Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 11023 Megjelenítve: 131 - 140
Kína központi szerepet játszik a Volkswagen elektromos mobilitási stratégiájában

Kína központi szerepet játszik a Volkswagen elektromos mobilitási stratégiájában

2019. április 23.
A vállalatcsoport által 2028-ig tervezett 22 millió elektromos autó több mint fele Kínában készül majd. A fejlesztési teljesítmény növelése a Volkswagen és Audi márkák, illetve a konszernszintű fejlesztés ONE R&D struktúrájával.
Részletek

Kína központi szerepet játszik a Volkswagen elektromos mobilitási stratégiájában

Kína központi szerepet játszik a Volkswagen-csoport globális átalakulásában és az ehhez kapcsolódó szénmentesítési programban. Már az idén jelentősen kibővül az elektromos hajtásrendszerű járművek kínálata, a vállalatcsoport által 2028-ig tervezett 22 millió elektromos autónak pedig több mint a fele Kínában készül majd. A mobilitási offenzíva folytatása és az elektromos mobilitás elfogadottságának növelése érdekében új vegyesvállalat hivatott bővíteni a töltőinfrastruktúrát. A jövő technikáinak átfogó kutatása szolgálatában a Volkswagen Group China az új ONE R&D struktúra keretében fogja össze a Volkswagen és Audi márkák, illetve a konszernszintű fejlesztés teljesítményét.

Dr. Herbert Diess, a Volkswagen AG igazgatótanácsának elnöke kiemelte: „Ígéretünkhöz híven nem csupán a károsanyag-kibocsátás mérséklésének jogszabályi előírásait teljesítjük Kínában, hanem tisztaüzemű mobilitással és környezetkímélő gyártási folyamatokkal lépésről-lépésre teljes mértékben a szén-dioxid-semlegességre összpontosítunk. Kína e tekintetben központi jelentőségű.”

Dr. Stephan Wöllenstein, a Volkswagen Group China vezérigazgatója így fogalmazott: „A Volkswagen Group China 2019-ben folytatja elektromos járműflottája kiépítését, s az év végére tizennégy elektromos modellel kiemelkedően széles választékkal szolgálunk Kínában ügyfeleinknek. Két modellünkkel, amelyek jövőre már a moduláris elektromos hajtásrendszer-platform (MEB) alapjain érkeznek a piacra, illetve a digitalizáció területén tervezett beruházásainkkal folytatjuk a Volkswagen átalakítását, kínai partnereinkkel közösen teljes mértékben újraértelmezve a mobilitást.”


Kína központi szerepet játszik a Volkswagen elektromos mobilitási stratégiájában

Elektromos mobilitási offenzívája keretében a Volkswagen-csoport 2028-ig mintegy 11,6 millió elektromos autó gyártását tervezi Kínában, ami több mint a fele a vállalatcsoport által kitűzött teljes 22 milliós volumennek, amihez mindhárom vegyesvállalat – a FAW-Volkswagen, a SAIC VOLKSWAGEN és a JAC Volkswagen – hozzájárul.

Amint az elkövetkező év során a SAIC VOLKSWAGEN antingi és a FAW-Volkswagen foshani gyára megkezdi az MEB-alapokra épülő járművek gyártását, egyedül ez a termelőkapacitás mintegy 600 ezer tisztán elektromos hajtásrendszerű járművet jelent éves szinten.

Mindezeken túl a JAC és a SEAT saját platformot fejleszt kisebb elektromos autók számára.

A Volkswagen és partnerei mind a harminchárom kínai termelési helyszínének ökológiai lábnyomát tovább kell javítani. Egyedül az elmúlt év során 13 százalékkal sikerült csökkenteni a kínai üzemek szén-dioxid-emisszióját, összesen 390 ezer tonna szén-dioxid kibocsátását előzve meg.

A töltőinfrastruktúra bővítése

Új vegyesvállalatával a Volkswagen a töltőinfrastruktúra fejlesztését célozza, hogy kínai ügyfelei rugalmasabban és kényelmesebben tölthessék fel elektromos járműveiket, otthon és útközben egyaránt.

Kína központi szerepet játszik a Volkswagen elektromos mobilitási stratégiájában

A Star Charge, a FAW és a JAC együttműködésének keretében az idei év végétől privát falitöltőket (Wallbox) kínál és nagyszámú nyilvánosan igénybe vehető töltőállomást létesít, arról pedig, hogy az autósok gyorsan és egyszerűen találhassanak megfelelő töltőállomást, a felhasználók és a töltőállomások hálózati kapcsolata gondoskodhat. Ezt az integrált connectivity-megoldást a Mobility Asia, a Volkswagen Group China leányvállalata kínálja, amely a mobilitás területének minden alkalmazására fejleszt digitális ökoszisztémát.

Új technikák a jövő, új modellek a jelen számára

A jövő technikái fejlesztési teljesítményének és kapacitásának bővítése érdekében a Volkswagen és Audi márkák, illetve a konszernszintű fejlesztés ONE R&D struktúrát alakít ki, e szoros együttműködés keretében aknázva ki a lehetséges szinergiákat és fokozva a hatékonyságot.

A jelenlegi ügyféligények kielégítésére a vállalatcsoport márkái egyedül az idén nyolc új SUV modellel jelennek meg a piacon, amelyek közül öt helyi gyártású.

Kulcsszavak: elektromos autó, járműipar, kína, volkswagen
 
Új munkahelyeket teremtett a Rosenberger jászárokszállási gyárában Új munkahelyeket teremtett a Rosenberger jászárokszállási gyárában Volkswagen Passat világpremier Volkswagen Passat világpremier Élvezd a csendet! A leghalkabb Kia - Kia Soul EV Élvezd a csendet! A leghalkabb Kia - Kia Soul EV Elektromosra vágynak a magyarok Elektromosra vágynak a magyarok Brit autóipar: 50 százalékkal zuhantak a beruházások 2018 első felében Brit autóipar: 50 százalékkal zuhantak a beruházások 2018 első felében
 
Az elektromos autók nem jelentenek megoldást a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére

Az elektromos autók nem jelentenek megoldást a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére

2019. április 23.
Az elektromos járművekre átállás csak jelentéktelen mértékben járulhat hozzá a szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez Németországban a müncheni egyetem ifo gazdaságkutató intézetének tanulmánya szerint.
Részletek

Az elektromos autók nem jelentenek megoldást a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére

Az ifo intézet (ifo Institut - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München e. V.) közleménye megállapítja, hogy az elektromos járművek forgalomba állítása nem járul hozzá számottevő mértékben a közlekedés szén-dioxid-kibocsátásának csökkentéséhez. Ehelyett a közlekedésben sokkal inkább a földgáz, hidrogén és bio-metán üzemű belsőégésű motorok elterjesztésére kellene helyezni a hangsúlyt. 

