Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12121 Megjelenítve: 11541 - 11550
A Wizz Air egyik bázisrepterévé fejlesztenék a debreceni légikikötőt

A Wizz Air egyik bázisrepterévé fejlesztenék a debreceni légikikötőt

2012. április 26.
Debrecen hosszú távú célja, hogy a városban legyen a Wizz Air egyik bázis- reptere...
Részletek
A Wizz Air egyik bázisrepterévé fejlesztenék a debreceni légikikötőtA politikus elmondta: a repülőtérnek alkalmasnak kell lennie arra, hogy a repülőgépek ott leállhassanak és szervizelhessék őket.

"A repülőtér üzemeltetője, a Xanga többségi tulajdonába tartozó cég elindította a szükséges beruházásokat. Félmilliárdos fejlesztést hajtanak végre, hogy tökéletesen ki tudják szolgálni a Wizz Air gépeit" - mondta Papp László.

A bázisrepülőtér hét célállomást jelent a Wizz Air esetében - közölte az alpolgármester, hozzáfűzve: lát esélyt arra, hogy a közeljövőben más céggel is megállapodjanak járatok indításáról. A Wizz Air június 18-ától Londonba, december 15-étől pedig Milánóba és Eindhovenbe indít járatot Debrecenből.

További cikkek

Suzuki gyár szerviz visszahívási akció
A Toyota leleplezi az új koncepció autóit a Pekingi Autókiállításon
A Mazda jövője most kezdődik
Kulcsszavak:
 
A Wizz Air egyik bázisrepterévé fejlesztenék a debreceni légikikötőt Karvai Sándor félelme ellenére döntött rekordot A Hyundai Canarias világ körüli útra indul a tisztán elektromos Hyundai KONA-val A Hyundai Canarias világ körüli útra indul a tisztán elektromos Hyundai KONA-val A Volkswagen Innovatív Twindosing technikája csökkenti mintegy 80 százalékkal a nitrogén-oxidok (NOx) emisszióját A Volkswagen Innovatív Twindosing technikája csökkenti mintegy 80 százalékkal a nitrogén-oxidok (NOx) emisszióját Enyhén csökkent a román gépkocsigyártás, az autópiac bővült Enyhén csökkent a román gépkocsigyártás, az autópiac bővült Elektromos buli a Westendben Elektromos buli a Westendben
 
2012-es Pekingi Autószalon - Peugeot Urban Crossover Concept

2012-es Pekingi Autószalon - Peugeot Urban Crossover Concept

2012. április 26.
A tavalyi év után ismét egy crossover koncepciót mutat be a Peugeot a kínai fővárosban.
Részletek
Peugeot Urban Crossover Concept A tavalyi év után ismét egy crossover koncepciót mutat be a Peugeot a kínai fővárosban.

A kínai piac fontosságát mutatja, hogy egyre több európai gyártó időzíti új modelljeinek premierjét a Pekingi Autószalonra, illetve a távol-keleti piac igényei szerint tervezett autókat gyártanak mind nagyobb számban.

A Peugeot már a második crossover modelljét mutatja be Pekingbe, ezúttal 208-as alapokon.




A kategóriaválasztás nem véletlen, hiszen rendkívül népszerűek Kínában ezek a típusú járművek. A francia-brazíl-kínai koprodukcióban megálmodott Urban Crossover Concept, a maga 4140 mm-es hosszával pedig a legkisebbnek számít a piacon, így akár ideális városi autónak tekinthető. Egyelőre még koncepció, ám nem kétséges, hogy rövidesen az utakon is viszontláthatjuk a francia SUV-ot.

További cikkek

A Suzuki a 2012-es Pekingi Nemzetközi Autószalonon
A Toyota leleplezi az új koncepció autóit a Pekingi Autókiállításon
A Range Rover Evoque nyerte a „2012. év Női Autója” címet
Kulcsszavak:
 
2012-es Pekingi Autószalon - Peugeot Urban Crossover Concept Az INTERMOT kiállításon mutatkozik be a megújult BMW R 1200 GS Michelisz Norbert: Az eddigi legjobb autóm! Michelisz Norbert: Az eddigi legjobb autóm! 2012-es Pekingi Autószalon - Peugeot Urban Crossover Concept Megszületett az új SH125i és SH150i Egyre több zöld autó lesz Kínában Egyre több zöld autó lesz Kínában 2012-es Pekingi Autószalon - Peugeot Urban Crossover Concept Téli üzemmódra váltott a Magyar Közút
 
A Mazda jövője most kezdődik

A Mazda jövője most kezdődik

2012. április 26.
A meg- szokotton túlmutató, fokozott vezetési élmény: a CX-5 egy új korszak kezdetét...
Részletek
Mazda CX-5A megszokotton túlmutató, fokozott vezetési élmény: a CX-5 egy új korszak kezdetét jelzi a Mazda történetében. Az első a márka új generációs modelleinek sorában, egykompakt szabadidőjármű, amely minden szempontból a maximumot nyújtja: élményt, biztonságot és fenntarthatóságot – mindezt egyetlen, igen vonzó csomagban.

