Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 11581 - 11590
A válság ellenére is nyereségének  növekedéséről számolt be az EuroFleet

A válság ellenére is nyereségének növekedéséről számolt be az EuroFleet

2013. január 31.
Az EuroFleet Zrt. a Hovány Cégcsoport flottakezelő vállalata pozitív pénzügyi eredményekről számolt be a 2012-es évet illetően.
Részletek
A válság ellenére is nyereségének növekedéséről számolt be az EuroFleetCsőre Tamás, az EuroFleet Zrt. stratégiai igazgatója a cég bejelentését értékelve elmondta: „Az EuroFleet egy erős, több lábon álló, folyamatosan javuló teljesítményt nyújtó vállalat, amely a gazdasági válság idején is számottevő profitra tett szert és folyamatos növekedést tudott fenntartani. Az elért eredménynövekedés tovább erősítette pénzügyi helyzetünket, így nagyon bizakodó vagyok a tekintetben, hogy 2013-ban is elérjük a forgalom és eredmény terén kitűzött növekedési céljainkat“ – közölte Csőre Tamás.

A 2008 őszén kirobbant gazdasági válság különösen súlyosan érintette az autóipart, látványos megtorpanásokat és zuhanásokat produkálva a termelés-kínálat-kereslet területén.  A legtöbb márka esetében a flottaautók értékesítéséé volt a főszerep, tavaly tízből hét gépjárművet cégautóként helyeztek üzembe hazánkban. A vállalatok egyre nagyobb számban döntenek a cégautó vásárlás helyett a tartós bérlet mellett, belátva annak előnyeit. Csőre Tamás, az EuroFleet stratégiai igazgatója szerint ennek oka, hogy a flottakezelő cégek által nyújtott tartósbérlet és flottamenedzsment szolgáltatás egyedi pénzügyi előnyeinek köszönhetően kkv-k és nagyvállalkozások számára is jobb alternatívát kínál a cégautó vásárláshoz képest.

Egyedülálló kedvezmények, elszámolható bérleti és fenntartási költségek, felszabaduló tőke, ezzel párhuzamosan javuló cégmérleg és kedvezőbb nyereségmutatók, valamint költséghatékony flottamenedzsment jellemzik az operatív lízing előnyeit. „Az EuroFleet jelentős flottavásárlóként, illetve a Hovány Csoport tagjaként komoly kedvezményt tud elérni a gépjármű márkakereskedőknél és importőröknél, melyeket az EuroFleet a hosszú távú együttműködés keretében 100%-osan átad ügyfeleinek”- mondta Csőre Tamás.

A válság ellenére is nyereségének növekedéséről számolt be az EuroFleetA fő tevékenységként végzett flottakezelési szolgáltatás mellett az EuroFleet Zrt. rövid távú – 1 évnél rövidebb – gépjármű bérletet is biztosít ügyfelei részére. Változatos járműparkukból szinte minden gépjármű kategóriára irányuló rent-a-car igényt ki tudnak elégíteni az alsókategóriás járművektől kezdődően a kisteher-gépjárműveken át a prémium kategóriáig. Saját, nagy volumenű autóparkjuknak köszönhetően azonnal, első kézből tudnak reagálni a tartós bérlet, flottakezelés esetében felmerülő csereautó igényekre, például amikor az állandó gépkocsi meghibásodik, balesetet szenved vagy akár a kötelező szerviz ideje alatt.

„Partnereink jogos elvárása a „mindig guruló autó. Az EuroFleet Zrt. 5 éve jött létre, azzal a céllal, hogy minőségi szolgáltatást nyújtson. A flottakezelő cégek által kínált autók azonosak. A különbség a kiszolgálás minőségében, a hozzáállásban rejlik. Valljuk, hogy ügyfeleink nem autót, hanem szolgáltatást vásárolnak tőlünk, ezért folyamatosan keressük a hatékonyabb ügyfél támogatási lehetőségeket. Célunk, hogy nap, mint nap könnyítsük a flottaüzemeltetéshez kapcsolódó feladatok elvégzését. Az Eurofleet Zrt. jó döntés azon Társaságok számára, akik gépjárműparkjuk méretétől függetlenül szeretik, ha VIP ügyfélként kezelik őket, és nem akarnak „csak egy ügyfél” lenni a sok között” – nyilatkozta Csőre Tamás.
Kulcsszavak: autópiac, beszerzés, eurofleet, flottakezelő, gazdaság, hovány
 
