Találatok száma: 13418 | Megjelenítve: 11551 - 11560 |
Új ADAM raliautó mutatkozik be Genfben |
||
2013. február 04.
Az Opel már 2012 novemberében bejelentette visszatérését az autósportba az ADAM sportváltozatával, a Genfi Autószalonon pedig immár az FIA R2 rali-szabályzata szerint felépített tanulmányként jelenik meg a nemrég bemutatott életstílus-kisautó.
|
Végső fejlesztését és homologizációját a tervek szerint még idén befejezik. Az Opel ezzel további lépést tesz új autósport-stratégiájának megvalósításában, és egy olyan, értékes járművet bocsát a nemzetközi amatőr ralisport rendelkezésre, amely Európa bármelyik országos bajnokságában bevethető. Sikkes és elsőrangú: ezek a jelzők nemcsak általában érvényesek az ADAM típusra, hanem annak R2-es raliváltozatára is. Az Opel „OPC Line“ termékcsaládból származó különleges karosszériaelemek, a motor- és csomagtartó-tető gyorszárai valamint első és hátsó alsó védőlemez sejtetik az aszfalton és murván egyaránt otthonosan mozgó kocsi atletikus képességeit. A lemez alatt pedig a legmagasabb színvonalú technika rejtőzik! Az ADAM R2 hajtását 1,6 literes, változó vezérlésű ECOTEC 16V benzinmotorra bízták, amely versenyváltozatban 185 lóerőt és körülbelül 190 newtonmétert fejt ki. Erejét ötfokozatú, soros Sadev sebességváltó és mechanikus, lamellás zárral ellátott differenciál továbbítja. Az aszfaltra és murvára való, állítható futómű maximális útfogást és dinamikus viselkedést garantál, maximális lassulásról hidraulikus „Fly-Off“ kézifék, négydugattyús Brembo első féknyereg és a hátsó kerekek nyomásszabályozása gondoskodik. Az R2 tanulmány belsejéből sem hiányoznak egy professzionális versenyautó jellemzői, nem egy részlet megegyezik azzal, amelyet az év folyamán homologizáltatnak majd a Nemzetközi Autósport Szövetségnél (FIA). Ilyen például az integrált biztonsági struktúra, a HANS nyakvédőhöz előkészített SPARCO versenyülés, a műszerfalon a folyadékkristályos fokozatkijelző, a felkapcsolási lámpa és a MONIT rali-computer, a központi kapcsolókonzol, a térképolvasó lámpa és az elektromosan indítható tűzoltó készülék. A kompakt R2 sportgép alapja az új ADAM Cup változat. Ez az első lépés egy új, Európára irányuló raliprogram felé, amelynek feladata, hogy a fiatal tehetségeket fokozatosan eljuttassa az európai élvonalba. A 2013-as idényben körülbelül negyven ADAM kupa-autó szerepel német és francia márkabajnokságokban. A német ADAC OPEL RALLYE CUP „Rallye Junior“ versenyének (27 év alatti pilóták részére) győztese feljut az R2-osztályba, és a következő évadban megkülönböztetett támogatást kap az Opel és az ADAC Kulcsszavak: adam, bemutató, opel, r2, rali
|
|
|||||
|
||||||
Csúszós útszakaszokra figyelmeztet a közútkezelő |
||
2013. február 04.
A havazás nem okoz fennakadást, de a reggeli fagyok nyomán néhány mellékúton síkos burkolatra számíthatnak a közlekedők - közölte a Magyar Közút Nonprofit Zrt. hétfő délelőtt az MTI-vel.
