Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12105 Megjelenítve: 11591 - 11600
Két hónapra lezárják az M0-s autóút halászteleki csomópontját

Két hónapra lezárják az M0-s autóút halászteleki csomópontját

2012. április 13.
Két hónapra lezárják az M0-ás autóút halászteleki csomó- pontját péntek ...
Részletek
Két hónapra lezárják az M0-s autóút halászteleki csomópontjátKét hónapra lezárják az M0-ás autóút halászteleki csomópontját péntek este, mert az érintett szakaszt négysávosra bővítik; a környéken torlódásokra kell számítani.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. korábban arról tájékoztatta az MTI-t: április 13-tól június 10-ig az M0-s útgyűrű halászteleki csomópontjánál nem lehet felhajtani az M5-ös autópálya felé és lehajtani Halásztelek felé, illetve a II. Rákóczi Ferenc úton az érintett szakaszon erre az időre megszűnik a kerékpáros- és a gyalogosforgalom is. A társaság azt javasolta az autósoknak, hogy az új Csepel-szigeti gerincúton haladva utazzanak Halásztelek felé.

A lezárás ideje alatt a BKV és a Volánbusz autóbuszai terelőúton közlekednek - az M0-s csepeli (Szigetszentmiklós/Csepel) csomópontjánál hajtanak le az autóútról -, a járatokat emiatt sűrűbben indítják.
A lezárás ideje alatt a jelenlegi hídszerkezetet a korábbi közlemény szerint elbontják, illetve közműépítés, az új híd pilléreinek építése, útépítés és az ideiglenes halászteleki lehajtóág kiépítése is megtörténik június 10-ig. A halászteleki lehajtóág teljes átépítése a tervek szerint 2012. november 30-ára készül el.

További cikkek

Négy sávosra bővítik az M0-ás autóút halásztelki csomópontját
A 2012-es FX modellválaszték
Megérkezett az új Kia Optima
Kulcsszavak:
 
A Suzuki közzétette a 2012-es pénzügyi eredményeit A Suzuki közzétette a 2012-es pénzügyi eredményeit Az úttörő Volkswagen koncepció, a BUDD-e első elismerései Az úttörő Volkswagen koncepció, a BUDD-e első elismerései 20. születésnapját ünnepli az Audi A3 20. születésnapját ünnepli az Audi A3 2,41 millió Volkswagen Személyautót szállítottak ki május végéig 2,41 millió Volkswagen Személyautót szállítottak ki május végéig A Ford a Genfi Autószalonon mutatta be európai vásárlóinak a Mustang BULLITT A Ford a Genfi Autószalonon mutatta be európai vásárlóinak a Mustang BULLITT
 
Új funkcionalitás és intelligens technológia a fokozott élményért

Új funkcionalitás és intelligens technológia a fokozott élményért

2012. április 13.
Az új generációs Santa Fe egy sor olyan intelligens funkciót vonultat fel...
Részletek
Hyundai Santa FeAz új generációs Santa Fe egy sor olyan intelligens funkciót vonultat fel, amelyek kényelmesebbé és praktikusabbá teszik az autót a vezető és utasai számára, és ezáltal valóban stresszmentes utazási élményt biztosítanak.

A vezetés fokozott élvezetét szolgálják a harmadik generációs Santa Fe fedélzetén megtalálható olyan vezetőtámogató rendszerek, mint a radarvezérelt távolságtartó tempomat, vagy a környezeti viszonyok függvényében automatikusan aktiválódó szürkületérzékelős világítás, és esőérzékelős ablaktörlő, amelyek lehetővé teszik, hogy a vezető minden figyelmét a vezetésre összpontosítsa.

Az új generációs Santa Fe-t az intelligens parkolássegítő rendszerrel is felszerelik, amellyel a vezető a legszűkebb parkolóhelyeket is kihasználhatja. A fokozott kényelmet szolgálják a motoros mozgatású első ülések, illetve a vezetőülés memóriafunkciója, amely több személyes beállítást is képes eltárolni. A második sor hosszirányban eltolható ülései egy mozdulattal előre dönthetők, így az utasok könnyedén és gyorsan beszállhatnak az opciós harmadik üléssorra.

Az első és második üléssorban a második generációs modellnél tágasabb (+38, illetve +45 mm) lábtér várja az utasokat. Az egy darabból álló, széles és hosszú panoráma napfénytetőnek köszönhetően pedig természetes fény járja át az egész utasteret. A csomagtartó 37 mm-rel mélyebb, mint az elődmodellnél, ami kategóriaelső 534 literes kapacitást eredményez (ötszemélyes konfigurációban).

A manőverezést a csomagtartó fedelén elhelyezett, hátramenet kapcsolásakor automatikusan aktiválódó tolatókamera segíti, amelynek széles látószögű képe a műszerfali, 7 colos kijelzőn jelenik meg. A kamera elég mélyen található ahhoz, hogy a vezető az alacsony akadályokat, illetve kistermetű gyalogosokat (pl.: gyermekeket) is észlelje.

Hyundai Santa FeAz opcióként megrendelhető, 220 voltos aljzat révén az utasok közvetlenül az autóról működtethetnek olyan elektromos eszközöket, mint a hordozható számítógép, nyomtató vagy porszívó. A csomagtartóban kialakított dugalj legfeljebb 200 watt névleges teljesítményű fogyasztókat képes külön átalakító nélkül táplálni.

Az új Santa Fe további intelligens megoldásokkal is szolgál. Ilyen a külső visszapillantó tükrökben elhelyezett környezetmegvilágító lámpa, amely az autó körüli talaj megvilágítására szolgál, vagy a fokozott biztonságot és kényelmet nyújtó sötétített üveg.

Három erőforrás: robusztus teljesítmény, jobb hatásfok

Az új generációs Santa Fe hajtáslánc-választékát úgy alakították ki, hogy tökéletesen kielégítse az európai vásárlók elvárásait. A bevezetéskor rendelkezése álló három motor 80 százalékban lefedi a térség teljes méretű (D-szegmensbeli) szabadidőjármű-piacán jelentkező keresletet.  A széles teljesítmény- és nyomaték-tartományt felölelő három motor a legkülönfélébb terepviszonyok között biztosít bőséges teljesítményt a vásárlóknak, mégpedig kategóriaelső üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás mellett. A hajtáslánc-választék egy benzines és két dízelmotorból áll. Mindhárom erőforrás kimagasló teljesítményt (150-200 LE) biztosít, a korábbinál is kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás és kategóriaelső károsanyag-kibocsátás mellett.

