Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 11343 Megjelenítve: 11311 - 11320
Az Infiniti új irányból közelíti meg az inspiráló teljesítményt

Az Infiniti új irányból közelíti meg az inspiráló teljesítményt

2012. január 11.
Alacsony károsanyag-kibocsátás és magas teljesítmény a Genfi Autószalonon.
Részletek
InfinitiRohamosan zajlik az Infiniti csúcstechnológiás sport koncepcióautójának fejlesztése, hogy bemutatkozhasson a 2012-es Genfi Autószalonon.

A könnyű, és alacsony kibocsátást ígérő sport-koncepcióautó az első Infiniti, amely nem csak kategóriáján túllépő hajtáslánccal, hanem középmotorral rendelkezik a jobb súlyeloszlás, egyben a jobb vezethetőség érdekében.
Az Infiniti vezető szerepet tölt be a magas teljesítmény és alacsony kibocsátás technológiájában az Infiniti M35 hibriddel.


A genfi koncepció a következő lépcső az élénk, vonzó és kifinomult vezetési élményt kínáló elektromos meghajtású jármű felé. Ennek nagyon fontos eleme a középmotoros elrendezés.

Az egyelőre név nélküli autó minimálisra csökkenti a kompromisszumot az izgalmas teljesítmény és a környezettudatos közlekedés között. Stílusa, méretei és a középmotor mind újdonság az Infiniti számára, a meglepő sportautó koncepció karaktere mégis hű a márkához, csak úgy, mint az elektromos járművek fejlesztésének az iránya, amely ötvözi az extrém alacsony-kibocsátású teljesítményt a kibocsátásmentes városi használattal. A koncepció további izgalmas részleteivel a jármű világpremierjén, a 2012-es Genfi Autószalon szolgálunk.

Infiniti






















További cikkek


Az új Nissan Pathfinder a 2012-es Detroiti Autókiállításon
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford új-Delhiben
Ismét nyereségesek az amerikai autógyárak
Kulcsszavak:
 
Európa egyik legmodernebb Mercedes-Benz márkakereskedése nyílt meg Jászberényben Európa egyik legmodernebb Mercedes-Benz márkakereskedése nyílt meg Jászberényben Az EU 700 millió euró értékben támogatja a környezetbarát közlekedés fejlesztését Az EU 700 millió euró értékben támogatja a környezetbarát közlekedés fejlesztését Kevesebb teherjárművet gyárt a Volvo Kevesebb teherjárművet gyárt a Volvo Ferrari-vadászt épít a Lexus Ferrari-vadászt épít a Lexus MGE: magas a járműjavításban a feketegazdaság aránya MGE: magas a járműjavításban a feketegazdaság aránya
 
2012-es Detroiti Autókiállítás - Nissan e-NV200

2012-es Detroiti Autókiállítás - Nissan e-NV200

2012. január 10.
A 2012-es Detroiti Autókiállításon bemutatásra kerülő innovatív Nissan e-NV200 tanulmány újabb bizonyítékot ...
Részletek
Nissan e-NV200A 2012-es Detroiti Autókiállításon bemutatásra kerülő innovatív Nissan e-NV200 tanulmány újabb bizonyítékot szolgáltat a Nissan vezető szerepére az autóiparban a zéró-emissziós megoldások tekintetében.

A népszerű Nissan NV200 többcélú autóra alapuló Nissan e-NV200 a közeljövőben sorozatgyártásba kerülő, teljesen elektromos hajtású autó előképe, rugalmasan alakítható, tágas, vállalkozók és családok használatára kialakított belső térrel.     


"A Nissan e-NV200, amelynek hajtáslánca nem használ szénhidrogén alapú üzemanyagot, nincs kipufogója, és nem bocsát ki káros anyagot, a csendes, kényelmes vezethetőséget nagyméretű, sokféleképpen alakítható, funkcionális belső térrel ötvözi, miközben karosszériájának külső hossza kicsi" - mondta Hideto Murakami, a Nissan Motor Co. alelnöke. "Ennek az autónak esélye van arra, hogy kategóriájában átrendezze az erőviszonyokat. Akkumulátor-kapacitása nagyjából olyan hatótávolság elérését teszi lehetővé, mint a Nissan LEAF-é, hasznos teherbírása és raktér-térfogata pedig a jelenlegi NV200 szintjén van. A sorozatgyártású változat célcsoportját első sorban a vállalkozók képezik, de a magánszemélyeket is figyelembe vettük."   

A Nissan e-NV200 tanulmány, mint lehetséges sorozatgyártású autó üzemeltetési költségei kisebbek a jelenlegi, belsőégésű motorral hajtott változatokénál.   

"Egy olyan jármű, mint a Nissan e-NV200 több tekintetben is felpörgetné a kisáruszállítók jelenlegi piacát - segítené a városi életminőség javítását, és okos befektetési lehetőséget kínálna úgy a nagy-, mint a kisvállalkozások számára" - tette hozzá Murakami.

Nissan e-NV200Az NV200 és a Nissan elektromos autók (EV) jellegzetes megjelenése

A Nissan e-NV200 külseje a jelenlegi sorozatgyártású NV200-éra alapul, ehhez adódnak hozzá az úttörő Nissan LEAF erőteljes vizuális megkülönböztető jegyei. A többcélú és elismert NV200 kishaszonjármű 2010-ben elnyerte a „Az év kisteherautója" nemzetközi kitüntetést a Nissan számára, továbbá 2011-ben a design és az egyre fontosabbá váló fogyasztói igények közelítését elősegítő szervezet, az Universal Design GMbH által adott Universal Design Díjat. Ezen felül Kínában 2010-ben elnyerte a CDV-díjat, Japánban pedig kategóriájában vezető szerepre tett szert széles modell-palettájával, amely egy taxi-változatot is tartalmaz.

A Nissan e-NV200 tanulmányautó EV-stílusjegyei az autó „arcán" kezdődnek. A széles motorházon a töltő csatlakozó középen elhelyezkedő, nagyméretű fedele, valamint a kék Nissan-embléma és a hosszan húzódó, LED-es fényszóró vonja magára a figyelmet. A külső megjelenést a jellegzetes élek és a nagy karosszériafelületek határozzák meg. A nagyméretű első szélvédőt és a hosszú hátsó „üvegházat" a tető nagy üvegfelületei egészítik ki, melyek által szellős, nyitott hatású belső környezet jön létre. A külső szín, a környezetbarát jelleget kihangsúlyozó „Aqua Blue" kék a Nissan LEAF koncepcióját követve.  

