Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 11127 Megjelenítve: 181 - 190
A Felügyelő Bizottság és az Igazgatóság fontos döntéseket hozott a Volkswagen Csoport jövőjére vonatkozóan

A Felügyelő Bizottság és az Igazgatóság fontos döntéseket hozott a Volkswagen Csoport jövőjére vonatkozóan

2019. május 16.
A Volkswagen AG Felügyelő Bizottsága és Igazgatósága fontos döntéseket hozott a Volkswagen Csoport jövőjéről.
Részletek

A Felügyelő Bizottság és az Igazgatóság fontos döntéseket hozott a Volkswagen Csoport jövőjére vonatkozóan

Az elektrifikációs offenzíva részeként a Volkswagen-csoportnak partneri együttműködés keretében egy akkumulátor üzem létesítését kell megcéloznia Európában. E célból a Felügyelő Bizottság ülésen közel egy milliárd eurós beruházást hagyott jóvá. A tervek szerint  az akkumulátorcella gyártó üzemet Alsó-Szászországba (Salzgitter) tervezik létrehozni. Úgy döntöttek, hogy a tervezett új multibrand üzemről a fennmaradó potenciális helyekkel is konkrét tárgyalásokat kezdenek Európában. Ezenkívül a Felügyelő Bizottság felkérte az Igazgatóságot, hogy indítson el egy folyamatot, amely a MAN Energy Solutions (ES) és a RENK AG számára előretekintő, iparilag jelentőségteljes megoldásokat fejleszt.

A hangsúly a Csoport gépgyártásában a jövőbeni növekedési perspektívák megnyitására irányul, például közös vállalkozás, partnerség illetve teljes vagy részleges eladás keretein belül. Továbbá úgy döntöttek, hogy a TRATON SE elsődleges részvénykibocsátását a 2019. évi nyári szünet előtt indítják el, további piaci fejleményeknek megfelelően.

"A Volkswagen Csoport fontos stratégiai döntéseit fogadtuk el a Felügyelő Bizottsági ülésen. Átfogó elektrifikációs offenzívánk részeként stratégiai partnerségeken keresztül tervezzük az akkumulátor igényeink biztosítását. Ugyanakkor szeretnénk bővíteni termelési kapacitásainkat Európában, növekedési tervünk támogatásaként. Tekintettel iparágunk egyre növekvő komplexitására és az ezzel kapcsolódó kihívásokra, elengedhetetlen az alaptevékenységünkre összpontosítani ”- mondta Hans Dieter Pötsch felügyelő bizottsági elnök.

„Az autóiparban egy alapvető átalakulási folyamat zajlik, egy átalakulás, melyet a Volkswagen-ben mi is erőteljesen véghezviszünk. Más autóipari cégeknél is jobban haladunk előre a flottánk elektrifikációjával és digitalizálásával. Ugyanakkor az innovatív mobilitási szolgáltatások érdekében az elkövetkező években innovatív üzleti területeket építünk fel. Ennek célja, hogy a Volkswagen-csoport döntő szerepet töltsön be az iparágunkat formáló átalakulásában. A mai döntések fontos mérföldkövek a Volkswagen jövője szempontjából ”- nyilatkozta Herbert Diess, a Volkswagen vezérigazgatója.

A Munkástanács elnöke, Bernd Osterloh elmondta: „A felügyelő bizottságban helyet foglaló munkavállalói képviselők üdvözlik a határozatokat, amelyeket kifejezetten támogatnak. Ezek a döntések a biztonságos munkahelyek, valamint a jövedelmezőség fenntartható továbbfejlesztésének lehetőségét teremtik meg.”

Alsó-Szászország miniszterelnöke, Stephan Weil elmondta: „A felügyelő bizottság mai döntése áttörést jelent az alsó-szászországi akkumulátorcella előállításban. Az akkumulátorcellák gyártása döntő fontosságú az első számú autóipari cég számára. Ezek pozitív jelek a Salzgitter területnek. Nagyon optimista vagyok, hogy Németországban az akkumulátorcellák versenyképesen is előállíthatók.

