Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 10570 Megjelenítve: 11 - 20
Idén is Forddal jár az igazi Mikulás Magyarországon

Idén is Forddal jár az igazi Mikulás Magyarországon

2018. december 05.
A hétvégén ismét megérkezett Budapestre Joulupukki, a finn Mikulás, aki a Finnagora Finn Kulturális Intézet szervezésében tizenhatodik alkalommal jár hazánkban.
Részletek

Idén is Forddal jár az igazi Mikulás Magyarországon

Joulupukki egyhetes programja alatt több városba és kisközségbe látogat el Magyarországon, ahol a nyilvános találkozók mellett iskolákat, óvodákat és árvaházakat és anyaotthonokat is felkeres, amiben immáron tizenhárom éve az Autó-Nexus Ford márkakereskedés lesz segítségére.

A finn Mikulás, akit magyarországi körútján az idei évben is egy különleges ’Joulupukki-mobil’, egy egyedi módon felmatricázott Ford Tourneo Custom szállít a különböző helyszínekre. A finn Mikulás idén szorosan együttműködik a magyar karitatív akcióval, a Mikulásgyárral is. A hazai jótékonysági esemény szervezői mindenhová elkísérik Őt. A Mikulásgyár szervezői egy vadonatúj Ford Connect puttonyos személyautóval viszik a rászorulóknak szánt adományokat a látogatások helyszíneire.

Az Autó-Nexus és az igazi Mikulás

Joulupukki 2002 óta immár hagyománnyá vált magyarországi körútjai során immár több százezer gyermekkel találkozott és sok-sok gyermeket ajándékozott meg, mosolygósabbá téve december elejét, és meghittebbé varázsolva a szeretet ünnepére való készülődés heteit. A lappföldi Mikulás idén is mindent megtesz majd, hogy minél több apróság számára szerezzen örömöt. Ebben ezúttal is elengedhetetlen volt az Autó-Nexus Kft. Ford márkakereskedés támogatása, amely immáron tizenharmadik alkalommal biztosított szállítójárművet az Igazi Finn Mikulás számára, a gyerekek nem kis örömére, hisz a Tourneo Custom-ban rengeteg ajándék elfért.

Idén is Forddal jár az igazi Mikulás Magyarországon 

„Nagy öröm számunkra, hogy az Autó-Nexus Kft. a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. támogatásával több, mint tíz éve segédkezhetett abban, hogy Joulupukki az ország számos helyére eljutva minél több gyermek számára szerezhessen örömet a szeretet ünnepére készülve. Semmihez sem fogható az apróságok sugárzó arca, amikor megpillantják a ’Joulupukki-mobiljából’ kiszálló Igazi Mikulást.” – mondta el Császár Gábor, az Autó-Nexus Kft. ügyvezető igazgatója.


Kulcsszavak: ford, Mikulás, Tourneo Custom
 
Európába az angolok szeretik még málunk is jobban a Fordot Európába az angolok szeretik még málunk is jobban a Fordot Az új Ford Ranger - Kemény és modern dizájn Az új Ford Ranger - Kemény és modern dizájn Egy hónap alatt 6506 regisztráció érkezett a vadonatúj Ford GT megvásárlására Egy hónap alatt 6506 regisztráció érkezett a vadonatúj Ford GT megvásárlására Veszélyes a selfie vezetés közben! Veszélyes a selfie vezetés közben! Meglepő, hogy kiknek köszönhető az európai SUV-boom Meglepő, hogy kiknek köszönhető az európai SUV-boom
 
Megújult a győri Audi TT harmadik generációja

Megújult a győri Audi TT harmadik generációja

2018. december 04.
Markánsabb, erősebb és gazdagabb felszereltségű: ma indul a megújult Audi TT előértékesítése.
Részletek

Megújult a győri Audi TT harmadik generációja

20 évvel az „ős TT” debütálása után most még markánsabb dizájnnal, nagyobb teljesítményű motorokkal és kibővített alapfelszereltséggel mutatkozik be a győri sportautó. Az Audi limitált kiadású „TT 20 years” modellekkel tiszteleg az Audi TT 20 éves sikertörténete előtt.

"TT 20 years" limitált kiadás

A „TT 20 years” jubileumi kiadás 999 példányban készül, és visszaidézi az 1998-ban debütáló Audi TT első generációját. Részleteiben felfedezhető a TTS Roadster-tanulmányautó, amely 1995-ben a Tokiói Autókiállításon ünnepelte premierjét: az ülések, az ajtóborítás és a középkonzol mokaszinbarna nappabőrrel borított, további bőr betétek és Panuka kontrasztvarratok modernebb köntösbe bújtatva idézik fel az egykori tanulmányautót. Az egyedi sorszámozást megjelenítő plakett, valamint a kormányon és a sebességváltó gombon elhelyezett „TT 20 years” felirat díszítik az utasteret. Metálszürkén csillogó 19-colos alumínium keréktárcsák, egyedi formájú kipufogóvégek, mátrix OLED hátsó lámpák és az oldalküszöbök felett mattított négy karika emelik ki a külső egyediségét. A vevők nyílszürke és nanoszürke fényezés közül választhatnak. Az egyedi „TT 20 years” modellek Coupé és Roadster változatban is elérhetők.

Megújult a győri Audi TT harmadik generációja

"TT 20 years" limitált kiadás

Az Audi TT 20 éve egyet jelent a vezetés élményével – a megújult TT-modelleknél az Audi még tovább erősítette a harmadik generáció sportos karakterét. Az új TT két győri gyártású közvetlen befecskendezésű benzinmotorral érhető el: új alapmotorként a 40 TFSI 145 kW-os (197 LE) teljesítménnyel és a 45 TFSI 180 kW-os (245 LE) teljesítménnyel. Mindkét erőforrás nagyobb teljesítményű elődjénél és részecskeszűrővel is rendelkezik. Az alsó sebességfokozatok az új, hétfokozatú S tronic váltónak köszönhetően rövidebb áttételűek, amely még tökéletesebb menetdinamikát tesz lehetővé. A TT Coupé a 40 TFSI motorral 6,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h sebességre, míg a 45 TFSI motorral mindössze 5,9 másodperc alatt. Az erősebb motorváltozathoz rendelhető quattro összkerékhajtás is, amely további pluszt jelent a vonóerő és a menetdinamika terén.
 
