Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12605 Megjelenítve: 12601 - 12605
«||1261|   
A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROËN DS3 Ultra Prestige

A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROËN DS3 Ultra Prestige

2012. január 03.
2012 januárjától a CITROëN magyarországi kínálatában is megjelenik az újdonság, amely – híven a DS-modellcsalád szelleméhez ...
Részletek
DS3 Ultra Prestige2012 januárjától a CITROëN magyarországi kínálatában is megjelenik az újdonság, amely – híven a DS-modellcsalád szelleméhez – lenyűgözően stílusos, merész és minden porcikájában kifinomultan elegáns: a DS3 ULTRA PRESTIGE! A színek, minták és anyagok eddig még nem látott új változatait kínáló modell a jelenleg is zajló CITROëN CREATIVE AWARDS formatervezési pályázat egyik bátor pályamunkája is lehetne.




Sikkes és egyedi


A CITROëN DS3 Ultra Prestige egyik fő ismertetőjegye az a “Bracelet” fantázianevű bőrkárpit, amellyel a DS4-ben és a DS5-ben is találkozhatunk. De ebben a modellben ez a kárpit is kicsit más, az haute couture-ből ismert, de az autóiparban egészen egyedi megoldással készül: az első üléseken a bőr színezése amolyan “crescendo” módban hajlik fehérből a fekete felé. A harmóniát a műszerfal “Alpin Weiss” nevű fehér bőrkárpitozása teszi tökéletessé. Az utastér egyéb elemei: a duplán varrott szőnyegek vagy a beltér fehér díszítéseivel harmonizáló, fehér színű műszerfali kijelzők is a modern és kifinomult városi sikk jegyében készültek.

DS3 Ultra PrestigeExkluzív külső

A CITROëN DS3 Ultra Prestige természetesen nemcsak belül, hanem kívül is különleges. A modellváltozat négyféle (hófehér, Hickory barna, obszidián fekete és tóriumszürke) színben készül, sportos légterelőket, sötétített üvegfelületeket és 17 collos, szürke selyemfényű BELLONE keréktárcsákat kapott. A tetőre pedig a vadonatúj – Onyx fekete vagy Opálfehér árnyalatban készülő – Monogramme díszítés került, amely a DS-emblémát dolgozza fel nagyon plasztikus, a matt és a fényes felületek váltakozására épülő formában.

Kétféle motorral

A CITROëN DS3 Ultra Prestige THP 155 benzinmotorral, valamint e-HDi 110 Airdream dízelmotorral kerül forgalomba. Ez utóbbi változat CO2-kibocsátása mindössze 99g/km. Mindkét motorváltozathoz hatfokozatú manuális váltó társul.










További cikkek


Az új Ford Focus Electric fantasztikus eredményekkel mutatkozik be
Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve
Porsche Hungaria: 32 százalékos piaci részesedés az idén
Kulcsszavak:
 
Több mint 16 000 elektromos autó töltőállomás van Németországban Több mint 16 000 elektromos autó töltőállomás van Németországban A SEAT felgyorsítja elektromos offenzíváját Frankfurtban A SEAT felgyorsítja elektromos offenzíváját Frankfurtban A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROËN DS3 Ultra Prestige Az év motorja bekerült a C-MAX-ba és grand C-MAX-ba is Húszéves a Volvo C70 Húszéves a Volvo C70 A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re A Nissan felfrissíti a Micra modelljét 2021-re
 
Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve

Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve

2012. január 02.
Noha az új autók ára fokozatosan nő, ma átlagosan kevesebbet kell dolgozni egy autóért ...
Részletek
VolkswagenNoha az új autók ára fokozatosan nő, ma átlagosan kevesebbet kell dolgozni egy autóért Magyarországon, mint amennyit mintegy tíz évvel ezelőtt kellett - állítja elemzésében a Porsche Hungaria gépjárműimportőr cég. A felmérés 2003 és 2011 között vizsgálta az átlagos listaárakat és összevetette az átlagjövedelmek, valamint az infláció változásával.

