Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 10891 Megjelenítve: 161 - 170
Az új Goodyear Vector 4Seasons Cargo gumiabronccsal alacsonyabb fenntartási költség érhető el

Az új Goodyear Vector 4Seasons Cargo gumiabronccsal alacsonyabb fenntartási költség érhető el

2019. február 13.
A kisteherautók tulajdonosainak nem kell a gumiabroncsok szezonális cseréjével foglalkozniuk, ráadásul magasabb futásteljesítménnyel számolhatnak.
Részletek

Az új Goodyear Vector 4Seasons Cargo gumiabronccsal alacsonyabb fenntartási költség érhető el

A Goodyear új termékkel bővítette kisteherautókhoz kínált palettáját. A Vector 4Seasons Cargo egy üzemanyag-takarékos, négy évszakos gumiabroncs, amely kitűnő teljesítményt és a korábbi modellnél nagyobb futásteljesítményt kínál.

Az új Vector 4Seasons Cargo rövidebb féktávolságot, nagyobb stabilitást és jobb kezelhetőséget biztosít, így a járművezetők száraz és nedves útfelületen is biztonságosabban közlekedhetnek. Az ilyen új gumiabroncsokkal felszerelt kisteherautók ráadásul alacsonyabb költséggel üzemeltethetők, mivel a járművezetőknek és a flottakezelőknek nem kell a gumiabroncsok szezonális cseréjével járó kellemetlenségekkel és költségekkel számolniuk.

Az új Vector 4Seasons Cargo gumiabroncsok elődjeikhez képest magasabb futásteljesítménnyel rendelkeznek, az alacsonyabb gördülési ellenállás pedig kisebb üzemanyag-fogyasztást eredményez – e két tényező hozzájárul az üzemeltetési költség csökkentéséhez. 

Az új Goodyear Vector 4Seasons Cargo gumiabronccsal alacsonyabb fenntartási költség érhető el

A Vector 4Seasons Cargo gumiabronccsal a Goodyear a lendületesen bővülő európai és oroszországi kisteherautó-piacot szolgálja ki, mely növekedését tekintve meghaladja a személygépkocsik szegmensét. 2013-ban a kisteherautó-szegmens a teljes járműpark 10,5%-át tette ki. Ez az arány napjainkra 10,8%-ra emelkedett, és a várakozások szerint 2023-ra a teljes autópark legalább 10,9%-a kisteherautókból fog állni.
 
Az új gumiabroncs a Goodyear kisteherautókhoz kínált termékpalettáját bővíti, melyben az EfficientGrip Cargo nyári gumiabroncs mellett a téli Cargo UltraGrip 2 és az új UltraGrip Cargo is megtalálható. A Vector 4Seasons Cargo a négy évszakos Cargo Vector 2 utódjaként még rövidebb féktávolságot biztosít száraz és nedves útfelületen egyaránt, valamint jobb irányíthatóságot kínál havas és jeges útviszonyok között. 

Az új Vector 4Seasons Cargo 185 és 235 közötti szélességben, 80-tól 65-ig terjedő profilmérettel és 14”, 15” vagy 16”-os változatban, összesen 16 méretben kapható.

Kulcsszavak: Goodyear, gumiabroncs, járműipar
 
Kalandra fel! - Az új BMW F 800 GS Adventure Kalandra fel! - Az új BMW F 800 GS Adventure Különleges Scania tűzoltóautók Ausztráliában Különleges Scania tűzoltóautók Ausztráliában Emelkedett a forgalomba állított új személygépkocsik száma az EU-ban Emelkedett a forgalomba állított új személygépkocsik száma az EU-ban A Snel Logistic Solutions a Goodyear abroncsaival spórol A Snel Logistic Solutions a Goodyear abroncsaival spórol A Scania rekordnagyságú megrendelést kapott Angliában A Scania rekordnagyságú megrendelést kapott Angliában
 
Mutatjuk az első képeket az elektromos Honda belteréről

Mutatjuk az első képeket az elektromos Honda belteréről

2019. február 13.
Először láthatjuk, hogy várhatóan milyen lesz az új típus beltere. Az utastér teljes szélességében végigfutó műszerfal egyszerű és letisztult, kialakításánál a technikai fejlettségre fókuszáltak a mérnökök.
Részletek

Mutatjuk az első képeket az elektromos Honda belteréről

Megérkeztek az első képek a Honda új, kompakt, elektromos tanulmánymodelljének belteréről.

A kabint úgy tervezték, hogy hangulatos, magával ragadó atmoszférával várja az utasokat, fejlesztésekor a 2017-es Frankfurti Autószalonon bemutatott Urban EV Concept inspirálta a Honda szakembereit.

A vezetői környezet legfőbb eleme az utastér teljes szélességében végigfutó műszerfal, ami letisztult formai elemeivel és ultramodern műszereivel páratlanul könnyű, intuitív kezelhetőséget tesz lehetővé.

A vadonatúj elektromos autó prototípusa várhatóan 2019. március 5-én, a Genfi Autószalonon gördül majd a nagyközönség elé.

Mutatjuk az első képeket az elektromos Honda belteréről





Kulcsszavak: autószalon, bemutató, genf, honda, Urban EV Concept
 
A Frankfurti Autószalonon ünnepli világpremierjét  a Honda Urban EV Concept A Frankfurti Autószalonon ünnepli világpremierjét a Honda Urban EV Concept A mindennapi életet megkönnyítő megoldásokkal érkezik az új Citroen C3 A mindennapi életet megkönnyítő megoldásokkal érkezik az új Citroen C3 A Nissan két új benzinmotorral és a különleges N-Sport változattal teszi szélesebb körben vonzóvá a Micrát A Nissan két új benzinmotorral és a különleges N-Sport változattal teszi szélesebb körben vonzóvá a Micrát Változik a világ – változzon a gondolkodásunk is! Változik a világ – változzon a gondolkodásunk is! A Volvo Cars leleplezte az új V90 kombit A Volvo Cars leleplezte az új V90 kombit
 
