Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12054 Megjelenítve: 171 - 180
Elektromobilitás, ügyfél- és szervizszolgáltatás. A Pappas Auto mozgatórugói 2020-ban

Elektromobilitás, ügyfél- és szervizszolgáltatás. A Pappas Auto mozgatórugói 2020-ban

2020. július 06.
A Pappas Auto Magyarország Kft. útját megalapítása 30. évében töretlen fejlődés kíséri. A vállalat éves forgalom tekintetében átlépte a száz milliárd forintot. A közeljövő célja az évente értékesített tízezer jármű és a Magyarország legnagyobb márkakereskedése cím.
Részletek

Elektromobilitás, ügyfél- és szervizszolgáltatás. A Pappas Auto mozgatórugói 2020-ban

Mivel a Pappas Auto márkaportfóliója tekintetében immár négy éve elérte a kívánt palettát, húzómárkájának, a Mercedes-Benznek pedig teljes kínálatát lefedi, minden feltétel adott ahhoz, hogy a kitűzött tervek megvalósulhassanak. A 2020-as évben a vállalat fókuszpontjai egyértelműek: elektromobilitás, rugalmas ügyfél- és szervizszolgáltatás – melyet a koronavírus okozta világjárvány új, eddig sosem tapasztalt kihívással befolyásol.

A 2020-as év első hónapjaiban a Pappas Auto teljes figyelmét az elektromobilitás piacára helyezhette, komplex kérdésekre is választ keresve, melyek az alternatív hajtású járművek kínálatának optimalizálása, az önvezetőség előkészítése és az autó tulajdonlás sztenderdjének felülírása. Bár még a gyártók és a piac sem adnak erre kész megoldásokat, a vállalat vezetősége már a megvalósítás érdekében tesz konkrét lépéseket.

A tisztán elektromos, hybrid vagy plug-in hybrid modellek a Pappas Auto teljes márkakínálatában megtalálhatók. A meghatározó piaci tendencia, hogy az elektromobilitás tekintetében nem csupán az e-autó értékesítés a mindennapos teendő, hanem a vevők teljes vezetéssel kapcsolatos attitűdjének átalakítása is.

Elektromobilitás, ügyfél- és szervizszolgáltatás. A Pappas Auto mozgatórugói 2020-ban

A Pappas Auto valamennyi ügyfele, aki elektromos gépjárművet vásárol, egyben teljes háttértámogatásban is részesül. A termékszakértők új szokásrendszert és technikai megoldásokat kínálnak, az állami támogatás pedig kifejezetten ösztönzi a kis kategóriás e-járművek értékesítését.

A változás napjainkban zajlik, a jövő elkezdődött. Ennek egyértelmű jele, hogy a car sharing ágazatában mostanra robbanásszerű fejlődés mutatkozott. Mivel ez a megoldás egyértelmű és megkerülhetetlen kategóriája a városi közlekedésnek, a Pappas Auto nagy erőkkel támogatja azon vállalkozásokat, melyek portfóliójában a vállalat által kínált márkák - így a Mercedes-Benz és Kia - jelen lehetnek. A MOL Limo szolgáltatása folyamatosan fejlődik, többek között a Pappas Auto beszerzésnek köszönhetően jelentősen bővült a flottája és kiszolgálási területe is.

2020 második negyedévében a Pappas Auto új és rendkívüli intézkedéseket hozott a koronavírus terjedésének következtében, ügyfelei és dolgozói egészségének megóvása érdekében. Így mind a bemutatótermekben, mind a márkaszervizekben határozott és szigorú előírások kerültek bevezetésre. Az egészségügyi vészhelyzet ideje alatt az irodai dolgozók 90 százaléka home office-ban végezte munkáját, a szervizben dolgozó alkalmazottak védőfelszerelést kaptak.

Több védelmi vonal került kidolgozásra, mind az ügyfelek mind a dolgozók felé. A vészhelyzet alatt a Pappas Auto a társadalmi felelősségvállalásra is nagy hangsúlyt fektetett, folyamatosan keresve a lehetőségét annak, hogyan állíthatja a közösség szolgálatába járműparkját. Budapesten a Kiosk Angyal élelmezési programjának, Baranya megyében három önkormányzat munkájának támogatása valósult meg.

Elektromobilitás, ügyfél- és szervizszolgáltatás. A Pappas Auto mozgatórugói 2020-ban

A világjárvány ugyanakkor felgyorsított néhány különleges és jövőbe mutató megoldást: tágultak az ügyfélszolgáltatás határai, egyértelmű fejlesztéseket hozva. Az adminisztrációs teendők 30 százalékkal csökkentek, a szerviz üzletágban 50 százalékkal nőtt az érintkezés nélküli kommunikáció.

Az ügyfelek kényelme és biztonsága érdekében elindult az eredetileg későbbre tervezett, a szervizelést megkönnyítő hozom-viszem szolgáltatás, mely azonnal nagy népszerűségnek örvendett. A kedvező fogadtatás oka az a win-win helyzet, melyben az ügyfél mobilitása megoldódik, a márkaszerviz munkabeosztása optimálissá válik. Márciusi és áprilisi hónapokban a szervizszolgáltatások java része ennek segítségével érintkezés nélkül zajlott.

A szervizelt járművek ezen hónapokban mind beérkezéskor, mind átadáskor teljes fertőtlenítő eljáráson estek át, ezzel is fokozva a biztonságot, az ügyfelek legnagyobb megelégedésére. A Pappas Auto bemutatótermeiben videóhívásban történhetett az interaktív kommunikáció, akár autóátadáskor is. Az intézkedések eredménye a vállalat számára is meglepő: az ügyfelek rendkívül kedvezően fogadták a rugalmas megoldásokat és a pozitív visszajelzések azt bizonyítják, sokan a jövőben is szeretnék ügyeiket videóhívással, okostelefon segítségével végezni.


Elektromobilitás, ügyfél- és szervizszolgáltatás. A Pappas Auto mozgatórugói 2020-ban

2020 második félévétől megkezdődnek a vállalat gerincfejlesztései a szerviz üzletágban. Az ügyféligények és világpiaci trendek változását figyelembe véve a szerviz munkafolyamatok sebessége, a csereautó szolgáltatás optimalizálása a Pappas Auto kiemelt célja. A zöld autók javítása és az autógyártásban zajló forradalom mind értékesítési, mind szerviz területen új megoldásokra sarkall. A használtautó üzletág erőteljes támogatást élvez az idei esztendőben, hiszen az ügyfelek nagyra értékelik, hogy korábbi gépkocsijuk ebben a kedvezőtlen világgazdasági helyzetben is versenyképes áron kerülhet beszámításra új autó vásárlásakor.

A haszongépjárművek piacán pedig kiemelt szerepet kap a rendszeres és személyes kapcsolattartás, egyénre szabott üzleti megoldások feltérképezése, támogatva ezzel az ellátási lánc első sorában tevékenykedőket. A Pappas Auto ügyfélköre generációkon ível át mind a magán-, mind a vállalati szektor tekintetében: az egy-két évtizedes ügyfélkapcsolatok túlmutatnak a hivatalos kereteken, a családi-baráti viszony kiemelt érték, melynek őrzése elsődleges feladat minden munkatárs számára.