|
Az autósokat arra kérik, hogy fokozott óvatossággal közlekedjenek Gyomaendrőd térségében, mivel ott jelenleg még vannak jégbordás mellékutak, illetve Szolnok, Nyékládháza, Hódmezővásárhely és Hajdúszoboszló tájékán, ahol lefagyásoktól jeges az alsóbbrendű utak többsége. Ezekben a térségekben a társaság munkagépei jelenleg is dolgoznak a síkosságmentesítésen - tették hozzá. Az útinform szolgálatának 9 órai jelentése alapján Putnok térségében havazik, Edelény, Nyékládháza és Tiszafüred körül pedig szállingózik a hó, ez azonban egyelőre nem okoz fennakadást a közlekedésben. A főutak Putnoknál havasak, Gyomaendrőd tájékán latyakosak, a Dunántúlon Győr-Moson-Sopron megyében, továbbá Veszprém, Kápolnásnyék és Pécs környékén vizesek. A Dunától keletre eső területeken és az északi-középhegységben vizes, nedves a főúthálózat. A dunántúli mellékutak általában szárazak, csak Győr-Moson-Sopron megyében nedvesek, Mosonmagyaróvár környékén latyakosak. A Dunától keletre eső mellékutak általában vizesek, északon Balassagyarmat, Putnok és Kisvárda, délkeleten pedig Sarkad térségében havasak, Nyíregyháza tájékán hókásásak - fejtették ki. Az aktuális útviszonyokról a www.kozut.hu weboldalon, az útinform szolgálatánál - a 06-1-336-2400-as telefonszámon - vagy a társaság megyei diszpécserközpontjainál lehet tájékozódni. Kulcsszavak: csúszós utak, havazás, közlekedés, közút
|
|
|||||
|
||||||
Juke-R: a Juke Nismo útjának megalapozása |
||
2013. február 04.
Extrém...Ez az egyedüli jó kifejezés annak a modellnek a jellemzésére, amely sok tekintetben átírta a „crosssover-szabálykönyvet".
|
A Juke-R, amely egyszer és mindenkorra bebizonyította, hogy a Juke eleve a teljesítményre született, semmilyen máshoz nem hasonlító sikersztorivá vált a Nissan történetében. Kezdetben egyetlen darabként megépítendő koncepcióautónak szánták, de már a legelső bemutatkozásakor példátlan reakciókat váltott ki. A potenciális vásárlók érdeklődése valódi igénnyé alakult, és zöld utat kapott egy limitált sorozat megépítése. A Juke-R a Juke netovábbja, vad és ultra-exkluzív teljesítmény-orientált crossover a kemény szuper-sportautó rajongók számára. 500.000 eurós árával a Juke-R a legfelsőbb fokú, nagy figyelmet keltő modell. A Juke-R története mindössze egy éve kezdődött, amikor 2012 januárjába Dubaiban mutatkozott be koncepcióautóként. A Nissan GT-R módosított alapjaira felépített, átformált Juke karosszériával teljesen egyedi autó jött létre. A YouTube-on szenzációként hatott az autót használat közben bemutató felvétel, amit mostanáig több mint ötmillió alkalommal néztek meg. Darren Cox, a Nissan globális motorsport-igazgatója ezt így magyarázza: „Az emberek nagyon megszerették Dubaiban a Juke-R-t - már az utcán vételi ajánlatot kaptunk a koncepcióautóra. Nem okozhattunk csalódást az ilyen elkötelezett rajongóknak, ezért, amikor már három vételi megkeresésünk volt, kötelezettséget vállaltunk a Juke-R limitált sorozatban történő legyártására." Ekkor megkezdődött a munka a koncepcióautó utcai forgalomra alkalmas átalakítására. Az RML angliai motorsport részlegében, a Nissan Műszaki Központ (NTCE) útmutatásai alapján a Juke-R a GT-R szuper-sportautó hajtásláncának és felfüggesztéseinek felhasználásával, a FIA előírásoknak megfelelő bukókeret beépítésével készül. Az NTCE szakértelmének köszönhetően, a gyártásra kerülő változat teljesítménye nagyobb a koncepcióautóénál, a 3,8 l-es, duplaturbós, V6-os motor 545 LE-s. Garantált a félelmetes teljesítő képesség, a maximális sebesség 170 mph, és 0-ról 62 mérföld/órára mindössze 3,0 másodperc alatt gyorsul fel. A műszaki továbbfejlesztés mellett a Nissan Európai Formatervező Központ (NDE) közreműködésének köszönhetően az 1-es gyártási számú Juke-R új külsőt is kapott. A digitális csapat vezetője, Darryl Scriven így beszélt erről: "A Juke-R lökhárítóit és oldalküszöbeit átterveztük, s ez a folyamat normális esetben, a teljes léptékű agyagmodellt használva igen hosszú. új 3D-s vetítőnkkel és megjelenítő falunkkal, a teljes mértékben digitalizált folyamattal azonban le tudtuk rövidíteni a fejlesztési időt, de mégis igazi szuper sportautóra jellemző kidolgozási minőséget értünk el." A designt finomító beavatkozások közé tartozik a határozottabb vonalú első lökhárító, az első és hátsó hűtőlevegő-nyílások, valamint a hátsó levegő-diffúzor új karbon-díszítése. Az eredmény: tisztán teljesítmény-orientált géneket hordozó egyedi megjelenés. Minden egyes Nissan Juke-R-t rendelésre készítenek és az ár az egyes vevők által kívánt specifikációtól függ. Az első autókat már átadták vevőiknek. Kulcsszavak: autóipar, bemutató, japán, juke, nismo, nissan
|
|
|||||
|
||||||
Mintegy ezren emlékeztek a Malévra a Hősök terén |
||
2013. február 04.