A Nissan e-NV200 belseje az elektromos műszerek, a kék díszítések és világos színek révén a Nissan elektromos autók tiszta, modern vonalvezetését tükrözi, miközben megőrzi az NV200 erőteljes funkcionalitását is. Az e-NV200 belső terében jelen van a korszerű telematika is, a középkonzol lapos kijelzője táblagéphez hasonlóan veszi és megválaszolja a használó utasításait.  

Nissan e-NV200"A Nissan e-NV200 tanulmány kiemelkedő designja a Nissan LEAF által meghonosított ikonszerű elektromos autó jelleget tükrözi, de modern, aktív, funkcionális haszonjármű-formában" - mondta Murakami. "Az autó belsejében átgondolt, kényelmesen használható a vezetőtér, mely közvetíti az EV-érzést, ugyanakkor könnyen kezelhető felületeket biztosít. "

Zéró-emissziós hajtáslánc 

A Nissan e-NV200 hajtásláncának fő részegységei megegyeznek az innovatív Nissan LEAF-ével. A zajmentes, zéró-emissziós teljesítményt egy 48 modulból álló lítium-ion akkumulátor, valamint a gyors reagálású 80 kW teljesítményű, váltóáramú szinkronmotor biztosítja, melynek nyomatéka 280 Nm. A hagyományos belsőégésű motoroktól eltérően, ez a motor már az induláskor a nyomaték 100%-át leadja, így azonnali reagálásával kiváló gyorsító képességet, kényelmes vezetés-érzetet biztosít.  

A Nissan LEAF-hez hasonlóan, a Nissan e-NV200 jól reagál a vezető akaratára, élvezetesen vezethető, és így megfelel az eddig hagyományos, benzinüzemű járműveket vezető felhasználók elvárásainak. Ugyanúgy, mint a Nissan LEAF, a Nissan e-NV200 tanulmány kimagaslóan jó energiafogyasztási jellemzőkkel bír, ami elsődleges fontosságú a haszonjármű-üzemeltetők számára.

Folyamatban van a valós üzemi körülmények közötti kipróbálás

A Nissan e-NV200 világpremierje mellett megkezdődött az NV200-ra alapuló prototípus villanyautók üzemi próbája is, hogy a világpiac különböző helyeiről visszajelzés születhessen a szállító és egyéb vállalatok általi valós használat alapján.  Az első üzemi próba 2011 nyarán kezdődött a Japán Postánál, amely csomagkiszállításra használta az autó Yokohamában. További tesztek kezdődtek az elmúlt hónapban Londonban a FedEx-nél. Az ezekről érkező visszajelzések segítik a Nissant, hogy a pontosan meghatározott üzemeltetői igényeknek megfelelően alakíthassa ki a jövő akkumulátoros hajtású kishaszonjárműveit.

A Nissan a „Jövő New Yorki Taxija"

A Nissan NV200 igazi világ-autó, amelyet Japánban, Európában és Kínában is gyártanak, és a világ 40 országában értékesítik. További piaci bevezetése várható észak-Amerikában és Indiában. Vitathatatlanul a leginkább látványos szerep azonban 2013 végén vár rá, amikor az NV200 New York város hivatalos sárga taxijává válik, és becslések szerint naponta 600.000 utast szállítását végzi.

Nissan e-NV200A több éven át tartó „Holnap Taxija" versengés során több más világcég terméke közül azért az NV200-at választották, mert kis külső méretei mellett maximális belső teret biztosít. A teljesen új Nissan NV200 Taxi kialakítása taxi-tulajdonosok és vezetők százainak, valamint utasok ezreinek igényeit tükrözi, akik megosztották elképzeléseiket és a számukra fontos követelményeket a Nissan formatervezőivel és mérnökeivel.

A Nissan NV200 Taxi belső kialakítása négy utas és csomagjaik elhelyezésére szolgáló bőséges teret tartalmaz, ehhez járulnak a tolóajtók, a könnyű be- és kiszállást biztosító belépő küszöbök, a kapaszkodók, valamint az utasok által szabályozható fűtő/légkondicionáló rendszer. Az utastér levegőminőségét polifenol-szűrő javítja, korszerű belső anyagok biztosítják az utastér friss illatát, az ülések lélegző, anti-mikrobális, könnyen tisztítható, környezetbarát borításúak.  

További cikkek

Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford új-Delhiben
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek
Az új Nissan Pathfinder a 2012-es Detroiti Autókiállításon
Kulcsszavak:
 
2012-es Detroiti Autókiállítás - Nissan e-NV200 Átalakul a tavaly rekordévet záró BMW csoport igazgatótanácsa A legjobb autókölcsönző az Avis Magyarország A legjobb autókölcsönző az Avis Magyarország Júniustól Baudouin Denis a BMW Magyarország új ügyvezető igazgatója Júniustól Baudouin Denis a BMW Magyarország új ügyvezető igazgatója Tankoljon villanyáramot kábel nélkül! Tankoljon villanyáramot kábel nélkül! 2012-es Detroiti Autókiállítás - Nissan e-NV200 Opel ADAM: nagy beruházás egy kis autóért
 
Legalacsonyabb európai CO2 flottaátlagával a Toyota az autóipar élén áll

Legalacsonyabb európai CO2 flottaátlagával a Toyota az autóipar élén áll

2012. január 10.
A TME számára előirányzott 128,35 g/km érték ki- számításának alapja az volt, hogy 2010-ben ...
Részletek
ToyotaA TME számára előirányzott 128,35 g/km érték kiszámításának alapja az volt, hogy 2010-ben 564.633 Toyota és Lexus modell kelt el az Európai Unió tagállamaiban.

Az Európai Bizottság és az Európai Környezetvédelmi ügynökség nemrégiben közzétett, 2010-es jelentése alapján immár hivatalosan is megerősítést nyert, hogy a Toyota Motor Europe (TME) modellkínálatának CO2-kibocsátása a legalacsonyabb, vagyis a vállalat nyújtja e téren az autóipar legjobb teljesítményét. A TME autóinak flottaszintű CO₂-kibocsátása 112,2 g/km (a Toyota és a Lexus modelljei együtt szerepelnek e listán), míg az iparág átlagértéke 140 g/km. A TME eredménye még a Bizottság által előirányzott 128,35 g/km értéknél is mintegy 16 g/km-rel kedvezőbb.

A legfrissebb eredmények rendkívül fontosnak számítanak a Bizottság munkájában, amelynek célja a CO2-emisszió csökkentése. A 2010-es és 2011-es eredmények olyan mérőszámok, amelyeknek alapján megállapítható, hogy az egyes autógyártók milyen messze vannak még a 2012-re kitűzött céloktól. A jelenleg érvényes előírások alapján a 2010-es jelentés a gyártók autóflottájának 65 százalékával számol, vagyis a legalacsonyabb károsanyag-kibocsátású modellekkel.

