Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 10891 Megjelenítve: 131 - 140
A CUPRA a Formentor tanulmányautó bemutatásával ünnepli első születésnapját

A CUPRA a Formentor tanulmányautó bemutatásával ünnepli első születésnapját

2019. február 26.
A CUPRA  a legmeglepőbb, legdinamikusabb és a leglátványosabb autója, a CUPRA Formentor tanulmányautó bemutatásával ünnepli első születésnapját.
Részletek

A CUPRA a Formentor tanulmányautó bemutatásával ünnepli első születésnapját

A CUPRA első éve bizonyította a benne rejlő lehetőségeket, miután az értékesítés 2018-ban 40 %-kal emelkedett a megelőző évvel összehasonlítva, és elérte a 14 400 darabot. A CUPRA Ateca után, most a CUPRA Formentor  bemutatásával valósulhat meg a márkának az elkövetkező három-öt évben az értékesítés megkettőzésére vonatkozó terve.

Wayne Griffiths, a CUPRA vezérigazgatója és  igazgató tanácsának  tagja aláhúzta, hogy „a CUPRA jelenlegi sikere  egyértelműen tükrözi a márka piaci népszerűségét, ami meghaladja  minden korábbi várakozásunkat. A  folytatást  e különleges márka megerősítésével képzeljük el, ami  még a legigényesebb autórajongókat is meggyőzi, és ennek érdekében teljes gőzzel megyünk előre a CUPRÁVAL.”

A  tekintetet azonnal megragadó vonzó külső formával, a gépkocsivezetőt és az utasokat eggyé formáló belsővel, a legújabb technológiák  magába illesztésével, és a teljesítményt pontosan adagoló hajtással a CUPRA Formentor új ablakot nyit  a nagy teljesítményű márka  jövőjére.


A CUPRA a Formentor tanulmányautó bemutatásával ünnepli első születésnapját

Ez az autó egyszerre adja a nagy teljesítményű gépkocsi és a szabadidő autó előnyös tulajdonságait. Mindezt akkor, amikor a szabadidő autók kategóriája  hihetetlen növekedés előtt áll. Bizonyítja azt a kifejező képességet és lelkesedést,  amelyeket a márka magában rejtve hordoz, és kiemeli a CUPRA márkát, mint korszerű technológiákat alkalmazó, és fél szemmel már a  jövőbe pillantó márkát.

Arra tervezték, hogy „észrevegyék”

A CUPRA Formentor nagyon karakteres tanulmányautó, amelyet arra terveztek, hogy hangsúlyozza adottságait, a kifinomultságot és az érzelmi töltetet.  A CUPRA Formentor leültetett karosszériája kiemeli  sportosságát, melyben a hangsúlyt a  gépkocsi hátsó részére helyezték, míg emellett a motorház hosszúsága a gépkocsi dinamikus arányait emelik ki.

"A CUPRA Formentor  erőteljes formai megjelenését arányainak szépsége, erőteljes vonalai, a felületek finomsága és a finom szín koncepció adja. Őszintén hiszem, hogy a CUPRA Formentor vágyakat ébreszt maga iránt"- mondta Alejandro Mesonero-Romanos formatervezési igazgató.

A két színtónusú karosszéria  robusztus terepjáróra emlékeztet, de a CUPRA Formentor formája esztétikusan teszi könnyeddé az autó formáját. Egy hagyományos szabadidő autó (SUV)  megerősített alakjához képest a CUPRA Formentor  egységes formát mutat, ami nagy mértékben javítja külső megjelenítését. A magas minőség érzését tovább erősíti a végtelenített hátsó fény koncepció integrálása, ami felnagyítja a gépkocsi hátsó részét, miközben a formát a matt kék szín is erősíti.

A CUPRA a Formentor tanulmányautó bemutatásával ünnepli első születésnapját

Belső kifinomultság

A CUPRA Formentor kifejező külső formájához jól illeszkedik a magas minőségű  belső kiképzés. A gépkocsi  belső tere a korszerűség és sportosság érzését nyújtja, visszaadva a CUPRA márka egyedi  érzését.

Attól a pillanattól kezdve, hogy a gépkocsi ajtaja kitárul, és a különleges üdvözlő fény ráesik a CUPRA kormánykerekére és bőrrel bevont kagyló üléseire, a CUPRA Formentor utasait   egyedi hangulatú belső tér veszi körbe.

A műszerfal két ajtó közötti  vízszintes vonala  tovább erősíti az autó karakterét. A fekete króm a belső térben  és a magas fényű fekete felületek hozzájárulnak a belső tér prémium jellegének erősítéséhez. A szénszálas támlájú sportos kagylóülések a könnyedség érzését nyújtják, miközben egyúttal a CUPRA Formentor teljesítményét is hangsúlyozzák, mert a vezető alacsonyabban, ergononómikus helyzetben ül.
A  gépkocsi belsejében a digitális műszerfal beépítésével, és az összes szükséges vezetési információ elérésével. a 10 hüvelykes  panoráma navigációs rendszer áll a figyelem középpontjában,  és egyben lehetőséget az utasok összekapcsolására.

A jövő mérnöki munkája

A CUPRA Formentort arra alkották, hogy a márkát a jövőbe repítse. A gépkocsiba az egyik legfejlettebb hajtásrendszert építették be, ami biztosítja a CUPRA név által megkövetelt teljesítményt.

A CUPRA a Formentor tanulmányautó bemutatásával ünnepli első születésnapját

A CUPRA Formentorba nagy teljesítményű plug-in hibrid motort szereltek, az erőátviteli rendszert úgy tervezték, hogy megfeleljen a mai teljesítményi és hatékonysági követelményeknek, mellyel kezdetét veszi a márka elektromos motorokkal kapcsolatos fejlesztése.

A korszerű, nagy teljesítményű plug-in hibrid benzinmotoros technológia a nagy teljesítményű elektromos motor nagy nyomatékával együtt lehetővé teszi, hogy a CUPRA Formentor meghaladja a gépkocsi vezetőjének a teljesítményre vonatkozó elvárásait.

A kettős tengelykapcsolású DSG sebességváltóval párosítva, a 180 kW/245 lóerő összteljesítmény közvetlenül átkerül a kerekekre. Az intelligens DCC alváz és a differenciálzár működésével a gépkocsi mesterien teljesít, bármilyenek is legyenek a vezetési körülmények vagy a vezetési stílus.

A CUPRA Formentort  a legdinamikusabb tulajdonságokkal ruházták fel, ahol az elektromos és a belső égésű motor együttesen lehetővé teszik, hogy csökkenjen az üzemanyag fogyasztás, és jelentősen mérséklődjék a CO2 kibocsátás. A beépített nagy akkumulátor csomaggal a CUPRA Formentor tisztán elektromos módban 50 kilométert képes megtenni a WLTP menetciklusban (ami  megközelítőleg 70 kilométernek felel meg az NEDC-szabvány szerint).

A Cupra Formentor az idei  Genfi Autószalonon tartja világpremierjét, ahol a közönség első alkalommal tekintheti meg a tanulmányautót, és egyben betekintést nyerhet a nagy teljesítményű márka jövőjébe is.

Kulcsszavak: autószalon, Cupra, Formentor, genf, tanulmány
 
A Suzuki bemutatta Authentics koncepcióautóját a Sanghaji Autókiállításon A Suzuki bemutatta Authentics koncepcióautóját a Sanghaji Autókiállításon Holnap nyitja kapuit a 83. Genfi Autószalon Holnap nyitja kapuit a 83. Genfi Autószalon Ha elhagyjuk a járt utat - Duster Aventure limitált széria Ha elhagyjuk a járt utat - Duster Aventure limitált széria A Hankook bemutatja újításait a 2013-as IAA alkalmával A Hankook bemutatja újításait a 2013-as IAA alkalmával Mutatjuk a ŠKODA KAMIQ új nagyvárosi SUV-modell első rajzait Mutatjuk a ŠKODA KAMIQ új nagyvárosi SUV-modell első rajzait
 
A Mercedes-Benz megkezdi Kecskeméten az új CLA Coupé gyártását

A Mercedes-Benz megkezdi Kecskeméten az új CLA Coupé gyártását

2019. február 25.
A Mercedes-Benz megkezdi a CLA Coupé második generációjának gyártását, elődjéhez hasonlóan kizárólagosan Kecskeméten.
Részletek

A Mercedes-Benz megkezdi Kecskeméten az új CLA Coupé gyártását

A kecskeméti gyárban eddig több mint 750 ezer első generációs CLA és CLA Shooting Brake gördült le a gyártósorokról - olvasható a közleményben.    

