Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12732 Megjelenítve: 41 - 50
A Dacia Spring nyerte meg az Autobest "2022 Legjobb Ár-Érték Arányú Autója Európában" díját

A Dacia Spring nyerte meg az Autobest "2022 Legjobb Ár-Érték Arányú Autója Európában" díját

2021. december 16.
A Spring megnyerte a “2022 Legjobb Ár-Érték Arányú Autója Európában” díjat, az európai AUTOBEST zsűrijének döntése alapján. A Spring sikertörténete tovább folytatódik.
Részletek

A Dacia Spring nyerte meg az Autobest

Az AUTOBEST 32 európai ország újságíróiból álló zsűrije, a Springet választotta meg 2022 Legjobb Ár-Érték Arányú Autójának Európában.

A zsűri egyértelmű fölénnyel a Dacia Springet választotta a verseny legjobb és egyben legolcsóbb járművének. Ez óriási újdonság, hiszen az AUTOBEST 21 éves történetében először fordult elő, hogy a zsűri 100%-ban elektromos járművet választott győztesnek.

A múlt héten az Automobile Awards-on elnyert Good Deal díj után ez az újabb elismerés a Dacia 100%-ban elektromos mobilitásról szóló tervét bizonyítja: nélkülözhetetlen és mindenki számára elérhető.

Olyan igazi sikertörténet

A 2021 március végén bevezetett Dacia Spring azonnal megtalálta közönségét, hiszen már több mint 43 000 megrendelés érkezett az autóra.


A Dacia Spring nyerte meg az Autobest

És nem véletlenül: A Spring elérhetővé teszi a 100%-ban elektromos mobilitást, minden olyan kiegészítővel, amely az európai ügyfelek számára elengedhetetlen (navigáció, légkondicionálás, elektromos ablakok, okostelefon-tükrözés stb.), mindezt páratlan áron.

A kompakt SUV külső alatt rekord méretű tágasság rejlik négy üléssel, hatékony és megbízható villanymotorral, valamint akár 305 km-es hatótávolsággal (WLTP City ciklusban - 230 km a WLTP kombinált ciklusban).

"Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy elnyertük az AUTOBEST 2022 díjat. Ez a díj elismeri a Dacia célját, mindig azt kínálni ügyfeleinknek, amire valóban szükségük van. Egyszerű és mindenki számára elérhető, a Spring jól rezonál a kor követelményeire. Szeretném megköszönni az AUTOBEST zsűritagjainak, hogy elismerték törekvéseink helyességét.”
Kulcsszavak: AUTOBEST, dacia, elektromos autó, Spring
 
Világszerte töretlenül nő a BMW i divízió termékei és szolgáltatásai iránti kereslet Világszerte töretlenül nő a BMW i divízió termékei és szolgáltatásai iránti kereslet A KIA az elektromos autózást népszerűsíti A KIA az elektromos autózást népszerűsíti A Dacia Spring nyerte meg az Autobest "2022 Legjobb Ár-Érték Arányú Autója Európában" díját Bemutatkozott a Honda vadonatúj üzemanyagcellás autója, a Honda FCV Concept A Hyundai a Frankfurti Autószalonon bemutatta a ’45’ elektromos tanulmányautót A Hyundai a Frankfurti Autószalonon bemutatta a ’45’ elektromos tanulmányautót A Dacia Spring nyerte meg az Autobest "2022 Legjobb Ár-Érték Arányú Autója Európában" díját Csődbe ment az elektromos autókat értékesítő és működtető izraeli vállalkozás
 
Ezekre az akkumulátoros elektromos Toyotákra és Lexusokra vágysz majd a következő években

Ezekre az akkumulátoros elektromos Toyotákra és Lexusokra vágysz majd a következő években

2021. december 16.
A következő években a Toyota alaposan felkavarja az állóvizet a elektromos és hibrid piacon.
Részletek

Ezekre az akkumulátoros elektromos Toyotákra és Lexusokra vágysz majd a következő években

Az elmúlt negyed évszázadban mintegy 19 millió hibridet értkesítő, és jelenleg is a világ legfejlettebb öntöltő hibrid elektromos hajtását, plug-in hibrid elektromos hajtását és hidrogén üzemanyagcellás elektromos hajtását jegyző, az akkumulátoros elektromos hajtást pedig hamarosan a szilárdtest akkumulátorok révén forradalmasító Toyota kétségkívül az autóipari zöldülés egyértelmű élharcosa: a japán autógyártó nem csupán tessék-lássék szerepeltet a kínálatában részben vagy teljesen elektromos autókat, Európában például a gazdára találó új Toyoták 60%-a és új Lexusok 99%-a hibrid elektromos hajtású.

Azt már korábban is tudni lehetett, hogy az elmúlt évtizedekben környezetbarát autózás szinonimájává előlépő autógyártó 2025-re már egyetlen olyan autót sem kínál majd, amely ne volna elérhető valamilyen részben vagy teljesen elektromos meghajtással, sőt, ezek számát a mostani valamivel több mint 40-ről négy év alatt több, mint 70-re szándékozik emelni globális modellportfóliójában, úgy, hogy világszintű értékesítéseinek mintegy 70%-át tegyék ki az öntöltő hibrid elektromos, 10%-át a plug-in hibrid elektromos, újabb 10%-át pedig a zéró emissziós (akkumulátoros elektromos és hidrogén üzemanyagcellás elektromos járművek). Az alig két hete a világot egy újabb alternatív zöld meghajtás, a hidrogén belső égésű motorral működő Toyota sportautó és Lexus homokfutó tanulmánnyal ámulatba ejtő autógyártó ugyanakkor most még tovább emelte a tétet.
Ezekre az akkumulátoros elektromos Toyotákra és Lexusokra vágysz majd a következő években

30 új akkumulátoros elektromos Toyota és Lexus 2030-ig

 A Toyota korábbi ígérete 2025-ig 15 új akkumulátoros elektromos Toyota és Lexus bemutatásáról, és 2025-re minimum évi 1 millió zéró emissziós autó értékesítéséről szólt, a vállalat világszintű elnöke, Akio Toyoda ugyanakkor két napja még komolyabb víziót osztott meg: 2030-ig 30 vadonatúj akkumulátoros elektromos Toyota és Lexus érkezik majd amelyekből addigra éves szinten 3,5 millió (ebből 1 millió Lexus) talál majd gazdára. (Mindez az ezekkel párhuzamosan érkező ötödik generációs öntöltő hibrid elektromos, harmadik generációs plug-in hibrid elektromos és második generációs hidrogén üzemanyagcellás elektromos autók során túl). Sőt, Toyoda elnök még ennél is tovább ment: a ma Európában 99%-ban hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus 2030-ra Európában, Észak-Amerikában és Kínában 100%-ban akkumulátoros elektromos autókat értékesít majd. Ha ez nem volna elég, 2035-re a világ összes Toyota és Lexus gyára is teljesen karbonsemlegesen működik majd, a Lexus világszintű kínálatát pedig kizárólag akkumulátoros elektromos modellek teszik majd ki.

bZ: az akkumulátoros elektromos Toyoták új generációja

A Toyota vadonatúj akkumulátoros elektromos modelljeinek meghatározó részét képezi majd a dedikáltan az elektromos autók számára kifejlesztett padlólemezre épülő bZ, azaz ’beyond Zero’ sorozat, amelyről korábbról tudni lehet, hogy 2025-re 7 modellből áll majd.

