Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12280 Megjelenítve: 111 - 120
A Siemens Mobility bemutatta az új Mireo Smart vonatot

A Siemens Mobility bemutatta az új Mireo Smart vonatot

2020. november 24.
November 9-én a Siemens Mobility bemutatta az új Mireo Smart vonatot. Ezzel a típussal az üzemeltetők gyorsan bővíthetik a kapacitásukat, továbbá nyereséges üzemelést biztosít vonzó árának, kis karbantartási költségeinek és kimagasló megbízhatóságának köszönhetően.
Részletek

A Siemens Mobility bemutatta az új Mireo Smart vonatot

Albrecht Neumann, a Siemens Mobility gördülő állománnyal foglalkozó részlegének elnök-vezérigazgatója így nyilatkozott: „A Mireo lehetőséget kínál az üzemeltetőknek arra, hogy rugalmasan reagálhassanak a megváltozó kapacitásigényekre, és gyorsan bővíthessék flottájukat egy rövid kiszállítási idővel elérhető, szabványosított termékkel. Az ügyfeleink számára kínált előnyök a vonzó ár, a kimagasló megbízhatóság és a választható szolgáltatáscsomagok.”

Induljon el, míg a többiek még mindig csak várakoznak! Az új háromkocsis vonat-összeállítás a megrendelés és az üzembe állás közötti időt lerövidíti legfeljebb 18 hónapra. Az értékesítést egy adatlappal végzik, optimális felszereltséggel és rögzített határidőkre. A megbízható részegységek, az átadást megelőző alapos tesztek és a nagyfokú szabványosítás biztosítja, hogy a vonat már az első naptól kezdve megbízhatón üzemeljen. Ez rendkívül életképes alternatívává teszi a Mireo Smart típust a flották korszerűsítéséhez.

A Siemens Mobility bemutatta az új Mireo Smart vonatot

Alkatrészellátási és karbantartási csomagok, valamint szervizszerződések is igénybe vehetők a vonatokhoz. A háromkocsis Mireo Smart 214 ülést, 21 kerékpártároló helyet, két kerekesszékes területet, a vonat és a pálya közötti kommunikációt, légkondicionálót, internetszolgáltatást, utastájékoztató kijelzőket, a beszállóterületeknél nagy TFT-monitorokat és teljes körű biztonsági megfigyelőrendszert kínál.

 A Mireo Smart a sikeres Mireo alapjaira épül, amelyből a mai napig már több mint 180 vonatra érkezett megrendelés. Az első Mireo vonatok 2020 júniusa óta teljesítenek utasforgalmi szolgálatot a Rajna-völgy hálózatán.

A Siemens Mobility bemutatta az új Mireo Smart vonatot
Kulcsszavak: Mireo, Siemens, vonat
 
A TriMet a Siemens vasúti technológiáját használja újonnan megnyílt helyi érdekű vasútvonalán A TriMet a Siemens vasúti technológiáját használja újonnan megnyílt helyi érdekű vasútvonalán A Siemens Mobility bemutatta az új Mireo Smart vonatot A Stadler készítheti a világ első alacsonypadlós, egyszintes nagy sebességű motorvonatát München további villamosokat rendel a Siemenstől München további villamosokat rendel a Siemenstől A Siemens Mobility bemutatta az új Mireo Smart vonatot 120 millió svájci frankos rendelést kapott a Stadler Azerbajdzsánban Tízezer kilométernél is hosszabb már a nagysebességű vasúthálózat Kínában Tízezer kilométernél is hosszabb már a nagysebességű vasúthálózat Kínában
 
A sikeres Ford Ranger most még sokoldalúbb: itt az új fülkés alváz kivitel sokféle felépítmény-lehetőséggel

A sikeres Ford Ranger most még sokoldalúbb: itt az új fülkés alváz kivitel sokféle felépítmény-lehetőséggel

2020. november 24.
A kiváló terepképességű Ford Ranger fülkés alváz kivitele ideális alap egy sor speciális (építőipari, erdészeti, katonai, vagy katasztrófavédelmi) felépítmény számára. A megengedett össztömeg 3.270, a legnagyobb vontatható tömeg pedig 3.500 kg, így a felépítménygyártók keze is jelentősen szabadabb lehet a tervezésnél.
Részletek

A sikeres Ford Ranger most még sokoldalúbb: itt az új fülkés alváz kivitel sokféle felépítmény-lehetőséggel


Itt az új fülkés alváz kivitel, most először a Ford Ranger választékában. Az új modellváltozat megjelenésével a felépítménygyártók keze jóval szabadabb lehet az egyedi és speciális célú szerkezetek tervezésekor, így a 2020-as év Pickupjának megválasztott Ranger a vásárlók korábbinál jóval szélesebb körét éri el.

A fülkés alváz a többi Ranger-változathoz hasonlóan nem önhordó felépítésű, így különösen erős és jól alakítható alapot képez az egyedi felépítményekhez. Az összkerékhajtásból1 eredő kiváló terepképességek, a modell legendás tartóssága, és a takarékos2 EcoBlue dízelmotor egyebek mellett építőipari, közhasznú és katasztrófavédelmi feladatokra is kiválóan alkalmassá teszi az új kivitelt.

A szimplakabinos és XL változatban is elérhető fülkés alváz a 20153 óta az európai eladási listák élén álló modell kínálatának legújabb tagja. Az új modellváltozat vásárlóinak megrendeléseit több mint 160, a Ford Minősített Jármű Átalakító (QVM) hálózatába tartozó vállalkozás várja 13 piacon, így az egyedi felépítményes kivitelek garanciája is sértetlen és teljes körű marad.

“A Ranger fülkés alváz kivitelét azoknak szánjuk, akik különösen nehéz körülmények között dolgoznak, ezért teherbíró, kiváló terepképességű autóra van szükségük,” mondta Bagyó Dávid, a Ford Magyarország haszonjármű igazgatója. “A Ford A Ranger új változata az egyedi felépitményezhetősége miatt tényleg mindenre felkészíthető, és valóban mindenhová eljut, ahová csak kell.”

A sikeres Ford Ranger most még sokoldalúbb: itt az új fülkés alváz kivitel sokféle felépítmény-lehetőséggel

Kipróbált alapok

Erős és megbízható: a Ranger alvázas szerkezete hátul nagy teherbírású laprugókon rugózik, és méretes, sík helyet kínál a fülke mögött a felépítmények számára. A megengedett össztömeg akár a 3.270 kilogrammot4 is elérheti.

A szimplakabin mögött 2.518 mm hosszú hely áll rendelkezésre, és a terep sem akadály; a szabad hasmagasság 237 mm (felépítmény nélkül), a gázlómélység pedig akár 800 mm is lehet, miközben a rövid túlnyúlások hatásosan növelik a hasznos terepszögeket.

A Ranger fülkés alváz kivitelének maximális vontatóképessége 3.500 kg5 így a nehezebb felszerelések is egyszerűen vontathatók.

