Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 10570 Megjelenítve: 191 - 200
Egyszerre modern és dinamikus karakter - Az új BMW 3-as limuzin

Egyszerre modern és dinamikus karakter - Az új BMW 3-as limuzin

2018. október 03.
A BMW 3-as limuzin a bajor prémiumgyártó modellpalettájának központi négykerekűje, amely a prémium középkategóriában átélhető vezetési élmény szimbóluma is egyben. A sportlimuzin hetedik nemzedéke a 2018-as Párizsi Autószalonon ünnepli világpremierjét.
Részletek

Az új BMW 3-as limuzin

Az újdonság kivétel nélkül tovább fokozza a legnagyobb darabszámban értékesített modellsorozat sportos hagyományait, miközben a vérpezsdítő vezetési élményt kiváltó maximális agilitásról és menetdinamikáról részletekbe menően továbbfejlesztett hajtáslánc-technológia, minden korábbinál merevebb járműszerkezet és új futómű-rögzítési megoldások gondoskodnak. Az új BMW 3-as limuzin már az alapfelszereltség részeként megkapja a vadonatúj fejlesztésű, rugóút-szinkronizált aktív lengéscsillapítókat, amelyek nagymértékben hozzájárulnak a sportos vezethetőség és a fejedelmi menetkomfort közötti tökéletes egyensúly megteremtéséhez. Az opcionális extrafelszereltségek között a BMW M sport differenciálmű is megtalálható, elektronikusan vezérelt záró funkcióval.

A bajor prémiumgyártó új formanyelve kiválóan előtérbe helyezi az új BMW 3-as limuzin egyszerre modern és dinamikus karakterét, amely letisztult felületek és precízen rajzolt, sportosan ívelt vonalvezetés mentén öltött testet. A belső elemek kialakítása és elhelyezkedése az utastér tágasságát hangsúlyozza, a műszerfal vonalvezetése pedig a vezetőre összpontosít, a vezetés élményének intenzitását fokozva.

Az új BMW 3-as limuzin innovatív karakterét a BMW központi operációs rendszerének legújabb, 7.0 verziója és a BMW Intelligens Személyi Asszisztens hangsúlyozza. Utóbbi egy önmagát fejlesztő, digitális személyiséggé érő mesterséges intelligencia képében válaszol a bajor prémiumgyártó ügyfelének „Helló BMW!” („Hey BMW”) kezdetű mondataira.
Az új BMW 3-as limuzin

A vezető és utasai akár beszélgetésbe is elegyedhetnek „vele“, hiszen az önfejlesztő technológia rendkívül tanulékony, így időről időre okosabbá, intelligensebbé és ügyesebbé válik. A BMW Intelligens Személyi Asszisztens a vezető és a jármű közötti interaktív kapcsolat vadonatúj dimenzióját hozza el a jelenbe.

A technológia egy digitális szakértő is egyben, amely kiválóan ismeri az adott BMW modell kvalitásait, sajátosságait és legfőbb funkcióit; sőt mi több, ha a bajor prémiummárka ügyfele navigációs segítséget kér vagy szórakoztatásra vágyik, a BMW Intelligens Személyi Asszisztens minden pillanatban segítségre kész. A technológia egyik legkülönlegesebb funkciója, hogy a többi vezetést támogató rendszerrel ellentétben a BMW ügyfele itt tetszése szerint nevet is adhat a digitális személyiségnek (elnevezheti például Charlie-nak vagy Joy-nak), amely így sokkal egyedibb karakterré, a bajor prémiumgyártó ügyfelével kialakított kapcsolata pedig még személyesebbé válik. A BMW Intelligens Személyi Asszisztens bármikor képes a vezető utasításainak végrehajtására. A technológia világpremierjével a BMW a prémium középkategóriában is iránymutató gyártóként fejleszti az automatizált járművezetés korszaka felé vezető innovációkat, amelyek tökéletesen együttműködnek vezetést támogató rendszerei páratlanul széles palettájával.

Kulcsszavak: autószalon, bmw, bmw 3-as, Párizs, premier
 
600 lóerősre duzzad az új BMW M6 Competition Package 600 lóerősre duzzad az új BMW M6 Competition Package A Dacia bejelentette az új 1.3 TCe benzinmotorral szerelt Duster bevezetését A Dacia bejelentette az új 1.3 TCe benzinmotorral szerelt Duster bevezetését Opel OnStar, KARL, Corsa OPC termékoffenzíva a Genfi Autószalonon Opel OnStar, KARL, Corsa OPC termékoffenzíva a Genfi Autószalonon Hyundai világpremier a 2013-as Detroit-i Autószalonon Hyundai világpremier a 2013-as Detroit-i Autószalonon A Genfi Autószalonon mutatja be VISION X tanulmányát a ŠKODA A Genfi Autószalonon mutatja be VISION X tanulmányát a ŠKODA
 
A Renault a jövő fenntartható mobilitását mutatja be a Párizsi Autószalonon

A Renault a jövő fenntartható mobilitását mutatja be a Párizsi Autószalonon

2018. október 02.
A Renault a jövő fenntartható és közösségi mobilitási koncepcióját mutatja be a Párizsi Autószalonon 3 önvezető autó képében.
Részletek

A Renault a jövő fenntartható mobilitását mutatja be a Párizsii Autószalonon

Az új közlekedésfajtával új értelmet nyer az utazásra fordított idő. A Renault Csoport standján bemutatott ún. Augmented Editorial Experience kapszula (+videó link) valósághű fedélzeti élményt kínál, ami egyesíti a szerkesztői tartalmat, a multimédiás szórakoztatást és a mobilitási funkciókat.

Az autószalonon mutatkozik be az új Kadjar

Az új Renault Kadjar megőrzi egy SUV hagyományos jellemzőit, miközben dinamikusabb, modernebb stílust képvisel. Különös figyelmet fordítottak a kényelemre, a minőségre és az ergonómiára. Az újratervezett utasfülke magasabb fokú kényelmet kínál.
 
Az új benzin- és dízelmotorok takarékosabbak, miközben élvezetesebb vezetést kínálnak. A TCe GPF 1.3l benzinmotorral szerelt új Renault Kadjar két teljesítményű erőforrással kapható (140 és 160 LE). Az újgenerációs motor a Renault-Nissan-Mitsubishi Szövetség és a Daimler közös fejlesztése, a két vállalat legmagasabb követelményeinek megfelelve készült és a korábbi TCe motornál magasabb teljesítményt, illetve forgatónyomatékot (különösen alacsony fordulatszámon), csökkentett CO2 kibocsátást és alacsonyabb fogyasztást kínál.

A Renault a jövő fenntartható mobilitását mutatja be a Párizsii Autószalonon

Ami a dízelt illeti, a kiállításon a Blue dCi motorok új generációját mutatják be, amelyek a legújabb károsanyag-kibocsátást csökkentő rendszerekkel rendelkeznek. Az új Kadjar 1.5 Blue dCi 115LE és 1.7 Blue dCi 150LE motorral lesz elérhető.