A BMW M első ízben bővíti tovább nagyteljesítményű portfólióját

A BMW M első ízben bővíti tovább nagyteljesítményű portfólióját

2019. február 13.
A BMW M GmbH a közép-méretosztály meghatározó Sports Activity Vehicle (SAV) és Sports Activity Coupé (SAC) modelljeivel első ízben bővíti tovább nagyteljesítményű portfólióját: a BMW X3 M és a BMW X4 M a versenyautós menetdinamika, a vérpezsdítő agilitás és a tervezőmérnöki precizitás terén is kategóriaetalon mércét állít fel.
Részletek

A BMW M első ízben bővíti tovább nagyteljesítményű portfólióját

Újdonságként ünnepli világpremierjét a BMW X3 M és a BMW X4 M modellpáros Competition kivitele is: a BMW X3 M Competition (átlagosüzemanyag-fogyasztás: 10,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 239 gramm / km) és a BMW X4 M Competition(átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,6 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 239 gramm / km) egyaránt megnövelt teljesítményével és exkluzív felszereltségi opcióival ejti rabul a vezetés szerelmeseit.

Vadonatúj fejlesztésű, soros hathengeres benzinmotor letaglózó maximális teljesítménnyel

Az etalon kvartett példátlan teljesítményéről a BMW M modellbe valaha épített legerősebb soros hathengeres benzinmotor gondoskodik. A BMW M TwinPower Turbo technológiával dolgozó, vadonatúj fejlesztésű, kivételesen magas fordulatszám-tartományig kalibrált erőforrás 353 kW / 480 lóerő maximális teljesítményt és600 Nm csúcs forgatónyomatékot présel ki a 3.0 liter hengerűrtartalomból. A duplaturbós szív típus-specifikusan továbbfejlesztett, kifejezetten a BMW X3 M Competition és a BMW X4M Competition modellpároshoz hangolt változata mindezt 22 kW-tal /30 lóerővel 375 kW-ra / 510 lóerőre növeli.

A magával ragadó erő tökéletes elosztása a BMW M xDriveintelligens összkerékhajtás és az aktív M differenciálmű együttműködésének köszönhetően

A vadonatúj fejlesztésű erőforrás a Drivelogic-kal dolgozó ,nyolcfokozatú BMW M Steptronic automataváltón keresztül továbbítja teljesítményét és forgatónyomatékát az új BMW M5 sportlimuzinban debütált BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás felé. Utóbbi technológiát a tervezők a hátsókerék-meghajtás preferenciái szerint hangolták a sportos négyes alá, kétféle összkerékhajtási üzemmódot kínálva fel a bajor prémiumgyártó ügyfeleinek.

A BMW M első ízben bővíti tovább nagyteljesítményű portfólióját

A BMW MxDrive intelligens összkerékhajtás és a hátsó tengelybe épített, aktív M differenciálmű központi vezérlése minden vezetési szituációban az optimális tapadás, a lehető legsportosabb agilitás és a legtökéletesebb iránystabilitás követelményei szerint osztja el a négy kerék között a motorból érkező erőt. A BMW X3 M és a BMWX4 M egyaránt 4,2 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100km/órás sebességre, amelyhez a modellpáros Competition kiviteleinek mindössze 4,1 másodpercre van szüksége.

M-specifikus futómű-technológia a kikezdhetetlen menetdinamika érdekében


A BMW M modellekre jellemző, kimagasló menetdinamikát és tökéletes irányíthatóságot az újdonságok esetében olyan típus-specifikus karosszéria-merevítés és kifinomult futómű-technológia fokozza tovább, amelyet a megnövelt teljesítményű erőforrás kvalitásai szerint hangoltak össze a mérnökök. Az M-specifikus futómű-technológia elektronikusan vezérelt lengéscsillapítói három különböző beállítást képesek aktiválni egyetlen gombnyomással, a hétköznapok fejedelmi menetkomfortjától kezdve, egészen az extrém közvetlen úttartást garantáló, minimálisra csökkentett rugóút és karosszériadőlés párosáig. A kettős ágyazású lengőkarra támaszkodó rugós taggal dolgozó első tengelyből és az ötkaros kerékfelfüggesztéssel optimalizált hátsó tengelyből álló, M-specifikus futómű-technológia alkatrészeinek harmonikus együttműködése és a rendszer elasztokinematikai hangolása minden vezetési szituációban tökéletes kerékösszetartást és iránystabilitást garantál.
A BMW M első ízben bővíti tovább nagyteljesítményű portfólióját

Annak érdekében pedig, hogy a bajor prémiumgyártó ügyfelei még a legszélsőségesebb határokon autózva is mindvégig tökéletes kontroll alatt tarthassák a járműveket, az etalon kvartett tagjainak futómű-technológiáját a tervezőmérnökök BMW M Servotronic rásegítéssel dolgozó, változó áttételű, M-specifikus kormányművel és erőteljes BMW M fékrendszerrel egészítették ki. A széleskörű alapfelszereltség exkluzív tételei között a 20” méretű BMW M könnyűfém keréktárcsák is megtalálhatók.

És ahogyan az M-specifikus futómű-technológia lengéscsillapítói és a BMW M xDrive intelligens összkerékhajtás üzemmódjai, úgy az erőforrás és az automataváltó karakterisztikája, valamint a kormánymű rásegítésének mértéke is egyetlen gombnyomással állítható. M Dinamikus Módban (MDM – M Dynamic Mode) a dinamikus menetstabilizáló rendszer (DSC – Dynamic Stability Control)  akerekek mindvégig kontrollált csúsztatását is lehetővé teszi, szükség esetén pedig a rendszer – magától értetődő módon – teljesen ki is kapcsolható. Az iDrive operációs rendszer menüjében a BMW ügyfelei ráadásul az opcionális extrafelszereltség részeként megrendelhető Head-Up kijelzőn megjelenített tartalmakat is a vezetési üzemmód sajátosságai szerint szabhatják személyre. A fenti paraméterek összehangolt elmentésével a vezető itt két abszolút járműbeállítást is eltárolhat a BMW M sportkormányon található M gombokon, amelyek megnyomásával a rendszer a kívánt specifikációkat aktiválja.

