Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 10891 Megjelenítve: 41 - 50
A ŠKODA belép az e-mobilitás korába

A ŠKODA belép az e-mobilitás korába

2019. április 03.
Az autógyártó működésének szíve Csehországban dobog. Az a 886 100 jármű, amely 2018-ban a cseh termelési helyszínek gyártósoráról legördült, 3,3 százalékkal több, mint az előző évben regisztrált darabszám és ezzel együtt új gyártási rekordot is jelent.
Részletek

A ŠKODA belép az e-mobilitás korába

A konszern döntésének értelmében a Volkswagen Passat család 2023-tól a ŠKODA Kvasiny-i üzemében készül majd a ŠKODA SUPERB és KODIAQ modellekkel együtt. Ez a választás igazolja a Volkswagen Csoportnak a cseh gyártási helyszínekbe és minőségi normájukba vetett bizalmát.

2019-ben a ŠKODA belép az e-mobilitás korszakába. 124 évvel a vállalat alapítását követően a ŠKODA bemutatja első elektromos sorozatgyártású modelljét, a SUPERB PHEV modellváltozatot. A márka zászlóshajója, amelyet hálózatról tölthető (plug-in) hibrid hajtásrendszerrel szereltek, az autógyártó Kvasiny-i üzemében készül majd. A ŠKODA még ugyanebben az évben bővíti az elektromos autók kínálatát és bemutatkozik tisztán elektromos modellje, az e-CITIGO.

Az első, moduláris elektromos platformra (MEB) épülő sorozatgyártású modellek – köztük a ŠKODA VISION iV tanulmány sorozatgyártásba kerülő változata - 2020-tól érkeznek. 2022-ig a ŠKODA több, mint 30 új modellt mutat be, amelyek közül több, mint tíz elektromos hajtásrendszerrel rendelkezik majd.

2019-től az elektromos autók mellett a Mladá Boleslavban található üzem elektromos alkatrészek gyártását is végzi a Volkswagen Csoport márkáinak hálózatról tölthető (plug-in) modelljei számára.

A ŠKODA belép az e-mobilitás korába



Kulcsszavak: e-mobilitás, elektromos autó, fejlesztés, Mladá Boleslav, plug-in hibrid, skoda
 
Robusztus dizájnnal érkezik a ŠKODA kompakt SUV-modellje új, terepes változata Robusztus dizájnnal érkezik a ŠKODA kompakt SUV-modellje új, terepes változata Első alkalommal gyártott egy év alatt egymillió járművet a ŠKODA Első alkalommal gyártott egy év alatt egymillió járművet a ŠKODA Különösen alacsony gördülési ellenállás elektromos és hibrid meghajtású járművekhez Különösen alacsony gördülési ellenállás elektromos és hibrid meghajtású járművekhez Nissan elektromos invázió a 2013-as Tokiói Autószalonon Nissan elektromos invázió a 2013-as Tokiói Autószalonon Szaporodnak a zöldrendszámosok, de akadnak még buktatók Szaporodnak a zöldrendszámosok, de akadnak még buktatók
 
A Ford a tegnapi GoFurther eseményen mutatta meg először a vadonatúj, atlétikus, innovatív Puma crossover-ét

A Ford a tegnapi GoFurther eseményen mutatta meg először a vadonatúj, atlétikus, innovatív Puma crossover-ét

2019. április 03.
A Ford ma közzétette a Ford Puma első fotóját; a SUV-hangulatú kompakt crossover hatásosan egyesíti a lenyűgöző külső formaterv, a kategóriaelső csomagtér és variálhatóság, valamint a 48 voltos mild hybrid hajtáslánc előnyeit.
Részletek

A Ford a tegnapi GoFurther eseményen mutatta meg először a vadonatúj, atlétikus, innovatív Puma crossover-ét

A Puma az idei év végén kerül forgalomba, és kivételes kidolgozású, minőségi gyártásáról a romániai Ford Craiova összeszerelő üzem gondoskodik majd, amelybe a vállalat 2008 óta közel 1,5 milliárd eurót fektetett be.

“Innovatív tervezése és csábító stílusa miatt úgy gondoljuk, hogy a Puma kifejezetten vonzó lesz az európai kompaktautó-vásárlók számára. Ha valaki olyan autóra vágyik, ami után péntek éjszaka megfordulnak az emberek, szombat délután pedig gond nélkül hazaviheti vele a lapra szerelt bútorokat, akkor az illető máris megtalálta a neki való modellt,” vélekedett Stuart Rowley, a Ford Európa elnöke.

“Mindent megtettünk azért, hogy megteremtsük a vásárlóink által elvárt progresszív és jellegzetes stílust, hogy beülhessenek eddigi legmutatósabb autójukba.”

Már a Ford Puma első fotóján is jól láthatók a hatásos stíluselemek: a sárvédők tetejére épített, különleges fényszórók és a karosszéria atlétikus, csábító, lendületes vonalai, nem beszélve a kompakt crossover jellegzetes kiállásáról, amit hatásosan hangsúlyoz ki a magas üléshelyzet. A Puma vezetője mindig magabiztosan autózhat, és a csomagtér kategóriaelső, 456 literes kapacitásának köszönhetően sosem kell aggódnia, hogy minden poggyászát magával viheti-e.

A Ford mérnökei széles körű felméréseket végeztek a vásárlók között, és ennek alapján tervezték meg a vevők elvárásait kielégítő – sőt túlszárnyaló –, rugalmasan alakítható csomagteret. A Puma innovatív hátsó tárolási megoldása mély, jól variálható csomagteret eredményez, amelyben állítva is kényelmesen elfér két golfzsák.