Az adatok szerint Magyarországon az új autók átlagos listaára  2003-ban megközelítette a 3,5 millió forintot, és évről évre szinte egyenletesen nőtt, 2011-ben már meghaladta a 6 millió forintot. A kiinduló évhez mérve a növekedés forintban mintegy 80 százalékos, euróban megközelítőleg 70 százalék. Az elemzés megjegyzi: az átlagárak változását nagyban befolyásolta a szegmensek átrendeződése, az, hogy az olcsó kiskategóriás járművek iránt az érdeklődés fokozatosan a felére csökkent, míg a drágább, alsóközép- és középkategóriás modellek iránt megkétszereződött.

A Volkswagen konszern által gyártott kocsik közül hozva példát, 2003-ban az értékesítések legnagyobb tételét 51,4 százalékkal a Polo méretű kisautók tették ki, ez a szegmens 9 év alatt 25,7 százalékra zsugorodott. Az alsó középkategória (Golf) viszont 30,5 százalékról 52,2 százalékra bővült, és több mint kétszeresére erősödött a kompakt szegmens (Passat) is 2011-re a 2003-as 6,8 százalékról. A vizsgált időszakban ugyanakkor a 2003. évihez képest a nettó átlagjövedelem 60 százalékkal, a fogyasztói árak 50 százalékkal lettek magasabbak.

VolkswagenA 2003. évi szegmensarányokkal súlyozva viszont az újautó-listaárak átlaga mintegy 38 százalékkal nőtt csupán, és így már jóval alatta marad az átlagjövedelem növekedésének és az inflációnak is. Ennek alapján ma kevesebbet kell dolgozni egy autóért, mint 2003-ban kellett - mutat rá az elemzés. Akkor az átalagárak és átlagbérek figyelembevételével 38,3 hónap munkájába került az autó, míg 2011-ben 33,3 hónapba.

A relatíve olcsóbb árakhoz hozzájárul az is, hogy az elmúlt évek alatt a gyártók egyre növelték a modellek méretét és felszereltségét is, emellett törekedtek az üzemanyagfogyasztás mérséklésére - jegyzi meg az elemzés. Ma már szinte minden autó alapfelszereltségéhez hozzátartozik az ABS/EPS, az oldal- és függönylégzsák, a klíma, a távirányítású központi zár, az elektromos tükrök, a fedélzeti számítógép, a szervokormány és a CD-s rádió. Ezek 2003-ban még extrának számítottak, és összességében mintegy 1 millió forintba kerültek.

További cikkek

A Ford a Cambridge-i egyetem szakembereivel közösen tervez autókat a csökkentlátók számára
újabb „Think Blue.“ kampányt indít a Volkswagen
Porsche Hungaria: 32 százalékos piaci részesedés az idén
Kulcsszavak:
 
Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve Az új Continental WinterContact™ TS 850 P már a boltokban Önzésből, de a BMW totálisan átáll villanyra Önzésből, de a BMW totálisan átáll villanyra Új Ateca 2020: a SEAT SUV sikertörténetének új fejezete Új Ateca 2020: a SEAT SUV sikertörténetének új fejezete Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve Csökkent a Goodyear bevétele és nyeresége Az IONITY az ABB-t az választotta az európai töltőhálózata bővítésének második üteméhez Az IONITY az ABB-t az választotta az európai töltőhálózata bővítésének második üteméhez
 
Elérte a 70 százalékot a 4-es metró készültségi szintje

Elérte a 70 százalékot a 4-es metró készültségi szintje

2012. január 02.
Decemberre elérte a 4-es metró készültségi szintje a 70 százalékot - tájékoztatta a DBR Metró Projekt ...
Részletek
4-es metróDecemberre elérte a 4-es metró készültségi szintje a 70 százalékot - tájékoztatta a DBR Metró Projekt Igazgatóság az MTI-t.

Az alagútépítés tavalyi befejezésével az összes állomáson véget értek a szerkezetépítési munkálatok, tehát az összes betonépítmény elkészült. A jelenleg zajló munkákról a DBR közölte: a belső beépítők minden állomáson elkezdtek dolgozni, a budai oldalon már van olyan állomás, ahol a belső beépítés a végéhez közeledik. A budai állomásokon nagyrészt beépültek a mozgólépcsők, az üzemi terek, zajlik a falfelületek végleges arculatának kialakítása, a gránitlapok lefektetése, és hamarosan megkezdődik az utastájékoztató rendszer elemeinek legyártása.

