Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12346 Megjelenítve: 12321 - 12330
Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben

Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben

2012. január 09.
A teljesen új Ford EcoSport egy aero- dinamikailag tökéletesen formázott, a mai divatnak megfelelő ...
Részletek
Ford EcoSportA teljesen új Ford EcoSport egy aerodinamikailag tökéletesen formázott, a mai divatnak megfelelő, friss megjelenésű, jól felismerhető SUV-dizájnelemekkel (merész kiállás, magas üléspozíció, hátul elhelyezett pótkerék) kialakított modell.

A Ford új globális formanyelvének megfelelően a vadonatúj EcoSport büszkén viseli a magasra helyezett hűtőmaszkot, egyedi formájáról pedig messziről látszik, hogy az üzemanyag-takarékosság szempontjai alapján tervezték. A robosztus és bizalmat ébresztő EcoSport kalandvágyat és egyedi vonzerőt sugároz.

A strapabíró és megbízható kiállás és a barátságos, kalandvágyó hangulat ötvözése a titka az Egy Ford egységes piacpolitikája alapján tervezett legújabb terméknek, az egyedi és teljesen új  EcoSport SUV-nak.  Az új EcoSport az indiai új-Delhiben tartott Auto Expo alkalmával mutatkozott be a nagyközönségnek. A Ford legújabb, élvezetesen vezethető, szabadságvágyat ébresztő, kompakt és agilis, tekintélyt parancsoló külsejű világmodellje izgalmas alternatívát kínál a kompakt méretosztály híveinek.  Az új modell közel 100 piacon jelenik majd meg. Nagyobb járműveket idéző, tekintélyt parancsoló külseje, kemény karaktere és erőteljes kiállása ellenére az EcoSport sokkal inkább barátságos, mintsem agresszív SUV. Az új EcoSport modern külseje bizalmat ébreszt, s a maga intelligens és modern csomagolásában kifinomultsággal ötvözi a kalandvágyat. Formatervén egyértelműen felismerhetőek a SUV-okra jellemző elemek, mint például a határozott kiállás, magas üléspozíció és a hátsó ajtóra helyezett pótkerék.

Ford EcoSport„Az EcoSportnak robosztus külseje azt sugallja, hogy ’én is tudok a nagyfiúkkal játszani’.” – magyarázza J. Mays, a Ford dizájnért felelős csoportszintű alelnöke. „Ez az autó bennünk is felébreszti a játszani vágyást. Barátságos és könnyedén beilleszkedő – és ez az egyedi keverék a titkos recept. Az EcoSport tökéletesen megállja a helyét a zsúfolt nagyvárosok utcáin, miközben arra ösztönzi a vezetőjét, hogy törjön ki a városból, és kalandozzon egy kicsit.”





Az EcoSport „lábnyoma” éppen elég kicsi ahhoz, hogy elvegyüljön a nagyvárosban, de éppen elég nagy és erőteljes ahhoz, hogy a dűlőutakon vagy a hegyekben is megbízható társ legyen.

Világhódítónak tervezve

A Ford hisz abban, hogy a különböző értékek kombinációja olyan csábítóvá teheti a járművet az új feltörekvő piacokon (például Indiában és Brazíliában), hogy a modell megismételheti a 2003-ban bemutatott első generáció dél-amerikai sikersorozatát.

Az új EcoSport modern karosszériáját a Ford új globális formanyelvének megfelelően formázták, s az aerodinamikai tervezés során kiemelkedő figyelmet fordítottak az üzemanyag-takarékosságra. Motortere rövid és lejtős, profilja jól felismerhető. A jármű egy kompakt autó agilis és praktikus tulajdonságait egyesíti a magas felépítési móddal és üléspozícióval, illetve a robosztus kisugárzást erősítő karosszéria-burkolatokkal. A széles motorháztető szinte észrevétlenül simul bele a szépen formázott karosszériába, meggyőző dinamizmust sugározva. A kifinomult formanyelv visszafogott erőt és a mozgás energiáját árasztja magából. A modern, ferde fényszók és a magasra helyezett, trapéz alakú hűtőmaszk büszke és egyértelműen Fordos arcot kölcsönöznek a járműnek. A szélvédő meredek dőlésszögű, a rejtett B-oszlopoknak köszönhetően pedig az oldalsó üvegek egyetlen elegáns felületbe folynak össze, meggyőzően tiszta, modern profilt alkotva azzal a formával, amelyet a szélcsatornában formáztunk a takarékosság jegyében.

Ford EcoSportAz autó hátuljának jellegzetessége a nagyméretű hátsó ablak, amely a jól felismerhető lámpákig ér.  Jellegzetes megoldás az oldalirányba nyíló ajtóra helyezett pótkerék, ami az autó praktikus mivoltát és a járt utak elhagyására ösztönző szellemiségét tükrözi.  A vadonatúj Ford EcoSport tervezése során elsődleges szempont volt a belső tér dizájnja; erről a következő hónapok során teszünk majd közzé további részleteket.  Mays szerint a vásárlók számíthatnak rá, hogy az autó utasterének kialakítása is ugyanolyan magas színvonalú, jó minőségű és jó zajszigetelésű lesz, mint amilyen a Ford új globális üzletpolitikájának szellemében mostanában bemutatott járművekre jellemző.

„Ennek a vadonatúj autónak olyan meggyőző a külső formaterve, és olyannyira jól megkülönböztethető a többi SUV-tól, hogy a vásárlók érthetően komoly elvárásokat támaszthatnak a belső formavilággal kapcsolatban is.” – fejti ki Mays. “Amikor bemutatjuk az új EcoSport belső terét, kiderül majd, hogy az éppen olyan jól tervezett és mély benyomást keltő, mint amilyen az autó külseje. A beltér az EcoSport csábító szellemiségének nagyon fontos eleme.”