LexusA TME számára előirányzott 128,35 g/km érték kiszámításának alapja az volt, hogy 2010-ben 564.633 Toyota és Lexus modell kelt el az Európai Unió tagállamaiban. Ha ugyanezt az értéket a 2015-ös, a flotta 100 százalékával számoló módszer szerint kalkuláljuk ki, a TME flottaszintű CO2-kibocsátása 2010-ben 129 g/km volt, ami mindössze 0,7 g/km-rel haladja meg a vállalat célkitűzését, ám még mindig alatta marad a Bizottság által 2015-re előirányzott, a flotta 100 százaléka alapján kiszámolt 130 g/km-es értéknek.

A most közzétett eredmény nemcsak megerősíti a Toyota vezető szerepét a környezetvédelem terén, hanem egyben hitelesíti is a vállalat hosszú távú globális stratégiáját, amelynek célja, hogy a Toyota - a full hybrid technológia meghonosításával sorozatgyártású modelljeiben - újabb lépést tegyen a környezettudatos és fenntartható mobilitás megteremtése felé. A világ első, sorozatban gyártott full hybrid autója, a Japánban 1997-ben (Európában pedig 2000-ben) bemutatott Toyota Prius rendkívül gyorsan népszerűvé vált. Idén a Prius mellett két új modell is megjelenik a Prius-család kínálatában: a hétüléses Prius+ és a Prius Plug-in Hybrid.

2011-ben a Toyota és a Lexus full hybrid modelljeinek globális értékesítése átlépte a 3,5 millió darabos határt; a növekedés továbbra is folyamatos, mivel a Toyota mind több modelljében jelenik meg a full hybrid technológia.

Toyota2011-ben az Európában eladott Toyota és Lexus járművek több mint 10 százaléka hibrid hajtású volt. A vadonatúj Yaris Hybrid révén a Toyota idén első ízben jelenik meg hibrid hajtású autóval a kompakt B-kategóriában. A 2011-es Frankfurti Autószalonon bemutatott Lexus GS 450h forgalmazása is 2012-ben kezdődik.

A Toyota hisz abban, hogy a hibrid technológia alkalmazása a leghatékonyabb és legpraktikusabb megoldás az emisszió és az üzemanyag-fogyasztás csökkentésére rövid és közepes távon. Az akkumulátor-egység méretcsökkentésével és a Hybrid Synergy Drive rendszer hatékonyságának növelésével a vállalat folyamatosan tökéletesíti jól bevált hibrid technológiáját. Emellett a Toyota más zöld megoldásokat is fejleszt, többek közt a bio-üzemanyagok kínálatát, valamint elektromos hajtású és hidrogén üzemanyagcellás járműveket. A mostani Tokiói Autószalonon két új tanulmányautó is megjelent - a rövid városi utakra tervezett ultrakompakt és kis tömegű, elektromos hajtású FT-EV III, valamint az FCV-R üzemanyagcellás limuzin, amely a 2015-ben bevezetendő modell alapjául szolgál.

További cikkek

Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók
Az új Nissan Pathfinder a 2012-es Detroiti Autókiállítás
Limitált kiadás - Peugeot 208 Ice Velvet
Kulcsszavak:
 
BMW ConnectedDrive és 360° ELECTRIC a BMW i8 modellekben BMW ConnectedDrive és 360° ELECTRIC a BMW i8 modellekben A leggyorsabb modell még frissebb és izgalmasabb formában: megújult az Audi R8 A leggyorsabb modell még frissebb és izgalmasabb formában: megújult az Audi R8 Az Opel új Monza Concept modelljének kerekeit a Dunlop gumijai teszik teljessé Az Opel új Monza Concept modelljének kerekeit a Dunlop gumijai teszik teljessé Ónos eső esik, két sószóró gép is árokba csúszott Pest megyében Ónos eső esik, két sószóró gép is árokba csúszott Pest megyében Daniel Elena C-ZERO-val indul a „Zero Emission – No Noise” ralin Monte Carlóban Daniel Elena C-ZERO-val indul a „Zero Emission – No Noise” ralin Monte Carlóban
 
Az új Nissan Pathfinder a 2012-es Detroiti Autókiállításon

Az új Nissan Pathfinder a 2012-es Detroiti Autókiállításon

2012. január 10.
Az új Nissan Pathfinder tanulmányautó - az elkövetkező 2 évben várhatóan megjelenő 20 új vagy ...
Részletek
Nissan PathfinderAz új Nissan Pathfinder tanulmányautó - az elkövetkező 2 évben várhatóan megjelenő 20 új vagy áttervezett modell egyikeként - új formatervi hangsúlyokat vetít előre.

A Nissan „újra feltalálja" a Pathfinder SUV-ot, hogy megnyerje azokat a vevőket, akik kényelmes, innovatív technológiát felvonultató, kedvező üzemanyag-fogyasztású, de a SUV-ok hagyományos tulajdonságaival rendelkező autót keresnek. A Detroiti Autókiállításon bemutatásra kerülő Pathfinder koncepcióautó előre vetíti az új stílust, külsőt és megjelenést, amit a Nissan bevezet ebben a szegmensben, amikor 2012 végén az észak-amerikai kereskedőknél megjelenik az új modell. A Pathfinder, amely a Nissan egyik legismertebb modellje az USA-ban, az első lesz a 20 új vagy áttervezett modell közül, melyeket a Nissan a tervek szerint a következő két évben bevezet ezen a piacon.

"A Nissan manapság nagyon jó helyzetben van. Növekednek az eladások, a márkakereskedők készletén széleskörű választék található 2012-es modellévű Nissan személyautókból, pickupokból és SUV-okból" - mondta Al Satignetti, a Nissan North America Nissan divíziójának alelnöke és vezérigazgatója. "Ez az új Pathfinder koncepcióautó csak a kezdet a Nissan horizontján megjelenő új termékhullámnak.    2012 végére az értékesített darabszám több mint 70%-át teljesen új vagy áttervezett autók teszik ki."  

Pathfinder tanulmányautó: korszerű design, 7 üléses SUV

Az első látásra nyilvánvaló, hogy a megújult Pathfinder megváltoztatja a Nissan márka szerepét. A stílusos negyedik generációs Pathfinder új külseje és kialakítása ideálissá teszi az autót azoknak a kalandkereső vevők számára, akiknek kompromisszumok nélküli többcélúan felhasználható, de SUV-jellegű járműre van szüksége. A Pathfinder tanulmányon végighúzódó jellegzetes vonalvezetés megmutatja, hogy milyen design-arculatúak lesznek a jövő Nissan modelljei. A Pathfinderben rugalmasan alakítható három üléssor hét utasnak ad majd helyet.    