A BMW M első ízben bővíti tovább nagyteljesítményű portfólióját

Jellegzetes BMW M stílusjegyek a karosszérián és az ajtók mögött

A BMW X3 M, a BMW X3 M Competition, a BMW X4 M és a BMW X4 MCompetition légellenállását, illetve hűtőlevegő-ellátását jellegzetes BMW M stílusjegyek optimalizálják, miközben az ajtók mögött elektromosan állítható sportülések, Vernasca bőrkárpitozás, M-specifikus műszerfal, BMW M sportkormány és BMW M előválasztó kar teremti meg az egyszerre sportos és luxus hangulatot.

A BMW X3 M Competition és a BMW X4 M Competition modellpáros karosszériáját további exkluzív stílusjegyek nyomatékosítják, magasfényű feketére fényezett hűtőrács-kerettel, külső visszapillantó-házakkal, BMW M légkivezető-nyílásokkal, a SportsActivity Coupé (SAC) modellek esetében kiegészítő légterelő szárnnyal. A Competition kivitelek alapfelszereltségének része a21” méretű, felcsiszolt, fekete BMW M könnyűfémkeréktárcsa-garnitúra és a BMW M sport kipufogórendszer is. Azutastér kifejező atmoszféráját  Merino bőrkárpittal bevont BMW M sportülések, típus-specifikus küszöblécek, a középkonzolon pedig exkluzív plakett fokozza. A teljesítménynövelő csomaggal felvértezett duó opcionális extra felszereltségként megrendelhető palettáján az Alcantara-berakással díszített, kéttónusú bőrkárpitozás is megtalálható.

A BMW M első ízben bővíti tovább nagyteljesítményű portfólióját

Az opcionális extra felszereltség részeként (várhatóan 2019augusztusától) megrendelhető M Carbon karosszériacsomagszénszál-erősítésű műanyagból készült (CFRP) légbeömlő-fészkekkel és –betétekkel, hátsó diffúzorral és külső visszapillantó-házakkal fokozza majd a vezetés élményét. A BMW X4 M és a BMW X4 M Competition modellpáros esetében mindehhez szénszál-erősítésű műanyagból készült (CFRP) légterelő szárny is társul.

A BMW X3 M, a BMW X3 M Competition, a BMW X4 M és a BMW X4 M Competition széleskörű alapfelszereltségének része a LED-technológiás első fényszóró-pár, a nagyteljesítményű zenerendszer, valamint a BMW Professional navigációs rendszerrel felszerelt BMW Connected Drive navigációs csomag is. Az élboly új kvartettjének opcionális extra felszereltségként megrendelhető portfóliója további személyre szabhatósági lehetőségeket tartogat, a legkorszerűbb vezetést támogató rendszerekkel, valamint a BMW Connected és a BMW Connected Drive iránymutató digitális szolgáltatásaival kiegészülve.

A BMW M első ízben bővíti tovább nagyteljesítményű portfólióját



Kulcsszavak: bemutató, bmw, BMW M, új modell, X3, X4
 
2016 júniusától érkezik a Toyota Aygo x-cite 2016 júniusától érkezik a Toyota Aygo x-cite A garázsból kigurulunk a Jazzy Streetre szombaton A garázsból kigurulunk a Jazzy Streetre szombaton Csendes elegancia - Volkswagen e-Golf Csendes elegancia - Volkswagen e-Golf A ŠKODA VISION X a ŠKODA történetének első földgáz-, benzin- és elektromos üzemű hibridmodellje A ŠKODA VISION X a ŠKODA történetének első földgáz-, benzin- és elektromos üzemű hibridmodellje A Genfi Autószalon alkalmával a Ford kibővíti sportos, dinamikus európai modellkínálatát A Genfi Autószalon alkalmával a Ford kibővíti sportos, dinamikus európai modellkínálatát
 
Citroën C5 Aircross: A szegmens legkényelmesebb és legjobban variálható SUV-ja

Citroën C5 Aircross: A szegmens legkényelmesebb és legjobban variálható SUV-ja

2019. február 12.
Az idén százesztendős Citroën Magyarországon is bemutatja az új C5 Aircross SUV-t, és ezzel folytatja a SUV-piacon indított nemzetközi offenzíváját.
Részletek

Citroen C5 Aircross: A szegmens legkényelmesebb és legjobban variálható SUV-ja

Az új zászlóshajó, a legutóbbi Citroën modellekkel szoros rokonságot mutató C5 Aircross egy határozott és egyedi karakterrel bíró, új generációs SUV, mely maximálisan szem előtt tartja az ügyfelek elvárásait. A kivételesen gazdag személyre szabási kínálatnak köszönhetően harmincféle külső kombináció közül lehet választani. A Citroën Advanced Comfort® program jegyében fogant új C5 Aircross SUV a szegmens legkényelmesebb és legsokoldalúbban variálható tagja. A progresszív hidraulikus ütközőelemekkel (Progressive Hydraulic Cushions®) ellátott felfüggesztésnek és az Advanced Comfort üléseknek köszönhetően a C5 Aircross-ban ülve a Citroënre jellemző fedélzeti kényelem új élményét tapasztalhatjuk meg.

Egyedülálló variációs lehetőségek állnak rendelkezésre a dönthető, illetve összecsukható, sínen csúszó 3 teljes értékű hátsó ülés, valamint az 580–720 l térfogatú kategóriagyőztes csomagtartó jóvoltából.

Citroen C5 Aircross: A szegmens legkényelmesebb és legjobban variálható SUV-ja

A csúcstechnológiával felszerelt ultramodern modell húszféle vezetőssegítő rendszert kínál, köztük a Highway Driver Assist névre hallgató, második szintű autonóm vezetési rendszert és a kalandosabb utakhoz tervezett, lejtmenet-szabályozóval kiegészülő Grip Control funkciót. A Rennes-La Janais-i üzemben gyártott új C5 Aircross SUV európai és nemzetközi forgalmazása 2018 végén kezdődött meg. 2019 végén a modell a Citroënek közül elsőként kap egy Plug-In Hybrid PHEV változatot is.