A Ford EcoBoost Hybrid technológiája az optimális üzemanyag-fogyasztás mellett is erőteljes, közvetlen gázreakciókat kínál; a Puma teljesítménye eléri a 155 lóerőt. A szíjhajtású, integrált indítómotor/generátor (BISG) képes elektromos árammá alakítani a fékezés és egyenletes sebességű haladás közben többnyire veszendőbe menő energiát; az így termelt áramot egy 48 voltos, léghűtésű lítium-ion akkumulátor tárolja.

A BISG ugyanakkor elektromotorként is működik, zökkenőmentesen kapcsolódva be a hajtásba a csekély súrlódású, háromhengeres 1,0 literes EcoBoost belsőégésű motor mellett, felhasználva az akkumulátorban tárolt energiát. Ez mérsékli a benzinmotor terhelését – ezzel együtt pedig az üzemanyag-fogyasztást –, és javítja a hajtáslánc együttes nyomatékleadását, hogy az autó vezetése a lehető legélvezetesebb legyen.

A Puma tovább gazdagítja a Ford folyamatosan bővülő európai SUV- és crossover-kínálatát, amelyben olyan modellek szerepelnek, mint a Fiesta Active, a Focus Active, az EcoSport, a Kuga, az Edge és a különleges “Go Further” rendezvényen tegnap először bemutatott, vadonatúj Explorer Plug-In Hybrid.

Az SUV-modellek immár a Ford európai eladásainak több mint egyötödét teszik ki, és értékesítési eredményük több mint 19 százalékkal nőtt 2018-ban.

Kulcsszavak: crossover, ford, Puma, új modell
 
Bemutatkozott a kalandvágyó összkerekes Bemutatkozott a kalandvágyó összkerekes Trendi, egyszerű, modern és kicsit szemtelen a Citroen E-MEHARI Trendi, egyszerű, modern és kicsit szemtelen a Citroen E-MEHARI Az új Nissan Qashqai-t egy innovatív 3D-s vetítés segítségével leplezték le Az új Nissan Qashqai-t egy innovatív 3D-s vetítés segítségével leplezték le Jól fogynak a LADA Vesták Jól fogynak a LADA Vesták Íme az Opel stílusos és laza crossovere Íme az Opel stílusos és laza crossovere
 
Őrületes összeget, 3,7 billió forintot költ fejlesztésre a Toyota

Őrületes összeget, 3,7 billió forintot költ fejlesztésre a Toyota

2019. április 03.
2022-ig 13 milliárd dollárt, azaz 3,7 billió forintot költ észak-amerikai tevékenységeinek fejlesztésére a Toyota. Ez jóval több, mint amiről eredetileg szó volt.
Részletek

Őrületes összeget, 3,7 billió forintot költ fejlesztésre a Toyota

A két évvel ezelőtt meghatározott összegnél 30 százalékkal többet, 13 milliárd dollárt készül gyártólétesítményeinek fejlesztésére és egyéb beruházásokra fordítani a Toyota Motor North America – nyilatkozta a vállalat első embere, Jim Lentz az Automotive News szaklapnak.

A 3,7 billió forintot kitevő beruházási keretből rövid távon 214 milliárd forintnak megfelelő 749 millió dollárt fognak elkölteni öt gyártólétesítmény bővítésére, illetve ezzel összefüggésben 600 új munkahely teremtésére; 288 millió dolláros (82 milliárd forint) ráfordítással fejlesztik az Alabama állambeli motorgyártó üzem kapacitását, ami egyben 450 új munkahelyet is jelent. A 2003-ban alapított üzem közel egymilliárd dolláros beruházási értéket képvisel, 1400 alkalmazottja évente több mint 700 ezer erőforrást állít elő – többségükben szabadidőjárművek és pickupok V6-os motorjait.

A Kentucky állambeli Georgetownban működő üzem a Toyota legrégebbi gyártólétesítménye Észak-Amerikában. Az 1986-ban alapított gyárban jelenleg személygépkocsikat állítanak elő, ám ezt hamarosan két új generációs hibrid modellel, a rendkívül keresett RAV4 Hybrid crossoverrel, valamint a Lexus ES 300h szedánnal egészítik ki. A 238 millió dolláros beruházás után 2020 januárjától évente százezer darab hibrid szabadidőjárművet állítanak elő, igazodva a frissen bevezetett modellek iránti rendkívüli kereslethez.

Őrületes összeget, 3,7 billió forintot költ fejlesztésre a Toyota

A Toyota Motor North America három további helyszínen összesen 223 millió dolláros  beruházást eszközöl a közeljövőben: megkétszerezi a hibrid modellekhez szánt erőátviteli rendszerek gyártókapacitását Nyugat-Virginia államban, valamint Missouri és Tennessee államokban megerősíti alumínium karosszéria- és alkatrészgyártó kapacitását.

A Toyota 2017-ben jelentette be öt évre szóló, tízmilliárd dolláros beruházási keretét. Az azóta eltelt két év leforgása alatt máris ötmilliárd dollárt (1,4 billió forint) fordított észak-amerikai tevékenységeinek fejlesztésére, ezért most további hárommilliárddal toldotta meg az eredeti beruházási keretet.