Kulcsszavak: elektromos autó, fejlesztés, járműipar, Volkswagen Csoport
 
Egyszerűbb lesz parkolni a BMW i modellekkel Egyszerűbb lesz parkolni a BMW i modellekkel Gépjárműkereskedők: nőtt az új autók száma novemberben Gépjárműkereskedők: nőtt az új autók száma novemberben Új fejlesztésű elektromos versenyautót készítettek a BME mérnök hallgatói az idén Új fejlesztésű elektromos versenyautót készítettek a BME mérnök hallgatói az idén A Volkswagen a belső vizsgálatok során szabálytalanságokat talált a szén-dioxid kibocsátási értékekben A Volkswagen a belső vizsgálatok során szabálytalanságokat talált a szén-dioxid kibocsátási értékekben Őszintén az olajlobbiról, a napáramról és a LEAF-ről Őszintén az olajlobbiról, a napáramról és a LEAF-ről
 
Mercedes-Benz-gyár: nincs veszélyben a kecskeméti autógyár bővítése

Mercedes-Benz-gyár: nincs veszélyben a kecskeméti autógyár bővítése

2019. május 16.
Nincs veszélyben az a korábban kitűzött cél, hogy bővítsék a Mercedes-Benz kecskeméti gyárát - közölte az autógyár szerda kora délután.
Részletek

Mercedes-Benz-gyár: nincs veszélyben a kecskeméti autógyár bővítése

A Mercedes-Benz-gyár azt követően adta ki közleményét, hogy a Daimler stuttgarti központja megerősítette az index.hu információját, mely szerint átmenetileg felfüggesztették Kecskeméten a Mercedes-gyár bővítését.    

A hírportálnak Ludvig Orsolya, a kecskeméti Mercedes-gyár kommunikációs igazgatója úgy fogalmazott: természetes, hogy egy piaci cég módosítja a terveit, ez zajlik most a Mercedesnél is.    

A közlemény szerint a magyarországi telephelyen számtalan fejlesztés zajlik a bővítés mellett is. A gyár teljes kapacitással működik, és a termelési programja már a jövő évre is telített, hiszen az itt gyártott kompakt autók kereslete továbbra is növekszik.    

Mint írták, a piaci igények, a technológiai trendek és az iparágat érintő szabályozások mind befolyásolják azt, hogy az autóipari gyárak milyen irányba fejlesztenek, így a Daimler AG is rendszeresen felülvizsgálja termék portfólióját és igyekszik kiegyensúlyozott kapacitás-kihasználtságot elérni nemzetközi gyártási láncában.    

A kecskeméti gyár fontos eleme ennek a termelési láncnak. A Daimler csak jó tapasztalatokkal rendelkezik Magyarországon és hosszú távon épít kecskeméti beruházására - olvasható a közleményben.

Mercedes-Benz-gyár: nincs veszélyben a kecskeméti autógyár bővítése
Kulcsszavak: autógyár, járműipar, kecskemét, mercedes-benz
 
Elektromos buszokat gyárt a kínai BYD az Egyesült Államokban Elektromos buszokat gyárt a kínai BYD az Egyesült Államokban Több mint húsz százalékkal esett vissza tavaly a román újautópiac Több mint húsz százalékkal esett vissza tavaly a román újautópiac A Scania együttműködési megállapodást írt alá a német emelőhátfal-gyártó vállalattal, a Bär Cargolift-tel A Scania együttműködési megállapodást írt alá a német emelőhátfal-gyártó vállalattal, a Bär Cargolift-tel A németországi BMW autógyár közvetlen beszállítója lett a Csaba Metál A németországi BMW autógyár közvetlen beszállítója lett a Csaba Metál Véglegesen a Renault-Nissan többségi tulajdonába került az AvtoVAZ Véglegesen a Renault-Nissan többségi tulajdonába került az AvtoVAZ
 
Oláh Gyárfás: büszkeség és megtiszteltetés lenne a Forma-E budapesti futama

Oláh Gyárfás: büszkeség és megtiszteltetés lenne a Forma-E budapesti futama

2019. május 16.
Oláh Gyárfás, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) elnöke szerint büszkeség és megtiszteltetés lenne, ha Magyarország is rendezhetne futamot az elektromos formaautós versenysorozatban.
Részletek

Oláh Gyárfás: büszkeség és megtiszteltetés lenne a Forma-E budapesti futama

Oláh Gyárfás a közelmúltban ebben a témában egyeztetett többek között Jean Todttal, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnökével.

A sportvezető az M1 aktuális csatornán szerdán emlékeztetett: a magyar közönség május elsején a hagyományos Nagy Futam elnevezésű budapesti autósport-bemutató keretében láthatott először Forma-E versenyautót élőben száguldani.

