Találatok száma: 13418 | Megjelenítve: 11571 - 11580 |
Hárommilliónál tart a Suzuki Swift! |
||
2013. február 01.
A Suzuki kisautójából, a 2004-ben világstratégiai modellként bevezetett Swiftből immár több mint 3 milliót adtak el világszerte – adta hírül a Suzuki Motor Corporation. A hárommilliós értékesítési darabszámot nyolc év és két hónap múltán, januárban érte el a modell.
|
A Swiftben a Suzuki kisautók kapcsán felhalmozott szakértelme ölt testet, illetve az a szándék, amellyel a gyártó sportos, stílusos, élményszerűen vezethető kocsikat kíván létrehozni. A Swift „világstratégiai modellként” történő gyártása és piaci bevezetése 2004 novemberében kezdődött Japánban. A rákövetkező évben Magyarországon, Indiában és Kínában is megindult a gyártás; Thaiföld 2012 márciusában csatlakozott a Swiftet gyártó országok táborához. Mára a modellt a világ több mint 120 országában és régiójában vásárolják, és olyan népszerű, hogy összesített eladásai átlépték a hárommilliós határt. A Swiftet a Japán Autós Szakírók és újságírók Konferenciája 2006-ban és 2011-ben is az „év autójának” választotta. Megbecsültségét emellett olyan díjak jelzik, mint a 2005–2006-os japán „év autója” szavazáson a „legjobb vezetési élmény” különdíj, továbbá számos európai, indiai és a világ más országaiból származó kitüntetés. A 2010-es modellfrissítéssel a Swift teljesen megújult: kifinomult formaterve a szabadság és a stabilitás érzetét kelti, így árnyalva az autó alapkarakterét, a fürgeséget. Mindeközben a kocsi környezetterhelését is sikerült csökkenteni. A hárommillió eladott Swiftnek hozzávetőleg 13 százaléka Japánban, 45 százaléka Indiában és 23 százaléka Európában talált gazdára. Kulcsszavak: autókereskedés, autópiac, gazdaság, járműipar, suzuki, swift, új autó
|
|
|||||
|
||||||
Kártérítést fog követelni a Boeingtől az ANA légitársaság a 787-esek hibái miatt |
||
2013. február 01.
Kártérítést fog követelni a Boeing 787-es Dreamliner utasszállító repülőgépeinek sorozatos hibák miatti leállítása következtében elszenvedett károkért az All Nippon Airways (ANA) japán légitársaság az amerikai gyártótól - jelentette pénteken a Japan Today hírportál.
|
Tonomoto Kijosi, az ANA pénzügyi igazgatója közölte ugyanakkor azt is, hogy a társaság egyelőre a hibák okainak feltárására összpontosít, és még nem kezdett egyeztetésekbe a Boeinggel az esetleges kárrendezésről. A tárgyalásokra azonban sor fog kerülni, amint a gépek helyzete rendeződött - tette hozzá. A 787-eseken az elmúlt hetekben összesen öt váratlan esemény történt, köztük két ízben a repülők akkumulátorai égtek le. Emiatt a gépeket nem engedik repülni sehol a világon a hibák kivizsgálásáig. A Boeing a problémák miatt ideiglenesen felfüggesztette a gépek szállítását. Szerte a világban eddig ötven Dreamliner repült, és 800 megrendelés érkezett az amerikai gyártóhoz. Az ANA 17 darab 787-essel rendelkezik. A gépek földre parancsolása miatt a társaság eddig 459 járatot volt kénytelen törölni, aminek következtében mintegy 1,4 milliárd jenes (mintegy 3,26 milliárd forint) kár érte a céget. Tonomoto közlése szerint a cég bevételeit összesen három százalékkal fogja csökkenteni, ha a gépek már nem repülhetnek a március 31-ig tartó japán üzleti év végéig. Az ANA ugyanakkor továbbra is optimista a gépeket illetően. "Szerintem fantasztikus repülő. Ha ez az incidens megoldódik, újra minőségi gépként tartják majd számon" - mondta Tonomoto a modellről, amely a Boeing szerint ötödével csökkenti az üzemanyagköltségeket könnyű szerkezetének köszönhetően. Az incidensek miatt az amerikai és a japán légügyi hatóságok is vizsgálatot indítottak, ám a hibák okát mindeddig nem tárták fel. Kulcsszavak: dreamliner, japán, légi közlekedés, repülő, repülőtér
|
|
|||||
|
||||||
Fejleszti egyes agglomerációs járatait a BKK |
||
2013. február 01.