„A világjárvány okozta eredményes intézkedések rávilágítottak arra, hogyan tágíthatunk a határainkon. Tradícióból adódóan sosem döntöttük volna le ezeket a falakat, ha nincs a koronavírus. A három hónap mindannyiunkból kihozta a maximumot. Számtalan ötletet merítettünk mind vállalatirányítási, mind ügyfélszolgáltatási oldalon is, melyek kidolgozása a következő időszak feladata. Ügyfeleink egyben támogató partnereink is e tekintetben: visszajelzéseiknek köszönhetően tovább fejlődhetünk.” – nyilatkozta Pais József ügyvezető igazgató.

Kulcsszavak: e-mobilitás, fejlesztés, márkakereskedés, Pappas Auto
 
Új lehetőség az autópiacon - A ŠKODA gondoskodik a pénzügyeiről is Új lehetőség az autópiacon - A ŠKODA gondoskodik a pénzügyeiről is A Hankook Tire megveti lábát a prémium autók szegmensében A Hankook Tire megveti lábát a prémium autók szegmensében A Scania, az Audi és a nemzetközi IHRO fuvarozási vállalat közös gázüzemű jármű fejlesztésébe fogott A Scania, az Audi és a nemzetközi IHRO fuvarozási vállalat közös gázüzemű jármű fejlesztésébe fogott A Nissan közzétette a Navara TREK-1°limitált modell árát A Nissan közzétette a Navara TREK-1°limitált modell árát Magyarországra jön a különleges Toyota konvoj Magyarországra jön a különleges Toyota konvoj
 
Döntöttek az autósok: az érintésmentes parkolásé a jövő

Döntöttek az autósok: az érintésmentes parkolásé a jövő

2020. július 06.
Átfogó kutatás készült a parkolás jelenéről, jövőjéről valamint az elmúlt időszakban bekövetkezett változásokról. A kifejezetten autósokra fókuszáló adatgyűjtésből kiderült: a díjmentesség megszűnését követően is szimpatikusabb opció marad az utcai parkolás, bár nőtt az igény az autósokban a parkolóházak iránt is.
Részletek

Döntöttek az autósok: az érintésmentes parkolásé a jövő

Jelentősen megoszlanak a vélemények arról, hogy az ingyenes parkolás mennyire volt hasznos spórolás szempontjából, vagy mennyire volt destruktív a dugók vagy épp a helykeresés során. A Parkl ennek kiderítésére – egy kifejezetten autósokat célzó – kutatást készített, melynek válaszai többek között arra is rávilágítottak, hogy milyen szolgáltatásoknak van létjogosultsága a vírushelyzet után.

A spórolás nem volt jelentős, ellenben a parkolóhely-kereséssel töltött idővel

A Parkl legfrissebb adatai szerint a megkérdezettek több, mint 77%-a például nem használta többet az autóját a vizsgált időszakban, azonban ha mégis útnak indult, azt nem azért tette, mert ingyenes volt a parkolás. A megkérdezettek többségének, vagyis mintegy 55%-nak nem volt befolyásoló tényező a könnyítés, a válaszadók negyede főképp egészségvédelmi szem-pontokat figyelembe véve döntött az autóhasználat mellett.

Bár voltak, akik az ingyenes par-kolás miatt ültek többször autóba, azonban most ők voltak kisebbségben. Ebből következően a spórolásuk sem volt jelentős, tekintve, hogy 42%-nak átlagosan kétezer forint vagy az alatti összeg maradt meg a pénztárcájukban. Meglepő válaszok születtek azonban a dugókérdésben: az eredmények szerint 47% nem ért egyet azzal, hogy nagyobbak voltak a dugók, mint koráb-ban, de 35%-nak látványos volt a forgalomváltozás.

Döntöttek az autósok: az érintésmentes parkolásé a jövő

Habár békeidőben is tudjuk, hogy a belvárosban az autósoknak a legtöbb időt a parkolóhely keresés veszi el, ez a veszélyhelyzet idején sem volt másképp. A válaszadók több mint fele egyetért azzal, hogy többet vesződtek a keresgéléssel - ez átlagosan 5-10 perccel többet jelen-tett -, és 52.3%-uk nyilatkozott úgy, hogy stresszesebb is volt, mint a járványidőszak előtt. Ezt tudva a Parkl erre a helyzetre is tud reagálni: ha a felhasználók ezt követően sem találnak az utcán helyet, az app megmutatja a szabad lehetőségeket a parkolóházakban is.

Mit hoz a jövő? Többek között érintésmentes szolgáltatást a parkolás terén!

A kérdőív nem csupán az elmúlt időszakot vizsgálta: a Parkl csapata ugyanis különös figyelmet fordított arra is, hogy mi várható a veszélyhelyzet feloldása után. Így például megtudtuk, hogy a válaszadók kétharmada ugyan a parkolási szokásain nem szeretne változtatni, de annak kifizetését jegy nélkül, kontaktmentesen kívánja intézni a jövőben.

A fizetésmódok között egyébiránt még mindig az SMS ügyintézés vezet, de az applikáció is az egyik legnépszerűbb módja a díjak rendezésének a megkérdezettek között. A legkevésbé az automatáknál, ké-szpénzzel történő fizetést kedvelik az autósok, ezek után nem is meglepő, hogy a kitöltők har-madának nagyon fontossá vált az érintésmentesség a szolgáltatások terén, sőt 80%-uk inkább előnyben fogja részesíteni a kontaktmentes parkolási ügyintézést a készpénzes ügyintézéssel szemben a jövőben is.

Döntöttek az autósok: az érintésmentes parkolásé a jövő

Ez nem véletlen: a vírushelyzet még inkább rávilágított arra, hogy nem csak, hogy egyszerűbb, de higiénikusabb is, ha nem kell az automatához vagy készpénzhez hozzáérni. Ezt erősíti az az adat is, hogy a tapasztalt autósok 40%-a, amennyiben zárt térben parkolna, ezt olyan helyen tenné meg, ahol szintén érintésmentesen tudna bemenni és fizetni.

A kutatás eredményeiből is látszik: az érintésmentesség a járvány után nemcsak elvárt, hanem alapvető szolgáltatás lett az emberek életében. A Parkl már közel 3 éve, az app indulása óta úttörő volt a zárt téri parkolás megreformálásában. Mivel csak és kizárólag a telefonunkat kell használnunk parkolásaink intézése során, ez lehetővé teszi a sorompó gombnyomás nélküli nyitását. Az érintés- és készpénzmentes funkciót pedig már közel másfél éve a közterületi par-kolás ügyintézéskor is élvezhetik az alkalmazás felhasználói.
 

