Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 10891 Megjelenítve: 111 - 120
Elektromos autók és új technológiák a 89. Genfi Nemzetközi Autókiállításon

Elektromos autók és új technológiák a 89. Genfi Nemzetközi Autókiállításon

2019. március 06.
A korábbi éveknél hangsúlyosabban jelennek meg az elektromos autók és az új technológiák a 89. Genfi Nemzetközi Autókiállításon, amely kedden a sajtónappal vette kezdetét.
Részletek

Elektromos autók és új technológiák a 89. Genfi Nemzetközi Autókiállításon

A szervezők közlése szerint 70 kiállító több mint száz világ és európai premiert tart a világ egyik legfontosabb autókiállításán. Több gyártó is jubileumát ünnepli: a Bentley 100, a Fiat 120 éves fennállása alkalmából különleges szériákat, tanulmányokat mutat be.

Az elmúlt években kisebb hangsúlyt kaptak a jövő formai és technológiai megoldásait bemutató koncepció autók, idén azonban számos nagy autógyártó készített tanulmányautót. A Fiat a Centoventi, az Alfa Romeo a Tonale, a Citroen a Citroenist, a Honda az Urban EV-vel, a Seat a Cupra Formentorral, a Skoda a Vision IV-vel mutatja be, hogy milyen elképzelései vannak a jövőről.

A Magyarországon gyártókapacitással rendelkező konstruktőrök közül az Audi és a Suzuki nem mutatott be újdonságot, a Mercedes a Kecskeméten gyártott CLA 250 Shooting Brake modellt mutatta be világpremier keretében.

A sajtónapokat megelőzően, hétfőn jelentették be, hogy Év autója díjat a Jaguar I-Pace nyerte el. Az Alpine A110 modellje az első szavazáson ugyanannyi pontot kapott mint a végső nyertes, ezért a 60 tagú zsűrinek külön kellett döntenie az első helyről.

A kiállítás a nagyközönség előtt március 7-től 17-ig lesz nyitva a genfi Palexpo területén.

Elektromos autók és új technológiák a 89. Genfi Nemzetközi Autókiállításon
Kulcsszavak: autókiállítás, elektromos autó, genf, hibrid
 
A Volkswagen ID. lesz a fenntartható mobilitás úttörője A Volkswagen ID. lesz a fenntartható mobilitás úttörője Bocsi Attila, magyar formatervező álma teljesült! Bocsi Attila, magyar formatervező álma teljesült! Ultragyors e-töltőt adott át a Mol Budapesten Ultragyors e-töltőt adott át a Mol Budapesten Barcelona az egyetlen e-NV200 modellt gyártó Nissan üzem Barcelona az egyetlen e-NV200 modellt gyártó Nissan üzem 321 kilométer hatótávú akkumulátor az LG-től 321 kilométer hatótávú akkumulátor az LG-től
 
A Nissan a 2019-es Genfi Autószalonon mutatta be az IMQ tanulmányautót

A Nissan a 2019-es Genfi Autószalonon mutatta be az IMQ tanulmányautót

2019. március 05.
A Nissan ma lerántotta a leplet a vadonatúj IMQ tanulmányautóról, egy korszerű technológiájú és formatervezésű koncepcióautóról, amely kijelöli a crossoverek következő nemzedékének irányát.
Részletek

A Nissan a 2019-es Genfi Autószalonon mutatta be az IMQ tanulmányautót

A Genfi Nemzetközi Autószalonon bemutatott IMQ észrevétlenül ötvözi a japán örökséget a modern, emberközpontú technológiával. A legújabb innovációkat tartalmazza, amelyek életre keltik a Nissan Intelligent Mobility-t, a márkának az autós közlekedés jövőjével kapcsolatos elképzelését. Dizájnja tükrözi a Nissan úttörő és vezető szerepét a crossoverek területén, feltűnő megjelenése pedig kitolja az európai crossoverek lehetőségeinek határait.

Az IMQ legfontosabb eleme az e-POWER következő generációja, amely egy azonnali, egyenletes gyorsulást biztosító, 100%-ban elektromos hajtásrendszer. Az e-POWER technológiából fejlesztették tovább, amely jelenleg Japánban a legnagyobb eladási példányszámokkal büszkélkedő Nissan Note és Serena modellekben érhető el. Ez a technológia az IMQ-ban 250 kilowattos összteljesítményre és 700 Nm nyomatékra képes.

Ezt a nagy teljesítményt egy új, többmotoros összkerékhajtású rendszeren vezetik át, ami minden kerék esetében pontos és független irányítást tesz lehetővé. Az e-POWER és az összkerékhajtás párosítása ideális az alacsony tapadású körülményekhez, például a Genf melletti havas, alpesi utakhoz.

Az IMQ további betekintést nyújt a Nissan technológiai elképzeléseibe. A Nissan ProPILOT* vezetéstámogató rendszerének továbbfejlesztett prototípusával látták el, amely még jobb önvezető képességet kínál. A modellben megtalálható a Nissan „Invisible-to-Visible” (láthatatlant láthatóvá tévő) technológiája, amelyet a 2019-es CES kiállításon mutattak be.

A Nissan a 2019-es Genfi Autószalonon mutatta be az IMQ tanulmányautót

A külső és belső kialakítás egybeolvadása

Az IMQ a méreteinek köszönhetően az európai C-crossover szegmens közepén helyezkedik el. Letisztult és könnyed megjelenés jellemzi, külső és belső formaterve egybeolvad. Ez leginkább az üvegfelületek vonalaiban fedezhető fel, amelyek a kialakításuk révén egyetlen folytonos felület benyomását keltik.

Az IMQ a Nissan formanyelvének merőben új irányvonalát jelöli ki. A koncepció a szándékosan visszafogottabb kivitelezésű V-motion hűtőrácsba épített Nissan embléma köré épül. A hűtőrács függőleges irányban beleolvad a motorháztetőbe, vízszintesen pedig az első lökhárítóba, így szembetűnő sarkokat hoz létre a külső széleken. A motorháztetőn feltűnő, krómozott bemetszések találhatók, ahogy a sárvédő kiemelkedik a kerékívekből, és az ajtó középső része pedig becsúszik alá.

Hátul egy függőleges, hangsúlyos vonal húzódik lefelé a hátsó lámpatesttől, hogy kettészelje az oldalt lefelé haladó levegőt, fokozva az aerodinamikai teljesítményt. Felső vége a Nissan bumeráng formájú fényszóróegyüttesének új, karcsú vonalvezetésű értelmezésébe fut bele. Az egy darabból álló csomagtérajtó a motorháztető kialakítását megismételve a hátsó sárvédő alá bukik.

Alaposabban szemre véve feltárul az autó sötétített alsó részein megjelenő háromdimenziós struktúrák fokozott használata. Ezek a részletgazdag rétegek – vagy lamellák – a hagyományos japán formatervet idézik fel, és az autó egészére kiterjednek.