Ezekre az akkumulátoros elektromos Toyotákra és Lexusokra vágysz majd a következő években

Ennek első tagját, a bZ4X crossovert, amely méretében a RAV4 és a Highlander között helyezkedik majd, csak nemrégiben láthatta sorozatgyártásra érett állapotban a nagyközönség, 2022 nyarára pedig már a magyarországi márkakereskedésekbe is megérkezik majd. További négy bZ modellről Akio Toyota prezentációja során hullt le a lepel, így már biztosan tudható, hogy néhány éven belül érkezik majd egy kisméretű bZ crossover, egy kompakt és egy nagyméretű (akár 7 üléssel) bZ SUV, ezen felül pedig egy középkategóriás szedánnal is kiegészül majd a bZ sorozat.

Meglévő Toyota modellek vadonatúj akkumulátoros elektromos hajtással

A Toyota ugyanakkor nem korlátozza majd vadonatúj akkumulátoros elektromos meghajtását az új elődmodell nélküli, dedikált akkumulátoros elektromos padlólemezre épülő bZ sorozatra, így a kínálatában már most szereplő modellek új generációi is részesülhetnek majd abból: ennek eredményeképp érkezik majd a gyártó akkumulátoros elektromos pickupja és terepjárója.

Akkumulátoros elektromos haszongépjárművek, autómegosztó szolgáltatások, sportautó

Izgalmas újdonságot jelentenek majd emellett az akkumulátoros elektromos áru- és személyszállítók (például az először prototípusként idén, a tokiói olimpiai faluban debütáló e-Palette), valamint a dedikáltan az (akár önvezető) autómegosztó szolgáltatások részére fejlesztett és a személyre szabható, az önkifejezés lehetőségét és lehetővé tévő akkumulátoros elektromos városi kisautók (Micro Box és Mid Box).

Ezekre az akkumulátoros elektromos Toyotákra és Lexusokra vágysz majd a következő években

Annak aki tudja, hogy Akio Toyota elnök szenvedélyes autóversenyző és mesterpilóta, biztosan nem okoz meglepetést az sem, hogy egy akkumulátoros elektromos Toyota sportautó is helyet kapott az érkező zéró emisszós Toyoták sorában.

Akkumulátoros elektromos Lexus invázió

Akkumulátoros elektromos sportautó a hamarosan érkező zéró emissziós Lexusok között is helyet kapott, a 2 másodperc közeli 0-100-as gyorsulást és a vadonatúj szilárdtest akkumulátornak köszönhető 700 kilométeres hatótáv pedig már önmagában lélegzetelállító, amit csak tovább fokoz az autó lenyűgöző formavilága. Az is csupán két hete ismert, hogy az Európa több országában már most is kapható, hozzánk pedig jövő év elején érkező akkumulátoros elektromos Lexus UX crossover mellé egy új, nagyméretű elektromos SUV is érkezik majd RZ néven még a jövő évben, ám Toyoda elnök egy újabb elektromos SUV és egy elektromos szedán érkezéséről is szót ejtett, a közreadott gyári fotókon pedig további szedánok, sőt, egy kabrió is felsejlik.

A Toyota alaposan felkavarja az állóvizet

Akio Toyota elnök bejelentése révén a Toyota kétségkívül felkavarja az állóvizet az egész iparágban, hiszen a most bejelentett modellinvázió gyakorlatilag egészpályás letámadást jelent: hasonlóan a vállalat eddigi, a hibrid elektromos autók tekintetében már sikerre vitt stratégiájához a Toyota és a Lexus az akkumulátoros elektromos autók tekintetében a piac teljes vertikumának lefedésére készül, gyakorlatilag nem lesz olyan személyautó, haszongépjármű vagy éppen luxusautó szegmens ahol a vállalat ne képviseltetné magát zéró emissziós opcióval. És ahogyan azt a Toyotától és a Lexustól már megszokhattuk, ha bemutat egy környezetbarát megoldást, azt nem csupán ’mutatóba’ szánja, hanem komoly értékesítési céljai vannak vele, ebből pedig az egész iparág és így a bolygó is profitálhat: a Toyota által az iparágra kényszerített lépéskényszer ugyanis az eddigieknél nagyobb ütemű zöldülésre sarkallhatja majd a többi piaci szereplőt is.

Kulcsszavak: elektromos autó, hibrid, hidrogén üzemanyagcella, lexus, toyota
 
A Toyota új, friss módon közelíti meg a crossover kategóriát A Toyota új, friss módon közelíti meg a crossover kategóriát A piacon egyedülálló, 1 millió kilóméteres garanciát kínál a Toyota Proace A piacon egyedülálló, 1 millió kilóméteres garanciát kínál a Toyota Proace A 2015-ös Genfi Autószalonon bemutatkozott a Lexus új tanulmányautója, az LF-SA A 2015-ös Genfi Autószalonon bemutatkozott a Lexus új tanulmányautója, az LF-SA Bemutatkozik a kozmikus Lexus a világhírű Luc Besson legújabb filmjében Bemutatkozik a kozmikus Lexus a világhírű Luc Besson legújabb filmjében A Toyota és a Nissan összefognak a kommunikáló autók biztonságossá tételéért A Toyota és a Nissan összefognak a kommunikáló autók biztonságossá tételéért
 
A Magyar Suzuki így teszi szebbé a regionális segítségnyújtó szervezetek és a legkisebbek karácsonyát

A Magyar Suzuki így teszi szebbé a regionális segítségnyújtó szervezetek és a legkisebbek karácsonyát