Az új Mercedes-Benz CLA Coupé számos technológiai újítást tartalmaz. Különleges opcióként az MBUX (Mercedes-Benz User Experience) multimédia rendszer már nem csupán beszédvezérléssel működtethető, hanem a mozdulatokat is felismeri. A CLA-hoz első ízben érhető el a különböző forgalmi helyzetek esetén a részben autonóm vezetés.     Az új kompaktautó-modellek gyártásának elindítását komoly előkészületek előzték meg: megépült az új karosszériaüzem, ahol az újgenerációs modellekhez készülő ajtók, és motorház-, illetve csomagtartófedelek gyártása úgynevezett flex-cellákban történik. A cellák moduláris, cserélhető elemeinek köszönhetően a lehető legrövidebb időn belül végrehajtható a gyártott modellek közötti váltás.    

A kecskeméti Mercedes-Benz gyár jelenleg mintegy 4700 munkatársat foglalkoztat. Első modellként 2012-ben a B-osztály gördült le a szalagról Kecskeméten, ezt követte 2013-ban a négyajtós kompakt CLA, majd 2015-ben a CLA Shooting Brake. A két utóbbi modellt kizárólag itt gyártják az egész világ piacaira. 2018 májusa óta a termékpalettát az új A-osztály egészíti ki.

    A Mercedes-Benz megkezdi Kecskeméten az új CLA Coupé gyártását

A Mercedes 2017-ben több mint 190 ezer autót gyártott magyarországi üzemében.
    
A társaság tavaly megkezdte a már meglévő mellett egy új autógyár építését is Kecskeméten. A beruházás egymilliárd euróból (mintegy 320 milliárd forint) valósul meg, és több mint 2500 új munkahelyet teremt. Az új gyárban a termelés a tervek szerint 2020-ban indul el.

Kulcsszavak: autógyár, CLA, kecskemét, mercedes-benz
 
A CLS új generációja - Kultikus formaterv a jövő világítástechnológiájával A CLS új generációja - Kultikus formaterv a jövő világítástechnológiájával A Hankook lett a Mercedes-Benz „Stars & Cars“ rendezvény hivatalos főszponzora és kizárólagos gumiabroncs-partnere A Hankook lett a Mercedes-Benz „Stars & Cars“ rendezvény hivatalos főszponzora és kizárólagos gumiabroncs-partnere Első alkalommal gyártott egy év alatt egymillió járművet a ŠKODA Első alkalommal gyártott egy év alatt egymillió járművet a ŠKODA 1,4 milliárd dolláros nyereséggel zárta az első negyedévet a Ford 1,4 milliárd dolláros nyereséggel zárta az első negyedévet a Ford Rekordévet zárt tavaly a PSA szlovákiai üzeme Rekordévet zárt tavaly a PSA szlovákiai üzeme
 
A Continental már a budapesti Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központjában is megkezdte úttörő megoldásainak fejlesztését

A Continental már a budapesti Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központjában is megkezdte úttörő megoldásainak fejlesztését

2019. február 25.
A Continental technológiai vállalat ma hivatalosan is megnyitotta budapesti Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központját.
Részletek

A Continental már a budapesti Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központjában is megkezdte úttörő megoldásainak fejlesztését

A lokáció vezetője, Jens Brüning köszöntője után röviden bemutatta a Fejlesztő Központ fejlődésének eddigi történetét, melyet Dr. Sascha Semmler, a Continental Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) üzletágának Kamera program menedzsment vezetője, Ralph Lauxmann, a Chassis & Safety divízió Systems & Technology területének vezetője, illetve Dr. Palkovics László, Innovációs és Technológiai miniszter beszéde követett. A virtuális szalag átvágását követően a Continental élőben bemutatott néhány példát a fejlett Mesterséges Intelligencia (MI) alapú technológiai megoldásaiból, amelyek kulcsfontosságúak az önvezető járművek fejlesztésében (pl. gyalogosok testtartásának vizsgálata, hogy jobban előre jelezhetők legyenek a szándékaik).
 
Budapestről alakítják a jövő mobilitását

"A Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központ a Continental vállalat magyarországi működését az automata vezetéshez szükséges megoldásokkal látja el" – hangsúlyozta Jens Brüning, a budapesti Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központ vezetője. Hozzátette, hogy "az 1400 m2-es telephelyünk Budapest szívében egyedülálló lehetőséget nyújt az elkötelezett és motivált szakértők számára, akik aktívan szeretnék alakítani a jövő mobilitását. Inspiráló és kényelmes munkakörülményeket, a fejlesztésekhez szükséges high-tech felszereléseket, és modern belső kialakítást biztosítunk munkatársainknak, teret adva a kreativitásnak és az ötleteknek.

A Continental már a budapesti Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központjában is megkezdte úttörő megoldásainak fejlesztését

A csapatunk jelenleg MI specialistákból, data-managerekből, DevOps mérnökökből és alkalmazás fejlesztőkből áll. Az elkövetkező hónapokban folyamatosan bővülünk majd, hogy elérjük a célul kitűzött 100 fős létszámot.”

"Az új Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központ létrehozása fontos mérföldkő a Continental számára az automata vezetés felé haladó úton. Az itt fejlesztett megoldások jelentősen hozzájárulnak majd ahhoz, hogy az automata vezetéshez használt rendszereink már a közeljövőben használatra készek legyenek, így biztonságosabbá tesszük a közlekedést" – mondta Dr. Sascha Semmler, a Continental Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) üzletágának Kamera program menedzsment vezetője.
 
Technológiai megoldások demonstrálása a mesterséges intelligencia használatával

"Amíg nem értjük meg teljeskörűen és biztonságosan a környezetünket, addig nem beszélhetünk automata vezetésről" - mondta Ralph Lauxmann, a Chassis & Safety divízió Systems & Technology terület vezetője. Az emberekhez hasonlóan a rendszernek is észlelnie kell a közlekedés többi résztvevőjét, az utat és a lehetséges akadályokat. Egy ilyen rendszer fejlesztése sok kihívást tartogat, számos különböző komponensből áll, amelyeket külön kell kialakítani, majd egy rendszerbe integrálni. A budapesti irodánk csupán pár hónap alatt már komoly eredményeket ért el: gépi tanulási módszereket fejlesztünk, alkalmazunk, illetve integrálunk.

A fejlesztés előkészítésétől a termék tervezéséig tartó folyamat rendkívül lerövidül Budapesten. Az új megoldások azonnal beépíthetők a speciálisan felszerelt teszt járművünkbe, hogy a szakértőink a valós életben szerezhessenek tapasztalatot.

A Continental már a budapesti Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központjában is megkezdte úttörő megoldásainak fejlesztését

A megnyitó során ezek a környezetérzékelő szenzorok is bemutatásra kerültek. A látogatók betekintést nyerhettek abba, hogy a Mesterséges Intelligenciát hogyan használja fel a gyakorlatban a Continental a jövő automata vezetői rendszereinek fejlesztése során.