A megújult Audi TT gyártása

Az Audi TT gyártása 20 évvel ezelőtt kezdődött az Audi Hungariánál, amelyet 2006-ban követett a sportautó második generációja. Kezdetben Győrben az autók összeszerelése zajlott, a lakkozott karosszériák Ingolstadtból érkeztek az Audi Hungariához. 2013 óta már teljes egészében az Audi Hungariánál készül a legendás sportautó. A TT sikertörténetét 2014-ben az Audi TT harmadik generációja is tovább folytatta. Az Audi Hungariánál 1998 óta összesen több mint 1 150 000 autó, köztük 600 000-nél is több Audi TT készült.

Megújult a győri Audi TT harmadik generációja
Kulcsszavak: audi, Audi Hungaria, autógyár, győr, TT Roadster, új modell
 
A Nissan bejelentette az új Micra árait A Nissan bejelentette az új Micra árait Az Audi Q7 és az új Audi A6 Avant elnyerte az „AUTO TEST WINNER 2016” díjat Az Audi Q7 és az új Audi A6 Avant elnyerte az „AUTO TEST WINNER 2016” díjat A vadonatúj Volvo XC90 az autón belüli vezetési élmény fokozásáért A vadonatúj Volvo XC90 az autón belüli vezetési élmény fokozásáért Az új Opciós Csomag még élvezetesebbé varázsolja a Ford Focus RS vezetési élményét Az új Opciós Csomag még élvezetesebbé varázsolja a Ford Focus RS vezetési élményét Jól fogynak a Nissan autói Jól fogynak a Nissan autói
 
Átadták a Wizz Air új oktatóközpontját Budapesten

Átadták a Wizz Air új oktatóközpontját Budapesten

2018. december 04.
Átadták Budapesten a magyar hátterű Wizz Air diszkont légitársaság új képzőközpontját, ahol naponta háromszáz pilótát és légiutas-kísérőt oktathatnak.
Részletek

Átadták a Wizz Air új oktatóközpontját Budapesten

A repülőtér közelében lévő új, 30 millió eurós beruházással létrehozott képzési központban két mozgó, úgynevezett full flight szimulátoron képezhetik a pilótákat, a légiutas-kísérők pedig több berendezett kabinban tudják gyakorolni a feladataikat a napi rutintól a kimenekítésig.

Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója beszédében azt hangsúlyozta, hogy az idei aktív év volt, 130 új járatot nyitottak, több mint ezer embert vettek fel, és 2,6 milliárd dollár értékű beruházást hajtottak végre. A forgalom idén a tavalyihoz képest 20 százalékkal emelkedett - tette hozzá.

Mivel jövőre is hasonló forgalomra és dolgozói létszámbővítésre számítanak, mindenképpen szükség volt egy új központra - mondta. Ezzel a légitársaság valamennyi képzése Budapestre költözik. A cég évente 250-300 pilótát és 500 légiutas-kísérőt vesz fel.

Átadták a Wizz Air új oktatóközpontját Budapesten

Menczer Tamás, a Külgazdasági és Külügyminisztérium tájékoztatásért és Magyarország nemzetközi megjelenítéséért felelős államtitkár a kormány céljának nevezte, hogy minél több magyar céget segítsen az exportpiacokra, és egyre több munkahelyteremtő és magas hozzáadott értéket képviselő beruházás érkezzen az országba. Ezek egyike sem lehetséges megfelelő közlekedési infrastruktúra nélkül, ezért a Wizz Airnek nagyon fontos szerepe van, hiszen a légitársaságnak köszönhetően 31 ország 67 célállomásáról érhető el Magyarország - mondta az államtitkár.

Hozzátette: tavaly meghaladta a 100 milliárd eurót a magyar export, és 96 új külföldi beruházás érkezett hazánkba, mindkettő rekordadat, és az idei első féléves számok is ígéretesek. Vagyis külgazdasági oldalról is sikerül erősíteni a magyar gazdaság növekedését, a beruházások valamint az exportsikerek egyre több családnak jelentenek biztos megélhetést és kiszámítható jövőt.

Átadták a Wizz Air új oktatóközpontját Budapesten
Kulcsszavak: légitársaság, oktatóközpont, wizz air
 
Szakértő: nem valószínű, hogy lelőtték az orosz gépet Szakértő: nem valószínű, hogy lelőtték az orosz gépet Egy egyiptomi pilóta szerint nem adott le vészjelzést a lezuhant orosz gép Egy egyiptomi pilóta szerint nem adott le vészjelzést a lezuhant orosz gép Ismét indít járatokat a SAS légitársaság Budapestről Ismét indít járatokat a SAS légitársaság Budapestről Romlik az európai légitársaságok eredménye Romlik az európai légitársaságok eredménye Újabb egy évet csúszik a Mitsubishi regionális gépe Újabb egy évet csúszik a Mitsubishi regionális gépe
 
Virtuális sofőrképző: a Continental mesterséges intelligenciája emberi erővel ruházza fel a járműveket

Virtuális sofőrképző: a Continental mesterséges intelligenciája emberi erővel ruházza fel a járműveket

2018. december 04.
A gyalogosok szándékának és gesztusainak kategorizálás neurális hálózatok segítségével. Az automata vezetéshez használt hardverek és szoftverek a neurális hálózatok használatával mindenre képesek, az egyszerű tárgy felismeréstől a bonyolult helyzetek megértéséig.
Részletek

Virtuális sofőrképző: a Continental mesterséges intelligenciája emberi erővel ruházza fel a járműveket

