Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 10754 Megjelenítve: 181 - 190
A CUSTOM WORKS ZON japán motorépítő műhely egy vadonatúj boxermotor prototípussal szerelt motorkerékpárt mutatott be

A CUSTOM WORKS ZON japán motorépítő műhely egy vadonatúj boxermotor prototípussal szerelt motorkerékpárt mutatott be

2018. december 11.
Az egyedi motordizájnok japán specialistája, a CUSTOM WORKS ZON december 2-án mutatott be egy, a BMW Motorrad megbízására készültegyedi modellt. A lenyűgöző alkotás központi eleme egy teljesen új BMW boxermotor prototípusa.
Részletek

A CUSTOM WORKS ZON japán motorépítő műhely egy vadonatúj boxermotor prototípussal szerelt motorkerékpárt mutatott be

 
A Yuichi Yoshizawa és Yoshikazu Ueda által Siga prefektúra területén2013-ban alapított CUSTOM WORKS ZON különleges alkotásairól ismert. Acsapat rendszeres vendége számos, egyedi építésű járműveket felvonultató rendezvénynek, mint például a milwaukeei Mama Tried Show,az austini The Hand Built Motorcycle Show és a Brooklyn Invitational.E kicsiny műhely vitrinjét megannyi díj és trófea díszíti – ami a csapat szakértelmének és egyedi stílusának egyértelmű bizonyítéka.

Yuichi Yoshizawát teljesen felvillanyozta a BMW Motorraddal való együttműködés:

„Nagy megtiszteltetés és kihívás egy ilyen csodálatosboxermotor-prototípus köré motorkerékpárt építeni az egyik legnagyobb hagyománnyal rendelkező gyártó számára.”

A bemutatón sok találgatás övezte a motor-prototípust. A külső geometria és a látható elemek a BMW Motorrad 1960-as évek végéig gyártott boxermotorjaira emlékeztetnek – a nyilvánvaló különbséget a nagyobb hengerűrtartalom és a modern lég-/olajhűtési rendszer jelenti. A blokkról, és annak jövőbeli felhasználásáról a későbbiekben fog agyártó részletesebb információval szolgálni.

A ZON jellegzetes stílusa egyértelműen felismerhető: klasszikus kialakítás, modern gyártási technológia és a részletekben megnyilvánuló nagy szakértelem – mindez a legmagasabb szintű japángyártási minőség jegyében. A motorkerékpár alacsony sziluettje ErnstHenne 1920-as és 1930-as években rekordokat döntő járműveire emlékeztet.

A CUSTOM WORKS ZON japán motorépítő műhely egy vadonatúj boxermotor prototípussal szerelt motorkerékpárt mutatott be

A nagy méretű - elöl 21, hátul 26 colos - mart alumíniumkerekeit viszonylag keskeny gumiabroncsokkal párosították, a „girder” villa alapanyaga pedig szintén tömör alumínium. Az acélcsőből készülthátsó lengőkart a térhálós vázra rögzítették, hogy a felfüggesztés rejtve maradjon. Ebbe a csőhálóval megerősített vázszerkezet behelyezték a nagyméretű blokkot. Az üzemanyagtartályt, az ülést és a burkolatot mind acéllemezekből, kézimunkával alkották meg.

Ez a lélegzetelállító, egyedi tervezésű, a CUSTOM WORKS ZON és a BMWMotorrad együttműködéséből létrejött motorkerékpár a szakmán és a motoros körökön belül nagy figyelmet kapott, elnyerve a Hot Rod CustomShow legrangosabb díját, a „Best of Show Motorcycle” trófeát.

Kulcsszavak: bmw, BMW motorrad, egyedi jármű
 
Új zászlóshajó a BMW X modellcsaládban Új zászlóshajó a BMW X modellcsaládban HITA: új autóipari beruházó a komáromi ipari parkban HITA: új autóipari beruházó a komáromi ipari parkban A BMW az Art Basel művészeti kiállításon leplezi le a BMW Art Cars kollekció dizájnterveit A BMW az Art Basel művészeti kiállításon leplezi le a BMW Art Cars kollekció dizájnterveit A BMW Group tovább növelte értékesítését júniusban A BMW Group tovább növelte értékesítését júniusban Világpremier az új BMW 7-es sorozatban: Távirányítású parkolás Világpremier az új BMW 7-es sorozatban: Távirányítású parkolás
 
A Ford kifejlesztett egy intelligens megoldást, ami segíthet azonosítani a helyeket, ahol komoly esély van közlekedési balesetekre

A Ford kifejlesztett egy intelligens megoldást, ami segíthet azonosítani a helyeket, ahol komoly esély van közlekedési balesetekre

2018. december 11.
A holnapi balesetek helyszíne már ma is azonosítható: a Ford bemutatta, hogy a big data adatelemzés hogyan teheti biztonságosabbá a városokat.
Részletek

A Ford kifejlesztett egy intelligens megoldást, ami segíthet azonosítani a helyeket, ahol komoly esély van közlekedési balesetekre

Gyakran csak a balesetek bekövetkezése után derül ki bizonyos kereszteződésekről vagy útszakaszokról, hogy veszélyt jelentenek az autóvezetőkre, kerékpárosokra és gyalogosokra nézve.

Most a Ford kidolgozott egy eszközt, aminek révén big data adatelemzéssel azonosíthatók azok a helyszínek, amelyek az intézkedések hiányában potenciális baleseti helyszínek lehetnek a jövőben. Ennek érdekében a vállalat Intelligens Mobilitás részlege az utóbbi év során 1 millió kilométernyi autózás és autóvezetői viselkedés adatait rögzítette Londonban és környékén.

A kutatók nyomon követték a városban megtett utakat, és igen részletes adatokat rögzítettek az autóvezetés eseményeiről, például a fékezésről vagy a fékezés erősségéről, illetve azt is naplózták, hogy bekapcsolt-e a vészvillogó. Ez segített a „majdnem balesetek” azonosításában; ezután pedig a Ford összevetette ezt az információt a tényleges baleseti kimutatásokkal, és kidolgozott egy algoritmust a jövőbeni, valószínűsíthető baleseti helyszínek azonosítására.

„Hiszünk abban, hogy megállapításaink több millió ember javát szolgálhatják. Még a nagyon apró változások ¬(például egy közlekedési táblát takaró faág levágása) is nagy hatással lehetnek a forgalom áramlására, a közlekedésbiztonságra vagy az út működési hatékonyságára,” mondta el Jon Scott, a Ford Intelligens Mobilitás városi megoldásokat kidolgozó részlegének projektvezetője.