"A Nagy Futam a magyar autósport ünnepe minden évben május elsején, amikor adott a lehetőség a nézőknek és rajongóknak, hogy nagyon közel kerüljenek a versenyzőkhöz és a versenyautókhoz" - mondta Oláh, aki hozzátette, a Forma-E versenyautói közel 300 km/órás sebességre képesek. "Az elektromos autóknál hiányzik ugyan a megszokott hang és illat, de a fiatal generáció már érti ezt a fajta versenyzést"

A Forma-E sorozat 2014-ben indult, s mivel a versenyautók elektromos meghajtásúak, zajártalmuk nagyon alacsony, így nem épített versenypályákon, hanem belvárosi - Magyarország esetében budapesti -, utcai pályákon rendezik a futamokat. Hangsúlyozta, az elektromos energiával hajtott versenyautó egyben technikai előremutatás is a jövő számára.

Oláh Gyárfás: büszkeség és megtiszteltetés lenne a Forma-E budapesti futama

"Nagyon szeretnénk Magyarországra hozni azt a sorozatot, amelynek futamait öt kontinensen rendezik és közvetítik. Nagy büszkeség és megtiszteltetés lenne, ha csatlakozhatnánk" - mondta.

A sportvezető a jelenlegi helyszínek közül kiemelte Monacót, New Yorkot, Mexikóvárost és Párizst, valamint megemlítette, hogy Forma-1-t megjárt, tapasztalt pilótákat is találni az elektromos formaautókban.

Kulcsszavak: autósport, Formula E, Magyarország, mnasz, Oláh Gyárfás
 
Button: hamarosan visszatérünk az élmezőnybe Button: hamarosan visszatérünk az élmezőnybe Háromból két DTM-címet az Audi nyert el Háromból két DTM-címet az Audi nyert el Határon átnyúló együttműködési lehetőségeket rejt az e-mobilitás Határon átnyúló együttműködési lehetőségeket rejt az e-mobilitás Alonso: Vettelnél van a jobb autó Alonso: Vettelnél van a jobb autó Hazai pályán indul útjára a Hankook Racer Cup Hazai pályán indul útjára a Hankook Racer Cup
 
Közel 100 Mercedes-Benz veterán autó áll rajthoz hamarosan

Közel 100 Mercedes-Benz veterán autó áll rajthoz hamarosan

2019. május 15.
A Mercedes-Benz hazai importőre által kétévente megrendezett Classic Csillagtúra verseny résztvevői 2019-ben a közép-magyarországi és észak-alföldi régiót járhatják be olyan városokon keresztül, mint Mezőkövesd, Hortobágy, Debrecen, Nyíregyháza vagy Tokaj.
Részletek

Közel 100 Mercedes-Benz veterán autó áll rajthoz hamarosan

Az útjuk május 17-én délelőtt 10 órakor indul Jászberényből, és május 18-án 16:30-kor ér véget a debreceni Egyetem téren. A szervezők izgalmas aktivitásokkal várják az indulási és érkezési helyszínre a látogatókat, valamint mindenkit, aki meg szeretné tekinteni az autókülönlegességeket.

A túrán résztvevő autóknak egy nagyon fontos kitételt kell teljesíteniük: kizárólag 30 évnél idősebb, vagy a gyártó által „klasszikus” minősítést kapott és korhűen restaurált Mercedes-Benz modellek indulhatnak útnak. A verseny során a résztvevőknek megadott idő alatt egy előre nem ismert itiner által meghatározott útvonalon kell végighaladniuk, miközben 1/100-as pontossági szakaszokat teljesítenek, valamint egy-egy állomáson márkatörténeti, autó– és típusismereten alapuló feladatokat kell végrehajtaniuk.

Az első Mercedes-Benz Classic Csillagtúra 2003-ban hagyományteremtő céllal került megrendezésre – többek között azért, hogy egy színvonalas, autós program keretében megmutassa a résztvevőknek hazánk különleges tájait. Akkor 34 oldtimer rajtolt el, majd az évek során fokozatosan nőtt a résztvevők száma. 2017-ben már 84 oldtimer teljesítette a túrát, melynek végpontja abban az évben az egri Dobó térre esett.