Fejleszti péntektől öt agglomerációs járatát a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), ezzel javulhat Budaörs, Budakeszi, Nagykovácsi, Törökbálint és Diósd kiszolgálása - közölte a központ csütörtökön az MTI-vel.
|
Budakeszire a 22A járat mellett munkanapokon csúcsidőszakban a 22-es busz is közlekedik, a 222-es járatnak az üzemidejét, a 922-es éjszakai busznak pedig az útvonalát hosszabbítják meg. A Hűvösvölgy és Nagykovácsi között közlekedő 63-as autóbusz menetrendje is módosul: a reggeli csúcsidőben, a 8 és 10 óra közötti időszakban, valamint fél három és fél hét között több buszt állítanak forgalomba, így a követési idő is csökken. Ezzel párhuzamosan a gyengén kihasznált hétvégi reggeli, déli és kora esti időszakban kevesebb busz közlekedik. A diósdi önkormányzat kezdeményezésére munkanapokon délután a 13-as, 113-as és 113A buszok 12.20 és a 19.30 között a Budatétény vasútállomásról öt perccel később indulnak. A Törökbálintot és Budaörsöt kiszolgáló 140-es buszokból munkanapokon reggel Budaörs felé három járat, délután Törökbálint felé négy járat Budaörsön a Baross utca helyett a Szabadság úton közlekedik 140i jelzéssel. A reggeli üzemkezdet budaörsi lakótelep végállomásról mindennap 6.20-ra módosul, az esti üzemzárás 15 perccel tolódik ki. A Pécelre közlekedő 169E járatra a BKK február elsejét alacsonypadlós buszt is forgalomba ad. Kulcsszavak: bkk, bkv, budapest, közlekedés
|
|
|||||
|
||||||
Nismo: a szabadidejükben újítottak a mérnökök |
||
2013. február 01.
Csaknem 50 éve annak, hogy a Nissan mérnökeinek egyszerű ötlete támadt az eladások növelésére a motorsport segítségével: beépítettek egy erős motort egy normál japán személyautóba.
|
Amikor rájöttek, hogy milyen lehetőségeket rejt magában, amit műveltek, gőzerővel dolgoztak, hogy elkészítsék azt a 100 darabot, ami a szigorú homologizációs szabályok teljesítéséhez kellett. Az 1964. május 1-jén bemutatkozott a Nissan Skyline 2000GT (S54). A rákövetkező második napon már versenybe szállt, s bár a Porsche 904 lett a győztes, a 2-6. helyet a Nissan szerezte meg. A vállalkozó szellemű mérnökök nem igazán tudták, mit is indítottak el. Az autóversenyzés iránti rajongásuk, az, hogy a hivatalos munkaidő végeztével, szabadidejükben dolgoztak egy versenyképes gép létrehozásán, a Skyline-legenda megszületéséhez vezetett. Első ízben jelent meg a Nismo szelleme. Ez a szemlélet vezetett el a négykerékhajtású R32 GT-R uralmáig, amely egy generáción keresztül mind a valódi, mind a virtuális versenypályák nyertese volt. A digitális korszak lehetőségeit kihasználva, a Nismo autók világszerte a Sony régóta futó Gran Turismo® sorozatának szupersztárjaivá váltak. A rettentő erejű autók már nem csak egy gazdag kisebbség privilégiumát jelentették ettől kezdve. A Nismo elhivatott lelkesedése és innovációs készsége 2013-ban is él és jól van. Manapság a megszerzett tudást a versenypályákról az utcára is átirányítják, de soha nem feledkeznek meg a rajongókkal történő kapcsolattartásra a digitális térben. A Nismo megérkezett Európába. Kulcsszavak: bemutató, japán, járműipar, juke, nismo, nissan
|
|
|||||
|
||||||
Több magánvásárló vett Suzukit a csereakciók sikerének köszönhetően |
||
2013. január 31.