A válság ellenére is nyereségének  növekedéséről számolt be az EuroFleet Közös megegyezéssel távozott az ÁAK Zrt. vezérigazgatója A válság ellenére is nyereségének  növekedéséről számolt be az EuroFleet MGE: 6,4 százalékkal több autót helyeztek forgalomba novemberben A válság ellenére is nyereségének  növekedéséről számolt be az EuroFleet Tizenötödik hónapja emelkedett az eladott új autók száma az EU-ban A válság ellenére is nyereségének  növekedéséről számolt be az EuroFleet Az Opel befejezi az autógyártást Bochumban Business Lease Hungary: 20 százalékos növekedés 2016 első félévében Business Lease Hungary: 20 százalékos növekedés 2016 első félévében
 
Japán elszívja Korea  erejét

Japán elszívja Korea erejét

2013. január 31.
Az árfolyamokon keresztül elszipkázza Dél-Korea gazdasági erejét a japán ipar – idézi a Wall Street Journal Angelo Corbettát, a Pioneer Investments ázsiairészvény-igazgatóját.
Részletek
HondaAz autógyártóktól a nagy elektronikai vállalatokig minden koreai gyártó megérzi a koreai von 26 százalékos erősödését a japán jenhez képest.

Hiába teljesítenek jól az exportpiacokon a dél-koreai cégek, és hiába stabilabb a dél-koreai gazdaság a japánnál, a koreai cégek részvényárai nem vagy alig emelkednek, miközben a japán gyártókéi szárnyalnak. A Nikkei idén már 3 százalékkal erősödött a javuló profitkilátások miatt, ezzel szemben a koreai KOSPI index nem emelkedett, holott a két ország gyártói a mobiltelefonoktól kezdve a televíziókon át a személygépjárművekig öldöklő versenyt folytatnak az exportpiacokon, és sok esetben éppen a koreai gyártók állnak nyerésre.

Szembeötlően eltérő módon reagálnak a két ország gyártóinak részvényei az utóbbi hónapok kedvező világgazdasági fordulataira – hívja fel a figyelmet a WSJ napokban megjelent cikkében. Miközben a Toyota részvényei november közepe óta 39 százalékkal emelkedtek, a Hondáéi pedig 42 százalékkal erősödtek, addig a világpiaci keresletre ugyanolyan érzékeny Hyundai-részvények 0,9 százalékot veszítettek értékükből.

A jelenség hátterében az áll, hogy a japán exportőrök a koreai gyártókkal ellenétben maximálisan kiélvezik a gyenge haza deviza kedvező hatásait. „A koreai von 2012 eleje óta 26,6 százalékkal erősödött a japán jenhez képest, így Japán gyakorlatilag elszívja a levegőt a koreai gyártók elől” – állítja a Pioneer igazgatója. Nagy kérdés azonban a részvénytulajdonosok szempontjából, hogy ez a hatás miként mutatkozik meg a japán gyártók mérlegeiben.

HyundaiAz biztos, hogy a japán cégek export-versenyképessége javul, de az már több elemző szerint sem egyértelmű, hogy ezzel párhuzamosan növekszik a jövedelmezőségük is. A japán vállalati mérlegek a következő hónapokban jelennek meg; több elemző szerint korai azt várni, hogy ezekben már szárnyaló nyereségekről számolnak be. A legtöbb japán nagyvállalat ugyanis fedezte az árfolyammozgásokat, amelyek így kezdetben korlátozottan hatnak az eredményekre, később pedig az importárak, elsősorban az energia és az acél árának emelkedésén keresztül, visszahatnak a gyártók költségeire is.
Kulcsszavak: autóipar, dél-korea, energia, gazdaság, honda, Hyundai, japán, toyota, új autó
 
Az elektromos autózás úttörőinek teljes története – több mint negyven esztendeje „áram alatt” a Volkswagen Az elektromos autózás úttörőinek teljes története – több mint negyven esztendeje „áram alatt” a Volkswagen Japán elszívja Korea  erejét A legjobb és legmegbízhatóbb autómárka a BMW Japán elszívja Korea  erejét Elkészült a százezredik autó a Mercedes-Benz kecskeméti gyárában A Fiat dízelmotorjait vizsgálja a német felügyelet A Fiat dízelmotorjait vizsgálja a német felügyelet Japán elszívja Korea  erejét Holnaptól már fizetünk az M0-áson – Mutatjuk hol
 
Szolnok térségében idén megkezdődik az M4-es autópálya építése

Szolnok térségében idén megkezdődik az M4-es autópálya építése

2013. január 31.
évtizedes adósság törlesztéseként várhatóan ebben az évben megkezdődik az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közötti szakaszának építése.
Részletek
Szolnok térségében idén megkezdődik az M4-es autópálya építéseévtizedes adósság törlesztéseként várhatóan ebben az évben megkezdődik az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közötti szakaszának építése, lényegesen javítva ezzel Szolnok és térsége közúti közlekedésének színvonalát - jelentette ki Szalay Ferenc (Fidesz) polgármester, országgyűlési képviselő a települést érintő fejlesztési tervekről a város vállalkozóinak Hozam Klubjában szerdán tartott előadásában.