ZOE Iconic, új, limitált széria

110 000 feletti eladott darabszámmal a ZOE a legnagyobb számban értékesített elektromos jármű Európában. 2012-es bevezetése óta ikonná vált az elektromos-jármű piacon, innen kapta a nevét az új limitált kiadás is, amelyet a Párizsi Autószalonon mutat be a francia gyártó. Ez a verzió exkluzív szürke kárpittal és új Highland Grey színben, ill. új 17”-os alumínium felnikkel is elérhető lesz. Tartozékként a csomagtér-küszöbbel egy síkban elhelyezhető padlólap is jár, így az alsó térbe tehetők a töltéshez szükséges kábelek. A ZOE Iconic R110 és Q90 motorral lesz elérhető, valós hatótávja pedig 300 km.
    
Hogy megkönnyítsék az elektromos jármű vezetőjének életét, új szolgáltatás segíti az intelligens úttervezést, a teljes utazási idő (utazás + akkumulátortöltés) és a legmegfelelőbb töltőállomás kalkulálásával. Az alkalmazás a piacon elsőként okostelefonon is elérhető, minden szolgáltatás a MY Renault alkalmazásban áll rendelkezésre – országtól függően.    

Moov´In Paris és új közösségi szolgáltatások

A felhasználói szokásokban tapasztalható változásokra a Renault Csoport új mobilitási szolgáltatásokkal válaszol carsharing és közösségi személyszállítási (ún. ride-hailing) megoldások, rövidtávú autóbérlés, valamint 2022-re önvezető autóval történő közlekedés formájában.
 
A Renault a jövő fenntartható mobilitását mutatja be a Párizsii Autószalonon

A Renault Csoport piacvezető Európában az elektromosautó-megosztás terén, ötezer ZOE fut nyolc nagyvárosban számos partnerén keresztül. A csoport elektromos közlekedési megoldás fokozatos bevezetését tervezi Franciaországban Párizs és Ile-de-France lakói és látogatói számára a Marcel (ride-hailing szolgáltatás), a Moov´In.Paris by Renault (ún. free-floating), és a Renault Mobility (rövidtávú autóbérlés) szolgáltatásokon keresztül. 2019 végére kétezer elektromos autóból álló flotta lesz elérhető Franciaországban.

Kulcsszavak: autószalon, Párizs, premier, renault
 
Önjáró Nissan Qashqai a Genfi Autószalonon Önjáró Nissan Qashqai a Genfi Autószalonon Az új MX-5 Párizsban mutatkozik be a nagyközönség számára Az új MX-5 Párizsban mutatkozik be a nagyközönség számára Az új Jeep® Cherokee hű maradt a nevéhez Az új Jeep® Cherokee hű maradt a nevéhez Már látható közlekedési magazinunk szeptemberi műsora Már látható közlekedési magazinunk szeptemberi műsora A Nissan bemutatja az autózás jövőképét a 2017-es Genfi Autószalonon A Nissan bemutatja az autózás jövőképét a 2017-es Genfi Autószalonon
 
Az EU 700 millió euró értékben támogatja a környezetbarát közlekedés fejlesztését

Az EU 700 millió euró értékben támogatja a környezetbarát közlekedés fejlesztését

2018. október 02.
Az Európai Unió 700 millió euróval (mintegy 224 milliárd forint) tiszta és alacsony károsanyag-kibocsátású közlekedést elősegítő kezdeményezéseket támogat - közölte az Európai Bizottság hétfőn.
Részletek

Az EU 700 millió euró értékben támogatja a környezetbarát közlekedés fejlesztését

Violeta Bulc közlekedési ügyekért felelős uniós biztos közleménye szerint az unió 49 európai innovatív kezdeményezést támogat Európa-szerte. A kiválasztott projektek segítik az alternatív üzemanyagok fejlesztését és gyártását, az elektromos és hibrid üzemelésű autók nagyobb mértékű elterjedését, az európai légiforgalmi irányítás korszerűsítését, valamint a vízi és a vasúti közlekedés fejlesztését.

"A támogatás a nemzetközi közúti elérhetőség (TEN-T) javítására létrehozott program részét képezi, amely pozitív hatást gyakorol az iparra, segíti a turizmust, valamint serkenti az innovációt annak érdekében, hogy az Európai Unió világelső legyen a digitalizálás, az innováció és a szén-dioxid-mentestes közlekedés terén" - fogalmazott.

Az uniós biztos tájékoztatása szerint az uniós finanszírozásból mintegy 250 millió euró jut a lengyelországi Swinoujscie és a svédországi Ysta kikötőjének korszerűsítésére, valamint arra, hogy környezetbaráttá váljon a két hajóállomás közötti tengeri közlekedési kapcsolat. Hidrogén alapú üzemeltetésre állhat át Dánia, az Egyesült Királyság és Lettország több városának tömegközlekedése. Cseppfolyósított bio-földgáz állomások hálózatának kiépítése kezdődhet meg a Dél-Spanyolország és a Kelet-Lengyelország közötti utakon Franciaországon, Belgiumon, Hollandián és Németországon keresztül.

Az EU 700 millió euró értékben támogatja a környezetbarát közlekedés fejlesztését

Az amszterdami Schiphol repülőtér forgalmát kiszolgáló tömegközlekedési eszközöket kivétel nélkül zéró kibocsátású járművekre cserélhetik, valamint számos horvátországi, olaszországi, szlovéniai és szlovákiai város helyi és regionális autóbuszainak korszerűsítésére is sor kerülhet.

A támogatás nagyobbik, mintegy 450 millió eurót kitevő részéből alternatív üzemanyagok fejlesztése és gyártása, valamint 23 európai ország és Szerbia légiforgalmi szolgáltatásának korszerűsítése valósulhat meg - közölte az uniós biztos.

Kulcsszavak: Európai Unió, környezetbarát, környezetvédelem, közlekedés, támogatás
 
Németországban törvényt hoznak az autómegosztó szolgáltatások támogatásáról Németországban törvényt hoznak az autómegosztó szolgáltatások támogatásáról Útdíj - Nem fizetős az M30-as Miskolcot elkerülő szakasza Útdíj - Nem fizetős az M30-as Miskolcot elkerülő szakasza Az Opera és a BMW intézményi partnerséget jelentett be Magyarországon Az Opera és a BMW intézményi partnerséget jelentett be Magyarországon Naponta több mint 100 ezer utas használja a 4-es metrót Naponta több mint 100 ezer utas használja a 4-es metrót Debreceni 2-es villamos: a Keviép az Arcadom nélkül is folytatja a munkát Debreceni 2-es villamos: a Keviép az Arcadom nélkül is folytatja a munkát
 
Az új SEAT Arona TGI a Párizsi Autószalonon tartja világpremierjét

Az új SEAT Arona TGI a Párizsi Autószalonon tartja világpremierjét

2018. október 02.
A SEAT hamarosan lerántja a leplet a világ első, sűrített földgáz (CNG) üzemű SUV modelljéről, az Arona TGI ugyanis az októberi Párizsi Autószalonon tartja világpremierjét.
Részletek

Az új SEAT Arona TGI a Párizsi Autószalonon tartja világpremierjét

Az Arona TGI a negyedik jármű a SEAT kínálatában, amely ezzel a tisztább és olcsóbb üzemanyaggal üzemelhet. A Leon, az Ibiza és a Mii modellekhez csatlakozva az új Arona TGI bemutatásával a SEAT még közelebb került céljához, a szén-dioxid és nitrogén-oxid kibocsátás csökkentéséhez, amelyet többek között a sűrített földgáz (CNG) használatának kiterjesztésével kíván elérni.