A Suzuki értékesítési eredményei a megelőző évhez képest jelentősen javultak 2012-ben az év folyamán meghirdetett autócsere-akcióknak köszönhetően. Az akciók során 2060 magánvásárló jutott új autóhoz, a Suzuki összes eladása pedig elérte a 3300-at.
|
A Magyar Suzuki Zrt. mindig is kiemelt jelentőséget tulajdonított annak, hogy autói magyar munkaerővel készülnek az esztergomi gyárban. Amellett hogy Esztergom látja el egész Európát exportált gépjárműveivel, a gyár a hazai piacra is termel. A Suzuki magánvásárlói az elmúlt két évtizedben szilárd alapot jelentettek az értékesítés területén. A globális és magyar gépjárműipart, valamint a magyar háztartásokat is sújtó gazdasági válság időszakában a magánvásárlók szerepe még inkább felértékelődött. A Magyar Suzuki értékesítési tevékenységével 2012-ben közel félmillió Suzuki-tulajdonost célzott meg, arra bátorítva őket, hogy régi autójukat cseréljék újra. Ezek az akciók megoldást kínáltak mindazoknak, akikben megérett az elhatározás a régi autó lecserélésére, és csak a kedvező alkalomra vártak. Mindehhez szükség volt a Suzuki belföldi márkakereskedői hálózatának erős támogatására, így a helyi marketingkampányok is hozzájárultak az éledező magáneladások számának növekedéséhez. Az első autócsere-akció 2012 februárjában kezdődött, amikor a Suzuki Ignisszel rendelkezők cserélhették a meghirdetett modellek valamelyikére öreg autójukat úgy, hogy az új kocsi megvásárlásához extrakedvezményt kaptak. Az Ignis után a Swift következett, hat kiválasztott modellel. Az új Swift egyik kivitelére vonatkozó egymillió forintos engedmény verhetetlennek bizonyult, az értékesítési pontokon megjelenő vevők életet leheltek a korábban stagnáló eladásokba, és több mint ezer autót vásároltak. Tavasszal a Wagon R+ következett, az akció az olimpiai kampány kezdetéig tartott, amikor is az összes Suzuki modell becserélésére lehetőség nyílt. Nyáron megjelent a kereskedésekben az új, stílusos formatervvel és számos vonzó tulajdonsággal felruházott, frissített Splash. Tesztvezetésére a „Legjobb női vezető” verseny elődöntőin nyílott mód, ahol a hölgyek bemutathatták autóvezetési tudományukat. Több mint ötezer versenyző tette próbára tudását – közülük került ki a győztes, Magyarország legjobb hölgysofőrje, aki egy vadonatúj Splasht kapott fődíjként. A Suzuki-ősz a magyarok egyik legnépszerűbb modelljével köszöntött be: az SX4-ek cseréjére vonatkozó akció év végéig tartott, egészen a karácsonyi kampányig, amelyben további árengedmények és kiegészítők – például modellspecifikus tartozékok –, javítókészletek, szűrők, mobilkihangosítók vártak a vásárlókra. A csereakciók nagyon népszerűek voltak a márkahű vásárlók körében. Az egyidejűleg bevezetett új márkaszlogenben – „Igazi magyar. és japán.” – a Suzuki autók olyan termékként jelennek meg, amelyek magyar gyártásban, a legkorszerűbb japán technológia felhasználásával készülnek. A sikeres akciók révén a Suzuki nagy lépést tett, hogy megerősítse korábbi kiváló megítélését, a „legnépszerűbb magyar autó” státuszát. A magánvásárlásokból származó értékesítés 2011-hez képest megduplázódott, a Suzuki 6,2 százalékos piaci részesedést ért el 2012-ben. Világosan megmutatkozott, hogy a magánvásárlók szilárd alapot jelentenek a márka számára: a 2012-es eladások 60 százalékánál magánszemély volt a vevő. A flottavásárlások esetében a tendenciákban némi elmozdulás figyelhető meg: a cégek hajlamosabbá váltak kis fogyasztású B kategóriás modelleket vásárolni, ami remélhetőleg jó hír a Suzukinak, hiszen így újabb potenciális vevőkre számíthat 2013-ban. Ami a további terveket illeti, 2013-ban a Magyar Suzuki hazai tenderek elnyerésével kívánja növelni flottaeladásainak arányát. A 2012-ben nagy sikert arató csereakciók a közeljövőben biztosan folytatódnak valamilyen formában, hogy még több Suzuki-tulajdonost érjenek el. A „Legjobb női vezető” versenyt pedig – tavalyi nagy népszerűségére való tekintettel – kibővített formában rendezi meg a vállalat. Kulcsszavak: autócsere, autóipar, gazdaság, suzuki, új autó
|
|
|||||
|
||||||
Nem boldogultak az autórablók a kézi sebességváltóval |
||
2013. január 31.