Az Egy Ford első globális termék-dizájnja Dél-Amerikából

A vadonatúj Ford EcoSport az első olyan termék, amelyet egy globális csapat dolgozott ki Dél-Amerikában; ez érzékletesen jelzi a régió növekvő fontosságát a Ford termékfejlesztési világstratégiájában. A szikra, amelyből az EcoSport ötlete kipattant,  Brazíliában lobbant lángra – ez a kompakt autók által uralt terület a világ legfontosabb fejlődő piacai közé tartozik. A formatervezési központ Camaçariban működik, és ma már szerves része a Ford dizájnstúdió-világhálózatának, amely összehangoltan fejleszti az új globális termékeket.

Ford EcoSport„Az EcoSport hűen fejezi ki azt a törekvésünket, hogy világszerte tervező stúdiókat működtessünk, ahol globális termékeket alkotunk.” – avat be Mays. “A stúdiók együttműködése során már bebizonyosodott, hogy bárhol is található maga a stúdió, mindig remek formatervvel rukkolhatunk elő. Az a tény pedig, hogy olyan dizájnerekkel dolgozunk, akik egy fejlődő, kompakt-autók által dominált piacon élnek, nyilvánvalóan nagyban hozzájárul ahhoz, hogy olyan különlegesen kiemelkedő új termékeket fejleszthessünk ki, mint az EcoSport.”


További cikkek


Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t
Kulcsszavak:
 
A Teslával közvetlenül konkuráló 3-as modellt mutat be a BMW A Teslával közvetlenül konkuráló 3-as modellt mutat be a BMW Peugeot modelleket gyártana Indiában a PSA Peugeot Citroen a Tatával Peugeot modelleket gyártana Indiában a PSA Peugeot Citroen a Tatával Kedvező változást hozhatnak az autópiacon az adólevonási jog érvényesítésére vonatkozóan várható új szabályok Kedvező változást hozhatnak az autópiacon az adólevonási jog érvényesítésére vonatkozóan várható új szabályok Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben A nyár szenzációja! Új autót kuponnal, kevesebb mint fél áron! Vadonatúj SUV-t mutatott be a Ford Új-Delhiben Autópályán közlekedőket veszélyeztetett két dobálózó fiú Kántorjánosinál
 
Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t

Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t

2012. január 09.
A Renault csoporthoz tartozó Dacia már meghódította a világ jelentős részét.
Részletek
Dacia LodgyA Renault csoporthoz tartozó Dacia már meghódította a világ jelentős részét.
A hazainak számító francia, illetve román piacon ez nem is volt kétséges, hiszen a válságidőszakban érkező rendkívül kedvező áru, és mellette igen racionálisan megtervezett modellcsalád tagjai, megbízhatóságukkal és alacsony üzemeltetési költségeikkel ellentételezték a manapság sokak szemében fölöslegesnek számító luxust. 

 A nagy meglepetést azonban a világ egyik legnehezebb piacán elért sikerek jelentették. A németországi autóvásárlók közül sokan felfigyeltek az egyszerű, de elnyűhetetlen műszaki tartalommal bíró, tágas és praktikus modellekre. Az első bátor vevők, jelentették a legjobb cégért, hiszen a nagyjából zéró szervizigényű olcsó autók, magasan túlteljesítették az elvárásokat. A Logan kombi változata és a Sandero sikerei, jó alapot jelentettek, a kemény feltételek mellett is teljesíteni képes szabadidő terepjáró bevezetéséhez. A Duster pillanatok alatt várólistás lett, hiszen nem volt ritka, hogy fél évvel a megrendelés után tudta csak teljesíteni a teljes kapacitással dolgozó gyár a megrendeléseket, és most itt az új Dacia csodafegyver, az egyterűek szegmensében támadó – akár hét személyesként is elérhető – Lodgy!

A Dusternél már bevált módszerrel ismertették meg az új modell nevét a gyár marketing felelősei a világgal, hiszen egyterű ide, vagy oda, jégre tolták a Lodgyt is, és a Trophe Andros jégversenyre harcias külsőt öltve mutathatta meg nem mindennapi képességeit. így a világ már képbe került, sőt az újdonság jónéhány győzelemmel a tarsolyában indulhat harcba, a valós piacok meghódításáért is.

Dacia LodgyA harcias versenyautóból, várhatóan a Genfi Autószalon standján is lesz kiállított darab, de ott már az utcai változat jóval lágyabb, és barátságosabb formái uralják majd a kiállítási területet. A 4.5 méteres hosszúság, még bőven belefér a városi autózás kereteibe, de a racionális építési módnak köszönhetően, kimondottan tágas belső térben, akár hét személy is kényelmesen utazhat. A Jól ismert és bevált műszaki megoldások alkalmazásának köszönhetően, feltehetőleg ez a modell is rövidesen felverekszi magát a népszerűségi listák csúcsára. Az autóba, eddigi információink alapján, a már jól ismert és bevált 1.5 literes dízel és az 1.6-os benzines változat kerül beépítésre, de az sem kizárt, hogy már a bevezetéshez is megkapja majd a Renault új fejlesztésű – rendkívül takarékos és környezetbarát - erőforrásainak valamelyikét. Az autó alapjait  -  a platformot, és a futóművet tekintve  -  a már eddig is ismert modellek képezik.

A 2004-ben, mikor válságról még szó sem volt, egy a harmadik világ, és a volt keleti blokk néhány országa számára kitalált - a Clio alapjaira támaszkodó és Logan névre keresztelt - Dacia modellel, indították el a teljesen új „smart buy” üzleti filozófiát. Az eredeti koncepció alapján, a Dacia nem is jelent volna meg az európai piacokon, de a kialakult gazdasági helyzet, és az ehhez igazodó vásárlói igények ezt a döntést hihetetlen tempóban változtatták meg. Az olcsó, de teljes értékű és megbízható népautót a Renault, a volt keleti blokk egyik legtrehányabbul összetákolt autóival büszkélkedő Dacia feltámasztásával és rendbetételével alkotta meg. Akkor, még senki nem is gondolta volna, hogy ilyen sikertörténet lesz belőle.

Dacia DusterMagyarországon, még ma is  - bár most már méltánytalanul - rosszul cseng a Dacia név, amin az előbb már említett Duster sokat javított, de vélhetően, ennek az új, most piacra lépő egyterűnek a megjelenése, nálunk is meghozza majd a teljes áttörést.  