Ebben az útban rengeteg energia van, sok politikus elmondta már, hogy a "mi időnkben biztosan lesz új 4-es út", de most megvan rá a pénz, és ennek a szakasznak meg kell valósulni 2016-ig - fogalmazott a polgármester. Ez a fejlesztés egyben azt is jelenti, hogy meglesz a városi körgyűrű, és a tranzitforgalomban résztvevők kikerülhetik Szolnokot - tette hozzá.

Szalay Ferenc jelezte, hogy nagy előrelépés a kínai citromsavgyár szolnoki megépítése. Ez a gyár 400 embernek ad majd munkát, és mindazoknak a mezőgazdasági termelőknek, akik alapanyagként az évi 120 ezer tonna kukoricát megtermelik - mondta.

A turisztikai vonzerővel járó beruházások közül a Reptár nevű projektet emelte ki. Ennek a keretében a Szolnoki Helikopter Bázison lévő repülőmúzeum gépeit költöztetik új helyre, az Indóház útra. A kiállítóhelyet látványos technikai elemekkel, így például interaktív eszközökkel szerelik fel, és ezzel együtt az elhanyagolt terület teljes átépítése is megtörténik - jegyezte meg.
Kulcsszavak: autópálya, építés, fejlesztés, m4, önkormányzat, szolnok
 
Hamarosan egy érintéssel nyithatjuk ki az autót Hamarosan egy érintéssel nyithatjuk ki az autót A Mercedes-Benz és a smart a jövőt prezentálja A Mercedes-Benz és a smart a jövőt prezentálja Elkezdik tervezni az M0-s gyűrű budai hegyi szakaszát Elkezdik tervezni az M0-s gyűrű budai hegyi szakaszát Szolnok térségében idén megkezdődik az M4-es autópálya építése A Nissan mérföldkőhöz érkezett az önjáró autók kifejlesztésében Szolnok térségében idén megkezdődik az M4-es autópálya építése Munkálatok miatt több autópályán is torlódásra kell számítani
 
Biatorbágyi csapat nyerte a Scania Top Team verseny országos döntőjét

Biatorbágyi csapat nyerte a Scania Top Team verseny országos döntőjét

2013. január 31.
A biatorbágyi Scania márkaszerviz „Tud Tam Team” nevű csapata nyerte meg a Top Team versenysorozat magyarországi döntőjét, így ők fogják hazánkat képviselni a Németországban megrendezésre kerülő regionális elődöntőn.
Részletek
Biatorbágyi csapat nyerte a Scania Top Team verseny országos döntőjétA Scania Top Team rendezvénysorozat valójában versenyszerű körülmények között lezajló képzési program, amely hűen a vállalat folyamatos fejlesztést szem előtt tartó filozófiájához, egy 23 évvel ezelőtt Svédországban megrendezett helyi rendezvényből nőtte ki magát a jelenlegi, egész világra kiterjedő képzési programmá. A 2012-2013. évi rendezvény már sorban a nyolcadik verseny és egyben minden eddiginél nagyobb volumenű. Körülbelül 60 országból 8.000 fő vesz részt a szervizhez kapcsolódó elméleti és gyakorlati feladatok megoldásában.

A Top Team célja, hogy a Scania szervizekben dolgozó szerelők, munkafelvevők, szerviz-technikusok, alkatrész-értékesítők tudását, szakmai ismeretét és ügyfélközpontúságát fejlessze. Mindemellett a csapatmunkát is látványosan előmozdítja. A Scania szervizek végső célja, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsanak, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek tehergépjárművei számára a maximális üzemidő kihasználását. Ennek eléréséhez magasan képzett szakembergárda szükséges, akik oktatásában a Top Team egy sarkalatos pont.

Magyar versenysorozat

A magyarországi Scania szervizhálózat immár hetedik alkalommal csatlakozott a megmérettetéshez. A kilenc induló csapat közül 2012 folyamán kétfordulós elméleti tesztek alapján került kiválasztásra az országos döntőbe továbbjutó hat csapat.

Biatorbágyi csapat nyerte a Scania Top Team verseny országos döntőjétA január 19-én megrendezett döntőn már gyakorlati feladatokat kellett megoldaniuk a résztvevőknek, azaz a valós életben is előforduló problémákkal találkoztak, hibákat kellett feltárniuk és megjavítaniuk előre meghatározott időintervallumon belül. A szoros és izgalmas küzdelem után a biatorbágyi szerviz „Tud Tam Team” nevű csapata bizonyult a legjobbnak: a Scania termékek kiemelkedő műszaki, elektronikai és technológia ismerete jól társult a hatékony csapatmunkával.