Minőségi átalakítások, gyári támogatással

A Ford európai QVM hálózatának segítségével a Ford által is elfogadott egyedi felépítmények készíttethetők. A Ford fejlesztői a hálózat szakembereivel közösen alakították ki a Ranger fülkés alváz kivitelének legfontosabb részleteit, annak érdekében, hogy a leggyakoribb változatok (dobozos, billenő, emelőkosaras) a lehető legkönnyebben legyenek adaptálhatók. A QVM hálózat átalakításai nem befolyásolják a Rangerre érvényes, Ford által nyújtott garanciát.

A sikeres Ford Ranger most még sokoldalúbb: itt az új fülkés alváz kivitel sokféle felépítmény-lehetőséggel

A Ford Body, Equipment and Mounting kézikönyve minden lényeges információt tartalmaz, amire a felépítménygyártóknak csak szükségük lehet az átalakítások során.

A vevők a Ford Speciális Járműtartozékok (SVO) kínálatából is válogathatnak, amelyben éppúgy található elektromos csatlakozó az utánfutóhoz, mint nagy teljesítményű akkumulátorok, és különleges biztonsági kiegészítő rendszerek (például olyan, ami csak álló helyzetben engedi működtetni a billenőplatót).

Kiváló teljesítmény közúton és terepen egyaránt

A Ranger fülkés alváz 170 lóerős 2.0 literes EcoBlue dízelmotorjának maximális forgatónyomatéka 420 Nm, így a nagy terhelés sem jelenthet gondot. A sebességváltó hatfokozatú, kézi kapcsolású.

Az egyszerűen, a középkonzolról kapcsolható összkerékhajtás alapáras1, és a vezető menet közben is átválthat összkerékhajtásra a hátsókerékhajtásra. A felező segítségével a meredek emelkedők és a mély sár sem akadály.

Akik még többre vágynak, elektromos hátsó differenciálzárat és különleges, terepmintás abroncsokat is rendelhetnek6.

A Ranger fülkés alváz kivitele 2021 januárjától rendelhető.

Kulcsszavak: ford, haszongépjármű, Ranger
 
Újabb rekordnyereség a Fordnál Újabb rekordnyereség a Fordnál A Ford idén zsinórban ötödször, ismét az elő helyen zárt Magyarországon; minden 8. eladott új autó Ford A Ford idén zsinórban ötödször, ismét az elő helyen zárt Magyarországon; minden 8. eladott új autó Ford Visszaesett a német autópiac tavaly Visszaesett a német autópiac tavaly Megjött a legmenőbb áruszállító Megjött a legmenőbb áruszállító A sikeres Ford Ranger most még sokoldalúbb: itt az új fülkés alváz kivitel sokféle felépítmény-lehetőséggel A Volvo Trucks egyedülálló sebességváltót mutat be nehéz járművekhez
 
A SEAT célja, hogy hozzájáruljon a károsanyag kibocsátás nélkül működő városok létrejöttéhez

A SEAT célja, hogy hozzájáruljon a károsanyag kibocsátás nélkül működő városok létrejöttéhez

2020. november 23.
A SEAT részt vett a Smart City Live 2020 eseményén, amely a városi mobilitás jövőjét és trendjeit felvonultató éves találkozó. A SEAT mikromobilitás meg sem állt Görögországig, köszönhetően a Volkswagen Csoport projektjének, amely Astypalaia görög szigetén a mobilitás átalakítását tűzte ki célul.
Részletek

A SEAT célja, hogy hozzájáruljon a károsanyag kibocsátás nélkül működő városok létrejöttéhez

A SEAT ismét visszatér a Smart City Expo évente megrendezett eseményére, ahol a városokat érintő jövőbeni mobilitási trendeket mutatják be, ebben az évben kizárólag digitális formában. Lucas Casasnovas, a SEAT MÓ igazgatója, a mikromobilitási stratégia és városi mobilitási szolgáltatások elkötelezett fejlesztőjeként vett részt a rendezvényen.

Beszédében Casasnovas kiemelte, hogy „a SEAT alapvető jogként tekint a mobilitásra és ebből a meggyőződésből született a SEAT MÓ is. A lakosok viselkedésének és szokásainak vizsgálata és megértése alapvetően szükséges ahhoz, hogy az igényeiknek megfelelő megoldásokat kínáljunk.”

A SEAT MÓ által bemutatott legújabb megoldás a Barcelonában alkalmazott motormegosztó szolgáltatás, amelyet jelenleg több, mint 30 000 alkalommal töltöttek le. „Egy városlakó évente átlagosan öt napot tölt dugóban és parkolóhely keresésével. Barcelona városában van a legtöbb motorkerékpár egész Európában és mi ebben láttuk meg a lehetőséget, hogy kifejlesszük motormegosztó projektünket, amely lehetővé teszi az embereknek, hogy gyorsabban, zaj és károsanyag kibocsátás nélkül utazzanak.” – tette hozzá a SEAT MÓ igazgatója.

Fenntartható mobilitás igény szerint

Beszédében Casasnovas szintén kiemelte, hogy nem csupán a járművekről kell beszéljünk, de a különböző platformokról és fogyasztói szokásokról is.

A SEAT célja, hogy hozzájáruljon a károsanyag kibocsátás nélkül működő városok létrejöttéhez

Hangsúlyozta, hogy „egy sokkal rugalmasabb modell irányába haladunk, mint amilyen például a használat szerinti díjszabás. Éppen ezért mi a modelljeinket igény szerinti mobilitás keretében kínáljuk, így a felhasználók választhatják ki a szükségletüknek leginkább megfelelő lehetőséget: perc alapon fizetnek vagy heti, havi előfizetést választanak.”

A nagyobb városközpontok alkalmazkodnak a hatékonyabb és fenntarthatóbb mobilitás elérése érdekében. A közlekedési torlódások, a parkolóhelyek hiánya vagy az alacsony kibocsátású övezetek térhódítása számos európai városban jelent megkerülhetetlen kihívást adminisztrációs szempontból vagy a hatóságok, városlakók és autógyártók számára. Ez néhány azon kihívások közül, amelyek a mobilitás területén alapvető átalakításokat igényelnek és amelyet a koronavírus fertőzés megjelenése tovább gyorsított.

Intelligens, fenntartható sziget

Ennek az átalakítási folyamatnak az aktív részeseként a SEAT egy olyan, a görög kormány és a Volkswagen Csoport által vezetett projektben vesz részt, amely a görög sziget, Astypalaia mobilitását egy fenntartható, elektromos irányba mozdítja. A projekt keretében a SEAT tisztán elektromos rollerét kínálja, ezzel is népszerűsítve a tisztán elektromos mikromobilitási megoldásokat a szigeten.

A SEAT célja, hogy hozzájáruljon a károsanyag kibocsátás nélkül működő városok létrejöttéhez

Lucas Casasnovas hangsúlyozta, hogy a jövőben olyan városokat lát, amelyek „fenntarthatóbbak, hatékonyabbak, csendesebbek és ahol a multimodális mobilitás – amelyben helyet kapnak a különböző, mind magán, mind közösségi megoldások és termékek – létezik. Reméljük, hogy ez a görögországi projekt segít abban, hogy más városokban is hasonló programokat indíthassunk el. Ez az álmunk: hogy aktív részesei legyünk a nulla károsanyag kibocsátással működő, szén-dioxidtól mentesített városok és szigetek kialakításának.”