Nissan PathfinderAz új Pathfinder aerodinamikailag kedvező kialakítású karosszériájához finomított működésű V6-os motor és a következő generációjú folyamatosan változó áttételű sebességváltó (CVT) csatlakozik, s ezek révén egyike a piacon található, leggazdaságosabb üzemű 7 üléses járműveknek. Az előzetes becslések szerint a vegyes városi/országúti fogyasztásmérési ciklusban 25%-kal jobbak az adatai, mint a korábbi V6-os változatnak. Azon túlmenően, hogy az útviszonyokhoz igazodó négykerék-hajtásrendszerrel rendelkezik, az új Pathfinder a szegmensben vontatóképességével is versenyképes az élenjárókkal szemben.   

Míg a Detroitban bemutatásra kerülő Pathfinder tanulmányautó bepillantást enged abba, hogy melyek lesznek a sorozatgyártású modell külső formai jegyei, a belső kialakítás és a technológia jellemzőire még várni kell. Biztonsággal kijelenthető azonban, hogy a következő generációs Pathfinder tágas utastere innovatív megoldásokat és a kategória szintjét meghaladó kézi kidolgozást mutat majd fel, mind a három üléssornál kiemelkedően nagy lábtérrel és a harmadik üléssor mögött hatalmas rakodóhellyel. Hamarosan további információk is elérhetőek lesznek az autóról.

Bár a Pathfinder modellnév közös az európai rokonnal, ez az új modell kifejezetten az amerikai piac számára lett kifejlesztve, és a Nissan nem tervezi az európai bevezetését. 

Nissan Pathfinder



















További cikkek  


A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford új-Delhiben
Ismét nyereségesek az amerikai autógyárak
Kulcsszavak:
 
Még egy hétig lehet véleményezni az elektronikus útdíjtörvény tervezetét Még egy hétig lehet véleményezni az elektronikus útdíjtörvény tervezetét Az új Nissan Pathfinder a 2012-es Detroiti Autókiállításon Az új Opel Astra kínálat: több változat és motor, csúcstechnika Márciusban forgalomba állhat a világ leghosszabb villamosa Márciusban forgalomba állhat a világ leghosszabb villamosa Mutatjuk az első képeket az új az ŠKODA SCALA utastérről Mutatjuk az első képeket az új az ŠKODA SCALA utastérről Az új Nissan Pathfinder a 2012-es Detroiti Autókiállításon Bővíti esztergomi üzemét a Kirchhoff
 
Ismét nyereségesek az amerikai autógyárak

Ismét nyereségesek az amerikai autógyárak

2012. január 10.
Mindhárom nagy amerikai autógyár nyereséges volt tavaly, amire 2004 óta nem volt példa ...
Részletek
General MotorsMindhárom nagy amerikai autógyár nyereséges volt tavaly, amire 2004 óta nem volt példa - közölte a CNN Money, elébe vágva az érintett cégek hamarosan nyilvánosságra hozandó éves mérlegbeszámolójának.

A General Motors várhatóan 26 százalékos profitnövekedésről fog beszámolni. A cég 2011-es nyeresége összesen 6,1 milliárd dollár volt. A Ford profitja a 2010-es 6,6 milliárdról mintegy 7 milliárdra emelkedett, ami vállalat a legjobb teljesítménye 1999 óta. Az egy évvel korábban még veszteséges Chrysler most szintén kijött a gödörből.


Az amerikai autópiaci előrejelzések derűlátóak. Amíg 2011-ben 12,8 új gépjárművet értékesítettek, addig az eladások száma az idén várhatóan 13,5 és 14 millió között lesz, jövőre és 2015-ben pedig már a 15 milliós határt fogja ostromolni.

Az Egyesült államokban 1999 és 2007 között évi 16-17 millió autót adtak el, de a felhajtó erő, akárcsak a szintén buboréknak bizonyult ingatlanpiacon, itt is az olcsó hitel volt. Az amerikai autóiparban 2014-ig 170 ezer új állás jön majd létre. 2009-ben a GM és a Chrysler csődvédelemre és jelentős szövetségi mentőcsomagra szorult, a Ford pedig a még a válság előtt felvett hitelből élt.

Ford





















További cikkek


Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford új-Delhiben
Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók
Kulcsszavak:
 
Új autókölcsönzővel bővült a Debrecen Airport Új autókölcsönzővel bővült a Debrecen Airport Jaguar E-PACE: Az új kompakt sportos szabadidőjármű Jaguar E-PACE: Az új kompakt sportos szabadidőjármű Felvázolta jövőbeni stratégiáját a Toyota Felvázolta jövőbeni stratégiáját a Toyota Opel világpremierek a 2013-as Genfi Autószalonon Opel világpremierek a 2013-as Genfi Autószalonon Jóváhagyták a 3-as metró rekonstrukciójának előkészítő tervezéséhez kapcsolódó megállapodást Jóváhagyták a 3-as metró rekonstrukciójának előkészítő tervezéséhez kapcsolódó megállapodást
 
Limitált kiadás - Peugeot 208 Ice Velvet

Limitált kiadás - Peugeot 208 Ice Velvet

2012. január 10.
Az örömautók építésében hagyomá- nyosan erős Peugeot bemutatja a 208 limitált kiadását ...
Részletek
Peugeot 208 Ice Velvet Az örömautók építésében hagyományosan erős Peugeot bemutatja a 208 limitált kiadását, exkluzív fényezéssel és erős személyiséggel.

Mindössze 650 darabot hoznak forgalomba 18 európai országban, ebből 208 jut Franciaországnak. A 208 Ice Velvet lehetőséget nyújt a vevőknek, hogy egyedi, exkluzív háromajtós 208-at birtokoljanak. A limitált kiadás mától foglalható le a márka honlapján.

A külön e kiadás részére kifejlesztett bársonyos fényezés adta az exkluzív 208 nevét: az Ice Velvet jelentése magyarul Jég Bársony. Jellemzője még az egyedi, gazdag felszereltség, amely kihangsúlyozza az érzékekre ható és modern megjelenését.

A technikát és az érzékiséget finoman ötvöző fenséges Ice Velvet fényezésen mintha szikrák sziporkáznának, azonnal tetszést arat. A 208 természetes sajátosságait, a könnyedséget és a mozgékonyságot, a kifinomultságot és az energiát remekül juttatja érvényre az Ice Velvet újszerű fényezésének csillogása.

Ez a festés tökéletesen illik a karosszéria krómdíszítéseihez (hűtőmaszk, ködlámpa, panoráma üvegtető és tükörházak sötét krómozással, kipufogóvég és ablakkeretek világos krómozása) és a 17 colos szürke könnyűfém kerekekhez, nem kevésbé ahhoz az innovatív és káprázatos jelleghez, amely újrafogalmazza a márka jellegzetességét, a macskaszerű küllemet.