„A Top Team versenysorozathoz való csatlakozásunk legfőbb célja, hogy a szervizekben dolgozó kollégáinkat arra ösztönözzük, hogy növeljék tudásukat a Scania termékek, valamint a rendelkezésükre álló, különböző munkaeszközök és azok használata terén. Ugyanakkor fontosnak tartjuk, hogy egy-egy ilyen rendezvény során előtérbe kerülnek azok a személyek, akik nap mint nap fáradhatatlanul dolgoznak ügyfeleink lehető legmagasabb szinten történő kiszolgálása  érdekében. A Top Team lehetőséget ad számukra, hogy erőfeszítéseikért cserébe a megfelelő elismerésben részesüljenek.” – foglalta össze a versenysorozat szellemiségét Joó Zoltán, a Scania Hungária Kft. szervizhálózat-fejlesztési vezetője.

A „Tud Tam Team” csapatra még további megmérettetések várnak, hiszen ősszel a nemzetközi regionális elődöntők valamelyikén több európai ország csapata mellett kell bizonyítania tudását. A regionális elődöntők első két helyezettje jut tovább a novemberi svédországi világdöntőbe.
Kulcsszavak: scania, teherautó, trucks, verseny
 
Biatorbágyi csapat nyerte a Scania Top Team verseny országos döntőjét Optifuel Challenge – A jó gyakorlat fertőz Biatorbágyi csapat nyerte a Scania Top Team verseny országos döntőjét Határtalan száguldás a Discovery Channel műsorán Biatorbágyi csapat nyerte a Scania Top Team verseny országos döntőjét Elektromos kukásautó Debrecenből Biatorbágyi csapat nyerte a Scania Top Team verseny országos döntőjét 60 éves a Continental téli gumiabroncs A Scania háztartási hulladékkal üzemelő új gázmotort fejlesztett A Scania háztartási hulladékkal üzemelő új gázmotort fejlesztett
 
Járműipari anyagfejlesztésben működnek együtt felsőoktatási intézmények

Járműipari anyagfejlesztésben működnek együtt felsőoktatási intézmények

2013. január 30.
Járműipari anyagfejlesztésre csaknem ötszáz millió forintot nyert az új Széchenyi Terv pályázatán három egyetem, egy főiskola, valamint egy alkalmazott kutatási intézet alkotta konzorcium - jelentették be kedden sajtótájékoztatón a Miskolci Egyetemen (ME).
Részletek
Járműipari anyagfejlesztésben működnek együtt felsőoktatási intézményekTisza Miklós, az ME mechanikai, technológiai tanszékének vezetője, a projekt szakmai vezetője elmondta, hogy a miskolci felsőoktatási intézmény összesen 2,5 milliárd forint értékben négy nagy pályázatot nyert el. Az egyik a kritikus nyersanyagokkal, a másik a vízgazdálkodással és vízhasznosítással, a harmadik a járműipar elektronikai anyagaival foglalkozik, míg a negyedik témaköre a járműipari anyagfejlesztés.

Ez utóbbiról elmondta, hogy az ME, a győri Széchenyi István Egyetem, a Kecskeméti Főiskola, valamint a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft. Logisztikai és Gyártástechnikai Intézete közösen pályázott és nyert a Járműipari anyagfejlesztések: célzott alapkutatás az alakíthatóság, hőkezelés és hegeszthetőség témaköreiben elnevezésű pályázattal.

A 2014-ben befejeződő projekt összhangban van mind az uniós, mind pedig a hazai gazdaságfejlesztési stratégiával - hangsúlyozta. A hazai járműipar elsősorban a dunántúli térségekre koncentrálódik, illetve a Mercedes révén a Dél-Alföldre. Az észak-magyarországi régió, köztük az ME pedig bekapcsolódott az autóipari fejlesztésekbe, kutatásokba, és több itteni társaság az alkatrészek, részegységek gyártásába is - mondta a tanszékvezető.

A győri és a kecskeméti felsőoktatási intézmény az autóipari alkalmazások szempontjából rendkívül fontos szerepet tölt be - tette hozzá. Az autóipar húzóágazat, a gazdaság hajtóereje, az ágazatban az anyagoknak, az azok megmunkálásával foglalkozó technológiáknak rendkívüli jelentőségük van, éppen ezért a folyamatos fejlesztés, kutatás elkerülhetetlen.