A 2021-ben megvalósuló projekt része a jelenlegi közösségi és magánközlekedés elektromos járművekkel való helyettesítése illetve a megfelelő infrastruktúra kiépítése ahhoz, hogy az elektromos mobilitás – megújuló energiával – valósággá válhasson a szigeten.

Smart City Expo: a SEAT évente megrendezett városi mobilitási eseménye

A 2018-as Smart City Expo rendezvényen mutatta be a SEAT történetének első olyan járművét, amely nem autó, hanem egy tisztán elektromos roller volt. A vállalat azóta is mindig részt vett a városi mobilitási trendekkel foglalkozó éves találkozón. A tavalyi évben a spanyol márka itt mutatta be első elektromos motorkerékpár tanulmányát illetve bejelentette egy olyan szervezeti egység létrehozását, amely termék és szolgáltatás szinten is kifejezetten a mikromobilitási stratégia kifejlesztését támogatja. Ilyen többek között a SEAT:CODE központtal közösen fejlesztett technológiai platform is.

A SEAT MÓ Barcelonában két elektromos rollerral, a SEAT MÓ eKickscooter 25 és 65 modellekkel illetve a SEAT MÓ eScooter 125 modellel és motorkerékpár megosztó szolgáltatással van jelen.

Kulcsszavak: elektromos robogó, környezetbarát, seat, SEAT MÓ
 
Nemzeti Tiszta Fejlődési Stratégia: az autógyártók is elkötelezettek Nemzeti Tiszta Fejlődési Stratégia: az autógyártók is elkötelezettek A SEAT célja, hogy hozzájáruljon a károsanyag kibocsátás nélkül működő városok létrejöttéhez Tovább bővült a SEAT értékesítése 40 darab Audi A3 e-tront tesztelnek Berlinben, Münchenben és Stuttgartban 40 darab Audi A3 e-tront tesztelnek Berlinben, Münchenben és Stuttgartban 500 kilométert ígér a Toyota hidrogénes autója 500 kilométert ígér a Toyota hidrogénes autója Három éve folyamatosan javulnak a SEAT eredményei Három éve folyamatosan javulnak a SEAT eredményei
 
650 Km hatótávval és kupé-SUV karosszériával érkezhet az új elektromos Peugeot 3008

650 Km hatótávval és kupé-SUV karosszériával érkezhet az új elektromos Peugeot 3008

2020. november 23.
A cégvezetés legfelső szintjéről származó, bár hivatalosan nem közölt információk szerint három éven belül nem csak megjelenésében, de funkciójában is markánsan eltávolodik egymástól a Peugeot azonos padlólemezre épülő crossover-párosa, a 3008 és a 7 személyes 5008.
Részletek

650 Km hatótávval és kupé-SUV karosszériával érkezhet az új elektromos Peugeot 3008

A Peugeot a 2016-os Párizsi Autószalonon mutatta be új generációs szabadidőjárműveit, a jelenleg is forgalmazott 3008-ast és a 7 személyes 5008-ast, amelyek aztán néhány hónap különbséggel léptek piacra. Azóta is tartó sikerüket két markáns irányzat ötvözésének köszönhették: a márka modern arculati elemeit alkalmazó, lendületes SUV vonalvezetés mögött rendkívül praktikus belső tér rejtőzik.

Ez utóbbi kialakításánál a Peugeot több évtizedes tapasztalatait hasznosították a tervezők, mindenekelőtt a márka nagy hagyományú egyterű-családjainak utolsó képviselőiből, az első generációs 3008 / 5008 buszlimuzin-párosból merítve ihletet. A Peugeot EMP2-es padlólemezére épülő duó sikertörténete hamarosan átalakul; a tervek szerint 2023-ban mutatkozik be mindkét modell utódja, méghozzá bennfentes információk szerint ismét vadonatúj irányt követve.

A páros eddigi két generációja egymástól jól elkülöníthető, alapvető formátumukban és stílusukban mégis összecsengő modellekből állt. A harmadik szériában azonban már nem feltétlenül lesz ez így, derült ki azokból az interjúkból, amelyeket a Peugeot leköszönő formatervezési igazgatója, Gilles Vidal adott a közelmúltban.

„A jövőben olyan termékekkel kívánunk piacra lépni, amelyek kompromisszumok nélkül, maximálisan megvalósítják a bennük rejlő potenciált” – fejtette ki Vidal a brit Autoexpress szerkesztőinek, elárulva, hogy a jelenlegi ügyfelek választási szokásainak, életstílusának és igényének alapos elemzése nyomán döntöttek a két modell hangsúlyosabb szeparálásáról.

650 Km hatótávval és kupé-SUV karosszériával érkezhet az új elektromos Peugeot 3008

„Az 5008-ast fiatal családok vásárolják, a 3008-as ügyfelei viszont gyerek nélkül utaznak – akár azért, mert még nincs nekik, vagy, mert már felnőttek a srácok. A 3008-as vevői jellemzően tehetősebbek, szívesebben áldoznak nem létfontosságú extrákra.”

Mindez pedig az autók kialakításában is meg fog mutatkozni. A 3008 sportosabb és elegánsabb lesz; a kecses vonalvezetés akár a hátsó fejtérrel szemben is prioritást élvez. Az 5008 ezzel szemben maga lesz a megtestesült praktikum, a függőlegeshez közelítő oldalfalakkal és farral – ha tetszik, közelebb áll majd ahhoz az ideálhoz, amit egy évtizeddel ezelőtt képviselt az elődmodell.

Hogy mindez hogyan illeszkedik napjaink Peugeot arculatába, arról még sugallatok sincsenek. A lendületes, sportos 3008-asnak bizonyára jól állna a 2008-as fiatalos, merész orrkialakítása és izmos hátsó lámpasávja, míg az 5008 talán harmonikusabb volna a Rifter / Traveller páros pragmatikus sziluettjével. Az sincs azonban kizárva, hogy három év múlva pont ez a páros vezet be egy vadonatúj imázst a Peugeot palettáján, hiszen addigra a márka összes jelenlegi típusa átesik első modellfrissítésén.

Ami viszont már most biztos, hogy a 3008 és az 5008 a jelenlegi EMP2 padlólemez alapjaiban módosított kivitelét kapja majd. A változtatás legfontosabb célja, hogy egyfelől támogassák a tisztán elektromos hajtáslánc beépítését, másfelől ne zárják ki a jelenlegi paletta (belső égésű motorok, mild hibrid hajtásláncok, valamint plug-in hibrid rendszerek) további alkalmazásának lehetőségét.
650 Km hatótávval és kupé-SUV karosszériával érkezhet az új elektromos Peugeot 3008

Az új generációs crossover-páros elsőként kapja meg az EVMP padlólemezt, amely 60-100 kWh kapacitású akkumulátorcsomagok elhelyezését, valamint egy- vagy két villanymotor beépítését teszi lehetővé. A motorteljesítmény konfigurációtól függően 136 és 340 lóerő közé várható.