A Nissan a 2019-es Genfi Autószalonon mutatta be az IMQ tanulmányautót

A külső részt 22 hüvelykes könnyűfém keréktárcsák teszik teljessé, amelyek személyre szabott Bridgestone Connect gumiabroncsokkal vannak szerelve. Ezek az „intelligens” gumiabroncsok információt küldenek a vezetőnek a grafikus felhasználói felületen keresztül. A továbbított adatok közé tartozik a gumiabroncsok terhelése, nyomása, hőmérséklete és a profilmélység. Ez segít az IMQ-nak automatikusan beállítani az autóba integrált biztonsági rendszereket az optimális működést szem előtt tartva.

A modern technológiával ötvözött japán stílusjegyek az autó belsejében is folytatódnak. Az IMQ ajtóinak zsanérja a külső széleken található. Kinyitva futurisztikus, tágas belsőt tárnak fel, amelyben négy különálló ülés található. Az ülések észrevétlenül emelkednek ki a lamellákkal borított padlóból, amely vizuális egységet alkot az autó külsejével.

A Nissan ismerős „ívelt szárny” műszerfala uralja a fülke elülső részét, a középkonzol alulról emelkedik ki, és hátrafelé húzódik az első ülések között.

Mindegyik formatervezett ülés kéttónusú, 3D-s technológiai anyaggal van borítva, amelynek lézerrel vágott geometrikus formáját a japán kumiko fafaragványok ihlették. A minta visszaköszön a műszerfalon, az ajtókárpiton és a tárolópolcon, valamint az ülés háttámlájának gazdag, fémes kivitelezésében. Lamellákat építettek az ajtókárpitba és az ülés háttámlájának felső részébe is fejtámaszként.

A Nissan a 2019-es Genfi Autószalonon mutatta be az IMQ tanulmányautót

Futurisztikus vezérlés a tökéletes vezetésért

Az IMQ belsejében minden a vezető köré épül. Ezt a grafikus felhasználói felület is tanúsítja, amelyet a műszerfalba ágyazott 840 milliméteres képernyő ural. Kikapcsolt állapotban teljesen fekete – akár egy okostelefon –, ám bekapcsolva életre kel, hogy mutassa az e-POWER állapotát és az egyéb járműinformációkat. A képernyő mögött mindig látható a fekete lamellák további használata.

A középkonzol fölötti kisebb, második képernyő ad otthont az IMQ virtuális személyi asszisztensének. Azáltal fokozza a vezetési élményt, hogy vezérli a navigációhoz hasonló járműfunkciókat a vezetőtől érkező adatokra válaszolva.

A kormánykerék ergonomikus kialakítása relaxált testhelyzetet tesz lehetővé a vezetőnek, továbbá maximalizálja a műszerfal láthatóságát. A kormánykerék hátsó részébe korszerű, puha tapintású, kapcsolófülszerű funkció van beépítve.

Technológiai bemutató

Az IMQ a Nissan láthatatlant láthatóvá tévő (I2V) technológiájával van ellátva, amely egy 3D-s felület, ahol a „valós világ” egyesül a virtuálissal. A Nissan által kifejlesztett I2V lehetővé teszi, hogy az utasok olyan dolgokat is meglássanak, amelyek máskülönben rejtve maradnának a szem elől, így magabiztosabbá és izgalmasabbá teszi a vezetési élményt.

A láthatatlant a Nissan Omni-Sensing-technológiája teszi láthatóvá, amely összekapcsolja az IMQ -t a jármű utasterén belüli és kívüli, valós világból érzékelt információkkal a virtuális világ információit is ötvözve, és megjeleníti ezeket a vezető és az utasok előtt a gazdag, vegyített valóság élményéért.


A Nissan a 2019-es Genfi Autószalonon mutatta be az IMQ tanulmányautót

A technológia lehetővé teszi, hogy a vezető lássa, mi következik a kanyarokon túl, pontos információkat jelenít meg a forgalmi dugókról, beleértve azok okát, és alternatív útvonalakat határoz meg, hogy az utazás stresszmentesen teljen. A vezetőnek akár arra is van lehetősége, hogy egy virtuális utas társaságát élvezze, aki egy 3D-s kiterjesztettvalóság-technológiára épülő avatárként jelenhet meg az autóban.

Az IMQ szintén tükrözi a Nissan autonóm jövő iránti elköteleződését, mint ahogy az a Nissan Intelligent Mobility elképzelésében szerepel. Az autó a ProPILOT vezetéstámogató rendszer korszerű prototípusával van ellátva, ami segíti a vezetőket a városi utcákon és az elővárosi autópályákon. Ezt az autó egészén elhelyezett modern érzékelők, radarok és kamerák hada teszi lehetővé, amelyek képesek értelmezni az úttal, a forgalommal és az információkkal kapcsolatos jeleket, hogy zökkenőmentes és magabiztos vezetést eredményezzenek.

„Az IMQ megjelenése ötvözi a hagyományos és modern japán hatásokat, és megmutatja, milyen lehetőségeket tartogat a jövő, ha a crossovereket a Nissan Intelligent Mobility támogatja” – mondta Alfonso Albaisa, a Nissan formatervekért felelős vezető alelnöke. „Az IMQ-ban észrevétlenül olvad egymásba az autó külseje és belseje, jelezve a Nissan harmadik generációs európai crossovereinek formatervezési irányvonalát.”

Kulcsszavak: autószalon, genf, IMQ, nissan, tanulmányautó
 
A Hankook bemutatja újításait a 2013-as IAA alkalmával A Hankook bemutatja újításait a 2013-as IAA alkalmával A Hyundai ma mutatta be az első képeket az új i20 modelljéről A Hyundai ma mutatta be az első képeket az új i20 modelljéről A Nissan LEAF a „legjobb légtisztító” A Nissan LEAF a „legjobb légtisztító” A BMW a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon A BMW a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon A Volvo a Genfi Autószalonon leplezi le a Concept Estate koncepcióautót A Volvo a Genfi Autószalonon leplezi le a Concept Estate koncepcióautót
 
Az elektromos meghajtású Jaguar I-Pace lett a 2019-es év autója

Az elektromos meghajtású Jaguar I-Pace lett a 2019-es év autója

2019. március 05.
A tisztán elektromos Jaguar I-PACE nyerte el ´Az Év Autója´ címet a 2019. Év Európai Autója szavazáson. Jaguar modell most először részesült ebben a nagyra becsült kitüntetésben.
Részletek

Az elektromos meghajtású Jaguar I-Pace lett a 2019-es év autója

A Jaguar nagyteljesítményű elektromos szabadidőjárműve a mezőny egyetlen zéró károsanyag-kibocsátású tagjaként hat másik döntős jelölt – az Alpine A110, a Citroën C5 Aircross,a Ford Focus, a Kia Ceed, a Mercedes-Benz A-osztály és a  Peugeot 508 – előtt diadalmaskodott.

Az Európai Év Autója díj zsűrijét 23 ország 60 autós szakújságírója alkotja; a díj a műszaki innovációt, a formatervezést, a menetteljesítményeket, a takarékos üzemet és az ár-érték arányt értékeli.

„Elmondhatatlanul büszkék vagyunk, hogy első elektromos járművünk lett az első Jaguar modell, amely elnyerte az Év Európai Autója díjat.” – mondta Prof. Dr. Ralf Speth, a Jaguar Land Rover vezérigazgatója.
 