Járműipari anyagfejlesztésben működnek együtt felsőoktatási intézményekA projekt egyik legfontosabb célja olyan kutatások folytatása, amelyek elsősorban a járművekhez felhasznált anyagok tömegének csökkentését eredményezik úgy, hogy a fejlesztéssel együtt a kényelmi és biztonsági funkciók se sérüljenek, sőt, lehetőség szerint javuljanak - mondta Tisza Miklós. A tanszékvezető szerint a projekt révén a nemzetközi kutatási hálózatba kapcsolódás feltételei is megteremtődhetnek.
Kulcsszavak: autó, autógyár, autóipar, járműipar, kutatás, oktatás
 
Járműipari anyagfejlesztésben működnek együtt felsőoktatási intézmények Skoda Rapid Spaceback – a Skoda legújabb kompakt modellje Még az idén útjára indul a hazai fejlesztésű vezető nélküli autó Kínában Még az idén útjára indul a hazai fejlesztésű vezető nélküli autó Kínában Járműipari anyagfejlesztésben működnek együtt felsőoktatási intézmények Amerikában is hódit az EcoBoost Megkezdődött a Jaguár új gyárának építése Nyitrán Megkezdődött a Jaguár új gyárának építése Nyitrán Járműipari anyagfejlesztésben működnek együtt felsőoktatási intézmények Sikeres és stílusos kisautó
 
Az új Toledo-val indítja az évet a SEAT

Az új Toledo-val indítja az évet a SEAT

2013. január 30.
2013 igazi SEAT év is lesz, hiszen megérkeznek a hazai vásárlókhoz a tavalyi év végén a nemzetközi sajtó előtt már bemutatkozott SEAT-os újdonságok.
Részletek
Seat Toledo2013 igazi SEAT év is lesz, hiszen megérkeznek a hazai vásárlókhoz a tavalyi év végén a nemzetközi sajtó előtt már bemutatkozott SEAT-os újdonságok.

Ezek sorát az új Toledo nyitja, mely február végétől már elérhető lesz a hazai SEAT hálózat márkakereskedésekben. Az új Toledo-t a bemutatkozáskor kedvezően fogadták, a megjelent publikációkban kiemelték a formás ötajtós SEAT kiemelkedően jó belső térérzetét és a kategóriájában legnagyobbnak számító csomagtartóját.

Külső formája már a SEAT új világát tükrözi, melynek középpontjában a vonzó design-t kiegészítő színvonalas technológia áll. A Toledo-t ráadásul már március végén követi a vagány formát kapott új SEAT Leon, mellyel ismét igen vonzó modellváltozatokkal bővül a SEAT kínálata.

Seat Toledo

Seat Toledo
Kulcsszavak: autógyár, autóipar, autópiac, galéria, premier, seat, toledo, új autó
 
Az új Toledo-val indítja az évet a SEAT A vadonatúj Mazda3 Frankfurtban: lenyűgöző, sportos és kifinomult A Ford utat mutat a jövőbe A Ford utat mutat a jövőbe Az új Toledo-val indítja az évet a SEAT Az Audi Hungaria a növekedés útján - Rekord a motorgyártásban Az új Toledo-val indítja az évet a SEAT Rekorderedményt könyvelhetett el a Volkswagen Haszonjárművek Az új Toledo-val indítja az évet a SEAT A Ford Focus még mindig az élen
 
A Nissan LEAF a világ legnépszerűbb elektromos autója

A Nissan LEAF a világ legnépszerűbb elektromos autója

2013. január 30.
A többszörös díjnyertes Nissan LEAF, amelyből mostanáig több mint 50.000 darab talált gazdára világszerte, az elektromos hajtású autók forradalmának előharcosa.
Részletek
Nissan LEAFAmellett, hogy észak-Amerikában és Japánban a legnagyobb darabszámban értékesített elektromos autó, a LEAF Európában is egyik sikert a másik után aratja: azt követően, hogy két évvel ezelőtt - az elektromos autók közül első ízben - elnyerte az áhított „év Autója" díjat, ma is folyamatosan nyeri a kitüntetéseket. A legutóbbi a belga VAB magazintól származik, amely minden év végén megválasztja a legjobb családi autót. A két külön bíráló csoport által adott pontok összesítése alapján - az egyik csoportban profi autós szakírók és média-személyiségek, a másikban családos autóhasználók kaptak helyet - az elektromos és hibridhajtású autók kategóriájában a Nissan LEAF bizonyult a legjobb családi autónak.

Stéphane Chauville, a Nissan BELUX ügyvezető igazgatója szerint ez a győzelem is kiemelte a Nissan elkötelezettségét a zéró-emissziós világ megteremtése iránt: "A LEAF igazi forradalmat képvisel az autók világában, s a Nissan már ma a holnap autóját értékesíti a piacon" - mondta.   