A CX-5 a vállalat legújabb fejlesztéseit testesíti meg a jármű és a vezető közötti egységet szimbolizáló Jinba Ittai terén. A CX-5 az első olyan Mazda modell, amely a takarékosabb, élvezetesebb és környezetbarátabb, kis tömegű autókhoz kifejlesztett, vadonatúj SKYACTIV technológiák teljes tárházát felvonultatja, és ezzel a Mazda típusok vadonatúj generációja előtt nyitja meg az utat. A Mazda egyedi, forradalmi fejlesztési, tervezési és gyártási filozófiájával összhangban létrehozott SKYACTIV technológiák tervezői sikeresen oldottak meg egy sor, egymásnak hagyományosan ellentmondó célkitűzést, és olyan motorokat, sebességváltókat, karosszériákat és futóműveket hoztak létre, amelyek vadonatúj értékszintet képviselnek az ügyfelek számára.

A CX-5 egyedi hajtásláncait vezetni épp olyan élvezetes, mint üzemeltetni: a motorokat nagyobb nyomaték, jobb robbanékonyság és csekélyebb üzemanyag-fogyasztás jellemzi. A Fenntartható Zoom-Zoom legújabb megnyilvánulásaként a modell pontosan azt teszi, amit vezetője kíván tőle, és pontosan úgy reagál, ahogy azt elvárnánk tőle.

A fejlesztés során emellett a Mazda „tömegcsökkentési” stratégiáját is felhasználták. Hogy az új generációs modell tömegét 100 kilogrammal csökkenthessék, a mérnökök széles körűen keresték az optimalizációs lehetőségeket, miközben azonban egy pillanatra sem tévesztették szem elől a szilárdság és a biztonság követelményeit.

Mazda CX-5A CX-5 nem is okoz csalódást: a SKYACTIV program keretében teljesen átdolgozott karosszéria és felfüggesztés nem csak kiváló passzív biztonságot szavatol, de a modell egy sor olyan aktív biztonsági rendszerrel is büszkélkedhet, amelyek korábban ismeretlenek voltak a kategóriában. Mindezeken felül kivételesen széles látómezőt biztosít a vezetőnek.

Ez csak néhány példa a CX-5 intelligens kialakítására. A Mazda vadonatúj arculatának – a merész orrkialakítással és az átrajzolt, ötszögletű műtőmaszkot kihangsúlyozó jellegzetes „szárnnyal” – alapját a vállalat innovatív dizájn tematikája, a „KODO – a Mozgás Lelke” adja. A tágas, kifinomult utastér szintén arról tanúskodik, hogy az autót messzemenőkig napjaink igényeihez alakították ki. Az olyan, üdítően ötletes Karakuri megoldások, mint az egyedi 4:2:4 arányú, három részre osztott hátsó ülés, vagy az ösztönösen kezelhető HMI rendszer (human-machine interface) révén a CX-5 a praktikum és sokoldalúság új dimenzióját tárja fel a vásárlók előtt.

Rugalmasan alakítható belső terével, kiszámítható, kezes vezethetőségével, valamint osztályelső üzemanyag-fogyasztásával és CO2-kibocsátásával a Mazda CX-5 új mércét állít az európai kompakt szabadidőjárművek szegmensében.

További cikkek

A magyar autóspiac beindulni látszik!
A Suzuki a 2012-es Pekingi Nemzetközi Autószalonon
A Toyota leleplezi az új koncepció autóit a Pekingi Autókiállításon
Kulcsszavak:
 
Az Opel megmutatja a jövő sportkocsiját Az Opel megmutatja a jövő sportkocsiját A Mazda jövője most kezdődik A DAF Trucks új alkatrészelosztó központot épít Eindhovenben A Mazda jövője most kezdődik A Dunlop lett az AMG Driving Academy hivatalos abroncsbeszállítója Küzdelmes idény nyitón van túl a Lexus RC F GT3 Küzdelmes idény nyitón van túl a Lexus RC F GT3 A Scania és a Siemens már az elektromosan hajtott tehergépkocsik tesztjére készül A Scania és a Siemens már az elektromosan hajtott tehergépkocsik tesztjére készül
 
Használtautó vásárlási tanácsok

Használtautó vásárlási tanácsok

2012. április 26.
Használt- autó vásárlása előtt nagyon sok döntést kell meg- hoznunk, amelyek...
Részletek
Használtautó vásárlási tanácsok Használtautó vásárlása előtt nagyon sok döntést kell meghoznunk, amelyek a későbbiek során befolyásolhatják a vezetési élményt, a kocsinkra fordítandó költségeket, vagy akár azt is, hogy milyen gyakran kell majd szervizbe járnunk autónkkal. Sorozatunkban igyekszünk olyan kérdésköröket feldolgozni, amelyek segíthetik a döntés előkészítését, vagy amivel mindenképpen érdemes a vásárlás előtt foglalkozni. Ebben a részben azzal a kérdéskörrel foglalkozunk, hogy mennyire megbízhatóak a start&stop rendszerrel szerelt autók. 