„Ma, amikor versenytársaink többsége visszafogja beruházásait, a Toyota hitet tesz a mobilitás mellett. Észak-amerikai gyártási kapacitásunk növelése révén jobban ki tudjuk szolgálni ügyfeleinket és kereskedőinket, és megalapozhatjuk hazai gyártólétesítményeink jövőbeli sikerét” – hangsúlyozta Jim Lentz.



Kulcsszavak: autógyár, Észak-Amerika, fejlesztés, toyota
 
"Okos biztonsági övet" fejlesztenek spanyol mérnökök "Okos biztonsági övet" fejlesztenek spanyol mérnökök Elkészült a százezredik autó a Mercedes-Benz kecskeméti gyárában Elkészült a százezredik autó a Mercedes-Benz kecskeméti gyárában Belga befektető veszi meg a GM strasbourgi üzemét Belga befektető veszi meg a GM strasbourgi üzemét Elektromos modelljeire vonatkozó stratégiájának újabb lépéseit jelentette be a BMW Group Elektromos modelljeire vonatkozó stratégiájának újabb lépéseit jelentette be a BMW Group Drive Happy program: teljesen felforgatták a Toyoták értékesítési módszerét Drive Happy program: teljesen felforgatták a Toyoták értékesítési módszerét
 
Rendkívül sikeres első negyedévet zárt a Ford Magyarországon

Rendkívül sikeres első negyedévet zárt a Ford Magyarországon

2019. április 02.
Kimagasló értékesítési számokat elérve, rendkívül sikeres március hónappal zárta az első negyedévet hazánkban a Ford: a múlt hónapban Magyarországon gazdára találó 2127 új Ford 13,6 százalékos piaci részesedést jelent a magyarországi személyautó és haszongépjármű piacon.
Részletek

Rendkívül sikeres első negyedévet zárt a Ford Magyarországon

Focus – 20 éves történelem

A Ford több mint hétmillió Focus-t értékesített az európai piacokon 2018-ig, világszerte pedig 16 millió darab talált gazdára azóta, hogy 1998-ban megjelent az első, forradalmian újnak számító modell generáció.
„Tavalyi hazai eladásainknak majdnem az egyharmadát tették ki a közepes méretű családi autók, ami vállalatunk és ügyfeleink számára egyaránt nagyon fontos szegmens. A Ford személyautó palettájának legnépszerűbb modellje a vadonatúj Focus.” – mondta el Szamosi Viktor a Ford Magyarország ügyvezetője.

„Focus tavaly nyári bevezetése új korszakot nyitott a Ford életében a technológia, a kényelem, a térkínálat és a vezetési élmény terén az európai középméretű autók mezőnyében. Az új Focus hat eltérő egyéniségű modellváltozattal (Trend Titanium, ST-Line, Vignale ST és Active) érkezik hazánkba, és tavaly ősszel, az 5 ajtós és 4 ajtós verzió bevezetése után a kombi változat megérkezésével vált teljessé a paletta, melyre azóta is töretlen érdeklődés mutatkozik.” – avat be Nagy András a Ford kereskedelmi igazgatója.

Rendkívül sikeres első negyedévet zárt a Ford Magyarországon

A kishaszongépjármű piac

Idei év első három hónapjában a kishaszongépjárművek piacán összesen 6244 darab új haszonjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon. A haszonjármű piac össz. értékesítése 23,3 százalékos növekedést mutatott az első negyedévben, melyből a Ford közel 60 százalékkal vette ki a részét. A Ford az első negyedévben eladott 2010 darab haszongépjárművel továbbra is toronymagasan vezet a magyar piacon.

A haszonjárműpiac közel felét (48,5%) adó un. kishaszonjármű szegmensben a Ford Transit és Transit Custom modellekkel összesen 902 darabbal áll az élen. A Pick-up kategóriában, amely a haszonjármű piac negyedét adja (26,2%), és a haszonjármű piacon belüli részesedése évről évre növekszik – a Ford Ranger az egyeduralkodó, 887 darabos első negyedéves eladott darabszámával 54 százalékos részesedést tudhat magáénak.

Kulcsszavak: értékesítés, ford, jármű kereskedelem
 
Kétszer gyorsabban nő az Opel, mint a piac Kétszer gyorsabban nő az Opel, mint a piac Első ízben több mint 900 ezer eladott Audi az első félév során Első ízben több mint 900 ezer eladott Audi az első félév során A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete biztatóan látja az autópiac 2014-es évét A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete biztatóan látja az autópiac 2014-es évét A Ford megkönnyíti, hogy vezetés közben is kapcsolatban maradjunk barátainkkal, családunkkal A Ford megkönnyíti, hogy vezetés közben is kapcsolatban maradjunk barátainkkal, családunkkal Megugrott a kereslet a kis szériában gyártott prémium abroncsok iránt Megugrott a kereslet a kis szériában gyártott prémium abroncsok iránt
 
A Volvo Cars új, több milliárd svéd koronás fényezőműhellyel csökkenti torslandai gyártólétesítményének energiafogyasztását és kár

A Volvo Cars új, több milliárd svéd koronás fényezőműhellyel csökkenti torslandai gyártólétesítményének energiafogyasztását és kár

2019. április 02.
A Volvo Cars a mai napon bejelentette, hogy lecseréli a torslandai autógyárában működő fényezőműhelyét. Az új műhely energiafogyasztása és károsanyag-kibocsátása a várakozások szerint legalább egyharmadával kevesebb lesz a jelenleginél.
Részletek

A Volvo Cars új, több milliárd svéd koronás fényezőműhellyel csökkenti torslandai gyártólétesítményének energiafogyasztását és károsanyag-kibocsátását

Ez a fejlesztés összhangban áll a vállalat azon törekvésével, hogy 2025-re klímasemlegessége tegye globális gyártótevékenységeit. 2018-ban ugyanezen célkitűzés szellemében napelemeket telepítettek a vállalat genti gyárában, illetve ugyanabban az évben a cég skövdei (Svédország) gyára a Volvo globális gyártóhálózatának első klímasemleges gyárává vált.
 