Ugyancsak Belgiumban, Nivelles-Sud-ben került sor az első gyorstöltő üzembeállítására. Ez az első annak a huszonöt darab, stratégiai megfontolások alapján telepítendő gyorstöltőnek a sorában, amely a Nissan adománya. A projektben partnerként szereplő „The New Motion" társaság által üzemeltetetendő hálózat elkészülte után lehetővé teszi, hogy az elektromos autók használói gond nélkül átszelhessék az egész országot.

A gyorstöltők a részben lemerült akkumulátorokat egyenárammal akár 15 perc alatt 80%-os töltöttségi szintre hozzák, míg egy teljesen lemerült akkumulátor 80%-ig történő feltöltéséhez mindössze 30 perc szükséges. A belga Nissan LEAF tulajdonosok számára talán még ennél is jobb hír, hogy az új autójuk megvásárlását követő egy évben a vele kapott utalvány-kártyával teljesen költségmentesen használhatják a gyorstöltőket.

Nissan LEAFA napenergiából vételezett ingyen energia állt a 2012-es év végén Hollandiában megrendezett, ‘LEAF the earth´ elnevezésű esemény középpontjában. Nem kevesebb, mint 82 holland LEAF-es gyűlt össze, Noordwijki Űr Expo területén, hogy kicseréljék tapasztalataikat és részt vegyenek egy vidám vetélkedőn, melyet a helyi tv-sztár, Bavo Galama vezetett.  Meghallgathatták a korábbi űrhajós, Wubbo Ockels professzor előadását is, aki arról a jövőbeli megoldásról beszélt, amikor az elektromos autókat kizárólag megújuló napenergiával hajtják.

"A napenergia hatalmas mennyiségben áll rendelkezésre, és bármire használható, ideértve még a furcsa és érdekes dolgokat is. A fenntarthatóság és az érdekesség egymással összefonódik" - mondta Ockels professzor.   

Hollandia lesz a haszonélvezője a Nissan ígérete szerint itt néhány hónap múlva megvalósítandó 38 gyorstöltőből álló hálózatnak is. A szintén a The New Motion által üzemeltetett hálózatban a Nissan LEAF tulajdonosok május végéig ingyen tölthetik fel akkumulátorukat. A LEAF használók számára készült speciális weboldal - https://www.leafhebbers.nl/ - folyamatosan frissítve elérhetővé teszi a Hollandiában elérhető gyorstöltők adatait és a LEAF-re vonatkozó számos egyéb információt jelenít meg.  

Olaszországban, Milánóban a Nissan a Hertz autókölcsönzővel együtt reklámozza a városi zéró-emissziós mobilitás előnyeit. A város központjában, a főpályaudvar közelségében található Hertz irodában négy Nissan LEAF kölcsönözhető, ami lehetővé teszi a helyiek és a látogatók számára, hogy tipikusan mindennapi körülmények között kipróbálhassák az autót, ha a vásárlást fontolgatják.  

Ezáltal nemcsak a LEAF dinamikus vezethetőségét, kényelmét, kifinomult működését élvezhetik, hanem azt is, hogy egy teljesen elektromos hajtású autót használnak, amellyel a város olyan területeire is behajthatnak, amelyek a hagyományos autók elől el vannak zárva, továbbá ingyen parkolhatnak a városban.  

Nissan LEAFHa van IKEA FAMILY kártyájuk, 20%-os engedmény kapnak a bérleti díjból, és bármelyik Milánó környéki IKEA áruháznál ingyenesen feltölthetik az autó akkumulátorát. Az Egyesült Királyságban, a Birminghamtól délre fekvő Milton Keynesben megalakult az innovatív elektromos autók klubja. Az E-Car Club három Nissan LEAF-et vásárolt, melyek a - magánszemélyekből és cégekből álló - klub tagjainak rendelkezésére állnak, hogy szükség esetén kölcsön vegyék ezeket.    

Az autók helyben parkolnak, ás állandóan csatlakoztatva vannak a töltőhálózathoz, így mindig készen állnak a használatra. A klubtagok online módon foglalhatják le az autókat 6,60 euró óradíjért. Ezt követően egy okoskártya és egy egyedi pin-kód birtokában elvihetik az autót, és ugyanoda kell visszavinniük dolguk végeztével.   

A Milton Keynes-i próba-rendszer sikere alapján hamarosan Oxfordban is megkezdi a működését az E-Car Club, amely később az Egyesült Királyság egész területén tervezi a megjelenését. Az Egyesült Királyságban kezdődik meg egyébként a LEAF történetének következő fejezete is. Az ország északi részén, Sunderlandben, a cég igen termelékeny autógyárához közel, egy új létesítményben hamarosan elkezdik a korszerű lítium-ion akkumulátorok gyártását. Ez egyben előkészületet jelent a LEAF gyártására, amelynek beindítására az év későbbi időszakában kerül sor.