Az Arona TGI modellt a SEAT főhadiszállásán, Martorellben tervezték, fejlesztették és gyártják. Az új modell egy következő lépcsőfokot jelent a vállalat járműfejlesztési programjában, amely nem csupán a legkorszerűbb technológiát hivatott bemutatni, de igazolja azt is, hogy a környezeti hatás mérséklése nem kell, hogy a vezetési élmény kárára történjen.

„A SEAT a sűrített földgázra (CNG) úgy tekint, mint egy fenntartható további üzemanyag-alternatívára, ennek megfelelően aktívan népszerűsíti és terjeszti azt.” - nyilatkozta Luca de Meo, a SEAT elnöke. „Ezen kívül ez a technológia összeegyeztethető a minőségbiztosított, megújuló biometán alkalmazásával, ezzel pedig a sűrített földgáz hosszú távon biztosan az alacsony kibocsátású mobilitási megoldások egyik alternatívája lesz.”

A motorháztető alatt

Az új SEAT Arona motorterében egy háromhengeres, 12 szelepes 1.0 TGI erőforrás lapul, amelynek 90 lőerős teljesítménye 4 500 és 5 800 közötti fordulatszám-tartományban érhető el, 160 Nm maximális forgatónyomatéka pedig 1 900 és 3 500 közötti fordulatszám-tartományban áll rendelkezésre.

Az új SEAT Arona TGI a Párizsi Autószalonon tartja világpremierjét

A szériafelszereltség részeként ehhez az aggregáthoz egy hatsebességes manuális sebességváltó kapcsolódik, amely segít a hatékonyság és a menettulajdonságok további javításában.

Legnagyobb sebessége 172 km/óra, az álló helyzetből 100 km/órás sebességre való gyorsulás pedig 12,8 másodpercet vesz igénybe. Ezekkel a mutatókkal az Arona TGI vezetője nem csupán a modell környezetvédelemért tett erőfeszítéseit értékelheti, de élvezheti annak kiegyensúlyozott menetdinamikáját is.

Az Arona sűrített földgázzal üzemelő modellváltozata ugyanazokkal a rendszerekkel készül, mint az 1.0 TSI benzinüzemű társa, ugyanakkor olyan alkatrészek is kerültek bele, amelyek lehetővé teszik a sűrített földgáz üzemmel való működést. Ennek megfelelően az Arona TGI modellt három CNG tartállyal szerelték fel, amelyek a hátsó padló alatt kaptak helyet, a töltőhöz pedig a benzinbetöltő nyílás mellett férhetünk hozzá. Ezen kívül az Arona TGI a földgázüzemhez szükséges gáznyomás- és gázhőmérséklet-érzékelőkkel, elektromos nyomásszabályzóval és a TGI motor felé irányuló hatékony gázelosztást biztosító rendszerrel is rendelkezik.

Az új SEAT Arona TGI a Párizsi Autószalonon tartja világpremierjét

Mindezeken túl 1.0 literes motorját átfogó fejlesztésnek vetették alá, különleges króm-nikkel bevonatú, gázüzemre adaptált dugattyúkkal, kopásállóbb, megerősített szelepekkel, szelepülésekkel. Az Ibiza TGI kisebb tömegű turbófeltöltőt kapott, amelynek gyorsabban felpörgő turbinakereke érzékenyebb gázadási reakciókat kölcsönöz a motor számára.

A sűrített földgáz üzem egyik kihívása a hideg időben történő indítás. Az Arona TGI kifejlesztésekor - bár elsődlegesen sűrített földgáz üzemmel közlekedik - erre is gondoltak a tervezők, így -10 Celsius fokos külső hőmérséklet alatt a motor benzinüzemben indul s csupán a gázbefecskendező szelepek előzetes felfűtését követően, megfelelő körülmények esetén aktiválja automatikusan a CNG-kört.

E kivételtől eltekintve az Arona TGI csak abban az esetben használ egyfajta alternatív üzemanyagként benzint, ha a CNG-tartályok már kiürültek. Ez a hatótávolság azonban - három CNG tartállyal a fedélzeten - a legtöbb felhasználó számára több, mint elégséges lesz. Az SUV gáztartályának kapacitása 14,3 kg, ami gázüzemben 400 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé, a benzinüzemre történő automatikus váltásnak köszönhetően pedig ez a hatótávolság még további 160 kilométerrel egészül ki.

Az új SEAT Arona TGI a Párizsi Autószalonon tartja világpremierjét

A sűrített földgáznak a benzinnél lényegesen alacsonyabb ára igazán költséghatékony megoldássá teszi azt a hagyományos üzemanyagokhoz képest. Ezen kívül a CNG árát nem érintik váratlan ingadozások, mivel az nem kőolajszármazék. Továbbá a CNG lényegesen hatékonyabb, mint akár a dízel, a benzin vagy akár az LPG: az 1 kg sűrített földgázból származó energia 2 liter LPG autógázból, vagy 1,3 liter dízel üzemanyagból illetve 1,5 liter benzinből kinyert energiának felel meg.

Amikor a gáztartály kiürül, a benzinüzemre való váltás automatikusan zajlik, anélkül, hogy a vezető bármilyen változást érzékelne a jármű dinamikus menettulajdonságaiban. A műszerfalon ellenőrző fény tudatja a vezetővel, hogy benzinnel közlekedik, de mindkét tartály üzemanyagszintjét is figyelemmel kísérheti.

Minden a fedélzeten

Az új SEAT Arona TGI továbbra is egy praktikus, személyre szabható SUV, ahol mindegyik felszereltségi szint - Reference, Style, Xcellence és FR - elérhető, így a vásárlók kiválaszthatják az igényeiknek leginkább megfelelő kivitelt.

Az új SEAT Arona TGI a Párizsi Autószalonon tartja világpremierjét

Az Arona TGI továbbra is egy egyedi formavilágú jármű határozott crossover jegyekkel, erőteljes megjelenéssel, készen arra, hogy meghódítsa a városi dzsungelt. Számtalan lehetőséget kínál tulajdonosának, hogy igazán egyedi darabot állítson össze, kiválasztva például a leginkább kedvére valót a 68 lehetséges színkombinációból.

A sűrített földgáz üzem bemutatásával pedig még kellemesebb társat kaphatunk a hétköznapokra. A 4 138 milliméter hosszú Arona TGI 79 milliméterrel túlszárnyalja az Ibizát, 99 milliméterrel magasabb nála, megőrizve nagyobb hasmagasságát és a magasabb üléspozíciót. A csomagtér padlója alá épített gáztartályok ellenére az Arona tágas, 282 literes teret kínál a poggyászoknak.

Az Arona TGI a Leon, az Ibiza és a Mii modellekkel együtt az egyik legteljeskörűbb CNG kínálatot biztosítja a piacon olyan járművekkel, amelyek nem csupán csökkentik a károsanyag-kibocsátást, a környezeti hatásokat és a fenntartási költségeket, de egyúttal egyesítik a legkorszerűbb technológiákat, a magával ragadó vezetési élményt és a stílusos, vonzó megjelenést is.