„Az I-PACE-t az Egyesült Királyságban terveztük és fejlesztettük, méghozzá teljesen tiszta lappal indulva. A létező legfejlettebb technológiát alkalmazó, akkumulátoros elektromos gépkocsiról van szó, amely megváltoztatja a játékszabályokat. Az Év Európai Autója díj elnyerése igazi megtiszteltetés, egyben világszínvonalú fejlesztő csapatunk teljesítményének tökéletes elismerése.”

Az elektromos meghajtású Jaguar I-Pace lett a 2019-es év autója

Az Egyesült Királyságban tervezett és fejlesztett Jaguar I-PACE fogadtatása világszerte fantasztikus volt. A mai napig több mint nyolcezer ügyfél vehette át autóját – 75 százalékuk Európában.

A Jaguar I-PACE vezethetőségében és megjelenésében is egyedülálló. Úgy fejlesztettük, hogy a lehető legteljesebb mértékben kihasználja az elektromos hajtáslánc és az egyedi alumínium vázszerkezet adottságait, és sportautóhoz méltó menetdinamikát ötvözzön a szabadidőjárművekre jellemző praktikummal.
A jármű töltését nagyban leegyszerűsíti a Jaguar nyilvános töltőszolgáltatása, amelyhez egyedi okostelefonos alkalmazáson vagy RFID kódkulcs segítségével férhetnek hozzá az ügyfelek. A testre szabható töltőcsomagokat kínáló, a töltési díjakat egyszerű havi számlában összesítő szolgáltatás révén az I-PACE ügyfelek több mint 85 ezer töltőponthoz férhetnek hozzá Európa-szerte.

Az I-PACE egy évvel ezelőtti bemutatása óta 55 nemzetközi elismerésben részesült. Többek között elnyerte a német, norvég és brit Év Autója díjakat, a BBC TopGear magazin Év Villanyautója díját, a Év Kínai Zöld Autója díjat, valamint az Autobest ECOBEST kitüntetését.

Az elektromos meghajtású Jaguar I-Pace lett a 2019-es év autója

Kulcsszavak: autószalon, elektromos autó, év autója, genf, I-PACE, jaguar
 
Villanyhajtással a fenntartható mobilitásért Villanyhajtással a fenntartható mobilitásért Felülmúlta a várakozásokat a Volkswagen „electrified!” rendezvény Felülmúlta a várakozásokat a Volkswagen „electrified!” rendezvény A Honda két tanulmánymodellt is bemutat a Genfi Autókiállításon A Honda két tanulmánymodellt is bemutat a Genfi Autókiállításon Az új Tiguan elindult Wolfsburgból a 2015-ös IAA-n tartandó világpremierjére Az új Tiguan elindult Wolfsburgból a 2015-ös IAA-n tartandó világpremierjére Jön a zöld rendszámos Toyota Prius plug-in hybrid Jön a zöld rendszámos Toyota Prius plug-in hybrid
 
A ŠKODA elektromos, intelligens, innovatív és érzelmes lesz a Genfi Autószalonon

A ŠKODA elektromos, intelligens, innovatív és érzelmes lesz a Genfi Autószalonon

2019. március 05.
A ŠKODA VISION iV konkrét előretekintést kínál a márka jövőbeli elektromos járműveire és a gyártó következő lépésére az eMobility irányába.
Részletek

A ŠKODA elektromos, intelligens, innovatív és érzelmes lesz a Genfi Autószalonon

A ŠKODA mobilitási szolgáltatásainak teljes skáláját bemutatja a Genfi Autószalonon március 5-től 17-ig. A VISION iV koncepció tanulmány konkrét előretekintést kínál az első, teljesen elektromos ŠKODA-ra, amely az MEB moduláris elektromos autóplatformon alapul.

2019 rendkívüli alkalom a cég 124 éves történetében: a ŠKODA belép az eMobility korszakba. Az elkövetkező négy évben a vállalat mintegy két milliárd eurót fektet be az alternatív hajtóművekbe és az új mobilitási szolgáltatásokba - a márka történetének legnagyobb beruházási programjába. A ŠKODA tíz elektromos modellt vezet be 2022 végéig. Ezen felül az autógyártó folyamatosan bővíti új mobilitási szolgáltatásait.

Ilyenek például a „HoppyGo” autómegosztó platform és a CareDriver mobilitási és szociális szolgálat. A jármű, a járművezető és a környezet közötti magas szintű hálózatépítés lehetővé teszi a ŠKODA járművek integrálását az intelligens otthoni hálózatokba a ŠKODA Connect alkalmazás irányításával az Amazon hangvezérelt asszisztensén, Alexán keresztül. A ŠKODA stand látogatói a multimédiás támogatással többet is megtudhatnak a ŠKODA mobilitási szolgáltatásairól, és lehetőségük lesz arra, hogy saját felhasználói avatarjukat hozzák létre a felhasználói élmény asztalon.
   
A ŠKODA elektromos, intelligens, innovatív és érzelmes lesz a Genfi Autószalonon

ŠKODA VISION iV: konkrét előretekintés az eMobility-re „made by ŠKODA”

A VISION iV konkrét bepillantást ad a ŠKODA jövőbeli teljesen elektromos járműcsaládjára. A koncepció tanulmány a ŠKODA első, a Volkswagen csoport MEB moduláris elektromos autóplatformjára épülő járműve, amely sportos, aerodinamikus karosszériát, és egy ŠKODA-ra jellemző tágas belső teret kínál. A 22 hüvelykes kerekek vizuálisan kiemelik és hangsúlyozzák a jármű lenyűgöző formáját. A szemet gyönyörködtető részletek közé tartoznak a ŠKODA rács függőleges lécében lévő megvilágított üvegelemek és a hagyományos szárnyas tükrök helyett cápa uszonyokra emlékeztető formájú kamerák.

Két villamos motor - egy az első és egy hátsó tengelyen - képezi a kibocsátás-mentes hajtásrendszert, így a VISION iV összkerék hajtású. A jármű alsó részében található sík lítium-ion akkumulátor helyet takarít meg, és a WLTP ciklusnak megfelelően akár 500 kilométeres hatótávolságot biztosít. Az innovatív technológiák nagyobb biztonságot és kényelmet biztosítanak, új információs és szórakoztató korszakot vezetnek be. Az okostelefonok közvetlenül integrálhatók a jármű információs és szórakoztató rendszerébe, és digitális kulcsként is használhatók a jármű megnyitásához.