A Ford kifejlesztett egy intelligens megoldást, ami segíthet azonosítani a helyeket, ahol komoly esély van közlekedési balesetekre

Ez az elképzelés csupán egy azok közül, amelyeket a ma bemutatott Ford Városi Adat Jelentésben vázolt fel a Ford Intelligens Mobilitás részleg „A közlekedés Jövője” című konferencián, amit a Financial Times szervezett Londonban. A részvevők hozzájárulásával rögzített és kiértékelt adatokat felhasználó jelentés a városban közlekedő 160 áruszállítóval több mint 15 000 nap során, több mint 1 millió kilométernyi autózás alapján született. Az áruszállító flotta több mint 1 millió megtett kilométere – ami akkora távolság, mint hússzor megkerülni a Földet – 500 millió adatpontot eredményezett.

A Ford arra törekszik, hogy intelligens járművekkel lásson el intelligens okos világot. A vizsgálatban részvevő minden egyes járműben volt egy egyszerűen csatlakoztatható adatrögzítő, ami naplózta az utazást, majd egy felhőbe töltötte fel az adatokat elemzés céljából. Az így nyert információkat a Ford globális adatkutató és elemző csapatának munkatársai elemezték egy interaktív kezelőfelület segítségével; ez a technológia nemcsak városi környezetben, hanem bármilyen utaknál alkalmazható.

Emellett a vizsgálat egyéb lehetőségekre is kiterjedt – például arra, hogy a csúcsidőn kívüli idősávokba ütemezett kiszállítások hogyan könnyíthetik meg minden úthasználó életét, illetve hogy az utazási adatok miként segíthetnek megtalálni az ideális helyeket az elektromos járművek feltöltő pontjaink telepítéséhez.


A Ford kifejlesztett egy intelligens megoldást, ami segíthet azonosítani a helyeket, ahol komoly esély van közlekedési balesetekre

“A Ford Városi Adat Jelentés jó példa arra, hogy mire vagyunk képesek a Fordnál az összekapcsolt járművek adataival, az intelligens infrastruktúrával, illetve analitikai kapacitásainkkal. Szeretnénk rávenni a városok vezetését, hogy működjenek együtt velünk azon problémák megoldásán, amelyek nélkül a városokban jobb lesz élni és dolgozni is,” mondta Sarah-Jayne Williams, a Ford Európa Ford Intelligens Mobilitás részlegének igazgatója.

A Ford tisztában van azzal, hogy bármely, adatokra épülő megoldáshoz szükség van az autóvezetők együttműködésére, illetve az adatok megosztására való hajlandóságára, de a vállalat hisz abban, hogy ahol ez egyértelmű előnyökkel jár, ott az autósok nyitottabbak lesznek egy ilyen szolgáltatás támogatására.

A teljes jelentés – benne animációs adatmegjelenítésekkel, a módszertannal és a készítőkkel rögzített videointerjúkkal – megtalálható a citydatareport.fordmedia.eu honlapon.

Kulcsszavak: baleset, ford, közlekedésbiztonság
 
A Ford Transit és Tourneo Connect ideális választás az átlagosnál magasabb emberek számára A Ford Transit és Tourneo Connect ideális választás az átlagosnál magasabb emberek számára A Ford olyan megoldásokat keres, amelyek tisztább levegőt biztosíthatnak a nagyvárosok számára A Ford olyan megoldásokat keres, amelyek tisztább levegőt biztosíthatnak a nagyvárosok számára 2015-ös F-150 fényezését még a legragyogóbb napsütés sem fakítja ki 2015-ös F-150 fényezését még a legragyogóbb napsütés sem fakítja ki Mától élesben működnek a szuper-traffipaxot Mától élesben működnek a szuper-traffipaxot Virtuális sofőrképző: a Continental mesterséges intelligenciája emberi erővel ruházza fel a járműveket Virtuális sofőrképző: a Continental mesterséges intelligenciája emberi erővel ruházza fel a járműveket
 
Nemzetközi élvonalban az Audi Hungária magyar szakmunkástanulója

Nemzetközi élvonalban az Audi Hungária magyar szakmunkástanulója

2018. december 10.
A Volkswagen Konszern az idei évben is „Best Apprentice Award“ elismeréssel díjazta legjobb szakmunkástanulóit Wolfsburgban, a duális képzésben nyújtott teljesítményükért és kiemelkedő szakmai kompetenciáikért. 
Részletek

Nemzetközi élvonalban az Audi Hungária magyar szakmunkástanulója

A díjazottak között volt Benedek Péter, aki idén júniusban kiváló eredménnyel végezte el a járműfényező szakmát az Audi Hungaria duális szakképzésében, és azóta a vállalat munkatársaként a lakkozóüzemben kamatoztatja szaktudását.

 „Az autóipar vonzó jövőképet kínál a fiatalok számára. Büszke vagyok arra, hogy duális szakképzési rendszerünkben partneriskoláinkkal karöltve nemzetközi szinten kimagasló szaktudású fiatalokat képzünk”, mondta Dr. Knáb Erzsébet, az Audi Hungaria személyügyért és szervezetért felelős igazgatósági tagja. „Benedek Péternek szívből gratulálok az elismeréshez és további szép szakmai sikerek kívánok“, tette hozzá Dr. Knáb Erzsébet.

 Az AUDI HUNGARIA Zrt. Magyarországon elsőként indította el a duális szakképzési modellt, melyet jelenleg a Győri Műszaki SZC Lukács Sándor Mechatronikai és Gépészeti Szakgimnáziumával, Szakközépiskolájával és Kollégiumával, a Pattantyús-Ábrahám Géza Ipari Szakgimnáziumával és Szakközépiskolájával és a Győri Szolgáltatási SZC Kossuth Lajos Középiskolája és Kollégiumával együtt működtet. A duális képzésben végzett tanulók többsége tanulmányai befejeztével az Audi Hungariánál helyezkedik el, mely 2018-ban az ország legvonzóbb autóipari gyártó vállalata lett.