Peugeot 208 Ice Velvet Még jobban megkülönbözteti a 208 Ice Velvet modellt a gazdag felszerelés: van benne nagy érintőképernyő, műholdas navigáció, statikus kanyarfény, fénydiódás nappali világítás, automatikus klíma, panoráma üvegtető kék szegélyvilágítással, sportülés, valamint természetesen Stop&Start az 1.6 e-HDi dízelmotorhoz, szóval mindenféle friss műszaki újdonság.

A Peugeot Techno TEP kárpitozást díszvarrás és a legfinomabb bőrrel borított kormánykerék egészíti ki. A 208 Ice Velvet hajtását, országtól függően, manuális ötfokozatú sebességváltóhoz kapcsolódó 1.6 VTi 120 benzinmotorral, illetve selyemfényűre krómozott váltógombbal kapcsolható, hatfokozatú váltóval kiegészített 1.6 e-HDi 115 dízelre bízták.

További cikkek

Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford új-Delhiben
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek
Kulcsszavak:
 
Nagy kapacitású emeletes motorvonatokat szerezhet be a MÁV-START Nagy kapacitású emeletes motorvonatokat szerezhet be a MÁV-START Limitált kiadás - Peugeot 208 Ice Velvet Fokozatos élénkülés a használtautó-kereskedelemben az import miatt A Nissan LEAF versenyképes lízing konstrukcióval válik még elérhetőbbé A Nissan LEAF versenyképes lízing konstrukcióval válik még elérhetőbbé Az elmúlt évek hatékonysági fejlesztéseit díjazta a Siemens Az elmúlt évek hatékonysági fejlesztéseit díjazta a Siemens A BMW Group 2015-ben is folytatni kívánja globális növekedését A BMW Group 2015-ben is folytatni kívánja globális növekedését
 
Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak

Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak

2012. január 09.
Bruttó 10-10 forinttal emeli a 95-ös benzin, illetve a gázolaj literenkénti nagy- kereskedelmi árát ...
Részletek
Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Bruttó 10-10 forinttal emeli a 95-ös benzin, illetve a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt., ezzel mindkét üzemanyag ára új történelmi csúcsot ér el.

Elemzők szerint a magas üzemanyagárakra egész évben fel kell készülni, míg szakmai érdekképviseletek arra hívták fel a figyelmet, hogy a drágulás miatt a fuvarozók előbb-utóbb a fuvardíj emelésére kényszerülnek.
A szerdai emeléssel a benzin átlagára 422-424 forintra, a gázolajé pedig 443 forintra nő. Az elemzők szerint az e heti áremelés legfőbb oka az, hogy a forint az utóbbi időben jelentősen gyengült a dollárhoz képest.

Az üzemanyagok az újév első napján a 2 százalékpontos áfa-emelés miatt drágultak: a forgalmi adó 25-ről 27-százalékra növelése 6, illetve 7 forinttal emelte a 95-ös benzin és a gázolaj átlagárát a számítások szerint. A Mol Nyrt. a múlt héten 6-6 forinttal emelte a benzin és a gázolaj literenkénti árát. Tavaly január elején a benzin átlagára 360-361 forint, a gázolajé pedig 351 forint volt.

Az üzemanyagok jövedéki adójának, és áfájának növelése mellett, beszámítva a szerdától érvényes áremelést, a januári 12 havi infláció 5,2 százalékra ugorhat fel a tavaly decemberre várható 4,2 százalékról - mondta Jobbágy Sándor az MTI-nek. A CIB Bank elemzője hozzátette, hogy a két héttel korábbihoz képest a forint árfolyama 5,3 százalékkal gyengült, ami nagymértékben befolyásolta az üzemanyagárak drágulását.
Jobbágy Sándor úgy véli, hogy a magas üzemanyagárakra egész évben fel kell készülni, mivel az euró/forint árfolyamban jelentős forinterősödésre nem lehet számítani, ráadásul az olajárak a geopolitikai bizonytalanság miatt felfelé mutató kockázatot jelentenek. Ugyanakkor a hazai inflációt a korlátos kereslet tarthatja kordában, legalábbis azokban az ágazatokban, ahol éles a verseny. Mindezt figyelembe véve 5 százalék körüli átlagos inflációt prognosztizál a CIB 2012-re  - tette hozzá.

Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Az üzemanyagok közvetlen súlya az inflációs kosárban 5 százalék, a közvetett hatás nyilván ennél nagyobb, és számításba kell venni a januári inflációnál, hogy a KSH január 20-án zárja le az árfigyelést, így a mostani áremelés 40 százaléka "lóg bele a januári inflációba" - magyarázta Forián Szabó Gergely. A Pioneer Alapkezelő Zrt. befektetési igazgatója 5,1 százalékos januári inflációt vár az általa becsült decemberi 4,3 százalék után.     Mindkét elemző emlékeztetett arra, hogy 2011. januárban az infláció havi emelkedése 0,7 százalék volt, a 12 havi pedig 4,0 százalék, mivel ekkor estek ki a bázisból a korábbi jövedéki adóemelések, s nagyrészt ezzel magyarázható, hogy 2010 decemberében még 4,7 százalékos év/éves inflációt jelzett a KSH.

Iparági elemzők szerint az alapanyagok drágulása és a forint gyengülése akár a 10 forintos emelést meghaladó drágulást is indokoltak volna. A Brent típusú kőolaj jegyzésára 3,9 százalékkal nőtt az ellátást érintő bizonytalanság miatt, amelynek oka az Irán körüli fokozódó feszültségek, valamint az iráni olajkivitellel szembeni esetleges európai embargó növekvő kockázata. A motorbenzin jegyzésára 3,5 százalékkal nőtt, egyebek között az európai Petroplus finomító-csoport pénzügyi zavara miatt, ami a vállalat finomítói kapacitásainak jelentős mértékű csökkenésével járt, szűkösebbé téve a termék piacát. A motorikus gázolaj jegyzésára 4,6 százalékkal emelkedett, a lecsökkent európai finomítói kapacitások, valamint az alacsony európai készletszintek miatt. Ehhez járul még, hogy a forint árfolyama az IMF tárgyalások körüli bizonytalanság miatt 5,3 százalékkal gyengült a dollárral szemben - mondták elemzők.

Szakmai érdekképviseletek szerint az üzemanyagárak emelkedése miatt a fuvarozók előbb-utóbb a fuvardíj emelésére kényszerülnek, mivel már felhasználták tartalékaikat, és nem maradt további mozgásterük.

Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Karmos Gábor, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete (MKFE) főtitkára az MTI érdeklődésére elmondta: a vállalkozók már minden tartalékot felhasználtak, például bevezették az üzemanyag-megtakarítási ösztönzőket a gépjárművezetőknek és fuvarszervezéssel  jelentősen csökkentették az "üres futások" arányát.
Kifejtette: számításuk szerint az elmúlt másfél évben 35 százalékkal emelkedett az üzemanyag ára, ami 12-15 százalékos összköltség-növekedést eredményezett a vállalkozásoknál azzal számolva, hogy a fuvarozói költségben 40 százalékot tesz ki az üzemanyag ára.

Az MKFE számítása szerint 1 százalékos gázolajár-növekedés minimálisan 0,4 százalékos fuvardíj-emelkedést tenne  szükségessé, a mostani gázolajár-növekedés 1,2 százalékos fuvardíj-növelést indokolna, de félő, hogy az iráni konfliktus miatt nincs vége a folyamatnak, és további üzemanyagár-emelkedés várható - tette hozzá a főtitkár.

Nagy kérdés, hogy a fuvardíj-növekedést a jelenlegi piaci viszonyok között a fuvarozók hogyan tudják elfogadtatni a megbízókkal - mondta Karmos Gábor. Az adótartalom tekintetében a közúti közlekedési szolgáltatók viszonylag jó helyzetben vannak, mert áfa-visszaigénylők, ezen kívül a kereskedelmi gázolaj jövedéki adójából az európai uniós lehetőségek maximális kihasználása mellett 17 forintot igényelhetnek vissza a 7,5 tonna feletti járművek és az autóbuszok esetében, továbbá az MKFE a Mollal kötött szerződése alapján kétszámjegyű kedvezményt biztosít az üzemanyagkártyával tankolóknak - fejtette ki Karmos Gábor.

Dittel Gábor, a Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete (NIT Hungary) ügyvezető titkára szerint sincs más lehetőség, mint a fuvardíjban érvényesíteni az üzemanyagár-emelést. A fuvardíj-növekedés pedig két hónapon belül minden olyan árban megjelenik majd, amelyhez kapcsolódik a közúti szállítási költsége - mondta a NIT Hungary titkára.

A fuvarozói ipartestület számítása szerint 10 forint üzemanyagár-emelésnél 2-3 százalékos fuvardíj-emelésre lenne szükség.

További cikkek

Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford új-Delhiben
Kulcsszavak:
 
Újabb ötmillió autót hívnak vissza hibás légzsákok miatt Amerikában Újabb ötmillió autót hívnak vissza hibás légzsákok miatt Amerikában A Városi közlekedés napos oldala – Az új Citroen C1 A Városi közlekedés napos oldala – Az új Citroen C1 Új Ford EcoSport SUV: tovább javított minőség, technológia és kényelem Új Ford EcoSport SUV: tovább javított minőség, technológia és kényelem A Magyarországi járműeladások 40 százaléka lízing A Magyarországi járműeladások 40 százaléka lízing Új csúcsra emelkednek az üzemanyagárak Kaotikus a magyar autójavító iparág az Autós Nagykoalíció szerint
 
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben

Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben

2012. január 09.
A teljesen új Ford EcoSport egy aero- dinamikailag tökéletesen formázott, a mai divatnak megfelelő ...
Részletek
Ford EcoSportA teljesen új Ford EcoSport egy aerodinamikailag tökéletesen formázott, a mai divatnak megfelelő, friss megjelenésű, jól felismerhető SUV-dizájnelemekkel (merész kiállás, magas üléspozíció, hátul elhelyezett pótkerék) kialakított modell.

A Ford új globális formanyelvének megfelelően a vadonatúj EcoSport büszkén viseli a magasra helyezett hűtőmaszkot, egyedi formájáról pedig messziről látszik, hogy az üzemanyag-takarékosság szempontjai alapján tervezték. A robosztus és bizalmat ébresztő EcoSport kalandvágyat és egyedi vonzerőt sugároz.

A strapabíró és megbízható kiállás és a barátságos, kalandvágyó hangulat ötvözése a titka az Egy Ford egységes piacpolitikája alapján tervezett legújabb terméknek, az egyedi és teljesen új  EcoSport SUV-nak.  Az új EcoSport az indiai új-Delhiben tartott Auto Expo alkalmával mutatkozott be a nagyközönségnek. A Ford legújabb, élvezetesen vezethető, szabadságvágyat ébresztő, kompakt és agilis, tekintélyt parancsoló külsejű világmodellje izgalmas alternatívát kínál a kompakt méretosztály híveinek.  Az új modell közel 100 piacon jelenik majd meg. Nagyobb járműveket idéző, tekintélyt parancsoló külseje, kemény karaktere és erőteljes kiállása ellenére az EcoSport sokkal inkább barátságos, mintsem agresszív SUV. Az új EcoSport modern külseje bizalmat ébreszt, s a maga intelligens és modern csomagolásában kifinomultsággal ötvözi a kalandvágyat. Formatervén egyértelműen felismerhetőek a SUV-okra jellemző elemek, mint például a határozott kiállás, magas üléspozíció és a hátsó ajtóra helyezett pótkerék.

Ford EcoSport„Az EcoSportnak robosztus külseje azt sugallja, hogy ’én is tudok a nagyfiúkkal játszani’.” – magyarázza J. Mays, a Ford dizájnért felelős csoportszintű alelnöke. „Ez az autó bennünk is felébreszti a játszani vágyást. Barátságos és könnyedén beilleszkedő – és ez az egyedi keverék a titkos recept. Az EcoSport tökéletesen megállja a helyét a zsúfolt nagyvárosok utcáin, miközben arra ösztönzi a vezetőjét, hogy törjön ki a városból, és kalandozzon egy kicsit.”





Az EcoSport „lábnyoma” éppen elég kicsi ahhoz, hogy elvegyüljön a nagyvárosban, de éppen elég nagy és erőteljes ahhoz, hogy a dűlőutakon vagy a hegyekben is megbízható társ legyen.

Világhódítónak tervezve

A Ford hisz abban, hogy a különböző értékek kombinációja olyan csábítóvá teheti a járművet az új feltörekvő piacokon (például Indiában és Brazíliában), hogy a modell megismételheti a 2003-ban bemutatott első generáció dél-amerikai sikersorozatát.