Ennek a figyelemre méltó márkának a modellpalettája ezzel a most megjelenő egyterűvel már majdnem teljesnek mondható, csak azt kell kivárnunk, hogy mikor érkezik egy gazdaságos, elérhető árú Dacia sportkocsi is, idegbajba kergetve az ellenfeleket.

További cikkek

Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Itt a Kia első sorozatgyártású, tisztán elektromos hajtású autója
Kulcsszavak:
 
A német autóipar kiáll a dízelmotorok mellett A német autóipar kiáll a dízelmotorok mellett A Nissan naperőművet üzemel be sunderlandi gyárban A Nissan naperőművet üzemel be sunderlandi gyárban Genfben mutatják be hivatalosan a Dacia MPV-jét, a Lodgy-t Fokozatos élénkülés a használtautó-kereskedelemben az import miatt Bemutatjuk az új BMW 5-ös limuzin BMW M Performance kiegészítői Bemutatjuk az új BMW 5-ös limuzin BMW M Performance kiegészítői Árvíz - Díjmentes a teherforgalom az M1 Zsámbék-Komárom szakaszán Árvíz - Díjmentes a teherforgalom az M1 Zsámbék-Komárom szakaszán
 
Az NNG és a Pioneer AppRadio új távlatokat nyit a mobilintegráció területén

Az NNG és a Pioneer AppRadio új távlatokat nyit a mobilintegráció területén

2012. január 09.
Az NNG bemutatta új, innovatív, iPhone-alapú navigációs alkalmazását a Pioneer díjnyertes AppRadio ...
Részletek
NNGAz NNG bemutatta új, innovatív, iPhone-alapú navigációs alkalmazását a Pioneer díjnyertes AppRadio készülékéhez. Az iGO My way szoftvermotoron futó alkalmazás nem csak fedélzeti navigációt kínál, hanem egyesíti magában a mobil- és a beépített funkciók előnyeit is.

Már megvásárolható az App Store-ban a Pioneer és az NNG Kft. közösen kifejlesztett, iPhone-alapú navigációs alkalmazása, amely a Pioneer AppRadio készülékével kompatibilis navigációs megoldást kínál Európában, Ausztráliában és új-Zélandon.  Az NNG által kialakított, iGO My way szoftvermotorra épülő, testreszabott, az AppRadio információs-szórakoztató egységhez kapcsolódó navigációs alkalmazás és felhasználói felület Navgate Drive néven áll az iPhone- és az AppRadio-tulajdonosok rendelkezésére.

Az AppRadio az iparág széles körű elismerésében részesült az iPhone funkcióinak autós környezetbe történő átemeléséért, amellyel új irányzatot teremtett az autóiparban, és elnyerte a rangos Eisa-díjat is. Az új, integrálható technológia a beépített multimédia-rendszerek valamennyi előnyével rendelkezik – nagyméretű kijelző, könnyű használat és optimális elhelyezkedés a figyelem elvonásának csökkentése érdekében –, miközben az össszes alkalmazás az autón kívül, a felhasználó iPhone készülékén is használható. Az okostelefon és a Pioneer fejegység közötti kapcsolatot kábel-összeköttetés és az ingyenes AppRadio iOS alkalmazás biztosítja.

NNGAz iGO My way szoftvermotorra épülő navigációs alkalmazás magába foglalja a Pioneer Advanced App Mode szoftverfejlesztő készletét is. Ez lehetővé teszi a Pioneer számára, hogy az AppRadio szolgáltatásait olyan felhasználóbarát és funkciókban gazdag navigációval egészítse ki, amely teljes mértékben illeszkedik a Pioneer termékek megjelenéséhez. Az NNG stabil és megbízható szoftvermotorján futó alkalmazás egyesíti magában a mobil- és a beépített funkciók előnyeit,  mint például a személyre szabott okostelefon-beállításokat, az adatkapcsolatot igénylő szolgáltatásokat (pl. a Google helyi keresés funkciója, valós idejű közlekedési információk),  a nagy felbontású, 3D-s navigációt, a zöld útvonal tervezését is lehetővé tévő alternatív útvonalakat, valamint a továbbfejlesztett hangnavigáció (TTS) révén az autó hangrendszerén keresztül elhangzó részletes instrukciókat és útvonalösszegzéseket.












További cikkek

Kétmillió turbófeltöltőt gyártott Oroszlányban a BorgWarner
Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek
Kulcsszavak:
 
Az NNG és a Pioneer AppRadio új távlatokat nyit a mobilintegráció területén Telekocsi-mérő a Xeroxtól Tovább esett a magyar lízingpiac Tovább esett a magyar lízingpiac Az NNG és a Pioneer AppRadio új távlatokat nyit a mobilintegráció területén Leáll a Tesla-gyár A BMW mellett voksoltak a legtöbben A BMW mellett voksoltak a legtöbben A Volkswagen elvi megállapodást kötött az Egyesült Államokban a dízelbotrány rendezéséről A Volkswagen elvi megállapodást kötött az Egyesült Államokban a dízelbotrány rendezéséről
 
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek

A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek

2012. január 09.
A stuttgarti székhelyű Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG világ- premierrel kezdi a 2012-es évet: a Detroitban megrendezésre kerülő ...
Részletek
PorscheA stuttgarti székhelyű Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG világpremierrel kezdi a 2012-es évet: a Detroitban megrendezésre kerülő észak-Amerikai Nemzetközi Autószalonon (január 9.-22.) a sportautó-gyártó először mutatja be az új 911 kabrió verzióját.

A világ egyik legnagyobb autókiállításaként a Detroiti Autószalon tradicionálisan az újév bevezetőjét jelenti. Az autók fővárosában megrendezett kiállítás jelentős nemzetközi piactér, trend- és véleménybörze, amely észak-Amerikában különösen nagy jelentőséggel bír.