A legelőrehaladottabb állapotban a Tétényi úti állomás van, a pesti oldalon még nem ennyire látványos a készültségi fok, de a szerkezetépítési munkák befejezésével az elkövetkezendő hónapokban itt is felgyorsulnak a belső beépítési munkák. A rendszerek, illetve áramellátó berendezések építője szintén dolgozik a belső beépítővel összehangoltan. Ez a nagy munkafázis magában foglalja a biztosítóberendezések, az automatikus vonatvezérlési rendszer, a hírközlési berendezések, tűzjelzőrendszerek, állomási és központi felügyeleti berendezések telepítését is.A vágányépítés is zajlik, a kivitelező jelenleg a Duna alatt, a Szent Gellért tér és a Fővám tér között fekteti le a síneket.

4-es metróJanuárban várhatóan befejeződik a kelenföldi járműtelep műszaki átadás-átvétele, miután az épületek elkészültek. A járműtelep épületeinek összterülete megközelíti majd a 20 ezer négyzetmétert. Az 1500 négyzetméteres pályafenntartási épület mellett az ötezer négyzetméteres központi épület földszintjén kapnak helyet a javítóműhelyek, a nyolcemeletes toronyház szintjein pedig a diszpécserek fogják irányítani a teljes vonal forgalmát. A járműtároló épület a legnagyobb a maga 11 ezer négyzetméteres alapterületével, a depó száz metrókocsi befogadására lesz alkalmas.

Az építkezés előrehaladtával a felszínen egyre több területet adnak vissza, mára döntően már csak az állomások feletti részek vannak elkerítve. Ezeket a korlátozásokat azonban még hosszabb ideig fenn kell tartani, mert a belső beépítéshez szükség van a leadónyílásokra. Az egyes állomások fölötti területek közül már van, amelyik elkészült, ezek végleges átadása 2012-ben, illetve 2013-ban történhet meg, de ahol lehetséges, ott szűkíti a DBR a munkaterületeket.

A Baross téren még folyamatban van a felszínt rendező cég kiválasztása, a Móricz Zsigmond körtéren pedig civil kezdeményezésre a felszínrendezés koncepciójának újragondolása van folyamatban.

További cikkek

Optimistán várják az új évet a német gazdaság meghatározó szereplői
Az új Ford Focus Electric fantasztikus eredményekkel mutatkozik be
Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben
Kulcsszavak:
 
Elérte a 70 százalékot a 4-es metró készültségi szintje A Scania 360 darab városi buszt szállít Malajziának Így fertőtlenítsük az autónkat járvány idején Így fertőtlenítsük az autónkat járvány idején Egy klasszikus modell fél évszázados történelme Egy klasszikus modell fél évszázados történelme A BMW Group fennállásának legeredményesebb évkezdése A BMW Group fennállásának legeredményesebb évkezdése A Nissan és a DeNA megkezdi az Easy Ride robotizált jármű mobilitási szolgáltatás tesztüzemét A Nissan és a DeNA megkezdi az Easy Ride robotizált jármű mobilitási szolgáltatás tesztüzemét
 
Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben

Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben

2012. január 02.
2011. december 16-án, pénteken a tajvani FASC (Formosa Automobile Sales Corporation) gyártósoráról legördült az ...
Részletek
DAF2011. december 16-án, pénteken a tajvani FASC (Formosa Automobile Sales Corporation) gyártósoráról legördült az ezredik, helyben összeszerelt DAF CF85-ös teherautó. A DAF 2006 óta van jelen aktívan Tajvanban, ahol tavaly az európai márkák között piacvezető volt a nehéz vontatók kategóriájában.

Tajvanban a Formosa Automobile Sales Corporation látja el a DAF-teherautók forgalmazását és gyártását. Hetente átlag tíz CF típus készül úgynevezett CKD-rendszerben, azaz komplett járművekké összeszerelhető készletekből, melyeket a DAF Trucks eindhoveni gyára szállít Tajpejbe. Az FASC dolgozóit a DAF tanította be, így garantálható, hogy a Tajvanban összeszerelt teherautók ugyanolyan magas minőségi normáknak felelnek meg, mint az Eindhovenben vagy a Leylandnél gyártott haszonjárművek.
A DAF két- és háromtengelyes CF85 vontatókkal és alvázakkal látja el a tajvani piacot.