Hasonlóképpen széles tartományban változhat a tisztán elektromos szabadidőjárművek hatótávolsága, amely elérheti akár a 650 kilométert is. Plug-in hibridként is tartogat izgalmakat a széria: logikus elvárás például, hogy a hamarosan színre lépő 508 Peugeot Sport Engineered modell 360 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánca tegye igazán tüzessé a 3008 csúcskivitelét.

Nagy valószínűséggel az új 3008-5008 páros lesz az első, melynek elektromos változata megkaphatja a TOTAL-Saft és a PSA együttműködésével létrejött ACC vállalat által fejlesztett és gyártott akkumulátor-csomagot. Ez egyrészt nagyobb függetlenséget biztosít majd a gyártónak az akkumulátor ellátásban, másrészt a jelenleginél hatékonyabb, nagyobb energiasűrűségű, olcsóbb akkucsomag beépítését teszi lehetővé.

Kulcsszavak: elektromos autó, Peugeot, Peugeot 3008, suv
 
„Következetesen elektromos” – Az Audi mobilitási stratégiája „Következetesen elektromos” – Az Audi mobilitási stratégiája Már rendelhető az Alfa Romeo első szabadidőjárműve Már rendelhető az Alfa Romeo első szabadidőjárműve Munkahelyek tízezreit veszélyeztetik az elektromos autók Munkahelyek tízezreit veszélyeztetik az elektromos autók A Tarraco nevet kapja a SEAT új szabadidő autója A Tarraco nevet kapja a SEAT új szabadidő autója Egy elektromos versenygép az autószalonba? Egy elektromos versenygép az autószalonba?
 
A versenytárs félelme a legnagyobb elismerés

A versenytárs félelme a legnagyobb elismerés

2020. november 19.
Hogyan próbáljuk meggyőzni az ügyfelet arról, hogy mi gyártjuk az egyik legversenyképesebb modellt?
Részletek

A versenytárs félelme a legnagyobb elismerés

Engedjük meg neki, hogy nálunk próbálja ki a kategória legnépszerűbb típusát, amit történetesen a Toyota gyárt. Egyedi és különleges ötlet, azonban veszélyes is, mivel a stratégia könnyen visszafelé sülhet el.

A legutóbbi piaci elemzések szerint a Toyota RAV4 a világ második legnagyobb számban értékesített személyautója (a Toyota Corolla mögött), és magasan a legkeresettebb szabadidőjármű a világon.

A világ tíz legnagyobb számban eladott szabadidőjárműve (2020. első félév)
1. Toyota RAV4              426 015
2. Honda CR-V                284 145
3. VW Tiguan                 250 043
4. Hyundai Tucson          190 999
5. Kia Sportage              173 654
6. Mercedes-Benz GLC    162 638
7. Mazda CX-5               160 023
8. Nissan Qashqai           158 649
9. Chevrolet Equinox       150 006
10. Toyota Highlander     130 973

Mint látható a verseny meglehetősen éles a szabadidőjárművek szegmensében, két kivétellel: a Top 3 messze elhúzott a mezőnytől, az első helyen álló Toyota RAV4 előnye pedig gyakorlatilag behozhatatlan.

A versenytárs félelme a legnagyobb elismerés

Elméletben persze minden elképzelhető (más kérdés, hogy a RAV4 nem árengedményekkel, hanem folyamatos és érdemi fejlesztésekkel – legutóbb például egy vadonatúj plug-in hibrid hajtáslánc bevezetésével – őrzi előnyét), ezért úgy helyes, ha a magukra valamit is adó versenytársak a legjobbakhoz mérik magukat egy-egy új modell színre lépésekor.

Így tett a Nissan is, amikor Észak-Amerikában piacra dobta a Rogue (nálunk X-Trail) kompakt szabadidőjármű új generációját, melyből 2020 első kilenc hónapjában valamivel több mint fele annyi talált gazdára a kontinensen, mint a Toyota RAV4-esből .

A gyártó oly mértékben bízik az új konstrukció sikerében, hogy az autóiparban mindeddig példátlanul merész lépésre szánta el magát. Több száz márkakereskedőjéhez Toyota RAV4-eseket szállíttatott ki, hogy az ügyfelek közvetlenül összehasonlíthassák a piacvezetőt annak kihívójával.

Az észak-amerikai szaksajtó elismerően beszél a szokatlan kezdeményezésről, ugyanakkor arra is rávilágítanak, hogy tapasztalatuk szerint a Nissan kereskedésekben mérceként állított Toyota RAV4 modellek nem ugyanolyan felszereltségű bérautók, így helyzeti hátrányból indulnak a Nissannal szemben.

A versenytárs félelme a legnagyobb elismerés

Figyelembe véve azonban, hogy a RAV4 rövidebb (így fordulékonyabb), mégis tágasabb (számottevően nagyobb hátsó fejtér, válltér és lábtér); hogy a Rogue csekélyebb motorteljesítményéhez a hibrid opció hiánya is társul; valamint, hogy a 2021-es modellévre árelőnyéből is veszített a Nissan, talán mégis így a legigazságosabb az összehasonlítás.

A szokatlan kezdeményezés végeredménye egyelőre igencsak kétséges, hiszen a beszámolók szerint az érdeklődők nagyjából fele a Nissan új modelljének kipróbálása után inkább átlátogatott egy közeli Toyota márkakereskedésbe.

További figyelemreméltó tény, hogy a témát elsőként felkapó Car and Driver magazin, megszavaztatta olvasóival, hogy melyik modellt választanák inkább, és legfrissebb állás szerint 79 százalék a RAV4-est választaná, míg 21 a Rogue-ot.

Kulcsszavak: értékesítés, jármű kereskedelem, rav4, suv, toyota
 
Elkészült az egy milliomodik Mazda CX-5 Elkészült az egy milliomodik Mazda CX-5 Mit töltünk majd az autónkba tíz év múlva? Mit töltünk majd az autónkba tíz év múlva? Toyota Proace Lerina: a minőségi kempingezés záloga Toyota Proace Lerina: a minőségi kempingezés záloga Az Opel tavaly a leggyorsabban növekvő hazai autómárka volt Az Opel tavaly a leggyorsabban növekvő hazai autómárka volt Közel a felére esett vissza a használt autó import áprilisban Közel a felére esett vissza a használt autó import áprilisban
 
Az új SEAT Leon elnyerte az “Arany kormánykerék” díjat

Az új SEAT Leon elnyerte az “Arany kormánykerék” díjat

2020. november 19.
Az új Leon a „Legjobb ár-érték arány 35 000 eurós árig ” kategóriában nyert. A vadonatúj SEAT Leon 1.5. eTSI meggyőzte az AUTO BILD szaklap szakértőit.
Részletek

Az új SEAT Leon elnyerte az “Arany kormánykerék” díjat

Arany kormánykerék díjat nyert a  spanyol kompakt modell: a SEAT Leon 1.5 eTSI nyerte el az „Arany kormánykerék 2020” díjat. A vadonatúj SEAT Leon képes volt meggyőzni a zsűrit a „Legjobb ár-érték arány 35 000 euróig” kategóriában. Ezt az AUTO BILD által adott díjat kizárólag szakértők ítélik oda, melynek során az AUTO BILD tesztcsoport szakértői véleményük megfogalmazásakor figyelembe veszik a vezetés közbeni benyomásokat, a belépő árat, az alapfelszerelést és a garanciákat.