Kulcsszavak: Arona, autószalon, crossover, LPG, Párizs, seat
 
Vasárnap reggel Jazzy Street -  …és talán ezen a hétvégén nem mos el minket az eső sem…. Vasárnap reggel Jazzy Street - …és talán ezen a hétvégén nem mos el minket az eső sem…. Az új Porsche 911: erősebb, gyorsabb, digitális Az új Porsche 911: erősebb, gyorsabb, digitális Dögös és morcos - Mazda CX-3 Dögös és morcos - Mazda CX-3 Az új Volkswagen Passat lett a 2015-ös „Év Autója” Az új Volkswagen Passat lett a 2015-ös „Év Autója” A Volkswagen elhozza a jelenbe a jövőt a 87. Genfi Autószalonon A Volkswagen elhozza a jelenbe a jövőt a 87. Genfi Autószalonon
 
A MINI rekordévre számít az idén Magyarországon

A MINI rekordévre számít az idén Magyarországon

2018. október 02.
A BMW Group "lovebrand" márkája, a Mini is profitál a magyarországi autópiac élénküléséből, az első háromnegyed év eredményei alapján várhatóan sikerül a tavalyi, 224 darabos rekordeladást felülmúlni.  
Részletek

A MINI rekordévre számít az idén Magyarországon

A BMW Magyarország tájékoztatása szerint az első kilenc hónapban 184 MINI-t adtak el Magyarországon a márkakereskedések. A prémium szegmensben szereplő "életmódautó" ezzel ugyan mindössze 0,18 százalékos részt tudhat magáénak a piacon, erősödése 2017-ben azonban erőteljes volt, amikor 2016 évi eladásait több mint 80 százalékkal teljesítette túl. 

Salgó András kommunikációs vezető jelezte: a környezetbarát járművek iránti fokozódó érdeklődés is támogatja a MINI-t, amely 2017 júniusában vezette be első, konnektorról tölthető hibrid modelljét. Az elektromos meghajtást kínáló autók értékesítésében a BMW és a MINI a prémium szegmens legsikeresebb márkája - emelte ki, ismertetve: az idén január és augusztus között 272 darab BMW i és iPerformance, valamint plug-in-hibrid MINI modellt adtak el Magyarországon.

A Datahouse kedden nyilvánosságra hozott adatai szerint  Magyarországon az idén az első háromnegyed évben 1452 elektromos és plug-in hibrid személyautó kelt el.

A MINI rekordévre számít az idén Magyarországon

A MINI 2019-ben áll elő teljesen elektromos változattal.

Országszerte már öt MINI márkakereskedés található, az elmúlt napokban nyílt meg a miskolci, valamint a pécsi szalon.

A MINI legnagyobb piaca Nyugat-Európában Nagy-Britannia, Németország, Franciaország és Olaszország. A 12 országot magába foglaló kelet-közép-európai régióban pedig Görög-, Lengyel- és Csehországban szerepel a legjobban.

Kulcsszavak: értékesítés, hibrid, jármű kereskedelem, Mini
 
A BMW Group idén már több mint 50 000 darab hálózatról tölthető autót adott el A BMW Group idén már több mint 50 000 darab hálózatról tölthető autót adott el 5,7 % -os növekedést ért el a Peugeot 2014 első felében 5,7 % -os növekedést ért el a Peugeot 2014 első felében A prémium autómárkák értékugrási rangsorán a MINI áll az élen A prémium autómárkák értékugrási rangsorán a MINI áll az élen A vadonatúj Tucson lenyűgöző tartalma még kedvezőbb értéktartást eredményez - mondják a szakértők A vadonatúj Tucson lenyűgöző tartalma még kedvezőbb értéktartást eredményez - mondják a szakértők Volkswagen e-up! 5.990.000 forintért Volkswagen e-up! 5.990.000 forintért
 
A Mazda 2020-ban fogja bevezetni első elektromos hajtásláncú személyautóit

A Mazda 2020-ban fogja bevezetni első elektromos hajtásláncú személyautóit

2018. október 02.
A Mazda 2020-ban fogja bevezetni első elektromos hajtásláncú személyautóit, a ”Fenntartható Zoom-Zoom 2030” program égisze alatt.
Részletek

A Mazda 2020-ban fogja bevezetni első elektromos hajtásláncú személyautóit

Egyedülálló technológiai megközelítés

A Mazda alapvetően két elektromos autót tervez bemutatni a nagyközönség számára. Az egyik kizárólag akkumulátorral hajtott, a másikban viszont az elektromos hajtás mellett a Mazda kisméretű, könnyű építésű bolygódugattyús motorja is dolgozik majd, mely kivételesen halk üzemű és hatótávnövelőként szolgál.

A hatótávnövelő motor visszatölti az akkumulátort, ha szükséges, így kiterjesztve a használat távolságát, és csökkentve az elektromos autóhasználók nagy százalékának félelmeit, hogy véletlenül nem érkeznek meg úticéljukhoz, ha lemerül az autó.

A bolygódugattyús motor kis mérete és nagy teljesítménye többféle elektromos technológia megvalósítását teszi lehetővé. Kihasználva azt, hogy a Mazda a bolygódugatytyús motort fejlesztése során gázalapú üzemanyagokkal is működőképessé tette, a bolygódugattyús hatótávnövelő vész esetén LPG-vel is működhet.

A Mazda “Fenntartható Zoom-Zoom 2030” programja

A Mazda előrejelzése szerint 2030-ra a járművek 95%-a valamilyen belső égésű motorral, és azzal kombinált elektromos hajtáslánccal készül majd (a maradék 5%-ot a teljesen elektromos járművek uralják). Ennek értelmében a Mazda folytatni fogja a belső égésű motorok hatásfokának tökéletesítését, mint például a jövőre megjelenő, új generációs SKYACTIV-X benzinmotor, mely gyertya vezérelt kompressziós gyújtást használ.

A Mazda 2020-ban fogja bevezetni első elektromos hajtásláncú személyautóit

A Mazda elkötelezte magát, hogy 2030-ig 50%-kal, 2050-ig pedig 90%-kal csökkentse „forrástól a felhasználásig” számolt károsanyag-kibocsátását a 2010-es szinthez képest. A vállalat ugyanakkor elkötelezett, hogy a megfelelő megoldásokat kínálja a megfelelő időben és helyszínen is – hiszen energiaellátástól függően regionálisan különböző szabályzások lépnek életbe.

Az elektromos energia megtermelése egy adott régióban nyilvánvalóan megadja, hogy egy EV hogy tud hozzájárulni a „forrástól a felhasználásig” számolt károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez. S mivel a világban a szén égetésével megtermelt energia még mindig domináns, fontos, hogy ezt a kibocsátást különböző üzemanyagok használatával csökkentsük a közeli jövőben.

Az alternatív üzemanyagok mellett – mint pl. a magas nyomás alatt tárolt természe-tes gázok, az LPG, vagy a hidrogén – az autóipar kutatja olyan újra felhasznált anya-gok természetét is, mint a mikroalga-tenyészetből nyert bioüzemanyag.