„Ezek a típusok kis önsúlyuknak és nagy raksúlyuknak köszönhetően ideálisak a nehéz áruk terítésére, emellett kimagasló kényelmet nyújtanak a járművezető számára, kompakt kialakítású fülkéjükhöz pedig nagy motorteljesítmény társul” – mondta Seiko Chen, az FASC elnöke. „A DAF-fal kialakított együttműködésünk célja piaci pozíciónk további erősítése: 2012-ben a CF típusból regisztrált mennyiséget szeretnénk az idei 450 db-hoz képest 650 db-ra növelni. Ezenkívül vizsgáljuk a DAF LF áruterítő jármű helyi összeszerelésének lehetőségét is.”

DAF„Büszkék vagyunk az FASC-vel kialakított együttműködésre” – nyilatkozta Michiel Kuijs, a DAF Trucks N.V. értékesítési divíziójának ügyvezető igazgatója. „Az FASC piacvezető, professzionális partnerünk, amely céltudatosan törekszik a DAF pozíciójának további erősítésére Tajvanban. Piaci tapasztalata és tartósan sikeres működése hozzá fogja segíteni ennek a célnak az eléréséhez.”










További cikkek


Optimistán várják az új évet a német gazdaság meghatározó szereplői
Ikarus buszokat gyárthatnak Nagyváradon
Az MAN Lion’s City GL jól teljesített az új európai buszrendszer képviseletében Budapesten
Kulcsszavak:
 
Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben Növelte eladásait az első negyedévben a General Motors A BMW a 90. Genfi Nemzetközi Autószalonon a elektromos mobilitásra összpontosít A BMW a 90. Genfi Nemzetközi Autószalonon a elektromos mobilitásra összpontosít Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben Hóátfúvás miatt tizenkét útszakasz járhatatlan a Dunántúlon Elektromos járművek egész palettájával készül a Toyota a Tokiói olimpiára Elektromos járművek egész palettájával készül a Toyota a Tokiói olimpiára Az elektromos Harley-Davidson hazánkban is bemutatkozott Az elektromos Harley-Davidson hazánkban is bemutatkozott
 
Az áfa-emelés miatt nő az üzemanyagok ára

Az áfa-emelés miatt nő az üzemanyagok ára

2012. január 02.
Az újév első napján a 2 százalékpontos áfa-emelés miatt drágulnak az üzemanyagok: a forgalmi adó 25-ről ...
Részletek
Az áfa-emelés miatt nő az üzemanyagok áraAz újév első napján a 2 százalékpontos áfa-emelés miatt drágulnak az üzemanyagok: a forgalmi adó 25-ről 27-százalékra növelése 6, illetve 7 forinttal emeli a 95-ös benzin és a gázolaj átlagárát a számítások szerint.

A benzin átlagára január 1-től így 406-408 forintra, a gázolajé pedig mintegy 427 forintra nő. A Mol Nyrt. a héten a piaci változások miatt a benzin árát emelte bruttó 5 forinttal, a gázolaj ára nem változott. A két üzemanyag ára az idén november közepe után érte el eddigi történelmi csúcsát, akkor a benzin átlagára 402-404, a gázolajé pedig 430 forint volt.



A mostani áfa-emeléssel a benzin ára új csúcsra kerül. Az idén január elején a benzin átlagára 360-361 forint, a gázolajé pedig 351 forint volt.
Az autósok 20-25 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál.

További cikkek

Ikarus buszokat gyárthatnak Nagyváradon
újabb „Think Blue.“ kampányt indít a Volkswagen
Az új Ford Focus Electric fantasztikus eredményekkel mutatkozik be
Kulcsszavak:
 
Az áfa-emelés miatt nő az üzemanyagok ára Az új Citroen C4 Picasso lett Németországban az Év Külföldi Egyterűje Az áfa-emelés miatt nő az üzemanyagok ára Genfben bemutatkozott a Nissan e-NV200 Exkluzív dizájnvázlatok a MINI első tisztán elektromos meghajtású modelljéről Exkluzív dizájnvázlatok a MINI első tisztán elektromos meghajtású modelljéről Az áfa-emelés miatt nő az üzemanyagok ára Megkímélt, 927 ezer kilométert futott autó eladó Bridgestone abroncsokkal hozza forgalomba első városi terepjáróját a Maserati Bridgestone abroncsokkal hozza forgalomba első városi terepjáróját a Maserati
 

Találatok száma: 12605 Megjelenítve: 12601 - 12605
«||1261|