Az új fényezőműhely több milliárd svéd korona értékű beruházással jön létre, egy, a torslandai gyár egészét érintő, szélesebb körű beruházási terv részeként. Az építkezés 2020-ban veszi kezdetét.
 
Az új fényezőműhely üzembe állítása újabb szép példája a Volvo Cars ambiciózus növekedési programjának, illetve svédországi gyártóbázisai iránti elkötelezettségének.
 
A torslandai üzem a Volvo Cars legnagyobb kapacitású gyártólétesítménye; 2018-ban összesen 291 000 darab gépkocsi készült itt. Az üzemben, ahol mintegy 6500-an dolgoznak a termelésben, a vállalat házon belül kifejlesztett, átméretezhető SPA járműarchitektúrájára épülő modellek: a 60-as és 90-es szériák tagjai készülnek.
 

A Volvo Cars új, több milliárd svéd koronás fényezőműhellyel csökkenti torslandai gyártólétesítményének energiafogyasztását és károsanyag-kibocsátását

Az új fényezőműhely üzembe állításával a Volvo hatékonyabb gyártási folyamatokat honosíthat meg Torslandában; az új létesítmény támogatja azoknak az új generációs Volvo modelleknek a bevezetését, amelyek többsége az SPA padlólemez továbbfejlesztett változatára: az SPA2 platformra épül majd.
 
„A fényezőműhelyt tevékenységeink olyan részterületeként azonosítottuk, ahol jelentős mértékben csökkenthetjük energia-felhasználásunkat és károsanyag-kibocsátásunkat.” – mondta Javier Varela, a Volvo Cars gyártásért és logisztikáért felelős alelnöke. „A Volvo Cars mindent megtesz annak érdekében, hogy megvalósítsa a környezetvédelmi szempontból fenntarthatóbb tevékenységekre vonatkozó célkitűzéseit. Ezzel a beruházással egyben a torslandai üzem globális versenyképességét is növeljük.”
 
Az energiafogyasztás és a károsanyag-kibocsátás globális gyártóhálózatán belüli mérséklésén túlmenően a Volvo Cars arra is törekszik, hogy gyártmányaiban fokozza a fenntartható anyagok felhasználásának arányát. A vállalat tervei szerint 2025-re az újonnan bevezetett Volvo modellekben felhasznált műanyagok legalább 25 százalékban újrahasznosításból fognak származni.
 
Emellett a Volvo Cars feltett szándéka, hogy globális tevékenységei teljes spektrumában csökkentse a műanyagok alkalmazását. Egy folyamatban lévő kezdeményezés jóvoltából 2019 végével világszerte száműzi az egyszer használatos műanyag eszközöket irodáiból, üzemi étkezdéiből és rendezvényeiről. A program keretében az autógyártó a mai napig több mint 20 millió darab, egyszer használatos műanyag eszközt – poharat, ételtároló edényt és evőeszközt – váltott ki fenntarthatóbb alternatívákkal, például biológiailag lebomló anyagokból – papírból, papírpépből vagy fából – készült tárgyakkal.
 
A Volvo Cars termékei és tevékenységei környezeti hatásának csökkentésére irányuló törekvéseinek csúcspontjaként a vállalat még 2017-ben, az autóiparban elsőként jelentette be, hogy 2019-től minden újonnan bevezetett Volvo modell elérhető lesz részben vagy teljesen elektromos hajtáslánccal. Ezen stratégiájának megerősítéseként a Volvo Cars azóta bejelentette, hogy 2025-re globális eladásainak 50 százalékát tisztán elektromos járművek fogják kitenni.

Kulcsszavak: autógyár, svédország, Torslanda, volvo
 
Értékesítési rekorddal kezdte az új évet az Audi Értékesítési rekorddal kezdte az új évet az Audi A Volvo S60 és V60 ötcsillagos minősítést szereztek az Euro NCAP biztonsági vizsgálatán A Volvo S60 és V60 ötcsillagos minősítést szereztek az Euro NCAP biztonsági vizsgálatán Tetemes bírságra számíthatnak az autógyártók 2020-tól ha nem teljesítik a szén-dioxid kibocsátási normát Tetemes bírságra számíthatnak az autógyártók 2020-tól ha nem teljesítik a szén-dioxid kibocsátási normát Elkészült a 30 milliomodik Volkswagen Golf Elkészült a 30 milliomodik Volkswagen Golf A Toyota hibridek globális értékesítése meghaladta a 6 milliós darabszámot A Toyota hibridek globális értékesítése meghaladta a 6 milliós darabszámot
 
45 éves a Golf: 1974. március 29-én a Volkswagen elindította Európa legsikeresebb autójának gyártását

45 éves a Golf: 1974. március 29-én a Volkswagen elindította Európa legsikeresebb autójának gyártását

2019. április 02.
A Golf, amely a legsikeresebb európai autó, betöltötte 45. évét. 1974. március 29-én a Volkswagen wolfsburgi üzemében hivatalosan is elindult a később legkeresettebb modellé vált Golf gyártása.
Részletek

45 éves a Golf: 1974. március 29-én a Volkswagen elindította Európa legsikeresebb autójának gyártását

Akkoriban még senki sem tudhatta a Volkswagennél, hogy a legendás Beetle utódja világszerte eléri a 35 millió kiszállítást és napjainkban is tovább folytatja sikertörténetét. Tisztán matematikai szempontból vizsgálva minden 41. másodpercben valahol a világon rendelnek egy új Golf modellt, minden nap, megszakítás nélkül, immár 45 éve folyamatosan a gyártáskezdet óta. Ez évente átlagosan közel 780 000 járművet jelent.