A megemelkedett üzemanyagárak az autótulajdonosok nagy részét a takarékosságra ösztönzik. Van, aki kevesebbet ül a volán mögé, van, aki jóval lassabban közlekedik, mint korábban, és akad olyan, aki különböző alternatív megoldásokat keres az olcsóbb közlekedésre. Ezt az igényt az autógyártók is felismerték, és közülük egyre többen törekednek arra, hogy megfelelő megoldást találjanak e szükségletre. Az a tendencia is megfigyelhető, hogy egyre több új autó esetében alkalmaznak olyan technikát, amely gyárilag segít abban, hogy takarékosabban autózhassunk. Ezek a megoldások a jelenlegi technológiára épülnek, ahol benzin-, vagy dízelmotorral szerelt autókat optimalizálnak. Sokakban felmerül a kérdés, hogy hosszútávon mennyire megbízhatóak ezek a kocsik, mi ennek jártunk utána.

Az alacsonyabb fogyasztásra és károsanyag kibocsátásra hangolt autók elnevezései márkánként eltérőek (pl. GreenLine, BlueMotion, Ecomotive, ecoFlex), azonban sok tulajdonságban hasonlóak. Közös jellemzőjük, hogy ezek a modellek általában Start&Stop rendszerrel szereltek, képesek a fékezési energia visszanyerésére, módosított a váltó áttételezésük, javított a légellenállásuk, csökkentett a súlyuk és kisebb gördülési ellenállású gumiabroncsokon futnak. Ezek a tényezők összességében akár 15-20 százalékot is megtakaríthatnak nekünk, azonban azzal szembe kell nézni, hogy a plusz technikai megoldások hosszútávon valamivel növelhetik az autó meghibásodásának lehetőségét.

Használtautó vásárlási tanácsok A Start&Stop rendszer alapötlete arra épül, hogy amikor nincs szükség a gépkocsi mozgatására (pl. dugóban, vagy piros lámpánál), akkor motorra sincs szükség, magyarán érdemes leállítani azt. Ez előnyös a környezetvédelem, és a spórolás szempontjából is. Az automatizált rendszerben, ha minden feltétel adott (bekötött vezetői öv, becsukott ajtó, felengedett tengelykapcsoló pedál, üres fokozat, automatáknál a fékpedál folyamatos nyomva tartása), akkor a motor magától leáll, és a tengelykapcsoló benyomásával indul be újra. A leállítás már 25-30 másodperc után megtakarítást eredményez, és csak ezzel a funkcióval akár 10 százalékos fogyasztás csökkenést érhetünk el. (Rövidebb, 1-2 másodperces megállások esetén érdemes kikapcsolni a rendszert, mert ebben az esetben nőhet az autó étvágya.)

„Sok érdeklődő teszi fel azt a kérdést értékesítőinknek, hogy a Start&Stop rendszer mennyire terheli a motort és az önindító, illetve, hogy mennyire megbízható. Ami nem tesz jót a motornak, az a hidegindítás, de ilyenkor még nem is aktivizálódik a rendszer, hanem csak az üzemi hőfok elérése után. A gyakori indítás leginkább az indítómotort és az akkumulátort veszi igénybe, de mivel ezeket kifejezetten e terhelésre alakították át, normál esetben évekig problémamentesen közlekedhetünk” – mondta el Horváth Zoltán, a Weltauto márkaigazgatója.

A rendszer egyik legfontosabb eleme a speciális akkumulátor, amely jól kezeli a nagy töltő, és kisütő áramot is, aminek következtében hosszútávon is tartós a Start&Stop-os autókban. A hagyományos akkumulátor ezzel szemben csak rövid ideig bírja ezt a terhelést, ráadásul a fékenergiából termelt energia tárolására sem képes, ami a generátor működését könnyítené normál esetben. „Használtautó vásárlás előtt mindenképpen fordítsunk figyelmet az akkumulátorra, mert ha nem a speciális energiaforrás van a kocsiban, számolnunk kell azzal, hogy rövid időn belül akkumulátort kell cserélnünk. Ezeknél az autóknál minden esetben a speciális AGM akkut javasolt megvenni, ami 40-60ezer forintért kapható” – vélekedett Horváth Zoltán.

Használtautó vásárlási tanácsok Az alacsony fogyasztásra hangolt kocsik esetében nagy szerepet játszik a motor szoftverének átprogramozása is, amely engedi, hogy az erőforrás alacsony fordulatszámon hajtsa az autót. Emiatt jellemzően hosszabb áttételezésű, alacsony belső súrlódású, ötfokozatú váltót kapcsolnak a motorhoz, amelynek az ötödik fokozata fordulatszám csökkentő áttétel. Magyarán az autó négyesben éri el a végsebességét, az ötödik fokozat a folyamatos, takarékos haladáshoz használható. Az automaták esetében a váltószoftvert is takarékosra szabják ilyen esetben, ami ezt a szempontot tartja szem előtt a váltások során.