A vendégek többek között megtekinthették a Continental újgenerációs gyalogos felismerő rendszerének interaktív élő demonstrációját. Ez a funkció felelős a jármű környezetében lévő gyalogosok észleléséért, a védelmük érdekében. Amíg a jelenlegi fejlett vezetést segítő rendszerekben használt klasszikus gyalogos felismerő technológia csupán arról szolgáltat információt, hogy hol található a gyalogos, addig a következő generációs rendszerek már mesterséges intelligencián alapuló tanulási módszereket használnak. Ezáltal sokkal több információt képesek átadni: például beazonosítani az emberi test különféle részeit (kezeket, könyököt vagy vállat), ami alapján egy algoritmus előre jelzi az észlelt személy testtartását és várható mozdulatait. Ebből következtetéseket tud levonni a mozgásuk és figyelmük irányáról, ezáltal is növelve a biztonság szintjét. A látogatók saját maguk is megtapasztalhatták ezt az új Mesterséges Intelligencián alapuló megoldást.
Kulcsszavak: budapest, continental, fejlesztés
 
A BKV 50 éve kihagyhatatlan része a főváros életének A BKV 50 éve kihagyhatatlan része a főváros életének A Ferenciek terénél középre kerül a buszsáv A Ferenciek terénél középre kerül a buszsáv Új motorokat kapott a rendőrség Új motorokat kapott a rendőrség A Nissan és a Foster + Partners bemutatja futurisztikus tervét a „mobilitás jövőjéről” A Nissan és a Foster + Partners bemutatja futurisztikus tervét a „mobilitás jövőjéről” Tűzoltóautókat gyárt a Rába a Volvóval Tűzoltóautókat gyárt a Rába a Volvóval
 
Egy dögös tanulmányautóval érkezik a Peugeot a Genfi Autószalonra

Egy dögös tanulmányautóval érkezik a Peugeot a Genfi Autószalonra

2019. február 25.
2018. október 18-án a PEUGEOT SPORT bejelentette, hogy a márka új termékcsalád fejlesztésébe kezd, mely a szériamodellek eletromos meghajtással is ellátott, nagy teljesítményű változatait kínálja majd.
Részletek

Egy dögös tanulmányautóval érkezik a Peugeot a Genfi Autószalonra

A PEUGEOT a 2019-es genfi autószalonon most bemutatja a feszültségtől vibráló 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED tanulmányt, mely előrevetíti, hogy milyen lesz ez az új termékcsalád.

Ahogy az #UNBORING THE FUTURE jelmondat is ígéri, a PEUGEOT járművek volánjánál izgalmas jövő elébe nézünk. És mivel az élvezetes vezetés egy tőről fakad az elektromos meghajtással, magától értetődőnek tűnt egy olyan termékcsalád kialakítása, mely a teljesítményt helyezi a középpontba.

A PEUGEOT SPORT mérnökeinek szakértelmét dicsérő 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED koncepció a formabontó PEUGEOT 508 hibrid változatát veszi alapul. A nagy teljesítményt alacsony CO2-kibocsátással párosító tanulmány minden eddigi PEUGEOT modellnél jobb teljesítményértékekkel és elegáns, sportos külsővel rendelkezik.

PEUGEOT SPORT INSIDE

A GT és a GTi kivitellel a PEUGEOT már most is kiemelkedő szolgáltatásokat nyújt, melyek a HYBRID és a HYBRID4 változattal még tovább bővülnek majd. Az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED tanulmány azonban még ennél is messzebb megy. Egy nagy teljesítményű, elektromos meghajtással is rendelkező új termékcsalád előképét üdvözölhetjük benne.

Egy dögös tanulmányautóval érkezik a Peugeot a Genfi Autószalonra

Új stratégiájával a PEUGEOT azt bizonyítja, hogy az elektromos meghajtás egy újfajta intelligens teljesítmény forrása, melynél a dinamikus tulajdonságok és a környezeti hatékonyság kéz a kézben járnak.  A termékcsalád fejlesztésével a márka a PEUGEOT SPORT-ot bízta meg, mely mindig is a szívén viselte a PEUGEOT modellek teljesítményét, és a márka legsportosabb modelljeit jegyezte eddig. A PEUGEOT SPORT hírnevét természetesen a legmagasabb szintű nemzetközi autóversenyek és a nagyközönségnek rendezett bajnokságok alapozták meg, még pedig olyan modellekkel, mint a Le Mans-i, ill. a Dakar-győztes 908 és 3008 DKR vagy a 208 R2, a 308 Racing-Cup és a 308 TCR.

A PEUGEOT SPORT a közutakon is kamatoztatja tudását: a részleg nevéhez fűződik a PEUGEOT RCZ-R (2013), a 208 GTi 30th (2014) és a 308 GTi by PEUGEOT SPORT (2015) megtervezése.  A mostani tanulmánynál a PEUGEOT SPORT két másik – előfutárnak is tekinthető – elektromos koncepció-autóval szerzett tapasztalatára támaszkodott:

-    a különösen hatékony 208 HYbrid FE (2013) a GTi-s teljesítmény mellett az akkori legkisebb belső égésű motorénál alacsonyabb fogyasztási és emissziós értékeket tudott felmutatni. A számos fejlesztésnek köszönhetően a CO2-kibocsátást 46 g/km-re sikerült letornázni, miközben a 0–100 km/h-ra való gyorsulás mindössze 8 másodpercet vett igénybe,

-    a 308 R HYbrid tanulmány (2015) kimagasló teljesítményével hívta fel magára a figyelmet: 500 LE összesített teljesítmény, 730 Nm nyomaték és mindössze 4 másodperc alatt elért 100 km/h-s sebesség.

Egy dögös tanulmányautóval érkezik a Peugeot a Genfi Autószalonra

Az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED tanulmány a fenti eredményeken kívül a legújabb műszaki vívmányokra is épít, teljesítmény, hatékonyság és elevenség kivételes összhangját valósítva meg ezzel.

Csúcstechnológia és teljesítmény

A PEUGEOT SPORT mérnökei a három különböző motor (PureTech 200, egy 110 lóerős első és egy 200 lóerős hátsó villanymotor), a kétféle energiaforrás és a négykerékmeghajtás kombinálásával látványos gyorsulásokat és 500 Nm maximális nyomatékot tudtak biztosítani. E jellemzőknek köszönhetően az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED tanulmány egy 400 lóerős belső égésű motorral szerelt modellel is felveszi a versenyt:
-    0–100 km/h: 4,3 s
-    0-400 m: 12,5 s
-    0-1000 m: 23,2 s
-    80–120 km/h: 2,5 s
-    80–180 km/h: 9,3 s
-    Végsebesség: 250 km/h

És mindez mindössze 49 g/km CO2-kibocsátással jár együtt (WLTP).

A fékrendszer is a fenti teljesítményértékekhez igazodik: az alumíniumcsészére szerelt, 380 mm-es hűtött első tárcsafékeket fix féknyeregben csúszó négy (38 és 41 mm átmérőjű) fékdugattyú fogja közre.

Az új PEUGEOT 508 kitűnő padlólemezén végrehajtott speciális beállításoknak köszönhetően alacsonyabb lett a hasmagasság, új a csillapítási mechanizmus, és elöl 24 mm-rel, hátul 12 mm-rel lett nagyobb a keréktávolság. A kormánymű is pontosabb, ami nagyobb hatékonyságot és fokozott vezetési élményt eredményezett.

Az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED tanulmány nagy teljesítményű Michelin gumikkal van felszerelve: a 245/35 R20-as Pilot Sport 4S abroncsok kivételesen jól tapadnak.

Egy dögös tanulmányautóval érkezik a Peugeot a Genfi Autószalonra

Mindenből a legjobbat!

A tervezett nagy teljesítményű villamosított termékcsalád filozófiájának megfelelően az 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED tanulmánnyal egy többregiszteres, sokféle érzéki benyomással szolgáló új világ tárul fel.  A vitathatatlanul nagy teljesítményhez a plug-in hibrid technológia előnyei is társulnak. A hatékony, 11,8 kWh-s akkumulátorral teljesen elektromos üzemmódban akár 50 km-t is meg lehet tenni (WLTP). Sport üzemmódban a hagyományos és a villanymotorok teljesítménye egészen 190 km/h sebességig összeadódik, ami minden körülmények között bravúros gyorsulásokat eredményez.

Kimondottan sportos karakter

A PEUGEOT SPORT tanulmánya újradefiniálja a sportosság fogalmát, és az elektromos meghajtáshoz újfajta stílusfelfogást is párosít egyben. 