A kínálat élén továbbra is a Hyundai 2,2 literes ’R’ dízelmotorja áll, változó geometriájú turbófeltöltővel (VGT) felszerelve. A motor maximális teljesítménye 200 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka 431 Nm. A Hyundai mérnökei 145 g/km-re mérsékelték a motor CO2-kibocsátását, így ez kategóriájának legtisztább üzemű tagja.

Ez a nagy teljesítményű erőforrás különleges menetteljesítményekkel ruházza fel az új Santa Fe-t: a modell álló helyzetből 9,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára (kézi sebességváltó, 2WD hajtáslánc). A Santa Fe dízelmotor-kínálatát egy kisebb, 2,0 literes, változó geometriájú turbófeltöltővel felszerelt (VGT) ’R’ erőforrás egészíti ki. A 150 LE teljesítményű, 382 Nm forgatónyomatékú motor kifinomult működésű, CO2-kibocsátása a Santa Fe fedélzetén csupán 155 g/km.

Hyundai Santa FeA két dízelmotor változó geometriájú turbófeltöltője révén az új generációs Santa Fe már alacsony (2000/perc) fordulatszámon vezetője rendelkezésére bocsátja a forgatónyomaték maximumát, így az autó éppúgy alkalmas a kemény terepek leküzdésére, mint a dinamikus országúti közlekedésre.
A benzinmotorban gondolkodó európai vásárlók számára a 2,4 literes ’Theta II’ GDI erőforrás jelent alternatívát. A 193 LE csúcsteljesítményű, mindössze 197 g/km CO2-kibocsátású motor kategóriájának legtisztább üzemű modelljévé teszi az új generációs Santa Fe-t.

Hatfokozatú sebességváltók az optimális menetteljesítményekért és üzemanyag-fogyasztásért


Az új generációs Santa Fe hatfokozatú kézi kapcsolású vagy hatfokozatú automata sebességváltóval rendelhető. Mindkét váltóművet a háromtagú motorkínálat teljesítmény-leadási karakterisztikájához hangolták. A ‘Theta II’ 2,4 literes GDI benzinmotor és a 2,2 literes ‘R’ VGT dízelmotor kézi és automata sebességváltóval egyaránt társítható. A 2,0 literes ‘R’ dízelmotorhoz alapkivitelben a hatfokozatú kéziváltó csatlakozik. A hatfokozatú sebességváltók legfelső fokozata hosszú áttételt kapott, ami nagy sebességű utazás során alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást és károsanyag-kibocsátást eredményez, egyben lehetővé teszi a vezető számára, hogy közúton vagy akár kemény terepen maximálisan kiaknázhassa a rendelkezésére álló motorteljesítményt.

Az automata sebességváltó kétféle üzemmódot kínál. Városi közlekedéshez a teljesen automata üzem az ideális választás, míg a ’Sport’ állás a kuplungozás nélküli kézi, szekvenciális sebességváltás lehetőségét, és ennek köszönhetően közvetlenebb vezetési élményt kínál. Noha a sebességváltó hagyományos, hidrodinamikus nyomatékváltóval felszerelt automata egység, különleges, ’lapos” nyomatékváltója és innovatív belső kialakítása révén a világ minden más hatfokozatú sebességváltójánál kompaktabb – ráadásul 12 kilogrammal könnyebb és akár 12 százalékkal takarékosabb, mint egy hagyományos automata váltó.

Hyundai Santa FeA 2,2 literes ‘R’ VGT dízelmotor kétkerékhajtással (2WD) és a hatfokozatú kézi sebességváltóval társítva mindössze 145 gramm CO2-ot bocsát ki kilométerenként.














További cikkek


Hyundai Santa Fe - Az új generációs crossover
Teszteljen Subarut!
Megérkezett az új Kia Optima
Kulcsszavak:
 
Új funkcionalitás és intelligens technológia a fokozott élményért BMW M Különdíj 2014: Marc Marquez nyerte az exkluzív BMW M4 Coupé modellt A Suzuki bemutatta új GW250S motorkerékpárját a Sanghaji Autókiállításon A Suzuki bemutatta új GW250S motorkerékpárját a Sanghaji Autókiállításon Új funkcionalitás és intelligens technológia a fokozott élményért Nyilvánosak a Budapest Airport privatizációs szerződései Az új Auris és az új RAV4 ötcsillagos eredményt ért el az Euro NCAP új 2013-as értékelő rendszere szerint Az új Auris és az új RAV4 ötcsillagos eredményt ért el az Euro NCAP új 2013-as értékelő rendszere szerint Formát öltött a ŠKODA diákjainak hetedik tanulmányautója Formát öltött a ŠKODA diákjainak hetedik tanulmányautója
 
Teszteljen Subarut!

Teszteljen Subarut!

2012. április 13.
A Mitsubishi és a Subaru is egyaránt a vágyott autók sorába tartozik. A két márka rajongói...
Részletek
Subaru XVA Mitsubishi és a Subaru is egyaránt a vágyott autók sorába tartozik. A két márka rajongói értékelik a modellek megbízhatóságát, minőségét, innovatív megoldásait és a presztízsét. Egy új Mitsu vagy Subaru megkoronázása egy többéves, kemény munkával eltöltött időszaknak.

Mit tegyen az, aki még nem teheti meg, hogy megengedhessen egy ilyen autót magának, de szívesen kipróbálná vagy esetleg megteheti, épp vásárlási döntés előtt áll és még szüksége van az utolsó impulzusra, hogy eldöntse, hogy almát vagy körtét választ? A helyes megfejtés a Subaru-Mitsubishi nyílt nap a Duna Autó Zrt.-nél. 2012. április 21-22-én a Duna Autó Zrt. vendégül látja a két márka rajongóit óbudán a Zay u. 24-ben.

A hétvégén kipróbálható lesz több modell is a két japán gyártó palettájáról, többek között a Mitsubishi ASX 1.6, a Mitsubishi L200 2.5 DI-D, az új Subaru XV és a Subaru Forester. Az ASX az Outlander kistesója ideális választás lehet azoknak, akik kicsit olcsóbban, kicsit kisebb autóra vágynak. A Mitsubishi L200 széles körnek hű társa lehet a nem mindennapi használathoz. Vadászok, mezőgazdaságban és építőiparban dolgozók számára minden igényt kielégít az L200, de nem jelent neki problémát ha el kell vontatni egy hajót, fel kell rá pakolni egy kvadot vagy éppen meg kell mászni egy havas dombot. A strapabírása és hasznossága mellett sugározza az erőt és a presztízst, megjelenni vele szintén hálás dolog.