Nemzetközi élvonalban az Audi Hungária magyar szakmunkástanulója
Kulcsszavak: Audi Hungaria, autógyár, győr, oktatás
 
Korrupcióval gyanúsítják Kína első autógyárának vezetőjét Korrupcióval gyanúsítják Kína első autógyárának vezetőjét Törökország adókedvezménnyel csábítja az autógyárakat Törökország adókedvezménnyel csábítja az autógyárakat A Volkswagen Csoport mintegy százezer új munkahelyet teremtett 2007 óta A Volkswagen Csoport mintegy százezer új munkahelyet teremtett 2007 óta Csúcsokat döntöget a Tesla Csúcsokat döntöget a Tesla Minden eddiginél korábban elért mérföldkő – Már egymillió ŠKODA készült az idén Minden eddiginél korábban elért mérföldkő – Már egymillió ŠKODA készült az idén
 
Detroitban jön a vadonatúj Lexus RC F

Detroitban jön a vadonatúj Lexus RC F

2018. december 10.
A Lexus októberben, a Párizsi Autószalonon leplezte le népszerű sportkupéja, a környezetbarát hibrid elektromos motorral szerelt Lexus RC legújabb generációját.
Részletek

Detroitban jön a vadonatúj Lexus RC F

Alig néhány hónappal később, januárban pedig már érkezik a modell brutális teljesítményváltozata, az RC F: a nagy várakozások övezte sportautót a Detroiti Autószalonon láthatjuk majd először, egy sokat sejtető teaser fotó azonban már napvilágot látott az autóról.

2014-es bemutatása óta a sportos megjelenésű, sokoldalú személyiséggel rendelkező RC kupé kulcsszerepet játszott az érzelemgazdag vezetési élményt ígérő Lexus életérzés megvalósításában. A Párizsban leleplezett új RC nemcsak megőrizte, de magasabb szintre is emelte a jelenlegi modell összes erényét, hála a Lexus stílusnyelv legfrissebb interpretációjának, valamint a márka kétajtós zászlóshajója, az LC kupé által ihletett, sportosabb menetdinamikának. 

A megújult RC sportos, mégis elegáns külső formaterve az LC kétajtós zászlóshajó kecses dizájnjából építkezik. A belső teret érintő módosítások még intenzívebb vezetési élményt ígérnek.

Az RC megújulását az LC „még sportosabb, még kecsesebb” vezethetőségi koncepciója ihlette, amelyet a legkiválóbb minőségű kidolgozás tesz lehetővé. A külső formajegyek ugyanolyan sportosak, mint eddig, ugyanakkor az apró részletek módosításai – amelyekhez a Lexus LC állt modellt – az eddigieknél is elegánsabbá teszik az autót. Az utastérben a kiváló minőségű anyagoktól a kezelőszervek és műszerek ergonomikus elrendezéséig minden a lehető legmagasabb szintű vezetési élményt szolgálja.

Detroitban jön a vadonatúj Lexus RC F

Az RC aerodinamikai jellemzőit, abroncsait és futóművét is továbbfejlesztették, javultak a gázreakciók és a kormányérzet, s mindez hozzájárult az LC kupéval bevezetett „sportosabb és kifinomultabb” menetdinamikai filozófia megvalósulásához. Az új RC ráadásul minden eddiginél stabilabban viselkedik a legkülönfélébb menethelyzetekben. Ez magabiztos, kilengésektől mentes vezethetőséget eredményez, ami ideális hosszú távú túraautóvá teszi az RC-t, legyen szó kanyargós hegyi utakról vagy autópályáról.
    
A Lexus formatervezői már a Párizsban bemutatott, és a márkakereskedésekbe januárban érkező öntöltő hibrid elektromos változatnál is tetten érhető módon arra törekedtek, hogy a karosszéria dinamikus arányainak megőrzése mellett az eddigieknél jóval elegánsabbá varázsolják az RC megjelenését. Ennek érdekében mindenekelőtt olyan karakteres stíluselemeket vezettek be, mint az első lökhárító fényszóróktól kiinduló, új sarokidomai vagy a hűtőmaszk felülről lefelé haladva fokozatosan átalakuló rácsozata, ami magával ragadó optikai feszültséget kölcsönöz a kupénak. A három darab, különösen kisméretű LED fényforrásból felépülő fényszóró függőleges elrendezése, valamint az új, L-alakú LED helyzetjelzők még kifinomultabbá teszik a modell kiállását. A hátsó lökhárító sarkainál új légkivezető nyílásokat találunk, amelyek javítják a jármű stabilitását és precíz vezethetőségét.

A modell szélesebb kiállása és mélyebb tömegközéppontja is azt sugallja, hogy az autó a legkülönfélébb útviszonyok mellett képes megőrizni tapadását. A hátsó lámpatestek az eddigieknél hangsúlyosabb L-alakú lencsekialakítást kaptak, ami mostantól a Lexus kupék átfogó stíluseleme lesz.

Detroitban jön a vadonatúj Lexus RC F

A fűtés és az audiorendszer kezelőszervei szálcsiszolt kivitelt kaptak, ami még magasabb minőségi hatást kelt, míg a középkonzol két oldalán nagyobb lett, és magasabbra került a térdpárna, ezzel javult a térérzet az utastér első részében. A részletekbe menő kifinomultság jegyében a vezető tenyértámaszát is átdolgozták, felületét öltésekkel látták el. A Lexus kupék másik azonosító jegyeként az LC kupéról ismerős analóg időmérő óra jelent meg a műszerfalon. Az LC kupét meghatározó „még sportosabb, még kecsesebb” vezethetőségi koncepciót alkalmazva a Lexus mérnökei arra törekedtek, hogy a megújult RC háborítatlan vezetési élményt kínáljon.

Ennek érdekében különös figyelmet fordítottak az olyan részletekre, mint a jármű aerodinamikájának tökéletesítése, vagy a felfüggesztés és a hajtáslánc finomhangolása. A még csekélyebb oldaldőlésű, stabilabb rugózás, valamint a még precízebb irányíthatóság – mindkettő az LC kupé hagyatéka – minden eddiginél sportosabbá és közvetlenebbé teszi a megújult RC-t. A jármű stabilabb irányíthatóságának záloga a továbbfejlesztett aerodinamikai teljesítmény, amelyet olyan részletek megvalósításával értek el, mint az oldalablakok keretében elhelyezett, új formájú légterelő, vagy a hátsó lökhárítóba integrált légkivezető csatorna. Az eddiginél is jobb tapadású abroncsokkal szerelt, új 19 colos keréktárcsák kiváló kormányreakciókat biztosítanak. Az új lökhárítók már lassú kimozdulásnál is jelentős csillapító erőt fejtenek ki, míg a futómű feszesebb perselyeket kapott. Az új RC-t alapos tesztprogramnak vetették alá, a futómű-mérnökök a minél jobb rugózási komfort és vezethetőség érdekében folyamatosan hangolták tökéletesre a felfüggesztést.