Kulcsszavak: elektromos autó, fejlesztés, mazda
 
Valósággá válik az önműködő autó ebben az évtizedben Valósággá válik az önműködő autó ebben az évtizedben Több elektromos Hyundai is fog érkezni Több elektromos Hyundai is fog érkezni Az ABB telepíti USA-szerte a nagy teljesítményű, elektromos járművekhez rendszeresített töltőket Az ABB telepíti USA-szerte a nagy teljesítményű, elektromos járművekhez rendszeresített töltőket A BMW Group és SCHERM Group hivatalosan is munkába állította az elektromos teherautót A BMW Group és SCHERM Group hivatalosan is munkába állította az elektromos teherautót Volkswagen e-up! 5.990.000 forintért Volkswagen e-up! 5.990.000 forintért
 
Az új ID. platform – Szabad a pálya a világ leginnovatívabb elektromos járműcsaládja előtt

Az új ID. platform – Szabad a pálya a világ leginnovatívabb elektromos járműcsaládja előtt

2018. október 01.
Lehullt a lepel: először mutatta meg a Volkswagen elektromos modelljei új ID. családjának platformját, egyben első ízben kínálva betekintést az elektromos hajtásrendszerű gépkocsik számára kifejlesztett egyedülálló platformstratégiájába, amellyel „ELECTRIC FOR ALL” vízióját kívánja megvalósítani a márka.
Részletek

Az új ID. platform – Szabad a pálya a világ leginnovatívabb elektromos járműcsaládja előtt

Az ID. platform alapjául szolgáló modulrendszerű elektromos hajtáskoncepció (MEB) a Volkswagen abszolút egyedülálló fejlesztése, egyértelműen jelezve a wolfsburgi vállalat elkötelezettségét, amellyel az elektromos mobilitás útján halad.

Eltérően az eddigi piaci gyakorlattól az ID. platform nem eredetileg belsőégésű motorral szerelt járművek számára készült, majd utólagosan módosított konstrukció, hanem már a kezdetektől elektromos hajtásrendszerekre fejlesztették ki. A Volkswagen így optimálisan kiaknázhatja a benne rejlő technológiai lehetőségeket, emellett kialakítása és járműkoncepciói is minden eddiginél sokoldalúbbak – a paletta a kompakt autóktól a SUV-modelleken át, egészen a kisáruszállítókig terjed. „Az ID. mérföldkő a műszaki fejlesztésben. Az első olyan teljes mértékben hálózatba kapcsolt és teljes körű mindennapos használhatóságot kínáló elektromos autó lesz, amelyet már milliók engedhetnek meg maguknak” – hangsúlyozta Christian Senger, a Volkswagen e-Mobility terméksorozatának vezetője.

A nulla károsanyag kibocsátású gépkocsik (Zero Emission Vehicles) avantgárd konstrukciójú ID. generációja olyan hatótávokkal csábít majd, amelyek már napjaink benzinmotoros járműveit idézik. Elsőként az ID. érkezik a piacra 2020-ban, mégpedig olyan négyajtós, teljes mértékben hálózatba kapcsolt kompakt modell formájában, amelynek ára a dízel Volkswagen Golf nagyságrendjébe esik.

Az új ID. platform – Szabad a pálya a világ leginnovatívabb elektromos járműcsaládja előtt

Utasterének méretei és variálhatósága jóval túlmutat a kategória jelenleg ismert határain, vezetője és utasai ugyanis olyan térkínálatot és kényelmet élvezhetnek, amely már az eggyel magasabb járműkategóriáéval vethető össze. Mindezt a kompakt modellek által elfoglalt alapterületen kínálja majd, ami a különösen hosszú tengelytáv és az ebből adódó rövid karosszéria-túlnyúlások révén válik lehetővé. Felszabadul ugyanis a belsőégésű motor által elfoglalt hely, a tengelyek így jócskán előre-, illetve hátratolhatók.

Az ID. platformban egyebek mellett a sebességváltóval együtt a hátsó tengelyre integrált elektromos motor, valamint helytakarékos módon a jármű padlózatába épített akkumulátor szerepel, a Volkswagen tervezői így a lehető legszínvonalasabb menetdinamikai képességek szolgálatában optimális tömegeloszlást valósíthatnak meg, miközben a bennülők kényelmesen magas üléspozícióban foglalhatnak helyet. A motor és a hátsó tengely közötti erőátvitel feladatát egyfokozatú hajtómű látja el. Az egyes ID. modellek számára pontosan skálázható hatótávok spektruma – a WLTP-szabvány szerint felvéve – 330 és 550 kilométer közé adódik. A gyorstöltési lehetőségek akár 125 kW teljesítménnyel jóval rövidebb várakozási időket tesznek lehetővé a töltőállomásokon, mindössze 30 perc alatt 80 százalékig feltöltve a lemerült akkumulátort.

Az új ID. platform – Szabad a pálya a világ leginnovatívabb elektromos járműcsaládja előtt

A modulrendszerű elektromos hajtáskoncepció (Modulare E-Antriebs-Baukasten; MEB) platform nem csupán a Volkswagen ID. családjának összes modellje számára szolgál egyfajta technikai mátrixként, hanem a vállalatcsoport négy további márkája – az Audi, a SEAT, a ŠKODA és a Volkswagen Haszonjárművek – számos elektromos autójának is, a MEB így a világ három régiójában, összesen öt márka termékeiben jelenhet meg.

„A MEB elektromos hajtáskoncepció a Volkswagen történetének minden bizonnyal legjelentősebb projektje, hasonló, mint annak idején a Bogár és a Golf közötti átállás. Az első ütem során szerte a vállalatcsoportban több mint tízmillió elektromos autó alapjául szolgál majd, egyben előkészítve az elektromos korszak felé vezető utunkat” – mutatott rá Thomas Ulbrich, a Volkswagen márka igazgatótanácsának az elektromos mobilitás üzleti területéért felelős tagja.

Az új ID. platform – Szabad a pálya a világ leginnovatívabb elektromos járműcsaládja előtt
Kulcsszavak: e-mobilitás, elektromos autó, fejlesztés, I.D., volkswagen
 
Az elektromos autók piaca Európában töredezett Az elektromos autók piaca Európában töredezett Magyarországon California Balaton Edition néven indul a VW lakóautó forgalmazása Magyarországon California Balaton Edition néven indul a VW lakóautó forgalmazása Immár tisztán elektromos hajtásrendszerrel is kapható a Volkswagen „bestsellere” Immár tisztán elektromos hajtásrendszerrel is kapható a Volkswagen „bestsellere” Szerintem...Miért az elektromos? Szerintem...Miért az elektromos? A Nissan kifejlesztette az „öntisztító” autó prototípusát A Nissan kifejlesztette az „öntisztító” autó prototípusát
 
A Hyundai bemutatta a vadonatúj i30 Fastback N-t

A Hyundai bemutatta a vadonatúj i30 Fastback N-t

2018. október 01.
Röviddel a hivatalos, 2018-as Párizsi Autószalonon tartott világpremiert megelőzően, a vadonatúj i30 Fastback N már át is haladt a Párizsban található célvonalon, egy Rómából induló rekord felállítását célzó versenyt követően.
Részletek

A Hyundai bemutatta a vadonatúj i30 Fastback N-t

A Hyundai Motorsport profi versenyzői, Thierry Neuville és Gabriele Tarquini, világrekordot állítottak fel a C-szegmens első ötajtós sport-kupéjával. A vállalat a hagyományostól eltérő gondolkodásmódját követve, a Hyundai egy váratlan csavart adott a történetnek: Neuville és Tarquini az autó határait feszegette – de nem az olasz fővárosból a francia fővárosba tartó úton, hanem egymás ellen a nyugat Dániában található Rome és Paris nevű települések közötti kanyargós utakon versenyezve.