Az új EcoSport modern karosszériáját a Ford új globális formanyelvének megfelelően formázták, s az aerodinamikai tervezés során kiemelkedő figyelmet fordítottak az üzemanyag-takarékosságra. Motortere rövid és lejtős, profilja jól felismerhető. A jármű egy kompakt autó agilis és praktikus tulajdonságait egyesíti a magas felépítési móddal és üléspozícióval, illetve a robosztus kisugárzást erősítő karosszéria-burkolatokkal. A széles motorháztető szinte észrevétlenül simul bele a szépen formázott karosszériába, meggyőző dinamizmust sugározva. A kifinomult formanyelv visszafogott erőt és a mozgás energiáját árasztja magából. A modern, ferde fényszók és a magasra helyezett, trapéz alakú hűtőmaszk büszke és egyértelműen Fordos arcot kölcsönöznek a járműnek. A szélvédő meredek dőlésszögű, a rejtett B-oszlopoknak köszönhetően pedig az oldalsó üvegek egyetlen elegáns felületbe folynak össze, meggyőzően tiszta, modern profilt alkotva azzal a formával, amelyet a szélcsatornában formáztunk a takarékosság jegyében.

Ford EcoSportAz autó hátuljának jellegzetessége a nagyméretű hátsó ablak, amely a jól felismerhető lámpákig ér.  Jellegzetes megoldás az oldalirányba nyíló ajtóra helyezett pótkerék, ami az autó praktikus mivoltát és a járt utak elhagyására ösztönző szellemiségét tükrözi.  A vadonatúj Ford EcoSport tervezése során elsődleges szempont volt a belső tér dizájnja; erről a következő hónapok során teszünk majd közzé további részleteket.  Mays szerint a vásárlók számíthatnak rá, hogy az autó utasterének kialakítása is ugyanolyan magas színvonalú, jó minőségű és jó zajszigetelésű lesz, mint amilyen a Ford új globális üzletpolitikájának szellemében mostanában bemutatott járművekre jellemző.

„Ennek a vadonatúj autónak olyan meggyőző a külső formaterve, és olyannyira jól megkülönböztethető a többi SUV-tól, hogy a vásárlók érthetően komoly elvárásokat támaszthatnak a belső formavilággal kapcsolatban is.” – fejti ki Mays. “Amikor bemutatjuk az új EcoSport belső terét, kiderül majd, hogy az éppen olyan jól tervezett és mély benyomást keltő, mint amilyen az autó külseje. A beltér az EcoSport csábító szellemiségének nagyon fontos eleme.”

Az Egy Ford első globális termék-dizájnja Dél-Amerikából

A vadonatúj Ford EcoSport az első olyan termék, amelyet egy globális csapat dolgozott ki Dél-Amerikában; ez érzékletesen jelzi a régió növekvő fontosságát a Ford termékfejlesztési világstratégiájában. A szikra, amelyből az EcoSport ötlete kipattant,  Brazíliában lobbant lángra – ez a kompakt autók által uralt terület a világ legfontosabb fejlődő piacai közé tartozik. A formatervezési központ Camaçariban működik, és ma már szerves része a Ford dizájnstúdió-világhálózatának, amely összehangoltan fejleszti az új globális termékeket.

Ford EcoSport„Az EcoSport hűen fejezi ki azt a törekvésünket, hogy világszerte tervező stúdiókat működtessünk, ahol globális termékeket alkotunk.” – avat be Mays. “A stúdiók együttműködése során már bebizonyosodott, hogy bárhol is található maga a stúdió, mindig remek formatervvel rukkolhatunk elő. Az a tény pedig, hogy olyan dizájnerekkel dolgozunk, akik egy fejlődő, kompakt-autók által dominált piacon élnek, nyilvánvalóan nagyban hozzájárul ahhoz, hogy olyan különlegesen kiemelkedő új termékeket fejleszthessünk ki, mint az EcoSport.”


További cikkek


Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t
Kulcsszavak:
 
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben Rekordeladásokat produkált a Porsche A Miniszterelnökség nem támogatja a TEK-es autóbeszerzést A Miniszterelnökség nem támogatja a TEK-es autóbeszerzést Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben A MÁV-START közbeszerzést írt ki motorvonatok beszerzésére A Ford Mustang a „Need For Speed” főszerepét is megkapta A Ford Mustang a „Need For Speed” főszerepét is megkapta „Ha elég szorgalmas és tehetséges vagy, eljuthatsz a világ tetejére!” „Ha elég szorgalmas és tehetséges vagy, eljuthatsz a világ tetejére!”
 
Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t

Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t

2012. január 09.
A Renault csoporthoz tartozó Dacia már meghódította a világ jelentős részét.
Részletek
Dacia LodgyA Renault csoporthoz tartozó Dacia már meghódította a világ jelentős részét.
A hazainak számító francia, illetve román piacon ez nem is volt kétséges, hiszen a válságidőszakban érkező rendkívül kedvező áru, és mellette igen racionálisan megtervezett modellcsalád tagjai, megbízhatóságukkal és alacsony üzemeltetési költségeikkel ellentételezték a manapság sokak szemében fölöslegesnek számító luxust. 

 A nagy meglepetést azonban a világ egyik legnehezebb piacán elért sikerek jelentették. A németországi autóvásárlók közül sokan felfigyeltek az egyszerű, de elnyűhetetlen műszaki tartalommal bíró, tágas és praktikus modellekre. Az első bátor vevők, jelentették a legjobb cégért, hiszen a nagyjából zéró szervizigényű olcsó autók, magasan túlteljesítették az elvárásokat. A Logan kombi változata és a Sandero sikerei, jó alapot jelentettek, a kemény feltételek mellett is teljesíteni képes szabadidő terepjáró bevezetéséhez. A Duster pillanatok alatt várólistás lett, hiszen nem volt ritka, hogy fél évvel a megrendelés után tudta csak teljesíteni a teljes kapacitással dolgozó gyár a megrendeléseket, és most itt az új Dacia csodafegyver, az egyterűek szegmensében támadó – akár hét személyesként is elérhető – Lodgy!

A Dusternél már bevált módszerrel ismertették meg az új modell nevét a gyár marketing felelősei a világgal, hiszen egyterű ide, vagy oda, jégre tolták a Lodgyt is, és a Trophe Andros jégversenyre harcias külsőt öltve mutathatta meg nem mindennapi képességeit. így a világ már képbe került, sőt az újdonság jónéhány győzelemmel a tarsolyában indulhat harcba, a valós piacok meghódításáért is.

Dacia LodgyA harcias versenyautóból, várhatóan a Genfi Autószalon standján is lesz kiállított darab, de ott már az utcai változat jóval lágyabb, és barátságosabb formái uralják majd a kiállítási területet. A 4.5 méteres hosszúság, még bőven belefér a városi autózás kereteibe, de a racionális építési módnak köszönhetően, kimondottan tágas belső térben, akár hét személy is kényelmesen utazhat. A Jól ismert és bevált műszaki megoldások alkalmazásának köszönhetően, feltehetőleg ez a modell is rövidesen felverekszi magát a népszerűségi listák csúcsára. Az autóba, eddigi információink alapján, a már jól ismert és bevált 1.5 literes dízel és az 1.6-os benzines változat kerül beépítésre, de az sem kizárt, hogy már a bevezetéshez is megkapja majd a Renault új fejlesztésű – rendkívül takarékos és környezetbarát - erőforrásainak valamelyikét. Az autó alapjait  -  a platformot, és a futóművet tekintve  -  a már eddig is ismert modellek képezik.