Mitsubishi ASXSubaru részről az új XV kategóriatársaihoz viszonyított kedvező árával és technikai újításaival hívja fel magára a figyelmet. A Forrester hasonló értékeket képvisel, de kicsit konzervatívabb vásárlóknak ajánlott. Abban biztosak lehetünk, hogy egyik modell esetében sem kell attól félni, hogy tucatszám fognak szembe jönni velünk a forgalomban.

A tesztvezetés mellett a látogatók süteményeket, szendvicseket és üdítőt fogyaszthatnak. Reméljük a nyílt hétvége által minél több ember ismeri majd meg a két márka által képviselt értékeket. Az biztos, hogy aki egyszer beült egy Subaruba vagy Mitsubishibe az utána nem szívesen választ más márkát magának. A két márka hitvallása, hogy a legjobb reklám az elégedett ügyfél, ezért sem költ drága hirdetésekre.

További cikkek

Megérkezett az új Kia Optima
Hyundai Santa Fe - Az új generációs crossover
Franciaországban megkezdődik a Yaris Hybrid gyártása
Kulcsszavak:
 
A Scania tűzoltó járműveket szállít a görög szigetekre a tűzbiztonság javítására A Scania tűzoltó járműveket szállít a görög szigetekre a tűzbiztonság javítására Teszteljen Subarut! Kiterjeszti a ferdén tolatva parkolást a BKK a fővárosban A lezuhant Germanwings géppel hétfőn gondok voltak A lezuhant Germanwings géppel hétfőn gondok voltak Teszteljen Subarut! A Golf formáit idézi a Volkswagen párizsi standja A Nissan LEAF diadalmenete folytatódik A Nissan LEAF diadalmenete folytatódik
 
Extrém téli kalandon vett részt az Iveco

Extrém téli kalandon vett részt az Iveco

2012. április 13.
Az Iveco a Laika Caravans partnere- ként hódította meg észak-Európát a...
Részletek
IvecoAz Iveco a Laika Caravans partnereként hódította meg észak-Európát a „Laika Arctic Experience 2012” expedícióban, amely január 15-én indult Stuttgartból. A résztvevők, a közel 40 napos túra során az év leghidegebb hónapjaiban érték el az északi sarkkört az új, Iveco alvázra épült és FPT Industrial motorral felszerelt Laika Kreos 8010 lakóautó segítségével.

A több mint 10 ezer kilométer hosszú, Európa legészakibb vidékeire tartó téli út célja a jármű és kiemelkedő műszaki megoldásainak tesztelése volt. Az új Daily 35C17 lakóautóalvázra épített Laika Kreost egy 170 lóerős Euro 5 erőforrással szerelték fel. A fejlett műszaki megoldásoknak köszönhetően a lakóautó az eddigieknél jelentősen alacsonyabb károsanyag-kibocsátást és üzemanyag-fogyasztást ért el.

A rendkívül könnyű alváz jóvoltából a lakóautó igen kis tömegű, ugyanakkor szilárd lehet. A kompozit anyagokból készült első felfüggesztés garantálja a szerkezeti stabilitást és az alacsony önsúlyt, így a gyártók a felépítmény kialakításakor több lehetőséggel és nagyobb terhelhetőséggel számolhatnak.

A Daily lakóautóalváz igazi erejét ezenfelül a dupla hátsó kerekek adják, amelyek stabilabbá teszik a gépjárművet, és megnövelik a tengely terhelhetőségét. A vezetőülés kialakításánál fogva a lehető legnagyobb kényelmet nyújtja a leghosszabb utakon is. A bal oldalra szerelt kézifékkarnak és a műszerfalon elhelyezett sebességváltónak köszönhetően több hely marad az utastér középső részén, így a fülkében egyszerűbben lehet mozogni.

IvecoA fáradás csökkentését és a vezető figyelmének fenntartását szolgálja az ülés és a kezelőszervek ergonomikus kialakítása, valamint a kormánykerék is, amelynek magassága 45 mm-es tartományban állítható. A nagy felületű szélvédő és a széles látószögű visszapillantó tükrök pedig optimális kilátást biztosítanak a sofőr számára.

Az utazás során az expedíció megjárta Németország útjait, Dánia tájait. Emellett keresztülhaladtak Lappföld svédországi részén is, ahol a jármű szélsőséges időjárási körülményekkel és útviszonyokkal is szembenézett. A túra résztvevői február 6-án értek célba: ekkor hódították meg Európa szárazföldön elérhető legészakibb pontját, a norvégiai északi-fokot (Nordkapp). A csapat tagjai hazafelé is sikeresen vették az akadályokat, és végül február 20-án, az expedíció 37. napján érkeztek vissza a németországi Travemünde-be.

További cikkek

A Renault Trucks a Intermat szalonon
A DAF Trucks új alkatrészelosztó központot épít Eindhovenben
Los Angeles-i küldöttség a NABI-nál
Kulcsszavak:
 
Jön a zöld rendszámos Toyota Prius plug-in hybrid Jön a zöld rendszámos Toyota Prius plug-in hybrid Extrém téli kalandon vett részt az Iveco Gondolatvezérlésű autót fejlesztenek kínai tudósok A 2019-es Genfi Autószalonon ünnepli világpremierjét a Honda új elektromos hajtású prototípusa A 2019-es Genfi Autószalonon ünnepli világpremierjét a Honda új elektromos hajtású prototípusa Extrém téli kalandon vett részt az Iveco Női vezérigazgatója lesz a GM autógyártónak Extrém téli kalandon vett részt az Iveco A troliközlekedés történetét mutatja be a TROLI80 kiállítás a Közlekedési Múzeumban
 
Hyundai Santa Fe - Az új generációs crossover

Hyundai Santa Fe - Az új generációs crossover

2012. április 12.
A Hyundai a 2012-es New York-i Autó- kiállításon mutatta be a Santa Fe modell új generáció- ját.
Részletek
Hyundai Santa FeA Hyundai a 2012-es New York-i Autókiállításon mutatta be a Santa Fe modell új generációját.

A Hyundai sikeres, nagyméretű szabadidőjárműve kívül és belül egyaránt megújult, új funkciókkal és új technológiával gazdagodott, továbbfejlesztett motorjai pedig az eddiginél is takarékosabbak, ezért az idén nyártól forgalmazott modell, vonzó megjelenésű, kifinomult alternatívát jelent az európai vásárlók számára.

Ami nem változott, az a Santa Fe elnevezés, amely már a harmadik generáció óta kíséri a Hyundai közkedvelt, kiforrott szabadidőjárművét. A 2000-ben bevezetett Santa Fe a mai napig világszerte csaknem 2,56 millió példányban talált gazdára, csak Európában több mint 350 000 darabot adtak el belőle.

