában, addig 2011-ben már hétmillió darab ebbe a kategóriába tartozó gumiabroncs eladásáról számolt be az Európai Gumiabroncs- és Kerékgyártók Műszaki Szervezete (ETRTO), ami több, mint 15%-os növekedést jelent. A bővülés oka a szabadidőautók egyre növekvő népszerűsége, amely a sokoldalú használhatóságuknak köszönhető. A két- és négykerék-meghajtásos változatban is kapható praktikus családi autónak, tekintélyt parancsoló vállalati autónak, erős vontatónak és megbízható terepjárónak egyaránt beillő SUV-ok tulajdonosai nagyra értékelik ezen modellek többcélúságát, és így ennek megfelelő abroncsot keresnek hozzájuk. A Continental ezért fejlesztette ki az elvárások széles körének megfelelni képes ContiCrossContact™ LX 2 abroncsot, amely páratlan minőségben egyesíti magában a biztos közúti irányíthatóságot és a könnyű terep meghódításának képességét. Kulcsszavak: continental, Evoque, gumiabroncs, nissan, qashqai, Range Rover, suv, Touareg, volkswagen
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13418 | Megjelenítve: 11271 - 11280 |