A kifinomult, fejlett vezetői asszisztencia funkciók és az automata vezetés egyik alapvető kiindulási pontja a teljes közlekedési helyzet pontos felmérése és részletes megértése. Ahhoz, hogy az önvezető autók átvehessék a sofőrtől az irányítást, a járműveknek az összes közúti szereplő cselekvését tudniuk kell értelmezni, hogy a különféle közlekedési helyzetekben mindig jó döntést hozhassanak. Ezekre a feladatokra a mély gépi tanulási módszerek tanulási algoritmusai kiválóan alkalmasak. A Continental egy olyan számítógépes látási platformot mutatott be, amely Mesterséges Intelligenciát (AI), neurális hálózatokat és gépi tanulást használ a fejlett szenzor technológiák további fejlesztésére. A Continental ötödik generációs multifunkcionális kamerája, amelynek sorozatgyártása 2020-ban kezdődik, a neurális hálózatok mellett hagyományos számítógépes látási folyamatokat alkalmaz. A rendelkezésre álló hardver függvényében ezek méretre szabhatóak és finomíthatóak, az intelligens algoritmusok pedig segítenek jobban megérteni a helyzeteket, többek között a gyalogosok szándékának és gesztusainak kategorizálásával.

„A mesterséges intelligencia óriási szerepet játszik az emberi feladatok átvételében. Az AI szoftver segítségével a jármű képes értelmezni még a bonyolult és előre nem látható közlekedési helyzeteket is – ez most már nem arról szól, hogy mi van előttünk, hanem, hogy mi lehet előttünk”

– mondta el Karl Haupt, a Continental ADAS üzletágának elnökhelyettese. „Az AI egy kulcstechnológia az automata vezetés szempontjából, része az autóipar jövőjének”. Ahogy mi is az érzékszerveinkkel mérjük fel a környezetet, az intelligenciánkkal dolgozzuk fel ezeket az információkat, hozunk döntéseket és a kezünk és lábunk segítségével működtetjük az autókat, az automata járműveknek is képesnek kell lenniük erre, azaz legalább olyan képességekkel kell rendelkezniük, mint az embereknek.

Virtuális sofőrképző: a Continental mesterséges intelligenciája emberi erővel ruházza fel a járműveket

A helyzet-megértés és a kontextuális tudás fejlesztése

A mesterséges intelligencia új lehetőségeket nyit a számítógépes látási platformok előtt: például az AI képes felismerni az embereket, és értelmezni a szándékaikat és gesztusaikat. A Continental az AI segítségével emberi erővel ruházza fel a járműveket. „Az autónak olyan intelligensnek kell lennie, hogy megértse a sofőrt és a környezetet is” – mondta Robert Thiel, a Machine Learning and Test Data menedzsment vezetője. Nézzünk erre egy példát: az automata vezetői rendszereknél a szabályalapú algoritmus csak akkor aktiválódik, ha a gyalogos ténylegesen lelép az úttestre. Az AI algoritmusok azonban előre pontosan meg tudják határozni egy közeledő gyalogos szándékát. Ebből a szempontból úgy tekinthetünk rájuk, mint nagyon tapasztalt sofőrökre, akik ösztönösen felismerik a lehetséges kritikus helyzeteket, és felkészülnek az időben történő fékezésre. Ez nem szól másról, mint a helyzet teljes körű megértéséről, amellyel a jövőt előre jelezhetjük, és annak megfelelően cselekedhetünk.

Mély gépi tanulás, a virtuális sofőrképző iskola

Ahogy az embereknek, az AI rendszereknek is el kell sajátítaniuk új készségeket: az emberek a járművezető iskolában, az AI rendszerek pedig „ellenőrzött tanulási folyamatok” során. Ehhez olyan szoftverre van szükség, amely óriási mennyiségű adatot képes elemezni, levezetni a beavatkozás sikeres és sikertelen stratégiáit, majd később mindezt a tudást alkalmazni a járművekben. Az algoritmusok alapvető képességét a tanulás iránt folyamatosan fejlesztik. A fejlett vezetői asszisztencia rendszerek esetében például a valós vezetési helyzetekből származó, rögzített radar és kamera jelek is megfelelőek az ilyen típusú tanuláshoz. Ez az óriási adatbázis kulcsfontosságú az AI továbbfejlesztésére a Continentalnál. A cég például szintén mesterséges intelligenciára támaszkodik azoknál a termékfejlesztési részlegeknél is, ahol rendkívül összetett feladatok zajlanak, mint például a gyalogosok felismerésének fejlesztése, hogy az óriási adathalmazból megtanulhatóak legyenek a konkrét paraméterek. Ehhez egy olyan rendszerre van szükség, amely a bevitt adatokat – például a gyalogos felismeréshez használt kamera képének több millió pixelét – képes kombinálni és paraméterezni. A második lépésben pedig a rendszernek rá kell tudnia keresni a paraméterek összes lehetséges kombinációjára, a helyzet megoldása érdekében.

Virtuális sofőrképző: a Continental mesterséges intelligenciája emberi erővel ruházza fel a járműveket

A technológiai cég hamarosan megkezdi a sorozatgyártását ennek az ötödik generációs kamerával ellátott rendszernek, bár már az eggyel korábbi generációban is alkalmaztak mély tanulási eszközöket. Az ezen alapuló módszerek hozzájárulnak ahhoz, hogy ezt a rendkívüli mértékű bonyolultságot különböző szinteken érthessünk meg – a jármű környezetének monitoringjától kezdve a vezetési stratégia megtervezésén át a jármű tényleges irányításáig. A mély tanulási módszerek emellett méretre szabhatóak, ami azt jelenti, hogy a több adat és a nagyobb számítási teljesítmény még erőteljesebb rendszert eredményez.

A Continental globális AI tevékenységének kiterjesztése

2015-ben a Continental létrehozott egy központi fejlesztés előkészítő részleget, a mesterséges intelligenciára fókuszáló különféle kutatási aktivitások összehangolására. A technológiai cég az NVIDIA Baidu mellett számos kutatóintézettel dolgozik együtt ezen a területen, mint például az Oxfordi Egyetem, a Darmstadti Műszaki Egyetem vagy a Madrasi Műszaki Egyetem (India).