Azzal, hogy hamarosan megkezdődik a LEAF észak-amerikai gyártása, és Japánban folytatódik az eddigi gyártási tevékenység, immár három gyár fogja kielégíteni a világ legnépszerűbb elektromos autója iránti igényeket. A zéró-emissziós mobilitás már nem álom.
Kulcsszavak: elektromos, környezetbarát, környezetvédelem, leaf, nissan, villanyautó, zöld
 
A Nissan LEAF a világ legnépszerűbb elektromos autója Nismo: a szabadidejükben újítottak a mérnökök A Nissan LEAF a világ legnépszerűbb elektromos autója Nem sikerült túl jól a Tesla tartós tesztje 64 ezer darab FF 91-re adtak már le rendelést 64 ezer darab FF 91-re adtak már le rendelést Tovább bővül a BMW i partnerek száma Magyarországon Tovább bővül a BMW i partnerek száma Magyarországon A Nissan LEAF a világ legnépszerűbb elektromos autója A Nissan LEAF rekordot állított fel az elektromos autók legnagyobb felvonulásával
 
A Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. új ügyvezetője  Andrey Akifiev

A Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. új ügyvezetője Andrey Akifiev

2013. január 30.
Andrey Akifiev 1993-ban csatlakozott a Nissan márkához, amikor a Marubeni Auto Company-nál, a Nissan akkori oroszországi importőrénél kezdett dolgozni.
Részletek
A Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. új ügyvezetője Andrey AkifievA Marubeni-nél eltöltött 10 év után átvette a Nissan Europe moszkvai képviseleti irodájának értékesítési vezetői pozícióját. 2004-től hét éven keresztül volt az akkor megalapított Nissan Motor Russia értékesítési igazgatója. Ezt követően, 2011 áprilisától a Nissan európai független piacaiért felelős ügyvezető igazgató volt, amely pozíciót Franciaországból látta el.

Andrey Akifiev orosz állampolgár, 46 éves és 2 kislány édesapja. 2013 márciusától Budapesten folytatja munkáját.

A Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. 2005 júliusában került megalapításra, hogy régiós központként szolgáljon 4 ország - Magyarország, Lengyelország, Csehország és Szlovákia - értékesítési képviseletére budapesti központi irodával.

Philippe Saillard - Andrey Akifiev elődje - a Nissan Keleti Régiójának ügyvezető igazgatójaként folytatja munkáját. Ez a régió Oroszország és Ukrajna képviseletét látja el, ahol a márka 5,6%-os piaci részesedést ért el a 2012-es naptári évben. Oroszország önmagában a Nissan legnagyobb európai piaca.

Philippe Saillard vezetése alatt a Nissan Sales Central & Eastern Europe folytatta növekedését. A 2010-es naptári évben a vállalat még 18 700 gépkocsit értékesített, majd 2 évvel később, 2012-ben az eredmény már 22 200 autó volt. Ez idő alatt a márka regionális piaci részesedése 2,75%-ról 3,49%-ra nőtt. Eközben az értékesítési volumen bővülésének köszönhetően 18 új Nissan márkakereskedés nyílt a régió piacain.

A Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. új ügyvezetője Andrey Akifiev
Kulcsszavak: autópiac, gazdaság, nissan, ügyvezető
 
Közös gyártásról írt alá szándéknyilatkozatot a Dunakeszi Járműjavító Kft. és a Stadler Közös gyártásról írt alá szándéknyilatkozatot a Dunakeszi Járműjavító Kft. és a Stadler A Micra az elérhető legtöbb csillagot kapta az Euro NCAP-tól A Micra az elérhető legtöbb csillagot kapta az Euro NCAP-tól A Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. új ügyvezetője  Andrey Akifiev A TÜV szerint újra az MAN a legmegbízhatóbb márka! A Nissan bemutatta egyik technológiáját, amely képes arra, hogy automatikusan ütközéselkerülő manővert végezzen A Nissan bemutatta egyik technológiáját, amely képes arra, hogy automatikusan ütközéselkerülő manővert végezzen Leállt a Renault-gyár Moszkvában Leállt a Renault-gyár Moszkvában
 
Eltűntek a piacról a néhány éves használt autók

Eltűntek a piacról a néhány éves használt autók

2013. január 30.
Az új autók eladásának 2009 óta tartó mélyrepülése miatt alig 9 ezer háromévesnél fiatalabb személyautó közül válogathatnak az érdeklődők a tavalyelőtti csaknem 20 ezer helyett - közölte a Használtautó.hu internetes szakportál szerdán.
Részletek
Eltűntek a piacról a néhány éves használt autókAz elemzés szerint 2008-ig évi 160-180 ezer új autót helyeztek forgalomba Magyarországon, ez 2009-ben 60 ezerre zuhant. A mélypontot a 2010-es év jelentette, amikor 43 ezer új autót adtak el, de a forgalom azóta sem emelkedett vissza a válság előtti harmadára sem.