Az i30 Fastback N volánja mögött ülve, mindössze 8:18,49 percet vett igénybe, hogy megtegyék a két híres nevű dán falu közötti távolságot. Neuville, aki jelenleg is vezeti a WRC pilóták bajnokságát, és a több, mint 25 évnyi versenytapasztalattal rendelkező autósport legenda, Tarquini volt a tökéletes választás erre a lezárt úton vívott párbajra. A nagyteljesítményű kupé tiszta ereje jól látható abban a videoklipben, amely valódi versenyhangulatot teremt az erőteljes motorhanggal és az izgalmas vezetést bemutató képi világával.

A vadonatúj i30 Fastback N a Hyundai második nagyteljesítményű modellje Európában. A modell az i30 N ötajtós változatát követi, amely a piacra kerülése óta soha nem látott sikereket ért el, meghaladva ezzel a kezdeti értékesítési várakozásokat. Majdnem 3000 db i30 N ötajtós modell került értékesítésre 2018 első felében Európában. A 100 db First Edition változat 48 óra alatt kelt el Németországban.

A Hyundai bemutatta a vadonatúj i30 Fastback N-t

„A vadonatúj i30 Fastback N-nel a Hyundai ismét új mércét szeretne felállítani a piacon, megerősítve ezzel a márka megítélését az erősen emocionális termékek terén,” - nyilatkozta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért és termékekért felelős alelnöke. „Az i30 N értékesítési eredményei tisztán igazolják azt, hogy az N modellekkel nem csupán autókat kínálunk, hanem érzést is teremtünk - a különleges N érzést, amely azt a bizonyos különleges mosolyt csalja vásárlóink arcára. Bármerre is vezet ügyfeleink útja, ugyanazt a vezetési élményt érezhetik a gyönyörű GT autókhoz hasonló formájú új sport-kupéval!”

Elegáns és merész formaterv

Kifinomult és merész karakterének visszatükröződéseként, a vadonatúj i30 Fastback N több dizájnelemet is átvett ötajtós rokonától. Kívül, az elegáns i30 Fastback alakja egyesítésre került az ötajtós i30 N dinamikus elemeivel. Ennek eredményeként, az i30 Fastback N modellen is megjelent a dinamikus megjelenést sugalló N hűtőrács és az N első lökhárító, valamint az egyedi hátsó lökhárító, amelyek alatt végigfut az autó jellegét hangsúlyozó vörös díszléc. A leültetett karosszéria feketére fújt oldalsó küszöbjei tovább hangsúlyozzák a modell sportosságát. Továbbá az autó hátulján található a dupla kipufogóvég és a hátsó ajtóba integrált, nagyvonalúan ívelt hátsó légterelő. A hátsó légterelő további hangsúlyozása érdekében egy fényes fekete betét is beépítésre került, még inkább megerősítve ezzel az egyedi N megjelenést.

A vadonatúj i30 Fastback N beltere letisztult és kifinomult. Központi eleme az exkluzív N kormánykerék, amelyet a modellre jellemző vörös színű N varrással láttak el. A koherens színvilág részeként, a vörös varrás megjelenik az i30 Fastback N belterében található több elemen is, mint például a váltógombon és az üléseken. A sportos beltéri kialakítás azonban nem veszélyezteti a mindennapi használhatóságot: példának okáért a 450 literes csomagtér bőséges és az ülések lehajtásával 1351 literre bővíthető.

A Hyundai bemutatta a vadonatúj i30 Fastback N-t

Nagyteljesítményű motor a sportos vezetéshez

A vásárlók a 2.0-literes turbófeltöltős motor két teljesítményszintű változata közül választhatnak, amelyek először az ötajtós i30 N változattal kerültek bemutatásra. Az alapfelszereltségű motor 250 LE-s (kombinált üzemanyag fogyasztása: 7,0 l/100 km; kombinált CO2 kibocsátása: 159 g/km), míg a Performance csomag részeként elérhető motor maximális teljesítménye 275 LE (kombinált üzemanyag fogyasztása: 7,1 l/100 km, kombinált CO2 kibocsátása: 163 g/km). Mindkét változat 353 Nm maximális nyomatékot biztosít és 250 km/ó végsebességre képes.

A túltöltési (overboost) funkcióval a nyomaték egészen 378 Nm-ig növelhető. Ennek aktiválására a maximális nyomaték elérésekor kerül sor. A 250 lóerős változat 6,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/ó sebességre, a 275 lóerős változat pedig ugyanezt a sebességet 6,1 másodperc alatt képes elérni*. Továbbá, a vadonatúj i30 Fastback N fel van szerelve az N Grin rendszerrel, amely lehetővé teszi a vezető számára, hogy öt különböző vezetési mód közül választhasson. A beállítások között a kormánykeréken található dedikált gombokkal választhat: Eco, Normál, Sport, N és az egyénileg beállítható N Custom. A vezető hangulatától függően, a különböző vezetési módok megváltoztatják a jármű karakterét.

A Hyundai N modellpalettáját az autósport ihlette, és a vállalat FIA Rally Világbajnokságban (WRC) és Túraautó-világbajnokságban (TCR) történő sikeres szereplésének eredményeként született meg. Az „N” modellcsalád Namyang városában, Koreában született, ahol a Hyundai globális K+F központja található, és a Hyundai európai tesztközpontjának otthont adó Nürburgringen került továbbfejlesztésre és tesztelésre.

A Hyundai bemutatta a vadonatúj i30 Fastback N-t

Intelligens kapcsolódási funkciók és élvonalbeli aktív biztonság

A vadonatúj i30 Fastback N horizontális kiosztású, elegáns benyomást keltő műszeregysége kétfajta infotainment rendszerrel érhető el: 8”-os kapacitív, érintőképernyős LCD-vel, integrált dinamikus tolatókamerával, és Bluetooth kapcsolódási lehetőséggel ellátott Display audiorendszerrel vagy egy 8”-os, kapacitív érintőképernyővel és a LIVE szolgáltatásokra érvényes hétéves ingyenes előfizetéssel ellátott navigációs rendszerrel.

Mindkettő esetében biztosított az Apple CarPlay és az Android Auto támogatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy csatlakoztassák okostelefonjaikat az autóhoz és a zenehallgatási-, telefonálási- vagy navigációs funkciókat a képernyőn kezeljék. A speciális N-mód képernyőmenü beállításokat kínál a motor, a fordulatszám-illesztés, a kipufogóhang és a Performance csomag beállításainak testreszabásához.

A vadonatúj i30 Fastback N rendelkezik a Hyundai SmartSense aktív biztonsági- és vezetéstámogató technológiáival, amelyek a legmagasabb európai biztonsági szabványoknak is megfelelnek: elülső ütközésre figyelmeztető rendszer (alapfelszereltség), vezető éberségének csökkenésére figyelmeztető rendszer (alapfelszereltség), aktív sávtartó asszisztens (alapfelszereltség), távolsági fényszóróasszisztens (alapfelszereltség) és intelligens sebességhatároló.