2018 májusában a Continental ADAS üzletága Budapesten nyitott egy kompetencia központot a mély gépi tanulás fejlesztésére. 2018 végére a technológiai cég több mint 400 mérnököt és AI szakembert alkalmaz a világon, a mesterséges intelligencia területéhez kapcsolódó termék- és folyamatfejlesztésekhez pedig további tehetségeket keres.

Kulcsszavak: continental, fejlesztés, közlekedésbiztonság
 
Az aktív biztonság új szintje, minden Toyota modellben Az aktív biztonság új szintje, minden Toyota modellben A Volvo bemutatja a forradalmian új felfújható gyermekülés koncepcióját A Volvo bemutatja a forradalmian új felfújható gyermekülés koncepcióját Az új Volvo XC60 fényképezőgéppé vált a Pulitzer-díjas fotográfus kezei között Az új Volvo XC60 fényképezőgéppé vált a Pulitzer-díjas fotográfus kezei között A Continental és a NVIDIA mesterséges intelligencián alapuló önvezető autókat fejleszt A Continental és a NVIDIA mesterséges intelligencián alapuló önvezető autókat fejleszt Úttörő kutatási prototípust mutat be a BMW Group a 2016-os Mobil Világkongresszuson Úttörő kutatási prototípust mutat be a BMW Group a 2016-os Mobil Világkongresszuson
 
Magyarország egyik legmodernebb Suzuki kereskedését avatta fel a JP Auto Jászberényben

Magyarország egyik legmodernebb Suzuki kereskedését avatta fel a JP Auto Jászberényben

2018. december 04.
Hazánk egyik legkorszerűbb Suzuki szalonját adták át a JP Auto jászberényi márkakereskedésével, ahol több mint 800 négyzetméteren a japán márka széles autómodell palettájával, tesztvezetési lehetőséggel és személyre szabott ajánlatokkal várják az érdeklődőket.
Részletek

Magyarország egyik legmodernebb Suzuki kereskedését avatta fel a JP Auto Jászberényben

A teljes mértékben magyar tulajdonú JP Auto 2013-tól értékesít Suzuki modelleket. A Budapesten, Egerben, Jászberényben, Nyíregyházán és Veszprémben is jelen levő autókereskedő cégre jellemző ügyfélközpontú kiszolgálás még magasabb szintre emelése és az elmúlt öt esztendő eladási adatai miatt döntött úgy a vezetés, hogy jászsági Suzuki kereskedésüket bővítve folytatják az értékesítést. „Annak érdekében, hogy a márka színvonalának megfelelően tudjuk bemutatni a modelleket, szükségessé vált a jászberényi Suzuki szalonunk bővítése. Emellett fontosnak tartjuk, hogy magasan képzett szakembereink széles modellpalettával, állandó tesztvezetési lehetőséggel és személyre szabott ajánlatokkal várják leendő partnereinket. Meglévő ügyfeleinknek pedig biztos hátteret nyújtunk márkaszervizeinkben az autók rendszeres, szakszerű karbantartásához” - mondta Kovács Róbert, a Jász-Plasztik Autócentrum Kft. ügyvezető igazgatója, aki azt is hozzátette, hogy az új Suzuki szalonban óriási raktárkészlettel várják az érdeklődőket, hogy a kiválasztott autókat akár még karácsony előtt átvehessék az új tulajdonosok.

A hivatalos avató ünnepségen Kovács Róbert mellett Dr. Szabó Tamás, Jászberény polgármestere, a Magyar Suzuki Zrt. részéről Jun Mitsubori és Krisztián Róbert operatív igazgatók, valamint Tóth Péter kereskedelmi igazgató közösen vágták át a megnyitást jelképező szalagot és avatták fel a szalont. Ezt követően Jun Mitsubori és Tóth Péter porcelán szerencsemacskát adott át Kasza Lajosnak, a Jász-Plasztik Kft. alapító-tulajdonosának a Suzukinál is ápolt japán szokás jegyében. A hagyomány szerint ugyanis a macska bal mancsával integetve hívja be a vendégeket, egyben jó szerencsét, gazdagságot és egészséget is hoz a házba.

Magyarország egyik legmodernebb Suzuki kereskedését avatta fel a JP Auto Jászberényben

„Nem is lehetne szebben megkoronázni ezt a kereskedelmi szempontból kiemelkedően sikeres esztendőt, mint a JP Auto példaértékű Suzuki márkakereskedésének átadásával. Mindez külön büszkeséggel tölt el bennünket, hiszen a közel félmilliárd forint értékű beruházás azt mutatja, hogy partnerünk elégedett a múltbéli együttműködésünkkel és bízik a márka jövőjében itt Magyarországon. Minden oka meg is lehet a bizakodásra, ugyanis a Suzuki toronymagasan vezeti a hazai személygépkocsi piacot. Az év első tíz hónapjának új-autó eladási adatai alapján 14,18 százalékos piaci részesedést jelentő 16 387 darab forgalomba helyezéssel büszkélkedhetünk, amelyből 9 674 darab Vitara volt. Esztergomban gyártott, szeptemberben megújult modellünk menetelése töretlen, továbbra is a magyar vásárlók kedvence. Minden negyedik Magyarországon eladott SUV egy Vitara” – hangsúlyozta Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. operatív igazgatója az idén 78 tagúra bővült kereskedői hálózat referenciaértékű bemutatótermének avatóján, majd hozzátette, hogy a JP Auto újabb sikertörténete egyben a Suzuki sikere is.

A JP Auto egri Suzuki szalonja mellett a jászberényi kereskedésben is a márka teljes modellpalettájával, széles körű szerviz- és kényelmi szolgáltatásokkal, illetve autódiagnosztikával várja jelenlegi és leendő ügyfeleit egyaránt. A tervek szerint a jövőben az autók mellett a Suzuki hajómotor és kerékpárkínálata is elérhető lesz a szalonban. További információk a kereskedés honlapján olvashatók.