Németországban az áramtermelési energia-mixet és az akkumulátorgyártás áramigényét is figyelembe véve az akkumulátor-üzemű teljesen elektromos járművek összesített járulékos szén-dioxid kibocsátása még a legjobb esetben is kissé meghaladja a dízelmotorokét, sőt átlagban magasabb annál.

Az ifo gazdaságkutató intézet jelentése a kölni egyetem és a müncheni egyetem már kereskedelmi forgalomban lévő elektromos és modern dízelautókkal végzett konkrét kísérleteire és számításaira alapuló tanulmányát idézi. A tanulmány az akkumulátorgyártás áramigénye mellett figyelembe vette az alternatív energiahordozókra épülő áramtermelés szerepét is az elektromos járművek összesített szén-dioxid-kibocsátásra gyakorolt hatásában.

Az elektromos autók nem jelentenek megoldást a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére

A számítások kimutatták, hogy a földgázüzemű autók már a ma rendelkezésre álló technológiával is mintegy harmadával kevesebb szén-dioxidot bocsátanak ki, mint a dízeles járművek.

Hosszabb távon mindemellett a hidrogén üzemű járművek kínálhatnak további előnyöket azáltal, hogy a hidrogén alkalmas a szél- és naperőművek által csúcsidőben termelt áram "tárolására" és későbbi felhasználására. Márpedig a csúcsidőben termelt áram tárolására egyre inkább szükség lesz azzal párhuzamosan, ahogy a technológia részaránya növekszik az energiamixben.

Az ifo által idézett tanulmány élesen bírálja azt az uniós jogalkotási gyakorlatot, amely "zéró" szén-dioxid-kibocsátással veszi figyelembe az elektromos autókat az elterjesztésüket ösztönző intézkedésekben. Ez az eljárás azt a benyomást kelti, mintha az elektromos autók nem termelnének szén-dioxidot, holott erről szó sincs - hívja fel a figyelmet a tanulmány. Valójában az elektromos autók gyártása és az akkumulátorok gyártása egyaránt meglehetősen energiaigényes folyamat. A forgalomban lévő elektromos autókat pedig a rendelkezésre álló energia-mix alapján termelt árammal töltik fel.

A tanulmány szerint a szén-dioxid-kibocsátás tényleges és hatékony csökkentéséhez a hagyományos belsőégésű motorokkal először földgázüzemre, majd később a valóban "zéró" szén-dioxid-mérleggel rendelkező bio-metánra kellene átállni.   

Kulcsszavak: elektromos autó, környezetvédelem, tanulmány
 
Elképesztően gyorsan megtisztítja a legszennyezettebb levegőt is a Tesla modellje Elképesztően gyorsan megtisztítja a legszennyezettebb levegőt is a Tesla modellje Napernyős töltőállomás Napernyős töltőállomás Érzelemdús és funkcionális – Az I.D. R Pikes Peak formavilága Érzelemdús és funkcionális – Az I.D. R Pikes Peak formavilága Őszintén az olajlobbiról, a napáramról és a LEAF-ről Őszintén az olajlobbiról, a napáramról és a LEAF-ről Az Audi e-tron nagy hatótávval ötvözi hatalmas erejét Az Audi e-tron nagy hatótávval ötvözi hatalmas erejét
 
A Bridgestone abroncsokat szállít a BMW-nek

A Bridgestone abroncsokat szállít a BMW-nek

2019. április 18.
A Bridgestone, a világ legnagyobb gumiabroncs- és gumitermékgyártója, egyben a BMW első számú abroncsbeszállítója is.
Részletek

A Bridgestone OE abroncsokat szállít a BMW-nek

A legújabb abroncstechnológiával a Bridgestone a szokásos kínálat és kereslet határait feszegeti. Ezt jól példázzák a BMW új X5-ös, 8-as és 3-as sorozatai, melyek mind Bridgestone abroncsokat kaptak gyári szerelésként.

Egyedi abroncsok a BMW teljes kínálatához

A BMW által alkalmazott Bridgestone termékek száma folyamatosan nő a két vállalat között 1995-ben kezdődött együttműködés fennállása óta. A Bridgestone ma már az egész világon ellátja a BMW-t gyári szerelésű termékekkel, melyek a teljes BMW kínálat minden abroncsméretét lefedik. A Bridgestone által szállított OE (original equipment – gyári szerelés) abroncsokat kifejezetten az egyes járműtípusokhoz fejlesztették ki - ez a folyamat általában két évig tart. Ennek eredményeképpen a Bridgestone korábban elképzelhetetlenül alacsony szintre szorította le a gördülő ellenállást, miközben csökkent az üzemanyag-fogyasztás és nőtt az abroncsok élettartama. Ezzel párhuzamosan a Bridgestone tovább javította a biztonsági, fékezési, kezelési és kényelmi jellemzőket. És ezzel még nem beszéltünk az egyedülálló Run-Flat technológiáról, amely lehetővé teszi, hogy a jármű defektes gumival is folytassa az útját, és nem említettük az innovatív "Ologic" technológiát, amelyet kifejezetten az elektromos járművek, például a BMW i3, i3s és i8 egyedi igényeihez fejlesztettek ki.

A Bridgestone OE abroncsokat szállít a BMW-nek

Az új generációs luxus támogatása

A BMW X5-höz szükséges gyári szerelésű abroncsok fejlesztése során világossá vált, hogy az abroncsoknak rendkívül egyenletes autózást kell biztosítaniuk. A Bridgestone úgy állította be az abroncsokat, hogy zökkenőmentesen együtt tudjanak működni az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókkal, a kapcsolt hátsó felfüggesztéssel, illetve az összkerékmeghajtású SUV esetében a beállítható levegő felfüggesztéssel.
 
Az alapos beállítás és tesztelés után a BMW nyolc Bridgestone terméket hagyott jóvá, a 18" és 21" közötti mérettartományban, amelyek az X5-ös modellek gyári szerelései lesznek Európában. Megerősítették, hogy kiváló teljesítményének, magas minőségének és a nedves és száraz útfelületen mutatott kivételes reakcióinak köszönhetően az Alenza 001 abroncs lesz a nyári abroncs, a téli pedig a Blizzak LM001, amely kivételes húzóerejéről, valamint a havon és latyakban mutatott teljesítményéről ismert.  Bizonyos modellek a Bridgestone Run-Flat technológiát is tartalmazzák.