Ralf Brandstätter, a Volkswagen márka operatív igazgatója így nyilatkozott a jubileum kapcsán: „A Golf a szívünk csücske a márkánál. Nincs még egy olyan autó, amely ennyire képviselné a haladást és a technológiát. Például a Golf volt, aki elsőként elérhetővé tette milliók számára a biztonsági technológiákat, amelynek köszönhetően egy teljes generáció életére hatással volt.” Brandstätter szintén kiemelte: „Hét generáció óta a Golf folyamatosan hozzájárul a Volkswagen – mint márka és mint konszern – fejlődéséhez, amely így egyike lett a legjelentősebb autóipari gyártóknak a világon.”

Dr. Stefan Loth, a Volkswagen wolfsburgi gyárának vezetője hangsúlyozta: „1974-ben a dolgozóinknak szembe kellett nézniük a Beetle modellről a Golfra történő váltás kihívásaival. Azóta is töretlenül halad központi gyáregységünk fejlesztése, ahol jelenleg a Golf mellett mi készítjük az e-Golf1, a Golf GTE2, a Golf Sportsvan autókat illetve három másik modellt is.”


45 éves a Golf: 1974. március 29-én a Volkswagen elindította Európa legsikeresebb autójának gyártását

A Golf, amely egyike azoknak a kompakt modelleknek a világon, amelyek figyelmen kívül hagyják a kategóriahatárokat, továbbra is a Volkswagen márka kulcsfontosságú pillére marad a termékek tekintetében. Az elérhető legkorszerűbb hajtásrendszerével, vezetői segédrendszereivel, infotainment és kezelési rendszereivel meghatározó szerepet tölt be a mobilitás jövőjének alakításában.

Fontos dátumok a Golf I bemutatkozása kapcsán:

1974. március 29.: az első Golf legördül a gyártósorról, megindul a sorozatgyártás
1974. július 8.: a Golf megérkezik a Volkswagen kereskedések bemutatótermeibe
1974. augusztus 5.: megkezdődik az új Golf első darabjainak kiszállítása az ügyfeleknek


Kulcsszavak: autógyár, évforduló, Golf, volkswagen, wolfsburg
 
Romániában csökkent a járműgyártás Romániában csökkent a járműgyártás Hiába a drága riasztó, a luxusautó is védtelen a tolvajokkal szemben! Hiába a drága riasztó, a luxusautó is védtelen a tolvajokkal szemben! Tizenegyezer felett az Audi Hungaria létszáma Tizenegyezer felett az Audi Hungaria létszáma Negyven éves a Golf – bestseller, trendalapító és stílusikon Negyven éves a Golf – bestseller, trendalapító és stílusikon Golf GTI Cabrio Austria: bemutatták a gyakornokok álomautóját Golf GTI Cabrio Austria: bemutatták a gyakornokok álomautóját
 
A BMW i divízió idén Khalid köré építi fel harmadik #RoadToCoachella kampányát

A BMW i divízió idén Khalid köré építi fel harmadik #RoadToCoachella kampányát

2019. április 01.
2017 és 2018 után a BMW i divízió idén ismét hivatalos autóipari partnerként áll a 2019. április 12-21. között megrendezendő Coachella Fesztivál mellé, amely során immár harmadszor indítja útnak #RoadToCoachella közösségimédia-kampányát.
Részletek

A BMW i divízió idén Khalid köré építi fel harmadik #RoadToCoachella kampányát

Az öt napon át tartó zenei utazás főszereplője ezúttal az év felfedezettjének számító Khalid lesz, aki kreatív partnerként így olyan világhírű művészek sorához csatlakozik, mint az Eredet, a Pearl Harbor és A sötét lovag zeneszerzője, Hans Zimmer, valamint a Portugal. The Man együttes frontembere, John Gourley.
KI: a BMW i divízió és a toplistás szupersztár, Khalid

MIT: a BMW i divízió a Coachella-völgyi Zenei és Művészeti Fesztivál hivatalos autóipari partnereként immár sorozatban harmadik alkalommal tér vissza a sivatagba zenei központú #RoadToCoachella közösségimédia-kampányával, ezúttal Khalid főszereplésével

Az április 11-14. közé szervezett zenei utazást a BMW i divízió Khalid április 5-én bemutatkozó második nagylemeze, a Free Spirit köré építi fel, a #RoadToCoachella kampány pedig számos különlegességet tartogat:

A BMW i divízió idén Khalid köré építi fel harmadik #RoadToCoachella kampányát

• egyedi karosszériafóliákkal bevont BMW i3 és BMW i8 modelleket, amelyeket a Free Spirit nagylemez ihletett és amelyeket a BMW egy Khaliddal közösen elkészített videóban leplez le