Az autó fogyasztásán tovább segít a javított légellenállás (pl. beburkolt orr rész, vagy padlólemez), az alacsonyabbra süllyesztett kocsiszekrény. A súlycsökkentés sem utolsó szempont a takarékos autónál, amit a gyár a felesleges kellékek mellőzésével ér el (pl. pótkerék helyett defektjavító készlet).

„Amíg a jelenleg hagyományosnak számító autók jellemzőek az utakon, a magas üzemanyagárak miatt egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az üzemanyag kímélő rendszerekkel szerelt járművek. A vásárlóknak jelenleg azonban még kevés a tapasztalata ezen a téren, így valamivel óvatosabbak az ilyen rendszerű autókkal. Az általános tanács azonban itt is érvényes, tehát üzletkötés előtt érdemes szakszervizben átnézetni autónkat, és ha ők mindent rendben találnak a kocsival, akkor ne tartsunk ezektől a változatoktól” – tette hozzá a márkaigazgató.

További cikkek

A magyar autóspiac beindulni látszik!
Az Audi új S-modell
A škoda új kompakt limuzinja a Rapid nevet kapta
Kulcsszavak:
 
793 autót hív vissza a Dacia a következő hetekben egy hiba miatt 793 autót hív vissza a Dacia a következő hetekben egy hiba miatt Európai konzorcium gyorsítja fel a határokon átnyúló e-mobilitás fejlesztését Európai konzorcium gyorsítja fel a határokon átnyúló e-mobilitás fejlesztését KPMG: folytatják a belsőégésű motorok továbbfejlesztését a gyártók KPMG: folytatják a belsőégésű motorok továbbfejlesztését a gyártók Használtautó vásárlási tanácsok A Ford Mondeo vezeti a magyarországi felső-középkategória értékesítéseit Az Opel Astra lett az “Év Autója” 2016-ban! Az Opel Astra lett az “Év Autója” 2016-ban!
 
Új Kravtex busz modell

Új Kravtex busz modell

2012. április 25.
A Kravtex- -Kühne cégcsoport konstruktőr csapata új típusú helyközi autóbuszt...
Részletek
Kravtex-KühneA Kravtex-Kühne cégcsoport konstruktőr csapata új típusú helyközi autóbuszt fejlesztett ki; a Credo Inovell könnyűszerkezetes építésű, emiatt fogyasztása és üzemeltetése gazdaságos - mondta Krankovics István ügyvezető igazgató szerdán sajtótájékoztatón Győrött.

A cég a prototípus fejlesztésére több mint 200 millió forintot fordított. A gazdaságosság kiemelt szempont volt az Inovell fejlesztésénél. A konstrukción közel 40 mérnök és technológus csaknem egy évig dolgozott - ismertette az ügyvezető. Az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás révén egy-egy busz esetében évente egymillió forint megtakarítható más konstrukciókkal való összevetésben - mondta Szombath Imre főkonstruktőr a sajtótájékoztatón.

A szakember rámutatott, a fejlesztés során figyelembe vették a Volán társaságok üzemeltetési és műszaki követelményeit, hogy a konstrukció megfeleljen a magyar helyközi közlekedés sajátosságainak. Az Inovell 17 centiméterrel hosszabb elődjeinél, ez tette lehetővé a tágasabb utas- és vezetőtér kialakítását. Az új típusú busz a hagyományosnál kisebb méretű kereken fut, mégis kiemelkedően komfortos utastérrel rendelkezik. Az 51 üléses belső térben az ülések közötti térközök tágasabbak, s a nagyobb méretű ajtók is az utasok kényelmét szolgálják. A külső és a belső világítást LED-ekkel oldották meg a konstruktőrök.

Credo EconellA sajtótájékoztatón elhangzott: az új fejlesztésű helyközi autóbusz árarányosan már 85 százalékban magyarnak minősül, futóművei a győri Rábában, váltóműve pedig Egerben készül. Az Inovellt is bemutatja a cég a tököli buszfesztiválon. A vállalkozás 10 év alatt a legnagyobb magyar autóbuszgyárat hozta létre, amely jelenleg évente 500 jármű kibocsátására képes. A Kravtex-Kühne cégcsoport az elmúlt évtizedben a Volán társaságoknak a legalacsonyabb árszintű buszokat gyártotta. Ezt azáltal érte el, hogy azok az alkatrészek is cégen belül készülnek, amelyeket más gyártók alvállalkozókkal készítettnek - jegyezte meg Krankovics István.