„A Porsche számára az USA továbbra is fontos piac, jó növekedési potenciállal”, mondta Bernhard Maier, a Porsche AG kereskedelmi- és marketingigazgatója. „Detroitot tudatosan választottuk az új 911 kabriók világpremierjéhez, mivel az Amerikai Egyesült államok messze a legnagyobb piac a 911 Cabriolet esetében.” A sportautó-klasszikus kupé variánsai 2012 februárjától, a kabrió kiadások néhány hónappal később lesznek elérhetőek az USA területén, és új impulzusokról gondoskodnak.

A 2011-es évben az USA-beli Porsche kereskedők összesen 29.023 Cayenne, Panamera, 911, Boxster és Cayman modellt szállítottak ki az amerikai vásárlókhoz, ami 14,6 százalékkal több, mint az előző év hasonló adata. 2011 legsikeresebb modellje a Cayenne volt a maga 12.978 darabos eladásával (+55,6 %). Röviddel a modellváltás előtt a Porsche a 911 eladásait ráadásként még 4,9 százalékkal, 6.016 járműre fokozta. Az újévben a zuffenhauseniek az Egyesült államokban több mint 30.000-es darabszámú kereslettel számolnak.

PorscheHogy ezt elérje, a sportautó-gyártó számtalan új modellt küld versenybe az Egyesült államokba: az új 911 premierjét még az év elején a 430 lóerős Panamera GTS kíséri. Később követi őket a Cayenne Diesel, az USA első öngyulladós Porsche modelljeként. Ráadásul 2013-ban érkezik a Cajun névre hallgató kis SUV.

„Egy új atlantai (Georgia állam) központ felépítése hangsúlyosan alátámasztja növekedés ambíciónkat a régióban”, mondta Bernhard Maier. Az atlantai nemzetközi repülőtér melletti komplexum a modern, energiatakarékos irodákban dolgozó körülbelül 400 dolgozó ellátása mellett technikai szolgáltatásokat is végez, illetve egy tréning-központot és egy versenypályát is magában foglal, ahol az ügyfelek a Porsche gépjárműveinek kiemelkedő menettulajdonságát megtapasztalhatják.

Az új Egyesült államokbeli központ - ahol első ízben kerülnek összeszervezésre az adminisztrációs munkák, a tréning-, értékesítési- és pénzügyi szolgáltatások – várhatóan a 2013-as év második felében készül el. A Porsche Cars észak-Amerika immár 13 éve Atlantában székel. Ennek következtében a Porsche egy második ügyfél-tesztközpont felépítését tervezi a kaliforniai Carsonban, a Los Angeles-i és a Long Beach-i repülőterek között. Az atlantai központ, valamint a carsoni tesztpálya felépítésébe a Porsche több mint 100 millió amerikai dollárt invesztál.

Porsche


















További cikkek


Kína nem támogatja külföldiek új autógyártó beruházásait
A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROëN DS3 Ultra Prestige
Az új Ford Focus Electric fantasztikus eredményekkel mutatkozik be
Kulcsszavak:
 
A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek A Kia üzletágai 2012-ben 865 millió euró adót fizettek be az európai kormányok költségvetéseibe Szeretne 3 milliós támogatással Teslát venni? Szeretne 3 milliós támogatással Teslát venni? Az olvasók szerint a ŠKODA VISION iV a legjobb koncepciómodell Az olvasók szerint a ŠKODA VISION iV a legjobb koncepciómodell A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek Szombaton ismét a Jazzy Streeten száguldunk A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek Milliós kár is lehet a vadbaleset ára
 
Gazdára talált a Nissan NV200 nyereményautó

Gazdára talált a Nissan NV200 nyereményautó

2012. január 06.
A praktikus kis- teherautónak nagy hasznát veszi új tulajdonosa a vállalkozásá- ban.
Részletek
Nissan NV200A Nissan NV200 típusú kisteherautót Erdős Zoltán tényői vállalkozó a METRO Kereskedelmi Kft. autós nyereményjátékán nyerte, Fine Food és Fine Dreaming sajátmárkás termékek vásárlásával.

A Nissan haszongépjárműnek jó hasznát veszi majd a nyertes: élelmiszer-kereskedőként ugyanis nagy szüksége van egy könnyen pakolható, nagy rakterű, mégis takarékosan üzemeltethető kis-áruszállítóra.




„E sikeres promóció kulcsa az volt, hogy az NV200 kisteherautónk tökéletesen passzol a METRO kisvállalkozói ügyfélkörének tevékenységébe. örömünkre szolgál, hogy az autó olyan kezekbe került, ahol a mindennapokban bizonyíthatja rátermettségét" - mondta a nyereményautó átadásán Szabó Csaba, a Nissan Sales CEE Kft. magyarországi divíziójának igazgatója.

A októberi időszakban futó akció keretében mind a 13 hazai METRO áruháznál találkozhattak a vásárlók a NISSAN NV200 kisteherautóval. A hétvégi márkakereskedői kitelepülések alkalmával az érdeklődők kívül-belül alaposan megvizsgálhatták a praktikus járművet, és akár próbakört is tehettek a felvonultatott tesztautókkal.
Nissan NV200



















További cikkek


Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Kína nem támogatja külföldiek új autógyártó beruházásait

Kulcsszavak:
 
A Ford B-MAX ajtót nyit a jótékonyságra A Ford B-MAX ajtót nyit a jótékonyságra A Goodyear bemutatja az EfficientGrip Cargo terméket A Goodyear bemutatja az EfficientGrip Cargo terméket A Volvo Cars új, több milliárd svéd koronás fényezőműhellyel csökkenti torslandai gyártólétesítményének energiafogyasztását és kár A Volvo Cars új, több milliárd svéd koronás fényezőműhellyel csökkenti torslandai gyártólétesítményének energiafogyasztását és kár A Nissan megalkotta a jövő irodai munkaállomását A Nissan megalkotta a jövő irodai munkaállomását Opel-felvásárlás: az Opel átmenetileg kiszorulhat az észak-amerikai, az orosz és a kínai piacról Opel-felvásárlás: az Opel átmenetileg kiszorulhat az észak-amerikai, az orosz és a kínai piacról
 
Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók

Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók

2012. január 06.
árcsökkenéssel kezdi a 2012-es évet a BMW Magyarország. A január 1-jével megváltozott regisztrációs ...
Részletek
BMWárcsökkenéssel kezdi a 2012-es évet a BMW Magyarország. A január 1-jével megváltozott regisztrációs adó mérséklődését a cég teljes mértékben átengedi az ügyfeleknek, így a BMW és MINI személyautók a tavalyinál kedvezőbb áron vásárolhatók meg. Az új 1-es sorozat belépőmodellje, a BMW 116i például több mint háromszázezer forinttal, az üzleti limuzin BMW 520d pedig csaknem félmillió forinttal lett olcsóbb.