Felismerve azoknak az ügyfeleknek az igényeit, akik nem akarják többé feláldozni a praktikus szempontokat a megjelenés oltárán, a Citroën új módon közelít a világpiaci összeladások közel egynegyedét kitevő, világszerte népszerű SUV-szegmenshez. A márka a vonzó sziluetthez a fedélzeti kényelem eddig nem tapasztalt élményét társítja. A Citroën ezzel az egyedülállóan kényelmes modellel saját, egyedi arculatának érvényre juttatása mellett az ügyfelek valós igényeit kifejező SUV-ok egy új generációját indítja útjára.
 
Új C5 Aircross: Egy karakteres SUV

Az erős egyéniséggel rendelkező, különleges új C5 Aircross SUV kívül-belül energiát és magabiztosságot sugároz. A 4,5 m hosszú modell erőtől duzzadó, robusztus, ám cseppet sem agresszív külsejével valami teljesen újat képvisel a szegmensben. Ezt erősítik az erőteljes grafikai elemekkel – pl. Airbump® betétek – tűzdelt, lendületes formák, a 720 mm átmérőjű nagy kerekek, a 230 mm-es hasmagasság vagy a hangsúlyos tetőcsomagtartó rudak.

Citroen C5 Aircross: A szegmens legkényelmesebb és legjobban variálható SUV-ja

Az utasokat védelmezően körülölelő utastérben a tágasság érzése dominál. Nagy szerepe van ebben a vízszintes vonalak uralta műszerfalnak, a magasra helyezett, jó kilátást biztosító kagylószerű üléseknek, a széles középkonzolnak és a meleg hatású anyagoknak. A legújabb Citroën modellekhez hasonlóan a C5 Aircross a személyre szabási lehetőségek gazdag tárházát kínálja: a 7 karosszériaszínnel, a választható fekete színű tetővel és a 3 színcsomaggal – melyek az első lökhárítón, az első ajtók alján elhelyezett Airbump® betéteken és a tetőrudak alján visszaköszönő színfoltokkal operálnak – összesen harmincféle külső kombináció alakítható ki. Az utastérben öt belső stílusvilág közül lehet választani:  az egymást kiegészítő színek és anyagok összjátéka inden esetben kellemes és meleg hangulatú enteriőrt hoz létre.  

A szegmens legkényelmesebb és legjobban variálható SUV-ja

A Citroën Advanced Comfort® program elveit követő új C5 Aircross SUV kimagasló kényelmével és helykínálatával hívja fel magára a figyelmet. A Citroën védjegyének számító, mindenre kiterjedő kényelem megteremtésében két fontos újítás is szerepet játszott: a progresszív hidraulikus ütközőelemekkel® ellátott felfüggesztésnek és az Advanced Comfort üléseknek hála hatékonyabb az útegyenetlenségek szűrése és egészen kivételes a menetkényelem – a csábításnak egyetlen utas sem tud ellenállni.

Citroen C5 Aircross: A szegmens legkényelmesebb és legjobban variálható SUV-ja

A C5 Aircross – a Citroën egyterűek világában szerzett tapasztalatait kamatoztatva – egyedülálló variációs lehetőségeket kínál a dönthető háttámlájú, összecsukható, sínen csúszó 3 teljes értékű hátsó ülés, valamint az 580–720 l térfogatú kategóriagyőztes (Best in Class) csomagtartó jóvoltából.

Egy csúcstechnológiás, új generációs SUV

A 12,3”-os digitális TFT műszercsoporttal és 8”-os kapacitív érintőképernyővel felszerelt új C5 Aircross SUV a korral lépést tartva húsz új generációs vezetéssegítő rendszert  – köztük a a Highway Driver Assist névre hallgató második szintű autonóm vezetési rendszert – és hat fejlett csatlakoztatási technológiát alkalmaz. Az utóbbiak közül külön említést érdemel a vezeték nélküli, indukciós okostelefon-töltés és a ConnectedCAM Citroën®. A hatékony és nagyteljesítményű (130–180 lóerős) benzin- és dízelmotorokkal, valamint EAT8 automata sebességváltóval felszerelt C5 Aircross 2019 végére a Citroën modellek közül elsőként alkalmaz majd Plug-in Hybrid PHEV hajtásláncot.

A modell Franciaországban, a Rennes-La Janais-i üzemben készül.

Citroen C5 Aircross: A szegmens legkényelmesebb és legjobban variálható SUV-ja
Kulcsszavak: bemutató, C5 Aircross, premier, új modell
 
Genfben az új 170 lóerős Jeep Renegade Genfben az új 170 lóerős Jeep Renegade A vadonatúj BMW 1-es limuzin, mint a kínai piac prémium szintű kiváltsága A vadonatúj BMW 1-es limuzin, mint a kínai piac prémium szintű kiváltsága A ŠKODA VISION X a ŠKODA történetének első földgáz-, benzin- és elektromos üzemű hibridmodellje A ŠKODA VISION X a ŠKODA történetének első földgáz-, benzin- és elektromos üzemű hibridmodellje Már megrendelhető a Q család új csúcsmodellje az Audi Q8 Már megrendelhető a Q család új csúcsmodellje az Audi Q8 Milánóban bemutatkozott a Ford S-MAX Vignale Milánóban bemutatkozott a Ford S-MAX Vignale
 
Kupéban a Lexus, crossoverben a Toyota kéri a legkevesebbet

Kupéban a Lexus, crossoverben a Toyota kéri a legkevesebbet

2019. február 12.
Az észak-amerikai autópiacokat elemző Vincentric kiadta éves TCO elemzését. Az üzemben tartási költségek terén a Toyota uralja a legfontosabb, a Lexus pedig a legnagyobb presztízsű piaci szegmenst.
Részletek

Kupéban a Lexus, crossoverben a Toyota kéri a legkevesebbet

A Vincentric 15 éve elemzi az Egyesült Államok és Kanada újautó-piacainak költségeit. Nyolc különböző tényező (értékvesztés, adók és járulékok, finanszírozás, üzemanyag-fogyasztás, biztosítás, karbantartás, javítás és alternatív költség) figyelembe vételével, statisztikai formulákon keresztül állapítja meg, mely modellek tulajdonlási költsége marad el a piaci szegmens és a vételár alapján elvárható értéktől.