A tervezés során a kényelem és a sportos teljesítmény voltak a fő szempontok

Az új 8-as sorozathoz a Bridgestone olyan abroncsokat fejlesztett ki, amelyek kiemelik a jármű által nyújtott komfortot és sportos teljesítményt. A Bridgestone kutatási és fejlesztési részlege lényegében az alapoktól újrakezdve olyan abroncsokat épített, amelyek minden várakozást felülmúlnak.

A Bridgestone OE abroncsokat szállít a BMW-nek

Az innovatív keverési folyamat segítségével egyedi anyagokat kombináltak, így olyan abroncskeveréket kaptak, amely mind nedves, mind száraz útfelületen kiváló tapadást biztosít, és olyan merevséget, amely segít a kanyarokban és az útfelülethez való igazodásban. A Bridgestone örömmel nyugtázta, hogy a Turanza 005-öt és a Potenza S007-et gyári szerelésű abroncsát fogják használni a 8-as sorozatban. Számos modellt Run-Flat technológiával látnak el.

Virtuálisan tervezett innovatív abroncsok

A BMW legújabb 3-as sorozatához használt abroncsok tervezése során a Bridgestone 3D-s virtuális tervezési szoftverrel elemezte és finomította az abroncsok alakját és a nyomás elosztását. Ez a módszer lehetővé tette mind a nedves, mind a száraz tapadás tökéletesítését. Az innováció másik fontos tényezője az új keverék, amely javítja a hőmérséklet ellenőrzését és az anyageloszlást, és ezzel a teljesítményt. A Bridgestone a gördülő ellenállást is olyan mértékben csökkentette, hogy a kategóriájában a legjobbnak minősítették.

A Bridgestone az útviszonyokhoz való igazodással is nagyon elégedett volt. A Turanza T005-öt választották nyári guminak, a Blizzak LM001-et téli guminak, az LS100A-t pedig négyévszakos guminak, és a 17 különböző abroncstípus közül 11 Run-Flat technológiát is tartalmaz.

Kulcsszavak: bmw, Bridgestone, gumiabroncs
 
Négyajtós sportautó a fényűző elegancia és a modern luxus jegyében Négyajtós sportautó a fényűző elegancia és a modern luxus jegyében BMW ConnectedDrive és 360° ELECTRIC a BMW i8 modellekben BMW ConnectedDrive és 360° ELECTRIC a BMW i8 modellekben A Goodyear új SoundComfort technológiával csökkenti a zajszinteket az autó belsejében A Goodyear új SoundComfort technológiával csökkenti a zajszinteket az autó belsejében Megérkezett a BMW M4 Cabrio Edition 30 Years különkiadás Megérkezett a BMW M4 Cabrio Edition 30 Years különkiadás Százezernél több autó érkezett 2014-ben külföldről hazánkba Százezernél több autó érkezett 2014-ben külföldről hazánkba
 
Az EU-ban csökkent a forgalomba helyezett új autók száma márciusban

Az EU-ban csökkent a forgalomba helyezett új autók száma márciusban

2019. április 18.
Márciusban már a hetedik egymást követő hónapban csökkent éves összevetésben a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban.
Részletek

Az EU-ban csökkent a forgalomba helyezett új autók száma márciusban

Az európai autógyártó vállalatok szakmai képviseleti szervezete, az ACEA szerdán azt közölte, hogy márciusban éves összehasonlításban 3,9 százalékkal, 1 millió 793 ezerre esett a forgalomba helyezett új autók száma az EU-ban.

Márciusban csupán hét országban nőttek az éves szintű eladások, Litvániában 43,8 százalékkal, Dániában 33,2 százalékkal, Romániában 20,8 százalékkal, Lettországban 15,4 százalékkal, Szlovákiában 7,9 százalékkal, Magyarországon 5 százalékkal, Luxembourgban pedig 4,5 százalékkal.

Az EU öt legnagyobb autópiacán mindenütt zsugorodott a márciusi eladás, Olaszországban 9,6 százalékkal, Spanyolországban 4,3 százalékkal, Nagy-Britanniában 3,4 százalékkal, Franciaországban 2,3 százalékkal, Németországban pedig 0,5 százalékkal.

Magyarországon márciusban 13 ezer 391 új autót értékesítettek, egy évvel korábban 12 ezer 754 autót.
Az ACEA adatai szerint az idei első három hónapban 4 millió 32 ezer 881 új autót helyeztek forgalomba az EU-ban, 3,3 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál.

Kulcsszavak: értékesítés, Európai Unió, jármű kereskedelem
 
A Jeep eladásai sorban negyedik éve emelkednek világszerte és az Egyesült Államokban A Jeep eladásai sorban negyedik éve emelkednek világszerte és az Egyesült Államokban 2014-ben a Leon-nak köszönhetően 10%-kal nőttek a SEAT eladásai 2014-ben a Leon-nak köszönhetően 10%-kal nőttek a SEAT eladásai Nagyon jól jár az, aki villanyautót vásárol Nagyon jól jár az, aki villanyautót vásárol Legsikeresebb évét zárta 2015-ben a BMW Group Magyarországon Legsikeresebb évét zárta 2015-ben a BMW Group Magyarországon Magyarországon is kapható a legtakarékosabb Audi Magyarországon is kapható a legtakarékosabb Audi
 
Premier az Eiffel Műhelyházban a BMW Group Magyarország támogatásával

Premier az Eiffel Műhelyházban a BMW Group Magyarország támogatásával

2019. április 18.
A BMW Group Magyarország kiemelt stratégiai partnerének új integrált műhely-, raktár- és próbacentrumában színpadra állított A kairói lúd, avagy A rászedett vőlegény című Mozart-pasticcio előadás ősbemutatójával vette kezdetét az Eiffel Műhelyház száznapos próbaüzeme.
Részletek

Premier az Eiffel Műhelyházban a BMW Group Magyarország támogatásával

Mozart a Szöktetés a szerájból megírását követő években tevékenyen foglalkozott a vígopera műfajával. A rászedett vőlegény is feltehetően ebből az időszakból való, amelynek azonban csupán a nyitánya, néhány zenei részlete és librettója maradt fenn. Az 1784-ben keletkezett A kairói lúd pedig figyelemreméltó fináléval, ám kevésbé erős szövegkönyvvel rendelkezik, amit Varesco abbé, az Idomeneo című Mozart-opera librettistája jegyez. Az 1991-ben, Mozart halálának 200. évfordulóján megjelent összkiadást hallgatva Ókovács Szilveszterben merült fel a gondolat, hogy a Figaro házassága vagy a Don Giovanni zenei ötleteit előrevetítő, magyarországi utalást is tartalmazó (A kairói lúdban esztergomi parókákról esik szó), töredékességük miatt azonban szinte elfeledett operakezdeményeket egy darabbá lehetne kovácsolni.