Detroitban jön a vadonatúj Lexus RC F

Miben különbözhet majd a hibrid elektromos változattól az RC F?

Az már a most napvilágot látott teaser fotót elnézve is egyértelműnek tűnik, hogy a Detroitban érkező F változatot a nyers, elemi erő és mellbevágó sportosság jellemzi majd, mind külső jegyekben, mind pedig a vezetési élmény tekintetében. Bár a mostani generációhoz hasonlóan kétségkívül egyértelmű lesz majd, hogy rokon modellekről van szó a különbség is első pillantásra felfedezhető lesz…hát még ha az ember beül az RC F volánja mögé és felbőg a V8-as motor…

A Lexus mindenesetre úgy aposztrofálja az idén 10 éves fennállását ünneplő, és már eddig is legendás sportautókat felvonultató Lexus F sorozat legújabb tagját, mint az F még izgalmasabb dimenziója. Ráadásul a teaser fotón túl a modell neve is elég sokat sejtet: Lexus RC F Track Edition…




Kulcsszavak: autószalon, detroit, lexus, RC F
 
Újabb Lexus világpremier Párizsban: Kinetikus üléskoncepció Újabb Lexus világpremier Párizsban: Kinetikus üléskoncepció A Genfi Autószalonon bemutatkozik a továbbfejlesztett, Európában gyártott Nissan LEAF A Genfi Autószalonon bemutatkozik a továbbfejlesztett, Európában gyártott Nissan LEAF Kettős személyiség - Nissan Gripz Kettős személyiség - Nissan Gripz Az Alfa Romeo 4C Spider világpremierje a a 2014-es Genfi Autószalonon Az Alfa Romeo 4C Spider világpremierje a a 2014-es Genfi Autószalonon A Párizsi Autószalonon a Nissan bemutatta az ötödik generációs Micrát A Párizsi Autószalonon a Nissan bemutatta az ötödik generációs Micrát
 
Újabb taggal bővülhet a Toyota GR sportmodell-család

Újabb taggal bővülhet a Toyota GR sportmodell-család

2018. december 07.
Dél-Amerikában mutatták be a Yaris GR Sport helyi verzióját, amely jóval harciasabban és dögösebben néz ki, mint az Európába szánt kiadás.
Részletek

Újabb taggal bővülhet a Toyota GR sportmodell-család

Toyota Yaris nem létezik, legalábbis nem egyes számban: a bolygó különböző nagy piacain műszakilag rokon, de formavilágában markánsan eltérő típusokat kínál ugyanazon a néven a japán gyártó. Ez, a globális termékeknél gyakran (többek között a Corolla típusnál is) alkalmazott stratégia első megközelítésben érdektelennek tűnhet azoknak, akik csak a modell európai verzióját ismerik. Valójában azonban ez a rendszer sokkal nagyobb játékteret enged a gyártónak a kísérletezésre, amiből végül mindannyian profitálhatunk.

Alig néhány héttel azután, hogy a Toyota a Párizsi Autószalonon bemutatta a Yaris GR Sport európai verzióját, a São Paulo-i Autószalonon lelepleztek egy másik modellt, amelyet ugyanúgy hívnak, ám egészen más hangvételben értelmezi a Toyota sportautós filozófiáját. Az európai modell ugyanis tisztes távolságot tart falkavezérétől, a 211 lóerős, kompresszoros benzinmotorral szerelt Yaris GRMN-től, és viszonylag szerényen meghúzódik annak árnyékában – már amennyire egy ültetett futóművű, 17 colos sportfelnikkel szerelt kisautó szerénynek mondható. Ezzel szemben dél-amerikai unokatestvére büszkén felvállalja a rokonságot a Toyota világbajnok WRC raliprogramjából szerzett tapasztalatokat közvetlenül hasznosító csúcsmodellel.

Újabb taggal bővülhet a Toyota GR sportmodell-család

A Toyota brazíliai formatervezési központjának munkatársai szabadjára engedték fantáziájukat. 17 colos, kéttónusú keréktárcsákat emeltek le a Gazoo Racing raktárának polcairól, a fekete-ezüst színvilágot egy darab piros küllő teszi igazán merésszé. A karosszéria vonalvezetését és arányait piros-fekete matricázással, valamint a fekete motorházfedéllel és tetőoszlopokkal bolondították meg, az autó így alacsonyabbnak, szélesebbnek tűnik. Mindez nem puszta optikai csalódás: a futóművet leültették, a kerékívek pedig határozott toldást kaptak. Ez utóbbiak, akárcsak az első légbeömlők, az első és oldalsó kötények, valamint a C-oszlop borítása és az abból kinövő hátsó légterelő, szénszálas megjelenéssel vadítja meg az összképet. A projekt méltó lezárása az impozáns hátsó diffúzor és az azt áttörő, trapéz alakú kipufogó végcső.

Az utastérhez is merészebben nyúltak a dél-amerikai tervezők, mint európai kollégáik. Piros öltésekkel varrott öblös kagylóülések, az első hűtőmaszk díszítésére rímelő, fémhatású betétek, bőr-Alcantara sportkormány piros középállás-jelzéssel, valamint a műszerfal két szélén alkalmazott piros sávok teremtenek a Yaris GRMN-nél is magával ragadóbb vezetői környezetet. Az egyetlen kijózanító részlet a fokozatmentes automata sebességváltó karja: ahogy a mi Yaris GR Sportunk, annak újvilági rokona is be kell, hogy érje a szériakivitelű hajtáslánccal – nálunk ez a 100 lóerős hibridet, Brazíliában pedig egy kétoldali változó szelepvezérléssel szerelt, 1.3 vagy 1.5 literes benzinmotort jelent 100, illetve 110 lóerővel.

Újabb taggal bővülhet a Toyota GR sportmodell-család

Míg a szintén brazíliai Toyota Hilux GR Sport pickup hamarosan sorozatgyártásba kerülhet a dél-amerikai országban, a Yaris csupán vitaindítónak, a piac szondáztatására készült, a márka nem tervezi a modell közvetlen gyártását. Nem is baj: elég, ha vad megjelenéséből merítve a Toyota Európa számára is összerak egy hasonló tartalmú optikai csomagot, amivel legalább ilyen határozottá varázsolható az errefelé kínált Yaris GR Sport.