Kulcsszavak: JP Auto, márkakereskedés, suzuki
 
MGE: a vártnál jelentősebben bővül a piac, az autópark azonban tovább öregszik MGE: a vártnál jelentősebben bővül a piac, az autópark azonban tovább öregszik iM-4: a Suzuki új összkerékhajtású minitanulmánya iM-4: a Suzuki új összkerékhajtású minitanulmánya Megnyitotta legújabb KIA szalonját a Pappas Auto Megnyitotta legújabb KIA szalonját a Pappas Auto Harmonikus az összhang - Suzuki Grand Vitara Harmonikus az összhang - Suzuki Grand Vitara Átadták az első hazai Ladát Átadták az első hazai Ladát
 
A ŠKODA kilencedik alkalommal a legjobb importmárka

A ŠKODA kilencedik alkalommal a legjobb importmárka

2018. december 04.
Több mint 23 ezer olvasó és online-felhasználó adta le szavazatát a 2018-as Auto Trophy „A világ legjobb autói” („Auto Trophy World’s Best Cars 2018”) alkalmával. A ŠKODA OCTAVIA sorozatban negyedszer az alsó-középkategória legjobb importmodellje. A ŠKODA KAROQ ismét az élen az „Import SUV-modellek 25 ezer euróig” kategória mezőnyében.
Részletek

A ŠKODA kilencedik alkalommal a legjobb importmárka

Immár kilencedik alkalommal a ŠKODA Németország legjobb importmárkája az Auto Zeitung szakmai magazin olvasói szerint. A ŠKODA OCTAVIA már sorozatban negyedik alkalommal győzedelmeskedett az alsó-középkategória importmodelljeinek értékelésében, de a ŠKODA KAROQ is újabb sikert ünnepelhet 2017 után az „Import SUV-modellek 25 ezer euróig” kategóriában. A negyedi Auto Trophy trófea a ŠKODA FABIA családé, amely az import városi autók (City Cars) és kisautók mezőnyében szerezte meg az első helyet.

A ŠKODA már évek óta az első számú importmárka az Auto Zeitung szakmai magazin olvasói számára, akik szavazatainak 14,5 százalékával a cseh márka sorozatban hatodik, összesen pedig kilencedik alkalommal győzedelmeskedett ebben a kategóriában.

Immár sorozatgyőztesnek számít a tekintélyes olvasói szavazáson a ŠKODA OCTAVIA. A márka „bestsellere” az idén leadott voksok 13,1 százalékával végzett „A legjobb alsó-középkategóriájú importmodell” kategória élén, ezzel az OCTAVIA már negyedik egymást követő alkalommal, összességében pedig hetedszer hódította el az Auto Zeitung díját.

A ŠKODA kilencedik alkalommal a legjobb importmárka

Noha csupán nagyjából egy éve érkezett a piacra, 2017-es sikerét követően másodszor szerepel már a győztesek körében a ŠKODA KAROQ. Az idén az Auto Zeitung olvasóinak 10,1 százaléka szavazott a kompakt SUV-modellre, ami az első helyet jelentette számára az „Import SUV-modellek 25 ezer euróig” kategóriában.

A ŠKODA FABIA az import városi autók (City Cars) és kisautók különösen nagy küzdelmet hozó mezőnyében az olvasói szavazatok 9,9 százalékával szerezte meg a győzelmet. 2007-ben és 2008-ben a kedvelt kisautó praktikus kombiváltozata már a kategória élén végzett, a ferdehátú verzió számára pedig ez az első siker. A FABIA az idén széleskörű fejlesztésen esett át, amelyet követően új tervezésű orr- és farkialakítással, LED-világítástechnikával, valamint a kényelem és a biztonság legújabb technikáival hódít. A vezetés élményét megbízható és gazdaságos, 1,0 literes motorok fokozzák.

Az Auto Zeitung nagy hagyományokra visszatekintő olvasói szavazására az idén 31. alkalommal került sor. Az Auto Trophy 2014 óta „A világ legjobb autói” (World’s Best Cars) címmel egészül ki, mivel már a Bauer Media Group kiadócsoport – amelyhez az Auto Zeitung is tartozik – nemzetközi autós szakmai publikációnak olvasói és online-felhasználó is leadhatják voksukat. 2018-ban összesen mintegy 23 100 szavazat érkezett. A német nyelvterületen 21 kategóriában választották meg kedvenceiket a résztvevők, míg nyolc értékelés nemzetközi szavazással zajlott. A négy kategóriára, amelyekben a Skoda győzedelmeskedett, Németországban szavaztak.

Kulcsszavak: díj, skoda, World’s Best Cars
 
Új vezetői segédrendszerekkel és csúcsszínvonalú connectivity ajánlatokkal érkezik a ŠKODA OCTAVIA Új vezetői segédrendszerekkel és csúcsszínvonalú connectivity ajánlatokkal érkezik a ŠKODA OCTAVIA Miskolcon megnyílt Közép-Európa legnagyobb Skoda márkakereskedése Miskolcon megnyílt Közép-Európa legnagyobb Skoda márkakereskedése A Skoda idén újra útra kell legújabb modelljeivel A Skoda idén újra útra kell legújabb modelljeivel Formatervezési díjat nyert az új Kia Soul Formatervezési díjat nyert az új Kia Soul Visszaesett a Skoda Auto üzemi nyeresége az első kilenc hónapban Visszaesett a Skoda Auto üzemi nyeresége az első kilenc hónapban
 
Új fejezet nyílik a PSA és a Toyota Európai együttműködésében

Új fejezet nyílik a PSA és a Toyota Európai együttműködésében

2018. december 04.
A jövőben a PSA Csoport egy kompakt áruszállító modellt (C-Van) biztosít a majd  a Toyota részére. A Toyota ezen felül pénzügyi tulajdonjogot szerez a csehországi Kolinban működő TPCA vegyesvállalatban, amely továbbra is folytatja a két vállalat számára jelenleg végzett gyártási tevékenységet.
Részletek