A koherens, színpadra alkalmazható mű elkészítése érdekében a régizene kiváló szakértőjéhez, Németh Pálhoz fordult, míg Ókovács Szilveszter feladata a szövegkönyvek egyesítése volt. A darabot az Operában rendszeresen dolgozó Toronykőy Attila rendezi. „Ez a Mozart-opera egy olyan helyen születik meg, amely a Magyar Állami Operaház kortárs játszóhelye lesz a jövőben. Egy olyan operát szeretnénk létrehozni, mely klasszikus értékekkel bír, de a mai kor szellemisége, vizualitása is megjelenik benne” – mondta. Számára A kairói lúd nem volt ismeretlen, hiszen egy korábbi, szegedi operatanszakos vizsgarendezésénél már foglalkozott vele. Az előadás látványtervezője Juhász Katalin, aki legutóbb tavaly, a Gördülő Opera Szerelmi bájital előadásán dolgozott a rendezővel, de a Figaro 2.0 vizuális megoldásai is az ő nevéhez fűződnek.

Premier az Eiffel Műhelyházban a BMW Group Magyarország támogatásával

A fukar Don Pippo márkit Kovács István, titkárát, a szerelemeseket segítő Calandrinót Biri Gergely alakítja. A márki gyámleánya, Celidora szerepét Bakonyi Anikó, míg a szerelmét, Biondellót Balczó Péter formálja meg. A további szerepeket Váradi Zita, Keszei Bori, Szerekován János és Fülep Máté énekli. Az alkotók reményei szerint egy hangulatos, vidám művet ismerhetnek meg az érdeklődők, benne számos olyan muzsikával, amik eddig csak Mozart fiókjában lapultak. „Érdekesség lesz, nemes kísérlet, méltó a »harmadik operaház« megnyitásához” – fogalmazott Ókovács Szilveszter főigazgató.

Az Eiffel Műhelyház Bánffy-termében debütáló előadás fényét az Erkel Színház kiemelt stratégiai partnere, a BMW Group Magyarország egy BMW i8 Roadster kiállításával emelte. Az ősz folyamán hivatalosan is megnyíló létesítmény, új játszóhelyet, közösségi teret és további együttműködési lehetőséget is hordoz magában. A BMW Group közel 50 éves múltra visszatekintő, világszerte több mint száz kulturális intézményi együttműködést magába foglaló Art&Culture programjához az Opera 2015 februárjában csatlakozott, a vállalat magyarországi kulturális kommunikációjának pilléreként.

Kulcsszavak: BMW Group, szponzor, támogatás
 
Újabb kiváló magyar sportolót támogat az Audi Újabb kiváló magyar sportolót támogat az Audi Kína lehet a tisztán elektromos meghajtású MINI modellek második otthona Kína lehet a tisztán elektromos meghajtású MINI modellek második otthona Így támogatnák az elektromos autók elterjedését Így támogatnák az elektromos autók elterjedését Japánban duplán támogatják az elektromos autók vásárlását Japánban duplán támogatják az elektromos autók vásárlását A Kia 120 autóval segíti a 2019-es Australian Open tenisztorna lebonyolítását A Kia 120 autóval segíti a 2019-es Australian Open tenisztorna lebonyolítását
 
A Hungarian Open ATP250 verseny hivatalos szállító partnere 2019-ben is a Peugeot

A Hungarian Open ATP250 verseny hivatalos szállító partnere 2019-ben is a Peugeot

2019. április 17.
Az idei évadban minden eddiginél izgalmasabb tartalommal tölti meg a teniszsporthoz fűződő, több évtizedes kapcsolatát a Peugeot: a dicső hagyományokat egy új, merész generáció értékeivel ötvözi, a közlekedésben éppúgy, mint a pályán.
Részletek

A Hungarian Open ATP250 verseny hivatalos szállító partnere 2019-ben is a Peugeot

Idén negyedik évébe lép a tenisz első számú érdekképviseleti szervezete, az ATP és a világ legnagyobb múltra visszatekintő autóipari márkája, az 1810-ben alapított Peugeot közötti együttműködés. Az autógyártó, amely a francia nyílt teniszbajnokság, a Roland-Garros partnereként három évtizede járul hozzá aktívan a sport népszerűsítéséhez, idén különösen aktuális és felelősségteljes tartalommal tölti meg jelenlétét az ATP világkupa magyarországi állomásán. Ahogyan a tenisz mindig is nyitott volt a megújulásra és a fejlődésre, ugyanakkor soha nem tagadta meg alapvető értékeit, ugyanúgy a Peugeot is ötvözi a mobilitás hagyományait a villamosított jövő fenntartható képzetével.

A hagyományok és a jövő együttélésének szellemében a Peugeot nagykövetei a tenisz múltja előtt tisztelegve, annak jelenét és jövőjét egyaránt képviselve lépnek pályára – ugyanúgy, ahogy a Peugeot hamarosan piacra lépő, hálózatról tölthető hibrid járművei megteremtik a folytonosságot a márka évszázados tradíciói és a fenntartható jövőbe vetett töretlen hite között. A Peugeot támogatásával teniszező kilenc versenyző között olyan, most formálódó vagy már kiforrott legendákkal találkozhatunk, mint a német Alexander Zverev, a világ jelenlegi harmadik legjobb játékosa, az ATP ranglista harmincegyedik helyén álló francia Lucas Pouille, vagy a holland tenisz első számú csillaga, Robin Haase, akivel a magyar közönség is találkozhat az április 20-28. között megrendezésre kerülő Hungarian Open bajnokságon.

A Hungarian Open ATP250 verseny hivatalos szállító partnere 2019-ben is a Peugeot

Ez utóbbi különösen nagy izgalmakat tartogat azoknak, akik ellátogatnak az ATP világkupa hazai állomásának otthont adó Sport11 Sport-és Rendezvényközpontba. Az ATP250-es versenyen salakra lép a kétszeres ATP tornagyőztes és Davis Kupa-győztes Borna Coric. A 22 éves horvát teniszező pályafutása legjobb formájában, a világranglista tizenharmadik helyezettjeként érkezik a magyar fővárosba.