A MINI modellek esetében az árváltozás ennél is jelentősebb: januártól a MINI One alapára már kevesebb, mint 4 millió forint, míg a négykerékhajtással is rendelhető MINI Countryman akár 5 millió forint alatt is megvásárolható a márkakereskedésekben. Sőt, 2012-től a Magyarországon értékesített MINI modellekhez automatikusan jár a MINI Service Inclusive szolgáltatás is, ami révén öt évig vagy 50.000 kilométerig az autók rendeltetésszerű használatból fakadó szervizköltség nem a tulajdonost terheli.

Az árcsökkenésen túl egy akciót is kínál az év elejétől bizonyos BMW modellekre a magyarországi leányvállalat: a cég felár nélkül adja az xDrive intelligens összkerékhajtást azon modelljeihez, amelyek jelenleg két- illetve négykerékhajtással is elérhetők, így a teljes 5-ös és 7-es sorozathoz, a 3-as sorozat Coupé, Cabrio és Touring modelljeihez, valamint az X1-es szabadidő terepjáróhoz. így, összehasonlítva például a BMW 330d xDrive Touring tavalyi árát a négykerékhajtással rendelt 3-as Touring idei árával, az árelőny több, mint 1,8 millió Ft.

MINIAmi az új modelleket illeti, a BMW Magyarország 2012 elején a magyar piacra is bevezeti az új BMW 3-as sorozatot és az 5-ös sorozat ActiveHybrid változatát, valamint a MINI Roadstert, az év későbbi szakaszában pedig további új modellek mellett a BMW 6-os Gran Coupé is elérhetővé válik.

A BMW és MINI márkák importőre kiváló évet zárt 2011-ben: tavaly összesen majdnem 1500 személyautót értékesítettek, az újautók esetében a 2010-hez viszonyított növekedés 35%. Szintén nőtt a magyar beszállítói volumen a bajor konszernnél: bár a 2011-es eredmények csak későbbre várhatók, valószínűsíthető, hogy az éves beszállítói érték Magyarországról meghaladta az egymilliárd eurót.

További cikkek

Itt a Kia első sorozatgyártású, tisztán elektromos hajtású autója
Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókról
Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107
Kulcsszavak:
 
Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók Bemutatkozik az új Toyota Auris Amerikába indul az új ötajtós Civic Amerikába indul az új ötajtós Civic Az új autók értékesítésének korlátozására kényszerült a Porsche Az új autók értékesítésének korlátozására kényszerült a Porsche Csaknem ötödével több autót helyeztek forgalomba februárban, mint egy éve Csaknem ötödével több autót helyeztek forgalomba februárban, mint egy éve Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók Mától változik a mobilparkolás hívószám
 
Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókról

Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókról

2012. január 06.
A 2011. évi gazdasági folyamatok nem támogatták az új gépjármű forgalomba helyezéseket.
Részletek
Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókrólA 2011. évi gazdasági folyamatok nem támogatták az új gépjármű forgalomba helyezéseket.
A devizában eladósodott lakáshitelek előtörlesztéséről folyamatosan áramló információk, majd a megjelent jogszabály a potenciális vevőkörben e célú megtakarításokat ösztönöztek, a válság okozta jövedelem kiesés a céges vásárlásokat fogta vissza, az állami beszerzések is takaréklángon folytak. A magánpiac felé a hitelezés a potenciális hitelfelvevők és a hitelezők oldaláról is nehezült.

Mindezen hatások ellenére a 2011. évi forgalomba helyezés a személygépjárműveknél 4% növekedést mutat a minden bizonnyal piaci mélypontot jelentő 2010. évhez képest.  A kishaszon járművek területén jelentős, 23% emelkedést tapasztalunk és a forgalomba helyezés mintegy 6%-al meghaladta a 2009. évi értékesítési darabszámokat is.

A motorkerékpár piac visszaesése ugyan az év utolsó három hónapjában megállt, de ezzel együtt is jelentős, 15%-os visszaesést tapasztalunk a rendkívül gyenge 2010. évi számokhoz képest is.
A nagyhaszon jármű piac növekedése tovább folytatódik, ami jelzi, hogy a szállítási ágazat fejlődése folyamatos volt az egész év során. Elsősorban a nyerges-vontatók piaca húzta ezt az ágazatot, ahol a piac lassulása várható 2012-ben éppen a relatív telítődés miatt. örvendetesnek tartjuk, hogy a nagyhaszon járműveknél 2011 az utóbbi évek legjobb teljesítményét mutatja, a fejlődés tavalyhoz képest 82% emelkedést ért el, miközben a 2009. évhez képest az értékesítés megduplázódott.
Az értékesítési összes volumen lassú növekedése a kereskedések és javítók számára még továbbra is alacsony darabszámokat és ezzel jövedelmezőségi problémákat okoz, de a felfelé mutató trend mindenképpen biztató lehet a jövőre nézve.

Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókrólA 2012-re elfogadott adó jogszabályok összességében segíthetik a gépjármű kereskedelem lassú kilábalását, amelynek a gyenge forint szabhat jelentős gátat. Egyesületünk örül annak, hogy a jogalkotó megértette és magáévá tette a környezetvédelmi szempontok fokozottabb figyelembe vételét és lehetőségeihez mérten ezt a 2012. évi jogszabályokban érvényesítette is. Különösen fontos a regisztrációs adó csökkentése, a cégautó adó szerkezetének változtatása, valamint a nyílt végű pénzügyi lízing és a tartós bérlet áFA visszaigénylési tilalmának megszüntetése.  örvendetes tény, hogy 2012-ben lehetővé válik a 125 ccm-es, maximum 11 kW teljesítményű robogók vezethetősége B kategóriás jogosítvánnyal, ami fellendítheti a legális robogó piacot. Pozitív intézkedésnek tartjuk a külföldi rendszámú gépjárművek használatának törvényi szabályozását, amely nem csak a gazdaság tisztítását, de pozitív szemléletváltozást, üzenetet is hordoz. Nem örülünk természetesen egyes adónemek és illetékek nominális emelkedésének, összességében ezzel együtt úgy gondoljuk, hogy a gondolkodás a helyes irányba mozdult el.

Sok a tennivaló még a feketegazdaság elleni fellépés területén, ahol több javaslatunk is fekszik a törvényhozók asztalán. Reméljük, hogy ezek közül néhány elfogadásával megindulhat a gazdaság fehérítése, így a legális kereskedők és szervizek több munkához juthatnak. Ezek a javaslataink, amelyeket jelentős részben az Autós Nagykoalícióval közösen készítünk el és képviselünk, a gazdaság fehérítésére vonatkoznak, amelynek mellékhatásaként a magyar állam is több adóbevételhez juthat anélkül, hogy adótételeket kellene emelnie. Meggyőződésünk, hogy a magyar gazdaság legnagyobb tartalékai a gazdaság fehérítésében vannak.

További cikkek

Decemberben 14,6 százalékkal kevesebb új autót helyeztek forgalomba
új, takarékos busztípust mutat be a Kravtex
Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve
Kulcsszavak:
 
"Nemzetközi Év Motorja" díjat nyert a Volkswagen TSI "Nemzetközi Év Motorja" díjat nyert a Volkswagen TSI Kaliforniai 2035-ig megszünteti a benzines, a dízel, valamint hibrid autók forgalmazását Kaliforniai 2035-ig megszünteti a benzines, a dízel, valamint hibrid autók forgalmazását A Duna Autó kampányarca lett Nagy Dániel A Duna Autó kampányarca lett Nagy Dániel Laboratóriumi vizsgálat igazolja az LPG környezetvédő hatását Laboratóriumi vizsgálat igazolja az LPG környezetvédő hatását Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókról Magabiztosan vitte az első negyedévet a Ford
 
Környezetvédelmi díjjal zárta az évet az Iveco

Környezetvédelmi díjjal zárta az évet az Iveco

2012. január 06.
Az Iveco érdemelte ki 2011-ben az év haszon- gépjármű gyártója elismerést az alacsony ...
Részletek
IvecoAz Iveco érdemelte ki 2011-ben az év haszongépjármű gyártója elismerést az alacsony CO2-kibocsátású nehézgépjárművek kategóriájában az Egyesült Királyságban. A rangos díjat a Low Carbon Vehicle Partnership ítélte oda a vállalatnak. A közel 200 szervezetet tömörítő egyesület célja, hogy felgyorsítsa az alacsony károsanyag-kibocsátású járművekre és üzemanyagokra való áttérést az Egyesült Királyság területén.

A zsűri döntését azzal indokolta, hogy az Iveco alacsony CO2-kibocsátású technológiák nagy portfólióját alakította ki, beleértve a földgázüzemű járművek széles választékát, valamint a haszongépjárművek teljes kínálatában elérhető elektromos és hibrid modelleket is. A zsűri továbbá elismerésben részesítette a vállalatot azért is, mert aktívan támogatja az új technológiák bevezetését. Külön kiemelte az új ECOStralis nyergesvontató sikeres bemutatkozását.

Az Iveco évek óta egy világosan megfogalmazott, kétlépcsős stratégiát alkalmaz a haszongépjárművek CO2-kibocsátásának jelentős csökkentésére. Az alternatív üzemanyagokra és hajtásrendszerekre fordított befektetések mellett a dízelmotorokat is folyamatosan fejleszti a vállalat. Utóbbi törekvés eredményeként 2010 őszén bemutatta az ECOStralis nehézteherautót, mely a korábbi modelleknél is gazdaságosabb és környezetbarátabb működést kínál a közép- és hosszú távú szállítás résztvevőinek.

IvecoAz Iveco további sikereket is elért a díjátadón: egyik kiemelt ügyfele, a Coca-Cola Enterprises, illetve üzemanyag-beszállítója, a Gasrec együttesen nyerte el az alacsony CO2-kibocsátású üzemanyagok használatára irányuló kezdeményezés 2011-es díját. A Coca-Cola Enterprises az elismerést annak köszönheti, hogy sikeresen építette be a vállalati felelősségvállalást és a fenntarthatóságot a mindennapos üzleti tevékenységekbe. A vállalat sűrített biometánnal üzemelő Iveco Stralis tehergépkocsikat használ, amelyekhez a Gasrec, az egyesült királysági Iveco első számú földgázbeszállítója biztosítja az üzemanyagot.




További cikkek


Decemberben 14,6 százalékkal kevesebb új autót helyeztek forgalomba
A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROëN DS3 Ultra Prestige
Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107

Kulcsszavak:
 
Az Alfa Romeo standjának legizgalmasabb látványossága a Stelvio Quadrifoglio Nürburgring Edition Az Alfa Romeo standjának legizgalmasabb látványossága a Stelvio Quadrifoglio Nürburgring Edition A Scania elnyerte a 2017-es Zöld Tehergépkocsi díjat A Scania elnyerte a 2017-es Zöld Tehergépkocsi díjat 5 csillagos Euro NCAP besorolást kapott a Lexus UX 5 csillagos Euro NCAP besorolást kapott a Lexus UX A Nissan is saját önvezető autóra gyúr A Nissan is saját önvezető autóra gyúr Pályán a legjobbak: UniRaceDay az Audi Hungáriánál Pályán a legjobbak: UniRaceDay az Audi Hungáriánál
 
Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107

Annyira városi, annyira aranyos – Az új Peugeot 107

2012. január 06.
Megújult a Peugeot 107, modernebb és városiasabb lett, igazi válasz az önállóságra, ...
Részletek
Peugeot 107Megújult a Peugeot 107, modernebb és városiasabb lett, igazi válasz az önállóságra, függetlenségre és szabadságra vágyóknak!