• számos influenszert és VIP vendéget, akik a #RoadToCoachella zenei utazást az egyedi BMW i3 és BMW i8 modellekből álló flottájával teszik meg, részt vesznek a fesztiválon és valós időben posztolják utazásukat a hashtag használatával

• április 11-14. között minden nap 12:00 és 17:00 között nyitva álló #RoadToCoachella Palm Springs boxutcát, amely magával ragadó, vissza nem térő alkalomként kínál lehetőséget a rajongóknak arra, hogy találkozzanak és beszélgessenek Khaliddal, miközben az eseményt egy Free Spirit üzlet, egy Khalid- és BMW-ihlette markolós játékgép, valamint guruló ételbárok színesítik

• az iHeart Radio nagyszabású sorsolását, amelyen egy szerencsés rajongó egy komplett Coachella-hétvégét nyer, egy egyedi karosszériafóliával bevont BMW i8 modellel, repülőjegyekkel, szállással, VIP fesztivál-belépőkkel és parkolási engedéllyel

MIKOR: a BMW által meghívott influenszerek április 11-én teszik meg zenei utazásukat Palm Springs-ből Indio városába, Khaliddal pedig április 13-án találkozhatnak a rajongók a 12:00 és 17:00 között nyitva álló #RoadToCoachella Palm Springs boxutcában, a Palm Springs 3737 East Palm Canyon Drive címen.

A BMW i divízió idén Khalid köré építi fel harmadik #RoadToCoachella kampányát
Kulcsszavak: #RoadToCoachella, bmw, BMW i, elektromos autó, kampány
 
Vasárnap reggel Jazzy Street -  …és talán ezen a hétvégén nem mos el minket az eső sem…. Vasárnap reggel Jazzy Street - …és talán ezen a hétvégén nem mos el minket az eső sem…. Bemutatkozik a BMW i divízió és a Garage Italia Customs dizájnműhely Bemutatkozik a BMW i divízió és a Garage Italia Customs dizájnműhely Bemutatkozott a BMW elektromos kisautója Bemutatkozott a BMW elektromos kisautója Új BMW kerékpárok kicsiknek, nagyoknak Új BMW kerékpárok kicsiknek, nagyoknak A Volkswagen újabb elektromos autóval felállított rekordot vett célba, ezúttal a Nürburgring Nordschleife pályáján A Volkswagen újabb elektromos autóval felállított rekordot vett célba, ezúttal a Nürburgring Nordschleife pályáján
 
A Toyota virtuális bábukkal teszteli a robotautók biztonságát

A Toyota virtuális bábukkal teszteli a robotautók biztonságát

2019. április 01.
Új feladatkörrel ruházta fel számítógépes szimulációs törésteszt-bábuit a Toyota: azt vizsgálják, hogyan védelmezik az utasokat az autonóm gépkocsik önjáró üzemmódban.
Részletek

A Toyota virtuális bábukkal teszteli a robotautók biztonságát

A töréstesztekben használt bábuk az autóipar legfontosabb találmányai közé tartoznak: a ránézésre egyszerű babának tűnő eszközök valójában bonyolult, ultramodern mérőberendezések, amelyek pontosan rögzítik az egyes testtájakra ható erőket. Ahogy azonban az autók fejlesztésében, itt is teret hódít a virtuális technológia: a Toyota digitálisan szimulált törésteszt-bábuval, azaz egy rendkívül fejlett szoftverrel képes vizsgálni autóinak utasvédelmi képességeit már a fejlesztés korai szakaszaiban. Ezzel gyorsabb, hatékonyabb és olcsóbb a fejlesztés, valamint szélesebb körben vizsgálhatók azok a kritikus helyzetek, amelyek az utasokat a tényleges forgalomban fenyegethetik. A Toyota húsz éve fejleszti a végeselemes módszert alkalmazó THUMS (Total Human Model for Safety, azaz biztonsági célú, teljes emberi modell) névre keresztelt digitális tesztbábut, amelynek legújabb generációja már a legmodernebb elvárásoknak megfelelően képes az autonóm közlekedéssel járó, speciális helyzetek és kockázatok elemzésére is.

A Toyota még tavaly nyáron tette közzé azon tanulmányának eredményeit, amelyben azt vizsgálták, hogyan viselkednek az emberek az autonóm gépkocsik fedélzetén, amikor a számítógép veszi át az embertől az irányítást.

A Toyota virtuális bábukkal teszteli a robotautók biztonságát

Előzetesen azt feltételezték, hogy a hagyományos autókban megszokottól eltérő testtartásban fognak utazni az emberek (hiszen már nem cselekvő résztvevői, hanem passzív élvezői csupán a közlekedésnek, amivel együtt figyelmük és készültségük is csökken). A vizsgálatok azonban egyetlen dologra mutattak rá: annál is bonyolultabb a probléma, mint azt gondolták volna. A kiterjedt tesztek során semmilyen egyértelmű konklúzióra nem sikerült jutni azon túlmenően, hogy az utasok testhelyzete és reakciói teljesen kiszámíthatatlanok – logikusan, tegyük hozzá, hiszen ha nem kell figyelni, mindenki máshogy tud és szeret utazni.