További cikkek

A NABI újabb megrendelést kapott az Egyesült államokból
újabb használt, alacsonypadlós buszokat vásárol a BKK
Hatszáz munkahely szűnhet meg, ha elmaradnak a buszvásárlások a Kravtexnél
Kulcsszavak:
 
A Toyota ME.WE testesíti meg az átmenetet a ‘többet’ szemléletéből a ‘jobbat’ kultúrájába A Toyota ME.WE testesíti meg az átmenetet a ‘többet’ szemléletéből a ‘jobbat’ kultúrájába A Mercedes szerint ilyen egy igényes golfautó A Mercedes szerint ilyen egy igényes golfautó Új Kravtex busz modell 1,063 milliárd eurós adózott eredményt jelentett tavalyról az osztrák olajtársaság A Volkswagen a Siemens támogatásával fejleszti elektromos autóinak digitalizált gyártását A Volkswagen a Siemens támogatásával fejleszti elektromos autóinak digitalizált gyártását Megérkezett a Ford Explorer Plug-In Hybrid Magyarországra Megérkezett a Ford Explorer Plug-In Hybrid Magyarországra
 
Tizenötmilliárd forintot kap a BKV

Tizenötmilliárd forintot kap a BKV

2012. április 25.
Tizenöt- milliárd forintot kap a BKV a működésére, miután a Fővárosi Közgyűlés szerdán ...
Részletek
Tizenötmilliárd forintot kap a BKVTizenötmilliárd forintot kap a BKV a működésére, miután a Fővárosi Közgyűlés szerdán elfogadta Bagdy Gábor pénzügyi főpolgármester-helyettes költségvetés-módosításról szóló javaslatát.

A városvezető az előterjesztésben ismertette, hogy a főváros idei költségvetésében összességében 10 százalékos, differenciáltan végrehajtandó zárolást írt elő a működési kiadások meghatározott részére a BKV működőképességének megőrzése érdekében. A közgyűlés azt is előírta, hogy meg kell vizsgálni a büdzsében szereplő 15 milliárd forintos előirányzaton felül további 15 milliárd forint összegű forrás bevonásának lehetőségét a tavalyi pénzmaradvány elszámolása, illetve egyéb bevételek terhére.   

 Bagdy Gábor jelezte, hogy felmérték a véglegesen zárolható összegeket; eszerint az eredetileg 10 százalékos zárolással szemben a működési támogatások átlagosan 6,09 százalékos csökkentésére tett javaslatot, ennek összege több mint hatmilliárd forint. Az elvonás legkevésbé az oktatási, gyermek- és ifjúságvédelmi, kulturális, turisztikai, sport-, valamint védelmi feladatokat érinti; míg nagyobb, 10 százalék körüli mértékben vonatkozik a szociálpolitikai, a közlekedési és parkolási, a közmű- és környezetvédelmi, a városrendezési és városépítési feladatokra, valamint a vagyongazdálkodásra és vagyonnyilvántartásra. 

A végleges zárolással felszabaduló összeget a BKV működésére fordítják, és ugyancsak a társaság működési forrásai emelkednek az ingatlanértékesítésből tervezett bevételi irányzatok emeléséből, valamint a csarnok- és piacigazgatóság egyszeri befizetéséből. Ez összesen 4 milliárd 850 millió forint. Ezenfelül több mint négymilliárd forintot kap a társaság a 2011. évi szabad pénzmaradványból.    

Tizenötmilliárd forintot kap a BKVA tömegközlekedési társaság 35 milliárd forintos idei finanszírozása a már korábban megszavazott, a fejlesztésektől átcsoportosított hatmilliárd forintból, kilencmilliárd forintos szabad pénzmaradványból, a BKV ötmilliárd forintos saját megtakarításából, valamint a szerdán jóváhagyott 15 milliárd forintból áll össze.










További cikkek


A NABI újabb megrendelést kapott az Egyesült államokból
újabb használt, alacsonypadlós buszokat vásárol a BKK
100 milliárdos hitelkeret a közösségi közlekedés fejlesztésére
Kulcsszavak:
 
Két-három éven belül a felújított csepeli HÉV-en lehet majd utazni Két-három éven belül a felújított csepeli HÉV-en lehet majd utazni Megérkezett a Toyota Corolla új generációja Megérkezett a Toyota Corolla új generációja A Volvo FH nyerte a 2014-es Év Tehergépjárműve címet A Volvo FH nyerte a 2014-es Év Tehergépjárműve címet E4U – a Hyundai díjnyertes projektje E4U – a Hyundai díjnyertes projektje Új, kétirányú töltőrendszert telepít a Honda európai K+F központja Új, kétirányú töltőrendszert telepít a Honda európai K+F központja
 
A Škoda új kompakt limuzinja a Rapid nevet kapta

A Škoda új kompakt limuzinja a Rapid nevet kapta

2012. április 25.
Növekedési stratégiája részeként a škoda történetének legnagyobb modell...
Részletek
SkodaNövekedési stratégiája részeként a škoda történetének legnagyobb modell-offenzíváját indította el, amelynek során átlagosan hathavonta jelentkezik egy-egy új modellel.”-mondta Winfried Vahland a škoda Auto igazgatótanácsának elnöke a márka sajtókonferenciáján, Pekingben.

"Következő modellünk, a Rapid, már a kapuban áll. Növekedésünkben ez a típus központi szerepet játszik, és a nemzetközi piacon erős hátszéllel fog támogatni minket”. mondta Winfried Vahland.