Közel 100 Mercedes-Benz veterán autó áll rajthoz hamarosan


Kulcsszavak: Classic Csillagtúra, mercedes-benz, oldtimer
 
A Hankook lett a Mercedes-Benz „Stars & Cars“ rendezvény hivatalos főszponzora és kizárólagos gumiabroncs-partnere A Hankook lett a Mercedes-Benz „Stars & Cars“ rendezvény hivatalos főszponzora és kizárólagos gumiabroncs-partnere Az új Mercedes-Benz CLS harmadik generációja 2018 márciusától rendelhető Az új Mercedes-Benz CLS harmadik generációja 2018 márciusától rendelhető A Hankook Tire gyári felszerelésű abroncsokat szállít az új Mercedes-Benz Actros számára A Hankook Tire gyári felszerelésű abroncsokat szállít az új Mercedes-Benz Actros számára Hamarosan indul a IX. Mercedes-Benz Classic Csillagtúra Hamarosan indul a IX. Mercedes-Benz Classic Csillagtúra Szijjártó: 2013 a növekedési fordulat, az autóiparban pedig a siker éve Szijjártó: 2013 a növekedési fordulat, az autóiparban pedig a siker éve
 
A legkülönlegesebb klasszikus autókat díjazták a Balatonfüredi Concours d’Elegance autószépségversenyen

A legkülönlegesebb klasszikus autókat díjazták a Balatonfüredi Concours d’Elegance autószépségversenyen

2019. május 15.
A legmesszebbről érkezett a legidősebb autó, a hölgy látogatók merőben más modellt találtak a legszebbnek, mint a férfiak, a fődíjat pedig egy 112 éves francia modell nyerte a hatodik alkalommal megrendezett Balatonfüred Concours d’Elegance eseményen.
Részletek

A legkülönlegesebb klasszikus autókat díjazták a Balatonfüredi Concours d’Elegance autószépségversenyen

A klasszikus autók legnagyobb hazai és régiós bemutatója a kedvezőtlen időjárás ellenére több ezer látogatót vonzott. A Történelmi Járművek Nemzetközi Szövetsége (FIVA) által is akkreditált gördülő kiállításon közel ötven autócsoda mutatkozott be május első hétvégéjén. A kategóriagyőztesek közül a Concours d’Elegance szakértőinek segítségével mutatjuk be a legizgalmasabb modelleket.


1. Lorraine-Dietrich, 1907 – Fődíj, Best of Show

A klasszikus autók szépségversenyét idén egy 112 éves, soros, négyhengeres, 3 literes motorral szerelt, 15 lóerős, francia gyártmányú Lorraine-Dietrich nyerte, amely saját korának jellegzetes képviselője, felépítése a fogatokat idézi. A felépítmény az időjárástól függően cserélhető, bár két ember háromórás munkája szükséges a karosszériaváltáshoz.

2. Aster 16/20 LE Tonneau, 1904 – Különdíj a legmesszebbről érkezett autónak, Különdíj a legöregebb autónak

Soros, négyhengeres, 2700 köbcentiméteres motorral szerelték az 1904-es, 20 lóerős Aster modellt, amely nemcsak a legidősebb, hanem a legmesszebbről érkező modell is volt, hiszen Hollandiából érkezett Balatonfüredre. A motor négy hengerét külön-külön öntötték, karosszériáját pedig francia mesterek készítették. A konkrét autóban a kárpitozás egy része és az összes fabetét túlélte az elmúlt több mint egy évszázadot, állapotára jellemző, hogy számos hosszú távú túrán is részt vett, többek közt a Párizs¬–Bécs Ralin és a Brisbane–Sydney Túrán.

A legkülönlegesebb klasszikus autókat díjazták a Balatonfüredi Concours d’Elegance autószépségversenyen

3. FSO Syrena 102, 1963 – a FIVA különdíja, Közönségdíj-hölgyek

A hölgyek és a FIVA is a Syrenat, a Trabant lengyel megfelelőjének tartott autóra szavazott. Ezt a modellt a nagyobb méretű, a Pobjeda helyi változataként gyártott Warszawa melletti kisméretű családi autónak szánták. A favázas, 744 köbcentiméteres, 27 lórerős motorral szerelt kisautó sorozatgyártása 1957-ben kezdődött, négy változatából összesen félmillió darabot gyártottak 1983-ig. Ajtajai hátrafele nyílnak, váltója pedig nem teljesen szinkronizált.