Mintegy ezren emlékeztek a Malévra a magyar légitársaság leállásának egyéves évfordulóján vasárnap Budapesten, a Hősök terén.
|
Az eseményen repülésbarátok mellett a Malév több egykori pilótája, légiutas-kísérője és más alkalmazottai is jelen voltak, köztük Leposa Edina pilóta, aki édesapjával, Leposa Attilával együtt repülte a norvégiai Torpba a Malév utolsó, a leállás előtt a flottához tartozó repülőgépét február 21-én. Akkor Leposa Edina a közelkörzeti légiirányítástól úgy köszönt el, hogy Charlie Nézz az ég felé című dalából énekelt egy részletet. A vasárnapi megemlékezésen ugyanezt a dalt a szerző Horváth Charlieval együtt énekelte el. A résztvevők a Hősök terén repülőgépet formálva álltak össze, és a sötétben a mobiltelefonjaikkal világítottak, miközben az utolsó Malév- járat rádióforgalmazását játszották le a hangszórókból. A volt alkalmazottak közül többen egyenruhában jelentek meg, több jelen lévő pedig malévos zászlókat, felfújható repülőket lengetett. A Malév egy évvel ezelőtt, 2012. február 3-án reggel 6 órakor jelentette be, hogy 66 év működés után nem szállnak fel többet a cég repülőgépei. A flotta gerincét alkotó 18 Boeing 737 Next Generation gépből 14-et még aznap este az írországi Shannonba repültek a tulajdonos International Lease Finance Corporation székhelyére. Kulcsszavak: légi közlekedés, légitársaság, malév
|
|
|||||
|
||||||
Még idén indulni akar a Malév utód |
||
2013. február 03.
Még ebben az évben elindulhat a Malév megszűnése után maradt űr kitöltésére a Hungarian World Airways (Magyar Légiutak a Világra - MLV Zrt.) - közölte a német BizTravel értesülésére hivatkozva az azutazo.hu portál pénteken.
|
értesüléseik szerint a társaság vezetői között van a Civil Társulás az új Magyar Légitársaságért ügyvivője, Lévai Péter is. Ő még szeptemberben elmondta egy sajtótájékoztatón, hogy arab, ázsiai és európai befektetők biztosíthatják az induláshoz szükséges 640 millió eurót. A portálnak Csiky László, az MLV vezérigazgatója elmondta, valóban tervezik a légitársaság elindítását, és ez még a idén meg is történik. A korábbi hírek márciusról szóltak, de ez az időpont, már csak az engedélyek megszerzése miatt is, illuzórikus - tette hozzá. A portál idézi az osztrák "Aero Telegraph"-ot, amely szerint Csiky otthonosan mozog a légitársasági berkekben. Dolgozott a Malévnál, station managere volt az Austrian Airlinesnak és a közlekedési tárca alkalmazottja is volt. Továbbá alapítója volt az ABC Air Hungary teherszállító társaságnak, de az 2010-ben, 12 év működés után, megszüntette tevékenységét. Kulcsszavak: gazdaság, légi közlekedés, légitársaság
|
|
|||||
|
||||||
Mérsékelten emelkedett a cseh vasút utasainak száma |
||
2013. február 03.