Természetesen az olasz Marco Cecchinato is visszatér, hogy megvédje tavaly szerzett bajnoki címét: a 16. helyen álló versenyző számára különösen kedves Budapest, hiszen tavaly nálunk szerezte meg első ATP tornagyőzelmét, majd ettől megtáltosodva többek között Novak Djokovic legyőzésével eljutott a Roland Garros elődöntőjéig, és megnyerte az umagi tornát is. A 26 éves versenyző remekül indította az évet, Buenos Airesben veretlenül nyert tornát, mégpedig éppen a Peugeot helyi nagykövete, Diego Schwartzman ellen vívott döntőben.

A Hungarian Open ATP250 verseny hivatalos szállító partnere 2019-ben is a Peugeot Budapesten mégsem lehet teljesen nyugodt Cecchinato, hiszen itt lesz a világranglistán utána következő, 27 éves grúz Nikoloz Basilashvili is. A tavaly a budapesti torna negyeddöntőjéig jutó játékos a 2018-as szezonban két ATP tornagyőzelmet is aratott, Hamburgban salakon, Pekingben pedig kemény pályán nyert, a Hungarian Openre a várakozások szerint élete legjobb formájában érkezik, ahogy Györe László, a szerb színekben versenyző magyar származású játékos is. A jelenleg 32. helyen álló teniszező a US Openen a 16 között Roger Federert is legyőzte, és ezzel 23 évesen bejutott élete első Grand Slam negyeddöntőjébe.

A Hungarian Open versenyen pályára lépő húsz élvonalbeli teniszező között Balázs Attila képviseli hazánkat. Az 1988-ban született versenyző hatszoros magyar bajnok jelenleg az ATP ranglista 262. helyén áll; igazán stílusos volna, ha pályafutása első ATP tornáját éppen Budapesten nyerné meg.

Míg a pályán a Peugeot hollandiai utánpótlás-képző programjában, a Next Gen Lions (új generációs oroszlánok) kezdeményezésben is aktív szerepet vállaló Robin Haase képviseli a márkát, az autógyártó a szervezők munkáját is támogatja: a verseny hivatalos szállító partnereként húsz darab Traveller, 5008, 3008 és Rifter típusú személyautóval gondoskodik a versenyzők zökkenőmentes, kényelmes és biztonságos szállításáról.


Kulcsszavak: Peugeot, szponzor, támogatás
 
A Genfi Autószalonon mutatkozik be az új Peugeot 208 A Genfi Autószalonon mutatkozik be az új Peugeot 208 A Hungaroringen megsérült pályabírót segíti a Sixt A Hungaroringen megsérült pályabírót segíti a Sixt Gépkocsivásárláshoz 1700 fogyatékos ember kért támogatást Gépkocsivásárláshoz 1700 fogyatékos ember kért támogatást Ifjabb Tóth: versenyen innen, teszten túl Ifjabb Tóth: versenyen innen, teszten túl A Volkswagen egy Transporterrel támogatja az OXXO Racing csapatát A Volkswagen egy Transporterrel támogatja az OXXO Racing csapatát
 
A vezetés közbeni mobilozás visszaszorításáért kampányt indít az ORFK és a Aegon

A vezetés közbeni mobilozás visszaszorításáért kampányt indít az ORFK és a Aegon

2019. április 17.
Kampányt indít a vezetés közbeni mobilhasználat visszaszorításáért az ORFK Országos Baleset-megelőzési Bizottsága (OBB) és az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. - jelentették be szerdán Budapesten.
Részletek

A vezetés közbeni mobilozás visszaszorításáért kampányt indít az ORFK és a Aegon

Szombat Tamás, az Aegon vezérigazgató-helyettese azt mondta, online kutatásukban a megkérdezettek negyven százaléka válaszolta, hogy rendszeresen használ mobilt vezetés közben. Tízből nyolcan pedig ismernek olyan sofőrt, aki a volánnál ülve is rendszeresen használja - kézben tartva - a telefonját. A jelenség a megkérdezett nők harmadára, a férfiak felére jellemző, és a városiak között gyakoribb, mint a kistelepülésen élők körében - közölte.

Városban 3-5 másodperc alatt 50-70, autópályán akár 200 métert is megtesz az autó, azaz egy üzenet elolvasása ennyi vakvezetést jelent - tette hozzá.

Hangsúlyozta, a megkérdezettek 93 százalék tisztában van a vezetés közbeni mobilozás veszélyeivel.

A felmérés szerint az üzenetküldés és a közösségimédia-használat főleg a 19-39 éves korosztályra, a vezetés közbeni e-mailezés pedig a 30-39 évesekre jellemző.

A kampányban a veszélyekre humoristák által készített rövid videókkal hívják fel a figyelmet. Emellett körútra indulnak egy virtuálisvalóság-játékkal, amelyben városi vezetés közben figyelni kell a mobilra érkező értesítésekre is. A játék célja, hogy bemutassa, mennyiféle veszélyt képtelen elhárítani az ember, ha vezetés közben a telefonját nyomogatja - mondta Szombat Tamás.

A vezetés közbeni mobilozás visszaszorításáért kampányt indít az ORFK és a Aegon

Óberling József, az OBB ügyvezető elnöke úgy fogalmazott, hogy a telefon megkönnyíti az életet, de vezetés közben nem a barátunk, mert ha nem figyelünk, az életünkre törhet. A mobilozó vezető nemcsak a saját életét, hanem a környezetében élőkét is veszélyezteti - hangsúlyozta.

Az ügyvezető elnök kérdésre válaszolva azt mondta, a telefonhasználat miatt okozott balesetek számát nem lehet meghatározni, mert akkor sem lehet rábizonyítani a vezetőkre, ha egyértelmű, hogy a baleset bekövetkeztekor mással foglalkoztak.

Reményiné Csekeő Borbála, a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány szakmai vezetője arról beszélt, segíteni kell a fiatalokat, hogy reálisan fel tudják mérni a kockázatokat, és tudatos döntést tudjanak hozni. Ezt azonban nehéz elvárni, ha a szülőktől nem látják, hogy ez fontos lenne - tette hozzá.