4. Ghia 450 SS, 1967 – Közönségdíj-férfiak

A férfiak a Magyarországon restaurált Ghia 450 SS kabriónak ítéltek különdíjat. Ez a modell a nagy méretű amerikai motort használó európai sport- és luxusautók sorába illeszkedik. A Ghia torinói műhelyében ráadásul ebből a változatból csupán 57 darabot szereltek össze. A kétüléses modell története egy hollywoodi filmproducer megrendelésére készült, a motorháztető alatt pedig egy 4,48 literes, V8-as Chrysler-erőforrás dolgozik 238 lóerővel.

5.  Volkswagen Pickup, 1967 – Kitartás különdíj

Kitartás különdíjat kapott az az 1967-es Volkswagen Pickup, amelynek tulajdonosai eredetileg egy másik autóval indultak el a versenyre, az azonban félúton lerobbant, trailerrel hazavitték, majd beültek a Volkswagenbe és azzal érkeztek a versenyre.

A legkülönlegesebb klasszikus autókat díjazták a Balatonfüredi Concours d’Elegance autószépségversenyen
Kulcsszavak: Balatonfüred, Concours d’Elegance, oldtimer
 
Június végén az új S-osztály előtt tiszteleg a VIII. Mercedes-Benz Classic Csillagtúra Június végén az új S-osztály előtt tiszteleg a VIII. Mercedes-Benz Classic Csillagtúra Biatorbágyon találkoznak a régi autók szerelmesei Biatorbágyon találkoznak a régi autók szerelmesei A BMW Group Classic a Techno Classica 2015 kiállításon A BMW Group Classic a Techno Classica 2015 kiállításon Csak egyetlen példányban készült : 110 millió forintot ér a világ legritkább Peugeot-ja! Csak egyetlen példányban készült : 110 millió forintot ér a világ legritkább Peugeot-ja! Retróautók bemutatója és kiállítása Csepelen Retróautók bemutatója és kiállítása Csepelen
 
Újabb mérföldkő a magyar tram-train-projektben

Újabb mérföldkő a magyar tram-train-projektben

2019. május 15.
Megvannak az első prototípusok, de még sok idő eltelik, mire megkezdődhetnek vele a hatósági próbák.
Részletek

Újabb mérföldkő a magyar tram-train-projektben

Elkészült az első három jármű kocsiszekrénye a Stadler valenciai gyárában, és a megrendelő MÁV-Start elfogadta a prototípusokat – értesült a Magyar Nemzet. Az első két tram-train jármű leszállítására és a hatósági próbák megkezdésére várhatóan jövő év második felében kerülhet sor.

A magyar vasúttársaság nyolc hibrid tram-train jármű megrendelésére 2017 novemberében kötött szerződést a közlekedési tárcával. A 17,62 milliárd forint értékű támogatási szerződés a járművek beszerzésére, valamint a szegedi tram-train karbantartó bázis létesítéséhez szükséges berendezések beszerzésére biztosít forrást.

Eközben zajlik a vasúti pálya kialakítása Hódmezővásárhelyen. A beruházást végző Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. azt közölte, hogy az év végére a városi szakaszon 85 százalékos készültséget érnek el. Azután csak felsővezeték-építési, biztosítóberendezési munkák, illetve a lámpák összehangolása, a járművek tesztelése zajlik majd – í­rja az infostart.hu.

Újabb mérföldkő a magyar tram-train-projektben
Kulcsszavak: Stadler, szeged, tömegközlekedés, Tram-Train
 
Kisebb hibákat talált a BKK az 1-es villamos felújított szakaszán Kisebb hibákat talált a BKK az 1-es villamos felújított szakaszán Részben jogos a szegedi 1-es villamossal kapcsolatos önkormányzati kötbérkövetelés Részben jogos a szegedi 1-es villamossal kapcsolatos önkormányzati kötbérkövetelés Átadták az új Mercedes buszokat Budapesten Átadták az új Mercedes buszokat Budapesten Az ABB nyerte az áttörést jelentő 15 másodperces gyorstöltő technológia első jelentős nagyságrendű megrendelését Az ABB nyerte az áttörést jelentő 15 másodperces gyorstöltő technológia első jelentős nagyságrendű megrendelését Nem kerül duplájába a Stadler tram-train járművek beszerzése Nem kerül duplájába a Stadler tram-train járművek beszerzése
 
Július közepén indulhat el a forgalom az 1-es villamos meghosszabbított szakaszán Budapesten