2021. december 16.
Az esztergomi székhelyű Magyar Suzuki Zrt. az idei karácsonyt rendhagyó módon tette emlékezetessé két helyi intézmény számára.
Részletek

A Magyar Suzuki így teszi szebbé a regionális segítségnyújtó szervezetek és a legkisebbek karácsonyát

A gyártóvállalat ugyanis idén úgy döntött, hogy a partnerei megajándékozására szánt összeget regionális szervezeteknek ajánlja fel. Atsumi Masato, a vállalat vezérigazgatója személyesen adta át az adományt jelképező mézeskalácsokat az esztergomi Vaszary Kolos Kórház és az esztergomi Szent Rita Fogyatékosok Otthona számára 2021. december 8-án. A suzukis munkatársak és márkakereskedések emellett közel 400 ajándékcsomagot is gyűjtöttek a rászoruló gyermekeknek a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi „Cipősdoboz” kampánya keretében. De az esztergomi óvodásokat is ünnepi meglepetés várja.

Az esztergomi gyártóvállalat idén úgy döntött, hogy a partnerei megajándékozására szánt összeget két olyan regionális intézmény számára ajánlja fel, melyek egész évben áldozatos munkát végeznek a betegek és fogyatékkal élők ápolásában, gondozásában és melyeknek a járványhelyzet alatt még nagyobb szükségük van minden támogatásra. Az esztergomi Vaszary Kolos Kórház gyermekambulanciájának felújítását és a belgyógyászati osztály működését 4,6 millió forinttal segíti az autógyártó. Míg a szintén Esztergomban található Szent Rita Fogyatékosok Otthona a vállalat által felajánlott 2,3 millió forintból egy speciális, fogyatékkal élők számára alkalmas játszótér kialakítását valósítja meg.

Az Magyar Suzuki emellett az idei évben is csatlakozott a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi „Cipősdoboz” kampányához. Ezúttal 22 márkakereskedés is részt vett az akcióban. A suzukisok és partnereik közel 400 ajándékcsomagot gyűjtöttek a rászoruló gyermekeknek. A gyártó és partnerei által gondosan összekészített, becsomagolt és felcímkézett cipősdobozokat eljuttatták a program gyűjtőpontjaira, hogy azok, a Baptista Szeretetszolgálat országos önkéntesi hálózatán keresztül még az ünnepek előtt célba érhessenek. Az ajándékdobozok rászoruló családokhoz kerülnek.

A Magyar Suzuki az esztergomi óvodások ünnepét is szebbé teszi. A cég 200 db suzukis plüssmackót ajándékozott karácsonyra az esztergomi óvodásoknak. A felajánlás az Angyalkert Óvoda közreműködésével jutott el a helyi intézményekbe.

Kulcsszavak: adomány, autógyár, Magyar Suzuki
 
A Magyar Suzuki így teszi szebbé a regionális segítségnyújtó szervezetek és a legkisebbek karácsonyát Arany Kormánykerék 2014: a Volkswagen és a Porsche a hét díjból hatot megnyert 5 csillagot kapott az új Volkswagen Touran az Euro NCAP töréstesztjén 5 csillagot kapott az új Volkswagen Touran az Euro NCAP töréstesztjén Németországban építené újabb gyárát a Tesla Németországban építené újabb gyárát a Tesla A Magyar Suzuki így teszi szebbé a regionális segítségnyújtó szervezetek és a legkisebbek karácsonyát A Toyota hibridek globális értékesítése meghaladta a 6 milliós darabszámot A Škoda Octavia 20 éve: A márka „lelkének” jubileuma A Škoda Octavia 20 éve: A márka „lelkének” jubileuma
 
A Peugeot 2008 Európa legnépszerűbb autója

A Peugeot 2008 Európa legnépszerűbb autója

2021. december 16.
Alapjaiban rengette meg az autóipart a chiphiány, de az egyes gyártók eltérően reagáltak a válságra. A nehéz helyzetben a Peugeot és testvérmárkái átvették a vezetést a kihívásokkal küszködő piacon.
Részletek

A Peugeot 2008 Európa legnépszerűbb autója

2021 októberében tovább lassult az európai újautó-piac lendülete, ez derül ki a JATO időszakos elemzéséből. A 790 652 eladott autó 30 százalékkal kevesebb, mint 2020-ban, és 34 százalékkal marad el a 2019-es értéktől. Az év egészét tekintve továbbra is minimális növekedést (+2,6 százalék) mutat a forgalom 2020-hoz képest, ám ennek mértéke folyamatosan csökken: egy hónappal korábban még +7 százalékon, félévkor pedig +27 százalékon (!) állt a piac.

A félvezető-hiány a koronavírus járványnál is súlyosabban érinti az autóipart. Míg a pandémia első fellángolásakor elsősorban a vásárlási kedv hanyatlása, illetve az időszakos gyártásleállások okoztak megtorpanást, most alapvető nyersanyaghiánnyal küzd az iparág, amire egyelőre nem találnak megoldást.

Ilyen helyzetben meghatározó, hogy az egyes autógyártók portfóliója mennyire igazodik a piaci kereslethez. Amennyiben a gyártáskapacitás általános csökkentése helyett megvalósítható a termelés átcsoportosítása, egyes preferált típusokra való szűkítése, a rugalmas termeléssel áthidalható a kiesés. A Peugeot (a társmárkákkal a Stellantis-csoport) pontosan ennek az alkalmazkodóképességnek köszönhetően tört élre: a konszern 21 százalékos piaci részesedést ért el 2021 októberében, és ezzel jelenleg Európa első számú autógyártója.

A Peugeot 2008 Európa legnépszerűbb autója

Annak, hogy az autógyártók a leginkább növekedésben lévő szegmensekre összpontosítanak, két elsődleges nyertese van: a szabadidőjárművek, illetve a hálózatról tölthető, részben vagy teljesen elektromos modellek. Utóbbiak minden eddigi havi rekordot megdöntve az eladások 22,9 százalékát (181 300 darab) tették ki, az előbbiek sikerére pedig jellemző, hogy októberben egy szabadidőjármű: a Peugeot 2008 volt Európa legnépszerűbb típusa.

A szubkompakt crossover 2019-hez és 2020-hoz képest egyaránt növelni tudta eladásait: előbb a modellváltásnak, az újdonság varázsának, utóbb viszont már az új generációs típus bevált kvalitásainak köszönhetően. A 18 836 darabos eredmény az október havi európai összforgalom közel 2,4 százalékát jelenti! Szintén dobogós az európai ranglistán a Peugeot 208 (13 888 db – 1,8 százalék piaci részesedés), amely a félvezetőhiánynak betudható, jelentős visszaesés ellenére maradt a legjobbak között.