"Büszkék vagyunk arra, hogy új SEAT Leon nyerte el az" Arany kormánykerék" díjat, és megmutathatta értékeit a neves AUTO BILD szakértőinek. Ez a díj a legnagyobb elismerés annak a csapatnak, amelyik részt vett minden idők legjobb Leonjának elindításában. Ezt az autót Barcelonában tervezték, fejlesztették és ott is gyártják. A SEAT-nál és a CUPRA-nál jelenleg történelmünk minden eddigi legnagyobb termék offenzívájának közepén vagyunk. Olyan modellekkel jelentkeztünk, mint a SEAT- és a CUPRA Leon, a CUPRA Formentor valamint a leendő CUPRA el-Born. Ez a díj új erőt ad számunkra, hogy magabiztosan tekinthessünk a jövőbe ", mondta Wayne Griffith, a SEAT és a CUPRA elnöke.

Az új SEAT Leon elnyerte az “Arany kormánykerék” díjat

„A vadonatúj SEAT Leon innovatív technológiákkal rendelkezik: ez a márka első teljesen összekapcsolt és legbiztonságosabb járműve, a legújabb vezetőt támogató rendszerekkel, és egyben ez az első plug-in hibrid modell is. is A lenyűgöző formatervezéssel, amelyet Barcelona fényei és a technológiai fejlődés inspirált, a SEAT Leon megfelel ügyfeleink valamennyi igényének, és új színt hoz a kompakt osztályba. "

Fontos díj az autógyártásban

A „Goldenes Lenkrad”-ot vagyis az „Arany kormánykerék” díjat az Axel Springer kiadó indította útjára 1976-ban, és azóta ez az egyik legfontosabb elismerés az autóiparban. A díjat az ügyfelek és a szakértők szavazatainak kombinációja teszi oly népszerűvé. 2020-ban összesen tizenkét arany kormánykereket ítéltek oda.

Az AUTO BILD olvasói 63 különböző, 2019 októberétől megjelent új termék közül választhatták ki kedvenceiket,. A nyolc jármű kategória mindegyikében a legtöbb szavazatot elért három modell került a DEKRA Lausitzringen  október elején szervezett döntőjébe. A tesztpályán olyan szakértőkből álló zsűri ,mint Sophia Flörsch, Daniel Abt, Mattias Ekström és Hans-Joachim Stuck, tesztelte mind a 24 jelölt gépkocsit az AUTO BILD teszt kritériumai alapján.

Az AUTO BILD a különböző kategóriákban megítélt nyolc díjon túl egy külön arany kormánykereket is odaítélt az év legjobb újításának, amelyet az olvasók szavazatai és a szakértőkből álló zsűri választott ki, míg a legszebb autó kiválasztása tisztán az olvasók szavazatai alapján történt. Végül az AUTO BILD tesztcsoportjának szakértői két arany kormánykereket ítéltek oda a legjobb ár-érték arányért a 25 000 valamint a 35 000 eurós árkategóriában lévő gépkocsiknak.


Kulcsszavak: Arany Kormánykerék díj, leon, seat
 
Hatékony gyártási folyamatainak elismeréséül a SEAT elnyerte az "Automotive Lean Production" díjat Hatékony gyártási folyamatainak elismeréséül a SEAT elnyerte az "Automotive Lean Production" díjat 2014-ben a Leon-nak köszönhetően 10%-kal nőttek a SEAT eladásai 2014-ben a Leon-nak köszönhetően 10%-kal nőttek a SEAT eladásai A Volkswagen-csoport első alkalommal szállított ki több, mint 10 millió gépkocsit A Volkswagen-csoport első alkalommal szállított ki több, mint 10 millió gépkocsit Genfben mutatkozott be az új SEAT Leon SC Genfben mutatkozott be az új SEAT Leon SC SEAT 600: a spanyolok „bogara” SEAT 600: a spanyolok „bogara”
 
Nagy-Britanniában 2030-tól megtiltják az új benzin- és dízelüzemű autók értékesítését

Nagy-Britanniában 2030-tól megtiltják az új benzin- és dízelüzemű autók értékesítését

2020. november 18.
Nagy-Britanniában az eddig tervezettnél tíz évvel előbb, már 2030-ban megtiltják a benzin- és dízelüzemű új személyautók és furgonok értékesítését.
Részletek

Nagy-Britanniában 2030-tól megtiltják az új benzin- és dízelüzemű autók értékesítését

Boris Johnson brit miniszterelnök szerdán hirdeti meg a kormány által "zöld ipari forradalom" címmel összeállított, nagyszabású és hosszú távú gazdaságátalakítási csomagtervet. Ennek főbb pontjait szerda hajnalban ismertette a londoni kormányfői hivatal.

London már 2017 közepén bejelentette, hogy több évtizedre szóló környezetvédelmi program keretében 2040-től csak elektromos, illetve hibridüzemű autók és kisteherautók kerülhetnek forgalomba Nagy-Britanniában.

A brit kormány azonban a Downing Street szerdai ismertetése szerint egy évtizeddel korábban, 2030-ban be akarja szüntetni az új benzin- és dízelüzemű személyautók és furgonok értékesítését, 2035-től pedig a hibrid meghajtásúakét is.

A kormány meghirdetett célja, hogy a brit gazdaság 2050-re nettó semleges széndioxid-kibocsátóvá váljon.

A program fő elemei közé tartozik az a célkitűzés, hogy 2030-ra minden nagy-britanniai háztartásnak tengeri szélerőművek szolgáltassák az energiát. Ennek érdekében tíz éven belül 40 gigawattra, a jelenlegi szint négyszeresére kell emelni az ilyen erőművek energiatermelését.

Nagy-Britanniában 2030-tól megtiltják az új benzin- és dízelüzemű autók értékesítését

Nagy-Britannia a kormány szerdán meghirdetett programcsomagja alapján világelsőségre törekszik a légkörből káros szennyezőanyagokat kivonó és tároló technológiák kidolgozásában is. A célkitűzés az, hogy e technológiákkal 2030-ra évi tízmillió tonna szén-dioxidot lehessen eltávolítani az atmoszférából.

A kormány mindezek megvalósítására költségvetési forrásokból 12 milliárd font (4900 milliárd forint) beruházást tervez a következő évtizedben, és a magánszektorból ennek több mint a háromszorosát kívánja bevonni társfinanszírozás formájában.

Boris Johnson már az év elején körvonalazta a nagyszabású "zöld" gazdaságátalakítási program főbb elemeit azon a londoni rendezvényen, amely az ENSZ eredetileg novemberre Glasgowba összehívott 26. nemzetközi klímakonferenciáját volt hivatott előkészíteni. A konferenciát utóbb a koronavírus-világjárvány miatt egy évvel elhalasztották.

A londoni Tudománytörténeti Múzeumban tartott februári rendezvényen a brit kormányfő elmondta: Nagy-Britannia 1992 óta 42 százalékkal csökkentette széndioxid-kibocsátását, miközben 73 százalékkal emelkedett a brit hazai össztermék (GDP) értéke.