A Hyundai várakozásai szerint az új generációs modell tovább erősíti a márka eleve stabil pozícióját a szabadidőjármű piacon, és 2013-ban, az értékesítés első teljes évében több mint 5 százalékos piaci részesedésre tehet szert Európában.

A harmadik generációs Santa Fe formatervében tetten érthető a Hyundai folyékony szobrászat formanyelvének hatása, ám a modell egyedi formai koncepciót alkalmaz: a ’Storm Edge’ filozófia a viharok kialakulása során létrejövő, erőteljes és dinamikus természeti képeket hivatott visszaadni. A modell merész, méretes felületeivel harmonizáló, kifinomult vonalai az eddiginél férfiasabb, agresszívebb és karakteresebb megjelenéssel ruházzák fel az új generációs Santa Fe szabadidőjárművet. Az európai vásárlók háromféle hajtáslánc közül választhatnak. Az új, kivételesen takarékos, Euro6 kompatibilis, 2,0 literes ‘R’ VGT dízelmotor 150 lóerőt ad le, átlagos CO2-kibocsátása csupán 155 g/km. A 2,2 literes dízelmotort takarékosabbra hangolták, így az immár kategóriájának legtisztább üzemű tagja, széndioxid-kibocsátása mindössze 145 g/km.

Hyundai Santa FeAz európai kivitelű modell a mindenre kiterjedő fejlesztőmunkának köszönhetően optimálisan igazodik az európai autóvezetők ízléséhez és elvárásaihoz. A módosítások kiterjedtek a kormányműre, a kerékfelfüggesztésre és a fékrendszerre; az egyedi beállítások révén javult az autó stabilitása nagy sebességnél, valamint nőtt a vontatóképessége is. Mint minden új európai Hyundai modell, az új generációs Santa Fe is megkapja a Hyundai felülmúlhatatlan Tripla 5 garanciális csomagját, amely ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garanciát, ötéves asszisztencia-szolgáltatást, valamint öt éven át érvényes, évenkénti műszaki átvizsgálást foglal magában.

„Az eredeti Santa Fe európai keresettsége az évek során stabilnak bizonyult, hála a modell minőségének, praktikumának és kiváló ár-érték arányának. A most bevezetendő, új generációs Santa Fe megőrizte elődjének legfontosabb erényeit – a praktikus, tágas belteret és a megbízható műszaki tartalmat –, ugyanakkor minden téren jóval többet nyújt a vásárlóknak. Naprakész, friss formatervével, gazdaságosabb motorjaival, fokozott utaskomfortjával és az eddigieknél is jobb minőségével az új generációs Santa Fe egy olyan, minden téren vonzó ajánlat, amely elődjének sikereire építkezik, ugyanakkor érzelmi szempontból annál is szélesebb közönséget szólít meg” – mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.

A Hyundai várakozásai szerint az új generációs Santa Fe egy szélesebb demográfiai megoszlású, új ügyfélcsoport – többek között egykori prémium szabadidőjármű-vásárlók – számára bizonyulhat vonzó ajánlatnak.

Erőteljes, dinamikus, kifinomult vonalak

Modern, urbánus formavilága erőteljes, dinamikus és kifinomult személyiséggel ruházza fel az új generációs Santa Fe-t, amelynek karosszéria-formája egyértelműen azt sugallja, hogy biztonságos és praktikus, egyszersmind kifinomult járműről van szó.

Hyundai Santa FeAz új modell formatervezői a természetben előforduló, a viharok kialakulása során keletkező formákból nyertek ihletet, amely kreatív megközelítést ’Storm Edge’-nek nevezték el. Termékkínálatán belül különösen jelentős szerepet szán a Santa Fe-nek a Hyundai. Erről tanúskodik az is, hogy a modell elsőként értelmezi egyéni módon azt a ’folyékony szobrászat’ formanyelvet, amely az elmúlt évek során teljes mértékben felfrissítette a Hyundai választékának megjelenését.

A Hyundai teljes aktuális modellválasztékával összhangban az új generációs Santa Fe is megkapta a márka jellegzetes, hatszögletű hűtőmaszkját, mégpedig kifinomult, sötét króm kivitelben. A lökhárító fölött húzódó nagyméretű fényszórók könnycsepp alakja alább, a ködfényszórók sziluettjében köszön vissza. A karosszéria mélyre húzódó, kéttónusú alsó része bőséges szabad hasmagasságot biztosít; a szemből látható, ezüstszínű alsó burkolópanel egyszerre javítja a modell aerodinamikáját és biztosít megnyugtató ütésvédelmet a modell fenéklemezének.

Az új generációs Santa Fe 2700 mm-es tengelytávja megegyezik az elődmodellével, ugyanakkor az autó összességében hosszabb, alacsonyabb és szélesebb lett, ami markánsabb megjelenést kölcsönöz neki. A klasszikus, kétterű szabadidőjármű felépítmény kiváló férőhelyet biztosít, ám az új sziluett ezen túlmenően kiemelkedően erős járműről tanúskodik, impozáns orrkialakítással és izmos felsőtesttel. A modell profilját a keréktárcsák sötét króm kivitele erősíti – ezek most először jelennek meg a Hyundai szabadidő-jármű kínálatában, és akár 19 colos méretig választhatók gyári szerelésű tartozékként. A mélyre nyúló ajtók a küszöbre záródnak, így utóbbiak minden körülmények között tiszták maradnak, így be-, illetve kiszállás során nem szennyezik be az utasok ruházatát. A modell alacsonyabban húzódó tetővonala, döntött első és hátsó szélvédője, valamint hátsó oldalablakainak meredeken felhúzott alsó éle dinamikus kiállást kölcsönöz az autónak.

Hyundai Santa FeAz új Santa Fe oldalsó karosszériapaneljeit az első kerékívektől a csomagtartóig húzódó, markáns törésvonal osztja meg. Ez a karaktervonal határozza meg az első és hátsó ajtókilincsek helyzetét, valamint az oldalfalra is átnyúló hátsó lámpatestek felső élét. Az utóbbiak fölött emelkedő hátsó szélvédőt felülről kisméretű tetőszárny határolja, még jobban kiemelve az új Santa Fe dinamikus kiállását. A sportos hangulatot ikerkipufogó, valamint az első és hátsó lökhárítók alsó részének méhsejt-mintázatú rácsbetétje erősíti.