Nem boldogult két fegyveres autórabló a kézi sebességváltóval, pedig áldozatuk - Randolph Bean - még készségesen el is magyarázta nekik, hogy miként működik.
|
Az eset az Egyesült államokban történt. Először az 51 éves Bean lepődött meg, hogy támadás éri: Orlandóban két jól öltözött fiatal férfi fogott rá fegyvert és parancsolta ki kocsijából. Utána viszont a rablók lepődtek meg, mert nem indult az autó. Tanácstalanul rángatták a sebességváltó karját, a kuplung pedálját viszont nem nyomták le. "Négyszer is figyelmeztettem őket, hogy nyomják ki a kuplungot, mert ez nem automata váltós kocsi, de hiába. Pár kísérlet után aztán feladták, és elinaltak. Mindazonáltal nem távoztak üres kézzel: elvették a telefonomat, a pénztárcámat és a kulcsaimat" - idézte Beant a Yahoo amerikai hírportál. A férfi azért próbált segíteni a rablóknak, mert attól tartott, hogy a kudarc miatti mérgükben lelőhetik. Az eset után megbocsátó irányukban, a következő üzenetet küldte ellopott mobiltelefonjára: "Fiúk, változtassatok életeteken. Annyi minden áll előttetek. Köszönöm, hogy nem öltetek meg egy olyan csacskaságért, mint egy kocsi." Kulcsszavak: autó, hírek, lopás, rablás
|
|
|||||
|
||||||
A prágai repülőtér utasforgalma nyolc százalékkal csökkent tavaly |
||
2013. január 31.
Tavaly 10,8 millió utas fordult meg a prágai Václav Havel Repülőtéren (korábban Ruzyne), ez éves szinten nyolcszázalékos csökkenés. A leszállások-felszállások száma csaknem 13 százalékkal esett vissza - közölte a repülőtér szerdán közleményben.
|
Elsősorban a Prágán átutazó utasok száma csökkent. Az úgynevezett helyi utasok száma, akik Prágából repültek a világba vagy érkeztek vissza a cseh fővárosba, tavaly éves szinte két százalékkal emelkedett - mondta Eva Krejcí, a repülőtér szóvivője újságíróknak. "Számítottunk rá, hogy így alakulhat a helyzet, mert a legnagyobb partnerünk, a Ceské Aerolini (CSA) optimalizálta szerkezetét és hálózatát. Ami a gazdasági eredményeket illeti, ott pozitív eredményeket értünk el, növekedett a bevételünk az utasszállításból és a teherszállításból is" - jelentette ki Jirí Pos, a repülőtér igazgatója. Konkrét adatokat azonban nem hozott nyilvánosságra. Pos azt állította, hogy a Václav Havel Repülőtéren idén számításai szerint legalább két százalékkal emelkedni fog az utasforgalom. Főleg a nyári szezonban több lesz a járat, és néhány útvonalon a gyakoriság is nő. A prágai repülőtérről 2012-ben 49 légitársaság gépei 132 helyre repültek. A legtöbb utas Nagy-Britanniába, Németországban, Franciaországba, Oroszországba és Olaszországba ment. A járatok 88 százalékát a rendszeres járatok tették ki, a többi charter volt. A prágai repülőtér forgalmának 30,6 százalékát a Ceské Aerolinie biztosította, bár forgalma 25 százalékkal alacsonyabb volt, mint 2011-ben. A prágai repülőtéren naponta átlagban 30 ezer utast fordult meg, és 359 járat indult, illetve érkezett. Kulcsszavak: airport, csa airlines, közlekedés, légiközlekedés, légitársaság, repülő, repülőtér
|
|
|||||
|
||||||
A válság ellenére is nyereségének növekedéséről számolt be az EuroFleet |
||
2013. január 31.