Kulcsszavak: balesetmegelőzés, kampány, közlekedésbiztonság, ORFK-OBB
 
Téli szerviz kampány a Nissannál akár 50% kedvezménnyel Téli szerviz kampány a Nissannál akár 50% kedvezménnyel Az Európai Parlament kötelezővé tenné a vezetéstámogató rendszereket az új autókban Az Európai Parlament kötelezővé tenné a vezetéstámogató rendszereket az új autókban A Continental idén is a téliabroncs-tesztek sztárja A Continental idén is a téliabroncs-tesztek sztárja Bridgestone kutatás: életeket menthet a jól megválasztott gumiabroncs Bridgestone kutatás: életeket menthet a jól megválasztott gumiabroncs A BMW Motorrad és az Alpinestars exkluzív együttműködési megállapodást kötött A BMW Motorrad és az Alpinestars exkluzív együttműködési megállapodást kötött
 
A SEAT folytatja a CNG programot

A SEAT folytatja a CNG programot

2019. április 17.
A SEAT elkötelezett a környezetre gyakorolt hatás csökkentése mellett a sűrített-földgáz szerepének növelésével. A márka az egyik legszélesebb kínálattal rendelkezik a CNG-modellekből, beleértve a Mii Ecofuel-t, az Ibiza TGI-t, az Arona TGI-t és a Leon TGI-t is, így minden igényhez kínál sűrített-földgázzal üzemelő modellt.
Részletek

A SEAT folytatja a CNG programot

A SEAT továbbra is vezető helyen áll a sűrített földgáz (CNG) technológia bevezetésében, a lehető legszélesebb választékot kínálva a vevők részére a tisztább, fenntarthatóbb és még nagyobb hatékonyságot biztosító járművekből.

A márka termékcsaládja a Mii Ecofuel, az Ibiza TGI, az Arona TGI és a Leon TGI, minden életmódhoz és ízléshez igazodva kínál CNG-meghajtást, kihasználva a gyorsan növekvő CNG-hálózatot Európában, valamint a földgáz-mobilitás legfontosabb előnyeit, amely a fenntarthatóság és a nagyon alacsony kilométer költség.

Minden járművet a SEAT martorelli székhelyén terveztek és fejlesztettek, és újabb lépést jelentenek a cég járműfejlesztési programjában, bemutatva a CNG elsődleges üzemanyagként való használatának előnyeit; egy üzemanyag, mely alacsonyabb környezeti hatást biztosít, miközben a vezetési élmény nem csökken.

„A SEAT elkötelezett amellett, hogy erősítse a CNG-t, mint a hagyományos fosszilis üzemanyagok fenntartható alternatíváját. Lehetővé teszi a CO2-kibocsátás csökkentését anélkül, hogy befolyásolná a járművek alapvető jellemzőit ”- mondta Luca de Meo, a SEAT elnöke. „A megújuló bio-metánnal összeegyeztethető technológiának köszönhetően a CNG az üzemanyag választék fontos részévé válhat az alacsony kibocsátású mobilitás felé haladva.”

A SEAT folytatja a CNG programot

A CNG-jármű körülbelül 25% -kal csökkenti a CO2-kibocsátást egy hasonló benzinmotoroshoz képest. Az ökológiai és adózási előnyök mellett a TGI technológia rendkívül alacsony költségeket is kínál kilométerenként, akár 50% -kal olcsóbb, mint a benzin-egyenértékű modell, és 30% -kal olcsóbb, mint a dízel -, és a SEAT által továbbfejlesztett technológiának köszönhetően nagyobb távolság megtételére képes mielőtt tankolni kellene.

A fő fejlesztés egy harmadik CNG-tartály bevezetése; az Ibiza és az Arona esetében a csak CNG-hatótávolság 360 km (WLTP alapján), míg a Leon a WLTP alapján akár 440 km-re is eljuthat. Ez az új konfiguráció megfelel a TGI-ügyfelek igényeinek, akik nagyobb hatótávolságot kívánnak a CNG-üzemmódban.

A CNG technológiával a SEAT rendelkezik azzal az előnnyel, hogy egy olyan járművel kínálhat az ügyfelek számára valódi, hatékony és modern alternatívát, amelynek ára gyakorlatilag az azonos dízel modellel egyezik meg. Ráadásul a TGI modellek karbantartási költségei a hagyományos belsőégésű motorokhoz hasonlóak. Ez azt is jelenti, hogy a járművek tisztábbak és még jobb ár-érték arányt nyújtanak, amit nagyban segít a CNG hatékonysága más üzemanyagokkal szemben.

A SEAT támogatja a megújuló bio-metán fejlesztését és elérhetőségét is, amely semlegesíti a járművek használatából származó CO2-kibocsátást. Csak egy tiszta, 100% -ban megújuló energiával működő elektromos jármű nyújtana jobb általános eredményt.

A SEAT folytatja a CNG programot

Új konfiguráció nagyobb CNG hatótávolsággal

A SEAT azon döntése, hogy a benzines helyett inkább a CNG-üzemmódot hosszabbítja, azon SEAT-ügyfelek igényének köszönhető, akik jelenleg is CNG-járművet használnak: a vezetők szisztematikusan választják a CNG használatát, mivel tisztában vannak a jármű megnövekedett fenntarthatóságával, a jelentős üzemanyag-megtakarítással, és rendszeres útvonalaikon már ismerik a CNG kutak elhelyezkedését.

A Mii Ecofuel, az Ibiza TGI és az Arona TGI nagy szilárdságú acélból készült tartályokat használ, míg a SEAT Leon 1.5 TGI EVO egy, a hátsó tengely előtt elhelyezkedő kisebb méretű nagy szilárdságú acéltartály, és két új, nagy, a hátsó tengely mögötti szénszálas kompozit tartály kombinációját kapta, jelentősen csökkentve súlyukat és optimalizálva a súlyeloszlást.

A Mii, Ibiza, Arona és Leon földgázt használnak fő üzemanyagként, de ha a külső hőmérséklet -10 ° C alá csökken, a motor benzin üzemmódban indul, amíg a gáz befecskendezőt üzemi hőmérsékletre melegíti a CNG aktiválása előtt egy áramkör. Az átállás automatikusan történik, és a vezető nem érzékel különbséget a jármű teljesítménye vagy dinamikája között, de ezzel a megoldással a járművek minden körülmények között használhatóak.

Normál vezetési körülmények esetén a SEAT CNG-járművei csak a CNG-tartályok kiürülése esetén használnak benzint alternatív tüzelőanyagként, de a megnövelt gáz-hatótávolság miatt ritkán válik szükségessé a benzin használata. De még a benzinüzemre való átkapcsolás is olyan zökkenőmentes, hogy a vezető nem valószínű, hogy észre fogja venni.

A SEAT folytatja a CNG programot

A SEAT Leon az MQB-A platformon (Modularer Querbaukasten) készül, és mind az Ibiza, mind az Arona az MQB-A0 technológiát használja. Ezek a platformok nagyobb gyártási rugalmasságot és hatékonyabb kivitelezést biztosítanak, valamint nagyon könnyű, funkcionális és biztonságos karosszériát eredményeznek, amely nagy szerkezeti merevséggel rendelkezik. Minden TGI változat megfelel a legmagasabb szintű biztonsági ütközési normáknak.