Három évtizede a brit áramtermelés 70 százalékát adták széntüzelésű erőművek; ez az arány mára 3 százalékra csökkent - hangsúlyozta a brit kormányfő. A brit kormány szándéka az, hogy 2024-ben már ne működjön szénerőmű Nagy-Britanniában.

Kulcsszavak: értékesítés, jármű kereskedelem, környezetbarát, környezetvédelem, Nagy-Britannia
 
Eredményromlás miatt csökkentette éves előrejelzését a Nissan Eredményromlás miatt csökkentette éves előrejelzését a Nissan Az angol Wizzle szerint valemennyi márka közül a Lexus modelljei adhatók el a leggyorsabban Az angol Wizzle szerint valemennyi márka közül a Lexus modelljei adhatók el a leggyorsabban Ezek a modellek lesznek a környezetbarát autósok kedvencei Ezek a modellek lesznek a környezetbarát autósok kedvencei A Nissan a 75 000. elektromos gépjármű értékesítését ünnepli európában A Nissan a 75 000. elektromos gépjármű értékesítését ünnepli európában Kivonult a Chevrolet Magyarországról Kivonult a Chevrolet Magyarországról
 
Jövő tavasszal mutatkozik be Európában az elektromos Toyota PROACE Verso

Jövő tavasszal mutatkozik be Európában az elektromos Toyota PROACE Verso

2020. november 18.
Jövő márciusban debütál az európai piacokon a magyarországi nagycsaládos autóvásárlási program egyik kedvelt modellje, a Toyota PROACE Verso akkumulátoros elektromos változata.
Részletek

Jövő tavasszal mutatkozik be Európában az elektromos Toyota PROACE Verso

A vadonatúj elektromos személyszállító modellcsalád 50 és 75 kWh teljesítményű lítiumion akkumulátorral választható majd, hatótávja így elérheti a 330 kilométert (WLTP adat), mindehhez pedig a részben vagy teljesen elektromos autók fejlesztésében abszolút vezető szerepet betöltő autógyártó nyolc év/160.000 km garanciát kínál. A vadonatúj Proace Verso Széles körű lehetőségeket kínűl az otthoni, munkahelyi és közterületi töltésre, az 50 kWh-s akkumulátor körülbelül harminc perc alatt lesz feltölthető.

A modellsorozat tagjai Compact, Medium és Long karosszériaváltozatban, illetve Combi, Shuttle, Family és VIP felszereltséggel készülnek, akár kilenc ülőhellyel is, vagyis az üzleti-, a flotta- és magánügyfelek igényeinek teljes spektrumát lefedik. A Toyota Proace Verso ezen felül Apple CarPlay®/Android Auto™ mobiltelefon-kapcsolatot kínál, de a multimédiás képernyő, a fűtött ülések, a parkolássegítő szenzorok, a 180 fokos tolatókamera, valamint  a Toyota Safety Sense legújabb aktív biztonsági rendszerei mind a gazdag felszereltségű modellek részét képezik majd.

A Toyota jövő tavasszal a PROACE Verso Electric modellel bővíti ki zéró károsanyag-kibocsátású, akkumulátoros elektromos hajtású járműsorozatát.

Jövő tavasszal mutatkozik be Európában az elektromos Toyota PROACE Verso

A Toyota Professional haszongépjármű-sorozatba tartozó PROACE Electric közepes áruszállító mellett ez az autó vonzó és rugalmas mobilitási lehetőséget kínál  az olyan vállalkozások és flottaüzemeltetők számára, akik alacsony károsanyag-kibocsátású környezetben végzik munkájukat, valamint olyan ügyfelek számára, akik egy Toyota személyszállító minőségét és menetteljesítményeit szeretnék különösen környezetbarát módon élvezni.

Az új modellhez kétféle lítiumion akkumulátor közül lehet választani, így a tisztán elektromos hajtású jármű hatótávolsága akár 330 km is lehet, és az opcionális 11 kW-os fedélzeti töltővel a gyorstöltés is megoldható. A paletta három különböző hosszúságú karosszériát és négyféle kivitelt tartalmaz, a szállítható személyek száma pedig akár kilenc is lehet. A felszereltségek és az extrák minden megfelelnek a kor követelményeinek, legyen szó konnektivitásról vagy komfortról. Az utasok testi épségét a legújabb Toyota Safety Sense aktív biztonsági rendszerek óvják, hatásos védelmet nyújtva számos tipikus baleseti szituációban.
Jövő tavasszal mutatkozik be Európában az elektromos Toyota PROACE Verso

Kompromisszummentes menetteljesítmények és képességek

Aki a zéró károsanyag-kibocsátású PROACE Verso Electric modellt választja, annak a menetteljesítmények tekintetében nem kell kompromisszumot kötnie a dízelmotoros változathoz képest. A vásárlók két lítiumion akkumulátor közül választhatnak: az 50 kWh kapacitású egységet teljesen feltöltve akár 230 kilométert, a 75 kWh kapacitású akkumulátorral pedig akár 330 kilométert is lehet autózni (WLTP adat). Mindkettővel 136 lóerő a teljesítmény, és 260 Nm a forgatónyomaték, így a PROACE Verso Electric hiánytalanul megfelel egy sokoldalú személyszállítóval szemben támasztott igényeknek.


A végsebesség elektronikusan leszabályozva 130 km/óra. Az akkumulátor a padló alatt kapott helyet, így nem csökkenti sem az utastér, sem a csomagtartó méretét. A paletta háromféle hosszúságú – Compact, Medium és Long – karosszériaméretet tartalmaz, melyeknek csomagtere (beépített ülésekkel számolva) 280, 640 illetve 1060 liter. A modellváltozattól és a mérettől függően az utastérben öt-nyolc utas foglalhat helyet. A beltér flexibilisen változtatható, a második sor 60:40 arányban lehajtható üléseinek köszönhetően könnyű a bejutás a harmadik sorba, de szükség esetén megnövelhető a raktér is.

A terhelhetőség alapértéke egy tonna, de az 50 kWh kapacitású akkumulátorral szerelt változatban ez extraként 1,2 tonnára növelhető, ami a kategória legjobb értéke. Fékezett utánfutóval egy tonna vontatható, ha a járműben szállított tömeg nem haladja meg a terhelhetőség 50 százalékát.

Jövő tavasszal mutatkozik be Európában az elektromos Toyota PROACE Verso

Az akkumulátor elhelyezésének köszönhetően alacsonyabbra került a tömegközéppont, ezáltal javult a menetstabilitás és a vezethetőség. Az ügyfelek nyugodtak lehetnek, hiszen az akkumulátor tartós, élettartama hosszú, és nyolc év/160.000 kilométer garanciát ad rá a Toyota.