A Peugeot 2008-cal közös műszaki alapokon nyugvó, belső égésű motorral és akkumulátoros elektromos hajtáslánccal egyaránt megvásárolható kisautó egyébként biztosan őrzi helyét.

A francia nemzeti piac abszolút legnépszerűbb típusai: a 208 és a 2008 a szeptemberi adatok szerint együtt a franciaországi összeladások 9,5 százalékát tették ki!

A Peugeot 2008 Európa legnépszerűbb autója

A hálózatról tölthető, részben vagy teljesen elektromos járművek piacán is teremtek babérok a Peugeot-nak. A 3008 plug-in hibrid változatai (a 225 lóerős rendszerteljesítményű, elsőkerék-hajtású HYbrid, illetve a 300 lóerős, összkerékhajtású HYbrid4 modellek) tavaly ilyenkor mért forgalmukat több mint megháromszorozva (+218 százalék) 3703 példányban találtak gazdára, és ezzel Európa második legnépszerűbb hálózatról tölthető hibridjei voltak.

Ennél is több, 4117 darab kelt el a Peugeot e-208 tisztán elektromos városi kisautóból, amely ezzel stabilan őrzi a helyét a tíz legnépszerűbb villanyautó között.


Kulcsszavak: értékesítés, JATO, Peugeot, peugeot 2008
 
Megérkezett a Fiat Tipo Megérkezett a Fiat Tipo Óriás multimárkás gépjármű kereskedő- és szolgáltató központ építéséhez vásárolt telket az AutoWallis Óriás multimárkás gépjármű kereskedő- és szolgáltató központ építéséhez vásárolt telket az AutoWallis Tavaly először nőtt 90 millió fölé a világon eladott új autók száma Tavaly először nőtt 90 millió fölé a világon eladott új autók száma Norvégiában az elektromos autók piaci részesedése 42 százalék volt tavaly Norvégiában az elektromos autók piaci részesedése 42 százalék volt tavaly A MINI rekordévre számít az idén Magyarországon A MINI rekordévre számít az idén Magyarországon
 
Leállt a termelés egy hónapra a kecskeméti Mercedes-gyárban

Leállt a termelés egy hónapra a kecskeméti Mercedes-gyárban

2021. december 13.
A kecskeméti Mercedes-gyár előre hozta a karácsonyi szünet kezdetét a folyamatosan változó alkatrészellátási helyzethez igazodva - közölte a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. szombaton az MTI-vel.
Részletek

Leállt a termelés egy hónapra a kecskeméti Mercedes-gyárban

A baon.hu megyei hírportál értesülései szerint a termelés december 10-étől állt le, és január 12-én folytatódik.
   
A kecskeméti Mercedes-gyárban eredetileg december 15-étől állt volna le a termelés, ezt hozták előbbre pár nappal. December 10-én egyébként is szünetelt volna a gyártás, mert október 18. óta péntekenként már nincsenek műszakok. Az ősszel ugyanis a gyárban átálltak a négynapos munkahetekre - emlékeztetett a baon.hu.    

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tájékoztatása szerint valamennyi személyautó- és motorgyárában a 2021/2022-es téli leállás a korábbi évekhez hasonlóan többhetes időszakot tesz ki, bár a kezdési és a befejezési időpontok helyszínenként eltérőek lehetnek.    

Ismertették: a kecskeméti Mercedes-gyár az 50. naptári héttől módosította termelési tervét, és ennek megfelelően előre hozta a karácsonyi szünet kezdetét. Ez idő alatt a gyárban a már szokásos téli karbantartási és átépítési munkálatok zajlanak, amellyel felkészülnek a következő termelési évre.    

A gyár dolgozói ezekre a napokra is megkapják alapfizetésüket, valamint a megfelelő juttatásokat - közölte a cég az MTI-vel.    

Leállt a termelés egy hónapra a kecskeméti Mercedes-gyárban

A kecskeméti Mercedes-gyár több mint 4400 munkatársat foglalkoztat. A koronavírus-járvány miatt 2020. március 20-ától április 28-áig állt a munka a gyárban. Augusztusban az ünnepi hétvégéhez kötve, majd a téli szabadságolási időszakban is tartottak egy-egy termelési szünetet.    

A félvezető áramköröket gyártó Intel április 22-én jelezte, hogy nem látja a végét a nemzetközi piacon az elektronikai alkatrészek kínálatában bekövetkezett hiánynak. A globális csiphiány miatt a kecskeméti Mercedes-gyárban januárban, áprilisban, majd júliusban és augusztusban már volt egy-egy termelésleállás.    

A világjárvány és a többhetes leállás ellenére 2020-ban több mint 160 ezer autót gyártottak a kecskeméti Mercedes-gyárban, és 3,4 milliárd euró árbevételt értek el. Egy évvel korábban, 2019-ben 190 ezer autó gördült le a gyártósorról, 3,7 milliárd euró árbevétel mellett.
Kulcsszavak: autógyár, kecskemét, mercedes-benz
 
Leállt a termelés egy hónapra a kecskeméti Mercedes-gyárban A Mercedes-Benz kecskeméti gyára 2,1 milliárd euró nettó árbevételt ért el 2013-ban Leállt a termelés egy hónapra a kecskeméti Mercedes-gyárban A ŠKODA a legendás spanyol kerékpáros verseny, a Vuelta hivatalos járműszállító partnere Közel 100 Mercedes-Benz veterán autó áll rajthoz hamarosan Közel 100 Mercedes-Benz veterán autó áll rajthoz hamarosan Leállt a termelés egy hónapra a kecskeméti Mercedes-gyárban Új modellekkel bizonyult sikeresnek a Skoda 2013-ban Peugeot kormánykerék: 120 évnyi innováció Peugeot kormánykerék: 120 évnyi innováció
 
Impozáns Csepel  teherautóval bővült a  Közlekedési Múzeum gyűjteménye

Impozáns Csepel teherautóval bővült a Közlekedési Múzeum gyűjteménye

2021. december 10.
A Csepel D-450-es a maga korában a legelterjedtebb teherautó volt, mára alig néhány példány maradt belőle. A járművet már tavasszal megnézhetik a látogatók a múzeum időszaki kiállításában.
Részletek

Impozáns Csepel  teherautóval bővült a  Közlekedési Múzeum gyűjteménye

A kormány májusi határozatában 2026-ig összesen 6 milliárd 674 millió forinttal támogatja a Közlekedési Múzeum gyűjteményének restaurálását, a nemzeti kulturális műszaki és közlekedési örökség megmentését.