Kifinomult stílusa, amelyet a Peugeot új arculata inspirált, rendkívül vonzó. Nagy figyelmet szenteltek csáberejének, anélkül, hogy bármit is feláldoztak volna a városi forgatagban mutatott előnyeiből, sőt még praktikusabbá és kisebb fogyasztásúvá tették.





állandóan változó piac és vevőkör


állandóan fejlődik a Peugeot 107, modellválasztéka rendszeresen megújul, speciális szériák és új felszerelések jelennek meg, hogy megfeleljen a vevők elvárásainak. Növekedett a modell piaca is, hiszen a 16 új országgal együtt, már a világ 48 országában kapható.

Kategóriájának legtöbb járművéhez hasonlóan gyakorta a 107 is a család második, vagy akár harmadik autója. Ugyanakkor megkülönbözteti a többektől a túlnyomórészt női vevőkör, és rajongói között nagyobb arányt képviselnek az egyedülállók.

Az ügyfél-elégedettség, a mozgékonyság, a vezetési élvezet és a gazdaságosság terén, átlagon felüli.
Miután 2011 végéig több mint 665 ezer darab készült belőle, történetének új fejezetét nyitja meg a 107.
Célja, hogy kiépítse előnyét az egyre erősebb versenytársakkal szemben.

új, kecses és kifinomult küllem

Teljesen átdolgozott első résszel és változatlan méreteivel a 107 átveszi a Peugeot márka új stílusát, megjelenése kecses és kifinomult, ruháját úgy szabták, hogy minél kompaktabb legyen.

Peugeot 107Az új, íveltebb motorháztető is illik az új márkaidentitásba, miközben a kéttónusú oroszlánt bekeretező borda és a köténylemez közepére helyezett rendszámtábla a 208-assal való rokonságára utal. A fényszóró megőrizte alakját és magas pozícióját, mégis tetszetősebb lett: kéttónusú kerete a motorháztetőn feszítő márkaemblémára rímel, a sötét belső maszk viszont mély rubinfénnyel övezi a lámpát. A 107-re jellemző méhsejtes hűtőmaszk egyéni, finom vonalú szájat formál, és mintegy lebeg a karosszéria színében.

"Ez egy újabb interpretációja a lebegő hűtőmaszknak, a 107 méretéhez és felépítéséhez adaptálva."
Ivo Groen, a 107 formatervezője

Az autó elején és két oldalán esztétikus védőelemeket helyeztek el, amelyek különösen városi használatban hasznosak. A 107 új látványeleme a köténylemezbe süllyesztett fénydiódás nappali világítás, amely kiemeli az oldalvédelmet, illetve – modelltől függően – a krómkeretes ködfényszórókat. Mindezek a legodaadóbb gondossággal megtervezett stíluselemek, a karosszéria élvonalával és díszítéseivel együtt, új, modern és szeretnivaló egyéniséget adnak a 107-nek, kifinomultsággal ötvözve az erőteljes, előkelő megjelenést.
Hozzájárul mindehhez a színválaszték, benne az új, exkluzív, modern és attraktív „Szilvakék” árnyalattal, amely tökéletesen illik az autó karakteréhez.

új felszerelés és színek az utastérben


új "Mistral" belső színvilág, új "Manhattan" üléskárpit, kétféle anyagú, egyöntetűen fekete színű ajtóborítás és műszerfal emeli az utastér minőségi hatását és ad kifinomult jelleget az autónak.
Szembeötlenek az új komfortfelszerelések, mint:

Peugeot 107-a CD-rádióhoz a felszerelési szinttől függően, standard vagy opció a két további hangszóró,
-extraként kapható az új PC Bluetooth CD audiorendszer, két további hangszóróval, USB, MP3 és Bluetooth csatlakozással – ilyesmi rendszerint csak magasabb kategóriájú kocsikban fordul elő,
-az új kormánykerék és a nagyobb váltógomb, mindkettő bőrbevonattal, standard vagy opció.

Egyszerű választék, tökéletesített részletek

Továbbra is egyszerű a 107 választéka: kétféle felszereltség van, három- vagy ötajtós karosszériában, kétféle motorral: az 1.0i BVM5-höz ötfokozatú manuális sebességváltó jár, az 1.0i BMP5höz pedig ötfokozatú two-tronic robotváltó (Magyarországon egyelőre nem elérhető ).
Felértékeli az autót, és hozzájárul a komfort magasabb szintjéhez is az új audiorendszer.
A two-tronic váltóhoz alapból járó bőrkormány mögött váltóbillentyűk teszik még könnyebben vezethetővé és mozgékonyabbá a 107-et.

A fénydiódás nappali világítás és a modelltől függően alapfelszerelésként vagy opcióként beépített ködlámpa mindenféle körülmények között javítja a látást és a láthatóságot, hozzájárulva az utasok biztonságához.
Végül, de nem utolsó sorban, a környezetvédelemben eddig is előkelő helyezést elfoglaló 107 CO2-emissziója tovább csökkent: már csak 99 illetve 104 g/km a manuális és a two-tronic váltóművel.
A guruló költségeket 4.3, illetve 4.5 l/100 km-re leszorított fogyasztás mérsékli.

Egy igazán nőies speciális széria!

Egy nagyon nőies, "ENVY" azaz „IRIGYSéG” nevű speciális széria jelenik meg a 2012. márciusi piaci bevezetésre. Ez a divatos, sikkes változat vagy az új "Szilvakék" vagy "Caldera Black" („Kráter-fekete”) színben pompázik, motorháztetejét, ajtaját és csomagtartó-fedelét virágzó cseresznyeág-motívumú matricázás díszíti, „Szilvakék” a dombornyomású szőnyeg és a fordulatszámmérő középső dekorációja is. A hatást alumínium küszöbléc és embléma teszi teljessé.