Mivel azonban a „nem tudjuk megjósolni, mi fog történni utasainkkal, ha autonóm üzemben közlekednek” nem elfogadható alternatíva a Toyota számára, a vállalat minden eddiginél szélesebb körű fejlesztést hajtott végre a THUMS programban. A 4.0 generációs modell a csontok és belső szervek sérüléseit volt képes szimulálni az ütközés pillanatában, míg a THUMS 5.0 képes volt lemodellezni az ütközést megelőző pillanatokban várható izomösszehúzódásból adódó testhelyzet-változásokat. Ezt a két funkciót ötvözi a legújabb fejlesztésű THUMS 6.0, amely ezáltal akár annak függvényében is képes különbséget tenni, hogy az autót vezető személy tapossa-e a fékpedált az ütközés pillanatában vagy sem.

A Toyota virtuális bábukkal teszteli a robotautók biztonságát

A legfrissebb generációs THUMS szoftver lehetővé teszi a Toyota biztonsági mérnökei számára, hogy gyakorlatilag végtelen számú vizsgálatot elvégezve minden kritikus hibalehetőséget felfedjenek és arra megfelelő megoldást keressenek. A szimulációs programot japán technológiai partnerekkel karöltve fejleszti a Toyota központi kutatás-fejlesztési laboratóriuma (Toyota Central R & D Labs, Inc.); azt a vállalat biztonsági filozófiájával összhangban nemcsak a Toyota, de más autógyártók, alkatrészgyártók, továbbá felsőoktatási intézmények és közlekedésbiztonsági kutató intézetek is használják.


Kulcsszavak: önvezető autó, törésteszt, toyota
 
Tokióban mutatkozik be az újjászületett japán legenda Tokióban mutatkozik be az újjászületett japán legenda A legmodernebb hibrid-hajtáslánc részegységeket gyártja Lengyelországban a Toyota A legmodernebb hibrid-hajtáslánc részegységeket gyártja Lengyelországban a Toyota A 2017-es Toyota GT86 kupa vonzóbb mint valaha A 2017-es Toyota GT86 kupa vonzóbb mint valaha A Toyota TS040 HYBRID Silverstone-i premierje A Toyota TS040 HYBRID Silverstone-i premierje Minden idők legjobb évkezdését produkálta a Toyota Magyarországon Minden idők legjobb évkezdését produkálta a Toyota Magyarországon
 
A Peugeot 508 lett az Év Legszebb Autója

A Peugeot 508 lett az Év Legszebb Autója

2019. április 01.
Az autóipar egyik legnagyobb becsben tartott autós szépségversenyén a közönség a Peugeot új generációs középkategóriás modelljét választotta meg az év legszebb újdonságának. Ugyanitt a Peugeot e-Legend tanulmányautó is aranyérmet nyert.
Részletek

A Peugeot 508 lett az Év Legszebb Autója

Több mint 120 ezer szavazat alapján a Peugeot 508-at választották meg az Év Legszebb Autójának a párizsi Festival Automobile International keretében hagyományosan megrendezett szépségversenyen. A nagyközönség négy fordulóban szavazhatott a hét jelölt modellre; a Peugeot 508 végül a voksok 34 százalékát megszerezve magabiztosan győzött rangos ellenfeleket legyőzve.

A 2017-es Peugeot Instinct tanulmányautó által ihletett új Peugeot 508 formavilága nem először részesült elismerésben: népszerű prémium modelleket megelőzve, a modell tavaly elnyerte a brit Carwow autós szakportál „Az év legstílusosabb autója” címét. „Egy hétköznapi családi autót nem egyszerű feladat kívül-belül ilyen fájdalmasan szépre megrajzolni. A Peugeot-nak azonban sikerült. Úgy tűnik, a francia márka formatervezői nem tudnak hibázni” – értékelték a modell győzelmét a Carwow szerkesztői.

Nem az új generációs 508 volt az egyetlen Peugeot, amely kitüntetésben részesült az idén 34. alkalommal megrendezett párizsi Festival Automobile International szépségversenyén. A Peugeot e-Legend tanulmányautó neves koncepciójárművek között nyerte el az Év Legszebb Tanulmányautója címet. Ezt a díjat nem a nagyközönség, hanem egy autótervezőkből, divattervezőkből, építészekből és ipari formatervezőkből álló szakmai zsűri ítéli oda.

A Peugeot 508 lett az Év Legszebb Autója

Ugyanez a két Peugeot modell egyébként a valós idejű közösségi forgalominformációs szolgáltatást nyújtó Coyote Systems első autós díjátadóján is aranyérmet kapott. Az Európa-szerte ötmillió felhasználóval rendelkező vezetőtámogató hálózat ügyfeleinek szavazata alapján a Peugeot 508 lett a 2019. Év Coyote Autója, míg az e-Legend a legkiválóbb tanulmányautónak járó Play Station különdíjat nyerte el.

A Peugeot 508 tíz év után a francia márka második sorozatgyártású modellje, amely elnyerte az Év Legszebb Autója címet: 2009-ben az Európa-szerte számos díjjal jutalmazott Peugeot RCZ kupé részesült ebben a kitüntetésben.