A modellnél új dimenziókat kapott az aerodinamika, ami meglepő, kifinomult arányokat eredményezett:

-    a 3D nyomtatási technológiával készült, finoman munkált hűtőrács szabadon mozgó lamellái csak úgy hasítják a levegőt. Helyzetükből adódóan semmit nem bíznak a véletlenre, és közvetlenül a hűtőradiátor felé terelik a külső levegőt,
-    az élesebb vonalakkal rajzolt első lökhárító a jobb hűtés érdekében nagy légbeömlőkkel van ellátva,
-    a lökhárító két oldalán és a karosszéria alján található légterelők az optimális légáramlás biztosításával csökkentik a légellenállást,
-    a hátsó háromszögablakoknál, ahol hagyományosan a GT Line, ill. GT felirat szokott lenni, keskeny légterelő szárnyacskák kaptak helyet,
-    hátul azonban nincsenek légterelő lapok, melyek csak megbontanák az eredeti design finom egyensúlyát,
-    az új hátsó spoiler amellett, hogy hatékony, a sportos karaktert is erősíti.

Egy dögös tanulmányautóval érkezik a Peugeot a Genfi Autószalonra

A karosszéria szelénszürke árnyalatban pompázik, mely a speciális gyöngyházfényű récsecskéknek köszönhetően a rá eső fénytől függően más-más hatást kelt.

A magnetikus hatású, felvillanyozó kriptonitszínű betétek viszont egyszer s mindenkorra az említett sportos és modern termékcsaládba sorolják a tanulmányt.

Az új 20’’ alumínium keréktárcsák dinamikusabb megjelenést biztosítanak, és a fékek hűtéséről is jobban gondoskodnak. A gravírozás a fekete és szelénszürke árnyalatoknak elegánsan sportos jelleget kölcsönöz. Az apró részletekre való odafigyelés kiváló példája a csillag alakú felniközép, mely teljesen eltakarja a csavarokat. A keréktárcsákon átsejlenek a PEUGEOT SPORT ENGINEERED feliratú, kriptonitzöld féknyergek.

A krómdíszítések a határozottabb megjelenés érdekében csillogó feketére váltottak, a legendás PEUGEOT oroszlán, valamint a modellfeliratok pedig a legutóbbi PEUGEOT e-Legend tanulmányról más ismerős speciális eloxált bevonatot kaptak.

Az időtlen sportosság szimbólumaként a visszapillantó tükröket karbonszálas házzal látták el.

Az ösztönös vezetést elősegítő PEUGEOT i-Cockpit®

A PEUGEOT i-Cockpit® – most még inkább, mint valaha – a teljesítményt és az ösztönös vezetést szolgálja: a kisméretű kormány sokkal fürgébb viselkedést biztosít, a magasra helyezett, jól olvasható műszeregységnek köszönhetően pedig a vezető mindvégig az úton tarthatja a szemét.

Egy dögös tanulmányautóval érkezik a Peugeot a Genfi Autószalonra

A kényelmes, stabilan tartó üléseket kriptonitzöld, ill. fekete díszöltésekkel varrott bőr- és Alcantara®-kárpit borítja. A tervezők különös gondot fordítottak az utastér minden elemére, a tetőt, valamint a szélvédő-, ajtó- és háromszögablak-kereteket is beleértve, melyek Alcantara®-borítást kaptak.

A megszokott módon alul-fölül csapott kormány részben Alcantara®, részben karbonszálas bevonatú. A kormány alsó részét díszítő betéten a PEUGEOT SPORT ENGINEERED három csíkja látható, a díszöltések pedig kriptonitzöld, illetve fekete színűek. Az Alcantara bevonatú sebességváltó fülek szemre és tapintásra is új élményt nyújtanak.

A szintén Alcantara®-bevonatú ajtóbelsők egy része áttört, méhsejtes szerkezetű, kriptonitszínű apró bemélyedésekkel, a műszerfal kárpitja azonban már homogén kiképzésű, csak a felső részen köszönnek vissza a kriptonitzöld díszvarrások. A középkonzol a sportos elegancia jegyében karbonszálas elemekkel díszített.

A 10” kapacitív típusú HD érintőképernyő és a magasra helyezett 12,3” digitális kijelző grafikus designjában szintén meghatározó szerepet kapott a kriptonit.

A tervezők figyelmét a legapróbb részlet sem kerülte el: egy leheletnyi kriptonit az ajtókilincsek belső felületére is jutott.

Egy dögös tanulmányautóval érkezik a Peugeot a Genfi Autószalonra
Kulcsszavak: autószalon, genf, Peugeot, tanulmányautó
 
A Polestar a Genfi Autószalonon mutatkozik be Európában A Polestar a Genfi Autószalonon mutatkozik be Európában Válságautó - Peugeot 301 Válságautó - Peugeot 301 Az új Jeep® Cherokee hű maradt a nevéhez Az új Jeep® Cherokee hű maradt a nevéhez Volkswagen T-ROC - új szabadidő autó a Genfi Autókiállításon Volkswagen T-ROC - új szabadidő autó a Genfi Autókiállításon Az új Hyundai i20 - Kategóriaelső helykínálat és a szegmensben soha nem látott technológiák Az új Hyundai i20 - Kategóriaelső helykínálat és a szegmensben soha nem látott technológiák
 
Elektromos Kia tanulmányautó mutatkozik be Genfben

Elektromos Kia tanulmányautó mutatkozik be Genfben

2019. február 22.
A Kia Motors Europe tisztán elektromos hajtású tanulmányautót mutat be a 2019-es Genfi Autószalonon.
Részletek

Elektromos Kia tanulmányautó mutatkozik be Genfben

A formaterv Frankfurtban, a Kia európai formaközpontjában született, és alkotói szándéka szerint a Kia elektromos hajtások iránti eltökéltségét önti látványos vonalakba.

“Az autók formaterve arra való, hogy az emberek lelkesedjenek érte, hogy emelkedjen a pulzus, megdobbanjon a szív. Miért lenne ez másként pusztán azért, mert egy autó elektromos?!” - mondta Gregory Guillaume Kia Motors Europe formatervezésért felelős alelnöke.

“Olyan elektromos autót alkottunk, amely nem csak műszaki paramétereiben felel meg vevőink elvárásainak, de érzelmeket is megmozgat, már akkor is, ha csak ránézünk. Ráadásul lúdbőröztetően izgalmas vezetni. Ez a tanulmány az érzelmeken is túlmutat: a Kia villanyautózáshoz kapcsolódó jövőképét vetíti előre.”

Az új tanulmányautó hivatalos bemutatója 2019. március 5-én lesz a Genfi Autószalonon.

Kulcsszavak: autószalon, elektromos autó, genf, kia, Kia Motors, tanulmányautó
 
A Goodyear tervezte a Lexus UX tanulmányautó abroncsát A Goodyear tervezte a Lexus UX tanulmányautó abroncsát A Volkswagen bemutatta az új I.D.CROZZ tanulmányát Frankfurban A Volkswagen bemutatta az új I.D.CROZZ tanulmányát Frankfurban Az új Fiat Panda 4x4 nyerte el az Év Szabadidőjárműve 2012˝címet a nagy presztízsű brit TopGear magazin szavazásán Az új Fiat Panda 4x4 nyerte el az Év Szabadidőjárműve 2012˝címet a nagy presztízsű brit TopGear magazin szavazásán A Párizsi Autószalonon szabályokat felrugó koncepcióautót mutat be a Citroën A Párizsi Autószalonon szabályokat felrugó koncepcióautót mutat be a Citroën Varga Mihály: legyen reális alternatíva az elektromos autók használata Varga Mihály: legyen reális alternatíva az elektromos autók használata
 
Az új Ford F-Series Super Duty pickup magasabbra emelte a lécet teherbírásban

Az új Ford F-Series Super Duty pickup magasabbra emelte a lécet teherbírásban

2019. február 22.
 Nagyobb vontató- és rakodókapacitás: Az új, már 2020-as modellévű F-Series Super Duty minden eddiginél jobban teljesít teherbírásban, hagyományos hattyúnyakas trélerezésben, valamint nyerges vontatásnál.
Részletek

Az új Ford F-Series Super Duty pickup magasabbra emelte a lécet teherbírásban


A Ford, Amerika legnagyobb tehergépkocsi-gyártója által bemutatott 2020-as F-Series Super Duty pickup már a Built Ford Tough („Kemény, mint a Ford”) brand következő szintjét képviseli a vontató- és rakodókapacitás, a teljesítmény és az alkalmazott technológiák tekintetében is.