Tavaly 168,9 millió utast szállított a cseh vasút (CD), ami éves szinten 1,8 százalékos növekedés - közölte Petr Stáhlavsky, a vasút szóvivője.
|
"A távolsági és a nemzetközi járatok iránti kereslet növekedett elsősorban, de nagyobb volt az érdeklődés a városokhoz, elsősorban a Prágához közeli településekre irányuló vasúti közlekedés iránt is" - magyarázta a tavalyi eredményt Stáhlavsky. Az állami cseh vasúttársaság utasainak emelkedése immár harmadik éve tart, bár időközben piacra léptek a magántársaságok is. Ezek azonban egyelőre inkább csak próbálkozások, és elsősorban bizonyos útvonalakat - például Prága-Ostrava, Prága-Brünn - érint. Ugyanakkor a cseh vasútnak nem sikerült még visszatérnie a válság előtti, 2008-as 175 millió utashoz. "Egy cseh lakos évente átlag 17 alkalommal használja a vasutat. Ezzel a Cseh Köztársaság az európai államok rangsorában az első harmad végén helyezkedik el. A csehek nagyjából olyan gyakran utaznak vasúton, mint a belgák, franciák vagy a hollandok" - mondta a szóvivő. Közlése szerint Csehországban fokozatosan emelkedik a vasúti utazás kulturáltsága. Ez részben a konkurencia következménye, másrészt a cseh vasút is fokozatosan korszerűsíti járműparkját. Tavaly 240 új vagont helyzetek forgalomba, idén a modernizációra hatmilliárd koronát terveztek. Kulcsszavak: csehország, gazdaság, közlekedés, vasút
|
|
|||||
|
||||||
Egy éve állt le a Malév |
||
2013. február 03.
Egy évvel ezelőtt, 2012. február 3-án reggel 6 órakor állt le 66 év működés után a Malév. A nemzeti légitársaság utolsó járata, az MA745-ös Helsinkiből háromnegyed tízkor landolt Budapesten; új légitársaság nem alakult a Malév helyett. Az egyéves évfordulón több megemlékezést is tartanak.
|
A leállás közvetlen előzménye az volt, hogy január 9-én az Európai Bizottság a Malév számára nyújtott "összeegyeztethetetlen" állami támogatás visszafizettetésére szólította fel Magyarországot. Az Európai Unió brüsszeli végrehajtó testülete megállapította, hogy a magyar nemzeti légitársaság számára 2007 és 2010 között a privatizációval és a visszaállamosítással összefüggésben nyújtott finanszírozás jogellenes állami támogatásnak minősül, mivel a Malév nem volt képes ilyen finanszírozáshoz jutni a piacról a magyar hatóságok által nyújtott feltételek mellett. A kormány többször jelezte: elkötelezett a nemzeti légitársaság mellett. Később, január 30-án, miután a légicég finanszírozása ellehetetlenült, a kormány a légitársaságot stratégiailag kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezetnek minősítette. A csődtörvény szerint a kormányrendelet kihirdetésétől kezdve a hitelezők csődeljárást nem kezdeményezhettek a Malév ellen. Február 2-án, egy nappal a leállás előtt, a Fővárosi Bíróság rendkívüli moratóriumról és rendkívüli vagyonfelügyelő kirendeléséről döntött, ez alapján a légitársaság a csődvédelemhez hasonló védelmet élvezett. Berényi János, a Malév igazgatóságának elnöke sajtótájékoztatón arra a kérdésre, hogy meddig finanszírozható a vállalat, azt mondta: erre csak a likviditási terv ismeretében lehet válaszolni. Másnap reggel 6 órakor sajtóközleményben jelentette be a Malév, hogy a kár minimalizálása érdekében leállt a légitársaság. Limburger Lóránt vezérigazgató azt mondta, a megjelent információk hatására a szolgáltató partnerek elvesztették bizalmukat, és egyik napról a másikra elkezdték előre kérni az általuk nyújtott szolgáltatások kifizetését. Ez olyan mértékben gyorsította fel a pénzkiáramlást, hogy tarthatatlanná vált a légitársaság helyzete, a tulajdonos pedig az EU elmarasztaló határozatát követően nem tud további forrást biztosítani a működéshez. A Malév utolsó járata az MA745-ös járatszámú Helsinki-Budapest útvonalat repülő Boeing 737-es volt. A közelkörzeti légiirányítástól a landolás előtt a pilóta "az utolsó Malév járat" nevében megköszönte a több évtizednyi közös munkát. A flotta gerincét adó 18 darab Boeing 737 Next Generation gépből 14-et, a "fekete sereget" még aznap este Shannonba, a gépek tulajdonosának, a International Lease Finance Corporation (ILFC) európai bázisára repülték. Budapestről a HA-LOB lajstromú 737-7Q8-as szállt fel utolsóként február 17-én; ez a gép volt 2003-ban az első Next Generation Boeing, amely Budapestre érkezett. A Malév leállása előtt egy másik típus, a Bombardier Q400 Dash 8-as is része volt a flottának, négy szolgált belőlük. A repülők közül kettő február 10-én repült Torp-Sandefjordba, egy akkor még Innsbruckban volt javításon. A leállás előtt szolgálatban lévő flotta utolsó gépét, amely szintén egy Q400-as volt, Leposa Attila és Leposa Edina - apa és lánya - repülte Torpba. Két Malév-festésű gép maradt így a repülőtéren, amelyek most is a forgalmi előtéren vannak és a régebbi flotta tagjai voltak. A korábbi hosszú távú járatokon szolgáló Boeing 767-200-as, valamint a Malév Express színeiben repülő CRJ200-as tulajdonviszonyai rendezetlenek. A leállást követően több szimpátiatüntetést is tartottak Budapesten, a Malév reptéri stewardess központja előtt több hétig gyertyák égtek, a légiutas kísérők sáljai lógtak a korlátra kötve, és felvonulást is tartottak. A kormány vizsgálóbizottságot hozott létre, amely a Malév privatizálását, majd visszaállamosítását vizsgálja. Bár Orbán Viktor miniszterelnök február 3-án azt mondta, nem lehetetlen az újraindulás, azóta nem jött létre újabb nemzeti légitársaság, bár civil kezdeményezések voltak erre. Az egyéves évforduló alkalmából megemlékezéseket tartanak: civilek a Hősök terén emlékeznek az egykori légitársaságra, a Malév Virtual Airlines pedig online szimulátoros emlékrepülést szervezett az évfordulóra. A Nemzetgazdasági Minisztérium korábbi közlése szerint a légitársaság a központi költségvetés bevételeihez közvetlen és közvetett módon évi mintegy 70 milliárd forinttal járult hozzá. Döntő részben külföldről származó árbevételei miatt az ország egyik legjelentősebb exportőre, a Budapest Airport forgalmának 40 százalékát biztosította. A Malév közel 3 millió utast szállított évente 23 ezer járatpáron és 45 városba repült közvetlenül. A Liszt Ferenc-reptér utasszáma 4,7 százalékkal csökkent tavaly, részben a Malév csődje miatt. Kulcsszavak: airport, ferihegy, légi közlekedés, malév
|
|
|||||
|
||||||
A Berner ügyel a részletekre |
||
2013. február 02.
Berner több mint 5 évtizede az egyik vezető direktértékesítő vállalat rezsianyagok és szerszámok területén a szakipar, járműipar valamint az ipar professzionális felhasználói számára.
|
Nemzetközi szinten működő vállalatcsoportként Európa-szerte a Berner több mint 8.000 munkatársa révén – ebből több mint 5.000 a Külszolgálatban tevékenykedik – gondoskodik ügyfeleiről, és látja el őket tanácsokkal. Legfőbb célunk ügyfeleinkkel történő sikeres partneri viszony kialakítása A vállalat egyik legfontosabb sikertényezője, hogy a termékválaszték ügyfél-célcsoportoknak megfelelően került kialakításra és az ügyfelekkel folytatott szoros és állandó párbeszéden alapul. A helyi piacok adottságaihoz és az ügyfelek igényeihez történő alkalmazkodásnak köszönhetően a Berner rugalmasan tud igazodni a különböző felhasználókhoz. Direktértékesítőként a lehető legközelebb állnak az ügyfelekhez. A Berneres területi képviselők szakmabeliek és jó ismerik saját szakterületüket. Közvetlenül a helyszínen folytatott párbeszéd, tanácsadás és egyéni bánásmód– teljesen mindegy, hogy hol, az építkezésen, a műhelyben vagy az irodában – náluk első helyen állnak. Kulcsszavak: autóipar, bemutató, berner, szerviz
|
|
|||||
|
||||||
Több mint húsz százalékkal esett vissza tavaly a román újautópiac |
||
2013. február 02.