Megbízhatóságuknak és kedvező üzemanyag-fogyasztásuknak köszönhetően a Toyota és a Lexus típusai hagyományosan jól szerepelnek a 2005 óta minden évben összeállított listán, bár a piac változó felosztása miatt nem lehet közvetlenül összehasonlítani az egyes éveket. Idén a Toyota hat, a Lexus három típusa bizonyult szegmense legkedvezőbb költséggel fenntartható képviselőjének: a Toyota Avalon a felső kategóriás szedánok, a Sienna a buszlimuzinok között tekinthető a legésszerűbb választásnak.

Kupéban a Lexus, crossoverben a Toyota kéri a legkevesebbet

A Toyota Tacoma kompakt pickup mellett nem kevesebb mint három szabadidőjármű, a városi C-HR, a középkategóriás 4Runner és a felső kategóriás Land Cruiser nyerte meg az adott méretosztály költség-csatáját, így összesítésben a Toyota márkát választották meg a legjobb üzemben tartási költség bajnokának a szabadidőjárművek és terepjárók körében.

A Lexus három típusa, az NX kompakt prémium szabadjármű, az LC500h hibrid luxusautó, valamint a Lexus RC luxuskupé is kategóriagyőzelmet ért el. Utóbbi kettőn kívül egyetlen kupé sem tudott győzni az országos felmérésben, így aki stílusos, kétajtós sportmodellben gondolkodik, annak kétségtelenül a Lexus típusai adnak a legtöbbet a pénzéért.

A Vincentric értékelése alig néhány nap eltéréssel erősítette meg a U.S. News and World Report szerkesztőinek ár-érték arányra vonatkozó piaci elemzését. A több mint nyolc évtizedes szakmai tapasztalattal bíró szervezet szerint a Lexus és a Toyota két-két modellje (RX és ES, illetve Camry és Avalon) is minden más konkurens típusnál többet nyújt a vásárlóknak a pénzükért. Négy típusának győzelmével a Toyota-csoport ott is a felmérés élén végzett.

Kupéban a Lexus, crossoverben a Toyota kéri a legkevesebbet
Kulcsszavak: Egyesült Államok, jármű kereskedelem, lexus, toyota
 
Májusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Májusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Európa legkelendőbb kisautója a Fiesta Európa legkelendőbb kisautója a Fiesta Gazdára találtak az első Ladák Gazdára találtak az első Ladák A Franciák kapkodtak a Nissanokért januárban A Franciák kapkodtak a Nissanokért januárban Toyota Land Cruiser: A legbiztonságosabb terepjáró? Toyota Land Cruiser: A legbiztonságosabb terepjáró?
 
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a Continental a Debreceni Egyetemmel

Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a Continental a Debreceni Egyetemmel

2019. február 12.
Az ünnepélyes keretek között aláírt stratégiai megállapodás értelmében a Continental Powertrain Hungary Kft. debreceni gyára a 2019/2020 tanévtől csatlakozik a Debreceni Egyetem képzéseihez.
Részletek

Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a Continental a Debreceni Egyetemmel

A Continental technológiai vállalat szakmai gyakorlatokat szervez és gyakorlati helyet biztosít a Debreceni Egyetem tanulóinak, továbbá munkalehetőséget ajánl fel a kiválasztott hallgatóknak. A cég továbbképzési programokkal és diplomaterv-pályázatokkal is segíti az egyetem hallgatóit, és együttműködnek felnőttképzési programok területén is.

A vállalat egyetért a Debreceni Egyetem azon törekvésével, miszerint növelni kell a mérnöki hivatás rangját és vonzerejét, ezért hozzájárul az érintett egyetemi karok és képzések népszerűsítéséhez. A Continental azt is vállalta, hogy biztosítja az egyetem hallgatói számára, hogy kutatási és fejlesztési projektekben vegyenek részt,  ezzel is támogatva a jövőt formáló tehetségek képzését. A tudományos és oktatási tervek előmozdítása és az ismeretek megosztása érdekében tanulmányutakat és látogatásokat szerveznek a Continental cégcsoporton belül az egyetem hallgatói és professzorai számára.

Palkovics László miniszter, a járműipari fejlesztéssel megbízott kormánybiztos az aláírás kapcsán örömét fejezte ki, hogy a régióban megjelenő cégek számára fontos törekvés az egyetemi tudásbázishoz való kapcsolódás. Hozzátette: az egyetemmel közös képzési és kutatás-fejlesztési együttműködések megalapozzák a régió járműipari ökoszisztémájának fejlesztését, pozitív irányban támogatják a vállalatok fejlődését és működését, a cégek programjaiban részt vevő hallgatók pedig olyan gyakorlati ismeretek és életpálya lehetőségek birtokába kerülnek, amelyek kivételes lehetőséget jelentenek számukra a későbbiekben.

Az egyetem részéről Prof. Dr. Szilvássy Zoltán, a Debreceni Egyetem rektora, a Continental részéről Lukas Juranek ügyvezető igazgató írta alá a megállapodást. „Vállalatunk célja, hogy a város fejlődésének aktív részeseként hozzájáruljunk egy fenntartható és értékes jövőképhez.

Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a Continental a Debreceni Egyetemmel

Az oktatás és tanulás, mint az egyik meghatározó eleme bármilyen fejlődésnek, kiemelt terület, ezért együttműködésben Debrecennel és a város oktatási intézményeivel közösen kívánjuk alakítani. A Continental ezen szerepvállalásával új tudást és innovációt hoz Magyarországra, mely javítja az ország versenyképességét” – mondta el Lukas Juranek, a Continental debreceni lokációjának ügyvezető igazgatója.