Kulcsszavak: fejlesztés, mobilalkalmazás, parkolás, parkoló
 
Döntöttek az autósok: az érintésmentes parkolásé a jövő A Toyota új, jobb hatásfokú szilikon-karbid teljesítmény félvezetők kifejlesztésén dolgozik „Kellene egy kávé!” A Ford SYNC 3 máris kávézót, benzinkutat vagy parkolót keres „Kellene egy kávé!” A Ford SYNC 3 máris kávézót, benzinkutat vagy parkolót keres Japán autóipari beszállítóval írt alá stratégiai megállapodást a kormány Japán autóipari beszállítóval írt alá stratégiai megállapodást a kormány Közel az út széle? A Ford  új technológiája segít elkerülni a magas padkát és az árkokat – és az úton maradni Közel az út széle? A Ford új technológiája segít elkerülni a magas padkát és az árkokat – és az úton maradni Üzemanyag-takarékosság a Volvo Trucks rendszerével Üzemanyag-takarékosság a Volvo Trucks rendszerével
 
Megkezdődött Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember pere

Megkezdődött Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember pere

2020. július 06.
Először állt bíróság elé pénteken Isztambulban az a hét ember, akik ellen a sikkasztással vádolt, december végén azonban Törökországon keresztül Japánból Libanonba szöktetett Carlos Ghosn, a Nissan-Renault-Mitsubishi autóipari szövetség egykori vezérigazgatója ügyében indult eljárás.
Részletek

Megkezdődött Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember pere

A perben egy cégvezető, négy pilóta és két légiutas-kísérő ül a vádlottak padján. Az ügyészség a cégvezetőre és a négy pilótára "migránscsempészet" miatt 3 évtől 8 évig terjedő börtönbüntetést, a két légiutas-kísérőre bűncselekmény elhallgatásáért pedig egy év szabadságvesztést kért.

Az érintetteket január 2-án vette őrizetbe a török rendőrség, később a bíróság a cégvezető és a négy pilóta előzetes letartóztatásáról döntött.

Január elején a magántulajdonban lévő MNG Jet török légitársaság azt közölte, hogy törvényellenesen használták két repülőgépét Ghosn megszöktetéséhez, és a cég "feljelentést tett légiközlekedési szolgáltatásainak törvénysértő igénybevétele miatt". Az MNG Jet szerint két gépet adtak bérbe decemberben két ügyfélnek, az egyiket Dubaj-Oszaka, majd Oszaka-Isztambul útvonalra, a másikat pedig egy Isztambul-Bejrút repülőútra. A két bérleti szerződés között nem látszott összefüggés, és egyik járattal kapcsolatban sem szerepelt Ghosn neve - tette hozzá a cég, aláhúzva, hogy a gépeket csak üzemelteti, azok nincsenek a tulajdonában.

A vállalat az egyik alkalmazottját hibáztatta, amiért szerintük önhatalmúlag járt el, és okirat-hamisítást követett el.


Megkezdődött Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember pere

A Japánban pénzügyi visszaélésekkel vádolt és házi őrizetben tartott Ghosn rejtélyes módon távozott Japánból. Az üzletemberhez közel álló források korábban azt mondták, hogy a szökést egy biztonsági magáncég szervezte meg. Egy zenekar Ghosn tokiói lakására ment, látszólag azért, hogy játsszon a karácsonyi partiján. Később az üzletembert egy hangszertokban kicsempészték a lakásából. Feltehetően gyorsvonattal jutott el Tokióból a Kanszai nemzetközi repülőtérre, ahonnan magánrepülőgépen Törökországba, majd onnan Libanonba utazott, ahol a gyerekkorát töltötte.

A japán hatóságok azzal vádolják az üzletembert, hogy saját anyagi veszteségeit a Nissannal fizettette ki, valamint a cégnek szóló külföldi utalásokat irányított át saját számláira. Ghosn ártatlanságát hangoztatja. Menekülését a japán igazságszolgáltatás elfogultságával indokolta, mondván hogy fogva tartásának körülményei az emberi jogok "megcsúfolásával" értek fel.

Libanon és Japán közt nincs kiadatási egyezmény, Bejrútot pedig az Interpol sem kötelezheti Ghosn őrizetbe vételére.

Kulcsszavak: autóipar, Carlos Ghosn, Renault-Nissan-Mistsubishi
 
Megkezdődött Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember pere Idén már növekedni tud az Opel Európában Tizenötszörös a túljelentkezés a leendő szlovákiai Jaguár gyár munkahelyeire Tizenötszörös a túljelentkezés a leendő szlovákiai Jaguár gyár munkahelyeire Megkezdődött Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember pere Külföldi autógyártókat büntet Kína A Nissan lett a legnépszerűbb ázsiai márka februárban A Nissan lett a legnépszerűbb ázsiai márka februárban A Škoda Octavia újabb díjat nyert A Škoda Octavia újabb díjat nyert
 
A repülőtér éjszakája szombaton az Aeroparkban

A repülőtér éjszakája szombaton az Aeroparkban

2020. július 03.
A repülőtér éjszakája című programmal várják az érdeklődőket szombaton 17 órától az Aeropark repülőmúzeumban.
Részletek

A repülőtér éjszakája szombaton az Aeroparkban

Életre kelnek a történelmi repülőgépek pilótafülkéi, találkozni lehet pilótákkal, légiutaskísérőkkel, műszaki szakemberekkel az Aeroparkban.

A felújított pilótafülkékben rádióforgalmazás hallható, bárki beszélgetésbe elegyedhet olyan személyzeti tagokkal, akiknek életében meghatározó szerepet játszott az Il-18-as, a Tu-134-es, a Tu-154-es és a Jak-40-es. Közelről megismerhetők speciális repülőtéri járművek, amelyekkel utasként nem találkozhat az ember és mód nyílik az oldtimer repülőtéri autók kipróbálására is.

A program során végig kapitányok várják az érdeklődőket a repülőgépek fedélzetén, a pilótafülkékben kigyúlnak a fények. Késő estig tematikus séták indulnak, amelyeken a tárlatvezetők részletesen bemutatják a történelmi típusokat. 17 órától járműbemutató és élményautózás szerepel a programban, bemutatkoznak a repülőtér speciális járművei a különleges fékhatásmérőtől a nagy teljesítményű hómarókon át a havas gépláncokig.    

A repülőtér éjszakája szombaton az Aeroparkban

17 óra 15 perctől két óránként, utoljára 22 óra 30 perces kezdettel a Tu-154-es fedélzetén Bánki Dóra légiutaskísérő mesél arról, mire készítik fel a személyzetet a tanfolyam során, milyen feladatokat látnak el stewardessek a fedélzeten, amit az utasok észre sem vesznek. Az is kiderül, hogyan viselkednek az utaskísérők, amikor váratlan helyzet adódik a repülőgépen.

17 óra 30 perctől euro talkshow-t rendeznek, ezen pilótasztorikat, repülős életutakat, fedélzeti kulisszatitkokat lehet megismerni. Vendég lesz Szüle Zsolt 747-es kapitány, Hartyáni Emőke cargo specialista, Józsa Dóra, Józsa Tamara és Tarsoly Katalin légiutaskísérő, Réti Máriáss Julien elsőtiszt. 19 órától mentési bemutatót tartanak: izgalmas és látványos szimuláció keretében mutatják meg, hogyan dolgoznak a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér hivatásos tűzoltói, az AMS Mentőszolgálat szakemberei, miként vetik be a drog- és bombakereső kutyákat a légikikötőben.

Szombaton is egész nap indulnak a reptérlátogatások az LKK Malév Ikarus autóbuszaival.