Új fejezet nyílik a PSA és a Toyota Európai együttműködésében

A Toyota és a PSA bejelentette, hogy új fejezetet nyitnak sikeres és közös előnyökkel járó hosszú távú együttműködésükben az európai piacon. 2019 végétől a PSA kibővíti a Toyota számára szállított haszongépjárművek kínálatát, amelyeket a japán vállalat Toyota márkanév alatt forgalmaz Európában: a PSA egy C-Van modellt biztosít a Toyota számára, amit a spanyolországi Vigo üzem gyárt majd. A PSA és a TME együttműködése a közepes méretű haszongépjárművek terén 2012-ben kezdődött, amikor a PSA Csoport franciaországi Hordain üzemében kezdetét vette a Toyota PROACE modell gyártása. Az együttműködés elmélyítésével mindkét vállalatnak az a szándéka, hogy erősségeik kiaknázása révén úgy kínálhassanak kis és közepes méretű haszongépjárműveket Európában, hogy közben optimalizálják azok fejlesztési és gyártási költségeit. A jövőbeli kishaszongépjármű fejlesztésében és a gyártással kapcsolatos ipari befektetésben a Toyota is részt vesz.

2021 januárjától ezen felül a Toyota pénzügyi tulajdonjogot szerez a csehországi Kolinban működő Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech s.r.o. (TPCA) üzemben, a kompakt A-szegmensű modelleket gyártó vegyesvállalatban. A TPCA vegyesvállalatot 2002-ben hozta létre a PSA és a Toyota. Az akkor megkötött szerződés egy felülvizsgálati záradékot is tartalmazott, amelynek értelmében bármelyik partner kezdeményezheti a tulajdoni arányok megváltoztatását.

Új fejezet nyílik a PSA és a Toyota Európai együttműködésében

A gyár a TME leányvállalatéként működik majd tovább, a Toyota hét további, már meglévő európai üzeme mellett. A Kolin üzem továbbra is mindkét vállalat számára gyártja a kompakt A-szegmensű modellek jelenlegi generációját. A Toyota továbbra is fenn kívánja tartani a Kolin üzemben folyó termelést és foglalkoztatást.

“A mai bejelentés hűen tükrözi a PSA Csoport és a Toyota között eddig is kiválónak számító együttműködést. Megállapodásunk mindkét vállalat számára lehetővé teszi, hogy kiaknázza saját erősségeit, miközben megosztjuk technológiáinkat és a fejlesztési költségeket."

"A Kolin üzemmel kapcsolatos kötelezettségvállalásunk egyértelműen jelzi filozófiánkat, hogy autónkat ott gyártjuk, ahol értékesítjük őket, és hogy hosszú távú gyártási tevékenységre törekszünk az európai piacon.” – fogalmaz Didier Leroy, a Toyota európai ügyvezető alelnöke a megállapodás kapcsán.

"Ezzel új fejezet nyílik sikeres és közös előnyökkel járó hosszú távú együttműködésükben, amelynek alapja a bizalom, és amelynek előnyeit ügyfeleink ugyanúgy élvezhetik, mint vállalataink.” – teszi hozzá Carlos Tavares, a PSA Csoport igazgatótanácsának elnöke.

Kulcsszavak: autógyár, együttműködés, psa, toyota
 
Online utasélménnyel fiatalít az új Corolla Online utasélménnyel fiatalít az új Corolla Kedvezően indult az újév a Peugeot Márka számára Magyarországon Kedvezően indult az újév a Peugeot Márka számára Magyarországon A PSA Peugeot Citroën az  EMIL FREY csoporttal mint forgalmazó partnerrel valósítja meg stratégiáját A PSA Peugeot Citroën az EMIL FREY csoporttal mint forgalmazó partnerrel valósítja meg stratégiáját A Ford újabb modell gyártását kezdi meg a romániai Krajova üzemben A Ford újabb modell gyártását kezdi meg a romániai Krajova üzemben A Toyota Múzeum is részt vesz a 2016-os Klasszikus Autók Fesztiválján A Toyota Múzeum is részt vesz a 2016-os Klasszikus Autók Fesztiválján
 
A vadonatúj CR-V a Honda első hibrid hajtáslánccal is kapható európai szabadidő-autója

A vadonatúj CR-V a Honda első hibrid hajtáslánccal is kapható európai szabadidő-autója

2018. december 04.
A modell történetében először hibrid hajtáslánccal is kapható lesz Európában a Honda CR-V. Kényelem, tartósság és kommunikáció terén is nagyot lépett előre.
Részletek

A vadonatúj CR-V a Honda első hibrid hajtáslánccal is kapható európai szabadidő-autója

Az 1995-ben bemutatott Honda CR-V folyamatosan fejlődött az évek során, újabb és újabb nemzedékei mindig friss, jövőbe mutató műszaki megoldásokkal lepték meg a szakmát és persze a vásárlóközönséget. Legújabb generációjának tervezésekor azt tartották szem előtt, hogy a vásárlók minden elvárásának megfeleljen, egyúttal megőrizze egyedi karakterét és előkelő piaci pozícióját. A lelkiismeretes mérnöki munka eredményeként kifinomult műszaki megoldások teljes sora teszi jobbá a CR-V-t, ezt koronázza meg az a kiváló minőség, ami az autó minden egyes porcikáján tetten érhető.

A vadonatúj CR-V a Honda első hibrid hajtáslánccal is kapható európai szabadidő-autója. Alapját az intelligens Multi-Mode Drive (i-MMD) vezérlőegységgel társított, két villanymotorra és egy Atkinson-ciklusú benzines erőforrásra épülő Honda Hybrid Performance rendszer adja, melynek kimagasló hatékonysága és kifinomultsága többek között a közvetlen átvitelnek köszönhető. A modell elsőkerék-hajtású és összkerekes kivitelben egyaránt elérhető.