Többféle töltési móddal biztosított kényelem

A PROACE Verso Electric célszerűségéhez és kényelméhez nagy mértékben hozzájárul a többféle töltési lehetőség. Az autóhoz alapáron járó, hatméteres és 8 amperes kábellel a hagyományos otthoni csatlakozóból lehet tölteni az autót. A gyorsabb töltéshez 32 amperes kábel szükséges, amit egy külön rendelhető, falra szerelt töltőkészülékhez kell csatlakoztatni. A töltési folyamatot az EV töltőpont fedelébe beépített töltésjelzővel lehet figyelemmel kísérni. Az PROACE Verso Electric összes változatában alapfelszerelés a 7,4 kW-os, egyfázisú fedélzeti töltőberendezés, de ha gyorsabb töltés szükséges, akkor extraként egy 11 KW-os egység is rendelhető. Ha a járművet egy 100 kW-os töltőállomáshoz csatlakoztatják, akkor az 50 kWh kapacitású akkumulátor 30, a 75 kWh kapacitású pedig körülbelül 45 perc alatt tölthető fel.

Minden részletre kiterjedő felszereltség és Toyota Safety Sense

A PROACE Verso Electric olyan változatokban és kivitelekben lesz kapható, hogy a kínálatban a lehető legtöbb vásárló megtalálhassa az igényeinek pontosan megfelelő autót. A modellcsaládban ugyanúgy szerepelnek majd a praktikus Combi és Shuttle változatok, mint a kifinomultabb Family és VIP modellek. Ezekkel a kivitelekkel rendkívül széles lesz a PROACE Verso választható változatainak palettája.

Jövő tavasszal mutatkozik be Európában az elektromos Toyota PROACE Verso

A felszereltség megfelel a mai vásárlók igényeinek. Az okostelefonok egyszerűen integrálhatók az Apple CarPlay® vagy az Android Auto™ segítségével.

A vásárlók olyan extrák közt válogathatnak, mint a 7 colos multimédia érintőképernyő, a DAB rádióvétel, a fűtött ülések, az automatikusan behajló tükrök, az elektromos kézifék, a kulcs nélküli nyitás, illetve az automata klímaberendezés és a műholdas navigáció. Az elektromos hajtásláncban az autós az E-toggle vezérléssel választhatja ki a Parkolást/Hátramenetet/Üres fokozatot/Előremenetet/Regeneratív fékezést, illetve egy kapcsolóval válthat az Eco, a Normal és az Eco Drive üzemmódok között.

A vezető előtti műszeregység mutatja a sebességet és a felhasznált energiát, valamint az akkumulátor töltöttségét és a légkondicionáló teljesítményét. A PROACE Verso Electric modellben a legújabb Toyota Safety Sense aktív biztonsági és vezetősegítő rendszerek működnek. Ilyen például a gyalogosérzékeléssel kiegészített ütközést megelőző rendszer (PCS), a teljes sebességtartományban működő sebességtartó automatika, a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (LDA), az automatikus távfény-vezérlés (AHB) és a jelzőtábla-felismerő rendszer (RSA). A biztonságot tovább növeli az első és hátsó parkolóradar, a 180 fokos tolatókamera és a magasabb felszereltségi szintű modellekben a holttérfigyelő.

Jövő tavasszal mutatkozik be Európában az elektromos Toyota PROACE Verso

Kulcsszavak: bemutató, elektromos autó, PROACE Verso Electric, toyota
 
Elektromos töltőket telepít az E.On Elektromos töltőket telepít az E.On Járműmegosztó szolgáltatást kombinál tömegközlekedéssel a Toyota Indiában Járműmegosztó szolgáltatást kombinál tömegközlekedéssel a Toyota Indiában A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re A Toyota Mirai sikeresen teljesítette európai hosszú távú közúti tesztjét A Toyota Mirai sikeresen teljesítette európai hosszú távú közúti tesztjét A A Siemens új töltőegységet fejlesztet ki az elektromos járművek költségoptimalizált töltéséhez A A Siemens új töltőegységet fejlesztet ki az elektromos járművek költségoptimalizált töltéséhez
 
A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re

A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re

2020. november 18.
A korszerűsített Micra termék új felszereltségi szint struktúrával bővül, hozzásegítve ügyfeleit a számukra tökéletes modell választásához. A vadonatúj N-dizájn felszereltségi szint személyreszabási opciókat kínál és új, két tónusú “Genki” kerekeket az egyedi dizájn és stílus kifejezésének érdekében.
Részletek

A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re

A Nissan frissíti ikonikus Micra modelljét, kijelölve a következő lépést a sikeres városi autójának fejlődéstörténetében, ami 38 évvel ezelőtt debütált Európában.

A korszerűsített 2021-es felszereltségi szint kínálat modernizálva, illetve finomítva lett, 4 különböző szintet ajánlva az ügyfeleknek, ami által könnyebben azonosulhatnak személyreszabott, ideális Micrájukkal.

A Visia, Acenta és Tekna mellé a Nissan most bevezeti az új N-Design elnevezésű felszereltségi szintet.

A Micra kifinomult dizájn elemekkel él és tökéletes figyelmet szentel a részleteknek. Az ügyfelek különböző személyreszabási kombinációkból tudnak választani, az autó elejét és hátulját illetően, illetve LED fényszórókra is válthatnak, hogy ezáltal Micrájuknak elegánsabb és atletikusabb külsőt kölcsönözzenek.

Az új 16” két tónusú “Genki” kerekek alapfelszereltségnek számítanak, az Acenta és az N-Design felszereltségi szinteken. A japán kultúrában való jelentéséhez híven, a Genki alufelni stílusos megjelenéséből egyfajta energia árad, ami kiegészíti a Micra friss és dinamikus dizájnját.

A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re

“A 2021-re tervezett, korszerűsített modell palettában, mi azt finomítottuk, amit az emberek szeretnek a Micrában. Egyszerűbbé tettük az ügyfelek számára, hogy összhangban legyenek a számukra ideális felszereltségi szinttel és ráadásként, azt azután még saját ízlésük szerint személyre is szabhassák.” – mondta Ekaterina Apushkina, a Nissan Europe-nak, a Városi Autó Divízió Managere.

N-Design: elérhető személyreszabás

Az N-Design az ügyfelek azon igényét célozza meg, hogy kifejezhessék saját, egyedi stílusukat. A külsőt illetően, az ügyfelek személyre szabhatják az autó hátsó, első és oldalsó díszcsíkját, illetve a tükörborítás is lehet fényes fekete. Ez a személyreszabás az N-Design felszereltségi szint része, ahogyan a vonzó 16” két tónusú Genki kerék is.

Belül, az N-Design modern, fekete-szürke üléskárpittal rendelkezik, bőrhatású műszerfal betétekkel, térdpárnával és ajtóborítással. Az ügyfelek választhatják a merész és izgalmas Energy narancsvörös belsőt is, illetve számos egyéb kiegészítőt is vásárolhatnak még ugyanebben a dinamikus színben – egy igazán részlet-gazdag kialakításért.


A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re

Tekna: a fejlett vezetési technológia

A Tekna tele van fejlett vezetési technológiákkal és szórakoztató elektronikai funkciókkal, támogva a Nissan Intelligent Mobility-t, ami a Nissan víziója egy izgalmasabb és technológiai innovációk által összekapcsolt jövőről.

A Nissan népszerű, intelligens 360 fokos parkolókamera rendszere, mely segíti az autóvezetőt a nehéz parkolási helyzetekben, mozgó tárgy észleléssel és intelligens holttér-figyeléssel rendelkezik és kizárólag a Tekna felszereltségi szinten érhető el.