Kulcsszavak: Aeropark, múzeum, nyílt nap
 
Retro utazással búcsúztatja az évet az Aeropark Retro utazással búcsúztatja az évet az Aeropark Felavatták az új helyre költöztetett Aeroparkot Felavatták az új helyre költöztetett Aeroparkot A Porsche Múzeum bemutatja a sportautó sikertörténetét A Porsche Múzeum bemutatja a sportautó sikertörténetét Újraéledőben a Vörös Zászló kultusza Kínában Újraéledőben a Vörös Zászló kultusza Kínában A repülőtér éjszakája szombaton az Aeroparkban Veterán Skoda-különlegességek a Rétromobile kiállításon
 
Javulnak a német autóipar üzleti kilátásai az ifo gazdaságkutató szerint

Javulnak a német autóipar üzleti kilátásai az ifo gazdaságkutató szerint

2020. július 03.
Lassacskán erőre kap a német autóipar az ifo gazdaságkutató intézet csütörtökön publikált jelentése alapján. Megrendelésállományuk alakulását több mint egy év elteltével első alkalommal ítélték meg pozitívan az autóipari cégek.
Részletek

Javulnak a német autóipar üzleti kilátásai az ifo gazdaságkutató szerint

Az autóiparban az üzleti várakozások indexe hét hónapja első alkalommal emelkedett, júniusban 27,7 pontra a májusi mínusz 11,9 pontról a müncheni egyetem ifo gazdaságkutató intézetének (ifo Institut - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München e.V.) felmérésében.

Aktuális helyzetüket azonban továbbra is pesszimistán ítélik meg az autóipari vállalatok, a mutató csak kismértékben javult, mínusz 81,8 pontra a májusi mínusz 85,6 pontról. A mostani május-júniusival összevethetően alacsony szinten csak a pénzügyi világválság után 2009 áprilisában állt az index, mínusz 82,9 ponton.

A foglalkoztatási kilátások mindazonáltal tovább romlottak júniusban is az autóipari ágazatban. A vállalatok felvételi szándékait számszerűsítő mutató júniusra vonatkozóan mínusz 54,4 pontra csökkent a májusi 50,5 pontról. A pénzügyi krízis idején mínusz 50,0 ponton érte el akkori mélypontját a mutató értéke 2009 áprilisában.

Az autóipari cégek termékei iránti kereslet indexe jelentős növekedést mutatott júniusban: plusz 52,5 pontra ugrott fel a májusi mínusz 80,6 pontról. Az index 1991 óta a legnagyobb mértékű havi javulást produkálta most májusról júniusra.

Javulnak a német autóipar üzleti kilátásai az ifo gazdaságkutató szerint

A megrendelési állomány alakulását is kedvezően ítélték meg júniusban az autóipari cégek, 13 hónap elteltével az első alkalommal. Júniusban a mutató plusz 15,2 pontra emelkedett a májusi mínusz 65,7 pontról. Termelési kilátásaikat már a második egymást követő hónapban ítélték meg pozitívan az autóipari vállalatok júniusban. A mutató a májusi plusz 23,5 pontról 50,0 pontra emelkedett.

17 hónap elteltével már az export alakulásával szemben is kezdenek bizakodóvá válni az autóipari vállalatok, az index júniusban 16,8 pontra emelkedett a májusi mínusz 8,7 pontról.

Késztermék-készleteik nagyságát azonban továbbra is "túlzottnak" ítélik meg az autóiparban, a júniusi index 41,6 pont lett a májusi 42,1 pont után.

Kulcsszavak: autógyár, autóipar, németország
 
Javulnak a német autóipar üzleti kilátásai az ifo gazdaságkutató szerint Bill Ford leplezi le az új Mustang-ot december 5-én Nyerő szériában a HR-V Nyerő szériában a HR-V Új prémium kategóriás Volkswagen modell a kínai piacra Új prémium kategóriás Volkswagen modell a kínai piacra Javulnak a német autóipar üzleti kilátásai az ifo gazdaságkutató szerint Júliusban is több új autót helyeztek forgalomba Elindult a BMW i3 gyártása Lipcsében Elindult a BMW i3 gyártása Lipcsében
 
Elektromos és energikus: az új Tiguan világpremierje

Elektromos és energikus: az új Tiguan világpremierje

2020. július 03.
A Volkswagen Tiguan Európa legsikeresebb szabadidőautója és a világ egyik legkelendőbb SUV-ja. Eddig több mint hatmillió darabot gyártottak.
Részletek

Elektromos és energikus: az új Tiguan világpremierje

2019-ben a Tiguan ismét a márka és a teljes Volkswagen csoport legnépszerűbb modellje volt, mintegy 911 000 darab legyártott autóval. A Volkswagen a világpremier részeként most bemutatja a legkeresettebb jármű átfogó frissítését. Ralf Brandstätter, akit kedden neveztek ki a Volkswagen márka új vezérigazgatójává, ezzel kapcsolatban elmondta: „2016-ban a második generációs Tiguan-nal elindítottuk átfogó SUV-stratégiánkat. Ez számos sikeres modell alapjául szolgált világszerte. A Volkswagen most megteszi a következő lépést az új Tiguan elektrifikálása, digitalizálása és hálózati kapcsolódása révén. Ez lehetővé teszi a kompakt SUV számára, hogy megbirkózzon a modern kor kihívásaival.”

A legnépszerűbb modell – mely Magyarországon augusztustól lesz rendelhető - a legfontosabb technológiákkal felvértezve újabb jelentős előrelépést jelent. A Volkswagen az új, legkorszerűbb plug-in hibrid hajtással elektromossá teszi a Tiguant. A SUV most első alkalommal önálló Tiguan R modellként is kapható lesz. A rendkívül dinamikus, a legmagasabb kategóriájú modellhez a Volkswagen R szakértői új összkerék hajtást fejlesztettek ki, szelektív keréknyomaték-szabályozással. Az úgynevezett „R-Performance Torque Vectoring” teljesen új SUV vezetési dinamikát tesz lehetővé, mivel a hajtási teljesítményt változó módon osztja el az első és a hátsó tengely, valamint a bal és a jobb hátsó kerék között.

Elektromos és energikus: az új Tiguan világpremierje

A Volkswagen kettős adagoló rendszere biztosítja, hogy a Tiguan turbódízel motorjai (TDI) a világ legtisztább belsőégésű motorjai közé tartozzanak. A Tiguan új Travel Assist rendszerével a kompakt SUV most már képes a támogatott vezetésre 210 km / h sebességig. A Tiguan az infotainment rendszerek legfrissebb generációját (MIB3) is megkapta, hogy az online alapú szolgáltatások és funkciók teljesen új sorozatát fedje fel. Újdonság az audió specialista Harman Kardon fejlesztette opcionális 480 wattos hangrendszer.

Az új Tiguan legfontosabb újdonságai között szerepel egy új, érintőkapcsolókkal ellátott kormánykerék-generáció. A Volkswagen a klímaberendezés funkcióit érintő csúszkák és érintőgombok segítségével digitalizálta. És utoljára, de nem utolsósorban: a Tiguan új IQ.LIGHT - LED mátrix fényszórói segítik az éjszakai vezetést, még nagyobb kényelmet nyújtva.

Az új Tiguan egyik új külső jellemzője az átalakított első rész. Klaus Zyciora, a Volkswagen-csoport formatervezési vezetője és a Volkswagen márka formatervező vezetője: „Az autó elején a Volkswagen új SUV hűtőrácsa vizuális kapcsolatot teremt a Tiguan és olyan modellek között, mint például a nagyobb Touareg és az Észak Amerikában forgalmazott Atlas Cross Sport között.


Elektromos és energikus: az új Tiguan világpremierje

Ez valóban jelentősen magabiztosabb megjelenést kölcsönöz az új Tiguannak.” A motorháztető megjelenése kompaktabb, az új LED-es fényszórókkal felszerelt hűtőrács szélesebb, az új Volkswagen jelvény elől középen helyezkedik el. A szemet gyönyörködtető lökhárítók is átalakultak. Hátul a Tiguan betűk kiemelkedő központi helyet kaptak a VW jelvény alatt.