„A Super Duty ügyfeleinek igényei magasak és sokfélék – nehéz utánfutók vontatásától a közműcégek szervizmunkáiig,” nyilatkozta Kumar Galhotra, a Ford észak-amerikai elnöke. „Éltető elemük a produktivitás, teherautójuk pedig a legjobb eszköz ehhez. Az új Super Duty minden eddiginél nagyobb teljesítménnyel, nagyobb rakodó- és vontatókapacitással bír, a fejlett technológiák pedig segítik vásárlóinkat, hogy egy jobb világot építhessenek.”

Az IHS Markit TIPNet U.S. 2017 januárja és 2018 novembere között végzett kutatásának Fordra vonatkozó adatai szerint az F-Series Super Duty a legnagyobb piaci részesedést tudhatta magáénak a különböző iparágakban (kormányzati piac: több mint 60 százalékos, kőolajipar: 50 százalékos, közüzemi szolgáltatók: több mint 45 százalékos piaci részesedés). A Ford F-Series Super Duty az Egyesült Államokban, a Louisville-i (Kentucky) teherautó-gyártó üzemben, és az Avon Lake-ben található (Ohio) gyárban készül.

Az új Ford F-Series Super Duty pickup magasabbra emelte a lécet teherbírásban

Az új F-Series Super Duty fejlesztései között ott találjuk az új benzin- és dízelmotort, a vadonatúj tízfokozatú automata váltót, a korszerűsített alvázat, a külső és belső tér formanyelvi frissítéseit, valamint az olyan intelligens fejlett technológiákat, amelyek magasabb szintet képviselnek a vontatás, a teherbírás és a járművek közötti kapcsolat tekintetében is.

Vadonatúj hajtásláncok a fokozott teljesítményért és teherbírásért

A Super Duty-hoz vadonatúj, a Ford által tervezett és gyártott 7,3 literes V8-as benzinmotor is választható az alapfelszerelésként járó, 6,2 literes V8-as benzines alternatívájaként. A szintén a Ford által tervezett és gyártott harmadik generációs 6,7 literes Power Stroke® V8-as dízelt továbbfejlesztették, hogy nagyobb teljesítmény és forgatónyomaték leadására legyen képes. A 7,3 literes V8-as benzineshez és a harmadik generációs 6,7-es Power Stroke® V8-ashoz vadonatúj, tízfokozatú, nagy teljesítményű TorqShift® automata sebességváltó jár, amelyet szintén a Ford tervezett, és házon belül gyárt. A Ford az egyetlen gyártó, amely valamennyi nehézüzemre alkalmazható hajtásláncát maga tervezi és gyártja, ezzel is biztosítva a hajtás és az összes futómű- és vázkomponens tökéletes összhangját.

„A 7,3 literes V8-as megjelenése, 6,7 literesünk továbbfejlesztése, és a vadonatúj tízfokozatú automata bevezetése az eddigi legerősebb, leghatékonyabb Super Duty hajtáslánc-kínálatot eredményezi,”

- mondta Mike Pruitt, a Ford Super Duty főmérnöke.

Az új Ford F-Series Super Duty pickup magasabbra emelte a lécet teherbírásban

A több évtizedes motorgyártási tapasztalat alapján megalkotott 7.3-as erőforrás a várakozások szerint osztályának legerőteljesebb V8-as benzinmotorja lesz – a vevők által elvárt tartósságot, könnyű karbantartást, valamint kiváló vontatókapacitást és teherbírást nyújtva. A motor egy-vezérműtengelyes és nyomórudas OHV-vezérlésű, blokkja vasöntvény, főtengelye kovácsolt acél. A vezérlés változó, a befecskendezés hengerenkénti, és a szívócsőbe lövi a benzinpermetet. A dugattyúkat (a terhelés függvényében) alulról motorolaj-sugarak hűtik.

A Super Duty harmadik generációs 6,7 literes Power Stroke dízelmotorja új, 2500 bar-os befecskendezéssel fut; a vadonatúj befecskendezők szívóütemenként akár nyolc adagra is képesek bontani a gázolajtöltetet, ami javítja az égést és csökkenti a zajt. A hengersorok között kivezetett kipufogó gyűjtőcsövekkel megtervezett V8-as dízelmotor változó geometriájú turbóját elektronika szabályozza, így csökkennek az áramlási veszteségek és javul a gázreakció is. A fejlesztők megerősítették a hengerfejeket, a motorblokkot, a hajtókarokat és a főtengelycsapágyakat is, hiszen a nagyobb teljesítménnyel nagyobb égési középnyomás jár. Az új dugattyúk acélból készülnek, a korábbiaknál jobb nyomásállósággal és kisebb súrlódással.

A 6,2 literes alap V8-as benzines bevált igavonó, miközben az ára kifejezetten kedvező.

A vadonatúj tízfokozatú automata sebességváltó a 2020-as Super Duty mindhárom erőforrásához elérhető. A TorqShift áttételválasztéka jelentősen nagyobb a korábbi hatfokozatú váltóénál, így az igénybevételekhez is könnyebben igazodik. Az új erőátvitelnek is része a Live Drive PTO, amellyel menet közben is hajthatók bizonyos segédberendezések (például hómaró).

Az új Ford F-Series Super Duty pickup magasabbra emelte a lécet teherbírásban

A váltónak üzemmódválasztója is van, ami normál, vontató, öko, és csúszós úton, mély homokban, ill. hóban ajánlott beállításokat kínál. Az egész egység – négy plusz sebességfokozata ellenére – ugyanakkora helyet foglal, mint a hatfokozatú váltómű, és annál mindössze 1,6 kilogrammal nehezebb.

Technológiák a produktivitás szolgálatában

A 2020-as Super Duty modellel az osztályában egyedülálló, új Pro Trailer Backup Assist tolatástámogató rendszer segítségével a legnagyobb utánfutókkal is könnyen manőverezhetünk. A kormányt elengedve, a Pro Trailer Backup Assist kapcsolóval a vezető könnyen terelheti utánfutóját a megfelelő irányba, miközben a tolatókamera képernyőjét figyeli. A Trailer Reverse Guidance rendszer mutatja az utánfutó által bezárt szöget és annak irányát, valamint javaslatot tesz az irányításra, hogy a tolatás a lehető legjobban sikerüljön. Mindkét rendszert úgy tervezték, hogy az összes utánfutótípushoz alkalmazható legyen.

Mivel manapság a hét bármely órájában befuthat egy megrendelés, a vállalkozók számára lényeges, hogy mindig elérhetők legyenek. Az összes új 2020-as Super Duty modell a FordPass Connect™ beépített modemen és – az akár egyszerre 10 eszköz kiszolgálására is képes - WiFi-hotspoton keresztül 4G LTE kapcsolatot biztosít, így a kommunikáció mindig zavartalan marad, függetlenül attól, éppen merre jár az autó.

A Sávelhagyásra Figyelmeztető rendszer segíti a sávtartást, míg az utánfutóra is kiterjesztett Holttérfigyelő rendszer még vontatás közben is figyeli a holttérben feltűnő járműveket. Az Automata Vészfékezéssel kiegészített Ütközésre Figyelmeztető rendszer fontos szerepet játszik a balesetek kivédésében és azok hatásának mérséklésében. A fenti rendszerek alapárasak az XLT és az annál jobban felszerelt modellekben. Fontos kiegészítő a vezeték nélküli telefontöltő és a több USB-C csatlakozó is.

Az új Ford F-Series Super Duty pickup magasabbra emelte a lécet teherbírásban

Hatásos újítások kívül-belül

A teljes modellpalettára jellemző, hogy az elülső rész kedvező formai változtatásai a lehető legjobb hatásfokú hűtést és világítást teszik lehetővé nehéz rakomány szállítása esetén. A dupla hátsókerekes Super Duty teherautóknál elsőként alkalmazott, egyedi tervezésű, nagy légáteresztő képességű hűtőmaszkot úgy alakították ki, hogy a motor hűtése a lehető leghatékonyabb legyen.

A Super Duty megújult LED fényszórói nagyobb teljesítményre képesek, a gazdagabban felszerelt változatok jellegzetes nappali menetvilágítással futnak. A tökéletesített első lökhárító és légterelő a hűtés optimalizálásában játszik szerepet, az átdolgozott hátsó lámpák és az új hátsó lökhárító pedig merészebb Built Ford Tough stílust közvetít.