Az első és a hátsó kerékívek mélyre nyúlnak, így az abroncsok szinte felső szélükig kilátszanak. A kerekeknél alkalmazott karosszéria-domborítás még erőteljesebbé és határozottabbá teszi az autó megjelenését.

További cikkek

Megérkezett az új Kia Optima
Franciaországban megkezdődik a Yaris Hybrid gyártása
A Nissan feltölti Európa városait
Kulcsszavak:
 
Kémfotókon a SsangYong első 100%-ban elektromos autója Kémfotókon a SsangYong első 100%-ban elektromos autója Útdíj - Pótdíjfizetési felszólítást kapnak az új fizetős útszakaszokat matrica nélkül használók Útdíj - Pótdíjfizetési felszólítást kapnak az új fizetős útszakaszokat matrica nélkül használók A Goodyear új, még robusztusabb könnyű tehergépkocsi-abroncsokat vezet be valamennyi útviszonyhoz és járműtípushoz A Goodyear új, még robusztusabb könnyű tehergépkocsi-abroncsokat vezet be valamennyi útviszonyhoz és járműtípushoz Még gazdaságosabb és biztonságosabb lett a megújult Lexus ES limuzin Még gazdaságosabb és biztonságosabb lett a megújult Lexus ES limuzin 56 regionális vonatot szállít a Siemens az augsburgi vasúthálózat számára 56 regionális vonatot szállít a Siemens az augsburgi vasúthálózat számára
 
A Renault Trucks a Intermat szalonon

A Renault Trucks a Intermat szalonon

2012. április 12.
Az április 16. és 21. között Párizsban sorra kerülő Intermat szalonon a Renault Trucks ...
Részletek
Renault TrucksAz április 16. és 21. között Párizsban sorra kerülő Intermat szalonon a Renault Trucks az ipartelepek kiszolgálására kifejlesztett Premium Lander egy új, 8x4*4-es kerékképletű változatát mutatja be, a Tridemet. A kormányzott, felemelhető hátsó tengellyel ellátott jármű akár 10 tonna terhet is szállíthat, így a Premium Lander 8x4*4 Tridem ideális az összetett felépítmények fogadására és arra, hogy szűk, vagy nehezen megközelíthető helyen manőverezzenek vele.



A járművet először Franciaországban kezdik el értékesíteni, majd az igényektől függően Európa más országaiban is.

A Renault Trucks az Intermat szalon alkalmából mutatja be ügyfeleinek a Premium Lander új, 8x4*4-es kerékképletű változatát. Az ipartelepi kiszolgálásban dolgozóknak sokféle nehézséggel kell számolniuk. Gyakran nehéz és nagyméretű anyagokat és felszereléseket kell szállítaniuk olyan ipartelepekre, ahol szűkös a hely a manőverezéshez. A Renault Trucks új 8x4*4-es Premium Lander Tridem nyergesvontatója ideális eszköz ezeknek a feladatoknak az ellátásához.

A különösen könnyű, 6X4-es alváz alapján kifejlesztett jármű egy harmadik, kormányzott és felemelhető tengelyt kapott hátul, amely megkönnyíti a hátramenetben történő manőverezést, amire gyakran szükség van a belterületi építkezések megközelítésénél. A hagyományos 8x4-es változathoz képest a Tridem fordulókör-átmérője a tengelytávtól függően 10-15 százalékkal kisebb. Amikor a jármű újra elindul, a sofőr a tengely felemelésével előzheti meg az abroncsok idő előtti kopását és csökkentheti a jármű üzemanyag-fogyasztását.

Renault TrucksA Premium Lander 8x4*4 Tridem az egyetlen teherautó a piacon, amelynek hátsó tengelye tíz tonnát elbír. Ez a kialakítás a Renault Trucks, valamint a Michelin és a Goodyear közötti szoros együttműködés eredménye; a két gumigyártó speciális, 385/65 abroncsokat fejlesztett ki, amelyek az első és a hátsó tengelyre egyaránt kerülhetnek. Ez a sajátosság alkalmassá teszi a Premium Lander 8x4*4 Tridemet bármilyen, még a legnehezebb felépítmények fogadására is, mint a hidraulikus daru, a csatornatisztító, az ömlesztett áru szállítására szánt felépítmények, az ipari porszívók, vagy a hátsó túlnyúlásra szerelt daruk.

A Premium Lander 8x4*4 Tridem a maximális manőverezhetőségre törekvő, és a felépítmény tekintetében komoly kötöttségekkel számolni kénytelen ügyfeleknek készült. úgy alakították ki, hogy megfeleljen az ipari takarításban, valamint az ipari hulladék- és bontásianyag-szállításban dolgozó szakemberek elvárásainak.

A legelső Premium Lander 8x4*4 Tridem a 2012. április. 16. és 21. között Párizsban sorra kerülő Intermat szalonon mutatkozik be. Ezt követően felszerelik egy mobil konténerrel, és átadják a bontásokra szakosodott William Perreault vállalatnak, amely a párizsi régióban tevékenykedik.

További cikkek

A DAF Trucks új alkatrészelosztó központot épít Eindhovenben
200 db Volvo FH-t rendelt a Waberer’s International
ígéretes jövő előtt áll a Bio-DME, mint járműüzemanyag
Kulcsszavak:
 
Már látható közlekedési magazinunk idei első adása Már látható közlekedési magazinunk idei első adása A Volkswagen AG tájékoztatása a dízel üggyel összefüggő átfogó vizsgálat állásáról A Volkswagen AG tájékoztatása a dízel üggyel összefüggő átfogó vizsgálat állásáról Kettős Peugeot győzelem Európa egyik legnagyobb cégautós díjátadóján Kettős Peugeot győzelem Európa egyik legnagyobb cégautós díjátadóján PEUGEOT Traveller: utazásra csábítás és maximális kényelem PEUGEOT Traveller: utazásra csábítás és maximális kényelem Január 31-ig érvényesek a tavalyi éves autópálya-matricák Január 31-ig érvényesek a tavalyi éves autópálya-matricák
 
Emelkedett az új személygépkocsik száma Szlovákiában

Emelkedett az új személygépkocsik száma Szlovákiában

2012. április 12.
Az év első negyed- évében nőt, márciusban viszont a stagnálás jeleit mutatta ...
Részletek
SkodaAz év első negyedévében nőt, márciusban viszont a stagnálás jeleit mutatta az új személygépkocsik regisztrációjának száma Szlovákiában.

Az Autóipari Szövetség (ZAP) adataiból kitűnik, hogy 2012 első negyedévében 16.598 új személygépkocsit jegyeztek be Szlovákiában, ez az előző év hasonló időszakának adataihoz képest 5,74 százalékos növekedést jelent. A márciusban regisztrált 6427 új személyautó viszont az előző év márciusához képest 0,82 százalékos visszaesést jelez.