Az elődökhöz hasonlóan az új Tiguan is sokoldalú autó lett. Ez egy valódi SUV, amely képes rakomány elhúzására - egy Volkswagen, amely biztos fellépéssel képes kezelni minden autózási helyzetet. Ez minden korábbinál igazabb a Tiguan fedélzetén található új vezetői-, asszisztens- és szórakoztató rendszereknek köszönhetően.

Kulcsszavak: hibrid, plug-in hibrid, suv, Tiguan, városi suv, világpremier, volkswagen
 
Dögös szabadidő koncepciót villantott a Toyota Dögös szabadidő koncepciót villantott a Toyota Takarékos bálnával támad a GMC Takarékos bálnával támad a GMC Bemutatkozott az új Volkswagen e-up! Bemutatkozott az új Volkswagen e-up! Genfben tartotta világpremierjét a Škoda VisionS tanulmányautó Genfben tartotta világpremierjét a Škoda VisionS tanulmányautó Az Outlander új rekordot állított fel az autók biztonsága terén Az Outlander új rekordot állított fel az autók biztonsága terén
 
Megkezdődött az új BMW 4-es Coupé sorozatgyártása

Megkezdődött az új BMW 4-es Coupé sorozatgyártása

2020. július 02.
A dingolfingi üzem a prémium középkategória elsőszámú sportkupéjának új nemzedéke mellett további négy újdonság tömegtermelését is beindította.
Részletek

Megkezdődött az új BMW 4-es Coupé sorozatgyártása

A BMW Group dingolfingi üzemében ma nem kevesebb, mint öt új modell sorozatgyártása vette kezdetét. A gyártósor első újdonsága az új BMW 4-es Coupé, amely egyedien sportos karakterével új fejezetet nyit az alsó-bajorországi üzem sportkupé-gyártás terén íródó történetében.

A prémium középkategória etalonjával párhuzamosan a tovább finomított BMW 5-ös limuzin, BMW M5 és BMW 5-ös Touring tömegtermelése is beindult. A négy- és hathengeres motorral szerelt modellek immár nem csupán magabiztosabb megjelenést, de a 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiának köszönhetően rendkívüli hatékonyságot is garantálnak – jobb menetteljesítményt alacsonyabb üzemanyag-fogyasztással és megnövelt menetkomforttal. Ezt kínálja az új BMW 6-os Gran Turismo is, amely a hosszabbra nyúló utazások során nyújtott kényelmével varázsolja el leginkább a bajor prémiumgyártó ügyfeleit.

„Öt modell sorozatgyártásának egyidejű beindítása precíz tervezést, és az üzem összes munkatársától fokozott koncentrációt igényel” – nyilatkozta Christoph Schröder, a BMW Group dingolfingi gyárának igazgatója. „A koronavírus-járvány következtében átmenetileg leállított gyártás és az egyműszakos újraindítás ellenére sikerült a tervek szerint, a legmagasabb minőségi szabványok mentén beindítani az új BMW 4-es Coupé, az új BMW 5-ös sorozat és az új BMW 6-os Gran Turismo tömegtermelését. Fantasztikus teljesítmény ez a dingolfingi csapattól és a teljes beszállítói hálózattól, maximális elismerésem” – tette hozzá.

Megkezdődött az új BMW 4-es Coupé sorozatgyártása

Az új BMW 4-es Coupé

Az elegáns sportkupék a BMW modelltörténetének meghatározó fejezetét alkotják, mialatt a bajor prémiumgyártó dingolfingi üzemében is több évtizedre visszanyúló hagyománnyal büszkélkednek. A történet 1976-ban, a BMW 6-os Coupé modellel vette kezdetét, 44 évvel később pedig a prémium középkategória etalonjaként érkező, új BMW 4-es Coupé egészen egyedi formanyelvvel és összetéveszthetetlen karakterrel gurul le az alsó-bajorországi létesítmény gyártósoráról. A kétajtós sportmodell legfőbb piaca az Egyesült Államok, Nagy-Britannia és Németország.

Az új 4-es BMW hamisítatlanul sportos vezethetőségét számos intelligens könnyűszerkezetes járműépítési alapelv hivatott tovább fokozni: az új BMW 4-es Coupé motorházteteje, bal első és jobb első karosszériaeleme, valamint két ajtaja alumíniumból készül a dingolfingi gyár présüzemében. A futómű főbb elemeit ugyancsak helyben, a szomszédos alkatrészgyártó üzemben állítják elő, kezdve az első kerékfelfüggesztések galvanizált tartóvázától, az első és a hátsó tengelyen keresztül, egészen a hátsó osztóműig.

Az új BMW 4-es Coupé csúcsmodelljeként a BMW M440i xDrive Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,8 – 7,1 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 155 – 163 gramm / km) ünnepli világpremierjét, amely rendkívül erőteljes, 275 kW / 374 lóerő maximális teljesítményre képes, soros hathengeres benzinmotorjával 4,5 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre.

Megkezdődött az új BMW 4-es Coupé sorozatgyártása

Az újdonság 2020 októberében érkezik meg az utakra, a BMW M440i xDrive Coupé mellett két négyhengeres benzinmotorral (BMW 420i Coupé és BMW 430i Coupé), illetve egy négyhengeres dízellel (BMW 420d Coupé). 2021 márciusában a paletta két soros hathengeres dízelmotorral bővül tovább.

A modell utasterét és felszereltségi opcióit a vezetés színtiszta élménye szerint alakították ki a tervezők. Beszállás után az új BMW 4-es Coupé már alapfelszereltségként előreadja a vezető biztonsági övét, az utazás kényelmét pedig aktív zajcsillapítással ellátott szélvédő fokozza. Az újdonság piaci bevezetése 2020 októberében kezdődik, Magyarországon bruttó 13 676 000,- forint indulóártól (BMW 420i Coupé).

Az új BMW 5-ös sorozat és az új BMW 6-os Gran Turismo

Az új 4-es BMW mellett a BMW 5-ös sorozat és a BMW 6-os sorozat négy modellváltozatának sorozatgyártása is kezdetét vette Dingolfingban. „Ötöt egy csapásra. Az új BMW 4-es Coupé, valamint a tovább finomított BMW 5-ös és 6-os sorozat tömegtermelésének egyidejű beindításával a dingolfingi gyár újfent bebizonyította, hogy a vállalatcsoport stabil tagjaként még a legösszetettebb munkafolyamatokat is képes hibátlanul véghez vinni. Üzemünk az idei esztendő további újdonságainak sorozatgyártására is tökéletesen felkészült, sőt mi több, a 2021-ben érkező BMW iNEXT tömegtermelésére is” – mondta Stefan Schmid, a dingolfingi gyár üzemi tanácsának elnöke.

Megkezdődött az új BMW 4-es Coupé sorozatgyártása

Az 1972 óta eltelt 48 évben a BMW 5-ös sorozat igazi sikertörténetet futott be Dingolfingban. A méltán népszerű üzleti modell legújabb nemzedékéből világszerte már több mint 630 000 példány talált gazdára, a tovább finomított négykerekű célzott optimalizálásai pedig garantálják az 5-ös BMW töretlen értékesítési lendületét. Többek között nagyobb lett a jellegzetes, vese alakú hűtőrács-pár, a LED-technológiás első fényszórók új fénydizájn szerint világítanak, a hátsó lámpák pedig immár háromdimenziós burát viselnek.