A gazdasági körülmények miatt mind a magánszemélyek, mind a flottákat üzemeltető cégek igyekeznek kitolni az autók cseréjét, amelyek így 4-5 éves koruk előtt egyre ritkábban jelennek meg a kínálatban - idézi a közlemény Szemes árpádot, a Használtautó.hu ügyvezetőjét.

Az újszerű autók kínálatának visszaesése súlyosan érinti az autókereskedéseket is, amelyek beszámítási akcióikban kénytelenek folyamatosan nyitni az idősebb autók felé. A használtautó-kereskedők közül is sokan azért kerültek nehéz helyzetbe vagy szűntek meg az elmúlt időszakban, mert éppen a legkedvezőbb árrést biztosító kategória tűnt el szinte teljesen a palettáról - közölte a Használtautó.hu.

A hiányzó belföldi kínálatot részben pótolhatja a használtautó-import, de a vásárlók itt is egyre nehezebben találnak megfelelő kocsit. Az autóipar teljesítményét fenntartani hivatott sikeres roncsautó-programok ugyanis szinte mindenütt lezárultak 2009-ben, ami Nyugat-Európában is az új autók eladásának zuhanását okozta az elmúlt években.

A kínálat szűkülése jelentős áremelkedést okozott: miközben az idősebb személykocsiknál az elmúlt két évben mérsékelt árnövekedés vagy inkább stagnálás volt a jellemző, a három év alatti, eladásra kínált autók átlagára a Használtautó.hu portálon csaknem 30 százalékkal emelkedett. Ezalatt az új autók ára alig változott.

Eltűntek a piacról a néhány éves használt autókA drágulás miatt a márkák jelentős részénél csökken az új és használt autók ára közötti különbség, ami a vevők egy részét az újautó-piacra terelheti. Ezt az is megkönnyíti, hogy a szalonok már nemcsak szolgáltatásban és extrákban licitálnak egymásra, hanem árban is jelentősen engednek, egyes autók esetében a listaárhoz képest akár 25 százalékos kedvezményt is kínálnak - közölte a szakportál.
Kulcsszavak: autópiac, gazdaság, gépjármű, használt autó
 
Eltűntek a piacról a néhány éves használt autók Lexus márkaszerviz nyílt Debrecenben Elindult a gyöngyöshalászi zöldmezős Apollo gyár építése Elindult a gyöngyöshalászi zöldmezős Apollo gyár építése Eltűntek a piacról a néhány éves használt autók A Hankook Tire Magyarország elindította 2013-as ösztöndíjprogramjait Eltűntek a piacról a néhány éves használt autók Budapesten teszteli az Alstom az új vonatokat Eltűntek a piacról a néhány éves használt autók Veszteséggel zárta az első félévet a Volvo Car Group
 
Brutális benzináremelés szerdától

Brutális benzináremelés szerdától

2013. január 30.
7 forinttal nő a benzin ára szerdától, a gázolajé pedig 2 forinttal emelkedik a hazai töltőállomásokon - értesült piaci forrásból a holtankoljak.hu. í
Részletek
Mol7 forinttal nő a benzin ára szerdától, a gázolajé pedig 2 forinttal emelkedik a hazai töltőállomásokon - értesült piaci forrásból a holtankoljak.hu. így a benzin országos átlagos ára 424 forintra növekszik, a gázolajé pedig 430 forint lesz.

A legdrágább töltőállomásokon a benzin ára megközelíti majd a 460 forintos szintet, a legdrágább gázolajár 456 forint lesz. A töltőállomások árai között továbbra is 30 forint feletti árkülönbséget tapasztalhatunk.

A múlt héten a literre és forintra átszámolt tőzsdei jegyzésárak nagy mértékben emelkedtek: a benzinár 3,4 százalékkal ment feljebb, míg a gázolaj 1 százalékos áremelkedést ért el - ez okozhatja az áremelést.

A benzin ára 2012 április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj 2012. január közepén volt a legdrágább, akkor egy liter ára átlagosan 449 forint volt.
Kulcsszavak: áremelés, gazdaság, üzemanyag
 
Már több mint 20 ezer BMW i modellt adtak el idén világszerte Már több mint 20 ezer BMW i modellt adtak el idén világszerte Januárban emelkedett a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban Januárban emelkedett a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban Brutális benzináremelés szerdától Emelkedett a gázolaj ára, a benziné nem változott Drasztikus átalakulások a taxipiacon Drasztikus átalakulások a taxipiacon Brutális benzináremelés szerdától A Fiat a legnagyobb szerbiai exportőr
 

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 11581 - 11590