A Lariat modellváltozatokban az ajtókon, valamint a mobiltelefon-rekesz ajtaján új, dekoratív díszítőelemeket alkalmaztak, míg Platinum szinten ezek a részletek Onyx Argento fabevonatot kapnak. A Limited modell belső tere teljes átalakuláson ment keresztül; új színei (Ebony és Highland Tan) kifinomult, modern stílust sugallnak. A Limited természetes alapanyagai között megtalálható a valódi bőr, a fekete kőris és a modern hatású szálcsiszolt alumínium is. Az autóban olyan kézműves munkákban gyönyörködhetünk, mint a bőrbevonatú műszerfalborítás öltései, a beburkolt ajtó-kartámaszok és középkonzol-fedél, valamint a szőnyegekre hímzett Super Duty logó. A Miko® velúrból varrott tetőkárpit a tágasság érzését kölcsönzi az utastérnek.

A Built Ford Tough szabványai szerint tesztelve

Az új F-Series Super Duty a legkeményebben tesztelt pickup a márka történetében. A 2017-es évjáratú modelleket több mint 19,3 millió tesztkilométeren át nyúzták, a 2020-as évjáratra pedig további 11,3 millió kilométer várt annak érdekében, hogy a legigényesebb vásárlók szigorú elvárásainak is megfeleljen. Az autókat éjjel-nappal, a legextrémebb terhelések és a legkülönbözőbb környezeti feltételek mellett vezették – teljesítménymérő padokon, tesztpályákon és közúton egyaránt. Mivel a teszteléshez használt felületek és a tartóssági vizsgálatok tesztpályái igencsak könyörtelenek, jó pár kilométeren át robotok vezették a járműveket. A tesztelési folyamat során bebizonyosodott, hogy az összes F-modell valóban Built Ford Tough, azaz „kemény, mint a Ford.”

A Ford új, 2020-as F-Series Super Duty modelljei legkorábban ősszel érkeznek a márkakereskedőkhöz.

Kulcsszavak: bemutató, F450, ford, pick up, új modell
 
Megérkezett a BMW 2-as Active Tourer Megérkezett a BMW 2-as Active Tourer Az Örökifjú hatvan éves Az Örökifjú hatvan éves Peugeot 2008 - Nemzetközi színtérre szánt modell Peugeot 2008 - Nemzetközi színtérre szánt modell Az új BMW 3-as Gran Turismo innovatív új koncepcióval bővíti a nagysikerű BMW 3-as sorozat palettáját Az új BMW 3-as Gran Turismo innovatív új koncepcióval bővíti a nagysikerű BMW 3-as sorozat palettáját Fiat Panda és Freemont Black Code premier a Frankfurti Autószalonon Fiat Panda és Freemont Black Code premier a Frankfurti Autószalonon
 
Először mutatkozik be az új Renault Twingo

Először mutatkozik be az új Renault Twingo

2019. február 22.
Először lép a nagyközönség elé az új Renault Clio: a márka legendás képviselője forradalmi újításokkal jelentkezik. A Dacia bemutatja Ultimate nevű új limitált szériáját.
Részletek

Először mutatkozik be az új Renault Twingo

Az új Renault Clio

A nagyközönség elé lép az új Renault Clio, amely a legendás modell immár az ötödik generációja és amelyből eddig 15 millió talált gazdára világszerte. 1990-es első megjelenése óta a Clio a Renault-csoport legnépszerűbb modellje lett az egész világon. A franciák körében ez az autó nyerte el legtöbbször a legkedveltebb autó címet, 2013-tól pedig egész Európában a B-szegmens vezető modellje. 

Az „Evolúció és forradalom” kettős jelszavát követve az új Clio szokatlan változásokat hoz: a külső dizájn érettebb irányba mozdul el, míg a belső kialakítást teljesen újragondolták. Kiformáltabb vonalaival és határozottabb orrkiképzésével az új Clio dinamikusabbá és modernebbé vált. A belső tér alapjaiban átalakult. Az utastér megrajzolásakor a tervezők a felsőbb szegmenseket tartották szem előtt mind a rendelkezésre álló technológiák, mind az érzékelhető minőség tekintetében.

Az új Clio a csoport első olyan modellje, amelyben megjelenik majd a Renault által kifejlesztett E-Tech hibrid technológia. A vezetés-támogató rendszerek (ADAS) páratlan kínálatával egy városi autóban is elérhetővé teszi mindazokat a technológiákat, amelyek már az önvezető autók felé mutatnak. 

  Először mutatkozik be az új Renault Twingo

Az új Renault Twingo

Vidám és agilis jellegének megőrzése mellett az új Twingo új külsővel, kifinomultabb formával jelentkezik. A külső és a belső kialakítás a személyre szabhatóság új lehetőségeit kínálja. Ugyanakkor a legújabb innovációkat is elérhetővé teszi a Renault EASY CONNECT új ökoszisztémájához való kapcsolódása révén.


A Dacia bemutatja Ultimate nevű új limitált szériáját

A 2018-as rekordévet követően a Dacia itt állítja ki előzetesen az Ultimate elnevezésű limitált szériáját, amely egyes országokban Techroad néven ismert. A Duster, a Logan és a Stepway család (Sandero, Logan MCV, Lodgy és Dokker) tagjait egyesítő széria új, szokatlan árnyalatokban – Fusion vörös és Highland szürke – pompázik.

Kulcsszavak: autószalon, dacia, genf, premier, renault
 
A Teljesen új L200-as Európai debütálása a Genfi Autószalonon A Teljesen új L200-as Európai debütálása a Genfi Autószalonon Ha szombat akkor Jazzy Street – a február 16-i adásának tartalmából Ha szombat akkor Jazzy Street – a február 16-i adásának tartalmából Teljesen új Espacet láthatunk Párizsban Teljesen új Espacet láthatunk Párizsban Toyota FCV Concept és FV2 világpremier a Tokiói Autószalonon Toyota FCV Concept és FV2 világpremier a Tokiói Autószalonon Két új változattal bővül a ŠKODA KODIAQ modellsorozat Két új változattal bővül a ŠKODA KODIAQ modellsorozat
 
Bemutatjuk az új PEUGEOT EnergyHub szerszámkínálatát

Bemutatjuk az új PEUGEOT EnergyHub szerszámkínálatát

2019. február 21.
A PEUGEOT új szerszámokat kínál az igényes barkácsmesterek számára: ütvefúró, fúrókalapács, körfűrész, dekopírfűrész, excenter csiszoló, sarokcsiszoló, csiszológép és multifunkciós szerszám.
Részletek

Bemutatkozik az új PEUGEOT EnergyHub szerszámkínálat

A PEUGEOT Design Lab stúdió által tervezett elektromos kéziszerszámok a márka Energy Drill fúrógéppel debütáló, vezeték nélküli szerszámkínálatát gazdagítják. A Peugeot Outillage a bevezetés alkalmából új logóval, jelmondattal és weboldallal jelentkezik. Az EnergyHub szerszámkínálat valamennyi tagja elérhető már a legfontosabb barkácsáruházakban, az erre szakosodott internetes oldalakon, valamint az online PEUGEOT Boutique-ban. A termékek ára bruttó 79,90 és 289,00 euró között mozog.

PEUGEOT szerszámok minden munkához!

Az új PEUGEOT EnergyHub vezeték nélküli kéziszerszámok szabadon felcserélhető 2, 4 vagy 5 Ah-s akkumulátorokkal működnek. Közülük nem egy, nagy teherbírású, hosszabb üzemidőt biztosító BRUSHLESS (szénkefe nélküli) motorral szerelték fel. Mindegyik szerszámhoz védőfelszerelés jár, mely egy védőszemüveget, egy pormaszkot és füldugókat foglal magában.

Az EnergyDrill-18VPBL2 ütvefúró a fát, a műanyagot, a fémeket és a betont is képes átfúrni. A hozzá tartozó BRUSHLESS motor nyomatéka 85 Nm. Egy rezgéscsillapító fogantyú, két (2,0 és 5,0 Ah) lítium-ion akkumulátor és egy hordtáska tartozik hozzá kiegészítőként. Ára bruttó 289,00 euró.