A ŠKODA elektromos, intelligens, innovatív és érzelmes lesz a Genfi Autószalonon
Kulcsszavak: autószalon, e-mobilitás, elektromos autó, genf, premier, skoda, VISION iV
 
A Frankfurti Autószalonon bemutatkozik a Suzuki új ötajtós modellje, a Baleno A Frankfurti Autószalonon bemutatkozik a Suzuki új ötajtós modellje, a Baleno Genfben bemutatkozott a Renault új crossovere, a Kadjar Genfben bemutatkozott a Renault új crossovere, a Kadjar Elektromos autó akkumulátorai készülnek Tatabányán 2020-tól Elektromos autó akkumulátorai készülnek Tatabányán 2020-tól Felavatták a Siófoki villámtöltőt Felavatták a Siófoki villámtöltőt Önjáró Nissan Qashqai a Genfi Autószalonon Önjáró Nissan Qashqai a Genfi Autószalonon
 
Új limitált szériával érkezik a Genfi Autószalonra a Dacia

Új limitált szériával érkezik a Genfi Autószalonra a Dacia

2019. március 05.
A 2019-es Genfi Autószalonon lép a nagyközönség elé a Techroad / Ultimate limitált széria. A teljes választékon áthúzódó különleges felszereltség a következő modelleket érinti majd: Duster, Logan, a Stepway modellek (Sandero, Logan MCV, Dokker) és két új színt is felvonultat; az Izzó Vöröst és a Highland Szürkét.
Részletek

Új limitált szériával érkezik a Genfi Autószalonra a Dacia

Kitűnő alkalom ez arra is, hogy bemutatkozzanak a 130 és 150 LE-s 1.3 TCe FAP erőforrások, amelyek az Alliance legújabb fejlesztéseit vonultatják fel, így megfelelnek a legmagasabb megbízhatósági és tartóssági elvárásoknak is.

Karakteres design, piros-szürke kontrasztpárok a betét-elemeken, egyedi kárpitozás – minden, ami ahhoz kell, hogy az új Dacia modellek elcsavarják a fejeket.

A Techroad limitált széria piros karosszériaelemei (oldalsó védőelemeken, tükörházakon) csakúgy, mint az ajtóbetétek, légbeömlő-keretek, a különleges kárpitozás, vagy a szőnyegezés, merész színvilágba kalauzolják el a vásárlókat. Az utastér kényelmes, otthonos érzést kelt, a világosszürke és a piros színek váltakozásával, és ezek a színek kiválóan rímelnek a műszerfal sötét karbon színvilágára.

A 16”-os (Dusteren 17”-os) ezüstszürke/tompa szürke kéttónusú felniket a piros középső elem koronázza meg. Ez amellett, hogy különleges esztétikai hatást kelt, gazdaságos, és könnyen karbantartható.

Új limitált szériával érkezik a Genfi Autószalonra a Dacia

A teljes választékon megjelenő limitált széria olyan hasznos és már jól ismert technológiai elemeket is megkapott, mint a tolatókamera és a tolatóradar, automata klíma, Automata Dacia kulcs, és a Dusterhez elérhető a City Plus csomag is, holttérérzékelővel, multi-view kamerával, és az Android Autoval® és Apple Car Play® -el valamint Media Nav Evolutiönnel. Január óta a szalonokban van, de legkésőbb március közepéig elérhető lesz a mind a 44 országban, ahol a Dacia jelen van.

Ionut Gheorghe a Dacia értékesítési- és marketing-igazgatója szerint: „Ez a kezdés roppant ígéretes a 2019-es év számára egy olyan 2018-as európai rekordév után, amely a Sandero és az új Duster sikerét hozta magával, a maga 20,5%-os értékesítési növekedésével.”

Új limitált szériával érkezik a Genfi Autószalonra a Dacia

Új limitált szériával érkezik a Genfi Autószalonra a Dacia
Kulcsszavak: autószalon, dacia, genf, premier
 
Hangos sikerrel robbant be a köztudatba az új Ford Mustang Hangos sikerrel robbant be a köztudatba az új Ford Mustang Dögös szabadidő koncepciót villantott a Toyota Dögös szabadidő koncepciót villantott a Toyota Új motorral, és duplakuplungos sebességváltóval érkezik Genfbe be a  Kia cee’d GT Line Új motorral, és duplakuplungos sebességváltóval érkezik Genfbe be a Kia cee’d GT Line Két új modellt mutatott be a Honda a 2013-as Tokiói Autószalonon Két új modellt mutatott be a Honda a 2013-as Tokiói Autószalonon A Detroiti Autószalonon bemutatkozott a 2018-as Kia Stinger A Detroiti Autószalonon bemutatkozott a 2018-as Kia Stinger
 
Megkezdődött a DS 3 CROSSBACK E-TENSE és a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 modellek értékesítése

Megkezdődött a DS 3 CROSSBACK E-TENSE és a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 modellek értékesítése

2019. március 05.
A DS Automobiles a prémiummárkák közül elsőként kínál teljesen elektromos B kategóriás SUV-ot és egy olyan plug-in hibrid technológiájú prémium SUV-ot, melynek hatótávolsága nulla kibocsátás üzemmódban az 50 km-t (WLTP) is eléri.
Részletek

Megkezdődött a DS 3 CROSSBACK E-TENSE és a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 modellek értékesítése

2019: az E-TENSE jegyében

A genfi autószalon hivatalos megnyitója előtt a genfi DS STORE márkakereskedés ad helyet a „New Energy. E-TENSE Era” csúcstalálkozónak. Az Yves Bonnefont, a márka vezérigazgatója, Jean-Éric Vergne Formula-E-bajnok és E-TENSE nagykövet, valamint Marco Piffaretti (Energie 360°) és Ståle Frydenlund (Norsk EV Association) részvételével folytatott beszélgetésen az energetikai átállás jelentette kihívásokról lesz szó.

Az E-TENSE nem más, mint a DS Automobiles átfogó válasza az energetikai átállás kérdésére. Úttörő villamosítási stratégiájának megfelelően a DS valamennyi új modelljéből – speciális szolgáltatások mellett – 100%-ban elektromos vagy nagy teljesítményű plug-in hibrid verziót is kínál.

Jean-Éric Vergne, E-TENSE nagykövet, Formula-E-bajnok és a DS E-TENSE FE19 pilótája „Manifeste pour un Nouveau Souffle” című kiáltványában a fenntartható fejlődés mellett kötelezi el magát, és aktívan részt vesz a DS Automobiles E-TENSE projektjében.

Az autókiállítás alkalmából a Formula-E bajnokságon aratott sikereivel a háta mögött a DS Automobiles egyes piacokon megkezdi E-TENSE modellei forgalmazását. A DS 3 CROSSBACK E-TENSE az első teljes egészében elektromos B kategóriás prémium SUV 320 km hatótávval, a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 pedig az első plug-in hibrid prémium SUV 300 lóerős teljesítménnyel, négykerék-meghajtással és nulla kibocsátás üzemmódban 50 km (WLTP) hatótávval.  

Megkezdődött a DS 3 CROSSBACK E-TENSE és a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 modellek értékesítése

Speciális E-TENSE szolgáltatások

A vezetők dolgát megkönnyítendő, villamos meghajtással ellátott E-TENSE járműveihez speciális szolgáltatásokat kínál a DS Automobiles. A My DS alkalmazással okostelefonon is beprogramozható, aktiválható és nyomon követhető a DS 3 CROSSBACK E-TENSE és a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 járművek töltése.  A gépjármű előfűtése/-hűtése, azaz az utastéri hőmérséklet előzetes szabályozása szintén távvezérelhető. A funkció fokozott kényelmet biztosít, és használatával 3%-kal növelhető a hatótávolság. 

Az E-TENSE járművekből online elérhető Free2Move szolgáltatások révén új lehetőségek nyílnak, melyek közvetlenül az okostelefonról vagy a speciális Charge My DS kártyával vehetők igénybe.