Kulcsszavak: elismerés, Peugeot, Peugeot 508
 
A tulajdonosok szerint nincs jobb szabadidőjármű a Peugeot 3008-nál A tulajdonosok szerint nincs jobb szabadidőjármű a Peugeot 3008-nál Újabb elismerésben részesült a Peugeot Rifter Újabb elismerésben részesült a Peugeot Rifter A Hyundai a “Red Dot: 2018-as Év Márkája” díj nyertese A Hyundai a “Red Dot: 2018-as Év Márkája” díj nyertese 2008 DKR, az éhes oroszlán új vadászterületek után néz 2008 DKR, az éhes oroszlán új vadászterületek után néz Az Audi A3 viselheti a 2014-es “Világ Év Autója” címet Az Audi A3 viselheti a 2014-es “Világ Év Autója” címet
 
„A Kínai kihívás”: a Volkswagen ID. R a Mennyei Kapu felé vezető úton

„A Kínai kihívás”: a Volkswagen ID. R a Mennyei Kapu felé vezető úton

2019. április 01.
A teljesen elektromos Volkswagen ID. R újabb különleges kihívást teljesít 2019 szeptemberében. Romain Dumas ismét az 500 kW-os elektromos sportautó volánja mögé ül, hogy a "China Challenge" programban felszáguldjon a Tianmen Shan Big Gate Road-on, - azon az egyedülálló úton, mely 99 kanyarral fut fel a Tianmen-hegyre, mintegy 1500 kilométerre Pekingtől délnyugatra.
Részletek

„A Kínai kihívás”: a Volkswagen ID. R a Mennyei Kapu felé vezető úton

Mivel a 11 kilométeres tömegközlekedéstől elzárt hegyi úton nincs hivatalos rekord, a Volkswagen Kína a rekord kísérlet előtt versenyt szervez, amelyben a résztvevők maguk is virtuális időt állíthatnak fel a Tianmen Shan Big Gate úton. Dumas szeptemberben megkísérli majd a leggyorsabb résztvevő idejét valós körülmények között felülmúlni.

Dr. Stephan Wöllenstein, a Volkswagen Személyautók igazgatótanácsának tagja és a Volkswagen Kína vezérigazgatója: „A Volkswagen ID. R olyan ikon, amely tökéletesen tükrözi az e-mobilitás iránti szenvedélyünket, és az elektromos hajtástechnológia fejlesztésében rejlő szakértelmünket. A motorsport területén szerzett tapasztalatokat felhasználhatjuk szaktudásunk  továbbfejlesztésére, és az elektromos gyártási modellek összeszerelésébe.”

Volkswagen Motorsport igazgató, Sven Smeets: „A Tianmennek misztikus szerepe van Kínában, ahol„ Mennyei kapu ”néven ismert. Az útvonal az egyik legkülönlegesebb és legnehezebb út a világon – és újabb különleges kihívást jelent az ID.R számára. Célunk, hogy új mérföldkövet állítsunk az elektromos járművek számára, és ezzel is támogassuk a Volkswagen e-mobilitási stratégiáját Kínában, ami ebben az évben valóban lendületet vesz.”

A „Kínai kihívás” a Tianmenen tulajdonképpen utazás az ismeretlenbe - még a Pikes Peak győztes Dumas esetében is: „Eddig csak képekről és néhány videóról ismerem az utat” - mondja a 41 éves francia. „A környező vidék olyan mint egy filmrészlet, az útvonal nagyon kanyargós, és rendkívül szűk, és nagyon egyenetlen felületű. Ez minden bizonnyal különleges élmény lesz. alig várom ezt az új kihívást.

„A Kínai kihívás”: a Volkswagen ID. R a Mennyei Kapu felé vezető úton

A Mennyei út vonzza a turistákat

A szűk Tianmen Shan Big Gate Road népszerű turisztikai attrakció. A világ egyik legrégebbi hegyi tájain keresztül futó útja Tongtian Avenue néven is ismert (Út a Mennybe), az útvonalat a buszok használják a látogatók Tianmen-hegységre való szállításához. A völgyben kb. 200 méter tengerszint feletti magasságban kezdődik, és körülbelül 1300 méteres magasságban végződik. A hegy csúcsa 1519 méter tengerszint feletti magasságban van.

Következő cél: új körrekord a híres Nürburgring-Nordschleife-n

A Volkswagen ID. R-t, amellyel Romain Dumas 2018 júniusában két híres hegyiversenyen is rekordot döntött, először a „Pikes Peak International Hill Climb” -on, majd a „Goodwood Fesztiválon” - két elektromos motor hajtja, amelyek teljes teljesítménye 500 kW (680 LE) és mindössze 2,25 másodperc alatt gyorsul állóhelyzetből 100 km / h-ra. Mielőtt Kínába utazna szeptemberben, Dumas és az ID.R először az elektromos autók új körrekordjának felállítását tervezi a híres Nürburgring-Nordschleife-n.



Kulcsszavak: elektromos autó, I.D. R Pikes Peak, kína, volkswagen
 
Az Audi szerint még nem jött el az elektromos autók ideje Az Audi szerint még nem jött el az elektromos autók ideje Elkelt a 25.000. Volkswagen Transporter Magyarországon Elkelt a 25.000. Volkswagen Transporter Magyarországon A Volkswagen-csoport vált a világ leginkább fenntartható növekedését mutató gépkocsigyártó csoportjává A Volkswagen-csoport vált a világ leginkább fenntartható növekedését mutató gépkocsigyártó csoportjává Elektromos modelljeire vonatkozó stratégiájának újabb lépéseit jelentette be a BMW Group Elektromos modelljeire vonatkozó stratégiájának újabb lépéseit jelentette be a BMW Group A Volvo Cars és a Polestar bemutatja az új Polestar Engineered elektromos teljesítménynövelő csomagot A Volvo Cars és a Polestar bemutatja az új Polestar Engineered elektromos teljesítménynövelő csomagot
 

Találatok száma: 10891 Megjelenítve: 41 - 50