Bemutatkozik az új PEUGEOT EnergyHub szerszámkínálat

Az EnergyPunch-18VBL fúrókalapács a legellenállóbb anyagokat és a betont is viszi. Fúrás, lyukasztás és vésés funkcióval rendelkezik. 2,2 Joule ütőerejű BRUSHLESS motorral és LED-es világítással látták el, és egy rezgéscsillapító fogantyú tartozik hozzá kiegészítőként. Ára bruttó 169,90 euró.

Az EnergySaw-J18V dekopírfűrésszel ív mentén és egyenesen is lehet vágni. A különböző típusú fűrészlapok (T, U, L) felhelyezéséhez nincs szükség külön szerszámra. A LED-es világítás, az ergonomikus fogantyú és a dönthető alumíniumtalp a legprecízebb barkácsmesterek vágyait is kielégíti. A szerszámhoz három, kifejezetten fa fűrészelésére való speciális fűrészlap tartozik. Ára bruttó 89,90 euró.

Az EnergySaw-C18VBL körfűrész deszkák és pallók egyenes vonalban történő precíz vágását teszi lehetővé. BRUSHLESS motorral, a precíziós vágásokhoz szükséges lézeres irányvezetővel és ergonomikus fogantyúval szerelték fel. A lehető legpontosabb vágás érdekében a körfűrész egy 165 mm átmérőjű, 40 foggal ellátott vágótárcsával rendelkezik. Ára bruttó 149,90 euró.

Bemutatkozik az új PEUGEOT EnergyHub szerszámkínálat

Az EnergySand-18V excenter csiszoló fa és fém csiszolására egyaránt alkalmas. Oldalról vagy fölülről is kézbe lehet fogni. Elektronikus sebességszabályozóval, valamint külön jobb- és balkezesek számára kialakított kapcsológombbal van ellátva. A szerszámhoz hat csiszolólap tartozik. Ára bruttó 79,90 euró.

Az EnergyGrind-18VBL sarokcsiszoló fém munkadarabok vagy – speciális tartozékok felszerelésével – bármilyen más felület megmunkálására alkalmas. Sebességszabályozóval ellátott BRUSHLESS motorral, egy kiegészítő rezgéscsillapító fogantyúval és könnyen felszerelhető tárcsatokkal kerül forgalomba. Ára bruttó 139,90 euró.

Az EnergyBrush-18VBL csiszológép fa-, fém- és egyéb felületek csiszolására, polírozására és súrolására való. BRUSHLESS motorral és egy kiegészítő rezgéscsillapító fogantyúval rendelkezik. Sárgaréz bevonatú acél csiszolókefe tartozik hozzá. Ára bruttó 149,90 euró.

Az EnergyTool-18V multifunkciós szerszám bármilyen felület vágására, vésésére és csiszolására alkalmas. A szerszámhoz kiegészítő rezgéscsillapító fogantyú tartozik. A következő tartozékokkal kerül forgalomba: csiszolótalp, csiszolólapok, fa vágására alkalmas köralakú és egyenes fűrészlapok. Ára bruttó 89,90 euró.

Bemutatkozik az új PEUGEOT EnergyHub szerszámkínálat

PEUGEOT szerszámok: igényes design és minőség, megújult identitás

A PEUGEOT Design Lab tervezőinek keze között teljesen megújult a PEUGEOT szerszámok külseje. A Energy Drill fúró- és csavarozógépekkel útjára indított szerszámkínálat stílusa a PEUGEOT 3008 SUV-ról és a 308 GTi-ről ismerős kéttónusú „coupe franche” technikát követi. A letisztult design még jobban kiemeli az eszközök nagy teherbírását és kompakt méretét, és a felhasználók által észlelt magas kiviteli minőséghez is nagyban hozzájárul. Az ergonomikus kialakítás és a szerszámok többségére jellemző, kétféle anyagból készült fogantyú biztonságos fogást és kényelmes használatot tesz lehetővé.

Az új kínálat bevezetése alkalmából új külsőt és nevet kapott a PEUGEOT Outillage weboldala is: www.peugeot-outillage.com. A cég logója is megújult: az új szlogen – „Peugeot, L’Energie Créative” (Peugeot – a kreatív energia) – a minőséget, stílust és kreativitást értékelő barkácsmestereket és szakembereket szólítja meg. A PEUGEOT Outillage számára a felhasználó az első: a vállalat azon túl, hogy minden egyes szerszámhoz védőfelszerelést kínál, a hároméves Collect & Change prémium garanciaszolgáltatás révén a termékek három munkanapon belül történő cseréjét is biztosítja.

Az új szerszámkínálattal a Peugeot Outillage megerősíti pozícióját a hordozható elektromos szerszámok növekvő piacán, az 1810 óta fűrészlapokat gyártó PEUGEOT pedig szimbolikusan visszatér a gyökereihez. A jelenleg már kapható szerszámokat a 2018. szeptemberi hannoveri és párizsi autókiállításokon láthatta először a nagyközönség.


Kulcsszavak: bemutató, Peugeot, szerszám
 
Bill Ford leplezi le az új Mustang-ot december 5-én Bill Ford leplezi le az új Mustang-ot december 5-én A MINI a 84. Genfi Nemzetközi Autószalonon A MINI a 84. Genfi Nemzetközi Autószalonon Az új Skoda Octavia RS Goodwood-ban mutatkozik be Az új Skoda Octavia RS Goodwood-ban mutatkozik be Hétvégén ismét Jazzy Street Hétvégén ismét Jazzy Street Az új Ibiza TGI a környezetkímélő autózás legjobb alternatívája Az új Ibiza TGI a környezetkímélő autózás legjobb alternatívája
 
A Volkswagen ID. lesz a fenntartható mobilitás úttörője

A Volkswagen ID. lesz a fenntartható mobilitás úttörője

2019. február 21.
Az új generációs elektromos autó a szénlábnyomot csökkenti: évi 1 millió tonna CO2-vel csökken a klímára mért hatás.Elektromos offenzíva a Párizsi Éghajlati Megállapodás eléréséhez. A politika jelentősen hozzájárulhat az e-mobilitás sikeréhez.
Részletek

A Volkswagen ID. lesz a fenntartható mobilitás úttörője

A Volkswagen elkötelezett a párizsi éghajlat-változási megállapodás iránt, és elektromos modellek offenzivájával fekteti le a fenntartható mobilitás alapjait. A jövő év végén Zwickauban gyártásba kerülő új ID. modellnek úttörő szerepe lesz: a Csoport első elektromos autója az egész életciklusa alatt CO2-semleges lesz, ha az ügyfél folyamatosan zöld energiával tölti. Egyedül a gyártási fázis tekintetében az ID. szénlábnyoma évente több mint 1 millió tonna CO2-vel javul. Ez nagyjából egy szénerőmű éghajlatváltozásra gyakorolt hatásával egyezik, amely 300 000 háztartást lát el villamos energiával. Emellett a Volkswagen egy átfogó dekarbonizációs programon dolgozik, amely más modellekre is kiterjed. A márka 2025-ig több mint 20 teljesen elektromos modellt fog kínálni.

"Az éghajlatváltozás korunk legnagyobb kihívása" - mondta Thomas Ulbrich, a Volkswagen márka e-mobilitásáért felelős igazgatósági tagja.

“A Volkswagen felelősséget vállal: az új ID. lesz a Csoport első, éghajlat-semlegesen előállított elektromos autója. Annak biztosítására, hogy az életciklusa alatt kibocsátás mentes legyen, sokféle módon dolgozunk a zöld energia felhasználásán. A fenntartható mobilitás valóban lehetséges, ha azt mindannyian akarjuk, és mindannyian dolgozunk rajta. "

A Volkswagen Csoport Fenntarthatósági Tanácsa támogatja az elkötelezettséget

Georg Kell, az U.N. Global Compact alapító igazgatója és a Volkswagen Csoport Fenntarthatósági Tanácsának szóvivője szerint: "Az emberiség  CO2-kibocsátását a lehető leggyorsabban csökkenteni kell. Megalakulása óta a Volkswagen Fenntarthatósági Tanácsa keményen dolgozott annak érdekében, hogy az éghajlatvédelem a vállalat egyik stratégiai prioritása legyen. A Volkswagen a megfelelő megközelítést alkalmazza az elektromos offenzívájával és az ID.-vel. Most itt az ideje, hogy ez a terv erőteljes mozgásba lendüljön.