“Egyre több műszaki profilú, fejlett technológiát használó cég jelent meg Debrecenben és a térségben az elmúlt években. A régióban felmerülő munkaerő-piaci igények tették szükségessé az egyetem műszaki és informatikai képzéseinek fejlesztését, amelyre 2017 tavaszán hozta létre az intézmény a Műszaki és Informatikai Kabinetet Palkovics László - akkori államtitkár, ma - miniszter, az ország első és egyetlen járműtudós akadémikusa közreműködésével. Célunk, hogy az utánpótlásképzés mellett a kutatás-fejlesztést is megfelelően tudjuk támogatni. Bízunk benne, hogy a most aláírt együttműködés az egyetemi oktatók-kutatók és hallgatók számára egyaránt kiváló lehetőségeket hoz” – közölte Prof. Dr. Szilvássy Zoltán rektor.

Az aláírást követően Papp László polgármester elmondta:

“A Continental a legmodernebb tudást és technológiát, korszerű munkakultúrát, új gondolkodásmódot, ennek köszönhetően pedig fejlődést hoz a városba. Egy olyan iparág fejlődését, amely Debrecen és az ország jövője szempontjából meghatározóvá vált az elmúlt években, évtizedekben. Olyan tudásigény jelenik meg a Continental által a városban, amelynek kiszolgálása a legkomolyabb és legelkötelezettebb együttműködést igényli a város, a kormányzat és a Debreceni Egyetem között, ezért fontos a ma szentesített megállapodás.”

A technológiai vállalat 2018 februárjában jelentette be, hogy egy újabb gyárat létesít Magyarországon, az autóipari elektronikák területén meglévő tevékenységének bővítésére. Az alapkőletételre 2018 szeptemberében került sor, a beruházással a Continental 450 új munkahelyet teremt Debrecenben.

A Debreceni Egyetemmel kötött megállapodás jól illik abba a sorba, amelyben a Continental budapesti lokációja a Budapesti Műszaki Egyetemmel, veszprémi gyára a Pannon Egyetemmel, a makói ContiTech Fluid a Szegedi Tudományegyetemmel, a váci telephely a Szent István egyetemmel, a nyíregyházi ContiTech Magyarország Kft. a Nyíregyházi és Debreceni Egyetemmel, a Continental Hungaria Kft. pedig az Óbudai Egyetemmel kooperál.



Kulcsszavak: continental, Debreceni Egyetem, együttműködés, oktatás
 
A BMW Group és a Daimler AG a mobilitási szolgáltatások egyesítéséről állapodott meg A BMW Group és a Daimler AG a mobilitási szolgáltatások egyesítéséről állapodott meg 60 éves a SEAT szakmunkásképző iskolája 60 éves a SEAT szakmunkásképző iskolája A Continental Hungaria és a Safety-Hungary összefog a biztonságos közlekedés érdekében A Continental Hungaria és a Safety-Hungary összefog a biztonságos közlekedés érdekében 60 éves a Continental téli gumiabroncs 60 éves a Continental téli gumiabroncs Az önvezető autók területén kötött együttműködést a Toyota Az önvezető autók területén kötött együttműködést a Toyota
 
A ŠKODA átfogó teszteket végez a töltési infrastruktúra terén Mladá Boleslav-i központjában

A ŠKODA átfogó teszteket végez a töltési infrastruktúra terén Mladá Boleslav-i központjában

2019. február 12.
2018 óta több, mint 300 töltőpont működik a belső tesztüzem keretében. Rajtra készen az elektromos mobilitás képviselői: a ŠKODA 2019-ben mutatja be a SUPERB hálózatról tölthető (plug-in) hibrid hajtásrendszerrel szerelt változatát és a CITIGO tisztán elektromos verzióját.
Részletek

A ŠKODA átfogó teszteket végez a töltési infrastruktúra terén Mladá Boleslav-i központjában

A ŠKODA AUTO felkészíti magát és környezetét az elektromos mobilitás követelményeinek teljesítésére. 2018-ban a cseh autógyártó 3,4 millió eurót fordított a Mladá Boleslav-i központ belső elektromos infrastruktúrájának bővítésére. A vállalat több, mint 300 belső töltőpontján hajtott végre átfogó teszteket a töltési infrastruktúra és a töltési idő további optimalizálása érdekében. Ezzel a ŠKODA AUTO megteremtette az alapokat a márka elektromos járműveinek 2019-ben induló bevezetéséhez.

Michael Oeljeklaus, a ŠKODA AUTO igazgatótanácsának a termelés és logisztika területéért felelős tagja így nyilatkozott:

„Az elektromos mobilitásra készülünk teljes erőbedobással. Az elmúlt egy évben a Mladá Boleslav-i üzemünk területén telepített 300 töltőállomásunkon végeztünk teljeskörű teszteket. Jelenleg az ezekből nyert tapasztalatok és következtetések összegzése történik, hogy tovább bővíthessük a töltési infrastruktúrát az üzem területén kívül is. Ezeket a feladatokat pedig a ŠKO-ENERGO vállalattal együttműködésben valósítjuk meg.”

A műszaki fejlesztés, a minőségbiztosítás, az értékesítés és a termelés területéért felelős részlegek már nekiláttak, hogy próbára tegyék a ŠKODA Mladá Boleslav-i üzemében található töltési infrastruktúrát. A tavalyi évben a gyártó összesen közel 3,4 millió eurót fordított ennek bővítésére. Ebből 1,65 millió euró a villamosenergia-hálózat korszerűsítését és bővítését célozta, további 1,75 millió eurót pedig a ŠKODA AUTO költött a 300 töltőpont felállítására. Ez több, mint 220 váltóáramú (AC) és több, mint 80 modern egyenáramú (DC) töltőállomásnak felel meg.


A ŠKODA átfogó teszteket végez a töltési infrastruktúra terén Mladá Boleslav-i központjában

Az elkövetkező néhány évben a ŠKODA AUTO terveiben szerepel a töltési infrastruktúra kiterjesztése az üzem kapuin túlra. A ŠKO-ENERGO energiaszolgáltatóval – aki már több, mint 20 éve a ŠKODA AUTO energiaszolgáltató partnere- és a helyi hatóságokkal történő együttműködés segít a cseh autógyártó számára, hogy felkészítse Mladá Boleslavot az elektromos mobilitás kihívásaira és elindítsa az okos várossá válás útján.