A Charge My DS előfizetés segítségével beazonosíthatók és megtalálhatók a gépkocsival kompatibilis töltőállomások A töltőállomás kiválasztását követően az alkalmazás a gépkocsi vagy az okostelefon kijelzőjén a megfelelő címre navigálja az autót. 2019 elejétől Európában 90 000 töltőállomást tart nyilván a rendszer.

A DS Trip Planner a gépjármű hatótávolságát és a használati szokásokat figyelembe véve a legjobb útvonalat kínálja fel. A felhasználó így megtervezheti az útját, célravezetést vehet igénybe, és biztos lehet abban, hogy nem kerüli el a töltőállomásokat. A DS Trip Planner nemcsak a megfelelő töltőállomásokat útba ejtő optimális útvonal kiválasztását teszi lehetővé, de az utazás várható hosszát – beleértve a töltési időt – is képes megbecsülni.

A DS Mobilityvel a Free2 Move Rent programon keresztül kibérelhető egy másik DS modell. A fenti E-TENSE szolgáltatások kiegészítik a minden DS tulajdonos számára elérhető Only You szolgáltatáscsomagot, amelnyek például része a a DS Assistance.

Megkezdődött a DS 3 CROSSBACK E-TENSE és a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 modellek értékesítése

DS 3 CROSSBACK E-TENSE: zajtalan működés és dinamikus, 100%-ban elektromos meghajtás

A DS 3 CROSSBACK E-TENSE az első teljesen elektromos B kategóriás prémium SUV a piacon. A DS módra kifinomult jármű kiváló teljesítményt és felvillanyozó élményt ígér.

A DS 3 CROSSBACK E-TENSE elektromos hajtáslánca egy 100 kW-os (136 LE), 260 Nm nyomaték leadására képes villanymotorból, egy 50 kWh-s lítium-ion akkumulátorból és egy a lassításkor, illetve fékezéskor működésbe lépő energia-visszanyerő rendszerből áll. A jármű hatótávolsága 320 km (WLTP ciklus), ami a NEDC rendszerben 430 km-nek felel meg. Teljesítménye egyenesen forradalmasítja a vezetést: mindössze 3,3 másodperc alatt gyorsul fel 50 km/h sebességre. 

A gördülési zajok kiváló szűrésének és a motorvibráció teljes hiányának köszönhetően a kényelem terén a DS 3 CROSSBACK E-TENSE új viszonyítási pontot jelent. A menettulajdonságok szempontjából fontos előrelépés, hogy a kompakt akkumulátor a gépjármű középső részén, a padló alatt került elhelyezésre. Az akkumulátor tömegét részben kompenzálja, hogy egyes elemek módosításának köszönhetően a belső égésű változathoz képest az autó 50 kg-mal könnyebb.

A modellen háromféle vezetési üzemmód áll rendelkezésre: maximális hatótávolságot biztosító ECO, NORMÁL és extra nyomatékkal szolgáló SPORT. A vezető ráadásul kétféle, a Formula E-ből átvett energia-visszanyerési megoldás közül is választhat: a NORMÁL a belső égésű motorok viselkedését utánozza, a BRAKE pedig 1,2 m/s2 lassulást produkál.

A hatótávolságot növeli az utastéri hőmérséklet előzetes beállítására szolgáló funkció és a kiváló teljesítményű hőszivattyú.
Megkezdődött a DS 3 CROSSBACK E-TENSE és a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 modellek értékesítése

A 100 kW-os gyorstöltésnek köszönhetően percenként kb. 9 km-t lehet nyerni, és 30 perc alatt 80%-os töltöttségi szint érhető el. Az akkumulátor otthoni töltéséhez a márka a DS Smart Wallbox falitöltőt ajánlja, melynek háromfázisú változatával mindössze 5 órára van szükség a teljes töltöttségi szint eléréséhez. A másik egyfázisú változattal 8 óra alatt lehet teljesen feltölteni az akkumulátort. A helyszínen szakember ellenőrzi a villamos berendezéseket és segít megtalálni a legjobb megoldást.

A DS 3 CROSSBACK elektromos változatának különleges ismertetőjegyei a selyemfényű krómelemek és az E-TENSE feliratok. Mivel a kipufogócsövekre már nincs szükség, a hátsó lökhárító is megújult. További egyedi jegyek a 18’’ KYOTO keréktárcsák és a Cristal Pearl fényezés.

A rendelések megnyitásával egy időben a DS Automobiles egy a bevezetésre készült, limitált kiadást is bemutat. A DS 3 CROSSBACK E-TENSE La Première speciális Rivoli inspirációt, világos kormányt és egyedi tetődíszítést kapott. A limitált kiadást szintén le lehet foglalni online, és ingyenes DS Delivery Valet házhoz szállítási szolgáltatás is elérhető hozzá.

Franciaországban a DS 3 CROSSBACK E-TENSE teljes tulajdonlási költsége ugyanannyi, mint egy hasonló, automata váltós, PureTech 130 LE motorral szerelt DS 3 CROSSBACK modellé. 

Franciaországban a DS 3 CROSSBACK E-TENSE So Chic kivitelben 39 100 eurós áron lesz kapható.

Megkezdődött a DS 3 CROSSBACK E-TENSE és a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 modellek értékesítése

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4: a DS Automobiles nagy teljesítményű hibridje
 
A csúcstechnológiás DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 az első olyan hibrid technológiájú, prémium kompakt SUV, mely tisztán elektromos üzemmódban – a 13,2 kWh-s akkumulátornak és a lassításkor, illetve fékezéskor fellépő energia-visszatermelésnek köszönhetően – akár 50 km (WLTP) megtételére is képes.

A 200 lóerős benzinmotor és a két villanymotor társítása következtében a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 300 lóerő összteljesítményt, 450 Nm nyomatékot, valamint négykerék-meghajtást nyújt.

A DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 karizmatikus stílusát a különleges 19” keréktárcsák és az új Cristal Pearl karosszériaárnyalat csak még inkább kiemelik. A legapróbb részletekre is kiterjedő figyelem jó példája a dombornyomott „E” betű a sebességválasztó karon. Ehhez a hálózatról tölthető hibrid modellhez kötődik az új „Galet szürke” árnyalatú DS RIVOLI belső inspiráció bevezetése is.

A DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 négyféle üzemmódot kínál. Az alapértelmezett „ELECTRIC” üzemmódban 50 km-t (WLTP) lehet megtenni tisztán villanyhajtással, nulla CO2-kibocsátás mellett, akár 135 km/h végsebességet is elérve. A „SPORT” üzemmód a teljesítményt és a vezetési élményt helyezi előtérbe, a „HYBRIDE” üzemmód pedig automatikusan optimalizálja a teljesítményt és a fogyasztást. Az átlagos CO2-kibocsátás 49 g/km (WLTP), az üzemanyag-fogyasztás pedig 2,2 l/100 km (WLTP). A „4WD” üzemmód lehetővé teszi az összkerékhajtást.

Az « E-SAVE » névre keresztelt funkció lehetővé teszi, hogy a vezető bármikor tölteni tudja az akkumulátort a belső égésű motor segítségével, így ELECTRIC üzemmódra válthat egy adott útszakaszon.