A Hyundai bemutatta a vadonatúj i30 Fastback N-t
Kulcsszavak: bemutató, Hyundai, i30 Fastback N, új modell
 
2015-ös F-150 fényezését még a legragyogóbb napsütés sem fakítja ki 2015-ös F-150 fényezését még a legragyogóbb napsütés sem fakítja ki DS5 ’Commandes Spéciales’: Testreszabott elegancia DS5 ’Commandes Spéciales’: Testreszabott elegancia Új korszak nyitányát jelzi a BMW 4-es Cabrio Új korszak nyitányát jelzi a BMW 4-es Cabrio Extrém körülmények között tesztel az új BMW X7 Extrém körülmények között tesztel az új BMW X7 208 HYbrid Air 2L tanulmány Párizsban 208 HYbrid Air 2L tanulmány Párizsban
 
A PEUGEOT az idei Párizsi Autószalonon három világpremiert is ünnepel

A PEUGEOT az idei Párizsi Autószalonon három világpremiert is ünnepel

2018. október 01.
Az új PEUGEOT 508 SW mellett most csodálhatja meg először a nagyközönség a tisztán elektromos üzemű, önvezető PEUGEOT e-LEGEND Concept tanulmányt, mely egy optimista és kifejezetten vonzó jövő előhírnöke.
Részletek

A PEUGEOT az idei Párizsi Autószalonon három világpremiert is ünnepel

A PEUGEOT legújabb plug-in hibrid benzinmotorjait is bemutatja. A márka az energetikai átállással kapcsolatban is derűlátó, hiszen szilárd meggyőződése, hogy az új technológiák az örömteli vezetést szolgálják.

Új PEUGEOT 508 SW – A formabontó kombi

Néhány nappal a limuzin forgalmazásának megkezdése előtt a PEUGEOT most bemutatja az új PEUGEOT 508 SW változatát is. Az új PEUGEOT 508 SW szakít a D kategóriás kombik hagyományos stílusjegyeivel és inkább a sportkombik (shooting brake) világából merít inspirációt. Az autót alacsony, dinamikus sziluett és ütős dizájn jellemzi, mely a sportos eleganciát sikeresen ötvözi a praktikus szempontokkal (helykínálat, csomagtartóméret, könnyű bepakolás stb.). A hagyományosan kiváló PEUGEOT felfüggesztésnek köszönhetően az új PEUGEOT 508 SW-t remek úttartás és minimális karosszériamozgások jellemzik. A legújabb generációs PEUGEOT i-Cockpit® vezetőhellyel felszerelt kombi, mely a hatékonyságot, a biztonságot és a felső kategóriás kényelmet helyezi előtérbe, garantáltan intenzív vezetési élményt ígér.

PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT – #UnboringTheFuture

A PEUGEOT legújabb tanulmányautójában – egy vonzó és emblematikus gépjármű képében – a márkának a jövő vezetési élményéről alkotott izgalmas elképzelését ismerhetjük meg. A jövő autójának e realisztikus (4,65 m hosszú) sziluettben való előrevetítése a PEUGEOT gépjárművek hagyományos eleganciája előtti tisztelgés is egyben.

A PEUGEOT az idei Párizsi Autószalonon három világpremiert is ünnepel


A PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT tanulmány technológiailag is jól példázza, hogy hogyan képzel el a PEUGEOT egy 100%-ban elektromos, autonóm, csatlakoztatott és személyre szabható autót.

A modell a legendás 504 Coupé stílusmotívumaiból merít, azokat gondolja újra: könnyed, sportos és érzéki sziluett jellemzi, ívesen hátrahajló, nagy üvegfelületekkel ellátott kabinnal és a jellegzetes első és hátsó fénykarmokkal.

A vezető négyféle vezetési mód közül választhat, ebből kettő autonóm, kettő manuális.

Az utastér különleges világában való elmerülést a FOCAL® audiorendszer biztosította hangzás és a 49” hajlított képernyő teszi teljessé. Az utóbbin a választott vezetési módtól függően filmeket, különböző médiatartalmakat vagy az út képét jeleníthetjük meg.

Az olyan meleg hatású anyagok, mint a bársony és a fa jól ellensúlyozzák a digitális világ hidegségét.

Új PEUGEOT Plugh-in hibrid motorok

Párizsban a PEUGEOT bemutatja új plug-in hibrid benzinmotorjait. Az új motorok a PEUGEOT 3008, valamint az új PEUGEOT 508 és 508 SW eddigi motorkínálatát egészítik ki. A HYBRID és a HYBRID4 (4x4) motor 2019 őszétől lesz elérhető az új PEUGEOT 508, illetve az új PEUGEOT 3008 modelleken.

A PEUGEOT az idei Párizsi Autószalonon három világpremiert is ünnepel

A PEUGEOT-tól megszokott vezetési élmény új hajtásmódokkal gazdagodik, és a 100%-ban elektromos ZEV, a hatékony 4x4 (HYBRID4), a dinamikus Sport és a sokoldalú hibrid üzemmódnak köszönhetően fokozott élvezetben és új impulzusokban lesz részünk.

A technológia egyszerű, használata magától értetődő, és korlátlan szabadságot biztosít: szabadon dönthetünk, hogy országúti, városi vagy outdoor körülmények között használjuk az autót, szabadon választhatunk a két- vagy négykerék-meghajtás, a 225 vagy a 300 lóerő, az ötajtós, az SW vagy a SUV változat között, és szabadon kipróbálhatjuk mind a 4 vezetési módot.

A két új motor konkrét bizonyítéka annak az eszménynek, amelyet a PEUGEOT a korlátokat nem ismerő, izgalmas és hatékony közlekedésről vall.

A PEUGEOT ÚJDONSÁGAI 2000 M²-EN

Október 4. és 14. között a PEUGEOT több mint 2000 m²-en várja a látogatókat az 1-es pavilon közepén felépített standján (C320). Modern és letisztult designjával a márkastand kellemes élményt ígér az érdeklődők számára, hiszen újdonságokban az idén sincs hiány:

Először is itt van a monumentális OROSZLÁN, a márka új nagykövete. A 12,5 m hosszú és 4,8 m magas szobrot a PEUGEOT Design Lab dizájnerei tervezték. A márka büszkeségét kifejező alkotással a PEUGEOT a márkaembléma 160 éves múltja előtt tiszteleg.

A PEUGEOT az idei Párizsi Autószalonon három világpremiert is ünnepel

További újdonság a három világpremier: az új PEUGEOT 508 SW, a PEUGEOT e-LEGEND Concept tanulmány és az új PEUGEOT PLUG-IN HIBRID motorok.

A márka két új modell bevezetésére is készül. Az új PEUGEOT 508 – ez az acélos külsejű formabontó limuzin – intenzív vezetési élményt ígér, és a márka szegmensen belüli célkitűzésének legfőbb megtestesítője. A robusztus és elegáns új PEUGEOT RIFTER a mindennapi kalandokra termett. A még feltűnőbb és határozottabb stílusú PEUGEOT RIFTER 4X4 CONCEPT showcar összkerékmeghajtással rendelkezik.

A márka modellválasztékának gazdagságát jól illusztrálják a PEUGEOT 2008 SUV, a PEUGEOT 3008 és a PEUGEOT 5008, valamint a kompakt PEUGEOT 108, PEUGEOT 208 és a PEUGEOT 308 is.