Az Ibiza, az Arona és a Leon a SEAT üzemében, a spanyolországi Martorellben készül, míg az Mii Ecofuel gyártása a szlovákiai pozsonyi üzemben zajlik. Mindegyik modell ugyanazon a gyártósoron készül, mint a SEAT paletta többi eleme, de mindegyiket úgy alakították ki, hogy megfeleljen a CNG elsődleges üzemanyagként való használatának igényeinek.

A CNG-üzemű járművekben két (Mii Ecofuel) vagy három (Ibiza, Arona és Leon TGI) CNG-tartályt, egy töltőfúvókát, amely a benzin töltőfedele mögött található, gáznyomás-érzékelőket és egy lényegesen módosított elektronikus kétfokozatú nyomásszabályozót találunk, amely hatékonyan szabályozza a gázelosztást a CNG-motorhoz - mind az Ecofuel-, mind a TGI-változatoknál -, továbbá a gáz-, és benzinmódok optimális működtetéséhez szükséges számos speciális alkatrésszel is rendelkeznek, csakúgy mint a földgáz üzem karakterisztikájához adaptált alkatrészekkel (megerősített dugattyúk, optimalizált dugattyúgyűrűk, megerősített csapágyházak, adaptált bütyköstengelyek, szelepvezető anyagok és megerősített szelepülések, nitrált kipufogószelepek, metán konverzióhoz optimalizált lambda-érzékelő és katalizátor, stb.).

Bár a CNG nagy nyomáson (kb. 200 bar) tárolódik, a tárolótartályokat úgy tervezték és homologizálták, hogy a maximális üzemi nyomásuk kétszeresének is ellenálljanak. A nagynyomású csőszakaszok rozsdamentes acélból készülnek, és az elektronikus biztonsági szelepek a nagynyomású áramkör minden szakaszát elkülönítik. Maguk a tartályok hőbiztosítékkal vannak ellátva, amelyek egy nem kívánt magasabb hőmérséklet esetén kinyitnak a gáz kibocsátásához, amely ezután biztonságosan eloszlik.

Különböző karakterek

A SEAT kifejlesztett egy CNG-járműcsaládot, amely megfelel a változatos ügyfélkörének. A Mii, Ibiza, Arona és Leon a járművek széles választékát kínálja, hogy bármely életstílus igényeinek megfeleljenek, függetlenül attól, hogy szűk városi utcákról vagy egy tervezett utazásról van szó.

A SEAT elismert vezetési dinamikáját, praktikumát és stílusát még nagyobb hatékonysággal és csökkentett kibocsátással ötvözi.


Kulcsszavak: cng, fejlesztés, seat
 
Toyota RAV4 - Húsz éve az élmezőnyben Toyota RAV4 - Húsz éve az élmezőnyben A „Kajakkirálynő” átvette új SEAT-ját A „Kajakkirálynő” átvette új SEAT-ját A SEAT történetének eddigi legjobb augusztusi eredményét érte el A SEAT történetének eddigi legjobb augusztusi eredményét érte el Díjat nyert a SEAT Ateca az Egyesült Királyságban Díjat nyert a SEAT Ateca az Egyesült Királyságban Városi járműcsalád fejlesztésébe kezdett az evopro Kft. Városi járműcsalád fejlesztésébe kezdett az evopro Kft.
 
Szabadidőjármű készülhet a Toyota Suprából?

Szabadidőjármű készülhet a Toyota Suprából?

2019. április 17.
Vajon még népszerűbb lesz egy sportautó-legenda, ha crossovert faragnak belőle, vagy pont a lényegét veszíti el ezzel? A Supra esetében például nem is olyan valóságtól elrugaszkodott a kérdés, mint első hallásra gondolnánk.
Részletek

Szabadidőjármű készülhet a Toyota Suprából?

Ha álomautóról beszélünk, rendszerint két kategória jut eszünkbe: a sportautóké és a terepjáróké. A sportkocsik a mai napig megmaradtak a vágy korlátozott praktikumú tárgyainak, a nagy terepjárók hangulatát a személyautók biztonsági és kényelmi előnyeivel társító szabadidőjárművek azonban demokratizálták ezt az álmot. Az évről évre népszerűbb szabadidőjárművek jóvoltából ma már mindenki átélheti a terepjárózás élményét, még ha csak többségében külsőségekről is van szó.

Nem csoda tehát, ha egyre több gyártónál merül fel a két kategória ötvözésének a gondolata. A Porsche után a Lamborghini is elkészítette a maga megjelenésében és menetdinamikájában egyaránt rendkívül sportos szabadidőjárművét. Hamarosan pedig az Aston Martin, sőt, állítólag a Ferrari is csatlakozik azokhoz a gyártókhoz, akik szerint a stílustisztaságnál fontosabb, hogy lépést tartsanak a piac legújabb fejleményeivel.

Amikor tehát a Supra lehetséges változatain gondolkodik a Toyota vezérkara, talán nem követnének el hibát, ha a sokak által vágyott kabrió (vagy a hagyománytisztelet jegyében még inkább kiemelhető tetőpaneles targa) verzió mellett egy emelt futóművű, valamivel robusztusabb megjelenésű modellváltozatot is megfontolnának.

Szabadidőjármű készülhet a Toyota Suprából?

Ez elképzelhető volna visszafogottabb kivitelben, a frissen bemutatott Corolla Trek stílusában, ahogy azt egy formatervező művész Rain Prisk megálmodta, de akár valamivel merészebben is, ahogy az orosz autoreview.ru autós magazin grafikusa elképzelte. Egy ilyen magas építésű Supra pedig tökéletes apropó volna arra, hogy a Toyota tovább növelje sportos hibrid hajtásláncainak teljesítményét: a Corolla 2.0 literes egysége 180, a RAV4 2.5 literese akár 222 lóerőt ad le, de ha nem restek átmenni a szomszédba (azaz a Lexushoz), akár 363 lóerős hathengeres hibridként is újraálmodhatják a terep-Suprát.

A Toyotának a Supra SUV miatt nem kell a hitelessége miatt aggódnia, hiszen szabadidőjárművei és terepjárói évtizedek óta meghatározóak a márka életében; a kategóriateremtő RAV4-től kezdve a legyűrhetetlen Land Cruiseren át a legújabb C-HR-ig. Sőt, ha jobban belegondolunk, az utóbbi már eleve ezt az irányvonalat követi: minden porcikájában sportos formavilágához egy olyan, kifejezetten dinamikus adottságokkal bíró műszaki alap, a TNGA platform társul, amely mély tömegközéppontjával és kiemelkedő torziós merevségével határozottan támogatja a pilóta sportos ambícióit.