A škoda Rapid vonzó, családcentrikus autó, amely kategóriáját tekintve, a Fabia és az Octavia között foglal helyet. Az autó formatervét és koncepcióját a Mission L  tanulmányautó vetítette elő a 2011-es Frankfurti Autószalonon, az újdonság még az év vége előtt bemutatkozik Európában.

A Kínában a közeljövőben megjelenő kompakt szedán a škoda gének és a speciális kínai igények ideális ötvözete.  „A Mission L  China egy igazi škoda. Tökéletesen megtestesíti a márka értékeit: friss dizájn, funkcionalitás, tágasság, leleményesség, kiváló ár-érték arány.”-tette hozzá Vahland. „Ez az autó egy világos állásfoglalás: egyszerre precíz és érzelmes. Sok helyet kínál a vezető, az utasok és a poggyász számára is. Egy ideális autó családoknak. Egyszerűen nagyszerű.”

További cikkek

A Toyota leleplezi az új koncepció autóit a Pekingi Autókiállításon
Mercedes Concept Style Coupé: a stílusforradalmár
A Range Rover Evoque nyerte a „2012. év Női Autója” címet
Kulcsszavak:
 
A Škoda új kompakt limuzinja a Rapid nevet kapta A Volkswagen németországi dolgozói 4,3 százalékos fizetésemelést kapnak Első a biztonság a városi járművezetőknek Első a biztonság a városi járművezetőknek A ŠKODA világszintű kiszállításai júliusban ismét növekedtek A ŠKODA világszintű kiszállításai júliusban ismét növekedtek A Volvo Car Group 2012-es éve A Volvo Car Group 2012-es éve A Škoda új kompakt limuzinja a Rapid nevet kapta Nemzeti légitársaság nélkül nem fejlődhet az idegenforgalom
 
A NABI újabb megrendelést kapott az Egyesült Államokból

A NABI újabb megrendelést kapott az Egyesült Államokból

2012. április 25.
49 darab új, 40LFW típusú autóbusz gyártását és leszállítását rendelte meg a NABI-tól az amerikai Broward ...
Részletek
NABI 40LFW49 darab új, 40LFW típusú autóbusz gyártását és leszállítását rendelte meg a NABI-tól az amerikai Broward County közlekedési vállalata. Az elégedett vevő legutóbb tavaly augusztusban bővítette flottáját 50 darab új NABI autóbusszal. A Magyarországon gyártott járművekkel együtt összesen közel ezer NABI jármű szolgálja majd a floridai térség utasait. A NABI budapesti gyáregysége az év végéig teljesíti az újabb megbízást, mintegy 100 főnek biztosítva megélhetést a válságban lévő magyar autóbusziparban.



A NABI budapesti gyáregységében készülő új autóbuszok dízel, illetve környezetbarát dízel-hibrid hajtáslánccal lesznek felszerelve, és a gyártó olyan modern kényelmi megoldásokkal is ellátja a járműveket, mint például az elektromos hűtésrendszer, a vezeték nélküli internet-hozzáférés, vagy a hordozható számítógépek töltésére alkalmas állomások. A nehéz gazdasági körülmények ellenére az idei év sikeresen alakul a NABI számára. A március folyamán bejelentett 150 darabos Los Angeles-i CompuBus megrendelésnek köszönhetően újra bővítette gyártókapacitását a kaposvári üzem, ahol a munkaerő-felvétel egészen júniusig folyamatosan zajlik.

Az amerikai a világ egyik legmagasabb színvonalú elvárásokat és igényeket támasztó piaca, igen szigorú szabályozási rendszerrel. A NABI, mint a legnagyobb magyar autóbusz piaci exportőr immár több mint húsz éve felel meg az egyre erősebb tengerentúli kihívásoknak, szakembergárdája kimagasló teljesítményének, és egyedi megoldásainak köszönhetően. Az amerikai piacot célzó folyamatos fejlesztések mellett a NABI a magyar és az európai piacokra is kifejlesztette autóbuszcsaládját, a NABI Sirius-t. A NABI Sirius az európai típusbizonyítvány birtokában mind a magyar, mind az európai előírásoknak tökéletesen megfelel.

NABI 40LFWA járműcsalád tagjai nagy sikerrel vettek részt országos teszt körúton, amely során a hazai közlekedési társaságok, és a magyar utazóközönség is megismerhette az új magyar autóbuszt. A NABI Sirius egyedi formaterve, magas fokú strapabírósága mellett környezetvédelem tekintetében is kiemelkedő adottságokkal bír: a járművekbe szerelt 7 literes dízelmotor az EU5-ös normát túlteljesítő EEV besorolásnak is megfelel adalékanyag nélkül, amely csak várhatóan csak 2013-tól lesz kötelező az Európai Unió területén.