A BMW M GmbH ugyancsak továbbgondolta a nagyteljesítményű BMW M5 sportlimuzint (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,5 – 10,6 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 239 – 242 gramm / km), többek között újratervezett első és hátsó lökhárítókkal, illetve új karosszériafényezési opciókkal.

A BMW 5-ös sorozat modellpalettáján ezzel párhuzamosan új hálózatról tölthető hajtáslánc-változatok is megjelennek. A legkorszerűbb akkumulátorcella-technológiával felszerelt BMW 530e limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,7 – 1,8 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,7 – 14,8 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 39 – 42 gramm / km) a nagyfeszültségű akkumulátor egyetlen feltöltésével 62 – 67 kilométert képes megtenni tisztán elektromos meghajtással.

Megkezdődött az új BMW 4-es Coupé sorozatgyártása

Az energiatároló egységet a BMW Group elektromos hajtáslánc-technológiák tömegtermelésére szakosodott kutatás-fejlesztési központja állítja elő a dingolfingi üzem szomszédságában. 2020 őszétől a BMW 5-ös Touring is megrendelhető lesz plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával, a modell történetében most először. A BMW 545e xDrive limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,1 – 2,4 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 15,3 – 16,3 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 49 – 54 gramm / km) az első olyan plug-in hibrid modell lesz, amelynek hajtáslánc-technológiájában hathengeres benzinmotor dolgozik. Mindez azt jelenti, hogy 2020 novemberétől a bajor prémiumgyártó ügyfelei ötféle hálózatról tölthető modellváltozatot rendelhetnek meg a BMW 5-ös sorozat palettájáról.

A négy- és hathengeres motorral szerelt modellek ráadásul már alapfelszereltségként megkapják a 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó, rendkívül hatékony mild-hibrid technológiát, amely a vezetési szituáció függvényében képes 8 kW / 11 lóerő többlet-teljesítménnyel támogatni a belsőégésű motort, az utazósebességet pedig önállóan, a belsőégésű erőforrás hajtásláncról való lekapcsolásával is fenn tudja tartani. Eme innovatív rendszert az új BMW 6-os Gran Turismo összes modellváltozata is megkapja. Elegáns megjelenésének, és még a hosszabbra nyúló utazások során is kivételes menetkomfortjának köszönhetően a modell Kínában, Dél-Koreában és Indiában kimagasló népszerűségnek örvend.

Kulcsszavak: autógyár, bmw, BMW 4-es, BMW 4-es Coupé, új modell
 
A Nissan a Microsoft Azure-t választotta a Nissan Telematics System alapjául A Nissan a Microsoft Azure-t választotta a Nissan Telematics System alapjául 70 év történelem - a SEAT képessége, hogy újra felfedezze önmagát 70 év történelem - a SEAT képessége, hogy újra felfedezze önmagát Az autókba épített egyre fejlettebb technológiai megoldások révén a Nissan több mint 3000 digitális kamerát értékesít naponta Az autókba épített egyre fejlettebb technológiai megoldások révén a Nissan több mint 3000 digitális kamerát értékesít naponta A Volkswagen bocsánatot kért az állatkísérletek miatt A Volkswagen bocsánatot kért az állatkísérletek miatt A Daimler húszezer munkahely megszüntetésére készül A Daimler húszezer munkahely megszüntetésére készül
 
Nyugat-Magyarország meghatározó autókereskedőjével, az Iniciál Autóházzal bővül az AutoWallis csoport

Nyugat-Magyarország meghatározó autókereskedőjével, az Iniciál Autóházzal bővül az AutoWallis csoport

2020. július 02.
A 25 éves autóértékesítési tapasztalattal rendelkező Iniciál Csoporttal tavaly kötött együttműködés újabb lépéseként az AutoWallis tulajdonába kerül a nyugat-magyarországi régióban meghatározó pozícióval rendelkező, hét autómárka értékesítésével és márkaszervizelésével foglalkozó Iniciál Autóház Kft. 40 százaléka.
Részletek

Nyugat-Magyarország meghatározó autókereskedőjével, az Iniciál Autóházzal bővül az AutoWallis csoport

A vállalat – melynek ügyvezetője az alapító, Taródy Zsolt marad – árbevétele tavaly elérte a 19,3 milliárd forintot, míg az AutoWallisé a 75,3 milliárd forintot.

Az autókereskedelem terén Nyugat-Magyarországon meghatározó Iniciál Csoport alapítójával, Taródy Zsolttal tavaly kötött együttműködési megállapodás következő lépéseként a Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában jegyzett AutoWallis Nyrt. tulajdonába kerül a jelenleg több mint 115 főt foglalkoztató, dinamikusan fejlődő Iniciál Autóház Kft. (Iniciál) 40 százaléka.

Az Iniciál hét autómárka (Dacia, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Suzuki és Toyota) értékesítésével és márkaszervizelésével foglalkozik négy telephelyen (Győr, Mosonmagyaróvár, Sopronban és Szombathely).

A kisebbségi részesedést az AutoWallis az Iniciál pénzügyi befektetőjétől szerzi meg az Igazgatóság által elhatározott 1,16 milliárd forint összegű apportos tőkeemeléssel.

Az újonnan, zártkörben kibocsátandó 13.589.503 darab AutoWallis részvény apportálási árfolyama a társaság részvényeseinek korábbi felhatalmazása alapján az elmúlt 30 nap tőzsdei átlagárfolyama, 85,36 forint.

Az AutoWallis vállalta, hogy az apportból származó új részvényekből 8.589.503 darabot 93 forintos árfolyamon megvásárol.

Nyugat-Magyarország meghatározó autókereskedőjével, az Iniciál Autóházzal bővül az AutoWallis csoport

Az apport ellenében kapott többi részvényekre vonatkozóan az Iniciál csoport korábbi pénzügyi befektetője 2021. május 31-ig terjedő lock-up (elidegenítési tilalom) vállalásban is rögzítette, hogy azokra hosszú távú befektetésként tekint. Az AutoWallis a tranzakcióval hozzá kerülő saját részvényeket további akvizíciókhoz kívánja felhasználni.

A tranzakció jelentősen hozzájárulhat az AutoWallis 2019-ben elért 75,3 milliárd forintos árbevételének növekedéséhez, miután az Iniciál Autóház Kft. tavalyi árbevétele 19,3 milliárd forint volt.

Az AutoWallis tervei között szerepel az Iniciál további 20 százalékos üzletrészének megszerzése az alapító családjától, így összesen 60 százalékos részesedéshez jutva a vállalatban, amennyiben a mostani tranzakciót követő tulajdonszerzést a Gazdasági Versenyhivatal is jóváhagyja.

Az Iniciál Csoport ügyvezetője és szakmai irányítója a többségi tulajdonrész megszerzését követően is Taródy Zsolt marad, akivel az elmúlt hónapokban hosszú távú, stabil együttműködést alakított ki az AutoWallis.