A PEUGEOT Sport legfőbb újdonsága a Sébastien Loeb vezette PEUGEOT 208 WRX. A PEUGEOT SPORT mérnökei minden erejükkel azon voltak, hogy a 2018-as FIA Rallycross Világbajnokságra elkészítsék a PEUGEOT 208 WRX új változatát. A PEUGEOT 208 WRX-en végzett fejlesztésekkel még nagyobb teljesítményre és hatékonyságra törekedtek, és végül egy 560 lóerős járművet sikerült létrehozniuk. Az autó nem csak könnyebb és gyorsabb lett, de vezetni is egyszerűbb, jobb a reakciókészsége, és a rendelkezésre álló nyomaték is nagyobb. Az autósport szerelmeseinek nagy örömére október 5-én a PEUGEOT Total Team három pilótája is a stand vendége lesz.

A PEUGEOT az idei Párizsi Autószalonon három világpremiert is ünnepel

A PEUGEOT Design Lab tervezőcsapata 8 új, a Peugeot Outillage által tervezett vezeték nélküli szerszámot (körfűrész, dekopírfűrész, excenter csiszoló stb.) is kiállít. A márka nagykövetének számító oroszlán irodai méretben is bemutatkozik. A Lifestyle termékpalettát is megcsodálhatjuk: új PEUGEOT 508 és GTi táskák, LEGEND felirattal ellátott ruhadarabok, só- és borsőrlők stb. A teljes választék az online márkaboltban tekinthető meg: http://boutique.peugeot.com.

A PEUGEOT az egyetlen olyan autógyártó, amelyik teljes körű mobilitási kínálattal rendelkezik: kerékpárokat, robogókat, személyautókat és tehergépjárműveket is kínál. A nagyközönség idén a PEUGEOT Cycles és a Peugeot Motocycles legújabb ajánlataival is megismerkedhet:

A PEUGEOT Cycles négy új elektromos rásegítésű kerékpárt mutat be. A városi használatra készült, egyszerre retro és modern LEGEND eLC01 forgalmazása most indul. Az autókiállításon három Powertube (beépített akkumulátorral ellátott) kerékpár premier előtti bemutatkozására is sor kerül: ezek az összteleszkópos eT01 FS, valamint az eT01 túrakerékpárok és az eR02 országúti kerékpár. A már szintén kapható eM02 Powertube hegyi kerékpár is a kiállított modellek között van. Az utolsó kilométerekre tervezett mobilitási megoldások között az elektromos rásegítésű, összecsukható eF01 kerékpárt, valamint a MICRO-val közösen kifejlesztett elektromos e-Kick rollert üdvözölhetjük. A PEUGEOT Cycles valamennyi terméke a készlet függvényében online is rendelhető lesz.

A Peugeot Motocycles a világpremierjét ünneplő Urban GT robogó leleplezésével forradalmasítja a GT, valamint a kompakt GT szegmenst. A városi forgalomban rendkívül fürgén mozgó és a mindennapi navigációhoz egyedülálló csatlakoztatási technológiával ellátott modell magán viseli a PEUGEOT jellegzetes stílusjegyeit. A különleges lámpatesteket például az új PEUGEOT 508 inspirálta. A Peugeot Motocycles nagy múltú franciaországi gyárában kifejlesztett és gyártott robogó az autókiállítás alatt a PEUGEOT és a Peugeot Motocycles (3-as csarnok) standján is megtalálható lesz.

Kulcsszavak: autószalon, hibrid, Párizs, Peugeot, premier
 
Alfa Romeo 4C világpremier a Genfi Autószalonon Alfa Romeo 4C világpremier a Genfi Autószalonon Vajon hány elektromos autó fut a magyar utakon? Vajon hány elektromos autó fut a magyar utakon? Világbajnok lett a Magyar csapat a Peugeot Műszaki Tanácsadói versenyen Világbajnok lett a Magyar csapat a Peugeot Műszaki Tanácsadói versenyen Kis crossover a Suzukitól Kis crossover a Suzukitól Hyundai világpremier a 2013-as Detroit-i Autószalonon Hyundai világpremier a 2013-as Detroit-i Autószalonon
 
A San Franciscóban bemutatott Audi e-tron modellt Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV gumiabroncsokkal szerelték fel

A San Franciscóban bemutatott Audi e-tron modellt Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV gumiabroncsokkal szerelték fel

2018. október 01.
Az Audi a Goodyear ultra nagy teljesítményű gumiabroncsát választotta a márka első elektromos SUV-jéhez.
Részletek

A San Franciscóban bemutatott Audi e-tron modellt Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV gumiabroncsokkal szerelték fel

 Az Audi bemutatta e-tron modelljét, mely az első teljesen elektromos SUV a német gyártó kínálatában. A forradalmian új modellt a Goodyear által szállított Eagle F1 Asymmetric 3 SUV típusú, 265/45R21 SUV méretű gumiabroncsokkal szerelték fel.

Az Audi e-tron modellre felszerelt gumiabroncsok teljesítik a német gyártó futásteljesítménnyel kapcsolatos magas szintű elvárásait. Mivel az elektromos járművek nyomatéka nagyobb, mint a belső égésű motorral hajtottaké, a gumiabroncsok akár 25%-kal gyorsabban kophatnak. Fejlett műszaki kialakításának köszönhetően a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV azonban ebben a tekintetben is jól teljesít.

Az Eagle F1 Asymmetric 3 SUV optimális fékhatást és kezelhetőséget biztosít minden körülmények között, Active Braking technológiája pedig száraz és nedves útfelületen is 1,2 méterrel  csökkenti a féktávolságot. A gumiabroncs SUV-kre optimalizált felépítése jobb kezelhetőséget biztosít nagyobb sebesség mellett, javítja a kanyarodási merevséget, és csökkenti a futófelület kopását. E tulajdonságokhoz társul az UHP Cool Cushion Layer technológia, mely jobb kezelhetőséget eredményez kisebb gördülési ellenállás mellett.

A San Franciscóban bemutatott Audi e-tron modellt Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV gumiabroncsokkal szerelték fel

Végül, de nem utolsósorban az Audi e-tron modellre felszerelt gumiabroncsokban megtalálható a Goodyear SoundComfort technológiája, mely a felére (akár 4 dB-lel) csökkenti a jármű belső zajszintjét. Ennek köszönhetően tökéletes választás az elektromos járművekhez, mert a legtöbb elektromos autóban a gumiabroncsok és az útzajok számítanak a legnagyobb belső zajforrásnak.

Kulcsszavak: audi, e-tron, elektromos autó, Goodyear, suv
 
Gazdára talált a 100000. Nissan LEAF Gazdára talált a 100000. Nissan LEAF Búcsú a felesleges kilóktól Búcsú a felesleges kilóktól Megduplázná a Maseratik eladását a Wallis Pest Kft. Megduplázná a Maseratik eladását a Wallis Pest Kft. A Toyota, a Nissan, a Honda és a Mitsubishi megállapodása a PHV-k, PHEV-k és EV-k töltőhálózatának közös fejlesztéséről Japánban A Toyota, a Nissan, a Honda és a Mitsubishi megállapodása a PHV-k, PHEV-k és EV-k töltőhálózatának közös fejlesztéséről Japánban 100-nál is több módosításon esett át az új Nissan LEAF 100-nál is több módosításon esett át az új Nissan LEAF
 

Találatok száma: 10570 Megjelenítve: 191 - 200