A 2004-ben, mikor válságról még szó sem volt, egy a harmadik világ, és a volt keleti blokk néhány országa számára kitalált - a Clio alapjaira támaszkodó és Logan névre keresztelt - Dacia modellel, indították el a teljesen új „smart buy” üzleti filozófiát. Az eredeti koncepció alapján, a Dacia nem is jelent volna meg az európai piacokon, de a kialakult gazdasági helyzet, és az ehhez igazodó vásárlói igények ezt a döntést hihetetlen tempóban változtatták meg. Az olcsó, de teljes értékű és megbízható népautót a Renault, a volt keleti blokk egyik legtrehányabbul összetákolt autóival büszkélkedő Dacia feltámasztásával és rendbetételével alkotta meg. Akkor, még senki nem is gondolta volna, hogy ilyen sikertörténet lesz belőle.

Dacia DusterMagyarországon, még ma is  - bár most már méltánytalanul - rosszul cseng a Dacia név, amin az előbb már említett Duster sokat javított, de vélhetően, ennek az új, most piacra lépő egyterűnek a megjelenése, nálunk is meghozza majd a teljes áttörést.  

Ennek a figyelemre méltó márkának a modellpalettája ezzel a most megjelenő egyterűvel már majdnem teljesnek mondható, csak azt kell kivárnunk, hogy mikor érkezik egy gazdaságos, elérhető árú Dacia sportkocsi is, idegbajba kergetve az ellenfeleket.

További cikkek

Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Itt a Kia első sorozatgyártású, tisztán elektromos hajtású autója
Kulcsszavak:
 
Üzleti Etikai Díjat kapott a Magyar Suzuki Zrt Üzleti Etikai Díjat kapott a Magyar Suzuki Zrt Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t Leállt a Malév Orbán: a Mercedes CLA-hoz hasonló Magyarország kéne Orbán: a Mercedes CLA-hoz hasonló Magyarország kéne Örömautózás a legmagasabb szinten: Mercedes-Benz E-osztály Coupé és Cabrio Örömautózás a legmagasabb szinten: Mercedes-Benz E-osztály Coupé és Cabrio A Samsung elektromos autók akkumulátorainak gyártásába kezd Gödön A Samsung elektromos autók akkumulátorainak gyártásába kezd Gödön
 
Az NNG és a Pioneer AppRadio új távlatokat nyit a mobilintegráció területén

Az NNG és a Pioneer AppRadio új távlatokat nyit a mobilintegráció területén

2012. január 09.
Az NNG bemutatta új, innovatív, iPhone-alapú navigációs alkalmazását a Pioneer díjnyertes AppRadio ...
Részletek
NNGAz NNG bemutatta új, innovatív, iPhone-alapú navigációs alkalmazását a Pioneer díjnyertes AppRadio készülékéhez. Az iGO My way szoftvermotoron futó alkalmazás nem csak fedélzeti navigációt kínál, hanem egyesíti magában a mobil- és a beépített funkciók előnyeit is.

Már megvásárolható az App Store-ban a Pioneer és az NNG Kft. közösen kifejlesztett, iPhone-alapú navigációs alkalmazása, amely a Pioneer AppRadio készülékével kompatibilis navigációs megoldást kínál Európában, Ausztráliában és új-Zélandon.  Az NNG által kialakított, iGO My way szoftvermotorra épülő, testreszabott, az AppRadio információs-szórakoztató egységhez kapcsolódó navigációs alkalmazás és felhasználói felület Navgate Drive néven áll az iPhone- és az AppRadio-tulajdonosok rendelkezésére.

Az AppRadio az iparág széles körű elismerésében részesült az iPhone funkcióinak autós környezetbe történő átemeléséért, amellyel új irányzatot teremtett az autóiparban, és elnyerte a rangos Eisa-díjat is. Az új, integrálható technológia a beépített multimédia-rendszerek valamennyi előnyével rendelkezik – nagyméretű kijelző, könnyű használat és optimális elhelyezkedés a figyelem elvonásának csökkentése érdekében –, miközben az össszes alkalmazás az autón kívül, a felhasználó iPhone készülékén is használható. Az okostelefon és a Pioneer fejegység közötti kapcsolatot kábel-összeköttetés és az ingyenes AppRadio iOS alkalmazás biztosítja.

NNGAz iGO My way szoftvermotorra épülő navigációs alkalmazás magába foglalja a Pioneer Advanced App Mode szoftverfejlesztő készletét is. Ez lehetővé teszi a Pioneer számára, hogy az AppRadio szolgáltatásait olyan felhasználóbarát és funkciókban gazdag navigációval egészítse ki, amely teljes mértékben illeszkedik a Pioneer termékek megjelenéséhez. Az NNG stabil és megbízható szoftvermotorján futó alkalmazás egyesíti magában a mobil- és a beépített funkciók előnyeit,  mint például a személyre szabott okostelefon-beállításokat, az adatkapcsolatot igénylő szolgáltatásokat (pl. a Google helyi keresés funkciója, valós idejű közlekedési információk),  a nagy felbontású, 3D-s navigációt, a zöld útvonal tervezését is lehetővé tévő alternatív útvonalakat, valamint a továbbfejlesztett hangnavigáció (TTS) révén az autó hangrendszerén keresztül elhangzó részletes instrukciókat és útvonalösszegzéseket.












További cikkek

Kétmillió turbófeltöltőt gyártott Oroszlányban a BorgWarner
Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek
Kulcsszavak:
 
Műszakilag öt éven belül megvalósítható az autópálya-robotpilóta Műszakilag öt éven belül megvalósítható az autópálya-robotpilóta Újabb Ford együttműködés az önjáró autók fejlesztése területén Újabb Ford együttműködés az önjáró autók fejlesztése területén Skoda Rapid Spaceback – a Skoda legújabb kompakt modellje Skoda Rapid Spaceback – a Skoda legújabb kompakt modellje Már megtekinthető Közlekedési Magazinunk novemberi adása Már megtekinthető Közlekedési Magazinunk novemberi adása Jövőre érkezik a megújult Mazda3 Jövőre érkezik a megújult Mazda3
 

Találatok száma: 11343 Megjelenítve: 11311 - 11320