A eladott személygépkocsik megoszlása autómárkák szerinti alig mutat változást az utóbbi években. Az első negyedévben is a Skoda vezette piacot 25,8 százalékos részesedéssel. A második helyen a Volkswagen (9,41 százalék), a harmadikon a KIA (7,18 százalék) a negyediken pedig a Renault állt (6,02 százalék). Az ötödik legjobb eladási mutatóval (5,81 százalék) a Peugeot büszkélkedhet, a hatodik helyet (4,75 százalék) a Hyundai, a hetediket (3,92 százalék) a Ford, a nyolcadikat (3,33 százalék) a Citroen, a kilencediket (3,2 százalék) az Opel, a tízediket (2,94 százalék) pedig a Toyota foglalta el.

A személygépkocsi piacon tapasztalható trenddel ellentétes kép mutatott Szlovákiában a kis haszongépjárművek eladása. Ebben kategóriába 1224 új kocsit jegyeztek be márciusban, ami éves szinten 6,94 százalékos növekedést jelent. Az első negyedév adatait tekintetbe véve azonban mintegy fél százalékos visszaesés volt tapasztalható.

RenaultHasonló visszaesés volt tapasztalható 2012 első negyedévében az új tehergépjárművek regisztrációja terén is. A 3,5 és 12 tonna közti tehergépkocsikból az első három hónapban 159 újat jegyeztek be, ez 6,47 százalékos csökkenést jelent, a 12 tonnánál nehezebb tehergépkocsiknál pedig 5,47 százalékos volt a visszaesés 795 új tehergépkocsi bejegyzésével.

Az új személygépkocsik és kis haszongépjárművek eladása 2008 óta először tavaly kezdett emelkedni Szlovákiában. 2011 végére a két szegmensben együttesen 68.203 új autót adtak el, ami több mint tíz százalékos emelkedést jelentett a 2010-ben eladott 61110 darabhoz képest, de jóval elmaradt a 2008-ban eladott csaknem 100 ezer autótól.

További cikkek

Megérkezett az új Kia Optima
A Volkswagen up! nyerte a "World Car of the Year" díjat 2012-ben
Audi Hungaria létszáma nyolcezer felett
Kulcsszavak:
 
Emelkedett az új személygépkocsik száma Szlovákiában A kormány bruttó 8 milliárd forinttal emelte az M0-s körgyűrű bővítésének támogatását Az Audi továbbra is a növekedés útján Az Audi továbbra is a növekedés útján A koronavírus miatt áll le két dél-koreai autógyártó A koronavírus miatt áll le két dél-koreai autógyártó A flottaértékesítés felé nyitna a Maserati A flottaértékesítés felé nyitna a Maserati Megérkezett az első alacsonypadlós Ikarus-Skoda trolibusz Szegedre Megérkezett az első alacsonypadlós Ikarus-Skoda trolibusz Szegedre
 
Szerződést hosszabbít a VT-Transmannal a BKK

Szerződést hosszabbít a VT-Transmannal a BKK

2012. április 12.
Szerződést hosszabbít a BKV 23 vonalon szolgáltató al- vállalkozó- jával ...
Részletek
Szerződést hosszabbít a VT-Transmannal a BKKSzerződést hosszabbít a BKV 23 vonalon szolgáltató alvállalkozójával, a VT-Transmannal a Budapest Közlekedési Központ (BKK), miután a cég elnyerte az erről szóló pályázatot; a Nógrád Volánnal azonban április 30-án lejár a szerződés, a cég nem nyújtott be ajánlatot azokra a vonalakra, amelyeken szolgáltat. A BKK minden jogszerű intézkedést meg fog tenni a teljesítmény pótlására.

A BKK csütörtöki tájékoztatása szerint a lejáró alvállalkozói szerződések kiváltása miatt új pályázatot írtak ki, erre a VT-Transman, valamint az Orangeways City Kft. pályázott, utóbbit viszont súlyos formai hiányosság miatt kizárták. Előbbi cég viszont az első három részre sikeresen pályázott, így június elsejével részben a VT-Transman szolgáltat majd a 8-as, a 11-es, a 26-os, az 53-as, az 58-as, a 91-es, a 111-es, a 112-es, a 114-es, a 115-ös, a 118-as, a 134-es, 141-es, a 150-es, a 155-ös, a 156-os, a 212-es, a 213-as, a 214-es, a 218-as, a 250-es, a 250A, valamint a 291-es jelzésű autóbuszvonalakon. A cég az eddig megszokott 50 darab Volvo Alfa Localo B7R típusú buszokkal nyújtja majd a szolgáltatást.

A VT-Transman honlapja szerint a cég Budapesten jelenleg 23 vonalon szolgáltat: 22, 40, 57, 71, 87, 87A, 105, 114, 130, 141, 141A, 150, 152, 179, 187, 213, 214, 222, 250, 250A, 256, 257 és a 956-s vonalakon.     A BKV másik alvállalkozója, a Nógrád Volán nem nyújtott be pályázati ajánlatot azokra a vonalakra, amelyeken ő is szolgáltat. Ez a pályázati eljárás érvénytelen lett. A BKK minden jogszerű intézkedést meg fog tenni a teljesítmény pótlására, és a nyári iskolaszünetig a teljes körű honosításra váró használt autóbuszok átmeneti forgalomba helyezése is felmerült lehetőségként - áll a közleményben.

Szerződést hosszabbít a VT-Transmannal a BKKA Nógrád Volán honlapján az olvasható, hogy a cég 2005 óta van jelen a főváros tömegközlekedésében, egyes vonalakat vegyesen üzemeltet a BKV-val. A Nógrád Volán buszaival az 5-ös, 25-ös, 30A-s, 96-296-os, 104-104A-204-es, 115-ös, 118-as, 120-as, 126-126A-s, 133-as, 134-134A-s, 170-es, 220-as, valamint a 224-es vonalakon találkozhatnak az utasok.     A BKK közleménye szerint a pályázatokat azért írták ki, mert április 30-án lejárnak a BKV alvállalkozói szerződései, így 98 darab busz pótlására van szükség. A BKV azonban folyamatos járműhiánnyal küzd, naponta 20-25 jármű hiányzik a kiadásból, így saját erőből nem képes a pótlásra.