Július közepén indulhat el a forgalom az 1-es villamos meghosszabbított szakaszán Budapesten

2019. május 15.
Várhatóan július közepén indulhat el Budapesten az 1-es villamos meghosszabbított, Etele tér és Fehérvári út közötti szakaszán a forgalom, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az ezzel kapcsolatos forgalmi változásokról társadalmi egyeztetést kezdeményezett.
Részletek

Július közepén indulhat el a forgalom az 1-es villamos meghosszabbított szakaszán Budapesten

A BKK hétfői, MTI-hez eljuttatott közleményében azt írta, elkészültek a vágányok, burkolatot és perontetőt kaptak az új megállók, megépült az útpálya és a vágány közötti szegény, elkészültek az Etele téri végállomás vágánykapcsolatai és befejezték az Etele út 17-49. előtti tér, illetve az Etele park átépítését. A nyári üzem megindulásáig be kell fejezni az útburkolati jelek festését, füvesíteni kell a vágányszakaszt, illetve fel kell szerelni a felsővezetékeket.

Az utas nélküli próbajáratok júniusban indulnak, ezek sikeressége és a járművezetők oktatása után várhatóan július közepén indul a villamosforgalom az új szakaszon, de a végállomási épület - amelynek kivitelezése jogszabályváltozás miatt csúszik - csak novemberre készül el.

A forgalom megindulása után, várhatóan az év végéig a spanyol CAF öt újabb Urbos villamost szállít majd le, amelyek ezen a vonalon állnak majd forgalomba és megegyeznek a már futó villamos szerelvényekkel.

Július közepén indulhat el a forgalom az 1-es villamos meghosszabbított szakaszán Budapesten

A teljes projekt megvalósítását az Európai Unió 8 milliárd forinttal támogatja, a beruházás kivitelezési költsége nettó 8,6 milliárd forint.

Az 1-es villamos meghosszabbított szakaszának átadásával párhuzamosan életbe lépő közlekedési változásokról a BKK rövidesen társadalmi egyeztetést indít. A tervezett változások között szerepel a 103-as busz leállítása, mivel azt teljes egészében kiváltja az 1-es villamos, új járat indulhat 203-as jelzéssel Kelenföld vasútállomás és a Móricz Zsigmond körtér között. A BKK a jövőben a 153-as és a 154-es járatot összevontan, 153-as jelzéssel közlekedtetné, a járat a Gazdagréti tértől a Nagyszőlős utcán át egészen az Infoparkig, körjáratként a BudaPart térségét is érintve közlekedne. A BKK május 27-ig várja a változtatásokkal kapcsolatos észrevételeket.

Július közepén indulhat el a forgalom az 1-es villamos meghosszabbított szakaszán Budapesten
Kulcsszavak: 1-es villamos, bkk, budapest, Etele tér, közlekedés
 
Útdíj - Wittinghoff: továbbra is elutasítjuk a kormány terveit Útdíj - Wittinghoff: továbbra is elutasítjuk a kormány terveit Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a kormány és a Stadler Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a kormány és a Stadler Kiállítás a Széll Kálmán tér megújításáról Kiállítás a Széll Kálmán tér megújításáról Csak 2020 után folytatódik az M0-s építése Csak 2020 után folytatódik az M0-s építése Emelkedett az üzemanyagok ára Emelkedett az üzemanyagok ára
 
Jelentősen csökkent a Nissan nyeresége

Jelentősen csökkent a Nissan nyeresége

2019. május 15.
Jelentősen csökkent a Nissan Motor nyeresége a március 31-én véget ért 2018-as pénzügyi évben, a rossz eredményekért Carlos Ghosnt, a japán autógyártó tavaly novemberben leváltott elnökét tette felelőssé az új menedzsment.
Részletek

Jelentősen csökkent a Nissan nyeresége

Japán második legnagyobb autógyártója kedden közzétett gyorsjelentésében közölte, hogy nettó eladásai 3,16 százalékkal 11 574 milliárd jenre csökkentek, a működési eredménye pedig 44,6 százalékkal 318,2 milliárd jenre (2,5 milliárd dollárra) zuhant. A Nissan adózás utáni nettó nyeresége 57,3 százalékkal, 319,1 milliárd jenre esett.

A Nissan 5 millió 516 ezer járművet adott el szerte a világban, ez 4,4 százalékkal kevesebb mint az előző, 2017-es pénzügyi évben.