„A jelenleg Browardban közlekedő NABI autóbuszokkal nagyon elégedett a közlekedési vállalat, ezt támasztja alá az újabb megrendelés is. A flottában szolgáló autóbuszok megbízhatóan és hatékonyan teljesítenek, népszerűek mind az utazóközönség, mind a járművezetők körében.” – mondta el Baranyai Ferenc, a NABI Gyártó és Kereskedelmi Kft ügyvezetője. „Az amerikai piacra irányuló folyamatos fejlesztéseink mellett a magyar és az európai piacokra is rendelkezünk a legmodernebb igényeket kielégítő autóbusz-családdal. A múlt év folyamán bemutatott NABI Sirius autóbuszaink az európai típusbizonyítvány birtokában készen állnak arra, hogy a régóta várt magyar autóbusz-beszerzési tendereken is eséllyel indulhassanak.” – fűzi hozzá a cégvezető.

További cikkek

újabb használt, alacsonypadlós buszokat vásárol a BKK
100 milliárdos hitelkeret a közösségi közlekedés fejlesztésére
Hatszáz munkahely szűnhet meg, ha elmaradnak a buszvásárlások a Kravtexnél
Kulcsszavak:
 
Személygépkocsi abroncsok - Minden felelősségteljes autós számára kötelező alapinformációk Személygépkocsi abroncsok - Minden felelősségteljes autós számára kötelező alapinformációk Erős első félévet zárt a Volkswagen márka Erős első félévet zárt a Volkswagen márka A 2015. évi Dubai Autószalonon tartja világpremierjét a Fiat Professional új pick-upja a „Fullback” A 2015. évi Dubai Autószalonon tartja világpremierjét a Fiat Professional új pick-upja a „Fullback” A NABI újabb megrendelést kapott az Egyesült Államokból A Continental új komputertomográfot helyezett üzembe abroncsai teszteléséhez A NABI újabb megrendelést kapott az Egyesült Államokból A Volvo 25 év után is világelső a légzsákok fejlesztésében
 
50 millió euróból fejlesztették a nyíregyházi Michelin-gyárat

50 millió euróból fejlesztették a nyíregyházi Michelin-gyárat

2012. április 25.
Befejeződött a Michelin nyíregyházi gyárának újabb fejlesztési szakasza - mondta John Young...
Részletek
MichelinBefejeződött a Michelin nyíregyházi gyárának újabb fejlesztési szakasza - mondta John Young, a Michelin Hungária Abroncsgyártó Kft. ügyvezető igazgatója a nyíregyházi gyár évfordulós ünnepsége után tartott sajtóbeszélgetésen kedden, a nyírségi nagyvárosban.

A gyárfejlesztési projekt második fázisát három évvel ezelőtt kezdte el és 2011 végén fejezte be a társaság, a beruházás mintegy 50 millió euróba került. John Young közlése szerint az 1.100 dolgozót foglalkoztató nyíregyházi üzem eredményes évet zárt tavaly: az üzemegység kapacitása már napi 5.600 darab abroncs, így évente mintegy 2 millió darab prémium kategóriás és nagyteljesítményű gumiabroncs kerül le a gyártószalagról.

A Magyarországon összesen négy telephellyel (Budapest, Vác, Nyíregyháza, Tuzsér) rendelkező francia óriáscég az elmúlt öt év során több mint 100 millió eurós beruházást hajtott végre nyíregyházi üzemében.
A Michelin rendszeres megbeszéléseket folytat a kormánnyal, a cég ugyanis tovább szeretné fejleszteni a gyárat - ismertette John Young, hozzátéve, hogy felmerült egy együttműködési megállapodás megkötése is, amely a hosszú távú fejlesztési szándékot egységes keretbe foglalva rögzítené. A nyíregyházi gyár fennállásának ötvenedik évfordulója alkalmából tartott ünnepségen Becsey Zsolt miniszterelnöki megbízott köszöntőjében kiemelte: az elmúlt ötven évben folyamatosan fejlődő, jelenleg több mint ezer embert foglalkoztató nyíregyházi üzem jól reprezentálja, hogy Magyarország képes ipari termelési bázissá fejlődni, ebben a folyamatban pedig fontos szerepe van a gumiiparnak.

A Michelin hozzájárult a magyar nemzeti jövedelemhez és a foglalkoztatáshoz - hangsúlyozta Becsey Zsolt, hozzátéve, hogy a kormány minden segítséget meg fog adni, hogy ez a termelési lehetőség a jövőben tovább fejlődjön. Philippe Verneuil, a Michelin európai igazgatójának közlése szerint a cégnek jelenleg mintegy 55 ezer alkalmazottja van több mint 30 európai telephelyen.

MichelinAz itt gyártott gumiabroncsok 35 százalékát a kontinensen kívülre exportálják, a divízió árbevétele pedig elérte a 9 milliárd eurót. A nyíregyházi telephely az elmúlt ötven évben hatalmas fejlődésen ment át: a kis piros pöttyös labdák gyártásától fél évszázad alatt eljutott a nagyteljesítményű személyautó-abroncsok gyártásáig - tette hozzá Philippe Verneuil.