Hozzátették: a kalkulációk szerint a BKV és az alvállalkozók költsége közel azonos, de nem azonos színvonalú járművekkel. Azt írták, a BKV-nak a jelenlegi anyagi helyzete miatt nincs lehetősége járművet vásárolni, szabad járműve pedig nem csak összevethető alacsonypadlós kivitelben, de még idős, magaspadlós járművek körében sincs. A BKK közleményében hangsúlyozta: ezekkel a pályázatokkal az eddig is külső cég által végzett szolgáltatásokat biztosítják, az új buszüzemeltetési modellel kapcsolatos tenderek esetében várhatóan 2012 végén, 2013 elején születhet eredmény. A BKK azokon a tendereken 8 plusz 2 éves időre 25-25 (plusz 200-200 százalék) szóló, illetve csuklós autóbusz forgalomba állítását célozza.

További cikkek

Los Angeles-i küldöttség a NABI-nál
ígéretes jövő előtt áll a Bio-DME, mint járműüzemanyag
Forgalomba helyezték az első Scania Euro 6 járműveket
Kulcsszavak:
 
Hárommillió euróba kerül a legújabb Lamborghini Hárommillió euróba kerül a legújabb Lamborghini Szerződést hosszabbít a VT-Transmannal a BKK A Nissan a világ legjobb márkái között Szerződést hosszabbít a VT-Transmannal a BKK A Hyundai nyilvánosságra hozta az első képet az i.oniq tanulmányautóról Befejeződött a sztrájk az Audi Hungarianál Befejeződött a sztrájk az Audi Hungarianál Szerződést hosszabbít a VT-Transmannal a BKK Dinamikusabb külsővel érkezik jövőre a Toyota Prius+
 
Egyre népszerűbb a Ford sebességhatároló rendszer

Egyre népszerűbb a Ford sebességhatároló rendszer

2012. április 12.
A Ford technológi- ája, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók korlátozzák autójuk ...
Részletek
FordA Ford technológiája, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók korlátozzák autójuk maximális sebességét, a legnépszerűbb vezetői segédlet a Ford teljes palettáján: tavaly több mint 220.000 Európában értékesített Ford-ba rendeltek sebességhatárolót, így például a Mondeo-k 86, az S-MAX-ok 85 és a Kugák 83 százalékában volt ilyen berendezés.

A beállítható sebességhatároló segít a vezetőknek, hogy 15 és 170 km/h közötti tartományban mindig a sebességhatárok betartásával autózhassanak, és ne kelljen drága bírságokat fizetniük – a rendszer ugyanakkor időlegesen kikapcsol, ha határozottan lenyomják a gázpedált.  A lóerők, a kormányzás precizitása és a fejlett technológia felébreszti ugyan a vásárlók szenvedélyét, de a traffipax-kamerák hihetetlen mértékben terjednek Európa-szerte, így hazánkban is. Nem véletlen hát, hogy váratlan népszerűségnek örvend a Ford berendezése, amely lehetővé teszi, hogy a vezetők beállítsák autójuk sebesség-korlátját. A Ford sebességhatároló rendszere lehetővé teszi a vezetőknek, hogy beállítsák az autó maximális sebességét, így kevésbé valószínű, hogy megbüntetik őket azért, mert túllépték a közúti korlátozást.

Több mint 220.000 darab 2011-ben értékesített Ford-ban volt megtalálható ez a berendezés, amely így a Ford-kínálat legnépszerűbb darabjának bizonyult. A Mondeo-vásárlók 86, az S-MAX-ok 85, a Kuga-k vevőinek pedig 83 százaléka rendelte autóját ezzel a rendszerrel.

Ford“Ez a berendezés lehetővé teszi, hogy az ember egyetlen gombnyomással beállítsa járműve sebességkorlátját.” - magyarázza Dr. Torsten Wey, a Ford Európa technikai felügyelője. “Elég egyetlen pillanatnyi figyelmetlenség ahhoz, hogy átlépjük a megengedett sebességet, ezért a Ford állítható sebességkorlátozója nagy lelki nyugalmat adhat a vezetőknek.”

A 2010-ben bemutatott, állítható sebesség-korlátozó segítségével 15 és 170 km/h közötti tartományban korlátozható a maximális sebesség. A saját magunk által beállított sebességhatár túllépése esetén kevesebb üzemanyag kerül a motorba, így az autó lelassul. Európa-szerte mintegy 350 000 traffipax működik. Minden ötödik járművezetőt kaptak már lencsevégre gyorshajtás közben csak az Egyesült Királyságban 1996 óta, ahol 2008-2009 folyamán a traffipaxok működése következtében 87 millió fontnyi (közel 32 milliárd forint) bírságot szabtak ki.

Franciaországban 1.895 beépített és további 933 mobil traffipax működik, és a kormány újabb 1000 egység bevetését tervezi 2012 végéig. Olaszországban 5.636 beépített kamera működik jelenleg, és ezek száma folyamatosan növekszik, és hazánkban is rendkívül nagy számú új kamera üzembe állítását tervezik.

“Az állítható sebességkorlátozó ma már az általunk gyártott autók legtöbbjéhez rendelhető, és az irántuk tapasztalható növekvő igény bizonyítja a rendszer értékét.” – fejti ki Wey. „Ha az ember egyszer beállítja a sebességhatárt, nem kell folyamatosan a kilométerórát figyelnie.”

A sebességkorlátozó rendszerrel felszerelt további Ford-modellek: Galaxy, Focus, C-MAX és Grand C-MAX.
Hogy működik az állítható sebességkorlátozó?

Ford• A vezető aktiválja a rendszert a kormányon lévő kapcsoló segítségével
• A tempó 5 km/h-s egységekkel növelhető vagy csökkenthető
• A rendszer a motor üzemanyag-ellátását korlátozza, ha elértük a beállított sebességkorlátot
• Ha a sebesség egy meredek lejtő miatt emelkedne, a rendszer hang- és fényjelzéssel figyelmezteti a vezetőt  
• Ha a vezető meg akar előzni egy járművet, akkor a gázpedál határozott lenyomásával a rendszer időlegesen kikapcsolható  




További cikkek


Gyorshajtásellenes gyorshajtót büntettek meg
A Ford Mustang minden idők legférfiasabb autója
Vezetőközpontú sportkocsi – Toyota GT 86
Kulcsszavak:
 