Tavaly 85 500 új autót értékesítettek Romániában, közel 21 százalékkal kevesebbet, mint 2011-ben - közölte pénteken a román autógyártók és importőrök egyesülete (APIA).
|
Tavaly 85 500 új autót értékesítettek Romániában, közel 21 százalékkal
kevesebbet, mint 2011-ben - közölte pénteken a román autógyártók és
importőrök egyesülete (APIA). A piacot a használt autók importjának látványos emelkedése vetette vissza: tavaly 175 ezer használt személygépkocsit vittek az országba, 85 százalékkal többet, mint 2011-ben. Gyakorlatilag kétszer annyi használt kocsit vittek be Romániába, mint ahány új autót sikerült eladni, és ami az APIA szerint még aggasztóbb: a külföldről érkező autók közel fele tíz évnél öregebb volt. A román autógyártás mindazonáltal 0,8 százalékkal bővült, és elérte 337 765 darabot, az export csaknem 8,5 százalékos bővülésének köszönhetően. A legkeresettebb román exportmodell a Dacia Duster hobbiterepjáró volt 135 ezer eladott darabbal. Kulcsszavak: autógyár, autóipar, autópiac, dacia, duster, román, új autó
|
|
|||||
|
||||||
Valósággá válik az önműködő autó ebben az évtizedben |
||
2013. február 02.
Az Audi szenzációt keltett a Las Vegasban rendezett Consumer Electronics Show (CES) kiállításon, amikor bemutatta az önműködően közlekedő autóját.
|
A német autógyártó most első alkalommal konkrétan beszél arról az időpontról, amikor az önműködő autó koncepciója valósággá válhat az utakon: "úgy gondoljuk, hogy a sorozatban gyártott, önműködő vezetési funkcióval ellátott autó műszakilag még ebben az évtizedben megvalósítható lesz "- jelentette ki Rupert Stadler az Audi AG igazgatótanácsának elnöke Münchenben. Az Audi a Las Vegasi Fogyasztói Elektronikai Szalonon (CES) bemutatta, hogy egy önműködő jármű, hogyan tudja átvenni az irányítást a vezetőtől a közúti forgalomban. Most a törvényhozókon a sor, hogy megfogalmazzák az önműködő autóra vonatkozó, a felelősséget és kötelezettségeket szabályozó jogszabályokat. Rupert Stadler ugyanakkor továbbra is hajthatatlan egy dolgot illetően: „Az olyan progresszív márka számára, mint az Audi, a gépjármű vezetője mindig képes lesz maga eldönteni, hogy mikor igényeli ezt a segítséget." Az Audi AG igazgatótanácsának elnöke arról is meg van győződve, hogy a tisztán a járműhöz kötődő szolgáltatások felett álló, és azokon túl is mutató innovatív szolgáltatások a márka hozzáadott értékének fontos részét fogják képezni. „A holnap járműve nem csupán utasokat szállít, hanem információkat is”- hangsúlyozta Rupert Stadler a Handelsblatt konferenciáján tartott beszédében. Tovább bővíti az Audi a vezetői segédrendszerek széles palettáját, így az érzékelő rendszerek mellett a jövőben növekvő hangsúlyt helyez arra is, hogy az autót és a vezetőjét, az internetet és az infrastruktúrát mintegy hálózattá fogja össze. Miután átfogó biztonsági és kényelmi funkciókat, illetve személyre szabott internet-szolgáltatásokat nyújt a vezető számára, az Audi már most vezető szerepet élvez a prémium szegmensben. Az ’Audi connect’ testre szabott megoldásokkal szolgál a vezető számára, mely egy a cloud és back-end (tároló és háttérszolgáltatások) megoldások intelligens hálózatba kapcsolásának eredménye. Ide tartoznak a Google Earth és a Google Maps Street View képeivel folytatott navigációtól az „Audi Verkehrsinformationen online” szolgáltatásán át, az időjárási adatok, repülési és vasúti információkon keresztül egészen a közösségi oldalak, mint például a Facebook és a Twitter használata. "Az Audi minden vonatkozásban a legnagyobb mobil kommunikációs eszköz" - tette hozzá Rupert Stadler az IT menedzserek konferenciáján. Az Audi elnöke elmondta azt is, hogy a gépjárművezetők által az autóban eltöltött idő egyre biztonságosabb, információdúsabb és hasznosabb lesz a tartalmas időtöltés szempontjából. Az Audi a gépjárműveiben a hardvert, mint grafikai chipeket és a multimédiás egységeket a jármű fejlesztési ciklusától leválasztotta. Ez biztosítja, hogy a chipek és a multimédiás eszközök mindig lépést tudjanak tartani a gyorsan fejlődő elektronikai iparral. Kulcsszavak: audi, fejlesztés, jármű, járműipar, önműködő, parkoló
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13418 | Megjelenítve: 11551 - 11560 |