A forrásból a Közlekedési Múzeum több mint száz kiemelt értékű nagyjármű és számtalan további műtárgy (modellek, egyenruhák, térképek stb.) restaurálásával és beszerzésével újítja meg gyűjteményét.

Gyűjtemény-gyarapításunk legújabb eredménye ez az 1968-as gyártású Csepel D-450-es teherautó, mondta el Vitézy Dávid, a Közlekedési Múzeum főigazgatója. A Csepel D-450-es jól reprezentálja egy korszak teherautóit, mivel a maga korában ez volt a leggyakrabban előforduló tehergépkocsi, 1955-től a ’70-es évekig gyártották. Kevés teherautó található a Közlekedési Múzeum gyűjteményben, közel 6 évtized után kerül most új tehergépjármű a múzeumhoz, ezért nagyon fontos ez a szerzemény, tette hozzá Vitézy Dávid.

Impozáns Csepel  teherautóval bővült a  Közlekedési Múzeum gyűjteménye

E polgári változatú példány egyike a nagyon kevés megmaradt példánynak. A jármű jó állapotú, de restaurálásra szorul. A járművet szakszerű restaurálásra viszik, amelynek elkészültével a gyűjtemény régebbről ismert darabjaival együtt mostani helyén, az Északi Járműjavító Dízelcsarnokában, a leendő új Közlekedési Múzeumban tekinthetik majd meg a látogatók, amely várhatóan 2026-ra készül el.

Kulcsszavak: Csepel D-450, Közlekedési Múzeum, oldtimer, vitézy dávid
 
Impozáns Csepel  teherautóval bővült a  Közlekedési Múzeum gyűjteménye Megnyílt az Autó Motor és Tuning Show a Budapesti Vásárközpontban Több mint kétmilliárd forintot ér a legértékesebb Peugeot Több mint kétmilliárd forintot ér a legértékesebb Peugeot Időszaki kiállítást szervez  új helyszínén a  Közlekedési Múzeum, megérkezett az  első öt jármű Időszaki kiállítást szervez új helyszínén a Közlekedési Múzeum, megérkezett az első öt jármű BKK: a vezérigazgató tett feljelentést a vállalat teljes informatikai adatvagyonának elvitele miatt BKK: a vezérigazgató tett feljelentést a vállalat teljes informatikai adatvagyonának elvitele miatt Húsz év alatt 2000 milliárdból valósulna meg a fővárosi agglomerációs vasúti stratégia Húsz év alatt 2000 milliárdból valósulna meg a fővárosi agglomerációs vasúti stratégia
 
Bárki visszamehet a jövőbe, aki megveszi ezt a felújított Toyota Pickupot

Bárki visszamehet a jövőbe, aki megveszi ezt a felújított Toyota Pickupot

2021. december 10.
Egy amerikai aukción kerül kalapács alá az a Toyota Pickup SR-5, amely szakasztott mása Marty McFly álomautójának a Vissza a jövőbe c. nagy sikerű mozifilmsorozatból.
Részletek

Bárki visszamehet a jövőbe, aki megveszi ezt a felújított Toyota Pickupot

A mozi első részében a Michel J. Fox által játszott főhősnek vissza kellett mennie a múltba azért, hogy helyrehozza szülei kapcsolatát, és hogy utólag megkaphassa álmai autóját, a fekete, tuningolt Toyota Pickupot. A Mecum’s Auctions árverésén azonban jóval egyszerűbben is hozzá lehet jutni egy ilyen vagány autóhoz. Bár a képeken látható, árverésre bocsátott Toyota csak a mása annak, ami a mozifilmben szerepelt, de ez minden bizonnyal nem fogja kedvét szegni a licitálóknak, ugyanis az utolsó csavarig megegyezik azzal.

Megtalálható rajta a fényes fekete fényezés, az emelt futómű, a duplacsövű bukókeret a KC spotlámpasorral és a négyzethálós műszerfal, de még az olyan apróságok is tökéletesen megegyeznek, mint a szintén duplacsövű Smittybilt lökhárítók, a szögletes KC ködlámpák, a terepgumit viselő fekete-króm felnik, vagy a szürke kárpitozás. Mondani sem kell, hogy a platós kocsi az átépítés során teljes felújításon esett át, ezért úgy néz ki, mintha most gördült volna ki a gyárból.

Bárki visszamehet a jövőbe, aki megveszi ezt a felújított Toyota Pickupot

Ezt a Toyotát a Vissza a jövőbe legfanatikusabb rajongóinak szánják, akik minden bizonnyal szép summát fognak fizetni érte, pláne, ha megtudják, hogy olyan filmes relikviák is járnak mellé, mint a második részből ismert önbefűző Nike sportcipő, a lebegő légdeszka, vagy a Gray’s Sports Almanac azon száma, amely fontos szerepet játszott a második epizódban. De jár még a kocsihoz egy bekeretezett Vissza a jövőbe poszter, és egy 1:10 méretarányú, távirányítós Toyota Pickup is.

Persze ez az SR-5 (Sport Runabout 5-Speed) csúcsfelszereltségű Pickup még azok számára is érdekes lehet, akik sosem látták a híres mozifilm trilógiát, mivel 1985-ös modellévű, ami a legkeresettebb évjárat ebből a generációból. Ez volt ugyanis az utolsó év, amikor független helyett még a strapabíróbb, terepezésre alkalmasabb merev első tengellyel szerelték Amerikában a Pickupot, viszont ez volt egyben az első olyan év is, amikor már a modern, elektronikus befecskendezéssel szerelt négyhengeres benzinmotor is választható volt hozzá.

Bárki visszamehet a jövőbe, aki megveszi ezt a felújított Toyota Pickupot

A 2,4 literes, 22R-E jelzésű, 106 lóerős, 185 Nm nyomatékú erőforrás nem csak 8 lóerővel és 11 Nm-rel volt erősebb a régi, karburátoros verziónál, de kevesebbet is fogyasztott. Két évvel később ennek a motornak a turbófeltöltésű, 137 lóerős változata is megjelent a kínálatban, sőt, 1987-ben egy háromliteres V6-os is, amely már 152 lóerőt adott le. Szintén a negyedik generációs Toyota Pickup (a világ többi részén Hilux-nak hívták) újdonsága volt az Xtracab elnevezésű, megnövelt kabin, amely több mint 15 centivel volt hosszabb a normál kivitelnél, hogy az ülések mögött legyen hová pakolni az időjárástól és a tolvajoktól védendő holmikat.