A Formula-E bajnokságon szerzett tapasztalatokat kamatoztatva a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 a „BRAKE” funkció segítségével fékezéskor és lassításkor energia-visszatermelést végez, és ezzel nő a gépjármű hatótávolsága. A DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 nagyméretű érintőképernyőjén megjelenő térkép valós időben tájékoztat az elektromos üzemmódban még megtehető kilométerekről és az elérhető töltőállomásokról.

A DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 akkumulátora DS Wallbox használata esetén 1 óra 45 perc alatt feltölthető.

Franciaországban a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 So Chic kivitelben 54 300 eurós áron kapható. DS OPERA belső inspirációval és olyan extrákkal, mint a DS ACTIVE SCAN SUSPENSION vezérelt felfüggesztés és DS CONNECTED PILOT kettes szintű autonóm vezetési rendszer, a DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 ára eléri a 74 200 eurót.

A DS E-TENSE modellek 2019 végén érkeznek meg Magyarországra.

Kulcsszavak: DS, DS 3 CROSSBACK E-TENSE, DS E-TENSE, elektromos autó, értékesítés, hibrid
 
Az Opel Ampera újra indul Monte-Carlo ralin Az Opel Ampera újra indul Monte-Carlo ralin A vadonatúj Tucson lenyűgöző tartalma még kedvezőbb értéktartást eredményez - mondják a szakértők A vadonatúj Tucson lenyűgöző tartalma még kedvezőbb értéktartást eredményez - mondják a szakértők Frankfurtban újabb drágakő érkezik DS-mitával Frankfurtban újabb drágakő érkezik DS-mitával A Nissan rekordszámú értékesítésével az első számú ázsiai márka Európában A Nissan rekordszámú értékesítésével az első számú ázsiai márka Európában Húsz százalékkal több autót helyeztek forgalomba novemberben Húsz százalékkal több autót helyeztek forgalomba novemberben
 
A Skoda Genfben tartja a KAMIQ világpremierjét

A Skoda Genfben tartja a KAMIQ világpremierjét

2019. március 04.
A ŠKODA egy harmadik modellel egészíti ki európai SUV választékát: ŠKODA KAMIQ. A ŠKODA KODIAQ és KAROQ modellekhez hasonlóan a KAMIQ neve is az észak-kanadai és grönlandi inuitok nyelvéből származik: valami tökéletesen illeszkedőt jelent.
Részletek

A Skoda Genfben tartja a KAMIQ világpremierjét

A növekvő városi SUV szegmensbe tartozó ŠKODA KAMIQ tökéletesen egyesíti egy szabadidőautó előnyeit – mint a megemelt hasmagasság és üléspozíció – egy városi kompakt autó agilitásával. Az új KAMIQ emocionális dizájnnal, korszerű asszisztens, infotainment rendszerekkel, tágas helykínálattal és számos Simply Clever megoldással megfelel számos ügyfélkör igényeinek.

A ŠKODA AUTO vezérigazgatója, Bernhard Maier elmondta: „A ŠKODA KAMIQ bevezetésével kiteljesedik SUV portfóliónk. Az első városi crossoverként a ŠKODA KAMIQ új vásárlókat fog vonzani a ŠKODA márka számára. A ŠKODA KAMIQ vonzó csomagot kínál, és kombinálja a SUV jellegzetes jellemzőit, mint a megemelt üléspozíció, valamint a jó rálátás az útra, agilis vezethetőséggel, vonzó megjelenés, magas szintű biztonsággal és a legmodernebb konnektivitással. Mindehhez adódóan a tágas tér és sok Simply Clever funkció teszi az autót igazi Škodává.

A ŠKODA KAMIQ folytatja a KODIAQ-kal és a KAROQ-kal megismert sikeres SUV dizájn nyelvet, kiegészülve új vizuális elemekkel, mint például az osztott fényszórók fölött található nappali menetfény. A városi SUV az MQB platformon alapul, és a 4241 mm hosszúsággal a Škodától már megszokott tágas helyet kínál. A modern asszisztens rendszerek, a hatékony hajtásláncok, a legújabb infotainment rendszerek és a legmodernebb konnektivitási megoldások biztosítják, hogy a ŠKODA KAMIQ tökéletesen megfelel a modern mobilitási követelményeknek.    

A Skoda Genfben tartja a KAMIQ világpremierjét

A KAMIQ név folytatja a ŠKODA SUV modellek már ismerős névadási koncepcióját. A nagyobb modellek, a ŠKODA KAROQ és a ŠKODA KODIAQ nevei is K betűvel kezdődnek, és Q-val végződnek.

„A SUV családunk bővítésénél nemcsak egységes formatervezési koncepcióra összpontosítottunk, de a névadási koncepció is kiemeli a modellek egy családba tartozását. Az inuitok nyelvén a KAMIQ olyan dolgokat testesít meg, amelyekben bármilyen helyzetben jól érezheti magát és saját karakterrel rendelkezik. Ez tökéletesen illeszkedik ehhez az autóhoz ”- magyarázta Alain Favey, a ŠKODA AUTO Értékesítésért és marketingért felelős igazgatósági tag.

A KAMIQ-kal a ŠKODA egy új célcsoportot céloz, akik modern, városi életmódot.

Kulcsszavak: autószalon, genf, KAMIQ, skoda
 
A Mazda új crossover tanulmányt leplez le Frankfurtban A Mazda új crossover tanulmányt leplez le Frankfurtban A Magyar Škoda márkakereskedők a legjobbak között A Magyar Škoda márkakereskedők a legjobbak között Megtörhetetlen védelem, minden helyzetben Megtörhetetlen védelem, minden helyzetben Audi e-tron prototípusok genfi próbaúton Audi e-tron prototípusok genfi próbaúton A vadonatúj Hyundai IONIQ modellcsalád felvillanyozza a Genfi Autószalont A vadonatúj Hyundai IONIQ modellcsalád felvillanyozza a Genfi Autószalont
 
A Peugeot elektromos modellek megjelenésével a márka szlogenje is megújul

A Peugeot elektromos modellek megjelenésével a márka szlogenje is megújul

2019. március 04.
A PEUGEOT márka történetében 2019. év egy új korszak kezdete. Az elektromos modellek megjelenésével a szlogen is megújul: MOTION & e-MOTION. A teljes termékpalettát érintő elektrifikáció jelképeként a genfi autószalonon a legendás PEUGEOT oroszlán is átváltozik.
Részletek

A Peugeot elektromos modellek megjelenésével a márka szlogenje is megújul

A márka kétszáz éves fennállása alkalmából 2010-ben bevezette a MOTION & EMOTION jelmondatot. A termékek és a kínált szolgáltatások tekintetében is az autóipar nagy kihívásaira és az új mobilitási megoldásokra helyezte a hangsúlyt. A mérnökök és a dizájnerek összefogásával az a fajta alkímia fejeződik ki benne, mely 1810-től, a kezdetektől, meghatározó jegye a márkának. A jól ismert szlogen egyben azt is tükrözi, hogy a PEUGEOT számára az érzelem az autózás élményének mindig is központi eleme marad.