A Volkswagen ID. lesz a fenntartható mobilitás úttörője

Zöld energia az akkumulátorcellától a töltésig

Az ID. esetében a Volkswagen az egész értékláncot a CO2-kibocsátás elkerülésére és csökkentésére összpontosította. Az akkumulátorcellákat Európában gyártják, az energia a zöld energiaforrásokból származik. A közvetlen és közvetett beszállítók segítségével a megtakarítási potenciált a teljes ellátási láncban, egészen a nyersanyag-termelésig visszamenőleg felülvizsgálják. A Zwickau-i üzem már megújuló energiaforrásokból termelt energiát használ. A gyártási folyamatban elkerülhetetlen kibocsátást hitelesített klíma beruházásokkal ellensúlyozzák. Ennek eredményeként az ID. gyártása szén-dioxid semleges lesz a kezdetektől fogva.

A töltéshez a Volkswagen a megújuló energiaforrások, mint a szél- és a vízenergia felhasználását ajánlja. A Volkswagen új leányvállalata, az Ellie a közelmúltban megkezdte a megújuló energiaforrásokból termelt áram értékesítését Volkswagen Naturstrom® néven. A Volkswagen és más autógyártók által létrehozott IONITY gyors töltőhálózat az európai autópályákon mintegy 400 töltőhelyen kínál majd zöld energiát– ahol az elérhető.

A Volkswagen üdvözli a német energiaátalakítást

Miután az elektromos autók kibocsátás-mentessége nagyban függ a gyártásukhoz és töltésükhöz használt energia létrehozásának tisztaságától, a Volkswagen kifejezetten támogatja Németország fenntartható energiaellátásra tervezett átmenetét. Az elektromos mobilitás áttörése az energia átalakulásán túl csak a politikai vezetőkkel való szövetségben érhető el. A lakóingatlanokról szóló törvénytől a nyilvános töltési infrastruktúra bővítéséig az elektromos autók előtt álló akadályok elhárításának kell lennie a célnak.

A Volkswagen az elektromos autót vonzóvá és megfizethetővé kívánja tenni. A kompakt ID.1 már 2019. év végétől kezdődően legördül a Zwickau-i szerelősorról. A szabadidőautó ID.CROZZ, az ID. BUZZ és a szedán ID. VIZZION is hamarosan bemutatkoznak. A Volkswagen márka tervei szerint 2023-ra mintegy 9 milliárd eurót fektet az e-mobilitásba.















Kulcsszavak: e-mobilitás, elektromos autó, I.D., volkswagen
 
Jön a Chevrolet új elektromos autója a Bolt Jön a Chevrolet új elektromos autója a Bolt Előrendelhető a Sion, a napelemekkel borított elektromos autó Előrendelhető a Sion, a napelemekkel borított elektromos autó Ingyenes lesz otthonaink áramellátása? 4 hét múlva kiderülhet Ingyenes lesz otthonaink áramellátása? 4 hét múlva kiderülhet Szakértő: nincs meg a technológia az emissziós értékek eléréséhez Szakértő: nincs meg a technológia az emissziós értékek eléréséhez Roncstámogatást kapnak Romániában a hibrid- és villanyautók Roncstámogatást kapnak Romániában a hibrid- és villanyautók
 
Hibrid tehergépkocsival ügyesen elvégezhetők éjszaka a kiszállítási feladatok Stockholmban

Hibrid tehergépkocsival ügyesen elvégezhetők éjszaka a kiszállítási feladatok Stockholmban

2019. február 20.
Már jövedelmezően üzemeltetik a Scania nemrég bemutatott, hálózatról tölthető hibrid tehergépkocsiját Stockholmban, ahol csendes éjszakai kiszállításokat végez a McDonald’s éttermeibe.
Részletek

Hibrid tehergépkocsival ügyesen elvégezhetők éjszaka a kiszállítási feladatok Stockholmban

A svéd fővárosban a zajkorlátozások miatt általában nem engedélyezik a belvárosban az éjszakai kiszállításokat. A tesztüzemeltetést a Civitas Eccentric nevű EU-s kezdeményezés keretein belül végzik Stockholm városával, a McDonald’s és logisztikai partnere, a HAVI vállalattal, a stockholmi Királyi Technológiai Intézettel és a Scaniával együttműködésben. Automatikus beállítások előre meghatározott zónákban A hálózatba kapcsolt tehergépkocsi a földrajzi pozíción alapuló virtuális kerítést kínáló Scania Zone szolgáltatás használatával támogatja a járművezető munkáját és csökkenti a városközpontokban a forgalom okozta zavaró tényezőket.

Az előre meghatározott zónákba belépve a jármű automatikusan az érvényes szabályozásokhoz igazodik, mint például a károsanyag-kibocsátási előírások és a sebességkorlátozások. Mivel a hálózatról tölthető hibrid jármű akár 10 kilométert is megtehet tisztán elektromos üzemmódban, csendesen, a kiszállítások elvégezhetők éjszaka a közel üres utakon. Az általános előírásoknak megfelelően a kiskereskedelmi kiszállítások többségét reggelre időzítik, mielőtt az üzletek kinyitnának, ezért a tehergépkocsik rendszerint beragadnak a csúcsforgalomba. Stockholm városa felmentést adott ezeknek a kiszállítási tesztüzemeltetésben részt vevő járműveknek az éjszakai közlekedési tilalom alól.

Hibrid tehergépkocsival ügyesen elvégezhetők éjszaka a kiszállítási feladatok Stockholmban

Akár 90 százalékkal kisebb szén-dioxid-kibocsátás A tehergépkocsi hidrogénezett növényi olajjal (HVO) üzemel a HAVI raktára és Stockholm belvárosa közötti 22 kilométeres úton, ami akár 90 százalékkal is csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást. A városközpontba érve a jármű a Scania Zone szolgáltatás segítségével automatikusan elektromos hajtásra áll át. Az akkumulátor egyrészt a mozgási energiát hasznosító visszatápláló fékezéssel, másrészt külső forrásból tölthető. Az egyik étteremhez telepítettek egy járműtöltőt, hogy a be-, illetve kirakodások közben, valamint a járművezető pihenőideje alatt növelni lehessen az akkumulátor energiaszintjét.

„Ez a megoldás két világ legjavát ötvözi” „Ez a megoldás két világ legjavát ötvözi” – mondta Camilla Eklöf, a HAVI svédországi részlegének biztonsági és környezetvédelmi menedzsere. A tehergépkocsi csendesen és károsanyag-kibocsátás nélkül közlekedhet az érzékeny városi területeken, ugyanakkor teljes terheléssel is a hatótáv korlátozása nélkül haladhat az autópályákon, a bioüzemanyagnak köszönhetően minimális szén-dioxid-kibocsátással. A Civitas Eccentric nevű EU-s kezdeményezés az elővárosi kerületekben élő emberek fenntartható közlekedését és a városközpontok károsanyag-kibocsátástól mentes áruforgalmi logisztikáját szolgáló innovatív megoldásokra összpontosít. A kezdeményezés résztvevői Stockholm (Svédország), Madrid (Spanyolország), München (Németország), Rusze (Bulgária) és Turku (Finnország).


Kulcsszavak: hibrid, scania, tehergépjármű
 
Hibrid változat is készül a Nissan X-Trail-ből Hibrid változat is készül a Nissan X-Trail-ből Már az utakat rója az első bioetanollal üzemelő Scania tehergépkocsi Már az utakat rója az első bioetanollal üzemelő Scania tehergépkocsi Az új generációs tehergépkocsi-család: a Scania bemutatja az Apple CarPlay technikát Az új generációs tehergépkocsi-család: a Scania bemutatja az Apple CarPlay technikát A Scania felkészíti ügyfelei járműveit a télre A Scania felkészíti ügyfelei járműveit a télre Önzésből, de a BMW totálisan átáll villanyra Önzésből, de a BMW totálisan átáll villanyra
 

Találatok száma: 10891 Megjelenítve: 131 - 140