Az EuroFleet Zrt. a Hovány Cégcsoport flottakezelő vállalata pozitív pénzügyi eredményekről számolt be a 2012-es évet illetően.
|
Csőre Tamás, az EuroFleet Zrt. stratégiai igazgatója a cég bejelentését értékelve elmondta: „Az EuroFleet egy erős, több lábon álló, folyamatosan javuló teljesítményt nyújtó vállalat, amely a gazdasági válság idején is számottevő profitra tett szert és folyamatos növekedést tudott fenntartani. Az elért eredménynövekedés tovább erősítette pénzügyi helyzetünket, így nagyon bizakodó vagyok a tekintetben, hogy 2013-ban is elérjük a forgalom és eredmény terén kitűzött növekedési céljainkat“ – közölte Csőre Tamás. A 2008 őszén kirobbant gazdasági válság különösen súlyosan érintette az autóipart, látványos megtorpanásokat és zuhanásokat produkálva a termelés-kínálat-kereslet területén. A legtöbb márka esetében a flottaautók értékesítéséé volt a főszerep, tavaly tízből hét gépjárművet cégautóként helyeztek üzembe hazánkban. A vállalatok egyre nagyobb számban döntenek a cégautó vásárlás helyett a tartós bérlet mellett, belátva annak előnyeit. Csőre Tamás, az EuroFleet stratégiai igazgatója szerint ennek oka, hogy a flottakezelő cégek által nyújtott tartósbérlet és flottamenedzsment szolgáltatás egyedi pénzügyi előnyeinek köszönhetően kkv-k és nagyvállalkozások számára is jobb alternatívát kínál a cégautó vásárláshoz képest. Egyedülálló kedvezmények, elszámolható bérleti és fenntartási költségek, felszabaduló tőke, ezzel párhuzamosan javuló cégmérleg és kedvezőbb nyereségmutatók, valamint költséghatékony flottamenedzsment jellemzik az operatív lízing előnyeit. „Az EuroFleet jelentős flottavásárlóként, illetve a Hovány Csoport tagjaként komoly kedvezményt tud elérni a gépjármű márkakereskedőknél és importőröknél, melyeket az EuroFleet a hosszú távú együttműködés keretében 100%-osan átad ügyfeleinek”- mondta Csőre Tamás. A fő tevékenységként végzett flottakezelési szolgáltatás mellett az EuroFleet Zrt. rövid távú – 1 évnél rövidebb – gépjármű bérletet is biztosít ügyfelei részére. Változatos járműparkukból szinte minden gépjármű kategóriára irányuló rent-a-car igényt ki tudnak elégíteni az alsókategóriás járművektől kezdődően a kisteher-gépjárműveken át a prémium kategóriáig. Saját, nagy volumenű autóparkjuknak köszönhetően azonnal, első kézből tudnak reagálni a tartós bérlet, flottakezelés esetében felmerülő csereautó igényekre, például amikor az állandó gépkocsi meghibásodik, balesetet szenved vagy akár a kötelező szerviz ideje alatt. „Partnereink jogos elvárása a „mindig guruló autó. Az EuroFleet Zrt. 5 éve jött létre, azzal a céllal, hogy minőségi szolgáltatást nyújtson. A flottakezelő cégek által kínált autók azonosak. A különbség a kiszolgálás minőségében, a hozzáállásban rejlik. Valljuk, hogy ügyfeleink nem autót, hanem szolgáltatást vásárolnak tőlünk, ezért folyamatosan keressük a hatékonyabb ügyfél támogatási lehetőségeket. Célunk, hogy nap, mint nap könnyítsük a flottaüzemeltetéshez kapcsolódó feladatok elvégzését. Az Eurofleet Zrt. jó döntés azon Társaságok számára, akik gépjárműparkjuk méretétől függetlenül szeretik, ha VIP ügyfélként kezelik őket, és nem akarnak „csak egy ügyfél” lenni a sok között” – nyilatkozta Csőre Tamás. Kulcsszavak: autópiac, beszerzés, eurofleet, flottakezelő, gazdaság, hovány
|
|
|||||
|
||||||
Japán elszívja Korea erejét |
||
2013. január 31.