Az elektromos vonalra utaló – kék, illetve zöld színben játszó – dikroikus „e” betű megjelenése most az energetikai átállás kihívásait jelképezi. A MOTION & e-MOTION jelmondat egyébként már a PEUGEOT e-Legend Concept tanulmány és az év végén a PEUGEOT 3008, az 508 és az 508 SW modelleken megjelenő plug-in hibrid (PHEV) technológia kommunikációjában is szerepel. A 2019-es genfi autószalont követően az új szlogen valamennyi országban bevezetésre kerül, és a márka teljes kommunikációjában – plakátokon, nyomtatott anyagokon, szalonokon, márkakereskedésekben, TV- és videokampányokban szereplő reklámfotókon – megjelenik.

A Peugeot elektromos modellek megjelenésével a márka szlogenje is megújul

Az új korszak beköszöntével párhuzamosan a PEUGEOT márka nagyköveteként ismert oroszlán is megújul. A 2018-as genfi autókiállításra a PEUGEOT Design Lab munkatársai a 160 éves márkaembléma tiszteletére egy hatalmas oroszlánt terveztek, mely a márka büszkeségét, erejét és kiválóságát szimbolizálta. Az idei kiállításon az oroszlán zöld és kék színekben jelenik meg, melyek letisztult, szoborszerű formáin is visszatükröződnek. A márkaembléma megújítása bizonyíték arra, hogy a PEUGEOT készen áll az energetikai átállásra.

Az új szlogennel felvértezve és 208 év tapasztalatával a háta mögött a PEUGEOT magabiztosan és derűsen készül a változásra: egy megújult, egyre inkább elektromos autózásra, mely továbbra is elsősorban a vezetés öröméről és az érzelmekről szól.

Kulcsszavak: elektromos autó, járműipar, Peugeot
 
Vége az elektromos autók ingyenes töltésének a Mol-kutakon Vége az elektromos autók ingyenes töltésének a Mol-kutakon Kihelyezték az első táblát az elektromos autók töltőpontjáról az M7-esen Kihelyezték az első táblát az elektromos autók töltőpontjáról az M7-esen A Ford 2020-ig 13 új elektromos járművel gyarapítja termékkínálatát A Ford 2020-ig 13 új elektromos járművel gyarapítja termékkínálatát Tíz tévhit az elektromos autózással kapcsolatosan Tíz tévhit az elektromos autózással kapcsolatosan A SEAT bemutatja a márka megoldásait a biztonságosabb és hatékonyabb mobilitáshoz vezető úton A SEAT bemutatja a márka megoldásait a biztonságosabb és hatékonyabb mobilitáshoz vezető úton
 
A Nissan leleplezte a láthatatlant láthatóvá tévő technológiáját

A Nissan leleplezte a láthatatlant láthatóvá tévő technológiáját

2019. március 04.
A Nissan leleplezte jövőbemutató tanulmányát egy olyan járművel kapcsolatosan, amely segít a vezetőknek, hogy azt is láthassák, ami szabad szemmel nem látható. A valóság és a virtuális világ egyesítésével így létrejöhet a tökéletes összekapcsoltautó-élmény.
Részletek

A Nissan leleplezte a láthatatlant láthatóvá tévő technológiáját

Az úgynevezett I2V (Invisible-to-Visible) technológia a Nissan Intelligent Mobility keretében készül el, ez utóbbi a vállalat válasza az autók meghajtásával, vezetésével és társadalmi integrációjával kapcsolatos kérdésekre. Az I2V egy interaktív, háromdimenziós és teljes bemerülést nyújtó virtuális élményen keresztül mutatja meg a vezetés jövőjét.

Az I2V a járművön kívül és belül található szenzorok adatait, illetve a felhőből származó adatokat egyesítve támogatja majd a vezetőket. Így a rendszer azon túl, hogy nyomon követi a jármű közvetlen környezetét, arra is képes, hogy előre jelezze a vezetés későbbi körülményeit, valamint képes azt is megmutatni, hogy mi rejlik egy épület mögött vagy a következő kanyaron túl. A vezetési élmény fokozása érdekében az útmutatás interaktív és emberközeli módon érkezik, például az autón belül megjelenő avatárok segítségével.

A virtuális világhoz kapcsolódva az I2V a szolgáltatások és kommunikációs lehetőségek végetlen tárházát kínálhatja, így még kényelmessebbé és izgalmasabbá teheti a vezetést.

„Azáltal, hogy szabad szemmel nem látható információkat jelenít meg, az I2V nagyobb biztonságérzetet ad, és élvezetesebbé teszi a vezetést” – mondta el Tetsuro Ueda, a Nissan kutatóközpontjának egyik szakmai vezetője. „Az interaktív funkciók a felhasználó érdeklődésének megfelelő élményt hoznak létre, így mindenki a számára megfelelő módon használhatja azokat.”

Az összekapcsolt vezetés eddig ismeretlen élménye

Az I2V a Nissan Omni-Sensing-technológiáján alapul, amely egy csomópontként működik, és valós időben gyűjti össze az adatokat a forgalmi környezetből, a jármű körüli és az azon belüli térből. A Nissan SAM (Seamless Autonomous Mobility – Zavartalan autonóm mobilitás) technológiája valós időben gyűjtött információk alapján elemzi az út környezetét, a ProPILOT részben autonóm vezetéstámogató rendszer pedig információkat nyújt a járművet övező világról.

A Nissan leleplezte a láthatatlant láthatóvá tévő technológiáját

A technológia 360 fokos tartományban térképezi fel a virtuális teret a jármű körül, hogy tájékoztassa a vezetőt olyan körülményekről, mint az út és a kereszteződések állapota, látási viszonyok, közúti jelzések és a közelben tartózkodó gyalogosok. Szenzorok használatával a járműben utazókat is megfigyeli és meghatározza, mikor van szükségük segítségre valaminek a megtalálásában, vagy mikor jött el az ideje egy frissítő kávészünetnek.

Az I2V arra is képes, hogy összekapcsolja a vezetőket és utasokat a Metaverse virtuális világával. Ez lehetővé teszi, hogy a családtagok, barátok vagy más személyek háromdimenziós kiterjesztett valóság útján megjelenített avatárként jelenjenek meg az autóban, hogy társaságot vagy segítséget nyújtsanak.

Több támogatás az autonóm és manuális vezetés során

Az önvezetés során az I2V képes kényelmesebbé és élvezetesebbé tenni az autóban eltöltött időt. Például esős időben való vezetés során kivetíthető egy napsütéses táj az autón belül.

Egy új hely meglátogatása során a rendszer kereshet a Metaverse adatbázisában egy tájékozott helyi vezetőt, aki valós időben kommunikálhat a jármű utasaival.

Az Omni-Sensing-technológia képes rögzíteni a vezető által átadott információkat, így a területre érkező más látogatók is hozzáférhetnek a hasznos tanácsokhoz. A fedélzeti mesterséges intelligencia is képes felhasználni ezeket az információkat, hogy hatékonyabbá tegye a vezetést az adott környéken.

A Nissan leleplezte a láthatatlant láthatóvá tévő technológiáját

A manuális vezetés során az I2V az Omni-Sensing technológiából származó információkat egy rétegként jelenítheti meg a vezető látómezejében. Ez az információ segít a vezetőnek felkészülni a nehezen belátható kanyarokra, rendellenes útviszonyokra és a várható forgalomra.