Újabb taggal bővülhet a Toyota GR sportmodell-család
Kulcsszavak: toyota, Toyota Gazoo Racing, új modell, Yaris
 
Skoda SUV-modellek a Kínai piacra Skoda SUV-modellek a Kínai piacra A TMG GT86 Kupa biztosan folytatódik 2015-ig A TMG GT86 Kupa biztosan folytatódik 2015-ig Az új Opel Corsa GSi garantálja a vezetési élményt Az új Opel Corsa GSi garantálja a vezetési élményt Magyar WWF projektet támogat a Toyota Motor Corporation Magyar WWF projektet támogat a Toyota Motor Corporation A Lexus április 20-án, a Pekingi Autószalonon mutatja be új középkategóriás szabadidő-járművét, az NX-et A Lexus április 20-án, a Pekingi Autószalonon mutatja be új középkategóriás szabadidő-járművét, az NX-et
 
A Honda bemutatja az új, 1.5 VTEC TURBO motorral felszerelt HR-V Sportot

A Honda bemutatja az új, 1.5 VTEC TURBO motorral felszerelt HR-V Sportot

2018. december 07.
Tekintettel a nagy érdeklődésre, a Honda nyilvánosságra hozta az új HR-V Sport műszaki adatait.
Részletek

A Honda bemutatja az új, 1.5 VTEC TURBO motorral felszerelt HR-V Sportot

A 2019-es HR-V legújabb változata 1.5 VTEC TURBO erőforrással, látványosabb megjelenéssel és sportosabb futóművel kerül a szalonokba. A HR-V Sport éppúgy frissített külső és belső formavilággal gördül le a futószalagról, mint az alapmodell, de számos egyedi arculati elemmel tették látványosabbá a mérnökök.

Motorját a Honda Civic legújabb nemzedékében ismerhette meg a vásárlóközönség, és bizony azóta is közbeszéd tárgya, az 1,5 literes VTEC TURBO hajtómű ugyanis 182 LE-s csúcsteljesítménnyel (6MT: 5500 f./perc, CVT: 6000 f./perc) és kimagasló maximális forgatónyomatékkal büszkélkedhet. Utóbbi kézi váltóval társítva 240 Nm (1900-5000 f./perc), míg a folyamatosan változó áttételű, automatikus erőátvitelnél 220 Nm (1700-5500 f./perc).

A Honda azoknak fejlesztette a HR-V Sportot, akik lenyűgöző menetdinamikával, kimagasló kanyarstabilitással és persze magával ragadó vezetési élménnyel szeretnék megfűszerezni a kompakt szabadidő-autók nyújtotta használati értéket. Ennek megfelelően optimalizálták a karosszériamerevséget, a felfüggesztés működését és a kormányérzetet, nem mellesleg Performance Damper lengéscsillapító-rendszerrel látták el a modellt, ami folyamatosan figyeli az autó mozgását, és kiküszöböli a kocsitest oldal- és hosszirányú dőlését. Ez azt jelenti, hogy a HR-V még stabilabban fut az íveken, nem dülöngél a hirtelen irányváltásoknál és rossz minőségű útburkolaton is elismerésre méltó menetkomforttal kényezteti utasait.

A Honda bemutatja az új, 1.5 VTEC TURBO motorral felszerelt HR-V Sportot

A fogasléces, elektronikus rásegítésű, változó áttételű szervokormány viselkedését szintén a HR-V Sport küldetéséhez igazították, és hogy a lehető leggyorsabbak legyenek reakciói, a Honda által fejlesztett Agilis Vezetést Támogató Rendszert is bevetették a tervezők. Ha a volán középállásban vagy annak közelében van, a legkisebb mozdításra is azonnal fordulni kezd az autó, a végállásoknál pedig precízebb visszajelzések segítik a vezetőt.

A külsőt érintő módosítások közül a Honda arculatához idomuló, „Solid Wing Face”, a szárnyat idéző orrész a legfeltűnőbb, de legalább ennyire érdekesek a korábbi, sötétített krómmal bevont elemek helyett alkalmazott, magasfényű, feketekrómozású betétek, valamint a hűtőrács és a ködlámpák körül alkalmazott, méhsejtrács-szerű, fekete fényezéssel feldobott idomok is.

A HR-V Sportot körbejárva számos olyan kiegészítőt fedezhetünk fel, amelyek még lendületesebbé varázsolják az összhatást. Ilyen például a vékony első koptató, a küszöbszoknya, a kerékjárati ívekre helyezett burkolat és az agresszívebb hátsó lökhárító is. Ráadásként mindezt szemet gyönyörködtető, fekete fényezéssel tárja elibénk a legendás japán vállalat, dupla kipufogóvéggel és 18 colos, egyedi megjelenésű könnyűfém felnikkel koronázva meg a lélegzetelállító formatervet.

A Honda bemutatja az új, 1.5 VTEC TURBO motorral felszerelt HR-V Sportot

Igencsak feltűnőek a LED lámpatestek is (tompított, távolsági, irányjelző és nappali menetfény), miként az ötödik ajtó körül szaladó, feketekróm díszcsík és a sötétített, fekete vonalakkal tagolt hátsó lámpa is vonzza a tekintetet.

A belsőtérből az alapmodell ülései kacsintanak vissza a szemlélőre, annyi különbséggel, hogy a – sportosság jegyében – nagyobb, feszesebb tartást biztosító oldalpárnákat kaptak.  További érdekesség, hogy a kabint is dinamikus stílus jellemzi - az ülésgarnitúra és a tetőkárpit fekete-piros színösszeállítása valósággal tűzbe hozza az embert.   

A 2019-es modellévű HR-V Sport gyártása idén decemberben indul, az első autókat várhatóan 2019 tavaszán vehetik át a tulajdonosok.

A Honda bemutatja az új, 1.5 VTEC TURBO motorral felszerelt HR-V Sportot


Kulcsszavak: honda, HR-V, új modell, új motor
 
Bemutatkozik az új Mercedes-Benz E-osztály Bemutatkozik az új Mercedes-Benz E-osztály Megérkezett a Toyota Corolla új generációja Megérkezett a Toyota Corolla új generációja Hazánkban is bemutatkozott a Renault új crossovere, a Kadjar Hazánkban is bemutatkozott a Renault új crossovere, a Kadjar Megérkezett hazánkba az első Volkswagen Generation SIX Megérkezett hazánkba az első Volkswagen Generation SIX Az új Kia ProCeed – sokoldalú utazóautó látványos formatervvel és tágas utastérrel Az új Kia ProCeed – sokoldalú utazóautó látványos formatervvel és tágas utastérrel
 
A Volvo S60 és V60 ötcsillagos minősítést szereztek az Euro NCAP biztonsági vizsgálatán

A Volvo S60 és V60 ötcsillagos minősítést szereztek az Euro NCAP biztonsági vizsgálatán

2018. december 06.
Az új Volvo S60 szedán és a V60 kombi a mai napon maximális ötcsillagos minősítésben részesült a 2018-as Euro NCAP járműbiztonsági teszteken, folytatva a Volvo modellkínálatának ötcsillagos sikerszériáját.
Részletek

A Volvo S60 és V60 ötcsillagos minősítést szereztek az Euro NCAP biztonsági vizsgálatán

Az eredmény újfent igazolja, hogy a Volvo Cars rendre a létező legbiztonságosabbak közé tartozó autókat hozza forgalomba. A kompakt ferdehátú V40-estől az XC90 felsőkategóriás szabadidőjárműig az összes jelenleg kapható Volvo modell ötcsillagos biztonsági technológiákkal büszkélkedhet.