A vadonatúj CR-V friss, szofisztikált megjelenéssel nyűgözi le környezetét, vonzerejét nemcsak a szélesebb, feltűnőbb kerékjáratok és az élesebb – motorháztetőn és sarkokon kialakított – kontúrok fokozzák, hanem a Honda új arculatához igazodó orr-rész és fényszórópár is.

A vadonatúj CR-V a Honda első hibrid hajtáslánccal is kapható európai szabadidő-autója

Elismerést érdemel az utastér is, hiszen minősége, megjelenése, kialakítása és kifinomultsága is elsőrangú. Ez nem meglepő, hiszen a prémiumkategória szereplőinek közvetlen vetélytársa, miként azt a kiváló menetkomfort, a precíz kormányzás, a kiváló úttartás és a remek NVH-érték is bizonyítja. Mindemellett – hála a folyamatos fejlesztésnek – a vadonatúj CR-V kényelem, megbízhatóság és kommunikáció terén is messze felülmúlja elődjeit, és a hosszabb tengelytávból, valamint a szélesebb kialakításból fakadóan nagyobb helykínálattal is kecsegtet.

A kategóriaelső helykihasználás hozadékaként minden utas kényelmesebben utazhat, és a szélesebb, mélyebb csomagtartó is több poggyászt nyel el. Az új, két helyzetben rögzíthető, sík csomagtérpadlón ezentúl még nagyobb tárgyak szállíthatók a CR-V-ben, és az ötödik ajtó nyitásával-zárásával sem kell bíbelődnie a tulajdonosnak, hiszen motoros mozgatású kivitel is szerepel az opciós listán1.

Az elmés, innovatív megoldások jelentősen megkönnyítik a CR-V mindennapos használatát. A csomagtérajtó nyitási magassága például programozható2, így az alacsonyabb garázsok plafonjának sem ütközik neki, a középkonzolon kialakított tárolórekesz pedig háromféle módon is használható. Nagy könnyebbséget jelentenek a 60/40 arányban osztott hátsó ülések, ugyanis egyetlen mozdulattal síkba dönthetők, így gyorsabban és könnyebben pakolhatók be a poggyászok.

Az új CR-V megalkotásához a Fejlett Kompatibilitású Tervezés (Advanced Compatibility Engineering, ACE™) következő nemzedékét dolgozták ki a Honda mérnökei, ugyanis már nyúlványok teljes hálózata felel az ütközési energia elnyeléséért, illetve elvezetéséért az utascella irányából. Emellett minden modellváltozathoz alapáron jár a menetbiztonsági és vezetést segítő eszközöket magában foglaló, speciális kamerákra, valamint radarokra épülő Honda SENSING™ rendszer.

A vadonatúj CR-V a Honda első hibrid hajtáslánccal is kapható európai szabadidő-autója



Kulcsszavak: bemutató, CR-V Hybrid, hibrid, honda, új modell
 
Színtiszta erő és érzelmeket ébresztő M dizájn – Az új BMW X5 M és az új BMW X6 M Színtiszta erő és érzelmeket ébresztő M dizájn – Az új BMW X5 M és az új BMW X6 M A Volvo Cars dízelmotor nélkül hozza forgalomba az új S60 szedánt A Volvo Cars dízelmotor nélkül hozza forgalomba az új S60 szedánt A SEAT tíz rajongója láthatta először a Tarraco-t A SEAT tíz rajongója láthatta először a Tarraco-t Szeptemberben érkezik a szalonokba a Nissan Micra új, N-Tec változata Szeptemberben érkezik a szalonokba a Nissan Micra új, N-Tec változata Az új PEUGEOT Partner nem ismer lehetetlent Az új PEUGEOT Partner nem ismer lehetetlent
 
Környezetvédelmi tévút lehet a plug-in hibrid autók állami támogatása egy felmérés szerint

Környezetvédelmi tévút lehet a plug-in hibrid autók állami támogatása egy felmérés szerint

2018. december 03.
Nem feltétlenül váltották be a hálózatról tölthető benzin-elektromos hibrid autók a hozzájuk fűzött környezetvédelmi reményeket egy Nagy-Britanniában készített és a német Focus online hírportál által idézett felmérés szerint.
Részletek

Környezetvédelmi tévút lehet a plug-in hibrid autók állami támogatása egy felmérés szerint

A hibrid járművek alapelve az lenne, hogy lakott területen villanymotorral, károsanyag-kibocsátás nélkül lehessen közlekedni, országúton pedig nagy távolságra benzinmotorral anélkül, hogy aggódni kelljen a hatótáv miatt. A benzin-elektromos hibrid autó elvileg mindkét hajtáslánc-technológia előnyös oldalát egyesítené magában.

Valójában azonban egy kicsit másként néz ki a helyzet: a Miles Consultancy által a brit BBC közszolgálati csatorna megbízásából végzett tanulmány szerint a hibrid autók üzemeltetőinek túlnyomó része csak nagyritkán tölti fel hálózatról az autót, jó néhányan pedig a jármű beszerzése óta egyetlen egyszer sem vették elő a csomagtartóból a töltőkábelt. A tanulmányban megvizsgált 1500 hibrid autó átlagos fogyasztása mintegy hat liter volt 100 kilométerenként a gyárilag megadott úgy két liter helyett.

A Nagy-Britanniában 2018-ban eladott hibrid autók több mint 70 százaléka, 37 ezer szolgálati autóként lett forgalomba helyezve, sok esetben állami támogatással és dízelautók kiváltására.

Miközben a dízelautók a városi forgalmi tilalom kockázatának vannak kitéve, a hibrid autók a tisztán elektromos autókkal együtt állami támogatással kerülhetnek forgalomba. Ehhez képest a szolgálati hibrid autókat használóik egyszerűen csak megtankolják céges költségre és részükről ezzel le is van tudva a dolog.

A Miles Consultancy "nevetségesnek" nevezte tanulmányában a plug-in hibrid autók támogatásával kialakult helyzetet.