A vezetőnek arra is lehetősége van, hogy egy professzionális sofőr segítségét kérje a Metaverse-en keresztül, aki valós időben tud segítséget nyújtani. A professzionális vezető kivetített avatárként vagy virtuális felvezetőautóként jelenik meg a vezető látómezejében, hogy demonstrálja a legjobb vezetési módot.

Az I2V azon túl, hogy képes tájékoztatást adni a dugókról és a várható vezetési időről, arra is képes, hogy különleges részletekről tájékoztassa a vezetőt. A vezető így több információval rendelkezhet az előtte álló útról, és stresszmentesebbé válhat a vezetés. Az Omin-Sensing technológiából származó helyi adatok elemzésével az I2V alternatív javaslatokat ad akár arra vonatkozóan is, hogy mely sáv biztosítja a legjobb haladást.

Az érkezéskor az I2V hozzáférhet a SAM-rendszerhez, hogy parkolóhelyet keressen, és leparkolja a járművet a vezető számára a bonyolult manőverezést igénylő parkolási helyzetekben.

Kulcsszavak: bemutató, nissan, tanulmány
 
Íme a Toyota válasza az abszolút zöld tömegközlekedés kihívására Íme a Toyota válasza az abszolút zöld tömegközlekedés kihívására Az Audi e-tron quattro tanulmány bepillantást enged a márka jövőjébe Az Audi e-tron quattro tanulmány bepillantást enged a márka jövőjébe A Párizsi Autószalonon a Nissan bemutatta az ötödik generációs Micrát A Párizsi Autószalonon a Nissan bemutatta az ötödik generációs Micrát Az új Touran. Nincs többé lehetetlen Az új Touran. Nincs többé lehetetlen A CUPRA a Formentor tanulmányautó bemutatásával ünnepli első születésnapját A CUPRA a Formentor tanulmányautó bemutatásával ünnepli első születésnapját
 
Közútra vagy versenypályára - az új Goodyear Eagle F1 Supersport termékcsalád abroncsai mindenhol megállják a helyüket

Közútra vagy versenypályára - az új Goodyear Eagle F1 Supersport termékcsalád abroncsai mindenhol megállják a helyüket

2019. március 04.
A Goodyear bejelentette három új, ultra ultra nagy teljesítményű (UUHP) abroncsát, melyek az Eagle F1 SuperSport, SuperSport R és SuperSport RS márkanevet viselik.
Részletek

Közútra vagy versenypályára - az új Goodyear Eagle F1 Supersport termékcsalád abroncsai mindenhol megállják a helyüket

A Goodyear kínálatának csúcsát jelentő SuperSport abroncsok innovatív technológiai megoldásai és a gumikeverékek lehetővé teszik a féktávolság jelentős csökkentését és a köridők javítását anélkül, hogy a vezetési élmény más elemei (így a kanyarodás és fékezés közbeni visszajelzés vagy a közelgő csúszáshatár érzékelése) csorbát szenvednének.

Az Eagle F1 SuperSport a Goodyear versenyzési tapasztalataira építve kiemelkedő tapadást és kezelhetőséget kínál. A futófelület merev bordái jó reakciókészséget biztosítanak irányváltáskor, míg az abroncs vállrészén alkalmazott masszív, zárt külső mintázat jó irányíthatóságot eredményez a kanyarodás közbeni terhelésátadásnál. A rendkívül merev oldalfal-kialakítás tovább javítja a kezelhetőséget, ugyanakkor nem csökkenti túlzottan a menetkényelmet. Bár az abroncsot elsősorban száraz útfelületre tervezték, a Goodyear több gumikeverék kombinációjával innovatív módon gondoskodott a nedves úton elért teljesítmény javításáról: a száraz útra optimalizált külső részt három, nedves útfelületre optimalizált belső szegmens egészíti ki. Ennek köszönhetően a járművezető száraz úton biztonságosan veheti be az éles kanyarokat, nedves úton pedig kiemelkedően jó fékhatást és kezelhetőséget tapasztal.

Közútra vagy versenypályára - az új Goodyear Eagle F1 Supersport termékcsalád abroncsai mindenhol megállják a helyüket

2019 februárja és májusa között 25 Eagle F1 SuperSport abroncs mutatkozik be a 18” és 21” közötti mérettartományban, 205 és 305 mm közötti szélességben, 45 és 30 közötti profilaránnyal. Az Eagle F1 SuperSport ideális választás olyan sportos ferdehátú modellekhez, mint a Volkswagen Golf GTI, olyan nagy teljesítményű szedánokhoz, mint a BMW M3 és a Mercedes-AMG C63, valamint olyan szupersportkocsikhoz, mint a Porsche 911 Turbo.

Az Eagle F1 SuperSport R még nagyobb tapadást és még precízebb kormányzást kínál közúton és versenypályán egyaránt. A száraz útfelületen kivételes útfekvést eredményező, nagy súrlódási együtthatójú gumikeverék még nagyobb tapadást biztosít, a kiváló kanyarstabilitást pedig a futófelület mintázatán lévő belső árkon kialakított hidakkal valósították meg, ami csökkenti a futófelület blokkjainak szélsőséges kanyarvételi erők hatására fellépő deformációját. Az abroncs érintkezési felületének optimalizálásával egyenletesebb nyomáseloszlást értek el, ami tovább javítja a kormányzás pontosságát és a visszajelzést.

2019 februárja és novembere között 10 Eagle F1 SuperSport R abroncs jelenik meg a piacon a 18” és 21” közötti mérettartományban, 205 és 305 mm közötti szélességben, 25 és 40 közötti profilaránnyal. Az Eagle F1 SuperSport R abroncsot olyan teljesítményorientált autókhoz fejlesztették ki, mint a Volkswagen Golf Club sport, a BMW M4 CS és a Porsche 911 GT3.

Közútra vagy versenypályára - az új Goodyear Eagle F1 Supersport termékcsalád abroncsai mindenhol megállják a helyüket

Az Eagle F1 SuperSport RS a Goodyear leginkább versenyorientált abroncsa, mellyel még tovább feszegethetők a határok a versenypályán, ugyanakkor közúton is engedélyezett a használata. A speciális, versenyzésre kifejlesztett gumikeverék egyedülálló tapadást és teljesítményt biztosít száraz útfelületen. Ez az abroncs kétféle méretben, 265/35 ZR20 és 325/30 ZR21 változatban kapható 2019 márciusától.


Kulcsszavak: Goodyear, Goodyear Eagle F1, gumiabroncs, járműipar
 
A Goodyear Genfben bemutatta a Range Rover Sport 2014-et A Goodyear Genfben bemutatta a Range Rover Sport 2014-et KPMG: folytatják a belsőégésű motorok továbbfejlesztését a gyártók KPMG: folytatják a belsőégésű motorok továbbfejlesztését a gyártók A Dunlop az AMG Driving Academyvel együttműködésben bemutatja a Mercedes SLS AMG GT3-t A Dunlop az AMG Driving Academyvel együttműködésben bemutatja a Mercedes SLS AMG GT3-t Új Suzuki szalon nyílt Tatabányán Új Suzuki szalon nyílt Tatabányán Sok a manipulált kilométeróra és a hamis gépjármű-alkatrész Sok a manipulált kilométeróra és a hamis gépjármű-alkatrész
 

Találatok száma: 10891 Megjelenítve: 111 - 120