Az Iniciál alapítója, a több mint 25 éves autóértékesítési tapasztalattal rendelkező Taródy Zsolt elmondta, hogy a vállalat saját régiójában az importőri elvárásoknak mindenben megfelelő szereplővé nőtte ki magát, és az iparági átlag felett növelte forgalmát az elmúlt két évben. Hozzátette, hogy az AutoWallis és az Iniciál közötti együttműködés újabb lehetőségeket nyithat meg az általa alapított cégcsoport számára.

Ormosy Gábor, az AutoWallis vezérigazgatója a tranzakció kapcsán elmondta, hogy ezzel a lépéssel a csoport tagjai által értékesített prémium márkák további meghatározó pozíciójú flottamárkákkal egészülhetnek ki.

Mindez jól illeszkedik az egy éve meghirdetett stratégiába, mely 2024-ig organikus és akvizíciós úton a vállalat 2018-as árbevételének duplázásával számol.

A vezérigazgató hozzátette, hogy a forgalmazott márkák számának bővítése mellett az Iniciál csoporttal tavaly kötött megállapodással és a most bejelentett üzletszerzéssel megvalósulhat az AutoWallis egy másik fontos stratégiai célja is, így a nemzetközi mellett a magyar piacon is bővülhet a csoport értékesítési pontjainak száma.

Ormosy Gábor hozzátette, hogy a mostani lépés abból a szempontból is fontos, hogy az értékesítési és szerviz pontok számának növekedésével az árbevételen belül bővülhet a legnagyobb eredménytermelő képességű szolgáltatások volumene is.

Az Iniciál Csoporttal kötött együttműködés első lépése az ICL Autó Kft. 60 százalékának megszerzése volt idén februárban.

Az ICL Autó elsőként KIA gépjárművek értékesítését és szervizelését kezdte meg idén februárban, mely a későbbiekben kiegészülhet más márkákkal is. Az ICL Autó tevékenysége is Nyugat-Magyarországra fókuszál, és a tervek szerint lefedheti a teljes autókereskedelemhez kapcsolódó szolgáltatási portfoliót, közöttük a szerviz, és flottaparkkezelési szolgáltatásokat is.

Kulcsszavak: AutoWallis, Iniciál Autóház, márkakereskedés
 
Budaörsön megnyílt Európa egyik legmodernebb Mercedes-Benz márkaképviselete Budaörsön megnyílt Európa egyik legmodernebb Mercedes-Benz márkaképviselete Egy hónap alatt száz Ladát értékesítettek Egy hónap alatt száz Ladát értékesítettek Az AutoWallis csoport nyerte el a Jaguar Land Rover magyar értékesítési jogait Az AutoWallis csoport nyerte el a Jaguar Land Rover magyar értékesítési jogait Nyugat-Magyarország meghatározó autókereskedőjével, az Iniciál Autóházzal bővül az AutoWallis csoport Továbbra is a Ford márkakereskedések adják el a legtöbb autót Az új személyautók eladása 21 százalékkal esett vissza júliusban Az új személyautók eladása 21 százalékkal esett vissza júliusban
 
Megérkezett Magyarországra a nyitott tetejű ékszerdoboz

Megérkezett Magyarországra a nyitott tetejű ékszerdoboz

2020. július 01.
Felkészült a nyárra és a napsütésre a Volkswagen városi terepjárója, és csak arra vár, hogy meghódítsa Magyarországot.
Részletek

Megérkezett Magyarországra a nyitott tetejű ékszerdoboz

A T-Roc a jó idő beköszöntével már kabrió verzióban is elérhető, exkluzív, sportos megjelenésével és nyitott tetejével még több tekintetet vonz az utakon.

Dinamikus külső

Egyedi dizájnjának és sportos kupé formájának köszönhetően a T-Roc Cabriolet egyszerre megnyerő és tekintélyt parancsoló. Markáns orrkialakítása és letisztult oldalnézete pedig hozzájárul ahhoz, hogy a kabrió minden oldalról előnyösen mutasson. LED-technikájú fényszóróinak köszönhetően az autó az éjszakát is uralja, különleges fény dizájnjának köszönhetően éjjel-nappal jól látható jelenség az utakon.

Komfortos belső

Az új, nyitott tetejű T-Roc nem hagyja, hogy bármi is rontson a kabrió élményen, megemelt üléspozíciójával biztosítja a kilátást az útra, míg elegáns kárpitozása, tágas és kényelmes belső tere igazán komfortossá teszi az utazást. SUV kialakításának köszönhetően nem kell a terekről sem kell lemondania a kabriózás javára, bőven jut hely a lábaknak a hátsó ülésen utazóknak is. A csomagok miatt sem kell aggódni, a T-Roc Cabriolet 280 literes csomagterében minden elfér, amire egy kellemes hétvégi kirándulás során szükség lehet.

Megérkezett Magyarországra a nyitott tetejű ékszerdoboz

Infotainment és műszerfal

A Volkswagen T-Roc Cabriolet volánja mögött ülve könnyű figyelemmel kísérni a vezetési adatokat: a nagyfelbontású, 26 cm (10,25 col) méretű műszerfalnak köszönhetően nemcsak a sebességet és a navigációs utasításokat, de az éppen hallgatott dal címét is jól láthatjuk vezetés közben. Az alapfelszereltséghez tartozó Composition infotainment rendszer a maga 16,5 cm (6,5 col) méretű TFT-kijelzős érintőképernyőjével, FM-rádiójával, 6 hangszórójával, 2 USB-C csatlakozójával és Bluetooth kapcsolatával egyedülálló szórakoztató élményt nyújt az utazáshoz.

Az opcionális Discover Media extra infotainment rendszer pedig azoknak szól, akik hosszabb túrára vállalkoznak a Volkswagen T-Roc Cabriolet-tel, ugyanis 20,3 cm-es (8 colos) kijelzőjével, és Európa térképével nemcsak szórakoztató útitárs, de igazi másodpilóta is lehet egy kabriótúrán. Az opcionális, 6 hangszórós beats hangrendszer pedig tökéletes hangzást teremt a szabad ég alatti autózáshoz.

Biztonság

A T-Roc Cabriolet több vezetést segítő funkcióval is fel lett szerelve. A gyalogosfelismerő funkcióval ellátott „Front Assist” vészfékasszisztens, az ACC adaptív távolságtartó automatika már alapfelszereltségben is elérhető, hogy az autóval utazva mind a sofőr, a mind a környezete biztonságosan célba érjen.

Megérkezett Magyarországra a nyitott tetejű ékszerdoboz

Az autóhoz olyan extra asszisztensek is elérhetők, mint az opcionálisan választható „Blind Spot” holttérfigyelő rendszer, a „Park Assist” parkolássegítő rendszer, valamint a forgalmi torlódás asszisztens, melyek segítenek abban, hogy még nagyobb biztonságban, még komfortosabban érje el úticélját.

A vezetés élménye

Az opcionális progresszív kormányzás segít abban, hogy még nagyobb kontrollja legyen a sofőrnek az autó fölött a kanyarokban, így hozzájárul ahhoz, hogy semmi se ronthassa el a vezetési élményt. Nagy húzóerejű TSI benzinmotorjának köszönhetően pedig a T-Roc Cabriolet-tel átélhetjük a sportos vezetés varázsát, de törekedhetünk arra is, hogy alacsonyan tartsuk fogyasztást: mindkét esetben teljes élményt ad a kabrió. Mélyebben fekvő karosszériája biztosítja a kiváló tapadást, ami tovább fokozza a kanyarok adta örömöt egy festői, lankás úton.