Környezetvédelmi tévút lehet a plug-in hibrid autók állami támogatása egy felmérés szerint
Kulcsszavak: környezetvédelem, Nagy-Britannia, plug-in hibrid
 
Nyolcmillió eladott Toyota hybrid gépkocsi: a technológia, amivel számolni kell Nyolcmillió eladott Toyota hybrid gépkocsi: a technológia, amivel számolni kell Kreatív pályázaton keresik a környezetbarát közlekedés lehetőségeit Kreatív pályázaton keresik a környezetbarát közlekedés lehetőségeit A plug-in hibrid hajtású Ford Transit Custom a városon belüli útszakaszok nagy részét elektromos hajtással is képes megtenni A plug-in hibrid hajtású Ford Transit Custom a városon belüli útszakaszok nagy részét elektromos hajtással is képes megtenni Száz új CNG töltőállomás létesül hazánkban 5 éven belül Száz új CNG töltőállomás létesül hazánkban 5 éven belül Kiemelkedően környezetbarát a PSA Peugeot Citroën által kifejlesztett SCR technika Kiemelkedően környezetbarát a PSA Peugeot Citroën által kifejlesztett SCR technika
 
Az Audi megkezdi világjáró útját a Formula E sorozattal

Az Audi megkezdi világjáró útját a Formula E sorozattal

2018. december 03.
A visszaszámlálás elindult: 16 nap múlva kezdetét veszi az ABB FIA Formula E Bajnokság új szezonja. Az Audi Sport ABT Schaeffler csapata és két versenyzője, Daniel Abt és Lucas di Grassi címvédőként vág neki az új idénynek.
Részletek

Az Audi megkezdi világjáró útját a Formula E sorozattal

A két tisztán elektromos Audi e-tron FE05 versenyautó pedig elindult világjáró túrájára, amely öt kontinensen keresztül tizenegy országot érintve összesen több, mint 70 000 kilométert ölel fel.
    
A ládák lezárva, a hajózási dokumentumok előkészítve: jó nyolc tonnányi „vas” indult útnak a Formula E szezon első helyszínére. Ad Diriyah Szaúd-Arábia fővárosának, Rijádnak a külvárosában található, ahol a mérnökök átvehetik a szezonnyitóra érkező két Audi e-tron FE05 versenyautót. Helyi idő szerint december 15-én 15 órakor a rajtlámpák idén először zöldre váltanak. Ez az első állomása annak a hosszú utazásnak, amely 2017-ben indult egy tisztán elektromos versenyautó fejlesztésének projektjével.

A csapatok konténerei és dobozai azonban nem csupán a versenyautókat rejtik: két teljes szett karosszéria és öt első szárnnyal szerelt orrkúp is érkezik tartalékként. Ezen kívül a sorozat és a német csapat logisztikai partnere, a DHL szállítja a szervizfelszerelést, a mérnökök eszközeit és az egyéb kopó alkatrészeket és tartozékokat. A fedélzeten szintén megtalálunk egy olasz kávéfőző gépet, egy sztereó hangrendszert és tizenkét esernyőt a nap és az eső elleni védelemre.

Az Audi megkezdi világjáró útját a Formula E sorozattal

„Egy kicsit olyan, mint ahogy a rulettben mondják: Nincs több tét!” - nyilatkozta Allan McNish csapatvezető viccesen.

„Új fejlesztésű karosszériánk lepecsételve, a szezon előtti tesztek teljesítve, a versenyautók pedig berakodva. Mikor újra kinyithatjuk majd a ládákat, az új szezon végre élesben is elrajtol. Az elmúlt néhány hónapban intenzíven készültünk erre a pillanatra, így most rendkívül izgatottak vagyunk.”

Az első versenyhétvége után a túra Marrakeshben folytatódik, majd Santiago de Chile, Mexikóváros, HongKong és a kínai turistaparadicsom Sanya következik a sorban. A versenyautók csak akkor indulnak vissza a csapatok központjába, amikor a Formula E sorozat áprilisban visszatér Európába. Ezt megelőzően közvetlenül egyik versenyhelyszínről a másikra szállítják majd a csapatok felszerelését, amelynek összetett logisztikai hátterét a DHL biztosítja légi, vízi és szárazföldi szállítással, a lehető leghatékonyabb módon. A versenyautók és egyéb eszközök együttes szállítása illetve az ideális útvonal és szállítási eszköz kiválasztása révén a szállítással összefüggő károsanyag-kibocsátást a DHL szakemberei a lehető legkisebb értékre szorítják vissza. A Formula E sorozatnak alapvetően az a célja, hogy lépésről lépésre csökkentse károsanyag-kibocsátását és hosszútávon kompenzálni tudja azt.

A szezon második felében Európába érkeznek majd a csapatok és Róma, Párizs, Monaco, Berlin és Bern városában mutatkoznak be a versenyzők illetve a maga a technológia. A több, mint 70 000 kilométert felölelő világjáró túra csúcspontja New Yorkban lesz, itt rendezik ugyanis 2019. július közepén a szezonzáró futamot.

Az Audi megkezdi világjáró útját a Formula E sorozattal

Kulcsszavak: audi, autósport, e-tron FE05, Formula E
 
Borkovic továbbra is vezeti az ETCC-t Borkovic továbbra is vezeti az ETCC-t Három autóval rajtol a Portugál Ralin a Hyundai Motorsport Három autóval rajtol a Portugál Ralin a Hyundai Motorsport Több mint 400 ezer darabos negyedéves kiszállítási rekord az Audinál Több mint 400 ezer darabos negyedéves kiszállítási rekord az Audinál A TOYOTA Motorsport GmbH bejelentette, hogy motorsport-programja részeként kifejleszti a GT86 R3 rallyautót A TOYOTA Motorsport GmbH bejelentette, hogy motorsport-programja részeként kifejleszti a GT86 R3 rallyautót Végső harc a bajnoki címért Végső harc a bajnoki címért
 

Találatok száma: 10570 Megjelenítve: 11 - 20