Peugeot 107Kapható egy látványcsomag is a virágzó cseresznyeág motívummal. Van benne egy ügyes kézitáska-tartó zseb, amely segít rendszerezni a dolgainkat, és átrakható egyik táskából a másikba, anélkül, hogy kifelejtődne valami, valamint egy praktikus táskahorog –behajtható, így nem foglal helyet -, amely nagyon praktikus, mert mindig kéznél van rajta a táska, nem kell letenni a padlóra.

Sokféle egyéni és komfort-tartozék

A modellhez tervezett tartozékokkal a 107 egyénivé tehető, és így sokféle felhasználáshoz tud megfelelni.

A könnyűfém-kerekek, a szálkefélt alumínium váltógomb, a krómhatású küszöbléc és a szőnyeg bepréselt "107" emblémája elegánssá és személyessé teszi az autót.

A praktikumot behúzható képernyőjű, a műszerfalba tökéletesen integrált, iPhone vagy iPod csatlakozós navigátor és rakodó rekesszel ellátott középső kartámasz szolgálja.Városban előforduló kisebb sérülésektől oldalsó műanyagelemek védik a fényezést. A szabadidős felszerelést, kerékpárt, sílécet és egyebeket tetőcsomagtartó és tetődoboz várja, de sokféle egyéb tartozék is felfedezhető a Peugeot kereskedésekben.

További cikkek

Az Opel a személyautó eladási ranglista élén
Az új Ford Focus Electric fantasztikus eredményekkel mutatkozik be
Itt a Kia első sorozatgyártású, tisztán elektromos hajtású autója
Kulcsszavak:
 
A Nissan e-NV200 Európa legnagyobb daraszámban értékesített elektromos furgonja A Nissan e-NV200 Európa legnagyobb daraszámban értékesített elektromos furgonja Több mint 50 országban látták a Volvo Trucks Reality Road sorozatát Több mint 50 országban látták a Volvo Trucks Reality Road sorozatát Csúcsokat döntöget a Tesla Csúcsokat döntöget a Tesla A Volvo bemutatta világelső, kerékpárosok észlelésére képes rendszerét A Volvo bemutatta világelső, kerékpárosok észlelésére képes rendszerét Skoda: megalapozatlanok és hamisak a BKK állításai Skoda: megalapozatlanok és hamisak a BKK állításai
 
A Stadler Rail jelentkezett a GYSEV motorvonat-beszerzési tenderére

A Stadler Rail jelentkezett a GYSEV motorvonat-beszerzési tenderére

2012. január 05.
A Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt. motorvonat beszerzésére kiírt tenderére egy ajánlat érkezett ...
Részletek
StadlerA Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt. motorvonat beszerzésére kiírt tenderére egy ajánlat érkezett, a Stadler Rail AG beadványa - közölte a vasúttársaság szerdán.

A kiírás szerint a Közlekedési Operatív Programban (KöZOP) finanszírozott beszerzés négy egyáramnemű regionális villamos motorvonat szállítására, üzembe helyezésére, a kapcsolódó szolgáltatások teljesítésére, 20 éves időtartamra alkatrész utánpótlás biztosítására szól.
A beszerzés becsült értéke áfa nélkül 6 milliárd forint.


A tenderre 2012 január 3-áig lehetett jelentkezni.

A GYSEV tájékoztatása szerint a beérkezett jelentkezést a következő két hétben megvizsgálják. Amennyiben a jelentkezés a kiírás feltételeinek megfelel, az ajánlattétel benyújtására 30 nap áll a cég rendelkezésére. Tervek szerint eredmény és a szerződéskötés április elején esedékes - közölte a GYSEV az MTI érdeklődésére.

A svájci központú vasúti gépjárműgyártó Stadler Rail-csoport a magyar piacon 2005 óta van jelen három leányvállalatán keresztül. A MáV tenderén 30+30 Flirt típusú motorvonat szállítását és karbantartását nyerte el, a szerződést 2006-ban kötötték meg. Az első járművek 2007-ban érkeztek, az utolsó szerelvényt 2010-ben szállították le. Azóta a magyar vasúton átlagos 94 százalékos rendelkezésre állással üzemelnek.
A Stadler-csoport több mint 9 milliárd forintot fektetett be eddig Magyarországon.

TalentPusztaszabolcson 2007-ben indult a Flirt motorvonatok karbantartási munkáinak végzéséhez szükséges üzem 2,7 milliárd forint beruházás révén.

Azóta a pusztaszabolcsi leányvállalat 2011-ben megbízást nyert el 10 darab Talent motorvonat karbantartására is. Szolnokon 2009-ben alumínium kocsiszekrény hegesztő üzemet hozott létre 6,7 milliárd forint fejlesztés után, az üzem bővítéséről az 2011 júniusában szándéknyilatkozatot írtak alá a várossal.






Jelenleg Magyarországon  300 munkavállalónak ad munkát a Stadler cég három leányvállalata,  Stadler Trains Magyarország Kft., a Stadler Magyarország Vasúti Karbantartó Kft. és a Stadler Szolnok Járműgyártó Kft.

További cikkek

Elérte a 70 százalékot a 4-es metró készültségi szintje
A KDB elutasította a miskolci villamos tender elleni keresetet
Itt a Kia első sorozatgyártású, tisztán elektromos hajtású autója
Kulcsszavak:
 
A Stadler Rail jelentkezett a GYSEV motorvonat-beszerzési tenderére Szombaton ismét Jazzy Street Big in Alsóörs! Alphaville az Open Road Festen! Big in Alsóörs! Alphaville az Open Road Festen! Az ABB több mint 100 millió dollár értékben nyert el megbízást modern vasúti technológia szállítására Az ABB több mint 100 millió dollár értékben nyert el megbízást modern vasúti technológia szállítására Szeptember 6-án megmutatja magát az új Nissan LEAF Szeptember 6-án megmutatja magát az új Nissan LEAF Romlott az Audi eredménye az első negyedévben Romlott az Audi eredménye az első negyedévben
 

Találatok száma: 12346 Megjelenítve: 12321 - 12330