Érdekesség, hogy a Vissza a jövőbe mindhárom részében más Toyota Pickup szerepelt, a bakit a szemfüles filmrajongók a rendszámok, az oldalablakok (elektromos vagy háromszög-ablakos manuális) és bukókeretek típusa (szimpla- vagy duplacsövű) alapján szúrták ki. Az árverésre kínált Toyota a harmadik rész végén látható autó pontos mása, abban az emlékezetes jelenetben utoljára kérdezték meg Marty McFly-tól, hogy „nyuszi-e”, ő pedig a gyorsulási versenyre szóló kihívást egy frappáns megoldással hárította el: egyes helyett hátramenetbe tette a Toyota ötfokozatú, manuális váltóját, és tolatva lőtt ki a lámpától.
Kulcsszavak: pick up, SR-5, toyota
 
Túl későn született meg, pedig csodafegyver lehetett volna Túl későn született meg, pedig csodafegyver lehetett volna Tokióban mutatkozik be az újjászületett japán legenda Tokióban mutatkozik be az újjászületett japán legenda Áttörést érhet el a Toyota az elektromos autók akkumulátorának hatótávja területén Áttörést érhet el a Toyota az elektromos autók akkumulátorának hatótávja területén 19 milliót fizettek Marty McFly időutazó Toyotájáért 19 milliót fizettek Marty McFly időutazó Toyotájáért Bárki visszamehet a jövőbe, aki megveszi ezt a felújított Toyota Pickupot 136 lóerős lesz a Toyota 2015-ös hidrogénautója
 
Betartva az ígéretet: a BMW Group átadta egymilliomodik hálózatról tölthető modelljét

Betartva az ígéretet: a BMW Group átadta egymilliomodik hálózatról tölthető modelljét

2021. december 08.
„Már most a következő mérföldkőre összpontosítunk: célunk, hogy két éven belül kétmillió darab hálózatról tölthető modellünk guruljon a világ útjain” – mondta Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának tagja.  2022-ben a BMW Group a tervek szerint megkétszerezné tisztán elektromos meghajtású új autói értékesítési mennyiségét.
Részletek

Betartva az ígéretet: a BMW Group átadta egymilliomodik hálózatról tölthető modelljét

Az esztendő vége előtt nem sokkal a BMW Group ünnepélyes keretek között átadta sorozatgyártásban készült egymilliomodik hálózatról tölthető modelljét: a jubileumi újdonság egy BMW iX xDrive40 modell (kombinált energiafogyasztás (WLTP): 19,3 – 22,5 kWh / 100 km), amelyet Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának a BMW, MINI és Rolls-Royce márkák értékesítési hálózatáért, globális marketingjéért és ügyfélszolgálati részlegeiért felelős tagja adott át tulajdonosának december 6-án, hétfőn a BMW Weltben. A vállalatcsoport a mérföldkőnek számító átadást két exkluzív ajándékkal tette még felejthetetlenebbé: a tisztán elektromos meghajtású új autó tulajdonosa nem csupán a modell kulcsait vehette át, de a biztonságos és kényelmes otthoni járműtöltések érdekében egy teljes körű beüzemeléssel házhoz vitt BMW i Wallbox fali töltőt, illetve a BMW Charging járműtöltő hálózat nyilvános pontjain beváltható, egész Európára érvényes kreditet is kapott.

„Vállalati átalakulásunk tekintetében a sorozatgyártásban készült egymilliomodik hálózatról tölthető modell átadása igazi mérföldkőnek számít – és már most a következő mérföldkőre összpontosítunk: célunk, hogy két éven belül kétmillió darab hálózatról tölthető modellünk guruljon a világ útjain. Magabiztosan bővülő modellpalettánknak köszönhetően ambiciózus értékesítési célokat tűztünk ki magunk elé, különös tekintettel a tisztán elektromos meghajtású modellekre: célunk, hogy a tisztán elektromos meghajtású modelljeinkre érkező idei megrendeléseink számát 2022-ben megduplázzuk. 2025-ig a BMW Group hozzávetőlegesen kétmillió darab tisztán elektromos meghajtású modellt adhat át ügyfeleinek, 2030-ban pedig terveink szerint már minden második új autónkat tisztán elektromos meghajtással értékesítjük majd” – fogalmazott Pieter Nota.


Betartva az ígéretet: a BMW Group átadta egymilliomodik hálózatról tölthető modelljét

A BMW Group két technológiai innovációja, a BMW iX és a BMW i4 november közepén érkezett meg a világ útjaira. A rajongók részéről mindkét modellt osztatlan népszerűség övezi, amelyet mi sem bizonyít jobban, mint a modellekre érkező, összes piacon regisztrált számtalan előrendelés.

Hálózatról tölthető portfólióját a bajor prémiummárka már a következő évben további két újdonsággal gazdagítja: a BMW 7-es sorozat és a BMW X1 tisztán elektromos meghajtású modellváltozata is világpremierjét ünnepli. A világ elsőszámú üzleti modellje, a BMW 5-ös sorozat 2023-ban gurul fel a BMW Group tisztán elektromos meghajtású modelleket egyesítő palettájára, nyomában a MINI Countryman utódjával és a tisztán elektromos meghajtású Rolls-Royce Spectre luxusautóval. 2023-tól a BMW Group összes járműkategóriája 90 százalékában legalább egy tisztán elektromos meghajtású modellel képviseltetni fogja magát, és mint ilyen, az elkövetkező tíz évben tervei szerint legalább tízmillió darab tisztán elektromos meghajtású új autót gurít ki a világ útjaira.

Az évtized közepén debütál a kompromisszumoktól mentes tisztán elektromos meghajtás szempontjai szerint fejlesztett Neue Klasse modellgeneráció, amely jelentős mértékben hozzájárul majd a zéró emissziójú mobilitás világméretű térnyeréséhez.

A 2030-as évek elejétől a MINI modellpalettáján kizárólag tisztán elektromos meghajtású modellek sorakoznak majd, a Rolls-Royce pedig 2030-tól tisztán elektromos márkává fejlődik. A nagyvárosi mobilitást megkönnyítő modellek kategóriájában a BMW Motorrad a jövőben szintén kizárólag tisztán elektromos meghajtású modelleket kínál.