A 2018-as Euro NCAP tesztprogram minden eddiginél szigorúbb kihívásokat támaszt a legújabb biztonsági technológiákkal szemben, beleértve a kerékpáros-felismerő autonóm vészfékrendszert vagy a vészhelyzeti sávban tartó rendszereket. A V60 és az S60 az új program szerint tesztelt legbiztonságosabbak autók közé tartoznak.

„Ez az eredmény is azt bizonyítja, hogy a Volvo Cars változatlanul vezető szerepet tölt be a biztonság terén, fejlesztéseivel folyamatosan kitolva a technológiai határokat.” – mondta Malin Ekholm, a Volvo Cars biztonsági központjának vezetője.

„Bármelyik Volvo modell mellett döntenek, ügyfeleink mindig biztosak lehetnek abban, hogy szeretteikkel együtt a világ egyik legbiztonságosabb autójában utaznak.”

Az S60 és a V60 egyaránt a Volvo Cars saját fejlesztésű SPA átméretezhető padlólemezére épül. Ugyanazokat a biztonsági rendszereket alkalmazzák, mint fivéreik, az XC60 vagy a márka kínálatának csúcsán álló 90-es modellcsalád tagjai.

A Volvo S60 és V60 ötcsillagos minősítést szereztek az Euro NCAP biztonsági vizsgálatán

A Volvo Cars aktív biztonsági csomagja, az automatikus vészfékezés funkcióval kiegészített City Safety rendszer az alapfelszerelés részét képezi minden egyes Volvo modellben. Az S60 és a V60 esetében a világon elsőként a City Safety rendszer frontális ütközés veszélye esetén is képes automatikus fékezéssel elkerülni a balesetet vagy enyhíteni annak következményeit. A City Safety a mai napig az egyetlen olyan rendszer a világon, amely a gyalogosokat, a kerékpárosokat és a nagytestű állatokat egyaránt felismeri.

A V60 idén, természetes környezetében: egy stockholmi család autóbeállóján mutatkozott be a nagyközönségnek. A modell tökéletesen demonstrálja a Volvo Cars hagyományos szakértelmét a modern családi élet sokszínű követelményeinek és a mindennapok kihívásainak tökéletesen megfelelő kombik terén.

Az új generációs Volvo S60 sportszedán idén nyáron lépett a színre. A dinamikus S60 az első olyan modell, amelyhez nem kínál dízelmotort a Volvo. Ezzel kiválóan példázza a márka példamutató elkötelezettségét a villamosítás, mint a hagyományos belső égésű motorokon túlmutató, hosszú távú jövőkép mellett. Szintén az S60 a legelső olyan Volvo, amelyet az Egyesült Államokban, a vállalat első észak-amerikai gyártóüzemében, a dél-karolinai Charleston közelében építenek.
 

Kulcsszavak: euro ncap, s60, V60, volvo
 
Az új Mazda CX-5–ös ötcsillagos eredményt ért el az EuroNCAP törésteszten Az új Mazda CX-5–ös ötcsillagos eredményt ért el az EuroNCAP törésteszten Az Opel Crossland X kategóriájának legjobbja az Euro NCAP tesztjén Az Opel Crossland X kategóriájának legjobbja az Euro NCAP tesztjén Új Volvo Cars 360c autonóm tanulmányautó: miért repülne, ha autóval is utazhat? Új Volvo Cars 360c autonóm tanulmányautó: miért repülne, ha autóval is utazhat? Már megtekinthető Közlekedési Magazinunk áprilisi műsora Már megtekinthető Közlekedési Magazinunk áprilisi műsora A Volvo Cars a Microsoft vállalattal közösen fejleszti ki új generációs autóipari technológiáit A Volvo Cars a Microsoft vállalattal közösen fejleszti ki új generációs autóipari technológiáit
 
Airbus-szimulátort adtak át a csepeli műszaki szakgimnáziumban

Airbus-szimulátort adtak át a csepeli műszaki szakgimnáziumban

2018. december 06.
Airbus A320 repülőgép-szimulátort, valamint plug-in hibrid és villamos meghajtású járművek tanulmányozását segítő oktatólabort adtak át pénteken Budapesten a csepeli Kossuth Lajos Két Tanítási Nyelvű Műszaki Szakgimnáziumban.
Részletek

Kossuth Lajos Két Tanítási Nyelvű Műszaki Szakgimnáziumban

A Budapesti Gépészeti Szakképzési Centrumhoz tartozó szakgimnázium az ország egyetlen középfokú repülőgép-karbantartókat képző intézménye. Az Airbus A320 szimulátor Magyarországon egyedülálló taneszköz, amely lehetővé teszi a repülőgép szerelő és a repülőgép műszerész szakképzésben korszerű, a valódival megegyező műszerezettségű pilótafülke oktatási célú használatát.

Pölöskei Gáborné, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) szakképzésért és felnőttképzésért felelős helyettes államtitkára az átadón kiemelte: a tanműhelyek fejlesztésének célja, hogy minőségi munkaerőt biztosítsanak a gazdaságnak. Emlékeztetett arra, hogy az elindított iskolafejlesztési programban megújul a 44 szakképzési centrum, a szakképző intézmények képzési szerkezetét összehangolják a technológiai változásokkal, valamint a gazdaság igényeivel.

A helyettes államtitkár kitért arra, a gazdaság elvárásainak csak úgy lehet eleget tenni, ha naprakész tartalommal töltik fel a szakképzést. A tartalom modernizálását segíti a közelmúltban létrehozott Szakképzési Innovációs Tanács.

A szakképzésben elindult az infrastruktúra- és a tartalmi fejlesztés, valamint a duális képzés erősítése - jelezte.