Kulcsszavak: Supra, szabadidő-autó, toyota
 
Toyota NEXT – a Japán autógyártó innovációs programja Toyota NEXT – a Japán autógyártó innovációs programja Az új Avensis Genfben mutatkozott be Az új Avensis Genfben mutatkozott be A Lexus és a Toyota uralja a legmegbízhatóbb autók listáját A Lexus és a Toyota uralja a legmegbízhatóbb autók listáját Nem az elektromos autóké a jövő? - Hát akkor meg mié?! Nem az elektromos autóké a jövő? - Hát akkor meg mié?! Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon
 
2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2019. április 16.
Az új elektromos járművek száma 2025-re elérheti a 10 milliót, 2040-re pedig meghaladhatja majd a hagyományos járművekét, amely az e-mobilitás terén közel 2 000 milliárd dolláros üzleti lehetőséget jelent a közművállalatok számára – derül ki az Accenture új kutatásából.
Részletek

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

Az Accenture „Utilities: Lead the Charge in eMobility” című kutatása szerint az elektromos autók elterjedése a közművállalatoknak nagy üzleti lehetőséget jelent, és jelentős versenyelőnyre tehetnek szert, ha egységes csomagban kínálják az elektromos autóknak szánt megoldásaikat. A járművekben felhasznált olcsó villamos energia biztosítása 1 700 milliárd dolláros üzleti lehetőséget jelent. Ez a közművállalatoknak további 250 milliárd dollárt jelenthet a nagyobb nyereséggel értékesíthető e-mobilitási szolgáltatások tekintetében – pl. a távoli töltést elősegítő alkalmazásokból vagy az elektromos autók integrált otthoni energiagazdálkodását támogató szolgáltatásokból, sőt akár az elektromos autók megvásárlásához nyújtott finanszírozásból. Ezeket a szolgáltatásokat egységes platformon kínálva optimalizálhatják a rendszerteljesítményüket, és jobb felhasználói élményt nyújthatnak az elektromos autókat használóknak.

„A megfizethető elektromos autók beszerzését megkönnyítő vállalatok felgyorsíthatják a járművek elterjedését, ezzel versenyelőnyre tesznek szert, mivel a fogyasztók egyre inkább ez ezt kínáló a vállalatok céljai és alapelvei (pl. környezetvédelem iránti elkötelezettség) alapján hozzák meg vásárlási döntésüket”

– mutatott rá Bruno Berthon, az Accenture Strategy ügyvezető igazgatója és globális közművállalatokért felelős vezetője. „Azok a közműszolgáltatók, akik jobb ügyfélélményt nyújtanak, és sikeres partnerkapcsolatokat építenek ki, jelentős szerepet játszhatnak az e-mobilitási piacon.”

Az Accenture Strategy közel 6 000 fogyasztó megkérdezésével végzett globális kutatása szerint az elektromos autók terjedésének első számú ösztönzője jelenleg a környezetvédelem, amelyet a költségmegtakarítás követ.

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

A jövőbeni elektromosautó-tulajdonosok közel kétharmada (63%) váltana elektromos járműre, ha hosszabb távon költséget takaríthatna meg vele. Bár az akkumulátortechnológia folyamatosan fejlődik, és újfajta lízinglehetőségek jelennek meg a piacon, az elektromos autók terjedését manapság a magas eladási ár és a korlátozott töltési lehetőségek (pl. az otthoni energiarendszerek és a nyilvános töltőállomások elérhetősége) nehezítik. A jövőben elektromos autó vásárlására készülő fogyasztók több mint 80%-a elsősorban otthon kívánja tölteni járművét, de jelenleg csak 55%-uk rendelkezik erre alkalmas saját garázzsal.
 
A közművállalatok akkor tudják ezt az üzleti lehetőséget kiaknázni, ha nem csak részt vesznek a folyamatokban, de ösztönzik is a piacot:

1. Segítenek az ügyfeleknek döntést hozni: a bizalmi kapcsolat kialakításával és a velük kapcsolatos adatok – pl. a fogyasztási mintákról, a fizetési preferenciákról és az otthoni akkumulátortöltési lehetőségről – felhasználásával ösztönzik a leendő vásárlókat.

2. Releváns ajánlatokat készítenek a vállalati ökoszisztéma segítségével: a partnerkapcsolatok fontos szerepet játszanak az ügyfélélményt elősegítő releváns  csomagok kialakításában. A közművállalatoknak mindenki számára előnyös kiegészítő szolgáltatás-csomagok összeállítására és partneri együttműködések kialakítására (pl. gépkocsigyártó és márkakereskedő partnerek, flotta- és töltőpont- üzemeltetők, telekocsi-vállalkozások, parkolóvállalatok) kell törekedniük.

3. Versenyelőny megszerzésével: az ügyfelekről szerzett valós idejű információk alapján a közművállalatok gyorsan továbbfejleszthetik szolgáltatásaikat. Stratégiai beruházásokat kell végezniük az elektromos autók használatát egyszerűsítő és az elterjedésüket segítő szolgáltatások területén.

„Az e-mobilitási piac óriási lehetőséget jelent, amely kiaknázásában a közművállalatoknak is fontos szerepük van. Azok a cégek lesznek igazán sikeresek, amelyek jól ismerik az energiapiac működését, bizalomra  épülő ügyfél- és partnerkapcsolatokkal rendelkeznek, megfontolt befektetési stratégiájuk van, és célzott megoldásokat kínálnak ügyfeleiknek” – nyilatkozta Greg Bolino, az Accenture Strategy ügyvezető igazgatója.
 

Kulcsszavak: e-mobilitás, elektromos autó, jármű kereskedelem
 
Nagy-Britanniában 2040-től megtiltják az új benzin- és dízelüzemű autók értékesítését Nagy-Britanniában 2040-től megtiltják az új benzin- és dízelüzemű autók értékesítését A BMW bemutatja a forradalmian innovatív i3 még hatékonyabb akkumulátorát A BMW bemutatja a forradalmian innovatív i3 még hatékonyabb akkumulátorát Mindössze 119 g/km károsanyag-kibocsátású az új Honda CR-V Mindössze 119 g/km károsanyag-kibocsátású az új Honda CR-V Az elektromos autók visszatértek a versenypályára Az elektromos autók visszatértek a versenypályára Elektromos autóknak építenek két töltőállomást Nagykanizsán Elektromos autóknak építenek két töltőállomást Nagykanizsán
 

Találatok száma: 11023 Megjelenítve: 131 - 140