Dízelbotrány - Spanyolországban több mint 683 ezer autót adtak el manipulált motorral Dízelbotrány - Spanyolországban több mint 683 ezer autót adtak el manipulált motorral Az új BMW X2 már a debütálása előtt megtekinthető lesz a virtuális valóságban Az új BMW X2 már a debütálása előtt megtekinthető lesz a virtuális valóságban Különleges Camp Jeep® rendezvényen ünnepli a márka 75. évfordulóját és a tulajdonosokat Különleges Camp Jeep® rendezvényen ünnepli a márka 75. évfordulóját és a tulajdonosokat Egyre népszerűbb a Ford sebességhatároló rendszer Európa döntött: kötelező az alternatív üzemanyag infrastruktúra Egyre népszerűbb a Ford sebességhatároló rendszer A Porschénak gyárt tükröket a mosonmagyaróvári SMR
 
Az AUDI AG történelmének legsikeresebb negyedéve

Az AUDI AG történelmének legsikeresebb negyedéve

2012. április 12.
Tovább folytatja növekedését az AUDI AG, hiszen körülbelül 346 100 kiszállítás ...
Részletek
AudiTovább folytatja növekedését az AUDI AG, hiszen körülbelül 346 100 kiszállítással és 10,8 százalékos erősödéssel a vállalat történelmének legeredményesebb negyedévét tudhatja maga mögött. Ehhez az erőteljes évkezdéshez körülbelül 143 500 járművel és 14,1 százalékos többlettel járult hozzá a március – soha nem kelt még el ennyi autó egyetlen hónap alatt. A január és március közötti növekedés hajtóerejének különösképpen az USA-beli és a kínai ügyfelek bizonyultak, hiszen e piacokon is rekordértékeket könyvelhetett el a márka. Kelet-Európában és otthonában, Németországban is sikerült növekedést elérnie a vállalatnak.

„Rendkívül sikeresen kezdtük a 2012-es évet, és várakozásaink szerint a növekedés a következő hónapokban is folytatódik” – mondja Peter Schwarzenbauer,  az AUDI AG igazgatótanácsának marketingért és értékesítésért felelős tagja. „Ehhez az év második felétől az új A3, valamint az A6L Kínában most bevezetett új nemzedéke is hozzájárul majd.” Az üzleti limuzin hosszú változata szegmensében piacvezető az ázsiai országban.

Kínában éppen minden idők legsikeresebb negyedévét zárta a márka – a 40,5 százalékos növekedéssel a vállalat 25 941 új Audival többet adott át ügyfeleinek, mint az előző év azonos időszakában. A márciusi 31 505 kiszállítás (37 százalékos többlet) legnagyobb részét a helyben készülő A4L, A6L és Q5 típusok alkották. Az Audi szabadidő-autója mellett 4 674 (139,9 százalékos növekedés) ügyféllel több döntött e hónapban, mint 2011 márciusában. Emellett Kína továbbra is az A8 legfontosabb piaca, a legyártott luxuslimuzinok több mint 40 százaléka a Középső birodalomba kerül.

AudiA felső kategóriás típusok a tengerentúlon is további löketet biztosítanak a négykarikás márkának. Az USA-ban az első három hónapban közel kétszer annyi A6-ot adtak át az ügyfeleknek, mint az előző év azonos időszakában (87,3 százalékos növekedés 3581 darabra). összesen 29 470 járművet szállított ki az Audi az első negyedévben, ez 16,1 százalékos többletet jelent – ez is rekordérték a vállalat amerikai történelmében. Márciusban ismét két számjegyű erősödést értek el az értékesítésben, hiszen 18 százalékkal, 11 585 járműre bővültek az eladások. Emellett a kontinens más fontos piacain is két számjeggyel gyarapodtak az értékesítések: Kanadában például 23,3 százalékkal növekedtek az eladások az első negyedévben, Brazíliában 37,3 százalékkal, míg Argentínában 49,3 százalékkal.

Tovább folytatta az emelkedő tendenciát az autógyártó Németországban, ahol 4,8 százalékos erősödéssel 25 140-re emelkedtek a kiszállítások az elmúlt hónapban. így az év első három hónapjára a növekedés összesen három százalékra adódott, ami ebben a negyedévben 57 976 jármű eladását jelentette. Ebben fontos szerepet játszott az A6-család, amelyből az Audi az első negyedévben 12 448 autót (plusz 74 százalék) adott át német ügyfeleinek. Különösen kedvelt Németországban az Avant, ez alól az új nemzedék sem kivétel – körülbelül az ügyfelek kétharmada választja a kombit.

Európa egészét tekintve is az ingolstadti márka számára pozitív tendencia figyelhető meg. Bár az első három hónapot az Audi kis, 0,1 százalékos csökkenéssel zárta, a vállalat a hónapról hónapra tartó értékesítési növekedését folytatva márciusban már hét százalékkal több autót adott el, mint februárban.

AudiEbben fontos szerepet játszott három meghatározó piacon elért növekedés: Nagy-Britanniában márciusban 8,6 százalékkal, 23 062 járműre nőttek az eladások, Franciaországban pedig 5,4 százalékkal 6219 járműre. Különösen dinamikusan nőtt az Audi Oroszországban, ahol az elmúlt hónapban a kiszállítások 99,9 százalékos gyarapodásával immár 3403 járművet adtak át. Ebből jelentős részt alkottak az A5-család új nemzedékének tagjai, a szabadidő-autók és az új A6.

Magyarországon az első három hónapban 463 jármű kiszállítására került sor, mely 2.6 százalékkal több, mint 2011 első negyedévében volt. A legtöbb négykarikás modell az A4 (98 db) és az A6 (87 db) családból került ki január – március időszakban.

Az első negyedéves kiszállítási rekordban fontos szerepet játszottak az olyan fejlődő piacok, mint Indai vagy Dél-Korea. Indiában az Audi eladásai január-március között 2269 autóra, 40,8 százalékkal bővültek, miközben a vállalat Dél-Koreában 41,7 százalékos gyarapodást és 3365 autót regisztrált.

További cikkek

Megérkezett az új Kia Optima
A Volkswagen up! nyerte a "World Car of the Year" díjat 2012-ben
Innováció az akusztikában – Az Audi e-Sound
Kulcsszavak:
 
A „jövő taxija” Hongkongban A „jövő taxija” Hongkongban Az AUDI AG történelmének legsikeresebb negyedéve A Toyota bemutatta négyajtós, üzemanyagcellás modelljének végső formatervét Esztergomban legyártották a 3,5 milliomodik Suzukit Esztergomban legyártották a 3,5 milliomodik Suzukit Spanyolországi tesztekkel folytatja autonóm mobilitási programját a Peugeot Spanyolországi tesztekkel folytatja autonóm mobilitási programját a Peugeot Három cég konzorciuma tervezi az M0-ás folytatását Három cég konzorciuma tervezi az M0-ás folytatását
 

Találatok száma: 12105 Megjelenítve: 11591 - 11600