Az ünnepségen részt vett Roland Galharague, Franciaország magyarországi nagykövete, Hidvéghi Balázs, a nemzetközi és EU-ügyekért felelős helyettes államtitkár, Kovács Ferenc Nyíregyháza polgármestere, valamint Seszták Oszkár, a megyei közgyűlés elnöke. Az ötvenéves jubileum apropóján történeti kiállítás is nyílt, amely a gyár ötven éves történetének korszakaiba enged bepillantást a közönségnek. Az 1962-ben gumilabda-gyárként indult nyíregyházi üzem kezdetben könnyű gumiipari termékek készítésével foglalkozott. A gyár 1973-ban vette fel Taurus Gumiipari Vállalat nevet, egy komoly üzembővítést követően pedig az itt gyártott - elsősorban mezőgazdasági gépeken használt - gumiabroncsokkal komoly exportsikereket ért el külföldön. A francia Michelin 1996 októberében vásárolta meg a volt Taurust, majd 2005-ben elindította a különleges méretű és nagy sebességindexű személyautó-abroncsok gyártását.

A Michelin 115 ezer főt foglalkoztat világszerte, több mint 170 országban rendelkezik kereskedelmi szervezetekkel és 69 termelő egységet működtet 18 országban. A cégcsoport 184 millió abroncsot gyártott 2011-ben és 20,7 milliárd euró nettó árbevételt realizált.

További cikkek

A Mitsubishi megkezdi a „Global Small”/Mirage modell gyártását
álomárom kelt el az első hazai B-osztály
újabb használt, alacsonypadlós buszokat vásárol a BKK

Kulcsszavak:
 
Jó, hogy mindenki elektromos autót akar gyártani, csak nem tudnak mit rakni bele Jó, hogy mindenki elektromos autót akar gyártani, csak nem tudnak mit rakni bele 50 millió euróból fejlesztették a nyíregyházi Michelin-gyárat A SEAT 124 Sport Coupé a 2012-es Silvretta Classic mezőnyében Európába is megérkezik a Lexus visszapillantó kamerája Európába is megérkezik a Lexus visszapillantó kamerája Új és olcsó elektromos autót dobott piacra a Honda Új és olcsó elektromos autót dobott piacra a Honda ŠKODA KAROQ – Új kompakt SUV, tágas belsővel és a legmodernebb technológiával ŠKODA KAROQ – Új kompakt SUV, tágas belsővel és a legmodernebb technológiával
 
A Range Rover Evoque nyerte a „2012. Év Női Autója” címet

A Range Rover Evoque nyerte a „2012. Év Női Autója” címet

2012. április 25.
A Range Rover Evoque nem csupán a legjobb luxusautónak járó díjat, de az összesített első...
Részletek
Range Rover EvoqueA Range Rover Evoque nem csupán a legjobb luxusautónak járó díjat, de az összesített első helyet is elnyerte a 2012. év Nemzetközi Női Autója versenyen. Az Evoque ezen legújabb sikere is kiválóan példázza a modell kimagasló népszerűségét világszerte, amelyet immár több mint 110 elismerés és díj is igazol.

Az év Női Autója díjat egy női autós újságírókból álló, tizenhét tagú nemzetközi zsűri ítéli oda. A díjra jelölt járműveket olyan szempontok alapján bírálják el, amelyek a hölgyvásárlók számára különös jelentőséggel bírnak a választás során. Szerephez jutnak a praktikus részletek, mint a biztonság, a tárolóhelyek mennyisége, a gyermekbarát jellemzők, a környezetvédelmi teljesítmény és az ár-érték arány, továbbá olyan, szubjektív szempontok is, mint a formaterv esztétikuma.

Miután a luxusautók kategóriájában minden vetélytársánál több pontot ért el, a Range Rover Evoque, természetesen a megmérettetést is az első helyen zárta, kiérdemelve ezzel az év Női Autója címet. Habár az eredményeket már ezen a héten kihirdették, a hivatalos díjátadóra csupán szeptemberben, a Párizsi Autókiállításon kerül sor.

További cikkek

A Toyota leleplezi az új koncepció autóit a Pekingi Autókiállításon
Mercedes Concept Style Coupé: a stílusforradalmár
A Suzuki a 2012-es Pekingi Nemzetközi Autószalonon
Kulcsszavak:
 
Folyamatos növekedés a Fordnál - Erőteljes a növekedés a magyar SUV szegmensben Folyamatos növekedés a Fordnál - Erőteljes a növekedés a magyar SUV szegmensben Kiírta a villamosbeszerzési tendert a BKK Kiírta a villamosbeszerzési tendert a BKK Visszaesett a gépkocsivásárlás Szlovákiában tavaly évvégén Visszaesett a gépkocsivásárlás Szlovákiában tavaly évvégén A Range Rover Evoque nyerte a „2012. Év Női Autója” címet Egymárkás sorozatként indítja a SEAT 2014-ben Leon Eurocup szériáját Két hónap alatt 100 új Credo autóbuszt vettek át a Volánok a Kravtex-Kühne Csoporttól Két hónap alatt 100 új Credo autóbuszt vettek át a Volánok a Kravtex-Kühne Csoporttól
 

Találatok száma: 12121 Megjelenítve: 11541 - 11550