A Tekna Bose® Personal® hangrendszerrel is el van látva, magas minőségű hangzást biztosítva zenekedvelő vezetője számára.

A NissanConnect szórakoztató és információs rendszer TomTom navigációval alapfelszereltség a Tekna-n (választható opcióként az N-Design felszereltségi szinten is).

Az Apple CarPlay Siri hangfelsimerővel és az Android Auto Google segéddel szintén az Acenta szinttől érhető el, egy sereg szórakoztató funkcióval.

A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re

Fejlettebb EURO6D dinamikus és hatékony motor

A Micra fejlettebb 1.0 literes turbomotorja dinamikus és hatékony vezetési élményt biztosít. A motor megfelel az EURO6D emissziós normáknak, jobb fogyasztást és csökkentett károsanyag kibocsátást eredményezve. Változott a nyomatékleadási görbe is, gyorsabban érve el ugyanazt a forgatónyomatékot, mint korábban, így az autó lendületesebb vezetési teljesítményt nyújt, kevesebb sebességváltással. Tökéletes a városban való navigáláshoz, hiszen egyenletesebb lett a vezetés, ugyanakkor a gyorsabb válaszreakciók miatt élvezetesebb is.

Fejlettebb biztonsággal kapcsolatos technológia

A Visia felszereltségi szinttől, a Micrát alapvető biztonsági technológiákkal látták el, úgy mint, a visszagurulás-gátló rendszer, az intelligens vészfékezési rendszer (automata elakadásjelzővel) és az intelligens nyomvonal szabályozás, viszontagságos időjárási körülményekre.

További kapcsolódó technológiákat a Biztonsági csomag tartalmaz. Bizonyos felszereltségi szinteken a csomag magába foglalja az automata távolsági-fényszóró kapcsolást, a közúti jelzések felismerését és az intelligens vészfékezési rendszert gyalogos felismeréssel.

Az európai piac magas elvárásainak megfelelve tervezték a Nissan Micrát. Az modell egyike a Nissan ikonikus modelljeinek, melyet mi sem bizonyít jobba, mint a 38 éves piaci jelenlét.

A 2021-es Micra kapható már 4 699 000 Ft-tól.

A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re

Kulcsszavak: bemutató, micra, nissan, új modell
 
A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re Egy Cactus ami szép, egyedi és nem szúr A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re Limitált szériás modellek a Daciatól Teljesen megújult hajtáslánccal és 7 üléssel érkezik a Nissan X-Trail Teljesen megújult hajtáslánccal és 7 üléssel érkezik a Nissan X-Trail Kizárólagos extrákkal gazdagodik a BMW 6-os sorozat Kizárólagos extrákkal gazdagodik a BMW 6-os sorozat Kapható a Nissan Titan XD Kapható a Nissan Titan XD
 
A Volkswagen Haszonjárművek 2024-től új prémium kategóriájú elektromos járműveket gyárt Hannoverben

A Volkswagen Haszonjárművek 2024-től új prémium kategóriájú elektromos járműveket gyárt Hannoverben

2020. november 17.
A Volkswagen Haszonjárművek stöckeni fő üzemét többmárkás gyártóhellyé fejlesztik. A Csoport márkáinak szánt három új D-SUV biztosítja az üzem teljes kihasználását.
Részletek

A Volkswagen Haszonjárművek 2024-től új prémium kategóriájú elektromos járműveket gyárt Hannoverben

A Volkswagen-csoport felügyelőbizottsága a napokban megerősítette a döntést a hannoveri Volkswagen Haszonjárművek által gyártandó új autókkal kapcsolatosan. A saját T modell sorozat és az ID. BUZZ mellett a Volkswagen Haszonjárművek a jövőben 3 teljesen elektromos hajtású D-SUV kategóriás autót is gyár majd a Csoport számára. A körülbelül 680 millió eurós beruházással Hannovert több márkás gyártási hellyé fejlesztik.

“Hannoveri fő üzemünk a csoport három teljesen új prémium kategóriájú elektromos járművének gyártási helyévé válik" - mondta Dr. Carsten Intra, a Volkswagen Haszonjárművek igazgatóságának elnöke. „Ezek a D-SUV kategóriás autók igazi zászlóshajó-projektek: prémium kategória, 100% -ban elektromos hajtás és nagy mértéű automatizáltság. A Volkswagen felügyelőbizottságának napokban meghozott döntése tehát fontos mérföldkő a csúcstechnológiával bíró telephelyünk számára, és nagyfokú bizalmat mutat csapatunk termelékenysége iránt. Ezt a döntést biztos lábon álló hatékonyságunkkal és a legmagasabb szintű gyártási minőséggel tudtuk elnyerni. Köszönet illeti minden kollégánkat, akinek munkája lehetővé tette ezt az úttörő döntést ”- folytatta Carsten Intra.

A Volkswagen Haszonjárművek 2024-től új prémium kategóriájú elektromos járműveket gyárt Hannoverben

Bertina Murkovic, a Volkswagen Haszonjárművek Üzemi Tanácsának elnöke: „Erős versenyben álltunk a Csoport más márkáival, de végül telephelyre vonatkozó megállapodásunkkal és a minőségi gyártás terén szerzett tapasztalatunkkal elnyerhettük ezeket a termékeket Hannover számára. Így a következő évekre elérhetővé válik egy olyan kihasználtsági szint, amely a megállapodás szerint biztosítja a foglalkoztatási szintet is. Az új Multivan, az ID. BUZZ és most a D-SUV-k jelentik majd portfóliónkat erre az évtizedre. Ennél nagyobb biztonságot a gyártási hely vagy a munkavállalók számára jelenleg nem lehet megadni."

Ezen járművek jövőbeni gyártása érdekében a Volkswagen Haszonjárművek új gyártósort épít a hannoveri telephelyen. Ily módon a gyárban ismét egyértelműen felgyorsítják az elektromos mobilitás irányába már megkezdett átalakulást , és többmárkás üzemmé válnak. A teljesen elektromos ID. BUZZ-nak már 2022-ben le kell gördülnie a gyártósorról, ami egy új elektromos korszakba vezeti át a hannoveri Bulli ikont.

A Volkswagen Haszonjárművek 2024-től új prémium kategóriájú elektromos járműveket gyárt Hannoverben
Kulcsszavak: autógyár, Hannover, volkswagen, Volkswagen Haszonjárművek
 
Gátlás nélkül lemásolta a Tesla Model S-t egy kínai autógyár Gátlás nélkül lemásolta a Tesla Model S-t egy kínai autógyár Az új ID. platform – Szabad a pálya a világ leginnovatívabb elektromos járműcsaládja előtt Az új ID. platform – Szabad a pálya a világ leginnovatívabb elektromos járműcsaládja előtt Rekordévet zárt az Opel magyarországi gyára Rekordévet zárt az Opel magyarországi gyára Minden győri Audit egy esőkabinban is tesztelnek Minden győri Audit egy esőkabinban is tesztelnek A Volvo Cars megnyitja első egyesült államokbeli gyárát A Volvo Cars megnyitja első egyesült államokbeli gyárát
 

Találatok száma: 12280 Megjelenítve: 111 - 120