Betartva az ígéretet: a BMW Group átadta egymilliomodik hálózatról tölthető modelljét

Az elektromos mobilitás térnyerése ugyanakkor a járműtöltési infrastruktúra gyors és átfogó bővítésétől is függ. A BMW Group ehhez alapjaiban járul hozzá. „Az elektromos mobilitás térnyerése holisztikus gondolkodásmódot és megvalósítást igényel. Ezért mi nem csupán addig tekintünk előre, ameddig rendkívül vonzó hálózatról tölthető modelleket kínálunk ügyfeleinknek, hanem gondoskodunk arról is, hogy a járműtöltés egyszerű, kényelmes és a hétköznapokba tökéletesen integrálható legyen. Elköteleződésünk a teljes értékláncra kiterjed: a magával ragadó termék- és szolgáltatáspalettától kezdve, a stratégiai beruházásokon át, egészen saját, vállalati járműtöltő infrastruktúránk kiépítéséig” – mondta Dr. Andreas Aumann, a BMW Group stratégiai termékirányításért felelős részlegének vezetője.

A BMW Charging és a MINI Charging Európa egyik legnagyobb, több mint 250 000 járműtöltő pontot összesítő járműtöltő hálózatához kínál hozzáférést. A BMW Group „Active” tarifát választó ügyfelei maximálisan átlátható módon, piaconként meghatározott fix árak mentén tölthetik fel járművüket. Innovatív fali töltőivel a vállalatcsoport a kényelmes otthoni járműtöltés lehetőségét is megadja ügyfeleinek. A páneurópai IONITY nagyteljesítményű járműtöltő hálózat – amelybe a korábbi részvényesek és az új befektetőként érkező BlackRock összesen további 700 millió eurót fektetnek be a hálózat bővítése érdekében –, a Hubject roamingpartner-csoportosító és a Digital Charging Solutions GmbH stratégiai mobilitási szolgáltató képében a BMW Group három olyan vállalatban birtokol részesedést, amelyek az elektromos mobilitás elterjedésének következő szakaszában kulcsfontosságú szerepet játszanak majd. Több mint 5 000 járműtöltő pontjával a BMW Group Németország egyik legnagyobb vállalati járműtöltő hálózatát is üzemelteti.
Kulcsszavak: BMW Group, elektromos autó, jármű kereskedelem
 
Betartva az ígéretet: a BMW Group átadta egymilliomodik hálózatról tölthető modelljét 2020-ra a Scania gyártási kapacitása évi 120.000 darab tehergépkocsi lesz NGM: Magyarországon felgyorsul az alternatív technológiákra való áttérés NGM: Magyarországon felgyorsul az alternatív technológiákra való áttérés Betartva az ígéretet: a BMW Group átadta egymilliomodik hálózatról tölthető modelljét A Toyota, a Nissan, a Honda és a Mitsubishi megállapodása a PHV-k, PHEV-k és EV-k töltőhálózatának közös fejlesztéséről Japánban Betartva az ígéretet: a BMW Group átadta egymilliomodik hálózatról tölthető modelljét Csődbe ment az elektromos autókat értékesítő és működtető izraeli vállalkozás MGE: 30 százalékkal esett vissza az új személyautók eladása augusztusban MGE: 30 százalékkal esett vissza az új személyautók eladása augusztusban
 
Öt ok, amiért kulcsfontosságú a téli gumi

Öt ok, amiért kulcsfontosságú a téli gumi

2021. december 08.
A maximum 7 °C-os hőmérsékletre optimalizált téli abroncsokat olyan mintázattal látják el, amelynél az elsődleges szempont a tapadás. De miért kell téli abroncsra váltani, amikor esik a hőmérséklet?
Részletek

Öt ok, amiért kulcsfontosságú a téli gumi

A Goodyear ismerteti a téli abroncsok öt kulcsfontosságú előnyét, melyek révén a legjobb tapadás érhető el ebben a hideg évszakban.

1. Nagyobb rugalmasság = jobb tapadás

A téli abroncsok lágyabb keverékből készülnek, mint a nyárik, ezért kialakításuk sokkal rugalmasabb. A nyári gumik futófelülete a hidegebb és zordabb téli időjárási körülmények között megkeményedik, így csökken a tapadás. Mivel a téli abroncsokat rugalmasra tervezik, hideg időben az abroncs nagyobb felületen érintkezik az úttal. A GoodyearWinter Grip technológiája új keveréket alkalmaz, amellyel hóban és jégen is jobb tapadás érhető el.

2. Különleges lamellák a megnövelt tapadásért

A mélyebb, nagyobb és különböző formájú lamellák (apró bevágások a bordákon) szerepe, hogy elvezessék a havat és a latyakot a futófelületről. A hó belefagy a lamellába, és egyfajta karmot, kampót képez, amely segíti a tapadást a havon. Emellett a lágy keverék is növeli a tapadást a jégen. Így akár egy kétkerék-meghajtású autó esetében is jobb tapadás érhető el és biztonságosabb közlekedés lehetséges, mint egy olyan négykerék-meghajtású autóval, amely sztenderd nyári abroncsokon fut.

3. Nagyobb ellenállás a vízen felúszással szemben

A Goodyear UltraGrip 9+ és UltraGrip Performance+ téli abroncsok különleges hidrodinamikus mintaárkai gyorsan elvezetik a vizet az abroncs felszínéről. Ez csökkenti az aquaplaning kockázatát – vagyis amikor az abroncs nem tapad az úthoz a felgyülemlő víz miatt –, és növeli a tapadást a veszélyes utakon, amelyeket például olvadó hóréteg borít.

Öt ok, amiért kulcsfontosságú a téli gumi

4. Rövidebb fékút technológia

A különleges keverékeket – mint amilyen a Goodyear Snow Protect technológia is – úgy alakítottuk ki, hogy csökkentsék a féktávolságot hóval borított utakon. Más vívmányok, mint például az új UltraGrip Performance+ abroncs Traction Protect technológiája olyan továbbfejlesztett gyantát használ, amely javítja az alakváltozási és alakfelvételi képességeket. Ezáltal növelhető a fékerő, amely könnyebben tapadássá alakul, így akár 1,5 méterrel is csökkenhet a féktávolság nedves és száraz utakon a következő helyen álló versenytárshoz képest az Auto Bild magazin tesztje szerint .