Az árfolyamokon keresztül elszipkázza Dél-Korea gazdasági erejét a japán ipar – idézi a Wall Street Journal Angelo Corbettát, a Pioneer Investments ázsiairészvény-igazgatóját.
|
Az autógyártóktól a nagy elektronikai vállalatokig minden koreai gyártó megérzi a koreai von 26 százalékos erősödését a japán jenhez képest. Hiába teljesítenek jól az exportpiacokon a dél-koreai cégek, és hiába stabilabb a dél-koreai gazdaság a japánnál, a koreai cégek részvényárai nem vagy alig emelkednek, miközben a japán gyártókéi szárnyalnak. A Nikkei idén már 3 százalékkal erősödött a javuló profitkilátások miatt, ezzel szemben a koreai KOSPI index nem emelkedett, holott a két ország gyártói a mobiltelefonoktól kezdve a televíziókon át a személygépjárművekig öldöklő versenyt folytatnak az exportpiacokon, és sok esetben éppen a koreai gyártók állnak nyerésre. Szembeötlően eltérő módon reagálnak a két ország gyártóinak részvényei az utóbbi hónapok kedvező világgazdasági fordulataira – hívja fel a figyelmet a WSJ napokban megjelent cikkében. Miközben a Toyota részvényei november közepe óta 39 százalékkal emelkedtek, a Hondáéi pedig 42 százalékkal erősödtek, addig a világpiaci keresletre ugyanolyan érzékeny Hyundai-részvények 0,9 százalékot veszítettek értékükből. A jelenség hátterében az áll, hogy a japán exportőrök a koreai gyártókkal ellenétben maximálisan kiélvezik a gyenge haza deviza kedvező hatásait. „A koreai von 2012 eleje óta 26,6 százalékkal erősödött a japán jenhez képest, így Japán gyakorlatilag elszívja a levegőt a koreai gyártók elől” – állítja a Pioneer igazgatója. Nagy kérdés azonban a részvénytulajdonosok szempontjából, hogy ez a hatás miként mutatkozik meg a japán gyártók mérlegeiben. Az biztos, hogy a japán cégek export-versenyképessége javul, de az már több elemző szerint sem egyértelmű, hogy ezzel párhuzamosan növekszik a jövedelmezőségük is. A japán vállalati mérlegek a következő hónapokban jelennek meg; több elemző szerint korai azt várni, hogy ezekben már szárnyaló nyereségekről számolnak be. A legtöbb japán nagyvállalat ugyanis fedezte az árfolyammozgásokat, amelyek így kezdetben korlátozottan hatnak az eredményekre, később pedig az importárak, elsősorban az energia és az acél árának emelkedésén keresztül, visszahatnak a gyártók költségeire is. Kulcsszavak: autóipar, dél-korea, energia, gazdaság, honda, Hyundai, japán, toyota, új autó
|
|
|||||
|
||||||
Szolnok térségében idén megkezdődik az M4-es autópálya építése |
||
2013. január 31.
évtizedes adósság törlesztéseként várhatóan ebben az évben megkezdődik az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közötti szakaszának építése.
|
évtizedes adósság törlesztéseként várhatóan ebben az évben megkezdődik
az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közötti szakaszának építése,
lényegesen javítva ezzel Szolnok és térsége közúti közlekedésének
színvonalát - jelentette ki Szalay Ferenc (Fidesz) polgármester,
országgyűlési képviselő a települést érintő fejlesztési tervekről a
város vállalkozóinak Hozam Klubjában szerdán tartott előadásában. Ebben az útban rengeteg energia van, sok politikus elmondta már, hogy a "mi időnkben biztosan lesz új 4-es út", de most megvan rá a pénz, és ennek a szakasznak meg kell valósulni 2016-ig - fogalmazott a polgármester. Ez a fejlesztés egyben azt is jelenti, hogy meglesz a városi körgyűrű, és a tranzitforgalomban résztvevők kikerülhetik Szolnokot - tette hozzá. Szalay Ferenc jelezte, hogy nagy előrelépés a kínai citromsavgyár szolnoki megépítése. Ez a gyár 400 embernek ad majd munkát, és mindazoknak a mezőgazdasági termelőknek, akik alapanyagként az évi 120 ezer tonna kukoricát megtermelik - mondta. A turisztikai vonzerővel járó beruházások közül a Reptár nevű projektet emelte ki. Ennek a keretében a Szolnoki Helikopter Bázison lévő repülőmúzeum gépeit költöztetik új helyre, az Indóház útra. A kiállítóhelyet látványos technikai elemekkel, így például interaktív eszközökkel szerelik fel, és ezzel együtt az elhanyagolt terület teljes átépítése is megtörténik - jegyezte meg. Kulcsszavak: autópálya, építés, fejlesztés, m4, önkormányzat, szolnok
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13418 | Megjelenítve: 11571 - 11580 |