Kossuth Lajos Két Tanítási Nyelvű Műszaki Szakgimnáziumban

Az átadott eszközökről elmondta azt is, hogy a fejlesztést gyakorlatilag a szakképzési centrum gazdálkodta ki, ami mutatja, hogy a centrum jól szolgálja a szakképzés működését.

Pölöskei Gáborné hangsúlyozta:

"A szakgimnáziumok a gimnáziumok alternatívái, érdemes szakgimnáziumot választani azoknak, akik mérnökök szeretnének lenni. Ezekben az intézményekben olyan megalapozott tudáshoz jutnak, ami nemcsak azt teszi lehetővé, hogy bejussanak az egyetemre, hanem azt is, hogy sokkal könnyebben elvégezzék".

A helyettes államtitkár alapvetőnek nevezte, hogy korszerű módszerekkel korszerű digitális tudást kapjanak a gyerekek; ehhez elkerülhetetlen egyebek mellett az eszközök és a tanárok tudásának fejlesztése, valamint a kapcsolatok szorosabbra fűzése az iskolák és a vállalatok között - mondta.

Horváth Béla, a Budapesti Gépészeti Szakképzési Centrum főigazgatója elmondta: az elmúlt két évben a centrum 13 tagintézményében folyamatosak voltak a fejlesztések.

Kulcsszavak: a320, airbus, csepel, elektromos autó, oktatás, szimulátor
 
Bővül a metró, terjednek az elektromos autók Pekingben Bővül a metró, terjednek az elektromos autók Pekingben Ilyet még nem láttunk - Nissan LEAF Pickup Ilyet még nem láttunk - Nissan LEAF Pickup Snowdenre keresztelné innovatív járműtechnológiáját egy kínai cég Snowdenre keresztelné innovatív járműtechnológiáját egy kínai cég Tovább bővíti tevékenységét az intelligens szállítási rendszerek (ITS) területén a Volkswagen-csoport Tovább bővíti tevékenységét az intelligens szállítási rendszerek (ITS) területén a Volkswagen-csoport Na, vajon melyik autógyártó ígérte most meg, hogy 40 elektromos autót dob piacra? Na, vajon melyik autógyártó ígérte most meg, hogy 40 elektromos autót dob piacra?
 
Széles motorválasztékkal érkezik az új Audi Q3

Széles motorválasztékkal érkezik az új Audi Q3

2018. december 06.
A kompakt SUV modell hét motor/váltó változatban érhető el. Quattro hajtás az optimális vonóerőért akár a járatlan utakon is. A modell alapára Németországban 33 700 eurótól indul, a kiszállítások 2018. év végére várhatóak.
Részletek

Széles motorválasztékkal érkezik az új Audi Q3

Az Audi kibővíti az elérhető motorok körét, így az Audi Q3 esetében már két teljesítményszinttel rendelhető a 2.0 TFSI erőforrás illetve két változat közül választhatnak az ügyfelek a 2.0 TDI esetében is. Így összességében hét motor illetve váltó kombinációból válogathatnak a kompakt családi SUV modell iránt érdeklődők. A quattro állandó összkerékhajtás optimális vonóerőt, stabilitást és dinamikus kezelhetőséget kínál. Az új Audi Q3 alapára Németországban 33 700 euró.
    
Az új Audi Q3 rendelését fontolgató ügyfelek három benzines és két dízel erőforrás közül választhatnak, amelyeket elsőkerék illetve összkerék hajtással kombinálhatnak. Az aggregátok teljesítménye pedig 110 kW (150 LE) és 169 kW (230 LE) között változik. Minden motor négyhengeres, közvetlen befecskendezésű erőforrás turbófeltöltéssel. Erőteljesek, kifinomultak és hatékonyak. A teljesítményük továbbítása hatsebességes manuális sebességváltó vagy a gyors váltásairól ismert hétsebességes S tronic váltó segítségével történhet.

A belépő szintű erőforrás egy 1.5 literes benzinmotor, amely 110 kW (150 LE) teljesítményre képes 250 Nm maximális nyomaték mellett. Ez az aggregát rendelkezik a hengerlekapcsolás rendszerével, amely képes átmenetileg lekapcsolni a második és harmadik hengert alacsony és közepes terhelés mellett, ezzel is csökkentve az üzemanyag fogyasztást.

Széles motorválasztékkal érkezik az új Audi Q3

A hatsebességes kézi sebességváltóval az Audi Q3 35 TFSI (üzemanyag-fogyasztás (vegyes) l/100 km: 6,3 - 6,0; szén-dioxid kibocsátás (vegyes) g/km: 145 - 139) álló helyzetből 9,6 másodperc alatt gyorsít fel 100 km/óra sebességre, legnagyobb sebessége pedig 211 km/óra. Amennyiben az ügyfél a hétsebességes S tronic váltó mellett dönt (üzemanyag-fogyasztás (vegyes) l/100 km: 5,9 - 5,7; szén-dioxid kibocsátás (vegyes) g/km: 134 - 130), a 100 km/óra sebességre való gyorsítás 9,2 másodpercet vesz igénybe, a gyorsulás pedig egészen 207 kilométeres sebességig tart.

A belépő szint felett a következő lépcsőfokot a hétsebességes S tronic váltóval és quattro összkerék hajtással szerelt 2.0 TFSI változat képviseli. Ez a verzió két teljesítményszinttel érhető el, és az alacsonyabb 140 kW (190 LE) teljesítmény mellett 320 Nm maximális nyomatékot kínál. Ennek megfelelően az Audi Q3 40 TFSI (üzemanyag-fogyasztás (vegyes) l/100 km: 7,5 - 7,2; szén-dioxid kibocsátás (vegyes) g/km: 170 - 164) modellnek 7,4 másodpercre van szüksége, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/órás sebességet, a sprintet pedig egészen 220 km/óra sebességig tudja folytatni.

A 2.0 TFSI erősebb változatával szerelt Audi Q3 45 TFSI (üzemanyag-fogyasztás (vegyes) l/100 km: 7,6 - 7,3; szén-dioxid kibocsátás (vegyes) g/km: 173 -167) 169 kW (230 LE) teljesítményével és 350 Nm maximális forgatónyomatékával kínál még dinamikusabb opciót az ügyfelek számára. Álló helyzetből a 100 km/óra sebességet 1,1 másodperccel gyorsabban éri el, mint az alacsonyabb teljesítményszintet kínáló változat, legnagyobb sebessége pedig 233 km/óra.