Az opcionális vezetési profilválasztási lehetőséggel pedig a T-Roc Cabriolet-et mindig az adott helyzethez hangolhatjuk, ECO módban takarékoskodhatunk az üzemanyaggal, COMFORT módban élvezhetjük a vezetés kényelmét, SPORT módban előhozhatjuk a T-Roc Cabriolet sportos énjét, míg INDIVIDUAL módban egyénileg is beállíthatjuk az autót, hogy az a legjobban kiszolgálja a sofőr igényeit.

Az autó alapfelszereltségben, 1.5 TSI ACT 110KW/150LE motorral, igen kedvező 10 007 510 Ft-os áron érkezik majd a hazai márkakereskedésekbe.


Kulcsszavak: bemutató, márkakereskedés, T-Roc, volkswagen
 
Hyundai világpremier a 2013-as Detroit-i Autószalonon Hyundai világpremier a 2013-as Detroit-i Autószalonon Érkezik az új Volkswagen T-Roc Cabriolet Érkezik az új Volkswagen T-Roc Cabriolet A vadonatúj Ford GT szupersportkocsi digitális műszere már a jövőt mutatja A vadonatúj Ford GT szupersportkocsi digitális műszere már a jövőt mutatja Megérkezett Magyarországra a nyitott tetejű ékszerdoboz BMW X3 a visszafogott fogyasztású csúcsdízel Tisztán elektromos társat kaphat a Toyota Prius Tisztán elektromos társat kaphat a Toyota Prius
 
Az E-osztály kétajtós modellváltozatainak érzelmes oldalát még tovább fokozza a modellfrissítés

Az E-osztály kétajtós modellváltozatainak érzelmes oldalát még tovább fokozza a modellfrissítés

2020. július 01.
Izgalmas részleteivel, karakteres, kupés arányaival és négyszemélyes utasterével a modellpáros olyan álomautóként mutatkozik be, amely a látványt tökéletes használhatósággal, modern technológiával és utazóautós kvalitásokkal egyesíti.
Részletek

Az E-osztály kétajtós modellváltozatainak érzelmes oldalát még tovább fokozza a modellfrissítés

Kifinomult stílus: gyémántmintás hûtõrács különleges formatervvel

A modellfrissítés különösen az E-osztály Coupé és Cabriolet modellek orrkialakítását érintette, még kifinomultabb megjelenést biztosítva. A szériában teljes LED-es elsõ lámpák laposabb kialakítása dinamikusabb megjelenést ad. Az új, gyémántmintás hûtõrács A-alakú kialakítása ugyancsak alapfelszereltség, amely fokozottan sportos látványvilágról gondoskodik. Az izmos hátsó kétrészes lámpája teljesen új formákban jelenik meg.

Négy új szín érhetõ el a megújult kétajtós modellekhez: a high-tech ezüst, a grafitszürke metál, a mojave ezüst és a patagóniai vörös (designo). A kerékválaszték szintén kibõvült, az új aero könnyûfém felnik pedig kialakításukkal járulnak hozzá az üzemanyag megtakarításához és a fenntarthatóság fokozásához.

A Coupé és a Cabriolet modellek belsõ tere a modern stílust a sportos luxussal egyesíti. A mûszerfal felsõ része lebegõ hatást kelt, amely alatt nagyméretû belsõ betéteket találunk, ezek egészen az ajtókig ívelnek. Az új lehetõségek, például a szürke színû, nyíltpórusú kõrisfa és a szénszálas mintázatú alumínium még inkább kiemelik a belsõ tér dinamikusan elegáns hangulatát.

Az E-osztály kétajtós modellváltozatainak érzelmes oldalát még tovább fokozza a modellfrissítés

Az ülések a Mercedes-Benz modellek kiemelkedõ részei, és ez itt sincs másképp. A hosszú távú kényelmet tökéletes megtámasztással egyesítõ ülések különösen intelligens megoldásokkal rendelkeznek. Az adaptív vezetõülés például automatikusan felveszi a vezetõ testméretének ideális elhelyezkedést, amennyiben azt megadják a média kijelzõn vagy a Mercedes me felületen keresztül. Az ülések integrált oldaltámaszai és fejtámlái pedig sportos megjelenést és letisztultságot biztosítanak. Számos kárpitozás érhetõ el hozzájuk az ARTICO mûbõrtõl a hagyományos és nappa bõrkárpitozáson át egészen a Cabriolet változatok napsugárzás-visszaverõ megoldásáig.

Kényelem a belsõ térben: az MBUX és a kormánykerekek új generációja

A megújult E-osztály modellek teljesen új, intelligens kormánykereket kapnak. A hagyományos bõrkárpitozású és szupersport változatban elérhetõ kormánykerék vezérlõi magasfényû fekete felülettel rendelkeznek, amelyet sötétezüst elemek vesznek körül. A mûszercsoport és a központi kijelzõk funkcióit felületérzékeny kapcsolók segítségével lehet vezérelni, amelyek mûködési elve az eddigi optikai helyett kapacitív lett.

Az új E-osztály megkapja az MBUX (Mercedes-Benz User Experience) multimédiás rendszer legújabb generációját. Szériában ez két nagyméretû, 10,25 colos kijelzõt jelent, amelyek egymás mellett találhatók. Ezt a szélesvásznú megjelenítést bõvíti ki az opcionálisan elérhetõ 12,3 colos változat, amely tûéles felbontást, érzelmekre ható és látványos megjelenítést, valamint intuitív mûködtetést biztosít.

Az E-osztály kétajtós modellváltozatainak érzelmes oldalát még tovább fokozza a modellfrissítés

Az ENERGIZING komfortvezérlés hálózatba köti a jármû különbözõ rendszereit, hogy zenével és megvilágítással, valamint különbözõ masszázs üzemmódokkal az egyéni igényeknek és szükségleteknek megfelelõ hangulatot hozza létre. Az E-osztály Coupé és Cabriolet esetében újdonság az ENERGIZING COACH. Ez a funkció egy intelligens algoritmus alapján ajánlja a különbözõ programokat a helyzet függvényében. Amennyiben mindezt egy viselhetõ Garmin® eszközzel hálózatba kötjük, a rendszer személyes adataink, például stressz-szintünk vagy alvásminõségünk alapján pontosítja az ajánlást, hogy a vezetõ mindig jól és kipihenten érezhesse magát még a monoton, hosszabb utakon is.


Kulcsszavak: bemutató, Cabriolet, Coupé, e-osztály, mercedes-benz
 
Utcára született az új Harley-Davidson Breakout Utcára született az új Harley-Davidson Breakout Kedvcsináló képeken mutatkozik be a továbbfejlesztett, villamosított új Hyundai Santa Fe Kedvcsináló képeken mutatkozik be a továbbfejlesztett, villamosított új Hyundai Santa Fe Hibrid hajtással tarolhat a vadonatúj Toyota RAV4 Hibrid hajtással tarolhat a vadonatúj Toyota RAV4 Magyarországon is bemutatkozott a Citroën új családi szabadidő-autója a Berlingo Magyarországon is bemutatkozott a Citroën új családi szabadidő-autója a Berlingo Az E-osztály kétajtós modellváltozatainak érzelmes oldalát még tovább fokozza a modellfrissítés SEAT Leon X-PERIENCE – Élvezetes vezetés bármilyen úton
 

Találatok száma: 12054 Megjelenítve: 171 - 180