2019-ben mutatkoznak be az első, elektromos hajtásrendszerrel szerelt ŠKODA modellek

Az idei évben a ŠKODA AUTO piacra dobja első elektromos hajtású modelljeit. Elsőként a hálózatról tölthető (plug-in) hibrid hajtásrendszerrel szerelt ŠKODA SUPERB érkezik, őt követi majd a ŠKODA CITIGO tisztán elektromos változata. A ŠKODA VISION E tanulmány sorozatgyártásba kerülő változata 2020-ban mutatkozik majd be. A következő 4 évben a ŠKODA AUTO két milliárd eurót fordít az elektromos járművek és az új mobilitási szolgáltatások fejlesztésére a „Stratégia 2025” program keretében. Ez lesz a ŠKODA AUTO történetének eddigi legnagyobb beruházási programja.


Kulcsszavak: autógyár, elektromos autó, járműteszt, Mladá Boleslav, plug-in hibrid, skoda
 
Elektromos kukásautó Debrecenből Elektromos kukásautó Debrecenből Kína az elektromos autók népszerűsítésébe kezdett Kína az elektromos autók népszerűsítésébe kezdett Kínában 750 ezer elektromos autót adtak el tavaly Kínában 750 ezer elektromos autót adtak el tavaly Egyesületet alapítottak a villanyautósok Egyesületet alapítottak a villanyautósok Egyszerűbb lett az elektromos autó töltés Budapesten Egyszerűbb lett az elektromos autó töltés Budapesten
 
Az ország, amely a forradalom közepette autónagyhatalommá vált

Az ország, amely a forradalom közepette autónagyhatalommá vált

2019. február 11.
Norvégiában megállíthatatlan az elektromos autózás a kormány ösztönzőinek és a fejlett töltőinfrastruktúrának köszönhetően, bár a norvég gépjárművek között egyelőre a benzin és a dízelüzemű autók vannak többségben, a tavalyi eladásokat vizsgálva már szembetűnő az elektromos- és a plug-in-hibridek növekvő részaránya, ezek után nem is meglepő, hogy a norvég újautók eladási listájának élén tavaly egy elektromos autó, a Nissan LEAF végzett.
Részletek

Az ország, amely a forradalom közepette autónagyhatalommá vált

A norvég parlament célkitűzései szerint az országban 2025-től csak nulla emissziós értékű gépjárművek értékesíthetők, az elektromos autók térnyerése pedig úgy tűnik megállíthatatlan, a norvég vásárlókat a környezettudatosság mellett ugyanakkor a gáláns állami kedvezmények is ösztönzik, miután az elektromos autók vevői az adókedvezmények mellett többek között alacsonyabb útdíjat fizetnek, és a norvég kompokon is kedvezményt kapnak.

Bár a norvég elektromos autó szövetség adatai szerint az országban regisztrált 2,7 millió gépjármű közül a benzines és a dízelautók részaránya 85 százalékos, az elektromos autók részaránya a flottán belül valamivel meghaladta a 7 százalékot, míg a hibridek részaránya megközelítette a 7 százalékos értéket.

Az Európai Autógyártók Szövetsége (ACEA) által közzétett adatsort vizsgálva azonban világosan látható az elektromos autók térnyerése: a Norvégiában tavaly értékesített új gépjárművek közül a benzines és a dízelautók együttes részaránya közel 40 százalékos volt, azonban a 2018-as értékesítéseken belül az elektromos autók több mint 31 százalékos részesedést hasítottak ki, míg a hibridek a norvég autó-értékesítések közel 30 százalékát adták tavaly.

Az ország, amely a forradalom közepette autónagyhatalommá vált

A norvég kormány ösztönzőinek és a fejlett töltőinfrastruktúrának köszönhetően az elektromos autók térnyerése valóban megállíthatatlannak tűnik, az ACEA adatai szerint 46 143 darabbal Norvégia vezeti az elektromos autók 2018-as eladási listáját, messze lekörözve Németországot és Franciaországot is.

Ezek után aligha meglepő, hogy Norvégiában az újautók eladási listáját az elektromos Nissan LEAF vezette tavaly, amelyből több, mint tizenkétezer darab talált gazdára 2018-ban. Bár a LEAF hatótávja a versenytársakkal összehasonlítva nem kiemelkedő, és a vevők egy része korábban panaszkodott az egymást követő gyorstöltési ciklusokkal kapcsolatos problémákra is, azonban a modell kiváló ár-érték aránya racionális választássá tette a Leafet az elektromos autók vásárlói között.

A norvég elektromosautó-piac erejét mindemellett az is jól mutatja, hogy a Tesla tavaly megduplázta a norvég szervizekben dolgozó munkatársainak létszámát, miután a társaság helyi ügyfelei korábban többször is elégedetlenségüknek adtak hangot a hosszú várakozási idők miatt. A Tesla számára Norvégia kiemelt jelentőségű, a társaság az Egyesült Államok és Kína után itt értékesíti a legtöbb elektromos autót. A Tesla tizenhárom szervizzel rendelkezik Norvégiában, míg az elektromosautó-gyártó a közeljövőben további két szerviz nyitását tervezi a hely piac igényeinek kielégítése érdekében - írja a portfolio.hu.