A Nissan vezetése arra számít, hogy a 2019-es pénzügyi évben 5,54 millió járművet értékesít. Bevételei 11 300 milliárd jent tesznek ki, működési eredménye 230 milliárd jenre (2 milliárd dollárra), nyeresége pedig 170 milliárd jenre rúg majd. Elemzők jóval nagyobb, 457,7 milliárd jenes működési eredményt vártak.

Szaikava Hiroto, a Nissan vezérigazgatója keddi sajtóértekezletén elismerte, hogy a vállalat eredményei "középszerűek", de a problémák többsége szerinte "az előző vezetés negatív örökségéből" fakad, így az eltúlzott, fölösleges befektetésekből, valamint az eladások mesterséges felpumpálásából.

Carlos Ghosn majdnem két évtizeden át vezette a japán autógyárat, mígnem tavaly ősszel Japánban letartóztatták pénzügyi vétségek miatt.

Jelentősen csökkent a Nissan nyeresége
Kulcsszavak: Carlos Ghosn, értékesítés, jármű kereskedelem, nissan
 
Már másodszor a legmegbízhatóbb márka Nagy-Britanniában a Škoda Már másodszor a legmegbízhatóbb márka Nagy-Britanniában a Škoda A 2015-ös Tokiói Autószalonon bemutatkozott a Nissan IDS tanulmányautó A 2015-ös Tokiói Autószalonon bemutatkozott a Nissan IDS tanulmányautó Veszik a németek a Teslát, mint a cukrot Veszik a németek a Teslát, mint a cukrot Gyere el és tedd próbára magad, éld át te is a versenyzés élményét! Gyere el és tedd próbára magad, éld át te is a versenyzés élményét! A Nissan nyilvánosságra hozta a GT-R Track Edition árát A Nissan nyilvánosságra hozta a GT-R Track Edition árát
 
A budapesti Continental nyerte el az Év Gyára 2018 díjat

A budapesti Continental nyerte el az Év Gyára 2018 díjat

2019. május 14.
Az Év Gyára versenyt negyedik alkalommal hirdette meg a GyártásTrend Magazin, és az azt kiadó PPH Media, a versenyidőszak fél évet ölelt fel.
Részletek

A budapesti Continental nyerte el az Év Gyára 2018 díjat

Összesen 9 meghirdetett kategóriában pályázhatott minden hazai termelőüzemmel rendelkező cég, az összetett Év Gyára díjat pedig az a vállalat nyerhette el, amely több kategóriában pályázott, és legalább az egyikben az első helyen végzett.

Az Év Gyára elismerő címet az idén első alaklommal pályázó  Continental Automotive Hungary Kft. budapesti gyára nyerte el a 10 milliárd forint feletti éves nettó árbevétel kategóriában. A díjat a német technológiai vállalat budapesti gyárának ügyvezető igazgatója, Dr. Keszte Róbert vett át.

„Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy három csoportban is az első helyre kerültünk, emellett pedig hatalmas szakmai elismerés, hogy az összetett kategóriában is mi bizonyultunk a legjobbnak. Budapesti gyárunkban az Ipar 4.0 leginnovatívabb megoldásait alkalmazzuk, és ez a díj azt erősíti meg, hogy jó úton járunk.”- mondta el a Continental Automotive Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

A hazánkban tíz lokációval rendelkező vállalat budapesti gyárát a „Legjobb termelő”, az „Ipar 4.0”, illetve az „Energiahatékonyság” csoportban is az első helyre sorolta a szakmai zsűri.

A budapesti Continental nyerte el az Év Gyára 2018 díjat
Kulcsszavak: continental, díj, elismerés, járműipar
 
A SEAT fantasztikus évet zárt A SEAT fantasztikus évet zárt Optidriver Xtrem robotizált sebességváltó a Renault Trucks K járműcsaládon Optidriver Xtrem robotizált sebességváltó a Renault Trucks K járműcsaládon A 2013-as „Év Terepjárója” a Volkswagen Amarok A 2013-as „Év Terepjárója” a Volkswagen Amarok Az Automotive Brand Contest versenyén díjazták az Audi kommunikációs csapatát Az Automotive Brand Contest versenyén díjazták az Audi kommunikációs csapatát A Scania és az Ericsson közösen teszteli az 5G mobil technológiát A Scania és az Ericsson közösen teszteli az 5G mobil technológiát
 