5. Hosszabb élettartam és költséghatékonyság

A biztonság mellett a téli abroncsok tartósabbak is, mint a nyáriak abroncsok. A nagy futófelületi rugalmasság nagyobb ellenállást biztosít a kopással szemben, ami növeli az élettartamot és a futásteljesítményt is. Mivel az abroncsokat csak a hidegebb hónapokban kell felszerelni – általában novembertől márciusig –, így nyári abroncsai tartósságát is növelheti. Ne felejtsen ismét nyári abroncsokra váltani, amikor a hőmérséklet újra emelkedni kezd!

Laurent Colantonio, a Goodyear EMEA-régió fogyasztói abroncsok területének regionális műszaki igazgatója a következőket nyilatkozta: „A Goodyear UltraGrip téliabroncs-családjának fő előnyei és egyedülálló tulajdonságai konzisztens, megnövelt teljesítményt nyújtanak, magabiztosabb vezetést téve lehetővé hidegebb időben is.”

Kulcsszavak: Goodyear, téli gumi, téli útviszony
 
Majd, ha fagy? Azt inkább ne várjuk meg!  Hasznos tippek autónk téli felkészítéséhez Majd, ha fagy? Azt inkább ne várjuk meg! Hasznos tippek autónk téli felkészítéséhez Öt ok, amiért kulcsfontosságú a téli gumi A Goodyear autóbusz abroncsainak terhelhetősége megfelel az EU új súlyterhelési ajánlásainak A Goodyear karitatív Facebook kampánnyal is kifejezi tiszteletét a szállítmányozásban most is helytálló szakemberek előtt A Goodyear karitatív Facebook kampánnyal is kifejezi tiszteletét a szállítmányozásban most is helytálló szakemberek előtt Jönnek az okosabroncsok - Tesla fél-önvezető autókkal tesztel a Goodyear Jönnek az okosabroncsok - Tesla fél-önvezető autókkal tesztel a Goodyear Öt ok, amiért kulcsfontosságú a téli gumi Sikeres téli gumiabroncs közlekedésbiztonsági kampányt zárt a Magyar Gumiabroncs Szövetség
 
Nagyobb kényelem és vonzóbb ajánlatok a regionális vasút számára

Nagyobb kényelem és vonzóbb ajánlatok a regionális vasút számára

2021. december 06.
A Frankföld–Dél-Türingia és a Duna–Isar hálózatot 57 új vonat fogja kiszolgálni
Részletek

Nagyobb kényelem és vonzóbb ajánlatok a regionális vasút számára

A DB Regio Bayern és a Siemens Mobility összesen 57 új vonatot állít szolgálatba Bajorországban 2023 decemberétől kezdődően. Jelenleg huszonhat Desiro HC vonatot építenek a Frankföld–Dél-Türingia hálózat számára valamint 25 Desiro HC emeletes vonatot és hat Mireo vonatot a Duna–Isar hálózat számára. A Frankföld–Dél-Türingia hálózatban a 18 Desiro HC vonat négykocsis egységként fog üzemelni 2023 decemberétől valamint nyolc Desiro HC vonat hatkocsis egységként 2024 júniusától. Majdnem akkora sebességgel közlekednek mint az ICE, például Coburg és Erfurt között 190 km/h sebességgel. A Duna–Isar hálózatban a 31 új vonat 2024 decemberében áll szolgálatba.

„Mindkét hálózatban azért kértünk új járműveket a tendereken, hogy javítsuk az utasok kényelmét, növeljük a kapacitást és egyben bővítsük a szolgáltatást" mondta Thomas Prechtl a bajorországi regionális és S-Bahn vasút tervezését, finanszírozását és ellenőrzését végző bajor vasúttársaság vezetésének szóvivője. „Különlegességnek számít az a nyolc vonat, amelyet egyedileg szereltek fel a Bamberg - Coburg - Erfurt nagysebességű vonalon történő használatra és Türingia tartománnyal együttesen terveztünk. A maximális sebességük 190 km/h lesz."

 Nagyobb kényelem és vonzóbb ajánlatok a regionális vasút számára

Hansrüdiger Fritz, a DB Regio Bayern regionális menedzsmentjének  vezérigazgatója szerint “Az éghajlatbarát vasút növekvő alkalmazásának előfeltétele a vonzó vonatok és szolgáltatások biztosítása. Ennek érdekében tovább javítjuk a bajor tömegközlekedés minőségét és további utasokat nyerünk meg. Partnerünkkel, a Siemens Mobilityvel együtt nagyon várjuk ennek a lenyűgöző, új vonatflottának az indulását a bajor vasúthálózatokon.

Az utasaink mindkét hálózaton élvezni fogják a jobb minőségű szolgáltatások előnyeit. A nagy forgalmú Nürnberg – Bamberg útvonalon például az új vonatok jelentősen növelik az utasszállítási kapacitást. A 2024. évtől kezdődően akár 200 további ülőhely lesz mindegyik vonaton.”


Dr. Elmar Zeiler, Siemens Mobility tömegközlekedési és regionális vonatok egységének vezetője szerint “Csak egy erős vasúti ágazat biztosításával tudjuk kielégíteni a mobilitás iránti növekvő igényeket és ugyanakkor elérni az éghajlattal kapcsolatos céljainkat. A Siemens Mobility büszke arra, hogy jelentősen hozzájárulhat ehhez a Desiro HC és Mireo vonatokkal Bajorország és Türingia területén. Mindkét vonat magasabb szintű kényelmet, könnyebb használatot, maximális elérhetőséget és fenntarthatóságot biztosít az utasok számára, amely nagyon népszerű az utasok körében és már eddig is nagymértékben javította az utasok elégedettségét sok útvonalon.”



Kulcsszavak: elővárosi vonat, Siemens Desiro, Siemens Mobility
 
A Siemens hivatalosan megnyitja az RRX vonatok karbantartó járműtelepét A Siemens hivatalosan megnyitja az RRX vonatok karbantartó járműtelepét Az ÖBB 11 új Desiro ML vonatot szerez be Az ÖBB 11 új Desiro ML vonatot szerez be Öt modern Siemens Desiro motorvonattal bővült a GYSEV flottája Öt modern Siemens Desiro motorvonattal bővült a GYSEV flottája Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) további 24 Desiro ML regionális vonatot rendelt a Siemenstől Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) további 24 Desiro ML regionális vonatot rendelt a Siemenstől 56 regionális vonatot szállít a Siemens az augsburgi vasúthálózat számára 56 regionális vonatot szállít a Siemens az augsburgi vasúthálózat számára
 

Találatok száma: 12732 Megjelenítve: 41 - 50