Kulcsszavak: elektromos autó, leaf, nissan, Norvégia, plug-in hibrid, Tesla
 
Fel kell készülni a Tesla európai kapacitásbővítésére Fel kell készülni a Tesla európai kapacitásbővítésére Katar 2023-tól elektromos autót gyárt Katar 2023-tól elektromos autót gyárt Az ABB építette ki az Észtországot lefedő elektromosautó-töltőhálózatot Az ABB építette ki az Észtországot lefedő elektromosautó-töltőhálózatot Újra lehet pályázni az elektromos autók vásárlásának támogatására Újra lehet pályázni az elektromos autók vásárlásának támogatására Megemelte árait Kínában a Tesla Megemelte árait Kínában a Tesla
 
Kamatnullázó” akciót indított a Honda

Kamatnullázó” akciót indított a Honda

2019. február 11.
Az akció elérhető a Jazz, CR-V Hybrid, CR-V, HR-V valamint a Civic 4 és 5 ajtós változatánál. Rendkívül kedvező, lehetőség van akár kamatmentes finanszírozásra amelyet 2019. március 31-ig lehet igénybe venni.
Részletek

Kamatnullázó” akciót indított a Honda

A január elején elindult együttműködésnek köszönhetően a Honda Financial Service máris lépett és bevezetéseként meghirdette a „KAMATNULLÁZÓ” akciót. Ennek keretében új Honda személygépkocsi vásárlásakor, lehetőség van kedvezményes hitel felvételére. Az akcióban az alábbi modellek érintettek: a Jazz, a HR-V, a Civic 4 és 5 ajtós,  valamint a CR-V benzines és hibrid változata.

A rendkívül kedvező, akár kamatmentes, forint alapú, fix kamatozású finanszírozás mellett lehetőség van még csökkentett díjú integrált CASCO-biztosítás megkötésére is a CIG Pannónia Biztosító támogatásával.

A modellek, kiemelten a CR-V Hybrid AWD és FWD változata, természetesen a megtekinthetők a Honda márkakereskedéseiben a március 4-én kezdődő Honda Nyílt hét keretében is, ahol a vásárlók további tájékoztatást kapnak az akcióról.

Kamatnullázó” akciót indított a Honda
Kulcsszavak: értékesítés, honda, jármű kereskedelem
 
A Frankfurti Autószalonon ünnepli világpremierjét  a Honda Urban EV Concept A Frankfurti Autószalonon ünnepli világpremierjét a Honda Urban EV Concept Csehországban tavaly rekordszámú új személygépkocsit adtak el Csehországban tavaly rekordszámú új személygépkocsit adtak el Ford: Három évvel a konkurencia előtt? Ford: Három évvel a konkurencia előtt? Három és fél másodpercenként talál gazdára egy Toyota a bolygón Három és fél másodpercenként talál gazdára egy Toyota a bolygón Minden várakozást felülmúlóan sikeres az új Lexus LS Minden várakozást felülmúlóan sikeres az új Lexus LS
 
A SEAT rekord szinten kezdi a 2019-es évet

A SEAT rekord szinten kezdi a 2019-es évet

2019. február 11.
A cég 44 500 autót értékesített januárban, ami történetének legjobb évkezdése. A CUPRA Ateca bemutatásával az új márka értékesítése  megháromszorozódott januárban.
Részletek

A SEAT rekord szinten kezdi a 2019-es évet

A SEAT globális eladása 2019 elején megfelelt az elmúlt évek pozitív trendjének. Januárban a gépjárműgyártó 44 500 autót szállított ki, ami a valaha mért legmagasabb eladási mennyiség a januári hónapra, ez 14,2% -kal több, mint a 2018-ban ugyanebben a hónapban elért 38 900 értékesítési rekord. Ezzel az eredménnyel egy újabb növekedést mutató évet kezdett a cég, miután 2018-ban a vállalat 68 éves történetének legjobb eredményét érte el, 517 600 jármű kiszállítással (10,5% -kal több, mint 2017-ben).

Az új CUPRA márka pozitívan járult hozzá a januári eredményhez, hiszen szállításai háromszorosára nőttek 2017 azonos hónapjához képest, és elérték az 1800 eladott egységet.

 A SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, valamint a CUPRA vezérigazgatója, Wayne Griffiths hangsúlyozta, hogy „a januári értékesítés drasztikus növekedése optimistává tesz minket a SEAT 2019-es fejlődésével kapcsolatban. Bízunk benne, hogy a márka négy pillére (Ibiza, Arona, Leon és Ateca), valamint az új Tarraco érkezése, lehetővé teszi számunkra, hogy 2019-ben további lendületet adjunk értékesítésünknek. A CUPRA hozzájárulása, pontosabban a CUPRA Ateca megjelenése, szintén fontos növekedési tényező lesz ebben az évben ”.

Januárban a SEAT működésének legfontosabb országai fenntartották a 2018-as pozitív tendenciát. Spanyolország 8 400 jármű kiszállítással (+ 4,3%) vezeti a listát, mellyel a SEAT egyben az ország legnépszerűbb márkája. A SEAT eladásai Németországban (7 800 autó, 20,3%) és az Egyesült Királyságban (5 500; + 29,0%), valamint a márka egyéb fontos piacain, mint Ausztria (2 300; + 22,0%), Olaszország (1800; + 12,9%), Hollandia (1 600; + 72,2%), Lengyelország (900; + 12,6%) és Portugália (800; + 25,7%). két számjegyű növekedést értek el.

A SEAT erőteljesen növekszik a két fő, Európán kívüli partnerországban is. A gyár januárban 3 100 járművet szállított ki Algériában, ami 40,9% -kal több, mint 2018-ban, míg Mexikóban a SEAT 2 300 autót értékesített, ami 23,4% -kal több, mint az előző hónapban.

A SEAT rekord szinten kezdi a 2019-es évet

Kulcsszavak: értékesítés, jármű kereskedelem, seat
 
Európa legjobbjai között a Koto Autóház Európa legjobbjai között a Koto Autóház A PSA Peugeot Citroen csoport eladásai 1,2%-kal növekedtek a 2015-ös évben A PSA Peugeot Citroen csoport eladásai 1,2%-kal növekedtek a 2015-ös évben Élénkül a használtautó-piac Élénkül a használtautó-piac Jóval kevesebb elektromos autót vennének az emberek, mint amennyit a cégek gyártanának Jóval kevesebb elektromos autót vennének az emberek, mint amennyit a cégek gyártanának A Renault-Nissan eladta a 350 ezredik elektromos járművét! A Renault-Nissan eladta a 350 ezredik elektromos járművét!
 

Találatok száma: 10891 Megjelenítve: 161 - 170