Innovatív világítástechnika gondoskodhat maximális biztonságról az átdolgozott ŠKODA SUPERB modelleken

Innovatív világítástechnika gondoskodhat maximális biztonságról az átdolgozott ŠKODA SUPERB modelleken

2019. május 14.
A felfrissített SUPERB a ŠKODA első sorozatgyártású modelljeként kínál teljes-LED Matrix-fényszórókat és dinamikus világítási funkciókat. Dinamikus irányjelzővel szerelt teljes-LED hátsó lámpák javítják az észlelhetőséget. A korszerűsített SUPERB májusban, a pozsonyi IIHF Jégkorong-világbajnokság alkalmával mutatkozik be.
Részletek

SUPERB zászlóshajója frissítése során első ízben kínál a ŠKODA sorozatgyártású modellen innovatív teljes-LED Matrix-fényszórókat, amelyek még magasabb színvonalú biztonságról és kényelemről gondoskodnak. A cseh autógyártó dizájnrajz és videó formájában szolgál első benyomásokkal új teljes-LED Matrix-fényszóróiról, ugyancsak új tervezésű, LED-technikájú ködfényszóróiról és dinamikus irányjelzővel kialakított teljes-LED hátsó lámpáiról. A korszerűsített SUPERB májusi világpremierje a 2019-es IIHF Jégkorong-világbajnokság keretében Szlovákia fővárosában, Pozsonyban lesz. A ŠKODA AUTO immár 27. alkalommal támogatja főszponzorként a sporteseményt.

A teljes-LED Matrix-fényszóró dizájnrajza jól mutatja az innovatív rendszer felépítését, amely a tompított és a távolsági fény LED-moduljából, illetve három további LED-távfénykamrából áll, s házán a „ŠKODA Crystal Lighting” feliratot hordozza. Irányjelző, illetve nappali menetfény és helyzetjelző fény gyanánt keskeny LED-csík szolgál, felette pedig az új animált hazavezető fény (Coming/Leaving Home Function) részeiként finom LED-tűk sorakoznak. Az autó nyitásakor és zárásakor e funkció meghatározott koreográfiát követve, automatikusan kapcsolja be- és ki az első és hátsó világítás elemeit.

Innovatív világítástechnika gondoskodhat maximális biztonságról az átdolgozott ŠKODA SUPERB modelleken

Videó szemlélteti működés közben az új teljes-LED Matrix-fényszórókat és a hazavezető fény animációját, illetve mutatja be működésüket, de az új tervezésű, LED-technikájú ködfényszórók és a teljes-LED hátsó lámpák is megtekinthetők benne. Utóbbiak a ŠKODA SUPERB esetében készülnek első ízben dinamikus irányjelzővel, amelynek fénye működéskor belülről kifelé haladva biztosít fokozott dinamika mellett jobb észlelhetőséget a közlekedés többi résztvevője számára, s gondoskodik ezzel fokozott biztonságról.

A cseh autógyártó zászlóshajójaként a ŠKODA SUPERB biztonsága, menetkényelme, menetteljesítményei és környezetkímélő üzeme területén egyaránt a márka legújabb fejlesztéseit sorakoztatja fel, számos előnyös megoldást és felszereltséget a felsőbb járműkategóriákból hozva el a középkategóriába.

A korszerűsített ŠKODA SUPERB a májusi IIHF Jégkorong-világbajnokság alkalmával Szlovákia fővárosában, Pozsonyban tartja világpremierjét.

Kulcsszavak: bemutató, skoda, Superb, új modell
 
Autónk szokatlan színe sokat elárul rólunk Autónk szokatlan színe sokat elárul rólunk Škoda élmények a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon Škoda élmények a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon Az új Mazda6 magasabb szintre tör Az új Mazda6 magasabb szintre tör Krómozott ikerkipufogó, matt és fényes fekete kivitelű, új belső tér – Ez a 2014. évi Lancia Delta Krómozott ikerkipufogó, matt és fényes fekete kivitelű, új belső tér – Ez a 2014. évi Lancia Delta Ken Block bemutatta legújabb szerzeményét: egy 1986-os Ford RS200 versenygépet Ken Block bemutatta legújabb szerzeményét: egy 1986-os Ford RS200 versenygépet
 

Találatok száma: 11127 Megjelenítve: 181 - 190