Széles motorválasztékkal érkezik az új Audi Q3

A 2.0 TDI 110 kW (150 LE) teljesítményével képezi a dízel kínálat részét. Különlegessége a forgattyúházban található két kiegyenlítőtengely, a minimális belső súrlódás és a 2 000 bar maximális nyomással üzemelő közös nyomócsöves rendszer. A finom járású aggregát 340 Nm maximális forgatónyomaték leadására képes 1 750 és 3 000 fordulatszám között. A hétsebességes S tronic és az elsőkerék hajtás kombinálásával (üzemanyag-fogyasztás (vegyes) l/100 km: 4,9 - 4,7; szén-dioxid kibocsátás (vegyes) g/km: 128 - 123) az Audi Q3 35 TDI modellnek mindössze 9,2 másodpercre van szüksége a 100 km/óra eléréséhez, végsebessége pedig eléri a 207 km/órát. A hatsebességes kézi sebességváltó és a quattro összkerékhajtás kettőse pedig (üzemanyag-fogyasztás (vegyes) l/100 km: 5,7 - 5,5; szén-dioxid kibocsátás (vegyes) g/km: 150 - 145) 9,3 másodperc alatt repíti a Q3 35 TDI modellt 100 km/órás sebességre, legnagyobb sebessége pedig 211 km/óra.

A dízel kínálat csúcsán elhelyezkedő erőforrás egy 140 kW (190 LE) teljesítményű 2.0 TDI. Ez kizárólag quattro összkerékhajtással és kettős tengelykapcsolós sebességváltóval érhető el, 400 Nm forgatónyomatéka pedig 1 750 és 3 250 fordulatszám között rendelkezésre áll. Ezzel az Audi Q3 40 TDI (üzemanyag-fogyasztás (vegyes) l/100 km: 5,6 - 5,5; szén-dioxid kibocsátás (vegyes) g/km: 148 - 145) álló helyzetből 8,0 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet, a gyorsulás pedig egészen 221 km/órás sebességig folytatódhat.

Széles motorválasztékkal érkezik az új Audi Q3

A quattro állandó összkerékhajtás az alapfelszereltség részeként szerepel a kétliteres benzines modelleknél és a legerősebb dízel erőforrásnál. Segítségével az új Q3 minden útviszony mellett kiemelkedő vonóerőt, stabilitást és dinamikus kezelhetőséget kínál. Központi eleme a hátsó tengelyen elhelyezett, elektronikus szabályozású, hidraulikus működtetésű többtárcsás tengelykapcsoló. A vezérlő rendszer már akkor hátraküldi a nyomaték egy részét az első tengelyről a hátsóra, amikor a vezető sportosabban vesz be például egy kanyart. Amint a sofőr gyorsít, az erő finoman bekormányozza az SUV modellt a kanyarba. A teljesítőképesség határán pedig a quattro hajtás szorosan együttműködik a kerekenkénti forgatónyomaték-szabályzással, amely finom fékezéssel lassítja a belső kanyaríven található, kisebb terhelést kapó kerekeket, ezzel együtt pedig növeli a külső íven lévő kerekekre jutó hajtónyomatékot. Ez a különbség segít, hogy az autó - a bekormányzás szögét követve - a kívánt ívben kanyarodjon. Az eredmény: pontos, semleges kezelhetőség a még dinamikusabb kanyarvétel élményével párosítva.

Kulcsszavak: audi, Q3, suv, új modell, új motor
 
Bemutatjuk a megújult Suzuki Vitarát Bemutatjuk a megújult Suzuki Vitarát Az Audi története legnagyobb átszervezését indítja el Az Audi története legnagyobb átszervezését indítja el A Ford a ‘Go Further’ rendezvényen mutatta be az új generációs Fiestát A Ford a ‘Go Further’ rendezvényen mutatta be az új generációs Fiestát Az új Škoda Superb Combi - Simply Clever új dimenzióban Az új Škoda Superb Combi - Simply Clever új dimenzióban Az új Honda CR-V: Stílusos, sportos külső megjelenés - ismerős sziluettel Az új Honda CR-V: Stílusos, sportos külső megjelenés - ismerős sziluettel
 
Értékesítése bővítését várja a Jeep Magyarországon

Értékesítése bővítését várja a Jeep Magyarországon

2018. december 06.
A Fiat Chrysler Automobiles-hoz tartozó Jeep a leggyorsabban bővülő márka Európában, ezt a pozícióját 2019-ben is szeretné megőrizni, modelljei új változataitól pedig a magyarországi eladások további növekedését várja - mondta Andrew Higgins, a Fiat-Chrysler (FCA) régióvezetője.
Részletek

Értékesítése bővítését várja a Jeep Magyarországon

A Jeep három, megújult modelljének - Renegade, Wrangler és Cherokee - magyarországi bemutatóján a régióvezető ismertette: a globális piacon 21 százalékos növekedést értek el január és június között, Magyarországon pedig január és október között 70 százalékkal nőttek a Jeep járművek eladásai az előző év azonos időszakához képest.

Elhangzott, hogy a jövőben minden Jeep modellből készül majd plugin-hibrid változat is.

Czuczor Zsófia, a márka termékmanager elmondta, hogy a legkisebb Jeep, a Renegade nagy siker, 2014-es bemutatása óta világszerte 800 ezer darabot adtak el belőle. Magyarországon is népszerű, itthon ebből a modellből adta el a legtöbbet a Jeep idén (november végéig 751 darabot).

A Jeep Magyarországon 2018-ban (november végéig) 1016 autót értékesített, szemben a 2017-ben összesen eladott 764 darabbal. Piaci részesedése a teljes autóeladásokból 0,80 százalék Magyarországon.

A legtöbbet az alsó-középkategóriás Renegade terepjáróból adtak el, 751 ilyen modell kelt el november végéig, míg egy évvel korábban 630 darabot értékesítettek.

Értékesítése bővítését várja a Jeep Magyarországon
Kulcsszavak: értékesítés, Fiat Chrysler, jármű kereskedelem, jeep
 
Csehországban tavaly 5 százalékkal csökkent az eladott új személygépkocsik száma Csehországban tavaly 5 százalékkal csökkent az eladott új személygépkocsik száma Magyar a világ legjobb SEAT értékesítője Magyar a világ legjobb SEAT értékesítője Kihívásokkal teli évkezdet a Volkswagen Személyautók márkánál Kihívásokkal teli évkezdet a Volkswagen Személyautók márkánál Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma áprilisban Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma áprilisban Nőtt a Scania forgalma és nyeresége az első negyedévben Nőtt a Scania forgalma és nyeresége az első negyedévben
 

Találatok száma: 10754 Megjelenítve: 181 - 190